Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:05:
Is er hier iemand die het gelukt is netflix usa te betalen met paypal zonder creditcard?
ik zit momenteel even zonder creditcard, heb de huidige opgezegd. Nu wilde ik paypal gebruiken voor netflix, maar gisteren kreeg ik steeds de melding dat mijn netflix usa geen paypal wil gebruiken omdat ik daar geen creditcard aan gekoppeld had.
Toen dacht ik: dan zeg ik netflix usa op en neem een netflix nl en betaal dan met ideal, maar nadat ik op opzeggen had gedrukt kreeg ik de melding dat ik vanaf nu een dollar / euro meer moet betalen
Dus accoun weer actief gemaakt en nu heb ik nog de lagere prijs, maar als ik nu paypal als betalingsmethode kies krijg ik een foutmelding.
Is er iemand waarbij het wel werkt met paypal zonder creditcard?
wat gek want ik heb paypal als betalingsmiddel ingevuld en dat werd ook geaccepteerd, dwz: geen foutmelding.
Wel is het zo dat ik mijn bankrekening aan PayPal gekoppeld heb. Wanneer ik iets betaal/koop dan schrijft PayPal het automatisch van mijn bankrekening af.(Je ziet in het overzicht eerst een overboeking van bankrekening naar PayPal en daarna meteen de betaling naar de tegenpartij)
En wellicht dat DAT de clue is, want ik lees bv
HIER hetvolgende:
If you do not have enough money in your PayPal account to pay your monthly Netflix charge, PayPal will attempt to take the money out of a linked bank or credit card account.
Oftewel, het lijkt erop dat er een CC of een bankrekening gekoppeld zijn aan PayPal zodat Netflix ten alle tijden kan incasseren.
Op dit moment ben ik met mijn laatste maand bezig van de coupon die ik via eBay gekocht had, dus op 15 september zullen we het weten. Ook zal ik dan weten of ik $ 7,99 betaal of € 7,99.
Die coupon werkte alleen bij een USA account dus heeft de koper destijds op een emailadres van mijn keuze een Netflix USA account gemaakt welke ik gewoon gebruik om via Netflix NL te kijken
[
Voor 17% gewijzigd door
Yucko op 21-08-2014 17:56
]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay