Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:34
Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:20:
[...]

Serieus? Misschien heb ik slechte ogen maar voor mijn gevoel is de Netflix HD kwaliteit wat bij een DVD SD kwaliteit is. Ik vind de scherpte van de video's echt matig, zeker als je een 100mbit verbinding hebt.
Je kan ook overdrijven he :) Gisteren paar afleveringen van Fargo bekeken (geweldige serie trouwens, heerlijke humor), maar dat zag er uitstekend uit op 55" via Chromecast. (DVDs kijk ik er niet op, juist omdat ik dat er juist niet meer uit vindt zien.)
Kan natuurlijk zijn dat je wat slecht geconverteerd materiaal hebt gezien (?)

[ Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 11-05-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:20:
[...]

Serieus? Misschien heb ik slechte ogen maar voor mijn gevoel is de Netflix HD kwaliteit wat bij een DVD SD kwaliteit is. Ik vind de scherpte van de video's echt matig, zeker als je een 100mbit verbinding hebt.
Beeld van Netflix SuperHD is hier met Apple TV 3 + Ziggo echt superscherp, vergelijkbaar met een goede Nederland 1 HD uitzending. Blijkbaar is er iets grondig mis met je setup. Heb je wel de juiste device en bandbreedte instellingen? Een internetsnelheid van 10 Mb/s is meer dan genoeg, mits je dan niet anders gebruikt natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat is netflix SuperHD dan :? .

Iig ben ik hier prima tevreden, ziet er goed scherp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:15:
[...]

Beeld van Netflix SuperHD is hier met Apple TV 3 + Ziggo echt superscherp, vergelijkbaar met een goede Nederland 1 HD uitzending. Blijkbaar is er iets grondig mis met je setup. Heb je wel de juiste device en bandbreedte instellingen? Een internetsnelheid van 10 Mb/s is meer dan genoeg, mits je dan niet anders gebruikt natuurlijk.
Een goede kabeluitzending heeft wel betere kwaliteit (aangezien, dubbele bandbreedte) maar het is inderdaad niet echt slecht hoor. Bijvoorbeeld Fargo ziet er echt goed uit. DE donkere scenes wat minder, maar de minder moeilijke scenes prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Thomasx4 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:38:
Wat is netflix SuperHD dan :? .

Iig ben ik hier prima tevreden, ziet er goed scherp uit.
nieuws: Netflix rolt hogere bandbreedte uit naar alle gebruikers
http://www.gelderlander.n...r-hd-verder-uit-1.4025345

Niet elk apparaat ondersteunt overigens deze 'SuperHD' beeldkwaliteit. Het is tevens ook geen feature die je aan of uit kunt zetten. Zo kan de Xbox 360 geen SuperHD aan, de PS3 volgens mij wel (Xbox One en PS4 ook meen ik).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ah oké. Stream hier op m'n telefoon, op m'n x360 en toch wel het meeste op m'n PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:15:
[...]

Nou dat denk ik niet want ik gebruik Netflix op een HTPC, Smart TV, iPad, laptop en iPhone en Ziggo en het beeld is overal van vergelijkbare kwaliteit. Instellingen al handmatig op Max bandbreedte gezet. Het is prima te kijken en voor mij meer dan voldoende maar gedownloade 720P content is volgens mij mooier, laat staan 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:14
Weet iemand of het mogelijk is om Spaanse ondertiteling te gebruiken? Ik wil graag legaal content bekijken maar dit lijkt via Netflix niet mogelijk te zijn met Spaanse ondertiteling. Andere opties zie ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:45:
Weet iemand of het mogelijk is om Spaanse ondertiteling te gebruiken? Ik wil graag legaal content bekijken maar dit lijkt via Netflix niet mogelijk te zijn met Spaanse ondertiteling. Andere opties zie ik niet echt.
Netflix USA en misschien nog andere regios hebben best vaak spaanse subs. Nederlandse netflix niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:11
Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:00:
[...]

Nou dat denk ik niet want ik gebruik Netflix op een HTPC, Smart TV, iPad, laptop en iPhone en Ziggo en het beeld is overal van vergelijkbare kwaliteit. Instellingen al handmatig op Max bandbreedte gezet. Het is prima te kijken en voor mij meer dan voldoende maar gedownloade 720P content is volgens mij mooier, laat staan 1080P.
de 720p WEB-DL's miscchien, maar de gewone 720p HDTV rips, hebben en een lagere bitrate (2 á 3 mbit) maximaal en hebben vaak last van artifracting en dergelijke in videos omdat de capturing streams ook van tv zijn. Verder hebben een WEB-DL's een vergelijkbare bitrate als Netflix zo'n 5 á 6 mbit dus dat het er zo slecht uitziet is wat mij betreft gewoon een fabeltje. Zeker bij nieuwe content, oudere content die dus niet in HD beschikbaar is zal er dan ook gewoon als DVD uitzien natuurlijk.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:31

XanderDrake

Build the future!

Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:00:
Ik heb dit gevoel totaal niet. Ik zal eens een Bluray vergelijken met Netflix, maar bij mij is het zeker mooier dan 720p op mijn TV. Op mijn Nexus 5 zal dat wel anders zijn, op default settings.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
XanderDrake schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Ik heb dit gevoel totaal niet. Ik zal eens een Bluray vergelijken met Netflix, maar bij mij is het zeker mooier dan 720p op mijn TV. Op mijn Nexus 5 zal dat wel anders zijn, op default settings.
Een bluray gaat zeker winnen grapjas. Dat is 50mbit vs 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Adlermann schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Een bluray gaat zeker winnen grapjas. Dat is 50mbit vs 7 :)
Puur om het verschil te zien :)

Wat dat betreft, wat als je 10mbit 720p video zet tegenover 7mbit 1080p video? Wat ziet er dan beter uit?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:45:
Netflix mexico! heb van het weekend nog even naar toe geswitched. Stond nl. The Wolf of Wallstreet op :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
XanderDrake schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:27:
[...]

