Ik weet niet of de Netflix app op alle smart TVs hetzelfde is (zal vast niet:), maar op de Samsung D7000 serie is het een waardeloze en ook super trage app (de XBOX360 app is bijv 10x beter/sneller). Daar zou ik echt geen smart TV voor gaan kopen
Heb je die code toegevoegd aan een NL of aan een US account?Noreia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:28:
Ik had via ebay een 3 maanden cadeaubon gekocht en bij netflix geactiveerd zonder problemen. Maar nu kan ik in mijn account hierover niets meer terugvinden. Waar zou het moeten staan?
Een AppleTV. Maar vnl. interessant als je al Apple apparatuur in huis hebt.Tjado schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:06:
Hier bevalt de proefperiode ook zeer goed! Zeker het geld waard. Meer dan voldoende plugins ook om andere libraries in te zien
Wat is op het moment de beste manier op Netflix op de TV te krijgen? een Chromecast of Roku, of een Android TV stick? Wat raden jullie aan?
Op LG werkt hij echt perfectsverzijl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:14:
[...]
Ik weet niet of de Netflix app op alle smart TVs hetzelfde is (zal vast niet:), maar op de Samsung D7000 serie is het een waardeloze en ook super trage app (de XBOX360 app is bijv 10x beter/sneller). Daar zou ik echt geen smart TV voor gaan kopen
Een nieuwe TV is natuurlijk nogal een investering vergeleken met een streamer van 50-100 euro
We hebben ook een Xbox 360 staan, maar betalen voor Xbox Live Gold speciaal voor Netflix gaat hem ook niet worden..
Die ene, met die snor
Verwijderd
ps3 heeft gratis online toegang, wellicht kun je er 1 op de kop tikken. heb je ook meteen een bluray speler. zorg wel ff voor een remote control.
Verwijderd
Nou, ik weet niet of dat nu een goed idee is om goedkoop uit te zijn. De ps3 neemt nogal wat stroom, een streamer veel minder. In 1 jaar tijd kan je dan bij 2 a 3 uur kijken per dag (wat natuurlijk wel wat veel is, maar even voor het rekengemak) 50 tot 60 euro besparen op de stroomkosten. Dan heb je redelijk snel een streamer terugverdiend.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:06:
ps3 heeft gratis online toegang, wellicht kun je er 1 op de kop tikken. heb je ook meteen een bluray speler. zorg wel ff voor een remote control.
Is er ergens iets meer bekend over hoe rechthebbenden betaald worden? Gaat dat per gestreamde film/aflevering? Of is dat een fixed price afspraak voor het beschikbaar stellen van hun content?
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/
Deze site lijkt een storing te hebben, er is sinds afgelopen maandag geen update meer verschenen, voor geen enkel land (Scandinavische landen zijn zelfs al een dag of 10 niet geupdate, dit lijkt me sterk).
Zo is de film Nova Zembla er laatst bijgekomen, maar staat niet in dit blog (echt een storing dus).
Zijn er misschien nog andere sites die dergelijke lijsten met nieuwe Netflix releases bijhoudt? (Flixfilms heb ik al in m'n bookmarks staan, maar die tonen alleen de nieuw bijgekomen films).
Deze site lijkt een storing te hebben, er is sinds afgelopen maandag geen update meer verschenen, voor geen enkel land (Scandinavische landen zijn zelfs al een dag of 10 niet geupdate, dit lijkt me sterk).
Zo is de film Nova Zembla er laatst bijgekomen, maar staat niet in dit blog (echt een storing dus).
Zijn er misschien nog andere sites die dergelijke lijsten met nieuwe Netflix releases bijhoudt? (Flixfilms heb ik al in m'n bookmarks staan, maar die tonen alleen de nieuw bijgekomen films).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Sinds gisteren in het bezit van een chromecast. Dit werkt echt geweldig, zowel met pc als mobiel.Tjado schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:06:
Hier bevalt de proefperiode ook zeer goed! Zeker het geld waard. Meer dan voldoende plugins ook om andere libraries in te zien
Wat is op het moment de beste manier op Netflix op de TV te krijgen? een Chromecast of Roku, of een Android TV stick? Wat raden jullie aan?
Verwijderd
Netflix maakt in iedergeval afspraken met de grotere maatschappijen zoals een ABC en een Disney en dan kopen ze in 1 keer de rechten voor een berg materiaal. Die afspraken zijn voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld 2 jaar lang rechten om series A en B en film C en D te streamen.MrAcid schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:38:
Is er ergens iets meer bekend over hoe rechthebbenden betaald worden? Gaat dat per gestreamde film/aflevering? Of is dat een fixed price afspraak voor het beschikbaar stellen van hun content?
Geen idee hoeveel ze ervoor betalen, gezien de afspraken die ze kunnen maken verdienen de ABC's en Disney's er goed geld aan.
Op de main page staat nu uitgelegd wanneer een provider SuperHD kan aanbieden.
Dus alle afgeleidden van KPN (waaronder Telfort) hebben sowieso SuperHD. De rest nu ook, maar Ziggo KPN en allicht upc binnenkort krijgen nog meer bandbreedte, dus die hebben waarschijnlijk sneller load en seek times!In Nederland peeren KPN en Ziggo via de AMS-IX rechtstreeks met Netflix; met UPC worden nog gesprekken gevoerd, zo zei Neil Hunt, de chief product officer van Netflix, in een interview met Tweakers. Het rechtstreeks peeren is voor Netflix goedkoper.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ok.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:06:
[...]
Netflix maakt in iedergeval afspraken met de grotere maatschappijen zoals een ABC en een Disney en dan kopen ze in 1 keer de rechten voor een berg materiaal. Die afspraken zijn voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld 2 jaar lang rechten om series A en B en film C en D te streamen.
Geen idee hoeveel ze ervoor betalen, gezien de afspraken die ze kunnen maken verdienen de ABC's en Disney's er goed geld aan.
Waarom ik het vraag: een aantal series die ik volg staan op Netflix, maar alleen oude seizoenen. Stel dat ik een abonnement neem/hou maar ook buiten Netflix om blijf kijken (zonder te betalen aan rechthebbenden), krijgen de rechthebbenden indirect dan toch betaald? Als het zo geregeld is als bovenstaand dan is het antwoord "ja" en heeft het zin om dat te doen, er vanuit gaande dat ik graag gewoon aan de juiste personen betaal voor mijn content.
Als het echter het Spotify model is (betalen per afgespeeld nummer) dan heeft het weinig zin.
