Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Op welk apparaat? Als t op een tablet is helpt het verwijderend en herinstalleren van de app wel eens. Maar anders zou ik gewoon even de livechat aanklikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb Terra Nova "op" en ben aan Fringe begonnen. Wat is die Walter een geniaal karakter zeg. Mooi autistisch is niet lelijk. :D (En die Astrid en Olivia zijn ook geen straf om naar te kijken!)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Terra Nova is best leuk maar zo zonde dat het bij 1 seizoen is gebleven.. :(
Ik ga binnenkort beginnen aan seizoen 4 van Dexter.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
Ik ben netflix aan het bekijken en heb een proef abbo genomen.
Wat ik ervan gezien heb, voldoet de content voor 90% aan mijn verwachtingen, download zelf ook af en toe wat, maar heb niet continue een server nodig.
Mijn huidige mediaplayer (mede8er 660x3d) heeft geen netflix ondersteuning en mijn tv ook niet.

Ik zat gisteren te kijken bij bluray spelers van LG en samsung (bepaalde types). Deze hebben ook netflix aan board en zijn niet duur.

Iemand al ervaring hiermee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellboy! schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:59:
Ik zat gisteren te kijken bij bluray spelers van LG en samsung (bepaalde types). Deze hebben ook netflix aan board en zijn niet duur.

Dat werkt prima, een andere optie is deze mediaspeler die vandaag nog in de aanbieding is bij de mediamarkt:

http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=36718573

Voordeel van een nieuwe mediaspeler is weer dat je de blurays kan downloaden en bekijken ipv af te spelen vanaf een schrijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:34:
[...]

Dat werkt prima, een andere optie is deze mediaspeler die vandaag nog in de aanbieding is bij de mediamarkt:

Voordeel van een nieuwe mediaspeler is weer dat je de blurays kan downloaden en bekijken ipv af te spelen vanaf een schrijfje.
Die mediaplayer is een stuk minder dan mijn huidige. Mede8er 600X3D. Zit bij mede8er ook al te zeuren om netflix. Maar hij is idd goedkoop :), bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Alvast bedankt.
Geen ervaring mee, maar ik heb een LG blu-ray speler waarvan ik destijd heb uitgezocht of mijn model Netflix ondersteund, dit was (is) het geval, het nadeel is echter dat de resolutie tot 720p gaat. Je zou even moeten uitzoeken of dit voor jouw specifieke model ook het geval is en zo ja, of je dit geen onoverkomelijke factor vind (ik wel namelijk :P ).
Uiteindelijk heb ikzelf de WD mediaspeler gekocht voor Netflix, waar Dikkiedikdik ook naar verwijst.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piderman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 13:13
Mx. Alba schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:16:
[...]
Het idee is dat de scenes in het Spaans niet verstaan worden door de hoofdpersonen en dus idealiter ook niet door de kijker.
Nah volgens mij ligt het gewoon aan Netflix. In Modern Family spreekt Gloria ook af en toe een zin spaans en als je de ondertiteling handmatig aanzet krijg je wel de vertaling te zien maar als je m uitzet komen er toch geen "forced" subtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:55:
Uiteindelijk heb ikzelf de WD mediaspeler gekocht voor Netflix, waar Dikkiedikdik ook naar verwijst.
de wd heeft in iedergeval wel 1080 beeld voor netflix, app van netflix is op de wd trouwens gelijk aan de app op mijn bluray home cinema set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg net een mail van xs4all dat ze ook videoland unlimited nu aanbieden. Maar dat aanbod is wel erg karig geloof ik.Sowieso lijken ze ook niet de Nederlandstalige series/films te ondertitelen. (Voor mij een must)

Al iemand ervaring mee?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:34:
[...]

Heb er net 1 besteld bij mediamarkt. Scheelt echt enorm qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat ik ervan gezien heb, voldoet de content voor 90% aan mijn verwachtingen, download zelf ook af en toe wat, maar heb niet continue een server nodig.
Mijn huidige mediaplayer (mede8er 660x3d) heeft geen netflix ondersteuning en mijn tv ook niet.

Alvast bedankt.
Ik heb net een Samsung Bluray speler (65 euro) gekocht en de Netflix app voldoet prima.

Wel nu een kleine uitdaging met de taal die gesproken bij sommige tekenfilms.. maar daar moet ik nog even voor gaan zitten.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:43
Stond The Shield er al eerder op? Ik zie de serie ineens erbij staan! Meteen toegevoegd aan de te kijken lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17-09 13:30
The Shield is zeker recent toegevoegd. Al 3x gezien, maar blijft goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
The Shield staat er al zeker anderhalve maand op, mijn vader heeft die serie in een zeer kort tijdsbestek geheel afgerond.

Ik ben nu aan American Horror Story begonnen, maar ik vind er niet veel aan. Nu bij episode vijf, maar het kan me maar niet boeien helaas.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Erg bedankt. Binnenkort duik ik er in. Genoeg te leren zie ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20

Alvast bedankt.
Misschien is dit ook een optie, ik heb er onlangs 1 aangeschaft zelfs je oude beeldbuis kan een smart tv worden en je kan hem makkelijk meenemen.
Ik gebruik hem voor de slaapkamer, dan hoef ik geen 3de decoder aan te schaffen wegens de ziggo app . De Netflix app werkt ook uitstekend!
http://androidstick.nl/

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
BAS80 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:05:
[...]

Misschien is dit ook een optie, ik heb er onlangs 1 aangeschaft zelfs je oude beeldbuis kan een smart tv worden en je kan hem makkelijk meenemen.
Ik gebruik hem voor de slaapkamer, dan hoef ik geen 3de decoder aan te schaffen wegens de ziggo app . De Netflix app werkt ook uitstekend!
http://androidstick.nl/
Of je bestelt ze veel goedkoper zelf in China, in plaats van een tussenpersoon te gebruiken. :) Ik zelf gebruik de MK808b voor Netflix, dat ding kost 29 euro incl. verzenden bij Geekbuying. Flash Finless 1.7 ROM erop en hij werkt perfect. http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html

Afbeeldingslocatie: http://minipute.com/wp-content/uploads/2013/06/mk808netflix.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Negakinu op 11-12-2013 16:53 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een android stick niet echt een fijne oplossing, ik lees namelijk overal dat je dan geen 1080p kan krijgen, of is dat opgelost?
Royeboi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:00:
The Shield staat er al zeker anderhalve maand op, mijn vader heeft die serie in een zeer kort tijdsbestek geheel afgerond.
Volgens flixfilms is the shield er vandaag bijgekomen? Wel een toffe serie inderdaad, heb hem zelf nog maar half bekeken, dus mijn playlist is weer langer dan gisteren en hij was al retelang 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb de wd tv live binnen. Het werkt super met netflix.
Kwaliteit van het beeld en het geluid is goed. Alles gaat via mijn denon avr.

Series en film met witte ondertiteling. Heb de download server nu uitgezet, heb deze niet meer nodig. Stroomverbruik enz heb ik er zo uit. Neem nog wel een klein usenetabbo voor de content die er nog niet is.

Is bij netflix ook een support site, waarop je vragen kan stellen voor nieuwe content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Mensen nog behoefte aan een netflix code voor 3 maanden toevallig (uiteraard alleen voor mensen die hier nog niet eerder gebruik van hebben gemaakt). Heb er nog een paar over liggen voor 8 euro per stuk

Wist niet dat dit niet mocht sorry!!

[ Voor 12% gewijzigd door OinkOink op 12-12-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OinkOink schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:30:
Mensen nog behoefte aan een netflix code voor 3 maanden toevallig (uiteraard alleen voor mensen die hier nog niet eerder gebruik van hebben gemaakt). Heb er nog een paar over liggen voor 8 euro per stuk
Ik zou ze even in v&a hier neerzetten, meen dat het zo posten on een topic niet mag namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Ook maar eens een maand proefabbo aangevraagd. Komt leuk uit met 2 weken Kerstvakantie in het verschiet, kan ik er lekker veel gebruik van maken samen met vriendin.

Eerste indruk: app op Samsung smart TV werkt best goed en vlot. Zoeken/overzichtelijkheid kan nog beter, veel beter. Kwaliteit is ook prima, alleen jammer dat de meeste TV's geen 5.1 uitsturen op S/PDIF dus in het vervolg toch maar de HTPC aanslingeren.

Aanbod: tja. Veel, maar ook veel rommel/onbekend spul. Grotere series lopen vaak seizoenen achter of staan er niet compleet op, ondanks dat ze al 5 jaar van de buis zijn (kan ff niet op de naam komen).

Voor mensen die relatief onbekend zijn in TV serie wereld een prima ding denk ik. Als je zoals wij echter al jarenlang de nieuwste series uit Amerika volgt is het niet interessant, zelfs niet voor maar 8 euro. Wij gaan het gebruiken om nog wat oude Mythbusters e.d. te kijken (staan ook maar 3 seizoenen van op maar goed) en nog wat Top Gears tijdens de vakantie. Afspraak om het op te zeggen staat al in de agenda :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arfman schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:18:
Afspraak om het op te zeggen staat al in de agenda :)
Direct opzeggen kan ook.. Na verstrijken termijn werkt het dan niet meer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Falcon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:33:
[...]

Ik heb net een Samsung Bluray speler (65 euro) gekocht en de Netflix app voldoet prima.

Wel nu een kleine uitdaging met de taal die gesproken bij sommige tekenfilms.. maar daar moet ik nog even voor gaan zitten.
Kan je me vertellen welk type Samsung BR?
Ik heb nl. antwoord gehad van Samsung dat alleen het duurste model BD-F6500 Netflix heeft.

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:17:

[...]

Volgens flixfilms is the shield er vandaag bijgekomen? Wel een toffe serie inderdaad, heb hem zelf nog maar half bekeken, dus mijn playlist is weer langer dan gisteren en hij was al retelang 8)7
Stom. Mijn fout. 8)7
Ik bedoelde de serie 'The Unit' die mijn vader in zeer kort tijdsbestek heeft afgekeken. Geen idee hoe ik nou aan The Shield kom, die serie ken ik helemaal niet. Wel tof, gaat op de To Watch list!

[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 11-12-2013 23:57 ]

Verwijderd

Als je the shield niet kent, dan heb je nog heel wat moois te zien , vind hem een stuk beter dan the unit!

• Hellboy!
Arfman schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:18:
Ook maar eens een maand proefabbo aangevraagd. Komt leuk uit met 2 weken Kerstvakantie in het verschiet, kan ik er lekker veel gebruik van maken samen met vriendin.

Eerste indruk: app op Samsung smart TV werkt best goed en vlot. Zoeken/overzichtelijkheid kan nog beter, veel beter. Kwaliteit is ook prima, alleen jammer dat de meeste TV's geen 5.1 uitsturen op S/PDIF dus in het vervolg toch maar de HTPC aanslingeren.

Aanbod: tja. Veel, maar ook veel rommel/onbekend spul. Grotere series lopen vaak seizoenen achter of staan er niet compleet op, ondanks dat ze al 5 jaar van de buis zijn (kan ff niet op de naam komen).

Voor mensen die relatief onbekend zijn in TV serie wereld een prima ding denk ik. Als je zoals wij echter al jarenlang de nieuwste series uit Amerika volgt is het niet interessant, zelfs niet voor maar 8 euro. Wij gaan het gebruiken om nog wat oude Mythbusters e.d. te kijken (staan ook maar 3 seizoenen van op maar goed) en nog wat Top Gears tijdens de vakantie. Afspraak om het op te zeggen staat al in de agenda :)
Ik kijk maar een select aantal series enz. Maar aanbod ging toch weer omhoog in 2014, ze hadden weer een paar nieuwe deals gesloten.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 07:27:
Als je the shield niet kent, dan heb je nog heel wat moois te zien , vind hem een stuk beter dan the unit!
Kende "The Shield" nog niet, ga zeker deze serie kijken ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Fireplace for Your Home

Repliceer de rust van een ouderwetse open haard, evenals een gezellige open haard met een kerststronk, ingesteld met kerstmuziek.

