Voorteken van de gehele X-Files serie op Netflix? Ik zie dat "X-Files: I Want to Believe" is toegevoegd: http://www.netflix.com/Wi..._Want_to_Believe/70096420
Verwijderd
op netflix usa staat hij helemaal, maar geen NL teksten bij de serie, bij 24 al wel een tijd, die zal dan denk ik eerder komen. Ik kijk naar beiden uit trouwens. En de film ga ik zeker zien, dank voor de tip.DaFrenk schreef op zondag 13 april 2014 @ 07:50:
Voorteken van de gehele X-Files serie op Netflix? Ik zie dat "X-Files: I Want to Believe" is toegevoegd: http://www.netflix.com/Wi..._Want_to_Believe/70096420
Gisteravond eens wat zitten kijken op de andere netflixen en het aanbod in Nederland blijft wel karig. Ik zie zoveel moois op een netflix uk en usa staan wat wij toch ook moeten krijgen, gewoon oudere series zoals criminal minds bijvoorbeeld. Lijkt me toch dat die vrij goedkoop naar de Nederlandse omgeving over te zetten zijn. Hoop dat ze daar eens werk van gaan maken. Het aanbod van series is gewoon matig momenteel, er komt weinig bij en als er zaken bijkomen is het nieuw spul. Ik zou dolgraag ouder materiaal willen, van A-team tot aan Criminal Minds dus.
Met andere woorden: de spotify beleving mist nog, daar kan ik wel bijna alles vinden wat ik zoek, op netflixen van andere landen ook, maar Nederland bungelt echt onderaan. Ik merk ook in mijn vriendenkring dat er wat mensen dreigen af te haken omdat er gewoon niet zoveel nieuws bijkomt wat je toch zou verwachten na de opstart. Er staan momenteel 1264 dingen op netflix nederland meen ik, misschien 200 meer dan een half jaar terug. En dan kijk je bij netflix usa en dat aantal komt daar per twee tot vier weken erbij.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 09:39 ]
Ik heb altijd DD+ of zelf DTS NEO6 bij LOTR films. Denk dat je je reciever niet goed hebt ingesteld.oldsmelly schreef op zondag 13 april 2014 @ 06:13:
Vreemde keuzes bij Netflix....
Films als Lords of the ring zijn in stereo (wel HD beeld, staat geen DD icoon bij) terwijl sommige series wel DolbyDigital geluid hebben...
Als ze blockbusters niet eens in DD streamen raken ze mij als klant kwijt
Ben zelf enorm tevreden over het surround geluid bij netflix.
Kwantiteit vs kwaliteit?
Mijn watch list groeit sneller dan ik het allemaal kan kijken... Wat maakt het uit dat op US en UK veel meer staat als ik niet eens door mijn NL watch list heen kom?
Mijn watch list groeit sneller dan ik het allemaal kan kijken... Wat maakt het uit dat op US en UK veel meer staat als ik niet eens door mijn NL watch list heen kom?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Lord of the rings op netflix NL is in stereo. Dat staat zelfs bij de audiotrack omschrijvingHellboy! schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:14:
[...]
Ik heb altijd DD+ of zelf DTS NEO6 bij LOTR films. Denk dat je je reciever niet goed hebt ingesteld.
Verwijderd
bij mij niet... althans niet op de NL netflix.Mx. Alba schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:16:
Mijn watch list groeit sneller dan ik het allemaal kan kijken...
Ik kijk trouwens weinig films, heb het vooral over series. En die oude series zijn trouwens van prima kwaliteit
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 11:06 ]
Er staan nu ook wel veel (vrij) recente series op. Ja ze lopen een jaartje achter (de meeste), maar veel beter dan dat gaat het ook niet worden. Alhoewel je nu wel steeds meer ziet dat ze bij lopen bij de series die hier nog niet op TV zijn (en dat is wel relaxed).Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:03:
[...]
bij mij niet... althans niet op de NL netflix.
Ik kijk trouwens weinig films, heb het vooral over series. En die oude series zijn trouwens van prima kwaliteit
Defiance al gezien? Dat is wel aardig.
DTS neo 6 is dan ook een audio converter. DTS neo 6 zet dus stereo geluid, bij LOTR, om in surround geluid. Dit kan voor jou voldoende zijn en het is zeker beter dan stereo, maar voor veel mensen is dit toch niet genoeg. Ik vind zelfs DD soms te kort schieten en hoop dat Netflix binnenkort ook films en series met HD audio sporen gaat toevoegen aan de librarie.Hellboy! schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:14:
[...]
Ik heb altijd DD+ of zelf DTS NEO6 bij LOTR films. Denk dat je je reciever niet goed hebt ingesteld.
Vanmorgen vragen gesteld over 3D content in Nederland (in mijn steenkolen engels). Het antwoord maakt me nieuwsgierig, vooral het zinnetje "i know you may see that a lot sooner than you think" :
Netflix Chevaughn
Ahh so hey I'm seeing we do have that available for a few other countries in Europe and the best thing is this seems to be a feature that is slowly being added across the space so i know you may see that a lot sooner than you think, I will note that you want to be emailed at [/knip] once this becomes available, sounding cool with you?
Netflix Chevaughn
Ahh so hey I'm seeing we do have that available for a few other countries in Europe and the best thing is this seems to be a feature that is slowly being added across the space so i know you may see that a lot sooner than you think, I will note that you want to be emailed at [/knip] once this becomes available, sounding cool with you?
Verwijderd
zeker, ben bij aflevering 4. Volgens mij van SF channel net als meen ik stargate atlantis. Hoop dat warehouse 13 ook komt van de SF channel, daar zou ik erg blij van worden.Adlermann schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:32:
Defiance al gezien? Dat is wel aardig.
Netflix heeft de rechten op de Vlaamse reeks Salamander gekocht. Hopelijk betekent dit voor ons Belgen dat de Belgische/Vlaamse introductie niet lang meer op zich zal wachten.
http://www.tijd.be/nieuws...er.9489005-3120.art?ckc=1
Ik weet niet hoe dat in Nederland zit maar onze kabelaar Telenet heeft wel degelijk schrik van de impact van Netflix. Ze proberen echt agressief hun rio te slijten, maar 25 euro per maand voor een netflix achtig platform vind ik dan weer te gortig.
http://www.tijd.be/nieuws...er.9489005-3120.art?ckc=1
Ik weet niet hoe dat in Nederland zit maar onze kabelaar Telenet heeft wel degelijk schrik van de impact van Netflix. Ze proberen echt agressief hun rio te slijten, maar 25 euro per maand voor een netflix achtig platform vind ik dan weer te gortig.
Ik ben nog niet helemaal overtuigt.
Wat oudere series die ik graag zou willen kijken staan er niet tussen, ik weet niet of het in de Amerikaanse versie wel is. Maar bijvoorbeeld Cheers, Spin city of Married with children zijn nog niet aanwezig. Andere series lijken wel veel achter te lopen, How I met your mother and the Big bang theory. Het film aanbod ziet er wel goed uit. Ik wacht nog even af wat er de komende maanden nog veranderd in het aanbod.
Wat oudere series die ik graag zou willen kijken staan er niet tussen, ik weet niet of het in de Amerikaanse versie wel is. Maar bijvoorbeeld Cheers, Spin city of Married with children zijn nog niet aanwezig. Andere series lijken wel veel achter te lopen, How I met your mother and the Big bang theory. Het film aanbod ziet er wel goed uit. Ik wacht nog even af wat er de komende maanden nog veranderd in het aanbod.
100% uptodate gaat het nooit worden, je kan er altijd vanuitgaan ze 1 season achter lopen.martin_v_z schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:04:
Ik ben nog niet helemaal overtuigt.
Dat zou ik niet eens zo erg vinden, maar bijvoorbeeld How I met your mother stond tot seizoen 7 terwijl seizoen 9 nu is afgerond in de US. Dat zijn dus 2 seizoenen wat ze achter lopen.Mektheb schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:05:
[...]
100% uptodate gaat het nooit worden, je kan er altijd vanuitgaan ze 1 season achter lopen.
Yup, helaas rechten rechten en nog is rechten.martin_v_z schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:07:
[...]
Dat zou ik niet eens zo erg vinden, maar bijvoorbeeld How I met your mother stond tot seizoen 7 terwijl seizoen 9 nu is afgerond in de US. Dat zijn dus 2 seizoenen wat ze achter lopen.
Voor dat dat allemaal geregeld is en door de papier molen is etc, naar mijn mening zijn series pas boeiend via netflix, als ze in het echt helemaal afgerond zijn.
Ik heb bijvoorbeeld nooit Lost gekeken, dat is nu dus juist leuk om te doen via netflix.
Maar voor actueel aanbod gaat het helaas nooit zo worden.
Ik begrijp het wel hoor, het kost gewoon te veel geld voor Netfilx om recentere seizoenen in te kopen. Wat dit betreft zou het fijn zijn als er een optie zou zijn om iets meer te betalen en dan ook echt up to date te zijn per serie. Dat zou wel mooi zijn, betaal eenmalig 8 euro extra voor het laatste seizoen van een serie. Wat dat betreft lopen de grote media bedrijven gewoon nog achter op wat er mogelijk is in het digitale tijdperk dat wij nu in zitten. Ik zou het ook niet erg vinden om series te kijken zonder ondertiteling als dit betekend dat het aanbod groter kan zijn of recenter.Mektheb schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:08:
[...]
Yup, helaas rechten rechten en nog is rechten.
Voor dat dat allemaal geregeld is en door de papier molen is etc, naar mijn mening zijn series pas boeiend via netflix, als ze in het echt helemaal afgerond zijn.
Ik heb bijvoorbeeld nooit Lost gekeken, dat is nu dus juist leuk om te doen via netflix.
Neemt niet weg dat ik wel vind dat Netflix in Nederland op de goede weg is, ik controleer het aanbod regelmatig om te zien of er nu series tussen zitten die ik graag zou willen zien. Op dit moment is dat dus nog niet het geval, maar ik zie wel dat ze flink uitbreiden.
Net gechecked en ik heb DD+Adlermann schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:48:
[...]
Lord of the rings op netflix NL is in stereo. Dat staat zelfs bij de audiotrack omschrijving
Vreemd dat jij dan de enige bent met DD+. Zowel mijn PS4, mijn TV en mijn laptop krijgen gewoon een stereo signaal bij LOTR.
Wat staat er bij jou in Netflix bij de omschrijving van de audio track?
ik heb alleen een stereospoor. Bij zowel deel 1 als deel 2. Toch opmerkelijk. Dit is op PS3 en windows 8 app.
Volgens mij zit Netflix ook te wachten wat de EU gaat doen. De EU wilt de exclusiviteit er uit hebben met films en series de behandeling van dit zou in zomer zijn.
Ik mis trouwens er veel series die er wel zijn in de VS en UK ik vraag me af waarom Netflix er niet voor gekozen heeft om ook series die nog niet vertaald zijn beschikbaar te maken een filter toevoegen en laat mensen zelf kiezen.
Ik mis trouwens er veel series die er wel zijn in de VS en UK ik vraag me af waarom Netflix er niet voor gekozen heeft om ook series die nog niet vertaald zijn beschikbaar te maken een filter toevoegen en laat mensen zelf kiezen.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik gok dat het antwoord:we_are_borg schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:41:
rechten, rechten, rechten is
heeft niet altijd met vertalen te maken denk ik, moet ook nog mogen.
Mogen, en betaalbaar zijn. Als pak-em-beet Veronica meer betaalt dan Netflix voor het laatste seizoen (of als DVD-verkoop meer oplevert dan Netflix bereid is te betalen), dan zou ik het als rechthebbende ook wel weten.
De oplossing is recht voor z'n raap: haal een of twee miljoen vrienden over om ook Netflix te nemen en er is meer budget = meer aanbod
nieuws: Netflix heeft bijna elf miljoen abonnees buiten Verenigde Staten geeft aan dat er nu verlies wordt gedraaid op de huidige abonnee-aantallen x afgekochte rechten.
De oplossing is recht voor z'n raap: haal een of twee miljoen vrienden over om ook Netflix te nemen en er is meer budget = meer aanbod
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja, ik ben al genoeg mensen hard aan het pushen. Gelukkig helpt het downloadverbod van illegale bron daar nu wel iets bij. het argument 'downloaden is legaal' is nu niet meer valide.F_J_K schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:03:
Mogen, en betaalbaar zijn. Als pak-em-beet Veronica meer betaalt dan Netflix voor het laatste seizoen (of als DVD-verkoop meer oplevert dan Netflix bereid is te betalen), dan zou ik het als rechthebbende ook wel weten.
De oplossing is recht voor z'n raap: haal een of twee miljoen vrienden over om ook Netflix te nemen en er is meer budget = meer aanbodnieuws: Netflix heeft bijna elf miljoen abonnees buiten Verenigde Staten geeft aan dat er nu verlies wordt gedraaid op de huidige abonnee-aantallen x afgekochte rechten.
Onmogelijk, denk toch dat je verkeerd kijkt. Of je moet via de amerikaanse netflix kijken, maar de nederlandse heeft geen DD+ bij LOTR.
Zie net stereo. Is dan aangepast. Heb met DD+ gekeken.
Precies..Barfman schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:58:
[...]
Onmogelijk, denk toch dat je verkeerd kijkt. Of je moet via de amerikaanse netflix kijken, maar de nederlandse heeft geen DD+ bij LOTR.
Dan moet je echt de USA netflix hebben...
MuziekLiefhebbert
Netflix regelt met nieuwe series vaak dat nieuwe afleveringen snel online staan.Mektheb schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:08:
[...]
Yup, helaas rechten rechten en nog is rechten.
Met oude series kan dat niet.
Als een TV zender de uitzendrechten op een serie koopt dan kopen ze daar 2 dingen bij.
First option. Dat is het recht om nieuwe seizoenen te kopen voordat je concurrenten de kans krijgen.
Exclusiviteit. Ze mogen de serie niet ook aan een concurrent verkopen zolang het contract loopt.
Tegenwoordig staat er in de meeste contracten dat exclusiviteit alleen telt voor andere TV zenders en niet voor streaming diensten. Maar toen series als HIMYM begonnen was de exclusiviteit nog voor alle diensten die in hetzelfde land opereren. En door het recht op first option blijven netwerken dat contract gewoon verlengen voor nieuwe seizoenen.
Verwijderd
Vermoedelijk kost het niet veel geld om die elk jaar dan te verlengen, met andere woorden: oude series komen niet op netflix Nederland?RocketKoen schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:09:
En door het recht op first option blijven netwerken dat contract gewoon verlengen voor nieuwe seizoenen.
Dat verlengen is alleen als je een nieuw seizoen koopt. En exclusiviteit van oude seizoenen wordt niet automatisch verlengd.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:47:
[...]
Vermoedelijk kost het niet veel geld om die elk jaar dan te verlengen, met andere woorden: oude series komen niet op netflix Nederland?
Zo kan Netflix bijvoorbeeld wel oude seizoenen van een lopende serie kopen, maar niet het nieuwste seizoen.
Het is wel leuk dat het mes aan 2 kanten begint te snijden.
Netflix heeft steeds meer eigen series. Ik ben benieuwd of we straks oude seizoenen van bijvoorbeeld House of Cards op TV gaan zien. HBO heeft bijvoorbeeld de uitzendrechten van de oude seizoenen van GoT verkocht aan RTL. Maar iedereen die het nieuwste seizoen wil doen moet een abonnement nemen (of piraat worden).
Of wachten.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Kan je ook ergens zien hoe lang die rechten bijvoorbeeld bij een RTL nog in bezit zijn? Ik wil bijvoorbeeld CSI op netflix kijken, maar dat is er (nog) niet in Nederland. Ik neem aan dat RTL die in haar bezit heeft. Maar voor hoelang nog?
Dat kan je niet zo maar even zien. Lijkt mij namelijk nogal bedrijfsgevoelive informatie, die RTL niet zo maar vijgeeft...Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:10:
Kan je ook ergens zien hoe lang die rechten bijvoorbeeld bij een RTL nog in bezit zijn? Ik wil bijvoorbeeld CSI op netflix kijken, maar dat is er (nog) niet in Nederland. Ik neem aan dat RTL die in haar bezit heeft. Maar voor hoelang nog?
Ik heb speciaal vanwege GoT een abootje op HBO genomen. Is nu 4 maanden voor half geld bij Ziggo, dat vond ik wel de moeite. Kan ik bijkijken t/m seizoen 4 en nog wat andere films en series meepakken.RocketKoen schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:38:
[...]
Dat verlengen is alleen als je een nieuw seizoen koopt. En exclusiviteit van oude seizoenen wordt niet automatisch verlengd.
Zo kan Netflix bijvoorbeeld wel oude seizoenen van een lopende serie kopen, maar niet het nieuwste seizoen.
Het is wel leuk dat het mes aan 2 kanten begint te snijden.
Netflix heeft steeds meer eigen series. Ik ben benieuwd of we straks oude seizoenen van bijvoorbeeld House of Cards op TV gaan zien. HBO heeft bijvoorbeeld de uitzendrechten van de oude seizoenen van GoT verkocht aan RTL. Maar iedereen die het nieuwste seizoen wil doen moet een abonnement nemen (of piraat worden).
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Interessant! Heb je hier een bron van? Ben benieuwd naar wat ze dan precies voorstellen.we_are_borg schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:41:
Volgens mij zit Netflix ook te wachten wat de EU gaat doen. De EU wilt de exclusiviteit er uit hebben met films en series de behandeling van dit zou in zomer zijn.
Ik hoop eerlijk gezegd al langer dat we naar één licentiemarkt kunnen gaan als Europa, dat zou het voor diensten als Netflix een stuk makkelijker maken. Of dat heel realistisch is weet ik niet eigenlijk, maar aangezien ze ook kunnen besluiten dat downloaden illegaal is voor heel Europa moet het toch ook mogelijk zijn om de legale alternatieven te steunen.
Over de rechten van Netflix is toevallig nu net ook een frontpage berichtje gekomen: nieuws: D66: opzetten muziek- of videostreamingdienst moet eenvoudiger kunnen
Ik ben het er zelf wel mee eens eigenlijk. Het is absoluut tijd dat deze hele markt gemoderniseerd gaat worden en het zou diensten als Netflix zeker goed doen.
Maargoed, teveel 'macht' ligt nog bij dezelfde entertainment industrie dus vermoed dat dit nog lang niet zal komen.
Ik ben het er zelf wel mee eens eigenlijk. Het is absoluut tijd dat deze hele markt gemoderniseerd gaat worden en het zou diensten als Netflix zeker goed doen.
Maargoed, teveel 'macht' ligt nog bij dezelfde entertainment industrie dus vermoed dat dit nog lang niet zal komen.
Plus dat het natuurlijk nogal uitmaakt of je een serie maakt die een paar miljoen per aflevering kost of dat het een heel goedkope productie is,
Zulke bedragen moeten wel terugverdiend kunnen worden, anders zullen zulke topproducties snel ten einde zijn.
Zulke bedragen moeten wel terugverdiend kunnen worden, anders zullen zulke topproducties snel ten einde zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-04-2014 15:22 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En het is natuurlijk gewoon een business. Ze zullen zovele vragen dat ze de hoogste omzet halen, gewoon zoals elke fabrikant van spullen doet.Wybo schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:21:
Plus dat het natuurlijk nogal uitmaakt of je een serie maakt die een paar miljoen per aflevering kost of dat het een heel goedkope productie is,
En dat is ook hun goed recht wmb.
Ik zag zojuist dat de site van Moreflicks.com het weer goed doet (was niet offline, maar de database was een tijdje blanco).
Tot mijn grote verbazing hebben ze nu ein-de-lijk Nederland toegevoegd
, maar ik blijf Flixfilms en Netflix-Nederland.nl toch de prettigste sites vinden om te zien welke nieuwe content erbij is gekomen.
Tot mijn grote verbazing hebben ze nu ein-de-lijk Nederland toegevoegd
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat heb ik bij UPC ook gedaan. Wel lekker relaxed. On deman stond aflevering 2 van seizoen 4 er sneller op ;-)page404 schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:50:
[...]
Ik heb speciaal vanwege GoT een abootje op HBO genomen. Is nu 4 maanden voor half geld bij Ziggo, dat vond ik wel de moeite. Kan ik bijkijken t/m seizoen 4 en nog wat andere films en series meepakken.
Vandaag weer veel toevoegingen, onder andere hard candy, zeker een aanrader wat mij betreft.
Nu per 1 mei de snelheden van Ziggo weer eens verhoogd worden vraag ik me af of het niet loont om te gaan downgraden naar Basis. 30mbit/s lijkt me ruim voldoende om Netflix te kunnen blijven kijken? Ik zie dat ze voor HD 7mbit/s aanraden en 3D straks 12mbit/s.
Dat moet zeker lukken, zeker omdat de Ziggo snelheden aardig betrouwbaar zijn. En volgend jaar zit je alweer op 40MBitDaFrenk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:17:
Nu per 1 mei de snelheden van Ziggo weer eens verhoogd worden vraag ik me af of het niet loont om te gaan downgraden naar Basis. 30mbit/s lijkt me ruim voldoende om Netflix te kunnen blijven kijken? Ik zie dat ze voor HD 7mbit/s aanraden en 3D straks 12mbit/s.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Haha, ja, met die verhogingen elke keer zit je zo weer op de oude snelheid terugpage404 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:20:
[...]
Dat moet zeker lukken, zeker omdat de Ziggo snelheden aardig betrouwbaar zijn. En volgend jaar zit je alweer op 40MBit
Lijkt net of Ziggo bestraft wordt door hun goede acties.DaFrenk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:23:
[...]
Haha, ja, met die verhogingen elke keer zit je zo weer op de oude snelheid terugIntussen geregeld die hap. Je houdt nog eens geld over met Netflix, eerst TV Extra de deur uit en nu nog een snelheid downgrade.
Hier ook al downgrade en tijdje terug ook tv extra weg (tv extra heeft niks met ziggo te maken).
Maar ik hoor al van heel veel mensen die gewoon een stapje terug zijn gegaan in hun internetsnelheid omdat de basis meer dan genoeg is voor zaken als Netflix en andere zaken.
Wij zitten er nu juist aan te denken om naar Ziggo te gaan... Omdat het snelheidsverschil nu juist groter wordt, terwijl het prijsverschil kleiner wordt...Joostje123 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:28:
[...]
Lijkt net of Ziggo bestraft wordt door hun goede acties.
Hier ook al downgrade en tijdje terug ook tv extra weg (tv extra heeft niks met ziggo te maken).
Maar ik hoor al van heel veel mensen die gewoon een stapje terug zijn gegaan in hun internetsnelheid omdat de basis meer dan genoeg is voor zaken als Netflix en andere zaken.
We hebben nu een 6Mbit verbinding en daar werkt Netflix ook perfect op. Maar nu zijn wij beiden niet echt van die "het moet HD zijn anders is het bagger" figuren, dus ik zou niet eens weten wat het verschil is tussen Netflix HD en Netflix niet HD....
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Ah, ik was dus niet de enige met een probleem. Gisterochtend was ik hier een bericht aan het typen waarom ik op het werk wel op moreflicks kon komen en thuis niet, maar ik heb er nog even mee gewacht en gisteravond deed hij het thuis ook weer.KillerBee schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:36:
Ik zag zojuist dat de site van Moreflicks.com het weer goed doet (was niet offline, maar de database was een tijdje blanco).
Tot mijn grote verbazing hebben ze nu ein-de-lijk Nederland toegevoegd, maar ik blijf Flixfilms en Netflix-Nederland.nl toch de prettigste sites vinden om te zien welke nieuwe content erbij is gekomen.
Ben er wel blij mee, er was mijn inziens niet een goed alternatief voor die site (de alternatieven hebben minder regio's en ik wil vooral op heel netflix zoeken en niet alleen op Nederland, daar gebruik ik flixfilms voor).
Ik keek er niet meer dagelijks op, maar als jij het ook gisteren merkte is het wellicht afgelopen weekeinde weer aan de praat gekregen. Heeft wel lang geduurd zeg.
Ik zou er niet teveel op gokken. Het werkt met 20Mbit (getest bij schoonzus) prima met 1 netflix stream, maar 2 streams tegelijk in HD werkt amper fijn. Misschien is 30Mbit net genoeg, maar je moet dan niet ondertussen iets anders willen op het internet. Als je met 1 stream altijd kijkt is er in iedergeval geen probleem om te downgraden.DaFrenk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:17:
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 10:03 ]
Jep.. Me too.. ( Z1 dus alleen TV en internet 20 Mb )
Jammer dat er geen Ziggo-abonnement is met alleen internet!
