Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Hij staat erop.polopolo150 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:53:
Fargo word zo uitgezonden in USA. Binnen 24 na uitzending is het pas op Netflix, zal wel ergens morgen online komen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ziet er wel leuk uit als ik het zo lees! 7.8 op IMDB is ook niet mis. Vanavond maar eens ep1 bekijken.Adlermann schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:54:
Ik zag continuum seizoen 1 nu ook erbij staan, volgens mijn ook nieuw of niet? Leuke serie!
Op televisie volgde ik The Shield nog wel eens, maar niet structureel en had ook geen idee in welk seizoen ik zat. Nu vanaf S01E01 begonnen en vind het toch nog steeds gave serie, helemaal in chronologische volgorde
[ Voor 3% gewijzigd door driedees op 04-06-2014 13:25 ]
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Kan ineens niet meer in Netflix
Wachten dus.Thanks for that information. I was informed by the tech guys that they are aware of the issue and they are currently working along with Sony to get this issue resolved. Thanks so much for chatting in and reporting this issue you and the tech guys also informed me that you can try again later, however I was not given an exact time when you can try to launch and update the app. I can assure you that they are working really hard to get this issue resolved as soon as possible.
[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 04-06-2014 18:02 ]
Held! Awesome! Doordat ik eigenlijk gestopt was met downloaden heb ik stuk van seizoen 1 gemist. Vond de 1e helft iig bijzonder cool. Vanavond verder kijken.Adlermann schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:54:
Ik zag continuum seizoen 1 nu ook erbij staan, volgens mijn ook nieuw of niet? Leuke serie!
Zo...readytoflow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:29:
...Lost heb ik ook al aan zitten denken...
3,5 week en 87 uur later zitten de 6 seizoenen van Lost er alweer op.
Blij dat ik gekeken heb. Goede serie. Maar de laatste seizoenen werden wel wat minder.
Wel echt een typische Netflix serie. Dit was echt zo'n serie die ik niet vast had kunnen houden bij 1 aflevering per week. Zeker bij seizoen 4 zou ik afgehaakt zijn als ik 1 of 2 afleveringen had gemist.
op naar de volgende serie. Ik begrijp dat Prison Break ook een echt begin en einde heeft? Trekt me eigenlijk niet zo. En anders werd Luther me nog aangeraden. Ik zal eens kijken binnenkort. Eerst even afkicken en wat losse comedy afleveringen/filmpjes kijken.
Verwijderd
Remastered en met de nieuwe digitale special effects. De kleuren knallen nu echt van het scherm af. Nostalgie en toch ook weer niet. Prachtig.

Geen idee waar je ´t over hebt dus. (Wat jammer is want ik wil ToS wel weer zien. Maar wel remastered, maar zonder nieuwe special FX. Dit is geen Star Wars man).
Continuum.. Ik kende de titel wel, maar ik heb me er blijkbaar nooit in verdiept waar het over ging (er is ook een gelijknamige webshow). Ik zal dat ´ns proberen.
Defiance is na 3 afleveringen absoluut niet bevallen. Ik vind iedereen irritant behalve Julie Benz. Tenzij iemand me gaat vertellen dat er nog een toffe rooie draad in verwerkt wordt, stop ik er mee.
Ik kijk wel erg uit naar Orange is the new black 2. De afgelopen dagen heb ik ´t 1ste seizoen weer zitten kijken, dus ik heb die cliffhanger weer opnieuw kunnen beleven.
Breaking bad is goed, maar om één of andere reden ga ik er erg langzaam doorheen. Ik moet seizoen 1 nog afkijken, maar dat doe ik dit weekend wel.
Make lovecraft not warcraft.
Ikzelf zou heeel blij worden als TNG juist op Netflix zou komen. Werkelijk extatisch zelfs.Sméagol schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 01:27:
"Star Trek is unavailable to stream"
Geen idee waar je ´t over hebt dus. (Wat jammer is want ik wil ToS wel weer zien. Maar wel remastered, maar zonder nieuwe special FX. Dit is geen Star Wars man).

Nja ik vrees dat het hem dan niet gaat worden voor jou. Defiance is niet slecht maar Battlestar Galactica is toch weer een stuk beter.Defiance is na 3 afleveringen absoluut niet bevallen. Ik vind iedereen irritant behalve Julie Benz. Tenzij iemand me gaat vertellen dat er nog een toffe rooie draad in verwerkt wordt, stop ik er mee.
