Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb sinds een paar dagen bijna bij elke eerste poging nu wel "Er ging iets mis met het laden" als ik een aflevering start van Netflix op de AppleTV (3)

De tweede poging werkt dan wel meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fivel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:59:
[...]

Sinds gisteren in het bezit van een chromecast. Dit werkt echt geweldig, zowel met pc als mobiel.
Inderdaad subliem. Echter, i.c.m. Hola blijft bv. Lilyhammer hangen op 25% (als je naar Chromecast streamed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren op het startscherm van de Smarthub van mijn Samsung D8000 een banner voor de Netflix app. Klik: door naar de appstore. Geen Netflix-app. Samsung zuigt. Gelukkig heb ik mijn Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:02
Ram0n schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:49:
Ik geef zelf ook de voorkeur aan gele ondertitels (mediaspeler staat ook custom zo ingesteld), maar het zou natuurlijk gewoon fijn zijn als je die keuze hebt :)
De keuze zelf kunnen maken zou het fijnst zijn idd en volgens mij ook niet zo moeilijk aangezien de subs niet ingebakken zijn.
psychodude schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:00:
Persoonlijk erger ik mijzelf aan geel. Ik vind het namelijk niet prettiger aan de ogen. Geel is een opvallende kleur, het springt eruit. Het is minder rustgevend dan wit. Hoewel het jammer blijft dat Netflix niet de optie geeft om zelf te kiezen tussen enkele fonts en kleuren voor subtitles. Gelukkig zijn de subs op PC gewoon fraai in het wit.
Apart, ik heb precies het tegenovergestelde, geel is net iets donkerder en daarom prettiger aan de ogen. Ik vind witte ondertitels er juist uitspringen...
Sméagol schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:42:
[...]

Daarom dat Nederlandse ondertitels (daarmee bedoel ik in ieder geval de gemiddelde ondertiteling die je tegenkomt op de Nederlandse televisie) een zwarte outline hebben, dus die verdwijnen ook niet op een zwarte achtergrond. Kan me herinneren dat ze voor LotR in de bioscoop tijdens een bepaalde nogal witte scene zwarte ondertiteling gebruikten.. Da’s raar.

Ik ben ook een “fan“ van de witte ondertiteling, ik meen gehoord te hebben dat ze in de US gele ondertiteling gebruiken omdat dat beter opvalt. Het is juist omdat het opvalt dat niet prettig is voor mij. Ondertiteling is een hulpmiddel, en moet niet te dominant in beeld zijn.
Ik ben bekend met de zwarte rand :)
Zwarte ondertitels? Dat lijkt mij ook raar, heb de films onlangs nog gezien, maar op de DVD extended zijn ze volgens mij gewoon allemaal wit.

Maar schijnbaar verschillen de meningen nogal over wat meer opvalt, wit of geel... Ik heb mijn TV ook niet op winkelstand staan met oversaturated kleuren, kan me voorstellen dat geel dan niet fijn is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tjado schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:27:
Misschien niet het meest relevant voor dit topic, maar waar hebben jullie de Chromecast vandaan geimporteerd?
Chromecast kan je bestellen bij Amazon en wordt afgeleverd in NL en BE.

Update: Amazon heeft de mogelijkheid om naar Nederland en België te verzenden gestaakt...

[ Voor 10% gewijzigd door wsmaal op 09-10-2013 11:43 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BamSlam_ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:30:
Gisteren op het startscherm van de Smarthub van mijn Samsung D8000 een banner voor de Netflix app. Klik: door naar de appstore. Geen Netflix-app. Samsung zuigt. Gelukkig heb ik mijn Apple TV.
Er is meer dan één type Samsung D8000, jij hebt een UE (dacht ik), en ik een PS. Op de PS uitvoering is de Netflix app wel beschikbaar, dat was net voor het life gaan van Netflix hier in Nederland. Overigens werd de app automatisch geïnstalleerd, een bezoek aan de app store was helemaal niet nodig. Misschien staat ie al tussen de app's op je TV?

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 08-10-2013 14:13 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix werkt perfect op mijn PS3, maar het aanbod valt me erg tegen. zo'n 60% van de films in het aanbod heb ik op DVD of blu-ray en alleen de films in genres waar ik sowieso niet naar kijk heb ik nog niet gezien.

Zoals het er nu uitziek kijk ik eerst The 4400 af en daarna wellicht nog een serie en dan houd het alweer op. Lopende series lopen twee jaar achter, dank je maar dan download ik liever of koop ik de BD die ook nog eens eerder uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik vind netflix erg fijn om mee te werken, maar inderdaad valt het aanbod tot nu toe tegen. Ik weet dat er dagelijks content bij komt maar hoever lopen de series achter in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Vraagje, staat vast al ergens vermeld maar kan het hier en op google niet echt vinden, beetje lastige zoektermen, sorry daarvoor.

