Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Rinzwind schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 23:20:
Voor wie zich stoort aan gele ondertiteling in een halfdoorzichtige box op de apple tv.... Iedereen dus... De oplossing is nabij. Gek genoeg is de Engelse ondertiteling wel wit. Maar de oplossing is menu toegankelijkheid te openen op de apple tv en daar een nieuwe stijl aan te maken. Helvetica, wit, achtergrond 0% ondoorzichtig, tekstrand schaduw. Ben blij dat dat mogelijk is want stoorde me best aan die knalgele ondertiteling met halfdoorzichtige box erom heen...
Bedankt voor de tip! De gele letters met ander lettertype zien er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:53

Twazerty

AVCHDCoder developer

Waarom maakt Netflix het bitrate test filmpje niet beschikbaar in NL? veel handiger. Ik kom met de WD TV Live 2011 nu niet hoger als 3850 Kbps @ Ziggo. Had gehoopt op meer, al is op 3850 het beeld best goed.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twazerty schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:12:
Waarom maakt Netflix het bitrate test filmpje niet beschikbaar in NL? veel handiger. Ik kom met de WD TV Live 2011 nu niet hoger als 3850 Kbps @ Ziggo. Had gehoopt op meer, al is op 3850 het beeld best goed.
Naar mijn weten kan je de bitrate helemaal niet meten met de wd tv live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 11:41
Hoe kunnen jullie de bitrate zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

Ik zit ook bij Ziggo en ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit bij de series die ik kijk erg goed is. Zowel op de laptop (Win8 app) als op de 40" smart led tv. Niet Bluray, maar dat gaat ook niet echt (45gb per 2u film??).

Ik ga binnenkort verhuizen en heb net te horen gekregen dat Ziggo niet beschikbaar is in mijn volgende huis... Welke provider moet ik dan nemen? Hoe is de kwaliteit @ Tele2 of Telfort?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Net even snel House of Cards en Orange is the New Black aangeklikt en de beeldkwaliteit zag er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:58:
Ik ga binnenkort verhuizen en heb net te horen gekregen dat Ziggo niet beschikbaar is in mijn volgende huis... Welke provider moet ik dan nemen? Hoe is de kwaliteit @ Tele2 of Telfort?
Geen kabel of glas beschikbaar? Met adsl moet je in iedergeval even uitzoeken welke snelheid je kan halen in de praktijk.

Mijn broer kijkt met telfort op de ipad en die hoor ik niet klagen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
Dolby Digital + , Icm PS3 Netflix en een Marantz NR1402 geeft een slecht glitchend geluid.
Als ik DD+ uitschakel op de ps3 krijg ik gewoon Dolby Digital en zuiver geluid.
Zover ik weet ondersteunt de Marantz en de PS3 gewoon Dolby Digital +.
(Er komt ook netjes DD+ op het display te staan)

Iemand de zelfde ervaring of iemand die weet hoe het komt? :+

[ Voor 7% gewijzigd door h4ze op 22-09-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:31:
[...]

Geen kabel of glas beschikbaar? Met adsl moet je in iedergeval even uitzoeken welke snelheid je kan halen in de praktijk.
Het is een huis redelijk centraal in een redelijk grote stad. Ik verwacht wel 25mbit+ met vdsl2.
Mijn broer kijkt met telfort op de ipad en die hoor ik niet klagen.
Ipad 3+? Retina?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Heeft iemand anders er last van dat sommige shows wel in HD afspelen (Dexter, Orange is the New Black), maar ander shows (zoals House of Cards) niet in HD willen afspelen?

Rep blijft maar zeggen dat het aan mijn proxy ligt (die overigens uitstaat), terwijl ik daar nooit mee problemen mee heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:53

Twazerty

AVCHDCoder developer

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:39:
[...]

Naar mijn weten kan je de bitrate helemaal niet meten met de wd tv live?
triesvan schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:40:
[...]

Zo dus:
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:07:
[...]

SuperHD<>1080p, dat misverstand heb ik hier nu al een paar keer gelezen.

'gewoon' hd bij netflix is 1920x1080 bij een bitrate van 3850 kbps. Dat kun je dus krijgen ook zonder provider die de superhd peering ondersteunt.

In het geval van superhd is de bitrate simpelweg hoger, 4300 tot 5800 kbps (5800 is de max). Het feit dat er 1080p video wordt weergegeven betekent dus nog niet dat je superhd ontvangt.

In de amerikaanse netflix kun je dit testen door 'Example short 23.976' op te zoeken in netflix, die geeft een overlay met de resolutie en bitrate. De PS3 en win8 app schijnen ook bitrate te kunnen weergeven, maar dat heb ik niet getest.

[ Voor 9% gewijzigd door Twazerty op 23-09-2013 00:48 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

Kom nu wel toch tegen dat ik in blader menu telkens dezelfde films tegenkom. En meeste ken ik dan al of heb ik geen interesse in.

Laatst kwam ik op spotnet diverse films van pre 2010 tegen. Geen van die waren beschikbaarop Netflix, dat is dan toch erg jammer. :(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:39
triesvan schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:40:
[...]

Op Windows kan het ook door op CTRL-ALT-SHIFT-S te drukken of door ALT-SHIFT-<klik op video> en je krijgt een menu te zien waar je "A/V Stats" of "Stream Manager" kan kiezen.

