Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piderman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 13:13
Die blog met alle nieuwe releases lijkt ook weer te werken hoewel de meeste dingen die bij 1 oktober staan volgens mij al een tijdje beschikbaar waren.

http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
piderman schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:48:
Die blog met alle nieuwe releases lijkt ook weer te werken hoewel de meeste dingen die bij 1 oktober staan volgens mij al een tijdje beschikbaar waren.

Ik heb geen idee van die films, maar die series waren er al eerder. Sommigen (i.i.g. Dexter, House of Cards, HIMYM, Luther om er maar een paar te noemen) al vanaf het begin. Zo heb je er dus ook niets aan..

[ Voor 6% gewijzigd door Arrne op 01-10-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
Arrne schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:33:
[...]

Ik heb geen idee van die films, maar die series waren er al eerder. Sommigen (i.i.g. Dexter, House of Cards, HIMYM, Luther om er maar een paar te noemen) al vanaf het begin. Zo heb je er dus ook niets aan..
Het enige dat me is opgevallen, is dat van Merlin nu seizoen 2 wordt aangeboden. Dit was tot voor kort nog alleen seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 18:28
Is House of Cards Trilogy van de BBC niet de eigen House of Cards Netflix productie. (de BBC versie stond er trouwens ook al bij)

[ Voor 8% gewijzigd door zargo op 01-10-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

@degroot

Afgelopen zondag en gisteravond had (ook) ik last van hetzelfde probleem: bepaalde titels wilde niet meer afspelen. In MCE kreeg ik de melding dat ik geen Internetconnection meer had en in de Browser vernam ik een foutcode van Netflix.

Na diverse keren opnieuw proberen kreeg ik alsnog de aflevering te zien. Ik ging eigenlijk al uit van een hikje bij Netflix.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piderman schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:48:

Hee, Alpha and Omega, ik lees toevallig daar de boeken van, eens zien wat dat is :o

Edit: mmm, dit is geen SF, maar een tekenfilm. Jammer, vond het al zo apart dat ik het niet wist. En ook apart dat ze een top sf boekenserie omzetten in een film, maar dit schuif ik door naar de kids hier.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:12
Ik heb sinds 2 weken ook een probeerabonnement, vind het daadwerkelijk perfect.. Vlak voor het slapen gaan een korte aflevering van Family Guy bijvoorbeeld..! Heb na tientallen uren nog maar 1x gehad dat hij moest bufferen halverwege de serie/film.. Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Precies ja. Ik volg het meeste nog via SickBeard. Maar voor het slapen gaan een serie aanzetten die via Netflix verloopt is heerlijk. Modern Family nooit gezien. Door Netflix wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Maakt het nog uit in welke browser je op de laptop kijkt? Chrome of FireFox?!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Is er een truukje aanwezig om de bitrate in de win8 app te verhogen?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Peter_Aragorn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:03:
Maakt het nog uit in welke browser je op de laptop kijkt? Chrome of FireFox?!
Nee, de Windows 8 app heeft soms wel hogere bitrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nja ik zit op Apple, dus er is geen app.

Hoe check je de bitrate dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Peter_Aragorn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:28:

Nou ja.. ik zie duidelijk verschil van chrome>win 8 app>ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nja Firefox is niet heel geweldig, maar daar kan ik wel het Amerikaanse aanbod gebruiken. Kan dat in Chrome ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Peter_Aragorn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:28:

Met CTRL ALT SHIFT S

En je kan het Amerikaanse aanbod bekijken met de Hola unblocker addon voor Firefox en Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Gracias.

Ik vind de kwaliteit nou niet echt denderend eerlijk gezegd...

[ Voor 80% gewijzigd door Peter_Aragorn op 02-10-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Welke bitrate heb je het dan over? :)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nu we Netflix in Nederland hebben betekent dat ook dat je alle series die nu in de USA weer begonnen zijn met een nieuw seizoen gewoon dezelfde dag of een dag later of zo kan kijken :?

Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Netflix zou willen hebben :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Voor zo ver ik begrijp is Netflix in de meeste gevallen wat later met dat soort dingen, en loopt i.v.m. rechten een seizoen achter ofzo. Ik loop nogal achter dus ik heb daar geen last van.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

nero355 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:41:
Nu we Netflix in Nederland hebben betekent dat ook dat je alle series die nu in de USA weer begonnen zijn met een nieuw seizoen gewoon dezelfde dag of een dag later of zo kan kijken :?

Nee, dat is hulu, niet netflix.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Tjado schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:37:
Welke bitrate heb je het dan over? :)
1750 heb ik dan ingesteld. Via dat trucje dat hierboven omschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ja! Ik heb me ook maar eens aangemeld, eerste maand gratis. Ben benieuwd. Al heb ik een hoop van hun content al gezien. Hoop dat ze in rap tempo de content uitbreiden. Is daar iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Peter_Aragorn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:53:
[...]

1750 heb ik dan ingesteld. Via dat trucje dat hierboven omschreven staat.
Die kwaliteit is dan ook heel slecht, je moet 3000Kbps hebben (maar dat kan alleen als de serie ook in HD is, dit kun je hier bekijken: http://movies1.netflix.com/WiHD?dev=PC )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:41:

Dat gaat voorlopig de komende jaren nog zeker niet gebeuren. Daarvoor is de TV markt nog teveel ingesteld op het normale broadcasten. Rechtenkwesties , reclame's etc. dat belemmert dat soort zaken allemaal.

Overigens zie ik wel , als VOD echt meer en meer de markt overneemt , dat de markt dan wel gaat veranderen en dat het dan wel mogelijk is.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Heb me gister ook aangemeld en via HDMI mn laptop op TV aangesloten. Heb eens door het Amerikaanse aanbod gebladerd, ze hebben inderdaad wel aardig wat meuk (ook Saved by the Bell :D)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:15:
[...]

Ja! Ik heb me ook maar eens aangemeld, eerste maand gratis. Ben benieuwd. Al heb ik een hoop van hun content al gezien. Hoop dat ze in rap tempo de content uitbreiden. Is daar iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

degroot schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:36:
[...]

Dat gaat voorlopig de komende jaren nog zeker niet gebeuren. Daarvoor is de TV markt nog teveel ingesteld op het normale broadcasten. Rechtenkwesties , reclame's etc. dat belemmert dat soort zaken allemaal.

Overigens zie ik wel , als VOD echt meer en meer de markt overneemt , dat de markt dan wel gaat veranderen en dat het dan wel mogelijk is.
Op zich is er wel ontwikkeling deze kant op, maar tot nu toe alleen bij de streaming kanalen van de zenders zelf. BBC series komen al vrij direct op iPlayer bijvoorbeeld, vergelijkbaar met uitzending gemist maar dan beter ;). Dit kan natuurlijk doorontwikkelen in een samenwerking met netflix of andere streaming diensten.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ah "We update this site daily to keep you up to date" overheen gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

In dat artikel staat ook dat Netflix via de browser SuperHD aanbiedt. Maar dit doen ze dus niet. Tenzij ze hier alleen mee bedoelen IE11 op Windows8. Een beetje hetzelfde verhaal als een eerder nieuwsbericht. SuperHD wordt alleen aangeboden op specifieke apparaten of via bepaalde applicaties.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nieuws:
Patent(trol?) problemen voor Netflix Nederland

http://www.broadbandtvnew...ski-acts-against-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het zo lees valt het wel mee, in amerika zijn ze kenelijk al tijden bezig geld van netflix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:43
Kudelski zou ik niet echt omschrijven als een patent troll. Zij zijn behoorlijk vooraanstaand in het leveren van coderingsystemen voor digitale televisie en heeft vanuit Nederland Canal Digitaal en UPC als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik vind het aanbod van Netflix Nederland of UK eigenlijk erg tegenvallen. Alle films die ik wilde kijken waren niet beschikbaar. Zoals de laatste Bourne film :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
alienfruit schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:36:
Ik vind het aanbod van Netflix Nederland of UK eigenlijk erg tegenvallen. Alle films die ik wilde kijken waren niet beschikbaar. Zoals de laatste Bourne film :(
Bourne films zijn sowieso alleen pay per view, moet je bij de rechthebbende klagen ;(

