Nou dat is al een veel duidelijkere uitleg dan dat de Netflix chat geeft. 👍🏽
Het is wel vervelend maar wel verklaarbaar dan.
Het is wel vervelend maar wel verklaarbaar dan.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De geoblocking is per profiel geloof ik. En nee, ik vind dat ook niet per se logisch hoorMarzman schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:57:
Dat is wel knap dat Netflix dat onderscheid kan maken, ik deel het vanuit Belgie met mijn zus in Nederland. Wel zitten we ieder op een eigen profiel, maar ik denk niet dat ik Nederlandse dingen ga vinden als ik op haar profiel kijk.
Dacht dat het al bevestigd was maar na wat Googlen blijkt het toch niet zo te zijn. Zou erg raar zijn als ze dit cancellen. Zou bijna reden zijn om gewoon helemaal met Netflix te kappen. The OA cancellen was ook al zo'n klotemove. En daarna wel Friends inkopen voor 1 miljard dollar voor een jaarPierre schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:
Wat een bizarre laatste aflevering van Ozark. Ben wel benieuwd of er een 4e seizoen komt.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Nog niet gekeken, is het wat?Paulus07 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 17:50:
Bij meer mensen waar "White Lines" zo'n irritante aspect ratio heeft?
/▌
[ Voor 8% gewijzigd door Master Chieftec op 22-05-2020 01:00 ]
Er wordt ook veel gecached bij providers toch? Het zal er misschien mee te maken hebben of er iets in de cache zit (waarschijnlijk de populairste titels en niet de hele collectie?) en wanneer dat voor het laatst vernieuwd is?Master Chieftec schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 00:55:
Rond middernacht is Netflix geleidelijk begonnen met het opschroeven van de beeldkwaliteit voor Nederland.
The Wrong Missy en de series Dead to Me (allebei 4K/Dolby Vision) schoot omhoog naar 15,25 Mbps en Community (HD) had een deftige 7,15 Mbps. Het gaat dus geleidelijk want Our Planet (4K/DV) blijft steken op 7,62 Mbps en sommige HD content blijft steken op een magere 2,75 Mbps. Stranger Things (4K/DV) blijft steken op een vreemde 11,44 Mbps. Nog even geduld dus.
/▌
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
/▌
Die cache zou redelijk dynamisch moeten zijn, maar het is niet vreemd dat ze het stap voor stap doen, afhankelijk van hoe slim de caching is ingericht zit hij anders alle content continu tegelijkertijd op hoge bitrate te cachen wat voor I/O problemen kan zorgen. Gaat namelijk om best wel wat Terabytes aan cache dus er zal wel een soort queue zijn die dit doet ofzo.Marzman schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 07:57:
[...]
Er wordt ook veel gecached bij providers toch? Het zal er misschien mee te maken hebben of er iets in de cache zit (waarschijnlijk de populairste titels en niet de hele collectie?) en wanneer dat voor het laatst vernieuwd is?
[ Voor 4% gewijzigd door ik222 op 23-05-2020 09:24 ]
Owner of DBIT Consultancy
Is het geen tienerserie? Het klinkt een beetje als een iets ruigere Costa.DennusB schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:16:
Net White Lines afgekeken, 1 van de beste series die ik het afgelopen jaar heb gekeken. Enorme aanrader voor mensen die nog een spannende serie zoeken
/▌
Nee vond ik niet, sterker nog, het einde vond ik echt best wel heftig. Wij hadden dat idee ook wel een beetje voor we begonnen, maar gewoon kijkenMarzman schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:29:
[...]
Is het geen tienerserie? Het klinkt een beetje als een iets ruigere Costa.
Owner of DBIT Consultancy
Haha, precies ons gevoel er bij. Opzettelijk knullig en amateuristisch, met aardig wat humor (die bij ons dus niet in de smaak viel).Marzman schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:29:
[...]
Nee niet echt, de flahbacks zijn van de tienerjaren.Marzman schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:29:
[...]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik ken het niet.loekf2 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:57:
Dus als ik het goed lees krijgen we de serie Snowpiercer vanaf morgen op Netflix ?
Wikipedia: Snowpiercer (TV series)
Waarom zou je in een trein gaan zitten in zo'n scenario? Het maakt me in ieder geval nieuwsgierigThe series,..., follows the passengers of the Snowpiercer, a gigantic, perpetually moving train that circles the globe carrying the remnants of humanity seven years after the world becomes a frozen wasteland.
