Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:15
@ hierboven een duidelijk overzicht ipv een lijst bedoel ik dit als voorbeeld: http://www.pathe-thuis.nl/films/genre/actie

Ik weet dat netflix zoiets ook heeft/had. Die ik met google vind zijn alleen maar lijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Netflix heeft ze ook maar zijn alleen te bekijken als je een Netflix account heb. http://www.netflix.com/WiGenre?agid=1365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:29:
Netflix heeft ze ook maar zijn alleen te bekijken als je een Netflix account heb. http://www.netflix.com/WiGenre?agid=1365
die lijsten van netflix zijn helaas niet echt compleet. Ik gebruik het liefst zelf www.moreflicks.com en dan selecteer je daar alleen netflix nederland en dan kan je rechts op browse by genre e.d. klikken. Let wel op het verschil tussen films en tv series (je kan ze niet gecombineerd in 1 genre zien).

Je krijgt dan dit en kan doorscrollen:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33u940g.png

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:35:
[...]

die lijsten van netflix zijn helaas niet echt compleet. Ik gebruik het liefst zelf www.moreflicks.com en dan selecteer je daar alleen netflix nederland en dan kan je rechts op genre e.d. klikken.

Je krijgt dan dit en kan doorscrollen:
[afbeelding]
Bedankt! Ik ga met deze aan de gang. :) Ziet er duidelijker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:05
boe2 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Tja, voor JOU is netflix dan interessanter. Voor de miljoenen gezinnen met een telenet digicorder is dat echter totaal niet relevant. Ik denk dat je de marktpenetratie van telenet onderschat.

[...]

Hetzelfde verhaal voor Rex/Rio, inclusief het "op eender welke computer/tablet" gedeelte.

[...]

Daar krijg je overigens ook de HBO series, extra familiezenders (inclusief hun on-demand content) en de Prime pakketten bij. Wederom: Misschien voor jou niet interessant, maar voor veel gezinnen WEL interessant.
Ik onderschat de marktpenetratie helemaal niet, de meeste mensen die ik ken hebben Telenet. Enkelingen hebben Rio en als ik het zie vind ik het aanbod niet zo spetterend. Ik doelde vooral op het feit ik het qua prijs niet enorm concurrentieel vind.

Bij Telenet ben je dan in een pakket al snel tegen de 100 euro kwijt (bij mijn moeder en een vriend betalen ze ongeveer die prijs), waar ik klaar zal zijn met minder dan de helft daarvan. Dat ik het moet stellen met een iets kleiner aanbod of lagere snelheid boeit mij dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 23:11
Ik probeer stargate Atlantis te volgen, maar het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Scheelt denk ik bijna een seconde. Zwaar irritant. Ik heb het geprobeerd te kijken via de Android app, iPad app Windows 8 app en via een browser, maar daar ligt het dus niet aan. Iemand anders wel eens dit soort problemen tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Vanmiddag nog een aflevering (4.19) gekeken via de app op mijn Samsung tv. Totaal geen problemen ervaren.

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 23:11
Ik heb nu 13 afleveringen van S1 gekeken en ze hebben er bij mij allemaal last van. Ook op mn Samsung TV. De mobiele apparaten heb ik met verschillende connecties geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Gisteravond de eerste aflevering van Fargo gekeken. Leuke serie met aardig wat actie, subtiele humor en bekende acteurs. Mooie topper weer van Netflix. d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik ben Fargo met mijn vriendin aan het kijken... Gevolg is dan natuurlijk wel dat we het de helft van de tijd (of meer) niet volgen maar ja... :P Leuke serie in ieder geval!

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 22-05-2014 10:09 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
paragon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:23:
Ik probeer stargate Atlantis te volgen, maar het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Scheelt denk ik bijna een seconde. Zwaar irritant. Ik heb het geprobeerd te kijken via de Android app, iPad app Windows 8 app en via een browser, maar daar ligt het dus niet aan. Iemand anders wel eens dit soort problemen tegen gekomen?
Heb het getest, maar ook op mijn Samsung toestellen en Macbook's en dergelijke allemaal geen probleem ermee met Stargate.

