Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 24-06 22:59
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:41:
[...]

Jammer dat Batwoman, Constatine en Vixen ontbreken op Netflix.
Die kan ik gelukkig ook bekijken. Overigens gaat alles binnenkort naar https://www.dcuniverse.com/coming-soon/ Nog een abonnement erbij ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:58
CryptoNL schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:44:
[...]

Die kan ik gelukkig ook bekijken. Overigens gaat alles binnenkort naar https://www.dcuniverse.com/coming-soon/ Nog een abonnement erbij ;)
Daarom heb ik ook zo’n vermoeden dat Batwoman niet meer naar Netflix komt. Ik heb nog een beetje hoop omdat licenties per land kunnen verschillen. Wel rottig, want om het laatste seizoen van Arrow af te zien, moet je een cross-over aflevering van Batwoman kijken.... De andere series van deze cross-over staan wel op Netflix.

Door het gigantische aanbod op Netflix (maar ook Ziggo en Disney) ben ik zeer kritisch geworden in wat ik ga kijken. Series en films met een score lager dan een 8 op IMDB heb ik uit mijn watchlist gehaald. Nu is deze nog steeds lang, maar in ieder geval minder stressvol. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:57:
[...]

Daarom heb ik ook zo’n vermoeden dat Batwoman niet meer naar Netflix komt. Ik heb nog een beetje hoop omdat licenties per land kunnen verschillen. Wel rottig, want om het laatste seizoen van Arrow af te zien, moet je een cross-over aflevering van Batwoman kijken.... De andere series van deze cross-over staan wel op Netflix.

Door het gigantische aanbod op Netflix (maar ook Ziggo en Disney) ben ik zeer kritisch geworden in wat ik ga kijken. Series en films met een score lager dan een 8 op IMDB heb ik uit mijn watchlist gehaald. Nu is deze nog steeds lang, maar in ieder geval minder stressvol. ;)
Daarom koop ik alles van DC op blu-ray :) IMDB kijk ik niet naar. Teveel ''betaalde recensies'' wat uiteindelijk niks zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:57:
[...]

Stargirl staat trouwens ook niet op Netflix ;) Hoort er ook bij, vrij nieuwe serie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
CryptoNL schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:04:
[...]

Daarom koop ik alles van DC op blu-ray :) IMDB kijk ik niet naar. Teveel ''betaalde recensies'' wat uiteindelijk niks zegt :)
Uiteindelijk moet je kijken naar wat (welke genre) je echt leuk lijkt, maar IMDB vind ik in ieder geval een goede graadmeter. Alhoewel ik Arrow en The Flash (keek ik voorheen wel naar) echt geen 7,6 en 7,7 zou geven. Dat vind ik een veel te hoge score. Dark en Ozark vind ik wel hun hoge score van 8,7 en 8,4 zeker wel waard. Dergelijke series behoren m.i. echt tot de toppers en spendeer daar liever mijn beperkte vrije tijd aan. Als ik nu bij wijze van met een gebroken been ziek thuis zou moeten zitten, dan zou ik zeker wel naar de DC series kijken. ;)
CryptoNL schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:05:
[...]

Stargirl staat trouwens ook niet op Netflix ;) Hoort er ook bij, vrij nieuwe serie.
Deze serie ken ik trouwens niet. Straks even google-en.

[Voor 14% gewijzigd door meesje op 07-06-2020 16:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:42:
[...]

Uiteindelijk moet je kijken naar wat (welke genre) je echt leuk lijkt, maar IMDB vind ik in ieder geval een goede graadmeter. Alhoewel ik Arrow en The Flash (keek ik voorheen wel naar) echt geen 7,6 en 7,7 zou geven. Dat vind ik een veel te hoge score. Dark en Ozark vind ik wel hun hoge score van 8,7 en 8,4 zeker wel waard. Dergelijke series behoren m.i. echt tot de toppers en spendeer daar liever mijn beperkte vrije tijd aan. Als ik nu bij wijze van met een gebroken been ziek thuis zou moeten zitten, dan zou ik zeker wel naar de DC series kijken. ;)

[...]

Deze serie ken ik trouwens niet. Straks even google-en.
Als je alles wil zien moet je wat meer breken dan alleen een been :P

Gotham (toffe serie)
Krypton
Smallville
Louis and Clark
Swamp Thing
Titans (hele vette serie)
Doom Patrol
Alfred Pennyworth

Zomaar wat series die geen onderdeel uitmaken van Arrowverse, maar wel ontzettend tof zijn om te kijken _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
CryptoNL schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:49:
[...]

Als je alles wil zien moet je wat meer breken dan alleen een been :P

Gotham (toffe serie)
Krypton
Smallville
Louis and Clark
Swamp Thing
Titans (hele vette serie)
Doom Patrol
Alfred Pennyworth

Zomaar wat series die geen onderdeel uitmaken van Arrowverse, maar wel ontzettend tof zijn om te kijken _/-\o_
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat sommigen zeggen dat er zo weinig aanbod is op Netflix.
Gotham vond ik ook goed. Nu wachten op de laatste afleveringen. Titans inderdaad ook een topper; heel anders dan menig DC serie. De rest laat ik echt zitten. Onbetaald verlof nemen is ook zo wat hè. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
meesje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:06:
[...]

Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat sommigen zeggen dat er zo weinig aanbod is op Netflix.
Gotham vond ik ook goed. Nu wachten op de laatste afleveringen. Titans inderdaad ook een topper; heel anders dan menig DC serie. De rest laat ik echt zitten. Onbetaald verlof nemen is ook zo wat hè. :)
Ik probeer alles van DC te kijken. Ben nu op 50% (inclusief alle films, tekenfilms, tekenfilm series etc) _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb de afgelopen weken de twee seizoenen van 'Colony' gekeken en vond het op zich wel vermakelijk.
https://www.netflix.com/nl/title/80077417

Niet top; maar op zich spannend genoeg om toch iedere keer de volgende aflevering te willen zien.
En nu wil ik natuurlijk ook seizoen 3 wel zien. (gezien de clifhanger aan het einde van S2).
Iemand enig idee wanneer die op Netflix beschikbaar komt? Ik kan er weinig concrete info over vinden.

