Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:20:
@Dikkiedikdik: er is vandaag trouwens ook ontzettend veel bijgekomen op US Netflix, waaronder enkele Star Trek films, zag ik zojuist :)

http://instantwatcher.com/titles/new
Ah, die site was ik kwijt. Moet daar eigenlijk een account hebben, maar dat is kennelijk niet mogelijk. Zie ook futurama alle seizoenen, bizar, er komt daar zoveel op 1 dag uit, dat kan je onmogelijk allemaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 20:41
Netflix komt met Suits, Downton Abbey en andere NBCUniversal tv series voor Nederlandse abonnees
http://tinyurl.com/o2hfnob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:58
Battlestar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 12:45
En Heroes! Daar had ik stilletjes al op gehoopt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Misschien ook 30Rock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht iemand enig idee of er ook detectives opkomen ala midsomer murders en dergelijke? Ook series als CSI mis ik toch voor mijn moeder en schoonmoeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn ouders zijn dik tevreden over de Scandinavische detectives en thrillers en daar staan er al behoorlijk wat van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt steeds meer content bij.

Ik kijk voor namelijk sf series, met Doctor Who bijna doorheen, Farscape , Start Gate Atlantas genoeg te kijken.

En Heroes wil ik nog zien, nooit afgekeken, als ik tijd heb ten minste.

Netflix is blijvertje voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:24:
Er komt steeds meer content bij.

Ik kijk voor namelijk sf series, met Doctor Who bijna doorheen, Farscape , Start Gate Atlantas genoeg te kijken.

En Heroes wil ik nog zien, nooit afgekeken, als ik tijd heb ten minste.

Netflix is blijvertje voor mij.
Heroes... ja, dat is niet bepaald de moeite waard om het af te kijken. Die serie is echt na seizoen 1 in een soort plot-gat gevallen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:09
Inderdaad een hele goede week. Hopelijk zal het niet de laatste keer zijn dat er zoveel wordt toegevoegd. Weer meer uren kijkplezier. Downton Abby stond nog op mijn 'ooit een keer kijken lijst'. Nu hoef ik niet meer moeilijk via "andere bronnen" te zoeken.
MaximusTG schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:13:
[...]

Heroes... ja, dat is niet bepaald de moeite waard om het af te kijken. Die serie is echt na seizoen 1 in een soort plot-gat gevallen.
Seizoen 2 vond ik ook nog goed te kijken, maar duidelijk een serie die het slachtoffer is geworden van de toenmalige writersstrike. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Blijven helaas nog wat oudere films, maar het begin is er met het uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
G.Scholtens schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:55:
Blijven helaas nog wat oudere films, maar het begin is er met het uitbreiden.
En dat gaat ook wel blijven. Thor 2 hoef je voorlopig nog niet te verwachten. Maar films zo oud als the avengers zouden er wel op moeten wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mguzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 22:43
The Wolverine al op 30 december op Netflix US

http://www.movieinsider.com/m6060/the-wolverine/releases/#netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Het lijkt in d verhuur te zijn. Maar als het op instant is, dan ben ik impressed.

[ Voor 9% gewijzigd door Adlermann op 03-12-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Adlermann schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:31:
[...]

En dat gaat ook wel blijven. Thor 2 hoef je voorlopig nog niet te verwachten. Maar films zo oud als the avengers zouden er wel op moeten wmb.
Precies als films vanaf 2009 / 2010 erop komen, dan ben ik snel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag weer een aantal aanvullende films waaronder back to the future deel 1 en 2, king kong van peter jackson en dawn of the dead (2004)

ik kan er niet tegenop kijken tegen de snelheid dat er aangevuld wordt :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, flixfilms.nl e.d. hebben er wel een boel werk van om dit allemaal maar te presenteren. Ik baal alleen wel, mijn to watch list was al immens door netflix usa, maar nu komt netflix nl ook met zoveel moois. back to the future e.d. zijn de kat op het spek binden voor mij, ben altijd te lui om die oude films te downloaden, maar dit is heerlijk kijkvoer voor in de winter. Pure goede nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Firefly... Farscape... Komen er nog meer cult scifi titels aan? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Mx. Alba schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:25:
Firefly... Farscape... Komen er nog meer cult scifi titels aan? :D
Battlestar Galactica :9~

Wow, is Firefly al beschikbaar??

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Wauw, stond er gisteren niet 'in de loop van 2014'? Nu staan veel van die titels er al in (Back to the Future, Downtown Abby). Netjes Netflix!

Firefly staat er helaas nog niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Oeps, nee, Firefly inderdaad (nog) niet... :(

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Yaay, meer SciFi...
Mijn lijstje begint ook steeds langer te worden. Ben nu nog bezig met Lost (al eens gezien maar wou nog eens kijken), daarna komt Doctor Who. Ben daar op één of andere manier nooit mee begonnen. En nu Heroes er nog bij, deze heb ik nooit helemaal gekeken. dus die moet ook nog maar even.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 10:46

page404

Website says no

Zijn hier mensen die Fringe volgen op Netflix NL? Vind ik toch wel een vette serie, alhoewel het af en toe wel een beetje een shockdoc is. Inmiddels aan begin van seizoen 3 en aardig verslaafd...
Is overigens een beetje CSI meets X-Files.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Fringe... Ooit een aantal afleveringen van gezien op tv maar ik denk dat ik hem op Netflix helemaal ga kijken.

