Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

Hogader schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:36:
Ik gebruik Netflix nu al sinds het wordt aangeboden in NL en ben er zeer tevreden over. Ik zit echter nu met een probleem. Sinds ik een update op mijn laptop met Windows 8 heb uitgevoerd kan ik nu geen netflix meer kijken op mijn google chrome browser. Iedere keer dat ik iets wil kijken krijg ik namelijk de volgende tekst in beeld: "Als je wilt doorgaan, heb je de Netflix-app voor Windows 8 nodig. Gratis beschikbaar in Windows Store"

Nu is er met die app niets mis mee, dus daar ligt het niet bepaald aan. Ik vind het alleen fijner om ook de mogelijkheid te hebben Netflix te gebruiken vanuit de webbrowser.

Weet iemand een "work-around" om het toch weer mogelijk te maken om Netflix via Chrome te kijken?
(Met de search hier en op google kwam ik helaas niet verder)
Vaag.. ik heb alleen maar win 8 in huis en hier geen melding oid van gehad.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De oplossing is heel simpel (een van de eerste hits op Google) :)

http://www.technipages.co...ll-app-for-windows-8.html

Overigens draait Netflix via de Windows 8 app beduidend beter op lichtere PC's met AMD Fusion hardware (E-350/450/E2-1800, enz), en met Intel Atom's i.c.m. nVidia GT520m.

[ Voor 40% gewijzigd door hardware-lover op 16-10-2013 18:51 . Reden: niet overdrijven ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 15:55
Hogader schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:36:

Weet iemand een "work-around" om het toch weer mogelijk te maken om Netflix via Chrome te kijken?
(Met de search hier en op google kwam ik helaas niet verder)
Heb je netflix support geprobeerd? Hun livechat vind ik superieurder dan alles wat ik tot nu tegen gekomen ben.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Leest er ook iemand de topicwaarschuwing hier ?

Ik zie op elke pagina iets over Netflix US terwijl het in dit topic over Netflix Benelux gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:58:

Ik zie op elke pagina iets over Netflix US terwijl het in dit topic over Netflix Benelux gaat...
Dat gaat over workarounds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:38
Rockvee2 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:58:

Er staat dat er niet gepraat mag worden over het omzeilen van beveiliging. Niet dat je niet over netflix usa mag praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Vandaag mn chromecast binnengekregen! Nu bezig met een US account aan te maken omdat dat schijnt te moeten voor de Ebay jaarcodes. Maar via mn VPN geeft hij aan de ik een valid zipcode moet invullen voor creditcard (op zich wel logisch) en PayPal werkt helemaal niet... Kan ik bij betalen met creditcard dan gewoon een willekeurig US zipcode invullen?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Obiter dictum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:01:
Vandaag mn chromecast binnengekregen! Nu bezig met een US account aan te maken omdat dat schijnt te moeten voor de Ebay jaarcodes. Maar via mn VPN geeft hij aan de ik een valid zipcode moet invullen voor creditcard (op zich wel logisch) en PayPal werkt helemaal niet... Kan ik bij betalen met creditcard dan gewoon een willekeurig US zipcode invullen?
Geen betalingsgegevens invullen. Meteen jaarcode invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Fivel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:02:
Geen betalingsgegevens invullen. Meteen jaarcode invullen.
Ah, duidelijk :). Kan ik tot de Ebayknakker me de code mailt al wel op mn Nederlandse Chromecast kijken of nog niet?

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Obiter dictum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:06:
[...]

Ah, duidelijk :). Kan ik tot de Ebayknakker me de code mailt al wel op mn Nederlandse Chromecast kijken of nog niet?
NL content kan je op Chromecast kijken. US content niet, alleen via omwegen die hier niet genoemd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Fivel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:07:
NL content kan je op Chromecast kijken. US content niet, alleen via omwegen die hier niet genoemd gaan worden.
US content wil ik ook niet op mn Chromecast kijken, laat staan dat ik het jullie zou vragen ;). Maar stèl ik wil vanavond NL content kijken, maar heb nog geen jaarcode voor mijn US account tot mijn beschikking... Kan ik dan alvast NL content kijken, of moet ik wachten tot de code is ingevuld omdat die anders niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Obiter dictum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:10:
[...]

US content wil ik ook niet op mn Chromecast kijken, laat staan dat ik het jullie zou vragen ;). Maar stèl ik wil vanavond NL content kijken, maar heb nog geen jaarcode voor mijn US account tot mijn beschikking... Kan ik dan alvast NL content kijken, of moet ik wachten tot de code is ingevuld omdat die anders niet meer werkt?
Ik weet het niet zeker. Kan zijn dat je je betalingsgegevens moet hebben ingevuld voor eerste maand gratis. Ik had de code en kon die meteen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Ik heb de mijne via de Play Store upgedate en dat is dus ook versie 3.0 alleen wat ik wel jammer vind is dat ze aangekondigd hadden dat je ook de gebruiker binnen de account zou kunnen kiezen, maar dat lukt me nog steeds niet, bij de Metro Windows 8 app kan dat intussen wel na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
DaFrenk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:40:
Dat is wel heel netjes! De nieuwe Star Wars films zullen daar vast niet onder vallen ;)
Hmm, nu.nl heeft het bericht gisteravond aangepast/uitgebreid:
Door de overeenkomst zullen nieuwe bioscoopfilms, nadat ze in de bioscoop vertoond zijn, als eerste te zien zijn op Netflix. Andere streamingdiensten en (betaalde) televisiezenders zullen dezelfde Disneyfilms pas later kunnen aanbieden.

Onder de deal vallen ook studio's die eigendom zijn van Disney, zoals Marvel, Lucas Film en Pixar.
Als dit klopt... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 14:33
Obiter dictum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:10:
[...]

Zo lang jij met een ander emailadres een NL account aanmaakt en betalingsgegevens invult kun je gewoon een maand gratis een NL account gebruiken. Om je US code te verzilveren zul je echter wel via een andere weg dan ook een US account aan moeten maken met een ander emailadres en de code direct verzilveren zodat je geen betalingsgegevens e.d. in hoeft te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Dit is ook een interessant bericht (misschien ietsje minder voor Nederland, maar dan de lange termijn)

http://flicksided.com/201...ursday-night-package-bid/

Een stap dichterbij Live TV via Netflix, het begint bij NFL-wedstrijden, maar ook andere live-events zouden ze kunnen gaan uitzenden na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 09:53
*nevermind

[ Voor 97% gewijzigd door newbreed op 17-10-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:32:
Dit is ook een interessant bericht (misschien ietsje minder voor Nederland, maar dan de lange termijn)

http://flicksided.com/201...ursday-night-package-bid/

Een stap dichterbij Live TV via Netflix, het begint bij NFL-wedstrijden, maar ook andere live-events zouden ze kunnen gaan uitzenden na verloop van tijd.
Dat is wat anders als op on demand een film of serie streamen.

Maar vele kijkers tegelijkheid naar zelfde stream kijken.

Ik betwijfel of hun infrastructuur dat wel aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Dat is wat anders als op on demand een film of serie streamen.

Maar vele kijkers tegelijkheid naar zelfde stream kijken.

Ik betwijfel of hun infrastructuur dat wel aankan.
Hun = Amazon (volgens mij). Als NFL het zelf nu ook al doet via amazon (dat is een gok) dan kunnen ze het dan ook wel aan. Is het al zeker dat ze het gaan aanbieden en zal dan bijvoorbeeld ook de Superbowl hierbij horen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 19:06
Meer duidelijkheid:
Vanaf 2014 verschijnen de films van Disney, Marvel, Lucas en Pixar na de bioscoop eerst op Netflix en niet op betaalzenders op tv.
Netflix maakte woensdag met een persbericht een exclusieve deal met Disney voor verspreiding van films in Nederland bekend. Dat riep her en der nogal wat vragen op. Want er waren op de Nederlandse versie van Netflix toch al meerdere Disney-films beschikbaar? En komen er dan ook geen films van Disney-studio's meer op tv in ons land? Het nieuws is dat nieuwe films van Disney, Marvel, Lucas Film en Pixar enkele maanden nadat ze uit de bioscoop zijn als eerste en exclusief op Netflix zullen verschijnen. Dat betekent dat die titels niet op betaalzenders zoals Film 1 of andere tv-zenders zijn te zien. SBS is een uitzondering. Dat bedrijf krijgt Disney-titels nadat ze al langer op Netflix beschikbaar zijn. De films van de Disney-studio's komen veel sneller dan normaal beschikbaar op Netflix. Normaal gesproken geldt dat na de bioscooprelease eerst betaalzenders en pay-per-view-diensten als Pathe Thuis aan de beurt zijn en daarna pas abonneediensten.

Meer en bron http://tinyurl.com/jvmmybq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Netflix is goed bezig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Netflix zal flink in de buidel hebben mogen tasten voor deze deal gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:03
Heb Netflix nu met zo'n eBay jaar-voucher, en ben echt dik tevreden. Meer dan genoeg films en series, hoe oud ook, die ik nog niet heb gezien. En als het nichtje op bezoek komt zet ik "De avonturen van Kikker" op. Het werkt toch weer net wat lekkerder dan dingen via YouTube zoeken.