BTW: het thema van de grote uitbuiting/opruiming, de deportatie, en de red/black hats die Befehl-ist-Befehl uitvoeren is behoorlijk scary. Niet alleen gezien de referenties naar het verleden; de 'foute' mannen in gladde lange zwarte jassen, maar ook naar het heden! Als je b.v. de beelden van de protesten in Hongkong ziet, is er een enge overeenkomst. :|

Nog afgezien van de op handen zijnde coronawetgeving die een afbrokkeling van onze huidige rechtsstaat inluidt. Maar da's een andere discussie. :X
Wat dat betreft dank ik dit soort scenario schrijvers voor de wake-up call. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 15:31
ehtweak schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:42:
Heb de afgelopen weken de twee seizoenen van 'Colony' gekeken en vond het op zich wel vermakelijk.
https://www.netflix.com/nl/title/80077417

Niet top; maar op zich spannend genoeg om toch iedere keer de volgende aflevering te willen zien.
En nu wil ik natuurlijk ook seizoen 3 wel zien. (gezien de clifhanger aan het einde van S2).
Iemand enig idee wanneer die op Netflix beschikbaar komt? Ik kan er weinig concrete info over vinden.

BTW: het thema van de grote uitbuiting/opruiming, de deportatie, en de red/black hats die Befehl-ist-Befehl uitvoeren is behoorlijk scary. Niet alleen gezien de referenties naar het verleden; de 'foute' mannen in gladde lange zwarte jassen, maar ook naar het heden! Als je b.v. de beelden van de protesten in Hongkong ziet, is er een enge overeenkomst. :|

Nog afgezien van de op handen zijnde coronawetgeving die een afbrokkeling van onze huidige rechtsstaat inluidt. Maar da's een andere discussie. :X
Wat dat betreft dank ik dit soort scenario schrijvers voor de wake-up call. :)
Ik zou niet verder kijken...
ik heb het gezien t/m Seizoen 3 en eindigt k.....
https://www.serietotaal.n...aal-van-colony-is-voorbij

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:28
Vrijdag begonnen aan seizoen 4 van 13 Reasons Why, maar heb nog me twijfels erbij.

spoiler:
Begint weer met dezelfde drama als het vorige seizoen, die ik zelf ook al mwa vond.. Hopelijk word seizoen 4 toch een stuk beter.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

dc legends mist het 2e seizoen in netflix. Heel vreemd, een serie waarvan 1 seizoen mist, wat is dit voor flauwekul?

The enemy within

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Salvatron schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:50:
dc legends mist het 2e seizoen in netflix. Heel vreemd, een serie waarvan 1 seizoen mist, wat is dit voor flauwekul?
Dat is niet voorbehouden aan Netflix. Amazon Prime Video heb ik daar al heel wat voorbeelden van gezien. Het zal wel een reden hebben maar vervelend is het idd wel.

[Voor 8% gewijzigd door RodeStabilo op 08-06-2020 15:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Salvatron schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:50:
DC Legends of Tomorrow is van het Amerikaanse TV netwerk The CW channel waar ook alle andere superhelden series op komen.

Het kan zijn dat hun de rechten niet voor seizoen 2 willen verlengen of er meer geld voor vragen.

Het is wel apart dat er een seizoen mist van die serie en dat er wel elke week een nieuwe aflevering erop komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
RodeStabilo schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:51:
[...]

Dat is niet voorbehouden aan Netflix. Amazon Prime Video heb ik daar al heel wat voorbeelden van gezien. Het zal wel een reden hebben maar vervelend is het idd wel.
Alle DC series gaan naar het nieuwste streamingsplatform DC Universe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grinn08
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 01-07 12:56
Het nieuwe seizoen van Brooklyn Nine-Nine was weer vertrouwd grappig. Kijk weer uit naar het volgende seizoen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Space Force afgekeken. De reviews waren echt heel negatief:

https://www.theverge.com/...ve-carell-nasa-the-office
https://thespinoff.co.nz/...a-laughless-first-season/
etc

Maar ik heb mij eigenlijk gewoon vermaakt. Alleen aflevering 2 is gewoon echt slecht. De rest is prima te pruimen. Ook de negativiteit omtrent de cast snap ik niet. Geen topserie, maar op het vliegveld en in het in het vliegtuig gisteren en voor zo'n doel is het echt wel prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:10

Sorcerer8472

Mens sana?

PWM schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:46:
Space Force afgekeken. De reviews waren echt heel negatief:

https://www.theverge.com/...ve-carell-nasa-the-office
https://thespinoff.co.nz/...a-laughless-first-season/
etc

Maar ik heb mij eigenlijk gewoon vermaakt. Alleen aflevering 2 is gewoon echt slecht. De rest is prima te pruimen. Ook de negativiteit omtrent de cast snap ik niet. Geen topserie, maar op het vliegveld en in het in het vliegtuig gisteren en voor zo'n doel is het echt wel prima.
Same here, ik vind het een prima serie. Het is grappig hoe ze heel indirect meeliften op de gekte in de Amerikaanse regering die er nu speelt. Want stel dat dit gewoon allemaal echt zou zijn, dan zouden we daar ook niet eens van opkijken met hoe het er nu aan toe gaat in de regering.

Vind het een mooi opgezette serie met prima acteerwerk, een geweldig John Malkovich typetje en gewoon prima verhaallijn (maar daar kijk je het niet echt voor, ofzo). Maar het moet wel je ding zijn natuurlijk. Heb me er iig prima mee vermaakt, maar ik snap dat niet iedereen het kan waarderen :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

Het is echt belachelijk dat de aftiteling na het eind van een film na een paar seconden wordt afgekapt en dat netflix dan wat anders in beeld zet, ipv de aftiteling incl muziek door te laten spelen om even bij te komen na de film. Wat een dom gedoe.

The enemy within

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
@Salvatron, dit is een setting die je kunt wijzigen als je even op je profiel inlogt in een browser. Te vinden onder Playback Settings.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

Gaargod schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 05:15:
@Salvatron, dit is een setting die je kunt wijzigen als je even op je profiel inlogt in een browser. Te vinden onder Playback Settings.
ah ja, eens even kijken of 't werkt.

The enemy within

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

A.D. The Bible Continues (2015)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.4 | Genre: Drama | Runtime: 44 min | MPAA: N/A
De serie heeft slechts 1 seizoen van 12 afleveringen en gaat over de apostelen, de romeinen en de religieuze joden en hoe ze met zijn allen lopen aan te klooien. Eerste helft is matig, 2e helft is een stuk beter vanwege bepaalde plotwendingen.

Pilatus ziet er uit als een echte Pilatus, en Herodes als een echte Herodes. Goed gecast! Helaas is Petrus wat minder want een beetje een zwakkeling en te emotioneel, terwijl ik me de echte Petrus toch als een ruw persoon voorstel. Saulus is een redelijk personage. Decors en kostuums zijn goed, maar erg meeleven met de karakters kun je niet omdat ze niet al te interessant zijn, en omdat deze serie wellicht meer historisch bedoeld is dan dat je je goed kunt inleven. Caligula wordt goed afgespiegeld als een gestoorde en lijkt op Joffrey uit Game of Thrones. Vader Tiberius wordt inderdaad afgeschilderd als een wat donker/depressief persoon wat eveneens overeenkomt met info op wikipedia. Volledig historisch accuraat is het niet want her en der zijn er wat dingen bij gefantaseerd. Slechte special effects.