Zodra ik Terra Nova of Breaking Bad op heb. (Niet meer dan twee series tegelijk flixen... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Mx. Alba schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:25:
Fringe... Ooit een aantal afleveringen van gezien op tv maar ik denk dat ik hem op Netflix helemaal ga kijken.

Zodra ik Terra Nova of Breaking Bad op heb. (Niet meer dan twee series tegelijk flixen... ;) )
Dat herken ik ja. Wil nog een paar andere series zien, maar eerst Fringe en Homeland afkijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mx. Alba schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:18:
Oeps, nee, Firefly inderdaad (nog) niet... :(
US wel volgens mij.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Terra Nova.. Tja, het was al niet het beste plot, cancellen ze de serie op een cliffhanger na 1 seizoen. Fringe is ook na een paar seizoenen ingezakt. Wel goede serie. Walter is geweldig. Ook die ene aflevering dat ze de intro zo 80s style gemaakt hadden.
Kijken via Netflix is natuurlijk wel anders; zijn er mensen die bv obvious fillerafleveringen skippen?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
MaximusTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:38:
Terra Nova.. Tja, het was al niet het beste plot, cancellen ze de serie op een cliffhanger na 1 seizoen. Fringe is ook na een paar seizoenen ingezakt. Wel goede serie. Walter is geweldig. Ook die ene aflevering dat ze de intro zo 80s style gemaakt hadden.
Kijken via Netflix is natuurlijk wel anders; zijn er mensen die bv obvious fillerafleveringen skippen?
Ja, en ik kijk bv bij stargate alleen nog maar de 'leuke' afleveringen en een beetje door elkaar. Maar die serie heb ik 3x volledig gezien en sg1 4x denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tja, er zijn natuurlijk series en series. ;)

De ene serie bestaat volledig uit losse afleveringen die eigenlijk elk afzonderlijk en helemaal door elkaar gekeken kunnen worden en waar je vrij makkelijk een of meerdere afleveringen tussen weg kunt laten. De andere serie is eigenlijk één in stukjes geknipt lang verhaal dat je chronologisch moet kijken en waar je eigenlijk geen enkele aflevering kunt missen. En dan zijn er nog tussenvormen: elke aflevering wel een afgebakend verhaal maar er is wel een rode lijn die zich gaandeweg ontwikkeld.

Helemaal links (losse afleveringen) staan bekende sitcoms (Married With Children etc.) maar ook ST:TOS en ST:TNG. Helemaal rechts (in stukken geknipt verhaal) staat bijvoorbeeld een serie als Penoza. En daar tussenin heb je van links naar rechts arbitrair bijvoorbeeld ST:VOY, ST:DS9, Heroes, SG:1, SG:A, 4400, Breaking Bad, Dexter, Lost, Prison Break...

Op televisie zie je dat de series aan de "linker kant" van het spectrum zich heel goed lenen voor "perpetual reruns", elke avond op het zelfde tijdstip een aflevering - het maakt voor de kijker immers toch niet uit of hij een, twee, drie of vier afleveringen mist of dat hij zelfs verschillende seizoenen door elkaar kijkt; terwijl de series aan de "rechter kant" meer wekelijkse features zijn zodat kijkers alles netjes op volgorde kunnen volgen, met minder "perpetual rerun quality" maar met een trouwere fan base.

Ik vermoed trouwens dat de hits op Netflix vooral de series meer aan de "rechter kant" van het spectrum zullen zijn. De kijker kan immers de volgende aflevering kijken wanneer hem dat uitkomt en alles mooi op volgorde.

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 03-12-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:38:
zijn er mensen die bv obvious fillerafleveringen skippen?
Nee, ik skip nooit een aflevering. Ik spoel soms wel een stukje door zoals bij Fringe, was toen bij de latere seizoenen wel een ontdekking aangezien ik een wel heel belangrijke bedscene kennelijk had doorgespoeld en wat gemist had wat nogal bizar was toen ze naar de toekomst gingen 8)7

Dus toen ben ik weer gestopt met doorspoelen en nu kijk ik alles weer.

Ik kijk wel meer achter elkaar met netflix, ik blijf vaak doorkijken omdat na een 20 tal seconden een nieuwe episode begint en dat laat ik meestal doorgaan en kijk er nog eentje.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:34
Mx. Alba schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:25:

Terra Nove? Ik zou toch echt aanraden om eerste Breaking Bad te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Viccers schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:58:
[...]

Of als ie van scifi houdt meer Farscape of StarGate Atlantis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 20:41
Adlermann schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:31:
[...]

Zie bericht van woensdag 16 oktober 2013 12:00 Nederlandse Netflix gaat nieuwe Disneyfilms aanbieden

Netflix en Hulu in de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
zargo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:35:
[...]

Zie bericht van woensdag 16 oktober 2013 12:00 Nederlandse Netflix gaat nieuwe Disneyfilms aanbieden

Netflix en Hulu in de Benelux
precies wat ik zeg dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:09
Viccers schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:58:
[...]

Terra Nova, Breaking Bad, B.G. SG Atlantis... Waarom kiezen, je kan het toch door elkaar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
page404 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:20:
Zijn hier mensen die Fringe volgen op Netflix NL? Vind ik toch wel een vette serie, alhoewel het af en toe wel een beetje een shockdoc is. Inmiddels aan begin van seizoen 3 en aardig verslaafd...
Is overigens een beetje CSI meets X-Files.
Yup, eerder al een aantal afleveringen gekeken, nu op netflix de 4 seizoenen die erop staan al achter de rug. Moet zeggen dat ik het niet helemaal waardeer dat seizoen 5 er weer net niet opstaat.. :( ( voelt nogal "onaf " zo)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iets van 10 films erbij, gaat weer lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

charops schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:35:
[...]

Yup, eerder al een aantal afleveringen gekeken, nu op netflix de 4 seizoenen die erop staan al achter de rug. Moet zeggen dat ik het niet helemaal waardeer dat seizoen 5 er weer net niet opstaat.. :( ( voelt nogal "onaf " zo)
Ah, zo ver ben ik nog niet. Kan best dat die later nog volgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Eddye schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
[...]

Terra Nova, Breaking Bad, B.G. SG Atlantis... Waarom kiezen, je kan het toch door elkaar kijken?
Exact. Een aflevering Terra Nova, dan twee Breaking Bad. Maar meer dan twee series wil ik eigenlijk niet tegelijk volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
page404 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:20:
Zijn hier mensen die Fringe volgen op Netflix NL?
:w

Ik vond het toen het in eerste instantie op TV was een beetje teveel schockdoc, toen ben ik The Eleventh Hour gaan kijken. Nu op NF met Fringe en Dr Who bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Fringe is inderdaad een goede serie. Helaad heb ik seizoen 1t/m 4 er al doorheen gejaagd en ik wacht ook met smart tot seizoen 5 wordt toegevoegd aan de nederlandse netflix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vanaf 14 februari nieuwe afleveringen van House of Cards op Netflix. *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 10:57
Zag het inderdaad op Facebook voorbij komen, erg veel zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Quad schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:11:
Vanaf 14 februari nieuwe afleveringen van House of Cards op Netflix. *O*
Hoorde het net van de support afdeling van Netflix, geweldig nieuws!

Hierover gesproken, zijn er mensen die ook last hebben dat ze niet 5.1 surround sound hebben op de Playstation 4? Samen met Netflix hebben we zitten uit te zoeken hoe het komt (ze zeiden dat ik de enigste in de wereld ben met dit probleem) en na een test van hun kant zijn ze achtergekomen dat ze zien dat mijn home cinema set niet word ondersteund. Dit terwijl het gewoon Dolby Digital 5.1 en DTS support en het ook werkt op mijn PlayStation 3.

Ook had ik op de Playstation 3 nog steeds de oude UI, blijkt dat je het kan krijgen door je PS3 van het stroom te halen voor 30 seconden, dan met je controller Netflix opstarten, en dan daarna START + SELECT ingedrukt houden. Dan word er gevraagd of Netflix gereset moet worden, selecteer Ja en je krijgt de nieuwe UI. ;)

En nu ik toch bezig ben met tikken. Heb sinds de launch van Netflix veel gebruikt gemaakt van hun service en het is echt top! Het werkt altijd, kwaliteit is top, heb nooit kunnen klagen over het aanbod en zelfs op mijn trage 3G verbinding kan ik Netflix kijken in redelijk kwaliteit! Service ben ik ook erg over te spreken, kunnen meer bedrijven een puntje aan zuigen! Wel moet ik zeggen dat de chat 100x beter is dan de Nederlandse telefoon support. Bij bovenstaande problemen werd er verteld dat ze geen idee hadden waar ik over had, om daarna te horen "Dit word binnenkort opgelost.", bij de Engelse chat boden ze me zelfs aan dat de Research afdeling mij persoonlijk belt om het probleem af te handelen. Vind dat toch betere service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Iemand ervaring met de Amerikaanse netflix?

Als ik via de amerikaanse netflix betaal en de ipad app uit de amerikaanse appstore download. Moet ik dan alsnog elke keer een amerikaanse vpn gebruiken om netflix te gebruiken, of kan ik dan ook gewoon met mijn nederlandse ip-adres de app openen en series enzo streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Slaapje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:04:
Zag het inderdaad op Facebook voorbij komen, erg veel zin in!
Hehe ik ook, ik vond het echt een erg leuke serie, gewoon anders dan andere series. :9~

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:23:
Iemand ervaring met de Amerikaanse netflix?

Als ik via de amerikaanse netflix betaal en de ipad app uit de amerikaanse appstore download. Moet ik dan alsnog elke keer een amerikaanse vpn gebruiken om netflix te gebruiken, of kan ik dan ook gewoon met mijn nederlandse ip-adres de app openen en series enzo streamen?
de amerikaanse app is gelijk aan de nederlandse app.

Je hebt nog een vpn nodig inderdaad, zonder krijg je de nederlandse content te zien. Bij wisselen is het vaak raadzaam ook netflix te resetten (Via instellingen van de ipad kan je netflix bij een nieuwe start de inloggegevens laten wissen, anders werkt het bij mij vaak niet lekker als ik wissel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:38:
[...]

de amerikaanse app is gelijk aan de nederlandse app.

Je hebt nog een vpn nodig inderdaad, zonder krijg je de nederlandse content te zien. Bij wisselen is het vaak raadzaam ook netflix te resetten (Via instellingen van de ipad kan je netflix bij een nieuwe start de inloggegevens laten wissen, anders werkt het bij mij vaak niet lekker als ik wissel).
Bedankt. :) Zometeen maar mijn vpn's instellen op mijn ipad.

Nog 1 ander vraagje, klopt het dat er geen paypal optie is als je gewoon de nederlandse netflix wilt afsluiten?
Ik krijg alleen creditcard en Ideal te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:06:
Nog 1 ander vraagje, klopt het dat er geen paypal optie is als je gewoon de nederlandse netflix wilt afsluiten?
Ik krijg alleen creditcard en Ideal te zien.
dat weet ik niet, wellicht iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:02
Tweakers,

Ik kijk nu een tijdje netflix via de minix neo x5.
ik ben niet helemaal tevreden:
- Hoe krijg ik het beeld uitgevuld op mij Tv? Ik een zwart vierkant om het beeld..... in de instellingen van de neo x5 kan ik niets vinden.
- het beeld blijft matig van kwaliteit, ik zie hem wel upscalen maar het wordt geen hd.
-ik blijf last houden van frame drops. Soms schokt het beeld even, erg irritant.

Hebben jullie een idee wat ik hier aan kan Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Boomster schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:26:
Tweakers,

Ik kijk nu een tijdje netflix via de minix neo x5.
ik ben niet helemaal tevreden:
- Hoe krijg ik het beeld uitgevuld op mij Tv? Ik een zwart vierkant om het beeld..... in de instellingen van de neo x5 kan ik niets vinden.
- het beeld blijft matig van kwaliteit, ik zie hem wel upscalen maar het wordt geen hd.
-ik blijf last houden van frame drops. Soms schokt het beeld even, erg irritant.

Hebben jullie een idee wat ik hier aan kan Doen?
Ik kwam dit tegen:
http://www.androidminicom...hd-op-de-android-mini-pc/

misschien geldt dit ook voor de app die jij erop hebt zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D2FValinor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:43:
[...]

Ik kwam dit tegen:

En ik kwam dit tegen..

"Overall, the Neo X5 feels underspec’d to us. Even the display at 1080p output looked so soft we had to double-check which mode it was in. Security is also an issue, as there is no way to secure the unit. Since you’d be logged into your Gmail account at all times on it, you’re leaving your email fly down for anyone on the device.

The Neo X5 is mainly marketed as a media player and it does fine there—to an extent. We could play various MP4 files, from GoPro cams to handycams to still images without hiccups, and there is an extensive set of codecs supported. Netflix was also fine but did exhibit more compression artifacts than we expected. YouTube videos were also pretty low-res despite being checked off as “HD.”
"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
D2FValinor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:43:
[...]

Ik kwam dit tegen:

Ik heb geprobeerd om deze apk's te downloaden, ik krijg iedere keer een time oud. Ze staan gehost op rapidshare. ?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
hardware-lover schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:00:
[...]

En ik kwam dit tegen..

"Overall, the Neo X5 feels underspec’d to us. Even the display at 1080p output looked so soft we had to double-check which mode it was in. Security is also an issue, as there is no way to secure the unit. Since you’d be logged into your Gmail account at all times on it, you’re leaving your email fly down for anyone on the device.

The Neo X5 is mainly marketed as a media player and it does fine there—to an extent. We could play various MP4 files, from GoPro cams to handycams to still images without hiccups, and there is an extensive set of codecs supported. Netflix was also fine but did exhibit more compression artifacts than we expected. YouTube videos were also pretty low-res despite being checked off as “HD.”
"
En nu nog even oplossen.... wellicht een nieuwe firmware in de toekomst die soelaas bied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
het komt bij mij best vaak voor dat de verbinding met netflix gewoon helemaal dichtslibt midden in een aflevering. Als ik dan een speedtest doe haal ik gewoon mijn maximale verbinding. Als ik netflix.com of netflix.nl ping dan krijg ik meer dan de helft van de tijd een timeout.

Pingen naar netflix.com [69.53.236.17] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 69.53.236.17: bytes=32 tijd=279 ms TTL=241
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 69.53.236.17: bytes=32 tijd=280 ms TTL=241

Ping-statistieken voor 69.53.236.17:
Pakketten: verzonden = 7, ontvangen = 2, verloren = 5
(71% verlies).

Pingen naar google.com [74.125.132.138] met 32 bytes aan gegevens
Antwoord van 74.125.132.138: bytes=32 tijd=29 ms TTL=48
Antwoord van 74.125.132.138: bytes=32 tijd=31 ms TTL=48
Antwoord van 74.125.132.138: bytes=32 tijd=29 ms TTL=48
Antwoord van 74.125.132.138: bytes=32 tijd=76 ms TTL=48

Ping-statistieken voor 74.125.132.138:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).

Pingen naar netflix.nl [176.34.235.47] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 176.34.235.47:
Pakketten: verzonden = 5, ontvangen = 0, verloren = 5
(100% verlies).

Toch maar terug naar downloaden dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Probeer de volgende keer dat dat gebeurt ook een tracert, dan kan je misschien zien waar het precies mis gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:17

BertV

Handgemaakt

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:00:
Weer iets van 10 films erbij, gaat weer lekker
Dat mag dan ook wel... al snap ik het nut van series in het aanbod van Netflix.
Het is een hele mooie manier om mensen abonnee te houden.

Ik had zelf Lost nog niet gezien (Ik ben echt de doelgroep van Netflix ;) ) maar dan ben je wel even bezig.
Zolang je een serie aan het volgen bent is het nog niet zo storend dat het filmaanbod niet ideaal is.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hier werkt de bibliotheek niet (ben geen lid), vroeg me af welke content beschikbaar is. Laad er bij jullie hier wel iets?
https://signup.netflix.com/BrowseGenres/Tv/83

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Wohoooo Stargate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 15:51
Atlantis staat er alleen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Bah, zit ik Luther te kijken en dan blijkt er best wat wel uit geknipt te zijn. De scene in de eerste aflevering bijvoorbeeld waar Alice is vrijgelaten en in zichzelf lacht als ze naar huis wordt gereden. Zonder druk van een uitzeldschema of reclameblokken had ik dat niet verwacht, ze zullen misschien de BBC America versie hebben ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kecin schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:15:
Hier werkt de bibliotheek niet (ben geen lid), vroeg me af welke content beschikbaar is. Laad er bij jullie hier wel iets?
Over dit^

Blijkbaar is nu alles weg?
  • Forbidden
  • You don't have permission to access /BrowseGenres/Tv/83 on this server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb net BrBa helemaal afgezien op netflix ( laatste deel s5 wel gedownload ). Mijn vrouw is bezig met OITNB , en ik met Lilyhammer. Nog geen film gestart op netflix. En voorlopig nog wel even bezig , want Lilyhammer s2 komt eraan. en HoC wil ik ook gaan zien.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertV schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:06:
Zolang je een serie aan het volgen bent is het nog niet zo storend dat het filmaanbod niet ideaal is.
Ik ben zelf meer een serieman, maar er komen nu wel leuke films bij voor mij. Alleen heb ik al iets van 20 series van elk weet ik hoeveel afleveringen en heb ik mijn eigen nas ook nog en ook nog netflix usa. Ik kan dat nooit allemaal zien.

Gelukkig gisteren wel seizoen 3 van bbq pitmasters op netflix usa afgekeken , nu weer ruimte voor wat anders. Denk stargate atlantis op netflix nl, ben ooit bij seizoen 3 gekomen, nu even alles opnieuw kijken en de nieuwe delen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Over Stargate Atlantis gesproken. Loopt bij jullie de audio ook niet helemaal sync bij sommige afleveringen? Erg vervelend. Heb er iig al melding van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:28:
Over Stargate Atlantis gesproken. Loopt bij jullie de audio ook niet helemaal sync bij sommige afleveringen? Erg vervelend. Heb er iig al melding van gemaakt.
nog niet gemerkt, maar ik heb wel eens eerder een probleem met het geluid aangemeld en dat hebben ze opgelost toen, al ging het niet gelijk de volgende dag. Maar dat melden werkt wel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Krijg ik net de vraag van Netflix: "Hoe vaak kijk je naar Mooie snorren zoals 16 Blocks" :D

Ik was even wat films aan het beoordelen want ik wordt gek van al die vreemde aanbevelingen in "Beste keuzes voor jou". Maar dit zijn me toch vreemde vragen haha.

BTW. Lillyhammer is een erg leuke serie zeg! En binnenkort seizoen 2. d:)b

Edit 2: Ah, The Big Lebowski staat er nu ook op!

[ Voor 18% gewijzigd door DaFrenk op 08-12-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20
Kecin schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:15:
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

En voor USA content:
http://netflixusacompletelist.blogspot.nl/

Klik de laatste alphabetical list aan (zie blog archive, rechts) om de volledige lijst met titels te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

DaFrenk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:28:
Ben vrijdag met Stargate begonnen, en het is me bij sommige afleveringen ook opgevallen.. Al is het maar een klein beetje..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Laatst online: 12:46
DaFrenk schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:50:
Krijg ik net de vraag van Netflix: "Hoe vaak kijk je naar Mooie snorren zoals 16 Blocks" :D

Ik was even wat films aan het beoordelen want ik wordt gek van al die vreemde aanbevelingen in "Beste keuzes voor jou". Maar dit zijn me toch vreemde vragen haha.

BTW. Lillyhammer is een erg leuke serie zeg! En binnenkort seizoen 2. d:)b

Edit 2: Ah, The Big Lebowski staat er nu ook op!
Lilyhammer is idd erg leuk! Op de Apple TV en iPad missen we soms wat stukje ondertiteling. Iemand daar meer last van? Nu is dat bij het Engels niet zo erg, maar m'n Noors is niet meer wat het geweest is....

[ Voor 3% gewijzigd door weststar op 08-12-2013 12:32 . Reden: tekstueel aangepast ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

weststar schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:14:
[...]
[knip] Nu is dat bij het Engels niet zo erg, maar m'n Noors is niet meer wat het geweest is.... Iemand daar meer last van?
Nee hoor, ik heb er geen last van dat jou Noors niet meer is wat het is geweest, maar toch tak. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Laatst online: 12:46
hardware-lover schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:23:
[...]

Nee hoor, ik heb er geen last van dat jou Noors niet meer is wat het is geweest, maar toch tak. :+
|:( aangepast ;)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

weststar schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:14:
[...]

Lilyhammer is idd erg leuk! Op de Apple TV en iPad missen we soms wat stukje ondertiteling. Iemand daar meer last van? Nu is dat bij het Engels niet zo erg, maar m'n Noors is niet meer wat het geweest is....
ik heb vanmorgen 1 aflevering gezien van Lilyhammer via de SamsungTV app en mistte soms een enkel regeltje ondertiteling, maar meer dan dat ook niet. Ik stoor me er voor de rest ook niet aan. Ik heb meer moeite met Frankie ... hij doet me teveel denken aan Silvio uit Sopranos.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb bij heel veel series/films (op de xbox) dat er opeens een zin (of 2) niet ondertiteld zijn. Maar zelden meer dan 2 of 3 per aflevering/film. Omdat ik vooral engelse dingen zie heb ik me er alleen over verbaasd en nog niet aan gestoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:21
Waar ik mij aan stoor zijn de foutjes in de ondertiteling. Vannochtend bijvoorbeeld een afl van Seven Wonders of the Industrial world gekeken (mooie serie trouwens) waar toch meerdere malen de getallen met name verkeerd ondertiteld werden. fifty three werd bijv. 35 en dergelijke.

[ Voor 4% gewijzigd door Webgnome op 08-12-2013 13:24 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ook leuk. Geen rekening houden met de temperatuurschaal. Dus als ze zeggen "I'ts freezing cold, 12 degrees" Gewoon vertalen naar "het is stervenskoud, 12 graden". :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik gebruik nu iets meer dan een maand Netflix (de US-versie) en ben dus offtopic aan het posten, ik heb de topicwaarschuwing namelijk goed gelezen.

[ Voor 90% gewijzigd door argro op 09-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:02
Wybo schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:22:
Ook leuk. Geen rekening houden met de temperatuurschaal. Dus als ze zeggen "I'ts freezing cold, 12 degrees" Gewoon vertalen naar "het is stervenskoud, 12 graden". :D
12 Kelvin? Dat is erg koud hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Dat er stukjes ondertiteling missen is mij ook al vaker opgevallen. Bij uiteenlopende items. Films en series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mij valt het missen van ondertiteling altijd pas na een tijdje op - als de film tenminste in Engels, Frans of Duits is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Van missende ondertitels heb ik eigenlijk nog geen last gehad (buiten misschien af en toe eens een kort zinnetje, maar dat stoort niet). Het zijn de andere problemen met ondertiteling waar ik last van heb.

Kijken jullie met Engelse of Nederlandse ondertiteling? Nederlande ondertiteling heb ik zelf nog nooit aangezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
Ik heb er geen last van, maar het viel me zojuist bij Breaking Bad op dat scenes in het Spaans niet by default ondertiteling hebben :(

Dat zou toch wel standaard moeten zijn toch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bv202 schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:29:
Ik gebruik nu iets meer dan een maand Netflix (de US-versie) en ben er wel tevreden over, maar er is 1 ding dat me verschrikkelijk stoort: de ondertiteling.

Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb wel wat oude meuk die ik kijk waarbij elke keer 3 regels ondertiteling in beeld zijn en dan komt elke nieuwe zin onderaan en schuift zo naar boven toe, dat is zo irritant dat ik het echt niet trek. Meestal kijk ik dan zonder subs (subs doe ik eigenlijk alleen aan als het geluid van de tv niet zo hard kan).

Voor de rest zijn de subs bij de usa versie meestal wel ok. Ik heb trouwens 1 keer gehad dat de ondertiteling wit was bij de usa netflix, maar ik moet nog even zien hoe ik dat weer kan herproduceren. Dat beviel me namelijk net wat beter dan die gele subs.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Bospa01 schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:52:
Ik heb er geen last van, maar het viel me zojuist bij Breaking Bad op dat scenes in het Spaans niet by default ondertiteling hebben :(

Dat zou toch wel standaard moeten zijn toch?
Het idee is dat de scenes in het Spaans niet verstaan worden door de hoofdpersonen en dus idealiter ook niet door de kijker. Maar hoewel ik geen Spaans spreek, begreep ik het meeste ervan wel; ik vermoed dat het grootste deel van de zogenaamd Spaanssprekende cast zelf ook geen Spaans spreekt waardoor ze het heel klungelig en langzaam uitspreken. ;)

Net de pilot van Fringe gekeken en me heerlijk zitten ergeren aan die "Duitsers" in dat vliegtuig die heel gebrekkig Duits spreken met een zwaar Engels accent. :D Kom op zeg, huur dan tenminste "one time actors" in die wel fatsoenlijk Duits spreken... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Mx. Alba op 08-12-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
Mx. Alba schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:16:
[...]

Het idee is dat de scenes in het Spaans niet verstaan worden door de hoofdpersonen en dus idealiter ook niet door de kijker. Maar hoewel ik geen Spaans spreek, begreep ik het meeste ervan wel want ik vermoed dat het grootste deel van de zogenaamd Spaanssprekende cast zelf ook geen Spaans spreekt waardoor ze het heel klungelig en langzaam uitspreken. ;)
Klinkt logisch, maar als het een scene van zeker 3 minuten betreft :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De beste "integratie" van taal die ik tot nu toe heb gezien was bij een film over een Engelse ridder die in Scandinavië terechtkomt, The 13th Warrior denk ik. In het begin van de film spreken die Noormannen oud-Noors, wat dus door die Brit totaal niet verstaan wordt. Maar gaandeweg hoor je steeds meer woordjes Engels tussen het oud-Noors door en tegen het eind van de film spreken de Noren Engels - die Brit leert dus gaandeweg Noors. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

psychodude schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:08:
[...]

http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

En voor USA content:
http://netflixusacompletelist.blogspot.nl/

Klik de laatste alphabetical list aan (zie blog archive, rechts) om de volledige lijst met titels te kunnen zien.
Top! Danku! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dacuuu schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:33:
[...]

12 Kelvin? Dat is erg koud hoor ;)
Alleen spreek je bij kelvin niet over 'degrees' of graden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben nu Lilyhammer aan het kijken. Kijkt lekker weg en de hoofdrolspeler is een bekende acteur uit de serie The Sopranos. Humor en actie in een maffia jasje in het hoge noorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitskikker
  • Laatst online: 19-09 11:17

Flitskikker

Forumkikker

Dacuuu schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:59:
Kan je uitleggen hoe of wat? Dan kan ik het bijv zelf doen na een update van netflix :)
hostje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:13:
Ben ook wel benieuwd naar hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Heb je een aangepaste apk of heb je ergens een config file aangepast en kunnen wij dit ook zelf? Als je een aangepaste apk hebt, hoe werkt dat dan met updates op de app? Loop je die mis omdat je hem niet via de playstore hebt geïnstalleerd? Ik vind de gele subs in ieder geval afschuwelijk en voor mij is dat de reden om Netflix niet via Android te gebruiken. Op de PS3 hebben ze recentelijk ook de subs geel gemaakt en daar werd ik ook niet echt vrolijk van. Ik las echter net dat dat weer terug gedraaid is... ik snap niet dat ze daar niet gewoon een keuze in geven.
(Sorry voor de late reactie.)

Ik heb hiervoor de APK aangepast. Het lijkt inderdaad niet zelf in te stellen helaas... :/
Omdat ik gele ondertitels dus ook afschuwelijk vind, heb ik er die zaterdagochtend mee lopen knutselen.

De kant-en-klare APK kun je hier downloaden:
http://www65.zippyshare.com/v/49762088/file.html
(Naast de wijzigingen in ondertiteling is er niets aangepast.)

Instructies voor als je het zelf wilt doen (redelijk gevorderde kennis is vereist):
  1. Download de originele APK met Real APK Leecher of haal hem van je toestel.
  2. Pak de APK uit met APKTool (optie d). Ik heb de optie --no-res gebruikt, omdat de resources nogal complex zijn en problemen geven bij het hercompilen. Bij het uitpakken wordt nu alleen de code (in smali-formaat) meegenomen. Enerzijds is dit wel complexer, anderzijds heb ik het wit maken nu op een plaats neergezet waar de kleur niet kan worden overschreven.
  3. De code die de ondertitel laat zien zit in smali\com\netflix\mediaclient\ui\player\PlayScreen.smali. Dit bestand kun je met een gewone teksteditor openen.
  4. De functie setSubtitle (regel 1901) laat de ondertitel zien. Ik heb hier mijn aanpassingen gedaan, zodat er dus geen invloed van elders kan zijn.

Vervang op regel 1902:
    code:
    1

.locals 6

Door:
    code:
    1

.locals 11

Voeg de volgende regels toe na regel 2021 (invoke-virtual ... TextView$BufferType;)V):
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15

const/16 v6, 0x11

invoke-virtual {v2, v6}, Landroid/widget/TextView;->setGravity(I)V

const/4 v7, -0x1

invoke-virtual {v2, v7}, Landroid/widget/TextView;->setTextColor(I)V

const/high16 v8, 0x4080

const/4 v9, 0x0

const v10, -0x1000000

invoke-virtual {v2, v8, v9, v9, v10}, Landroid/widget/TextView;->setShadowLayer(FFFI)V

Hier de volledige functie voor de duidelijkheid:
    http://pastebin.com/UH892z5G

5. Gebruik APKTool om de boel weer in te pakken (optie b).
  6. Download APKTools. Hier hebben we APKPack uit nodig om de nieuwe APK te signen.
  7. Haal de ingepakte APK uit de map "dist" en kopieer hem naar de APKPack-map. Start vervolgens apkPack_all.bat. Als hij blijft hangen op "Optimizing PNGs", comment dan de regel met optipng uit in apkPack.bat.
  8. De gesignde APK wordt opgeslagen in de map "packed" en zou je nu op je toestel moeten kunnen installeren. Wel eerst de originele verwijderen.
Het resultaat nogmaals:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LatGKIw.png

Je zit inderdaad zo wel met de updates, maar zo dringend zijn die meestal niet.

Succes ermee en laat even weten of het gelukt is of als je nog vragen hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:21:
De beste "integratie" van taal die ik tot nu toe heb gezien was bij een film over een Engelse ridder Arabische 'ambasadeur' die in Scandinavië terechtkomt, The 13th Warrior denk ik. In het begin van de film spreken die Noormannen oud-Noors, wat dus door die Brit Arabier totaal niet verstaan wordt. Maar gaandeweg hoor je steeds meer woordjes Engels tussen het oud-Noors door en tegen het eind van de film spreken de Noren Engels - die Brit Arabier leert dus gaandeweg Noors. :D
Dat was Antonio Banderas als 'Eben' :*) ; maar idd wel aardig gedaan zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 19-09 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Mx. Alba schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:21:
De beste "integratie" van taal die ik tot nu toe heb gezien was bij een film over een Engelse ridder die in Scandinavië terechtkomt, The 13th Warrior denk ik. In het begin van de film spreken die Noormannen oud-Noors, wat dus door die Brit totaal niet verstaan wordt. Maar gaandeweg hoor je steeds meer woordjes Engels tussen het oud-Noors door en tegen het eind van de film spreken de Noren Engels - die Brit leert dus gaandeweg Noors. :D
Bij het aanschaffen van een Netflix account ben ik "Lost" gaan kijken, ik heb nét alle seizoenen gezien. Bij jouw verhaal moest ik meteen denken aan het personage 'Jin', die in het begin alleen maar Koreaans spreekt en gaanderweg de engelse taal meester wordt over meerdere seizoenen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Netflix US gebruiker hier. Ik heb de laatste 1 a 2 weken dat mijn overzichtspagina's erg traag laden. Het klikken op 'recent bekeken' resulteert soms op een half geladen pagina en een foutmelding. Soms bij het kijken van een serie/film stopt het bufferen bij 3% en blijft dan wel tot een minuut hangen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zou het aan Netflix liggen, of kan het ook een Chrome-extensie zijn die de vertraging verzoorzaakt?

Zit nu in mijn eerste betaalde maand en vooralsnog denk ik dat ik het nog wel eventjes aanhoud. Kijk dagelijks een aflevering van de geniale Britse comedy "Peep Show" en ben begonnen met "House of Cards". Verder een paar vage Aziatische films gezien ("The man from nowhere/Ajeossi" is een aanrader) en verder ook wat series uitgeprobeerd die niet (helemaal) mijn ding waren (Lillyhammer, The IT Crowd, Orange is the New Black). Maar er is nog genoeg te zien ben ik al wel achter.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Werken die Chromecast codes (via ebay) nog op Nederlandse accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nog even over die wegvallende ondertiteling. Ik had dat net weer bij walking with beasts. Omdat ik het ook niet verstond even teruggespoeld en opnieuw afgespeeld. Toen verscheen die ondertiteling wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:02
PBP schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:04:
Werken die Chromecast codes (via ebay) nog op Nederlandse accounts?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Mooi, gelijk besteld en het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Iemand last van engelse stemmen ipv nederlands bij kinderfilms? Taalkeuze staat op nederlands... Gisteren werkte het nog bij dezelfde tekenfilms.

Voorbeeld: Brandweerman Sam

:O

[ Voor 20% gewijzigd door Falcon op 10-12-2013 07:58 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1 ... 23 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.