Puur om het verschil te zien :)

Wat dat betreft, wat als je 10mbit 720p video zet tegenover 7mbit 1080p video? Wat ziet er dan beter uit?
10 mbit720p wint het dan hands down. Misschien niet in de stilstaande beelden, zodra het wat complexer wordt zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega van mij is verhuisd naar een UPC gebied. Draadloos zit hij op netflix (wifi kanaal op een goed kanaal, signaal is goed).

Zowel op 1 mobiele telefoon als op 1 mediaspeler via wifi stopt netflix na een paar minuten en is het apparaat de netwerkinstellingen kwijt. Op een andere mobiele telefoon (ander merk) blijft het wel werken, op de laptop ook.

Iemand die hier een tip voor heeft? Ik zat zelf aan een andere router te denken (netgear had hij nog liggen) en even bedraad testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Laudor schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:42:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC.
niet te hypocriet allemaal , in Belgie is Netflix ook nog niet beschikbaar :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
degroot schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:33:
[...]

Netflix mexico! heb van het weekend nog even naar toe geswitched. Stond nl. The Wolf of Wallstreet op :)
Is er ergens een site beschikbaar die zegt in welke land welke content beschikbaar is?
Ik wil namelijk af en toe even fysiek verhuizen van locatie om bepaalde content te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik neem aan dat ik moreflicks.com hier gewoon kan noemen omdat het slechts een site is die toont waar wat te vinden is.
Als ik zo even snel kijk, dan zie je bij dat bij de grote Zuid-Amerikaanse landen er wel veel goede films te zien zijn via Netflix.

Ook de eerder door mij genoemde 'Followship of the Ring' welke niet in NL te zien is via Netflix. Die is wel te zien in Argentinië, Colombia, Mexico en Brazilië.

Blijft een raar wereldje die film&TV-rechten.

Maar voorlopig ben ik nog even zoet met Lost. Vandaag beginnen met Seizoen 2.

[ Voor 3% gewijzigd door readytoflow op 13-05-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

readytoflow schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:10:
Ook de eerder door mij genoemde 'Followship of the Ring' welke niet in NL te zien is via Netflix. Die is wel te zien in Argentinië, Colombia, Mexico en Brazilië.

Blijft een raar wereldje die film&TV-rechten.

Maar voorlopig ben ik nog even zoet met Lost. Vandaag beginnen met Seizoen 2.
Inderdaad Blah :! Nu is de kwaliteit van LOTR op netflix al niet zo goed. Geen HD kwaliteit. Jammer :!

Maar heb toch de dvd's en blu-rays dus tja. Maar ben zelf wel blij met netflix. Heeft een aantal van de series van discovery channel die heerlijk zijn om te kijken. Zit nu dual survival te kijken.

Ja netflix mag wel wat meer films en series krijgen maar weet je ik ben wel aardig tevreden. Er zijn nog genoeg series die ik moet zien en hun eigen materiaal is zeker leuk.

Ja heb het mailtje gelezen dat het 9 euro per maand wordt. Maar voor de komende 2 jaar nog niet. Ben geen groot verbruiker van netflix maar voor de kleine uurtjes is het gewoon relaxt.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

swampy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:38:
[...]

Inderdaad Blah :! Nu is de kwaliteit van LOTR op netflix al niet zo goed. Geen HD kwaliteit. Jammer :!

Maar heb toch de dvd's en blu-rays dus tja.
Ik heb LOTR op bluray en ik ben ook niet super te spreken over de kwaliteit van de gefilmde (niet CG) stukken van de films. Gewoon... oud. Netflix zal niet beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
XanderDrake schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:52:
[...]

Ik heb LOTR op bluray en ik ben ook niet super te spreken over de kwaliteit van de gefilmde (niet CG) stukken van de films. Gewoon... oud. Netflix zal niet beter zijn.
LOTR is inderdaad niet erg goed. Veel grain op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Joostje123 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:45:
[...]

Is er ergens een site beschikbaar die zegt in welke land welke content beschikbaar is?
Ik wil namelijk af en toe even fysiek verhuizen van locatie om bepaalde content te zien.
beetje terugbladeren in het topic , volgens mij was het vorige week nog ter sprake gekomen. Er is zelfs een Android app voor. En ik zou hem wel heel graag op de iPhone zien komen :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dacuuu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:54:
[...]

LOTR is inderdaad niet erg goed. Veel grain op het scherm.
Film grain is juist een teken van kwaliteit. Dat betekent dat er gewoon goed is ingescand en dicht bij het origneel is gebleven...

[edit]
Ik heb zojuist de 'gangbare alternatieve' versie van fargo bekeken vs de kwaliteit op netflix. De netflix kwaliteit is echt substantieel beter. ik snap dat ook de kritiek verder niet zo op de kwaliteit van netflixstreams.

[ Voor 27% gewijzigd door Adlermann op 14-05-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31
Adlermann schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:25:
[...]

Film grain is juist een teken van kwaliteit. Dat betekent dat er gewoon goed is ingescand en dicht bij het origneel is gebleven...

[edit]
Ik heb zojuist de 'gangbare alternatieve' versie van fargo bekeken vs de kwaliteit op netflix. De netflix kwaliteit is echt substantieel beter. ik snap dat ook de kritiek verder niet zo op de kwaliteit van netflixstreams.
Wat heet gangbaar?