Bron: http://www.moreflicks.com...rovider%5B%5D=crackle-all

[ Voor 26% gewijzigd door Pistolebob op 03-10-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zie dat er weer een aantal nieuwe films bij zijn gekomen, ik ben voorlopig wel zoet met Dexter.
Vandaag House of Cards afgekeken, beviel mij wel. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik heb nu paar dagen het probleem dat als ik op mijn desktop netflix kijk(willekeurige series) dat ondanks dat ik HD aanvink gaat hij geen HD laden.Uiteindelijk lukt het meestal wel( na 5-10 min en dan bedoel ik dan gaat hij pas laden) maar dit is niet de manier waarop netflix zou moeten werken lijkt me.
Ik snap er even helemaal niets van waar dit probleem hem in zit.Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren?

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 03-10-2013 18:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
pino85 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:00:
Ik heb nu paar dagen het probleem dat als ik op mijn desktop netflix kijk(willekeurige series) dat ondanks dat ik HD aanvink gaat hij geen HD laden.Uiteindelijk lukt het meestal wel( na 5-10 min en dan bedoel ik dan gaat hij pas laden) maar dit is niet de manier waarop netflix zou moeten werken lijkt me.
Ik snap er even helemaal niets van waar dit probleem hem in zit.Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren?
Gebruik je een proxy of VPN?
Is je verbinding snel genoeg?
Welke bitrate haal je in plaats van 'HD'? :P (CTRL ALT SHIFT S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

+
degroot schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:36:

+
Tjado schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:31:
Op zich is er wel ontwikkeling deze kant op, maar tot nu toe alleen bij de streaming kanalen van de zenders zelf. BBC series komen al vrij direct op iPlayer bijvoorbeeld, vergelijkbaar met uitzending gemist maar dan beter ;). Dit kan natuurlijk doorontwikkelen in een samenwerking met netflix of andere streaming diensten.
-O- Nou lekker dan... heerlijk die koppigheid van al die maffia... ehh... grote multimedia bazen :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hoe dan ook, ik zie dat in vergelijking met gisteren alweer nieuw films erbij zijn gekomen, ook gevallen van CartoonNetwork zie ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:54:
Hoe dan ook, ik zie dat in vergelijking met gisteren alweer nieuw films erbij zijn gekomen, ook gevallen van CartoonNetwork zie ik.
heb je misschien een betere site gevonden waar nieuwe dingen te vinden zijn?
Ik blijf het irritant vinden dat ik gewoon nergens normaal en volledig kan zien wat er nieuw is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nee maar ik zie het gewoon in mijn overzicht op Netflix en als je continue erdoorheen bladert vallen nieuwe films wel op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Snap niet dat ze dat zelf niet op hun site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Mektheb schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:02:
Snap niet dat ze dat zelf niet op hun site zetten.
Ik zou ook niet echt problemen hebben met een wekelijkse/maandelijkse nieuwsbrief (opt-in) waarin een overzichtje komt te staan van alle nieuwe content. Ik vind het nu vrij onoverzichtelijk, alhoewel de zoek-functie goed werkt. 'Orange is the new Black' bijvoorbeeld, misschien een leuke serie maar voor nu ga ik het niet kijken omdat ik teveel andere series moet afkijken (Sickbeard propt ongemerkt Terabytes vol). Ondertussen komt deze serie wel elke keer bovenaan te staan :).

[ Voor 3% gewijzigd door Royeboi op 04-10-2013 16:01 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Is een vermakelijke serie Orange is the new Black. Gewoon voor later bewaren inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

heb je misschien een betere site gevonden waar nieuwe dingen te vinden zijn?
Ik blijf het irritant vinden dat ik gewoon nergens normaal en volledig kan zien wat er nieuw is.
flixfilms.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52
De doelgroep van Netflix is wel voor een jong publiek, veel puber en kinder-films, dat vind ik wel een beetje jammer.

