• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

loekf2 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:35:
[...]

The Midnight Sky

Vanmorgen aangezet. Vind het maar slome bedoening tot nu toe. Film van twee uur, er is bar weinig gebeurd in de eerste 70 minuten. Zou hem niet 's avonds kijken, want je houdt je ogen niet open.
Heb 'm afgekeken. Vind het nogal een 'onaf' verhaal.

Op zich heeft meneer Cloney wel alles heel fraai in beeld gebracht. Maar er ligt teveel nadruk op het fraaie filmische gebeuren. Het verhaal zelf gaat veels te traaaaag. Dit had veel korter gekund.

En die ontknoping aan het einde...
spoiler:
Tja, toen 'ie in het begin al dat nietszeggende (letterlijk) meisje ontmoette, dacht ik al, dat zal wel imaginair zijn. En dat bleek ook zo te zijn.
Jammer dat de volwassen Iris niet doorhad (?) dat ze d'r papa sprak op het laatst...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Honesty

kattenneus!

ehtweak schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:43:
[...]

Op zich heeft meneer Cloney wel alles heel fraai in beeld gebracht. Maar er ligt teveel nadruk op het fraaie filmische gebeuren. Het verhaal zelf gaat veels te traaaaag. Dit had veel korter gekund.

spoiler:
Tja, toen 'ie in het begin al dat nietszeggende (letterlijk) meisje ontmoette, dacht ik al, dat zal wel imaginair zijn. En dat bleek ook zo te zijn.
Jammer dat de volwassen Iris niet doorhad (?) dat ze d'r papa sprak op het laatst...
Helemaal mee eens, tergend langzaam en de clue maakt het niet meer goed.

Festina lente

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Zou leuk zijn als er volgend jaar een echt 4K abonnement komt. Als in: stuk hogere bitrates en resoluties voor geluid en beeld. Ik zou er zo meer voor betalen.

Verwijderd

ehtweak schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:43:
[...]

spoiler:
Zodra er niet gepraat werd vermoedde ik het al. Het waren vooral mooie plaatjes, maar geen verrassingen. Had korter mogen duren, ook de 'ramp' blijft een raadsel dat vond ik weer zonde.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:15

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

WernerL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:48:
Mensen die Alice in Borderland al gezien hebben? Ik vind het een geweldige serie. Kwam hem toevallig tegen op Netflix. Is een Japanse serie mocht je daar van houden.
Nog niet gezien maar staat wel hoog op mijn lijstje. Moet alleen mijn meiden thuis nog overtuigen... Vooral de op IMDB gemelde "severe violence and gore" helpt daar niet bij....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:25
Stormtrooper schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:03:
[...]

Nog niet gezien maar staat wel hoog op mijn lijstje. Moet alleen mijn meiden thuis nog overtuigen... Vooral de op IMDB gemelde "severe violence and gore" helpt daar niet bij....
De gore valt wel mee. Er gaan mensen dood, er is wat bloed te zien maar het wordt niet ranzig.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mensen die Alice in Borderland al gezien hebben? Ik vind het een geweldige serie. Kwam hem toevallig tegen op Netflix. Is een Japanse serie mocht je daar van houden.
Ik heb een aflevering gezien nu, doet me een beetje denken aan The Cube.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:57:
[...]

Zodra er niet gepraat werd vermoedde ik het al. Het waren vooral mooie plaatjes, maar geen verrassingen. Had korter mogen duren, ook de 'ramp' blijft een raadsel dat vond ik weer zonde.
Eens teveel open eindjes die niet beantwoord werden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Tank80 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:49:
Ik weet niet of dit hier al voorbij is gekomen maar voor wie Netflix tips zoekt: de redactie van vpro cinema schrijft iedere week een artikel met netflix tips, waarbij alles is voorzien van een korte recensie. Heb ikzelf al erg veel uitgehaald en wil ik jullie niet onthouden :*)
Filmtips voor Netflix
Delagarde van de VARA gids (geloof ik) is ook best te pruimen: https://delagarde.nl/

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:11
[...]

Vanmorgen aangezet. Vind het maar slome bedoening tot nu toe. Film van twee uur, er is bar weinig gebeurd in de eerste 70 minuten. Zou hem niet 's avonds kijken, want je houdt je ogen niet open.
Zojuist gekeken, prima film.

Voor mensen met de aandachtsspanne van een fruitvlieg is deze film inderdaad niet aan te raden.

Het is een kruising tussen The Martian en Arctic, met een paar Gravity-momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Ik heb er ook naar zitten kijken, maar net voor het einde afgezet. Niet omdat het een verassing was dat de film zo tegenviel, maar omdat het de zoveelste bevestiging was van het gevoel waarmee ik ook deze film in ging. En ik vind dat typerend voor eigenlijk alle netflix titels(enkele pareltjes daargelaten)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb hem wel gekeken, ik had wel een beetje zoiets verwacht. Je hebt ook dit soort films met bergbeklimmers of onderzoekers en daar zit dan ook niet heel veel snelheid in. Dat hoeft ook niet in elke film. Dit is dan met een science fiction tintje.
spoiler:
ik had ook meteen met dat meisje het idee dat hij zich dat verbeelde.
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat het een Netflix film is. Die zijn altijd vrij voorspelbaar. Een een beetje achtergrond over wat er gebeurd was zou hebben geholpen (dat brengt dan misschien ook nog een stukje spanning in de film). Ik kwam er nu pas op het einde heel beperkt achter.
spoiler:
Dat hij zei dat ze niet zo goed voor de aarde hadden gezorgd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
The midnight sky gekeken vanochtend. Maar denk 5/10.
Verhaal is.... Tja.... Eigenlijk niks. Geen echte spanning. Geen gevoel dat je het verhaal echt gaat onthouden.
Beelden zijn vaak best mooi. Dat maakt de 5/10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:48
jaydenjarno schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:18:
The midnight sky gekeken vanochtend. Maar denk 5/10.
Verhaal is.... Tja.... Eigenlijk niks. Geen echte spanning. Geen gevoel dat je het verhaal echt gaat onthouden.
Beelden zijn vaak best mooi. Dat maakt de 5/10.
Eens met je cijfer. Stond nummer 1 op Netflix, dus gisteravond ook maar aangezet. Sommige beelden zijn best mooi, maar dingen als door een sneeuwstorm lopen zonder dat je gezicht knalrood wordt of je jas spierwit, dat was behoorlijk nep. Ook dat het in het midden bleef water nou precies gaande is op aarde. Flinterdun verhaal met een mooi ruimteschip. Daar hield het wel zo'n beetje op.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Death to 2020, van Charlie Brooker.