Nu ook met dit soort Disney deals weet ik dat ik vaste klant ga blijven :) Ook als ik volgend jaar geen eBay vouchers meer kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 11:56
Ik vraag me toch eigenlijk wel af of die E-bay jaar accounts wel helemaal zuivere koffie zijn.
Het klinkt mij vreemd dat je voor 30$ iets met een waarde van 100$ kunt kopen. Ik weet dat de codes werken, maar ik vraag me af of de verkoper hier op een volledig legale manier is aangekomen.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philos31 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 06:55:
Ik vraag me toch eigenlijk wel af of die E-bay jaar accounts wel helemaal zuivere koffie zijn.
Het klinkt mij vreemd dat je voor 30$ iets met een waarde van 100$ kunt kopen. Ik weet dat de codes werken, maar ik vraag me af of de verkoper hier op een volledig legale manier is aangekomen.
Is gewoon legaal. Is een beetje hetzelfde als Xbox Live kopen via een keystore voor 30$ terwijl die hier in NL €59,- kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:10

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:05:
Is gewoon legaal. Is een beetje hetzelfde als Xbox Live kopen via een keystore voor 30$ terwijl die hier in NL €59,- kosten.
De giftcards die op eBay te koop staan (de legale versies dan) zijn vaak giftcards die mensen bij de aankoop van een nieuwe (smart) TV of mediaspeler hebben gekregen. Als je zelf geen behoefte hebt aan Netflix, kom je het kaartje makkelijk kwijt als je 'm ver onder de marktprijs te koop zet.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

zargo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:16:
Meer duidelijkheid:
Vanaf 2014 verschijnen de films van Disney, Marvel, Lucas en Pixar na de bioscoop eerst op Netflix en niet op betaalzenders op tv.
Het nieuws is dat nieuwe films van Disney, Marvel, Lucas Film en Pixar enkele maanden nadat ze uit de bioscoop zijn als eerste en exclusief op Netflix zullen verschijnen.
Dat is een mooie deal en maakt het bijna interessant om Netflix te gaan nemen. Bijna, want nu nog vergelijkbare deals met Paramount, Sony, Universal, Warner Bros etc. Misschien dat dan eindelijk de TV zenders overstag gaan en hun series (met name HBO) aanbieden.
En dan die gekke 'maanden nadat ze uit de bioscoop zijn' beperking eraf, dus een release gelijk met de bluray release :)

Wat ik me dan afvraag voor de huidige Disney deal: wat gaat dat betekenen voor alle series van Disney, waaronder Agents of Shield?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:34
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:12:
[...]

Dat is een mooie deal en maakt het bijna interessant om Netflix te gaan nemen. Bijna, want nu nog vergelijkbare deals met Paramount, Sony, Universal, Warner Bros etc. Misschien dat dan eindelijk de TV zenders overstag gaan en hun series (met name HBO) aanbieden.
En dan die gekke 'maanden nadat ze uit de bioscoop zijn' beperking eraf, dus een release gelijk met de bluray release :)

Wat ik me dan afvraag voor de huidige Disney deal: wat gaat dat betekenen voor alle series van Disney, waaronder Agents of Shield?
Kijk.nl heeft nu rechten op agents of shields (loopt vrij recent mee). Ik vraag me af of je die dan op vrij korte termijn op netflix kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Adlermann schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

Kijk.nl heeft nu rechten op agents of shields (loopt vrij recent mee). Ik vraag me af of je die dan op vrij korte termijn op netflix kunt verwachten.
Ik had van kijk.nl nog nooit gehoord, zojuist even gekeken, maar € 2,50 per aflevering?!?!?! Die sind verruckt! En met zulke prijzen waarschijnlijk geen lang leven beschoren.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:26:
[...]

Ik had van kijk.nl nog nooit gehoord, zojuist even gekeken, maar € 2,50 per aflevering?!?!?! Die sind verruckt! En met zulke prijzen waarschijnlijk geen lang leven beschoren.
Dat zijn normale prijzen. Dat betaal je ook op itunes, amazon instant, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lol, met de series die wij kijken zou ik dan (aantal lopende series deze maand) 22 x 2,50 = € 55,00 per week (!) kwijt zijn voor alleen series. Blij dat het me niet meer kost dan € 1,75 aan een usenetprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Ik zit te kijken op amazon.com maar krijg de melding dat de Chromecast niet naar NL verzonden wordt.
Wat doe ik verkeerd?

Melding:
Important Message

Google Chromecast HDMI Streaming Media Player cannot be shipped to the selected address.

Laat maar... Antwoord al gevonden:

Update, woensdag 16:03: Inmiddels is Amazon weer gestopt met het aannemen van orders voor de Chromecast vanuit Nederland. De dinsdag geplaatste orders lijken wel verzonden te zijn.
8)7 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door Thaimaster op 18-10-2013 11:00 ]

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:33:
Lol, met de series die wij kijken zou ik dan (aantal lopende series deze maand) 22 x 2,50 = € 55,00 per week (!) kwijt zijn voor alleen series. Blij dat het me niet meer kost dan € 1,75 aan een usenetprovider.
Ja, daarom kijk je ze dus grotendeels op tv, DVR je ze of neem je ene hulu plus account (maar dan heb je weer reclame!)

