Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:14:
[...]

ik heb geen overzicht, maar mijn kinderen klagen wel dat een serie weg is en nu kan ik die rommel ook niet zo 123 downloaden en is er gezeur hier. Het slaat gewoon nergens op, waarom halen ze tekenfilms voor de kids weg? Daar baal ik wel van, als het niet eens een jaar erop kan staan, wat heb je er dan aan. En daarvoor in de plaats tekenfilms die de kids niet kijken.

Netflix usa heeft ze gelukkig nog wel, maar het is gewoon triest. Als ze nu een tijd erop hebben gestaan, maar 4 maand maar? Een echt goed alternatief voor downloaden wordt het zo nooit.
Die keuze hebben ze dan niet?! Denk je echt dat ze dat dan vrijwillig doen om je te irriteren ;)

Liever 4 maanden erop dan helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Wat mij betreft komt er wel een countdown tellertje vanaf een dag of 30 bij dingen waar de licentie van verloopt. Zodat je ook weet dat het gaat verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:16:
Liever 4 maanden erop dan helemaal niet.
ze moeten gewoon van die delete knop daar afblijven. Of inruilen voor scooby doo afleveringen (die van de usa netflix).

Maar eigenlijk vind ik dat wat er eenmaal opstaat er nooit meer afmag. Maarja, ik kan wel zoveel willen.
Maar zo'n tellertje ofzo zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:00:
[...]

ze moeten gewoon van die delete knop daar afblijven. Of inruilen voor scooby doo afleveringen (die van de usa netflix).

Maar eigenlijk vind ik dat wat er eenmaal opstaat er nooit meer afmag. Maarja, ik kan wel zoveel willen.
Ja maar dat bepaal jij niet, netflix niet maar de contentleverancier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:00:
[...]

Het gaat 9/10 keer om de rechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Poulske schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:57:
Heeft er hier iemand Boss gezien? Ik ben hier wel benieuwd naar, maar weet niet wat ik ervan moet denken.
Boss _/-\o_

Fantastische serie, goed acteren, sterk verhaal, diepe karakters enzo. Moet nog 3 afleveringen maar ik ben aan het dralen, weet niet waarom, simpelweg geen zin om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Wybo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:15:
Het gebeurt zeker. Maar er is (voor zover ik heb kunnen vinden) geen goed Nederlands overzicht van.

Ik heb er al over geklaagd bij netflix, hoe meer mensen dat doen hoe meer kans dat het overzicht van einddata (terug) komt. Ik vind het niet erg dat er dingen afgehaald worden, dat heb je nu eenmaal met rechten, maar wil wel graag weten dat ik dan snel iets moet gaan bekijken.
Ik vraag me ook af waarom ze dit tot op heden niet doen. Ik bedoel, het is ook in het belang van Netflix om aan te geven dat een serie nog maar 5 dagen online staat, dat zorgt vaak nog net voor een flinke piek in kijkersaantallen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Heeft er hier iemand Boss gezien? Ik ben hier wel benieuwd naar, maar weet niet wat ik ervan moet denken.
Kelsey Grammer ftw. Boss stond al een tijdje op mijn wishlist, fijn dat ie nu ook op Netflix is te vinden!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik lees net op imdb dat OITNB zojuist heeft bijgetekend voor een 3e seizoen bij netflix.
Wat dat betreft doet netflix goede zaken.

Was begonnen aan From Dusk Rill Dawn , masr had daar de film al van gezien. Die serie vond ik wel tegenvallen en dus afgehaakt.
Begonnen aan Fargo , en dat lijkt ontzettend veelbelovend!

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WTF, ik benader net de helpdesk-chat met een probleempje (m'n TV blijft uitloggen). Na wat heen-en-weren (incl bevestiging dat ik een firmwareupdate heb gedaan), krijg ik een link naar de FAQ waarna ze binnen 30 seconden de verbinding verbreekt. Boodschap van dat FAQ-artikel: koop een nieuwe TV |:(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

F_J_K schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:36:
WTF, ik benader net de helpdesk-chat met een probleempje (m'n TV blijft uitloggen). Na wat heen-en-weren (incl bevestiging dat ik een firmwareupdate heb gedaan), krijg ik een link naar de FAQ waarna ze binnen 30 seconden de verbinding verbreekt. Boodschap van dat FAQ-artikel: koop een nieuwe TV |:(
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je bij Netflix aan het juiste adres bent met je vraag. Als je dat probleem hebt met een APP op een "SMART TV" dan zul toch je als eerste bij je TV leverancier moeten zijn en daar gaan zeuren om een update van die betreffende APP.

't Is niet voor niets dat er op sommige "SMART TV's" van amper 2 jaar oud géén Netflix APP wordt aangeboden vanuit de TV leveranciers.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:36

XanderDrake

Build the future!

Tis dat Netflix er niets aan verdient maar schandalig is deze oplossing wel 8)7
Maar ja, wat doe je aan zon oneindig versnipperd SmartTV OS platform? Een Android stick halen?

