Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Net salvation afgekeken. Best een goede serie. Al zitten er wel wat vreemde wendingen in seizoen 2. lijkt wat uitgerekt te zijn maar is goed te doen.

Denk dat ik 24 maar ga kijken nu. Ooit wel eens wat gezien. Was altijd wel goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Kenny_026 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:49:
Iemand nog een serie aan te bevelen in categorie horror griezel?

Heb de bekende zoals haunting of hill house, stranger things al gezien....
Locke and Key misschien, al is die nou niet bepaald eng, de comic heeft iets meer horror /spanningselementen.

Verhaal is geschreven door de zoon van ene S. King

[ Voor 6% gewijzigd door Grindtegel op 30-06-2020 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier nog da 5 bloods aan het kijken. Maar weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Ook al is die nu al 2 uur bezig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:52:
[...]

Locke and Key misschien, al is die nou niet bepaald eng, de comic heeft iets meer horror /spanningselementen.

Ja gezien. Wel heel grappig... Eens een keer wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
Swamp Thing en Castle Rock zijn ook erg goed, maar niet op Netflix dus aan dit advies heb je ook niks tenzij je andere manieren vind om ze toch te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Klippy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:32:
[...]
Dark is een serie die bij mij ook een paar afleveringen duurde om er echt in te komen, het onderwerp spreekt me normaal ook niet zo aan, maar ben blij dat ik heb doorgezet.
Zodra het tijdreizen begint is het echt een top serie. De overgangen tussen karakters in hun verschillende tijden is altijd mooi gedaan en duidelijk. De sfeer klopt ook bij de tijdsperiodes en het voelt niet echt onrealistisch of over-the-top.
Ik moet nog aan seizoen 3 beginnen. 3 seizoenen voelt wel als genoeg aan voor die serie om het niet te lang te rekken.
Ik vind het één van de beste Europese series in elk geval.
Dark is echt geweldig (verwarrend).
De sfeer en de setting is wel echt geweldig, zelfs het Duits vind ik perfect passen bij deze serie.

Seizoen 3 is ook erg gaaf.
Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:52:
[...]

Tijd voor seizoen 2 _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door vuurtjih op 30-06-2020 23:01 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Vikings is echt Oscar waardig. Wat een serie.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
The Sinner S01 afgekeken vorige week, wat een vette serie zeg. Kwam in m'n app als tip voorbij omdat S03 blijkbaar net online staat.

Ben nu bezig met Over Water S01, bijna erdoorheen. Kijkt ook prima weg. S02 komt a.s. Vrijdag online.

Het kijken van Dark S02 en S03 stel ik nog even uit tot het weer wat donkerder is 's avonds, voor het sfeertje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51

Louw Post

Cerenas

Ik zie 'Kingdom' de laatste tijd vaak voorbij komen op Netflix. Nog niet gekeken, maar leek wel interessant. Heeft ook wel een aardig cijfer op IMDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeckDekk
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14-09 10:09
Ah, ook in NL is Community's "Advanced Dungeons & Dragons" episode verwijderd : ( (s2, ep14 zou het moeten zijn). Is toch wel één van mijn favoriete Community afleveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:59
DeckDekk schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:04:
Ah, ook in NL is Community's "Advanced Dungeons & Dragons" episode verwijderd : ( (s2, ep14 zou het moeten zijn). Is toch wel één van mijn favoriete Community afleveringen.
Compleet doorgeslagen om deze aflevering weg te halen. Los van dat het een fantastische aflevering is heeft de schmink van Chang helemaal niets met racisme te maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:38

Tripl3 D

Brother in Arms

DeckDekk schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:04:
Dit zou echt precies de volgende aflevering zijn die wij zouden gaan kijken.

Waarom is deze er dan afgehaald?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tripl3 D schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:39:
[...]
Dit zou echt precies de volgende aflevering zijn die wij zouden gaan kijken.

Waarom is deze er dan afgehaald?
Afbeeldingslocatie: https://mlpnk72yciwc.i.optimole.com/cqhiHLc-nuWQT0T7/w:600/h:338/q:75/https://bleedingcool.com/wp-content/uploads/2020/06/kenjeong-1.jpeg

Hmja. Da's geen blackface maar trollface edit: zie @Tremulant

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 01-07-2020 16:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

Voor de mensen die Amazon Prime Video hebben hier: de aflevering S02E14 staat daar wel nog op. Volgens mij kun je nog steeds een gratis trial nemen (en weer opzeggen), dus grijp je kans zou ik zeggen ;)

Netflix heeft ook een aflevering van The Office verwijderd. Grappig genoeg is daar iemand verkleed als zwarte piet, alleen dan wel met overdreven veel lippenstift, maar verder exact Nederlandse zwarte piet. Nog geen 5 seconden in beeld.

De keuzes van Netflix rondom Sinterklaas gaan dus wel spannend worden :+

Intussen zit ik Dark seizoen 3 te kijken, ben wel blij dat dit het laatste seizoen is zeg... wordt echt allemaal te veel van hetzelfde nu.
spoiler:
En die "3 dezelfde van 3 generaties"-gasten, dat vind ik toch een partij cringeworthy scenes zeg... Gaat nergens meer over zo. Maar goed, nog een paar afleveringen te gaan... Wie weet komt er een geniaal einde dat ik nu nog niet verwacht :+

Oh en nog een nieuwtje: Ozark is nu officieel voor seizoen 4 verlengd. Wordt een extra lang en het laatste seizoen. Spannend! Seizoen 3 was ongekend goed!

