Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46
aex351 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:37:
[...]

Je betaald sowieso al via de thuiskopieheffing.
Het kabinet gaat de thuiskopieheffing, die aanvankelijk met een jaar werd verlengd, met twee jaar verlengen. Veel elektronica, waaronder laptops, tablets en smartphone, blijven daardoor tot zes euro duurder dan zonder de heffing het geval zou zijn.
bron: Tweakers.net :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
zynex schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:25:
Ik zat gisteren nog lekker de that 70's show te kijken op Netflix en nu is het verwijdert....Zo houd je niet heel veel klanten over. :'(
Ik wist geeneens dat deze erop stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
Rockvee2 schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:00:
[...]

Ik wist geeneens dat deze erop stond...
Ja, ik had hem ook nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Dit weekend is wel Hell on Wheels toegevoegd. Die wilde ik nog graag eens afkijken. Hopelijk komen er nog meer Westerns op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een documentaire met vaag geluid, aangemeld bij netflix (knopje er is iets mis ofzo op de website bij die documentaire) en nu kijk ik weer eens een maand of wat later en hij is gerepareerd. Het was niet gelijk opgelost, maar na een paar weken wel. Wel fijn, kan ik die even afkijken zonder slomo geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:07

Player1S

Probably out in the dark

He wat vervelend!! Netflix rekent mij nog in dollars af })

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ligt het aan mij of wordt Netflix mondjesmaat aangevuld? 1 Nieuwe film per week, nog niet eens een A titel ook. Is dit hoe Netflix het regelt? Ik zie het aan tot aan de kerst, dan zet ik mijn abonnement denk ik stop.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
iApp schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:18:
Ligt het aan mij of wordt Netflix mondjesmaat aangevuld? 1 Nieuwe film per week, nog niet eens een A titel ook. Is dit hoe Netflix het regelt? Ik zie het aan tot aan de kerst, dan zet ik mijn abonnement denk ik stop.
Veel meer:

http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Dacuuu schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:19:
[...]

Die ga je pas zien zodra de 3 maanden voucher in gaat. Dit vertelde de helpdesk mij.
oke, dank je! volgende week eens kijken.

Even iets anders, Homeland is ook ineens pleite. Ook van de US site. Nog maar eens kijken of ik die via een ander land kan kijken. Stom zeg. :(

/edit: via o.a. Denemarken en Brazilië zou Homeland nog wel te zien zijn. Doen we dat toch :?

[ Voor 10% gewijzigd door page404 op 04-11-2013 12:37 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:33
Ik zie S01 van Homeland nog wel hoor, op NL. Maar door het klieren met DNS kan je nog wel eens in een "cache" probleem terecht komen. Ik weet niet met welke client je probeert te kijken.

[ Voor 69% gewijzigd door ChuckyDevil op 04-11-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

ChuckyDevil schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:43:
Ik zie S01 van Homeland nog wel hoor, op NL. Maar door het klieren met DNS kan je nog wel eens in een "cache" probleem terecht komen. Ik weet niet met welke client je probeert te kijken.
Guilty as sin :+ switch idd regelmatig, zeker op de iPad/iPhone. Op de Apple TV staat ie nu standaard op US ingesteld.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ja, als je dan naar NL terug switched, moet je blijkbaar je iDevice even uit aan zetten (wellicht zelfs even de stekker er uit :) )

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 04-11-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Adlermann schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:01:
[...]

Ja, ik had hem ook nog niet gezien :)
Even switchen naar US?
http://www.webpronews.com...lable-for-viewers-2013-10

[edit] Herstel, ook in de US niet meer beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-11-2013 18:05 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik zie nu alleen maar witte ondertiteling bij Netflix, eerst was het altijd geel. Willen jullie het is testen op de pc? Niet op mediabox of tv, misschien ligt het dan aan de app die nog geen update heeft gehad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:30:
Ik zie nu alleen maar witte ondertiteling bij Netflix, eerst was het altijd geel. Willen jullie het is testen op de pc? Niet op mediabox of tv, misschien ligt het dan aan de app die nog geen update heeft gehad ofzo.
Op mijn windows pc via de browser heb ik ook witte subs. Op mijn mediaspelers (wd tv live) ook, maar dat was al zo. Ik weet niet zeker of de browser eerst geel was, ik kijk namelijk amper via de browser. Op de ipd is het meen ik ook wit, maar wel mega klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:21:
[...]