Netflix koopt series op per markt die ze betreden. Ze krijgen dan de rechten om het uit te zenden, per serie/film. Dus als je je Netflix abbo aanhoudt en daarbuiten blijft kijken naar dezelfde series/films die op je Netflix staan, krijgen de rechthebben toch geld.MrAcid schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:25:
[...]
Ok.
Waarom ik het vraag: een aantal series die ik volg staan op Netflix, maar alleen oude seizoenen. Stel dat ik een abonnement neem/hou maar ook buiten Netflix om blijf kijken (zonder te betalen aan rechthebbenden), krijgen de rechthebbenden indirect dan toch betaald? Als het zo geregeld is als bovenstaand dan is het antwoord "ja" en heeft het zin om dat te doen, er vanuit gaande dat ik graag gewoon aan de juiste personen betaal voor mijn content.
Als het echter het Spotify model is (betalen per afgespeeld nummer) dan heeft het weinig zin.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
Nee, het is niet betalen per gekeken aflevering / film, het bedrag is al betaald ongeacht of je kijkt of niet. Ze verkopen gewoon een streamlicentie aan netflix voor haar 30+ miljoen klanten. Netflix verdient per klant heel weinig, maar als je dat x 30 miljoen doet is het natuurlijk wel weer leuk. Het meeste geld gaat aan licenties op.MrAcid schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:25:
Dit zit volgens mij ook wat uitgelegd in het interview dat tweakers had met netflix, al willen ze niet veel vertellen over de betaal processen, er wordt wel gezegd dat een heel groot deel van het maandbedrag dat een klant betaald naar de rechthebbenden gaat en maar een klein gedeelte voor de kosten van netflix zelf zijn, dus het is een vrij goed model als je wilt betalen voor wat je kijkt. Spotify is anders, maar de muziekmarkt is ook veel meer in stukjes gehakt, bij tv series en films zijn er veel minder aanbieders.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 10:58 ]
Ben met volle tevredenheid aan House of Cards begonnen. Maar de kwaliteit in tegenstelling tot veel films is deze totaal niet in HD, divx kwaliteit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zat ook met het "probleem" dat ik Netflix op m'n TV wilde hebben.
Eerst heb ik een Western Digital Live gekocht, werkt prima voor Netflix.
Alleen thuis kwam ik erachter dat ik maar 1 HDMI poort heb
(en ik heb ook nog een XBMC mediacenter).
Uiteindelijk maar een nieuwe Samsung Smart TV gekocht model 2013 (DualCore CPU).
De NetFlix APP is erg snel vergeleken met het oudere model Samsung TV.
(Als iemand nog een WD live wil kopen voor Netflix let me know)
Alleen thuis kwam ik erachter dat ik maar 1 HDMI poort heb

Uiteindelijk maar een nieuwe Samsung Smart TV gekocht model 2013 (DualCore CPU).
Hier met een Apple TV op Ziggo zie ik een strak plaatje hoor. Vergelijkbaar met de decoder van Ziggo.Quad schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:12:
Ben met volle tevredenheid aan House of Cards begonnen. Maar de kwaliteit in tegenstelling tot veel films is deze totaal niet in HD, divx kwaliteit.
Wat wil je voor die WD live hebben?xares schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:17:
Ik zat ook met het "probleem" dat ik Netflix op m'n TV wilde hebben.
Alleen thuis kwam ik erachter dat ik maar 1 HDMI poort heb(en ik heb ook nog een XBMC mediacenter).
Ik kijk via browser, geen HD optie en kwaliteit staat op fijnst. wel jammer, overige films en series zijn wel goed.ronwiel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:19:
[...]
Hier met een Apple TV op Ziggo zie ik een strak plaatje hoor. Vergelijkbaar met de decoder van Ziggo.
⏩ PVOutput☀️
Is het niet handig dat wanneer je 'klaagt' dat de beeldkwaliteit niet goed is, je gelijk aangeeft via welk platform/device je kijkt? Mijn ervaring met een AppleTV3 is namelijk erg goed.Quad schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:12:
Update: ik zie net dat je dat net hebt aangegeven.....
[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 27-09-2013 11:29 ]
Maar dat geeft toch niks aan over een eventuele releasedate? Dit is toch puur voor het beoordelen van reviews t.b.v. het algoritme?tweeny schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:28:
Deze staan al op de Nederlandse Netflix bij personaliseren! (alleen je kan ze nog niet kijken)
Alles na de D serie (de oudste Samsung serie die Netflix ondersteunt) is een stuk sneller. Mijn Smart TV doet Netflix uitstekend, en das ook een ouder model uit 2012. Als je nu zelfs een ouder model koopt dan zou het prima moeten zijn.sverzijl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:14:
[...]
Verder Xbox360 app ondersteunt geen SuperHD, mijn ES serie Smarttv wel.
Lees een paar posts terug, ik heb er twee keer iets overgezegd. Ik heb hier ook last van op Firefox op Win 8 64 bit. Waarschijnlijk merk je dat als je House of Cards in de browser opent er helemaal geen icoontje komt dat aangeeft of ie HD aan het bufferen is. Ik heb hier al een week last van en heb meerdere malen contact opgenomen met medewerkers van Netflix, volgens hen zijn ze op te hoogte van dit probleem en proberen ze het op te lossen, je zult dus even geduld hebben.Quad schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:12:
In de tussen tijd als jij HD House of Cards wilt kijken kun je het proberen op de Amerikaanse Netflix, daar werkt ie prima, maar wel helaas zonder subs.
Verwijderd
Wil iedereen even voten om nederland erbij te krijgen om moreflicks?
moreflicks.userecho.com
Op het ballontje met de vote klikken zodat deze groen word is voldoende.
moreflicks.userecho.com
Op het ballontje met de vote klikken zodat deze groen word is voldoende.
Ik heb gisteravond bovenstaande vraag gesteld. Zojuist geprobeerd een pb te sturen naar Noreia, maar deze accepteert geen berichten. Kan iemand anders aangeven of je een Amerikaanse gift code kunt toevoegen aan je NL account?meesje schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:25:
[...]
Heb je die code toegevoegd aan een NL of aan een US account?
Die ondersteuning zal nog wel komen. M'n 55" D7000 is in ieder geval nog niet aan vervanging toeXanderDrake schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:41:
[...]
Alles na de D serie (de oudste Samsung serie die Netflix ondersteunt) is een stuk sneller. Mijn Smart TV doet Netflix uitstekend, en das ook een ouder model uit 2012. Als je nu zelfs een ouder model koopt dan zou het prima moeten zijn.