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 01-07-2020 12:49 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan zullen die shows van Hans Teeuwen straks ook wel weg moeten. Ik weet niet meer in welke show dat hij het verschil tussen blanken en negers gaat uitleggen maar dat gaat nog wel wat verder dan zo'n zwart geschminkte ... wat is het eigenlijk?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremulant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:01
Marzman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:22:
... maar dat gaat nog wel wat verder dan zo'n zwart geschminkte ... wat is het eigenlijk?
Ik heb de aflevering niet gezien maar ik kan als D&D-nerd bevestigen dat dat een "Drow" is. Een afsplitsing van de Elf, maar dan leven ze ondergronds en zijn ze doorgaans niet zo lief.

[ Voor 17% gewijzigd door Tremulant op 01-07-2020 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:18

TDB

Kijktip: Maiden.

een documentaire gemaakt van het verhaal van Tracy Edwards, een 24-jarige kok op charterboten, die de schipper werd van de allereerste volledig vrouwelijke bemanning die in 1989 meedeed aan de Whitbread Round the World Race.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
Marzman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:22:
Dan zullen die shows van Hans Teeuwen straks ook wel weg moeten. Ik weet niet meer in welke show dat hij het verschil tussen blanken en negers gaat uitleggen maar dat gaat nog wel wat verder dan zo'n zwart geschminkte ... wat is het eigenlijk?
Herman Finkers zal dus ook niet meer mogen op Netflix: YouTube: YouTube :'(

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
F_J_K schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:40:
[...]

[Afbeelding]

Hmja. Da's geen blackface maar trollface edit: zie @Tremulant
Dit gaat echt wel heel ver om een aflevering hierom te verwijderen.

Lubach heeft hier een mooi liedje voor geschreven YouTube: LU BACH - Woke om dit geneuzel te illustreren

[ Voor 16% gewijzigd door PEBKAC op 05-07-2020 10:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Laatst online: 11:16
Weet niet of ik in dit topic goed zit, maar iets stoort mij mateloos qua kwaliteit van de bitstreams van Netfix. Na het tijdeijk verlagen van de bitstream kwaliteit heb ik nu permanent dat de bitrare van 4k ultra hd op 11 mbit zit en alleen bij HDR dat ie op 15 mbit zit. Dit was voor beiden altijd 15 mbit. Heb netflix gebeld, die zeggen dat er niets is veranderd, maar dat is dus wel zo! Bijvoorbeeld de serie Dark. Altijd 4k Ultra hd 15 mbit geweest. Nu amper 7 mbit in de eerste aflevering van seizoen 1. In seizoen 3 dus 11 mbit. In mijn ogen wordt er dus geknepen in de bandbreedte. Ik heb een Ziggo complete 250mbit pakket. De tv zit rechtstreeks op connectbox aangesloten (bekabeld). Maar ook op de Blu-ray speler en de Ps4 Pro heb ik dezelfde bandbreedte. Als ik een snelheidstest doe in de app van de apparaten zitten alle snelheden boven de 40 mbit. Maar dat is het probleem waarschijnlijk ook niet, want zodra ik iets in HDR kijk schiet ie wel naar 15mbit. Haal ook met gemak die 250 download snelheid en de 25 up ook met gemak Geen hoge ping of iets dergelijks. Kunnen andere mensen is kijken wat hun bitrate is op 4K Ultra hd? Ook vindt ik de HD kwaliteit aan de lage kant, soms zelfs maar 1 of 2 mbit. Meestal zit ik rond de 4 mbit. Uiteraard heb ik al geprobeerd de apps te verwijderen en opnieuw erop te zetten. Uitloggen en opnieuw aanmelden, het werkt allemaal niet. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb ook nog steeds over het algemeen erg lage bitrates bij Netflix. 4K komt zelden boven de 10-15 Mbit, HD is over het algemeen ergens tussen de 1 & 3 Mbit. Bij bijvoorbeeld Amazon Prime is 6-8 Mbit voor HD niet ongewoon, en dat verschil is wel duidelijk zichtbaar ja.

Op m'n laptop haal ik wel wat hogere bitrates dan via m'n smart TV of via m'n Chromecast (wat ik veruit het meest gebruik) lijkt het wel. Maarja, daar gebruik ik Netflix amper dus dat is niet echt belangrijk.

[ Voor 8% gewijzigd door AtleX op 05-07-2020 12:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij is het verbruik van Netflix altijd al vrij laag geweest, Youtube gebruikt bijvoorbeeld veel meer bandbreedte. Maar dat vind ik ook niet zo boeiend, het gaat meer om hoe het er uit ziet toch?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:48
Zijn de streams niet nog steeds afgeknepen vanwege Corona dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Laatst online: 11:16
De birtate zou niet meer afgeknepen moeten worden. En ja, het ziet er broerd uit!

Dat YouTube er beter uit ziet, dat klopt al niet. Dat het mensen geen kont boeit vindt ik al helemaal vreemd. Aangezien we hier op tweakers zitten en niet op een of ander forum waar mensen hun tv op sharpness 10.000 hebben staan, vindt ik dit al helemaal raar. Ik betaal gewoon voor de 4k en wil dan fatsoenlijke kwaliteit hebben. Dan hadden we allemaal ook wel een tv van 200 euro kunnen hebben met lage kwaliteit. Want zo ziet de gestreamde kwaliteit eruit tegenwoordig. Een fatsoenlijke blu-ray film ziet er beter uit 1080p dan 4k netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

AtleX schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:48:
Ik heb ook nog steeds over het algemeen erg lage bitrates bij Netflix. 4K komt zelden boven de 10-15 Mbit, HD is over het algemeen ergens tussen de 1 & 3 Mbit. Bij bijvoorbeeld Amazon Prime is 6-8 Mbit voor HD niet ongewoon, en dat verschil is wel duidelijk zichtbaar ja.

