I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ter verduidelijking. Ik heb de android app voor Google TV op de Sony NSZ-GS7. Bij de xbox, Win8 app en iPhone/iPad krijg je op gegeven moment schermpje dat je de volgende kunt starten. De Google TV versie doet dat niet en lijkt ook de volgende niet te starten.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:21:
[...]
De android app startte bij mij gewoon de volgende aflevering automatisch hoor
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 95% gewijzigd door argro op 30-11-2013 15:18 ]
Nu heb ik gelukkig net een tv gekocht van het juiste model. Echter niet via een verkooppunt wat samsung zelf aangeeft, wel via een andere normale webshop.
Kan ik dan toch in aanmerking komen voor deze actie, of zal samsung daar heel moeilijk over doen?
Verwijderd
Samsung heeft ook een helpdeskG.Scholtens schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:37:
Kan ik dan toch in aanmerking komen voor deze actie, of zal samsung daar heel moeilijk over doen?
Maar je kan het altijd proberen door het hier in te dienen:
www.samsung.com/nl/promot...-netflix/registreren.html
Ik zou het gewoon indienen, wellicht heb je geluk.
[ Voor 167% gewijzigd door argro op 30-11-2013 15:19 ]
[ Voor 90% gewijzigd door argro op 30-11-2013 15:18 ]
Dank je, wist ik niet, staat inderdaad onder Toegankelijkheid, ondanks het feit dat ik gele ondertiteling niet vervelend vind toch maar op wit met zwarte achtergrond gezet, als je ook nog de positie zou kunnen veranderen dan is het helemaal perfect.meesje schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:58:
[...]
De ondertitels kun je aanpassen onder Toegankelijkheid (o.i.d.).
Vandaag binnengekregen, ons eerste Apple product. Ik moet zeggen dat Netflix via dit apparaat er toch wel heeeeeeel erg gelikt uitziet met dat 3D zoomen van het aanbod. Zou dit al de nieuwe layout zijn dan? Zo ja, een geweldige verbetering t.o.v. de "oude" Netflix skin op mijn Samsung Plasma.Royeboi schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:09:
[...]
Fijn, Apple TV voor €66,- is niet duur!
Nog geen idee wat ik ermee moet aangezien ik nu al op vier manieren Netflix kan bekijken (PC, 360, PS3, mediaplayer). Maar het zal vast nog van pas komen voor iets anders.
Testing, one, two ...
[ Voor 25% gewijzigd door ChuckyDevil op 19-11-2013 19:01 ]
En blijkbaar liep Apple TV al een beetje voor gezien het onderstaande stukje uit bovenstaande link
Netflix has added new features to its Apple TV app in recent months though, including My List and Profiles. And next year, the service hopes to be a major supplier of streaming 4K (or Ultra HD) video.
[ Voor 66% gewijzigd door hardware-lover op 19-11-2013 22:42 ]
Testing, one, two ...
Contact gehad met Samsung, en krijg netjes een jaar gratis netflixVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:06:
[...]
unblock heeft een helpdesk en voor een aantal routers weten ze een oplossing
[...]
Samsung heeft ook een helpdesk
Maar je kan het altijd proberen door het hier in te dienen:
www.samsung.com/nl/promot...-netflix/registreren.html
Ik zou het gewoon indienen, wellicht heb je geluk.
Verwijderd
Niet dat de huidige look echt vernieuwingen nodig heeft, maar ik vind die grotere foto's wel erg tof. Belangrijkste blijft toch dat het werkt, de meeste zaken zoek ik persoonlijk liever op mijn ipad op en als ik weet wat ik wil kijken start ik de mediaspeler. Op de mediaspeler zelf iets zoeken werkt toch minder fijn.
*knip*
[ Voor 65% gewijzigd door argro op 30-11-2013 15:19 ]
Ik heb een vraag : Hoe gebruiken jullie Netflix, bedraad of Wifi ? Ik gebruik een Sitecom WLR-3100 hiervoor via mijn Smart TV van Samsung maar soms ben je net in een spannende scene van netflix en knalt het internet eruit op de smart tv terwijl op alle andere apparaten nog wel internet is . Router staat op de 2de verdieping maar op ongeveer dezelfde positie als de tv dus er zit eigenlijk alleen een plafond van de eerst verdieping tussen. Soms doet hij het ook gewoon helemaal goed, maar soms knalt die eruit . \
Is het beste om het met een draadje te kijken ?
Op mijn Xbox 360 bedraad werkt netflix als een zonnetje, nooit geen problemen maar die staat in de slaapkamer.
Wat me opvalt is dat de beeldkwaliteit minder lijkt als ik het vergelijk met Netflix op mijn PS3, maar dat is puur een gevoel. Daarnaast krijg ik het geluid in Dolby Digital ipv in Dolby Digital Plus op mijn PS3. Dus zowel ''minder'' beeld als geluid, maar dit kan ook tussen mijn oren zitten.
De interface van de app op de PS3 vind ik ook veel aantrekkelijker dan op de aTV, maar hier is al eerder over gesproken. Dit komt door Apple's restricties.
Ik ben overall wel tevreden met de aTV, daar niet van, maar de hierboven besproken dingen zijn me opgevallen. Iemand die mij misschien kan vertellen of er inderdaad verschil in beeld- en geluidskwaliteit is op de verschillende apparaten of dat er naar alle apparaten hetzelfde bronbestand word verstuurd?
@RnB ik ben zelf van de Xbox 360 naar de AppleTV geswitched. Waar de xbox max 720p aankon, doet de AppleTV 1080p (en volgens Netflix ook "SuperHD" al is dat volgens mij vooral marketing taal). Voor mij is het dus zeker een upgrade en heb niks te klagen over de kwaliteit van de aTV. Kan het alleen niet met een PS3 vergelijken.
Overigens lees ik vooral negatieve dingen over de nieuwe interface, ben dus best blij dat die van Apple nog hetzelfde is
Verwijderd
ze zijn er niet heel tevreden mee inderdaad, vooral dat je niet meer kan doorgaan waar je gebleven bent, al schijnt dat wel op de masteraccount te werken? Maarja, reddit staat vol met klachten inderdaad.Magnetic_Man schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:08:
Overigens lees ik vooral negatieve dingen over de nieuwe interface, ben dus best blij dat die van Apple nog hetzelfde is
Ah ik dacht al dat dat aan mijn xbox lag. Goed dat ik nu weet dat het niet aan mijn kant ligtVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:50:
[...]
ze zijn er niet heel tevreden mee inderdaad, vooral dat je niet meer kan doorgaan waar je gebleven bent, al schijnt dat wel op de masteraccount te werken? Maarja, reddit staat vol met klachten inderdaad.
Maar inderdaad, alles wat ik kijk op mijn profiel wordt daar vergeten, maar op het hoofdprofiel wordt wel bijgehouden waar ik ben.
www.degroot-it.nl
Dat viel me gisteren ook al op.degroot schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:17:
Sinds gisteren laat de aTV hier nu ook zien hoe ver je gebleven bent per episode. komt nu zon voortgangsbalkje achter de episode titel te staan. Toch wel handig , want door alle series die ik nu op netflix volg, weet ik soms maar amper waar ik gebleven ben
Verwijderd
Apart, wat is trouwens je master account? Ik heb 3 namen aan mijn profiel. Is dat dan de bovenste naam?Wybo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:33:
Maar inderdaad, alles wat ik kijk op mijn profiel wordt daar vergeten, maar op het hoofdprofiel wordt wel bijgehouden waar ik ben.
Ja de eerste die je aangemaakt hebt. Op de Xbox de meest linkse, op andere apparaten misschien de bovenste.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:34:
[...]
Apart, wat is trouwens je master account? Ik heb 3 namen aan mijn profiel. Is dat dan de bovenste naam?
Hi bedankt voor je reactie,Magnetic_Man schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:08:
@Rockvee2 ik gebruik gewoon wi-fi. Werkt prima op zowel de Xbox als op de AppleTV. Ik zie dat jouw router wel de snellere N variant ondersteunt. Ondersteunt de TV dit ook? Overigens klinkt 'knalt het internet eruit op de TV' alsof de TV het gewoon op een of andere manier niet aan kan.
@RnB ik ben zelf van de Xbox 360 naar de AppleTV geswitched. Waar de xbox max 720p aankon, doet de AppleTV 1080p (en volgens Netflix ook "SuperHD" al is dat volgens mij vooral marketing taal). Voor mij is het dus zeker een upgrade en heb niks te klagen over de kwaliteit van de aTV. Kan het alleen niet met een PS3 vergelijken.
Mijn tv is : pricewatch: Samsung UE46F6510S Wit, ik zie niet zo snel of mijn tv dit ondersteunt. Ik bedoel met knalt het internet eruit dat netflix stopt, en tv aangeeft geen verbinding met netwerk instellingen, na een minuut kan ik gewoon netflix weer verder kijken.
Voor de rest draait Windows 7 prima op die machine. Zit 2GB RAM in. Toch op zoek naar een GPU?
De kleine van mijn vriendin gebruikt een Optiplex Dell thingy (P4, onboard VGA) en dat loopt voor zover ik weet in fullscreen modus zonder problemenExorcist schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:20:
Wat heeft Netflix op de PC nu echt nodig? Ik heb het zelf thuis goed draaien (PS3/PC's), maar bij mijn zus wilt het niet vlotten. Ik heb een nieuwe CPU geïnstalleerd bij d'r (een E6600 Core 2 Duo ipv een E2200 Pentium), maar nog schiet het direct naar 100% CPU. zelfs op de laagste kwaliteit (IE11, Chrome en Firefox). Probleem is wel dat ze geen GPU acceleratie heeft (micro ATX zonder PCI-e of AGP slot) en een standaard GMA33.
Voor de rest draait Windows 7 prima op die machine. Zit 2GB RAM in. Toch op zoek naar een GPU?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Vindt de beeldkwaliteit op de PS3 ook beter dan op de apple tv, nadeel is ook dat de apple tv geen 24 frames ondersteund, dus soms wat gestotter in het beeld.RnB schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:02:
Ik heb sinds vandaag een Apple TV, voornamelijk om Netflix op te kijken.
Wat me opvalt is dat de beeldkwaliteit minder lijkt als ik het vergelijk met Netflix op mijn PS3, maar dat is puur een gevoel. Daarnaast krijg ik het geluid in Dolby Digital ipv in Dolby Digital Plus op mijn PS3. Dus zowel ''minder'' beeld als geluid, maar dit kan ook tussen mijn oren zitten.
De interface van de app op de PS3 vind ik ook veel aantrekkelijker dan op de aTV, maar hier is al eerder over gesproken. Dit komt door Apple's restricties.
Ik ben overall wel tevreden met de aTV, daar niet van, maar de hierboven besproken dingen zijn me opgevallen. Iemand die mij misschien kan vertellen of er inderdaad verschil in beeld- en geluidskwaliteit is op de verschillende apparaten of dat er naar alle apparaten hetzelfde bronbestand word verstuurd?
Ik vond de gele ondertiteling met rare uitlijning echter wel storend op mijn telefoon (Android), dus heb ik het één en ander aangepast:

Resultaat:

Geeft een wat rustiger beeld zo, vind ik.
Als iemand interesse heeft in deze versie, kan ik hem wel delen - als dat is toegestaan (verder is er niets veranderd).
Kan zijn dat ik iets verkeerds doe, gebruik de samsung app op mijn tv. En zie zodra ik netflix opstart een aantal categorieen.
Oscar films
Actie
Thriller
etc.
Elk van deze categorieen heeft ongeveer 75 films.
Bij de series ook weinig boeiend, althans niet iets wat ik leuk vind. Had series als Game of Thrones / Under the dome wel verwacht. Maar helemaal niks van deze 2.
Game of thrones kun je vergeten, dat is van HBO. Die die ontwikkelen alles exclusief. Netflix loopt wel wat achter ja op de VS (en ook daar is het materiaal een jaar oud).G.Scholtens schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:56:
Heb nu ook netflix in gebruik, maar aanbod vind ik maar mager. Adverteren met duizedenfilms, zijn er nog geen 500 na mijn idee.
Kan zijn dat ik iets verkeerds doe, gebruik de samsung app op mijn tv. En zie zodra ik netflix opstart een aantal categorieen.
Oscar films
Actie
Thriller
etc.
Elk van deze categorieen heeft ongeveer 75 films.
Bij de series ook weinig boeiend, althans niet iets wat ik leuk vind. Had series als Game of Thrones / Under the dome wel verwacht. Maar helemaal niks van deze 2.
Wat wel helpt is gewoon zoeken op films, dan krijg je wel meer hits dan alleen die aanbevelingen door te lopen.
Is er geen andere manier dan zoeken, wil gewoon lekker kunnen bladeren. Je moet maar net de titel van een film weten.Adlermann schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:04:
[...]
Game of thrones kun je vergeten, dat is van HBO. Die die ontwikkelen alles exclusief. Netflix loopt wel wat achter ja op de VS (en ook daar is het materiaal een jaar oud).
Wat wel helpt is gewoon zoeken op films, dan krijg je wel meer hits dan alleen die aanbevelingen door te lopen.
Had wel films als bijv. The avengers etc. verwacht
Nog niet, dat komt wel ze zijn bezig met het hele uiterlijk te vernieuwen en dat gaat nog komen.G.Scholtens schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:07:
[...]
Is er geen andere manier dan zoeken, wil gewoon lekker kunnen bladeren. Je moet maar net de titel van een film weten.
Verder moet de database nog groeien etc voor ons in NL etc.
Op het moment is hun doel om meer en meer content beschikbaar te maken, en helaas gaat dit niet in 1 week of 2 gebeuren, dit kost tijd.
Maar als je het aanbod ziet in de US en Brazillie etc, dan snap je waarom een hoop serie's het over netflix hebben.
Omdat het daar dus big is.
Maar dingen als HBO kan je echt vergeten, dan moet je HBO pakket nemen van je provider
Wat ik doe is alles uitzoeken op de pc en dat in "Mijn lijst" zetten. In de browser kom je echt veel sneller op meer content, ook omdat je alles kan sorteren/filteren.G.Scholtens schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:07:
[...]
Is er geen andere manier dan zoeken, wil gewoon lekker kunnen bladeren. Je moet maar net de titel van een film weten.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Ik wil vooral zaken als bbq pitmasters, best food ever, man vs food en dat soort dingen kijken. Nu kan ik die eerste 2 wel vinden op netflix usa (even uit het hoofd), maar ik zoek meer. En ik kan dat lastig vinden.
Ik heb ontdekt dat het in de rubriek food & travel zit, maar hoe kan ik die hele rubriek doorzoeken? Ik denk dat het onder de hoofdrubriek documentaires valt, maar als ik daarin ga zie ik weer geen food staan.
Er moet toch een manier zijn om alle kookprogramma's, restaurant testen en dat soort spul te vinden? Ik kom nu af en toe wat tegen als ik zoek op soortgelijke shows, maar ik wil graag meer spul zien. Maarja, hoe? En dan niet voor netflix nederland, maar netflix wereldwijd.
Momenteel kijk ik trouwens kook shows van netflix uk, daar staat het iets beter geordend naar mijn idee. Althans in de app op mijn mediaspeler. Maar bij de usa of canada netflix mis ik die rij.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 11:36 ]
Kan je uitleggen hoe of wat? Dan kan ik het bijv zelf doen na een update van netflixFlitskikker schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:22:
Ik heb ook maar even een account gemaakt. Ziet er wel goed uit, zelfs "Courage Het Bange Hondje" met Nederlandse dub.
Ik vond de gele ondertiteling met rare uitlijning echter wel storend op mijn telefoon (Android), dus heb ik het één en ander aangepast:
[afbeelding]
Resultaat:
[afbeelding]
Als iemand interesse heeft in deze versie, kan ik hem wel delen - als dat is toegestaan (verder is er niets veranderd).
ik gebruik netflix via de android app via een android miinix neo x5 op mijn TV.
iedere keer moet ik bij herstarten de username en wachtwoord opnieuw invoeren.
Is er een mogelijkheid om android dit automatisch te laten doen? Ik vind er erg vervelend om dit ieder keer te moeten invoeren.
bedankt alvast
Ik hoef onder android alleen m'n email+ww opnieuw in te voeren als ik expliciet eerst uitlog (sign out).Boomster schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:41:
Hoi Tweakers,
ik gebruik netflix via de android app via een android miinix neo x5 op mijn TV.
iedere keer moet ik bij herstarten de username en wachtwoord opnieuw invoeren.
Is er een mogelijkheid om android dit automatisch te laten doen? Ik vind er erg vervelend om dit ieder keer te moeten invoeren.
bedankt alvast
Dat niet doen, dus..?
I browse with Vivaldi
Beeldkwaliteit is prima op de PS3 maar ook deze ondersteund alleen maar 24Hz via Bluray, niet via streaming media. Bij diverse series en films te zien.Happy2000 schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:14:
[...]
Vindt de beeldkwaliteit op de PS3 ook beter dan op de apple tv, nadeel is ook dat de apple tv geen 24 frames ondersteund, dus soms wat gestotter in het beeld.
Heb er al eens eerder over gemeld maar niemand reageerde, blijkbaar vind iedereen de 'movement' wel prima, ik stoor me er wel aan. Het is te doen, maar het is DE reden waarom ik er een Zotac Zbox naast heb staan om echt vloeiend te kunnen kijken.
Ben benieuwd of de PS4 dit zo direkt wel doet of dat Sony weer software matig ons dwars willen zitten.
Ik heb ook last vangestotter met android, ben dus niet de enige.
Kan ik de netflix niet via mxplayer laten spelen? Dit gaat nl beter, want met xbmc heb ik ook gestotter, maar via mx player niet......
Kan ik eigenlijk netflix op xbmc krijgen?
Mij is het ook niet opgevallen. Ik heb al flink wat series bekeken, zowel nieuwe als oude: Supernatarual S1 (oud), Arrow S1 (nieuw), Once Upon A Time S1, Orange is the new Black (nieuw). Ik zie totaal geen gestotter. Ik heb trouwens wel een AppleTV3 ipv een 2, wellicht maakt dat nog uit?ronwiel schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:49:
Heb inmiddels al flink wat uren er op zitten met Netflix, maar dat gestotter in het beeld is me nog niet opgevallen op de Apple TV. Wellicht dat dit voorkomt bij bepaalde TV combinaties, of beeld verbeter technieken?
Ben ook wel benieuwd naar hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Heb je een aangepaste apk of heb je ergens een config file aangepast en kunnen wij dit ook zelf? Als je een aangepaste apk hebt, hoe werkt dat dan met updates op de app? Loop je die mis omdat je hem niet via de playstore hebt geïnstalleerd? Ik vind de gele subs in ieder geval afschuwelijk en voor mij is dat de reden om Netflix niet via Android te gebruiken. Op de PS3 hebben ze recentelijk ook de subs geel gemaakt en daar werd ik ook niet echt vrolijk van. Ik las echter net dat dat weer terug gedraaid is... ik snap niet dat ze daar niet gewoon een keuze in geven.Flitskikker schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:22:
...
Oh en profielen in de android-app zou ik ook nog wel willen. Eentje voor mij en eentje voor mevrouw Melkunie zou ideaal zijn.
@Gele ondertitels, dit ligt aan de makers / apparaten van de app. Netflix zelf heeft hier volgens mij geen invloed op. Apple TV kun je wel wijzigen van kleur. En recent zag ik ook een bericht over de PS3 app voorbij komen dat de ondertiteling daar weer wit is. Je zou dus met zijn alle moeten klagen (wensen) bij de Android makers.
[ Voor 42% gewijzigd door ChuckyDevil op 26-11-2013 16:58 ]
Nog altijd erg tevreden over het aanbod :-)
@ Meesje hieronder:
Mijn beiden Samsung tvs (LE40C650 uit 2010 en UE40ES6100 uit 2012) kunnen zowel 60Hz als 50Hz aan, maar om 1 of andere reden is het zo dat wanneer mijn aTV op 1080p@60Hz staat dat je dan tijdens het afspelen om de zoveel seconden een klein schokje ziet alsof hij frames aan het inhalen is. Het is redelijk subtiel, maar zeker zichtbaar. Ik betwijfel eerlijk gezegd ook dat het iets is wat door de tv veroorzaakt wordt. Daarom gisteravond mijn aTV op 1080p@50Hz ingesteld en nu zie ik een dergelijk schokje niet meer.
[ Voor 77% gewijzigd door Yucko op 27-11-2013 10:05 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Als ik me niet vergis, staat mijn AppleTV(3) ingesteld op 1080p@60hz, maar heb ook helemaal geen last van gestotter.Yucko schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:48:
Ik heb mijn aTV ingesteld op 1080p@50Hz ipv 60Hz en ondervind geen gestotter
Ik vind het zeer vreemd dat sommigen er wel last van hebben, terwijl ik al veel series heb gezien (zowel oude als nieuwe). Mijn test is dus niet een enkele film of aflevering geweest.
Kan het misschien ook niet liggen aan wat je tv wel/niet kan verwerken? Bv wel/niet 50 of 60 hz?
Mijn tv is al redelijk oude: een Pana plasma 37pv60. Deze is HD ready, dus 720p, maar kan wel 1080p signaal verwerken. Vandaar dus dat ik mijn AppleTV op 1080p heb ingesteld, ik heb dan ook SuperHD (Netflix toont dit logo) ipv gewoon HD.
[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 27-11-2013 10:16 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
dit ligt niet aan de mediaspelers, maar aan netflix zelf. De apps voor de diverse mediaspelers / game consoles e.d. maakt netflix ook zelf.KillerBee schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:14:
Ik heb ook last van dit euvel in Netflix, een WD Tv Live mediaspeler i.c.m. een Panasonic 50G20 plasma (2010), waarbij alle beeldverbeteraars uit staan. Na heel wat gepiel met instellingen op de mediaspeler, heb ik het nu redelijk 'werkend': als ik voor HD content de instelling 1080p/60Hz en voor SD content 720p/50Hz hanteer, gaat het bij de MEESTE content goed bij mij. Vervelend is het wel dat ik hierdoor vrij vaak de video instellingen moet aanpassen, maar ik ben allang blij dat het op deze manier werkt.
Er zit gewoon geen automatische video aanpassing in die apps van netflix. Terwijl het bijvoorbeeld op de wd mediaspelers wel zit bij zelf gedownloade video's, de hardware kan het aan. Je zal dus inderdaad zelf moeten schakelen.
Mijn ervaring is dat de Nederlandse (en andere Europese landen) netflix prima werkt op de automatische instellingen van de wd mediaspeler, als ik de usa of canada content ga bekijken zet ik de wd vast op 1080p 50hz en dan is het ook prima.
Het is alleen rot dat je erna moet terugschakelen, dat vergeet ik weleens en dan heeft de rest van het gezin er last van.
Ik zal vanavond even checken of mijn AppleTV ook niet toevallig op 50hz staat. Ik dacht 60hz, maar ik kan me vergissen. Wellicht heb ik daardoor ook geen last van gestotter.Yucko schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:48:
Ik heb mijn aTV ingesteld op 1080p@50Hz ipv 60Hz en ondervind geen gestotter
@ Meesje hieronder:
Mijn beiden Samsung tvs (LE40C650 uit 2010 en UE40ES6100 uit 2012) kunnen zowel 60Hz als 50Hz aan, maar om 1 of andere reden is het zo dat wanneer mijn aTV op 1080p@60Hz staat dat je dan tijdens het afspelen om de zoveel seconden een klein schokje ziet alsof hij frames aan het inhalen is. Het is redelijk subtiel, maar zeker zichtbaar. Ik betwijfel eerlijk gezegd ook dat het iets is wat door de tv veroorzaakt wordt. Daarom gisteravond mijn aTV op 1080p@50Hz ingesteld en nu zie ik een dergelijk schokje niet meer.

"Wil je met ons spreken?
1-866-579-7172
Ondersteuning in het Nederlands (Nederland) beschikbaar 12:00 - 20:30. Ondersteuning in het Engels 24 uur per dag beschikbaar."
[ Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 27-11-2013 19:21 ]
Testing, one, two ...
Net gecheckt, maar ik draai op 1080p 60hz en totaal geen gestotter.meesje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:03:
[...]
Ik zal vanavond even checken of mijn AppleTV ook niet toevallig op 50hz staat. Ik dacht 60hz, maar ik kan me vergissen. Wellicht heb ik daardoor ook geen last van gestotter.
Verwijderd
0800-022-9859hardware-lover schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:17:
Wat is het nummer wat wij hier in NL kunnen bellen voor ondersteuning?
Althans, dat staat bij mij op de site als ik niet inlog. Ik denk dat jij net als ik een USA account heb? Maar of dat klopt of niet, bovenstaand nummer is het volgens mij.
Nee, heb ik niet actief maar mogelijk blijft er ergens wat in de instellingen hangen. Bedankt, nu kan ik morgen even op het gemak bellen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:52:
[...]
0800-022-9859
Althans, dat staat bij mij op de site als ik niet inlog. Ik denk dat jij net als ik een USA account heb? Maar of dat klopt of niet, bovenstaand nummer is het volgens mij.
Testing, one, two ...
Als je er even naar kijkt valt het niet echt op, maar als ik m'n media speler pak en dezelfde serie (breaking bad bijvoorbeeld) dan is die daarop toch echt vloeiender.
Heb een plasma die 24p, 50/60hz allemaal prima aankan, geen beeldverbeteraars aan.
Hetzelfde zie ik als ik de ps3 media speler pak, als je streamt dan is het gewoon niet helemaal vloeiend.
Misschien dat de LCD mensen een motion enhancer of anti judder oid aan hebben staan waardoor het niet opvalt, maar het klopt gewoon niet. Hoe ik de PS3 ook in stel.
Ik hoop echt van harte dat ze dit in de PS4 hebben opgelost. Tis jammer dat netflix niet op xmbc (of openelec die ik heb draaien).
Voorlopig blijf ik wel abonnee, het is wel te doen.
FCG
Ik heb de mijne ook via ebay, en als je via paypal betaalt zit je nog best goed mocht het toch misgaan.Rockvee2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:11:
Heeft iemand een website waar ik een gift card voor Netflix UK kan kopen? De officiele netflix website stuurt mij de hele tijd naar Netflix NL. Ebay vertrouw ik niet zo . Het liefst via paypal of Ideal.
En anders moet je zorgen dat je de code vanuit de UK koopt, niet vanuit NL.
Kopersbescherming is op diensten minimaal. Of nihil zelfs.
Maar hoe is het aanbod qua recente films op Netflix? Zijn de films meer dan een jaar oud? Of verschijnen de films op Netflix zodra ze uit de zalen verdwijnen?
Deze vraag is al 100x gesteld:pdebie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:36:
Ik zit sinds deze week (heb net m'n Apple TV) erover na te denken om een Netflix abo te nemen. Series volg ik niet echt, maar kijk graag films. Ga regelmatig naar de bioscoop maar dan ben je al snel 20 euro op een avondje kwijt, terwijl Netflix maar 8 euro per maand is.
Maar hoe is het aanbod qua recente films op Netflix? Zijn de films meer dan een jaar oud? Of verschijnen de films op Netflix zodra ze uit de zalen verdwijnen?
In Nederland beperkt aanbod en minimaal wel een jaar oud.
In USA zeer uitgebreid aanbod, maar meestal ook wel een jaar oud (af en toe een maand oid na bluray release)
Helemaal gelijk met de bluray releases gaat het nooit worden.
Bij hoeveel min/sec is de scene? Kijk ik hier even op de bluray versie.Carthrax schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:59:
Klopt het dat Netflix censureert? Ik was de eerst aflevering van Breaking Bad aan het kijken en het viel zeer op dat een dame met ontbloot bovenlijf compleet was bedekt met censuur blokken. Dit verbaasde mij aangezien het gevloek wat normaliter in Amerika ook not done is wel gewoon te horen is.
[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 29-11-2013 14:23 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Misschien dat ze voor europa 1 soort content hebben ? In sommige EU landen (UK) zijn ze behoorlijk strengWybo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:39:
Idd bij de Nederlandse netflix gecensureerd, op de amerikaanse netflix niet. Zou je precies andersom verwachten
Netflix wil dat natuurlijk ook, maar die zit met licenties en 'uitzend'rechten.G.Scholtens schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:55:
Waarom word het niet gewoon 1 content voor alles? Waarom kunne wij niet legaal de amerikaanse content bekijken? Zo heb je toch ook hier een groter aanbod en krijg je meer klanten?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Omdat er dan een hoop lui in nederland geld mislopen, en dan gaan ze zeuren over concurrentie.G.Scholtens schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:55:
Waarom word het niet gewoon 1 content voor alles? Waarom kunne wij niet legaal de amerikaanse content bekijken? Zo heb je toch ook hier een groter aanbod en krijg je meer klanten?
Beetje zelfde geneuzel als die zonnepanelen uit China die nu in eens een import heffing moeten hebben, omdat anders alle EU fabrikanten het loodje leggen.
Dat mag dus niet. Ze meoten apart onderhandelen. Hier liggen de rechten bij andere organisaties en natuurlijk zijn er ook al producten verkocht aan anderne.G.Scholtens schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:55:
Dus daar moet je rekening mee houden.
Als RTL een film heeft gekocht om te zenden (exclusief)v oor 10 jaar oid. Dan kan ht niet op netflix komen.
Verwijderd
Het grootste nadeel van netflix vind ik nog wel dat er absoluut geen site is waar ik echt goed op kan zoeken wat er wereldwijd op netflix is, van de nl omgeving tot aan de usa omgeving. Dat is wel jammer. En ik wil graag mijn lijst meenemen naar een ander land wat ook niet kan.
Vooral voor series als cake boss e.d. is het erg erg fijn, die afleveringen duren zonder reclame iets meer dan 15 minuten, heerlijk voer voor tussen een film of twee door.
Nu bierdopje weggevallen is is de animo van mijn vrouw om engelse subs te kijken ook wat gegroeid. Eerst moest ik series op netflix nog downloaden van usenet omdat er dan nederlandse subs bijkonden, maar dat is nu niet meer nodig.
Ik moet alleen even zien hoe het straks met game of thrones gaat, dat is naast dallas de enige serie die ik eigenlijk wil blijven downloaden. Toch jammer dat je hbo niet in netflix kan nemen met een soort plus abonnement. Maar wellicht neem ik een paar maand dan maar hbo kanaal als game of thrones weer in nederland begint ipv zelf te downloaden.
Vanavond wat ouwe meuk op de agenda: ghostbusters kwam ik tegen op netflix. Erg tof, ik merk dat ik ook vooral dingen uit mijn jeugd zit te kijken ipv opbekende dingen, maar dat zal vast nog veranderen.
Usenet account heb ik ook al opgezegd. kleine beetje wat ik nu nog binnenhaal , doe ik wel via torrents.
www.degroot-it.nl
Ja die is erg goed. IK ben net bgonnen aan s2 (staat helaas nog niet op netflix)Webgnome schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:54:
We hebben, mijn vrouw en ik, vandaag de serie lilyhammer ontdekt. Wat een leuke serie is dat toch. Voor ons is Netflix een groot succes!
Verwijderd
Maar hoe zit dat met opzeggen terwijl je al een betaald abo hebt. Kun je de rest van de maand gewoon afkijken?
Ja.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:14:
Dit topic vermeldt dat opzeggen in de trial periode niet de rest van de maand stopzet.
Maar hoe zit dat met opzeggen terwijl je al een betaald abo hebt. Kun je de rest van de maand gewoon afkijken?
Wat kan ik hier aan doen?
American Express vraagbaak
Ik zou het eens een jaartje aankijken, misschien lost het probleem zich vanzelf wel op?Stinger_Ventura schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:07:
Had een 3 maanden Chrome cast code gekocht, na iets meer dan 1 maand krijg ik uit het niets een bedank mail van netflix dat ik geannuleerd heb en werkt het niet meer.
Testing, one, two ...
Bij mij doet de chromecast code het nog wel. Wel zie ik dat mijn betalingsgegevens zijn verdwenen. Ik denk dat ik niet opnieuw in moet voeren.Stinger_Ventura schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:07:
Had een 3 maanden Chrome cast code gekocht, na iets meer dan 1 maand krijg ik uit het niets een bedank mail van netflix dat ik geannuleerd heb en werkt het niet meer.
Als niets het meer doet zou ik het eerst op een andere internetverbinding/machine proberen en als dat niet werkt een mailtje naar netflix sturen.
Zelf ben ik benieuwd of de Amerikaanse niet chromecast vouchers hier ook werken.
Normaal gesproken niet, tenzij je een nieuw Amerikaans account daarvoor maakt.bitflusher schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:55:
[...]
Zelf ben ik benieuwd of de Amerikaanse niet chromecast vouchers hier ook werken.
Of aan de helpdesk vraagt of ze de voucher op je Nederlandse account willen activeren, de helpdesk is echt top
Jammer dat het stargate atlantis is, ik zit te wachten op SG1.
Verwijderd
hoe komen jullie daar elke keer achter? De sites die ik bekijk lopen altijd achter op de pareltjes die jullie weten te vinden.DaFrenk schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:11:
Stargate Atlantis is ook net toegevoegd! Leuk leuk leuk :-)
Edit: kijk net op http://www.flixfilms.nl/ en zie daar veel nieuws, vanochtend nog niet. Dat is volgens mij de beste bron voor nieuw materiaal?
Zelf wacht ik op 24, die is al een tijd te zien met een Nederlandse omschrijving op de usa netflix, dus die komt er vast een keer aan. Idem voor midsomer murders.
Zelf kijk ik nu bbq pitmasters. Ik had seizoen 1 en 2 in 1 ruk gekeken de afgelopen tijd en dacht dat hij klaar was. Maar kreeg gisteren een mail van netflix dat seizoen 3 er is. Dat is wel een top service, gewoon een mail sturen dat er nieuwe afleveringen zijn van een serie waar je tot dan toe alles van gezien hebt.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 11:22 ]
Die ene blogspot is ook al weken achter helaas.
Dit is idd wel dé site waar -meestal- als eerst de nieuwe content op vermeld wordt. Wat ik wel een groot nadeel vind (en ik begrijp echt niet waarom maker van deze site hier niets aan doet) is dat je maar 14 films/series ziet staan, als Netflix meer dan dit -op een dag- heeft toegevoegd, dan zie je de overige films/series niet staan. Misschien doe ik iets verkeerd, maar een langer overzicht dan 14 stuks, zie ik gewoon niet. Voor een meer compleet overzicht kijk ik dan weer op de blogspot site (maar die loopt idd wel eens achter).Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:17:
[...]
Edit: kijk net op http://www.flixfilms.nl/ en zie daar veel nieuws, vanochtend nog niet. Dat is volgens mij de beste bron voor nieuw materiaal?
Ik ben iig nog geen site tegen gekomen die het helemaal perfect doet (actueel, compleet e.d.)

[ Voor 8% gewijzigd door KillerBee op 01-12-2013 11:57 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Je kan wel naar onderen scrollen en dan het weekoverzicht aanklikken, maar dit keer werkt dat vreemd genoeg niet goed. De vorige keren wel.KillerBee schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:56:
Dit is idd wel dé site waar -meestal- als eerst de nieuwe content op vermeld wordt. Wat ik wel een groot nadeel vind (en ik begrijp echt niet waarom maker van deze site hier niets aan doet) is dat je maar 14 films/series ziet staan, als Netflix meer dan dit -op een dag- heeft toegevoegd, dan zie je de overige films/series niet staan. Misschien doe ik iets verkeerd, maar een langer overzicht dan 14 stuks, zie ik gewoon niet. V
Week 46 bijvoorbeeld:
http://www.flixfilms.nl/n...s-op-netflix-week-46.html
Maar dit is week 47:
http://www.flixfilms.nl/n...s-op-netflix-week-47.html
Die onderkant is aangepast, volgens mij is het niet helemaal goed gelukt. Er staan nu andere links naar kerstfilms e.d. in
Het lijkt me toch dat die site ergens de info vandaan moet halen, maar waar is mij onduidelijk. Wel jammer dat er gewoon niet een goede site is die altijd klopt, boel gedoe en ik wil gewoon even zien wat er nieuw is en meer ook niet. Dan maar wachten op die blogspot lijst, maar die loopt vaak een week achter.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 14:15 ]
Mja, het overzicht van week 47 is op 25 november bijgewerkt, de vandaag toegevoegde content staat hier niet bij. De vandaag toegevoegde content zou imho volledig op de startpagina moeten staan, maar dat staat het helaas niet; dit is overigens al niet het geval sinds ik de site heb ontdekt, sinds afgelopen september. Wel jammer, deze site is toch vaak het meest actueel.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:10:
[...]
Je kan wel naar onderen scrollen en dan het weekoverzicht aanklikken, maar dit keer werkt dat vreemd genoeg niet goed. De vorige keren wel.
Week 46 bijvoorbeeld:
http://www.flixfilms.nl/n...s-op-netflix-week-46.html
Maar dit is week 47:
http://www.flixfilms.nl/n...s-op-netflix-week-47.html
Die onderkant is aangepast, volgens mij is het niet helemaal goed gelukt. Er staan nu andere links naar kerstfilms e.d. in
Op beide sites had ik Stargate Atlantis nog niet voorbij zien komen.
Ik ben benieuwd op welke site jullie SGA hebben zien staan.
Verwijderd
Misschien komt maandag dan wel een nieuw weekoverzicht? Dat is dan 7 dagen later.KillerBee schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:10:
Mja, het overzicht van week 47 is op 25 november bijgewerkt
Als ik zelf op netflix kijk zie ik bij de rij nieuwe dingen niet eens iets staan van de afgelopen 2 weken

Gelukkig hebben we de sites en tweakers nog, anders mis ik van alles.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 17:13 ]
http://instantwatcher.com/titles/new
Lijkt me sterk, want in Californication zie je ook een heleboel tetten.Adlermann schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:37:
[...]
Misschien dat ze voor europa 1 soort content hebben ? In sommige EU landen (UK) zijn ze behoorlijk streng
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.