Op dit moment staan er idd te weinig films op die me een beetje aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RoaDHouse schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:14:
De doelgroep van Netflix is wel voor een jong publiek, veel puber en kinder-films, dat vind ik wel een beetje jammer.

Op dit moment staan er idd te weinig films op die me een beetje aanspreken.
Jij bent ook snel van je geloof gevallen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw klaagt over een of andere film met slecht geluid, kan je dit soort problemen aanmelden bij netflix zonder te bellen (dus met een formulier ofzo)? En ik heb ook een film met ondertiteling die niet klopt.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zit dus Dexter te volgen en de ondertiteling is ook niet goed daar.
Hè of Hé wordt 'H' en Privé wordt 'P'.

Beetje irritant soms.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:46:
Mijn vrouw klaagt over een of andere film met slecht geluid, kan je dit soort problemen aanmelden bij netflix zonder te bellen (dus met een formulier ofzo)? En ik heb ook een film met ondertiteling die niet klopt.

Iemand ervaring hiermee?
Naar "Onlangs bekeken" gaan en dan staat achter de film "Probleem melden". Ik heb het nooit gebruikt, dus heb verder geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52
Daarom heb ik er ook "idd" bijgezet (ik geef je ook helemaal gelijk)

Ik ben er nog steeds dik tevreden mee aangezien er op tv helemaal nix te beleven valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastPinguin schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:10:
[...]

Naar "Onlangs bekeken" gaan en dan staat achter de film "Probleem melden". Ik heb het nooit gebruikt, dus heb verder geen ervaring mee.
ah, ik ga even aan de slag. Ik ga nu dit aanmelden:

Aileen: Life and Death of a Serial Killer heeft slomo geluid. Het geluid speelt 10 keer te traag af
I Am a Sex Addict. Ondertiteling klopt voor geen meter, letters zijn verdwenen, woorden missen

I Am a Sex Addict heb ik verder wel kunnen zien zonder subs, maar Aileen hoop ik wel dat ze oplossen, die willen we kijken en is interessant, maar dit is niet te doen met dat geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:46:

Iemand ervaring hiermee?
Je kan online support aanvragen. Had vandeweek problemen dat de ondertitels boven in het beeld bleven staan op Firefox bij een aantal verschillende films/series. Had binnen 2! seconden chat support. En de volgende dag waren er geen problemen meer met ondertitels. Weet niet of dat daar door kwam natuurlijk. Maar Firefox op Windows 8.1 had dit probleem al een paar dagen en ook de beta Firefox. Windows app en IE niet, maar die hadden beide alleen gele ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:49
Is er een manier om de ondertiteling van de kleur geel naar wit te veranderen in de Windows 8 app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Het aanbod blijf ik te beperkt vinden. Je moet echt goed zoeken wil je een leuke film tegenkomen. Recente kaskrakers zijn op één hand te tellen, maar ook oudere kaskrakers zijn schaars. Er is wel een grote hoeveelheid low-budget en mockbuster films. Heb zojuist even gekeken naar de hoeveelheid HD titels voor op de PC. Amerikaanse Netflix: 4000 titels en de Nederlandse Netflix: 300 titels. Gok dat 88-94,5% betaat uit low-budget en mockbuster films. 5-10% verouderde kaskrakers en 0,5-2% redelijk recente kaskrakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 13:09
offtopic:
Dat het NL aanbod beperkt is weten we nu wel....

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Dan kijk je toch af en toe via Brazilië, Canada, Zweden, Denemarken, Chili etc. :P
Dan is bijna elke film te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:07:
Had binnen 2! seconden chat support.
ik kan geen chat support doen voor de nl netflix omdat ik een usa accont heb, die hele chat functie zie ik dan niet en ik vind het wat riskant om te klagen over iets wat ik officieel met mijn usa account niet mag bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ok. Ik zou je wel kunnen helpen door even de betrefende titels te bekijken. Mocht het probleem zich hier ook voor doen, dan maak ik wel een chat met ze. Moet je alleen even de titels doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Geniaal dat hola. Jammer dat het niet werkt voor de win 8 app :-( *knip* Zie topicwaarschuwing.