Meestal als ik download, dan download ik afleveringen die per stuk al 1 a 1,5GB zijn voor 45 minuten voor 1080p.
Dat ziet er meestal toch echt beter uit dan Netflix streams. Neemt niet weg dat ik wel tevreden ben met Netflix hoor, maar van mij mag de kwaliteit ook wel iets omhoog. Die 4k beelden kunnen mij gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ossi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:15:
[...]

Wat heet gangbaar?

Meestal als ik download, dan download ik afleveringen die per stuk al 1 a 1,5GB zijn voor 45 minuten voor 1080p.
Dat ziet er meestal toch echt beter uit dan Netflix streams. Neemt niet weg dat ik wel tevreden ben met Netflix hoor, maar van mij mag de kwaliteit ook wel iets omhoog. Die 4k beelden kunnen mij gestolen worden.
Ja, als je dat uitrekent, heeft netflix al een hogere bitrate dan die rips . Een uur netflix content op hoogste kwaliteit is ongeveer 3GB (7mbit aan bandbreedte).

Dus in dit geval, was het de versie van 1.x GB, vs de versie van 3 GB op netflix. De netflix versie wint hierbij.

Dit is echter niet bij alle content zo, daar ben ik het met je eens. Veel films zijn wel een stuk minder dan de rips. Maar het is niet per definitie zo dat de content van netflix visueel altijd slechter is. Vooral de nieuwere series zine er gewoon erg goed uit en vergelijkbaar met tv uitzendingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:29

Spotmatic

Ken sent me

Hoe kan een Fargo rip beter zijn dan de Netflix stream, aangezien Fargo vooralsnog alleen op Netflix beschikbaar is?!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Spotmatic schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:15:
Hoe kan een Fargo rip beter zijn dan de Netflix stream, aangezien Fargo vooralsnog alleen op Netflix beschikbaar is?!
Fargo wordt ook uitgezonden op de Amerikaanse zender FX, daar kan hij van zijn opgenomen.
Ik moet zeggen dat Ziggo HD opnames (opgenomen op mijn SmartTV, geen settop box) mooier zijn dan Netflix streams. Ook wel logisch: een film van ~2:30u neemt zon 45gb+ aan ruimte in. Dus als je een aflevering via digitale HD opneemt en op een goede manier compressed, dat je dan al een heel eind komt.

Over Fargo gesproken, gister alle beschikbare afleveringen van de serie gekeken: hij komt eindelijk lekker op gang! En sowieso *O* Billy *O* Bob *O* Thornton d:)b Die gast rouleert in deze serie als een kwaadaardige demi-god die het leven zuur maakt al die reserve-Canadezen. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:43:
[...]

Over Fargo gesproken, gister alle beschikbare afleveringen van de serie gekeken: hij komt eindelijk lekker op gang! En sowieso *O* Billy *O* Bob *O* Thornton d:)b Die gast rouleert in deze serie als een kwaadaardige demi-god die het leven zuur maakt al die reserve-Canadezen. Geweldig!
Fantastisch he :) wat een serie! vanavnd maar eens de nieuwe episode kijken die gisteren gereleased is :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Wat zijn eigenlijk de leuke comedy series op Netflix? Ben nu bijna klaar met Blue Mountain State, dus ben op zoek naar iets vervangbaars.
Is Arrested Development de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
zelf heb ik echt genoten van How I Met Your Mother. Daar is het effect van Netflix het meesy tr merken, afleveringen zijn maar 20 minuten en de neiging om toch maar weer een aflevering te kijken is echt groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

BigWillem89 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:51:
Wat zijn eigenlijk de leuke comedy series op Netflix? Ben nu bijna klaar met Blue Mountain State, dus ben op zoek naar iets vervangbaars.
Ik neem aan dat je Modern Family al hebt af gekeken? Naar mijn mening de enige goede comedy zonder verplichte lachband van de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:41

Niellie41

[object Object]

XanderDrake schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:37:
[...]

Ik neem aan dat je Modern Family al hebt af gekeken? Naar mijn mening de enige goede comedy zonder verplichte lachband van de afgelopen jaren.
Een van de beste comedy series die ik ooit heb gezien! Heel veel goede grappen, zonder de lachband/publiek. Dat maakt die grappen juist zo sterk.

Dit vond ik een van de beste stukjes ooit. Jammer van de kwaliteit van de video.

Ik hoop dat seizoen 4 en 5 snel naar Netflix komt. Ik heb eigenlijk geen zin om al die afleveringen te moeten downloaden (met ondertiteling zoeken).

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 15-05-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
BigWillem89 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:51:
Ik vond Arrested Development echt een van de slechtste komedies ooit. Heb misschien 2 of 3 keer gelachen in 5 afleveringen ofzo. Toen ben ik maar mee gestopt. Niet om aan te zien. Net als die nieuwe komedies op Comedy Channel. Hoop geschreeuw weinig inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 20:14
Ik vond Arrested Development echt een van de beste comedy's ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Niet online
Aanbod qua komedie series is nogal karig.
Bedankt voor de tips. How I met your mother heb ik gezien. Modern Family heb ik ooit een stuk gezien en vond er niet veel aan. Zal het nu toch maar een paar afleveringen de kans geven. Dan heb ik Arrested Development als back-up.

Trouwens, Fargo is echt een topper!

Edit: ik heb de film nooit gezien, is die ook de moeite waard?

