Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:34

bonyuri

Investigator!

Mx. Alba schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:34:
Ik ben House of Cards aan het kijken nu… Verrassend goede serie. Een soort moderne Game of Thrones eigenlijk. Ik had nooit gedacht dat ik politieke intriges zo interessant zou vinden. Alleen jammer dat er wordt aangenomen dat de kijker bekend is met het Amerikaanse politieke bestel. Majority Leader. Speaker. Whip. Een klein beetje uitleg zou wel welkom zijn geweest…
Ik had dat met Breaking Bad ook, ik had ook geen ervaring met de drugs scene.
En bij Game Of Thrones ook, ik kende al die verschillende clans helemaal niet!
En bij Suits, en bij Boardwalk Empire en bij, en bij, oh... wacht... ;)

Zonder gekkigheid, ik vind het zelf wel meevallen, de meeste dingen worden ook echt wel duidelijk.

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:01:
http://www.nu.nl/tech/375...we-abonnees-verhogen.html

Wat mij betreft mag het ook voor bestaande klanten. Meer geld naar netflix betekent per slot van rekening ook meer geld om rechten te kunnen kopen :)
Netflix moet juist uitkijken. Door de geringe content is hun positie nog vrij fragiel hier. Als je met een proxytje Amerikaanse content gaat ophalen is zijn de verschillen dag en nacht, en we betalen relatief meer dan onze bondgenoten. (euro is immers meer waard dan de dollar)
De prijs mag absoluut omhoog, ik heb al eens eerder geroepen dat ik het dubbele van wat het nu is ook wel zou betalen, maar dan wel onder de voorwaarde van de beschikbaarheid van content drastisch uitgebreid wordt. Ik snap dat het niet zo simpel werkt maar dat is wel de kern van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij persoonlijk niet. Ik betaal voor ons gezin (usa account, dus wat goedkoper) en ik betaal voor mijn ouders en schoonzus. Maar de Nederlandse omgeving vind ik geen 10 euro waard, het alternatief downloaden (zeker in combi met mijn synology nassen) is ook mogelijk en kost iets meer werk van mijn kant, maar 8 euro is voor nu wel het maximum voor mij.

Kijk, voor spotify betaal ik 10 euro, maar dan kan ik ook werkelijk alles afspelen wat ik kan bedenken. En muziek heeft voor mij persoonlijk meer een geldelijke waarde dan een tv serie of film aangezien ik die redelijk geautomatiseerd binnen krijg wat bij het ontdekken van nieuwe muziek een heel ander verhaal is.

Maar het zal per persoon natuurlijk verschillen. Verder maakt de Nederlandse pers en zeker ook tweakers van een bericht dat niet zo bedoelt is een heel eigen invulling. Ik snap niet helemaal waarom het hier in de pers staat dat de NL omgeving waarschijnlijk duurder gaat worden terwijl het waarschijnlijk over de usa omgeving gaat. En daar liggen prijsverhogingen ook heel gevoelig en zie ik het zo snel niet gebeuren.
Wybo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:05:
Overigens hebben we het misschien over andere aanbevelingen. Ik kijk niet zozeer naar de 'lijn' aanbevelingen, daar zit vaak crap tussen inderdaad... maar dan hebben ze ook weinig sterren als voorspelling. Ik kijk vooral naar de sterren die voorspeld worden dus. Dat noem ik de aanbeveling ;)
Ah, ik noem dat spul in de lijnen de aanbevelingen. Het zal toch wel enige samenhang hebben? Ik zie inderdaad aan de hoeveelheid sterren wel dat mijn smaak redelijk bekend is daar, waarom ik dan dingen met 1 of 2 sterren in de rij krijg 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat snap ik inderdaad ook niet. Het zou logischer zijn als ze gewoon de top van de ratings zouden plaatsen die ik èn niet bekeken èn niet gewaardeerd heb. Maar dat zal wel te logisch denken zijn ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:21:
Ah, ik noem dat spul in de lijnen de aanbevelingen. Het zal toch wel enige samenhang hebben? Ik zie inderdaad aan de hoeveelheid sterren wel dat mijn smaak redelijk bekend is daar, waarom ik dan dingen met 1 of 2 sterren in de rij krijg 8)7
Waar ik mij vooral aan kan storen is al die kinderzut. Heb wel eens het een en ander op "niet geinteresseerd" geklikt, maar dat is schijnbaar geen reden om ze uit het overzicht te laten verdwijnen. Die honderden My Little Pony afleveringen kunnen mij gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Wat ik zelf lastig vind is dat ik series of films welke ik gezien heb, nog steeds terug zie komen. Is dit een setting of is dit design bij default?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Persoonlijk denk ik dat Netflix hier niet in prijs gaat stijgen. In Ierland is het van 6.99€ naar 7.99€ gestegen, maar hier zit de prijs al op 7.99€, dus dat ligt precies in één lijn. Het staat daarnaast ook niet expliciet vermeld in het persbericht van Netflix, er staat alleen dat ze in een aantal landen de prijs gaan verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:58:
[...]