[ Voor 40% gewijzigd door argro op 06-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:06:
Ahh ok. Ik zou je wel kunnen helpen door even de betrefende titels te bekijken. Mocht het probleem zich hier ook voor doen, dan maak ik wel een chat met ze. Moet je alleen even de titels doorgeven.
Aileen: Life and Death of a Serial Killer heeft slomo geluid. Het geluid speelt 10 keer te traag af
I Am a Sex Addict. Ondertiteling klopt voor geen meter, letters zijn verdwenen, woorden missen

Maar ik heb dit nu aangemeld via die knop "probleem melden" vanochtend. Zal straks eens testen of het al beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
*knip* Zie topicwaarschuwing.

[ Voor 88% gewijzigd door argro op 06-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:17:
[...]

Maar ik heb dit nu aangemeld via die knop "probleem melden" vanochtend. Zal straks eens testen of het al beter is.
Aileen heeft inderdaad geluids problemen. Silverlight crashte er zelfs door. En die andere heeft veel problemen met het eerste woord aan het begin van een nieuwe zin. Plus de vele andere fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

[ Voor 88% gewijzigd door argro op 06-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 23:28

[ Voor 90% gewijzigd door argro op 06-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Heren, lees eens de waarschuwing boven het quickreply vak... het zou zonde zijn als dit topic op slot wordt gezet.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
KillerBee schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 07:42:
Heren, lees eens de waarschuwing boven het quickreply vak... het zou zonde zijn als dit topic op slot wordt gezet.
is een alternatief dns illegaal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Ik kwam dit tegen, een gids voor de NL netflix:
http://netflixgids.com/

Best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

habermas schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

is een alternatief dns illegaal dan?
Die discussie is hier een tijdje terug al gevoerd, dit is een beslissing van de T.net crew, dat dit hier niet besproken mag worden. Helaas, zeg ik erbij, maar zo is het nou eenmaal.
Praten over de content op andere Netflix'en mag volgens mij wel gewoon (voor zover ik heb begrepen), maar dus niet over manieren hoe Netflix buiten NL werkend te krijgen (dit staat toch duidelijk in de waarschuwing? :? ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
Pistolebob schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:01:
Ik kwam dit tegen, een gids voor de NL netflix:
http://netflixgids.com/

Best leuk
Als ik dat zo bekijk 1,2,3, dan kan ik me best vermaken, de komende tijd met Netflix. Het is allemaal niet zo belabberd als sommigen doen voorkomen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

KillerBee schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Die discussie is hier een tijdje terug al gevoerd, dit is een beslissing van de T.net crew, dat dit hier niet besproken mag worden. Helaas, zeg ik erbij, maar zo is het nou eenmaal.
Praten over de content op andere Netflix'en mag volgens mij wel gewoon (voor zover ik heb begrepen), maar dus niet over manieren hoe Netflix buiten NL werkend te krijgen (dit staat toch duidelijk in de waarschuwing? :? ).
Maar vervolgens worden deze manieren wel besproken in het netflix artikel op de frontpage van Tweakers.

reviews: Netflix: legale luiheid voor 8 euro per maand

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:04:
Maar vervolgens worden deze manieren wel besproken in het netflix artikel op de frontpage van Tweakers.

reviews: Netflix: legale luiheid voor 8 euro per maand
ja, maar hier mag het niet... dus tja, we hebben ons eraan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:14:
[...]

ja, maar hier mag het niet... dus tja, we hebben ons eraan te houden.
Geen probleem, verwijzen we toch naar dat artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:17:
Geen probleem, verwijzen we toch naar dat artikel?
Lol, dat lijkt me toegestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Hoezo is 'Haar naam was Sarah' in het Frans? :')
Edit: Oh wacht, het is ook echt een Franse film |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Pistolebob op 07-10-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Zit nu in Suriname. De eerste keer dat ik inlogde, dacht ik zo Netflix heeft veel toegevoegd. Echter toen zag ik dat ik op de Braziliaanse Netflix inlogde. Hier heb je echt alles wat je maar kan wensen.

