Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
polopolo150 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:24:
Waarom heb ik het gevoel dat 8 September de release date is voor Netflix in de rest van Europa?
Volgens mij was dat gewoon 1 septemeber en had ik die datum al lang ergens gelezen. Maar te lui om het nu te controleren.

Volgens mij was 9 september vorig jaar wel de datum dat Netflix hier begon. Dus met een contracttijd van een jaar met de BBC... zou dat dan precies kloppen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ik heb net ook even zitten chatten nog, mij werd gezegd dat de licenties toch lijken af te lopen op 8 september. :'(

Hopelijk kunnen ze snel weer de rechten terugonderhandelen en tot die tijd weer wat andere vette series en films ervoor in de plaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Dan moet ik toch snel even Luther kijken, en wat meer dingen. The white queen leek me ook interessant, en Sherlock moet ik nog ´ns opnieuw kijken (maar ik zit vooral op S3 te wachten..).

M´n broer volgt The Americans, ik hoor er goeie dingen over, dus die gooi ik ook maar op m´n lange waslijst. Misschien toch maar wat vaker kijken, want dit schiet net op :p.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:07:
Hmmja. Verkeerd gelezen heb ik het niet. Ik zag het toch echt staan onder de afbeeldingen in Mijn Lijst. ;) maar als ze het ontkennen zal het wel een foutje zijn. Gelukkig maar.
Nee, ik doelde op het twitter bericht van netflix, hert komt wat vaag over als ik het zo teruglees. Maar ik had het niet over de melding op jouw netflix dat het weg gaat.

Heb wel net white queen en luther van mijn nas gewist omdat ik ruimte nodig had en dacht: dat staat wel op netflix. Gekloot zeg, ik laat grimm wel op mijn nas staan dan, straks is die ook weg.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Nou wat ben ik ontgoocheld over het filmaanbod van Netflix. Echt om te treuren. Het is zeer moeilijk om triple A titels te vinden die ik nog niet heb gezien in de filmzalen (en ik ga max 1 keer per maand)... ook via Netflix US is het om te huilen. Oke, voor series is dit top.. maar ik betaal graag een tientje per maand extra als ik tenminste uitgebreide content krijg :'(

Ze willen downloads tegengaan, maar Netflix is echt niet het walhalla dat ik verwachte.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Vanavond the Killing afgekeken. Respect voor de wijze waarop en de kwaliteit die Netflix met dit laatste seizoen heeft afgeleverd.

Er zit altijd zo'n heerlijke grimmige sfeer in. Mooi einde.

Nu op naar the Americans en Bates Motel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
matthewk schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:05:
Nou wat ben ik ontgoocheld over het filmaanbod van Netflix. Echt om te treuren. Het is zeer moeilijk om triple A titels te vinden die ik nog niet heb gezien in de filmzalen (en ik ga max 1 keer per maand)... ook via Netflix US is het om te huilen. Oke, voor series is dit top.. maar ik betaal graag een tientje per maand extra als ik tenminste uitgebreide content krijg :'(

Ze willen downloads tegengaan, maar Netflix is echt niet het walhalla dat ik verwachte.
Je hoeft het niet te kopen, je kan ook gewoon via videoland, itunes of google play films koken. Je kan niet verwachten dat je voor een paar euro alles kan bekijken (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45

Netflix is een begin, en persoonlijk vind ik Netflix het eerste goede betaalbare alternatief.
En wat dacht je, dat je voor 9,- alle laatste nieuwe films en series te zien krijgt ?
Dan ben je wel heel naief ;).

Laatste films ga je nooit krijgen want dan moeten er prijzen geteld worden die niemand ooit gaat betalen, tenzij je erin zwemt uiteraard ;).

Vergelijk het eens met HBO daar heb je redelijk "nieuwere" films en uiteraard de HBO series een dag na america met nl subs op tv. Maar je mag er wel ff 15,- voor betalen en je kan het ook nog niet eens overal kijken, en nog belangrijker je kan nog niet eens kijken wanneer jij dat wilt.

Ik zou ook iets meer betalen voor recentere films en series maar het moet wel in verhouding blijven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Zijn prima films hoor op Netflix

Frozen, The Lone Ranger, The Hurt Locker, Prince of Persia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Rockvee2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

De klacht is ook een beetje onzinnig, hij wil AAA titels die hij nog niet in de bios gezien heeft, maar hoeveel AAA titels komen er per jaar uit en zeker die dan ook nog in je smaak vallen. Als je 12 keer per jaar naar de bios gaat, dan heb je in mijn ogen al een hoop van de AAA titels gezien heb. Er staat er inderdaad zat op Netflix, alleen jammer dat maatschappijen weer lastig doen over de rechten, waarom ik The Hobbit wel in de UK te zien en (volgens mij) nog steeds niet in NL?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rockvee2 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

Haha The Lone Ranger daar noem je er ook gelijk eentje, die is niet voor niets "nu al" op Netflix.

Ik zelf gebruik het om goeie films nog eens te kijken trouwens, dit weekend Catch Me if You Can en 21 opnieuw gekeken. Dat vind ik persoonlijk de kracht van Netflix, iets in je hoofd krijgen > opzoeken > spelen. Voor de echte blockbusters hou ik Usenet er naast.

Edit: zo wilde ik onlangs ook The Departed nog eens op iets kijken, die stond er alleen dan weer niet op. Terwijl dat toch wel een oud ding is al, net zoals Heat trouwens. Top film maar niet op Netflix.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 13-08-2014 00:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:25:
[...]