Verder Xbox360 app ondersteunt geen SuperHD, mijn ES serie Smarttv wel.
Maar goed om te weten dat er wel vooruitgang in zit.
Verwijderd
Op mijn ps3 krijg is nagenoeg alles op ultra HD, bevalt meer dan prima, provider is ziggo btw. Op mijn notebook met Safari ook goed beeld maar niet zo scherp als op de tv met de ps3.
UltraSuperHD nu voor iedereen beschikbaar:
http://blog.netflix.com/2...now-available-to-all.html
[ Voor 4% gewijzigd door ice-T106 op 27-09-2013 16:03 ]
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Verwijderd
heeft iemand het hier werkende dat op facebook komt te staan wat je kijkt, ik dacht dat dit mogelijk was?
Ik heb Mijn activiteit delen op Netflix op aan staan en Mijn activiteit delen op Facebook staat ook op aan. Maar ik kan nergens zien waar het nu op facebook komt te staan.
Ik ben trouwens een complete facebook onwetende en heb nu facebook genomen omdat ik mijn foto in het profiel wilde, maar hoe nu verder?
Ik heb Mijn activiteit delen op Netflix op aan staan en Mijn activiteit delen op Facebook staat ook op aan. Maar ik kan nergens zien waar het nu op facebook komt te staan.
Ik ben trouwens een complete facebook onwetende en heb nu facebook genomen omdat ik mijn foto in het profiel wilde, maar hoe nu verder?
Wat ik zo gelezen heb posten ze niks op facebook. Je kan alleen in de netflix app zelf zien wat je facebook vrienden zoal kijken. Oid.
Euh.... UltraHD?? Ik denk dat je SuperHD bedoelt?ice-T106 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:34:
UltraHD nu voor iedereen beschikbaar:
Verwijderd
mmm, volgens mij hebben vrienden van mij geen facebook. Wel familie enzo, maar die hebben weer geen facebook. Nouja, hoef ik niet verder te zoeken. Had het wel handig gevonden als ik op facebook een lijst krijg van wat ik gezien heb, na een tijd kan je dan wat terugzoeken in die lijst had ik bedacht.DaCoTa schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:57:
Wat ik zo gelezen heb posten ze niks op facebook. Je kan alleen in de netflix app zelf zien wat je facebook vrienden zoal kijken. Oid.
Ik twijfel, want waarom is het er nog niet?? Netflix is er al een tijd hoor, in de VS. De PS3 had al erg vroeg een app.sverzijl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:22:
Die ondersteuning zal nog wel komen
Trebor in "Netflix en Hulu in de Benelux"ice-T106 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:34:
UltraSuperHD nu voor iedereen beschikbaar:
Testing, one, two ...
Er zijn nog maar zeer weinig devices die SuperHD ondersteunen, mag aannemen dat het niet bij die paar blijft. En zo lang bestaat 'SuperHD' (wat eigenlijk gewoon HD is) nu toch ook weer niet bij Netflix ?XanderDrake schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:08:
[...]
Ik twijfel, want waarom is het er nog niet?? Netflix is er al een tijd hoor, in de VS. De PS3 had al erg vroeg een app.
Maar dan nog, mocht ik met Netflix doorgaan dan zal ik het zeker niet via een PS3/XBOX willen (blijven) bekijken. Die dingen gebruiken veel te veel stroom.
Eigenlijk ben ik op zoek naar iets wat XBMC met Netflix (goed) integreert (en dan niet vanuit XBMC een Netflix applicatie opstarten die vervolgens slecht bedienbaar is met a.b.), zodat ik alles in 1 heb.
Verwijderd
En dan het liefst in een kant en klaar kastje dat er mooi uitziet zodat je niet zelf iets moet bouwen, dat zou helemaal top zijn.sverzijl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:10:
Eigenlijk ben ik op zoek naar iets wat XBMC met Netflix (goed) integreert (en dan niet vanuit XBMC een Netflix applicatie opstarten die vervolgens slecht bedienbaar is met a.b.), zodat ik alles in 1 heb.
Als het niet werkt, even met Netflix contact opnemen... Bij mij heeft een medewerker mijn 12-maanden code toegevoegd (heb het zelf niet geprobeerd). Ik heb het idee dat ze daar echt nergens moeilijk over doenmeesje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:11:
Ik heb gisteravond bovenstaande vraag gesteld. Zojuist geprobeerd een pb te sturen naar Noreia, maar deze accepteert geen berichten. Kan iemand anders aangeven of je een Amerikaanse gift code kunt toevoegen aan je NL account?
Heb ik ook naar gezocht maar helaas niet kunnen vinden. Er zijn allerlei manieren, maar die zijn alles behalve wife-proof! Gelukkig heeft onze Samsung TV gewoon een Netflix app, en die is behoorlijk wife-proof. Ipv dat ze nu HDMI2 op de afstandsbediening kiest voor XBMC gaat ze dan naar de SmartHub (waar ook Uitzending Gemist zit). Geen extra kastje, geen moeilijk gedoe, toch Netflix op de TV.sverzijl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:10:
Wellicht heeft jouw merk TV dus ook een app?
Ja, die heeft ie wel, maar die app is weinig gebruiksvriendelijk en erg traag als ik het vergelijk met die van XBOX360 (ander vergelijkingsmateriaal heb ik nog niet). En om nu een TV te vervangen die net 2 jaar oud is voor Netflix gaat me toch wat te ver.redah schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:24:
[...]
Gelukkig heeft onze Samsung TV gewoon een Netflix app, en die is behoorlijk wife-proof. Ipv dat ze nu HDMI2 op de afstandsbediening kiest voor XBMC gaat ze dan naar de SmartHub (waar ook Uitzending Gemist zit). Geen extra kastje, geen moeilijk gedoe, toch Netflix op de TV.
Wellicht heeft jouw merk TV dus ook een app?
Dit dus: YouTube: Netflix App on Samsung TV maar dan +/- 3 keer zo traag en geen 'My List' en ook geen mogelijkheid om subs aan te zetten.
net even gevraagd aan netflix support:meesje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:11:
[...]
Ik heb gisteravond bovenstaande vraag gesteld. Zojuist geprobeerd een pb te sturen naar Noreia, maar deze accepteert geen berichten. Kan iemand anders aangeven of je een Amerikaanse gift code kunt toevoegen aan je NL account?
Netflix Saul
Gift codes only work in the region they are bought in.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
gewoon die persoon een nieuw account laten maken op een email van jouw keuze, gift code voor je activeren en daarna het account overdragen aan jou.Philos31 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:33:
[...]
net even gevraagd aan netflix support:
Netflix Saul
Gift codes only work in the region they are bought in.
zo heb ik het nl. gedaan en heb nu een jaar netflix voor nog geen 30 euro
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Heeft iemand een idee of de zoekbox bij netflix die titles teruggeeft met als kopje: "Niet Beschikbaar" binnenkort naar NL komen? Of zoekt ie gewoon in de complete wereldwijde catalogus en markeert hij deze als niet beschikbaar in NL?
Ik zie verschillende hits terugkomen, maar ze zijn helaas niet beschikbaar...
Je kan op http://www.moreflicks.com/ kijken of ze in andere landen wel op Netflix beschikbaar zijn- peter - schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:47:
Heeft iemand een idee of de zoekbox bij netflix die titles teruggeeft met als kopje: "Niet Beschikbaar" binnenkort naar NL komen? Of zoekt ie gewoon in de complete wereldwijde catalogus en markeert hij deze als niet beschikbaar in NL?
(En vervolgens met Hola unblocker naar die Netflix gaan en de film/serie kijken
[ Voor 7% gewijzigd door Pistolebob op 28-09-2013 00:50 ]
Opeens is het volgens deze Netflix medewerker expres zo dat House of Cards en Arrested Development niet in HD is op de browser aangezien ze blijkbaar niet alle rechten van hun eigen series bezitten. Ik zat midden en het seizoen van House of Cards en nu kan ik het blijkbaar alleen in extreem lelijke qualiteit zien, moet ik het downloaden of een VPN naar de US gebruiken. Beetje jammer dit.
Nogsteeds niet perfect natuurlijk, maar in je browser is een Netflix land met twee klikken te veranderen met Hola Unblocker bijvoorbeeld
Die ene, met die snor
Dit doe ik dan ook, maar ik vind het een beetje jammer om het zo te doen en helaas mis ik dan ook de Nederlandse ondertitels, ik vind ondertitels op sommige momenten als ze zacht praten of als er veel herrie op de achtergrond is (in de serie of in het echt) wel handig, ik kan natuurlijk de Engelse ondertiteling voor slecht horenden gebruiken, maar die stoort me een beetje af en toe als er een stukje ondertitel is voor specifiek slechthorenden.Tjado schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:54:
Nogsteeds niet perfect natuurlijk, maar in je browser is een Netflix land met twee klikken te veranderen met *** bijvoorbeeld
Ik vind het dus jammer dat ik een proxy moet gebruiken, terwijl ik juist Neflix had genomen om het helemaal legaal te gaan doen (ook al is downloaden gewoon legaal). Ik vind het ook ronduit belachelijk dat ze niet eens de rechten kunnen krijgen voor hun eigen series, laat staan dat ze voor een goed aantal andere series rechten kunnen krijgen.
Ik heb altijd geaccepteerd dat ik sommige series niet op Netflix zou kunnen zien, maar dit is gewoon belachelijk en ronduit irritant dat als ik midden in een serie zit ik het op eens niet meer kan kijken op de gewone manier.
Extreem lelijk wil ik niet zeggen, maar het is wel degelijk achteruitgang tegenover de kwaliteit van andere films en series. Jammer.Mithrildor schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:52:
Opeens is het volgens deze Netflix medewerker expres zo dat House of Cards en Arrested Development niet in HD is op de browser aangezien ze blijkbaar niet alle rechten van hun eigen series bezitten. Ik zat midden en het seizoen van House of Cards en nu kan ik het blijkbaar alleen in extreem lelijke qualiteit zien, moet ik het downloaden of een VPN naar de US gebruiken. Beetje jammer dit.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het persoonlijk niet om aan te zien. Als ik dan ook niet zou af weten van de manieren om de Amerikaanse Netflix te kijken was dit reden genoeg geweest om mijn Netflix abo op te zeggen, het aanbod op de Nederlandse Netflix is namelijk al slecht, maar als ze het niet eens voor elkaar krijgen om hun eigen series in fatsoenlijke kwaliteit in de browser uit te zenden dan was er weinig reden geweest om te blijvenQuad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 02:13:
[...]
Extreem lelijk wil ik niet zeggen, maar het is wel degelijk achteruitgang tegenover de kwaliteit van andere films en series. Jammer.
Hmm, het lijkt erop dat ook Moreflicks.com niet meer update. Ik heb even vergeleken met de laatst bijgekomen content op Instantwatcher (die update -gelukkig- nog wel), maar van de afgelopen week, zie ik niets terug op Moreflicks.KillerBee schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:53:
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/
En ook iStreamGuide is volgens mij niet meer up-to-date (er zijn in de afgelopen dagen nog wat nieuwe films bijgekomen, die ik ook op iStreamGuide niet tegenkom).
Van de blogspot site vind ik dit nog het meest zonde, omdat je hier ook de NL database kunt bijhouden. Ik vind ook nergens een normaal mailadres (een FB of Twitter account heb ik niet) om de makers van deze site in te lichten
Netflix zelf heeft ook een apart gedeelte met nieuw bijgekomen content, maar die is imo absoluut niet duidelijk.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Kijk ik er nou echt overheen ? Wij kijken hier van de Apple TV, super. Maar elke keer de ondertiteling op Nederlands zetten vind ik vervelend. Er is toch wel een instelling dat dat automatisch op Nederlands kan ?
Verwijderd
Ik heb de maker achter de site http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/ via twitter een bericht gestuurd, daar is hij wel actief (laatste bericht van 11 uur geleden).
Ah, thanks Dikkiedikdik
Ergens bij de instellingen van de Appletv kan je aangeven dat je standaard een subtitletrack aan wilt zetten als deze beschikbaar is. Even Nederlands selecteren en hij zet hem standaard aan bij het selecteren van een netflix film.macmouse schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:02:
Kijk ik er nou echt overheen ? Wij kijken hier van de Apple TV, super. Maar elke keer de ondertiteling op Nederlands zetten vind ik vervelend. Er is toch wel een instelling dat dat automatisch op Nederlands kan ?
Idd, en ze reageren al 6 maanden nergens meer op helaas.KillerBee schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:38:
[...]
Hmm, het lijkt erop dat ook Moreflicks.com niet meer update. Ik heb even vergeleken met de laatst bijgekomen content op Instantwatcher (die update -gelukkig- nog wel), maar van de afgelopen week, zie ik niets terug op Moreflicks.
Ik heb het mailadres uit hun whois gegevens net een mail gestuurd, hopelijk een reactie
Edit: En op LinkedIn een bericht gestuurd haha
[ Voor 17% gewijzigd door Pistolebob op 28-09-2013 13:11 ]
top !Tales schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:44:
[...]
Ergens bij de instellingen van de Appletv kan je aangeven dat je standaard een subtitletrack aan wilt zetten als deze beschikbaar is. Even Nederlands selecteren en hij zet hem standaard aan bij het selecteren van een netflix film.
Verwijderd
NetflixableUSA heeft dit trouwens wel gepost een dag geleden:
USA released 4 new movies and TV shows over the past 168 hours (that's a week)...meh, I've seen better
Dus misschien ligt het gewoon daaraan en kan het voorkomen dat er een week amper wat nieuws komt?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 13:46 ]
Jij ook thanks!Pistolebob schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:08:
[...]
Idd, en ze reageren al 6 maanden nergens meer op helaas.
Ik heb het mailadres uit hun whois gegevens net een mail gestuurd, hopelijk een reactie
Edit: En op LinkedIn een bericht gestuurd haha
Even gechecked, het wordt vager: de film The Lost Medallion is (volgens Instantwatcher althans) gisteren toegevoegd. Deze staat niet bij de dagelijkse updates (sinds de 23e is hier ook niets meer toegevoegd), maar vreemd genoeg wél bij het volledige (alphabetical) overzichtVerwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:46:
[...]
NetflixableUSA heeft dit trouwens wel gepost een dag geleden:
USA released 4 new movies and TV shows over the past 168 hours (that's a week)...meh, I've seen better
Dus misschien ligt het gewoon daaraan en kan het voorkomen dat er een week amper wat nieuws komt?
Er is denk ik dus iets mis met het genereren van de dagelijkse updates, zo lijkt het althans voor mij
Mweehh, dit was een slecht voorbeeld zo te zien, deze film staat dus wel bij de updates van 23-9

[edit]De film Nova Zembla is trouwens ook ergens deze week toegevoegd aan Netflix NL, deze staat er in z'n geheel niet op, op dit blog.
[ Voor 9% gewijzigd door KillerBee op 28-09-2013 15:24 ]
Verwijderd
hopen dat ze het met die sites oplossen, anders mis ik straks zaken die ik wil zien. Je komt het op een gegeven moment wel tegen in netflix, maar toch.
Maar even positief nieuws, van moreflicks heb ik net dit bericht ontvangen:
We’ll look into it asap
Dus ze gaan het uitzoeken wat er mis is. Dan zal het vast ook wel weer werken een dezer dagen.
Nu hopen dat er snel Nederland ondersteuning komt. Dat zou helemaal tof zijn.
We’ll look into it asap
Dus ze gaan het uitzoeken wat er mis is. Dan zal het vast ook wel weer werken een dezer dagen.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 16:20 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:18:
We’ll look into it asap

Zo te zien is het aantal votes voor het verzoek om NL toe te voegen, ook behoorlijk toegenomen in een dag tijd, dus wie weet!
Verwijderd
Vanaf vandaag is Netflix opeens een heel stuk scherper geworden in beeldkwaliteit.
Zit bij Ziggo en het plaatje was al mooi scherp, vanaf vandaag is het opeens echt messcherp geworden.
Ik kreeg vandaag ook een Apple TV update voor de kiezen, dus weet niet precies waar het aan ligt, mooi is het wel.
Meer mensen dit opgevallen?
Zit bij Ziggo en het plaatje was al mooi scherp, vanaf vandaag is het opeens echt messcherp geworden.
Ik kreeg vandaag ook een Apple TV update voor de kiezen, dus weet niet precies waar het aan ligt, mooi is het wel.
nieuws: Netflix rolt hogere bandbreedte uit naar alle gebruikersVerwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:09:
Vanaf vandaag is Netflix opeens een heel stuk scherper geworden in beeldkwaliteit.
Ik kreeg vandaag ook een Apple TV update voor de kiezen, dus weet niet precies waar het aan ligt, mooi is het wel.![]()
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
Ik zal ook nog even stemmen, had al op het werk gestemd, dus thuis kan ook nog wel een keer voor het goede doel.KillerBee schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:50:
Zo te zien is het aantal votes voor het verzoek om NL toe te voegen, ook behoorlijk toegenomen in een dag tijd, dus wie weet!
Het nieuwsbericht klopt niet. Eén essentieel detail ontbreekt. Het vereist nog steeds dat je een specifiek apparaat of software gebruikt om SuperHD te kunnen ontvangen. Via o.a. de browser is SuperHD niet beschikbaar. Kortom, Netflix heeft helemaal niet hogere bandbreedte uitgerolt naar alle gebruikers. Netflix heeft SuperHD beschikbaar gemaakt zonder directe koppeling met ISP. Dat is iets heel anders.
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Thnx, die ken ik. Netflix had toch al vanaf de startdatum op 12 september peering contracten met Ziggo en KPN, wat dan Super HD uitzendingen geeft? Pas sinds vandaag is het beeld echt véél scherper geworden dan voorheen. Minder compressie soms of toch die bandbreedte?
Wat ik wel heel goed van Netflix vind is dat ze zo transparant zijn met hun technische uitleg achter de schermen. Zelfs een DIY open connect hardware box wordt helemaal uitgelegd tot op merk en component niveau. Klasse! https://signup.netflix.com/openconnect/hardware
Hier kun je zelf je internet provider checken of die soms Netflix verkeer zit te knijpen. Hopelijk volgt Nederland snel in deze lijst: http://ispspeedindex.netflix.com

Verwijderd
Inmiddels ook bericht van de andere netflix site terug:
the site is updating everyday. It looks like Netflix hasnt added a new movie since Sept 22 and a new TV show since Sept 18.
Dus bij netflix komt er kennelijk niks nieuws meer, misschien begin oktober weer?
Ik weet ook niet precies hoe die sites aan die info komen, kennelijk is het een automatisch proces en wordt het niet met tips van kijkers gedaan. Dus of netflix heeft inderdaad niet veel geupload of netflix heeft iets aangepast waardoor die sites niet werken.
the site is updating everyday. It looks like Netflix hasnt added a new movie since Sept 22 and a new TV show since Sept 18.
Dus bij netflix komt er kennelijk niks nieuws meer, misschien begin oktober weer?