Waar ik mij vooral aan kan storen is al die kinderzut. Heb wel eens het een en ander op "niet geinteresseerd" geklikt, maar dat is schijnbaar geen reden om ze uit het overzicht te laten verdwijnen. Die honderden My Little Pony afleveringen kunnen mij gestolen worden.
Die ben ik redelijk kwijtgeraakt door op mijn profiel alle kinderdingen 1 ster te geven. Nadeel is wel dat ik dan op mijn usa account de manga mis, maar die zoek ik wel op een andere manier op. Verder heb ik ook wat gedoe met series als He-Man die ik soms uit nostalgische redenen kijk, maar alle pokemons enzo ben ik al kwijtgeraakt.

Bij mijn vrouw haar profiel is het anders, onze dochter heeft per ongeluk daar 2 weken terug een kindertekenfilm op zitten kijken en nu zit dat profiel weer vol kinderspul dat we niet willen.

Dus dat moet ik weer eruit gaan slopen door alles 1 ster te geven en dan in en uit te loggen (al werkt dat maar in 50% van de gevallen vreemd genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Totaal niet interessant voor mij. Nederlandse series vind ik 9 v/d 10 keer bout. De Nederlandse taal vind ik ook niks voor muziek, films en series.
Laats nog over gehad dat Nederlands bijna de taal van de VS was geworden. Dan zou een Wolter Kroes opeens een wereldzanger kunnen zijn geweest als de Nederlandse taal zodoende een wereldtaal was geworden :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
L1nt schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:13:
[...]

Laats nog over gehad dat Nederlands bijna de taal van de VS was geworden. Dan zou een Wolter Kroes opeens een wereldzanger kunnen zijn geweest als de Nederlandse taal zodoende een wereldtaal was geworden :X
Dat is een mythe. Nooit aan de orde geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Grappig dat net nadat Sy-Fy zo veel aandacht aan Defiance besteedde (in ieder geval op Imagine film festival), dat het nu beschikbaar is op Netflix. Het leek me niks (ondanks de babes (die dan weer alien make-up op hebben)), maar misschien toch ´ns proberen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik vond het een beetje een soap achtige serie worden nadat ik iets van 4 afleveringen heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Sméagol schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:44:
Grappig dat net nadat Sy-Fy zo veel aandacht aan Defiance besteedde (in ieder geval op Imagine film festival), dat het nu beschikbaar is op Netflix. Het leek me niks (ondanks de babes (die dan weer alien make-up op hebben)), maar misschien toch ´ns proberen.
Redelijk kijkbare Sf. Niet de beste, maar ok niet heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:21:
[..]

Ik vroeg me dat ook af. Als ik een gok moet doen is dat, is dat gewoon één van de methoden om hun rating system te verbeteren. Voor de mensen die niet alleen afgaan op de rating en ook wel ´ns een 1 of 2 ster proberen, is dit de gelegenheid om te kijken of die ratings kloppen. Als je ze alleen maar 4 of 5 sterren aanbiedt, kunnen ze niet checken of hun lage ratings een beetje kloppen. Verder is het de bedoeling je kennis te laten maken met andere dingen uit hun catalogus. Het is voor hun van belang dat je blijft kijken, en dus ook nieuwe series of films probeert die je niet zo snel uit je zelf zal kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sméagol op 23-04-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Een beetje van het kaliber Terra Nova, Farscape, etc.? Ik heb hem in ieder geval op mijn lijst gezet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 23-04-2014 15:51 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defiance deed me ook wel wat denken aan Fireflies. Jammer dat die toen is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Defiance is een prima serie, heb zelf het spel ook

Hoop ook dat er meer Sci-Fi erop komen zoals Falling Skies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb op netflix.nl de ondertiteling nagekeken, staat standaard op wit ingesteld.
Toch op mijn ipad heb ik gele subs, hoe kan je dat aanpassen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:39
Amazon Prima bevat nu ook de classic HBO series:
http://www.wired.com/2014/04/amazon-hbo/

Zal niet snel gebeuren, maar zou echt top zijn als Neflix ook zo'n deal kan sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor wat ik ervan begrepen heb is het een exclusieve deal, dus kan netflix dat helaas op zijn buik schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Exclusief in USA neem ik aan? Dan kan het nog altijd naar Nederland via Netflix, Videoland of de nieuwe dienst van UPC.

Game of Thrones komt ook in Nederland zonder te betalen op RTL (Twee seizoenen achterstand maar dan nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

.. Ah hier zit ik op te wachten (als de berichten kloppen). Netflix heeft een exclusieve deal voor een anime gesloten.. En deze zal als het goed is deze zomer ook in Nederland te zien zijn:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bs6aA1wgzrg]

http://www.crunchyroll.co...nime-to-stream-on-netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
polopolo150 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:53:
Exclusief in USA neem ik aan? Dan kan het nog altijd naar Nederland via Netflix, Videoland of de nieuwe dienst van UPC.

Game of Thrones komt ook in Nederland zonder te betalen op RTL (Twee seizoenen achterstand maar dan nog)
Dat komt omdat het een exclusieve deal is in NL tussen RTL - HBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sméagol schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:48:
.. Ah hier zit ik op te wachten (als de berichten kloppen). Netflix heeft een exclusieve deal voor een anime gesloten.. En deze zal als het goed is deze zomer ook in Nederland te zien zijn:

[video]

http://www.crunchyroll.co...nime-to-stream-on-netflix
erg vet, hoop dat er meer manga komt. Ik kijk nu op de usa netflix wel manga, maar als dat hier met nl subs kan komen is dat toch relaxter. Hoop ook op wat oudere manga's dan.
Mars18 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:42:
is mij nooit gelukt met de ipad 2 en ipad air. Wat ik ook probeer. Voor alles krijg ik de subs groter, behalve voor netflix 8)7 En ze blijven ook geel 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Mars18 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:42:
Wellicht dat deze oplossing werkt voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ahem, manga zijn de strips, anime zijn de films. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Meh, vreemd, Netflix had problemen met afschrijven maar vanochtend gewoon via iDeal betaald, kreeg ook een mailtje dat m'n payment method was veranderd, staat er nu dat m'n account "on hold" is vanwege problemen met betaling, terwijl ik dat gewoon geupdate heb. Kan nu niks kijken :'(.

Iemand een idee wat er aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Thomasx4 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 01:03:
Meh, vreemd, Netflix had problemen met afschrijven maar vanochtend gewoon via iDeal betaald, kreeg ook een mailtje dat m'n payment method was veranderd, staat er nu dat m'n account "on hold" is vanwege problemen met betaling, terwijl ik dat gewoon geupdate heb. Kan nu niks kijken :'(.

Iemand een idee wat er aan te doen is?
De support chat openen, https://help.netflix.com/help daar onderaan, livechat starten. Die fixen het zo voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
CrazyRooster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:24:
[...]

Wellicht dat deze oplossing werkt voor jou?
Op mijn Apple TV heb ik dat ook zo gedaan, dus zal wel generiek Apple-ding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo ben even bij die support chat, hopen dat ze me kunnen helpen, vind dat wel een grappig concept zeg, de persoon met wie ik chat doet helemaal happy en blij en al :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja dat viel mij ook al op toen ik met de support te maken had ivm een Silverlight probleem. Heel erg Amerikaans übervriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou ze hebben me in ieder geval wel geholpen, blijkbaar krijg ik zelfs nog geld van ze terug (klopt volgens mij niet, maar oké), en m'n account is weer unblocked. Vind van die ultra vriendelijke hulp nog altijd beter dan norse helpdesk medewerkers die niet eens lol in hun werk proberen te hebben :p.

E: Moon afgekeken trouwens, weet niet hoe lang hij er al op staat, maar zeker een aanrader voor als je hem nog niet hebt gezien!

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 25-04-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Die typische support bevalt me wel. Zeker omdat die ook weer niet te typisch is.. Veel bedrijven (ook Amerikaans) hebben niet een simpele contact mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Alleen is de NL divisie niet zo snel , minority report staat al een maand met foute ondertiteling online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Haha ik realiseer me net dat die reporter van House of Cards de zelfde actrice is als Ygritte in Game of Thrones. What has been seen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:51
Mx. Alba schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 21:19:
Haha ik realiseer me net dat die reporter van House of Cards de zelfde actrice is als Ygritte in Game of Thrones. What has been seen…
Dacht het niet :)
Rose Leslie http://www.imdb.com/name/nm3310211/?ref_=fn_al_nm_1
Kate Mara http://www.imdb.com/name/nm0544718/?ref_=tt_cl_t12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hmmmm lijkt er wel op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:02
Als je heel snel kijkt met je ogen dicht :+
Heb ik altijd met Tobey Maguire en Topher Grace...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:57:
Alleen is de NL divisie niet zo snel , minority report staat al een maand met foute ondertiteling online....
het is mij wel gelukt, je moet even een report aanmaken bij de film, dan fixen ze het wel (althans in mijn geval was het na 4 dagen gefixt). Ik had een film met ondertiteling waar veel letters uit de teksten verdwenen waren, zeg maar 60% van de letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand die weet hoe dit komt:
Ik ga naar genres en hoover boven: Pineapple Express : Onze voorspelling voor wybo bijna 4 sterren
dus ik klik op info, krijg ik dit: Onze voorspelling voor Wybo: 2,9 sterren

welke is nu de voorspelling op basis van wat ik invul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:53:
[...]

het is mij wel gelukt, je moet even een report aanmaken bij de film, dan fixen ze het wel (althans in mijn geval was het na 4 dagen gefixt). Ik had een film met ondertiteling waar veel letters uit de teksten verdwenen waren, zeg maar 60% van de letters.
Ik heb dat ook gedaan maar de film is nog niet gefixt, als mensen dat even zouden kunnen doen ;)

De film is gefixt zie ik nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 26-04-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Ik lees iets over een nieuwe unified interface, die heb ik ook al gezien bij iemand thuis via Xbox, echter ik kijk op mijn Samsung smart tv nog steeds tegen de legacy interface aan. Iemand enig idee wanneer die update komt?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
SeatRider schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:12:
Ik lees iets over een nieuwe unified interface, die heb ik ook al gezien bij iemand thuis via Xbox, echter ik kijk op mijn Samsung smart tv nog steeds tegen de legacy interface aan. Iemand enig idee wanneer die update komt?
Als je device nog niet geüpdatet is, dan word je device niet meer ondersteund voor nieuwe functies van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 21:19
Mx. Alba schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 21:19:
Mijn vrouw kijkt Game of Thrones (ik niet) en zie daar dat zo'n beetje iedere Britse acteur (ik heb geen idee wat de karakternamen zijn) ook in de serie Suits zit of zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

polopolo150 schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:16:
[...]

Als je device nog niet geüpdatet is, dan word je device niet meer ondersteund voor nieuwe functies van Netflix.
Lekker dan, tv van eind 2012...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:16:
Er zitten geen nieuwe functies in in de nieuwe interface. Netflix zal altijd de oude interface blijven ondersteunen. De nieuwe interface is trouwens volgens velen ook niet echt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

SeatRider schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:42:
[...]

Je kunt het ook andersom bekijken: de 2011 Tv modellen van de meeste merken, hebben (én krijgen) niet eens de Netflix app, jij hebt deze wel... ;)
Op mijn WD Tv Live staat ook nog de oude Netflix interface, so what? Het werkt en dat is het belangrijkst imho :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Het zal blijven werken, of course maar op mijn PS3 kan ik mijn ondertiteling aanpassen en heb de nieuwe UI. Op de Samsung TV hier zo heb ik dat allemaal niet. En een Netflix medewerker heeft me precies zoals hierboven verteld dat er geen nieuwe UI of functies komen vanwege de hardware. Het werd me zo verteld: Als je device nog niet is geupdate hoef je geen update te verwachten.

[ Voor 15% gewijzigd door polopolo150 op 27-04-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:01
Is er ook een nieuwe interface voor android? Zal eens testen op de radxa rock. Zit nog te wachten op 5.1 support voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:58

XanderDrake

Build the future!

SeatRider schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:42:
Zolang er support is blijf ik het gebruiken.