Fantastisch! _O_

Meer kan ik er niet over zeggen. Wel even je Netflix-taal op Engels zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bedankt voor de tip wat betreft de taal. Ik begreep al niet waarom ik 'm niet te zien kreeg (zelfs niet als ik een search deed). Hoe ben je daar achter gekomen?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

temp00 schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:53:
Bedankt voor de tip wat betreft de taal. Ik begreep al niet waarom ik 'm niet te zien kreeg (zelfs niet als ik een search deed). Hoe ben je daar achter gekomen?
Ik heb alles op Engels staan; Windows, smartphone, media player, Netflix, alles waar je taal in kunt stellen heb ik op Engels, ook als Nederlands beschikbaar is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
dawg schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:43:

Fantastisch! _O_

Dank voor de tip. Die had ik anders nooit gevonden (irritant dat je hiervoor per se taal op Engels moet zetten |:( )

Eerste 5 min gezien, ik vind hem nu al geweldig. "Don't people call you selfish?" "I don't know, it's soundproof".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

temp00 schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:53:
Ik heb al lang alles op Engels staan (omdat ik in een tweetalig Belgie woon is het verschil denk ik nog groter). Als een Amerikaanse film alleen franse ondertitels heeft krijg je hem anders ook al niet te zien en nu zie je alles waar of de taal of de ondertitels engels kunnen zijn (gek genoeg zie ik ook nog steeds Claudia de Brij en dergelijke waar niks engels in zit, dus helemaal snappen wat Netflix doet met die instelling doe ik ook niet)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
dawg schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:43:

Fantastisch! _O_

Vanaf vrijdag ook op de Nederlandse Netflix te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Sunfalls schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:18:
[...]

Vanaf vrijdag ook op de Nederlandse Netflix te vinden.
Erg grappig idd, Samuel L. Jackson is altijd +1

Experimental Pig Man... die had ik nog niet
gehoord ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:35

pro_6or

amateur_60r

Bridgerton zie ik hier helemaal niet besproken worden. vond ik een hele leuke soap (met iewat matige CGI maar wel een heel geinig zwaar over the top kleuren palet, pun intended) met een superschattige hoofdrolspeelster. De alternatieve realiteit vond ik zelf heel goed te pruimen en ook een duidelijk punt maken. Of is deze serie ueberhaupt niet tweakers genoeg? Ik kijk ook heel graag naar dit soort series en ik heb niet eens een vriendin (dat is op zich wel heel tweakerig). Nou, ik ga weer verder met mijn kamille thee, Groetjes het kattenmannetje.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:40
Gisteren 'Het failliet van de moderne tijd' van Tim Fransen gezien. Kende hem niet, kwam er eigenlijk bij toeval op terecht toen ik iets zocht van Daniel Arends. Kon er behoorlijk om lachen. Vrijdag komt zijn show 'Het kromme hout der mensheid' ook op Netflix. Voor de liefhebber :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

pro_6or schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:48:
Bridgerton zie ik hier helemaal niet besproken worden. vond ik een hele leuke soap (met iewat matige CGI maar wel een heel geinig zwaar over the top kleuren palet, pun intended) met een superschattige hoofdrolspeelster. De alternatieve realiteit vond ik zelf heel goed te pruimen en ook een duidelijk punt maken. Of is deze serie ueberhaupt niet tweakers genoeg? Ik kijk ook heel graag naar dit soort series en ik heb niet eens een vriendin (dat is op zich wel heel tweakerig). Nou, ik ga weer verder met mijn kamille thee, Groetjes het kattenmannetje.
Mijn vrouw heeft die serie gebinged, maar vind het zelf maar niets (hou sowieso niet lange jurken films/series).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

ArthurMorgan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:17:
Ik vond arrow en the flash niet echt wat. Maar Lucifer vind ik een van de leukste series op Netflix. Ik zie het wel als situation comedy. Dus echt een lichtvoetige serie. Maar de humor bevalt me goed. (Maar ik moet toegeven dat ik sowieso een zwak heb voor dit soort series zoals ook Sabrina en supernatural.)
Eens. Lucifer heeft een stuk minder pretenties en is daardoor makkelijker te verteren. In mijn ogen draait Lucifer voor 80% om de hoofdpersoon en voor 20% om de zwarte humor van Neil Gaiman. Als je geniet van het acteerwerk van Tom Ellis en de humor van zijn karakter dan is die serie een pareltje. Als dat niet voldoende voor je is dan kun je beter iets anders kijken want veel meer zit er niet in.
Persoonlijk vind ik het prima materiaal om te kijken tijdens de afwas.
Als ze te lang over hun gevoelens zeuren dan zet ik de afspeelsnelheid omhoog of sla de hele scene over.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:21
Hier meer mensen die van Spaanse series houden? In een aantal weken twee hele spannende Spaanse series afgekeken : La Valla en Perdida. De vrouw had al vis a vis gekeken.