Zonet een netflix account aangemaakt met de 1 maand free trial, maar kan ik hem nu ook al direct stopzetten, en deze maand nog gebruik maken van de account? Ben bang dat ik het anders vergeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:21
Dersan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:21:
[...] Zonet een netflix account aangemaakt met de 1 maand free trial, maar kan ik hem nu ook al direct stopzetten, en deze maand nog gebruik maken van de account? Ben bang dat ik het anders vergeet
Jup, kan :) Heb ik ook gedaan en staat zelfs aangegeven op de website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:30:
Die had ik ook op mijn Bluray speler van Samsung, maar geen NetFlix in de app store.

Wel op mijn TV van Samsung.

Jammer, had ik de Bluray speler op Amerikaanse netflix gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Unlocator is trouwens nog gratis, dus waarom zou je daar niet naar kijken ipv unblock-us :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan ik ergens zien wat het Amerikaanse aanbod van Netflix is? Als ik nu naar netflix.com ga krijg ik gelijk de NLse pagina voor m'n neus maar ik zie nergens de optie om het aanbod te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:12:

Er is meer dan één type Samsung D8000, jij hebt een UE (dacht ik), en ik een PS. Op de PS uitvoering is de Netflix app wel beschikbaar, dat was net voor het life gaan van Netflix hier in Nederland. Overigens werd de app automatisch geïnstalleerd, een bezoek aan de app store was helemaal niet nodig. Misschien staat ie al tussen de app's op je TV?
Klopt, ik heb de UE. Nee, hij staat niet tussen de apps op mijn tv. Maar goed, ik heb gelukkig een Apple TV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

en ik gelukkig niet ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:21:
Vraagje, staat vast al ergens vermeld maar kan het hier en op google niet echt vinden, beetje lastige zoektermen, sorry daarvoor.

Zonet een netflix account aangemaakt met de 1 maand free trial, maar kan ik hem nu ook al direct stopzetten, en deze maand nog gebruik maken van de account? Ben bang dat ik het anders vergeet
Ik kreeg dit:
Cancel Membership

Cancellation will be effective at the end of your current billing period 13 okt. 2013.
Restart your membership anytime. Your viewing preferences will be saved for one year.
We will send an email confirmation of your cancellation.
Your membership will be canceled

Your streaming plan will be canceled at the end of your current billing period on 13 okt. 2013. Feel free to watch movies and TV episodes until this date. You will get an email confirmation of your cancellation.
Dus opzeggen voor de einddatum van je proefperiode gaat goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Slashdotter schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:55:
Kan ik ergens zien wat het Amerikaanse aanbod van Netflix is? Als ik nu naar netflix.com ga krijg ik gelijk de NLse pagina voor m'n neus maar ik zie nergens de optie om het aanbod te bekijken
Dit is hier te vinden.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dank je. Ik heb de complete USA lijst van 8 oktober gevonden
http://netflixusacomplete...-tue-oct-8-2013.html#more

Zo te zien hebben ze geen Seinfeld, Friends, The Wire. Wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik hou mijn Netflix in ieder geval nog een maand (betaald) aan. Heb net de eerste vier seizoenen Dexter op. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:01

page404

Website says no

wsmaal schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:04:
[...]

Chromecast kan je bestellen bij Amazon en wordt afgeleverd in NL en BE.
Bedankt voor het melden! Was helaas van korte duur, die keutel is vandaag alweer ingetrokken. Wankers.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Mx. Alba schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:47:
Ik hou mijn Netflix in ieder geval nog een maand (betaald) aan. Heb net de eerste vier seizoenen Dexter op. :D
Ik heb ook besloten het nog een maand te geven en hopelijk komt er dan meer kwaliteit series/films, ik hoef echt niet exact dezelfde content als de usa/uk versie van Netflix, maar het mag wel flink uitgebreid worden. Als dat niet verbetert komende maand stop ik er wel weer mee en probeer ik het over een jaartje wel weer. Ik zit nu zelf op seizoen 4 van dr who (altijd al willen zien nooit de moeite voor genomen :P)

Haha ik merk wel dat ze op de livechat het idee willen geven dat je een vriendelijk gesprek met een vriend aan het voeren bent ipv met een customer services rep

[ Voor 18% gewijzigd door Teckna op 09-10-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tja, dat is de Amerikaanse manier van customer service. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Mx. Alba schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:47:
Hier precies hetzelfde, ook net aan seizoen 5 van Dexter begonnen dankzij Netflix. Vind het toch makkelijk kijken aangezien ik soms op mijn laptop kijk en soms op de tablet, Netflix gaat verder waar ik gebleven ben.

[ Voor 17% gewijzigd door Martijn19 op 09-10-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

m19 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:49:
Netflix gaat verder waar ik gebleven ben.
Mooie slogan en zo werkt het ook voor mij. Als ik op mn kamer wat zit te kijken en er is op gegeven moment niemand verder thuis ga ik beneden zitten achter de PC en kijk ik verder. Niks geen streaming over netwerk, niet meer hoeven op te zoeken, even inloggen en voila.

