Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
Kan iemand die een 12 maanden code heeft gekocht op ebay eens uitleggen hoe je dat doet als je de code hebt gekregen? Er staat op ebay steeds bij dat het alleen werkt met us en uk accounts.
Kun je met die code zowel nl als de us catalogus bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Shuyinsama schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:06:

Zoals eerder gemeld heb ikzelf ook geen creditcard puur om het feit dat een CC in NL nog steeds BKR geregistreerd staat (tuurlijk wordt er soepel mee omgegaan) maar voor iemand die nergens een lening heeft of een schuld dan wil ik dit ook niet met een CreditCard.
Nu had ik een Prepaid card genomen van Moneybookers en deze wordt natuurlijk niet geaccepteerd.
Maar goed voor de meeste dingen heb ik geen CC nodig en mocht ik dingen op Amazon(o.i.d) bestellen kon ik altijd mijn Moneybookers card gebruiken of een prepaid card bij de Primera kopen.
en alleen voor Netflix en dergelijke was het het niet waard.
Offtopic maar: Bijna iedereen heeft een BKR registratie, daar zijn je bankrekeningen ook geregistreerd hoor, als je er rood op kan staan. Het is ook niet meer of minder dan een registratie. Jij doelt op een negatieve BKR status, daar kan je last van hebben, maar die krijg je pas als je op uitstaande kredieten een achterstand hebt (vanaf 3 maanden achterstand, geloof ik).

Het is een centraal register voor aan mensen verstrekte kredieten, in wat voor vorm dan ook. Ik heb dus een BKR registratie voor hypotheek, bankrekeningen en creditcards. Wat is je probleem daarmee?

Met Ideal betalen ofzo is sowieso voordeliger, een creditcard kost gewoon jaarlijks geld, net als een bankrekening. Dat mensen om die reden geen CC willen snap ik, maar om die registratie :?

Ik heb mijn netflix met CC geregistreerd maar wellicht ga ik hem toch maar overzetten naar Ideal, al die kleine vaste maandelijkse betalingen beginnen toch op te stapelen tot iets dat op vakantie het krediet wat nog op de kaart over is significant verlaagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Nou gelukkig dat ik mijn 3 maanden code nog niet had geactiveerd, vind Netflix maar niets.
Dus als iemand het wil overnemen, doe maar een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
meesje schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
[...]

Afgelopen weekend heb ik gemerkt dat er wel een SuperHD logo wordt getoond (ik ben klant bij UPC). Zie het topic op chelloo.com. Het lijkt alsof UPC al wat veranderd heeft.
UPC heeft het nog niet denk.
Lost zag er zeker niet HD uit..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jheroun schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:56:
Ik heb mijn netflix met CC geregistreerd maar wellicht ga ik hem toch maar overzetten naar Ideal, al die kleine vaste maandelijkse betalingen beginnen toch op te stapelen tot iets dat op vakantie het krediet wat nog op de kaart over is significant verlaagt :)
Ik heb een hele rits aan betalingen van de creditcard en betaal het gelijk elke maand, dan heb ik ook geen rente die ik moet betalen. Je moet het alleen wel goed in de gaten houden, zit nu alweer over de 350 euro met de creditcard deze maand, dus even niet teveel nieuwe dingen aanschaffen tot ik over 4 dagen mijn loon heb en die 350 betaal (ik krijg het overzicht pas aan het einde van de maand, maar meestal betaal ik ervoor zodat het overzicht op 0 uitkomt).
meesje schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
[...]

Afgelopen weekend heb ik gemerkt dat er wel een SuperHD logo wordt getoond (ik ben klant bij UPC). Zie het topic op chelloo.com. Het lijkt alsof UPC al wat veranderd heeft.
UPC en Netflix praten er met elkaar over, dus wellicht een test.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:07
Kan iemand die een 12 maanden code heeft gekocht op ebay eens uitleggen hoe je dat doet als je de code hebt gekregen? Er staat op ebay steeds bij dat het alleen werkt met us en uk accounts.
Op de Amerikaanse site een nieuw profiel aanmaken (VPN), code invoeren en kijken maar.
Als je naar de Nederlandse Netflix gaat is de Nederlandse content zichtbaar, ga je naar de Amerikaanse de Amerikaanse content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
jasper2603 schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:54:
Wil je een 12 maanden code gebruiken moet je een US of UK account hebben. Met een NL account lukt het niet. Verder zie je in NL de NL content, maar er is al eerder gezegd hoe je US content kan bekijken. Dat is dus niet afhankelijk van je code, maar afhankelijk van het land waar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Ok, code verhaal is duidelijk. Wat ik nog niet begrijp is ik heb een pana plasma tv GT60 en daar zit een netflix app op. Hoe krijg ik die tv met dat vpn gebeuren zover dat netflix denkt dat ik in Amerika zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