SmartTV platforms zijn zo gefragmenteerd, zelfs tussen verschillende series van dezelfde fabrikant zijn er mega verschillen. Ik vind het een klein wonder dat mijn Samsung SmartTV uit 2012 sowieso NL Netflix ondersteund, daar was geen sprake van toen ik hem kocht.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Vanochtend een Chromecast besteld voor de tv in de slaapkamer. We gebuiken in de woonkamer de x360 om te Netflixxen, ben benieuwd of ik verschil zie in kwaliteit. Immers streamt de x360 op 720P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Als mensen mijn mening vragen over Smart TV's dan zeg ik altijd: het is heel leuk maar kies je tv niet uit op het "smart" gedeelte. Over een jaar of twee is dat al verouderd en kan je er wellicht lang niet meer alles mee wat je ermee wil doen. Een HDMI-Android-stickje, een Apple TV, een ChromeCast of een losse slimme mediaspeler is waarschijnlijk een betere oplossing en goedkoper te vervangen als het out of date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Mx. Alba schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:17:
Als mensen mijn mening vragen over Smart TV's dan zeg ik altijd: het is heel leuk maar kies je tv niet uit op het "smart" gedeelte. Over een jaar of twee is dat al verouderd en kan je er wellicht lang niet meer alles mee wat je ermee wil doen. Een HDMI-Android-stickje, een Apple TV, een ChromeCast of een losse slimme mediaspeler is waarschijnlijk een betere oplossing en goedkoper te vervangen als het out of date is.
Precies. Ik heb nog wel wat issues met de Chromecast en Netflix vanaf mijn iPad overigens. Wanneer je de Netflix app hebt "afgesloten" (gewoon sluiten met de ronde knop) dan krijg je hem niet meer goed terug. Hij blijft dan op de Chromecast wel spelen, maar je kan hem vanuit Netflix op de iPad niet meer pauzeren. Vanaf m'n Android telefoon werkt dit overigens wel prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
Mijn TV (uit 2014) werkt nu gewoon als een Chromecast met Youtube en Netflix. Heb hem zeker niet voor het smart gedeelte gekocht maar out of the box werkt dat gewoon erg goed. Als het op een gegeven moment niet meer wordt ondersteund komt er gewoon een stickje / Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Precies, een Chromecast maakt je PC ineens een stuk slimmer dan een gemiddelde SmartTV. Je kan dan ook ineens degelijk browsen via Chrome en dat soort dingen.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel graag een tv wille zonder smart mogelijkheden, gebruikt het nooit namelijk. Maar een beetje goede tv zonder smartgedeelte is al onmogelijk.

Ik heb mediaspelers en een chromecast in elke tv hangen, meer heb ik niet nodig. TV moet gewoon afspelen en hdmi cec hebben en verder niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand anders hier die soms delen van ondertiteling mist op z'n smartphone? Mis hier soms halve woorden, en dan ook echt halve letters, heel maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
Thomasx4 schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:35:
Iemand anders hier die soms delen van ondertiteling mist op z'n smartphone? Mis hier soms halve woorden, en dan ook echt halve letters, heel maf.
Ik kijk nooit op de telefoon of tablet. Merk alleen wel iets vergelijkbaars als ik de Windows 8 app gebruik op de htpc. Dan missen er gewoon hele zinnen, terwijl als ik via de browser kijk, alles gewoon perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heb ik zelf via tablet en telefoon ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02
Exact het zelfde probleem met de win8 app, complete zinnen ondertiteling missen, terwijl die er in de browser wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb het héél soms binnen de app op mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Schimanski81 schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:11:
Vanochtend een Chromecast besteld voor de tv in de slaapkamer. We gebuiken in de woonkamer de x360 om te Netflixxen, ben benieuwd of ik verschil zie in kwaliteit. Immers streamt de x360 op 720P.
Vandaag al ontvangen, vrij snel (via de playstore) .Even uitgeprobeerd in de woonkamer, ik zie nog geen kwaliteitverschil op Netflix in vergelijking met de xbox. Met de xbox kun je tijdens het kijken via Netflix zien welke resolutie er op dat moment wordt ontvangen, weet iemand een manier om dit te checken bij kijken via de Chromecast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje, heeft iemand hier Cyanogenmod en Netflix? Al een tijdje heb ik er hele erge last dat de Netflix app voor Android niet kan opstarten. Ik krijg de foutmelding:
Sorry we could not reach the Netflix service. Please try again later. (-3)
Ik moet eigenlijk gewoon iedere keer de Netflix app verwijderen en weer herinstalleren. Daarna doet hij het meestal, soms ook niet. Waarna hij het na herinstalleren heeft gedaan doet hij het daarna vaak niet meer als hij is afgesloten geweest. Het is een heel naar en irritant probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Chip. schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:38:
Vraagje, heeft iemand hier Cyanogenmod en Netflix? Al een tijdje heb ik er hele erge last dat de Netflix app voor Android niet kan opstarten. Ik krijg de foutmelding:

[...]

Ik moet eigenlijk gewoon iedere keer de Netflix app verwijderen en weer herinstalleren. Daarna doet hij het meestal, soms ook niet. Waarna hij het na herinstalleren heeft gedaan doet hij het daarna vaak niet meer als hij is afgesloten geweest. Het is een heel naar en irritant probleem.
Heb je zon rechten manager in Cyanogen? Misschien mogen apps standaard een bepaalde connectie niet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:40:
[...]

Heb je zon rechten manager in Cyanogen? Misschien mogen apps standaard een bepaalde connectie niet maken?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

[...]

Hier geen Cyanogenmod, maar wel hetzelfde probleem op android. Zowel op mijn tablet als mijn telefoon. Deze foutmelding kreeg ik vooral vlak na de installatie van de app, terwijl het op de TV wel werkte. Bij mij werkte het na een paar minuten wel en is het blijven werken. Misschien even een dagje wachten en kijken of hij dan blijft werken?

[ Voor 0% gewijzigd door Skating_vince op 29-04-2014 12:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb op mijn tablet CyanogenMod 9, dat deed het altijd goed met Netflix. De afgelopen dagen heb ik alleen wegens andere bezigheden niet meer genetfixt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Voor mensen met netflix problemen op android.

Je zou dit kunnen proberen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2101525

Heeft bij mij geholpen. Goed lezen en volgen wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Schimanski81 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:02:
[...]

Vandaag al ontvangen, vrij snel (via de playstore) .Even uitgeprobeerd in de woonkamer, ik zie nog geen kwaliteitverschil op Netflix in vergelijking met de xbox. Met de xbox kun je tijdens het kijken via Netflix zien welke resolutie er op dat moment wordt ontvangen, weet iemand een manier om dit te checken bij kijken via de Chromecast?
Mogelijk zie je geen kwaliteit verschil omdat het verschil tussen 1080 en 720p erg moeilijk te zien is afhankelijk van de groote van je TV en de kijkafstand. Op 3 meter afstand is dit verschil bij mij op een 40" TV niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
@ hierboven; ik zat ter controle nu dichterbij als normaal natuurlijk :-) Maakt ook verder niet uit, de CC gaat toch de slaapkamer in.

Voor wat flauwe humor kijk "how to be a man" (even door het eerste kwartier heen komen). Toch wel aantal keer goed moeten lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail van videoland unlimited dat ik het gratis mag testen , ben benieuwd hoe dat is geworden. Meer mensen die mail ontvangen? Leuk om te vergelijken met netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:46:
Ik heb een mail van videoland unlimited dat ik het gratis mag testen , ben benieuwd hoe dat is geworden. Meer mensen die mail ontvangen? Leuk om te vergelijken met netflix.
Ja, ik ook. De komende tijd krijg ik een mail met daarin meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Gisteren de volgende mail gehad, zal het concurrentie worden voor Netflix?
Ik denk van niet als ik de site zo bekijk.

Beste filmliefhebber,

Op www.videoland.com heb je aangegeven graag op de hoogte te worden gehouden van Videoland Unlimited, onze nieuwe dienst waarbij je onbeperkt films en series kunt kijken voor een vast bedrag per maand. Daarom sturen wij je deze e-mail.

Voordat we de rode loper uitrollen en Videoland Unlimited officieel van start gaat, ontvang je binnenkort een uitnodigingsmail om alvast kennis te maken met Videoland Unlimited. Je behoort hiermee tot de allereerste groep gebruikers die kennismaakt met Videoland Unlimited. Hiervoor mailen we je spoedig een persoonlijke activatielink!

Met deze link kun je alvast gratis gebruik maken van onze dienst. Het enige dat we van jou vragen is korte feedback. Met jouw waardevolle tips kunnen we Videoland Unlimited nog beter maken.

Bedankt voor je interesse en geduld!

Hartelijke groet,

Videoland Unlimited

[ Voor 4% gewijzigd door Thaimaster op 30-04-2014 12:18 ]

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Begrijp ik nu goed dat dit met Ziggo en UPC TV / Internet abonnementen niet gaat werken? Dan zal de concurrentie wel meevallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:22:
Begrijp ik nu goed dat dit met Ziggo en UPC TV / Internet abonnementen niet gaat werken? Dan zal de concurrentie wel meevallen denk ik.
ik heb ziggo, maar ik denk dat het gewoon gaat werken via internet?

Als het naar mijn chromecast gestuurd kan worden is het wellicht interessant. Ik neem dan gewoon een abonnement erbij op videoland als het iets van 10 euro kost, dan heb ik het naast netflix.

Maar als het niet op mijn mediaspeler gaat werken of niet op de chromecast, dan kan ik alleen op de laptop of ipad kijken en dat bevalt me niet, ik wil het wel op de tv kunnen kijken en ik wil het doen zonder mijn smart tv opties (heb ook panasonic tv, die updaten al amper een app in die store).

Netflix gaat hier trouwens nooit weg net als spotify ,maar meer is altijd welkom natuurlijk. Ik ben alleen bang dat er amper apps komen voor videoland, maar misschien verbazen ze mij.

Kijk, of ik nu 8 euro aan netflix betaal of straks 18 aan netflix + videland, het is allemaal weinig geld voor veel moois (vermoedelijk). Ideaal, heb van netflix (usa) veel plezier en wat meer RTL content is ook wel relaxed aangezien ik amper normale kabeltv kijk, dus veel zaken die ik wel wil zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Plus de proxy kosten voor netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:15

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

ik draai SlimKat 4.4.2 (gebaseerd op AOSP) op mijn N7000 en daar werkt Netflix zonder problemen.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Laatst online: 26-08 09:03
Ik heb netflix maar twijfel voor videoland unlimited is er ergens het volleddige aanbod te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik denk dat het pagina hier wel voldoende zegt: http://www.videoland.com/hoewerkthet/videolandunlimited.html

Hoop dat Videoland ook een maand gratis programma heeft. Zonder ga ik er echt niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
bartburg schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:27:
Ik heb netflix maar twijfel voor videoland unlimited is er ergens het volleddige aanbod te zien?
Bij Videoland Unlimited is het aanbod vaak wat minder recent. Wél kun je hier onbeperkt kijken voor een vaste prijs van €10 per maand. Of je nou tien video's bekijkt, of honderd. Dat is aan jou! Je herkent de video's van Videoland Unlimited aan het speciale logo.

Ik zie ook niets op de website of het HD is of niet. Volgens mij niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Adlermann schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:03:Ik zie ook niets op de website of het HD is of niet. Volgens mij niet?!
Laatst had iemand nog gepost dat Videoland nog geen 5.1 en HD had. Geen idee hoe het tegenwoordig zit, maar als er geen verwijzing is op de website, hoef je het ook niet te verwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra ik het heb laat ik het weten, denk dat iedereen dat hier wel gaat melden. Neem aan dat het wel hd gaat worden? 5.1 vind ik wat minder belangrijk persoonlijk zolang het maar wel hd is. En als het 5.1 gaat worden is het meegenomen. Maar een dienst die 10 euro kost zonder hd? Dat zie ik niet slagen.

Ik begrijp uit de mail dat het nog in beta fase zit? Nou, we zien wel, het kan tegenvallen of meevallen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Videoland geen HD en surround streams heeft is echt onbegrijpelijk. Plus dat ze Ziggo en UPC niet ondersteunen, wat zou hier de reden van zijn? Ook het aanbod is zo te zien nog magerder als Netflix Nederland met veel te veel oud spul. En dan nog meer durven vragen als Netflix. Als ze niet heel rap gaan verbeteren gok ik dat ze zo failliet zijn.

Netflix Nederland gaat steeds gelukkig steeds meer de goede kant op. Al haalt het niet bij de UK en USA.
Jammer dat dit zo lang moet duren.

Fargo en Sherlock is nu favoriet. Net ook de originele Come Fly With Me gezien van de BBC, Omar Baba is hilarisch. Jammer dat er niet meer afleveringen van zijn!

http://youtu.be/Qdv20WhjAA8

Afbeeldingslocatie: http://channelnine.ninemsn.com.au/come_fly_with_me/online-extras/executive-lounge/images/omar2.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:41:
Dat Videoland geen HD en surround streams heeft is echt onbegrijpelijk. Plus dat ze Ziggo en UPC niet ondersteunen, wat zou hier de reden van zijn? Ook het aanbod is zo te zien nog magerder als Netflix Nederland met veel te veel oud spul. En dan nog meer durven vragen als Netflix. Als ze niet heel rap gaan verbeteren gok ik dat ze zo failliet zijn.

Netflix Nederland gaat steeds gelukkig steeds meer de goede kant op. Al haalt het niet bij de UK en USA.
Jammer dat dit zo lang moet duren.

Fargo en Sherlock is nu favoriet. Net ook de originele Come Fly With Me gezien, Omar Baba is hilarisch.
Jammer dat er niet meer afleveringen van zijn!

[afbeelding]
Geef ze nog een jaar en je hebt een bibliotheek bij Netflix Nederland waar je U tegen zegt. Mits ze op dit tempo doorgaan natuurlijk.