Ik weet ook niet precies hoe die sites aan die info komen, kennelijk is het een automatisch proces en wordt het niet met tips van kijkers gedaan. Dus of netflix heeft inderdaad niet veel geupload of netflix heeft iets aangepast waardoor die sites niet werken.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 20:01 ]
Niet alleen niks nieuws meer, het aanbod is er op achteruit gegaan aangezien House of Cards en Arrested Development niet meer in HD te krijgen zijn (in de browser dan). Netflix Nederland is echt een grote grap geworden, het enige fijne er aan is dat ik gewoon met een normale betaal methode kan betalen...Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:00:
Verwijderd
Ik kijk alles met mediaspelers en heb die beide series in topkwaliteit, net nog getest. Via een browser kijken lijkt me ook niet fijn. Aanbod van netflix nederland bevalt me trouwens ook heel heel goed, zie net the unit staan met 60+ episodes, ik kan er nog heel lang mee vooruit. Ik ben een zeer tevreden netflix klant.Mithrildor schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:49:
Niet alleen niks nieuws meer, het aanbod is er op achteruit gegaan aangezien House of Cards en Arrested Development niet meer in HD te krijgen zijn (in de browser dan). Netflix Nederland is echt een grote grap geworden, het enige fijne er aan is dat ik gewoon met een normale betaal methode kan betalen...
Netflix op mijn chromecast is echt superscherp. Op PC heb ik nog steeds een bitrate van 3000.aex351 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:03:
[...]
Het nieuwsbericht klopt niet. Eén essentieel detail ontbreekt. Het vereist nog steeds dat je een specifiek apparaat of software gebruikt om SuperHD te kunnen ontvangen. Via o.a. de browser is SuperHD niet beschikbaar. Kortom, Netflix heeft helemaal niet hogere bandbreedte uitgerolt naar alle gebruikers. Netflix heeft SuperHD beschikbaar gemaakt zonder directe koppeling met ISP. Dat is iets heel anders.
Maar het kan dus nog scherper (superHD is > 3000Kbps). Of begrijp ik je verkeerd?Fivel schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:04:
[...]
Netflix op mijn chromecast is echt superscherp. Op PC heb ik nog steeds een bitrate van 3000.
Da's vaag zeg... bij de Scandinavische landen is er al een kleine twee weken niets bijgekomen. En Nova Zembla zag ik er bij ons ook niet tussen staan, dus mja.Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:00:
Maar goed, dan maar even in de gaten blijven houden idd (en hopen op betere tijden
Voor de liefhebbers van Engelse series, ook de volgende series lijken naar NL te komen:
Midsomer Murders
Foyle's War
Doc Martin
[edit]nog een paar die ik tegenkwam:
Kingdom (met Stephen Fry)
Pride & Prejudice
Downton Abbey
[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 29-09-2013 09:22 ]
Ow Doc martin is wel leuk, dat is waar "onze" dokter Tinus op gebaseerd is, en zelfs die nederlandse remake kan ik waarderen, dus daar kijk ik wel naar uit.
Verder ben ik overigens ook best wel tevreden met het aanbod voorlopig, vooral het kinderspul voor mn dochter is top, ze zou alleen Phineas en ferb (heten ze zo?) en Scooby doo nog willen (die zitten beide wel op de US versie) maar ze is helemaal gelukkig
Verder ben ik overigens ook best wel tevreden met het aanbod voorlopig, vooral het kinderspul voor mn dochter is top, ze zou alleen Phineas en ferb (heten ze zo?) en Scooby doo nog willen (die zitten beide wel op de US versie) maar ze is helemaal gelukkig
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Verwijderd
Oei, dat is super, die gaan er hier in bij mijn vrouw , moeder en schoonmoeder als warme broodjes. Daar gaan ze heel blij van worden.KillerBee schreef op zondag 29 september 2013 @ 08:41:
Voor de liefhebbers van Engelse series, ook de volgende series lijken naar NL te komen:
[b]Midsomer Murders
/b]
Jup via de mediaspeler werkt het wel op HD. Hier kun je ook zien welke titels in HD zijn en welke daarvan op HD zijn in de browser: http://movies.netflix.com/WiHD?ftr=yesVerwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:39:
[...]
Ik kijk alles met mediaspelers en heb die beide series in topkwaliteit, net nog getest. Via een browser kijken lijkt me ook niet fijn. Aanbod van netflix nederland bevalt me trouwens ook heel heel goed, zie net the unit staan met 60+ episodes, ik kan er nog heel lang mee vooruit. Ik ben een zeer tevreden netflix klant.
Via de browser is niet zo fijn, maar ik heb zelf geen mediaspeler of dure TV, dus ik moet mijn laptop even aankoppelen aan de TV (kleine moeite) om Netflix op mijn TV kijken. Ik kan helaas ook niet de Windows 8 app gebruiken (waar die voor een rare reden juist wel in HD is), aangezien Metro apps als minimale resolutie 786 verticale pixels hebben waar mijn TV slechts 720p is (wat verder ook geen probleem is voor mij aangezien bijna alle TV series toch in 720p worden uitgezonden).
Ik vind het dus onzin dat niet eens Netflix eigen series in HD op de browser uitgezonden kunnen worden, maar ik zal even naar een andere oplossing moeten zoeken (wat gebruiken mensen met een HTPC om Netflix af te spelen?)
Verwijderd
Ja, het is ook dikke onzin dat ze die browser niet HD laten uitzenden,gaat werkelijk nergens over. Maar als je je er zo aan ergert zou ik een mediaspelertje overwegen, want zeker netflix canada en amerika en uk zijn prima te pruimen en de NL content is ook wel ok.Mithrildor schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:53:
Ik vind het dus onzin dat niet eens Netflix eigen series in HD op de browser uitgezonden kunnen worden, maar ik zal even naar een andere oplossing moeten zoeken (wat gebruiken mensen met een HTPC om Netflix af te spelen?)
Maar als netflix aangeeft dat het met rechten te maken heeft geloof ik het niet, die series hebben ze notebene zelf laten maken, die rechten hebben ze allemaal.
Hier nog wat info die iedereen hierover wel kent (vermoed ik):
http://www.totaaltv.nl/ni...etere-beeldkwaliteit.html
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 16:52 ]
786 moet zijn 768 en 720p = 1280x768 en daarmee zou je voldoen aan de minimale eisen voor het kunnen gebruiken van Windows 8 app's.Mithrildor schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:53:
[...]