jasper2603 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:12:
Hoe krijg ik die tv met dat vpn gebeuren zover dat netflix denkt dat ik in Amerika zit?
Lees de topicwaarschuwing eens |:(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
ok, wist niet dat dat ook al illegaal was.. jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

jasper2603 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:16:
ok, wist niet dat dat ook al illegaal was.. jammer
Denk eens logisch na.... Er zijn natuurlijk redenen waarom iets niet in Nederland werkt ....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:24:
[...]

Het is voor mij een aanvulling, ik download ook nog , maar als het op netflix staat kijk ik het daar ipv zelf te downloaden.

Scheelt mooi wat tijd. En mijn kids zijn nu 3 en 5 jaar oud, dus ik heb toen mijn kids jonger waren een hele tijd geen tv gekeken, kan nu mooi al dat oudere spul zien. Dat is wel ideaal. Maar ik zie het inderdaad ook niet als een alternatief.
Ja, komt de tijd er aan van meer tv kijken omdat je kids ouder worden? :9~

Gelukkig, hier zijn ze 0 en 3 jaar oud, amper ergens tijd voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Asphyxion schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:54:
[...]

Dit geeft een selectie weer van de catalogus. Hier http://netflixnetherlands...8-am-sun-sep-15-2013.html is wel een volledige lijst te vinden. Zag op reddit overigens dat deze lijst niet helemaal zou kloppen, maar bij mijn steekproef van 15 titels werkte alle links.
Dit is geen volledige lijst

Om een voorbeeld te geven

Chuch (Computernerd serie).

Op deze webpagina staat er dat er maar 2 seizoenen zijn. Maar er staan 5 seizoenen op NL Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verplaatst

[ Voor 84% gewijzigd door wsmaal op 16-09-2013 17:28 . Reden: Onderwerp verplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Mars18 schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:59:
[...]

UPC heeft het nog niet denk.
Lost zag er zeker niet HD uit..
Werkt wel degelijk hoor bij upc, lost zag er ook gewoon goed uit idem als fringe en orange is the new black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-strike schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:14:
Werkt wel degelijk hoor bij upc, lost zag er ook gewoon goed uit idem als fringe en orange is the new black.
upc heeft nog geen ultra hd, je ziet het dus in 720p en niet 1080p of je hebt een workaround gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:15:
[...]

upc heeft nog geen ultra hd, je ziet het dus in 720p en niet 1080p of je hebt een workaround gebruikt.
Volgens Netflix op de WD (door op OK te drukken, linker bovenhoek) zelf zat ik Dexter toch echt op Super HD te kijken (logo ook in het overzichtsscherm) (en in 1080P modus) middels UPC :)

Of hij moet aangeven dat mijn WD op 1080p staat maar dat lijkt mij stug

[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 16-09-2013 15:18 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:12
Safe Haven geprobeerd te vinden maar zonder succes. Wanneer ik zoek geeft Netflix aan; "Meer films zoals Safe Haven" maar de film zelf staat er niet tussen. Volgens een maatje zou deze er wel op moeten staan?

Ik kijk trouwens via de TV.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 16-09-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:17:
Volgens Netflix op de WD (door op OK te drukken, linker bovenhoek) zelf zat ik Dexter toch echt op Super HD te kijken (logo ook in het overzichtsscherm) (en in 1080P modus) middels UPC :)

Ah mooi nieuws voor de UPC klanten

Ik lees net ook dit:

Netflix gaat series in Ultra HD (4K) aanbieden

Online videodienst Netflix wil in de loop van 2014 afleveringen van enkele nieuwe series in Ultra HD-beeldkwaliteit gaan aanbieden. Ook in Nederland komen deze afleveringen beschikbaar.