Dat merk ik ook op: er zijn tegenwoordig zo véél goede series te vinden dat niemand eigenlijk meer aan slechte series toe komt. Als je dan alleen goede series (met degelijk verhaal, top directors en acteurs en een goed budget) kijkt lijkt een middelmatige serie dan ineens nergens meer op.
#firstworldproblems
Seizoen 1 lijkt ook langer, meer afleveringen waar veel in gebeurt. Op een gegeven moment kom je in het kielzog van het verhaal en gaat het veel sneller.Breaking bad is goed, maar om één of andere reden ga ik er erg langzaam doorheen. Ik moet seizoen 1 nog afkijken, maar dat doe ik dit weekend wel.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Gisteren ook van deze serie direct een aflevering gekeken. Leuke inderdaad.DaFrenk schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:52:
[...]
Held! Awesome! Doordat ik eigenlijk gestopt was met downloaden heb ik stuk van seizoen 1 gemist. Vond de 1e helft iig bijzonder cool. Vanavond verder kijken.
Luther bevalt mij ook wel dus heb zeker weer wat te kijken.
Vriendin is begonnen aan Orange is the new black, ze is eraan verslaafd.
⏩ PVOutput☀️
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Sorry, dacht dat op dat moment de VPN op de router uitstond! Geduld, komt vast snel.Yucko schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:20:
Star Trek is vooralsnog alleen op Netflix USA te zien en hoort dus niet in dit topic thuis.
Tot dan maar naar Youtube: http://youtu.be/CayMeza487M
Wel even de ondertitels aanzetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2014 17:44 ]
Verwijderd
Een paar maand terug had ik nog een niet digitale versie gezien op netflix, zal hem vanavond weer even opstarten en deze bekijken. Hoop dat hij snel naar Nederland komt, alle star treks. Gelukkig is SG1 er al wel. Ik hoop verder dat Warehouse 13 ook komt, dat is ook een erg leuke serie.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:54:
Remastered en met de nieuwe digitale special effects. De kleuren knallen nu echt van het scherm af. Nostalgie en toch ook weer niet. Prachtig.
Elk seizoen heeft gewoon een heel ander verhaal, seizoen 1 van prison break is echt erg goed, ik ben er ook niet zo'n fan van dacht ik, maar toch flink genoten. Seizoen 2 heb ik niet meer gezien, maar ik zou zeker seizoen 1 meepakken, heb er echt van genoten.readytoflow schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:36:
Ik begrijp dat Prison Break ook een echt begin en einde heeft? Trekt me eigenlijk niet zo.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2014 18:59 ]
Eens! Stel dat Prison Break alleen uit seizoen 1 had bestaan, dan was het imo een van de beste series ooit geweest.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:57:
[...]
Elk seizoen heeft gewoon een heel ander verhaal, seizoen 1 van prison break is echt erg goed, ik ben er ook niet zo'n fan van dacht ik, maar toch flink genoten. Seizoen 2 heb ik niet meer gezien, maar ik zou zeker seizoen 1 meepakken, heb er echt van genoten.
Maar seizoen 1 is echt enorm spannend.
Quad schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:32:
Vraag de makers?
Ik vind in Continuum die blur bokeh alleen wel erg irritant..
[afbeelding]
klik voor groter
Continuum bevalt wel in ieder geval. Het verhaal heeft meer focus. Dat gezegd, er is nog steeds een beetje een case of the week situatie, maar dat leidt ook tot een kijkje in de toekomst, wat de relatie is met Keira´s leven voor de jump. Voorlopig kan ik ´t nog waarderen, maar ik ben bang dat ze de serie op die manier te veel gaan rekken, dus ik hoop dat ze ´t mooi zullen afsluiten voordat het te laat is.
Ooh, ik ga maar ´ns aan Orange is the new black beginnen denk ik!
Make lovecraft not warcraft.
Er is een tweede seizoen (ben ik nog niet aan begonnen..)Sméagol schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:22:
Is dat blur voor de ondertiteling? Het is me zelf niet opgevallen, maar ik kijk zonder subs. Misschien dat je het kan aangeven op de site.