/▌
we hebben natuurlijk de film Snowpiercer uit 2013 die hetzelfde verhaal verteld (volgens mij zijn ze losstaand).Marzman schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:10:
[...]
Ik ken het niet.
[...]
Waarom zou je in een trein gaan zitten in zo'n scenario? Het maakt me in ieder geval nieuwsgierig
Greatsword schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:00:Snowpiercer kon ik niet aanzien, na 30 min afgezet. Echt jammer aangezien ik de film echt wel kon waarderen IMDB: Snowpiercer (2013)
Moet wel zeggen, zelf nog niet gezien en zal wel een poging wagen. Maar de verwachtingen zijn wat lager geworden..._Brad_ schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:00:
[...]Hetzelfde gevoel hier; verschrikkelijk. Wel jammer want ik had hoge verwachtingen.
mijn signature is bewust leeg :-)
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik vond de film toch wel een interessant verhaal hebben, maar dat begrijp je pas als je de hele film af hebt gekeken ;-)pCOW schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:25:
[...]
we hebben natuurlijk de film Snowpiercer uit 2013 die hetzelfde verhaal verteld (volgens mij zijn ze losstaand).
In het 'buitenlandse series 2019-2020 topic kwam hij ook al ter sprake:
[...]
[...]
Moet wel zeggen, zelf nog niet gezien en zal wel een poging wagen. Maar de verwachtingen zijn wat lager geworden...
Ja mee eens, na twee afleveringen leuke serie. Aangezien de zelfde producer ook verantwoordelijk is voor La Casa de Papel, zitten weer een paar leuke types in.Marc3l schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:16:
[...]
Nee niet echt, de flahbacks zijn van de tienerjaren.
Ook laatste aflevering gezien, leuke serie en keek goed weg en zit van alles in drama, actie en humor.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ah, dan ga ik White Lines toch maar eens bekijken denk ik. Casa de Papel (S1/S2) vond ik vrij vermakelijk. Dank voor de tipGaargod schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:35:
Aha, White Lines is dus van dezelfde schrijver als Casa. Zou dat de reden zijn dat ik White Lines halverwege episode 1 heb afgezet en Casa na de helft van S01. Zie dat Vis-a-Vis ook van dezelfde is, die spreekt me ook al niet aan.
Yup. Ik vond Casa seizoen één leuk, werd steeds minder. Laatste seizoen was vrij matig. Is gewoon snel scoren voor dat soort populaire series en producers natuurlijk, als het zo hip is een bepaalde tijd. Dus “van de makers van” is slim en van alle tijden. Echter nu worden die (semi) Spaanse series er wel heel rap doorheen gedrukt.Gaargod schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:35:
Aha, White Lines is dus van dezelfde schrijver als Casa. Zou dat de reden zijn dat ik White Lines halverwege episode 1 heb afgezet en Casa na de helft van S01. Zie dat Vis-a-Vis ook van dezelfde is, die spreekt me ook al niet aan.
Wel nee. Vooral als je film niet hebt gezien zal je serie denk ik met veel interesse kijken.
Op zich ben ik met je eens. Echter de makers gooien steeds lijntjes uit en ik denk dat serie steeds interessanter gaat worden. Ik vond tweede aflevering beter dan eerste, met meer dimensies.algalid schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:07:
Ik moet de anderen hier bijtreden, de 2 afleveringen van Snowpiercer waren iets te veel "network television". Eentonige, herhalende stukjes muziek om de reclame "aan te kondigen", zulke momenten elke 10 minuten zijn er wat te veel aan.
Het is wel leuk dat er vele personages zijn en de setdesign is van goede kwaliteit maar de acteurs lopen erin rond alsof het CSI is, een bio ter grootte van een visitekaartje en vergeten zijn ze. Soms is er een verrassende scene maar net zoals de typische crime procedural is het een probleem van de week zonder echte inzet. Als je ervan uit gaat dat ze er binnen 10 afleveringen nog wss zullen rond lopen alsof de vorige 9 niet veel uitmaakten, een gemiste kans.
Ik heb hem helaas al na 5 minuten van de eerste episode afgezet.remzor schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:49:
[...]
Haha, precies ons gevoel er bij. Opzettelijk knullig en amateuristisch, met aardig wat humor (die bij ons dus niet in de smaak viel).