WTB SG-1 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
paragon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:52:
Ik heb nu 13 afleveringen van S1 gekeken en ze hebben er bij mij allemaal last van. Ook op mn Samsung TV. De mobiele apparaten heb ik met verschillende connecties geprobeerd.
Bij mij hebben niet alle afleveringen er last van. Maar vooral de laatste paar. Ik zou zeggen neem even contact op met de helpdesk.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
paragon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:23:
Dit heb ik helaas ook bij Stargate Atlantis, maar niet bij andere series zover ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Helaas ook al enkele keren gemeld. Zowel via probleem melden als via de chat. Opvallend dat ze dit dan niet snel fixen terwijl het bij andere gevallen wel weer snel was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
DaFrenk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:38:
Helaas ook al enkele keren gemeld. Zowel via probleem melden als via de chat. Opvallend dat ze dit dan niet snel fixen terwijl het bij andere gevallen wel weer snel was opgelost.
Met de Apple TV is er sinds half maart geen 5.1-geluid meer. Zit ook totaal geen vooruitgang in. Is waarschijnlijk meer een Apple-probleem, want streamen via AirPlay geeft wel weer 5.1-geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corporalnl schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:40:
[...]

Bedankt! Ik ga met deze aan de gang. :) Ziet er duidelijker uit :)
zeker, die site was een tijd kapt, maar de laatste twee maand ofzo doet hij het weer prima en is vaak ook eerder geupdate dan de sites als flixfilms.nl, hoop alleen wel dat hij weer blijft werken, hij heeft ook een keer gewoon 5 maand niet zitten updaten, maar voor nu is hij weer top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutO
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06-2019
Hoi,

is er iemand die wat weet/gehoord heeft over problemen met Smart TV's van samsung icm netflix? Ik heb zelf net een UE46f6500, waarbij netflix het een dag of 2 goed heeft gedaan en nu te pas en te passen foutmeldingen geeft (can't connect, kan deze titel niet afspelen (bij elke titel),...). Dan later op de dag is alles weer in orde.

Ik lees hier en daar meer die dit probleem lijken te hebben, maar ook veel waar het prima gaat.

Overigens doen anders apps het prima, internetverbinding is prima (bv youtube speelt prima af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook een probleem. Maar dus wel alleen op de Samsung TV. PC en chromecast gaan prima.
Maar zelfs via unblock us DNS (Regio Nederland, dus netjes binnen de topic warning ;)) werkt het wel...

Het is dus een DNS probleem van de samung TV op de een of andere manier lijkt het. Terwijl die normaal gesproken dus veelal gewoon op XS4all automatische DNS staat.

[ Voor 41% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-05-2014 09:21 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:03

XanderDrake

Build the future!

Ik zat gister Battlestar Galactica te kijken op mijn Nexus 5, maar de Nederlandse ondertitels kwamen telkens op de bovenkant van het scherm. Irri. Bekend probleem?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ondertitels zijn op mijn Nexus 7 en Galaxy s 3 ook glitched. Stukken tekst dat niet op het scherm komt en njet op het juiste manier recht onderaan maar helemaal links bij Arrested development.

Netflix doet heel leuk (met meerdere problemen die ik heb gemeld) dat het aan mij ligt. Maar daar geloof ik niks van, helemaal als iemand anders over begint. Gewoon melden bij Netflix zodat er een ticket aan de dev's geopend word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb vannacht 3 afleveringen Weeds gekeken op mijn Nexus 7 tablet, niet geroot en de ondertiteling + video was prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:36:
Ondertitels zijn op mijn Nexus 7 en Galaxy s 3 ook glitched. Stukken tekst dat niet op het scherm komt en njet op het juiste manier recht onderaan maar helemaal links bij Arrested development.
Post dan gelijk even welke aflevering en in welk tijdsvak, dan kan een ander het bekijken en het wellicht ook aanmelden zodat ze het sneller oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heb dat in alle afleveringen van Arrested Development van seizoen 1 (om preciezer te zijn, heb alleen de eerste drie afleveringen gezien) dat de ondertitels glitched omdat het op een andere plek staat. Voor de rest is het heel random met andere films en series, ene keer werkt het wel en dan weer niet, moeilijk om het probleem te herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

WoutO schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:08:
Hoi,

is er iemand die wat weet/gehoord heeft over problemen met Smart TV's van samsung icm netflix? Ik heb zelf net een UE46f6500, waarbij netflix het een dag of 2 goed heeft gedaan en nu te pas en te passen foutmeldingen geeft (can't connect, kan deze titel niet afspelen (bij elke titel),...). Dan later op de dag is alles weer in orde.