Verhuizen naar de andere zijde van de wereld is dus ook een mogelijkheid en zelfs legaal.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 05:18:
Zit nu in Suriname. De eerste keer dat ik inlogde, dacht ik zo Netflix heeft veel toegevoegd. Echter toen zag ik dat ik op de Braziliaanse Netflix inlogde. Hier heb je echt alles wat je maar kan wensen.

Verhuizen naar de andere zijde van de wereld is dus ook een mogelijkheid en zelfs legaal.
Ja precies, merkte ik ook toen ik laatst in Chili was!
Iedereen heeft het maar over het Amerikaanse aanbod maar in Zuid-Amerika staat er ook heel veel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zuid amerika is inderdaad prima. Helaas kan ik de subs niet uitzetten van die zuid amerikaanse zaken (via de mediaspeler). Ze hebben oa de star trek films. Maar met gele subs in beeld in een taal die je niet spreekt trok ik helaas niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
En dit dan, werkt dit om de subs weg te krijgen (kan zelf niet testen nu):
At least when it comes to watching on a computer I found a pretty easy way to turn the subs off. Here is what you have to do:

1. Create a .txt-file and change it to .dfxp. Name it every way you want. The result could be NoSubs.dfxp for example.

2. Start the movie/TV show you want to watch.

3. Hold Shift+Alt (for Mac Shift+Opt) and left click an the screen. That should bring up the Diagnostics if not try full screen mode.

4. Go to "Load Costum DFXP File".

5. Load your empty dfxp-file and the subs should be gone.
Beetje omslachtig maar voor een film op je pc is deze eenmalige handeling nog wel de moeite waard wellicht. Bij series zal het irritant worden. Op een mediaspeler wordt het lastig uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Swoosh schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:19:
En dit dan, werkt dit om de subs weg te krijgen (kan zelf niet testen nu):

[...]

Beetje omslachtig maar voor een film op je pc is deze eenmalige handeling nog wel de moeite waard wellicht. Bij series zal het irritant worden. Op een mediaspeler wordt het lastig uit te voeren.
Ja dat werkt op de PC idd goed..

Wat ook werkt:
If you switch the audio to spanish an option comes up to turn off the subtitles. So, switch the audio to the countries native language and make sure to let it reload with the new audio THEN switch it back to ENGLISH audio, and THEN while it is reloading with the new audio, quickly switch it back to the countries native language and turn off the subtitles. If you switch it before the load completes the audio will play in English and you will be able to disable the subtitles because the audio selection is set to the native language. I do this on my Xbox. I would assume it would work on other devices as well. Hope this helps.
Getest op PC en werkt, blijkbaar ook op een Xbox, dus probeer eens op je mediaplayer :D

(Bron: http://www.reddit.com/r/n...t_turn_off_subtitles_why/ )

[ Voor 49% gewijzigd door Pistolebob op 07-10-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik ga vanavond even testen of dit werkt op mijn wd tv live mediaspelers. Zou wel tof zijn, moet nog steeds die star trek film zien. Ik meen alleen dat de audio knop van mijn remote niet werkt bij netflix, maar de sub knop wel. Maar dat vond ik altijd al vaag, zal er even voor gaan zitten vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:18:
zuid amerika is inderdaad prima. Helaas kan ik de subs niet uitzetten van die zuid amerikaanse zaken (via de mediaspeler). Ze hebben oa de star trek films. Maar met gele subs in beeld in een taal die je niet spreekt trok ik helaas niet.
beter, is het geluid wel gewoon engelstalig? mijn vrouw is spaans , dus voor mij ideale oplossing :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:41:
[...]