Aflevering 1

Crackling Yule Log Fireplace

In deze editie brengt een behaaglijke kerststronk kerstfavorieten zoals "Joy to the World" en "We Wish You a merry Christmas".

aflevering 2

Crackling Fireplace

Deze aflevering bevat een ouderwetse open haard. Geniet van de lichte vrolijke vlammen en het echte geknetter van vuur!
LOL serious?

• Royeboi
Daar gaat je 7,99 ;).

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Haha, ideaal voor de kerst :P. Best grappig soms hoor, zo'n haardvuurtje :D.

Valt me wel op dat niet alle ondertiteling op Netflix even goed is. Was laatst weer met Heroes begonnen, en ze vertaalden "they're trying to get rid of you" met "ze proberen je te loodsen".

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Niet alleen bij Netflix. Laatst zat ik gewoon op tv een programma te kijken en daar had iemand het over "about fifteen percent", was ondertiteld met "ongeveer de helft". 8)7

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Mx. Alba schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:13:
Niet alleen bij Netflix. Laatst zat ik gewoon op tv een programma te kijken en daar had iemand het over "about fifteen percent", was ondertiteld met "ongeveer de helft". 8)7
Serieus? Kun je zelf de gedachtegang van deze fout niet maken?

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

NvM schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:50:
Serieus? Kun je zelf de gedachtegang van deze fout niet maken?
Ik ben zelf vertaler dus heel veel (ver)taalfouten kan ik wel ontleden en begrijpen hoe ze zijn ontstaan. Fifty vs fifteen, een fout die snel gemaakt is. Maar van een professional verwacht je toch dat hij/zij bij zulke "pitfalls" even extra oplet, als het nodig is even terugspoelt om zich ervan te vergewissen dat hij/zij het echt juist heeft verstaan?

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:50
NL ondertiteling bij Orange Is The New Black is ook niet altijd goed. Gisteren ging het in de serie over "an inmate who was up for parole." Werd gewoon vertaald met "... is aan de beurt voor parool." "Komt in aanmerking voor voorwaardelijk verlof" moet het gewoon zijn.
En de moeder van de hoofdpersoon herinnerde haar dochter aan het feit dat zij had meegedaan aan een of ander high society bal, waar jonge meiden "debuteren" als dames. Op Netlfix werd "...you were a debutante." vertaald met "je was een beginneling." Terwijl "debutante" een prima vertaling was geweest, het fenomeen debutantenbal is niet geheel onbekend in Nederland.

Terwijl scenes waarin de Afrikaans-Amerikaanse gevangenen echte straattaal gebruiken, redelijk goed vertaald worden.

Voor velen oud nieuws, maar echt tof dat The Shield ook op Netflix staat. Wist ik niet, hele gave serie!

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Verwijderd

GrrRon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:09:
[...]

Ik heb nl. antwoord gehad van Samsung dat alleen het duurste model BD-F6500 Netflix heeft.
Ik heb zelf deze: pricewatch: Panasonic DMP-BDT230
Niet duur, maar werkt erg goed.
Netflix draait op mijn tv in de NL versie, en de VS versie staat op de BD-speler. Eigenlijk onhandig, dat moet ik nog eens omdraaien, maar het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:12
Het film aanbod bij Ximon vind ik veel beter, films als spijt,kon tiki,app, killing them softley staan daar gewoon tussen. Deze dienst kost 9,95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
Seizoen 2 van lillyhammer staat er op :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
G.Scholtens schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:56:
Het film aanbod bij Ximon vind ik veel beter, films als spijt,kon tiki,app, killing them softley staan daar gewoon tussen. Deze dienst kost 9,95 per maand.
Vind het zelf behoorlijk tegenvallen vergeleken met Netflix. Alleen al omdat niet alles HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
polopolo150 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:36:
[...]

Vind het zelf behoorlijk tegenvallen vergeleken met Netflix. Alleen al omdat niet alles HD is.
En geen app op mijn TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En geen ondertiteling van de Nederlandstalige content. (En geen Xbox 360 app)

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-12-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb Netflix nu enkele maanden, alleen heb ik sinds vorige week problemen met de ondertiteling. Het lijkt wel of de helft van de conversaties niet wordt ondertitelt, als of Netflix het niet kan bijbenen o.i.d.
Aan de verbinding ligt het niet, die is prima. En voorheen had ik, met de zelfde configuratie (Apple TV 3 op Gigabit lijn), nergens last van. Iemand anders ook dit probleem? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Blijf hopen dat netflix een wat beter film aanbod krijgt in NL net als de USA. Hoeft voor mij geen 1000en films. Maar wel wat recentere en iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

G.Scholtens schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:56:
Geen app op mijn mediaspeler.