Ik lees hier en daar meer die dit probleem lijken te hebben, maar ook veel waar het prima gaat.

Overigens doen anders apps het prima, internetverbinding is prima (bv youtube speelt prima af)
Dit probleem heb ik ook sinds een dag of twee (de afgelopen 6 maanden heeft het prima gewerkt) op mijn Samsung UE46F6500. Krijg 9 van de 10 keer de aip-701 foutmelding ongeacht de titel die ik probeer af te spelen. Op de PC (zelfde internetverbinding) geen enkel probleem en ook andere apps op de TV doen het prima.

TV deactiveren en opnieuw aanmelden heeft niets geholpen, iemand ideeën?

[ Voor 3% gewijzigd door Tjaps op 26-05-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:49
Ik begin een beetje de balen te krijgen van Netflix, de laatste maand moet ik 4 of 5 keer connecten voor dat ik in het menu kan.

En de laatste week disconnect hij gewoon tijdens de film :(

Heb een Panasonic 60 inch SmartTV plasma. Netflix helpdesk gebeld bij-elkaar een half uur geduurd en de diagnose is >>>>>> het ligt aan je TV en niet aan Netflix of Ziggo.

Volgens de Helpdesk medewerker hebben alle Pansonic TV's hier last van, YA RIGHT !!!!!!! wat een gezwam daar bij Netflix.

Een half jaar heb ik totaal geen problemen, en opeens ligt het aan je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zelf geen Smart TV, hoor er eigenlijk ook nooit erg veel goeds over. Wat je kan doen voor een snelle oplossing is een Chromecast kopen voor 35 euro, kan je via je telefoon/tablet/laptop Netflix op je TV draaien. Heb er zelf een week één en werkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op moment dat het op andere apparaten in huis wel werkt dan is de kans toch echt groot dat het apparaat dat niet werkt de boosdoener is.
Zoals al eerder aangegeven Alles werkt hier, CC, PC, tablets, telefoons, andere dns aanbieder. Maar zodra de TV op het eigen automatische DNS staat gaat het fout. Als je dan Netflix de schuld geeft in plaats van bij je smarttvmaker gaat klagen moet je niet raar opkijken als het niet gefixt wordt.

Dat het in het verleden wel werkte zegt namelijk niks. Veel van wat jij kijkt gaat via de servers van je TV maker (Kijk maar naar het wereldwijde samsung probleem een paar weken geleden). Ook maken tv fabrikanten softwareaanpassingen die bugs kunnen hebben.

Het is geen apparaat meer zoals vroeger dat als je hem een keer had je altijd exact hetzelfde kon verwachten als jij niks veranderde.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-05-2014 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:20:
Volgens de Helpdesk medewerker hebben alle Pansonic TV's hier last van, YA RIGHT !!!!!!! wat een gezwam daar bij Netflix.
Panasonic en smart tv is geen goede combi, met een chromecast en wd tv live mediaspeler heb ik geen enkel probleem met netflix, het werkt altijd stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:24:
Ik zat gister Battlestar Galactica te kijken op mijn Nexus 5, maar de Nederlandse ondertitels kwamen telkens op de bovenkant van het scherm. Irri. Bekend probleem?
Bij Luther kijken op Samsung SmartTV heeft dit probleem verder niet.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

RoaDHouse schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:20:
Heb een Panasonic 60 inch SmartTV plasma. Netflix helpdesk gebeld bij-elkaar een half uur geduurd en de diagnose is >>>>>> het ligt aan je TV en niet aan Netflix of Ziggo.

Een half jaar heb ik totaal geen problemen, en opeens ligt het aan je TV.
Voor je gemoedsrust, bij mij werkte het in het begin ook vlekkeloos op mijn Panasonic Viera TX-P55VT50, maar de laatste paar maanden moet ik ook elke keer opnieuw connecten, voordat het eindelijk werkt. Disconnecties tijdens een film heb ik dan weer niet gehad.