[ Voor 9% gewijzigd door BigWillem89 op 15-05-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Laatst online: 26-08 09:03
BigWillem89 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:26:

Absoluut een aanrader de film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 12:37
Meho schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:03:
Ik vond Arrested Development echt een van de beste comedy's ooit.
Grappig is dat met Arrested Development, dit is volgens mij echt zo'n serie waar geen middenweg is. Of je vindt het helemaal fantastisch of je vindt het ruk. Ik zelf hoor bij de laatste categorie, kon er totaal niet inkomen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb het 3 afleveringen bekeken. Vond het helemaal niks. Wat ik echt heel graag zou zien is the Big Bang Theory en soortgelijke comedies. Daar loopt Nederland echt vaak achter op buitenlandse aanbiedingen van Netflix.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Wybo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:34:
Ik heb het 3 afleveringen bekeken. Vond het helemaal niks. Wat ik echt heel graag zou zien is the Big Bang Theory en soortgelijke comedies. Daar loopt Nederland echt vaak achter op buitenlandse aanbiedingen van Netflix.
Die is toch nergens op Netflix? Meende dat die serie van Warner Brothers is en die doen helemaal niets met Netflix meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jammer dat er vandaag geen nieuwe content batch was .. had me al verheugd op de onverwachte dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ossi schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:56:
[...]

Die is toch nergens op Netflix? Meende dat die serie van Warner Brothers is en die doen helemaal niets met Netflix meende ik.
Arrow en The Vampire Diaries staat op Netflix, dus kan altijd gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

BigWillem89 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:26:

Film is zelfs nog beter dan de serie! Een regelrechte klassieker, dé zwarte comedy film over misdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:06:
Jammer dat er vandaag geen nieuwe content batch was .. had me al verheugd op de onverwachte dingen :)
morgen misschien? Had gelezen in een nieuwsbrief van een site dat er vandaag veel komedies zouden komen zoals shrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Appleman schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:34:
[...]

Seizoen 3 van suits staat niet op netflix.
Iemand een idee wanneer die komt?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Taigu schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:48:
[...]

Iemand een idee wanneer die komt?
Nog niet bekend ;) Hopefully soon :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:17:
[...]

Film is zelfs nog beter dan de serie! Een regelrechte klassieker, dé zwarte comedy film over misdaad.
bartburg schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:01:
[...]

Absoluut een aanrader de film
Goed, bedankt. Dan zal ik die binnenkort eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Defiance gister af gekeken. Komt redelijk op gang op het einde, zitten een paar leuke plot-twists erbij, maar het sluit af met een einde zó open dat je er een containerschip doorheen kunt laten varen... Goed dat er een Seizoen 2 komt, anders was het een hele suffe opzet.

Volgende serie, Battlestar Galactica. Mooie van Neflix is dat ik deze serie nog niet gezien had en was vergeten, maar hij stond wel in mijn "aanbevolen series" lijst! Het begin spreekt me al in ieder geval erg aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Niellie41 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Een van de beste comedy series die ik ooit heb gezien! Heel veel goede grappen, zonder de lachband/publiek. Dat maakt die grappen juist zo sterk.

Dit vond ik een van de beste stukjes ooit. Jammer van de kwaliteit van de video.
[video]

Ik hoop dat seizoen 4 en 5 snel naar Netflix komt. Ik heb eigenlijk geen zin om al die afleveringen te moeten downloaden (met ondertiteling zoeken).
Modern Family ooit een tijdje geprobeerd maar ik vond het geen comedy. Althans, ik kon er niet om lachen :+. Zelfde voor een serie Parks and Recreation. Die stijl ligt me totaal niet.

Wat dat betreft wel jammer, want vrijwel alle comedy series die ik zelf kijk zitten niet in Netflix. Oh well, downloaden is nog steeds een optie, aangezien er ook niet echt een legaal alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
ksborg schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:10:
[...]

Modern Family ooit een tijdje geprobeerd maar ik vond het geen comedy. Althans, ik kon er niet om lachen :+. Zelfde voor een serie Parks and Recreation. Die stijl ligt me totaal niet.

Wat dat betreft wel jammer, want vrijwel alle comedy series die ik zelf kijk zitten niet in Netflix. Oh well, downloaden is nog steeds een optie, aangezien er ook niet echt een legaal alternatief is.
Het eerste seizoen van Parks and Recreation is het slechste seizoen. Ik zou proberen iig door te kijken tot seizoen 2, dan wordt ie echt heel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:35:
Volgende serie, Battlestar Galactica. Mooie van Neflix is dat ik deze serie nog niet gezien had en was vergeten, maar hij stond wel in mijn "aanbevolen series" lijst! Het begin spreekt me al in ieder geval erg aan :)
In seizoen 2 zitten wat mindere afleveringen en vreemd genoeg ook heel sterke afleveringen. Seizoen 1 was wat stabieler. Ben nu bij seizoen 3. Dus als je denkt bij seizoen 2 ergens: dit wordt niks meer, dan even doorzetten of wat doorspoelen.

Er zitten parels bij in seizoen 2, echt van genoten. Hopelijk blijft het op dit niveau, maar we zullen zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

From dusk till dawn heeft nu ook franse subs: netflix belgie komt eraan op korte termijn vermoedelijk. Kennelijk gaan die met nederland mee, betekend denk ik meer content van de zuiderburen voor ons.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:42

robhof

Lembongan view

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:14:
[...]

In seizoen 2 zitten wat mindere afleveringen en vreemd genoeg ook heel sterke afleveringen. Seizoen 1 was wat stabieler. Ben nu bij seizoen 3. Dus als je denkt bij seizoen 2 ergens: dit wordt niks meer, dan even doorzetten of wat doorspoelen.

