• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
g0tanks schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:40:
Voor de serie hebben ze onder andere Garry Kasparov (voormalig wereldkampioen) ingeschakeld als consultant. De schaakmatches die ze laten zien zijn dus ook echt goed bedacht. Als je een beetje kan schaken dan is het ook de moeite waard om een analyse van de laatste match te bekijken:
Op Play Magnus is er ook een stuk over geschreven (https://blog.playmagnus.c...id-review-by-play-magnus/) en zijn er speciale schaaklessen aan gewijd (Beth Harmon’s Killer Moves).

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Honesty

kattenneus!

wiemelen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:22:
Net de 1ste aflevering van "The Liberator" gezien.
Best een aanrader.
Beetje ongewoon beeld wel, maar niet storend.
Net alsof je kijkt naar een film geprojecteerd met een oude slechte projector op een versleten doek.
Heb hem net afgekeken, zijn maar 4 afleveringen van 50 minuten maar de moeite waard. Had het wel beter gevonden met e chte acteurs maar dit was dragelijk. Alleen op de hoofdpersoon na leken ze allemaal zo op elkaar.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 21:00

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik was begonnen met The Liberator, ik vond het te veel tekenfilm. Al vrij snel afgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier was het ook ff doorbijten bij the liberator.

Maar ja het was ww2 gerelateerd dus dan moet ik het zien :)
De stijl had van mijn iet gehoeven + het was per scene ook heel verschillend mbt kwaliteit.
Maar voor mij had het niet gehoeven die photoshop filter.....

Verder was de serie niet heel bijzonder. Was ook te gehaast en te groot verhaal om in 4 episodes te proppen. Dus ook dat was jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

The Queen's Gambit is wel heel erg ontzettend en uitzonderlijk goed gedaan zeg, heb hem in een paar dagen afgekeken (voor mijn doen is dat ontzettend snel). _O_

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:49
'Space Force' Renewed for Season 2 at Netflix
Ik vind het wel verrassend gezien de eerste seizoen niet al te best was. Daarnaast zal Steve Carrell doorgaan met zijn rol in The Morning Show en Ben Schwartz heeft een hoofdrol bemachtigd in de comedyserie The Afterparty (beiden op concurrent Apple TV+).
Opnames zullen dan ook beginnen in 2021.

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 15-11-2020 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR

En Big Mouth S4 komt op 4 december uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
The Crown S4 staat erop. Eerste aflveringen zijn genieten met Thatcher, echt briljante rol.

Oh voor de fans.. de stekker ligt uit The Order, stopt na 2 seizoenen.

Nog een aanrader, gisteren genoten van Dash en Lily. Gebaseerd op een boek, waar ook een deel twee van is. Gezien de reviews op IMDB, zou met niet verbazen als er een tweede reeks komt. Beetje cliche, maar typische romcom voor dit deel van het jaar.

[ Voor 43% gewijzigd door loekf2 op 15-11-2020 10:45 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

titans de serie: leuk maar weer zo'n overdreven superheldenserie met goede personages en een vreemd verhaal. Over superhelden en hun probleempjes. Wel goed maar haalt het niet bij the boys op Amazon Prime.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Salvatron schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:07:
titans de serie: leuk maar weer zo'n overdreven superheldenserie met goede personages en een vreemd verhaal. Over superhelden en hun probleempjes. Wel goed maar haalt het niet bij the boys op Amazon Prime.
Ik vind dat hele DC gebeuren wel leuk. Ooit mee gekapt, maar toch weer opgepakt. Erg leuk de laatste (crisis) cross over. Ook Black lightning was aanwezig en je zag enkele keer de characters uit dc titans. Het voelde een beetje als de laatste Marvel film.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Iemand idee of het mogelijk is om de thumbnail van de volgende episode te verwijderen? Nu komt die altijd in beeld met doorgaan naar nieuwe episode. Maar 9 van de 10 keer bevat die wel een spoiler......... Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Paulus07 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:16:
Iemand idee of het mogelijk is om de thumbnail van de volgende episode te verwijderen? Nu komt die altijd in beeld met doorgaan naar nieuwe episode. Maar 9 van de 10 keer bevat die wel een spoiler......... Super irritant.
Gewoon uitzetten dat hij automatisch naar de volgende aflevering gaat?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:58

Honesty

kattenneus!

Gisteren away afgekeken, tergend traag en ik heb nog nooit zo vaak met mijn telefoon in handen gezeten als met deze serie.
Ga nu aan de Crown beginnen.

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

VirinR schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:23:
'Space Force' Renewed for Season 2 at Netflix
Ik vind het wel verrassend gezien de eerste seizoen niet al te best was. Daarnaast zal Steve Carrell doorgaan met zijn rol in The Morning Show en Ben Schwartz heeft een hoofdrol bemachtigd in de comedyserie The Afterparty (beiden op concurrent Apple TV+).
Opnames zullen dan ook beginnen in 2021.
Ik vrees dat dit heel erg subjectief is. Ik vond Space Force bijvoorbeeld geweldig. Malkovich en Carrell waren geweldig samen. Productiewaarde was ook erg goed. Ik kijk uit naar het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sorcerer8472 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:29:
Ik vrees dat dit heel erg subjectief is. Ik vond Space Force bijvoorbeeld geweldig. Malkovich en Carrell waren geweldig samen. Productiewaarde was ook erg goed. Ik kijk uit naar het vervolg.
:Y

Ik vond het ook erg goed. Blij te horen dat er een s2 komt.