Netflix registreert onder andere het nieuwe seizoen van de eigen tv-serie House of Cards al in 4K Ultra HD. Dat maakte Neil Hunt – Chief Production Officier – aan Totaal TV bekend. Door de wereldwijde komst van meer Ultra HD-televisies in huiskamers is het aanbieden van Ultra HD voor Netflix een belangrijke prioriteit geworden. Op dit moment zijn meer dan één miljoen Ultra HD-televisies bij de consument thuis in gebruik.

Geen meerkosten voor Ultra HD

Netflix gaat bij het aanbieden van Ultra HD gebruikmaken van de nieuwste compressie- en streamingtechnieken. Dat is nodig om content met een minimale bandbreedte via internet bij de abonnees in de huiskamers te bezorgen. Hunt gaat ervan uit dat men uiteindelijk met een bandbreedte van rond de 15 Mbps series in volwaardige Ultra HD-kwaliteit te kunnen aanbieden. De abonnee hoeft in eerste instantie niets extra te betalen voor het bekijken van Ultra HD-content. Mogelijk dat op een later moment – wanneer er veel meer Ultra HD-content beschikbaar is – er een speciaal abonnement voor het bekijken van Ultra HD komt.

4K Ultra HD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
devil-strike schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:14:
[...]

Ik keek zaterdag en jij?
Gebruik een Samsung Smart Tv via wifi.

Las wel op chelloo dat iemand daarmee ook slechte kwaliteit had.
Vanavond probeer ik ff de kabel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen dat de basis wel erg fijn werkt, je start een film/serie op mobiel, pauze en je kan direct verder op je PC/console/whatever.

Alleen merk ik dat binnen IE als je hem op pauze zet, na een bepaald moment hele site zwart blijft. De Win8 metro app werkt dan wel weer probleemloos. Aanbod is nog niet bijzonder groot, maar heb al wat films kunnen kijken, geen gehannes met ondertitelingen of juiste downloads, voor die 8 euro stukje gemak :P

Alleen de reacties onder series of films, zijn die wel weer van iedereen? Zo lijkt het erop dat ook UK nog steeds zit te wachten op een aantal seizoenen die vooralsnog enkel in US beschikbaar zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:23:
[...]
Netflix gaat series in Ultra HD (4K) aanbieden

Online videodienst Netflix wil in de loop van 2014 afleveringen van enkele nieuwe series in Ultra HD-beeldkwaliteit gaan aanbieden. Ook in Nederland komen deze afleveringen beschikbaar.
Cool, dat wordt daarmee een van de eerste serieuze aanbieders. Die 15mbit past bij mij ook wel over het lijntje dus kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:23:
(...)
Geen meerkosten voor Ultra HD

Netflix gaat bij het aanbieden van Ultra HD gebruikmaken van de nieuwste compressie- en streamingtechnieken. Dat is nodig om content met een minimale bandbreedte via internet bij de abonnees in de huiskamers te bezorgen. Hunt gaat ervan uit dat men uiteindelijk met een bandbreedte van rond de 15 Mbps series in volwaardige Ultra HD-kwaliteit te kunnen aanbieden. De abonnee hoeft in eerste instantie niets extra te betalen voor het bekijken van Ultra HD-content. Mogelijk dat op een later moment – wanneer er veel meer Ultra HD-content beschikbaar is – er een speciaal abonnement voor het bekijken van Ultra HD komt.

4K Ultra HD _/-\o_
Ultra HD met 15 Mbps :')? Dat is nog niet eens de bitrate 1080p man!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:37:
[...]

Volgens mij word zo'n stream gecodeerd H.265 als codec, lijkt me iig logisch. Die doet het qua compressie een stukkie beter dan H.264 wat nu de standaard is. Geschat wordt dat je 25-50% minder bandbreedte nodig hebt voor hetzelfde resultaat in H.264

Afbeeldingslocatie: http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2013/07/HEVC-Encode.jpg

Wordt wel een stuk zwaarder om te decoden...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:37:
Ja, geen idee, maar netflix trekt nu ook niet veel in 1080p en ik vind het er wel prima uitzien. Maar wie heeft nu volgend jaar een 4k tv, denk niemand hier (of de prijzen moeten opeens heel heel heel veel zakken).

Maar al maken ze er 50mbit van, ik vind het best, trekt mijn verbinding toch wel.