Net begonnen met Iron fist. Had wat meer actie verwacht van Marvel maar schijnt een trage serie te zijn.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Wackmack schreef op donderdag 31 december 2020 @ 00:23:
Hier meer mensen die van Spaanse series houden? In een aantal weken twee hele spannende Spaanse series afgekeken : La Valla en Perdida. De vrouw had al vis a vis gekeken.

Net begonnen met Iron fist. Had wat meer actie verwacht van Marvel maar schijnt een trage serie te zijn.
Dat is van de 4 Defender series ook echt de zwakste.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sverzijl
Vanaf vrijdag 1-1-2021 ook veel cabaret erbij. Stuk of 8 al in theater gezien, maar nog genoeg over die ik nog niet kende/gezien heb.

- Jochem Myjer - Adem in, adem uit
- Arjen Lubach - Live
- Katinka Polderman - Polderman Draagt een Steentje Bij
- Lebbis - De Ervaring (De Bovengrens II)
- Freek de Jonge - De Suppoost
- Nabil - Tijdmachine
- Henry van Loon - Sleutelmoment
- Javier Guzman - Delirium 2
- Wim Helsen - Er Wordt Naar U Geluisterd
- Sanne Wallis de Vries - GUT
- Peter Pannekoek - Later Was Alles Beter
- Kees van Amstel - De man die ik niet wilde worden
- Anne Neuteboom - Kijk haar gaan
- Fabian Franciscus - Vlafeest
- Harrie Jekkers en Jeroen van Merwijk - als we zo vrij mogen zijn
- Ronald Snijders - Groot Succes 2
- Alex Ploeg - Ultimatum
- De Partizanen - Het Leven An Sich
- Jasper van Kuijk - Janus
- Tim Fransen - Het Kromme Hout der Mensheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
Jazeker! La Valla heb ik nog niet gezien.
Vis à Vis (t/m seizoen 4) is imo nog veel spannender dan Perdida!
Zou ook La victima número ocho, Elite en Control Z aanraden.
El desorden que dejas was ook een leuke korte serie.

La Casa de Papel en Vis à Vis zijn tot nu toe de beste Spaanse series die ik gezien heb.
Ik herken nu wel in bijna elke Spaanse serie minstens 1 acteur :D

[ Voor 5% gewijzigd door -World- op 31-12-2020 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Gelukkig nieuwjaar allemaal alvast

2️⃣0️⃣2️⃣1️⃣

met hopelijk weer veel mooie nieuwe 📺 series !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:21
-World- schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:39:
[...]

Jazeker! La Valla heb ik nog niet gezien.
Vis à Vis (t/m seizoen 4) is imo nog veel spannender dan Perdida!
Zou ook La victima número ocho, Elite en Control Z aanraden.
El desorden que dejas was ook een leuke korte serie.

La Casa de Papel en Vis à Vis zijn tot nu toe de beste Spaanse series die ik gezien heb.
Ik herken nu wel in bijna elke Spaanse serie minstens 1 acteur :D
Hahaha dat laatste zei mijn vriendin ook al. Thnx voor de tips, staan op mijn lijstje nu 😊

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Het plan was om op z'n minst seizoen 1 van La casa de papel af te kijken, maar is tot nu toe niet gelukt..'k heb er geen zin in eigenlijk. Inmiddels begonnen (met m'n broer, we kijken op afstand soms iets samen op Netflix) aan Ash vs Evil Dead. Bevalt beter. Is ook niet goed te noemen, maar neems zichzelf tenminste niet serieus.

Tijdje terug probeerde ik Away, want ik had wel zin in wat serieuzere sci-fi.. Maar dat was dit niet. Verschrikkelijk. Iedereen kwam onprofessioneel over, en er was te veel geforceerde drama.

Death to 2020 was leuk, ook voor iemand die totaal geen interesse in (echte) politiek heeft en überhaupt geen nieuws kijkt. Al had het van mij wel wat internationaler gemogen.

Ik dacht ook maar 'ns Samurai Champloo te beginnen.. Blijkt die geen Engelse ondertitels te hebben.

Make lovecraft not warcraft.

• sverzijl
Sméagol schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:45:
Het plan was om op z'n minst seizoen 1 van La casa de papel af te kijken, maar is tot nu toe niet gelukt..'k heb er geen zin in eigenlijk. Inmiddels begonnen (met m'n broer, we kijken op afstand soms iets samen op Netflix) aan Ash vs Evil Dead. Bevalt beter. Is ook niet goed te noemen, maar neems zichzelf tenminste niet serieus.

Tijdje terug probeerde ik Away, want ik had wel zin in wat serieuzere sci-fi.. Maar dat was dit niet. Verschrikkelijk. Iedereen kwam onprofessioneel over, en er was te veel geforceerde drama.

Death to 2020 was leuk, ook voor iemand die totaal geen interesse in (echte) politiek heeft en überhaupt geen nieuws kijkt. Al had het van mij wel wat internationaler gemogen.

Ik dacht ook maar 'ns Samurai Champloo te beginnen.. Blijkt die geen Engelse ondertitels te hebben.
Als je Away ging kijken als sci-fi, dan kan ik geloven dat je bedrogen uitkomt ja. Dit is gewoon een drama met een 'sci-fi backdrop'. Ik vond hem op dat gebied goed te pruimen als tussendoortje. Ik hoef er geen 2e seizoen van te zien, maar dat komt goed uit want hij is al gecancelled.