Mijn proefabo loopt 12 oktober af, als goed is wordt er straks niet van mijn rekening geïncasseerd maar van de 3 maanden code.

Overigens staat nu tijdelijk (3 maanden dus) mijn 1 jaar gekochte account op laptop van mn ouders, deze wordt gebruikt voor mijn neefjes, kinder gebeuren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
De serie Arrow lijkt ook op de Nederlandse Netflix te komen :o
http://movies.netflix.com...ow/70242081?trkid=2361637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mooi, die wil ik ook nog gaan volgen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

iemand al surround geluid op zijn philips tv?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Slashdotter schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:39:
Dank je. Ik heb de complete USA lijst van 8 oktober gevonden
http://netflixusacomplete...-tue-oct-8-2013.html#more

Zo te zien hebben ze geen Seinfeld, Friends, The Wire. Wel jammer
The Wire is HBO, die zal niet op Netflix komen. Wel jammer, want HBO heeft een hoop goeie series (waarvan The Wire het beste is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:35:
Ik zit nu zelf op seizoen 4 van dr who (altijd al willen zien nooit de moeite voor genomen :P)
Die ben ik ook aan het kijken, vooral die oudere seizoenen waren toen ik keek lastig te downloaden, dit is ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Die ben ik ook aan het kijken, vooral die oudere seizoenen waren toen ik keek lastig te downloaden, dit is ideaal.
Hier nog 1, en om dezelfde reden :) Torchwood heb ik al wel afgekeken, wel geinig om nu Dr Who te kijken en af en toe herkenbare dingen tegen te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Heeft iemand ervaring met Netflix op de Chromecast?
Net een besteld voor €34,08 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, ik wel! Werkt perfect! Met android moet je wel ff de apk googlen, en met iOS moet je een Amerikaans iTunes account maken, anders kan je de app niet installeren.
Waar heb je em besteld als ik vragen mag?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Op amazon.com bij de aanbieder D&HJapan

Ah oke, thnx voor de tips :)

Update: uitverkocht inmiddels

[ Voor 121% gewijzigd door Pistolebob op 12-10-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10
Pistolebob schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:48:
Op amazon.com bij de aanbieder D&HJapan

Ah oke, thnx voor de tips :)
Thanks! Heb er een tweede besteld ;) Ben erg positief over de eerste tot nu toe _/-\o_

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:21
De chromecast code die ik gekocht had lijkt dus prima te werken.
Keek net bij mijn account en zag dit staan:
Vooruitbetaald met Cadeaubonabonnement van 1 maand (2 maanden resterend)
Kijk nu vooral op mijn pc en laptop. Vind het ideaal om even tussendoor wat te kijken. Met name de series/films die netflix me aan raad zijn tot nu toe allemaal even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu weer wat nieuws op netflix, er komt niet zoveel bij de laatse week... eigenlijk helemaal niks... niet dat het in andere netflix landen veel beter is, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
eltweako schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:53:
De chromecast code die ik gekocht had lijkt dus prima te werken.
Keek net bij mijn account en zag dit staan:

[...]

Kijk nu vooral op mijn pc en laptop. Vind het ideaal om even tussendoor wat te kijken. Met name de series/films die netflix me aan raad zijn tot nu toe allemaal even goed.
Werkt hier inderdaad ook, zelfs met het duurdere abo voor 4 gelijktijdige streams. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:08

aex351

I am the one

Via http://movies.netflix.com/WiRecentAdditions kan je zien wat er recent bij is gekomen. Deze link is op de Nederlandse Netflix niet zichtbaar in het menu, maar wel bruikbaar.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Mijn proefabonnement is inmiddels al even verlopen, maar er is nog niets van mijn rekening afgeschreven? Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Weekend. Kijk morgen nog eens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piderman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 13:13
Nou we zijn nu een maand verder en wat is er bij gekomen? 3 films, Haven en een hoop Power Rangers. Ik zie het nog een maandje aan maar als het dan niet beter is, is het klaar voor mij. Ja we moeten Netflix een kans geven maar dan moeten zij die kans ook wel nemen en verbetering laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:58
Uhmm jammer zo te zien is netflix down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tumtum100 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:02:
hier doet hij het gewoon
piderman schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:55:
Nou we zijn nu een maand verder en wat is er bij gekomen? 3 films, Haven en een hoop Power Rangers. Ik zie het nog een maandje aan maar als het dan niet beter is, is het klaar voor mij. Ja we moeten Netflix een kans geven maar dan moeten zij die kans ook wel nemen en verbetering laten zien.
Je kan je prima vermaken met de usa netflix. Als ik daar zo mijn aanbevelingen zie is het echt fantastisch, nieuw materiaal ook, maar het mag in Nederland zeker wat aantrekken, ik vind het ook wat langzaam gaan met nieuw spul, te langzaam...