Ik volg ondertussen drie Netflix only/original series:
From dusk till dawn:
Eerste drie afleveringen gingen redelijk traag, maar na aflevering 4 gaat het beter. De dialogen, vooral van Seth, zijn soms zo smeuïg dat ik niet anders kan doen dan lachten :D Ook begint er een redelijke overlap tussen de serie en de film te komen, wat altijd goed is. Moet wel zeggen dat Tarantino waarschijnlijk de eerste afleveringen beter had gemaakt, net als bij de film.

Defiance:
SciFi serie over een post-apocalyptische Aarde waar verschillende buitenaardse rassen mensen samen moeten werken danwel met elkaar vechten om te overleven. Redelijk goed, niet uitmuntend. Zitten grappige concepten tussen, en soms redelijke cast. Maar niet zo goed als Farscape als het gaat over sci-fi setting/concepts en niet zo goed als Startrek of Firefly als het gaat over cast.

Fargo:
Brothers Coen _/-\o_ Billy Bob Thorton, Martin Freeman, Bob Olderkirk _/-\o_ Droge, zwarte humor en hilarisch suffe semi-Canadese Engelse accenten _/-\o_ Het verhaal komt nog niet direct los van de eerste aflevering en het is niet hetzelfde als de film maar ik heb goede hoop. Met zulke directors en acteurs kan het alleen maar goed aflopen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 18:05
XanderDrake schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Defiance:
SciFi serie over een post-apocalyptische Aarde waar verschillende buitenaardse rassen mensen samen moeten werken danwel met elkaar vechten om te overleven. Redelijk goed, niet uitmuntend. Zitten grappige concepten tussen, en soms redelijke cast. Maar niet zo goed als Farscape als het gaat over sci-fi setting/concepts en niet zo goed als Startrek of Firefly als het gaat over gast.
Weet niet of je een gamer bent, maar van Defiance is er ook een MMO die redelijk ok. Nieuw concept waarbij serie en game elkaar aanvullen. Zie www.defiance.com
Vanaf 4 juni ook gratis te spelen (free to play) bij de start van seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
XanderDrake schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Tis dat Netflix er niets aan verdient maar schandalig is deze oplossing wel 8)7
Maar ja, wat doe je aan zon oneindig versnipperd SmartTV OS platform? Een Android stick halen?

Ik volg ondertussen drie Netflix only/original series:
From dusk till dawn:
Eerste drie afleveringen gingen redelijk traag, maar na aflevering 4 gaat het beter. De dialogen, vooral van Seth, zijn soms zo smeuïg dat ik niet anders kan doen dan lachten :D Ook begint er een redelijke overlap tussen de serie en de film te komen, wat altijd goed is. Moet wel zeggen dat Tarantino waarschijnlijk de eerste afleveringen beter had gemaakt, net als bij de film.

Defiance:
SciFi serie over een post-apocalyptische Aarde waar verschillende buitenaardse rassen mensen samen moeten werken danwel met elkaar vechten om te overleven. Redelijk goed, niet uitmuntend. Zitten grappige concepten tussen, en soms redelijke cast. Maar niet zo goed als Farscape als het gaat over sci-fi setting/concepts en niet zo goed als Startrek of Firefly als het gaat over cast.

Fargo:
Brothers Coen _/-\o_ Billy Bob Thorton, Martin Freeman, Bob Olderkirk _/-\o_ Droge, zwarte humor en hilarisch suffe semi-Canadese Engelse accenten _/-\o_ Het verhaal komt nog niet direct los van de eerste aflevering en het is niet hetzelfde als de film maar ik heb goede hoop. Met zulke directors en acteurs kan het alleen maar goed aflopen.
Ik kan je Lilyhammer aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Boss vond ik erg, erg goed. Helaas te vroeg gecancelled en dat is aan het einde echt wel te merken, wat wel erg jammer is. Kelsey Grammer vertolkt in ieder geval de rol van burgervader ontzettend sterk en ook continuïteit, een vierde muur en karakterprogressie zijn goed opgebouwd in deze serie. Misschien is het een beetje taai om aan Boss te beginnen, maar als je er in ligt, is het zeker een aanrader.

Hetzelfde geldt overigens voor The Newsroom, tevens gecancelled, wat ik nog steeds niet kan begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

wimmel_1 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 01:56:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je bij Netflix aan het juiste adres bent met je vraag. Als je dat probleem hebt met een APP op een "SMART TV" dan zul toch je als eerste bij je TV leverancier moeten zijn en daar gaan zeuren om een update van die betreffende APP.

't Is niet voor niets dat er op sommige "SMART TV's" van amper 2 jaar oud géén Netflix APP wordt aangeboden vanuit de TV leveranciers.
offtopic:
In dit geval oneens (nog even afgezien van de vraag of ik echt naar Apple zou moeten bellen als mijn iOS-appje niet werkt). De laatste firmwareupdate van deze TV die tot feb '14 werd verkocht is max. een maand oud, maar belangrijker: het is een serverside probleem dat de server niet checkt op de combi hardwareID en username (enkel op een niet-uniek hardwareID). Het aantal collisions zal stijgen naar rato van het aantal nieuwe gebruikers.