Momenteel even sci-fi genoeg gezien voor deze week door alle Star Wars films voor de eerste keer met de kids te kijken op Disney+. Alhoewel, sci-fi is er nooit genoeg ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
sverzijl schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:32:
[...]

Als je Away ging kijken als sci-fi, dan kan ik geloven dat je bedrogen uitkomt ja. Dit is gewoon een drama met een 'sci-fi backdrop'. Ik vond hem op dat gebied goed te pruimen als tussendoortje. Ik hoef er geen 2e seizoen van te zien, maar dat komt goed uit want hij is al gecancelled.

Momenteel even sci-fi genoeg gezien voor deze week door alle Star Wars films voor de eerste keer met de kids te kijken op Disney+. Alhoewel, sci-fi is er nooit genoeg ;)
Ik wou dat er Sci fi was. Het is allemaal zinloos en slecht gedreven drama met een spaceship backdrop.

En die series die echt een beetje sci fi waren zijn al weer gecancelled. De nieuwe star wars films ga ik maar niet over beginnen want daar kan ik letterlijk niks goed over bedenken.

Ik wil terug naar de jaren 90, toen ik TNG,DS9 en voyager naast elkaar kon kijken met Farscape, Babylon 5, Star Gate SG1 die er af en toe tussen door kwamen. Dat waren tijden. _/-\o_ Kon je een hele avond zoet zijn maar 5-6 verschillende space series! Fantastisch

Tegenwoordig is sci - fi, drama in space gebasseerd op emoties en gevoelens en science is ondergeschikt of wordt om de haverklap veranderd om het plot te dienen. Een serie als Star Trek Discovery belichaamt voor mij alles wat er mis is met sci fi die op dit moment wordt uitgebracht.

Want zoals je zegt, sci fi is er nooit genoeg, maar op dit moment hebben we nauwelijks sci fi. Het is allemaal zinloos slecht geschreven drama. Of gewoon slecht, zoals de nieuwe star wars films

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ja precies. Drama vind ik prima, maar Away is gewoon slecht.

En ik vind 't ook belachelijk dat Netflix toendertijd zelf niet The Expanse heeft overgenomen. Dat was toen simpelweg de beste serie die ze in het aanbod hadden. Ik ga daar binnenkort de blu-rays van bestellen, ik heb nog 2 seizoenen te gaan, plus seizoen 5 wanneer die beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Sméagol schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:48:
Mening. Ik heb me echt prima vermaakt met Away :)

Ja, het is heel Amerikaans, en je kan het corny vinden. Maar ik vond het acteerwerk best aardig, het verhaal boeiend genoeg, en de visuals goed gedaan. Misschien dat mijn standaarden niet zo hoog liggen qua films en series, maar dat werkt eigenlijk altijd alleen maar in mijn voordeel ;)

The devil is in the details.

• sverzijl
Hahn schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:01:
[...]

Mening. Ik heb me echt prima vermaakt met Away :)

Ja, het is heel Amerikaans, en je kan het corny vinden. Maar ik vond het acteerwerk best aardig, het verhaal boeiend genoeg, en de visuals goed gedaan. Misschien dat mijn standaarden niet zo hoog liggen qua films en series, maar dat werkt eigenlijk altijd alleen maar in mijn voordeel ;)
Same, wij hebben ons er goed mee vermaakt. Ook met Star Trek Discovery overigens, en Star Trek Picard. Die laatste gaat nog wel even duren voordat we seizoen 2 gaan zien. Februari 2021 beginnen ze pas met filmen.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Mjah, ik vond het acteerwerk dus ook tegenvallen, afgezien van Swanky.
Ik heb overigens nog een film gezien eerder dit jaar, met een beetje zelfde thema.. Proxima. Vond ik eigenlijk ook niet fantastisch voor grappig genoeg min of meer dezelfde reden, maar je bent maar 1,5 tot 2 uur kwijt, en het acteerwerk is een stuk beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:52
Sméagol schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:48:

En ik vind 't ook belachelijk dat Netflix toendertijd zelf niet The Expanse heeft overgenomen. Dat was toen simpelweg de beste serie die ze in het aanbod hadden. Ik ga daar binnenkort de blu-rays van bestellen, ik heb nog 2 seizoenen te gaan, plus seizoen 5 wanneer die beschikbaar is.
The Expanse, geweldige serie, is beschikbaar op Amazon voor nog geen 3 euro per maand :)

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

Sméagol schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:07:
Mjah, ik vond het acteerwerk dus ook tegenvallen, afgezien van Swanky.
Ik heb overigens nog een film gezien eerder dit jaar, met een beetje zelfde thema.. Proxima. Vond ik eigenlijk ook niet fantastisch voor grappig genoeg min of meer dezelfde reden, maar je bent maar 1,5 tot 2 uur kwijt, en het acteerwerk is een stuk beter.
Waar is Proxima te kijken? Staat niet op JustWatch en op RT staat ook niet waar hij te vinden is :o

Heb Away maar overgeslagen, ga zo de nieuwe aflevering van The Expanse kijken op Prime :D

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Sorcerer8472 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 18:07:
[...]

Waar is Proxima te kijken? Staat niet op JustWatch en op RT staat ook niet waar hij te vinden is :o

Heb Away maar overgeslagen, ga zo de nieuwe aflevering van The Expanse kijken op Prime :D
Ik heb geen idee.Ik heb 'm op een film festival gezien, en de film kreeg ook een normale release. Onder normale omstandigheden, zie ik films in een bioscoop.. Maar dat was dit jaar nogal bedroevend.