Er zitten parels bij in seizoen 2, echt van genoten. Hopelijk blijft het op dit niveau, maar we zullen zien.
Helemaal met je eens dat er een afwisseling is tussen briljante afleveringen en wat mindere die soms ook niet echt in de verhaallijn passen. Ik zit midden in seizoen 2 en ben erg enthousiast over deze serie! En dat ondanks (of juist dankzij?) de originele serie die ik vroeger ook heb gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Franse subs zijn er ook voor Canada toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
XanderDrake schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:17:
[...]

Ik las dat de serie een nieuwe verhaallijn heeft met nieuwe characters, maar in hoeverre spoil je voor jezelfde serie als je de film gaat kijken?
Heb nu de 5 beschikbare afleveringen gekeken en het is echt geweldig _/-\o_

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
MacorgaZ schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:32:
[...]

Ik las dat de serie een nieuwe verhaallijn heeft met nieuwe characters, maar in hoeverre spoil je voor jezelfde serie als je de film gaat kijken?
Het is in hetzelfde universum, maar wel apart te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MacorgaZ schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:32:
[...]

Ze zijn van dezelfde stijl en context (dus sullige semi-Canadezen en sullige doch gewelddadige criminelen), maar het verhaal is echt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

? De laatste keer dat ik in Minnesota kwam lag dat nog in de VS.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 09:34
Afgelopen weekend ook maar eens de film Fargo gezien. Alhoewel zeker niet onaardig, vind ik de serie tot nu toe toch een heel stuk beter.

Wel leuk om nu gezien te hebben waar het geld en de ijskrabber vandaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

F_J_K schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:46:
[...]

? De laatste keer dat ik in Minnesota kwam lag dat nog in de VS.
Vandaar het woord "semi". Zeg zelf, hun accent doet veel aan Canada denken ;)

Omdat we niet continue willen wachten op nieuwe afleveringen van Fargo, zijn we ook maar Luther gaan kijken. Ook een aanrader! Het gaat er hard aan toe, mensen sterven links en rechts, elke week een nieuwe psychopaat. Maar het boeit wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik heb in Nederland een abonnement op Netflix, maar verblijf even in Duitsland. Nu lijkt het erop dat ik hier niet via mijn tablet kan kijken via Netflix.

Is er een, uiteraard legale, manier waarop ik toch Netflix kan kijken hier in Duitsland?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Een VPN verbinding maken met thuis of abbo nemen. Netflix gedoogd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ardana schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:18:
Ik heb in Nederland een abonnement op Netflix, maar verblijf even in Duitsland. Nu lijkt het erop dat ik hier niet via mijn tablet kan kijken via Netflix.

Is er een, uiteraard legale, manier waarop ik toch Netflix kan kijken hier in Duitsland?
Helaas, ik denk het niet. Zelfs al had Duitsland hun eigen Netflix service, dan kon je er volgens mij toch niet op komen. VPN werkt wel, maar legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ardana schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:18:

Chrome heeft verschillende plugins waar je mee kan simuleren dat je uit een ander land komt. (in de appstore zoeken op Netflix zou je al moeten helpen)
Gebruik van een proxy achtige constructie lijkt me niet illegaal, wat Netflix haar gebruikersbeleid daar van vind weet ik niet. Het is wel de enige manier, mijns inziens. Netflix vind wie er inlogt niet zo boeiend, waar vandaan wel. Als jij met je NL account in de states inlogged is je aanbod opeens ook veel groter omdat je gewoon Amerikaanse content krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40

mrsar

waar een sar is,is een wodka

XanderDrake schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:22:
[...]

Helaas, ik denk het niet. Zelfs al had Duitsland hun eigen Netflix service, dan kon je er volgens mij toch niet op komen. VPN werkt wel, maar legaal?
ho ho,dat mag dus wel.als je in een ander land bent waar ze netflix hebben krijg je namelijk gewoon de waarschuwing dat je in de netflix zit van dat land en het aanbod dus anders kan zijn dan gewend.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:31:
[...]

ho ho,dat mag dus wel.als je in een ander land bent waar ze netflix hebben krijg je namelijk gewoon de waarschuwing dat je in de netflix zit van dat land en het aanbod dus anders kan zijn dan gewend.
nee, het mag niet als netflix niet in dat land haar diensten aanbied en dat is het geval in Duitsland. Het zou een ander verhaal zijn als hij/zij in Engeland of Noorwegen ofzo zat.

Maar wat niet mag werkt wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
er is eerder in de topic hetzelfde geval besproken en Netflix gedoogd dat, zo lang je gewoon vanuit het buitenland je Nederlandse Netflix bekijkt (in het geval van Duitsland) kan dat, omdat je een betaalde klant bent.

ijzere-rinus in "Netflix Nederland en België" en Zie topic waarschuwing, je mag gewoon mensen uitleggen hoe je Netflix Nederland mag bekijken. :) alleen niet Netflix USA bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 19-05-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb tijdens de afgelopen wintersport in Frankrijk ook nog gewoon via m'n router thuis naar Netflix gekeken. Als je thuis een router hebt welke VPN PassTrough toe staat/aan kan dan werkt dat perfect en je doet ook niks "illegaals" doordat je gewoon met een NL IP aan komt op Netflix NL.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:00:
er is eerder in de topic hetzelfde geval besproken en Netflix gedoogd dat, zo lang je gewoon vanuit het buitenland je Nederlandse Netflix bekijkt (in het geval van Duitsland) kan dat, omdat je een betaalde klant bent.
Netflix nederland kan je toch niet kijken met zo'n plugin voor je browser, ik meen dat de onbetaalde mogelijkheden alleen netflix usa geven. Dat zal echter geen probleem zijn vermoed ik, maar het zit meen ik wel wat op het randje van de topic warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Klopt, via plugin kan dat tot nu toe niet zo ver ik weet. Maar zelf heb ik met een paar maten van mij een servertje draaien in een datacenter waar onder andere OpenVPN draait. Dit kan je zelf ook downloaden en gebruiken :)