Continuum bevalt wel in ieder geval. Het verhaal heeft meer focus. Dat gezegd, er is nog steeds een beetje een case of the week situatie, maar dat leidt ook tot een kijkje in de toekomst, wat de relatie is met Keira´s leven voor de jump. Voorlopig kan ik ´t nog waarderen, maar ik ben bang dat ze de serie op die manier te veel gaan rekken, dus ik hoop dat ze ´t mooi zullen afsluiten voordat het te laat is.
Ooh, ik ga maar ´ns aan Orange is the new black beginnen denk ik!
Verwijderd
Gelijk met een omschrijving per titel + Rotten Tomatoes score.
http://nld.whatsnewonnetflix.com
En ook handig: http://www.netflix-nederl...hijnen-series-op-netflix/
Nu verslaafd aan Derek. Vaak lig je echt dubbel van het lachen en dan wordt je er opeens stil van met kippenvel. Wat een geniale serie.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2014 17:12 ]
Bokeh is een mooi woord om te gebruiken, maar doe het dan wel goed. Bokeh geeft aan hoe mooi of lelijk de voor of achtergrond vervaagd door een lens.Appleman schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 23:52:
[...]Ik vind in Continuum die blur bokeh Shallow focus alleen wel erg irritant..
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Dit is zo'n serie die ik continue op pauze moet zetten omdat ik moet lachen en dan de vervolg grappen ga missen. Zeer hoge humor dichtheid
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door polopolo150 op 09-06-2014 17:07 ]
Een tijdje geleden is het kopen van gift cards door Netflix offline gehaald vanwege de grote hoeveelheid fraude die ermee werd gedaan (gift cards gekocht met gestolen credit cards, die vervolgens op eBay en Marktplaats voor een prikkie verkocht werden). Wellicht is die optie onderhand teruggekeerd maar ik betwijfel het.polopolo150 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:07:
Klopt, je kan het iedere maand opzeggen in je settings op Netflix.nl. Desnoods gebruik je gift cards en geef je het aan jezelf.
Je kunt gewoon per maand opzeggen inderdaad dus er schuilt weinig gevaar in...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hij wil niet meer inloggen (geeft aan dat account niet overeenkomt met naam in database

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
misschien meerdere profielen en een partner die op een wii u kijkt, maar daar geen optie krijgt om een profiel te selecteren? Dat had mijn schoonzus dit weekeinde, dan komen zaken die haar vriend met de wii u kijkt op haar profiel in plaats van op die van hem.BigWillem89 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:13:
Raar, ik heb de laatste dagen dat er series/films in mijn onlangs gekeken lijst staan die ik helemaal niet gekeken heb. Wachtwoord al veranderd, heeft niks geholpen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Misschien maar eens naar Netflix bellen...
Nou, zal wel niet, maar wie weet is dit een toevalstreffertje
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nee, helaas dat is het niet. Toch bedankt voor het meedenken.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:37:
[...]
misschien meerdere profielen en een partner die op een wii u kijkt, maar daar geen optie krijgt om een profiel te selecteren? Dat had mijn schoonzus dit weekeinde, dan komen zaken die haar vriend met de wii u kijkt op haar profiel in plaats van op die van hem.
Nou, zal wel niet, maar wie weet is dit een toevalstreffertje
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Erg boeiende film, zeker een aanrader voor iedereen!
Gaat over een leraar die in een projectweek les moet geven over autocratie, hij gaat dat in de les in praktijk brengen.
Bedankt, ook gedaan en daarna mijn wachtwoord weer veranderd.Wybo schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:12:
ik zou voor alle zekerheid even uitloggen op alle apparaten via de netflix accountpagina.
Kijken of het nu nog gaat gebeuren..
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Heb eerst wel een aantal afleveringen kunnen kijken. Maar toen liep laptop af-en-toe vast. Hierop gezocht en dit schijnt door kwaliteit naar medium te zetten te zijn verholpen). Wellicht dat het hieraan ligt. Ik zal eens zien of hij het beter doet als ik de kwaliteit weer op automatisch zet voor eht account.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Instant Watcher
Fanhattan
Yidio
NextGuide
Flixster
Can I Stream It?
FeedFliks
Instant Watch Browser for Netflix
Bron:engadget en developer blog netflix
Verwijderd
2013 was het jaar van Heisenberg. Dit jaar is het Billy Bob. Geruchten gaan nu volop dat er toch een nieuw seizoen 2 en mogelijk 3 komt. Met een compleet andere cast en verhaallijn. Bijzondere move.
Benieuwd welke nieuwe Netflix original series in de maak zijn. The Crown klinkt ook al veelbelovend. Budget is meer dan $ 100 miljoen..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 22:23 ]
Het is een meesterlijke serie inderdaad, maar geen Netflix produktie.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:16:
Complimenten aan Netflix voor hun eigen gemaakte series! Wat is Fargo toch een verschrikkelijk goede serie. Je denkt al dat het een topserie is, wordt de volgende aflevering nòg weer beter. Gisteren aflevering 9 gezien, A Fox, a Rabbit, and a Cabbage.
Zou het wel jammer vinden als Billy Bob niet meer terugkomt in S02, hij maakte toch wel de show. Schijnt dat hij maar voor 1 seizoen getekend heeft/wilde tekenen. Maar wat niet is kan misschien nog komen. Het einde van S01 wordt in ieder geval 'very bloody'.2013 was het jaar van Heisenberg. Dit jaar is het Billy Bob. Geruchten gaan nu volop dat er toch een nieuw seizoen 2 en mogelijk 3 komt. Met een compleet andere cast en verhaallijn. Bijzondere move.
Seizoen 2/3 gaan er vast wel komen nu de schrijver van de show, Noah Hawley, een 2-jarig contract bij FX heeft gekregen
FX moet Fargo officieel nog renewen, maar met de hoge kijkcijfers zullen ze wel gek zijn om dit niet te doen.The cable network's studio arm, FX Productions, has inked Hawley and his 26 Keys banner to a two-year overall deal.
Under the pact, Hawley will continue on with Fargo and develop new projects for cable and broadcast networks.
Dat..... Zuigt.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:31:
Vanaf 14 augustus hebben alleen deze sites nog de netflix api, rest raakt hem kwijt:
Instant Watcher
Fanhattan
Yidio
NextGuide
Flixster
Can I Stream It?
FeedFliks
Instant Watch Browser for Netflix
Ondersteunen deze sites ook NL.
Ik had dit niet zo erg gevonden, als Netflix zelf een duidelijk (totaal)overzicht zou hebben, maar als dergelijke sites verdwijnen (dit treft zeer waarschijnlijk ook de meeste NL initiatievenVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:31:
Vanaf 14 augustus hebben alleen deze sites nog de netflix api, rest raakt hem kwijt:
...
Ik las in de bron vermelding één van de reacties onder het item van engadget dat deze site: http://nld.whatsnewonnetflix.com/ , geen gebruik maakt van de api (maar het was me helaas wel al opgevallen dat deze site ook vaak recent toegevoegde content 'mist', maar dit is een probleem wat bij zo'n beetje alle dergelijke sites speelt). Er zullen dus vast wel meer sites zijn die de api niet gebruiken, of hier NL initiatieven bij zitten (naast de hierboven genoemde), geen idee, ik hoop het alleen maar...
Ik blijf het jammer vinden dat Netflix niet zelf met een beter overzicht komt, waarbij je een totaaloverzicht kunt oproepen én je duidelijk kunt zien welke content er recent is toegevoegd.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Geen idee, ik gebruik zelf flixsfilms.nl graag en moreflicks.com , ik denk dat die stoppen? Ik hoop het niet, maar ik ga ze allemaal eens bekijken. Ik ken een aantal van de genoemde sites die de api mogen blijven gebruiken namelijk niet eens.XanderDrake schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:08:
Dat..... Zuigt.
Ondersteunen deze sites ook NL.
Inderdaad. Dit is dé manier om series te volgen:polopolo150 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:24:
Netflix mag meer van dit soort nieuwe series aankopen meteen uit USA! Heerlijk om een keertje met ondertiteling up tot date te zijn.
- Ik blij met de hoge kwaliteit en de up-to-date content
- vrouwtje blij met de ondertitels en het gebruiksgemak
- Netflix blij met ons betaalde geld
- de makers van de series blij met het geld van Netflix
- industrie en beleidsmakers blij met dat we legaal kijken naar content
Verwijderd
Ook better call saul komt hier gelijk.
Zou de serie Agent marvel of shields binnenkort nog op netflix komen?
Daar hoef je niet naar uit te kijken hoorRockvee2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:21:
Zou de serie Agent marvel of shields binnenkort nog op netflix komen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
| 17 December 1991 | De Nerdette |
⏩ PVOutput☀️
Whole lot of stars ***
Dat kan je doen inhet menu van netflix zelf voordat je de film afspeelt.Rudios schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:40:
Ik heb een Panasonic TV met de Netflix app erop, alles werkt prima, maar ik heb nederlandse ondertitels bij NL films en series. Ik kan geen toets vinden waarmee ik ondertitels kan veranderen of uitzetten. Als ik op OK druk van de afstandsbediening gaat de film/serie meteen spelen maar krijg niet eerst een submenu waar ik ondertitels en languages kan instellen? Iemand raad?
Het is 1 van de opties. Misschien bij audio ofxo
[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 22-06-2014 12:45 ]
Ik heb even gekeken voor je, gebruik de Netflix app niet op mijn Panasonic tv maar kon hem wel installeren.Rudios schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:40:
Ik heb een Panasonic TV met de Netflix app erop, alles werkt prima, maar ik heb nederlandse ondertitels bij NL films en series. Ik kan geen toets vinden waarmee ik ondertitels kan veranderen of uitzetten. Als ik op OK druk van de afstandsbediening gaat de film/serie meteen spelen maar krijg niet eerst een submenu waar ik ondertitels en languages kan instellen? Iemand raad?
Je zit in het scherm van de serie overzichten (bv). Dan druk je "ok". Krijg je een menu met
S1: A3 hervatten.
Vanaf het begin spelen
Meer afleveringen
Toevoegen aan mijn lijst
Deze titel beoordelen
Audio en ondertiteling.
Het zit dus in die laatste optie
Enjoy.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Whole lot of stars ***
Jammer dat we die niet in 3d kunnen bekijken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
viel mij ook al opXanderDrake schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:36:
Huh mijn Netflix Android app's logo is inverted qua kleur. Is daar nu een update voor nodig
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ziet er wel oké uit.
Zelfs Pokémon (enige anime in Netflix NL volgens mij) heeft Nederlandse ondertiteling. Dus deze zal wel moeten.
[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 26-06-2014 18:13 ]
Ook de interface is ietswat veranderd. Overigens bij alle Netflix producten en websites.XanderDrake schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:36:
Huh mijn Netflix Android app's logo is inverted qua kleur. Is daar nu een update voor nodig
Ik moest even zoeken op mijn telefoon of Netflix er nog wel op stond, bleek na een blik in de playstore wel het geval, helemaal nadat ik speficiek op naam keek.XanderDrake schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:36:
⏩ PVOutput☀️
Voor deze serie alleen al vind ik Netflix zijn geld waard. Doe er zelf niet veel mee en heb mijn account ook "gegeven" aan vader en zus (kijken vrijwel niet meer dan 2 tegelijk), maar er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt. Ik wil zelf nog starten (ja, na 6 jaar) met Breaking Bad..is het wat?
Breaking Bad is een dikke aanrader!Exorcist schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:06:
Net klaar met het tweede seizoen van Orange is the New Black. Binnen anderhalve week doorheen, jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten. Eind vond ik zo/zo maar goed, blijkbaar is het een comedy/drama terwijl laatstgenoemde overheerst.
Voor deze serie alleen al vind ik Netflix zijn geld waard. Doe er zelf niet veel mee en heb mijn account ook "gegeven" aan vader en zus (kijken vrijwel niet meer dan 2 tegelijk), maar er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt. Ik wil zelf nog starten (ja, na 6 jaar) met Breaking Bad..is het wat?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik denk dat ik house of cards beter vindWybo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:42:
Ik zou er niet aan beginnen, na BB zijn andere series opeens zoveel slechter
Helemaal mee eens. BB is een leuke en goede serie, maar snap niet waarom iedereen er het zo geweldig vindt. Goede en vermakelijke serie, maar HoC vind ik toch een stuk beter (meer diepgang en Kevin Spacey speelt erg goed). Helaas maar 2 seizoenen.
het heeft mij echt moeite gekocht om na BB nog een serie te volgen die ik leuk genoeg vond!Wybo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:42:
Ik zou er niet aan beginnen, na BB zijn andere series opeens zoveel slechter
Dus pas op als je er aan begint
Daarna ben ik Homeland , HoC , Luther , OITNB ,Fargo en Lillyhammer gaan kijken. Allemaal stuk voor stuk ook goede series! vooral de netflix series vond ik echt heel sterk!
www.degroot-it.nl
Absoluut mee eens, Fargo is echt een aanrader om te kijken. Heb alle 10 de afleveringen van Fargo gezien.Poulske schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:31:
Vanmorgen laatste aflevering van Fargo gekeken, een aanrader voor iedereen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ja, Je moet ook daarna maar de films van David Lynch gaan kijken, net oz'n raar sfeertje.Poulske schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:52:
Ben nu bezig met Twin Peaks, aparte serie. Maar best goed tot nu toe.
Heerlijk dat sfeertje! Hoewel de serie traag gaat naar huidige maatstaven is hij alles behalve saai. Je wordt in no-time meegezogen in dat rare sfeertje.
Ja, maar jaren 80 en 90 waren de series ook gewoon trager. Production values waren behoorlijk minder. Dat is pas beter geworden naarmate mensen thuis ook in betere kwaliteit konden kijken.Sickboy22 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:30:
Ben ook laatst aan Twin Peaks begonnen. Toen hij voor het eerst uitgezonden werd, was ik te jong om de serie te volgen maar heb later wel van andere David Lynch producties genoten, zoals Mulholland Drive.
Heerlijk dat sfeertje! Hoewel de serie traag gaat naar huidige maatstaven is hij alles behalve saai. Je wordt in no-time meegezogen in dat rare sfeertje.
https://www.videoland.com/unlimited
Hi there,Welcome to the kingdom of Netflix, I will be your knight in shining Armour by the name of *****. May I ask thy name?

Nog maar eens wat series aangevraagd. De seizoensfinale van Contiuum smaakt naar meer...
Hmm, aparte titels inderdaad. Allemaal van die rampscenario miniseries, hadden ze laatst ook al eens een hele batch van toegevoegd. Beschrijvingen klinken wel interessant, maar het acteerwerk en/of special effects zijn vaak om te huilenMithrildor schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:27:
Valt een beetje tegen wat ze er op hebben gezet vandaag. Minder dan de helft van wat ze er normaal gesproken op zetten. Ik had toch wel een op een leuke nieuwe serie gehoopd. De leuke series beginnen hier een beetje op te raken. Ik hoop dat ze deze maand er nog iets leuks op gaan zetten anders zeg ik mijn abonnement denk ik op.
Haha jaDaFrenk schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:53:
[...]
Hmm, aparte titels inderdaad. Allemaal van die rampscenario miniseries, hadden ze laatst ook al eens een hele batch van toegevoegd. Beschrijvingen klinken wel interessant, maar het acteerwerk en/of special effects zijn vaak om te huilen
Verwijderd
Zelf kijk ik nu een tattoo contest op de usa netflix, erg vermakelijk en een stuk of 8 episodes. Op de usa netflix zie ik trouwens nog wel een tv serie staan die al wel een Nederlandse omschrijving heeft, maar er nog niet is. Maar dat was een vrouwenserie, ben alleen de naam kwijt. Maar niet heel boeiend denk ik voor de mannen hier.
https://chrome.google.com...cbcpdgnpiabdfehfjgcapepbm
Dan krijg je de ratings van verschillende rating sites als IMDB.
Ook maar eens geprobeerd om wat aan te vragen, geen idee of het helpt. Als ik de chat goed begrijp doen ze blijkbaar wel iets met de verzoekjes.DaFrenk schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:16:
Nog maar eens wat series aangevraagd. De seizoensfinale van Contiuum smaakt naar meer...
I totally understand what you are saying there and I would love to hear what you are interested in seeing. Alrighty, let me go right ahead and add this for you.
Verwijderd
Was het niet zo dat de rating gebaseerd is op jouw eigen profiel? Dus 4 sterren betekend dat jij het zelf 4 sterren vind, dezelfde film heb ik dan erin met misschien maar 2 sterren?2Cent schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:32:
Aangezien bij Netflix de ratings niet echt overeen komen met of de film goed is of niet.(Het lijkt meer om genre te gaan)...
Ik lees eerder deze week ergens dat hij in elk van niet meer op de Amerikaanse Netflix te zien is.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.