Na episode 2 afgezet. Maar dat hebben we bij meer series de laatste tijd. Er is zoveel aanbod, dat ik ook gewoon kritisch wil en kan zijn.
@DennusB Maar smaken verschillen natuurlijk, maar goed ook.
Verder ‘In Vlaamse Velden’ geprobeerd en ook afgezet (enorm slecht acteerwerk en wat low budget lijkt het). ‘Into the night’ kan ook niet voor de volle 100% overtuigen.
Gisteren ‘Fauda’ opgezet en dat kijkt wel lekker weg
Is het nu inmiddels beter? Er zijn nog een paar HD films die ik wil kijken en dat was met 2 Mbps niet te doenMaster Chieftec schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:07:
Populaire titels als The Last Dance (4K) en Stranger Things (4K/DV) blijven hangen op 11,44 Mbps en dan snap ik niet helemaal waarom hij dan niet doorschiet naar de volle 15,25 Mbps...en daarna een ander titel gaat lopen cachen. Wie het weet mag het zeggen.
Met deze snelheid en de vele Terrabytes aan content gaat het denk ik nog wel weken duren voordat het op zijn oude niveau is.
Aflevering 6 t/m 8 van S4 zijn tot noch toe uitgezonden, e9 en e10 worden de komende twee weken vrijgegeven.Sorcerer8472 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:22:
Klopt het dat het tweede deel van seizoen 4 van Rick & Morty er nog niet is en pas op 7 juni in NL op Netflix komt? Het is lastig de content te volgen als je je abo op pauze hebt gezet
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Nee, helaas is het nog niet verbeterd. Het gaat allesbehalve vlot maar elke dag zie ik wel een titel terugkeren in zijn originele kwaliteit. Our Planet (4K/DV) zat gisteren nog op 7,62 Mbps, vandaag gelijk op de volle 15,25 Mbps.Sorcerer8472 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:22:
Klopt het dat het tweede deel van seizoen 4 van Rick & Morty er nog niet is en pas op 7 juni in NL op Netflix komt? Het is lastig de content te volgen als je je abo op pauze hebt gezet
[...]
Is het nu inmiddels beter? Er zijn nog een paar HD films die ik wil kijken en dat was met 2 Mbps niet te doen
Girl, Interrupted heb ik bijv. nog niet gezien, die gaat over een paar dagen van Netflix af.
/▌
PB uiteraard gezien! Overigens ergens gestopt met kijken toen TBag z'n hand verloor en een dierenarts die hand er weer op naaide-World- schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:39:
[...]
Als je klaar bent met Vis a Vis, kan ik Avlu aanraden
En Prison Break natuurlijk als je die nog niet gezien had
Ben benieuwd wanneer het laatste seizoen van Vis a Vis op Netflix verschijnt. Het wordt al wel op de Spaanse tv uitgezonden.
Do { Ping } while ( LOL )
Jimmy O. Yang heeft op Prime Video ook een comedy show staan, was ook wel grappigPompi schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:19:
Space Force is wisselend, de eerste aflevering vond ik tegenvallen maar daarna zijn er een aantal grappige afleveringen. Moet wel erg wennen dat de acteur die Jian Yang speelt in Silicon Valley accentloos Engels spreekt, was zo gewend aan hem in die andere rol dat ik enigszins verbaasd was dat hij dat kon.
The devil is in the details.
/▌
Ik vond heel de serie vrij consistent, consistent matig helaasMarzman schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:29:
Ik heb er net eentje gekeken. Ik vond het ook nog niet super, maar is dat niet dat je de typetjes nog moet leren kennen?
Ik heb een paar afleveringen gezien, maar haakte grotendeels afHahn schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:02:
Ik heb ook net Space Force afgekeken. Steve Carell en John Malkovich vind ik het leuk doen, en het was op zich wel vermakelijk, maar al met al vond ik het een hele 'lege' serie.
Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. De term 'oppervlakkig' komt denk ik het meest in de buurt. Sommige zaken waren een beetje overdreven, maar dan weer niet overdreven genoeg om echt grappig te zijn; en andere zaken waren weer serieus, maar niet serieus genoeg om aangrijpend te zijn. Het was het voor mij ook heel vaak net niet.
[ Voor 4% gewijzigd door President op 01-06-2020 14:24 ]
Ik heb er pas 1,5 gezien, maar is dat niet het comedy deel? Dat er een soort Bush achtig figuur de leiding heeft die er zelf niks van snapt en alles wat niet Amerikaans is minderwaardig vindt.President schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:20:
[...]