In het artikel staat ook dat ze volgens mij op termijn die 15mbit gaan halen, waarschijnlijk is het eerst het dubbele ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat ze geen overzicht hebben wat ze als laatste hebben toegevoegd, zou veel zoekwerk schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:37:
Wel jammer dat ze geen overzicht hebben wat ze als laatste hebben toegevoegd, zou veel zoekwerk schelen :P
Jawel, hier:
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl

Sep 15
Immortals (2011) 3.7 stars, 1hr 50m imdb

Mary Poppins (1964) 4.1 stars, 2hr 19m imdb

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Jeeej its working !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:17:
[...]

SuperHD<>1080p, dat misverstand heb ik hier nu al een paar keer gelezen.

'gewoon' hd bij netflix is 1920x1080 bij een bitrate van 3850 kbps. Dat kun je dus krijgen ook zonder provider die de superhd peering ondersteunt.

In het geval van superhd is de bitrate simpelweg hoger, 4300 tot 5800 kbps (5800 is de max). Het feit dat er 1080p video wordt weergegeven betekent dus nog niet dat je superhd ontvangt.

In de amerikaanse netflix kun je dit testen door 'Example short 23.976' op te zoeken in netflix, die geeft een overlay met de resolutie en bitrate. De PS3 en win8 app schijnen ook bitrate te kunnen weergeven, maar dat heb ik niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:52

franssie

Save the albatross

De echte bitrate maakt me niets uit, ik zit al drie dagen te genieten, zijn nu aan Dokter Who begonnen, komen de komende weken niet aan 'echte' TV toe denk ik.
Blij dat ik recente TV's heb - netflix werkt op beide en wat ik echt fantastisch vindt is dat je gewoon van de éne naar de andere kan switchen, desnoods naar mijn mobiel - het werkt gewoon, wat kunnen EU providers hier een voorbeeld aan nemen ...

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi technisch kijkje achter de schermen bij Netflix: http://techblog.netflix.com/
Voor de gevorderde tweaker, erg interessant om te lezen wat voor technieken ze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Mijn ouders hebben pas geleden een smart-tv gekocht; Philips 42pfl8007k (volgens mij, iig die 8007 serie) van 1500 euro ofzo maar geen Netflix app te vinden, voor dergelijke toestellen maak je toch gewoon een app als je het makkelijk wil maken? Ik ben eerlijk gezegd diep en diep teleurgesteld. Ik heb een accountje gemaakt en gekeken welke series die ik volg er te vinden zijn, mocht het gros er nou te vinden zijn zou ik overstappen maar meer dan tweederde zoniet driekwart van de series die ik kijk is er niet te zien.

Echt zwaar en zwaar ondermaats deze paper launch.

[ Voor 10% gewijzigd door Nox op 16-09-2013 22:57 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
NoxiuZ schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:56:
Mijn ouders hebben pas geleden een smart-tv gekocht; Philips 42pfl8007k (volgens mij, iig die 8007 serie) van 1500 euro ofzo maar geen Netflix app te vinden, voor dergelijke toestellen maak je toch gewoon een app als je het makkelijk wil maken? Ik ben eerlijk gezegd diep en diep teleurgesteld. Ik heb een accountje gemaakt en gekeken welke series die ik volg er te vinden zijn, mocht het gros er nou te vinden zijn zou ik overstappen maar meer dan tweederde zoniet driekwart van de series die ik kijk is er niet te zien.

Echt zwaar en zwaar ondermaats deze paper launch.
Ligt niet aan net netflix dat er voor Philips smart TV geen app is , maar aan Philips zelf :) die spelen de films niet af ( kunnen niet met codec overweg ).

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb per ongeluk een shared account gekocht voor €22,-.
Maar ja, het is een jaar geldig én alle content in NL is beschikbaar met NL subs. :Y)

Er zitten dus nog 2 anderen op dit account en een er van is ook NL'er zie ik, gezien zijn historie :Y).

Grappig én functioneel. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:18:
Mooi technisch kijkje achter de schermen bij Netflix: http://techblog.netflix.com/
Voor de gevorderde tweaker, erg interessant om te lezen wat voor technieken ze gebruiken.
Thanks, vaste plek in de bookmarks, tof dat ze dit met ons willen delen.