Ik google wat en zie dat de film in ieder geval op Pathé thuis te zien is.

[ Voor 5% gewijzigd door Sméagol op 31-12-2020 18:31 ]

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Sorcerer8472 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 18:07:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden maar dat mag ik hier niet benoemen :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18
Arjantje72 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:27:
[...]

The Expanse, geweldige serie, is beschikbaar op Amazon voor nog geen 3 euro per maand :)
Klopt..had er nog nooit van gehoord, maar wat een geweldige serie... Morgen aan seizoen 2 beginnen.. begreep dat het beter en beter zou worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 20:07
Daejji schreef op donderdag 31 december 2020 @ 23:25:
[...]

Klopt..had er nog nooit van gehoord, maar wat een geweldige serie... Morgen aan seizoen 2 beginnen.. begreep dat het beter en beter zou worden..
Seizoen 1-3 zijn super. 4 wat minder vind ik. 5 is weer geweldig tot nu toe. Beste scifi serie van het moment (met afstand) vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:17
Eerder vermeldde Control Z is idd wel leuk.
La Valla vond ik persoonlijk minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

wiemelen schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 09:37:
[...]

Eerder vermeldde Control Z is idd wel leuk.
La Valla vond ik persoonlijk minder goed.
Ik heb gisteren een portugese kerstfilm gekeken. Just an other Christmas. Een beetje Groundhog Day, maar niet helemaal en met kerst. Best een aardige kerstfilm.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Summer of 84 (ik denk alleen in BE op Netflix) is ook tof. 15 jarige kinderen op fietsjes in een buitenwijk ergens in de VS denken dat hun buurman een seriemoordenaar is en gaan dat onderzoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 01-01-2021 09:49 ]

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:49
Het laatste seizoen van Modern Family staat nu op Netflix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had begrepen dat family Guy van Netflix af zou gaan, maar er zijn zelfs 2 seizoenen bijgekomen! (12 en 18) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ja. En duurt echt veel te kort.

Cube? Jawel. Maar daarna, hoe origineel bedacht ook. Erg spannende serie, laten we hopen op een vervolg. Ik kan nu al niet wachten. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Ik vond Alice in Borderland erg leuk beginnen, maar het hele gedoe met
spoiler:
Beach en de daarbij horende 'politiek'
boeide mij echt helemaal niet. Het concept is wel cool, ik hoop stiekem dat iemand er een MMOFPS a la The Division van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:41
Pas begonnen aan Kara Para Ask. Turkse serie over een politieman. Bijzonder intrigerend. Ook omdat ik de cultuur eigenlijk helemaal niet ken.

Waarschuwing: 164 afleveringen

[ Voor 10% gewijzigd door Joris748 op 16-01-2021 20:54 ]

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Jeoh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:30:
Ik vond Alice in Borderland erg leuk beginnen, maar het hele gedoe met
spoiler:
Beach en de daarbij horende 'politiek'
boeide mij echt helemaal niet. Het concept is wel cool, ik hoop stiekem dat iemand er een MMOFPS a la The Division van maakt.
Het laatste vond ik zelfs iets te voorspelbaar. Na aflevering 1 direct meezoeken wat de oplossing kon zijn, heerlijk.
Tikkertje en die met de gloeilamp waren alleen wat simpel.

Ben benieuwd hoe ze het gaan doen met S2 want dat die komt is wel zeker.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Famous schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:40:
[...]

Het laatste vond ik zelfs iets te voorspelbaar. Na aflevering 1 direct meezoeken wat de oplossing kon zijn, heerlijk.

Ik had die van dat moordspel (de harten tien) ook meteen door. Een beetje jammer omdat dit de moeilijkste puzzel moest zijn :p

Verder vond ik het wel een toffe serie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Marzman schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:19:
[...]

Ik had die van dat moordspel (de harten tien) ook meteen door. Een beetje jammer omdat dit de moeilijkste puzzel moest zijn :p

Verder vond ik het wel een toffe serie.
Die was te simpel door het hide&seek spel inderdaad met de wolf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sabrina S4 uitgekeken, maar het was niet veel soeps. Kreeg het idee dat het budget een stuk minder was en het verhaal is vooral een aaneenschakeling van willekeurige gebeurtenissen.

[ Voor 0% gewijzigd door Atomsk op 05-01-2021 20:18 . Reden: S3 -> S4 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:05:
Sabrina S3 uitgekeken, maar het was niet veel soeps. Kreeg het idee dat het budget een stuk minder was en het verhaal is vooral een aaneenschakeling van willekeurige gebeurtenissen.
Als je dan S4 nog even kijkt is de serie voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:09:
[...]

Als je dan S4 nog even kijkt is de serie voorbij.
Ja, die bedoelde ik ook eigenlijk. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hopelijk word dit het jaar waarin we verder kunnen met :

Stranger Things Seizoen 4 & La Casa De Papel Seizoen 5 oOo

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
G_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:52:

Er komt nog een seizoen van Stranger things? Waarom? Het is toch klaar? Zitten mensen daar echt op te wachten?

Gaan ze hetzelfde verhaal nog een keer vertellen? Ze filmen nu al 3 seizoenen lang dezelfde serie, en seizoen 3 was grappig maar ontzettend matig

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 07-01-2021 12:09 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Postius schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:09:
[...]

Er komt nog een seizoen van Stranger things? Waarom? Het is toch klaar? Zitten mensen daar echt op te wachten?