Jup via de mediaspeler werkt het wel op HD. Hier kun je ook zien welke titels in HD zijn en welke daarvan op HD zijn in de browser: http://movies.netflix.com/WiHD?ftr=yes
Via de browser is niet zo fijn, maar ik heb zelf geen mediaspeler of dure TV, dus ik moet mijn laptop even aankoppelen aan de TV (kleine moeite) om Netflix op mijn TV kijken. Ik kan helaas ook niet de Windows 8 app gebruiken (waar die voor een rare reden juist wel in HD is), aangezien Metro apps als minimale resolutie 786 verticale pixels hebben waar mijn TV slechts 720p is (wat verder ook geen probleem is voor mij aangezien bijna alle TV series toch in 720p worden uitgezonden).
Testing, one, two ...
Oh ja het is 768 sorry, maar 720p is toch echt 720 verticale pixels volgens de standaard, het kan best zijn dat sommige schermen 768 pixels hebben, maar mijn TV niet.hardware-lover schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:03:
[...]
786 moet zijn 768 en 720p = 1280x768 en daarmee zou je voldoen aan de minimale eisen voor het kunnen gebruiken van Windows 8 app's.
Ik ken eigenlijk geen enkele TV met een native resolutie van 1280x720. Alle HD Ready TV die ik hen hebben een resolutie van 1360x768, 1366x768 of 1024x768 pixels. Of 720p input wordt alles een beetje fuzzy, niet scherp.Mithrildor schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:46:
[...]
Oh ja het is 768 sorry, maar 720p is toch echt 720 verticale pixels volgens de standaard, het kan best zijn dat sommige schermen 768 pixels hebben, maar mijn TV niet.
Ik heb al verschillende keren gehad dat Netflix begon te blokken en haperen. Resolutie ging niet naar beneden maar bleef op 1080p. Daarnaast vind ik het ook een minpunt dat de stream op 240p begint en bij mij pas na 20-30 seconden op 1080p zit. Het vreemde is dat als ik ga spoelen door de stream heen, dat hij dan direct op 1080p blijf zodra ik op play druk. Aan het begin van de stream heeft hij 20 seconden nodig om op 1080p te komen, maar bij het spoelen niet. Dus het begin spoel ik meestal weer terug zodat ik dat iig in 1080p kan zien. Jammer dat de stream niet begint in de kwaliteit die je gekozen hebt in je profiel. Veel logischer.
Dit alles op de WD TV Live @ Ziggo.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Klopt, in mijn hoofd zat nog een Samsung HD-ready TV resolutie die 720p ondersteunde maar een maximale resolutie had zoals hierboven opgegeven, 1366x768. Inderdaad 720, my bad. Er is overigens wel een Windows 8 hack om die resolutie te omzeilen maar of je daarmee gaat bereiken wat wenselijk is blijft twijfelachtig.Mithrildor schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:46:
[...]
Oh ja het is 768 sorry, maar 720p is toch echt 720 verticale pixels volgens de standaard, het kan best zijn dat sommige schermen 768 pixels hebben, maar mijn TV niet.
Testing, one, two ...
En vandaag is het weer een technische fout (die natuurlijk waarschijnlijk aan mijn gebruik van proxies ligt ondanks dat anderen hier ook last van hebben) en hebben ze wel alle rechten voor House of Cards. Het is dat de content van de US Netflix wel goed is, anders waren ze me al lang kwijt geweest.
@Twazerty
Volgens mij ligt dit helemaal niet aan de internet verbinding. House of Cards verschijnt hier: http://movies.netflix.com/WiHD?ftr=yes namelijk helemaal niet bij HD voor pc/Mac
@Twazerty
Volgens mij ligt dit helemaal niet aan de internet verbinding. House of Cards verschijnt hier: http://movies.netflix.com/WiHD?ftr=yes namelijk helemaal niet bij HD voor pc/Mac
[ Voor 25% gewijzigd door Mithrildor op 29-09-2013 21:13 ]
Er is bewust gekozen voor deze "oplossing", men wil een gebruiker zo snel mogelijk van beeld voorzien en gaandeweg het kijken de kwaliteit verhogen. Men is er vanuit gegaan dat een te lange buffertijd ook de nodige irritatie zou hebben en daarom deze keuze. Het is al eerder in dit topic ter sprake gekomen en verklaard. Ik kan me overigens wel vinden in de Netflix keuze, zo rampzalig is het nu ook weer niet. De beeldkwaliteit gaat rap genoeg omhoog is mijn mening. Ik hoor maar weinig opmerkingen hierover en ik ben zeker niet de hoofdgebruiker van Netflix in huis.Twazerty schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:54:
[...]
[knip]
Jammer dat de stream niet begint in de kwaliteit die je gekozen hebt in je profiel. Veel logischer.
Dit alles op de WD TV Live @ Ziggo.
Testing, one, two ...
Ik kan me nu ook niet echt druk maken over dat de eerste 20seconden in een lage resolutie begint, als ie daarna maar op volle bak verder gaat.
Bij mij zijn dat toch vaak nog de secondes dat ik me in de bank installeer , en het "Previous on....." hoor
zijn nou ook niet de meest boeiende 20 seconden.
Overigens sinds vorige week begonnen met SOA te checken ( vanaf S1 , zit nu halverwege S2 ) , en deze week Breaking Bad en wat NGC doc's. Maar heb nog geen enkele keer gehad dat netflix blokte of haperde. En dat is hier op Ziggo 60Mbit en Apple TV ( zowel de 2 als de 3 )
Bij mij zijn dat toch vaak nog de secondes dat ik me in de bank installeer , en het "Previous on....." hoor
Overigens sinds vorige week begonnen met SOA te checken ( vanaf S1 , zit nu halverwege S2 ) , en deze week Breaking Bad en wat NGC doc's. Maar heb nog geen enkele keer gehad dat netflix blokte of haperde. En dat is hier op Ziggo 60Mbit en Apple TV ( zowel de 2 als de 3 )
www.degroot-it.nl
Het enige vervelende vind ik de HTML5 versie die in IE11 wordt gebruikt. In de laatste pakweg minuut wordt de huidige aflevering klein gemaakt en de volgende laten getoond. Alleen wordt de huidige aflevering ook niet helemaal afgespeeld, de laatste 30 seconden worden afgekapt. Bij aftiteling misschien niet zo vervelend, maar bij bijv. Dual Survival wel, die laatste 30 seconden zijn daar eigenlijk best cruciaal. In de Silverlight versie kan je de huidige aflevering weer vergroten, ook dat kan bij de HTML5 versie niet

Verwijderd
Ik stoor me daar ook niet aan.Twazerty schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:54:
Aan het begin van de stream heeft hij 20 seconden nodig om op 1080p te komen, maar bij het spoelen niet. Dus het begin spoel ik meestal weer terug zodat ik dat iig in 1080p kan zien.