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
tumtum100 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:02:
Draait hier al sinds 10:00 vanochtend zonder enige vorm van downtime :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 15:55
Ik heb gisteren mijn IPv6 setup gefixed middels een HE tunnel. Leuke is dat de geoip nog niet zo goed is, en er gekeken wordt waar het ASN geregged is. Voor heel HE is dat de US, en vindt Netflix dat je dus in de VS zit.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
De film Up is erbij gekomen met Nederlandse en Engelse audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17-09 13:30
Mijn cadeaubon (Chrome code via eBay) blijkt in ieder geval te werken.

"Vooruitbetaald met Cadeaubonabonnement van 1 maand (2 maanden resterend)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serie 24 alle seizoenen komt er ook aan in super hd, kwam hem al met nl samenvattingen net tegen op netflix usa. Netflix usa heeft ook veel concerten en muziek docu's, heerlijk zeg. Ik kijk nu een concert van madonna, blij toe dat je zo eenvoudig ook dat aanbod kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
24 opnieuw kijken is geen straf. Voordat ze starten met een nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:39:
Ik kijk nu een concert van madonna, blij toe dat je zo eenvoudig ook dat aanbod kan zien.
Hoe/waar? Ik ben het nog niet tegengekomen (US versie)?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik lees veel over nieuw aanbod qua series, maar hoe zit dat met The walking dead bijvoorbeeld? Die serie zat er al in immers, hebben ze bij Netfliex Nederland nu wel gelijk het nieuwe seizoen in het aanbod of gaat dat bij wijze van spreken een half jaar duren?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ben wel benieuwd naar de concurrent Videoland, daar zijn toch recentere en aansprekendere titels.
Kijken of ze ook rond de 8 euro gaan zitten voor onbeperkt.

Al blijf ik Netflix nog wel aanhouden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 15:36
"Videoland"... alsof zij ook maar enige kans maken om met Netflix te concurreren. Niet alleen is Netflix een gigantisch bedrijf, hun systeem en bijbehorende developers is ook een van de beste ter wereld. Staat regelmatig wat over op InfoQ, hoe ze 100 keer per dag een nieuwe versie van de software deployen. Top of the world development is dat. Ook niet verrassend dat ze een app hebben voor zo'n gigantisch variatie aan devices.

[ Voor 10% gewijzigd door Xeanor op 14-10-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Xeanor schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:11:
"Videoland"... alsof zij ook maar enige kans maken om met Netflix te concurreren. Niet alleen is Netflix een gigantisch bedrijf, hun systeem en bijbehorende developers is ook een van de beste ter wereld. Staat regelmatig wat over op InfoQ, hoe ze 100 keer per dag een nieuwe versie van de software deployen. Top of the world development is dat. Ook niet verrassend dat ze een app hebben voor zo'n gigantisch variatie aan devices.
Ja leuk dat Netflix een goede devolopment heeft. Maar kijk puur als klant er naar...
http://www.videolandondemand.com/films/topfilms.html Daar staan echt nieuwe titels bij he.

Als ik nieuwe films wil zien en de prijs is gelijk zou ik kiezen voor Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Mars18 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Ja leuk dat Netflix een goede devolopment heeft. Maar kijk puur als klant er naar...
http://www.videolandondemand.com/films/topfilms.html Daar staan echt nieuwe titels bij he.

Als ik nieuwe films wil zien en de prijs is gelijk zou ik kiezen voor Videoland.
Ja, en dan is opeens de server down en kan je een uur lang niet kijken, of weet ik wat.

Zo'n dienst is technisch gezien echt heel moeilijk om te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 14:06
Fl0yd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:43:
Mijn proefabonnement is inmiddels al even verlopen, maar er is nog niets van mijn rekening afgeschreven? Weet iemand hoe dit zit?
Bij mij is het precies het zelfde, proefabonnement verlopen geen geld van de rekening gehaald. Bij factureringsgegevens in het acount overzicht staat dat mijn acount loopt tot 12-11-13 de melding van gratis proefmaand die er eerst stond is wel verdwenen. Er staan geen facturen onder in het factureringsoverzicht.

[ Voor 6% gewijzigd door Pjotrofsky op 14-10-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via iDeal hebt betaald dan gaat je abo verder via bank afschrijving. Net een gesprek gehad met CS hierover, omdat mijn abo ook niet gestopt was op de 12e.

Edit: Ze kon me vertellen dat de afschrijving al gedaan was en goed ging. De bank is wat laat met opdaten blijkbaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm ja, leuk dat video on demand van videoland; maar als je daar nu al 5 euro per film betaalt om te huren.. no way dat ze dan met een vergelijkbaar 8 euro per maand netflix-alternatief gaan komen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 14:06
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:10:
Als je via iDeal hebt betaald dan gaat je abo verder via bank afschrijving. Net een gesprek gehad met CS hierover, omdat mijn abo ook niet gestopt was op de 12e.

Edit: Ze kon me vertellen dat de afschrijving al gedaan was en goed ging. De bank is wat laat met opdaten blijkbaar.
Jij ziet ook geen factuur bij je factureringsoverzicht?
Toevallig ook bij de oranje leeuw bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan loopt Videoland tegen dezelfde problemen op als Netflix. De rechten die ze nu hebben op film verhuur, zijn niet dezelfde als een streaming dienst voor het hele pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-X schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Jij ziet ook geen factuur bij je factureringsoverzicht?
Toevallig ook bij de oranje leeuw bank?
Klopt. Ik denk dat het later vandaag wel aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:07:
hebben ze bij Netfliex Nederland nu wel gelijk het nieuwe seizoen in het aanbod
Die serie is niet beschikbaar in Nederland en behalve breaking bad in de uk zit er minimaal een jaar tussen het uitzenden en de release op netflix.

Ik heb even snel op netflix usa gekeken en die heeft nu 3 seizoenen. Seizoen 4 is er niet, maar ik neem aan dat die over een jaar er wel is.

Vind het wel netjes dat ze al t/m seizoen 3 hebben, zeker voor die paar euro die je per maand betaald. Niet helemaal actueel, maar als je je profiel op netflix usa goed insteld en zaken die je kijkt elke keer een waardering geeft, dan kom je zoveel moois tegen dat het niet erg is dat seizoen 4 er nog niet is (nouja, die ene aflevering dan die er tot nu toe uitgezonden is van seizoen 4).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:56:
24 opnieuw kijken is geen straf. Voordat ze starten met een nieuw seizoen.
Zeker niet, maar komt er een nieuw seizoen dan? Ik meen toch van niet? De serie is wel in HD staat erbij, maar nog niet getest. Ik wil hem wel herzien in HD kwaliteit, zal vanavond eens testen.
Freeaqingme schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:59:
Hoe/waar? Ik ben het nog niet tegengekomen (US versie)?
Mijn vrouw heeft nu een rij die pop heet met allemaal concerten, geen idee hoe die erin gekomen is. Maar dat concert heet Madonna: MDNA: Live from Miami , ik neem aan dat je hem dan wel kan vinden? Echt een uitmuntende kwaliteit, ik zie echt geen verschil met een bluray bij dat concert (of je moet het echt naast elkaar zetten wellicht). Maar ik heb er van genoten gisteren en ik ben niet eens een Madonna fan.

En hier heb je alle muziek met de keuze voor sub genres:

http://movies.netflix.com/WiAltGenre?plagid=&agid=1701

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:45:
[...]

Zeker niet, maar komt er een nieuw seizoen dan? Ik meen toch van niet?
Yep, echt :P
Er is een nieuw seizoen in de maak, deze wordt wel korter dan vorige '24' seizoenen, namelijk 'slechts' 12 afleveringen. Zie ook: http://www.nme.com/filman...er-than-originally/314946

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
BeQuietAndDrive schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:07:
Ik lees veel over nieuw aanbod qua series, maar hoe zit dat met The walking dead bijvoorbeeld? Die serie zat er al in immers, hebben ze bij Netfliex Nederland nu wel gelijk het nieuwe seizoen in het aanbod of gaat dat bij wijze van spreken een half jaar duren?
Fox heeft de rechten van de walking dead. Die komt dus zeker niet op netflix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:06
Netflix wil beschikbaar zijn via app op settopbox zie http://tinyurl.com/pjddgsz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik hoop echt dat ze dit er een app op de settopbox komt, zou daar waarschijnlijk zelfs voor overstappen van provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:36:
Ik hoop echt dat ze dit er een app op de settopbox komt, zou daar waarschijnlijk zelfs voor overstappen van provider
hier komen er echt nooit settopboxen in huis. Ik heb op alle tv's een ci module waardoor ik dat hele stomme setup kastje wat traag werkt en stroom vreet en rete irritant is door een extra afstandsbediening niet nodig. Netflix kijk ik via de mediaspeler die ik achter de tv's heb geplaatst uit het zicht en die streamen alles van mijn nas en laten netflix en hulu e.d. prima zien.

Dat werkt toch veel fijner dan zo'n grote lompe setup box?
KillerBee schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:49:
Yep, echt :P
Er is een nieuw seizoen in de maak, deze wordt wel korter dan vorige '24' seizoenen, namelijk 'slechts' 12 afleveringen. Zie ook: http://www.nme.com/filman...er-than-originally/314946
Oei, dat is mooi nieuws :9

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dexter is op :( Ben nu begonnen aan 4400. Jaren geleden in Frankrijk de eerste 2 seizoenen gevolgd maar dat was natuurlijk nagesynchroniseerd...

Tja, ze moeten wel opschieten me goede nieuwe content anders is het voor mij na 1 maand gratis en 1 maand betaald voorlopig wel genoeg, ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
Mx. Alba schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:23:
Tja, ze moeten wel opschieten me goede nieuwe content anders is het voor mij na 1 maand gratis en 1 maand betaald voorlopig wel genoeg, ben ik bang...
Gebruik je de Nederlandse of de Amerikaanse versie? In geval van dat eerste, al overwogen de andere te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Freeaqingme schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:54:
[...]