Overigens is de Panasonic software voor Netflix al behoorlijk oud, zag ik. Nooit een update gekregen. Ik leg het balletje toch bij Panasonic, maar het boeit me verder niet meer sinds ik een ChromeCast heb. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 26-05-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 09:34
Tot nu toe was ik zeer tevreden met Netflix via Chromecast, maar het lijkt erop dat ie fixed op 60Hz staat. Gisteren aflevering van Survivors (UK) gekeken en dat stotterde(judder) als een gek. Paar topics over gevonden, maar nog geen oplossing/workaround.
Iemand hier al iets voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Elke HDMI signaal is capped op 60Hz toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Volgens mij bedoelt-ie dat 50Hz materiaal niet als 50Hz wordt getoond.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:09

Yucko

One clown to rule them all !

sverzijl schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:07:
Tot nu toe was ik zeer tevreden met Netflix via Chromecast, maar het lijkt erop dat ie fixed op 60Hz staat. Gisteren aflevering van Survivors (UK) gekeken en dat stotterde(judder) als een gek. Paar topics over gevonden, maar nog geen oplossing/workaround.
raar, zoiets ervaarde ik wel via de AppleTV en juist niet met chromecast :?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Beter alles op 60 hz dan op 50z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:17:
[...]

Beter alles op 60 hz dan op 50z :)
Beter alles op de framerate zoals ie bedoeld is natuurlijk.
Hoop dat er snel een fix voor komt, maar was benieuwd of er eoa workaround was die ik over het hoofd gezien heb(anders dan alsnog downloaden van de serie)
Yucko schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:13:
[...]
raar, zoiets ervaarde ik wel via de AppleTV en juist niet met chromecast :?
Dat is idd vreemd. Zou je voor mij willen kijken of je TV bij Survivors S01E01 op 1080p50Hz springt ?

[ Voor 28% gewijzigd door sverzijl op 26-05-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:09

Yucko

One clown to rule them all !

sverzijl schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Beter alles op de framerate zoals ie bedoeld is natuurlijk.
Hoop dat er snel een fix voor komt, maar was benieuwd of er eoa workaround was die ik over het hoofd gezien heb(anders dan alsnog downloaden van de serie)

[...]

Dat is idd vreemd. Zou je voor mij willen kijken of je TV bij Survivors S01E01 op 1080p50Hz springt ?
1080p @ 60Hz hier, maar stottert absoluut niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 26-05-2014 21:14 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gister werkte Netflix heel slecht bij mij, disconnects, buffering, dat soort spul. Geen idee waarom.

Verder, over www.flixfilms.nl, sinds bijna twee weken is er geen nieuwe content aan Netflix toegevoegd volgens die site. Klopt dat of moet ik een andere site checken vanaf nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
bij mij is er de 22e nog films bij gekomen. Misschien helpt een ctrl+F5 bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

polopolo150 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:55:
bij mij is er de 22e nog films bij gekomen. Misschien helpt een ctrl+F5 bij jou.
HUH wat de hel, inderdaad nu staat er weer vanalles nieuws. Bizar, Chrome gedraagt zich raar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die omschrijvingen van Netflix kunnen nog wel wat beter. Dit vind ik wel een creatieve, de omschrijving van The Ropes: 'Er worden buitensmijters ingehuurd om de vrede te bewaren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
engessa schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:01:
Die omschrijvingen van Netflix kunnen nog wel wat beter. Dit vind ik wel een creatieve, de omschrijving van The Ropes: 'Er worden buitensmijters ingehuurd om de vrede te bewaren'.
Mijn eerste reactie toen The Ropes op Netflix kwam, alleen op basis van de omschrijving: -O-

Maar dat was met Misfits eerst ook. Zag er uit als een serie van B kwaliteit qua foto en omschrijving maar zag vervolgens mensen hier het wel aanraden.
XanderDrake schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:01:
[...]

HUH wat de hel, inderdaad nu staat er weer vanalles nieuws. Bizar, Chrome gedraagt zich raar :|
Uhu ik ken het. Google Chrome is niet altijd te vertrouwen.

[ Voor 19% gewijzigd door polopolo150 op 27-05-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Yucko schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:14:
[...]
1080p @ 60Hz hier, maar stottert absoluut niet :)
Dank voor het controleren.
Oplossing gevonden! (via dit topic gewezen richting motion plus.)

Het lag dus aan de motion plus instellingen van m'n Samsung UE55D7000. Deze had ik op custom (10 / 4) staan (om soap opera effect te vermijden). Instelling die ik al jaren gebruik naar tevredenheid, nooit last van judder. Instelling op 'helder' en de judder is weg (weet alleen nog niet of het nog ongewenste neven-effecten heeft, maar daar ga ik snel genoeg achter komen)

Lijkt alleen problemen te geven met 50Hz content afgespeeld op 60Hz (Zo'n beetje alle EU content, ik zie het dan ook bij Survivors / Extras en NL comedies). Alles wat ik via XBMC bekijk schakelt automatisch naar 50/60Hz en ziet er daarmee ook goed uit (geen judder), Chromecast dus niet.