Haha The Lone Ranger daar noem je er ook gelijk eentje, die is niet voor niets "nu al" op Netflix.
Klopt, vanwege de Disneydeal

Net eerste aflevering van The Killing gezien, begint goed!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lijkt me eerder omdat die film het gewoon niet zo goed gedaan heeft, films van Marvel die ook in die deal zouden moeten zitten staan er nog niet op namelijk. The Avengers en de drie Ironman films bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Voor de liefhebber, Kuifje staat er nog tot 31-08-14 op.

Top Gear en Sherlock eindigen inderdaad op 08-09-14. Het zijn ook de enige twee die ik even heb bekeken.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:39:
[...]

Lijkt me eerder omdat die film het gewoon niet zo goed gedaan heeft, films van Marvel die ook in die deal zouden moeten zitten staan er nog niet op namelijk. The Avengers en de drie Ironman films bijvoorbeeld.
The Avengers niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Joost1991 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:40:
Voor de liefhebber, Kuifje staat er nog tot 31-08-14 op.

Top Gear en Sherlock eindigen inderdaad op 08-09-14. Het zijn ook de enige twee die ik even heb bekeken.
Dank voor de heads-up

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Wel zonde dat veel BBC series op 08-09-14 eindigen. Orphan Black en Luther had ik nog op mijn shortlist staan. Met OB ben ik gelukkig bijna klaar. Nu nog snel Luther gaan kijken (gelukkig geen lange seizoenen... ;-) ). Maar Sherlock trok me ook wel; dit ga ik helaas niet redden.

Van OB is er trouwens ook een tweede seizoen. Ik had gehoopt dat deze ook op Netflix zou verschijnen. Nu dan toch genoodzaakt om op een andere manier dit seizoen te gaan kijken. Of zou Netflix toch nog druk bezig zijn om voor 08-09-14 de boel te verlengen?

Ik leer hier van dat ik eerst alle niet Netflix orginals moet kijken.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ja, dat is echt balen dat die BBC series stoppen. Staan er nog wel een paar meer op mijn watchlist. Hopelijk staan blijft de rest wel staan (ripper street).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er nog wel een deal komt. Misschien niet direct voor september, maar dan wel de komende maanden weer. Maar voor de zekerheid er toch maar in een hoog tempo series aan het doorheen jagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wybo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:54:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er nog wel een deal komt. Misschien niet direct voor september, maar dan wel de komende maanden weer. Maar voor de zekerheid er toch maar in een hoog tempo series aan het doorheen jagen :P
Ik vraag me dus ook af wat het verlopen betekend. Iets zegt me dat ze dan misschien nieuwe series of seizoenen toevoegen. Luther en Sherlock heb ik iig afgekeken. Van Top Gear heb ik een paar specials gecheckt.

Hoe goed is Orphan Black vergeleken met Luther en Sherlock? Misschien moet ik die ook even snel er door sjezen :P

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Gisteren twee episodes gezien van "Lie to me". Wel een leuke serie, maar gruwelijk voorspelbaar. Gedurdende de eerste aflevering heb ik vier keer toe iets geroepen wat later in de aflevering ook uitkwam. Hoop dat ie nog iets verrassender wordt.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Laatst online: 07-02 11:40
XanderDrake schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:58:

Hoe goed is Orphan Black vergeleken met Luther en Sherlock? Misschien moet ik die ook even snel er door sjezen :P
Waar Luther en Sherlock meesterlijke televisie zijn, is Orphan Black vooral zeer onderhoudend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SeatRider schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:01:
Gisteren twee episodes gezien van "Lie to me". Wel een leuke serie, maar gruwelijk voorspelbaar. Gedurdende de eerste aflevering heb ik vier keer toe iets geroepen wat later in de aflevering ook uitkwam. Hoop dat ie nog iets verrassender wordt.
Lie to me was zeker wel vermakelijk, beetje het niveau van Leverage etc. Is wel gecancelled na 2 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:58:
Ik vraag me dus ook af wat het verlopen betekend.
Op de Amerikaanse netflix betekend het dat het gewoon niet meer beschikbaar is, het is gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar Thor "1" niet. Daardoor is deel twee kijken voor een hoop mensen niet echt handig.
Hier niet.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/r9o4yh.png

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 13-08-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Inderdaad. Weg. GVD. Had hem nog niet gekeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Avengers al weer weg? Niet dat ie op de to watch list stond (bios gezien) maar volgens mij stond deze er nog niet heel lang op. Ik gok een half jaar oid. Aan de ene kant logisch dat Netflix geen openheid geeft over wanneer content afloopt of wanneer content erop komt (potentiele klanten zouden dan kunnen wachten met de aanschaf), maar als huidige gebruiker zou het toch wel fijn zijn om een heads up te krijgen een maand of 2/3 van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ach op de US versie staat ie nog steeds.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste tweakers, er staat duidelijk bij een titel wanneer deze verloopt, the avengers is al meer dan een maand weg, echter zou het wel handig van netflix zijn om een automatisch email te sturen als er iets verwijderd wordt van je te kijken lijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:11
XanderDrake schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:38:
[...]

Inderdaad. Weg. GVD. Had hem nog niet gekeken :(
Captain america en thor 1 ook zie ik.. Oh gelukkig op bluray hier /)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Waar is het te vinden welke nieuwe releases er zijn op Netflix Nederland ? Ik merk vaak dat hun eigen pagina's daar toch wel vrij summier in zijn.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
Rockvee2 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:09:
Beste tweakers, er staat duidelijk bij een titel wanneer deze verloopt, the avengers is al meer dan een maand weg, echter zou het wel handig van netflix zijn om een automatisch email te sturen als er iets verwijderd wordt van je te kijken lijst..
Waar staat dat dan? Op de app die ik op mijn tv gebruik is niets te zien hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Joster schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:51:
[...]

Waar staat dat dan? Op de app die ik op mijn tv gebruik is niets te zien hoor..
Op de website van netflix kan ik het ook niet vinden. Op http://www.moreflicks.com/home/movies?provider%5B%5D=netflix-all ken ik wel zoiets maar die is alleen voor US.

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

ExtremelyBroken schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:09:
[...]

Op de website van netflix kan ik het ook niet vinden. Op http://www.moreflicks.com/home/movies?provider%5B%5D=netflix-all ken ik wel zoiets maar die is alleen voor US.
Oh ja? Bij die site kan je juist aangeven dat je alleen de NL netflix wil zien.

http://www.moreflicks.com...vider[]=netflix-nl&query=

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op de website zie ik bij titels die ik in mijn lijst gezet heb wel aflooptijden (maximaal een maand van te voren). Maar elders niet.
Ik vind dit een van de grootste manco's van Netflix. Geef gewoon aan als rechten binnen 3 maanden verlopen en doe dat gewoon bij de titel, of ik die nu al in mijn lijst gezet heb of niet.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb net even mijn eigen lijst doorgelopen, inderdaad staat er bij TopGear dat die op 8 september verloopt, verder niets in mijn lijst wat binnen een maand weg is blijkbaar. Zou inderdaad wel handig zijn als er af en toe een popup zou komen na inloggen met de melding 'ga snel ... kijken, want binnenkort is hij niet meer beschikbaar'.

• Joster
Wybo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 06:57:
Op de website zie ik bij titels die ik in mijn lijst gezet heb wel aflooptijden (maximaal een maand van te voren). Maar elders niet.
Ik vind dit een van de grootste manco's van Netflix. Geef gewoon aan als rechten binnen 3 maanden verlopen en doe dat gewoon bij de titel, of ik die nu al in mijn lijst gezet heb of niet.
Eens. Verder zie ik het ook bij titels die niet in mijn lijst staan. Luther, Sherlock en Top Gear staan bijvoorbeeld niet in mijn lijst, maar op de website van Netflix staat er bij mij wel aangegeven dat ze af gaan lopen, inclusief datum.

[ Voor 11% gewijzigd door Joster op 14-08-2014 08:03 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MeNTaL_TO schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:59:
Ach op de US versie staat ie nog steeds.
Ja op usenet/torrentsites ook. Hardstikke fijn. Feit is wel dat Netflix in Nederland gewoon een ontzettend zaadaanbod heeft op deze manier. :r

Al dat gedoe met die rechten en contracten, ze moeten er toch gek van worden? Content wat er weer af gaat, content die veel te laat toegevoegd wordt. Zolang je met de massa meekijkt gaat het goed, heb je een eigen smaak ben je de sjaak.

Zo jammer dat het ook goedkoop moet blijven omdat anders de sjonnies het niet meer willen. Geef mij maar een abo van enkele tientjes per maand maar dan wel alle content erop laten staan en het volledige aanbod. Laat mij maar kiezen of ik content waarvoor nog geen subs zijn wil kijken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:36

Yucko

One clown to rule them all !

Joster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:02:
[...]

Eens. Verder zie ik het ook bij titels die niet in mijn lijst staan. Luther, Sherlock en Top Gear staan bijvoorbeeld niet in mijn lijst, maar op de website van Netflix staat er bij mij wel aangegeven dat ze af gaan lopen, inclusief datum.
en dat ze de apps dan ook maar aanpassen, want ik heb het even gecheckt bij Top Gear .. op de site zie je het inderdaad wel (als je met je muis boven het item hovert), maar in de android app zie ik nergens staan dat Top Gear binnenkort verdwijnt uit het aanbod.

En laat ik nu voor 99% gebruik maken van de android app. icm met chromecast :/

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 15-08-2014 08:01 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Ik gebruik sinds 2 weken op de ipad de NU app. Die is er ook voor Android. Ik vind hem erg fijn, je kan dan eenvoudig dingen zoeken, zien wat er nieuw is en ook voor diverse andere landen waar netflix zit. Je kan dus als je op vakantie bent in Amerika usa ook aanklikken en dan kan je zoeken in zowel Nederland of Amerika. Als je daarna naar Canada op vakantie gaat kan je die 3 landen doorzoeken en weet je wat je waar kan afspelen.

Was helaas wel een paar euro, maar werkt prima. Vind het fijner dan een website.
Zie hier:

Google Play: NU for Netflix (Free)

Dit is een link naar de android versie, die hebben een gratis en een betaalde versie. Geen idee wat het verschil is omdat ik het op de ipad heb gekocht (daar heb je geen gratis versie). Maar leuk voor wie zoiets zoekt.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben begonnen met de gratis versie. Maar die heeft reclame (irritant) en alleen Nederland als selectiemogelijkheid. De betaalde versie is zeker zijn geld waard.

Een andere vergelijkbare app is Google Play: Netflix Global Search ook betaald. Maar daar kun je ook binnen series info krijgen per aflevering, en aangeven welke je gezien hebt en zoeken op ondertiteling en talen en nog meer :)
Voorbeeldje, ik heb daar Grimm als notificatie ingesteld. Zodra het nieuwe seizoen van Grimm in Nederland wordt toegevoegd krijg ik een melding op mijn telefoon daarvan.

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-08-2014 10:56 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

Gonadan schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Ja op usenet/torrentsites ook. Hardstikke fijn. Feit is wel dat Netflix in Nederland gewoon een ontzettend zaadaanbod heeft op deze manier. :r

Al dat gedoe met die rechten en contracten, ze moeten er toch gek van worden? Content wat er weer af gaat, content die veel te laat toegevoegd wordt. Zolang je met de massa meekijkt gaat het goed, heb je een eigen smaak ben je de sjaak.

Zo jammer dat het ook goedkoop moet blijven omdat anders de sjonnies het niet meer willen. Geef mij maar een abo van enkele tientjes per maand maar dan wel alle content erop laten staan en het volledige aanbod. Laat mij maar kiezen of ik content waarvoor nog geen subs zijn wil kijken.
Het probleem zit niet bij Netflix maar bij de maatschappijen die blijkbaar liever zien dat jij illegaal download dan dat ze een paar dollar krijgen via Netflix, Hulu en soortgelijke diensten.

Zal nog wel even duren voordat het kwartje goed valt. Sites als de Piratebay verbieden lost niks op.

De muziek industrie lijkt het nu aardig te snappen met Spotify gelukkig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gonadan schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:27:
Het is errug moeilijk om die sjonnies van het illegaal downloaden te houden. Daarom moet alles goedkoop, anders komen ze sowieso niet.

En ja. Ik wil eigenlijk ook alle media voor een paar tientjes. Ik vraag me wel af of de hele industrie dat zou overleven.

• Gonadan

Gonadan

L1nt schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:36:
Het probleem zit niet bij Netflix maar bij de maatschappijen die blijkbaar liever zien dat jij illegaal download dan dat ze een paar dollar krijgen via Netflix, Hulu en soortgelijke diensten.

Zal nog wel even duren voordat het kwartje goed valt. Sites als de Piratebay verbieden lost niks op.
Ja precies, ik leg de schuld dan ook niet bij Netflix maar feit is wel dat de dienst het voor mij zo niet echt waard is. Als ik een gemiddelde oude film of serie opzoek uit nostalgie of omdat ik gewoon wat wil kijken dan is het negen van de tien keer niet te vinden. Als je nu leest dat ook nieuwe films en series er weer vanaf gaan dan wordt je aardig de illegale hoek in gejaagd.

Voordat de moraalridders aan komen rennen: Ja die keuze ligt nog altijd bij jezelf, je kunt ook gewoon de DVD's kopen.
De muziek industrie lijkt het nu aardig te snappen met Spotify gelukkig.
Spotify heb ik dan ook al tijden het uitgebreide abonnement van, prachtige dienst. Praktisch alles is te vinden, op enkele uitzonderingen na die voor mij overkomelijk zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Wybo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:54:

Voorbeeldje, ik heb daar Grimm als notificatie ingesteld. Zodra het nieuwe seizoen van Grimm in Nederland wordt toegevoegd krijg ik een melding op mijn telefoon daarvan.
Erg interessant, jammer dat er voor ios niet zoveel apps zijn.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Blijf het storend vinden dat Netflix van sommige series maar één seizoen heeft. Was begonnen met Continuum (niet de beste serie, maar goed), lees je op internet dat er 3 seizoenen zijn, staat er maar één op Netflix...

Om even in te haken op de discussie hierboven; het aanbod is inderdaad niet enorm, maar ik prefereer toch Netflix over even een filmpje van TPB halen o.i.d. Heb door Netflix vrij veel films, documantaires en series gezien die ik anders nooit zou kijken, simpelweg omdat ze binnen handbereik liggen. Downloaden van een film in goede kwaliteit kost meestal toch altijd nog wel even (zeker toen ik nog een 20mbit (down) verbinding had), dan is het toch makkelijker om iets uit die lijst uit te zoeken en gewoon te kijken of het wat is.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

Gonadan schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:52:
[...]

Ja precies, ik leg de schuld dan ook niet bij Netflix maar feit is wel dat de dienst het voor mij zo niet echt waard is. Als ik een gemiddelde oude film of serie opzoek uit nostalgie of omdat ik gewoon wat wil kijken dan is het negen van de tien keer niet te vinden. Als je nu leest dat ook nieuwe films en series er weer vanaf gaan dan wordt je aardig de illegale hoek in gejaagd.
Ik zie mijzelf een beetje als strijder hierin. Als ik Netflix ga opzeggen omdat het aanbod te laag is, winnen de serie- en filmmaatschappijen.

Thank me later wanneer ze het eindelijk door hebben O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik downloadde vroeger best veel, maar download nu alleen nog maar Game of Thrones (als ik die drie maanden HBO neem voor GoT dan ben ik 4,50 euro per aflevering kwijt, belachelijk) en die paar series die niet te krijgen zijn in Nederland. Netflix mag dan achter lopen met hun aanbod, maar dat vind ik prima, genoeg te kijken.

Waar ik vooral van baal is dat het aanbod in de Europese landen enorm varieert, maar dat komt helaas door het gebrek aan Europese regelgeving, en het feit dat Netflix hier nog niet zoveel series uitzendt die hier op TV niet te zien zijn, had bijvoorbeeld graag The 100 op Netflix gezien. Overigens hebben ze de laatste tijd vooral nieuwe seizoenen toegevoegd, maar ik zou graag ook wat meer nieuwe series willen zien.

• Adlermann
Mithrildor schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:27:
Ik downloadde vroeger best veel, maar download nu alleen nog maar Game of Thrones (als ik die drie maanden HBO neem voor GoT dan ben ik 4,50 euro per aflevering kwijt, belachelijk) en die paar series die niet te krijgen zijn in Nederland. Netflix mag dan achter lopen met hun aanbod, maar dat vind ik prima, genoeg te kijken.
Goedkoper dan dat, afgezien van de blurays, gaat het ook niet worden...Want dat betalen ze in de VS ongeveer ook ....