Vooral vanaf de 2e helft vond ik het een leuke serie vanwege de plotwendingen, maar niet echt bedoeld om mensen te vermaken waarschijnlijk.

7.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

The enemy within

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

G_Dragon schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:11:
Vrijdag begonnen aan seizoen 4 van 13 Reasons Why, maar heb nog me twijfels erbij.

spoiler:
Begint weer met dezelfde drama als het vorige seizoen, die ik zelf ook al mwa vond.. Hopelijk word seizoen 4 toch een stuk beter.
Bij Netflix heb ik altijd al de indruk dat ze gewoon wat onderwerpen in de blender gooien en dat dit dan een film of serie word maar nu heb ik dat nog meer. Het is wel een beetje anders dan andere seizoenen, de stabiele personages zijn nu opeens labiel en visa versa en het gaat over privacy, riots en de helft is homo. Het ligt er een beetje te dik bovenop allemaal.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:35
Jezus wat is White Lines een enorm matige serie zeg. Bedroevend slecht zelfs.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SemperFidelis schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:00:
Jezus wat is White Lines een enorm matige serie zeg. Bedroevend slecht zelfs.
Hoe ver ben je? Misschien moet je nog wat verder door kijken tot je de achtergronden van de personages beter kent?

/▌

• -World-
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12:34
Ik vond White Lines ook tegenvallen
Wel afgekeken, hoop eigenlijk niet dat er een seizoen 2 komt.
Weet ook niet waarom de afleveringen zo lang moesten duren.

[Voor 23% gewijzigd door -World- op 16-06-2020 13:28]

• SemperFidelis
Marzman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:06:
[...]

Hoe ver ben je? Misschien moet je nog wat verder door kijken tot je de achtergronden van de personages beter kent?
Ik kijk nu met mn vriendin mee met een half oog. Eerste 5 helemaal gezien, nu bij 9 (dus bijna afgelopen thank god).

Het is gewoon echt niet goed toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

'Ladies and Gentlemen, Clarke Griffin Has Left the Planet' 8)

Ik vond 'm goed. S7/E4 van The 100.
Mooi vervolg op aflevering 2: ehtweak in "Netflix Nederland en België"

Terwijl ik S7/E3 matig vond. (teveel van het oude/hetzelfde). :-(

Nu weer volop wormholes, tijdreizen, high-tech Star-Trek achtige zaken, cloaking devices, plannetjes maken voor alternatieve tijdslijnen ontsnappingen, etc. d:)b
Prima; nu hopen dat het zo doorgaat.

Mooie Plaatjes   

• boerenlater
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:49
Marzman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:14:
[...]

Bij Netflix heb ik altijd al de indruk dat ze gewoon wat onderwerpen in de blender gooien en dat dit dan een film of serie word maar nu heb ik dat nog meer. Het is wel een beetje anders dan andere seizoenen, de stabiele personages zijn nu opeens labiel en visa versa en het gaat over privacy, riots en de helft is homo. Het ligt er een beetje te dik bovenop allemaal.
Ik ben gekapt na drie afleveringen dit seizoen.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Marzman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:14:
[...]

Netflix doet dit ook letterlijk trouwens. Zijn artikelen over:
https://www.cmswire.com/d...nd-those-very-bad-movies/

En op zich kan dat wel werken, maar het is maximaal zo goed en de finesse is maximaal zo hoog als de fijnmazigheid van je data. En tja, als dat bij The Hangover bijvoorbeeld "absurd, comedy, ensemble" is, bij Luther "cerebral, slow burn, suspenseful", bij Daredevil "forceful, dark, exciting" (waarschijnlijk per keyword met een percentage dat gebruikers niet kunnen zien), dan is de data niet geweldig fijnmazig... nog even los van het veel belangrijkere feit dat je heel veel onderliggende zaken/gevoel niet zomaar kunt vatten in een algoritme.

[Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 16-06-2020 17:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dionysiou
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:26
-World- schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:27:
Ik vond White Lines ook tegenvallen
Wel afgekeken, hoop eigenlijk niet dat er een seizoen 2 komt.
Weet ook niet waarom de afleveringen zo lang moesten duren.
Idem hier. Mijn vriendin was er gek van, ik heb - af en toe met tegenzin - meegekeken. :O

• SemperFidelis
Dus ik denk dat ik zelf maar aan Knightfall begin, iemand ervaringen?

• boerenlater
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:49
SemperFidelis schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:27:
Dus ik denk dat ik zelf maar aan Knightfall begin, iemand ervaringen?
Best aardig vond ik zelf.

• G_Dragon
Afgelopen week helemaal 13 reasons why uitgekeken.
Mooie afsluiter van de serie en gelukkig was seizoen 4 vele malen beter dan zijn voorganger.

Het enige punt in dit seizoen vond ik

spoiler:
het aantal homo stelletjes, ben er niet tegen in het leven maar het kwam wel opvallend veel voor in dit seizoen. Zelfs zo vaak dat het begon te irriteren, is dit met een reden zoveel in beeld geweest? Maat van me woont ook samen met zijn vriend dus begrijp me niet verkeerd, ben er totaal niet op tegen :).

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17:19
In het verleden al eens wat flarden van Sons of Anarchy gezien, maar nu deze in zijn geheel op Netflix staat toch maar eens mee gestart. Dat ik hier niet eerder goed naar gekeken heb is me eigenlijk een raadsel, want vind het echt helemaal geweldig. Nog een kleine 6 seizoenen te gaan _/-\o_ 8)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Patrick schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:48:
In het verleden al eens wat flarden van Sons of Anarchy gezien, maar nu deze in zijn geheel op Netflix staat toch maar eens mee gestart. Dat ik hier niet eerder goed naar gekeken heb is me eigenlijk een raadsel, want vind het echt helemaal geweldig. Nog een kleine 6 seizoenen te gaan _/-\o_ 8)
Je laat het klinken alsof Sons of Anarchy pas sinds kort volledig op Netflix staat, maar dat staat 'ie al flink wat jaartjes :? :P Maar dat gezegd hebbende, het is wel een hele vette serie :D

The devil is in the details.

• Medjai
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online
Gaargod schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 05:15:
Ik heb alleen deze twee opties:
  1. Automatisch volgende aflevering afspelen
  2. Automatisch previews weergeven

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17:53
Salvatron schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:53:
A.D. The Bible Continues (2015)[Afbeelding: A.D. The Bible Continues (2015)]
Tweakers: N/A | IMDb: 7.4 | Genre: Drama | Runtime: 44 min | MPAA: N/A
De serie heeft slechts 1 seizoen van 12 afleveringen en gaat over de apostelen, de romeinen en de religieuze joden en hoe ze met zijn allen lopen aan te klooien. Eerste helft is matig, 2e helft is een stuk beter vanwege bepaalde plotwendingen.

Pilatus ziet er uit als een echte Pilatus, en Herodes als een echte Herodes. Goed gecast! Helaas is Petrus wat minder want een beetje een zwakkeling en te emotioneel, terwijl ik me de echte Petrus toch als een ruw persoon voorstel. Saulus is een redelijk personage. Decors en kostuums zijn goed, maar erg meeleven met de karakters kun je niet omdat ze niet al te interessant zijn, en omdat deze serie wellicht meer historisch bedoeld is dan dat je je goed kunt inleven. Caligula wordt goed afgespiegeld als een gestoorde en lijkt op Joffrey uit Game of Thrones. Vader Tiberius wordt inderdaad afgeschilderd als een wat donker/depressief persoon wat eveneens overeenkomt met info op wikipedia. Volledig historisch accuraat is het niet want her en der zijn er wat dingen bij gefantaseerd. Slechte special effects.

Vooral vanaf de 2e helft vond ik het een leuke serie vanwege de plotwendingen, maar niet echt bedoeld om mensen te vermaken waarschijnlijk.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]7.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review
Ik zie deze nergens op Netflix , is hij er af ?

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

ramrodwillem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:06:
[...]

Ik zie deze nergens op Netflix , is hij er af ?
nee, maar het zou kunnen dat het op Netflix A.D. Kingdom and Empire heet.

The enemy within

• G_Dragon
Patrick schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:48:
Staat deze er nog op dan? Kon hem al ruime tijd niet meer vinden

• meesje
Voor de liefhebbers: op 1 juli verschijnt het laatste seizoen (S5) van Gotham op Netflix.

[Voor 10% gewijzigd door meesje op 18-06-2020 10:00]

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17:19
Hahn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:50:
[...]

Je laat het klinken alsof Sons of Anarchy pas sinds kort volledig op Netflix staat, maar dat staat 'ie al flink wat jaartjes :? :P Maar dat gezegd hebbende, het is wel een hele vette serie :D
Viel me pas vorige week op eerlijk gezegd :?

Maar goed, voor degene die net als ik achterlopen, aanrader!

• ikbenerniet
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15:33
meesje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:57:
Voor de liefhebbers: op 1 juli verschijnt het laatste seizoen (S5) van Gotham op Netflix.
Hoewel deze best interessant lijkt, is het hele DCU een hele grote warboel en weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Ik heb tot dusver alleen de DC films gezien, en Constantine een tijdje geleden.

Krijg je hier de beste kijkervaring als je de andere DCU series ook te kijken? En dan ook gemixed (halverwege een seizoen/serie stoppen, en met een andere serie verder kijken)?
Als ik een willekeurige site erbij pak dan zijn er zoveel crossovers, dat dit ook een beste uitdaging wordt... (voorbeeld)
Maar in een van de comments bij die voorbeeld staat ook al dat Gotham los staat van de andere DC series.
Mocht je wel series mixen dan neem je wellicht ook de minder goede series mee, die weer afbeuk doen aan de kijkervaring.

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

ikbenerniet schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:22:
[...]

Hoewel deze best interessant lijkt, is het hele DCU een hele grote warboel en weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Ik heb tot dusver alleen de DC films gezien, en Constantine een tijdje geleden.

Krijg je hier de beste kijkervaring als je de andere DCU series ook te kijken? En dan ook gemixed (halverwege een seizoen/serie stoppen, en met een andere serie verder kijken)?
Als ik een willekeurige site erbij pak dan zijn er zoveel crossovers, dat dit ook een beste uitdaging wordt... (voorbeeld)
Maar in een van de comments bij die voorbeeld staat ook al dat Gotham los staat van de andere DC series.
Mocht je wel series mixen dan neem je wellicht ook de minder goede series mee, die weer afbeuk doen aan de kijkervaring.
Gotham staat inderdaad volledig los van de andere DC-series, en de series staan weer los van de films. Persoonlijk vind ik Gotham van een hoger niveau dan Arrow, Flash, Supergirl, Batwoman en Legends. Het komt wat serieuzer/geloofwaardiger over allemaal, geen superhelden met superkrachten maar wel het nodige aan bovennatuurlijke dingen (Butch, Ivy).
De andere series kun je mixen, maar hoeft niet, ze hebben weinig raakvlakken. Alleen de cross-overs, maar die staan op zichzelf, sluiten niet of nauwelijks aan op de rode draad binnen de individuele series.

Nomen nescio

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:01
Medjai schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Ik heb alleen deze twee opties:
  1. Automatisch volgende aflevering afspelen
  2. Automatisch previews weergeven
Die bovenste moest je hebben. Dan moet je zelf op OK drukken wil je naar de volgende aflevering van een serie, ipv dat het binnen een paar seconden automatisch gebeurt.

• meesje
ikbenerniet schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:22:
[...]

Ik deel de mening van @Bra-Jo . Gotham is opzichzelfstaand. Het is geen onderdeel van Arrowverse en je hebt geen cross-overs. De Arrowverse series komen soms wat kinderachtig (ook al heb ik veel seizoenen gezien ;)) over en dat heb ik met Gotham niet. Dat voelt allemaal wat grimmiger. Met deze serie vind ik het ook wel fijn dat het echt tot een einde komt en niet een serie is waarbij, vanwege tegenvallende kijkcijfers, opeens de stekker er uit is getrokken.

• Marc3l
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:52
G_Dragon schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:28:
Afgelopen week helemaal 13 reasons why uitgekeken.
Mooie afsluiter van de serie en gelukkig was seizoen 4 vele malen beter dan zijn voorganger.

Het enige punt in dit seizoen vond ik

spoiler:
het aantal homo stelletjes, ben er niet tegen in het leven maar het kwam wel opvallend veel voor in dit seizoen. Zelfs zo vaak dat het begon te irriteren, is dit met een reden zoveel in beeld geweest? Maat van me woont ook samen met zijn vriend dus begrijp me niet verkeerd, ben er totaal niet op tegen :).
Vond dit seizoen erg slecht, wel afgekeken door begin scene in aflevering 1 maar was moeilijk door te komen. Sommige series moeten gewoon stoppen na 1 of 2 seizoenen.

spoiler:
Haha had precies hetzelfde. Ben er ook niet tegen maar dit was gewoon onrealistisch elke jongen is home of toch even zoenen zoals die Zach. Ook in het bos en rellen met de politie paste naar mijn idee niet bij de serie.

Nu The last Dance aan het kijken, goede docu :)
Zitten leuke potjes basketbal in, wat een niveau is dat nog steeds zo hoog?

• Medjai
  • Nu online
sverzijl schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:41:
[...]

Die bovenste moest je hebben. Dan moet je zelf op OK drukken wil je naar de volgende aflevering van een serie, ipv dat het binnen een paar seconden automatisch gebeurt.
En @Gaargod
Bedankt, ik had echter gehoopt dat je de aftiteling gewoon full-screen kon af kijken.

• Chiron
  • Laatst online: 19:20
Net begonnen in 'Freud', Duits/Hongaarse serie over Sigmund Freud. Setting is tof, aankleding ook, verhaal af en toe wat wazig :+

The Last Dance was ook top, al moet je er wel bij bedenken dat het geproduceerd is door een maatschappij van Jordan zelf. Maar wel uniek om al die beelden achter de schermen en de verhalen erachter te kunnen zien. Het niveau van de huidige NBA is bij lange na niet dat van toen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Gaargod
  • Nu online
@Medjai ,volgens die Netflix page die ik plaatste:
To watch the credits on the full screen, click the credits window.
Ik kan het zelf nu even niet proberen, maar wat jij wilt zou dus wel mogelijk moeten zijn als ik het zo lees.

• meesje
6 augustus verschijnt het derde (en laatste) seizoen van The Rain (Deens Netflix original).

• Medjai
  • Nu online
Gaargod schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:36:

[...]

Ik kan het zelf nu even niet proberen, maar wat jij wilt zou dus wel mogelijk moeten zijn als ik het zo lees.
Ja dat werkt wel maar pas als je op het credits window klikt wordt het full screen, niet automatisch dus.

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17:21

[Voor 112% gewijzigd door Webgnome op 19-06-2020 14:18]

Strava, Twitter

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:22

Spotmatic

Ken sent me

Norsemen, heerlijk! :D

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Hahn
Patrick schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:14:
[...]

Viel me pas vorige week op eerlijk gezegd :?

Maar goed, voor degene die net als ik achterlopen, aanrader!
Ik had gisteren nog even door m'n Netflix-kijkgeschiedenis gespit (best lachen dat ze dat bijhouden en downloadbaar maken), en ik heb letterlijk 3 jaar geleden Sons of Anarchy in een paar weken tijd er doorheen gejast :+

• Sunfalls
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 01-07 20:02
YouTube: CURSED (Katherine Langford) | Trailer | Netflix
Nieuwe trailer Cursed... Op zich wel zin in.

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Lol, ik zag de naam Katherine Langford en dacht wat heeft Stargate hier mee te maken? Ik word oud :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Gaargod schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:36:

[...]

Als je de autoplay-meuk uitzet via de Netflix-website dan heb je er ook geen last van trouwens.

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:32
meesje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:41:
6 augustus verschijnt het derde (en laatste) seizoen van The Rain (Deens Netflix original).
Ik zal het de eerste 2 afleveringen een kans geven. Het eerste seizoen was goed, het tweede ging hard achteruit. Tegen het einde sloeg het nergens meer op. Dusdanig, dat het me eigenlijk niet meer kon boeien hoe het verder zou gaan.

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
El dragón: return of a warrior gekeken.

Wat zal ik er eens over zeggen? Het is een soort kruising tussen Narcos en Days of our Lives. :P
In het begin zat ik namelijk erg te wachten tot de actie begon, ik was in de veronderstelling dat het meer richting Narcos zou gaan. Het verhaal gaat over een Mexicaan die in Japan woont en daar de financiën voor de Yakuza regelt. Wanneer zijn grootvader vraagt of hij zijn zaken over wil nemen na zijn dood en kort daarna komt te overlijden, ruilt de Mexicaan Japan voor Mexico in.

Daar leek het ook op, dat het op Narcos zou lijken, maar toch viel het allemaal wel mee met de actie. En de actie is ook het slechtste van de serie, het ziet er heel gemaakt uit, dus gelukkig wordt het niet vaak gebruikt. :+

Het is een echte Latijns-Amerikaanse telenovela, vanwege de vele intriges rondom diverse verliefdheden, en de nodige manipulatie en drama die daarbij komt kijken. Dit wordt continu afgewisseld met het narcoverhaal en de concurrentiestrijd die daar heerst. Soms wordt het wat langdradig, maar gelukkig is de dynamiek tussen de acteurs wel goed, en tussen de hoofdrolspelers is de klik erg duidelijk te merken wat het leuk maakt om naar te kijken.

Al met al bleef ik maar kijken, ondanks dat het geen uitblinker is. 2 seizoenen met elk pakweg 40 afleveringen per seizoen. :)

Het verhaal is wat dunnetjes verder, en onwaarschijnlijk ook.

• dropkikker
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:40
@dawg Wat toevallig, ik wilde net ook over El Dragon schrijven :) Ik zit nu op aflevering 32 van seizoen 1 en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik er van moet denken. Het acteerwerk is vreselijk slecht, alles is echt over de top gemaakt. En ik begin mij steeds meer aan de kleinste dingen te irriteren..

Hoe kan het dat iedereen in deze serie dezelfde telefoon met ringtone heeft?
In een pand wat miljoenen gekost heeft tijdens een vergadering kijken ze op een tv scherm na wat data, het hele scherm hang gewoon scheef.. Ziet niemand dat dan tijdens de opnames??
Op een gegeven moment faken ze een moord, auto vliegt in brand door de klap tegen de boom. Maar de jerrycan met benzine waarmee de auto is aangestoken laten ze gewoon staan.

En zo zijn er nog wel meer dingen wat te slecht is voor woorden.. Maar toch blijf ik kijken, dus er zal vast wel iets goeds zijn aan deze serie ;) Komt waarschijnlijk door Adela :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb gisteren Dead to Me seizoen 2 afgekeken. Nou ...

spoiler:
Op zich begon het allemaal leuk en nog best origineel, maar de laatste aflevering heeft het flink verpest. Er wordt weer ingezet op de grootste absurditeiten voor het volgende seizoen, en het gaat zo nergens meer over. Beetje jammer dat het verhaal nu niet gewoon is afgerond. De manier waarop de laatste aflevering is afgerond was ook nog eens rommelig. De politiechef die is opgepakt bijvoorbeeld, dat zou best leuk zijn geweest om even in beeld te brengen enzo.