The Liberator: de stijl was wennen maar uiteindelijk vond ik het wel wast toevoegen zelfs. Ook: alternatief was een serie van budget a la Band of brothers geweest en dat zie ik niet gebeuren. Deze omweg vond ik wel mooi gekozen. Lag het aan mij of zat in de laatste aflevering ook BoB-muziek?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor de nieuwe Band of Brothers moeten we denk nog tijdje wachten tot die gaat uitkomen en klaar is met filmen. Maar er komt wel iets aan genaamd "the Bomber Boys". Mits ze opnieuw die naam weer gaan aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Coenen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:11:
Ik was begonnen met The Liberator, ik vond het te veel tekenfilm. Al vrij snel afgezet.
Ik heb hem gisteren ook proberen te kijken.
Voor mijn gevoel hebben ze de acteurs gefilmd voor een green screen en alles er overheen geprojecteerd.
Het voelde me allemaal TE nep aan om van te kunnen genieten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Player1S schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:46:
[...]

Ik heb hem gisteren ook proberen te kijken.
Voor mijn gevoel hebben ze de acteurs gefilmd voor een green screen en alles er overheen geprojecteerd.
Het voelde me allemaal TE nep aan om van te kunnen genieten.
Het heet rotoscopie. Zie ook A Scanner Darkly met Keanu Reeves uit 2006, of de Amazon Prime-serie Undone uit 2019, die zeer hoge scores heeft op RT. The Liberator doet het daar ook een stuk minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
Sorcerer8472 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:07:
[...]

Het heet rotoscopie. Zie ook A Scanner Darkly met Keanu Reeves uit 2006, of de Amazon Prime-serie Undone uit 2019, die zeer hoge scores heeft op RT. The Liberator doet het daar ook een stuk minder goed.
Undone vond ik zeer verfrissend, een mooie serie.

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Queens Gambit is voor mij de beste serie van dit jaar. Ongekend goed. Zeer uniek, geweldig acteerwerk, mooie karakterontwikkeling en een tijdsgeest die (ook visueel) super is vastgelegd.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 16:01
Her en der lees ik op Facebook dat de reeks “How to get away with murder” een serie is die men moet gezien hebben,Ik ben geraakt tot de helft van seizoen twee,
Seizoen 1 is nog te volgen,maar vanaf seizoen twee worden diverse cases (gebeurtenissen) tegelijk behandeld en is het overzicht ver zoek,Men springt van de hak op de tak en ook dus met de namen van de personages,
Dan gaat men de personages ook nog bijnamen geven wat resulteert dat ik veel moet terugspoelen om er nog iets van te begrijpen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ivan4you schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:44:
Her en der lees ik op Facebook dat de reeks “How to get away with murder” een serie is die men moet gezien hebben,Ik ben geraakt tot de helft van seizoen twee,
De eerste seizoenen zijn wel het beste.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb die 4 en een half seizoen volgehouden geloof ik. Begin is echt sterk, maar hoe verder je komt hoe ongeloofwaardiger en hoe meer herhaling van zetten eigenlijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ook, heb Band of Brothers maar weer opnieuw aangezet :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ArthurMorgan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:58:
Ik heb die 4 en een half seizoen volgehouden geloof ik. Begin is echt sterk, maar hoe verder je komt hoe ongeloofwaardiger en hoe meer herhaling van zetten eigenlijk.
Inderdaad, in het begin is dat wel tof maar je kan daar niet elk seizoen opnieuw mee aankomen. Ook de politiek ging me iriteren (op het eind waren de helft van de spelers gay ofzo)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Deze week de laatste aflevering van Barbaren gekeken. Ik had al gelezen dat het geen hoogstaande serie was, maar het begon best vermakelijk. Sowieso vind ik de Romeinse tijd wel interessant en de teaser zag er vet uit. Maar uiteindelijk is het wel héél simplistisch allemaal, vol clichés. Het ergste is echter het personage Segestes. Het stereotype 'altijd bezig met snode plannetjes'-personage dat súper doorzichtig is maar waarbij iedereen zoiets lijkt te hebben van 'ach, boeie :D '

spoiler:
Al binnen 5 minuten leer je dat hij bereid is zijn eigen dochter uit te huwen omdat hij er persoonlijk beter van wordt. Hij heeft ook constant die blik van 'ik heb plannetjes en ben geweldig'. Maar goed, binnen 5 minuten weet je dus al dat je hem in de gaten moet houden. Binnen 10 minuten weet je dat hij niet op één lijn zit met z'n leider (Reik) en binnen 20 minuten leer je dat hij loyaal is aan Rome (het kussen van de adelaar). Binnen 5 minuten van aflevering 2 verraadt hij zijn eigen volk. Vervolgens rijdt hij samen met de Romeinen hun kamp binnen en eisen ze hun standaard op en later wordt het bevestigd dat mensen weten dat hij 'rijdt met de Romeinen'.