Daarnaast vind ik het aanbod (wat binnen het abonnement valt) om te huilen, nofi. Bovendien heel weinig series beschikbaar binnen het abonnement en werkelijk geen enkele serie die ik zou willen kijken.

Nee, ik ben nog steeds erg blij met Netflix en helemaal als ik ga vergelijken met het aanbod van andere diensten, zoals Ximon in dit geval :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:53:
Ik heb Netflix nu enkele maanden, alleen heb ik sinds vorige week problemen met de ondertiteling. Het lijkt wel of de helft van de conversaties niet wordt ondertitelt, als of Netflix het niet kan bijbenen o.i.d.
Aan de verbinding ligt het niet, die is prima. En voorheen had ik, met de zelfde configuratie (Apple TV 3 op Gigabit lijn), nergens last van. Iemand anders ook dit probleem? :)
Soms, maar volgens mij heeft het te maken met een niet helemaal goed gelukte buffer.
Als je vervolgens namelijk terug spoelt en de scene opnieuw afspeelt komt de ondertiteling wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
KillerBee schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:00:
[...]

Geen app op mijn mediaspeler.

Daarnaast vind ik het aanbod (wat binnen het abonnement valt) om te huilen, nofi. Bovendien heel weinig series beschikbaar binnen het abonnement en werkelijk geen enkele serie die ik zou willen kijken.

Nee, ik ben nog steeds erg blij met Netflix en helemaal als ik ga vergelijken met het aanbod van andere diensten, zoals Ximon in dit geval :)
Is het aanbod bij Ximon op de site niet gelijk aan wat je in het abonnement hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

G.Scholtens schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:45:
[...]

Is het aanbod bij Ximon op de site niet gelijk aan wat je in het abonnement hebt?
Ik dacht dat je dit al uitgezocht had? :? :P
In het menu kun je voor zowel films als series apart zien wat het aanbod binnen het abonnement is, hier heb ik ook gekeken. Maar we gaan nu wel erg offopic, back to Netflix :)

[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 13-12-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:34:
Haha, ideaal voor de kerst :P. Best grappig soms hoor, zo'n haardvuurtje :D.
Lol, ik heb nu een panasonic app haardvuur, maar die is in SD kwaliteit.

Trouwens niet alleen ideaal voor kerst, ook ideaal (mits je ene tv op de slaapkamer hebt) voor als je bezig bent tussen de lakens met je vrouwtje :9

Lol, ook dat commentaar bij het haardvuur:

Hèhè, dat werd een keer tijd zeg! :-) Nu nog een aquarium van 4 seizoenen en ik blijf de rest van mijn leven lid van Netflix! Ho ho ho, merry Christmas!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Dacht dat arrow ook op netflix beschikbaar zou zijn? Zit zelf al weer te wachten op House of Cards en Hemlock Grove. The Killing is ook een geweldige serie.

Van mij mogen ze ook Midsomer Murders enz er bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Vind zelf dat er wel wat meer oude films en series bij mogen komen.
Hoop dat dit wel nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Sinds een week hebben we vaak storingen bij het Kids gedeelte van Netflix. Ervaren jullie dit ook? Ook eerder gekeken content geeft vaak een error.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hellboy! schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:17:
Dacht dat arrow ook op netflix beschikbaar zou zijn? Zit zelf al weer te wachten op House of Cards en Hemlock Grove. The Killing is ook een geweldige serie.