Los daarvan vind ik het karakter van Christina Applegate verbazingwekkend onsympathiek vinden heel de tijd. Of ligt dat nou aan mij?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
@dropkikker Adela is leuk. :Y)

Ik zou doorkijken, seizoen 2 is wat uh, enerverender, zullen we maar zeggen. In de positieve zin van het woord. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:37
Sorcerer8472 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:50:
Heb gisteren Dead to Me seizoen 2 afgekeken. Nou ...

spoiler:
Op zich begon het allemaal leuk en nog best origineel, maar de laatste aflevering heeft het flink verpest. Er wordt weer ingezet op de grootste absurditeiten voor het volgende seizoen, en het gaat zo nergens meer over. Beetje jammer dat het verhaal nu niet gewoon is afgerond. De manier waarop de laatste aflevering is afgerond was ook nog eens rommelig. De politiechef die is opgepakt bijvoorbeeld, dat zou best leuk zijn geweest om even in beeld te brengen enzo.

Los daarvan vind ik het karakter van Christina Applegate verbazingwekkend onsympathiek vinden heel de tijd. Of ligt dat nou aan mij?
Eens, dat hadden ze best in beeld kunnen brengen. Vind het trouwens een leuke serie :D wij hebben hem gisteren ook afgekeken. Zelf had een derde seizoen niet perse gehoeven van mij maar goed. Vermaak mij er prima mee! Vind Christina Alplegate prima acteren overigens, net als Lisa hoeheetze die ik voornamelijk ken uit Bloodline.

Hoi :)

• baronruud
  • Nu online
Hoe is op moment de 4K kwaliteit bij Netflix? Dit ivm verlaging bitrate corona.
Wil misschien upgraden naar 4K ivm nieuwe seizoen Dark.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
ik las net wat over een nieuwe netflix 'got', maar die website deed het niet, vermoed dat deze dat is edit: 2016, dit is hem dus niet maar ik heb weer een optie erbij.

Ik was al poosje bezig met vikings, dus zit daar nog lekker in die sfeer. Zo te zien komt er een bekende terug.

Vis-a-vis heb ik afgekeken, ook een prachtige Spaanse serie, wordt wel wat ondergesneeuwd door het grote succes van Money Heist. Maar komen wel enkele dezelfde actrices in terug. Saray, macarena en zulema zijn natuurlijk de toppers.

[Voor 18% gewijzigd door ByteMe_ op 22-06-2020 21:15]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• baronruud
  • Nu online
baronruud schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:50:
Hoe is op moment de 4K kwaliteit bij Netflix? Dit ivm verlaging bitrate corona.
Wil misschien upgraden naar 4K ivm nieuwe seizoen Dark.
Niemand met een 4K Netlfix account dus?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Volgens mij 10,44 nog steeds te weinig.

15,74 bij narcos Mexico volgens mij is kwaliteit weer normaal

[Voor 46% gewijzigd door shadow4thedark op 23-06-2020 21:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

shadow4thedark schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:57:
Volgens mij 10,44 nog steeds te weinig.

15,74 bij narcos Mexico volgens mij is kwaliteit weer normaal
Vandaag een aflevering Community gekeken en dat was redelijk brak. Maar wel beter dan gisteren :+

Misschien dat de meest populaire content die op die lokale dozen staat wel de hoogste kwali is en dingen die van verder weg komen lagere kwaliteit hebben?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
Ik heb sinds een maand het 4k abo, heb dus geen idee hoe het er wel (of niet) uit zou moeten zien.
Heb Top Boy gezien, dat is Dolby Vision. Zag er prima uit. Don't Crack Under Pressure I (4k) zag er ook goed uit. Vette film trouwens als je van extreme sports houdt. Staan 3 delen op Netflix!

Community lijkt me geen goede graadmeter want niet 4k toch?

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 15:49

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik had gisterenavond aan het begin van Snowpiercer dat de kwaliteit heel slecht was.

Herinnerde me aan toen ik net Netflix had en keek via een chromecast. Dan moest hij eerst flink wat bufferen om een goede kwaliteit te laten zien, maar begon hij wel vast met afspelen.

De serie Snowpiercer is best aardig, al doen ze er voor mij te weinig mee.
Ze hadden best wel wat tijd mogen nemen om de wereld goed weg te zetten. Nu gaat het vooral om de klasse tegenstellingen, terwijl ik ook wel wat meer van de trein zelf wil weten.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• ErwinJ
avotar schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:28:
Ik had gisterenavond aan het begin van Snowpiercer dat de kwaliteit heel slecht was.

Herinnerde me aan toen ik net Netflix had en keek via een chromecast. Dan moest hij eerst flink wat bufferen om een goede kwaliteit te laten zien, maar begon hij wel vast met afspelen.

De serie Snowpiercer is best aardig, al doen ze er voor mij te weinig mee.
Ze hadden best wel wat tijd mogen nemen om de wereld goed weg te zetten. Nu gaat het vooral om de klasse tegenstellingen, terwijl ik ook wel wat meer van de trein zelf wil weten.
Ik vind de serie ook wel redelijk goed om te kijken.
Maar idd wat meer detail van buiten en over de trein was nog beter geweest.

misschien komt het nog maar ....
-Hoe lang blijft de aarde zo ( kan dat ik dit gemist hebt )
-Waarom een trein en geen bunkers gebouwd ? ( als de hele planeet toch onder het ijs zit )
-Hoe houden ze het spoor vrij, er zijn veel lawines ( je kan niet overal doorheen razen )
-Welke technologie word er gebruikt om de trein op de rails te houden als er een lawine tegen aan komt via de zijkant....

even wat vragen na de eerste afleveringen, maar goed misschien denk ik er nu teveel over na :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het wordt imho steeds leuker, The 100.
S7/E5 was weer een soortement van Star Trek achtige aflevering. 'Welcome to Bardo'
Time travel heen en weer. Zo erg, dat je op een gegeven moment niet meer weet wat/wanneer/hoe. 8) Heerlijk, die verwarring.

En, ook opmerkelijk, Clarke Griffin is de meest gezochte persoon in deze aflevering, maar komt er zelf niet in voor.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:48
baronruud schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:54:
[...]

Niemand met een 4K Netlfix account dus?
Jawel, netflix 4k is uitstekend, bijzonder groot aanbod. Het is alleen irritant dat je niet kan pre-bufferen ofzo. Vaak begin je in 1080 en dan na 10-20min swapped ie naar 4k. Het 4k uitbod is zeer uitgebreid, maar eerlijk is eerlijk na X aantal films zie je het ook niet heel erg meer. Ik vind het meest ergelijke nog dat je niet kan heel de film kan laden en dan kan kijken ipv dat ie halverwege "upgrade"

Begonnen aan de Frankenstein Chronicles, wel is verfrissend weer iets te zien wat degelijk geschreven is en aardige dialogen heeft.

Vind netflix films en series de laatste tijd erg zwak, 13 in een dozijn is nog een pluspunt. De meeste zijn ronduit slecht, zelfs voor hersenloos vermaak. Star Trek Discovery was gewoon ronduit dom te noemen, en je kan veel vinden van de oudere star treks maar dom was het niet (enkele episodes daargelaten).