Maar vervolgens mag hij wel aanwezig zijn bij een meeting waarbij de aanval op de Romeinen wordt besproken :+ Daarna probeert hij Ari te backstabben, waar Ari bij is. In de laatste aflevering doet Segestes alsof z'n neus bloed en hakt ie triomfantelijk de kop af van Varus. Ari ziet ie ook nog maar die doet niks. Like wut 8)7 In aflevering 1 zei ik na zijn verraad tegen m'n vriendin dat ie het niet zou overleven zodra de Romeinen zouden vertrekken... Vervolgens naait ie z'n volkje nog een paar keer. Dat weten ze. Maar niemand die wat doet :X

Zo'n personage als Segestes is gewoon puur om lui schrijfwerk te verbloemen en dat haalt wat mij betreft heel de serie omlaag. Die was al niet hoogstand, maar als je dit soort trucjes nodig denkt te hebben dan ben je af wat mij betreft.

Om dezelfde reden had ik ook echt moeite met Lost in Space waarbij Dr. Zachary eenzelfde rol vervulde. Een super doorzichtig personage puur en alleen bedoeld om alles dwars te bomen om wat voor reden dan ook. Altijd bezig met plannetjes en helemaal vol van zichzelf. Dat doet me altijd denken aan van die kinderseries waarbij de slechterik vol in beeld, achter het hoofdpersonage, iets doet wat niet mag waarna het hoofdpersonage dan vraagt 'weten jullie waar de slechterik is?' :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Ik heb 'm om ongeveer hetzelfde, of juist het tegenovergestelde, afgezet na de eerste aflevering: ik vond het te weinig tekenfilm/animatie :+ Het is echt gefilmd, en later met een techniek gemaakt tot een 'tekenfilm', maar vrijwel de gehele aflevering zat ik te denken "ik had net zo goed naar de gefilmde versie kunnen kijken, had ze ook een boel nabewerking gescheeld" :P

Voor mij was het tekenfilm-sausje, om het even oneerbiedig te zeggen, te gimmicky en leidde het me alleen maar af. Ik had het liever óf echt als tekenfilm gezien, dus volledig geanimeerd, óf de gefilmde versie zonder de tekenfilm-saus er overheen.

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 21-11-2020 01:44 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
@SomerenV thanks voor je review dan ga ik Barbaren niet meer verder kijken. Wat je schrijft over lost in space komt natuurlijk ook deels door dat deze serie een remake van de 60's variant is. En wat ik daarover gelezen heb is dat het bijna hetzelfde verhaal is. Het viel mij bij die serie echt op hoe naief / dom sommige karakters zijn. Volgens mij kan Dr. Zachary in het bijzijn van iedereen een moord plegen en doen ze nog allemaal alsof er niks aan de hand is.. ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09

sebasd

loopt op espresso

loekf2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:43:
The Crown S4 staat erop. Eerste aflveringen zijn genieten met Thatcher, echt briljante rol.
Gisteravond de eerste aflevering gekeken, was inderdaad weer top. Heb alleen nog wel een beetje moeite om niet constant Scully te zien in plaats van Thatcher, en het accent lag er af en toe wel erg dik bovenop voor mijn gevoel, maar verder erg goed.

Daarna ook maar eens aan The Queen’s Gambit beginnen, daar kijk ik ook wel naar uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
sebasd schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:58:
[...]

Gisteravond de eerste aflevering gekeken, was inderdaad weer top. Heb alleen nog wel een beetje moeite om niet constant Scully te zien in plaats van Thatcher, en het accent lag er af en toe wel erg dik bovenop voor mijn gevoel, maar verder erg goed.

Daarna ook maar eens aan The Queen’s Gambit beginnen, daar kijk ik ook wel naar uit.
Zeker kijken, The Queen’s Gambit is gewoon beste serie van het jaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Vanmiddag 2 episodes van Knightfall gekeken. Maar weet het nog niet. Voelde beetje matig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

The OA 1e seizoen: niet slecht, maar verhaal boeide me te weinig en dan al die idiote bewegingen. Ook wat traagjes. Niet mijn ding dit, ik ga geen 2e seizoen checken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat is het toch de laatste weken huilen met de pet op met Netflix. De bitrate gaat helemaal nergens meer over.
Je kunt de pixels letterlijk tellen, zo slecht is de kwaliteit. Vooral in donkere scenes, maar ook wanneer er genoeg verlicht is.

Zit er sterk aan te denken om gewoon helemaal op te zeggen. Meer mensen hier last van? Aan de verbinding ligt het zeker niet. (kpn 1gbit). Kwaliteit staat in instellingen ook gewoon op het hoogst.

(Oh excuses, ik zit wellicht in de verkeerde thread |:( )

[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 23-11-2020 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

nergens last van, Netflix geeft goed beeld hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hier geen last van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

PcManiaxx schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:01:
Wat is het toch de laatste weken huilen met de pet op met Netflix. De bitrate gaat helemaal nergens meer over.
Je kunt de pixels letterlijk tellen, zo slecht is de kwaliteit. Vooral in donkere scenes, maar ook wanneer er genoeg verlicht is.