Maar mijn WTF was dat er een linkje wordt gegeven om direct zonder ook mij maar de tijd om de link te openen al de case op closed wordt gezet, geen mogelijkheid om nog te reageren. "Won't fix" zal soms de enige respons zijn, maar ik hoor dat (na een halfuur aan de chat-lijn gehangen te hebben) liever niet door het sleutelgat van een dichte deur :+

Ik merk dat ik steeds een hele serie ga binge watchen (nou ja, verspreid over vele weken). House of Cards, Lillyhammer, Sons of Anarchy en recent Fringe. Ondanks gemurmel gaan ze zeker geen klant verliezen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee of het nieuwe 24 seizoen ook gelijk op Netflix komt? Dat zou namelijk best interessant zijn dan!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01
DennusB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:03:
Iemand enig idee of het nieuwe 24 seizoen ook gelijk op Netflix komt? Dat zou namelijk best interessant zijn dan!
Laat ze eerst de oude seizoenen maar plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Tito129 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:34:
[...]

Die ken ik al goed genoeg, eerst de nieuwe maar eens :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
F_J_K schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:36:
Koop dan een chromecast.
Goedkope oplossing die perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

DennusB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Licenties licenties. De kans dat oudere populaire series zoals deze op Netflix NL komen zijn veel kleiner dan nieuwe series (met nieuwe IP). 24's uitzendrechten is allang verhandeld en verkocht aan NL zenders. Ik vrees ook dat dit geld voor het nieuwe seizoen, want: zelfde IP.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Van de series snap ik het wel een beetje met die licenties. Maar waarom verschilt het film aanbod ook zo enorm?
Of bijvoorbeelt Lord of the Rings. deel 1 staat er niet op. Deel 2 en 3 wel. Da's toch gek?
USA loopt qua films ver voor op de rest daar is bijvoorbeeld 'Olympus has fallen' al te zien. Maar een serie als Suits is hier dan wel weer te zien maar niet in de US?

Ik vind Netflix geweldig overigens! Overal kijken wat en waar je maar wilt. Aanbod wordt steeds beter.
Alleen baal ik wel van al die instanties die mee willen liften op het succes van Netflix. Dan krijg je weer een paar jaar lang dat er je overal alleen maar minder en slechtere content hebt en 3 abo's af moet sluiten om een beetje te kunnen kijken. Tot dat er uiteindelijk maar weer een paar overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deel 1 van lord of the rings heeft een andere eigenaar. Te lui om op imdb te kijken, maar als je interesse hebt kun je dat daar wel vinden denk ik.

Maar qua films is het denk ik ook heel erg zo dat netflix in de vs zoveel abonnees heeft dat het makkelijker kan concurreren met tv stations dan hier. Hoe meer leden netflix in Nederland krijgt hoe meer er ingekocht kan worden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:43:
[...]

[...]

Licenties licenties. De kans dat oudere populaire series zoals deze op Netflix NL komen zijn veel kleiner dan nieuwe series (met nieuwe IP). 24's uitzendrechten is allang verhandeld en verkocht aan NL zenders. Ik vrees ook dat dit geld voor het nieuwe seizoen, want: zelfde IP.
24 komt eraan, is ook al vertaald naar het Nederlands (omschrijvingen e.d.). Probleem alleen bij 24 is dat het 3 maand terug ook al vertaald was. Maar die rechten hebben ze voor Nederland, anders zouden ze (lijkt mij) niet de omschrijving bij elke titel laten vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:32:
[...]

24 komt eraan, is ook al vertaald naar het Nederlands (omschrijvingen e.d.). Probleem alleen bij 24 is dat het 3 maand terug ook al vertaald was. Maar die rechten hebben ze voor Nederland, anders zouden ze (lijkt mij) niet de omschrijving bij elke titel laten vertalen.
Volgens die logica (die ik trouwens graag wil volgen) zou Firefly ook al voor NL beschikbaar moeten zijn. Waarisdiedan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 22:16
[...]

Tot een paar maanden geleden stonden ze erop echter is het nu een exclusieve deal van Amazon:
Netflix Dropping Fox’s ‘24’ From Streaming Queue

:|

[ Voor 9% gewijzigd door Katseviool op 06-05-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Katseviool schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Tot een paar maanden geleden stonden ze erop echter is het nu een exclusieve deal van Amazon:
http://variety.com/2014/d...reaming-queue-1201144594/

Op netflix nederland hebben ze nooit gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Katseviool schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Netflix Dropping Fox’s ‘24’ From Streaming Queue

In principe is het dan nog steeds mogelijk dat '24' aan de Nederlandse Netflix database wordt toegevoegd, Amazon is immers niet actief in Nederland.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 18:05
[...]

Kan iemand mij vertellen of volgens die logica Supernatural er ook aan zit te komen. Zit echt zooooooo te wachten op die serie op netflix!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
[...]