[ Voor 13% gewijzigd door sverzijl op 28-05-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Aflevering 7 van Fargo ook gezien nu, zitten echt geniale en briljante stukjes in deze serie. Zeer vermakelijk en onderhoudend om te kijken. _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Hebben jullie ook last van ondertiteling dat niet synchroon loopt? Ik heb dit probleem bij een groot aantal films en het is echt irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Totaal niet hier, draai je Netflix in de browser of ergens anders? En noem eens een film waarop je problemen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:56:
Aflevering 7 van Fargo ook gezien nu, zitten echt geniale en briljante stukjes in deze serie. Zeer vermakelijk en onderhoudend om te kijken. _O_
Die is gaaf he :)

Zijn er meer mensen die moeite hebben om door suits heen te komen? Ik lees alleen maar lovende reacties. Maar een echte verhaallijn tussen alle episodes zit er niet echt in. Als je halverwege het seizoen er 2 mist en je pakt het weer op is het alsof je niks gemist hebt....

Ook maar eens Luther aangezet , dat is ook wel een gave serie! sowieso zijn die BBC series echt vermakelijk ( Utopia ( nee niet de sbs rommel) , Misfits )

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Suits vond ik best vermakelijk. Ik denk dat het je gewoon niet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik kwam wel door suits heen, maar echt geweldig vond ik het niet. Eerste seizoen is wel leuk, 2e heb ik ook gekeken, maar verder niet (S3 is volgens mij al uit maar staat nog niet op Netflix). Luther is erg gaaf ja, en Utopia <3. Jammer dat Utopia niet op Netflix staat, zou het wel opnieuw kijken dan, één van de beste series die ik ooit gezien heb (in één ruk uitgekeken met wat vrienden :') ), hoop dat het 2e seizoen ook zo goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Luther is geweldig. Alleen jammer dat er maar 14 episodes zijn. Sommige van de bad-guys zijn werkelijk nachtmerrie-inducerend. Vooral degene aan het einde van Seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ja zeker, die scène dat Malvo het gebouw in loopt en je van buitenaf met hem 'meeloopt' gewoon te grappig met die FBI agenten op de achtergrond, lag gewoon in een deuk. _O-
Zijn er meer mensen die moeite hebben om door suits heen te komen? Ik lees alleen maar lovende reacties. Maar een echte verhaallijn tussen alle episodes zit er niet echt in. Als je halverwege het seizoen er 2 mist en je pakt het weer op is het alsof je niks gemist hebt....

Ook maar eens Luther aangezet , dat is ook wel een gave serie! sowieso zijn die BBC series echt vermakelijk ( Utopia ( nee niet de sbs rommel) , Misfits )
Suits was soms eventjes volhouden maar ben er wel vrij snel doorheen gekeken, ik vind het overall een prima serie, maar het is geen herhaling waard zoals Prison Break welke ik al een keer of vijf gezien heb.

Luther en Utopia gaan op de lijst, klinken wel tof.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Quad schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:47:
Suits was soms eventjes volhouden maar ben er wel vrij snel doorheen gekeken, ik vind het overall een prima serie, maar het is geen herhaling waard zoals Prison Break welke ik al een keer of vijf gezien heb.

Luther en Utopia gaan op de lijst, klinken wel tof.
Ik ben ook net klaar met Suits maar ik vond het dan weer een heerlijke serie om te kijken, Prison Break vind ik ook geweldig maar daar is duidelijk te meken net zoals in Lost dat hoe langer de serie loopt hij slechter hij word.

Luther & Utopia nog niet gezien, maar zoals hier te lezen is ga ik die ook nog wel eens kijken

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:23

bonyuri

Investigator!

Luther is echt een hele goede serie.
Idris Elba is echt een goede acteur en ik heb met veel plezier naar de serie gekeken.
Relatief kort, maar zeker de moeite waard!