Zit er sterk aan te denken om gewoon helemaal op te zeggen. Meer mensen hier last van? Aan de verbinding ligt het zeker niet. (kpn 1gbit). Kwaliteit staat in instellingen ook gewoon op het hoogst.

Kijk je toevallig via een Philips tv?

Zo ja, zie Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s

Als het probleem met Philips over is ga ik ook even goed vergelijken met mijn Chromecast, die lijkt namelijk een hogere bitrate te krijgen dan de tv voor dezelfde content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
PcManiaxx schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:01:

Ik kijk op een Apple TV 4K. Voorheen geen problemen gehad, maar inmiddels is het wel duidelijk dat Netflix geen goede beeldkwaliteit levert. Bij The Crown S4 zag ik duidelijk dat het beeld niet scherp was, zowel bij donkere als lichtere scènes.
Overigens heb ik het duurste abonnement en een Caiway glasvezel abonnement met 700 Mbit/s. Mijn Apple TV 4K is met een LAN-kabel verbonden dus het kan niet aan slechte WiFi zitten.

Ik heb ook Apple TV+, Disney+, Amazon Prime Video en Videoland. Apple TV+ heeft duidelijk de beste beeldkwaliteit (kijk maar naar een aflevering van The Morning Show: het haar van Jennifer Aniston is erg gedetailleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gisteren bij mijn ouders in Nederland Bad Boys For Life en Men In Black international gedownload. Wel irritant dat dit in België niet op Netflix staat (ik kon het wel gewoon thuis kijken hierna, alleen niet casten). Mib2 en Bad Boys 2 zijn hier de nieuwste films :(

Zelfs Vlaamse series staan eerder op de Nederlandse Netflix dan op de Belgische. Ik neig ook mijn abonnement even stop te zetten en iets anders te proberen (alleen deel ik het met mijn zus wat me tegen houdt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Hier ook last van colour banding en een soort van macroblocking in donkere scenes, zelfs in Netflix producties is dit het geval. Ik heb een 4k abonnement en heb het op meerdere platformen geprobeerd, overal helaas hetzelfde liedje.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Net begonnen aan The Queen's Gambit, en man, ik wil gaan bingen.... dat is écht lang geleden dat ik zo geboeid was door 'n serie. Het klinkt echt f*cking saai, jaren 50, Amerika/Canada (weet ff niet precies waar) 'n jong meisje verliest haar ouders en blijkt een schaak-genie te zijn. Maar man wat weten ze de spanning op te bouwen en vast te houden. En ondanks dat je denkt "hmmm, die characters zijn wat een-dimensionaal", is het toch vreselijk boeiend. En gelukkig zijn de schaakscenes ook interessant voor mensen die absoluut niks met schaken hebben, dus laat je daar niet door tegenhouden.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Laatst online: 10-09 16:01
Ook een aanrader is Dead To Me.Subtiele humor en wat een acteerprestaties.Ook de hoofdspelers mogen er zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Ivan4you op 24-11-2020 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Volgens de Netflix-app komt het elfde seizoen van Archer op 4 december (volgende week vrijdag) uit *O*
De laatste aflevering werd op 28 oktober uitgezonden in de VS op FXX dus het valt nog mee met hoelang we moesten wachten op het nieuwe seizoen.
Het is in ieder geval niet zo erg als Suits. In de VS is de serie al afgelopen en wij wachten nog op het tweede deel van S8.

Hier de trailer van Archer S11:

Edit: Toevallig heeft Netflix net bekend gemaakt dat het tweede deel van Suits S8 op 23 januari uitkomt 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door VirinR op 24-11-2020 14:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Stargate SG1 seizoenen 1 tot 11 komen bij Netflix. Hopelijk geldt hun licentie ook voor de Benelux :)
https://twitter.com/NXOnNetflix/status/1331048930742657024

[ Voor 23% gewijzigd door algalid op 24-11-2020 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:43

gws24

Thinking is hard!

algalid schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:40:
Stargate SG1 seizoenen 1 tot 11 komen bij Netflix. Hopelijk geldt hun licentie ook voor de Benelux :)
Yes!!! Hopelijk komt het ook naar NL. Had eerst alle seizoenen op een minder legale wijze op een HD staan maar die heeft het begeven. Het is alleen niet in HD toch of hebben ze het geremastered inmiddels?

PS het zijn 10 seizoenen :>

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 24-11-2020 22:12 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
loekf2 schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:11:
[...]

Zeker kijken, The Queen’s Gambit is gewoon beste serie van het jaar.
Vanavond afgekeken, en we hebben het niet gauw maar vonden het echt jammer dat het klaar was.
Nu ben ik geen kenner, maar vond het echt een goed verhaal en serie.

Nu weer iets nieuws zoeken :)

Maar het seizoen had wat langer mogen zijn :D

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:32

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ivan4you schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:30:
Ook een aanrader is Dead To Me.Subtiele humor en wat een acteerprestaties.Ook de hoofdspelers mogen er zijn.
Dead to Me is inderdaad een toffe serie! Binnenkort komt er nog een derde en ook gelukkig laatste seizoen :)

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:19
Weet niet of die hier al is genoemd, maar ik heb pas "Love in the Spectrum" ontdekt. Serie van 5 afleveringen over jong volwassenen met autisme die beginnen met daten.
Heb nu twee afleveringen gezien en ik vind het zeer de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:11
Ellen Page gaat nu als man door het leven. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor de Umbrella Academy. Hij had hierin best een belangrijke rol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:12:
Ellen Page gaat nu als man door het leven. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor de Umbrella Academy. Hij had hierin best een belangrijke rol.
Hij blijft een onderdeel en speelt nog steeds een vrouw. Hij gaat wel met de naam Elliot vermeld worden in de credits.

https://nl.ign.com/the-um...aakt-bekend-trans-te-zijn

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-12-2020 12:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Kun je binnen Netflix het onderdeel 'Opnieuw bekijken' uitzetten? In mijn ogen slaat dit onderdeel nergens op. Heb ik net een serie helemaal afgerond en wordt me direct aangeboden om deze weer te gaan kijken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Iemand anders sinds deze week ook een Playback Speed optie gekregen in de UI?

In mijn geval zie ik hem binnen Safari:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvZloPdeCaga7x2LP7frcPMbvGA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7yKOcRGS8G5GeRucQNUpNAE9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
kazuka schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:35:
Iemand anders sinds deze week ook een Playback Speed optie gekregen in de UI?

In mijn geval zie ik hem binnen Safari:

[Afbeelding]
In de iPadOS app zat dit al een tijdje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Op 1 januari verschijnt het laatste seizoen van Modern Famliy.
https://www.superguide.nl...nkort-naar-netflix-series

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

The Queen's Gambit: serie met slechts 7 afleveringen - en dat is heus wat magertjes - over een schakende vrouw die een zonderling is. Ze wil schaken, schaken en nog eens schaken. Goed bedachte serie over een onderwerp waar je normaal gesproken geen serie over maakt (ik niet in ieder geval), goed gefilmd en kan de aandacht goed vasthouden. Een vervanger voor Star Trek vind ik het evenwel niet.

Gambieter, als je dit leest, deze serie is echt iets voor jou!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wij hebben hier idd genoten van The Queen's Gambit!

Top. d:)b Vooral de laatste 2 afleveringen, toewerkende naar de climax in Rusland; nooit geweten dat schaken zo spannend kon zijn.

Saillant Nederlands tintje aan het geheel: tijdens zo'n extreme dip van alcohol misbruik wordt 'Venus' van Schocking Blue gebruikt als sfeermaker. 8)

ik ga morgen overigens gewoon weer naar Star Trek Discovery kijken...

[ Voor 11% gewijzigd door ehtweak op 03-12-2020 10:01 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:48
Mijn pa moet binnenkort geopereerd worden en zal enkele weken plat moeten doorbrengen. Heeft nooit Netflix genomen, want kijkt er te weinig voor. Nu wil ik tijdelijk mijn account aan zijn TV koppelen. Officieel mag het niet, maar iedereen doet het volgens mij. Zijn er mensen ooit op aangesproken?

Ik heb nu profielen voor al mijn gezinsleden en zou voor hem een nieuw profiel aan willen maken. Is het mogelijk om onze profielen op zijn tv onzichtbaar te maken, of is het alles of niks? Hetzelfde geldt natuurlijk voor een ouderprofiel dat eenvoudig door een kind aan te klikken is, als alle profielen altijd in beeld staan...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik ken niemand die (bij normaal gebruik) hier last van heeft gekregen. Afhankelijk van de TV app kan iedereen alles zien van iedereen. Er is 1 loginnaam/password want 1 account.

Maar: enkele weken, dan kan je toch ook een abo nemen voor 1 maand? Of een trial bij een concurrerende dienst.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VirinR
coelho schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:32:
Mijn pa moet binnenkort geopereerd worden en zal enkele weken plat moeten doorbrengen. Heeft nooit Netflix genomen, want kijkt er te weinig voor. Nu wil ik tijdelijk mijn account aan zijn TV koppelen. Officieel mag het niet, maar iedereen doet het volgens mij. Zijn er mensen ooit op aangesproken?

Ik heb nu profielen voor al mijn gezinsleden en zou voor hem een nieuw profiel aan willen maken. Is het mogelijk om onze profielen op zijn tv onzichtbaar te maken, of is het alles of niks? Hetzelfde geldt natuurlijk voor een ouderprofiel dat eenvoudig door een kind aan te klikken is, als alle profielen altijd in beeld staan...
Voor zover ik weet zijn er geen mensen aangesproken voor account sharing maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Over je tweede vraag: je kan geen profielen verbergen. Wat je wel kan doen is via een browser pincodes instellen voor de overige profielen. Dit kan je doen bij Account en vervolgens Profiel en Ouderlijk Toezicht. Daardoor kan je vader alleen op zijn eigen profiel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
algalid schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:40:
lijkt alsof we het toch niet hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
iscara schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:35:
lijkt alsof we het toch niet hebben gekregen.
Neen, blijkbaar is het enkel voor de US, helaas. Ik zie online wel vragen of andere landen het gaan krijgen maar Netflix negeert stoicijns de requests.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 11:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

pgs010 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:27:
Vandaag ben ik begonnen aan the Queen's Gambit en volgens mij is dit een hele mooie miniserie!
Afgelopen 2 dagen helemaal gekeken. Ontroerend, stijlvol, goed tempo en je verdwijnt helemaal in het verhaal. En ook prachtige muziek die erbij gemaakt is. Zit daar nu naar te luisteren. Echt een absolute aanrader wat mij betreft. 5/5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnvl435V5mG5chbX26464ZDnECI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uUK2ZmSoPbY2vMYZUrFSW23t.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door MrMarcie op 03-12-2020 23:43 ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Is er al iets bekend over The Blacklist of Lucifer? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