beter, is het geluid wel gewoon engelstalig? mijn vrouw is spaans , dus voor mij ideale oplossing :)
ja geluid is wel engels (soms zit er ook portugees of spaans tussen), dus lijkt me ideaal voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:21:
If you switch the audio to spanish an option comes up to turn off the subtitles. So, switch the audio to the countries native language and make sure to let it reload with the new audio THEN switch it back to ENGLISH audio, and THEN while it is reloading with the new audio, quickly switch it back to the countries native language and turn off the subtitles. If you switch it before the load completes the audio will play in English and you will be able to disable the subtitles because the audio selection is set to the native language. I do this on my Xbox. I would assume it would work on other devices as well. Hope this helps.
Ik lees het nog eens na, maar ik snap niet helemaal wat je nu moet doen.

hoe kan je nu in de laatste stap zo snel switchen op de xbox?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:20:
[...]

Ik lees het nog eens na, maar ik snap niet helemaal wat je nu moet doen.

hoe kan je nu in de laatste stap zo snel switchen op de xbox?
Je zet 'm op Engelse audio, en daarna meteen (je onderbreekt het laden dus) op Spaans zonder ondertitels.
En dan is ie Engels zonder ondertitels.

Ik heb geen Xbox Live maar die poster op reddit zegt dat het werkt op zijn Xbox idd..

[ Voor 9% gewijzigd door Pistolebob op 07-10-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:28:
Je zet 'm op Engelse audio, en daarna meteen (je onderbreekt het laden dus) op Spaans zonder ondertitels.
En dan is ie Engels zonder ondertitels.
Ik ga een poging wagen, het klinkt als onmogelijk op mijn mediaspeler, maar ik ga testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 13:02
Waarom klaagt iedereen over gele ondertitels?
Ik vind geel juist fijner, verdwijnt niet bij witte beelden, prettiger aan de ogen.

Had vroeger Star Wars 4 the phantom menace op videoband met gele ondertiteling, ik vond het in het begin even raar, maar uiteindelijk veel fijner en baal dat zoiets niet standaard in te stellen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik geef zelf ook de voorkeur aan gele ondertitels (mediaspeler staat ook custom zo ingesteld), maar het zou natuurlijk gewoon fijn zijn als je die keuze hebt :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Ossi schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:36:
Ik vind geel juist fijner, verdwijnt niet bij witte beelden, prettiger aan de ogen.

Had vroeger Star Wars 4 the phantom menace op videoband met gele ondertiteling, ik vond het in het begin even raar, maar uiteindelijk veel fijner en baal dat zoiets niet standaard in te stellen is...
Persoonlijk erger ik mijzelf aan geel. Ik vind het namelijk niet prettiger aan de ogen. Geel is een opvallende kleur, het springt eruit. Het is minder rustgevend dan wit. Hoewel het jammer blijft dat Netflix niet de optie geeft om zelf te kiezen tussen enkele fonts en kleuren voor subtitles. Gelukkig zijn de subs op PC gewoon fraai in het wit.

Overigens nu enkele dagen netflix in gebruik. Moet bekennen dat de kwaliteit echter zeer belabberd te noemen is. En het gehele "Available in HD on your TV" is daarin zeker geen pluspunt. Want op TV is de kwaliteit ook matig in vergelijking met bijv. Film 1 of HBO, en kan het in de verre verste niet op tegen de kwaliteit welk BluRay te bieden heeft.

Het is juist een fraaie oplossing om op een 2e scherm op de PC wat te kijken, echter is divx kwaliteit voor veel content nog scherper. Jammer dat ze niet al hun HD content ook gewoon in HD op PC aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Ik heb sinds vandaag in een keer dat als ik Netflix wil kijken, ik ongeveer 10 sec kan kijken, en dan loopt mijn hele computer vast, hij "freezed". Ik heb Silverlight meerdere keren opnieuw geinstalleerd, andere browsers geprobeerd, maar toch blijft hij elke keer weer volledig vastlopen. Het enige wat ik dan nog kan doen is de stroom van mijn pc afhalen. Erg vreemd, vooral omdat ik wel gewoon alle (zware) games kan spelen voor onbeperkte tijd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:18:
Via de Netflix app kan je kiezen tussen Engels, Portugees en Spaans. De ondertitels zijn Portugees en Spaans of geen ondertiteling. Ik kijk dus alles in het Engels en zonder ondertitels.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
psychodude schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:00:
[...]