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:01
Ben net begonnen met suits. Vind het een goede serie. Heb ook teen wolf gekeken. De 1e paar afleveringen zijn de special effects slecht. Daarna word het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Unsere Mütter unsere Väter is trouwens wel een aanrader! Ben nooit enorm van de WOII dingen, maar dit is toch wel een hele goede "serie". Eigenlijk een soort van "film" bestaande uit 3 delen van 1,5 uur. Super interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:44
Thomasx4 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:48:
Unsere Mütter unsere Väter is trouwens wel een aanrader! Ben nooit enorm van de WOII dingen, maar dit is toch wel een hele goede "serie". Eigenlijk een soort van "film" bestaande uit 3 delen van 1,5 uur. Super interessant.
Erg goede serie. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Voor de liefhebbers: Derek Seizoen 2 is er! (ik wist niet eens dat er nog een seizoen kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Orange is the new black seizoen 2 volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:55
Afgelopen week begonnen aan seizoen 4 van modern family. Wil ik net verder kijken, kan ik alleen uit seizoenen 1, 2 en 3 kiezen. ;(

Nu maar aan Luther begonnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Carfanatic op 31-05-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe bevalt Luther?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:13
Sangroid schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:23:
Voor de liefhebbers: Derek Seizoen 2 is er! (ik wist niet eens dat er nog een seizoen kwam!)
Gisteren aflevering 1 gezien en vond het weer erg vermakelijk. Jammer dat er maar 6 afleveringen zijn.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Staat weer genoeg nieuwe content op netflix o.a The Green Hornet, Archer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Vind The Godfather best een shocker om op Netflix te zien dan de rest. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Ik heb eergister een stukje op mijn tablet gekeken van The Expendables gekeken, gisteravond wou ik de film afkijken echter was de film niet meer te vinden op netflix. Kreeg ook niet meer tezien dat ik de film gekeken had. Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Dan hebben ze het waarschijnlijk gisteren verwijderd van Netflix omdat de licentie is verlopen. Hebben meerdere mensen last van gehad hier in de topic en Netflix laat tegenwoordig steeds minder zien dat een licentie gaat aflopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat blijf ik echt een van de grootste minpunten aan Netflix vinden. Gewoon een mooie lijst van wat er de komende maand verdwijnt zou zo gebruiksvriendelijk zijn. Ja ok dan zie je misschien zo af en toe dat er wel heel erg veel verdwijnt, maar liever dat dan dat je in een serie/film zit die je later verder wilt kijken en er dan niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 18:52
Voor mijn dochter de Kleine princess opgeset, deze is ook in Franse taal te beluisteren,Belgie zit er echt aan te komen dus. Ze zijn al met content bezig.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Nu wel weer een fijne update. De beste van de godfathers (imho zijn er maar 2 :P )

Faster is kijkbaar en ook the green hornet is goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:25:
Nu wel weer een fijne update. De beste van de godfathers (imho zijn er maar 2 :P )
Waar kan je vandaag zien wat er nieuw is? De sites die ik ken laten nog niks nieuws zien namelijk.
polopolo150 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:28:
Dan hebben ze het waarschijnlijk gisteren verwijderd van Netflix omdat de licentie is verlopen. Hebben meerdere mensen last van gehad hier in de topic en Netflix laat tegenwoordig steeds minder zien dat een licentie gaat aflopen. :(
op mijn usa netflix doen ze dat vreed genoeg wel, gisteren toevallig een film gezocht en daarbij stond: beschikbaar tot 1 juli. Die dus maar gekeken omdat hij er nu niet meer is.