Gebruik je de Nederlandse of de Amerikaanse versie? In geval van dat eerste, al overwogen de andere te gebruiken?
Ik wil niet betalen om vervolgens alsnog de terms of service te overtreden hoe makkelijk het ook niet is en/of Netflix dit wel/niet weet en/of (bewust) een oogje dichtknijpt.

Ik hoef echt niet een 1 op 1 kopie van Netflix USA maar enig uitbreiding is wel zeer welkom inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
Hmz, Ik gebruikte zelf al een vpn voordat Netflix in Nederland zat, maar had me inderdaad niet gerealiseerd (although it makes perfect sense) dat het tegen de ToS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:01

page404

Website says no

Adlermann schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

The Walking Dead is gewoon beschikbaar op Netflix hoor ;) alleen denk ik (nog) niet in Nederland.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
page404 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:26:
[...]

The Walking Dead is gewoon beschikbaar op Netflix hoor ;) alleen denk ik (nog) niet in Nederland.
Het gaat over de rechten in nederland. Fox heeft dat met veel bombarie aangekondigd dat ze die rechten hebben. Die gaan echt die rechten niet delen (tv rechten zijn vaak exclusief). The walking dead ga je op de NL netflix de aankomende jaren niet zien.
Maar dat hoeft ook niet, want fox loopt maar 1 dag achter :)

[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 15-10-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Adlermann schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Aha, die was wel aangekondigd (beetje Googlen op berichten omtrent Netflix op nu.nl en zo, een aantal maanden voordat het hier zou komen).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:29:
Die gaan echt die rechten niet delen (tv rechten zijn vaak exclusief).
Dat weet jij helemaal niet, je doet nu gewoon een aanname die nergens op gebasseerd is. Laat ik een voorbeeld geven: flikken maastricht is op netflix te zien en rtl begint ook haar eigen platform in combi met videoland.

Wij hebben helemaal geen inzage hoe het met de rechten is geregeld en hoe die onderhandelingen gaan, je kan er niks over zeggen. Het enige feit dat we weten is dat netflix het wel in andere landen aan het uitzenden is en verder weten we dat nu.nl kennelijk via een bron weet dat het er gaat komen.

Of fox nu wel of niet aan het uitzenden is in nederland wil niks zeggen. Als het aan fox ligt komt het er niet, maar dat zal idem voor rtl gelden met flikken maastricht.

Laten we maar hopen dat het komt, dat is beter dan doemdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
In principe is het ook een heel lastige kwestie.

Mensen willen on demand video. Netflix is hier de beste in.

Zenders die momenteel rechten hebben op populaire series willen die niet afstaan aan Netflix, dan kijkt niemand meer naar hun zender.

Sommige zenders zetten daarom hun eigen on-demand service op. Bijvoorbeeld HBO. (hoewel zij ook de makers van de content zijn)

Echter, de consument wil niet voor 5 verschillende on-demand services betalen. Het liefst gewoon voor een.

Zo heb je dus een soort van "deadlock". De enige uitweg is dat meerdere diensten rechten krijgen, en dat exclusieve rechten niet meer mogelijk zijn. Of dat Netflix een volledige monopolie krijgt, maar dat lijkt me ook weer niet heel fijn als consument. Wat betreft content is dat in het huidige rechtensysteem wel de ultieme oplossing.

[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 15-10-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:42:
[...]

hier komen er echt nooit settopboxen in huis. Ik heb op alle tv's een ci module waardoor ik dat hele stomme setup kastje wat traag werkt en stroom vreet en rete irritant is door een extra afstandsbediening niet nodig. Netflix kijk ik via de mediaspeler die ik achter de tv's heb geplaatst uit het zicht en die streamen alles van mijn nas en laten netflix en hulu e.d. prima zien.

Dat werkt toch veel fijner dan zo'n grote lompe setup box?
Er zijn meer mensen op de wereld dan alleen jij he ;)

Niet iedereen heeft een TV waar apps op kunnen draaien of een CI in kan die werkt met zijn favoriete TV aanbieder. Dan lijkt het me logisch dat die mensen een voorkeur hebben voor Netflix als App op hun Set-TOP Box (niet setup-box, hoewel ik dat echt overal tegenkom :| ) boven het neerzetten van nog een extra apparaat.

Ik heb zelf een app die op mijn bluray speler draait, als die dat niet kon had ik toch echt liever dat mijn STB (die overigens iets van 4W verbruikt, niet traag is en gewoon een afstandsbediening deelt met TV/receiver/etc.) het kon dan dat ik nog een apparaat moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Mx. Alba schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:23:
Dexter is op :( Ben nu begonnen aan 4400. Jaren geleden in Frankrijk de eerste 2 seizoenen gevolgd maar dat was natuurlijk nagesynchroniseerd...

Qua nieuwe content gaat het inderdaad vrij langzaam. Ik ben pas recent begonnen te kijken op Netflix, en vind de meeste series prima om nog een keertje te kijken. Toch al weer enkele jaren geleden dat ik ze gezien heb. Maar buiten dat om is momenteel het aantal films en nieuwe series vrij minimaal. En van de al beperkte content, is een zeer groot deel kids content.