Overigens nu enkele dagen netflix in gebruik. Moet bekennen dat de kwaliteit echter zeer belabberd te noemen is. En het gehele "Available in HD on your TV" is daarin zeker geen pluspunt. Want op TV is de kwaliteit ook matig in vergelijking met bijv. Film 1 of HBO, en kan het in de verre verste niet op tegen de kwaliteit welk BluRay te bieden heeft.
Het is geen Bluray, maar het ziet er hier (op 55" schermpje) echt stuk beter uit dan divx/DVD (via netflix App op een Sony BDP-S790 Bluray speler). Ik stoor me er in ieder geval totaal niet aan de wellicht wat lage bitrate van 3-5Mbps. Nu kijk ik eigenlijk alleen wat series, de films die ze hebben ken ik al, of vind ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Via de Netflix app kan je kiezen tussen Engels, Portugees en Spaans. De ondertitels zijn Portugees en Spaans of geen ondertiteling. Ik kijk dus alles in het Engels en zonder ondertitels.
bij mijn mediaspelers kan dat helaas niet, in andere landen wel, maar die mexico en denemarken en noorwegen doen lastig, de rest van de landen werkt wel zonder problemen. Maar ik ga even rustig ervoor zitten, misschien doe ik wat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ossi schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:36:
Daarom dat Nederlandse ondertitels (daarmee bedoel ik in ieder geval de gemiddelde ondertiteling die je tegenkomt op de Nederlandse televisie) een zwarte outline hebben, dus die verdwijnen ook niet op een zwarte achtergrond. Kan me herinneren dat ze voor LotR in de bioscoop tijdens een bepaalde nogal witte scene zwarte ondertiteling gebruikten.. Da’s raar.

Ik ben ook een “fan“ van de witte ondertiteling, ik meen gehoord te hebben dat ze in de US gele ondertiteling gebruiken omdat dat beter opvalt. Het is juist omdat het opvalt dat niet prettig is voor mij. Ondertiteling is een hulpmiddel, en moet niet te dominant in beeld zijn. Op de Wii hebben ze gelukkig ook witte ondertiteling, al heb ik tot nu toe nog geen ondertiteling nodig gehad. Dat zal pas zijn wanneer ik aan niet-Engelstalige films en series ga beginnen.

Over een weekje zit m’n maand gratis er op, ik zal dan hier m’n evaluatie posten, al kan ik al verklappen dat ie in mijn geval positief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Potverdrie ook op mijn Samsung HT-E5200 is geen Netflix-app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik weet niet of ’t bekend is, maar m’n broer komt er net achter dat bij sommige Disney / Pixar titels de Engelse audio is toegevoegd. Ik kan ’t bevestigen voor Ratatouille, maar er zijn er meer (maar niet allemaal) volgens m’n broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Peter_Aragorn schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:26:
Potverdrie ook op mijn Samsung HT-E5200 is geen Netflix-app...
Hij staat wel in het onderstaande lijstje vermeld?
https://support.netflix.com/en/node/500

Edit: maar het zou zomaar eens kunnen zijn dat die lijst wat voorbarig is en dat de app nog beschikbaar moet komen, net als voor de E5300. Maar beter "nog" komen dan helemaal "niet" komen?

http://www.samsungworld.n...BD-E5300-XN/tickets/38892

[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 08-10-2013 00:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hij staat wel in de lijst, klopt. Maar chatsupport van Samsung zegt dat hij er niet is en ze weten njet of die nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:15:
Gisteren even goed getest, maar ik krijg het niet voor elkaar op mijn mediaspelers. Dat ding heeft erg goed door wat ik doe, zodra ik van portugees of wat dan ook wissel naar engels schieten die subs aan en verdwijnt de optie om ze uit te zetten.

Voor mij dus "alleen" netflix nederland, usa, canada, uk en ireland.
Pagina: 1 ... 17 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.