Gaan ze hetzelfde verhaal nog een keer vertellen? Ze filmen nu al 3 seizoenen lang dezelfde serie, en seizoen 3 was grappig maar ontzettend matig
Wist je dat niet?
Er is al lange tijd een trailer uit:

[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 07-01-2021 12:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999

Wokschotel

Op 6 wielen

1 woord: Lupin. Ga kijken. Geweldig.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 23:59
Wokschotel schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:15:
Helemaal mee eens! 3 afleveringen gezien nu. Briljant!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Toch wel erg genoten van Star Trek Discovery S03. Net de season finale gezien d:)b Hopelijk komt er een S04! Ah een rondje Google bevestigd de komst. Top!

Dirk Gently's Holistic Detective Agency ook goed te pruimen trouwens :)

[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 08-01-2021 23:49 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Famous schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:40:
[...]

Ik snapte niets van het “hide so the wolf won’t find you” (Ben bij aflevering 3 nu). Tenzij het de bedoeling is om juist niet te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sverzijl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:02:
[...]

Ik snapte niets van het “hide so the wolf won’t find you” (Ben bij aflevering 3 nu). Tenzij het de bedoeling is om juist niet te overleven.
spoiler:
Het hartenspel speelt met jouw gevoelens.
Er kon maar 1 overlevende zijn en jouw vrienden, danwel de rest, gaan sowieso dood. Jij “vermoord” jouw vrienden om zelf in leven te blijven.

Vandaar dat de Wolf eerst wegrende maar later in het spel het wilde overdragen omdat niemand met dat gevoel wilt leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Famous schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:45:
[...]

spoiler:
Het hartenspel speelt met jouw gevoelens.
Er kon maar 1 overlevende zijn en jouw vrienden, danwel de rest, gaan sowieso dood. Jij “vermoord” jouw vrienden om zelf in leven te blijven.

Vandaar dat de Wolf eerst wegrende maar later in het spel het wilde overdragen omdat niemand met dat gevoel wilt leven.
spoiler:
Ik snap wat het uiteindelijk met de spelers deed. Maar gezien het doel van het spel in eerste instantie simpelweg overleven is snapte ik niet waarom ze de instructies op deze manier gaven. Het is nou ook weer niet zo dat de “game masters’ ze een wijze levensles willen geven, gezien de eerste 2 afleveringen :)
Maar misschien wordt dat later in de serie nog duidelijk. Zitten ze allen in een soort van virtual reality ofzo, matrix style.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...]

Kan je ook over La Casa de Papel zeggen trouwens.
En toch zal ik het allebei kijken :P

Gefeliciteerd, trouwens, mooie dag om jarig te zijn ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
[...]

Ik was er na seizoen 2 wel klaar mee. Heb me er niet toe kunnen zetten S3 te kijken. Casa de Papel S3 ook nog niet. Soms is genoeg gewoon genoeg. Behalve Black Mirror, daarvan is nooit genoeg. Maar waar blijft die ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:02:
[...]

Kan je ook over La Casa de Papel zeggen trouwens.
En toch zal ik het allebei kijken :P
Doe ik ook altijd in de hoop dat het net zo goed is als seizoen 1. Helaas is het bij beiden nog niet gebeurd dat ik de andere seizoen heb afgekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zit zelf zelfs in seizoen 5 van The Blacklist.
Vreselijk slechte serie, maar toch blijf ik kijken. Heel gek eigenlijk :P

Het is makkelijke pulp na een vermoeiende dag, ik denk dat dat het is. Het vergt niet zoveel van de kijker (vooral niet enige vorm van geloofwaardigheidsgevoel :+ )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Inside world's toughest prisons seizoen 3 begonnen. Aan het begin nemen ze op een dominerende manier zijn schoenen in beslag, later in de aflevering loopt hij weer rond op zijn mooie schoenen.. Lastig om de serie serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Blijkbaar wordt deze film een Oscar-nominatie, komt op 5 februari uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

temp00 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:45:
Toch wel erg genoten van Star Trek Discovery S03. Net de season finale gezien d:)b Hopelijk komt er een S04! Ah een rondje Google bevestigd de komst. Top!
Daarover gesproken:
spoiler:
Ik vond de finale ontzettend matig. De redenen waarom zijn uitstekend beschreven in dit artikel https://www.vulture.com/a...e-hope-is-you-part-2.html

Hoewel deze reviewer op een aantal punten wel heel ver gaat, sta ik wel achter de conclusie dat het lui schrijfwerk is, en dat de DS9-achtige subtiliteit die in de serie leek te komen in één keer volledig afgeslacht is. Doodzonde. Echt heel cheap. Star Trek was ooit ook nog relatief harde sci-fi, weliswaar technobabble die niet per se ergens op sloeg maar nu worden het haast sprookjes en fantasy.

Ik vind het jammer en ben echt teleurgesteld. Hopelijk lezen de schrijvers deze reviews ook en doen ze er iets mee.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Sorcerer8472 en @temp00 Hier kun je al je frustraties (of niet), over ST:Discovery kwijt:

[Serie] Star Trek: Discovery

dan staat tenminste alle bagger op één plek bij elkaar. :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Het hele seizoen van Discovery was inderdaad matig maar de laatste aflevering maakte sommige dingen goed.

spoiler:
Vance die gewoon normaal doet. Osyraa eruit geschoten. Het sucal gebeuren toch wel star trek TNG achtig en het einde met de oude star trek soundtrack

Maar die turbolift kon echt niet.

Queen's gambit: wat een ontzettend fijne serie.

[ Voor 7% gewijzigd door horizon1978 op 09-01-2021 23:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:52
temp00 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:45:

Dirk Gently's Holistic Detective Agency ook goed te pruimen trouwens :)
Jammer dat van Dirk geen nieuwe seizoen komt,. Ik vond het geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
Ik krijg sinds vandaag de melding:
"Er blijkt een probleem te zijn met het betaalmiddel dat je wilt gebruiken".
Vreemd, aangezien er niks vreemds is met mijn creditcard. Ook een andere creditcard wordt niet geaccepteerd. Iemand hier ervaring mee?