Op m'n laptop haal ik wel wat hogere bitrates dan via m'n smart TV of via m'n Chromecast (wat ik veruit het meest gebruik) lijkt het wel. Maarja, daar gebruik ik Netflix amper dus dat is niet echt belangrijk.
Netflix heeft 4K nog nooit hoger dan 15 Mbps gedaan geloof ik. Het lijkt flink te verschillen per titel. Content die weinig bekeken wordt (afzonderlijke afleveringen van Community bijvoorbeeld) zijn erg laag qua bitrate, overal artifacts. Content die juist meer bekeken wordt (La la Land) lijkt tegen de 5-8 Mbps aan te zitten voor HD. Helaas laat m'n tv het niet zien, dus moet kijken naar wat m'n router zegt.

Hoe dan ook, over het algemeen vind ik het wel weer okee nu. Maar als ik kan kiezen of ik iets op Amazon of Netflix kijk, dan is het wel echt Amazon.

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 05-07-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

blueface schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:29:
De birtate zou niet meer afgeknepen moeten worden. En ja, het ziet er broerd uit!

Dat YouTube er beter uit ziet, dat klopt al niet. Dat het mensen geen kont boeit vindt ik al helemaal vreemd. Aangezien we hier op tweakers zitten en niet op een of ander forum waar mensen hun tv op sharpness 10.000 hebben staan, vindt ik dit al helemaal raar. Ik betaal gewoon voor de 4k en wil dan fatsoenlijke kwaliteit hebben. Dan hadden we allemaal ook wel een tv van 200 euro kunnen hebben met lage kwaliteit. Want zo ziet de gestreamde kwaliteit eruit tegenwoordig. Een fatsoenlijke blu-ray film ziet er beter uit 1080p dan 4k netflix.
Misschien dat je er pas op bent gaan letten bij de berichten over het verlagen van de bitrates?

Volgens mij is die maatregel alweer voorbij. Ik woon in Belgie en heb altijd een beetje mijn data in de gaten moeten houden en ook voor Corona deed Netflix veel minder data dan Youtube. Dat vond ik ook niet zo erg want dan was ik minder snel door mijn data heen. Dat zal wel in meer landen zo zijn, in grote delen van de VS hebben ze ook slecht of heel duur internet. Dat zal ook meespelen in de keuzes die Netflix maakt (al maakt Amazon of Youtube ze anders).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Senior developers en engineers bij Netflix spreken op congressen wereldwijd over hun unieke manier van machine learning-powered per-title encoding van content:
https://netflixtechblog.c...on-framework-e19f1e3a277f

...en hebben zelfs een nieuwe standaard ontwikkeld voor het meten van beeldkwaliteit:
https://github.com/Netflix/vmaf (meer over te vinden in hun tech blogs ook)

Echter in de praktijk zie je toch vaak dezelfde bitrates terugkomen. En zie je dat ze de tech eerder gebruiken om zo laag mogelijke bitrates te streamen, dan om met een hogere bitrate de maximale kwaliteit te kunnen bieden. Daardoor troeft Amazon Prime Video ze qua beeldkwaliteit bij gewone HD-content heel eenvoudig af. En da's gewoon hartstikke jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Net begonnen met Karppi S2.
https://www.netflix.com/nl/title/80243728

Het duurt ff voor dat de boel op gang komt. S2/E1 is een beetje saai. Maar dan beginnen de lijken bij bosjes te komen. En met alle interne fucked-up relaties/betrekkingen --> goed recept voor een spannend geheel.
Alleen die taal, dat Fins; da's wel wennen. ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 20:07
4 afleveringen van Warrior Nun gekeken. De hoofdrolspeelster is erg leuk om te zien en heeft ook een leuk karakter.
Actie valt (tot nu toe) wat tegen, als in weinig. Verwacht dat de actie nog wel toe gaat nemen. Verhaal is ook wel wat traag.
De Nederlandse Thekla Reuten overtuigt mij nog niet echt.
6/10 tot nu toe ga het wel afkijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Timminator schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:43:
4 afleveringen van Warrior Nun gekeken. De hoofdrolspeelster is erg leuk om te zien en heeft ook een leuk karakter.
Actie valt (tot nu toe) wat tegen, als in weinig. Verwacht dat de actie nog wel toe gaat nemen. Verhaal is ook wel wat traag.
De Nederlandse Thekla Reuten overtuigt mij nog niet echt.
6/10 tot nu toe ga het wel afkijken denk ik.
Eens.. verhaallijn is veel te traag, erg rommelig en ook onlogisch.
Het is dacht ik ook een europese productie. Sommige spelers zijn overigens subliem, waar anderen nog moeten werken aan hun talenten. Dat komt op sommige momenten wel flink naar voren. Als er al een seizoen 2 komt.. dan mag er wel meer tempo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Warrior Nun is idd geen topper. Ik bleef wel een tijd kijken maar het is eerder tegen de verveling. De eerste paar afleveringen kruipen vooruit en erg gericht is het niet. Waar gaat het over is wel een vraag die vaker opduikt tijdens het kijken.

Ik zie sommigen vermelden dat ze alle scenes met de krakers skippen en ik geloof ook dat ze de teen drama wat erin gestouwd hebben zonder dat het hoofdverhaal wordt geraakt. Het hoofdpersonage, Ava, is bloedirritant. Er zal wel een 2e seizoen komen, maar ik denk niet dat ik daaraan ga beginnen.