(die laatste adam sandler film is dat humor? Er wordt vanaf het begin van de flm alleen maar door elkaar geschreeuwd, gewoon letterlijk dat is de hele film en dat is dan een vorm van amerikaanse humor? )

Daarnaast kan je dat 15 euro abbo ook delen met 3 anderen, je kan immers op 4 schermen tegelijk kijken. Dus dan kost het geen hol. Om eerlijk te zijn, als ik geen netflix 15 euro abbo had voor 4k zou ik netflix niet de moeite waard vinden.

[Voor 56% gewijzigd door Postius op 24-06-2020 10:12]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• ErwinJ
ehtweak schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:51:
Het wordt imho steeds leuker, The 100.
S7/E5 was weer een soortement van Star Trek achtige aflevering. 'Welcome to Bardo'
Time travel heen en weer. Zo erg, dat je op een gegeven moment niet meer weet wat/wanneer/hoe. 8) Heerlijk, die verwarring.

En, ook opmerkelijk, Clarke Griffin is de meest gezochte persoon in deze aflevering, maar komt er zelf niet in voor.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Ik vind The 100 een top sier vanaf het begin. ( ik houd wel van alternatieve aarde onder gangen films en series )
Maar eerlijk begin ik nu wel een beetje de draad kwijt te raken en het gaat nergens meer over ( de fantasy slaat door )
Zoals ik het nu zie zijn er al voor het ruimte station al mensen de ruimte in geslingerd....
Eens kijken hoe lang ik het volhoud de serie te blijven volgen...

Acties:
  • +8Henk 'm!

• VirinR
  • Laatst online: 03-07 23:50
24 staat sinds vandaag op Netflix.
Dus voor diegenen die een actieserie met veel afleveringen willen, lijkt mij dit een uitkomst.
Daarnaast is de film 24: Redemption ook beschikbaar (zie S7 in Netflix)

• AcidBurn
ErwinJ schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:53:
[...]

Ik vind The 100 een top sier vanaf het begin. ( ik houd wel van alternatieve aarde onder gangen films en series )
Maar eerlijk begin ik nu wel een beetje de draad kwijt te raken en het gaat nergens meer over ( de fantasy slaat door )
Zoals ik het nu zie zijn er al voor het ruimte station al mensen de ruimte in geslingerd....
Eens kijken hoe lang ik het volhoud de serie te blijven volgen...
Zo moeilijk is het niet om de tijdlijnen te volgen. Wat je afgelopen afleveringen zag is wat er met Octavia gebeurd is in de korte tijd dat ze de eerste keer verdwenen was (toen ze Diyoza achterna ging).
Nu krijg je het verhaal van wat er gebeurde nadat Hope terugkwam.

Waar ik wel graag een verklaring voor wil zien: Hoe kan het dat Hope als ongeboren foetus erin ging en als twintiger terugkomt, terwijl Octavia amper/niet verouderd is bij terugkomst.

Zolang hoef je het overigens niet meer vol te houden, seizoen 7 is het laatste seizoen.
Nog 11 afleveringen te gaan. 16 afleveringen ipv de gebruikelijke 13, zodat ze in totaal op 100 afleveringen uitkomen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Moet zeggen dat de Fresh Prince of Bel-Air de tijd goed heeft doorstaan. Ben begonnen bij S01E01 en voel me weer helemaal jong :p Ben nu 40 en heb ze vroeger allemaal bekeken, vaak als familie.

De grappen zijn nog net zo leuk en gevat :p Helaas is de kwaliteit van video bagger

• Tigertje
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:58
PWM schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:51:
Moet zeggen dat de Fresh Prince of Bel-Air de tijd goed heeft doorstaan. Ben begonnen bij S01E01 en voel me weer helemaal jong :p Ben nu 40 en heb ze vroeger allemaal bekeken, vaak als familie.

De grappen zijn nog net zo leuk en gevat :p Helaas is de kwaliteit van video bagger
Ik heb precies het tegenovergestelde. Flauwe, zich continue herhalende, grappen (Carlton is klein, vader Philip is dik, Hilary is dom enz. enz.), doet enorm gedateerd aan, je ziet waar de me-too beweging zich zo aan ergerde (als Will Smith weer eens als een konijn achter een aantrekkelijk vrouw aan hopt) en bovenal en dat vind ik kenmerkend voor minder goede series, de gag-reel/bloopers zijn leuker dan de grappen in de serie zelf. Ik snap niet dat we dit ooit leuk hebben gevonden.
Bedenk je daarbij dat series als The Seinfeld Chronicles en The Garry Shandling show ook uit die tijd komen. Dat was van een heel wat hoger niveau allemaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

AcidBurn schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:27:
[...]
Waar ik wel graag een verklaring voor wil zien: Hoe kan het dat Hope als ongeboren foetus erin ging en als twintiger terugkomt, terwijl Octavia amper/niet verouderd is bij terugkomst.
Omdat Hope 20+ jaar op Skyring heeft doorgebracht, en Octavia maar 10.

Voor het gemak (spoileralert als je niet bij bent met de afleveringen)
de Tijdlijn:
https://i.redd.it/xgh8xcyw9q551.png

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12:34
Vis à Vis: El Oasis (seizoen 5) komt 31 juli op Netflix :)

• AcidBurn
M a r c o schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 22:36:
[...]
Omdat Hope 20+ jaar op Skyring heeft doorgebracht, en Octavia maar 10.

Voor het gemak (spoileralert als je niet bij bent met de afleveringen)
de Tijdlijn:
https://i.redd.it/xgh8xcyw9q551.png
Heel leuk, en lijkt ook best kloppend. Maar het is geen antwoord op mijn vraag:
Als Octavia daar 10 jaar heeft gezeten, waarom lijkt ze dan nog geen dag ouder als ze terugkomt?
Hope is in 20 jaar -logischerwijs - een jonge vrouw geworden, maar Octavia is na 10 jaar nog exact dezelfde minus de genezen arm?

Ik weet dat Marie Avgeropoulis in de dertig is, maar er nog steeds als begin 20 uitziet.
De actrice kan er dus weinig aan doen ;) maar dat moet toch makkelijk op te lossen zijn met makeup.

Dit was bij de 6 jaar timejump tussen s4 en s5 al niet heel geloofwaardig (De enigen die geloofwaardig iets ouder leken waren Bellamy en Clarke) maar dit slaat alles.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
  • Laatst online: 03-07 23:50
De tweede Nederlandse Netflix Original-serie is een feit: 'Dirty Lines'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:48
VirinR schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:50:
De tweede Nederlandse Netflix Original-serie is een feit: 'Dirty Lines'.
Als je van nederlandse series houdt wil ik je Eigen Kweek aanraden.