En vandaag nieuw:

Sep 16
Colombiana (2011) 3.8 stars, 1hr 47m imdbClosed Captions: --- - Dutch Available in HD on your TV

Ik hoop dat er een keer een hele bulk nieuw spul komt. In Amerika komen er per 2 a 3 dagen wel 15 tot 20 nieuwe films/series en bij ons elke keer maar ééntje... Al zitten er voor mij persoonlijk wel leuke nieuwe dingen bij tot nu toe (ook al is het maar weinig).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Ik heb gister de Windows8 Netflix App geinstalleerd op mijn dunne notebook. Draait als een malle! Echt zeer soepel en elegant. Lekker mounten aan de rechterkant van m'n scherm terwijl ik wat mailtjes check of chat op skype. Petje af! :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Och ik kan alweer beginnen met How i met your mother / lost en gossip girl te kijken.
Die heeft me partner nooit gezien...dus ik zit wel goed tot er een hoop nieuw spul is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:39:
Ik heb gister de Windows8 Netflix App geinstalleerd op mijn dunne notebook. Draait als een malle! Echt zeer soepel en elegant. Lekker mounten aan de rechterkant van m'n scherm terwijl ik wat mailtjes check of chat op skype. Petje af! :)
Alleen jammer dat die nog geen profiles ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29

Daniel36

vernieuwde formule

Mektheb schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:43:
Och ik kan alweer beginnen met How i met your mother / lost en gossip girl te kijken.
Die heeft me partner nooit gezien...dus ik zit wel goed tot er een hoop nieuw spul is :P
Hier New Girl en Dexter, erg leuk om alles vanaf het begin te kijken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30
Met 90 actieve series in Sickbeard heb ik zelfs nog content over om te kijken. Natuurlijk wat ouder dan gewend. Maar ik heb bijvoorbeeld nooit Arrested Development gezien. Hemlock Grove en House of Cards ook nog niet. Voorlopig hou ik het abonnement wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit oude Doctor Who afleveringen ook leuk.

Hoop op meer content.

Vooral SF.

Ik houd het abonnement nog even aan, ze hebben abonnees nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
ChuckyDevil schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:43:
Met 90 actieve series in Sickbeard heb ik zelfs nog content over om te kijken. Natuurlijk wat ouder dan gewend. Maar ik heb bijvoorbeeld nooit Arrested Development gezien. Hemlock Grove en House of Cards ook nog niet. Voorlopig hou ik het abonnement wel aan.
Arrested Develepment kon ik niet doorheen komen, wat een matige serie.
Maar idd, nog genoeg te zien wat ik niet gezien had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Eerste aflevering heb ik niet gelachen, maar ik heb begrepen van een review op GameKings dat je daar even door heen moet. Later krijg je weer verwijzingen naar eerdere situaties. Ik hou in ieder geval nog wel een paar afleveringen vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:23

page404

Website says no

Ossi schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:14:
[...]

Ik las ook wat Chuckydevil noemde. Je schijnt er even doorheen te moeten bijten. Vond de eerste aflevering tenenkrommend, maar zag ook wel potentie in de karakters. Ik ga nog een keer een paar afleveringen proberen.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
http://ispspeedindex.netflix.com

Binnenkort zal Nederland hier ook bij staan waarschijnlijk :P

Oh en blijkbaar is er een Nederlands blog: http://nlblog.netflix.com/

[ Voor 27% gewijzigd door Pistolebob op 17-09-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb het Doctor-Who-aanbod van Netflix ondertussen op. Next up is Stephen Hawking's Universe (1e aflevering al gekeken, nog 1 dubbelaflevering en 1 enkele aflevering over). Daarna of Dexter (nog helemaal noooooit gezien) of Arrested Development eens aanpakken.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:07:
[...]

SuperHD<>1080p, dat misverstand heb ik hier nu al een paar keer gelezen.

'gewoon' hd bij netflix is 1920x1080 bij een bitrate van 3850 kbps. Dat kun je dus krijgen ook zonder provider die de superhd peering ondersteunt.

In het geval van superhd is de bitrate simpelweg hoger, 4300 tot 5800 kbps (5800 is de max). Het feit dat er 1080p video wordt weergegeven betekent dus nog niet dat je superhd ontvangt.