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Hmm.. Ik had gedacht dat bepaalde series (zoals bijvoorveeld Top Gear of een Little Brittain) er eigenlijk semi-permanent op zouden staan. Dit doet toch wel een beetje af aan het nut van Netflix voor mij. Bij dit soort series kijk ik misschien om de week een aflevering. Dan kom ik nooit op tijd door die seizoenen heen.

Het moet niet "een klusje" worden om maar snel een film of serie te gaan kijken voordat Netflix hem eraf gooit..

Flickr PSN ID= cheironnl

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

cheiron schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:45:
Hmm.. Ik had gedacht dat bepaalde series (zoals bijvoorveeld Top Gear of een Little Brittain) er eigenlijk semi-permanent op zouden staan. Dit doet toch wel een beetje af aan het nut van Netflix voor mij. Bij dit soort series kijk ik misschien om de week een aflevering. Dan kom ik nooit op tijd door die seizoenen heen.

Het moet niet "een klusje" worden om maar snel een film of serie te gaan kijken voordat Netflix hem eraf gooit..
Ja. Het doet onder aan Netflix omdat je je nu ook bezig moet houden met wat je nog snel moet kijken. Dat terwijl Netflix het juist wint op gebruikersgemak tov downloaden, normaliter.

• Joster
Precies ja, naar die ervaring wil je toch. Dat het aanbod blijft groeien en je kan kiezen wanneer je iets wil kijken :)

• Mithrildor
Ik vind het niet zo vreemd dat Netflix sommige series "verwijdert": Als een serie of film er een tijdje op staat dan hebben veel mensen hem al gezien, dan vind ik het zonde als Netflix weer de volle pond betaald om de licentie voor die serie te hernieuwen, ik heb dan liever dat ze dit geld gebruiken om de licentie te bemachtigen voor een serie (of seizoen) of serie die ik nog niet gezien heb. Maar dan moet ze dit geld natuurlijk wel gebruiken om een andere licentie aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Mithrildor schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:26:
Ik vind het niet zo vreemd dat Netflix sommige series "verwijdert": Als een serie of film er een tijdje op staat dan hebben veel mensen hem al gezien, dan vind ik het zonde als Netflix weer de volle pond betaald om de licentie voor die serie te hernieuwen, ik heb dan liever dat ze dit geld gebruiken om de licentie te bemachtigen voor een serie (of seizoen) of serie die ik nog niet gezien heb. Maar dan moet ze dit geld natuurlijk wel gebruiken om een andere licentie aan te schaffen.
onder dat motto, elementary staat er nu op en een nieuw seizoen haven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
series die ik mis:

Anime part.. amerika heeft het ook, dus waarom wij niet?
Person of Interest
Agents of Shield

etc

gewoon de wat meer recente series :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:13:
series die ik mis:

Anime part.. amerika heeft het ook, dus waarom wij niet?
Person of Interest
Agents of Shield

etc

gewoon de wat meer recente series :(
Agents of shield ligt bij sbs/veronica. En dus ook bij die streaming dienst. Kans is zeer klein dat die voorlopig op netflix te zien is.

Maar Arrow staat er wel op bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
Wybo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:54:
Ik ben begonnen met de gratis versie. Maar die heeft reclame (irritant) en alleen Nederland als selectiemogelijkheid. De betaalde versie is zeker zijn geld waard.

Een andere vergelijkbare app is Google Play: Netflix Global Search ook betaald. Maar daar kun je ook binnen series info krijgen per aflevering, en aangeven welke je gezien hebt en zoeken op ondertiteling en talen en nog meer :)
Wat bedoel je met zoeken op ondertiteling? Kan je op de US Netflix dan ook Nederlandse ondertiteling gebruiken?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Adlermann schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:57:
[...]

onder dat motto, elementary staat er nu op en een nieuw seizoen haven :)
Ray Donovan ook. Mooi dat Haven er op staat, had net een week geleden seizoen 3 afgekeken, nu kan ik dus weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Mithrildor schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:29:
[...]

Ray Donovan ook. Mooi dat Haven er op staat, had net een week geleden seizoen 3 afgekeken, nu kan ik dus weer verder.
Haven S3 was 1 van mijn eerste series die ik op Netflix heb gezien (september vorig jaar). Ik ben erg blij dat S4 er nu op staat.
Ik heb ook zojuist een abo genomen op HBO (5 euro per maand voor 4 maanden), vnl. voor de series Game of Thrones S4, True Detective en The Leftovers. Ik zag ook dat ze Ray Donovan hebben. Gisteren dacht ik nog van "helaas alleen S2", maar nu heeft Netflix S1 !!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Joost1991 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:19:
[...]

Wat bedoel je met zoeken op ondertiteling? Kan je op de US Netflix dan ook Nederlandse ondertiteling gebruiken?
Nee, je kunt in dat programma de database doorzoeken met als zoekcriterium een ondertitelingstaal.

Stel je gaat naar Mexico op vakantie en wilt daar netflix kijken. Dan geef je aan regio Mexico, subtitle Engels en gaat dan zoeken. Zo kun je dus mooi op vakantie toch genieten van netflix. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Thomasx4 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:00:
Blijf het storend vinden dat Netflix van sommige series maar één seizoen heeft. Was begonnen met Continuum (niet de beste serie, maar goed), lees je op internet dat er 3 seizoenen zijn, staat er maar één op Netflix...
Ik had het net nog met een collega erover. Nu ook weer met Elementary, enkel seizoen 1.

Volgens mij doen ze dat om te zien hoe goed een serie aanslaat om dan te kunnen bekijken of ze andere seizoenen ook moeten/willen verkrijgen.