Ik heb een paar afleveringen gezien, maar haakte grotendeels af
spoiler:toen de satelliet in de ruimte van de panelen met zonnecellen werd ontdaan. Ook toen de ontknoping kwam dat Azië dezelfde technologie had maar dit gewoon zelf had onteikkrld. Blijkbaar lopen ze al zoveel jaar achter qua technologie? Ik had gehoopt dat er toch ook wel meer technologie achter zat en dat ze in de serie dus ook echt iets zouden bereiken. Helaas blijkt het toch minder SF te zijn dan gehoopt
/▌
Ja, maar de balans slaat naar mijn mening teveel door naar het comedy deel en te weinig naar het SF deel. Maar goed, ieder zijn voorkeur!Marzman schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:42:
[...]
Ik heb er pas 1,5 gezien, maar is dat niet het comedy deel? Dat er een soort Bush achtig figuur de leiding heeft die er zelf niks van snapt en alles wat niet Amerikaans is minderwaardig vindt.
[ Voor 3% gewijzigd door President op 01-06-2020 14:53 ]
[ Voor 92% gewijzigd door VirinR op 02-06-2020 15:20 ]
.... en nu kan ik dus straks Netflix zo betalen bedoel je..? Of mis ik iets?VirinR schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:19:
De Nederlandse Apple Store-app en website hebben nu de mogelijkheid voor afrekenen met Apple Pay, maar dan alleen voor creditcards, niet voor Maestro-betaalpassen.
Creditcard ondersteuning zal dus wel snel volgen, lijkt mij.
Bron: https://www.iculture.nl/nieuws/online-apple-store-apple-pay/
/▌
Het probleem is dat er geen typetjes zijn. Als je dan adverteert met "van de makers van The Office" dan komen kijkers van een koude kermis thuis. In The Office waren er alleen maar typetjes Het mooie van typetjes is dat je op een gegeven moment alleen een blik nodig hebt om een grap te doen slagen.Marzman schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:29:
Ik heb er net eentje gekeken. Ik vond het ook nog niet super, maar is dat niet dat je de typetjes nog moet leren kennen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
/▌
Release date voor de VS waarschijnlijk?G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:00:
13 Reasons Why zou toch uitkomen in Juni?
Ik kan hem bij Coming Soon niet vinden voor volgende week en die week erop
/▌
Als ik Google, kom ik 5 juni tegen. Dus nog een dag geduld?G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:00:
13 Reasons Why zou toch uitkomen in Juni?
Ik kan hem bij Coming Soon niet vinden voor volgende week en die week erop
Oh wat appart dat hij nooit tussen coming soon heeft gestaan, dank umeesje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:14:
[...]
Als ik Google, kom ik 5 juni tegen. Dus nog een dag geduld?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien omdat het België is. Het gaat wel om seizoen 6, ik zag om mijn Canadese server dat er ook een seizoen 7 is.Gaargod schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:16:
@Marzman dan heb je mazzel, bij mij komt ie pas morgenkijk er naar uit, B99 is een van mijn favo comedy series.
/▌
[ Voor 16% gewijzigd door Sorcerer8472 op 04-06-2020 09:25 ]
Bookmark anders deze site: https://www.netflix-nederland.nl/binnenkort-op-netflix/G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:17:
[...]
Oh wat appart dat hij nooit tussen coming soon heeft gestaan, dank u.
Dat is sneller dan verwacht!
Dank umeesje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:20:
[...]
Bookmark anders deze site: https://www.netflix-nederland.nl/binnenkort-op-netflix/
Ah, NL hierMarzman schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:20:
[...]
Misschien omdat het België is. Het gaat wel om seizoen 6, ik zag om mijn Canadese server dat er ook een seizoen 7 is.
Welk seizoen krijg jij er morgen bij?
Ik heb alle afleveringen nu gezien. Geen ROTFLOL, maar ik heb me er prima mee vermaakt. Waar je inderdaad op alle fronten ziet dat verschillende takken van Trump / overheid / militairen / etc op de hak worden genomen. Er mag best een seizoen twee komen.Sorcerer8472 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:20:
Space Force ben ik nog steeds aan het kijken, maar bij het kijken van een aflevering vanochtend viel gelijk op dat de beeldkwaliteit ineens vrij brak is. Dacht dat het ms aan de aflevering lag die ik keek maar de vorige aflevering die ik gisterochtend keek was nu ook brak (gisteren zeker weten niet).