Er staat nu al meer op dan ik kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:41:
Plus dat ze Ziggo en UPC niet ondersteunen, wat zou hier de reden van zijn?
Simpel, Ziggo(?) en UPC hebben al hun eigen All You Can Watch service. KPN niet. Waarom zou je je eigen dienst, die nog in de kinderschoenen staat, al omver helpen door een concurrent met grote mediabereik (want RTL).

[ Voor 20% gewijzigd door polopolo150 op 30-04-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Weet iemand eigenlijk de relatie tussen de films die je kunt beoordelen en de films die op netflix staan? Er stonden weer nieuwe dingen te beoordelen bi mijn lijst. Maar ze staan zelf niet op netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Netflix heeft een beetje problemen, bepaalde seizoen van series zijn weg zoals Weeds alleen seizoen 1/6/8 te bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een copy en paste uit mijn twitter feed:

http://sourcefed.com/here...month-on-netflix-instant/

Wat is dat, netflix instant? Is dat iets nieuws of gewoon netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:42:
Even een copy en paste uit mijn twitter feed:

http://sourcefed.com/here...month-on-netflix-instant/

Wat is dat, netflix instant? Is dat iets nieuws of gewoon netflix?
netflix instant is de streaming service.

Gewoon netflix is nog de dvd verhuur (die we hier niet kennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08
Rockvee2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:14:
Netflix heeft een beetje problemen, bepaalde seizoen van series zijn weg zoals Weeds alleen seizoen 1/6/8 te bekijken..
Oh dat is balen, wil net aan seizoen 2 beginnen!

Viel me net al wel op de bij het overzicht sommige plaatjes niet geladen werden

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Erulezz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:05:
[...]

Oh dat is balen, wil net aan seizoen 2 beginnen!

Viel me net al wel op de bij het overzicht sommige plaatjes niet geladen werden
Apart, dit was bij mij vanmiddag al het geval (het niet laden van de plaatjes) op de PS3 Netflix app. Ik dacht dat het lag aan m'n eigen internetverbinding. Vanmiddag wel nog gewoon Breaking Bad kunnen kijken. Vanavond dan maar eens aan de eigen filmcollectie beginnen i.p.v. nieuwe content via Netflix kijken. Ruimt ook weer lekker op!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik vind het grappig dat er op de frontpage een bericht stond over de Netflix storing, maar in dit topic niets staat. Ik heb er ook totaal geen last van gehad. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ook niet. Maar het schijnt ook maar bij bepaalde series/films het geval geweest te zijn.

Ik dacht het is mei, laat ik eens the Grinch gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Laatst online: 15:55
Ik merkte gisteren wel dat er een probleem was. Kreeg een foutmelding bij het proberen te starten van een serie. Moet wel zeggen dat het op Amerikaanse Netflix was. Op mijn Google TV heb ik geen enkel probleem gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
De laatste dagen zijn de updates echt goed van netflix. Goede film erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:38
Heeft er hier iemand Boss gezien? Ik ben hier wel benieuwd naar, maar weet niet wat ik ervan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jongens hoe zat het nou met films en series die van Netflix af worden gehaald? Heeft iemand daar een overzicht van of is dat amper het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:09:
Jongens hoe zat het nou met films en series die van Netflix af worden gehaald? Heeft iemand daar een overzicht van of is dat amper het geval?
ik heb geen overzicht, maar mijn kinderen klagen wel dat een serie weg is en nu kan ik die rommel ook niet zo 123 downloaden en is er gezeur hier. Het slaat gewoon nergens op, waarom halen ze tekenfilms voor de kids weg? Daar baal ik wel van, als het niet eens een jaar erop kan staan, wat heb je er dan aan. En daarvoor in de plaats tekenfilms die de kids niet kijken.

Netflix usa heeft ze gelukkig nog wel, maar het is gewoon triest. Als ze nu een tijd erop hebben gestaan, maar 4 maand maar? Een echt goed alternatief voor downloaden wordt het zo nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gebeurt zeker. Maar er is (voor zover ik heb kunnen vinden) geen goed Nederlands overzicht van.

Ik heb er al over geklaagd bij netflix, hoe meer mensen dat doen hoe meer kans dat het overzicht van einddata (terug) komt. Ik vind het niet erg dat er dingen afgehaald worden, dat heb je nu eenmaal met rechten, maar wil wel graag weten dat ik dan snel iets moet gaan bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-05-2014 16:16 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.