Hopenlijk wordt dat snel uitgebreid de komende maanden. Van mijn part oude films en series, daar heb ik persoonlijk weinig bezwaren tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Ik vind het voor 8 euro per maand nog wel te doen, het zou wel leuk zijn als er op termijn nieuwe series bij zouden komen, wat films betreft zijn er voor mij de afgelopen 2 weken toch wel leuke bijgekomen, oa Tomb Raider, Up en vanaf vandaag 3:10 to Yuma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Laatst online: 16-09 11:56
psychodude schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:21:
[...]

KNIP.... En van de al beperkte content, is een zeer groot deel kids content.
De kids content is net datgene wat voor mij de doorslag heeft gegeven, series als my little pony en sinds gisteren winx club zijn geweldig voor mijn dochter, ze mag nu on demand voor het slapen een aflevering kijken, en in het weekend een uur "bingen" Ze is helemaal blij!
Dat er dan ook nog content tussen staat waar ik en mn vrouw soms naar kunnen kijken als we niets te doen hebben is mooi meegenomen.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, voor +- 30,= heb ik in totaal een jaar Netflix, voor dat geld en het aantal films/series wat ik kijk haal je ze niet eens uit de budgetbak dus prima zo. Hoef niet te klagen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn wel weer een paar nieuwe films bijgekomen, maar een goede site waar alles op staat wat er nieuw is is maar lastig te vinden, dat is wel irritant.

Wat er nieuw is sinds eergisteren:

The Descent
Grindhouse: Planet Terror
The Midnight Meat Train
Sprookjesboom de Film
John Dies at the End
De gelukkige huisvrouw
The Good Shepherd
3:10 to Yuma
The Constant Gardener
The Crusader
Winx Club
Kiss of the Damned
The ABCs of Death
Troetelbeertjes: Welcome to Care-A-Lot

En de dagen daarvoor:

Russell Peters: Notorious
Russell Peters vs. the World
Up
The Happiest Millionaire
Toddlers and Tiaras
From Prada to Nada
The Help
The Rocketeer
Old Dogs

Toch niet verkeerd.
Dit vind ik de meest fijne bron voor nieuw materiaal, is het meest volledig volgens mij (maar als iemand een betere bron heeft hoor ik het natuurlijk graag):

https://www.facebook.com/Flixfilms.nl

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
Ik kijk zelf altijd op http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

Ook handig onderscheid tussen films en series en lijkt accuraat te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
HansH schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:07:
Ik kijk zelf altijd op http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

Ook handig onderscheid tussen films en series en lijkt accuraat te zijn.
Niet heel accuraat, maar accurater inmiddels. Soms glippen er wel eens een paar door die er neit bij zitetn. Maar die worden wel weer gecorrigeerd. Ik was al blijgemaakt met stargate en battlestar gallactica :) maar als je aangeeft dat de lijst niet klopt dan corrigeert hij het wel. Het is voglens mij ook gewoon een Amerikaan die dat post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:31
Gisteren een maandje gratis Netflix aangevraagd. Ziet er best goed uit. Al vind ik de HD kwaliteit het niet behalen bij de HD rips van een gig of 9/15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Sinds de laatste update van de PS3 app en de website zie ik wel een "Recent toegevoegd" categorie waar dus echt de nieuw toegevoegde titels staan zoals Up en 3:10 to Yuma.

"Nieuwe releases" schijnt een categorie te zijn die sinds 2011 gemaakt zijn en dus redelijk nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik vind de HD kwaliteit ook tegenvallen, zeker op de laptop. Heb het idee dat het op de ipad veel scherper is, en niet alleen vanwege het kleinere scherm. Niet dat dat een dealbreaker is, maar jammer is het wel

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:31
Tsjipmanz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:51:
Ik vind de HD kwaliteit ook tegenvallen, zeker op de laptop. Heb het idee dat het op de ipad veel scherper is, en niet alleen vanwege het kleinere scherm. Niet dat dat een dealbreaker is, maar jammer is het wel
Net even de film "UP" aangezet op netflix. En daarnaast UP op 1080p mkv. Je ziet duidelijk dat de mkv beter is. Kleuren zijn dieper, en het beeld is net wat scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Netflix heeft een deal gesloten met Disney om films van de studio vanaf 2014 aan te bieden.

Het gaat om een meerjarige overeenkomst die exclusief is, melden de bedrijven woensdag. Andere streamingdiensten zullen dezelfde films dus niet kunnen aanbieden.

Er zijn al verschillende Disney-films beschikbaar op de Nederlandse versie van Netflix, waaronder de live-action titels High School Musical en Mary Poppins. Ook Pixar-films als Up, Wall-E en Ratatouille zijn te bekijken.

Vanaf volgend jaar komen daar nieuwe films bij, waaronder The Avengers, Monsters University en The Lone Ranger.