Zit ontzettend veel ghosting in het beeld en de framerate leek ook niet helemaal consistent te zijn. Het was wel 4K/HDR. Volgens m'n router was het ook ongeveer 15 Mbps, het maximale bij Netflix, dus wtf? Herkent iemand dit?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik ben gisteravond begonnen met Dark (eerste drie afleveringen gezien). Deze serie houdt me wel vast. Op 27 juni komt het derde (en laatste) seizoen. Dat sluit dus mooi aan.G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:41:
[...]
Dank u
Ik heb ook gelijk even gezocht naar de serie Scream maar daar is het echt doodstil over.
Het einde van seizoen 3 was te spannend en helaas duurt het nu al jaren![]()
..
Ah die hebben wij nog niet bekeken, zal morgen even kijken wat het is.meesje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:02:
[...]
Ik ben gisteravond begonnen met Dark (eerste drie afleveringen gezien). Deze serie houdt me wel vast. Op 27 juni komt het derde (en laatste) seizoen. Dat sluit dus mooi aan.
[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2020 10:20 ]
Vond Dark ook heel vet. Heb S01 laatst gekeken. Stijgende lijn ook naarmate het seizoen vordert. Heb express niet direct S02 er achter aan gekeken, zodat ik nog een 'echt goede serie' in het verschiet heb.meesje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:02:
[...]
Ik ben gisteravond begonnen met Dark (eerste drie afleveringen gezien). Deze serie houdt me wel vast. Op 27 juni komt het derde (en laatste) seizoen. Dat sluit dus mooi aan.
Nee die hebben we nog niet gezien, we nemen hem meeGaargod schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:16:
[...]
Vond Dark ook heel vet. Heb S01 laatst gekeken. Stijgende lijn ook naarmate het seizoen vordert. Heb express niet direct S02 er achter aan gekeken, zodat ik nog een 'echt goede serie' in het verschiet heb.
@G_Dragon ik mis Ozark in je lijstje maar die zal je vast al gezien hebben.
Same here. Heb me er prima mee vermaakt, ondanks dat het allemaal vrij voorspelbaar was. Als seizoen 2 komt ga ik hem zeker kijken.F_J_K schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:51:
[...]
Ik heb alle afleveringen nu gezien. Geen ROTFLOL, maar ik heb me er prima mee vermaakt. Waar je inderdaad op alle fronten ziet dat verschillende takken van Trump / overheid / militairen / etc op de hak worden genomen. Er mag best een seizoen twee komen.
Niets gemerkt van beeldkwaliteitsproblemen (op 4k/hdr).
Helemaal mee eens. Ook weleens fijn een serie met een einde waarin alles duidelijkheid is zonder open einde en wachten op seizoen 2, 3 etc.DennusB schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:16:
Net White Lines afgekeken, 1 van de beste series die ik het afgelopen jaar heb gekeken. Enorme aanrader voor mensen die nog een spannende serie zoeken
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Aanvulling: seizoen 6ASpotmatic schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:11:
Voor de liefhebber: Vikings seizoen 6 is vanaf nu beschikbaar!
Dat had ik na S01 al.Roodey schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:49:
13 Reasons Why S04 staat er ook op.
Net S04E01 gekeken en nog niet overtuigd.
Ik sluit niet uit dat er een seizoen 2 komt, want na het 'gesloten' einde leek het er wel op dat er nog bewust ruimte opengelaten werd voor een volgend seizoen.jongetje schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 20:18:
[...]
Helemaal mee eens. Ook weleens fijn een serie met een einde waarin alles duidelijkheid is zonder open einde en wachten op seizoen 2, 3 etc.
...probeer het eens zonder PiHole dan? Ik zie de serie Snowpiercer wel gewoon op Netflix en kan 'm ook afspelen zonder problemen.Terrestrial schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:05:
Mijn ouders kijken graag Netflix, ik zelf ben meer van het downloaden maar ze willen graag Snowpiercer zien, die zou al op Netflix in NL moeten staan maar ik kan 'm onmogelijk vinden. Als je zoekt op de Netflix TV app of log in via de browser en voert "snowpiercer" in dan krijg je wel te zien vergelijkbaar met snowpiercer maar niet de serie zelf.