Verwijderd
Gisteravond ook begonnen aan een maand Netflix op proef. Via de PS3 verliep alles vlotjes en we hebben vrijwel direct een film opgestart die ook zonder haperingen afspeelde. Het was verder nog wel even zoeken. Hoewel het aanbod misschien niet voldoende is voor een ieder, hebben wij zelf al wat films en series zien staan, die we nog niet gezien hebben (Homeland, Dexter en de series van Netflix zelf).
Verwijderd
heb sinds een paar dagen ook een chromecast, de beste netflix ervaring voor de TV (heb ook apple TV en Netlix app in LG Home Theater).Fivel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:59:
[...]
Sinds gisteren in het bezit van een chromecast. Dit werkt echt geweldig, zowel met pc als mobiel.
Via chromecast is alles in HD (lijkt super HD), ook series zoals House of Cards en the Killing, die in mijn windows 8 app niet hoger komen dan 1750 (maximale stand in de stream manager).
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 13:51 . Reden: fout ]
Ik heb geen vergelijksmateriaal op de TV, maar vind die Chromecast perfect voor wat het moet doen. Het is snel en super scherp. Ook lekker dat je eerst rustig op je tablet of phone kan browsen.heb sinds een paar dagen ook een chromecast, de beste netflix ervaring voor de TV (heb ook apple TV en Netlix app in LG Home Theater).
Via chromecast is alles in HD (lijkt super HD), ook series zoals House of Cards en the Killing, die in mijn windows 8 app niet hoger komen dan 1750 (maximale stand in de stream manager).
Maar even voor mijn beeld: die Chromecast heeft zelf geen UI toch? Dus hij werkt enkel icm een Android tablet + telefoon? Of kan je op de TV ook door Netflix bladeren?
Klopt, met je Android/OS/pc kan je door netflix bladeren en film die je wilt zien casten naar de Chromecast.Magnetic_Man schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:02:
Maar even voor mijn beeld: die Chromecast heeft zelf geen UI toch? Dus hij werkt enkel icm een Android tablet + telefoon? Of kan je op de TV ook door Netflix bladeren?
Lijkt me op zich ook wel wat zo'n chromecast, maar volgens mij stuurt m'n tv slechts 2.0 door naar m'n receiver en geen 5.1/7.1 . Toch maar eens uitzoeken/proberen.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:43:
[...]
heb sinds een paar dagen ook een chromecast, de beste netflix ervaring voor de TV (heb ook apple TV en Netlix app in LG Home Theater).
Misschien niet het meest relevant voor dit topic, maar waar hebben jullie de Chromecast vandaan geimporteerd?
Die ene, met die snor
Google Chromecast - Waar te krijgen?Tjado schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:27:
Misschien niet het meest relevant voor dit topic, maar waar hebben jullie de Chromecast vandaan geimporteerd?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Soms klopt Moreflicks echt niet.. 
Insidious is te zien in ieder geval op de Canadese Netflix, maar is niet te zien in de resultaten bij Moreflicks. (alleen iTunes)
Insidious is te zien in ieder geval op de Canadese Netflix, maar is niet te zien in de resultaten bij Moreflicks. (alleen iTunes)
Jup hier doet House of Cards het ook weer in HD, net de laatste paar afleveringen afgekeken, erg leuke serie. Het is me nu duidelijk hoe bagger de klantenservice van Netflix is, de laatste medewerker vertelde me dat het een technische fout was die waarschijnlijk nog minstens een week zou duren, die er voor vertelde me dat ze de rechten er niet voor hadden en die weer daarvoor vertelde me dat het aan mijn pc en proxy gebruik lag. Nja het werkt in iniedergeval weer, dus ik kon mooi nog ondertitels gebruiken bij de laatste paar afleveringen.Quad schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:23:
Perfect! House of Cards heeft weer HD in browser.
Direct huge verschil met een uur geleden.
* Quad aflevering 10 verder kijken doet.
Verwijderd
Komop man, je zit te zeiken om te zeiken, je lijkt wel een oud zuur mannetje. Het werkt, geniet ervan en anders stop je ermee. Maar om nu pagina naar pagina te blijven zeiken over iets waar iedereen redelijk tot heel tevreden over is?Mithrildor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 01:47:
Het is me nu duidelijk hoe bagger de klantenservice van Netflix is
Ze hebben je notebene aangegeven dat het een week kon duren, binnen een week opgelost en dan is het nog niet goed

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 07:59 ]
Idd , niet zo zeuren!
Ik maak op mijn aTV3 gebruik van de DNS (109.123.x.x) om in de Amerikaanse netflix store te komen. Gisterenavond was ie erg traag , niet bufferen , maar kwaliteit was erg laag en duurde lang voordat serie opstartte. Mijn ouders hadden gisteren met de aTV2 ook dat ze geen content meer konden afspelen (NL Netflix). Allebei hebben we Ziggo 60Mbit. Jullie ook last van?
Wat me ook opvalt, het trukje om in de amerikaanse netflix store te komen ( wijzigen dns ) werkt wel op mijn aTV3 , maar niet op mijn aTV2. Ook niet bij mijn ouders. Opzich niet zo boeiend. Maar als ik op mijn aTV3 dan naar Breaking Bad kijk ( amerikaanse content ) , dan kan ik daarna op mijn aTV2 dat ook verder kijken
terwijl deze naar de nederlandse netflix connect. Toch wel leuk
Ik maak op mijn aTV3 gebruik van de DNS (109.123.x.x) om in de Amerikaanse netflix store te komen. Gisterenavond was ie erg traag , niet bufferen , maar kwaliteit was erg laag en duurde lang voordat serie opstartte. Mijn ouders hadden gisteren met de aTV2 ook dat ze geen content meer konden afspelen (NL Netflix). Allebei hebben we Ziggo 60Mbit. Jullie ook last van?
Wat me ook opvalt, het trukje om in de amerikaanse netflix store te komen ( wijzigen dns ) werkt wel op mijn aTV3 , maar niet op mijn aTV2. Ook niet bij mijn ouders. Opzich niet zo boeiend. Maar als ik op mijn aTV3 dan naar Breaking Bad kijk ( amerikaanse content ) , dan kan ik daarna op mijn aTV2 dat ook verder kijken
www.degroot-it.nl
Nope, geen last van met ATV2.Mijn ouders hadden gisteren met de aTV2 ook dat ze geen content meer konden afspelen (NL Netflix). Allebei hebben we Ziggo 60Mbit. Jullie ook last van?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.