Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 03-07 17:23
Net salvation afgekeken. Best een goede serie. Al zitten er wel wat vreemde wendingen in seizoen 2. lijkt wat uitgerekt te zijn maar is goed te doen.

Denk dat ik 24 maar ga kijken nu. Ooit wel eens wat gezien. Was altijd wel goed

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:34
Kenny_026 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:49:
Iemand nog een serie aan te bevelen in categorie horror griezel?

Heb de bekende zoals haunting of hill house, stranger things al gezien....
Locke and Key misschien, al is die nou niet bepaald eng, de comic heeft iets meer horror /spanningselementen.

Verhaal is geschreven door de zoon van ene S. King

[Voor 6% gewijzigd door Grindtegel op 30-06-2020 21:53]

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Hier nog da 5 bloods aan het kijken. Maar weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Ook al is die nu al 2 uur bezig.....

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:43
Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:52:
[...]

Locke and Key misschien, al is die nou niet bepaald eng, de comic heeft iets meer horror /spanningselementen.

Ja gezien. Wel heel grappig... Eens een keer wat anders...

• Grindtegel
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:34
Swamp Thing en Castle Rock zijn ook erg goed, maar niet op Netflix dus aan dit advies heb je ook niks tenzij je andere manieren vind om ze toch te bekijken

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15:53
Klippy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:32:
[...]
Dark is een serie die bij mij ook een paar afleveringen duurde om er echt in te komen, het onderwerp spreekt me normaal ook niet zo aan, maar ben blij dat ik heb doorgezet.
Zodra het tijdreizen begint is het echt een top serie. De overgangen tussen karakters in hun verschillende tijden is altijd mooi gedaan en duidelijk. De sfeer klopt ook bij de tijdsperiodes en het voelt niet echt onrealistisch of over-the-top.
Ik moet nog aan seizoen 3 beginnen. 3 seizoenen voelt wel als genoeg aan voor die serie om het niet te lang te rekken.
Ik vind het één van de beste Europese series in elk geval.
Dark is echt geweldig (verwarrend).
De sfeer en de setting is wel echt geweldig, zelfs het Duits vind ik perfect passen bij deze serie.

Seizoen 3 is ook erg gaaf.
Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:52:
[...]

Tijd voor seizoen 2 _/-\o_

[Voor 15% gewijzigd door vuurtjih op 30-06-2020 23:01]

Huawei P30 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS4 Slim

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19:45

Koning-Admiraal

De commandant!

Vikings is echt Oscar waardig. Wat een serie.

‪Set your goals high, and don't stop till you get there.‬

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
The Sinner S01 afgekeken vorige week, wat een vette serie zeg. Kwam in m'n app als tip voorbij omdat S03 blijkbaar net online staat.

Ben nu bezig met Over Water S01, bijna erdoorheen. Kijkt ook prima weg. S02 komt a.s. Vrijdag online.

Het kijken van Dark S02 en S03 stel ik nog even uit tot het weer wat donkerder is 's avonds, voor het sfeertje :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18:19
Kenny_026 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:49:
Iemand nog een serie aan te bevelen in categorie horror griezel?

Heb de bekende zoals haunting of hill house, stranger things al gezien....
Ik zie 'Kingdom' de laatste tijd vaak voorbij komen op Netflix. Nog niet gekeken, maar leek wel interessant. Heeft ook wel een aardig cijfer op IMDB.

Mijn website

• DeckDekk
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 03-07 13:53
Ah, ook in NL is Community's "Advanced Dungeons & Dragons" episode verwijderd : ( (s2, ep14 zou het moeten zijn). Is toch wel één van mijn favoriete Community afleveringen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:37
DeckDekk schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:04:
Ah, ook in NL is Community's "Advanced Dungeons & Dragons" episode verwijderd : ( (s2, ep14 zou het moeten zijn). Is toch wel één van mijn favoriete Community afleveringen.
Compleet doorgeslagen om deze aflevering weg te halen. Los van dat het een fantastische aflevering is heeft de schmink van Chang helemaal niets met racisme te maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 13:58

Tripl3 D

Brother in Arms

DeckDekk schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:04:
Dit zou echt precies de volgende aflevering zijn die wij zouden gaan kijken.

Waarom is deze er dan afgehaald?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tripl3 D schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:39:
[...]
Dit zou echt precies de volgende aflevering zijn die wij zouden gaan kijken.

Waarom is deze er dan afgehaald?

Hmja. Da's geen blackface maar trollface edit: zie @Tremulant

[Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 01-07-2020 16:26]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:10

Sorcerer8472

Mens sana?

Voor de mensen die Amazon Prime Video hebben hier: de aflevering S02E14 staat daar wel nog op. Volgens mij kun je nog steeds een gratis trial nemen (en weer opzeggen), dus grijp je kans zou ik zeggen ;)

Netflix heeft ook een aflevering van The Office verwijderd. Grappig genoeg is daar iemand verkleed als zwarte piet, alleen dan wel met overdreven veel lippenstift, maar verder exact Nederlandse zwarte piet. Nog geen 5 seconden in beeld.

De keuzes van Netflix rondom Sinterklaas gaan dus wel spannend worden :+

Intussen zit ik Dark seizoen 3 te kijken, ben wel blij dat dit het laatste seizoen is zeg... wordt echt allemaal te veel van hetzelfde nu.
spoiler:
En die "3 dezelfde van 3 generaties"-gasten, dat vind ik toch een partij cringeworthy scenes zeg... Gaat nergens meer over zo. Maar goed, nog een paar afleveringen te gaan... Wie weet komt er een geniaal einde dat ik nu nog niet verwacht :+

Oh en nog een nieuwtje: Ozark is nu officieel voor seizoen 4 verlengd. Wordt een extra lang en het laatste seizoen. Spannend! Seizoen 3 was ongekend goed!

[Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 01-07-2020 12:49]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan zullen die shows van Hans Teeuwen straks ook wel weg moeten. Ik weet niet meer in welke show dat hij het verschil tussen blanken en negers gaat uitleggen maar dat gaat nog wel wat verder dan zo'n zwart geschminkte ... wat is het eigenlijk?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Tremulant
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:30
Marzman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:22:
... maar dat gaat nog wel wat verder dan zo'n zwart geschminkte ... wat is het eigenlijk?
Ik heb de aflevering niet gezien maar ik kan als D&D-nerd bevestigen dat dat een "Drow" is. Een afsplitsing van de Elf, maar dan leven ze ondergronds en zijn ze doorgaans niet zo lief.

[Voor 17% gewijzigd door Tremulant op 01-07-2020 15:50]

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 17:00
Kijktip: Maiden.

een documentaire gemaakt van het verhaal van Tracy Edwards, een 24-jarige kok op charterboten, die de schipper werd van de allereerste volledig vrouwelijke bemanning die in 1989 meedeed aan de Whitbread Round the World Race.

PSN: TDBtje

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 15:28
Marzman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:22:
Dan zullen die shows van Hans Teeuwen straks ook wel weg moeten. Ik weet niet meer in welke show dat hij het verschil tussen blanken en negers gaat uitleggen maar dat gaat nog wel wat verder dan zo'n zwart geschminkte ... wat is het eigenlijk?
Herman Finkers zal dus ook niet meer mogen op Netflix: YouTube: YouTube :'(
Pagina: 1 ... 174 175 176 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True