Anders via je router of NAS een VPN optie aanzetten. Ook ken ik paar maten van me die HideMan gebruiken en via een glitch (geen idee hoe) onbeperkt daar gratis gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Kreeg van de week ineens een opzeg mailtje van Netflix. Zelf niet gedaan, en heb vraag uitstaan bij hun waarom, maar zijn er hier meer mensen die via Marktplaats zo'n code hebben aangeschaft waarbij het abo ineens is stopgezet?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:24
Scrummie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:35:
Kreeg van de week ineens een opzeg mailtje van Netflix. Zelf niet gedaan, en heb vraag uitstaan bij hun waarom, maar zijn er hier meer mensen die via Marktplaats zo'n code hebben aangeschaft waarbij het abo ineens is stopgezet?
Wss heb je dan een code die is verkregen met een gestolen creditcard. Die wordt nu teruggeclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

thechib12 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:16:
[...]

Wss heb je dan een code die is verkregen met een gestolen creditcard. Die wordt nu teruggeclaimed.
Hmm. Raar! Volgens de codes zou dat niet het geval zijn. Heb er destijds 2 gekocht van iemand uit Groningen, 1 werkt er nog, ander (die wat ik in gebruik heb) niet meer. Toch maar ff contact zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Scrummie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:56:
[...]

Hmm. Raar! Volgens de codes zou dat niet het geval zijn. Heb er destijds 2 gekocht van iemand uit Groningen, 1 werkt er nog, ander (die wat ik in gebruik heb) niet meer. Toch maar ff contact zoeken.
Keep us posted. Ik heb goede hoop dat mijn key (ook een jaar-gift, uit NL) wel legaal is maar ik wil weten hoe ze er achter komen en wat ze zeggen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

XanderDrake schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:36:
[...]

Keep us posted. Ik heb goede hoop dat mijn key (ook een jaar-gift, uit NL) wel legaal is maar ik wil weten hoe ze er achter komen en wat ze zeggen erover.
Heb inmiddels met Netflix gesproken. Wat er precies aan de hand was is me niet duidelijk geworden, dame die ik sprak sprak over een 'glitch'. Ik moest een betaalmethode activeren voor 1 maand, welke gecredit word. Nadat dat gebeurt was, kon ze mij weer terug zetten op "gift certificate" en heeft me weer 8 maanden gratis gedaan. Top service dus! Gelukkig maar ook, zag de bui al hangen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
http://www.hln.be/hln/nl/...it-jaar-naar-Belgie.dhtml

Eindelijk, eind dit jaar ook in Belgie.

Edit: Stond blijkbaar ook al hier bij nieuws ;)

[ Voor 11% gewijzigd door botech op 21-05-2014 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik las de uitbreiding net in de BBC: http://www.bbc.com/news/technology-27496055

Interessante passage:
However, chief executive Reed Hastings recently said the company recognised that it must tailor the content it provided to each audience.

"We've seen tremendous success in the Netherlands, where we launched six months ago, and that, I think, encourages us about being able to figure out the right programming formula in each nation," he told bank analysts in April.
Ik blijf erbij, hij had het ook over Mexico, Scandinavie of Engeland hebben maar Meneer Hastings kijkt toch meteen weer naar NL ;)
En inderdaad, onder mijn vrienden zijn er ondertussen meer mensen met Netflix dan TV aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:16:

Had het al vermoed, post van mijzelf van wat dagen terug:
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:03:
From dusk till dawn heeft nu ook franse subs: netflix belgie komt eraan op korte termijn vermoedelijk. Kennelijk gaan die met nederland mee, betekend denk ik meer content van de zuiderburen voor ons.
Mooie ontwikkeling. Zeker ook Duitsland erbij. Vooral Duitse series kijk ik graag, mijn moeder ook, erg fijn. Hopelijk nog voor de zomer ipv einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
botech schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:16:

Helemaal te gek, maar dan zit je in no time tegen je datalimiet. Ik denk dat dit vooral de bottleneck voor een groot succes van Netflix gaat zijn. Niemand heeft zin om een duur whoppa abo te nemen bij telenet bvb (ja er zijn prijsvechters maar sommigen gebruiken ook daadwerkelijk de voordelen van een digibox)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben geen actieve downloader, maar zit wel veel achter mijn computer en kijk meerdere uren per dag netflix, net als mijn vrouw (op een andere tv).

Wij komen eigenlijk nooit boven de 200GB per maand uit, meestal zo rond de 140-170GB. Dus ik denk dat het nog wel mee gaat vallen voor de meeste netflixkijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:05
Chevy454 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Helemaal te gek, maar dan zit je in no time tegen je datalimiet. Ik denk dat dit vooral de bottleneck voor een groot succes van Netflix gaat zijn. Niemand heeft zin om een duur whoppa abo te nemen bij telenet bvb (ja er zijn prijsvechters maar sommigen gebruiken ook daadwerkelijk de voordelen van een digibox)
Je komt toch helemaal niet tegen je datalimiet als je gewoon een duur genoeg abonnement neemt bij Telenet /sarcasm

Je komt er inderdaad tegen, maar dat ligt dan vooral aan jezelf. Indien het beschikbaar is dan kun je gewoon intekenen voor VDSL2+ tegen een normaal tarief en zonder datalimiet. Akkoord, de snelheid is niet zo hoog als bij Telenet, maar ik ga nooit geloven dat iemand 160Mbps nodig heeft. Tijdens het surfen merk je geen verschil tussen 30Mbps en 160Mbps. Het downloaden van andere dingen duurt wat langer, maar dat gaat echt geen verschil maken.