Op mijn windows pc via de browser heb ik ook witte subs. Op mijn mediaspelers (wd tv live) ook, maar dat was al zo. Ik weet niet zeker of de browser eerst geel was, ik kijk namelijk amper via de browser. Op de ipd is het meen ik ook wit, maar wel mega klein.
Ik had op de pc gele subs, maar nu dus wit. Op de Samsung tablet geen last van kleine subs. Gewoon goed te lezen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
tsja, voor films hoef je het nog altijd niet te doen, die titels stonden al ruim een jaar geleden al op mijn nas volgens mij, maar voor zoiets als Little Britain is het wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, prince of persia heb ik nog niet gezien en john carter in de bioscoop, wel leuk om weer eens te kijken (de gevechten in de arena).

Ik kijk vooral wat afleveringen van oudere series en tekenfilms enzo, he-man en gi joe enzo. Dat is erg vermakelijk voor deze oude knar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
habermas schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:24:
[...]

tsja, voor films hoef je het nog altijd niet te doen, die titels stonden al ruim een jaar geleden al op mijn nas volgens mij, maar voor zoiets als Little Britain is het wel leuk
Worden veel meer dingen toegevoegd dan netflix zegt.kijk eens op flixfilms.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Heeft iemand hier een idee over? Ik heb een android stick voor netflix, de rikomagic mk802 II. Op zich hoef ik niet perse ondertiteling, maar mijn ouders wel. Dat is alleen geen doen omdat ik alleen de eerste regel zie, verder zit de android balk in de weg. Zie ik nou iets over het hoofd? Hoe doen anderen dat dan?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28673717/forum%20pics/GoT/subs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
dragon2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:40:
Heeft iemand hier een idee over? Ik heb een android stick voor netflix, de rikomagic mk802 II. Op zich hoef ik niet perse ondertiteling, maar mijn ouders wel. Dat is alleen geen doen omdat ik alleen de eerste regel zie, verder zit de android balk in de weg. Zie ik nou iets over het hoofd? Hoe doen anderen dat dan?

[afbeelding]
Ik vermoed dat overscan op de tv aanstaat voor die input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix brazilie geeft uitleg hoe je netflix uk en zweden kan zien in brazilie, erg vaag... Op twitter trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:40
Disney's Marvel gaat exclusief voor Netflix vijf tv-series maken.
http://nutech.nl/internet...vijf-tv-series-maken.html
.

[ Voor 69% gewijzigd door zargo op 07-11-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Netflix wordt dus langzaam maar zeker interessanter.
Nu nog Star Trek, Stargate, The A-Team en Knight Rider en ik zou wel eens geïnteresseerd kunnen zijn ;)
Nog wat recentere films en series erbij en dan wordt het best nog wat met Netflix in Nederland.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Is het al duidelijk of we die series ook direct hier kunnen kijken, of moeten we daar toch nog minimaal een jaar langer op wachten.

@Jorgen, pas op met wat je zegt, reboots van dergelijke dingen gaan altijd fout, kijk maar naar Knight Rider van een jaar of wat terug, of zelfs Knight Rider 2000. Complete bagger :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:40
Spike_wolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:06:
Is het al duidelijk of we die series ook direct hier kunnen kijken, of moeten we daar toch nog minimaal een jaar langer op wachten.
De eerste van de vier series zal vanaf 2015 te kijken zijn op Netflix, in alle landen waar de aanbieder actief is. (zie artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Adlermann schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:42:
[...]

Ik vermoed dat overscan op de tv aanstaat voor die input.
Ik kom er niet uit... Heb de tv op allerlei standen gehad (wide, zoom, 16:9 etc), beeld verschoven, maakt allemaal niet uit (wordt er hooguit slechter op).
De stick heb ik op 720 en 1080p geprobeerd, maakt ook niet uit.
Verschillende hdmi ingangen geprobeerd, idem.