Of ze vertalen tegenwoordig alle beschrijvingen, titels, ed alvast in het Nederlands dat voor de launch alleen maar ondertitels gemaakt hoeven te worden? Zou mij logischer lijken. Anders heb je vertalers die vaak niets te doen hebt lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Of ze vertalen tegenwoordig alle beschrijvingen, titels, ed alvast in het Nederlands dat voor de launch alleen maar ondertitels gemaakt hoeven te worden? Zou mij logischer lijken. Anders heb je vertalers die vaak niets te doen hebt lijkt me...
Nee, dat is het niet, althans veel leuke dingen die ik wil zoals bones enzo zijn niet vertaald. Maarja, alleen bij netflix weten ze wat de echte reden is. Hoop wel dat het komt.
Qpido80 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:24:
[...]

Kan iemand mij vertellen of volgens die logica Supernatural er ook aan zit te komen. Zit echt zooooooo te wachten op die serie op netflix!!!
Die is ook niet vertaald

Merlin, glee, heroes, the tudors, vampire diaries, continuum, gossip girl wel, nu noem ik er vast een aantal die er al zijn, maar wellicht ook wat nieuwe. Het is wat lastig zoeken vanaf de ipad waar ik nu opzit.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Na aflevering 1 van Fargo had ik zo mijn twijfels, maar nu vind ik het toch een alleraardigste serie geworden! :)

Gisteren zag ik trouwens op mijn PS3 ineens allemaal interviews van Orange is the New Black uitgelicht. Heel tof die special features van Netflix originals. Mogen ze vaker doen _/-\o_ Die audiocommentaren van House of Cards waren leuk maar mij iets té lang om ze allemaal te gaan kijken/luisteren. Wat behind the scenes docu's zie ik liever :)

[ Voor 20% gewijzigd door DaFrenk op 08-05-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:48:
[...]

Nee, dat is het niet, althans veel leuke dingen die ik wil zoals bones enzo zijn niet vertaald. Maarja, alleen bij netflix weten ze wat de echte reden is. Hoop wel dat het komt.

[...]

Die is ook niet vertaald

Merlin, glee, heroes, the tudors, vampire diaries, continuum, gossip girl wel, nu noem ik er vast een aantal die er al zijn, maar wellicht ook wat nieuwe. Het is wat lastig zoeken vanaf de ipad waar ik nu opzit.
Wat misschien ook helpt, series zoals continuum staan er nog niet op, maar ik kon ze laatst wel bij mijn beoordelingen zien (om een cijfer te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Op netflix Mexico, Argentinië en Brazilie staat The Wollf of Wallstreet al in de etalage :)
Hopelijk snel op de US of NL versie ook :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:42
Vanaf juni Breaking Bad ook in 4k resolutie.

zie

http://www.apparata.nl/ni...witter&utm_source=twitter

Zijn toch erg vooruitstrevend.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: zit offtopic te kletsen hier, ik heb een nieuw bericht gemaakt omdat ik zo stom was niet op edit te klikken)

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:02:
Op netflix Mexico, Argentinië en Brazilie staat The Wollf of Wallstreet al in de etalage :)
Hopelijk snel op de US of NL versie ook :)
hoe heb je deze tip gevonden? Heb je wellicht een interessante site voor dit soort zeer interessant nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik weet niet wara hij het vandaan gehaald heeft, maar ik zag het vandaag hier staan ;)

http://www.reddit.com/r/netflix/new/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, dat is een bookmark waard.

Ga zelf ook even knutselen aan mijn netflix. Op de een of andere manier zijn mijn foto's van facebook weer eens verdwenen bij de profielen. Hebben jullie dat ook weleens? Ik krijg nu een vraagteken bij elke accountnaam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

Mail van Netflix ontvangen waarin staat dat het abonnement inderdaad omhoog gaat maar dat het voor mij. Als bestaande klant, het de komende twee jaar niet gebeurd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Yup, ik ook. Voor nieuwe abonnee's zal het €8,99 kosten.

Edit: wat ik overigens nog steeds meer dan prima vind.

[ Voor 36% gewijzigd door Sméagol op 09-05-2014 07:13 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Sméagol schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 07:12:
Yup, ik ook. Voor nieuwe abonnee's zal het €8,99 kosten.

Edit: wat ik overigens nog steeds meer dan prima vind.
Op netflix.nl staat nog 7.99 op de voorpagina. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog meer films en series te kunnen blijven toevoegen, gaan wij een prijsverhoging doorvoeren van € 7,99 naar € 8,99 voor nieuwe leden. Omdat je al lid bent van Netflix gaan we als dank hiervoor de prijs voor jou nog twee jaar lang behouden en niet wijzigen.
snel lid worden dus als het nu nog 7,99 is

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Goede ontwikkeling. Er zullen nu wel wat mensen gaan zeuren. Maar als Netflix gewoon begonnen was op 8.99 denk ik dat ze nu precies evenveel abonnees in Nederland gehad hadden als bij 7.99.