Overigens wordt deze discussie telkens opnieuw gevoerd. Het is nu eenmaal zo en het enige waar we op kunnen hopen is op de openstelling van de kabel en dat zo snel mogelijk.

Ontopic: ik kan niet wachten tot Netflix er is. Overschakeling naar een datalimietloze-provider is al geregeld en dan wordt het lekker on-demand streamen tegen een mooi tarief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Een tip voor de zuiderburen, laat je niet al te veel hypen, deden mensen hier ook en raakten teleurgesteld over het aanbod in het begin. Gewoon afwachten tot de launch hoe het zal zijn, je hebt toch een gratis maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

polopolo150 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:16:
Een tip voor de zuiderburen, laat je niet al te veel hypen, deden mensen hier ook en raakten teleurgesteld over het aanbod in het begin. Gewoon afwachten tot de launch hoe het zal zijn, je hebt toch een gratis maand. :)
Sowieso heb je hier het telenet Rex/Rio aanbod dat eigenlijk ook wel bijzonder goed is voor een redelijke prijs. Gezien je daarvoor geen extra trukjes moet toepassen om de on-demand service op je televisie te krijgen denk ik dat Netflix het lastig gaat krijgen om klanten te blijven houden nadat de hype weer verdwijnt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Oh dat wist ik niet. In Nederland hadden we tijdens launch alleen Ximon als All you van watch service dat vergelijkbaar was als Netflix en hun aanbod faalde nog meer dan die van Netflix. Als Netflix flinke concurrentie heeft in België zou het wel goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:07:
[...]

Had het al vermoed, post van mijzelf van wat dagen terug:

[...]

Mooie ontwikkeling. Zeker ook Duitsland erbij. Vooral Duitse series kijk ik graag, mijn moeder ook, erg fijn. Hopelijk nog voor de zomer ipv einde van het jaar.
En nu nog de mogelijkheid om zonder omwegen ook al die content te kunnen kijken ;)
Ik ben ook blij met de mogelijkheid tot het zien van Duitse series. Ik ga steeds meer overwegen om Netflix te nemen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

polopolo150 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:39:
Oh dat wist ik niet. In Nederland hadden we tijdens launch alleen Ximon als All you van watch service dat vergelijkbaar was als Netflix en hun aanbod faalde nog meer dan die van Netflix. Als Netflix flinke concurrentie heeft in België zou het wel goed moeten komen.
In NL heb je veel lokaal on-demand aanbod van Ziggo, KPN en UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 09:13

Wailing_Banshee

You're Next

XanderDrake schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:32:
[...]

In NL heb je veel lokaal on-demand aanbod van Ziggo, KPN en UPC.
Maar alleen als je die als provider hebt.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:05
boe2 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:20:
[...]

Sowieso heb je hier het telenet Rex/Rio aanbod dat eigenlijk ook wel bijzonder goed is voor een redelijke prijs. Gezien je daarvoor geen extra trukjes moet toepassen om de on-demand service op je televisie te krijgen denk ik dat Netflix het lastig gaat krijgen om klanten te blijven houden nadat de hype weer verdwijnt.
Dat is eigenlijk bullshit. Voor Rex & Rio heb je ten eerste Telenet nodig en moet je ten tweede verplicht digitale tv erbij nemen. Dat is nu net het mooie aan Netflix: het is voor iedereen beschikbaar en ik ben niet verplicht om digitale tv te nemen. Het hele punt bij mij is om reguliere televisie volledig te vervangen.

Overigens is het concept, zelfs als het aanbod niet super blijkt, enorm goed. Ik kijk naar wat ik wil op gelijk welk soort computer of televisie zonder dat ik daarbij verplicht ben om elke 15 minuten 5 minuten reclame te hoeven aanschouwen.

Dat heb ik nooit echt begrepen aan het hele televisie-concept. Natuurlijk hebben de zenders geld nodig om te bestaan, maar ik ga heus niet zoveel geld neerleggen per maand om vastgebonden te zijn aan het uitzendschema van de zenders en dan ook nog eens een hoop reclame erbij te krijgen. Dat is iets beter met digitale tv, opnemen en reclame doorspoelen, maar blijft een omslachtig concept.

Overigens als je al digitale tv van Telenet hebt, dan betaal je voor de goedkoopste formule (Rex) al 15 euro per maand en dan heb je eigenlijk niet echt veel. Voor goed kijkgenot neem je beter Rio en dan tik je 25 euro per maand af. Tegenover 8 euro voor Netflix vind ik dat hartstikke duur (respectievelijk 84 of 204 euro duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik vraag me af of het succes van Netflix in Nederland gerelateerd is aan ons eerdere downloadbeleid. Wij zijn al gewend om een groot (semi-legaal, downloaden was helemaal legaal) aanbod te hebben en vinden het kennelijk niet erg ervoor te betalen, zolang dat redelijk is.

Zou wel een mooi onderzoek waard zijn.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:15
Waar kan ik het aanbod vinden van Netflix op dit moment ( die een duidelijk overzicht geeft ipv een lijst met het huidige aanbod )

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 12:16

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Die vraag wordt om de 2 à 3 pagina's gesteld in dit topic, corporalnl... Het antwoord staat dus ook al veelvuldig in dit topic. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Mx. Alba schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:09:
Die vraag wordt om de 2 à 3 pagina's gesteld in dit topic, corporalnl... Het antwoord staat dus ook al veelvuldig in dit topic. :)
Ik heb gekeken vanaf pagina 160 ben niets tegen gekomen. behalve iemand met een google antwoord waar ik niet mee verder kom. + ook gezocht met zoekfuntie op forum kom ik ook helaas niet verder mee.