[ Voor 15% gewijzigd door algalid op 07-07-2020 22:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Trailer S2 The Umbrella Academy:

YouTube: The Umbrella Academy Season 2 | Official Trailer | Netflix

Mocht je de song uit de trailer mooi vinden - Gerard Way - Here Comes The End (feat. Judith Hill):

YouTube: Gerard Way - Here Comes The End (feat. Judith Hill)

31 juli komt ie. Waarschijnlijk dacht Amazon "ha een trailer", laten we die van The Boys ook maar releasen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:32

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Gisteren 24 aangezet :D fantastisch maar de beeldkwaliteit is dramatisch.... :/ Meer mensen dezelfde ervaring? Had gehoopt op HD maar dit lijkt wel 1995 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Shadow_Agent schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:45:
Gisteren 24 aangezet :D fantastisch maar de beeldkwaliteit is dramatisch.... :/ Meer mensen dezelfde ervaring? Had gehoopt op HD maar dit lijkt wel 1995 :X
Het is 20 jaar oud, maar wel beter dan the fresh prince ofzo. Dat komt uit de jaren 90.

Ik vind het goed te doen, al kijk ik er ook op mijn telefoon.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zit daar niet een enorm grain effect overheen? Dat meen ik me te herinneren van als ik er wel eens langs zapte op tv.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:32

Shadow_Agent

Marzman schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:11:
[...]

Het is 20 jaar oud, maar wel beter dan the fresh prince ofzo. Dat komt uit de jaren 90.

Ik op een 50" plasma, wellicht dat dat het verschil maakt ;) 24s01 komt trouwens uit 2001 zag ik. Grappig om te zien dat van de vier jongeren er maar 1 een gsm heeft bijvoorbeeld :D

@ArthurMorgan Klopt, dat vind ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Marzman schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:11:
[...]

20 jaar al weer? Ik word oud. Destijds vond ik het een gave serie. Na elke aflevering wilde ik graag de volgende kijken. Destijds overigens wel via downloads gekeken (720p), in mijn herinneringen was de beeldkwaliteit (toen op een HD ready Pana plasma) toen wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Doctor Sleep is toegevoegd, redelijk nieuwe film (vervolg op The Shining)

Excuses moi, verkeerde topic! :$

[ Voor 29% gewijzigd door KillerBee op 11-07-2020 14:21 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Geweldig genoten van Vikings maar waarom zouden ze geen seizoen 7 uitbrengen? Daar schrijft het zich helemaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 21:00

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

meesje schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:42:
[...]

20 jaar al weer? Ik word oud. Destijds vond ik het een gave serie. Na elke aflevering wilde ik graag de volgende kijken. Destijds overigens wel via downloads gekeken (720p), in mijn herinneringen was de beeldkwaliteit (toen op een HD ready Pana plasma) toen wel goed.
Hier hetzelfde. Leuk om weer eens te zien. 20 jaar? Zo lang alweer?
Beeldkwalitiet heeft idd veel grain. Ik vind dat wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:14
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:56:
Geweldig genoten van Vikings maar waarom zouden ze geen seizoen 7 uitbrengen? Daar schrijft het zich helemaal voor.
Eerst seizoen 6 deel 2 maar eens laten komen. Geloof in de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sander_dr schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:40:
[...]

Eerst seizoen 6 deel 2 maar eens laten komen. Geloof in de herfst.
Hoe bedoel je deel twee? Seizoen 6 is nog niet compleet uitgezonden wil je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Koning-Admiraal schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:27:
Hoe bedoel je deel twee? Seizoen 6 is nog niet compleet uitgezonden wil je zeggen?
Noop, alleen de eerste 10 episodes, helaas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:27:
[...]

Klopt, je hebt seizoen 6A en 6B. Dat is trouwens het laatste seizoen, serie stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lijkt me soms beter dan uitgemolken.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
New Yorker schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:17:
Lijkt me soms beter dan uitgemolken.
Soms? Wanneer niet dan? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 12 juli 2020 @ 11:57:
[...]

Soms? Wanneer niet dan? :P
Ik bedoel bepaalde series die te lang door gaan.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
New Yorker schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:18:
[...]

Ik bedoel bepaalde series die te lang door gaan.
Ja, snap ik. Maar je zegt dat het 'soms' beter is dan een serie uitmelken. Ik kan me niet bedenken wanneer het beter zou zijn om een serie wél uit te melken, dus ik zou zelfs zeggen dat het altijd beter is dat een serie stopt, in plaats van maar uit te blijven melken ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, dat lijkt wel een enorm spoilerfilmpje zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hahn schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:19:
[...]

Ja, snap ik. Maar je zegt dat het 'soms' beter is dan een serie uitmelken. Ik kan me niet bedenken wanneer het beter zou zijn om een serie wél uit te melken, dus ik zou zelfs zeggen dat het altijd beter is dat een serie stopt, in plaats van maar uit te blijven melken ;)
Soms. Als je bijvoorbeeld acteur bent in die serie, vast contract, kun je een huis kopen enzo ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ArthurMorgan schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:03:
Zo, dat lijkt wel een enorm spoilerfilmpje zeg....
Hoezo, is toch gewoon de officiële trailer?
Dacht dat dit juist in het Netflix topic thuishoorde :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:16:
[...]

Hoezo, is toch gewoon de officiële trailer?
Dacht dat dit juist in het Netflix topic thuishoorde :o
Ja hoor, helemaal gelijk. Vind het alleen een vage trailer waarin het op zijn minst lijkt alsof ze al delen van het verhaal verklappen. Maar niks mis mee dat je het post :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ArthurMorgan schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:22:
[...]