Edit: denk het ligt aan een betaalmiddel uit NL op een buitenlands abonnement...

[ Voor 14% gewijzigd door marteltor op 10-01-2021 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 17-09 21:45

Mach

[END]Avengers

Serena schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:23:
[...]

Helemaal mee eens! 3 afleveringen gezien nu. Briljant!
spoiler:
Maar wel met het meest onbevredigende einde ooit.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dit. Ga inderdaad kijken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
sverzijl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Soms is genoeg gewoon genoeg. Behalve Black Mirror, daarvan is nooit genoeg. Maar waar blijft die ? :(

Around January 2020, Brooker and Jones announced their departure from House of Tomorrow, the show's production company with the Endemol Shine group which the two had led, during their negotiations with Netflix that had started mid-2019. Variety reported that intellectual property issues were at the center of this change, with the series' rights held by Endemol.[62] By February 2020, Brooker and Jones established Broke and Bones, a new production company with each having a 50% stake in it.[63] Netflix had arranged a long-term contract for series and other production rights with the Broke and Bones company by July 2020, though rights for Black Mirror at this stage still remained with Endemol, leaving Brooker and Jones unable to produce additional seasons unless new agreements were put in place, according to Variety.[64]

In a May 2020 interview with Radio Times, Brooker questioned whether the public mood would suit a sixth season of Black Mirror and said that he had been working on more comedic projects.[65]

Gekaapt door Endemol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Laatst online: 14:58

Honesty

kattenneus!

Gisteren death to 2020 gezien, best wel bizar om terugblikken te zien van dat jaar. Niet super grappig ofzo maar goede acteurs en soms is het wel grappig

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
dawg schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:23:
[...]

Dit. Ga inderdaad kijken. :)
Ik vond Lupin eigenlijk matig. Er kwam laatst een animatie film uit (IMDB: Lupin III: The First (2019) - Lupin III - The First) en had een spannende "meester kleptomaan" serie verwacht. Die animatie film is dan weer gebaseerd op een Manga reeks, die weer gebaseerd is op de boeken reeks.

Vond het allemaal net niet, maar misschien te hoge verwachtingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Honesty schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:38:
Gisteren death to 2020 gezien, best wel bizar om terugblikken te zien van dat jaar. Niet super grappig ofzo maar goede acteurs en soms is het wel grappig
Vooral die scene van Lisa Kudrow (Friends) die eigenlijk de pers mevrouw van Trump na doet was eigenlijk spot-on, vooral na vorige week. Andere goeie: "President and experimental pig-man, Donald Trump."
(pigman is weer een referentie naar Seinfeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:06

gws24

Thinking is hard!

loekf2 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Ik vond Lupin eigenlijk matig. Er kwam laatst een animatie film uit (IMDB: Lupin III: The First (2019) - Lupin III - The First) en had een spannende "meester kleptomaan" serie verwacht. Die animatie film is dan weer gebaseerd op een Manga reeks, die weer gebaseerd is op de boeken reeks.

Vond het allemaal net niet, maar misschien te hoge verwachtingen.
Heb eigenlijk gedeeltelijk hetzelfde. Het verhaal an sich is goed met goede acteurs maar die plots om bv dat halssnoer te stelen of om in de gevangenis te komen en er weer uit zijn echt kinderboek simpel van niveau. Alsnog heel veel plot gaten en veel hangt af van de domheid van de politie/bewakers in plaats van dat het nou zo briljant bedacht is. En dat haalt het geheel qua niveau weer naar beneden. Ik zou het dan ook als licht vermaak classificeren maar briljant zoals sommigen hier het noemen zeker niet.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Ik vind Lupin ook niet veel, met name om de de manier waarop Lupin problemen oplost en met "slimmigheidjes" komt die iedere idioot van mijlen ver aan ziet komen of niet lukken. Lupin is geniaal, de rest een stelletje dommeriken. Ik krijg er een beetje een casa de papel gevoel bij. Oftewel: luie schrijvers die niet echt iets slims kunnen verzinnen en zo de meeste sterke dingen rechtbreien om maar uit het verhaal te komen.

Ik kan mijn verstand redelijk op nul zetten maar dit gaat me te ver en is gewoon lazy writing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:11
De live action-film van Ryuhei Kitamura en anime van Hayao Miyazaki zijn veel leuker dan deze flopserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
P-Rock schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:19:
De live action-film van Ryuhei Kitamura en anime van Hayao Miyazaki zijn veel leuker dan deze flopserie.
O shit ik wilde juist met beginnen hier aan omdat ik Lupin III zo vet vind (de film uit de jaren 80 alweer).
Maar vanuit nostalgisch oogpunt niet doen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:19

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

G_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:52:

Ben wel benieuwd naar Stranger Things, maar naar La Casa de Papel eigenlijk iets minder.

Hoewel er nog steeds leuke plotwendingen in zitten vind ik nu meer een over de top Luc Bessonachtige actie komedie.

Ik ga natuurlijk wel kijken. :+

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:19

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Begin erg goed naar het einde iets minder.

spoiler:
Redelijk voorspelbaar dat het tegen het einde niet goed zou gaan.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik heb dit weekend Cobra Kai S3 gebinged. Het is mooi hoe Cobra Kai zo handig nostalgie weet te vermengen met een nieuw verhaal. Dit lijkt me toch een natte droom van menig producer om zo een oude franchise weer nieuw leven in te blazen.