Zowel de scrollbalk als de onderste regel van de ondertiteling vallen weg onder de android balk :'(

TV: Samsung LE40B530P7W
Stick: rikomagic mk802 II (android 4.0.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dragon2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:41:
[...]
Ik kom er niet uit... Heb de tv op allerlei standen gehad (wide, zoom, 16:9 etc), beeld verschoven, maakt allemaal niet uit (wordt er hooguit slechter op).
De stick heb ik op 720 en 1080p geprobeerd, maakt ook niet uit.
Verschillende hdmi ingangen geprobeerd, idem.

Zowel de scrollbalk als de onderste regel van de ondertiteling vallen weg onder de android balk :'(

TV: Samsung LE40B530P7W
Stick: rikomagic mk802 II (android 4.0.4)
http://www.ehow.com/how_8...verscan-samsung-hdtv.html

En anders even de handleiding erop na slaan. Overscan kun je volgens mij niet aan- of uitzetten via directe toetsen op de afstandsbediening maar gaat via de menu-instellingen (van de TV).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Spike_wolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:06:

@Jorgen, pas op met wat je zegt, reboots van dergelijke dingen gaan altijd fout, kijk maar naar Knight Rider van een jaar of wat terug, of zelfs Knight Rider 2000. Complete bagger :P
Ik zit niet perse op reboots te wachte, alhoewel ik Knight Rider nog goed te pruimen vond. Ik doelde juist echt op de originele series/franchises van de 4 die ik opnoemde.
zargo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:17:
[...]

De eerste van de vier series zal vanaf 2015 te kijken zijn op Netflix, in alle landen waar de aanbieder actief is. (zie artikel)
Komt Star Trek (welke serie van de 5?) op Netflix? Leuk!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
@dragon2

probeer dit eens:
Google Play: full!screen

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:41
Aah! Eindelijk een Wifi dongle in de TV zodat ik mijn HTPC weer weg kan doen.. Enige wat zonde is, bijv bij Family Guy.. Op de TV heeft Netflix een gele ondertiteling, dat heb ik zelf ook altijd ingesteld op mijn pc, maar bij Family Guy is dat gele irritant..

Daarnaast vind ik de ondertiteling soms vrij groot en mag het wel een paar CM naar beneden.. Voor de rest geen klachten! Geen gebuffer, niet op de WP8 phone en op mijn Samsung televisie.. Ik ben blij met Netflix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Jorgen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:55:
[...]

Komt Star Trek (welke serie van de 5?) op Netflix? Leuk!
Nee, je haalt nu reacties door elkaar, lees nog eens het item onder de link waar zargo naar verwijst.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het begin van de title song van Hemlock Grove doet me denken aan die van Dexter... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na RTL/Videoland komt ook de NPO met een betaalde on-demand dienst, NPO Plus, welke naast het gratis Uitzending Gemist komt.
Hoe meer hoe beter :)
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) start begin 2014 met een eigen online streamingservice met daarin talloze series, films, documentaires en kindershows. De betaalde dienst komt naast het gratis NPO Uitzending Gemist. Het gaat om een proef die minstens een jaar duurt. Wat de service moet gaan kosten is nog niet duidelijk.

NPO Plus biedt straks programma's die nu niet of slechts enkele weken lang te zien zijn vanwege rechten en kosten. Het gaat hierbij onder meer om series als De Prooi, Feuten en Flikken Maastricht. Ook gaat het om tientallen buitenlandse films waarvan de publieke omroep de rechten heeft, maar deze niet mocht tonen op Uitzending Gemist. Vanaf de start zijn films beschikbaar zoals Slumdog Millionaire, The Artist, later volgen Intouchables, Midnight in Paris en Jagten.

Door de service kostendekkend aan te bieden, kan het straks wél, verklaart een woordvoerder van de NPO. 'Het publiek verwacht van ons dat deze programma's online worden aangeboden, echter, dit kan niet gratis. De opbrengsten worden na aftrek van technische kosten doorgegeven aan rechthebbenden binnen en buiten het omroepbestel. Daarmee komen extra middelen beschikbaar voor makers en producenten.'

[ Voor 86% gewijzigd door anandus op 12-11-2013 17:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en nee, het zorgt ook voor verdere versplintering van deze diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Waarom niet samenwerken met Netflix?
Binnen Nederland verwacht ik dat Netflix uiteindelijk boven komt drijven. Die hebben de kracht van een grote multinational achter zich. Tenminste, ze kunnen het zich veroorloven om in Nederland paar jaar verlies te draaien want andere landen kunnen dat opvangen vooralsnog.

Videoland van RTL zou kunnen concureren als de internationale RTL zich er mee gaat bemoeien anders redden ze het ook niet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik vind van niet. Ik heb niks aan npo of videoland als er geen app ondersteuning is voor ios , android, mijn mediaspelers etc.

Je krijgt alleen maar een browser versie, wat heb je eraan. Ik in iedergeval niks. Ik zal het dan ook niet afnemen. Netflix voor tv en spotify voor muziek, die hebben het goed voor elkaar. Niet die in mijn ogen stomme kleine diensten voor een minimale doelgroep die kennelijk graag Flikken Maastricht kijkt. En juist die serie kom je ook op netflix en videoland tegen 8)7

Kom dan met goed spul, spul van vroeger enzo, maar nee, allemaal dezelfde meuk.
Ik wil rembo en rembo en kooten en de bie en jiskefet en ga zo maar door, dan zou ik alleen al uit nostalgie een abonnement nemen om het te proberen. Waarom kan dat nu weer niet. Zet gewoon een top dienst op, dan is toch iedereen gelijk lid... maar nee, ik denk vast te simpel.

Netflix is toch het meest ideale, zeker als je gaat switchen van regio, af en toe netflix usa, dan heb je totaal geen behoefte meer aan een videoland of wat dan ook.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

http://www.nu.nl/tech/362...lijk-tvs-en-consoles.html

Grote update op komst voor de netflix apps. Hopelijk pakken ze ook de Android/Google TV versie mee want baal er nu wel van dat de app (nog) geen profielen ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Echt super is het niet, maar wel goed genoeg voor het geld.
Ik denk dat ik binnenkort HBO maar eens op ga zeggen en dan naast het standaard Ziggo pakket alleen nog Netflix erbij hou.

Mijn zoontje van 3 vindt het geweldig dus dat alleen is het al waard. Daarnaast altijd bij de hand. Vorige keer moest ik onderweg alleen een hapje eten. Lekker even Netflix aangezwengeld op de iPad, werkt prima.

Jammer dat er nogal wat inconsistenties zijn, zoals LOTR, Fellowship of the Ring staat er niet tussen en de twee andere films wel???

Daarnaast vindt ik het persoonlijk wat lastig zoeken op de iOS apps (iPhone, iPad, AppelTV). Ik zoek meestal niet specifiek (dan staat het er toch niet tussen :+ ), maar blader liever door diverse genres. Ik heb het gevoel dat ik op die manier niet het complete aanbod zie. Komt omdat het in zoveel subcategorieën is onderverdeeld:
Thrillers:
-Suggesties voor mij
-Actiethrillers
-Misdaadthrillers
-Mysteries
-Sci-Fi Thrillers

En op de Homepage staan er nog veel meer...
ALs ik bijvoorbeeld op de homepage scroll bij Sci-Fi, zie ik dan alle Sci-Fi films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:23
Gisteren eens wat op de amerikaanse netflix geneusd :D
Onder het kopje klassiekers heb je een film uit 1918 geloof ik, Harakiri. Echt zo grappig om die oude beelden te zien. Je wordt er wel misselijk van, door de beweeglijkheid van het beeld, dus een hele film zit er niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
readytoflow schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:06:
Jammer dat er nogal wat inconsistenties zijn, zoals LOTR, Fellowship of the Ring staat er niet tussen en de twee andere films wel???
Op de Amerikaanse netflix heb je alleen de laatste 2 films... Inderdaad heel wazig

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:59
Ik heb sinds vandaag opeens een probleem met mijn Android Netflix app. Ik kan inloggen, maar zodra ik op "home" klik en op genres wil browsen krijg ik opeens de error "There was a problem loading your lists. Try again? YES/NO" en die error blijft. Netflix opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw gestart maar geen resultaat. Op mijn PC doet Netflix het wel gewoon prima, zonder error.

Hij heeft het tot nu toe 2 maanden prima gedaan maar sinds vandaag dus spontaan een error. Iemand hier ervaring mee?

too old, too cold

• Ossi
Negakinu schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:42:
Ik heb sinds vandaag opeens een probleem met mijn Android Netflix app. Ik kan inloggen, maar zodra ik op "home" klik en op genres wil browsen krijg ik opeens de error "There was a problem loading your lists. Try again? YES/NO" en die error blijft. Netflix opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw gestart maar geen resultaat. Op mijn PC doet Netflix het wel gewoon prima, zonder error.

Hij heeft het tot nu toe 2 maanden prima gedaan maar sinds vandaag dus spontaan een error. Iemand hier ervaring mee?
Tablet opnieuw gestart?

• Negakinu
Yup. ;)

too old, too cold

• Ossi
In de app eigenschappen ook de cache en tijdelijke bestanden geleegd?

• Negakinu
Ossi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:35:
[...]

In de app eigenschappen ook de cache en tijdelijke bestanden geleegd?
Ook dit geprobeerd ja. Het rare is dat ik die foutmelding ook bijna niet online kan terugvinden. "There was a problem loading your lists. Try again?" lijkt zeldzaam. Erg raar.

too old, too cold

• Ossi
Negakinu schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:37:
[...]

Ook dit geprobeerd ja. Het rare is dat ik die foutmelding ook bijna niet online kan terugvinden. "There was a problem loading your lists. Try again?" lijkt zeldzaam. Erg raar.
Misschien eens met ander profiel proberen?

• Rockvee2
  • Niet online
Of even opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:00

XanderDrake

Build the future!

Wat is eigenlijk de minimale bandbreedte? Vanwege een verhuizing zitten we nu op een repeated wifi signaal met lage doorvoer, ik wil wel netflix gebruiken, maar als dat meer is dan pakweg 3mbit heb ik probleem...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:54
Oa breaking bad wordt toegevoegd. Ook meer van Sony Entertainment op komst.

http://www.ad.nl/ad/nl/55...king-Bad-op-Netflix.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Aartstyle schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:39:
Oa breaking bad wordt toegevoegd. Ook meer van Sony Entertainment op komst.

http://www.ad.nl/ad/nl/55...king-Bad-op-Netflix.dhtml
Super nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren net begonnen met die serie kijken op de Canadese site. Toch fijn dat ik nu verder kan gaan met de Nederlandse ondertitels :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jeej, al heb ik de hele serie al gezien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5ODyYYO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Nice ! leuk om samen te gaan kijken met me GF, ik heb het al gezien maar een 2e keer zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Weet iemand ook welke seizoenen van breaking bad er dan op netflix staan?
Ben namelijk de serie nog aan het volgen en ben aan het eind van seizoen 4 :>

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:54
seizoen 1 tot en met 5. Waarvan in seizoen 5 de laatste 8 afleveringen ontbreken als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Aartstyle schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:
seizoen 1 tot en met 5. Waarvan in seizoen 5 de laatste 8 afleveringen ontbreken als ik mij niet vergis.
Bedankt :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:00

XanderDrake

Build the future!

Aartstyle schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:
Ge. Ni. Aaal! Netflix bespaart de mensen die de serie nog niet (legaal) hebben gezien een dikke 100€ :)

[ Voor 16% gewijzigd door XanderDrake op 15-11-2013 09:53 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaa! Eindelijk Breaking Bad op Netflix!! http://goo.gl/vuIvlH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Heerlijk systeem, heb het toch maar aangemaakt voor een maandje om te kijken of het wat is en vind het helemaal geweldig! Zelfs mijn ouders vinden het een top systeem :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

XanderDrake schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:24:
Wat is eigenlijk de minimale bandbreedte? Vanwege een verhuizing zitten we nu op een repeated wifi signaal met lage doorvoer, ik wil wel netflix gebruiken, maar als dat meer is dan pakweg 3mbit heb ik probleem...
Heb op zolder een router staan die via WiFi verbinding maakt met de router beneden. Mijn xbox zit vervolgens daar op en volgens mij haal ik wel HD als ik daar kijk.
LuukwaHD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:12:
Heerlijk systeem, heb het toch maar aangemaakt voor een maandje om te kijken of het wat is en vind het helemaal geweldig! Zelfs mijn ouders vinden het een top systeem :)
Ik wil niet meer zonder. Zelf kan ik heerlijk op de bank liggen of op de hometrainer op zolder en dan in eigen tempo een serie kijken.
Mijn vriendin pikt inmiddels regelmatig een filmpje mee en straks heerlijk de kleine ervoor zetten met netflix kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 15:34
L1nt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:28:
[...]
Ik wil niet meer zonder. Zelf kan ik heerlijk op de bank liggen of op de hometrainer op zolder en dan in eigen tempo een serie kijken.
Mijn vriendin pikt inmiddels regelmatig een filmpje mee en straks heerlijk de kleine ervoor zetten met netflix kids.
Netflix kids is ideaal. Ik had al wat kinderseries op XBMC gezet voor onze 2 kleine, maar Netflix is toch wat handiger. Ook handig dat ie meerdere aflevering direct achter elkaar afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
44 toegevoegde films vandaag... onder andere District 9, wel een van mijn favorieten.

Vind dit wel een handige pagina

[ Voor 40% gewijzigd door ChuckyDevil op 15-11-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Die afleveringen stonden er bij het live gaan van Netflix Nederland volgens mij ook al op (behalve het nieuwe gedeelte van het laatste seizoen), maar die waren ook plotsklaps weer verdwenen uit het NL aanbod.

Ow, ik weet het weer, de app op mijn Samsung TV dacht in Amerika te zitten direct na de installatie en activatie. Dat werd echter snel weer gecorrigeerd en toen was BB weer verdwenen uit het NL aanbod.

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 15-11-2013 15:44 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4pp3l
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:57
Sinds de nieuwe playstation netflix app heb ik gele ondertiteling bij series? Weet iemand of dit ook weer gewoon aan te passen is naar wit? Ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:41
Volgens mij niet, mijn Xbox, TV & WP8 app geven allen een gele ondertiteling.. Dit is het enige wat ik nog graag zou zien, geel hou ik zelf wel van, had ik standaard ook ingesteld op bijv XBMC, maar de grootte er van zou ik nog wel willen aanpassen.. Even als de locatie, bijv een aantal centimeters naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Best wel aardig wat ze hebben toegevoegd de afgelopen week . Breaking Bad, The Tudors, spiderman !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EchoBrain441
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
heel leuk, al die nieuwe toevoegingen, maar als ik er zo langs kijk is het meeste alleen beschikbaar in HD op je tv. kijk alleen maar naar netflix op mn pc (geen smart-tv, console of chromecast om het mee te kijken) en vind dit toch eigenlijk wel een flinke tekortkoming van deze service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds gisteren is de ondertiteling voor Chromecast gewijzigd van geel naar wit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

4pp3l schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:54:
Sinds de nieuwe playstation netflix app heb ik gele ondertiteling bij series? Weet iemand of dit ook weer gewoon aan te passen is naar wit? Ik kan het nergens vinden..
Hetzelfde hier, kan geen optie vinden op het aan te passen... spuuglelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
EchoBrain441 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:03:
heel leuk, al die nieuwe toevoegingen, maar als ik er zo langs kijk is het meeste alleen beschikbaar in HD op je tv. kijk alleen maar naar netflix op mn pc (geen smart-tv, console of chromecast om het mee te kijken) en vind dit toch eigenlijk wel een flinke tekortkoming van deze service
Huh? Ik kijk ook alles via mijn pc (wel aangesloten op een tv maar toch) en ik krijg gewoon HD te zien als ie geladen is. Kwaliteit heb ik dan ook niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EchoBrain441
  • Niet online
engessa schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:02:
[...]

Huh? Ik kijk ook alles via mijn pc (wel aangesloten op een tv maar toch) en ik krijg gewoon HD te zien als ie geladen is. Kwaliteit heb ik dan ook niets op aan te merken.
veel dingen zijn idd gewoon in HD te bekijken op pc, maar veel andere dingen ook niet, zoals veel van de films die pas zijn toegevoegd. je kan dit zien als je kijkt bij de uitgebreidere informatie van de show. rechts zie je dan streaming details, daarbij staat dan "Beschikbaar in HD op je tv"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
EchoBrain441 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:08:
[...]

veel dingen zijn idd gewoon in HD te bekijken op pc, maar veel andere dingen ook niet, zoals veel van de films die pas zijn toegevoegd. je kan dit zien als je kijkt bij de uitgebreidere informatie van de show. rechts zie je dan streaming details, daarbij staat dan "Beschikbaar in HD op je tv"
Misschien begrijp ik je verkeerd maar jij bedoelt dat er films zijn die wel in HD in de apps verschijnen maar niet in de browser? Dat zou ik heel vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
EchoBrain441 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:03:
Ook HD op je Android tablet en PC , ligt eraan wat voor besturingssysteem je heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EchoBrain441
  • Niet online
engessa schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:13:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd maar jij bedoelt dat er films zijn die wel in HD in de apps verschijnen maar niet in de browser? Dat zou ik heel vreemd vinden.
vind het zelf ook erg vreemd, maar als ik de series of films bekijk die dat erbij hebben, komt de bitrate niet verder dan dvd-kwaliteit. er komt ook geen HD logo in de balk onderin. snap niet waarom deze distinctie gemaakt wordt en dat de ervaring op de pc dus anders is dan op een smart-tv. begin toch wel twijfels te krijgen of ik het abo zal behouden, want op deze manier kan ik beter gewoon downloaden en wel HD kwaliteit hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
EchoBrain441 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:21:
[...]

vind het zelf ook erg vreemd, maar als ik de series of films bekijk die dat erbij hebben, komt de bitrate niet verder dan dvd-kwaliteit. er komt ook geen HD logo in de balk onderin. snap niet waarom deze distinctie gemaakt wordt en dat de ervaring op de pc dus anders is dan op een smart-tv. begin toch wel twijfels te krijgen of ik het abo zal behouden, want op deze manier kan ik beter gewoon downloaden en wel HD kwaliteit hebben
Kun je wat titels noemen waar je dit bij hebt? Zou het graag even testen. Welke OS en browser gebruik je? Ik denk dat het aan jou ligt :+ , mij is dit namelijk nog nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EchoBrain441
  • Niet online
engessa schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:43:
[...]

Kun je wat titels noemen waar je dit bij hebt? Zou het graag even testen. Welke OS en browser gebruik je? Ik denk dat het aan jou ligt :+ , mij is dit namelijk nog nooit opgevallen.
gezien het feit dat als je onder HD kijkt bij genres je specifiek kan kiezen voor HD voor PC/Mac weergeven, lijkt het me sterk dat het aan mij ligt, er staat bij die series ook specifiek bij dat het HD is voor op je tv.
o.a. bij breaking bad heb ik dit, maar vrijwel al het nieuwe dat er sinds kort op staat heeft dit ook. ik gebruik win7 en chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg, top deze week. Kijk nu netflix uk naar een kookserie, maar switch straks weer naar netflix nl na het voetbal, gewoon 20 films die ik graag wil zien en erop gekomen zijn, heel vet. En breaking bad seizoen 2 zit ik in, maar per ongeluk niet de blu ray versie meegepakt voor seizoen 2, dus die kijk ik ook op netflix ipv opnieuw te downloaden.

Maar het liefst kijk ik op netflix amerika documentaires, echt zo fijn allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Niet online
Ben gewoon weer vanaf seizoen 1 beginnen te kijken met Breaking Bad op Netflix. :) Ben tot nu toe tevreden met Netflix voor de prijs van 8 euro. Komende tijd zal ik wel kijken of het aanbod interessant genoeg blijft om lid te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
engessa schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:43:
[...]

Breaking Bad en The Tudors hebben het bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik zie het. Waarom kiezen ze daar voor? Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Al eens met de helpdesk gechat/gebeld/gefacebooked/getwitterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Heerlijke update! BB altijd al graag eens willen zien op een moment dat het mij uit komt. Verder nog heel veel toffe films toegevoegd, die ik helaas wel al ken maar toch nog wel eens opnieuw ga kijken, omdat het kan :P

De gele ondertiteling op de PS3 is even wennen. Maar vind het wel fijner dan die witte want soms kon je die echt niet lezen. Hopelijk gaan ze het nog instelbaar maken in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Fear is ook een aanrader op Netflix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al de nieuwe layout gekregen?

Ik heb zelf gisteren spiderman 1 gekeken, perfecte ondertitels erbij (retail volgens mij) en perfect beeld en geluid, zal the fear en district 9 ook gaan zien binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb de nieuwe layout gekregen op de Xbox 360, ziet er prima uit, goede ondertiteling, en uitstekende beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem hier nog niet met de wd tv live mediaplayers, hoop dat ik hem ook krijg, niks negatiefs of slechter dan de vorige layout dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Voor de mensen die nog toevallig een AppleTV nodig hebben om Netflix te kijken :P
http://www.staples.nl/tel...mediaspelers/tv-md199nf-a
coupon: PC4613LA
Prijs is dan €66,55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:01:
Ik heb hem hier nog niet met de wd tv live mediaplayers, hoop dat ik hem ook krijg, niks negatiefs of slechter dan de vorige layout dus?
Ziet er prima uit, op de 360 heb je wel gele ondertiteling, alleen wat ik daar mis is het balkje van SD -> HD,of ik kijk het over het hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hier inmiddels ook de nieuwe layout op de PS3. Interface ziet er volwassen uit en het is ook lekker vlot. Enige nadeel in mijn ogen is de gele ondertiteling.

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij mij onthoudt hij niet meer bij welke aflevering van Breaking Bad ik gebleven ben sinds de nieuwe layout. Geen idee of er een connectie is, of dat er ergens een instelling niet goed staat.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:25
Pistolebob schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:42:
Voor de mensen die nog toevallig een AppleTV nodig hebben om Netflix te kijken :P
Prijs is dan €66,55
Bedankt voor de tip! Heb er 1 besteld eindelijk af van die gele ondertitels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mguzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 23:06
Mediacj schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:43:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb er 1 besteld eindelijk af van die gele ondertitels :)
Ik heb een AppleTV en gele ondertitels ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
mguzz schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:51:
[...]

Ik heb een AppleTV en gele ondertitels ;w
De ondertitels kun je aanpassen onder Toegankelijkheid (o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Het klopt dat AppleTV standaard gele ondertiteling heeft in Netflix. Maar sinds iOS 6 kun je dat wel aanpassen door een eigen style aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Pistolebob schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:42:
Prijs is dan €66,55
Fijn, Apple TV voor €66,- is niet duur!

Nog geen idee wat ik ermee moet aangezien ik nu al op vier manieren Netflix kan bekijken (PC, 360, PS3, mediaplayer). Maar het zal vast nog van pas komen voor iets anders.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mmmzzzz. De Android App ben ik nog niet echt fan van zeg.

1: Ondersteund nog geen profielen. Dus vriendin verkloot mijn lijst als ze op de bank zit te kijken
2: volgende aflevering wordt niet automatisch gestart
3: Netflix Kids kun je geen taalinstellingen kiezen. Vriendin wou laats de troetelbeertjes opzetten voor de kids van een vriendin maar deze had dus alleen Engels gesproken taal. Ga je naar de gewone Netflix kun je wel taalinstellingen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:19:
Mmmzzzz. De Android App ben ik nog niet echt fan van zeg.

1: Ondersteund nog geen profielen. Dus vriendin verkloot mijn lijst als ze op de bank zit te kijken
2: volgende aflevering wordt niet automatisch gestart
3: Netflix Kids kun je geen taalinstellingen kiezen. Vriendin wou laats de troetelbeertjes opzetten voor de kids van een vriendin maar deze had dus alleen Engels gesproken taal. Ga je naar de gewone Netflix kun je wel taalinstellingen kiezen.
De android app startte bij mij gewoon de volgende aflevering automatisch hoor
Pagina: 1 ... 21 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.