Apart dat ze dat in Nederland niet doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sowieso apart dat het zo werkt. Ik begrijp wel dat je uitzendrechten koopt en dat er een tijdslimiet bij kan horen, maar het is wel zonde dat als je aan een film begint en hem pauzeert, je op dag 2 niet het einde meer kunt zien. Voor een serie ook lekker onhandig. Dan ben je bij S02e03 en heb je zin in de komende 5 seizoenen, waarna je ineens merkt dat bepaalde seizoenen, of de complete serie niet meer online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Jorgen schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:39:
Sowieso apart dat het zo werkt. Ik begrijp wel dat je uitzendrechten koopt en dat er een tijdslimiet bij kan horen, maar het is wel zonde dat als je aan een film begint en hem pauzeert, je op dag 2 niet het einde meer kunt zien. Voor een serie ook lekker onhandig. Dan ben je bij S02e03 en heb je zin in de komende 5 seizoenen, waarna je ineens merkt dat bepaalde seizoenen, of de complete serie niet meer online staan.
Het is inderdaad spijtig, maar op deze manier kan Netflix wel meer recente en populaire films en series aanbieden. Als het contract verloopt en Netflix merkt dat er maar heel weinig mensen naar een bepaalde serie of film kijken dan vind ik het wel heel zonde als ze daar geld aan verspillen terwijl ze ook een nieuwe serie kunnen aanbieden die ik nog niet gezien heb. Het is wel slecht dat ze niet aangeven dat een serie of film er binnekort van Netflix verwijdert, dan kun je er of helemaal niet aan beginnen of kun je het snel afkijken. Maar ergens vind ik het ook niet zo raar dat ze dit niet laten zien, in een land waar ze nog maar een paar jaartjes bezig zijn is het aanbod meestal nog vrij karig en als mensen dan zien dat sommige series en films ook nog verwijdert worden dan geeft dat nog sneller het gevoel dat het aanbod beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ook wel logisch, zoals we allebei al zeggen. Alleen jammer dat er nog niet voldoende openheid is over wat je kunt zien op Netflix (wanneer je geen abonnement hebt, moet je goed zoeken) en hoe lang je dit daadwerkelijk kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Adlermann schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:25:

Heerlijk. Ik zat net te kijken naar de Godfather DVD box, net op tijd op Netflix 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
Vraagje, is het mogelijk om de netflix app te downloaden vanaf een externe locatie? ( Niet de appstore dus ). *irrelevant detail ; don't ask, don't tell ;) Hierdoor heb ik geen toegang tot de appstore. Dit interesseert mij verder niets, maar ik maak wel regelmatig gebruik van netflix. Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 01-06-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Een microsoft account toevoegen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:38
Zag dat de originele Oldboy op de us Netflix was gezet. Met Nederlandse beschrijving dus die kunnen we binnenkort ook verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Archer! :D Ik had hem al eens aangevraagd en wat een grappige serie! Lekkere humor in 20 minuten, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
Quad schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:29:
Een microsoft account toevoegen?
Appstore is uitgeschakeld. Kan er dus helemaal niet inkomen. Moet dus een niet-appstore download hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het omzeilen van beveiligingen van Netflix is off topic. Het omzeilen van beveiligingen van andere bedrijven om Netflix te kunnen installeren lijkt me dat dus ook...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 10:54

Ypho

Allround Nerd

Jorgen schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:57:
Ook wel logisch, zoals we allebei al zeggen. Alleen jammer dat er nog niet voldoende openheid is over wat je kunt zien op Netflix (wanneer je geen abonnement hebt, moet je goed zoeken) en hoe lang je dit daadwerkelijk kunt zien.
Netflix library kun je doorheen bladeren met een gratis proefabonnement van 1 maand. Tevens is er ook een website waar de titels op staan, alleen is die site niet officieel van Netflix zelf. (Link zal ik even moeten zoeken, maar vast wel te Googlen mocht je interesse hebben)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Ypho schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:13:
[...]

Netflix library kun je doorheen bladeren met een gratis proefabonnement van 1 maand. Tevens is er ook een website waar de titels op staan, alleen is die site niet officieel van Netflix zelf. (Link zal ik even moeten zoeken, maar vast wel te Googlen mocht je interesse hebben)
Dit is precies het probleem. Mensen willen niet eerst een gratis proefabbonnement afsluiten voordat ze de content library kunnen scannen. Men wil meteen die lijst inzien om te bepalen of ze willen kijken of niet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:30
Ik gebruik altijd http://www.flixfilms.nl/ die is altijd actueel, alleen kan je daar niet echt zoeken / filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

degroot schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:20:
[...]

Die is gaaf he :)

Ik ben na 3 of 4 afleveringen gestopt. Het was niet slecht, maar had weinig diepgang en vond het verloop van de afleveringen ook vrij voorspelbaar. Niet helemaal mijn ding en wat je ook al zegt, er lijkt niet echt een 'rode lijn' in het verhaal te zitten. En er zijn zoveel andere series die ik nog wil proberen dat ik Suits dus maar in de ijskast heb gezet.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
DaFrenk schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:28:
Archer! :D Ik had hem al eens aangevraagd en wat een grappige serie! Lekkere humor in 20 minuten, heerlijk :)
Het nieuwste seizoen staat er al op! Die heb ik nog niet gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wilde Archer es checken op mijn PC, maar krijg een DRM foutmelding, code N8516-6013...? Iets met mijn Silverlight versie? Gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
1e hit op de error code: http://mike-thomson.com/blog/?p=210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:43:
[...]