Dat zou weer een bijna achttien euro schelen ( en daarvoor zou je weer je internetsnelheid kunnen upgraden
)
Jammer dat er geen Ziggo-abonnement is met alleen internet!
Dat zou weer een bijna achttien euro schelen ( en daarvoor zou je weer je internetsnelheid kunnen upgraden
Joostje123 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:28:
[...]
Lijkt net of Ziggo bestraft wordt door hun goede acties.
Misschien ligt het aan mij maar ik kan bij netflix zelf nergens meer zien wat er onlangs is toegevoegd. Niet op hun site, niet in de win8 app en ook niet via de x360 app (hoe wij altijd kijken). Mss dat het op de tablet app wel te zien is maar die gebruik ik er nooit voor.
Dus; waar zijn de nieuwe toevoegingen verstopt in de menu's?
Dus; waar zijn de nieuwe toevoegingen verstopt in de menu's?
Er wordt hier maar 1 stream tegelijk gekeken en op de andere computers alleen maar casual gesurft. Maar thanks, het is per 1 mei geregeld.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:00:
[...]
Ik zou er niet teveel op gokken. Het werkt met 20Mbit (getest bij schoonzus) prima met 1 netflix stream, maar 2 streams tegelijk in HD werkt amper fijn. Misschien is 30Mbit net genoeg, maar je moet dan niet ondertussen iets anders willen op het internet. Als je met 1 stream altijd kijkt is er in iedergeval geen probleem om te downgraden.
Wat betreft nieuwste aanbod. Daar heb ik een bookmark voor: http://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all
In de Android en PlayStation app heb ik die categorie ook niet meer gezien helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door DaFrenk op 15-04-2014 15:43 ]
Verwijderd
Dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij. Straks 30mbit, kan je prima surfen en tegelijk netflix hd kijken en je kan dan ook nog een spotify stream open hebben.DaFrenk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:42:
Er wordt hier maar 1 stream tegelijk gekeken en op de andere computers alleen maar casual gesurft. Maar thanks, het is per 1 mei geregeld.
Ik weet nog goed dat ik jaren terug 25 of 30mbit had en dat was het duurste abonnement dat je kon nemen, tijden gaan snel.
In 2004 een 8mbit abbo bij xs4all voor bijna €70,- in de maand. Daar kwam telefoon en tv nog bij.
Nu €50,- voor een 120 mbit verbinding met telefoon en tv.
In 2008 in Frankrijk had ik in the middle of nowhere (dorpje van 1000 inwoners op 50km van de dichtstbijzijnde grote stad) voor €30 per maand 20mbit ADSL inclusief gratis bellen naar alle vaste nummers in heel Europa. En daarnaast gratis "digitenne" (TNT noemen ze dat, digitale televisie over de ether, is daar gewoon gratis te ontvangen met een standaard TNT-ontvanger van een paar tientjes). Wat dat betreft loopt Nederland nog mijlenver achter...Hellboy! schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:44:
In 2004 een 8mbit abbo bij xs4all voor bijna €70,- in de maand. Daar kwam telefoon en tv nog bij.
Thanks!DaFrenk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:42:
[...]
Wat betreft nieuwste aanbod. Daar heb ik een bookmark voor: http://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all
In de Android en PlayStation app heb ik die categorie ook niet meer gezien helaas.
Goede toevoegingen zoals; Moon, the Motorcycle Diaries, Conviction, the Devils Double en Brothers
Ik zie dat nu een aantal Disney klassiekers weg zijn, o.a. Jungle Book en Dumbo. Enig idee of er een overzicht is wat web (of bijna) weg gaat van de nederlandse Netflix?
Iemand nog suggesties voor goede series op netflix?
Binnen no-time door House of Cards en 2 seizoenen van Suits gegaan, ben op zoek naar een nieuwe serie.
Binnen no-time door House of Cards en 2 seizoenen van Suits gegaan, ben op zoek naar een nieuwe serie.
American Express vraagbaak
Vandaag is Fargo begonnen. Is een aanrader
ook al andere netflix original series gezien als lillyhammer of orange is the new black?
[ Voor 51% gewijzigd door polopolo150 op 16-04-2014 19:48 ]
Lillehammer ben ik afgehaakt na 5 afleveringen. Vond de serie wat simpel en kwam nooit echt op gang.polopolo150 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:44:
Vandaag is Fargo begonnen. Is een aanraderook al andere netflix original series gezien als lillyhammer of orange is the new black?
Ik hou van van de intriges in HoC en Suits.
American Express vraagbaak
Ja ik snap je, had precies hetzelfde. Verder dan Mad Men (trage maar goeie serie), Breaking Bad (hiermee beginnen als je deze echt nog niet hebt gezien!!!) en Dexter kom ik niet die beetje in de buurt komen.
over Homeland gesproken, ik kom er maar niet doorheen, zelfs niet door de eerste aflevering, is het dan nog de moeite waard om te blijven kijken?
over Homeland gesproken, ik kom er maar niet doorheen, zelfs niet door de eerste aflevering, is het dan nog de moeite waard om te blijven kijken?
[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 16-04-2014 20:11 ]
Ik vind de serie echt heel erg goed. Minstens zo goed als HoC en breaking bad. Heb 8 afleveringen gekeken.
Tja, als je het niks vindt vind je het niks, maar misschien even doorzetten. Echter vond ik het meteen goed, vanaf de eerste aflevering.
Mad men ken ik niet (alleen voorbij zien komen) zal die ook eens aan de lijst toevoegen.
Suits heb ik ook nog niks van gezien, maar goed we volgen nu GoT, HoC en Homeland en dan nog wat series tussendoor, dus we zitten even vol :-)
Ohja, de shield schijnt ook erg goed te zijn, ook nog niet aan toe gekomen.
Fargo ben ik ook erg benieuwd naar, wist helemaal niet dat daar een serie van kwam, was zeer verbaasd dat ik die opeens op flixfilms.nl zag! Krijgt goede recensies.
Tja, als je het niks vindt vind je het niks, maar misschien even doorzetten. Echter vond ik het meteen goed, vanaf de eerste aflevering.
Mad men ken ik niet (alleen voorbij zien komen) zal die ook eens aan de lijst toevoegen.