[ Voor 9% gewijzigd door corporalnl op 21-05-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ardana schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:53:
Ik vraag me af of het succes van Netflix in Nederland gerelateerd is aan ons eerdere downloadbeleid. Wij zijn al gewend om een groot (semi-legaal, downloaden was helemaal legaal) aanbod te hebben en vinden het kennelijk niet erg ervoor te betalen, zolang dat redelijk is.

Zou wel een mooi onderzoek waard zijn.
CEO van Netflix denkt omdat wij als Nederlanders al redelijk gewend zijn aan internet-TV kijken (uitzending gemist, RTL XL, etc) dat het daarom goed aanslaat. Ook ons goede internet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

XanderDrake schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:38:
[...]

CEO van Netflix denkt omdat wij als Nederlanders al redelijk gewend zijn aan internet-TV kijken (uitzending gemist, RTL XL, etc) dat het daarom goed aanslaat. Ook ons goede internet helpt.
Denk ik ook, zelfs de goedkoopste abonnementen in nederland zijn zeker niet slecht. En met de nieuwe standaarden op signaal is zelfs het goedkoopste abonnement makkelijk 8mbit down.

En dat is maar over koperlijntjes, kabel is een stuk sneller zelfs. Dus daarom is het ook heerlijk om HD video te kunnen kijken. Ik zelf heb zo'n KPN koperlijntje en ik kan Netflix SuperHD kijken.

Alweer tja sommige series zijn er alleen op HBO, jammer eigenlijk maar niet de moeite waard van $15 euro per maand voor mij. 8 euro per maand voor een hoop series van bijvoorbeeld discovery channel, animal planet, een aantal comedy series en natuurlijk de wat oudere films. Tja kwa films is netflix wat ouder! Kwa series lopen ze niet zoveel achter.

Daarom dus, het is luiheid eigenlijk. En zelfs de minste verbinding in nederland is meer dan genoeg.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Flying schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:25:
Dat is eigenlijk bullshit. Voor Rex & Rio heb je ten eerste Telenet nodig en moet je ten tweede verplicht digitale tv erbij nemen. Dat is nu net het mooie aan Netflix: het is voor iedereen beschikbaar en ik ben niet verplicht om digitale tv te nemen. Het hele punt bij mij is om reguliere televisie volledig te vervangen.
Tja, voor JOU is netflix dan interessanter. Voor de miljoenen gezinnen met een telenet digicorder is dat echter totaal niet relevant. Ik denk dat je de marktpenetratie van telenet onderschat.
Overigens is het concept, zelfs als het aanbod niet super blijkt, enorm goed. Ik kijk naar wat ik wil op gelijk welk soort computer of televisie zonder dat ik daarbij verplicht ben om elke 15 minuten 5 minuten reclame te hoeven aanschouwen.
Hetzelfde verhaal voor Rex/Rio, inclusief het "op eender welke computer/tablet" gedeelte.
Overigens als je al digitale tv van Telenet hebt, dan betaal je voor de goedkoopste formule (Rex) al 15 euro per maand en dan heb je eigenlijk niet echt veel. Voor goed kijkgenot neem je beter Rio en dan tik je 25 euro per maand af. Tegenover 8 euro voor Netflix vind ik dat hartstikke duur (respectievelijk 84 of 204 euro duurder).
Daar krijg je overigens ook de HBO series, extra familiezenders (inclusief hun on-demand content) en de Prime pakketten bij. Wederom: Misschien voor jou niet interessant, maar voor veel gezinnen WEL interessant.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 21-05-2014 14:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

corporalnl schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:14:
[...]

Ik heb gekeken vanaf pagina 160 ben niets tegen gekomen. behalve iemand met een google antwoord waar ik niet mee verder kom. + ook gezocht met zoekfuntie op forum kom ik ook helaas niet verder mee.
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar: https://www.google.nl/sea...ei=gKV8U7j6H4Ke-wb18oCgAw .
NOFI, maar dit had je echt makkelijk zelf kunnen vinden. Als ik het kan...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
KillerBee schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:10:
[...]

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar: https://www.google.nl/sea...ei=gKV8U7j6H4Ke-wb18oCgAw .
NOFI, maar dit had je echt makkelijk zelf kunnen vinden. Als ik het kan...
Bekijk mijn vraag nog maar een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

corporalnl schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Bekijk mijn vraag nog maar een keer :)
Ja, en? :?
Dan zul je toch wat duidelijker moeten zijn wat jij bedoelt. Je wil een overzicht, maar geen lijst... is nogal een vage omschrijving.
Er zijn iig genoeg overzichten te vinden op internet, waarbij de ene site wat meer informatie laat zien dan de andere site, aan jou om uit te zoeken wat het best bevalt.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de vraag ook zo gelezen als hij beantwoord is? Misschien inderdaad even anders vragen
boe2 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:53:
Daar krijg je overigens ook de HBO series, extra familiezenders (inclusief hun on-demand content) en de Prime pakketten bij. Wederom: Misschien voor jou niet interessant, maar voor veel gezinnen WEL interessant.
Je kan ook RIO nemen + netflix, lijkt me ideaal. We moeten niet doen alsof het nu zo duur is. 20 Jaar terug betaalde ik minimaal 25 gulden per week aan de videotheek, nu heb ik voor 25 euro (gezien de inflatie e.d. ongeveer evenveel) aan alle extra zenders van mijn aanbieder + netflix.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 15:24 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.