VirinR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:53:
Volgens de Netflix-app komt het elfde seizoen van Archer op 4 december (volgende week vrijdag) uit *O*
De laatste aflevering werd op 28 oktober uitgezonden in de VS op FXX dus het valt nog mee met hoelang we moesten wachten op het nieuwe seizoen.
Het is in ieder geval niet zo erg als Suits. In de VS is de serie al afgelopen en wij wachten nog op het tweede deel van S8.

Hier de trailer van Archer S11:
[YouTube: Archer Season 11 Trailer (HD)]

Edit: Toevallig heeft Netflix net bekend gemaakt dat het tweede deel van Suits S8 op 23 januari uitkomt 8)7
[Embed]
Nu ineens veranderd naar 11 december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:32:
[...]

Nu ineens veranderd naar 11 december :(
Klopt, ik zag het gisteravond ook al.
Ik keek er echt naar uit want ik heb dit jaar alle tien seizoenen gekeken. Het is gelukkig geen maand langer wachten.
Gelukkig hebben we nu wel Big Mouth S4 dus daar vermaak ik mij wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vorige week hebben wij hier thuis nogmaals seizoen 4 van:
Wikipedia: The Bridge (2011 TV series)
gekeken.

't Was al bijna 2 jaar geleden dat ik het afsluitende seizoen gezien had. Maar het was toch wederom en verfrissend en verrassend om het nog keer mee te maken, deze Scandinavische krimi.

Broen/Bron

https://www.netflix.com/nl-en/title/70254188

Echt een aanrader. Prachtig hoe dat karakter van Saga wordt neergezet. Meesterlijk. d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Snowpiercer S2 komt wss uit op 1 februari (25 januari in US)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:13
Krijg sinds vorige week als ik Netflix opstart een melding om account te verifiëren via email code of later verifiëren, hebben dit meer gebruikers?

Me account wordt binnen familie gedeeld met max 4 personen, heb hem al zeker 3 jaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Amaze86 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:40:
Krijg sinds vorige week als ik Netflix opstart een melding om account te verifiëren via email code of later verifiëren, hebben dit meer gebruikers?

Me account wordt binnen familie gedeeld met max 4 personen, heb hem al zeker 3 jaar.
Nee, nooit gehad. Ik krijg wel altijd een update per mail van een nieuwe login, maar dat is al jaren. Wij delen het met drie.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerekool_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:11
Amaze86 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:40:

Jep, wij hebben dezelfde melding gehad.
Kwestie van de beheerder van het account contacten en de code binnen 15 min invullen welke op de mail terecht komt.

Ik snap de maatregel wel om van "leeches" af te komen die accounts gebruiken van vage of verre kennissen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Toch nog even Tabula Rasa onder de aandacht brengen. Beetje traag, maar wat een plot. Niets is wat het lijkt.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Toevallig @Joris748, ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken. Bij vlagen vond ik het wel wat lang duren / erg rustig aan gaan in het verhaal maar blij dat ik het heb afgekeken. Een aanrader.

Net begonnen aan The Fall, prima 1e aflevering. Deed me ergens denken aan Luther, kijken hoe dat verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Joris748 schreef op zondag 13 december 2020 @ 00:02:
Toch nog even Tabula Rasa onder de aandacht brengen. Beetje traag, maar wat een plot. Niets is wat het lijkt.
't Is alweer een tijdje geleden dat we dit gekeken hebben.
ehtweak in "Netflix Nederland en België"
Maar, zeker voor een Nederlandstalige productie, een aanrader. d:)b En idd, niets is wat het lijkt... Pas tegen het einde begin je door te krijgen hoe e.e.a. echt in elkaar steekt.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Deze week ben ik beginnen met Lucifer. Ik heb nu 2,5 aflevering gezien. Ik denk dat ik met de serie stop. Het lijken allemaal redelijk losse aflevering (geen vervolg serie) en het pakt me niet echt. Wat vinden jullie van deze serie? Wordt het beter? Moet ik nog even volhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 23:59
meesje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:29:
Deze week ben ik beginnen met Lucifer. Ik heb nu 2,5 aflevering gezien. Ik denk dat ik met de serie stop. Het lijken allemaal redelijk losse aflevering (geen vervolg serie) en het pakt me niet echt. Wat vinden jullie van deze serie? Wordt het beter? Moet ik nog even volhouden?
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kan niet wachten op nieuwe seizoen van Lucifer.
Het zijn elke episode losse dingen die ze oplossen, maar het is wel een doorlopend verhaal mbt de personages etc. Was aangenaam verrast. leuke actie, humor en soms goede cliffhangers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik vond het zo verschrikkelijk slecht op ieder vlak dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Maar het is echt gewoon dom en ondoordacht. Het zal prima vermaak zijn maar ik had er goede verhalen over gehoord, voor mij persoonlijk 1 van de slechtere series waar ik in 2020 aan begonnen ben. Op t.net is men over het algemeen best positief erover.