Ja hoor, helemaal gelijk. Vind het alleen een vage trailer waarin het op zijn minst lijkt alsof ze al delen van het verhaal verklappen. Maar niks mis mee dat je het post :)
Ja dat is wel een beetje jammer indd,

spoiler:
Maar een 2e Lucifer?! ik maak me nu al zorgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Laatst online: 22-07 20:25
Hebben jullie ook zoveel last van foutmeldingen? Ik heb echt om de haverklap last van foutmeldingen waarbij geen enkele film meer kan worden afgespeeld. De enige oplossing hiervoor is om de tv uit te zetten en de stekker eruit te halen. Na even wachten kan die er weer in en doet Netflix het weer. Ik had het vanmiddag weer en na een reset deed de boel het weer. Tot nu, want nu krijg ik dus WEER die foutmelding. Er staat heel handig geen foutcode oid. bij. Ik word hier echt strontziek van. Bij andere streamingdiensten (Disney+) heb ik er totaal geen last van. Netflix is echt super onstabiel en loopt steeds vast. Ik gebruik een internetkabel voor mijn tv en alles wordt (automatisch) geupdatet dus daar kan het gewoon echt niet aan liggen. De netwerktest geeft gewoon aan dat alles goed is.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen behalve steeds de stekker eruit halen? Een streamingdienst als Netflix moet in 2020 toch onderhand een beetje normaal werken, of niet?

Edit: Ik kijk op een Samsung QE55Q8F tv. Op de desktop app en mobiele apps doet hij het wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door ggj87 op 16-07-2020 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

ggj87 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 00:36:
Hebben jullie ook zoveel last van foutmeldingen? Ik heb echt om de haverklap last van foutmeldingen waarbij geen enkele film meer kan worden afgespeeld. De enige oplossing hiervoor is om de tv uit te zetten en de stekker eruit te halen. Na even wachten kan die er weer in en doet Netflix het weer. Ik had het vanmiddag weer en na een reset deed de boel het weer. Tot nu, want nu krijg ik dus WEER die foutmelding. Er staat heel handig geen foutcode oid. bij. Ik word hier echt strontziek van. Bij andere streamingdiensten (Disney+) heb ik er totaal geen last van. Netflix is echt super onstabiel en loopt steeds vast. Ik gebruik een internetkabel voor mijn tv en alles wordt (automatisch) geupdatet dus daar kan het gewoon echt niet aan liggen. De netwerktest geeft gewoon aan dat alles goed is.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen behalve steeds de stekker eruit halen? Een streamingdienst als Netflix moet in 2020 toch onderhand een beetje normaal werken, of niet?

Edit: Ik kijk op een Samsung QE55Q8F tv. Op de desktop app en mobiele apps doet hij het wel goed.
Wellicht dat je app corrupt is?
TV herinstalleren?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:36

offtopic
Bij mijn samsung ru8000 komt spotify soms met enkel een cryptische hash als foutcode en apps opnieuw opstarten is niet echt een mogelijkheid met het OS.

Je kunt de hele tv (inclusief apps) opnieuw opstarten door de aan/uit knop op de afstandsbediening ingedrukt te houden tot je het samsung logo in beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11

Ik heb regelmatig hetzelfde op mijn Samsung tv. Op de afstandsbediening even de aan/uit knop ingedrukt houden tot de tv opnieuw opstart helpt tot nu toe altijd. Het is vervelend, maar binnen 10 seconden werkt alles weer en kun je weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
cordonbleu schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:13:
[...]

Ik heb regelmatig hetzelfde op mijn Samsung tv. Op de afstandsbediening even de aan/uit knop ingedrukt houden tot de tv opnieuw opstart helpt tot nu toe altijd. Het is vervelend, maar binnen 10 seconden werkt alles weer en kun je weer verder.
Er stond blijkbaar wel een foutcode bij. Ik heb hem zo niet bij de hand maar er kwam uit dat ik de Samsung Smart Hub moest resetten. Is een bekend probleem bij Netflix met Samsung tv’s blijkbaar. Op de Smart Hub was ik ineens vreemd genoeg uitgelogd en kon ook niet meer inloggen. Na die te hebben gereset opnieuw aangemeld en nu doet hij het weer. Hopelijk is het nu opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben met de serie Dark.
Seizoen 1 en 2 erg interessant en boeiend. Had ook wel trage momenten, maar het bleef ontzettend boeiend en spannend.
Bij Seizoen 3 ben ik de aandacht wel wat meer kwijt. Heb het gevoel dat er weinig nieuws gebeurd. Beetje rekken tot het einde c.q. laatste aflevering. Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Cheezborger schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:39:

Bij Seizoen 3 ben ik de aandacht wel wat meer kwijt. Heb het gevoel dat er weinig nieuws gebeurd. Beetje rekken tot het einde c.q. laatste aflevering. Wel jammer.
Gezien de clou van het geheel; gebeurt er juist van alles tegelijk! (doordenkertje)
En nee: [serie] Dark
ik vind het prachtig afgerond. _/-\o_

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

Ik ben ook horror fan, maar geen fan van 99% van het aanbod. :+
haunting of hill house was een uitblinker, stranger things alleen puur voor "het sfeertje".

Midsommar is een aanrader.

[ Voor 11% gewijzigd door BertV op 17-07-2020 10:40 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006

Louw Post

Cerenas

BertV schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:39:
[...]

Ik ben ook horror fan, maar geen fan van 99% van het aanbod. :+
haunting of hill house was een uitblinker, stranger things alleen puur voor "het sfeertje".

Midsommar is een aanrader.
Zijn er toevallig al mensen begonnen aan die Ju-on serie? Vond de film serie destijds echt top, maar gezien het cijfer nu op IMDB, lijkt de serie een beetje te flopppen. Ga mij er binnenkort maar even aan wagen denk ik.
IMDB: Ju-on: Origins (TV Series 2020– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ehtweak schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:00:
[...]

Gezien de clou van het geheel; gebeurt er juist van alles tegelijk! (doordenkertje)
En nee: [serie] Dark
ik vind het prachtig afgerond. _/-\o_
Oh, een topic waar ik lekker kan klagen over Dark! :D

Ben het ermee eens, seizoen 3 was gewoon niet zo goed, ondanks dat het volgens Rotten Tomatoes-gebruikers juist wel het beste zou zijn.