Ik gebruik altijd http://www.flixfilms.nl/ die is altijd actueel, alleen kan je daar niet echt zoeken / filteren.
moreflicks is heel fijn voor zoeken, mits de site werkt. Gisteravond stopte hij weer met werken toen ik iets zocht, maar hij doet het nu weer gelukkig. Vorige keer dat hij stopte toen ik zocht was de site een paar weken weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat is lekker. Lig ik ziek op bed, start voor de gein eens Orange is the new black en kijk meteen alle afleveringen. Blijkt over 3 dagen het nieuwe seizoen te beginnen :p Mooie timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:26
Ik heb last van het kids profiel :( De oudste mag van ons best een Lego film kijken, maar dat moet op ons profiel omdat die een leeftijdsgrens heeft. Nu heeft hij die film 10 x gekeken of zo (en start dan ook wel eens per ongeluk Cars of weet ik veel wat in ons profiel) en nu krijg ik natuurlijk allerlei aanbevelingen op dat gebied terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

PWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:49:
Dat is lekker. Lig ik ziek op bed, start voor de gein eens Orange is the new black en kijk meteen alle afleveringen. Blijkt over 3 dagen het nieuwe seizoen te beginnen :p Mooie timing.
Ik hoop dat je ziek genoeg bent ;)
Dank je, had ik ook al zelf ontdekt. Ik vind het gewoon suf dat het weer moet gebeuren, die tweaks en bugs op Windows. Mijn SmartTV, tablet en Nexus 5 draaien gewoon als een tierelier (terwijl zowel mijn TV als tablet behoorlijk oude versies van firmwares hebben, 2011-2012 oid). Maar Windows + MS eigen Silverlight moet het weer laten afweten.
Microsoft speelt wat dat betreft met vuur. Mijn moeder of vrouw zouden gezegd hebben: "screw this" en hebben vervolgens nog minder reden om een nieuwe laptop met Windows te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 10:42
XanderDrake schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:14:
[...]

Ik hoop dat je ziek genoeg bent ;)

[...]

Dank je, had ik ook al zelf ontdekt. Ik vind het gewoon suf dat het weer moet gebeuren, die tweaks en bugs op Windows. Mijn SmartTV, tablet en Nexus 5 draaien gewoon als een tierelier (terwijl zowel mijn TV als tablet behoorlijk oude versies van firmwares hebben, 2011-2012 oid). Maar Windows + MS eigen Silverlight moet het weer laten afweten.
Microsoft speelt wat dat betreft met vuur. Mijn moeder of vrouw zouden gezegd hebben: "screw this" en hebben vervolgens nog minder reden om een nieuwe laptop met Windows te kopen.
Gezien er ook een workaround bij staat voor Mac zijn er voor je moeder en vrouw weinig alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ossi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:22:
[...]

Gezien er ook een workaround bij staat voor Mac zijn er voor je moeder en vrouw weinig alternatieven.
Android? Ze gebruiken het toch al.

[ Voor 5% gewijzigd door XanderDrake op 03-06-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hoe laat komt normaal gesproken de nieuwe ep van Fargo online..? Is sowieso op dinsdag maar staat er nog niet bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Fargo word zo uitgezonden in USA. Binnen 24 na uitzending is het pas op Netflix, zal wel ergens morgen online komen.

[ Voor 5% gewijzigd door polopolo150 op 03-06-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Ik zag continuum seizoen 1 nu ook erbij staan, volgens mijn ook nieuw of niet? Leuke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
polopolo150 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:53:
Fargo word zo uitgezonden in USA. Binnen 24 na uitzending is het pas op Netflix, zal wel ergens morgen online komen.
Oops, dan heb ik me in de dag vergist. Dan verder met Boss, ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 10:42
XanderDrake schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:40:
[...]

Android? Ze gebruiken het toch al.
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Andoid geen alternatief is voor Windows op PC's.
Maar misschien heb ik een verkeerde aanname gedaan over waarmee je het afspeelt? Ik ging uit van een HTPC of laptop oid.
Verder ben ik het met je eens dat Silverlight pure bagger is, maar dat terzijde :)
Pagina: 1 ... 43 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.