Het was voor mij persoonlijk erg oppervlakkig en vooral gewoon heel erg dom, ik snap wat ze hebben proberen te doen maar ze slaan de plank volledig mis en het is zo inconsequent allemaal. Het hele we zijn slecht ohnee we zijn toch good guys voelt ook geheel willekeurig aan en zit 0,0 logica achter.

Ik zou het pas aanzetten als je echt door je gehele corona aanbod heen bent. Alles hierboven is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Maar DC series zijn gewoon echt superslecht (the flash, arrow etc) en dit is niet eens de beste DC serie. Wat ook al veel zegt.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 16-12-2020 12:27 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Het moet je ding zijn. Wat hier al wordt aangegeven, het zijn losse aflevering met een achterliggend verhaal. Maar 't duurt wel een paar seizoenen voordat dat verhaal goed tot wasdom komt vind ik. En het is een typisch Amerikaans iets, goed concept, maar de uitwerking is minder en veranderd al snel in een politieserie met een standaard iedere aflevering een nieuwe case. Heel veel filler episodes, die vooral leunen op humor en 't trucje van Lucifer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Nee, het wordt echt niet beter.
Erg overhyped die serie.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Hmm... de reacties zijn erg wisselend mbt Lucifer. Ik wilde deze serie gaan kijken omdat dit karakter behoort tot DC comics. Series als The Flash, Arrow en Black Lightning heb ik wel gezien. Daar zit een redelijk vervolg in. Maar bij Lucifer kennelijk niet, op wellicht een hele dunne rode lijn na. Ik hou bv ook niet van series als CSI, bij zulke series maakt het bijna niet uit in welke volgorde je de afleveringen kijkt.
Wat ik ergens gelezen heb is dat S4 en S5 wel binge waardig zijn. Voor nu hou ik Lucifer eventjes voor gezien. Er zijn nog meer dan genoeg andere (vervolg) series op Netflix en andere diensten. Nu maar eerst The Mandalorian kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
meesje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:01:
Hmm... de reacties zijn erg wisselend mbt Lucifer. Ik wilde deze serie gaan kijken omdat dit karakter behoort tot DC comics. Series als The Flash, Arrow en Black Lightning heb ik wel gezien. Daar zit een redelijk vervolg in. Maar bij Lucifer kennelijk niet, op wellicht een hele dunne rode lijn na. Ik hou bv ook niet van series als CSI, bij zulke series maakt het bijna niet uit in welke volgorde je de afleveringen kijkt.
Wat ik ergens gelezen heb is dat S4 en S5 wel binge waardig zijn. Voor nu hou ik Lucifer eventjes voor gezien. Er zijn nog meer dan genoeg andere (vervolg) series op Netflix en andere diensten. Nu maar eerst The Mandalorian kijken.
Tja het is heel simpel denk ik.

Vond je The Flash, arrow, black lighting leuk om te kijken? Dan zul je lucifer ook leuk vinden

Ik ben iets minder enthousiast over die series, maar dat was wel duidelijk dacht ik :9 (eerlijk is eerlijk de eerste 4 afleveringen van the flash zijn best geinig).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vond arrow en the flash niet echt wat. Maar Lucifer vind ik een van de leukste series op Netflix. Ik zie het wel als situation comedy. Dus echt een lichtvoetige serie. Maar de humor bevalt me goed. (Maar ik moet toegeven dat ik sowieso een zwak heb voor dit soort series zoals ook Sabrina en supernatural.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ach het zal altijd een smaak ding blijven ook.

Zo hoor ik meerdere mensen ook laaiend enthousiast zijn over "The Umbrella Academy". Kwam hier zelf met heel veel moeite doorheen met het 1e seizoen. Het deed me gewoon helemaal niks. Dus ook mee gestopt na seizoen 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Lucifer? Eerste paar seizoenen waren leuke simpele fluf. Maar ik heb het nieuwste seizoen op Netflix afgezet na een aflevering of anderhalf, ik werd daar haast fysiek onpasselijk van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Lucifer is echt geweldig om te kijken.
Ik kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 21:00

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voor mij ook, de eerste seizoenen van Lucifer met plezier gekeken, het laatste seizoen niet meer afgekeken.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:28

Tank80

Cyanide&&Happiness

Ik weet niet of dit hier al voorbij is gekomen maar voor wie Netflix tips zoekt: de redactie van vpro cinema schrijft iedere week een artikel met netflix tips, waarbij alles is voorzien van een korte recensie. Heb ikzelf al erg veel uitgehaald en wil ik jullie niet onthouden :*)
Filmtips voor Netflix

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:27
Ik probeer de Wolverine anime serie te kijken, maar de ondertitels zijn zo slecht dat het storend is. De vertaling zelf klopt van geen kant, maar ook de timing is helemaal verkeerd. Het is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt bij anime series.