Ik heb geen Mac, maar daar kan het blijbaar ook met CTRL-OPT-SHIFT-S of met SHIFT-OPT-<klik op video>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Net even dat Mediahint gebruikt. Werkt goed, Breaking bad was zo beschikbaar. Wel vreeemd om te zien dat alle omschrijvingen en dergelijke text voor Breaking bad wel gewoon in het Nederlands beschikbaar zijn, maar dat we het niet mogen kijken :( Licenties......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kwastie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:01:
[...]
Probeer eens Pipelight, Silverlight voor Linux (d.m.v. Wine)
Veel Silverlight apps doen het prima. Maar als ik een Netflix stream wil openen krijg ik het volgende bericht:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AUbv1Hl.png

Pipelight - Silverlight in Linux browsers

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverlight heeft ondersteuning voor e.e.a. aan DRM volgens mij, en veel zo niet alle Linux alternatieven hebben dit niet. Ik kan me vaag herinneren dat dit met Moonlight een issue was toen ik dat wou gebruiken i.c.m. uitzendinggemist.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@hierboven;

Speciaal voor DRM is er dus Pipelight, die piped Silverlight naar de echte Silverlight die op Wine draait.
Dat is de manier voor Netflix op Linux, maar ik krijg het met bovenstaande foutmelding dus niet aan de praat.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:15:
Net even dat Mediahint gebruikt. Werkt goed, Breaking bad was zo beschikbaar. Wel vreeemd om te zien dat alle omschrijvingen en dergelijke text voor Breaking bad wel gewoon in het Nederlands beschikbaar zijn, maar dat we het niet mogen kijken :( Licenties......
Ze vertalen alleen series die eraan komen, met andere woorden: breaking bad binnenkort op netflix nl
Twazerty schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:47:
In de amerikaanse netflix kun je dit testen door 'Example short 23.976' op te zoeken in netflix, die geeft een overlay met de resolutie en bitrate.
Mmm, bij mijn wd deed hij dat niet toen ik het teste, maar ik zag later dat er meerdere example filmpjes zijn. Ik ga er nog eens naar kijken deze week.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:50:
Ze vertalen alleen series die eraan komen, met andere woorden: breaking bad binnenkort op netflix nl
Cool! Ik heb er nog nooit één aflevering van gezien maar het schijnt een heel goede serie te zijn.

Met Dexter het zelfde, had ik ook nooit gezien, ben ik nu op Netflix aan het kijken. Echt een goede serie, heerlijke muziek erbij. Wat mij betreft is Netflix het geld van de volgende maand zeker waard. :)

Mijn dochter heeft zich ook al lekker uitgeleefd, met neefje en nichtje Chicken Run en My Little Pony gekeken. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 23-09-2013 20:29 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Even naar Hulu Plus gekeken maar daar zit gewoon reclame in de series. Kansloos concept dan in mijn ogen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Sando schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:50:
Speciaal voor DRM is er dus Pipelight, die piped Silverlight naar de echte Silverlight die op Wine draait.
Dat is de manier voor Netflix op Linux, maar ik krijg het met bovenstaande foutmelding dus niet aan de praat.
Anders even Netflix Desktop proberen. Het komt op hetzelfde neer als Pipelight, maar misschien krijg je dit wel aan de gang. Geen idee welke distro je gebruikt, maar hier werkt het in ieder geval redelijk goed onder Debian.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gé Brander schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:54:
Even naar Hulu Plus gekeken maar daar zit gewoon reclame in de series. Kansloos concept dan in mijn ogen.
Dat is echt heel heel storend, nog storender voor mij persoonlijk dan een avond SBS6 kijken inclusief reclames. Het grootste nadeel is ook nog eens dat je niet kan doorspoelen langs de reclames.

Ik zat een serie te kijken, was op 30 minuten gestopt en wilde wat later de laatste 10 minuten kijken. Dus ik dacht: dan spoel ik door. Maar dan kom je bij reclame break 1 op 12 minuten, doorspoelen kan niet, je moet eerst 2 reclames zien, daarna bij 26 minuten weer reclame, dit keer 3 stuks waarvan 2 hetzelfde als het 1e blok en dan kom je bij 39 minuten nog een reclameblok tegen met 1 reclame en toen kon ik de laatste 10 minuten zien van de serie :X

Heb het toen ook weer opgezegd, zonde van de 3 maanden kaart die ik met moeite kon activeren, 35 euro weggegooid. Downloaden is in dit geval veel fijner, kost je evenveel tijd als het kijken van die reclames in een serie en is een stuk beter voor je gemoedstoestand. Het zijn namelijk echt heel irritante Amerikaanse flutreclames waar je als Nederlander niet om kan lachen of wat dan ook. Een pijnlijke zit om daar doorheen te komen, ook al loopt er een tellertje af en duurt het maar iets van 1 minuut per keer.