Het is ontzettend derivatief van allerlei andere sci-fi tegelijkertijd en het laat enorm grote plot holes na die het helaas niet goedmaakt op andere manieren, wat in de vorige seizoenen wel gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zit inmiddels op S1 E4 van Cursed.
https://www.netflix.com/nl/title/80199393
Maar dat is best wel oké!

Idd een soort van mix tussen GoT, The Witcher, LotR en soortgelijken.
Wel grappig om één van de hoofdrolspeelster (Katherine Langford) uit 13 Reasons Why nu ineens als de stoere fantasy chick door een enchanted forest te zien rennen. 8)

Je kunt idd zien dat er aandacht en veel poen besteed is aan het technische gebeuren. Het oogt allemaal heel realistisch. d:)b

Nog ff wat te zagen dan: ;)
  • Als ridder Arthur op z'n paard galoppeert en je ziet 'm van dichtbij; dat oogt een beetje nep.
  • En ik weet nog niet of ik die korte animaties, waarmee een nieuwe situatie/scène mee begint, nou wel of niet vind passen.
  • Moest dat nou per se? Is dat de huidige tijdsgeest; donkere ridders en lesbische kussende nonnen?
  • De bezopen Merlin met z'n enigszins Jack Sparrow-achtige loopje vind ik wel weer grappig.
We gaat het allemaal zien, nog genoeg afleveringen te gaan.

BTW: en wat reviews zeggen? Daar trek ik me weinig van aan; dat zie ik zelf wel. :+

[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 19-07-2020 21:16 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
Hmm, de reviews zijn niet echt goed voor Cursed, vandaar dat wij er nog niet aan begonnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op zondag 19 juli 2020 @ 21:13:

Wel grappig om één van de hoofdrolspeelster (Katherine Langford) uit 13 Reasons Why nu ineens als de stoere fantasy chick door een enchanted forest te zien rennen. 8)

Je kunt idd zien dat er aandacht en veel poen besteed is aan het technische gebeuren. Het oogt allemaal heel realistisch. d:)b

• Als ridder Arthur op z'n paard galoppeert en je ziet 'm van dichtbij; dat oogt een beetje nep.
  • En ik weet nog niet of ik die korte animaties, waarmee een nieuwe situatie/scène mee begint, nou wel of niet vind passen.
  • Moest dat nou per se? Is dat de huidige tijdsgeest; donkere ridders en lesbische kussende nonnen?
  • De bezopen Merlin met z'n enigszins Jack Sparrow-achtige loopje vind ik wel weer grappig.

BTW: en wat reviews zeggen? Daar trek ik me weinig van aan; dat zie ik zelf wel. :+
Waarom val je hierover? Alsof nonnen niet lesbisch kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
vinom schreef op zondag 19 juli 2020 @ 21:14:
Hmm, de reviews zijn niet echt goed voor Cursed, vandaar dat wij er nog niet aan begonnen zijn.
Ik doe niet aan reviews. Wat andere mensen niet goed vinden aan een serie of film boeit me namelijk totaal niet.

Ik lees enkel de synopsis van een serie, kijk naar de acteurs en bepaal pas na enkele minuten of afleveringen of ik het wat vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Dat scene was niks mis mee. De volgende scène, echter, dat Nimue zegt dat er niets mis mee was, vond ik een beetje overdreven.
Door juist te benadrukken dat het wel of niet normaal is, zorg je ervoor dat mensen er te veel aandacht aan gaan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Te slechte reviews , dit sla ik over.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik zit er twee afleveringen in en ik vind het wel geinig.
Ze proberen inderdaad in dat rijtje van series te komen die je noemt, maar ze redden dat niet.

De animaties zijn leuk.

Ik merk dat ik vooral val over het feit Arthur én zwart is én volgens mij op die leeftijd al lang en breed op Camelot hoort te zijn.

Maar goed, ik heb de laatste maanden de serie "Merlin" gekeken. Misschien is mijn beeld iets geromantiseerd.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tartarus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:47:
[...]

Dat scene was niks mis mee. De volgende scène, echter, dat Nimue zegt dat er niets mis mee was, vond ik een beetje overdreven.
Door juist te benadrukken dat het wel of niet normaal is, zorg je ervoor dat mensen er te veel aandacht aan gaan besteden.
dat is de tijdsgeest. 500 jaar geleden ging je op de brandstapel, waar blijft de #gaylivesmatter-beweging?

In 13 reasons why vond ik het ook erover in het laatste seizoen. Ik denk dat de helft van de hoofdrolspelers (een school) homo was.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:29:
[...]

Waarom val je hierover? Alsof nonnen niet lesbisch kunnen zijn?
Ik val er niet over, het valt me gewoon op. Niks meer, niks minder.
M.a.w. ik verwacht eigenlijk ook nog wel wat Rode Paladijnen in compromitterende verhoudingen. >:)
Tartarus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:47:
[...]

Dat ja. Waarom zo benadrukken van iets wat normaal is?

Net weer een aflevering gekeken; heerlijk die lekker 'foute' Merlin.

spoiler:
En de gore schatkamer van ranzige Rugen mag er ook wezen!

Wel mooie filmlocaties in Surrey en Cornwall; waarschijnlijk geholpen door veel CGI. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:37
Over 'lesbische nonnen' kun je nog zeggen dat het een plotkeuze is, maar categorisch niet-blanke acteurs weren uit elke serie over fictieve verhalen uit een ver verleden lijkt me wat onzinnig.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

De scene van de nonnen ff snel skippen idd. Dat lag er zo duimendik boven op. Bah.

Maar goed, het hoort er allemaal bij tegenwoorden. 1 blanke, 1 niet-blanke, lesbi en homo er bij en waarschijnlijk komt de rest van de LHBTI ook nog voorbij huppelen.

En dat is enorm zonde, het gaat om een goed verhaal, waarbij sterke karakters neergezet moet worden. Niet slap geneuzel dat ergens via een verplichte checklist erin gekomen is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zojuist de laatste aflevering van Cursed gekeken.

Ik moet zeggen; niet verkeerd. En een zodanig einde dat er weer een compleet nieuwe wending aan alles gegeven kan worden! Kom maar op met S2.

Donderju zeg; de hoeveelheid toneelbloed moet onvoorstelbaar geweest tijdens de opnames.
En de cliffhanger? Dat was een echte cliffhanger! :Y

spoiler:
De grote slachtpartij deed me denken aan de laatste aflevering van de Witcher; ook al zo'n epic gevecht.

En leuk dat Parcival en Lancelot hun (onzekere) toekomst tegemoet reden.
Daarnaast de sinistere Iris die d'r gouden maskertje krijgt; lekker creepy.

Merlin die nog ff flink tekeergaat vanwege z'n neerstortende dochter; smijt er maar flink wat bliksems tegenaan. 8)

Is het GoT of LotR? Nee, dat niet. Maar moet dat dan? Het is gewoon imho een prima fantasy verhaal. Met een hoog entertainment gehalte; gewoon goed. Niks mis mee.

Je kunt wel goed merken dat het geschreven is vanuit de huidige tijdsgeest; women power en "we laten ons door die kerels niks vertellen". Een beetje dat idee. d:)b Prima, is weer eens wat anders dan het standaard ridder/jonkvrouw/King Arthur verhaal.
Ook de dubieuze rol van de kerk wordt maar weer eens aan de kaak gesteld, en 'andersdenkenden' en de onderdrukking van minderheidsgroeperingen.
Was ook een thema bij de Witcher.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
cordonbleu schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 11:13:
[...]

Netflix heeft even goed gewerkt maar ik had het probleem net weer. Heb nu jouw oplossing geprobeerd en die werkt. Ik zag dat mijn Samsung account ook opnieuw was ingelogd. Het is jammer maar zal het dus voorlopig zo moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
ggj87 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:24:
[...]

Netflix heeft even goed gewerkt maar ik had het probleem net weer. Heb nu jouw oplossing geprobeerd en die werkt. Ik zag dat mijn Samsung account ook opnieuw was ingelogd. Het is jammer maar zal het dus voorlopig zo moeten doen.
Ik heb me er maar bij neergelegd dat dit zo de beste oplossing is voor nu. Als het gebeurt kost het je een aantal seconden en je kunt weer verder. Ik denk dat de ram geleegd wordt met deze handeling.

[ Voor 5% gewijzigd door cordonbleu op 22-07-2020 22:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Net weer iets nieuws ontdekt: (na wat vermeldingen in dit topic)

Norsemen.

https://www.netflix.com/nl/title/80180182

...and now for something completely different... :+ 7(8)7 *O*

Volkomen crazy, absurd en over the top.
Prima ter afwisseling van al dat serieuze epic gebeuren.
Deed me herinneren aan aloude Monty Python tijden! :Y

Het zijn allemaal lekkere korte afleveringen; en da's ook genoeg absurditeit in een half uurtje.

[ Voor 17% gewijzigd door ehtweak op 22-07-2020 23:07 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
ehtweak schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 23:03:

Norsemen.

Het zijn allemaal lekkere korte afleveringen; en da's ook genoeg absurditeit in een half uurtje.
Het is zeker een goede serie. Heb ze afgelopen twee seizoenen al eerder gezien en ben nu met 3 bezig. Toch jammer dat het er maar weer 6 zijn het gewoon weer steengoed

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 van Norsemen inmiddels gekeken en ik vind dat ze het niveau van de eerste 2 seizoenen helaas niet halen. Maar nog steeds best vermakelijk...

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54

Vind dit er erg goed uit zien, hopelijk is de serie even goed als de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gaargod schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:14:
[...]
Ben nu bezig met Over Water S01, bijna erdoorheen. Kijkt ook prima weg. S02 komt a.s. Vrijdag online.
[...]
Wij stuitten gisteren ook op deze serie, hadden er nog nooit van gehoord. We hebben meteen vier afleveringen gekeken. Heel fijn en spannende ultimate disaster serie. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
PatrickC schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 00:02:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 van Norsemen inmiddels gekeken en ik vind dat ze het niveau van de eerste 2 seizoenen helaas niet halen. Maar nog steeds best vermakelijk...
Nee het niveau is inderdaad niet hetzelfde. Echter vanaf 3 wordt het een stukje beter. Nu de rest nog kijken :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:35
Mugwump schreef op maandag 20 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Over 'lesbische nonnen' kun je nog zeggen dat het een plotkeuze is, maar categorisch niet-blanke acteurs weren uit elke serie over fictieve verhalen uit een ver verleden lijkt me wat onzinnig.
Het gaat mij helemaal niet om het weren van niet-blanke acteurs maar over het neerzetten van een redelijk geloofwaardige wereld. Of het middeleeuwse fantasy land dan hoofdzakelijk bevolkt wordt door mensen met een Afrikaans of Aziatisch uiterlijk (met ongeciviliseerde blanke barbaren uit het verre noorden :9 ) maakt niet uit, maar de bevolkingssamenstelling van je fantasy land baseren op één of andere checklist is gewoon lui en ongeloofwaardig.

Om nog even on-topic te blijven: Cursed heb ik op mijn lijst gezet, maar voorlopig ben ik nog zoet met het opnieuw bekijken van alle Stargate afleveringen (niet op Netflix helaas). Verder hebben wij ons ontzettend vermaakt met Eurovision! Eigenlijk stond deze alleen op de achtergrond aan maar binnen een half uur zaten we "echt" te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mugwump
ErikT738 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:35:
[...]