Bij de grotere, reguliere tv series is de vertaling niet altijd geweldig, maar klopt hij meestal wel, maar bij anime is het vaak bedroevend. Ik vraag me af waar dat door komt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:20
Over anime gesproken, Samurai Champloo staat nu op Netflix. Geen idee of die dat probleem ook heeft, maar ik heb de serie al op blu-ray.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Zojuist Lucifer S1 afgerond. Ik ben blij dat ik toch vol heb gehouden. De humor kan ik wel waarderen en er zit toch wel een redelijk vervolg in (‘previously on’).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Undercover seizoen 2 afgekeken, had de 1e 5 afleveringen week per week gekeken, vond het toen wat saai beginnen.

Einde van seizoen was beter naar mijn mening :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Gezien wat eerdere posts over The Haunting of Bly Manor met lage verwachtingen het 2e deel uit 'The Haunting of' gaan kijken de afgelopen week. Maar ik snap de negatieve reacties eerlijk gezegd niet zo. Het had welliswaar weinig met horror te maken (meer 'mystery story/ghost story'), maar wij hebben ons prima vermaakt met deze miniserie. Misschien ietsje minder goed dan Haunting of Hill House, maar zeker niet slecht : 7,5.

Ik kijk alweer uit naar het volgende 'Haunting of' seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Eerste paar afleveringen gezien, maar vond het teveel cliche. We zijn er dan ook mee gestopt. Dan vind ik de flauwe grappen in iZombie nog leuker. Daar hebben we nog wat seizoenen van liggen, dus dat komt goed uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
sverzijl schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:38:
[...]

Eerste paar afleveringen gezien, maar vond het teveel cliche. We zijn er dan ook mee gestopt. Dan vind ik de flauwe grappen in iZombie nog leuker. Daar hebben we nog wat seizoenen van liggen, dus dat komt goed uit:)
Zie enkele berichten hierboven. Ik ben blij dat ik volgehouden heb. Soms moet je even doorzetten of het moet het juiste moment zijn. Zo ben ik destijds in het pre-Netflix tijdperk ooit afgehaakt bij Breukink Bad. Toen Netflix in NL beschikbaar kwam nog een poging ondernomen en vond ik het een top serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meesje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:53:
[...]

Zie enkele berichten hierboven. Ik ben blij dat ik volgehouden heb. Soms moet je even doorzetten of het moet het juiste moment zijn. Zo ben ik destijds in het pre-Netflix tijdperk ooit afgehaakt bij Breukink Bad. Toen Netflix in NL beschikbaar kwam nog een poging ondernomen en vond ik het een top serie.
Hoewel je boodschap terecht is, soms heeft iets tijd nodig.......mag je die 2 series echt niet vergelijken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:11:
[...]

Hoewel je boodschap terecht is, soms heeft iets tijd nodig.......mag je die 2 series echt niet vergelijken.......
Nee, zeker niet met elkaar vergelijken! Het ging me meer als voorbeeld. Zo heb ik bv ook eventjes de DC universe series laten rusten, maar na een tijdje vond ik het wel weer leuk om naar te kijken.

Hoe er overigens Breukink kwam te staan ipv Breaking is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meesje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:17:
[...]

Nee, zeker niet met elkaar vergelijken! Het ging me meer als voorbeeld. Zo heb ik bv ook eventjes de DC universe series laten rusten, maar na een tijdje vond ik het wel weer leuk om naar te kijken.

Hoe er overigens Breukink kwam te staan ipv Breaking is mij een raadsel.
Ja pulp vermaak waaronder ik Lucifer en de superhelden series schaar vind ik eigenlijk vaak de moeite niet meer waard om in te investeren als het niet meteen pakt. Heb ik als student wel veel gedaan, maar nu haak ik sneller af wegens gebrek aan tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vanaf morgen zou The Midnight Sky op NetFlix online moeten komen.

https://www.netflix.com/nl/title/80244645

Ben benieuwd. Volgens de eerste reviews zou het tegenvallen. We gaan het zien.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
meesje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:53:
[...]

Breaking Bad vond ik al meteen een topserie. Lucifer duidelijk niet, daar heb ik niet meer afleveringen voor nodig :) De premise was goed, uitwerking (voor mij) helaas niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
ehtweak schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:37:
Vanaf morgen zou The Midnight Sky op NetFlix online moeten komen.

https://www.netflix.com/nl/title/80244645

Ben benieuwd. Volgens de eerste reviews zou het tegenvallen. We gaan het zien.
Vanmorgen aangezet. Vind het maar slome bedoening tot nu toe. Film van twee uur, er is bar weinig gebeurd in de eerste 70 minuten. Zou hem niet 's avonds kijken, want je houdt je ogen niet open.

[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 23-12-2020 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:26
Mensen die Alice in Borderland al gezien hebben? Ik vind het een geweldige serie. Kwam hem toevallig tegen op Netflix. Is een Japanse serie mocht je daar van houden.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Pagina: 1 ... 183 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.