Ik denk zelfs dat de psychologische verschil pas zo rond de 9.99 zal zitten.

Meer geld voor goede film en seriedeals dus :) (jaja uiteraard ook een deel voor de aandeelhouders. Maar ja zo werkt kapitalisme ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik vind dat er voor die euro toch wel wat tegenover moet staan.
In de VS begrijp ik de prijsstijging: sinds kort moet Netflix de ISPs betalen om betere verbinding te krijgen naar hun klanten, dat zijn allemaal extra onkosten. Maar in NL hebben we Net neutraliteit gegarandeerd in de wet dus daar moet Netflix geen extra geld in stoppen. Dus ik hoop dat de extra omzet wordt omgezet in meer en betere licenties!!

Ik heb verder nog tot januari 2015 mijn giftcard lopen, daarna zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Ik heb mijn zus en zwager een profiel op mijn account gegeven, m'n zus vroeg laatst of ik er niet iets voor moest hebben omdat zwager er veel gebruik van maakt. Ik heb nee gezegd, misschien toch heroverwegen nu :P

zolang ik er veel gebruik van maak, hou ik het wel. Het bevalt me echt te goed en is te makkelijk momenteel om op te zeggen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jij hebt dus een abonnement voor 4 streams neem ik aan?
Is daar geen verhogingsmail over gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XanderDrake schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:16:
Ik vind dat er voor die euro toch wel wat tegenover moet staan.
In de VS begrijp ik de prijsstijging: sinds kort moet Netflix de ISPs betalen om betere verbinding te krijgen naar hun klanten, dat zijn allemaal extra onkosten. Maar in NL hebben we Net neutraliteit gegarandeerd in de wet dus daar moet Netflix geen extra geld in stoppen. Dus ik hoop dat de extra omzet wordt omgezet in meer en betere licenties!!

Ik heb verder nog tot januari 2015 mijn giftcard lopen, daarna zie ik wel.
Voor die enkele euro verwacht ik vrij weinig, misschien een 1 jaar inhaal op vele series (die zelfs tot 2 jaar achterlopen), grote films blijven toch wel bij de huur kant van Apple, Amazon en Xbox zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Wybo schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:23:
Jij hebt dus een abonnement voor 4 streams neem ik aan?
Is daar geen verhogingsmail over gekomen?
Nee ik heb het standaard abonnement :) dan mag je 2 actieve streams tegelijkertijd hebben.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:24:
Voor die enkele euro verwacht ik vrij weinig, misschien een 1 jaar inhaal op vele series (die zelfs tot 2 jaar achterlopen), grote films blijven toch wel bij de huur kant van Apple, Amazon en Xbox zitten.
Ja, het ziet er naar uit dat Netflix toch meer een Serie-kijk-service wordt. Films zijn gewoon schaars, waarschijnlijk door hoe de licenties normaal verkocht worden.

Jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vind je? Ik ben abonnee geworden voor de films, maar ik kom er eigenlijk helemaal niet aan toe door alle series.
Voorheen keek ik eigenlijk maar heel weinig series. Vaste uitzendtijden, te laat er achter komen dat er een leuke serie op tv was waardoor ik gelijk hele stukken miste, etc etc. Nu begin ik gewoon bij aflevering 1 en kijk zoveel afleveringen als ik wil op het moment dat het mij uitkomt. Ben nu met Doctor Who bezig. Gewoon in een maand of anderhalf 7 seizoenen er doorheen jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57

Wailing_Banshee

You're Next

Wybo schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:42:
Vind je? Ik ben abonnee geworden voor de films, maar ik kom er eigenlijk helemaal niet aan toe door alle series.
Voorheen keek ik eigenlijk maar heel weinig series. Vaste uitzendtijden, te laat er achter komen dat er een leuke serie op tv was waardoor ik gelijk hele stukken miste, etc etc. Nu begin ik gewoon bij aflevering 1 en kijk zoveel afleveringen als ik wil op het moment dat het mij uitkomt. Ben nu met Doctor Who bezig. Gewoon in een maand of anderhalf 7 seizoenen er doorheen jagen :D
Doen wij ook... Er zijn zoveel series die ik gemist heb omdat ik te laat door had dat ze uitgezonden werden. Of op een volledig verkeerd tijdstip. Of halverwege een seizoen stoppen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en...je kan het op volgorde kijken :P zijn ze op tv ook nooit zo goed in..of op het ene moment S4 en dan een uur later S1..pffff

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Iemand een goede tip over een goede serie die geheel op Netflix staat?
Beetje zoals Breaking Bad dus.

Wat ik wel goede series vind:
- Breaking Bad
- House of Cards
- Suits
- Lilyhammer (< edit: vergeten)

Wel aardige series:
- Teen Wolf
- Arrow
- Orange is the new black
- Weeds (< edit: vergeten)

Ik ga beginnen aan:
- Fargo
- From dusk till dawn

Maar de meeste die series hebben dus nog geen einde en lopen dus nog.
Het is wel weer eens lekker om een serie van begin tot eind te kunnen kijken.