Oudere zaken hebben trouwens wel minder reclames dan nieuw materiaal.
Mx. Alba schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:28:
Mijn dochter heeft zich ook al lekker uitgeleefd, met neefje en nichtje Chicken Run en My Little Pony gekeken. :D
Hier zijn ze helemaal gek van de blote billen monsters of de blote billen beesten (of hoe die serie ook heet). Kende hem niet, maar mijn kids zingen gewoon dat lied al mee en kennen die serie al van begin tot eind 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Dit is trouwens een gratis DNS om het Amerikaanse aanbod te bekijken:
109.123.111.24

En je kan op http://www.moreflicks.com/ kijken welke films of series in welke landen op Netflix staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb nog weinig Netflix gebruikt. Op mijn laptop krijg ik slechts lelijke DVD kwaliteit of zoiets. Die lage bitrate Netflix HD kan mijn laptop ook wel aan maar die krijg ik niet voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:06:
Nou ik heb nog weinig Netflix gebruikt. Op mijn laptop krijg ik slechts lelijke DVD kwaliteit of zoiets. Die lage bitrate Netflix HD kan mijn laptop ook wel aan maar die krijg ik niet voorgeschoteld.
Heb je de kwaliteit al eens ingesteld op de website van Netflix? Standaard staat die geloof ik op "Good quality", dat even veranderen naar "Best quality".

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Overigens doen een aantal series het op dit moment niet in HD (zoals House of Cards), dus daardoor kunnen een aantal series hele slechte kwaliteit hebben. Volgens de medewerker van Netflix waren ze er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

XanderDrake schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:58:
[...]

Ik zit ook bij Ziggo en ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit bij de series die ik kijk erg goed is. Zowel op de laptop (Win8 app) als op de 40" smart led tv. Niet Bluray, maar dat gaat ook niet echt (45gb per 2u film??).

ik heb bewust geen ziggo internet maar internet + bellen van telfort. (ziggo wel beschikbaar maar internet + bellen v telfort + Tv van ziggo incl Extra + pakket is 10 euro goedkoper dan alles in 1 van Ziggo ex het extra plus tv pakket)
bij mij werkt het allemaal prima (ipad,Win8,WDLive)

heb 12 - 16 Mbit.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:06:
Of probeer de bitrate handmatig op te schroeven via de Stream Manager (zie mijn eerder bericht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Is er al een apart topic over welke hardware je kunt gebruiken om Netflix te kunnen bekijken? Ik zie vanalles voorbij komen van Apple TV naar Android HDMI sticks en ik zie door de bomen het bos niet meer. En dan wordt er tussendoor ook nog over de content gesproken dus onoverzichtelijk soms :)

En indien dat er niet is, is er behoefte aan zo'n topic?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Goed idee, misschien opsplitsen in Netflix - hardware en Netflix - content ofzo?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Ja, lijkt me een goed plan. Ben zelf bijvoorbeeld ook nog op zoek naar een goede manier om netflix op mijn niet zo smart tv te krijgen. Werk nu met een desktop, maar dat hapert nogal, terwijl mijn Lumia 920 en Tab 2 alles prima streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:17
Welke info kun je niet vinden op https://signup.netflix.com/watch over de hardware? Edit: verkeerd gelezen, die site bevat amper info over ondersteuning per apparaat...

Er zijn inderdaad tig soorten Andorid sticks, maar ze draaien allemaal via de Android-app. Voor de meeste mediaspelers kun je met een simpele Google zoektocht vinden of ze Netflix ondersteunen, zelfde geldt voor smart-tv's.

De content van Netflix bespreken op GoT is volgens mij vrij simpel: de Nederlandse content staat hier https://signup.netflix.com/browseselection. Manieren bespreken om ook andere bibliotheken van Netflix te bekijken in Nederland valt een grijs gebied op GoT, zie topic warning onder aan deze pagina.

Als tip voor wie niet zo goed weet hoe Netflix op een simpele tv te krijgen, pricewatch: Western Digital TV Live (2011). Heb ik zelf ook, werkt prima via wifi (ADSL verbinding) en voor € 80 heb je ook gelijk een apparaatje dat 99% van filmformaten aankan.

[ Voor 32% gewijzigd door driedees op 24-09-2013 14:47 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een Windows 7 PC/HTPC vertellen of ze House of Cards in HD kunnen afspelen? Ik krijg het niet voor elkaar met win7 en chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

driedees schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:18:
Welke info kun je niet vinden op https://signup.netflix.com/watch over de hardware? Er zijn inderdaad tig soorten Andorid sticks, maar ze draaien allemaal via de Android-app. Voor de meeste mediaspelers kun je met een simpele Google zoektocht vinden of ze Netflix ondersteunen, zelfde geldt voor smart-tv's.
Ik zou het wel prettig vinden wanneer ik ervaringen van mensen met de verschillende devices kan lezen, dat maakt het wellicht makkelijker om een keuze te maken tussen Chromecast, WD TV Play, Android TV sticks, of toch maar gewoon met een HDMI-kabeltje mijn laptop aansluiten op mn TV.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Inderdaad, de ervaring van anderen hecht ik veel waarde aan. Meer dan een review op een site die 9 v/d 10 keer betaald is.