Maar ja, ik wil graag meer zien van Elementary maar ik ga seizoen 1 niet opnieuw kijken om Netflix dat te laten weten :P Wel gelijk maar even een rating gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

meesje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:33:
Ik heb ook zojuist een abo genomen op HBO (5 euro per maand voor 4 maanden), vnl. voor de series Game of Thrones S4, True Detective en The Leftovers. Ik zag ook dat ze Ray Donovan hebben. Gisteren dacht ik nog van "helaas alleen S2", maar nu heeft Netflix S1 !!! :-)
Ga ik ook doen, maar dan in de winter. Even series afratelen.

Elementary lijkt me ook wel humor. Sherlock US :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
DaFrenk schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:52:
[...]

Ik had het net nog met een collega erover. Nu ook weer met Elementary, enkel seizoen 1.

Volgens mij doen ze dat om te zien hoe goed een serie aanslaat om dan te kunnen bekijken of ze andere seizoenen ook moeten/willen verkrijgen.

Maar ja, ik wil graag meer zien van Elementary maar ik ga seizoen 1 niet opnieuw kijken om Netflix dat te laten weten :P Wel gelijk maar even een rating gegeven.
Bij sommige series lopen ze inderdaad meer dan één seizoen achter, maar bij Elementary kun je er moeilijk over klagen. Volgens Wikipedia werd de laatste uitzending van seizoen twee in mei en volgens Amazon komt de DVD van seizoen 2 pas op 26 Augustus uit. Als je het seizoen al op Netflix zet voordat het in de winkel te koop is dan verdien je aan de DVD natuurlijk een stuk minder. Netflix zal in dat geval waarschijnlijk flink meer geld moeten betalen en dat is natuurlijk risicovol met een serie die in geen enkel land op Netflix staat (en ze dus geen idee hebben op mensen die serie überhaupt zullen kijken). Ik denk dat seizoen er binnen een paar maanden op zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Aha! Ik dacht dat hij al een stuk ouder was omdat ze beide al eens op SBS6 waren uitgezonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Wybo schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 06:57:
Bij mijn app op panasonic staat nu erbij wanneer een titel afloopt. BijvorbeeldMen in Black 3 is beschikbaar tot 20 augustus.

STaat er nu duidelijk bij, super handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

The Boondocks is geniaal

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Adlermann schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:36:
[...]

Bij mijn app op panasonic staat nu erbij wanneer een titel afloopt. BijvorbeeldMen in Black 3 is beschikbaar tot 20 augustus.

STaat er nu duidelijk bij, super handig ;)
Op moreflicks wordt ook aangegeven wanneer aanbod verloopt.
http://www.moreflicks.com...provider%5B%5D=netflix-nl
Helaas wordt wat in september verloopt nog niet aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
Door jullie berichten hier ben ik toch nog even snel met Luther begonnen, wat een geniale serie! Top

Jammer dat dit van netflix verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

hebben anderen ook last van een zwarte balk aan de rechterkant van de tv? De linkerkant is prima en het is alleen wanneer er een film of serie speelt. De menu's zijn wel beeldvullend. Op de laptop heb ik geen probleem. De tv is een Samsung UE46F6400. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Tito129 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:08:
Door jullie berichten hier ben ik toch nog even snel met Luther begonnen, wat een geniale serie! Top

Jammer dat dit van netflix verdwijnt.
Zojuist ook net met Luther begonnen. Ik heb afl. 1 en 2 gezien van het 1e seizoen. Tot nu toe een erg goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

thejoker80 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:44:
hebben anderen ook last van een zwarte balk aan de rechterkant van de tv? De linkerkant is prima en het is alleen wanneer er een film of serie speelt. De menu's zijn wel beeldvullend. Op de laptop heb ik geen probleem. De tv is een Samsung UE46F6400. :?
inmiddels overgeschakeld naar een HD-abo (om andere redenen) en nu is het wel goed :? naja, opgelost voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Niet online
Gezien de berichten hier op het forum toch ook zojuist maar aan Luther begonnen. Ziet er goed uit. Als ik niet snel genoeg ben om alles redelijkerwijs op netflix te kijken, download ik 't wel weer. Jammer maar helaas.

Wel vervelend dat Netflix nog geen jaar bezig is in NL, en dat ze een prijsstijging van 12.5% hebben doorgevoerd, en nu ook al "A films" weg halen (Avengers, Cpt America, binnenkort Men in Black 3), en nu ook de BBC series de nek om gaan draaien.

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Ik ben zelf net begonnen met Hell on Wheels, ook best wel amusant. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

ExtremelyBroken schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:40:
Wel vervelend dat Netflix nog geen jaar bezig is in NL, en dat ze een prijsstijging van 12.5% hebben doorgevoerd, en nu ook al "A films" weg halen (Avengers, Cpt America, binnenkort Men in Black 3), en nu ook de BBC series de nek om gaan draaien.
De kans is zeker aanwezig dat de licentie weer opnieuw aangevraagd wordt, mits er voldoende interesse voor een film of serie is. Op Netflix US heb ik dit al enkele keren ondervonden: content weg, om vervolgens 2-3 maanden later weer terug te keren :) (soms duurt het iets langer). Ik zou dit even de tijd gunnen, komt vast wel weer terug.
Daarnaast weten we niet wat er de komende maanden nog bijkomt aan content, hier kunnen ook best weer pareltjes tussen zitten ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Orange is the new black, fantastisch! Wat een briljante zwarte humor zit er in die serie. Zelfs mijn vrouw kijkt mee en die haakt normaal gesproken al snel af bij series die ik volg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Niet online
KillerBee schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 06:05:
[...]