Iemand daar een leuke tip voor?

[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 09-05-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
readytoflow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:27:

- Breaking Bad
- House of Cards
- Suits

Wel aardige series:
- Teen Wolf
- Arrow

Ik ga beginnen aan:
- Fargo
- From dusk till dawn

Homeland
The following
Californication

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:12

Yucko

One clown to rule them all !

BSG en de originele Battlestar (1978) staat er volgens mij ook op :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Booth at the end. Zelf gisteren aan begonnen en kijkt lekker weg. Originele serie wel. Verder:

- Lillehammer
- Luther

[ Voor 26% gewijzigd door Schimanski81 op 09-05-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Homeland, The Following, Lilyhammer en Californication (die laatste is wel aardig, maar niet in de categorie 'benieuwd hoe het afloopt') hebben toch allemaal nog een open einde dacht ik?

Meer in de trant zoals Breaking Bad en Weeds dus. Je begint eraan en na de laatste aflevering is het ook echt afgelopen.
Bij Arrow wacht ik bijvoorbeeld op seizoen 3, een Terra Nova (had ik al op TV gezien) krijgt geen vervolg meer.

Liefst ook een beetje spannend. een serie als Modern Family is leuk voor tussendoor even een afleveringetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:45
Die zijn er dan niet... Meeste loopt nog. Prison Break en Lost dan nog. Maar die zijn al weer "oud".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
readytoflow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:58:
Homeland, The Following, Lilyhammer en Californication (die laatste is wel aardig, maar niet in de categorie 'benieuwd hoe het afloopt') hebben toch allemaal nog een open einde dacht ik?

Meer in de trant zoals Breaking Bad en Weeds dus. Je begint eraan en na de laatste aflevering is het ook echt afgelopen.
Bij Arrow wacht ik bijvoorbeeld op seizoen 3, een Terra Nova (had ik al op TV gezien) krijgt geen vervolg meer.

Liefst ook een beetje spannend. een serie als Modern Family is leuk voor tussendoor even een afleveringetje.
Lillehammer is nog actueel idd. Maar eigen serie dus S3 komt als eerste op Netflix. Luther is wel afgelopen, dit past wel in je straatje. Thank me later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Prison break heeft ook een echt einde? Da's nog wel een idee dan.
Lost heb ik ook al aan zitten denken. Die twee heb ik destijds niet gevolgd op TV.

Luther? Ok, thx voor de tip. Dacht dat dat meer een CSI/Law&Order/Bones achtige serie was met min of meer losse afleveringen.

Ik merk aan dat ook huidige TV series ook op de Netflix manier ga kijken. Eerst een aantal weken alle afleveringen opnemen. Ondertussen lekker Netflix kijken en dan in één keer de opgenomen series bekijken. Hoef je niet elke keer een week te wachten als het net spannend is.

[ Voor 13% gewijzigd door readytoflow op 09-05-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Luther is erg leuk ja, absoluut een aanrader!

E: Prison Break is ook een erg goede serie trouwens, erg veel afleveringen, daar hou je je wel even mee zoet.

[ Voor 55% gewijzigd door Thomas op 09-05-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Prison Break heeft inderdaad een echt einde. De film van Prison Break is dan wel weer een leuke aanvulling op het einde, maar hoeft niet per se bekeken te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:45
Ben wel jaloers dat je Lost nog niet gezien hebt :) Nog steeds wel een van mijn favorieten, ondanks sommige het einde minder vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:12

Spotmatic

Ken sent me

Als je van absurde onzin houdt kijk dan naar Arrested Development. Afleveringen zijn maar vrij kort, dus handige tussendoortjes :)

Binnenkort komen er weer nieuwe afleveringen; Netflix heeft geld in de serie gepompt.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:53:
Ben wel jaloers dat je Lost nog niet gezien hebt :) Nog steeds wel een van mijn favorieten, ondanks sommige het einde minder vinden.
ik moet hem ook nog zien. Tot verbazing van mijn vrouw die die hard fan is en hier in de kast staat ook de lost encyoclopedia (dikke aanrader trouwens als je die niet kent, zal je heel goed bevallen, ziet er echt mooi uit en was niet eens zo gek duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
readytoflow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:29:

Luther? Ok, thx voor de tip. Dacht dat dat meer een CSI/Law&Order/Bones achtige serie was met min of meer losse afleveringen.
Ik kijk geen series met losse afleveringen, is geen klap aan. Lost idd ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lost werd wel erg flauw en onrealistisch vanaf seizoen 4 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Heb ook tot het een na laatste seizoen gekeken 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
readytoflow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:29:

Luther heeft losse afleveringen, maar er loopt zeker wel een rode draad door de afleveringen heen. Er zit een consistenter verhaal in dan CSI in ieder geval. Bij Luther kun je in één aflevering echt veel missen als je die overslaat namelijk, zeker naarmate het einde nadert (laatste seizoen). En Luther kun je trouwens vrij snel doorheen komen, er zijn maar 14 afleveringen van gemaakt in totaal. De laatste twee seizoenen (2x4 afleveringen) heb ik in drie dagen gezien bijvoorbeeld.