Overigens is de Netflix site niet eens compleet want de WD TV Live of WD TV Play staan er al niet tussen terwijl die wel werken blijkbaar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:24:
Kan iemand met een Windows 7 PC/HTPC vertellen of ze House of Cards in HD kunnen afspelen? Ik krijg het niet voor elkaar met win7 en chrome.
Zie:
aex351 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:29:
Vandaag aflevering twee van House of Cards gekeken. Ik vind de beeldkwaliteit matig tot slecht. Blijkt dat die serie een maximale bitrate heeft van 1750 op de PC/Laptop. Wat bij lange na geen DVD kwaliteit is. Voor een serie dat van Netflix zelf is vind ik dit behoorlijk tegenvallen. Toevoeging: Amerikaanse Netflix heeft voor deze serie wel een bitrate van 3000, wat beter is maar nog steeds ver van goed/perfect.
Heb je dus al geprobeerd via de Amerikaanse Netflix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
L1nt schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:34:
Overigens is de Netflix site niet eens compleet want de WD TV Live of WD TV Play staan er al niet tussen terwijl die wel werken blijkbaar.
Oh ja, dat is wel gek inderdaad dat WD niet genoemd wordt op de site. Ik heb tot nu toe al m'n vragen kunnen beantwoorden met dit topic, het [Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011) en de FAQ op Netflix. Kan me wel voorstellen dat het allemaal veel informatie is in het begin en een zetje in de goede richting handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Welke info kun je niet vinden op https://signup.netflix.com/watch over de hardware? Er zijn inderdaad tig soorten Andorid sticks, maar ze draaien allemaal via de Android-app. Voor de meeste mediaspelers kun je met een simpele Google zoektocht vinden of ze Netflix ondersteunen, zelfde geldt voor smart-tv's.
[knip]
Via bovenstaande link kom je toch alleen maar op een algemene fabrikanten-pagina uit (als de link al werkt), en dan nog moet je zelf uit gaan zoeken wel apparaat wel of niet door Netflix wordt ondersteund. Veel wijzer wordt je daar dus niet, of zie ik nog wat over het hoofd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
hardware-lover schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:40:
Via bovenstaande link kom je toch alleen maar op een algemene fabrikanten-pagina uit (als de link al werkt), en dan nog moet je zelf uit gaan zoeken wel apparaat wel of niet door Netflix wordt ondersteund. Veel wijzer wordt je daar dus niet, of zie ik nog wat over het hoofd?
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht echt dat ik via Netflix een lijstje had gevonden met ondersteunde apparaten. De lijst waar ik naar link is inderdaad weinig informatief... Heb alleen echt geen idee meer waar ik toen een lijstje/overzicht vandaan had.

Overzicht op Wikipedia US - maar dat was 'm ook niet... Ik zoek even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn meer dan 1000 apparaten die netflix afspelen kwam naar voren in dat filmpje van tweakers over netflix laatst...

Dus dat wordt een lange openingspost als die lijst erin komt :P

Verder komt er amper wat nieuws uit. Echt maar 6 films in 2 weken tijd...
Zelf kijk ik trouwens nu pitmaster op de usa netflix, een serie over barbeque wedstrijden :9

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 09:50
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:50:
*knip

Verder komt er amper wat nieuws uit. Echt maar 6 films in 2 weken tijd...
Zelf kijk ik trouwens nu pitmaster op de usa netflix, een serie over barbeque wedstrijden :9
Netflix al uitgespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naast breaking bad komt downtown abbey naar de nl netflix, hoop dat er meer Engelse kostuumdrama series komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Phantoman schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:55:
Heb je dus al geprobeerd via de Amerikaanse Netflix ?
Ja, op de Amerikaanse Netflix is de serie House of Cards te bekijken met een bitrate van 3000. Dit valt volgens Netflix in de categorie HD. SuperHD (hogere bitrate) is voor zover ik weet niet mogelijk via de browser. Ik zou het fijn vinden wanneer Netflix te intergreren valt in een eigen HTPC. Maar tot dusver is dat bijna niet mogelijk. Waardoor je genoodzaakt bent om een extern apparaat te gebruiken of Windows 8 met de Netflix app.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:03:
naast breaking bad komt downtown abbey naar de nl netflix, hoop dat er meer Engelse kostuumdrama series komen.
Bron? Want zou wel mooi zijn! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Bron is meer dat BrBa op de Amerikaanse al Nederlandse vertaling heeft (qua plot tekst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003

Kluus

Gang is alles

Klopt het nu dat Netflix (via ps3) geen 24p kan afspelen op een tv die dit ondersteund? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar, of kan er ergens wat ingesteld worden? Voor series zit ik er denk ik niet mee, maar voor sommige films wel jammer.

Ik moet ook nog eens een hele film afkijken, maar tot nu toe had ik het gevoel dat het geluid en beeld niet gelijk loopt.

Verder verder ziet het er vet uit, bovendien kan ik voor de Caiway gebruikers bevestigen dat hier ook super HD afgespeeld wordt!

[ Voor 50% gewijzigd door Kluus op 24-09-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Pistolebob schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:55:
109.123.111.24

En je kan op http://www.moreflicks.com/ kijken welke films of series in welke landen op Netflix staan.
d:)b

nice! werkt perfect hier op mijn samsung tv :*)

@ hieronder:
werkt hier. Zie bv. alle Star Trek series ineens in mijn lijstje staan ... de NL netflix heeft dat niet

[ Voor 14% gewijzigd door Yucko op 24-09-2013 20:46 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
Pistolebob schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:55:
109.123.111.24
Is dit echt gratis of heeft playmoTV een foutje gemaakt ? Zij gebruiken nl. hetzelfde ip-adres: http://playmo.tv/setup/windows-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:18:
Bron is meer dat BrBa op de Amerikaanse al Nederlandse vertaling heeft (qua plot tekst).
Downtown abbey ook, zit nog meer tussen, maar het is rotwerk om ze zo eruit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Wat ik zo snel gevonden heb:

Breaking Bad (zowiezo seizoen 1 t/m 5.8)
Mad Men _/-\o_ (seizoen 1 t/m 5)
Avengers
Parker
The Expandables 2
Conan

Ik probeer deze lijst nog aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
tweeny schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:36:

Avengers
Parker
The Expandables 2
Conan

SpongeBob SquarePants: The Movie :P
Phantoman schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:44:
[...]

Is dit echt gratis of heeft playmoTV een foutje gemaakt ? Zij gebruiken nl. hetzelfde ip-adres: http://playmo.tv/setup/windows-7.
Het zou best een foutje kunnen zijn, maar het werkt in ieder geval nu..
En anders zoeken we een nieuwe gratis DNS :)

[ Voor 35% gewijzigd door Pistolebob op 24-09-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Hoe krijgen jullie Nederlandse ondertitels op de Amerikaanse Netflix versie? In mijn browser kan ik alleen voor Engels (CC) kiezen als ik op de Amerikaanse versie van Netflix zit.

EDIT: Niet goed gelezen dat het slechts om de korte samenvatting gaat, jammer.

[ Voor 18% gewijzigd door Mithrildor op 24-09-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Ik zie geen downton abbey op de us netflix?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Yucko schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:50:
Ik zie geen downton abbey op de us netflix?
Dat is blijkbaar op de UK netflix met Nederlandse beschrijving:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49172963/downton.PNG

Er is nog maar 1 aflevering van seizoen 3 vertaald, en van seizoen 2 allemaal behalve 1, dus het is nog niet af :P

[ Voor 17% gewijzigd door Pistolebob op 24-09-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet jullie niet op ideeen brengen :P

Mad men had ik zelf nog niet ontdekt, erg tof.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:50:
[...]

Firefly idem ditto. Kan nog leuk worden :) Ik ga mijn abbo aanhouden

Walking Dead heeft dan weer geen NL text, waarschijnlijk omdat ie gewoon op NL TV komt bij Fox HD en daarom niet naar Netflix komt. X-files ook niet.

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:07:
Walking Dead heeft dan weer geen NL text, waarschijnlijk omdat ie gewoon op NL TV komt bij Fox HD en daarom niet naar Netflix komt. X-files ook niet.
Zitten de x-files bij Fox?

X-files is wel een mooie aanrader als je USA netflix kan benaderen, ik heb al wat episodes gezien de afgelopen tijd, kwaliteit is ondanks de oudheid wel goed te doen.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik weet dat het een beetje een grijs gebied is, maar hier werken de andere DNS servers niet icm de netflix metro app in Windows 8. Meer mensen last van?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Op een andere note: als Breaking Bad op Netflix NL komt dan is het een hele goed deal. De DVD box voor seizoen 1 t/m 4 kost maar liefst €100!! Das een jaar Netflix abbo. Op Netflix is de kwaliteit hoger, kan je het ook kijken op al je dvd-speler-loze apparaten en staat tevens Seizoen 5 erbij. Dus alleen al daar is het geweldig voor (als je BB nog niet gezien hebt zoals moi).

Tuurlijk, je kan alles downloaden met Sickbeard of torrents. Maar dat blijft brooddiefstal. DVD box kopen vs Netflix is iig een duidelijke zaak...

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
Als tip voor wie niet zo goed weet hoe Netflix op een simpele tv te krijgen, pricewatch: Western Digital TV Live (2011). Heb ik zelf ook, werkt prima via wifi (ADSL verbinding) en voor € 80 heb je ook gelijk een apparaatje dat 99% van filmformaten aankan.
Daar is niet iedereen het mee eens:
productreview: Western Digital TV Live (2011) review door Twazerty

• tweeny
tweeny schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:36:

Avengers
Parker
The Expandables 2
Conan

Spongebob the movie
Firefly
Downtown abey

Deze staan al op de Nederlandse Netflix bij personaliseren! (alleen je kan ze nog niet kijken)
Breaking bad
Mad Men

Weeds
Heroes
Masterpiece Classic: Pride and Prejudice
Battlestar Galactica

Ik blijf mijn abonnement voorlopig wel houden

Verwijderd

Twazerty is wel extreem kritisch, zal niet opgaan voor 99% van de gebruikers. Sinds 2011 dat de speler op de markt is is er niemand zo kritisch hier op tweakers geweest als Twazerty. Twazerty is inmiddels in contact met WD om net als mij beta tester te worden en deze zaken met WD's ontwikkelaars direct te bespreken.

Ik schat echt in dat 99% van de gebruikers de zaken die Twazerty aanhaalt niet relevant vinden voor het kijkgenot.

Ik wil er verder niet teveel op ingaan omdat ik zaken veel minder kritsch bekijk (en de zaken die hij als vervelend ervaart ook niet wil bagitaliseren), maar aangezien het hier over Netflx gaat: de problemen die Twazerty aanhaalt spelen met bijna ALLE netflix apparaten, het is dus zeker geen WD probleem en zal je met alle mediaspelers die Netflix draaien hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 11:30 ]

• driedees
Twazerty is een zeer kritische mediakijker, in het WD TV Live-topic heeft hij ook uitgebreid uitgelegd wat hem stoort. Hij weet precies wat hij wil en waar een apparaat aan moet voldoen, de WD TV Live is voor hem dan ook "waardeloos". De andere reviews van Tweakers zijn echter allemaal prima en na 45 beoordelingen staat dat ding op 4,5 ster. Ik heb dat ding zelf en ook aan anderen aangeraden, prima ding.