Het gaat mij helemaal niet om het weren van niet-blanke acteurs maar over het neerzetten van een redelijk geloofwaardige wereld. Of het middeleeuwse fantasy land dan hoofdzakelijk bevolkt wordt door mensen met een Afrikaans of Aziatisch uiterlijk (met ongeciviliseerde blanke barbaren uit het verre noorden :9 ) maakt niet uit, maar de bevolkingssamenstelling van je fantasy land baseren op één of andere checklist is gewoon lui en ongeloofwaardig.
Heb inmiddels de hele serie gezien en nergens het idee gehad dat de acteurs waren geselecteerd op 'checklists'. Ik heb eerder het idee dat sommige mensen achter elke niet-blanke acteur tegenwoordig een diversiteitscomplot zien. Kijk de serie gewoon, hij is best vermakelijk. Zoals hierboven gezegd natuurlijk niet van het niveau LotR of GoT, maar desalniettemin kijkt het prima weg.
Ik las een interview met de schrijvers van het verhaal die aangaven dat het idee kwam om de Arthurlegenden te herschrijven vanuit het perspectief waarmee z'n twaalfjarige dochter naar de wereld keek.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 23:03:

Norsemen.

Leuk detail, de acteur die Jarl Bjorn speelt deed ook mee in Vikings als Jarl Borg.

Ik mag deze absurde humor wel, volg het vanaf het begin al.
De serie is ook goed geschreven en heeft goede acteurs/actrices.
Heb het zelfs te doen met de slaaf Kark. :(:)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mystic_Jack schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:57:
[...]

Ik mag deze absurde humor wel, volg het vanaf het begin al.
Idd, de absurditeit druipt er vanaf; heerlijk gewoon. _O-

Ook helemaal dollen met al die moderne management statements, overleg-zus-en-zo, rechten-van-die-en-dat. Of, lekker over de top; de groepssessies om de 'gevoelens' en onduidelijkheden van de werknemers te bespreken met de geHANDicapte baas Jarl Varg. Die gezichten, die teksten; lachu. En dan, als afsluiter; hoppa, de speer er door! })
Heb het zelfs te doen met de slaaf Kark. :(:)
Vooral die ja. Prachtig; hij doet gewoon vrijwillig mee en vindt het allemaal maar best. *O*

Gewoonweg; al die typetjes die ze complete-over-the-top neerzetten; hoe krijg je het allemaal bij elkaar verzonnen. :)

En met Silje Torp (als Frøya) moet je ook geen ruzie krijgen... 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/La-O29lVbVPJSQnA_DZFxulOTr8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0CDowcnF2D2Ghz96A62wl1ui.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door ehtweak op 24-07-2020 11:03 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik dacht altijd dat het Horseman ipv Norseman was, wut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Net de laatste aflevering van dit seizoen gekeken. Dit hebben ze mooi afgerond en goed afgerond. Ik hoop dat ze bij deze seizoenen blijven. Meer wordt het niet beter van

spoiler:
. Seasons? seasons? yea.. you know. Spring, Summer, Autumn, Winter

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zo, ook maar eens Ozark afgekeken. Die laatste aflevering liep je op te wachten. Je vroeg je af, wanneer gebeurt het? Ja, nu dus :+

En weer wachten op 4 :-(

Tijd om wat anders op te zoeken. Laatste serie die ik volg is op het moment Vikings, maar dat is ook een enorme herhalingscyclus aan het worden. Afslachten, veroveren, iedereen verraad elkaar.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
ByteMe_ schreef op zondag 26 juli 2020 @ 00:06:
Zo, ook maar eens Ozark afgekeken. Die laatste aflevering liep je op te wachten. Je vroeg je af, wanneer gebeurt het? Ja, nu dus :+

En weer wachten op 4 :-(

Tijd om wat anders op te zoeken. Laatste serie die ik volg is op het moment Vikings, maar dat is ook een enorme herhalingscyclus aan het worden. Afslachten, veroveren, iedereen verraad elkaar.
Gelukkig komt er een seizoen 4! Dat wordt ook gelijk het laatste seizoen. Dus waarschijnlijk netjes afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Webgnome schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:21:
Net de laatste aflevering van dit seizoen gekeken.
Ditto. Ik vond het op zich prima dat de voorgeschiedenis wat uit de doeken gedaan werd, maar de manier waarop was af en toe wat langdradig c.q. de grapjes zijn niet zo grappig meer.
spoiler:
Daar moest ik ff over nadenken, maar nu ik de laatste aflevering van S3 gezien, vat ik 'm. :+ 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Webgnome schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:21:
Net de laatste aflevering van dit seizoen gekeken. Dit hebben ze mooi afgerond en goed afgerond. Ik hoop dat ze bij deze seizoenen blijven. Meer wordt het niet beter van

spoiler:
Over welke serie heb je het hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Tartarus schreef op zondag 26 juli 2020 @ 16:32:
[...]

Over welke serie heb je het hier?
Norsemen

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:46
Nog mensen die How to sell drugs online (fast) kijken? 2 seizoenen, totaal 12 afl van 35 minuten. Imho erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:21
Brammos85 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:43:
Nog mensen die How to sell drugs online (fast) kijken? 2 seizoenen, totaal 12 afl van 35 minuten. Imho erg vermakelijk!
Ja, ook begonnen met S02 na publicatie. Doe het rustig aan en heb er nu 3 gezien.
Erg luchtig en op een leuke manier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Veel nieuwe series opeens weer, ik begin steeds meer op achterstand te raken van wat ik wilde zien :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
Gisteren begonnen aan Fear City, wel een boeiende documentaire over de Italiaanse maffiafamilies in het New York van de jaren '70.

Pagina: 1 ... 176 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.