Wat Cobra Kai zo goed doet is dat het zichzelf niet te serieus neemt en de evenementen uit de (eerste) film in een ander daglicht zet. Was Daniel nou wel of niet degene die met vechten begon? Als je het Johnny vraagt wel, maar Daniel ziet het anders natuurlijk. Ook leuk dat de twee zijn verwisseld van positie, Johnny was vroeger rijk en kan nu amper de eindjes aan elkaar knopen en voor rivaal Daniel is het precies andersom. Zoals @PWM zegt vervaagt de lijn tussen goed en slecht regelmatig.

William Zabka is geweldig als Johnny Lawrence die in de jaren 80 is blijven hangen. Aan de ene kant heel sneu, omdat dat zijn hoogtijdagen waren en aan de andere kant lachen, omdat zijn opvattingen, gedrag en opmerkingen niet meer kunnen. Verder leuk dat de will they/won't they relatie nu tussen Johnny en Daniel is, waarbij het de vraag is of ze vrienden kunnen worden.

Is er niks negatiefs te zeggen? Jawel, het verhaal van de tieners is zo voorspelbaar als wat en de knokpartijen worden steeds ongeloofwaardiger. Ook de allianties van mensen verwisselen per aflevering. Aan de andere kant kan je zeggen dat dit wel weer typisch jaren 80 is.

Cobra Kai is zeker een leuke serie om de tijd mee te doden, heeft leuke cliffhangers waardoor je toch snel weer de volgende aflevering wil zien en met een half uur per aflevering blaas je zo door de seizoenen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
YouTube: Netflix 2021 Film Preview | Official Trailer

Een mooie trailer van aanstaande films die dit jaar op NF komen.
Zijn wel wat films waar ik naar uit kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Sunfalls schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:47:
YouTube: Netflix 2021 Film Preview | Official Trailer

Een mooie trailer van aanstaande films die dit jaar op NF komen.
Zijn wel wat films waar ik naar uit kijk.
Heel slim van Netflix met de quote aan het einde. (New Movies. Every Week. All Year.)
Of we naar de bioscoop kunnen gaan is erg onzeker maar Netflix biedt in ieder geval meer dan genoeg films.
Zelf ben ik benieuwd naar Red Notice, Malcolm & Marie, Thunder Force, Yes Day, Sweet Girl en Don't Look Up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Op Deadline is er trouwens een interessant interview met Scott Stuber (Head of Original Films bij Netflix) over de groei van Netflix-films en de acteurs die Netflix heeft gestrikt voor 2021:
https://deadline.com/video/netflix-2021-movie-slate/

Van het persbericht:
Netflix will bring you a new movie every week featuring the biggest stars including Leonardo DiCaprio, Sandra Bullock, Dwayne Johnson, Idris Elba, Meryl Streep, Zendaya, Jennifer Lawrence, Ryan Reynolds, Jennifer Garner, Gal Gadot, Dave Bautista, Naomi Watts, Jake Gyllenhaal, John David Washington and Octavia Spencer. And films from your favorite filmmakers like Zack Snyder, Nora Fingscheidt, Joe Wright, Antoine Fuqua, Shawn Levy, Robert Pulcini and Shari Springer Berman and the directorial debuts from Halle Berry and Lin-Manuel Miranda.
In deze PDF van Netflix staan alle films die in 2021 uitkomen.

[ Voor 62% gewijzigd door VirinR op 12-01-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
VirinR schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:05:
[...]

Heel slim van Netflix met de quote aan het einde. (New Movies. Every Week. All Year.)
Of we naar de bioscoop kunnen gaan is erg onzeker maar Netflix biedt in ieder geval meer dan genoeg films.
Zelf ben ik benieuwd naar Red Notice, Malcolm & Marie, Thunder Force, Yes Day, Sweet Girl en Don't Look Up.
Ik vindt het vooral tof dat ze veel mensen op deze manier de kans geven een film te regisseren en op die manier nieuwe content creëren. Ik denk dat het een win-win situatie is in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Waar blijft Drive To survive Seizoen 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:15
G_Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:53:
Waar blijft Drive To survive Seizoen 3?
Ik neem aan zo'n 2 weken voor start F1 seizoen.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
In 2 avonden weg gekeken. Geweldig inderdaad! Misschien omdat er voor mij veel bekende locaties in voor komen, tot het einde aan toe waar ik afgelopen zomer nog ben geweest.

Maar gaaf verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:50
DikkeBMW schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:18:
Heb dus nu na Mindhunters ook Manhunt: Unabomber gekeken. De eerste vond ik duidelijk beter dan de 2e, maar beide waren wel tof.

Wat kunnen jullie mij aanraden in dit straatje?
Afgelopen week gestart met Manhunt: Unabomber, zojuist uitgekeken. Vond het een geweldige serie.

Even het topic langsgelopen of mensen die deze serie ook hebben gekeken nog andere aanraders hadden. Aankomende week starten met Mindhunter.

Maar kan iedereen Manhunt aanraden.

Dit zijn series die ik alleen kijk. Met mijn vriendin heb ik recent Queens Gambit afgerond en kijken we nu naar Lupin.

[ Voor 9% gewijzigd door G33st op 16-01-2021 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:27
mathy_ schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:45:
[...]

In 2 avonden weg gekeken. Geweldig inderdaad! Misschien omdat er voor mij veel bekende locaties in voor komen, tot het einde aan toe waar ik afgelopen zomer nog ben geweest.

Maar gaaf verhaal.
Lupin idd gaaf verhaal, maar wat mij (ons) betreft een super onbevredigend einde. Geen greintje closure. :(

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Pagina: 1 ... 184 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.