Suits heb ik ook nog niks van gezien, maar goed we volgen nu GoT, HoC en Homeland en dan nog wat series tussendoor, dus we zitten even vol :-)
Ohja, de shield schijnt ook erg goed te zijn, ook nog niet aan toe gekomen.
Fargo ben ik ook erg benieuwd naar, wist helemaal niet dat daar een serie van kwam, was zeer verbaasd dat ik die opeens op flixfilms.nl zag! Krijgt goede recensies.
[ Voor 20% gewijzigd door Shodan op 16-04-2014 20:17 ]
Haha. Voeg Suits ook maar toe. Na de pilot is het echt een heerlijke serie! Seizoen 1 is een pareltje, 2 gaat wel.
Van Fargo heb ik de film nog nooit gezien maar het keek wel goed weg. Crime met flinke zwarte humor, volgens recensies leeft het pas na aflevering 4 maar wie goed acteer werk waardeert kan dit makkelijk uitzitten.
Van Fargo heb ik de film nog nooit gezien maar het keek wel goed weg. Crime met flinke zwarte humor, volgens recensies leeft het pas na aflevering 4 maar wie goed acteer werk waardeert kan dit makkelijk uitzitten.
[ Voor 49% gewijzigd door polopolo150 op 16-04-2014 20:22 ]
Ik ben ook aan het kijken voor een netflix abbo maar ik zat dus te kijken op marktplaats en zie dat ze overdreven goedkoop aangeboden worden. Kan ik dit zien als scam of is er een gat in Netflix waar zij misbruik van maken of hoe precies?
Ik had hem via Tweakers voor 20 euro, maar ze op MP zou ik niet vertrouwenAppleman schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:45:
Ik ben ook aan het kijken voor een netflix abbo maar ik zat dus te kijken op marktplaats en zie dat ze overdreven goedkoop aangeboden worden. Kan ik dit zien als scam of is er een gat in Netflix waar zij misbruik van maken of hoe precies?
Net op aanraden van een collega Engrenages (Spiral) ontdekt op Netflix. Als Francofiel kan die me wel bekoren.
WTF... NOG een serie... Houdt dat dan nooit op! Ik kom serieus tijd tekort!Mx. Alba schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:01:
Net op aanraden van een collega Engrenages (Spiral) ontdekt op Netflix. Als Francofiel kan die me wel bekoren.
Hoe werkt dat dan?Mektheb schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:57:
[...]
Ik had hem via Tweakers voor 20 euro, maar ze op MP zou ik niet vertrouwen
Waren/zijn:
1) jaarabbonementen weggegeven bij bijvoorbeeld nieuwe tv's.
2) jaar cadeaubonnen gekocht met gestolen creditcards
3) gewoon scams.
Het is een beetje gokken welke het is. Soms lijkt het te werken maar wordt je een paar weken later alsnog afgesloten. Netflix policy is, je mag deze kopen maar op eigen risico en niet zeuren als het niet lijkt te kloppen.
Klopt.Teckna schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:19:
Waren/zijn:
3) gewoon scams.
Het is een beetje gokken welke het is. Soms lijkt het te werken maar wordt je een paar weken later alsnog afgesloten. Netflix policy is, je mag deze kopen maar op eigen risico en niet zeuren als het niet lijkt te kloppen.
1) Deze codes beginnen met een 3. Doorverkopen hiervan wordt door Netflix gedoogd.
2) Deze codes beginnen met een G. Doorverkopen hiervan is verboden en je hebt grote kans dat je account wegens abuse wordt geblokkeerd.
3) Shit happens.
Oftewel, zoals ook in de topic waarschuwing staat: volledig op eigen risico.
Ik zeg toch... Er is ruim voldoende op Netflix om je meer tijd bezig te houden dan je erachter zit.Shodan schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:43:
WTF... NOG een serie... Houdt dat dan nooit op! Ik kom serieus tijd tekort!
[ Voor 16% gewijzigd door Mx. Alba op 17-04-2014 09:11 ]
Dankzij netflix kan ik ook niet meer de andere series volgen. Een aflevering per week is gewoon niet te doenMx. Alba schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:10:
[...]
Klopt.
1) Deze codes beginnen met een 3. Doorverkopen hiervan wordt door Netflix gedoogd.
2) Deze codes beginnen met een G. Doorverkopen hiervan is verboden en je hebt grote kans dat je account wegens abuse wordt geblokkeerd.
3) Shit happens.
Oftewel, zoals ook in de topic waarschuwing staat: volledig op eigen risico.
[...]
Ik zeg toch... Er is ruim voldoende op Netflix om je meer tijd bezig te houden dan je erachter zit.
Het moet gewoon nonstop achter elkaar (zat een weekje ziek thuis, onder de morfine) en hoppa gaan met die banaan
Check. Daarom ben ik nu dus ook niet de nieuwe afleveringen van Game of Thrones aan het downloaden. Ik ga eerst boek 4 en 5 wel uitlezen (ben nu halverwege boek 4) en tegen die tijd misschien een DVD-boxje kopen of ze toch downloaden zodat ik ze gewoon in mijn eigen tijd kan kijken zonder steeds weer te moeten wachten tussendoor.
Dat is wel de reden waarom ik nog even rustig wacht met From dusk till dawn en Fargo. Rondt eerst de serie maar af, dan ga ik wel kijken
Ja dat doe ik ookWybo schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:30:
Dat is wel de reden waarom ik nog even rustig wacht met From dusk till dawn en Fargo. Rondt eerst de serie maar af, dan ga ik wel kijken
Ik moet zeggen dat "The booth at the end" ook wel een erg boeiende serie is. Ondanks dat er niks gebeurt, is het fascinerend
http://www.imdb.com/title/tt1554369/?ref_=nv_sr_1
Bij mij is het tot nog toe goed gegaan, maar ik had dan ook een code die begon met een 3. Eerst werd ie niet geactiveerd. Zelfs nog met Netflix support gechat en zij hebben het netjes opgelost voor me. Lijkt niet zoveel aan de hand dusTeckna schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:19:
[...]
Waren/zijn:
3) gewoon scams.
Eens kijken of het over driekwart jaar de moeite waard is om hem door te laten lopen. Het aanbod wordt wel echt steeds beter
[ Voor 6% gewijzigd door ksborg op 17-04-2014 10:23 ]
Heb nu een eigenbouw stream gemaakt op basis van de radxa rock. Netflix werkt goed, echter geen mogelijkheid tot DD+ geluid alleen stereo. Komt waarschijnlijk, doordat de netflix app deze als tablet ziet.
Iemand nog een idee of ik dit bij netflix kan instellen?
Iemand nog een idee of ik dit bij netflix kan instellen?
Op 11 juli gaat het 2e seizoen van Hemlock Grove online komen...
Weet nog niet wat ik van Fargo moet vinden. Zat een lekkere WTF moment in op een gegeven moment en het heeft nu wel m'n nieuwsgierigheid gewonnen. Dus zal de volgende zeker kijken om te zien waar de serie naar toe gaat.
Eigenlijk vind ik het best lekker om "ouderwets" 1 keer per week een aflevering weer te zien. Wisselt lekker af tussen alle andere season binging
Eigenlijk vind ik het best lekker om "ouderwets" 1 keer per week een aflevering weer te zien. Wisselt lekker af tussen alle andere season binging
Gisteren laatste aflevering van Homeland S2 gekeken.
Wacht nu met deze serie , en met SOA op nieuwe afleveringen. Ik heb SOA seizoen 5 gedownload en via AirVideo op TV gekeken , maar vind ik het toch allemaal net niet. Vooraal kwaliteit ( zelfs HD) laat toch altijd wat te wensen over. En gekloot altijd met ondertitels.
Wacht wel totdat ze op Netflix komen. Kan ik nu lekker verder met Fargo , From Disk Till Dawn en Suits.
Wacht nu met deze serie , en met SOA op nieuwe afleveringen. Ik heb SOA seizoen 5 gedownload en via AirVideo op TV gekeken , maar vind ik het toch allemaal net niet. Vooraal kwaliteit ( zelfs HD) laat toch altijd wat te wensen over. En gekloot altijd met ondertitels.
Wacht wel totdat ze op Netflix komen. Kan ik nu lekker verder met Fargo , From Disk Till Dawn en Suits.
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Toch weer wat mooie tips hier gevonden, dit ga ik kijken :
Fargo
Suits
Spiral
The booth at the end
Fargo
Suits
Spiral
The booth at the end
Hebben jullie trouwens vaak last van dat netflix steeds naar lage kwaliteit switcht?
Ik gebruik wireless, maar heb dit probleem nooit met streams vanaf mijn NAS, Ik heb weleens gecheckt en ik kan films met een average bit stream zonder horten of stoten draaien met een bandwidth van 15Mbps. Dus ik geloof niet dat het de verbinding is.
Hier wordt uitgelegd dat het ook aan netflix zelf kan liggen.
Soms heb ik er bij een serie nooit last van, maar daar net om de 5 minuten slechte kwaliteit en dan weer terug enz. enz. Erg vervelend.
Ik gebruik wireless, maar heb dit probleem nooit met streams vanaf mijn NAS, Ik heb weleens gecheckt en ik kan films met een average bit stream zonder horten of stoten draaien met een bandwidth van 15Mbps. Dus ik geloof niet dat het de verbinding is.
Soms heb ik er bij een serie nooit last van, maar daar net om de 5 minuten slechte kwaliteit en dan weer terug enz. enz. Erg vervelend.
Fargo lijkt mij ook wel wat, net de 1e / enige aflevering gekeken, en het heeft potentie 
Hopen dat Netflix nieuwe afleveringen een beetje snel blijft/gaat toevoegen nadat de US versie er is.
Hopen dat Netflix nieuwe afleveringen een beetje snel blijft/gaat toevoegen nadat de US versie er is.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Juist dat is denk ik het onderscheidende van Netflix series, itt de omroepers. niet alles wordt opzij gezet voor een sportwedstrijd of iets dergelijks. Want on demand en niet prime time, dus dat gaat goed komen denk/hoop/verwacht ik.Nakebod schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:37:
<>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hier ook, kende de hele film ook niet. Al ga ik die nu zeker niet kijken totdat ik alle afleveringen heb gezien.DaFrenk schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:24:
Weet nog niet wat ik van Fargo moet vinden. Zat een lekkere WTF moment in op een gegeven moment en het heeft nu wel m'n nieuwsgierigheid gewonnen. Dus zal de volgende zeker kijken om te zien waar de serie naar toe gaat.
Vond het zeker een zeer vermakelijke eerste aflevering.
Als ik het goed begrepen heb is Fargo de serie een heel ander verhaal dan de film. Bij From dusk till dawn wordt wel grotendeels het oorspronkelijke verhaal gevolgd dacht k.
Download er iemand anders in je huis op dat moment iets ?Shodan schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:33:
Hebben jullie trouwens vaak last van dat netflix steeds naar lage kwaliteit switcht?
Verwijderd
De aanbevelingen die Netflix geeft serieus een kans geven, geeft vaak verrassende resultaten. Mits je een beetje werk maakt van steeds beoordelingen geven. Vanaf de Netflix website werkt dat het gemakkelijkst. Zo heel wat titels een kans gegeven waar ik anders never nooit aan begonnen zou zijn.Stinger_Ventura schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:41:
Iemand nog suggesties voor goede series op netflix?
Zoals Mad Men, Grimm en The Shield. Fargo is nieuw en veelbelovend.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 22:18 ]
Na Ierland gaat Netflix in meerdere landen de prijs verhogen voor nieuwe klanten. http://www.theverge.com/2...iption-prices-new-members
Vrijdag toch maar weer netflix genomen voor Suits haha. Prachtige serie. Seizoen 1 snel afgekeken, en nu bezig aan seizoen 2.
De kwaliteit is wel beter op me PS4 dan via de Samsung Smart TV App. (via UPC) al begint die nog niet in HD, maar na een paar minuten.
Ook gelijk begonnen aan Arrow, ook goed!
Viel me op dat the lone ranger dan al weer gelijk wel op Netflix staat.
De kwaliteit is wel beter op me PS4 dan via de Samsung Smart TV App. (via UPC) al begint die nog niet in HD, maar na een paar minuten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
http://www.nu.nl/tech/375...we-abonnees-verhogen.html
Wat mij betreft mag het ook voor bestaande klanten. Meer geld naar netflix betekent per slot van rekening ook meer geld om rechten te kunnen kopen
Wat mij betreft mag het ook voor bestaande klanten. Meer geld naar netflix betekent per slot van rekening ook meer geld om rechten te kunnen kopen
Je ps4 en tv beide op wifi of de 1 gedraad aangesloten?Mars18 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:19:
Vrijdag toch maar weer netflix genomen voor Suits haha. Prachtige serie. Seizoen 1 snel afgekeken, en nu bezig aan seizoen 2.
mijn ervaring is tot nu toe dat gedraad uiteraard een stuk sneller overschakeld naar 1080 ultra hd
heb zowel een ps3 als een ps4 en de interface van de ps4 is een heel stuk sneller zoeken gaat daardoor vlotter
Verwijderd
Zo werkt het niet in deze wereld...Wybo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:01:
Meer geld naar netflix betekent per slot van rekening ook meer geld om rechten te kunnen kopen
Here you go:
Meer geld naar netflix betekent per slot van rekening ook meer geld voor de aandeelhouders
Voor de Nederlandse netflix werkt het aanbevelingensysteem niet zo goed helaas, te weinig materiaal zit erin. Voor de USA omgeving of voor de UK omgeving is het toch een heel andere ervaring, dan klopt het echt, maar ik krijg binnen Nederland helaas toch rare zaken. Zo heeft het bekijken van 1 film buiten alle ratings om (ik heb meer dan 2000 titels een rating gegeven) in de Nederlandse Netflix een bizar grote invloed op de aanbevelingen.Althans bij onze profielen wel.Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:17:
De aanbevelingen die Netflix geeft serieus een kans geven, geeft vaak verrassende resultaten.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 10:02 ]
Op dit moment zijn er 48 miljoen abonnees wereldwijd, en is er over het eerste kwartaal 53 miljoen winst gemaakt, Dat is (plusminus) 35 cent per abonnement per maand. Als ze dat percentage ongeveer handhaven bij een verhoging dan blijft er nog steeds veel geld over voor extra content.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:57:
[...]
Zo werkt het niet in deze wereld...
Here you go:
Meer geld naar netflix betekent per slot van rekening ook meer geld voor de aandeelhouders
Voor wat ik ervan lees en zie heeft Netflix een vrij slimme bedrijfsfilosofie. De huidige leiding lijkt behoorlijk goed door te hebben dat je meer winst maakt als je tevreden klanten hebt. En dat het bedrijfsmatig ook erg handig is als je heel veel klanten hebt.
Dus ja, een gedeelte zal absoluut zijn om winst te maken voor de aandeelhouders. Maar zeker niet alles.
En bedrijven die geen winst maken gaan gewoon op de fles... Zie ik bij netflix toch liever niet gebeuren
/edit aanbevelingsysteem in Nederland werkt voor mij wel goed. Als ik eens iets aanklik dat minder dan 3 sterren heeft dan vind ik het ook zelden goed. Als ik iets aanklik van meer dan 4 sterren waarvan ik denk "echt?" dan blijkt het vaak toch leuk/interessant te zijn. Ik geef de sterren in firefox waar ik ook halve sterren kan uitdelen dmv een addon, en op dit moment geef ik in denk ik 80-90% van de gevallen ook het aantal sterren dat netflix voorspeld heeft.
Overigens hebben we het misschien over andere aanbevelingen. Ik kijk niet zozeer naar de 'lijn' aanbevelingen, daar zit vaak crap tussen inderdaad... maar dan hebben ze ook weinig sterren als voorspelling. Ik kijk vooral naar de sterren die voorspeld worden dus. Dat noem ik de aanbeveling
[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-04-2014 10:10 ]
Beide met kabel. Maar is allemaal te overzien.bartburg schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:07:
[...]
Je ps4 en tv beide op wifi of de 1 gedraad aangesloten?
mijn ervaring is tot nu toe dat gedraad uiteraard een stuk sneller overschakeld naar 1080 ultra hd
heb zowel een ps3 als een ps4 en de interface van de ps4 is een heel stuk sneller zoeken gaat daardoor vlotter
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat je nog zou kunnen proberen is om op de website van netflix, bij je account, de instellingen voor afspelen aan te passen.Mars18 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:28:
[...]
Beide met kabel. Maar is allemaal te overzien.
Welke. De echte of de nieuweRockvee2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:15:
Binnenkort Total Recall op Netfix, mooi !
Heb even terug gezocht maar kan het probleem niet vinden.
Ik heb er sinds een paar dagen last van dat Netflix op de PS3 de plaatjes van een flink aantal films/series niet laadt. Als je door de rijen bladert zie je dus veel lege,grijze, vakken.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb er sinds een paar dagen last van dat Netflix op de PS3 de plaatjes van een flink aantal films/series niet laadt. Als je door de rijen bladert zie je dus veel lege,grijze, vakken.
Ik ben House of Cards aan het kijken nu… Verrassend goede serie. Een soort moderne Game of Thrones eigenlijk. Ik had nooit gedacht dat ik politieke intriges zo interessant zou vinden. Alleen jammer dat er wordt aangenomen dat de kijker bekend is met het Amerikaanse politieke bestel. Majority Leader. Speaker. Whip. Een klein beetje uitleg zou wel welkom zijn geweest…
Ik heb 't zelfde probleem ook wel eens op m'n ATV(3) en 't is dan op te lossen door de ATV(3) een reboot te geven. Lijkt op een cache probleem van 't device, de streams ansich werken op dat moment wél gewoon (goed).Qpido80 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:58:
Heb even terug gezocht maar kan het probleem niet vinden.
De nieuwe staat er al, de originele met "Mr. Senator" is écht beter
[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 23-04-2014 00:19 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Je kan ook even house of cards 5 min op pauze zetten en op wikipedia kijjken :)(Mx. Alba schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:34:
Ik ben House of Cards aan het kijken nu… Verrassend goede serie. Een soort moderne Game of Thrones eigenlijk. Ik had nooit gedacht dat ik politieke intriges zo interessant zou vinden. Alleen jammer dat er wordt aangenomen dat de kijker bekend is met het Amerikaanse politieke bestel. Majority Leader. Speaker. Whip. Een klein beetje uitleg zou wel welkom zijn geweest…
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.