Nu heb ik zojuist een link gevonden direct naar de serie: https://www.netflix.com/nl/title/80177458
Als ik dan kopieer en plak in URL bar en op afspelen in de chrome druk krijg ik dit te zien:
Excuses voor de onderbreking. Uit onze gegevens blijft dat je een unblocker of proxy gebruikt, schakel deze uit en probeer opnieuw. Nou geen idee hoe ze daar bij komen want ik zit direct op internet. Ik heb wel pihole draaien.
Als je dan terug gaat naar de netflix homepage en je klikt op iets anders is afspelen geen enkel probleem. Heel vreemd allemaal.
Heb hier een PiHole draaien en kan gewoon Snowpiercer kijken bijzonder dat het je niet lukt.Hahn schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:07:
[...]
...probeer het eens zonder PiHole dan? Ik zie de serie Snowpiercer wel gewoon op Netflix en kan 'm ook afspelen zonder problemen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben niet heel bekend met PiHoles, maar het zou eraan kunnen liggen hoe je 'm instelt, toch? Even proberen zonder PiHole sluit in ieder geval uit of het daar aan ligt.Pierre schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:17:
[...]
Heb hier een PiHole draaien en kan gewoon Snowpiercer kijken bijzonder dat het je niet lukt.
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 06-06-2020 14:19 ]
geen adblocker in je browser geinstalleerd oid? Zoals anderen al aangegeven hebben werkt het hier ook gewoon de serie. Dus het ligt aan je netwerk, browser of je account?Terrestrial schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:23:
Zojuist google's DNS even in mijn PC gezet, herstart en dat is het probleem niet, dus ja ?
Je hebt helemaal gelijkHahn schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:18:
[...]
Ik ben niet heel bekend met PiHoles, maar het zou eraan kunnen liggen hoe je 'm instelt, toch? Even proberen zonder PiHole sluit in ieder geval uit of het daar aan ligt.
Voor de duidelijkheid: ik ben niet degene met het probleem, hèJe quote mij echter wel.
Werkt het wel via Netflix app op je phone bijvoorbeeld (via Wifi op het netwerk bij je ouders, danwel 4G)?Terrestrial schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:23:
Zojuist google's DNS even in mijn PC gezet, herstart en dat is het probleem niet, dus ja ?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Is al weer een tijd geleden, maar daar zitten wel wat pareltjes tussen ja!temp00 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:58:
Zeer aangenaam verrast door Love, Death & Robots. Normaal hou ik niet zo van animatie e.d. maar hier toch echt van genoten. Gaaf ook die verschillende stijlen en verhalen!
Het ligt echt aan aan soort blokkade door netflix op het ip want vanaf een ander ip adres geen problemen, ik heb zitten denken en ik heb recent een testje gedaan met een tor middel node, niet eens een exit. Inmiddels draait die niet meer maar blijkbaar gooit tor alle ip adressen te grabbel. Dat moet het bijna wel zijn.Webgnome schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 15:30:
[...]
geen adblocker in je browser geinstalleerd oid? Zoals anderen al aangegeven hebben werkt het hier ook gewoon de serie. Dus het ligt aan je netwerk, browser of je account?
Het zal waarschijnlijk niet een enkele serie zijn. Als het IP gezien wordt als een IP buiten Nederland, bijvoorbeeld (ik roep maar wat) Duitsland, en in Duitsland bieden ze die serie (en nog veel meer andere series/films) niet aan, dan kan je die niet zien en niet afspelensverzijl schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:59:
En waarom zouden ze alleen een enkele serie blokkeren voor jouw ip. Dat klinkt niet logisch.
Denk eerder dat het zoiets is ja. Misschien iets simpels als een foutje in de geoIP DB die ze gebruiken.Hahn schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:09:
[...]
Het zal waarschijnlijk niet een enkele serie zijn. Als het IP gezien wordt als een IP buiten Nederland, bijvoorbeeld (ik roep maar wat) Duitsland, en in Duitsland bieden ze die serie (en nog veel meer andere series/films) niet aan, dan kan je die niet zien en niet afspelen
Jammer dat Batwoman, Constatine en Vixen ontbreken op Netflix.CryptoNL schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:33:
Ben inmiddels bij aflevering 201 in het Arrowverse universum en kijk alles op volgorde. Met dit tempo ben ik over 3-4 maanden bijAlhoewel er volgend jaar een aantal nieuwe series bij gaan komen, waaronder 1 van Superman
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq