Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
kuusj98 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:56:
Ik zou echt een moord plegen om Sons of Anarchy seizoen 5 te kunnen zien op Netflix, is deze al uit in Amerika of is dat gewoon in elk land hetzelfde (en is er dan al een datum bekent?)
Beschikbaar vanaf 26 oktober. Weet niet of ook NL release is of alleen US..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:14:
Even iets anders, merken jullie ook dat Netflix sinds een dag of wat niet heel stabiel is? Kon gisteren op de US site helemaal niet inloggen, en nu heb ik via de browser ook allemaal timeouts.

Oke, dank Thaimaster, ik heb allebei de vouchers gekocht die nog over waren ;) O-)
Eentje al ingewisseld en die werkt prima. 8)
Je kan er maar 1 per account inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Jammer wifi in de trein blokkeert Netflix:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Tja.. Ik heb nog nooit een publieke wifi nuttig gevonden. Ja je kan een webpagina bezoeken, dat was het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00
Thaimaster schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:53:
Ik heb de code gewoon kunnen toevoegen op mijn NL account, ik kreeg wel eerst een vage foutmelding en daarna de meldign dat de code al in gebruik was.
Een chat met een medewerkster vertelde dat de code goed geactiveerd was, dit kan ik nu ook zien bij mijn accountstatus.
Ik heb bij de zelfde verkoper als jij hebt, net een code gekocht. Maar krijg hier de melding:
"De ingevoerde code is al in gebruik." :/

2e code gehad, deze werkt perfect :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 25-10-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netflix geeft vaak foutmeldingen met die codes en dan blijken ze toch goed ingevoerd te zijn, idem voor als je een code als gift geeft. Beetje vaag.
Fivel schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:00:
Beschikbaar vanaf 26 oktober. Weet niet of ook NL release is of alleen US..
Heb je wellicht een site ofzo waar je deze info vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:00:
netflix geeft vaak foutmeldingen met die codes en dan blijken ze toch goed ingevoerd te zijn, idem voor als je een code als gift geeft. Beetje vaag.

[...]

Ik zocht via google naar Sons of Anarchy, kwam de volgende website tegen die maandelijks de releases op een rijtje zet:

http://www.seat42f.com/ne...eleases-october-2013.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Je kan er maar 1 per account inwisselen.
oh echt? dank voor de melding :) kopen?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:00:

[...]

De 1e code was echt in use, de 2e code die ik kreeg werkte perfect. Ik kreeg echt een "code in gebruik" melding, de 2e code kreeg ik een mooi schermpje van 3 maanden netflix bla bla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fivel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:22:
Ik zocht via google naar Sons of Anarchy, kwam de volgende website tegen die maandelijks de releases op een rijtje zet:

http://www.seat42f.com/ne...eleases-october-2013.html
Thanks, ken die hele site niet, maar die gaat in de bookmarks bij netflix. Erg erg interessant, zoveel moois staat er zeg, bizar. Ik kan lastig keuzes maken hoor, vooral netflix usa doet het weer steengoed.

Nu ik post: op de frontpage een zeer interessant artikel over netflix en de landen die eraan zitten te komen, o.a. Belgie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:02
WTF, Ik had een 3 maanden code die tot gisteren gewoon werkte, maar vandaag log ik in en krijg ik ineens de melding of ik opnieuw lid wil worden. Onder m'n account settings ook ineens de melding dat ik geen streaming abonnement heb.
Meer mensen last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hm ik kijk net ook even in mijn account staat dit:
Pre-paid with Gift Subscription 1 month (1 month remains)

Ik had een jaar sub gekocht op ebay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat risico heb je met die ebay codes. Komt geregeld voor, je kan geluk hebben en je kan zoals in jouw geval pech hebben.

Als ik zo mijn posthistorie terugkijk heb ik al op 14 augustus aangegeven dat dit kan gebeuren, maar daar kreeg ik allerlei reacties op van: het mag gewoon, is gewoon legaal etc.
De realiteit is echter dat ze het gewoon cancellen als ze het ontdekken en ze ontdekken het best vaak is het idee dat ik uit buitenlandse fora krijg.

Nu hoop ik natuurlijk dat de rest hier geluk heeft, maar als je zekerheid wilt kan je het beste een usa account afsluiten en betaal je iets van 6,50 euro per maand ervoor.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Beetje jammer dat ze dan hierdoor klanten verliezen. Anders had ik het gewoon door laten lopen na 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:23:
Beetje jammer dat ze dan hierdoor klanten verliezen. Anders had ik het gewoon door laten lopen na 3 maanden.
Tja, als jij hierdoor besluit geen abonnement te nemen vind ik dat wel een vreemde redenering. Je mag als netflix klant niet codes verkopen die je bijv. bij een apparaat (die chrome stick) krijgt. Als je dat wel doet en iemand koopt het en zijn/haar account wordt afgesloten, dan kan je eigenlijk alleen contact opnemen met de verkoper, maar dan is het niet de schuld van Netflix.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

sverzijl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:23:
Spreek voor jezelf... tuurlijk zullen er hierdoor vast enkelen (lees: "ik wil 1e rang zitten voor een dubbeltje") afhaken, maar de reden vind ik persoonlijk (pardon my french) ronduit asociaal.
In dit geval heb je gegokt... en verloren. Ik kan me nou absoluut niet voorstellen dat 8 euro p/m zo gigantisch veel is voor datgene wat je krijgt; in jouw geval maak je -zo te zien- ook nog gebruik van de Amerikaanse variant (en wellicht nog andere), dan is 8 euro imho helemaal peanuts.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:17

Daniel36

vernieuwde formule

Precies de reden dat ik dat niet probeer.
Ik betaal die €8 per maand, download nog wat bij op een goedkope payserver en dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Ik snap het niet helemaal, zijn die codes gestolen van mensen die daarna naar Netflix stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17-09 13:30
Misschien, maar de meeste zijn actie codes bij een nieuwe TV bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 26-10-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Het is de 26'ste en mijn favo serie staat er nog niet op :( middernacht misschien?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
kuusj98 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:30:
Het is de 26'ste en mijn favo serie staat er nog niet op :( middernacht misschien?
Welke serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Sons of Anarchy

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
KillerBee schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:02:
[...]

Spreek voor jezelf... tuurlijk zullen er hierdoor vast enkelen (lees: "ik wil 1e rang zitten voor een dubbeltje") afhaken, maar de reden vind ik persoonlijk (pardon my french) ronduit asociaal.
In dit geval heb je gegokt... en verloren
Nou nou, beetje minder mag ook wel.

Ja ik was misschien een beetje overdreven kwaad vanmorgen, maar om me dan meteen maar asociaal te noemen ?

Net even tijd om met netflix te chatten, en alles op opgelost door AJ en Yvonne. Account bleek alleen geblokkeerd omdat mijn payment method (in mijn geval automatische afschrijving) niet verifeerbaar was, dus was het 'for your security disabled'). Nu dit opgehelderd is, is mijn 3 maanden subscription weer aangezet (sterker nog, met begindatum van vandaag, zodat ik zelfs 2 weken extra heb).

En wat je bedoelt met 'gegokt en verloren' snap ik ook niet. Het is niet dat ik iets illegaals heb gedaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

sverzijl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:53:
[...]

Nou nou, beetje minder mag ook wel.
...
Nee hoor, gezien je eerdere reactie, dat je je abo niet zou laten doorlopen na 3 maanden, met als reden dat je code niet meer werkte (en je in dat geval de standaard 8 euro p/m zou moeten betalen), sta ik nog steeds achter mijn standpunt.
Overigens noemde ik jou persoonlijk niet asociaal, maar wél je motivatie waarom je het abo niet wilde laten doorlopen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik de service van Netflix in deze uitmuntend vind.
ik hoop dat je je (t.z.t.) ook hun uitmuntende service blijft herinneren op het moment dat er geen codes voor handen zijn en je dus gewoon de 8 euro p/m zou moeten betalen? ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Ben in ieder geval blij dat ze het zo snel weer hebben rechtgezet. Dat is een dan wel weer een grote plus voor de service van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:53:
Ja ik was misschien een beetje overdreven kwaad vanmorgen, maar om me dan meteen maar asociaal te noemen ?
ik heb het in het verleden ook gehad, dan word je ook boos, lijkt me ook heel normaal. Ik heb toen geld teruggekregen van de verkoper en later bleek het opeens te werken (had ik niet door omdat ik een andere account had aangemaakt en 3 maanden later kreeg ik opeens van mijn 1e account een mail dat de gratis periode over was).

Maar mooi dat netflix het opgelost heeft, al is het wat apart dat ze niet een mail sturen als iets niet verifieerbaar is en gewoon je account stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
In NL niet idd, VS wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:18:
[...]

Dat risico heb je met die ebay codes. Komt geregeld voor, je kan geluk hebben en je kan zoals in jouw geval pech hebben.

Als ik zo mijn posthistorie terugkijk heb ik al op 14 augustus aangegeven dat dit kan gebeuren, maar daar kreeg ik allerlei reacties op van: het mag gewoon, is gewoon legaal etc.
De realiteit is echter dat ze het gewoon cancellen als ze het ontdekken en ze ontdekken het best vaak is het idee dat ik uit buitenlandse fora krijg.
Zucht. Met dit soort van berichten krijgen Netflix kortingscodes via eBay hier vanzelf een slechte naam. En onterecht! Een unieke en eenmalige Netflix code kopen kan legaal via eBay, dat zijn meestal promo codes die op eBay belanden.

Ik heb ook zo'n jaarcode en heb toen ik problemen had met inloggen hierover gechat met Netflix. Was allemaal prima. Netflix heeft blijkbaar soms last van korte technische hick-ups. Je device een keer totaal van de netspanning halen is dan vaak de oplossing werd mij verteld. Ook de vraagsteller hier had dus uiteindelijk geen problemen met een code via eBay.

Dus wees graag iets voorzichtiger met dit soort van uitspraken.

Netflix Nederland bevalt mij trouwens steeds beter en beter. Zit nu volledig in Twin Peaks. Die Netflix aanraders worden steeds beter en beter. Had die serie nooit zelf gevonden, 8,9/10 op IMDB.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/5l8oz7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan zeker een code op ebay kopen, heb ik ook weleens gedaan, maar het kan ook misgaan. Nu klagen mensen waar het misgaat natuurlijk gelijk en mensen waar het werkt posten niks. Zelf heb ik ook codes zo gekocht en ook gehad dat een code niet werkte, toen heb ik geld teruggekregen van de verkoper.

Het is net als met te hard rijden, meestal krijg je geen boete en als je een keer pech hebt niet gelijk moord en brand schreeuwen, dat was de strekking achter mijn post. En deze berichten dat netflix het oplost laten zien dat het zeker een idee is om ebay af te struinen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:11

Player1S

Probably out in the dark

Vraagje, ik heb mij tijdje terug aangemeld met een Amerikaans adres maar nu het beschikbaar is in Nederland wil ik eigenlijk mn gegevens corrigeren maar kan dit nergens vinden.

Is het veilig om via de chat hier vragen over te stellen?? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
L1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:46:
Vraagje, ik heb mij tijdje terug aangemeld met een Amerikaans adres maar nu het beschikbaar is in Nederland wil ik eigenlijk mn gegevens corrigeren maar kan dit nergens vinden.

Is het veilig om via de chat hier vragen over te stellen?? :X
Verhuizing doorgeven via de netflix chat? Mijn ervaring met de chat is dat het wel chille gasten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

en waar zit die chat nu verstopt dan?? :X

vaag... uitloggen en het staat er wel bij en log ik in, niet. Switch nu naar de VS lijkt het. Binnenkort nog maar ff controleren. Zit eigenlijk op mn werk :+

[ Voor 66% gewijzigd door Player1S op 28-10-2013 11:00 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
L1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:58:
en waar zit die chat nu verstopt dan?? :X

vaag... uitloggen en het staat er wel bij en log ik in, niet. Switch nu naar de VS lijkt het. Binnenkort nog maar ff controleren. Zit eigenlijk op mn werk :+
https://help.netflix.com/help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
Leuke films update de afgelopen paar dagen. 5 nieuwe films en vrij recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik was gisteren ingelogd en zag films als "Stolen" en "Expendebles 2" in het lijstjes staan bij Netflix.
Vandaag kan ik ze niet meer terugvinden :?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
dfrenner schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:
Ik was gisteren ingelogd en zag films als "Stolen" en "Expendebles 2" in het lijstjes staan bij Netflix.
Vandaag kan ik ze niet meer terugvinden :?
Was je toevallig een keer ingelogd bij netflix USA? Want daar staan ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nope echt Nederland! Maar dat verklaart wel de melding dat ze op het moment last hadden van technische problemen...

Ik vraag me wel een beetje af, wanneer en met welke hoeveelheden Netflix het aanbod gaat uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dfrenner schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:00:
Nope echt Nederland! Maar dat verklaart wel de melding dat ze op het moment last hadden van technische problemen...

Ik vraag me wel een beetje af, wanneer en met welke hoeveelheden Netflix het aanbod gaat uitbreiden.
Ook niet 5 minuten ervoor geswitched van USA naar nl netflix? Dat verklaard ook de "technische problemen" Dat scherm krijg je dan wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Dacuuu schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:09:
Ook niet 5 minuten ervoor geswitched van USA naar nl netflix? Dat verklaard ook de "technische problemen" Dat scherm krijg je dan wel eens ;)
Ik heb nooit USA gehad, nu al ruim een maand aan het genieten van Nederlandse Netflix :)

Maar ik had dus wel even de amerikaanse content blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Hoe zijn jullie ervaringen met het aanbod en kwaliteit van de films / series?
Is het aanbod van films meer 2007 etc. in dvd kwaliteit?

Of kan ik ook wel vrij recente films verwachten in 1080 of 720P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
G.Scholtens schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:40:

De resolutie is wel 1080p, maar met wel lagere bitrate natuurlijk.

En er worden mondjesmaat wel recente films toegevoegd, maar wel zeker 1-2j aar oud als jongste.
http://netflixnetherlands...2-am-mon-oct-28-2013.html

[ Voor 9% gewijzigd door Adlermann op 28-10-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk

Het komende jaar ben ik echt wel zoet met series alleen al...

Ik was HBO ok TV gewend en dan is Netflix echt een verademing.
Dan zag ik een leuke serie op HBO on demand en stond alleen seizoen 2 en 3 erop. Dus ik ga seizoen 1 downloaden en kijken en wil seizoen 2 op HBO kijken en opeens is 2 voor 4 vervangen...

Netflix staat er en blijft er gewoon staan! Ideaal.
Naar mijn mening is het aanbod films iets minder, maar goed staat best wel wat leuks tussen hoor :)

Ik vind het idee gewoon top, daarom ondersteun ik het ook.

Tip: voor 8 euro per maand heb je 2 streams tegelijk. Deze kun je locatie onafhankelijk bekijken.
Ik en mijn zwager betalen allebei dus 4 euro per maand voor 1 stream en regelen dit onderling.

Als je kinderen hebt daarentegen: Meteen doen!
Het aanbod is groot!

Ik ga nu mijn Ziggo plus pakket eruit doen a 8,75 per maand.

[ Voor 6% gewijzigd door BlakHawk op 28-10-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ook op Netflix verdwijnen er soms series en films. Netflix vertelt alleen niet wanneer en welke...

Over het algemeen zal het vaak wel meevallen, maar het gebeurt wel degelijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Adlermann schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:20:
Leuke films update de afgelopen paar dagen. 5 nieuwe films en vrij recent.
Klopt! Goed ook om te zien dat er überhaupt updates waren, want voor zover ik heb kunnen zien heeft het updaten de laatste maand zo goed als stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een maandje gratis proberen ;). Ik heb het ook gedaan en vond het aanbod tegenvallen. Het is alsof je een abonnement hebt op de 2 euro bak bij de MediaMarkt. Verder vond ik bij Android de ondertiteling te klein en het was ook nog eens in het geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Thnx voor de info, zodra ik een smart tv heb ik ga ik maand proef proberen. Mits de aanbieding dan nog geld. Mijn ziggo plus dan omlaag gooien naar basis pakket met netflix. Wil er vanaf om continu alles te downloaden. Films van 1 a 2 jaar oud vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:08:
Verder vond ik bij Android de ondertiteling te klein en het was ook nog eens in het geel.
Ja irritant zeg, bij de ios app is het ook opeens rete klein. Voor de update van een paar weken terug had je gewoon normale subs. Update van niks, maarja, je kan nooit terug in een versie op de ipad volgens mij ,dus zit ik nu met mini subs.

Gelukkig heb ik weinig subs nodig, maar toch...

Netflix canada heeft trouwens die hanzel en gretel film , erg tof. Zelf kijk ik nu de uk versie met jamie olivier in amerika, ook vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
De Samsung TV app van netflix wil nog wel eens crashen hier, als je bijv doorspoeld of terug spoeld. Met als resultaat dat ik de stekker mag pullen van de tv. Wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Kan ik met mijn NL netflix account inloggen in de US? Of kan dat niet vanwege mijn NL adres? Ik wil ook wel eens de US store op mijn tv hebben en dan zal ik geloof ik een proxy op mijn router moeten installeren.

Iemand goede ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Netflix biedt je de bibliotheek van het land waar je je bevindt (of het land waarvan ze denken dat je je je bevindt). Dus in NL de NL library, in US de US library. Mn vriendin zit nl. tijdelijk in USA en gebruikt daar ons NL account.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
*knip*

En dan alleen ffe de info lezen over *knip* Wellicht een beter plan om de topicwaarschuwing te lezen....

[ Voor 83% gewijzigd door argro op 30-10-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02

RnB

Heeft iemand weet over de updates van het aanbod in Netflix NL?
Mijn gratis maandje is bijna voorbij en hoewel ik Netflix heerlijk vind, valt het aanbod me vies tegen. Mocht dit gewoon een opstartprobleem zijn (dus over niet al te lange tijd meer en sneller updates), wil ik mijn abonnement wel door laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
RnB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:40:
Heeft iemand weet over de updates van het aanbod in Netflix NL? M
ijn gratis maandje is bijna voorbij en hoewel ik Netflix heerlijk vind, valt het aanbod me vies tegen. Mocht dit gewoon een opstartprobleem zijn (dus over niet al te lange tijd meer en sneller updates), wil ik mijn abonnement wel door laten gaan.
Ongeveer 1-2 films per dag erbij en series wat minder. Dat vind ik geen slechte score hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door argro op 30-10-2013 14:52 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Adlermann schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Ongeveer 1-2 films per dag erbij en series wat minder. Dat vind ik geen slechte score hoor.
Hm, dat is inderdaad niet slecht.
Dat zullen dan net de films en series zijn waar ik niet naar op zoek ben. :P

Is het trouwens reëel om de nieuwste films & series op Netflix NL te verwachten? Als ik naar recente films of series zoek, zie ik ze wel in de lijst staan, maar dan greyed out. In de USA zullen ze dan wel gelijk het nieuwste binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
RnB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Is het trouwens reëel om de nieuwste films & series op Netflix NL te verwachten? Als ik naar recente films of series zoek, zie ik ze wel in de lijst staan, maar dan greyed out. In de USA zullen ze dan wel gelijk het nieuwste binnen krijgen.
Nee, niet realistisch. In de USA lopen ze ook een jaar achter vaak. De networks hebben het eerste uitzendrecht, dan vaak (niet altijd) de blurays en dan netflix. Tegenwoordig zie je wel bluray en netflix release wt gelijktijdiger.

Voor de lopende series o de nederlandse tv hoef je nogn iet heel veel te verwachten (uitzonderingen daar gelaten). Maar zodra de contracten gaan verlopen natuurlijk dan kan netflix ook meebieden.

Sowieso voor 7,99 alles nieuw verwachten is niet echt realistisch he..

[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 29-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 18-09 21:52
RnB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Ook binnen de USA content komt niet het nieuwste direct binnen. De meeste series en films verschijnen daar, indien ze op Netflix komen, zo'n 6 weken na DVD/BluRay release voor streaming.

Dus wat betreft series welk momenteel uitgezonden worden op TV zit je bij Netflix vaak ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Oké, dan is dat duidelijk, bedankt!
Sowieso voor 7,99 alles nieuw verwachten is niet echt realistisch he..
Nou ja, het enige waar ik Netflix een beetje mee kan vergelijken, is Spotify en daar heb ik redelijk snel de nieuwste albums voor €9,99 p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
RnB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:01:
Oké, dan is dat duidelijk, bedankt!

[...]

Nou ja, het enige waar ik Netflix een beetje mee kan vergelijken, is Spotify en daar heb ik redelijk snel de nieuwste albums voor €9,99 p/m.
Een album maken kost ook beduidend minder geld dan een film of serie :) Een goede serie kost ook tussen de 1-3 miljoen per aflevering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het boeit toch ook helemaal niet of een serie nu 2 of 3 jaar oud is? Ik snap die hele discussie niet. Het nieuwste materiaal gelijk kijken is ook niet alles, veel series worden gecancelled en dan zit je midden in het verhaal en stopt het gewoon.

Geef mij maar series van minimaal een jaar oud, weet ik in iedergeval zeker dat er een heel seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:06:
het boeit toch ook helemaal niet of een serie nu 2 of 3 jaar oud is? Ik snap die hele discussie niet. Het nieuwste materiaal gelijk kijken is ook niet alles, veel series worden gecancelled en dan zit je midden in het verhaal en stopt het gewoon.

Geef mij maar series van minimaal een jaar oud, weet ik in iedergeval zeker dat er een heel seizoen is.
Een realistisch gevaar is dat series voor je verpest worden als je ze niet "meekijkt" met de releases in de VS. Dat werd recentelijk wel weer duidelijk met de allerlaatste aflevering van Breaking Bad; zelfs nu.nl verpestte de afloop ervan in een nieuwsbericht, terwijl het nog wel even duurt voordat het hier uitgezonden of beschikbaar zal zijn.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram0n schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:31:
Een realistisch gevaar is dat series voor je verpest worden als je ze niet "meekijkt" met de releases in de VS. Dat werd recentelijk wel weer duidelijk met de allerlaatste aflevering van Breaking Bad; zelfs nu.nl verpestte de afloop ervan in een nieuwsbericht, terwijl het nog wel even duurt voordat het hier uitgezonden of beschikbaar zal zijn.
dat is ook waar. Dat nadeel weegt echter net wat minder erg bij mij dan al die gecancellede series waar ik helemaal geïrriteerd van raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Een groot nadeel van downloaden (t.o.v. Netflix) vind ik toch wel dat je een week moet wachten tot de volgende aflevering en als je de week erna kijkt, de helft al niet meer weet en denkt: euh, waar zijn ze nu gebleven, heb ik iets gemist? 8)7 (ja, dit gebeurd mij echt vrij regelmatig :P ).
Nóg erger vind ik het als er midden in een seizoen een pauze ingelast wordt van een maand of langer :-( .

Nee, doe mij dan maar Netflix met 1 of 2 seizoenen achterstand, maar dat ik wél een heel seizoen(en) achter elkaar (wanneer het mij uitkomt) kan kijken, heerlijk! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Leuke aan een serie elke week volgen vind ik dat je forums normaal kan lezen. Berichten op fb normaal kan lezen. Zonder dingen te lezen wat je nog moet zien in de serie. En en elke serie heeft elke aflevering een paar shots van de vorige aflevering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Vreemd. Kreeg net een mail van Netflix over "Please Update Your Payment Method".

Dus ik gedaan, EUR 7,99 afgerekend via IDEAL/ING staat op m'n afschriften EUR 7,99

Nu krijg ik op Netflix nog steeds de melding Please Update Your Payment Method. Duurt dat gewoon even? of is er iets gaande, iemand dit probleem ook?

Kan dus nu niks meer kijken via Netflix! :S

[ Voor 54% gewijzigd door Noctonix op 30-10-2013 09:47 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Noctonix schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:30:
Vreemd. Kreeg net een mail van Netflix over "Please Update Your Payment Method".

Dus ik gedaan, EUR 7,99 afgerekend via IDEAL/ING staat op m'n afschriften EUR 7,99

Nu krijg ik op Netflix nog steeds de melding Please Update Your Payment Method. Duurt dat gewoon even? of is er iets gaande, iemand dit probleem ook?

EDIT

Kan dus nu niks meer kijken via Netflix! :S

EDIT2

Het lijkt wel of Netflix mijn betaling niet gezien heeft, er staat bij Betalingen: Volgende Factureringsdatum: 12-11-13

En als ik mijn Payment options wil bijwerken moet ik weer via ideal 7,99 gaan betalen...
Daar is de chat/helpdesk voor uitgevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Adlermann schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:44:
[...]

Daar is de chat/helpdesk voor uitgevonden :)
Zag het inderdaad te laat :')

Moet nog even wachten tot 12u, Dan gaat de NL lijn open. Chatten werkt niet helaas..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

ja, daar moet ik ook nog even contact over opnemen. Mijn chromecast voucher is geaccepteerd maar niet zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

dat is ook waar. Dat nadeel weegt echter net wat minder erg bij mij dan al die gecancellede series waar ik helemaal geïrriteerd van raak.
Alphas anyone? Toen ik daar achter kwam was mijn laatste motivatie om SyFy in het zenderpakket te houden ook weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

Noctonix schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:47:
[...]

Zag het inderdaad te laat :')

Moet nog even wachten tot 12u, Dan gaat de NL lijn open. Chatten werkt niet helaas..
Aha. Ik begreep er al niks van. Er is al een keer 7,99 afgeschreven dus ik snapte niet helemaal wat er nou misging. Waarschijnlijk weer een hiccup met het "exotische" iDeal.

Ik zag wel dat de opdracht bij mij via ING geweigerd was. Reden, "onvoldoende saldo" wat mij sterk lijkt.

[ Voor 11% gewijzigd door OMX2000 op 30-10-2013 13:44 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Laatst online: 08:59
Is er iets in de instellingen voor het afspelen veranderd? Voorheen kon je alleen de kwaliteit aangeven, nu kennelijk ook of je de voorkeur geeft aan de html5-speler boven Silverlight, dat was volgens mij eerst niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Supersymmetry schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:11:
Is er iets in de instellingen voor het afspelen veranderd? Voorheen kon je alleen de kwaliteit aangeven, nu kennelijk ook of je de voorkeur geeft aan de html5-speler boven Silverlight, dat was volgens mij eerst niet zo.
Did heb ik 2 weken geleden ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:
Toen ik daar achter kwam was mijn laatste motivatie om SyFy in het zenderpakket te houden ook weg :(
netflix usa staat vol met alles van syfy, zelfs de (naar mijn idee erg leuke) films over the super giant turbo spider against the hoard of naked birds of godzilla's of wat dan ook :+

Dus dat hele ziggo extra pakket e.d. is de deur uit, rekening is nu 30 euro lager per maand, toch een perfecte besparing door netflix en het plezier is zelfs hoger dan voorheen zonder netflix en met die extra kanalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:21
Ik krijg elk uur een melding met de vraag of ik nog verder wil kijken, kun je dat ook uitzetten? Zag het niet terug in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
page404 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:57:
ja, daar moet ik ook nog even contact over opnemen. Mijn chromecast voucher is geaccepteerd maar niet zichtbaar...
Die ga je pas zien zodra de 3 maanden voucher in gaat. Dit vertelde de helpdesk mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gezien er (nog) geen Sony NSZ-GS7 topic is en ik las dat iemand er een had stel ik de vraag maar hier.

Ondersteunt de netflix app nog geen profielen? Of moet ik nog iets updaten? Heb het apparaat al wel geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
L1nt schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:37:
Gezien er (nog) geen Sony NSZ-GS7 topic is en ik las dat iemand er een had stel ik de vraag maar hier.

Ondersteunt de netflix app nog geen profielen? Of moet ik nog iets updaten? Heb het apparaat al wel geupdate
Ik gebruik profielen op mijn Samsung TV en dat werkt vlekkenloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteunt de netflix app nog geen profielen?
Dit verschilt inderdaad per apparaat. Ik ken deze Sony niet, maar het kan goed dat de Sony de profielen niet ondersteunt. Maar het lijkt me niet lastig het erin te bouwen voor Sony, als Netflix al kan draaien is het een kleine moeite.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Als ik het zo snel goed zie werkt dat apparaat op android. Voor de android telefoons en tablets is de app in elk geval nog profielloos. (Ik had begrepen dat dat ergens dit jaar nog zou komen)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Had het uiteindelijk zelf ook gevonden.maar een comment waar iemand zei dat Google TV wel profielen ondersteunde zette me op de verkeerde voet :X

Wat speurwerk op het forum leverde op dat Albert020 er 2 heeft icm Netflix dus dacht stel de vraag maar hier. Hopelijk reageert ie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:21
Ossi schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:59:
Ik krijg elk uur een melding met de vraag of ik nog verder wil kijken, kun je dat ook uitzetten? Zag het niet terug in de instellingen.
Heeft iemand hier nog een idee over?
Gewoon in de Chrome browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Laatst online: 12:53
Ik heb de Sony NSZ-GS7 en Netflix ondersteunt op dit moment inderdaad (nog) geen profielen. Nu worden deze aparaten sinds deze week tegen spotprijzen weggezet en begint erop te lijken dat voorraden schaars zijn. Hopelijk zal het "succes" van deze actie er voor zorgen dat de ontwikkeling ook een beetje op gang komt. Mijn ervaringen met Netflix zijn overigens wel wat "mixed". Hij speelt 1080p af, maar moet ook nog kijken of SuperHD ook werkt. Zoiezo zie ik een (hele kleine) vertraging tussen beeld en geluid. Had hetzelfde bij Netflix op de PS3 al was het daar storender. Is allemaal via wifi, dus ga dit weekend het eens bekabeld aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

KillerBee schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:00:
Een groot nadeel van downloaden (t.o.v. Netflix) vind ik toch wel dat je een week moet wachten tot de volgende aflevering en als je de week erna kijkt, de helft al niet meer weet en denkt: euh, waar zijn ze nu gebleven, heb ik iets gemist? 8)7 (ja, dit gebeurd mij echt vrij regelmatig :P ).
Nóg erger vind ik het als er midden in een seizoen een pauze ingelast wordt van een maand of langer :-( .

Nee, doe mij dan maar Netflix met 1 of 2 seizoenen achterstand, maar dat ik wél een heel seizoen(en) achter elkaar (wanneer het mij uitkomt) kan kijken, heerlijk! O+
Dit heeft toch niks met "downloaden vs Netflix" te maken? Via downloaden kan je dezelfde afleveringen in je bezit krijgen als via Netflix, dan kan je ook een heel seizoen achter elkaar kijken (wanneer het jou uitkomt).

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Tsjipmanz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:35:
[...]

Dit heeft toch niks met "downloaden vs Netflix" te maken? Via downloaden kan je dezelfde afleveringen in je bezit krijgen als via Netflix, dan kan je ook een heel seizoen achter elkaar kijken (wanneer het jou uitkomt).
In mijn reactie staat toch duidelijk: "vind ik", is puur mijn mening dus ;) .
Daarnaast zullen er echt maar heel weinig downloaders zijn die zich kunnen inhouden om een nieuw seizoen van een serie, pas te gaan kijken als de laatste aflevering is uitgezonden, dus nee, in dat opzicht ben ik het niet met je eens.
Begrijp me niet verkeerd overigens, ik download nog steeds (alhoewel wél minder, sinds de komst van Netflix), maar ikzelf ervaar de tijd tussen de afleveringen gewoon als nadeel. En in dit opzicht heeft Netflix voor mij dan echt een streepje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Krijgertje1979 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:15:
Ik heb de Sony NSZ-GS7 en Netflix ondersteunt op dit moment inderdaad (nog) geen profielen. Nu worden deze aparaten sinds deze week tegen spotprijzen weggezet en begint erop te lijken dat voorraden schaars zijn. Hopelijk zal het "succes" van deze actie er voor zorgen dat de ontwikkeling ook een beetje op gang komt. Mijn ervaringen met Netflix zijn overigens wel wat "mixed". Hij speelt 1080p af, maar moet ook nog kijken of SuperHD ook werkt. Zoiezo zie ik een (hele kleine) vertraging tussen beeld en geluid. Had hetzelfde bij Netflix op de PS3 al was het daar storender. Is allemaal via wifi, dus ga dit weekend het eens bekabeld aansluiten.
Vertraging nog niks van gemerkt maar was gister best moe. Straks even checken. Welke kleur ondertiteling heb jij? De mijne is geel. Kan ik geloof ik niet wijzigen.

Wat ik van internet beetje begrijp is dat de Android app sowieso achterloopt qua ontwikkeling. Ik vermoed dat het % Android gebruikers dusdanig laag is in verhouding met iOS, PS3, X360 en website waardoor het onderaan de stapel komt bij het ontwikkelteam van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Laatst online: 12:53
Helaas gele ondertiteling. Dat de app achterloopt heeft waarschijnlijk ook te maken omdat het draait op Android 3.x. Google heeft in mei dacht ik aangekondigd dat er een upgrade naar 4.x komt ervoor zorgt dat GTV meer richting Chromecast gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Las hier dat albert020 op de ene geel had en de andere wit..... Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

KillerBee schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:43:
[...]

In mijn reactie staat toch duidelijk: "vind ik", is puur mijn mening dus ;) .
Daarnaast zullen er echt maar heel weinig downloaders zijn die zich kunnen inhouden om een nieuw seizoen van een serie, pas te gaan kijken als de laatste aflevering is uitgezonden, dus nee, in dat opzicht ben ik het niet met je eens.
Begrijp me niet verkeerd overigens, ik download nog steeds (alhoewel wél minder, sinds de komst van Netflix), maar ikzelf ervaar de tijd tussen de afleveringen gewoon als nadeel. En in dit opzicht heeft Netflix voor mij dan echt een streepje voor.
Tuurlijk, maar ik vind de vergelijking gewoon niet helemaal opgaan. Ik ben nu (ook) Netflixgebruiker, maar de meeste series die ik in het verleden heb gedownload waren juist series (of seizoenen) die al afgelopen waren (The Wire, Oz, eerste 3 seizoenen van BB, eerste 2 seizoenen van Person of Interest, etc). Heb ik allemaal in mijn eigen tempo kunnen zien, wanneer ik daar zelf zin in had. Dus vandaar dat ik het wat vreemd vond dat je suggereerde dat dit met downloaden juist niet kan. :Y

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgertje1979 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:55:
Google heeft in mei dacht ik aangekondigd dat er een upgrade naar 4.x komt ervoor zorgt dat GTV meer richting Chromecast gaat
Ik hoop het niet voor je , want een chromecast is een afschuwelijk product met ook nog eens hard coded dns servers van google erin waardoor je erg lastig op netflix usa e.d. komt (ja, met een router met alternatieve firmeware, maar met normale firmwares lukt dat niet eens).

Hopelijk krijg je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Laatst online: 13:17

Daniel36

vernieuwde formule

Persoonlijk heb ik de luxe dat ik Dexter, Sons of Anarchy nog niet helemaal had gezien.
Ik ben bij beide series op Netflix aan het begin gestart en ben halverwege ongeveer.
Als ik de seizoenen op Netflix gehad heb ga ik verder met de gedownloade seizoenen.
Tegen die tijd stop ik het abbo van Netflix ook misschien wel, hoewel in mijn lijstje ook nog andere series staan zoals Lost bijvoorbeeld.
Voor mij persoonlijk zit het elkaar dus niet in de weg, ik download nu naast Netflix ook zat, vooral omdat ik soms wel eens een film wil kijken en het aanbod van Netflix toch wat magertjes is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Tsjipmanz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:35:
[...]

Het is wel een argument tegen het meest gehoorde argument dat tegen Netflix gebruikt word, nl. dat de meest recente afleveringen niet meteen beschikbaar zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik zal ook niet stoppen met downloaden. Zolang het sickbeard/autosub nog niet verslaat stop ik niet.
Netflix gebruik ik zelf wat minder. Maar mijn vrouw vind het erg fijn. Die kijkt wat rond op netflix en selecteert een serie/film. Na de 1 maand gratis gaat mijn 3 maanden in die ik gekocht heb op Ebay voor €11 (chromecast key). Dus €3,60 per maand is nog wel te doen. Na de 3 maandjes is even kijken of iemand wil mee doen met mn account te sharen. 50/50 betalen en zo voor €4 mooi netflix, wij kijken toch maar op 1 device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Als je (ook) veel download is Netflix juist een ideale manier om de rechthebbenden alsnog te betalen voor hun content. Dat is wat ik persoonlijk doe. Bijna alles wat ik kijk is gedownload maar studio's en producenten krijgen alsnog wat geld via hun contract met Netflix.

Naar mijn mening kun je als consument op geen betere manier dan door ervoor te betalen (gewoon de volle prijs, niet dat gerommel in de marge met het delen van accounts of het aankopen van codes via eBay) aangegeven dat Netflix de manier is waarop je in de toekomst meer/al je content wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:27
MrAcid schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:30:
Als je (ook) veel download is Netflix juist een ideale manier om de rechthebbenden alsnog te betalen voor hun content. Dat is wat ik persoonlijk doe. Bijna alles wat ik kijk is gedownload maar studio's en producenten krijgen alsnog wat geld via hun contract met Netflix.

Naar mijn mening kun je als consument op geen betere manier dan door ervoor te betalen (gewoon de volle prijs, niet dat gerommel in de marge met het delen van accounts of het aankopen van codes via eBay) aangegeven dat Netflix de manier is waarop je in de toekomst meer/al je content wilt ontvangen.
Volgens mij worden de licentiehouders per view betaald, dus als je niks via Netflix kijkt, sponsor je alleen Netflix en niet de licentiehouders :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat is niet wat ik begrepen heb. :)

Netflix en Hulu in de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DaCoTa schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:37:
[...]

Volgens mij worden de licentiehouders per view betaald, dus als je niks via Netflix kijkt, sponsor je alleen Netflix en niet de licentiehouders :-)
Spotify wordt per track betaald die je luistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, klopt nog steeds. Zie bijvoorbeeld dit:

I don’t know what Netflix is paying to license content, and many of its licensing deals are at different prices. In other online video offerings, I have seen content owners charge a one-time flat fee per video, a fee each time the video has been watched, a one-time licensing charge for a specific number of plays, or many other licensing models. I’ve seen licensing costs as high as $4 per movie per play, and I’ve seen pricing on the other end of the spectrum at a few pennies per play. That’s why many of the content licensing deals Netflix has in place are a one-time cost no matter how many movies are watched. While that works great for Netflix today, most of those licensing deals are not with major studios for first-run content. It’s also interesting to note that Netflix’s recommendation algorithm takes into account which movies have a cheaper licensing cost and makes those movies show up as recommendations more often.

http://www.streamingmedia...treaming-Costs-65503.aspx

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Ik zat gisteren nog lekker de that 70's show te kijken op Netflix en nu is het verwijdert....Zo houd je niet heel veel klanten over. :'(

[ Voor 19% gewijzigd door zynex op 01-11-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:25:
Ik zat gisteren nog lekker de that 70's show te kijken op Netflix en nu is het verwijdert....Zo houd je niet heel veel klanten over. :'(
slaat ook nergens op , stond nog niet eens 2 maand erop...

dat vind ik wel een nadeel. Ik download ook nog steeds en een serie als lost wil ik ook wel online zien, dus ik dacht: die wis ik wel van de nas. Maar mijn vrouw vond dat geen goed idee. Als ik zo lees dat ze kennelijk al snel shows verwijderen is het maar goed dat ik nog niks gewist heb.

Nou, laten we het positief bekijken, misschien komt er wel wat moois voor terug. Veel meer kunnen ze immers niet weghalen, dan is netflix Nederland helemaal leeg 8)7 :P

Ik zie wel op netflix usa nu Jedi Junkies staan, dat is wel erg tof, die ga ik dus mooi kijken. Netflix Nederland heb ik vooral voor mijn vrouw en kids, de usa versie is toch echt meer voor de mannen, staat veel beter spul op in tegenstelling tot netflix nederland dat meer op kids enzo gericht is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:08

aex351

I am the one

MrAcid schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:30:
Je betaald sowieso al via de thuiskopieheffing.

< dit stukje webruimte is te huur >

Pagina: 1 ... 20 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.