Jammer dat Netflix NL niet Lilyhammer heeft, dacht dat het ook een Netflix Original was. Wel leuk om de nieuwste Breaking Bad te kunnen streamen :) De documentaires bevallen me ook wel, merk dat ik die eigenlijk het meeste kijk.

Verwijderd

Lol driedees, 2 users 1 gedachte. En het zou natuurlijk tof zijn als met de hulp van Twazerty alles nog beter gaat werken, aangezien hij zelf developer is en ook software ontwikkeld voor video conversies is het mooi dat hij nu rechtstreeks met de ontwikkelaars van WD zelf kan stoeien, daar heeft iedereen baat bij.

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:03:
Zou tof zijn. Mis sowieso een beetje de engelse kwaliteitstelevisie van iTV en BBC (al zit er wel een hoop van BBC tussen). Daarbij ben ik momenteel nog overgelaten aan het downloaden. (overigens heb ik net vorige maand een Boxset van Luther gekocht, die ook gewoon bij Netflix te zien is ;( )

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:35:
Zou tof zijn. Mis sowieso een beetje de engelse kwaliteitstelevisie van iTV en BBC (al zit er wel een hoop van BBC tussen). Daarbij ben ik momenteel nog overgelaten aan het downloaden. (overigens heb ik net vorige maand een Boxset van Luther gekocht, die ook gewoon bij Netflix te zien is ;( )
als je naar netflix uk kan gaan, dan heb je een fantastische sectie BBC / Britse TV. Daar kan je je heel lang mee vermaken. Als dat nu 1 op 1 overgezet zou kunnen worden... Vooral voor die series met die kostuumdrama's zijn NL subs wel fijn, zeker als ze in ouderwets Engels spreken.

Op netflix uk heb ik trouwens wat kostuumdrama's die er beter uitzien dan de originelen die ik bij bol.com heb gekocht met nl subs 8)7 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 11:37 ]

• driedees
@ Dikkiedikdik Grappig idd! Het is uiteraard mooi dat er gebruikers zijn zoals Twazerty: bereid om hun ervaringen zeer uitgebreid te delen en ook nog eens meedenken aan oplossingen. Daar heeft inderdaad iedereen baat bij.

Ben ook positief verbaasd hoe goed de aanbevelingen zijn die Netflix doet, heb echt bijna nooit dat ik een aanbevolen show/film helemaal niks vindt. Met zo'n eBay code kan ik de komende 4 maanden vooruit, maar zou Netflix niet willen zonder een Unblock-US account. De NL catalogus is mij te beperkt.

Verwijderd

driedees schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:37:
Ben ook positief verbaasd hoe goed de aanbevelingen zijn die Netflix doet, heb echt bijna nooit dat ik een aanbevolen show/film helemaal niks vindt.
Dat is inderdaad heel goed. Het probleem is alleen dat ik voor netflix usa al meer dan 191 titels heb die ik wil kijken en dat loopt alleen maar op. Volgens mij mag je 250 titels bewaren, dus ik moet nog even zien hoe ik dat ga oplossen. Ik wil eigenlijk een beter systeem hebben dan netflix heeft. Het liefst op de ipad een app ofzo. Daar ga ik nog naar op zoek. Ik kan nu bijv. niet van andere landen een lijst maken. Alleen bij netflix canada zie ik ook mijn lijst, maar kan ik er niks opzetten. In nederland is mijn lijst weg, in engeland ook. Dat is nog niet ideaal.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

shoombak schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:41:
Ik weet dat het een beetje een grijs gebied is, maar hier werken de andere DNS servers niet icm de netflix metro app in Windows 8. Meer mensen last van?
Ik iig niet.

Testing, one, two ...

• tweeny
Nog een aanvulling in films die al vertaald zijn naar Nederlands:

Da Vinci Code
Angels & Demons
Salt
Inside Man
The Mummy
Van Helsing
Hellboy
3:10 to Yuma
2012
Prince of Persia: The Sands of Time
Resident Evil: Apocalypse
The Haunting in Connecticut
Dawn of the Dead
Grindhouse: Death Proof
Let Me In
The Talented Mr. Ripley
The Number 23
The Interpreter
The Tourist
The Constant Gardener
The 40-year-old-virgin
Zombieland

En vast nog wel een aantal meer

• TripleQ
  • Niet online
Breaking Bad seizoen 5 wordt op dit moment uitgezonden op Film1. Ze zijn daar nu bij aflevering 15 aangekomen volgens mij. (seizoen 5 heeft 16 afleveringen), dus hierna nog 1tje

En 'on-demand' staat er over die aflevering:
Film1 On Demand

Breaking Bad seizoen 5, aflevering 15 is te zien van 29 september 2013 t/m 9 december 2013.
Geen idee hoe dat rechten-technisch zit, maar ben bang dat we voor die tijd niks op Netflix te zien gaan krijgen

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003

Kluus

Gang is alles

tweeny schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:28:
[...]

Spongebob the movie
Firefly
Downtown abey

Deze staan al op de Nederlandse Netflix bij personaliseren! (alleen je kan ze nog niet kijken)
Breaking bad
Mad Men

Weeds
Heroes
Battlestar Galactica

Cool, BSG zat ik ook al op te hopen! O-)

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier met een plugin voor Chrome zonder problemen toegang tot de US Netflix. Aanbod is geweldig groot. Alleen zijn er diverse titels, die je alleen via Netflix kan krijgen, als je ook nog eens voor de DVD collectie gaat betalen a 7.99$. Dat is dan wel weer jammer.