In de komende maanden worden daarnaast The Muppets, John Carter, De Kleine Zeemeermin en The Jungle Book toegevoegd.
Nieuw

Onduidelijk is of ook films die in de komende jaren worden gemaakt zijn inbegrepen bij de overeenkomst, en hoe snel na de verschijning deze dan op Netflix beschikbaar zullen worden gemaakt.

Nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Dat is wel heel netjes! De nieuwe Star Wars films zullen daar vast niet onder vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
Toch vind ik die exclusieve contracten wel jammer. In een grijs verleden toen er 10 kanalen op de kabel beschikbaar waren was het misschien een logisch concept, maar anno 2013? Ieder willekeurig liedje kan bij elke grote streamingpartij beluisterd worden, een boek kan bij iedere boekhandel gekocht/besteld worden, etc.

Die exclusiviteitsclausules zorgen er voor dat er nooit streamingsdiensten zijn die gewoon _alles_ aanbieden, en daarmee forceert men te concurreren op aanbod, en is het nagenoeg onmogelijk voor kleinere spelers de markt te betreden. Dan heb ik veel liever een situatie waarin alle films/series gewoon bij alle grote streamingproviders beschikbaar zijn, en men concurreert op dingen als prijs en gebruiksvriendelijkheid etc. Niet dat ik Netflix duur vind, of niet-gebruiksvriendelijk, maar - ook bij de Amerikaanse versie - laat het aanbod soms de wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
net even test gedaan, andere dns (amerikaans) en nu dus de amerikaanse content. wat een verschil met aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
macmouse schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:42:
net even test gedaan, andere dns (amerikaans) en nu dus de amerikaanse content. wat een verschil met aanbod.
Dat had je niet hoeven testen , dat had ik je zo ook wel kunnen zeggen :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
degroot schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Dat had je niet hoeven testen , dat had ik je zo ook wel kunnen zeggen :)
haha maar deed je niet (omdat ik er niet om vroeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:44

jeka

Support your local club.

Kun je het dan ook afspelen? Of zie je alleen de content?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Afspelen kan dan ook inderdaad, maar we praten weer op grijs gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 21:44

jeka

Support your local club.

Oja is ook zo. Maar ik weet in ieder geval genoeg ;)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:39:
Serie 24 alle seizoenen komt er ook aan in super hd, kwam hem al met nl samenvattingen net tegen op netflix usa. Netflix usa heeft ook veel concerten en muziek docu's, heerlijk zeg. Ik kijk nu een concert van madonna, blij toe dat je zo eenvoudig ook dat aanbod kan zien.
Wow, daar gaat mijn vriendin blij mee zijn :). We downloaden nu de DVD ISO's bij haar thuis, maar al met al is dat best een klus voor elke keer een seizoen (downloaden, uitpakken, kopiëren naar mediaplayer interne HDD, etc.). Zou fijn zijn als we binnenkort via Netflix kunnen kijken. Ik betwijfel trouwens wel of echt elk seizoen Super HD is, aangezien de serie volgens mij in haar eerste seizoenen niet in HD is uitgezonden. We praten dan ook wel over 12 jaar geleden :).
Adlermann schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:29:
[...]

Het gaat over de rechten in nederland. Fox heeft dat met veel bombarie aangekondigd dat ze die rechten hebben. Die gaan echt die rechten niet delen (tv rechten zijn vaak exclusief). The walking dead ga je op de NL netflix de aankomende jaren niet zien.
Maar dat hoeft ook niet, want fox loopt maar 1 dag achter :)
Kijk, dat zouden meer zenders moeten gaan doen. Dit zorgt er gewoon voor dat de keuze voor televisie sneller gemaakt wordt t.o.v. downloaden. Voor 1 dag wachten ga ik niet moeilijk (naja moeilijk, met Sickbeard wel alles automatisch) doen op Spotnet, maar kijk ik hem gewoon lekker ouderwets via de tv. Heb ik mijn TV abbo toch niet helemaal voor niks.

[ Voor 31% gewijzigd door Royeboi op 16-10-2013 16:22 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 04:56
Ik gebruik Netflix nu al sinds het wordt aangeboden in NL en ben er zeer tevreden over. Ik zit echter nu met een probleem. Sinds ik een update op mijn laptop met Windows 8 heb uitgevoerd kan ik nu geen netflix meer kijken op mijn google chrome browser. Iedere keer dat ik iets wil kijken krijg ik namelijk de volgende tekst in beeld: "Als je wilt doorgaan, heb je de Netflix-app voor Windows 8 nodig. Gratis beschikbaar in Windows Store"

Nu is er met die app niets mis mee, dus daar ligt het niet bepaald aan. Ik vind het alleen fijner om ook de mogelijkheid te hebben Netflix te gebruiken vanuit de webbrowser.

Weet iemand een "work-around" om het toch weer mogelijk te maken om Netflix via Chrome te kijken?
(Met de search hier en op google kwam ik helaas niet verder)
Pagina: 1 ... 18 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.