Van mij mogen ze ook Midsomer Murders enz er bij doen.
Heb Arrow heel vaak langs zien komen op Netflix. Staat hij er niet meer bij?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17-09 13:30
In ieder geval niet in de Nederlandse. Wel in de USA etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24
Arrow is inderdaad wel beschikbaar via Netflix US. De laatste paar weken S1 gezien. S2 start begin januari bij Veronica. Net als Marvel Super Agents trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar iedereen heeft hier toch wel minimaal de usa netflix? Ik zou het namelijk wel vreemd vinden als tweakers dat niet als eerste aan de praat gemaakt hadden namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:32

garathane

l'enfer, c'est les Autres

*knip* Wat is er precies onduidelijk aan de topicwaarschuwing?

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 16-12-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24

[ Voor 79% gewijzigd door argro op 16-12-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ik wacht nog even geduldig. 2014 kwam er toch weer meer content bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

[ Voor 95% gewijzigd door argro op 16-12-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 80% gewijzigd door argro op 16-12-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
garathane schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:21:
[...]

Ja en ja, maar ik krijg gewoon de Nederlandse Netflix, zowel met Chrome als met Firefox.
Maar het aanbod is toch wel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

meesje schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:26:
Arrow is inderdaad wel beschikbaar via Netflix US. De laatste paar weken S1 gezien. S2 start begin januari bij Veronica. Net als Marvel Super Agents trouwens.
Zag niet tv spot van Veronica voorbij komen waar Arrow volgende week daar weer begint?

Edit; Ik heb denk ik niet goed gekeken, op internet staat dat het vanaf 5 januari weer begint.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 14-12-2013 20:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:12
Waar kun je zien voor hoeveel maanden je het abonnement betaald hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:18:
Waar kun je zien voor hoeveel maanden je het abonnement betaald hebt ?
In de webbrowser bij settings, maar je kan het pas zien nadat je eerste maand voorbij is (van de giftcard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Het werkt, ik heb het Amerikaanse aanbod,maar met Nederlandse 'kopjes' en ook de rest is in het Nederlands. Dat was een beetje verwarrend voor een simpele ziel als ik.
Dank voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
garathane schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:23:
Het werkt, ik heb het Amerikaanse aanbod,maar met Nederlandse 'kopjes' en ook de rest is in het Nederlands. Dat was een beetje verwarrend voor een simpele ziel als ik.
Dank voor het meedenken
De taal van de app zelf blijft in de taal die je hebt ingesteld, onafhankelijk van waar je volgens netflix je bevindt op dat moment. Ik heb dus altijd alles in het engels, ook de nederlandse netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan heb je de omschrijving van een film ook in het engels? Dat vimd ik in het Nl nog wel leuk, die kopjes zijn wel vaag vertaald altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi kijkje in de keuken van Netflix als leestip: http://techblog.netflix.com

Interessant om daar te lezen dat hun systeem tijdens piekbelasting nu 80 miljard events te verduren krijgen op 1 dag. Als gebruikers merk je daar niet of nauwelijks wat van, knap staaltje IT.

Leuke is dat Netflix daar heel veel blogt over hun technieken en research, veel open source. Plus jobs openingen vaak gelijk noemen, dus mocht iemand nog op zoek zijn naar een baan... B)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2eluvl2.png

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Net de androidupdate binnengehaald.... Profielen!!!!

Daar ben ik echt heel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Laatst online: 16-09 11:56
Wybo schreef op zondag 15 december 2013 @ 07:19:

Ja ik zag het, opeens zat mijn 5 jarige dochter onder aar eigen profiel te kijken (via cromecast).
Ik zeg: hoe heb je dat gedaan? Toen zag ik dat de nieuwe app was gedownload. Ik dacht al dat ze iets kon wat ik niet kon ;)

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:10

Yucko

One clown to rule them all !

Nu nog in de Samsung Smart Hub netflix app :P

[ Voor 71% gewijzigd door Yucko op 15-12-2013 09:47 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

oh goody, vandaag is er weer aardig wat bij gezet, o.a. Grimm, Battlestar Galactica, Mad Men, etc... :9 (helaas is op Flixfilms weer niet het volledige overzicht zichtbaar :/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Yucko schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:12:
[...]