Verwijderd

mystie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:10:
Hier met een plugin voor Chrome zonder problemen toegang tot de US Netflix. Aanbod is geweldig groot. Alleen zijn er diverse titels, die je alleen via Netflix kan krijgen, als je ook nog eens voor de DVD collectie gaat betalen a 7.99$. Dat is dan wel weer jammer.
Is de DVD verhuur dienst, dus dan krijg je dan DVD fysiek als je in de VS zou wonen.

• BamSlam_
  • Niet online
tweeny schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:28:
[...]

Spongebob the movie
Firefly
Downtown abey

Breaking bad
Mad Men

Weeds
Heroes
Battlestar Galactica

Man, ze vullen sneller aan dan ik kan kijken. Downton Abbey, Heroes en Battlestar Galactica, cool! En mijn Firefly DVD-box kan op Marktplaats :)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zei ik toch. Die eerste maand gratis is niet voor niets gratis, want er is nog niet veel content. Als er genoeg animo is voor Netflix dan komt er vanzelf content bij. Et voilà... :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• BamSlam_
  • Niet online
I second that. Die ervaring had ik ook met Spotify, ruim 3 jaar geleden. In het begin ontbrak er veel, nu mis ik nog wel dingen maar is het mijn hoofdbron van muziek.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
TjaBske schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:03:
[...]

Cool, BSG zat ik ook al op te hopen! O-)
Stargate Stargate :) >:)
BamSlam_ schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:47:
I second that. Die ervaring had ik ook met Spotify, ruim 3 jaar geleden. In het begin ontbrak er veel, nu mis ik nog wel dingen maar is het mijn hoofdbron van muziek.
Inderdaad hiero ook, thuis standaard via de ipad streamend naar de speakers spotify playlist met infinitie loop :P.
Altijd muziek aan in huis.

Nu nog zoals Netflix profilen en dan ben ik helemaal blij ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Mektheb op 25-09-2013 15:51 ]

• ChuckyDevil
SG1 en Atlantis graag. Dan kijk ik ze gewoon weer opnieuw, ondanks de DVD boxen compleet in de kast staan.

Verwijderd

BamSlam_ schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:42:
[...]

Man, ze vullen sneller aan dan ik kan kijken. Downton Abbey, Heroes en Battlestar Galactica, cool! En mijn Firefly DVD-box kan op Marktplaats :)
Mijn Collectors bluray box houd ik gewoon ;-)

Punt is dat als je ooit met Netflix stop je niets meer hebt. Ik blijf de betere series dan ook gewoon kopen op Bluray naast Netflix.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Ik ook als verzamelaar, alleen hoef ik ze nu niet meer uit het doosje te halen en kan ik ze streamen xD

Maar echt de must haves koop ik.

Verwijderd

Het lijkt me meer dan logisch dat in week 4 vanaf de start een shitload aan nieuw materiaal komt, anders gaat niemand betalen ervoor en blijft het bij de gratis maand. Maar ik zie veel materiaal wat ik nog wil zien, heerlijk.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
Enige jammere is dat je bij US netflix geen 'Mijn lijst/my list' meer ziet en ook niets kan toevoegen aan je 'My List'. Of had ik daarvoor ook een echt US account voor moeten aanmaken ?

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:53:
[...]

Mijn Collectors bluray box houd ik gewoon ;-)
Die is dan ook pas onlangs gereleased, de dvd-box heb ik al vele jaren in huis.
Punt is dat als je ooit met Netflix stop je niets meer hebt. Ik blijf de betere series dan ook gewoon kopen op Bluray naast Netflix.
Ik heb uiteraard een backup op mijn nas :)

Verwijderd

sverzijl schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:11:
Enige jammere is dat je bij US netflix geen 'Mijn lijst/my list' meer ziet en ook niets kan toevoegen aan je 'My List'. Of had ik daarvoor ook een echt US account voor moeten aanmaken ?
ik heb een usa account en heb mijn lijst weer niet in netflix nederland, heel irritant.

• sverzijl
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:14:
[...]

ik heb een usa account en heb mijn lijst weer niet in netflix nederland, heel irritant.
Jammer, dat lost het probleem dus ook niet echt op.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer

Breaking bad
Mad Men
Weeds
Heroes
Battlestar Galactica

Dan echt te bekijken zijn op NL netflix, ze staan er al op maar kan ze nog niet bekijke

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
ChuckyDevil schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:52:
SG1 en Atlantis graag. Dan kijk ik ze gewoon weer opnieuw, ondanks de DVD boxen compleet in de kast staan.
Precies, same here. Gewoon het gemak. Even die ene aflevering kijken (zo mag ik graag SG1 Window of Opportunity eens opzetten, hilarische aflevering), dat werkt zo relaxed op Netflix (al kom ik er nu achter dat je niet kunt zoeken op de titel van een aflevering.. eventjes doorgeven aan ze :P )

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
DaFrenk schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:44:
Precies, same here. Gewoon het gemak. Even die ene aflevering kijken (zo mag ik graag SG1 Window of Opportunity eens opzetten, hilarische aflevering), dat werkt zo relaxed op Netflix (al kom ik er nu achter dat je niet kunt zoeken op de titel van een aflevering.. eventjes doorgeven aan ze :P )
Precies, lekker relaxen!