De kans is zeker aanwezig dat de licentie weer opnieuw aangevraagd wordt, mits er voldoende interesse voor een film of serie is. Op Netflix US heb ik dit al enkele keren ondervonden: content weg, om vervolgens 2-3 maanden later weer terug te keren :) (soms duurt het iets langer). Ik zou dit even de tijd gunnen, komt vast wel weer terug.
Daarnaast weten we niet wat er de komende maanden nog bijkomt aan content, hier kunnen ook best weer pareltjes tussen zitten ;)
Ben ook nog niet uitgekeken hoor, maar het is dus niet te vergelijken met een service als Spotify, waar je eigenlijk altijd gewoon bij "je eigen content" kan. Ik zag Netflix in eerste instantie een soort online video library, die als vervanging kan dienen voor de stapels dvd's die in de kast staan. Ik ben er ook wel minder door gaan downloaden, en heb onderhand 294 films en series in mijn queue staan, maar op deze manier wordt je soort van gedwongen om spullen toch gauw te kijken voor het weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De Marathon staat nu ook op netflix! topfilm vind ik zelf ( heerlijk plat rotterdams , martin van waardenburg ,en best wel leuk verhaal).

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
ExtremelyBroken schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:19:
[...]
die als vervanging kan dienen voor de stapels dvd's die in de kast staan.
Dáárvoor hoop ik dat UltraViolet nou eens eindelijk in Nederland gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExtremelyBroken schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:19:
en heb onderhand 294 films en series in mijn queue staan, maar op deze manier wordt je soort van gedwongen om spullen toch gauw te kijken voor het weg is.
Ik maak niet meer een lange que, heb een keer gehad dat ik merkte dat er 22 films in 3 dagen gekeken moesten worden omdat die verdwenen, dat doe ik niet meer :X

• meesje
  • Nu online
Net via mijn US Netflix account een email ontvangen waarin reclame wordt gemaakt voor de Netflix Original serie Happy Valley. Net even snel het NL aanbod bekeken, maar daar kan ik deze serie niet vinden.

Ik heb nog niet eerder gezien dat er met Netflix Original series onderscheid gemaakt wordt tussen de verschillende landen.

• zoemtoeter
  • Laatst online: 07-02 11:40
meesje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:54:
Net via mijn US Netflix account een email ontvangen waarin reclame wordt gemaakt voor de Netflix Original serie Happy Valley. Net even snel het NL aanbod bekeken, maar daar kan ik deze serie niet vinden.
Happy Valley is toch een BBC-serie? Zou iig verklaren waarom hij hier niet aangekondigd wordt. De Netflix BBC-licentie verloopt immers over een paar weken.

• Gonadan

Gonadan

Orange is the new black was fantastisch, en je ziet steeds: "Van de makers van Weeds!!!" alsof Weeds ook zo briljant was. Nu heb ik dat twee afleveringen geprobeerd maar we twijfelen of het de moeite is om door te zetten, het pakt toch echt minder.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Elementary gisteren bekeken en dat begint goed, inderdaad sherlock US, maar dan wat meer afleveringen dan de UK (die overigens op alle punten beter is dan de US versie maar ok).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Is er hier iemand die het gelukt is netflix usa te betalen met paypal zonder creditcard?

ik zit momenteel even zonder creditcard, heb de huidige opgezegd. Nu wilde ik paypal gebruiken voor netflix, maar gisteren kreeg ik steeds de melding dat mijn netflix usa geen paypal wil gebruiken omdat ik daar geen creditcard aan gekoppeld had.

Toen dacht ik: dan zeg ik netflix usa op en neem een netflix nl en betaal dan met ideal, maar nadat ik op opzeggen had gedrukt kreeg ik de melding dat ik vanaf nu een dollar / euro meer moet betalen :X

Dus accoun weer actief gemaakt en nu heb ik nog de lagere prijs, maar als ik nu paypal als betalingsmethode kies krijg ik een foutmelding.

Is er iemand waarbij het wel werkt met paypal zonder creditcard?

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Is het niet mogelijk om je bankrekening te koppelen aan PayPal?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:05:
Is er hier iemand die het gelukt is netflix usa te betalen met paypal zonder creditcard?

ik zit momenteel even zonder creditcard, heb de huidige opgezegd. Nu wilde ik paypal gebruiken voor netflix, maar gisteren kreeg ik steeds de melding dat mijn netflix usa geen paypal wil gebruiken omdat ik daar geen creditcard aan gekoppeld had.

Toen dacht ik: dan zeg ik netflix usa op en neem een netflix nl en betaal dan met ideal, maar nadat ik op opzeggen had gedrukt kreeg ik de melding dat ik vanaf nu een dollar / euro meer moet betalen :X

Dus accoun weer actief gemaakt en nu heb ik nog de lagere prijs, maar als ik nu paypal als betalingsmethode kies krijg ik een foutmelding.

Volgens mij is het geen slecht idee om voor dit soort gevallen een pre-payed creditcard te nemen. Je zit er niet aan vast en kan er wel mee uit de voeten.

• Adlermann
XanderDrake schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:28:
[...]

Volgens mij is het geen slecht idee om voor dit soort gevallen een pre-payed creditcard te nemen. Je zit er niet aan vast en kan er wel mee uit de voeten.
Niet gheel ontoipc, maar ik heb weleens een online visa kaart genomen (idd prepaid). Vooral voor gebruik op de wat euh minder betrouwbare webstes.

Entropay heeft het volgens mjj

Verwijderd

polopolo150 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:10:
Is het niet mogelijk om je bankrekening te koppelen aan PayPal?
heb ik , maar gisteren zijn netflix dat ze dat niet wilden, ik kon paypal niet gebruiken zonder creditcard ofzo. Volgens paypal die ik gebeld heb zijn er nog een paar bedrijven die het niet accepteren als je geen creditcard hebt.
Ik heb hier of ergens anders gelezen dat prepaid creditkaarten niet werken bij netflix?