Nu nog in de Samsung Smart Hub netflix app :P
Ik heb gewoon profielen hoor in de samsung smart hub netflix app ;)

6500 3D tv, ik weet het precieze merk even niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen jammer van de ondertiteling, die staat nu zo'n beetje in het midden, is te groot voor een tablet en stukken van de tekst zijn soms niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
epias schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:19:
[...]
Alleen jammer van de ondertiteling, die staat nu zo'n beetje in het midden, is te groot voor een tablet en stukken van de tekst zijn soms niet zichtbaar.
Daar heb ik op mijn asus transformer en nexus 10 anders geen last van ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:10

Yucko

One clown to rule them all !

Rockvee2 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:10:
[...]

Ik heb gewoon profielen hoor in de samsung smart hub netflix app ;)

6500 3D tv, ik weet het precieze merk even niet
Op mijn ES6100 niet

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

KillerBee schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:07:
(helaas is op Flixfilms weer niet het volledige overzicht zichtbaar :/ ).
Update: binnen twee weken zal de site aangepast worden, zodat alle nieuwe films en series zichtbaar zijn :) (ik heb de site beheerder vandaag gemaild met het verzoek of dit mogelijk is, n.a.v. zijn reactie kreeg ik de indruk dat hij hier al mee bezig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:03:
[...]

Update: binnen twee weken zal de site aangepast worden, zodat alle nieuwe films en series zichtbaar zijn :) (ik heb de site beheerder vandaag gemaild met het verzoek of dit mogelijk is, n.a.v. zijn reactie kreeg ik de indruk dat hij hier al mee bezig is).
ah tof, dat is de enige site die bruikbaar is, maar netflix gooit teveel spul online, meer dan 25 kan je dan niet terugzien daar.

Wel een heel heel heel mooie dag vandaag, vooral mad man

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Is het mogelijk in Netflix om afspeel instellingen per profiel aan te passen? Ik heb een (bekende) bug op m'n tablet dat hij vastloopt op de hoogste video instellingen, maar om dat steeds aan te passen voordat ik op de tablet wil kijken is nogal omslachtig.

edit: Zo te zien is het inderdaad mogelijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tjado op 15-12-2013 17:15 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Webgnome schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:31:Daar heb ik op mijn asus transformer en nexus 10 anders geen last van ?
Zie hier. Dit is op een Nexus 7 (2013). Als de seekbar in beeld komt gaat de ondertiteling naar beneden. Volgens mij moet dit precies andersom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb er op een N7 2012 ook last van. Er vallen stukjes letter, of zelfs hele letters, weg.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Philos31 schreef op zondag 15 december 2013 @ 08:33:
[...]

Ja ik zag het, opeens zat mijn 5 jarige dochter onder aar eigen profiel te kijken (via cromecast).
Ik zeg: hoe heb je dat gedaan? Toen zag ik dat de nieuwe app was gedownload. Ik dacht al dat ze iets kon wat ik niet kon ;)
Ja, eindelijk! Geen My Little Pony, Littlest Pet Shop, etc. meer in mijn eigen profiel als aanraders! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:37:
Ja, eindelijk! Geen My Little Pony, Littlest Pet Shop, etc. meer in mijn eigen profiel als aanraders! *O*
nou, ze gaan er niet uit vanzelf. Wat je even moet doen op jouw profiel is alle kindermeuk een 1 ster geven en dan de app sluiten en opnieuw opstarten, dan nog de laatste restanten een 1 ster geven en weg is dat kinderspul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Heb mijn gratis maandje erop zitten, en kan gewoon niet meer zonder!
Dus heb een vriend aardig aan gekeken en we gaan nu de kosten delen :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heeft Netflix er problemen mee als je op twee verschillende ip adressen op hetzelfde moment allebei een verschillende stream bekijkt? Mijn vriendin is nu ook fan, en wil graag een aantal series (voor zover ze het mogelijk is) kijken via mijn account.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Quad schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:46:
Heeft Netflix er problemen mee als je op twee verschillende ip adressen op hetzelfde moment allebei een verschillende stream bekijkt? Mijn vriendin is nu ook fan, en wil graag een aantal series (voor zover ze het mogelijk is) kijken via mijn account.
Volgens mij niet. Ik geloof dat de enige beperking is dat je maar 2 streams tegelijkertijd kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Klopt, op het standaardabonnement kan je 2 streams tegelijk doen. Er is ook een uitgebreid abo mogelijk met 4 concurrent streams...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Kan gewoon inderdaad.