Afbeeldingslocatie: http://iruntheinternet.com/lulzdump/images/gifs/stargate-jack-tealc-golf-window-of-opportunity-13569701028.gif

Tsja... kan ik niet laten natuurlijk :9

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:14:
[...]

Ik heb via mijn US account wel op me samsung android tablet "My List"

Via een willekeurige webbrowser heb ik deze lijst niet. Het lijkt dus app afhankelijk. Op mijn WD TV 2011 heb ik het nog niet getest.

[ Voor 13% gewijzigd door Morpheusk op 26-09-2013 10:50 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ChuckyDevil schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:52:
Zou ik ook gewoon bewaren. Er verdwijnen ook series en films van netflix. Ik heb geen idee of ze het doen als besparing of dat de rechten gewoon verlopen, maar er verdwijnen wel degelijk dingen, het kan dus zomaar zijn dat je een dvdbox verkoopt en vervolgens weer moet kopen omdat juist die serie van Netflix gaat.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ChuckyDevil
Ik verkoop niets inderdaad. Maar zal ook niet zo gauw weer wat nieuws kopen. Breaking Bad kriebelt wel om te kopen, maar ik wacht wel tot het gewoon beschikbaar is op Netflix. Ook al kan dat nog even duren.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ChuckyDevil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:08:
Ik verkoop niets inderdaad. Maar zal ook niet zo gauw weer wat nieuws kopen. Breaking Bad kriebelt wel om te kopen, maar ik wacht wel tot het gewoon beschikbaar is op Netflix. Ook al kan dat nog even duren.
Wel is het voordeel dat je kan wachten tot de verzamelbox uit is (of een leuke aanbieding), Friends heb ik toendertijd de volle mep voor betaald, nu is er een kleine bluray box (of dvdbox, serie is toch niet in HD geschoten) uit en die kan je voor een stuk minder oppikken.
Zo zal ik Breaking Bad ook wel eens kopen (2de hands Bluray box) en daarmee verdien ik Netflix weer als ware terug.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Morpheusk schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:46:
Ik heb via mijn US account wel op me samsung android tablet "My List"

Via een willekeurige webbrowser heb ik deze lijst niet. Het lijkt dus app afhankelijk. Op mijn WD TV 2011 heb ik het nog niet getest.
Op de ipad (zowel app als webbrowser) en wd tv live werkt het helaas niet zo, voor mij zijn er geen alternatieven.

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik had via ebay een 3 maanden cadeaubon gekocht en bij netflix geactiveerd zonder problemen. Maar nu kan ik in mijn account hierover niets meer terugvinden. Waar zou het moeten staan?

• sverzijl
Noreia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:28:
Ik had via ebay een 3 maanden cadeaubon gekocht en bij netflix geactiveerd zonder problemen. Maar nu kan ik in mijn account hierover niets meer terugvinden. Waar zou het moeten staan?
Dat zie je nergens staan. Blijft afwachten dus tot de gratis maand om is om te zien wat er dan gebeurd.

Is het trouwens ook mogelijk om ergens aan te geven dat je een serie al gezien hebt (zodat ie niet continu blijft verschijnen op je 'aanbevolen series'.) ?

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 10:19
sverzijl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:45:
[...]

Dat zie je nergens staan. Blijft afwachten dus tot de gratis maand om is om te zien wat er dan gebeurd.

Is het trouwens ook mogelijk om ergens aan te geven dat je een serie al gezien hebt (zodat ie niet continu blijft verschijnen op je 'aanbevolen series'.) ?
Bij de Amerikaanse site kan je als je met de muis over de film gaat aangeven dat je niet geïnteresseerd bent.
Weet niet of dat ook zo bij de Nederlandse is

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hier bevalt de proefperiode ook zeer goed! Zeker het geld waard. Meer dan voldoende plugins ook om andere libraries in te zien ;)

Wat is op het moment de beste manier op Netflix op de TV te krijgen? een Chromecast of Roku, of een Android TV stick? Wat raden jullie aan?

Die ene, met die snor

• sverzijl
chrizs schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:56:
[...]

Bij de Amerikaanse site kan je als je met de muis over de film gaat aangeven dat je niet geïnteresseerd bent.
Weet niet of dat ook zo bij de Nederlandse is
Mja, maar daarmee geef je ook aan dat je niet geïnteresseerd bent in soortgelijke series begreep ik uit het netflix forum. Dat wil ik ook niet. Bijv House of cards. Vond hem geweldig, maar had hem al lang geleden gezien, dus geen behoefte om hem nog een keer te zien. Maar ben wel geinteresseerd in soortgelijke series )

(En de serie/film even snel naar het einde 'spoelen' zodat je hem 'gezien' hebt is ook niet echt een optie. Werkt wel, maar veel te veel werk)

[ Voor 10% gewijzigd door sverzijl op 26-09-2013 21:12 ]

• hhoekstra
  • Laatst online: 17-09 09:07
Tjado schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:06:
Hier bevalt de proefperiode ook zeer goed! Zeker het geld waard. Meer dan voldoende plugins ook om andere libraries in te zien ;)

Wat is op het moment de beste manier op Netflix op de TV te krijgen? een Chromecast of Roku, of een Android TV stick? Wat raden jullie aan?
Smart tv kopen :-)
Pagina: 1 ... 15 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.