Als je Lost nog niet hebt gezien, is dat zeker een aanrader zoals hier vaak genoemd wordt. Een heerlijke serie om een paar afleveringen van achter elkaar te kijken, en met zes seizoenen kun je er ook best lang mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Sherlock is trouwens ook een briljante serie, jammer dat s3 er nog niet opstaat.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:08
readytoflow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:27:

- Breaking Bad
- House of Cards
- Suits
- Lilyhammer (< edit: vergeten)

Wel aardige series:
- Teen Wolf
- Arrow
- Weeds (< edit: vergeten)

Ik ga beginnen aan:
- Fargo
- From dusk till dawn

Seizoen 3 van suits staat niet op netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wij hebben onlangs een abonnement op Netflix genomen, maar wat ik jammer vind, is dat ik nog geen complete lijst heb kunnen vinden van wat ze nou eigenlijk aanbieden. Is die er wel?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

*knip* Behulpzaam zijn kan ook zonder kinderachtig te doen.

[ Voor 81% gewijzigd door argro op 10-05-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je nu eigenlijk de laatste afleveringen van 24 live another day downloaden op legale wijze? Op netflix nog niets te zien maar ook na wat googlen vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord over een "familie account" op Netflix.
Dit account zou je minimaal met 4 personen moeten hebben en zou dan maar 3 euro ipv 8 kosten.
Ik krijg dit alleen nergens gevonden.
Weet iemand hier misschien meer vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:55:
Ik heb gehoord over een "familie account" op Netflix.
Dit account zou je minimaal met 4 personen moeten hebben en zou dan maar 3 euro ipv 8 kosten.
Ik krijg dit alleen nergens gevonden.
Weet iemand hier misschien meer vanaf?
Ik denk dat jij dit bedoelt:
Kijk op 2 schermen tegelijkertijd. HD is beschikbaar. € 7,99 per maand
Kijk op 4 schermen tegelijkertijd. HD is beschikbaar. € 11,99 per maand
Voor 4 euro meer 4 streams (4 personen) tegelijk kijken.

Andere opties staan er inderdaad niet op de site van Netflix.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Ik heb even door het aanbod gescreend en het aantal series dat ik op mijn 'to watch' en 'watching' lijst heb staan is groot genoeg dus, toch maar een account aangemaakt. Ben heel benieuwd! Viel me op dat de gepersonaliseerde homepage flink wat series/films heeft geselecteerd die ik ook echt nog wil zien, dus die selectie hebben ze goed gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Thomasx4 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 01:34:
http://lmgtfy.com/?q=aanbod+netflix+nederland

Hier kan je het totale aanbod vinden, dan op de bovenste link klikken.
Nergens voor nodig een lmgtfy-linkje aan te maken, zonder dat had ik me ook wel geschaamd als het zo makkelijk te vinden bleek. Vooralsnog zaten wij steeds te zoeken op Netflix.com, en dat is het een stuk lastiger vindbaar.

Maar toch: dank voor je linkje!

Wel jammer dat er geen uitgebreide zoekfunctie mogelijk is. Bijv. Zoek op series, tussen 2005 en 2008, thrillers, fantasy en SF.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Klopt, qua zoeken valt het enigszins tegen. Voor mijn gevoel is de kracht van Netflix ook vooral aanbodgericht, waarbij je content tegen komt die je zelf nooit had gezocht. Ook de suggested content past meestal erg goed bij je interesses, zeker als je al wat langer kijkt en content beoordeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb zelf een android app gekocht voor prettig zoeken. Google Play: Netflix Global Search niet echt goedkoop, maar ik vind het wel erg makkelijk en prettig in gebruik. De maker is ook best actief met updates en dergelijke.

Maar goed, niet gratis dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:05:
Ik heb zelf een android app gekocht voor prettig zoeken. Google Play: Netflix Global Search niet echt goedkoop
2 euro en 14 cent, lijkt me echt een koopje? Ik heb genoeg apps van 10+ euro in iedergeval.

Maar waarom ik reageer: bestaat er zoiets ook voor de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:15
Herkend iemand een probleem met afspelen met de volgende melding?

"Het afspelen kon niet worden opgestart. Als het probleem blijft voordoen, start je apparaat dan opnieuw en probeer het opnieuw" (1018).

Ik heb vandaag wel netflix gekeken op dit apparaat ( anrdroid 4.2 tabletje ). Het opnieuw opstarten van het device heeft tot nu toe geen oplossing geboden

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:34
Ik heb ook de melding. Ik denk dat er rook uit de servers komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Geen problemen hier via www.netflix.nl op een Windows laptop.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Vandaag een impuls aankoop gedaan van een chromecast (lagen er nog maar 3 bij deMM dus de druk was groot :) )
Gelijk maar even een Netflix account aangemaakt en ik ben aangenaam verrast over het aanbod.
Een hoop films en series die ik nog wil zien! Ook zat ik midden in Breaking Bad seizoen 3 dus eerst die maar even afkijken via Netflix.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:22:
[...]