Ik dacht netflix trouwens te slim af te zijn door een nieuw account aan te maken met een andere bankrekening, op de ipad wou het wel maar helaas werd het account geblocked op de PC en is dus ook niet meer bruikbaar op de ipad.. helaas.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat je twee streams tegelijkertijd kon doen was ik bekend mee, van weekend ook lekker geprobeerd. Zij kon een serie kijken, ik kon een film afkijken waar ik nog mee bezig was. Maar weet niet of het ook werkt zonder gezeur vanaf twee publieke IP adressen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Quad schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:15:
Dat je twee streams tegelijkertijd kon doen was ik bekend mee, van weekend ook lekker geprobeerd. Zij kon een serie kijken, ik kon een film afkijken waar ik nog mee bezig was. Maar weet niet of het ook werkt zonder gezeur vanaf twee publieke IP adressen.
Werkt prima, heb het gisteren namelijk gedaan ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:53
Ik gebruik NetFlix nu sinds een maandje of 2 in combinatie met de Chromecast. Werkt super en voor mij is er genoeg keuze om het komende jaar lid te blijven.

Ik selecteer de serie die ik wil kijken op mijn Nexus7 (via de Netflix app) en stuur het dan door naar mijn Chromecast. Als de aflevering is afgelopen krijg ik op de televisie weer het default Chromecast scherm en moet ik op mijn tablet de volgende aflevering starten. Alleen start dan altijd weer de aflevering die ik net gekeken heb en moet ik zelf de volgende aflevering selecteren in een dropdown list.

Komt dit bekend voor bij sommigen van jullie en is er wellicht een oplossing voor?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Modbreak:Bij deze wil ik een ieder nogmaals wijzen op de topicwaarschuwing. Als iemand die al negeert, ga er dan niet op in, maar plaats een TR. Dank!

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58
Heeft iemand al voor elkaar gekregen dat je de ondertitels uitzet bij Netflix via de Chromecast? Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan de optie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:53
AgeOfPanic schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:27:
Heeft iemand al voor elkaar gekregen dat je de ondertitels uitzet bij Netflix via de Chromecast? Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan de optie niet vinden.
Kan in de netflix app. Als het programma afgespeeld wordt moet je in de app op een soort tekstballonnetje klikken. Hier kun je de soundtrack kiezen en de ondertiteling aan- en uitzetten

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ik heb de laatste update uit de Playstore weer vervangen voor de gemodificeerde 2.4.1 apk van XDA. Alhoewel de UI er na de nieuwste update op vooruit ging, en ik de nieuwe feature waarop je kunt zoeken op acteur erg waardeer, is de manier van CC ondertiteling echt verschrikkelijk geworden. Ik gebruik de US Netflix via mijn MK808 Android TV stick en de ondertiteling is sinds de laaatste officiële update bizar groot in beeld met reusachtige spatiëring tussen de regels. Aangezien ik bij de meeste US content altijd Engelse ondertiteling aan zet is dit enorm storend tijdens het kijken. Ik heb nog gezocht naar een manier om de ondertiteling aan te passen maar kon niets vinden.

Dit gaat alleen fout op mijn MK808 trouwens. Op de PC ziet de ondertiteling er wel prima uit. 8)7

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

GrrRon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:09:
[...]

Ik zie nu pas je reactie. Dit is geen Samsung, maar Sony BDP-S1100 (alleen LAN-aansluiting btw)

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 16-12-2013 15:49 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:06
Better Call Saul! Breaking Bad spin-off komt exclusief op Netflix kort na uitzending in Amerika.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zargo schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:55:
Better Call Saul! Breaking Bad spin-off komt exclusief op Netflix kort na uitzending in Amerika.
Bron
Oei, dat is wel heel vet.

Ze gooien alleen zoveel online momenteel dat ik het niet meer kan bijhouden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Ik vind ook dat ze iets te hard gaan, was net lekker bezig met Suits. Gooien ze alweer Mad Men erop. Mijn lijst wordt steeds groter zo. 8)7
Pagina: 1 ... 24 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.