Ik zal eens zoeken daarop, maar ik vermoed dat netflix wil dat je een kaart gebruikt zonder vast bedrag erop zodat ze altijd kunnen afschrijven.

Jammer dat ik geen ideal kan gebruiken op netflix usa. Als het niet anders kan zal ik netflix over een paar weken maar eens vragen om van mijn usa account een nl account te maken zodat ik kan betalen. Stom dat er nog steeds geen giftcards te koop zijn, dan had ik het zo kunnen oplossen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

Cyphax

Moderator LNX
Gezien de berichten hier op het forum toch ook zojuist maar aan Luther begonnen. Ziet er goed uit. Als ik niet snel genoeg ben om alles redelijkerwijs op netflix te kijken, download ik 't wel weer. Jammer maar helaas.

Ugh is dit normaal bij Netflix? Ik zit er al een tijdje aan te denken om een abonnement aan te gaan maar als ze met dit soort onzin komen gaat dat zeker niet door.

Saved by the buoyancy of citrus

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Afgezien van de prijsstijging, die ze toestaat te concurreren met TV-stations voor rechten, is het allemaal niet de schuld van Netflix. Netflix kan niet anders dan, voor veel geld, licenties kopen en als die aflopen moeten ze de content verwijderen. Als je het daar niet mee eens bent moet je eerder klagen bij de productiemaatschappijen dan bij Netflix.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Waarom noemen we dat pre-payed creditcard? Die dingen heten gewoon debitcard.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Waarom noemen we dat pre-payed creditcard? Die dingen heten gewoon debitcard.
Nee, het zijn dan tijdelijke creditcards die zodra het geld op is of de termijn verlopen is niet meer bruikbaar zijn.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Adlermann schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
Niet gheel ontoipc, maar ik heb weleens een online visa kaart genomen (idd prepaid). Vooral voor gebruik op de wat euh minder betrouwbare webstes.

Entropay heeft het volgens mjj
of de 3v voucher van 3vcard of iets dergelijks.

Verwijderd

ik heb een kaart gekocht bij de tabakszaak (ben even de naam kwijt, maar van zo'n keten), maar die werkt wel op amazon voor het kopen van boeken, maar niet voor amazon s3 (heb ik nodig voor backup van mijn nas) en ook niet bij netflix...

zucht, ik kan moeilijk 20 kaarten proberen, dat kost veel te veel :P
Denk dat ik anders maar een nederlandse account neem, zal als dit afloopt wel even die chat opstarten om te zien of dat over te zetten is, wil liever niet een euro extra betalen als het niet hoeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 14:52 ]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:51:
ik heb een kaart gekocht bij de tabakszaak (ben even de naam kwijt, maar van zo'n keten), maar die werkt wel op amazon voor het kopen van boeken, maar niet voor amazon s3 (heb ik nodig voor backup van mijn nas) en ook niet bij netflix...

Denk dat ik anders maar een nederlandse account neem, zal als dit afloopt wel even die chat opstarten om te zien of dat over te zetten is, wil liever niet een euro extra betalen als het niet hoeft.
Zuur. Ik kon met die kaart nog wel Steam games kopen alsof ik in de VS was.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:51:

Heb je neteller al geprobeerd? :)
Of de VISA card voor ANWB-leden met 25 euro gratis tegoed?

[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 21-08-2014 16:53 ]

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Cyphax schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:00:
[...]

Ugh is dit normaal bij Netflix? Ik zit er al een tijdje aan te denken om een abonnement aan te gaan maar als ze met dit soort onzin komen gaat dat zeker niet door.
Ik zou in ieder geval de gratis maand gewoon even proberen als ik jou was. Daar kun je je geen buil aan vallen en als het niks is heeft het geen cent gekost. Daarna kun je altijd nog gaan bedenken of je het 9 euri per maand waard vind.

• Adlermann
Cyphax schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:00:
[...]

Ja, dat heeft netflix usa ook gewoon. De steamenrechten zijn niet onbeperkt altijd he.
Maar er staat echt wel zat op voor het geld...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:36

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:05:

wat gek want ik heb paypal als betalingsmiddel ingevuld en dat werd ook geaccepteerd, dwz: geen foutmelding.

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/netflix_billing.png

Wel is het zo dat ik mijn bankrekening aan PayPal gekoppeld heb. Wanneer ik iets betaal/koop dan schrijft PayPal het automatisch van mijn bankrekening af.(Je ziet in het overzicht eerst een overboeking van bankrekening naar PayPal en daarna meteen de betaling naar de tegenpartij)

En wellicht dat DAT de clue is, want ik lees bv HIER hetvolgende:
If you do not have enough money in your PayPal account to pay your monthly Netflix charge, PayPal will attempt to take the money out of a linked bank or credit card account.
Oftewel, het lijkt erop dat er een CC of een bankrekening gekoppeld zijn aan PayPal zodat Netflix ten alle tijden kan incasseren.

Op dit moment ben ik met mijn laatste maand bezig van de coupon die ik via eBay gekocht had, dus op 15 september zullen we het weten. Ook zal ik dan weten of ik $ 7,99 betaal of € 7,99.

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/netflix_bill.png

Die coupon werkte alleen bij een USA account dus heeft de koper destijds op een emailadres van mijn keuze een Netflix USA account gemaakt welke ik gewoon gebruik om via Netflix NL te kijken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Yucko op 21-08-2014 17:56 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1 ... 47 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.