Belgen zijn toch wat betere film makers als nederlanders.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Marzman
  • Niet online

Marzman

In 24 heeft Netflix AM en PM verward, heb als 11AM de season finale zitten kijken. Wat iritant zeg.

/▌

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Marzman schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:36:
In 24 heeft Netflix AM en PM verward, heb als 11AM de season finale zitten kijken. Wat iritant zeg.
Ik zit even in de app te kijken, ik neem aan dat je het over seizoen 1 hebt. Daarin is aflevering 23 11:00 pm tot 12:00 AM en volgens mij klopt dat ook.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gunner schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:45:
[...]

Ik zit even in de app te kijken, ik neem aan dat je het over seizoen 1 hebt. Daarin is aflevering 23 11:00 pm tot 12:00 AM en volgens mij klopt dat ook.
Aflevering 12 is gewoon wat in de omschrijving van aflevering 24 staat. Het is ook beiden dezelfde aflevering.

/▌

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Marzman schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:50:
[...]

Aflevering 12 is gewoon wat in de omschrijving van aflevering 24 staat. Het is ook beiden dezelfde aflevering.
Ik zie het inderdaad (moest ze even starten om te zien). Dat is idd wel erg slordig 8)7

had je 24 nog niet gezien dan? :P

[Voor 6% gewijzigd door Gunner op 26-06-2020 15:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@Gunner Ja, 19 jaar geleden. Maar dat wist ik allemaal niet meer hoor. Maar nu is de lol er wel af nog verder te kijken :p

/▌

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Marzman schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:58:
@Gunner Ja, 9 jaar geleden. Maar dat wist ik allemaal niet meer hoor. Maar nu is de lol er wel af nog verder te kijken :p
Snap ik. Ik doe ook een re-run vanaf seizoen 6 waar ik gebleven was. Had nog dvd's liggen maar daarvan vind ik de kwaliteit te matig dus eindelijk een HD-variant op Netflix is dit voor mij de release van het jaar *O*

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gunner schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:00:
[...]
Snap ik. Ik doe ook een re-run vanaf seizoen 6 waar ik gebleven was. Had nog dvd's liggen maar daarvan vind ik de kwaliteit te matig dus eindelijk een HD-variant op Netflix is dit voor mij de release van het jaar *O*
Let in elk geval goed op de klok dat ze niet 12 uur serie verkloten ;)

/▌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Marzman schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:01:
[...]

Let in elk geval goed op de klok dat ze niet 12 uur serie verkloten ;)
Ik ga er vanuit dat het een ongelukkig foutje is. maar ik hou het in de gaten (y)

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Wel apart dat ESC ‘the story of fire saga’ hier in het Nederlands begon (op mijn volwassen account)?

Sommige kinderseries/films zijn niet in het Nederlands en deze dan weer wel.

Best vermakelijk filmpje. Alleen jammer dat ie halverwege idd op NL moest, konden de kids ook eens meekijken met een ‘grote mensen film’ _O-

Heb niet veel met het ESC maar wel grappig die stereotyperingen die gewoon nog op waarheid zijn gebaseerd ook :D

En dat eindliedje is nog mooi ook. Ik zou ‘t knippen en plakken als ik hen was :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10:57
Wow dat is een domme fout in 24 dan zeg...wil de serie wel opnieuw bekijken eigenlijk.

Net de laatste Mind Hunters gezien, zonde dat deze serie al na 2 seizoenen de ijskast in is gegaan. Een van de betere true crime series naar mijn idee.

en gestart met Dark. Pakt me nog niet echt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
Tegen alle verwachting in vond ik Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga eigenlijk ook heel vermakelijk :D

Het is zoals elke Will Ferrell-film betaamt flink overdreven en vrij flauwe humor, maar ik heb vaak moeten lachen, en veel van de liedjes waren nog best goed gedaan ook. En met best goed gedaan, bedoel ik dat het echte Eurovision Song Festival-liedjes lijken, in alle overdrevenheid en weirde lyrics. Niet dat het daadwerkelijk goede liedjes zijn :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 16:49

FreakNL

Well do ya punk?

Je hebt toch na 5 minuten wel in de gaten dat je naar de verkeerde episode zit te kijken? Zeker bij zo’n lineaire show als 24...

Heb hem trouwens ook weer herkeken, heeft me bijna een jaar gekost (juli 2019 begonnen, eind mei 2020 klaar).. Keek hem ook alleen maar in mijn eentje, samen met vriendin keken we andere dingen..

[Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 29-06-2020 04:37]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 19:48

Klippy

Still Game

Goed nieuws, Ozark Seizoen 4 is bevestigd en ook dat het het laatste seizoen wordt.

https://www.nu.nl/film/60...te-seizoen-ozark-aan.html

Denk dat dit prima is, het verhaal kan je nog lang rekken, maar denk dat dit met de finale van seizoen 3 in het achterhoofd onrealistich wordt.
14 afleveringen over 2 delen klinkt goed, dat is tijd genoeg om er een mooi einde aan te maken.

Ik kijk er naar uit :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 19:48

Klippy

Still Game

Phantasmagoria schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:38:
Wow dat is een domme fout in 24 dan zeg...wil de serie wel opnieuw bekijken eigenlijk.

Net de laatste Mind Hunters gezien, zonde dat deze serie al na 2 seizoenen de ijskast in is gegaan. Een van de betere true crime series naar mijn idee.

en gestart met Dark. Pakt me nog niet echt.
Ik wist niet dat Mindhunter in de koelkast stond. Net wat info gezocht online en dat is wel jammer.
Lijkt dat het niet meteen helemaal van de baan is, maar weet niet of die onderbreking goed gaat doen.
Hoop dat de main cast wel gelijk blijft bij een terugkomst, anders voelt het raar.
Heb verder wel vertrouwen in David Fincher, ben wel fan van zijn stijl, dus ik hoop op het beste :)

Dark is een serie die bij mij ook een paar afleveringen duurde om er echt in te komen, het onderwerp spreekt me normaal ook niet zo aan, maar ben blij dat ik heb doorgezet.
Zodra het tijdreizen begint is het echt een top serie. De overgangen tussen karakters in hun verschillende tijden is altijd mooi gedaan en duidelijk. De sfeer klopt ook bij de tijdsperiodes en het voelt niet echt onrealistisch of over-the-top.
Ik moet nog aan seizoen 3 beginnen. 3 seizoenen voelt wel als genoeg aan voor die serie om het niet te lang te rekken.
Ik vind het één van de beste Europese series in elk geval.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:43
Iemand nog een serie aan te bevelen in categorie horror griezel?

Heb de bekende zoals haunting of hill house, stranger things al gezien....
Pagina: 1 ... 174 175 176 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True