Als je ze wilt 'hebben op het moment van release' dan kost het gewoon een bepaald bedrag. Waarschijnlijk verdienen ze per kijker ongeveer evenveel als het op TV wordt uitgezonden. De tijd dat je een serie kan kijken (eerder) is natuurljk ook geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:12:
[...]

Het is niet waarschijnlijk dat HBO snel overstag gaat. Het probleem met HBO is dat het zijn inkomsten genereert uit de abonnees op hun kanaal, welk kijken voor die exclusives welk ze zelf produceren. Indien ze deze ook op Netflix plaatsen waar tegen een lager tarief, men een groter aanbod kan bekijken, wat blijft er dan nog over voor HBO?

Er is feitelijk geen reden meer om nog een abonnement op HBO af te sluiten in dat geval.

Voor de overige namen zoals Paramount, Universal, etc. is de kans op deals met Netflix groter. Maar de grootste vraag blijft dan nog wel: hoe zal dit internationaal geregeld zijn?

Ik vermoed namelijk dat veel van dit soort deals waarschijnlijk USA exclusive zullen zijn. En hoewel het benaderen van het USA aanbod uitermate gemakkelijk is, denk ik wel dat binnen Europa dit een probleem zal vormen om Netflix echt lekker door te laten breken.

Indien Netflix er niet in slaagt om het aanbod hier de vorm van het USA aanbod te laten aannemen is het slechts een kwestie van tijd eer er een zeer groot percentage mensen kijkt via proxies e.d. En dan is het wachten tot belangenorganisaties daarover beginnen te zeuren. Uiteraard binnen Europa, hebben wij als Nederlanders daar nu net ééntje van welk het er graag driedubbel bovenop wilt leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het valt me op dat als ik met Media Hint naar de US Netflix ga, als ik met de cursor hover over een filmtitel je soms een nederlandse omschrijving krijgt en de andere keer een engelse. Zal dat een voorteken zijn welke series mogelijk ook naar Netflix NL komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
robert-630 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:10:
Het valt me op dat als ik met Media Hint naar de US Netflix ga, als ik met de cursor hover over een filmtitel je soms een nederlandse omschrijving krijgt en de andere keer een engelse. Zal dat een voorteken zijn welke series mogelijk ook naar Netflix NL komen?
Ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Beste kenners,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik zou voor mijn moeder graag Netflix willen op de tv. Ze is 74, alleen, en kijkt 's avonds graag tv. Alleen is zij inmiddels ook tot de conclusie gekomen dat er eigenlijk nooit iets leuks op tv is. Netflix zou voor haar ideaal zijn denk ik.

Mijn vraag is, wat is de meest simpele en eenvoudige manier om Netflix op de tv te krijgen?
Ze heeft een Philips smart tv. Helaas een net te oud model waar de Netflix app niet op komt.
Verder heeft ze geen tablet of pc in huis.

Ik werd zelf enthousiast van Chromecast, maar ik begreep dat die alleen streamt van een tablet of pc naar de tv. En die heeft ze dus niet.

Wat zijn de mogelijkheden, bedenkend dat het voor haar zo simpel mogelijk moet zijn?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:09
Ik zou zeggen een AppleTV, heb ik zelf ook staan. Werkt perfect, de Netflix app zit er standaard ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:39

Daniel36

vernieuwde formule

Precies hetzelfde, maar dan voor de WD live tv hier.
Daar moet ik wel bij zeggen dat deze wel eens hapert, dat zou een voorkeur voor de Apple kunnen betekenen!

[ Voor 50% gewijzigd door Daniel36 op 19-10-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
PatrickH schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:39:
Ik zou zeggen een AppleTV, heb ik zelf ook staan. Werkt perfect, de Netflix app zit er standaard ingebakken.
Ik dacht altijd dat de apple tv een verlengstuk was van de mac of de ipad. Een soort doorgeefluik.
Dan zou ik dus een apple tv moeten kopen. Moet ik dan voor haar een apple id aanmaken of hoeft dat niet?

En dan zou ik via mijn eigen pc een account voor haar kunnen aanmaken, deze activeren op de apple tv en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qpido80 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Ik dacht altijd dat de apple tv een verlengstuk was van de mac of de ipad. Een soort doorgeefluik.
Dan zou ik dus een apple tv moeten kopen. Moet ik dan voor haar een apple id aanmaken of hoeft dat niet?

En dan zou ik via mijn eigen pc een account voor haar kunnen aanmaken, deze activeren op de apple tv en klaar?
Je kan de Apple TV gewoon via een afstandsbediening besturen. Een Apple ID kun je lijkt me ook via het apparaat zelf aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:07
Ik heb nu een PS3 en Netflix lijkt me wel wat. Proefabbonement wil ik graag afsluiten, wil alleen niet gelijk 8 euro neertellen.

Als ik het proefabbonement heb afgesloten, kan ik dan gelijk het doorlopende abbonement stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
thechib12 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:34:
Ik heb nu een PS3 en Netflix lijkt me wel wat. Proefabbonement wil ik graag afsluiten, wil alleen niet gelijk 8 euro neertellen.

Als ik het proefabbonement heb afgesloten, kan ik dan gelijk het doorlopende abbonement stoppen?
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:07
Bedankt, net account gemaakt en abbonement gelijk gestopt. Ik ben benieuwd hoe het op mn playstation werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17-09 13:30
Werkt prima op de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ja,van alle devices die ik heb, vind ik de ps3 client het best (voor de overzicht, Android tablet, pc, wiiu, wd live en ps3). PS3 versie heeft ook Max (film aanraad dienst, welke ik niet heb op de overige devices).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apparaat is prima, maar die remote is zo lelijk, bizar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qpido80 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

+1 Apple TV, de bediening is extreem simpel. De meegeleverde afstandsbediening heeft maar een paar knoppen en bediening is ook in het Nederlands.

Apple id aanmaken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:43:
[...]
Apparaat is prima, maar die remote is zo lelijk, bizar gewoon.
Smaken verschillen nu eenmaal, en liever een (voor sommigen) lelijke remote en een goed werkend apparaat, dan andersom ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:22:
[...]

+1 Apple TV, de bediening is extreem simpel. De meegeleverde afstandsbediening heeft maar een paar knoppen en bediening is ook in het Nederlands.

Apple id aanmaken en klaar.
Heb gekocht en kon gelijk aan de slag. Simpel genoeg voor een oud mensje als mijn moeder. Super! Hoefde geen apple id aan te maken. Ze kon gelijk aan de slag met Netflix en is er heel blij mee.

En waar begint een vrouw van 74 mee als ze Netflix heeft? Natuurlijk met "Lost".

Hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Is gewoon genieten die serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Laatst online: 18-08 20:39
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

Ja,van alle devices die ik heb, vind ik de ps3 client het best (voor de overzicht, Android tablet, pc, wiiu, wd live en ps3). PS3 versie heeft ook Max (film aanraad dienst, welke ik niet heb op de overige devices).
Ik kijk netflix ook primair op mijn PS3 maar ik heb geen Max? Dat lijkt me wel erg relaxed aangezien ik soms echt geen idee heb wat te kijken. Hoe heb jij die gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

Ik kijk netflix ook primair op mijn PS3 maar ik heb geen Max? Dat lijkt me wel erg relaxed aangezien ik soms echt geen idee heb wat te kijken. Hoe heb jij die gekregen?
Is alleen voor US, je kan bij NL natuurlijk ook gewoon kijken bij wat Netflix aanbeveelt voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Volgens mij is Star Trek TOS ook toegevoegd aan het Nederlandse aanbod :P

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:33
Net Netflix NL gecheckt, maar als ik zoek op 'Star Trek' vind ik niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met aanbevelingen als je in verschillende landen Netflix kijkt? Worden bijv. de series/films die je op de US versie kijkt ook meegenomen in de aanbevelingen in NL, of hebben alleen series/films die je gekeken hebt op de NL versie daar invloed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
De aanbevelingen van US zie je niet op NL.

In ander nieuws:

Deadline bericht dat Marvel in alle stilte een pakket van vier dramaseries en één miniserie voorbereidt. In totaal zou de studio zestig afleveringen willen maken. De series worden uitgezonden op Video On Demand kanalen en kabelnetwerken. Netflix, Amazon en WGN America worden door Deadline genoemd als kandidaten.

Die kandidaten zijn uiteraard erg geïnteresseerd in deze series, gezien het grote succes van de Agents of S.H.I.E.L.D. televisieserie. Onlangs werd groen licht gegeven om van die serie een volledig seizoen te maken.

Genoeg reden dus voor Marvel om uit te breiden en nieuwe televisieseries te ontwikkelen. Het kleine beeld is immers nog niet veroverd. Er worden nog geen namen genoemd voor de series, maar de kans is groot dat Marvel-adviseur Joss Whedon er wel op de één of andere manier mee te maken zal krijgen.

Op dit moment weten we van één serie zeker dat Marvel er aan werkt. Die is geinspireerd op de One Shot over Agent Carter (Hayley Atwell) die verscheen op de DVD van Iron Man 3. Het is onzeker of die serie op ABC te zien zal zijn, zoals bij Agents of S.H.I.E.L.D. het geval is.

Bron: filmtotaal.nl

[ Voor 93% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-10-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
ChuckyDevil schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:01:
De aanbevelingen van US zie je niet op NL.
Sterker nog, je gehele kijkhistorie is niet gedeeld. Kijk je bijv.

Serie A, aflevering 1, 2, 3, 4 en 5 binnen Nederland en Serie A aflevering 6, 7, 8 en 9 binnen de VS? Dan zal zodra je aflevering 10 wilt kijken binnen Nederland je Netflix overzicht aangeven dat je aflevering 1 t/m 5 gekeken hebt en 6 t/m 9 nog niet.

Mede hierom kijk ik zelf eigenlijk behoudens voor de NL films eigenlijk geen NL Netflix meer. Maakt het irritant om bij te houden wat je eventueel al wel en niet gekeken hebt zodra je vergeet terug te switchen.

Overigens fraai om te lezen dat Marvel een reeks nieuwe series wil gaan produceren. Vaak wel prima te doen wat ze afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Een flinke domper van mijn zijde.. Heb zojuist mijn 21:9 monitor binnen, en misschien was ik nogal naïef om te denken dat het allemaal wel compatible zou zijn.. ;( Ik zie ook geen workarounds op internet, dus ik moet het er maar meedoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
fynrd1 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:39:
Een flinke domper van mijn zijde.. Heb zojuist mijn 21:9 monitor binnen, en misschien was ik nogal naïef om te denken dat het allemaal wel compatible zou zijn.. ;( Ik zie ook geen workarounds op internet, dus ik moet het er maar meedoen..
Wat bedoel je? Qua aspect ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pistolebob schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:03:
[...]

Wat bedoel je? Qua aspect ratio?
Aspect ratio blijft, alleen wordt het beeld niet gestretched over het gehele scherm, dus maw ik heb nu ook balken aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
fynrd1 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Aspect ratio blijft, alleen wordt het beeld niet gestretched over het gehele scherm, dus maw ik heb nu ook balken aan de zijkant.
En zoals het hoort: stretchen waarbij aspect ratio niet meer klopt is echt not done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Adlermann schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

En zoals het hoort: stretchen waarbij aspect ratio niet meer klopt is echt not done :)
Je snapt niet wat ik bedoel denk ik, 21:9 content blijft dus 21:9 binnen de kaders van een 16:9 resolutie. De zijkanten worden dus niet gebruikt in het geval er sprake is van 21:9 content. Ik heb wellicht iets gevonden, kom er later wel op terug. Hopelijk werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotboy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2014
Ik vind Netflix wel cool om oude series en films te bekijken. Duurt te lang naar mijn mening voor nieuwe content, en het is relatief omslachtig om work-arounds te vinden om bv Amerikaanse content te krijgen. Maar het is nog steeds een goede zet van Netflix.

Ik begrijp het gemak van hun UI en streaming dienst, maar in Nederland is het legaal om films te downloaden dus eigenlijk betaal(niet duur) je voor iets dat je gratis kan krijgen. Ik vraag me af of het legaal zou zijn om een box te verkopen in NL dat als core functie heeft het downloaden van films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
hotboy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:10:
Ik vind Netflix wel cool om oude series en films te bekijken. Duurt te lang naar mijn mening voor nieuwe content, en het is relatief omslachtig om work-arounds te vinden om bv Amerikaanse content te krijgen. Maar het is nog steeds een goede zet van Netflix.

Ik begrijp het gemak van hun UI en streaming dienst, maar in Nederland is het legaal om films te downloaden dus eigenlijk betaal(niet duur) je voor iets dat je gratis kan krijgen. Ik vraag me af of het legaal zou zijn om een box te verkopen in NL dat als core functie heeft het downloaden van films.
Het uploaden van die box naar je eigen systeem zou denk ik wel weer illegaal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Het aanbieden van films en muziek is wél illegaal, en gezien websites die het downloaden faciliteren (zonder zelf films te hosten) ook door rechters worden verboden zal een kastje dat hetzelfde doet ook verboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

psychodude schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Sterker nog, je gehele kijkhistorie is niet gedeeld. Kijk je bijv.

Serie A, aflevering 1, 2, 3, 4 en 5 binnen Nederland en Serie A aflevering 6, 7, 8 en 9 binnen de VS? Dan zal zodra je aflevering 10 wilt kijken binnen Nederland je Netflix overzicht aangeven dat je aflevering 1 t/m 5 gekeken hebt en 6 t/m 9 nog niet.

Mede hierom kijk ik zelf eigenlijk behoudens voor de NL films eigenlijk geen NL Netflix meer. Maakt het irritant om bij te houden wat je eventueel al wel en niet gekeken hebt zodra je vergeet terug te switchen.
Ik heb om de reden die jij noemt een extra profiel aangemaakt (met de voorspelbare naam: USA :) ). Daarnaast een profiel voor dingen die ik samen kijk met vriendin en een profiel voor wanneer ik alleen kijk. Mij krijgen ze niet gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
page404 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:18:
Volgens mij is Star Trek TOS ook toegevoegd aan het Nederlandse aanbod :P
Hmm. Helaas nog niet. Ik kan iig niks vinden. Zou wel erg vet zijn. Heb er al eens om gevraagd bij de customer service.

Hoezo denk je dat? Vanwege de Nederlandse vertaling?

[ Voor 4% gewijzigd door DaFrenk op 21-10-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bozzo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:22:
Ik heb om de reden die jij noemt een extra profiel aangemaakt (met de voorspelbare naam: USA :) ). Daarnaast een profiel voor dingen die ik samen kijk met vriendin en een profiel voor wanneer ik alleen kijk. Mij krijgen ze niet gek...
Heb je ook een truuk om de watchlist op de usa of nl omgeving (beiden) te gebruiken op 1 account? Ik heb een usa account, maar heb de watchlist niet in de nl omgeving, wel in de usa omgeving.
hardware-lover schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:59:
[...]

Smaken verschillen nu eenmaal, en liever een (voor sommigen) lelijke remote en een goed werkend apparaat, dan andersom ;)
Ja, dat is ook wel zo. Ik vind vooral die app voor de synology server zo fantastisch bij deze speler, hopelijk nemen andere spelers dat over. Dat zou ik namelijk wel heel graag willen hebben.
Qpido80 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:15:
En waar begint een vrouw van 74 mee als ze Netflix heeft? Natuurlijk met "Lost".

Hahahaha.
Lol, mijn schoonouders (70 en 76) zijn sinds Netflix verslaafd aan Dexter 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Trouwens, Netflix Nederland heeft nu een officieel Twitter account. Misschien handig om te volgen. ;)
https://twitter.com/NetflixNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

DaFrenk schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:59:
[...]

Hmm. Helaas nog niet. Ik kan iig niks vinden. Zou wel erg vet zijn. Heb er al eens om gevraagd bij de customer service.

Hoezo denk je dat? Vanwege de Nederlandse vertaling?
Ik kijk dus vaak op de iPad, en tot voor kort moest ik de VPN activeren voordat ik ST:TOS kon zien. Nu is dat ineens niet meer nodig? Typisch, want nu ik het via de browser probeer krijg ik ook de "niet beschikbaar" melding. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
page404 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:54:
[...]

Ik kijk dus vaak op de iPad, en tot voor kort moest ik de VPN activeren voordat ik ST:TOS kon zien. Nu is dat ineens niet meer nodig? Typisch, want nu ik het via de browser probeer krijg ik ook de "niet beschikbaar" melding. :?
Ohw jammer! Waren de beschrijvingen wel al in het Nederlands? Dat schijnt een teken te zijn dat ze klaargemaakt worden voor onze markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:19:
[...]

Ohw jammer! Waren de beschrijvingen wel al in het Nederlands? Dat schijnt een teken te zijn dat ze klaargemaakt worden voor onze markt.
star trek komt niet naar netflix nederland de komende tijd, er is geen Nederlandse tekst te bekennen en je hebt gewoon een service als unblock us nodig om hem te kunnen zien op netflix usa.

als je vaak van regio switcht moet je soms even de ipad (of welk apparaat dan ook) helemaal opnieuw opstarten, anders krijg je 2 regio's door elkaar en krijg je dit soort vreemde zaken dat je denkt dat er iets op netflix.nl staat, maar dat is dan niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

Er is iets mis met het incasseren bij Netflix. Er zou de 11e van deze maand afgeschreven moeten worden. Niet gebeurd, nu staat er al weer 17-11-13 voor de "volgende" afboeking.

Zo komt het natuurlijk nooit van de grond. :P

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
BertV schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:56:
Er is iets mis met het incasseren bij Netflix. Er zou de 11e van deze maand afgeschreven moeten worden. Niet gebeurd, nu staat er al weer 17-11-13 voor de "volgende" afboeking.

Naja, dat kunnen ze achteraf wel corrigeren natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

Adlermann schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:05:
[...]

Naja, dat kunnen ze achteraf wel corrigeren natuurlijk :)
Prima natuurlijk.

Netflix heeft mijn DVD-dump zaak om de hoek mede de das omgedaan.
* BertV komt er ook niet meer. O-)

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
BertV schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

Prima natuurlijk.

Netflix heeft mijn DVD-dump zaak om de hoek mede de das omgedaan.
* BertV komt er ook niet meer. O-)
Netflix concurreert prima met de 'verdorie ik verveel me wat zal ik gaan doen' alternatieven. Zondagmiddag met een kater op de bank en dan maar wat selecteren en kijken. Geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
BertV schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:56:

Ik vermoed dat netflix gewoon 1x per week incasseert oid. Ik had ook vorige week moeten betalen maar het was er hier pas afgelopen maandag afgegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Heb nu de DNS op mn AppleTV naar een amerikaans IP adres veranderd en de content is aanzienlijk meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
verkeerde topic, ging over chromecast..

[ Voor 86% gewijzigd door Pistolebob op 22-10-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 07:47:
[...]

star trek komt niet naar netflix nederland de komende tijd, er is geen Nederlandse tekst te bekennen en je hebt gewoon een service als unblock us nodig om hem te kunnen zien op netflix usa.

als je vaak van regio switcht moet je soms even de ipad (of welk apparaat dan ook) helemaal opnieuw opstarten, anders krijg je 2 regio's door elkaar en krijg je dit soort vreemde zaken dat je denkt dat er iets op netflix.nl staat, maar dat is dan niet het geval.
ok, dat zal het dan wel geweest zijn. Jammer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

ok, dat zal het dan wel geweest zijn. Jammer :+
ja zeker, ik wil heel graag dit erop hebben, het is nu wel te zien op de usa netflix e.d. , maar star gate en star trek zie ik er heel graag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Adlermann schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:17:
Netflix concurreert prima met de 'verdorie ik verveel me wat zal ik gaan doen' alternatieven. Zondagmiddag met een kater op de bank en dan maar wat selecteren en kijken. Geld meer dan waard.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Zie zo gauw geen 3 month subscriptions meer. Als iemand wat gespot heeft lees ik het graag voor een familielid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
ChuckyDevil schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:27:
Zie zo gauw geen 3 month subscriptions meer. Als iemand wat gespot heeft lees ik het graag voor een familielid :)
Hier nog 3 als je snel bent:

http://www.ebay.com/itm/N...cates&hash=item3a867c1da5

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Dank je, gelijk geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Als je zo'n code ontvangt, kun je die dan in je account toevoegen oid? Ik lees ook dat je het via een US-account moet toevoegen, maar kan dat gewoon door in te loggen met bijvoorbaal de Hola-addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Deze codes werken 1x. Het is een chrome stick actie code. Of het perse alleen voor US is kom ik vanavond achter. Ik heb voor mijzelf eerder een chrome code gewoon kunnen toevoegen via http://netflix.com/chromecast (je wordt doorgestuurd naar je account omgeving waar je de CADEAU-ABONNEMENTEN EN SPECIALE AANBIEDINGEN (ja het staat in caps op de pagina) kan invoeren.

Maar nogmaals, dit werkt 1x per account. Verder is het ontvangen lekker snel. Binnen 1 minuut ontvangen.

[ Voor 12% gewijzigd door ChuckyDevil op 24-10-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
Ik heb de code gewoon kunnen toevoegen op mijn NL account, ik kreeg wel eerst een vage foutmelding en daarna de meldign dat de code al in gebruik was.
Een chat met een medewerkster vertelde dat de code goed geactiveerd was, dit kan ik nu ook zien bij mijn accountstatus.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Oké, dat stelt mij in ieder geval gerust. En anders is het ook geen wereld bedrag. Ik geloof dat Netflix sowieso niet moeilijk doet hierover. Het is immers een actie code, dus volledig legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Even iets anders, merken jullie ook dat Netflix sinds een dag of wat niet heel stabiel is? Kon gisteren op de US site helemaal niet inloggen, en nu heb ik via de browser ook allemaal timeouts.

Oke, dank Thaimaster, ik heb allebei de vouchers gekocht die nog over waren ;) O-)
Eentje al ingewisseld en die werkt prima. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door page404 op 24-10-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Thanks voor de uitleg, zal de volgende batch promocodes in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:38
ChuckyDevil schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:46:
Deze codes werken 1x. Het is een chrome stick actie code. Of het perse alleen voor US is kom ik vanavond achter. Ik heb voor mijzelf eerder een chrome code gewoon kunnen toevoegen via http://netflix.com/chromecast (je wordt doorgestuurd naar je account omgeving waar je de CADEAU-ABONNEMENTEN EN SPECIALE AANBIEDINGEN (ja het staat in caps op de pagina) kan invoeren.

Maar nogmaals, dit werkt 1x per account. Verder is het ontvangen lekker snel. Binnen 1 minuut ontvangen.
Ik zit nu nog in mijn trial maand, als ik nu zo'n code activeer. Hoe gaat dat dan? Direct in, of pas na de maand trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Toen mijn Trial verliep ging het in. Dan zie je dit: http://prntscr.com/1zdd4w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Modbreak:Korting is natuurlijk fijn en het is nog fijner wanneer we elkaar daarmee kunnen helpen, maar wees daarmee terughoudend in dit topic a.u.b. Zodra dit topic verwordt tot een marktplaats voor kortingscodes, -coupons en al wat dies meer zij, dan heeft het haar bestaansrecht verloren.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Automatisch incasso werkte bij mij helemaal prima !, net zoals spotify kan ik echt niet meer zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, moreflicks.com werkt ook weer eens met updates, gelukkig maar, vorige week was hij nog kapot. Toch een handige site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik zou echt een moord plegen om Sons of Anarchy seizoen 5 te kunnen zien op Netflix, is deze al uit in Amerika of is dat gewoon in elk land hetzelfde (en is er dan al een datum bekent?)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1 ... 19 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.