2 euro en 14 cent, lijkt me echt een koopje? Ik heb genoeg apps van 10+ euro in iedergeval.

Maar waarom ik reageer: bestaat er zoiets ook voor de ipad?
Ik wil hem ook wel voor de ipad/iphone :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Wel jammer dat samsung tv's uit 2012 nog de oude netflix app hebben. Dus met gele subtitles en geen profiel keuze. Toch naar een keer een chromecast aanschaffen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn Samsung uit 2013 heeft wel profielkeuze maar ook gele subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gele subs zijn eigenlijk best wel ok, het stoort me niet echt, het is wel een tijdje wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Heb nu een proefabonnement op Netflix. Bevalt op zich prima alleen het aanbod is inderdaad nog wat magertjes maar ook zeker niet verkeerd te noemen. Wel mag de kwaliteit wat mij betreft wel iets omhoog. Het mag dan wel 1080p zijn, de meeste fatsoenlijke 720p versies die ik download zien er op zijn minst net zo goed uit.

Nog een nadeel is soms de Nederlandse ondertiteling die niet helemaal klopt. Ook is er vaak wat vertraging.

[ Voor 14% gewijzigd door Deruxian op 11-05-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Daar ben ik het zeker niet mee eens hoor. Vind de kwaliteit prima, het zou beter kunnen maar met een standaard 720p download van een film/aflevering is de kwaliteit imo toch behoorlijk wat slechter. Het enige wat je op de kwaliteit van Netflix kan aanmerken is dat het scherper zou kunnen, maar als ik wat download zit het meestal vol met artifacts door al die compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Deruxian schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:46:

Nog een nadeel is soms de Nederlandse ondertiteling die niet helemaal klopt. Ook is er vaak wat vertraging.
Zo keek ik een aflevering Luther waarin iemand zei: ''Piss off/fuck off'' of iets in dergelijke strekking, en dat werd vertaald met ''Kanker op''. Lijkt me dat Netflix toch een keer een professional subtitler in moet gaan huren in plaats van het over te laten aan zuipende studenten. Ik heb er overigens wel een melding van gemaakt bij Netflix, maar weet niet of ze het inmiddels hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:34:
Mijn Samsung uit 2013 heeft wel profielkeuze maar ook gele subs.
Op de 2013 tv's zijn ze ook al verder met serie nr. 2012 modellen laten ze gewoon links liggen.
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:42:
gele subs zijn eigenlijk best wel ok, het stoort me niet echt, het is wel een tijdje wennen.
Mwa. Vind wit fijner kijken.

Verder is het jammer dat de tv de framerate van netflix niet overneemt. Nu schokt het wat. Vooral bij panning shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Doe mij maar geel, minder storend. Wel even wennen idd. De eerste keer dat ik gele subs zag, was met Star Wars I the phantom menace op videoband. Sindsdien stel ik het zelf in op geel als ik de mogelijkheid heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Ossi schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:50:
Doe mij maar geel, minder storend. Wel even wennen idd. De eerste keer dat ik gele subs zag, was met Star Wars I the phantom menace op videoband. Sindsdien stel ik het zelf in op geel als ik de mogelijkheid heb.
Dat is wel goed om te horen dat er mensen zijn die gele subs fijn vinden. Verzacht de pijn hier een beetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Thomasx4 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:58:
Daar ben ik het zeker niet mee eens hoor. Vind de kwaliteit prima, het zou beter kunnen maar met een standaard 720p download van een film/aflevering is de kwaliteit imo toch behoorlijk wat slechter. Het enige wat je op de kwaliteit van Netflix kan aanmerken is dat het scherper zou kunnen, maar als ik wat download zit het meestal vol met artifacts door al die compressie.
Serieus? Misschien heb ik slechte ogen maar voor mijn gevoel is de Netflix HD kwaliteit wat bij een DVD SD kwaliteit is. Ik vind de scherpte van de video's echt matig, zeker als je een 100mbit verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:20:
[...]

Serieus? Misschien heb ik slechte ogen maar voor mijn gevoel is de Netflix HD kwaliteit wat bij een DVD SD kwaliteit is. Ik vind de scherpte van de video's echt matig, zeker als je een 100mbit verbinding hebt.
Naja, 10mbit of 100mbit, dat maakt voor netflix (tot super hd) ook helemaal niets uit :)

Het concurreert ongeveer met de kwaliteit van kpn digitale televisie. De kabelaars hebben idd al betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dacuuu schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:59:
[...]

Dat is wel goed om te horen dat er mensen zijn die gele subs fijn vinden. Verzacht de pijn hier een beetje :+
Glad to be of service :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:20:
Ik vind de hd kwaliteit ook wel prima, zelf downloaden is wat beter, maar na 2 minuten kijken heb ik het niet eens meer door.
Pagina: 1 ... 41 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.