In de amerikaanse netflix kun je dit testen door 'Example short 23.976' op te zoeken in netflix, die geeft een overlay met de resolutie en bitrate. De PS3 en win8 app schijnen ook bitrate te kunnen weergeven, maar dat heb ik niet getest.
Volgens Netflix is mijn provider SuperHD Ready (heb een 100Mbit abbo), maar toch haal ik volgens 'Example short 23.976' nooit een hogere bitrate dan 3750kbps (meestal blijft de bitrate zelfs op 3000kbps hangen). Ik heb het getest op m'n Panasonic VT50, Laptop en WiiU, maar een hogere bitrate haal ik nooit :'(
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:18:
[...]

Volgens Netflix is mijn provider SuperHD Ready (heb een 100Mbit abbo), maar toch haal ik volgens 'Example short 23.976' nooit een hogere bitrate dan 3750kbps (meestal blijft de bitrate zelfs op 3000kbps hangen). Ik heb het getest op m'n Panasonic VT50, Laptop en WiiU, maar een hogere bitrate haal ik nooit :'(
Hoe kom jij op de Amerikaanse netflix?
Als het via een VPN of proxy is, misschien dat dat te traag gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

Ossi schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:14:
[...]

offtopic: vond ik ook. 5 episodes gegekeken, wat een matige, Amerikaanse humor. Snap echt de ophef niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
Pistolebob schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:19:
[...]

Hoe kom jij op de Amerikaanse netflix?
Als het via een VPN of proxy is, misschien dat dat te traag gaat?
Via DNS. Volgens speedtest haal ik op het moment meer dan 60Mbit/s, dus dat kan het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb inmiddels als 22 titels op mijn lijst staan, duurt nog wel even voordat ik daar doorheen ben :)

Wat ik mij overigens afvraag; hoe maakt Netflix het duidelijk dat er een nieuwe aflevering/seizoen beschikbaar is van een serie die je hebt gekeken? Ja, je hebt van die sites die dat bijhouden, maar die ga ik echt niet elke dag checken. Zou gaaf zijn als er een soort van automatische herinnering is of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29

Daniel36

vernieuwde formule

Magnetic_Man schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:26:
Heb inmiddels als 22 titels op mijn lijst staan, duurt nog wel even voordat ik daar doorheen ben :)

Wat ik mij overigens afvraag; hoe maakt Netflix het duidelijk dat er een nieuwe aflevering/seizoen beschikbaar is van een serie die je hebt gekeken? Ja, je hebt van die sites die dat bijhouden, maar die ga ik echt niet elke dag checken. Zou gaaf zijn als er een soort van automatische herinnering is of iets dergelijks.
Ik inmiddels 52, gaat wel ff duren idd. :)
En verder geen idee, ik fiets elke avond ff door de aangeraden content, werkt best op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Ik heb gisteren even een Apple TV opgehaald omdat helaas XBMC geen goede Netflix app heeft maar wat mij opviel was dat bepaalde dingen niet te vinden waren op de Apple TV en wel op de pc.
Ik had de vrouw al laten zien van "kijk Cake Boss staat er ook op" maar zocht ik die via de zoek functie op de ATV dan was deze niet te vinden en op de pc wel.
Een collega van mij heeft ook even gekeken en hij kon deze serie wel vinden op zijn ATV. Geen idee waar dit aan kan liggen want voor de rest zijn wij thuis al helemaal verkocht aan Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Cake Boss is echt een flop op Netflix. Dat loopt gewoon 4 jaar achter :')

Meh; ik zie het nu niet in van Netflix tov downloaden via een nieuwsgroep. Zeker niet als 90 % niet alleen maar in AC3 te krijgen is (en niet eens DD 5.1 voor films) en de content zo hopeloos outdated voor met name series.

Die 30 dagen gratis zijn leuk; maar ik wacht het mooi nog even af de komende tijd todat de content tenminste een beetje op stoom is gekomen. Het princiepe staat mij overigens wel enorm aan; alleen de content niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Notna schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:36:
Cake Boss is echt een flop op Netflix. Dat loopt gewoon 4 jaar achter :')

Meh; ik zie het nu niet in van Netflix tov downloaden via een nieuwsgroep. Zeker niet als 90 % niet alleen maar in AC3 te krijgen is (en niet eens DD 5.1 voor films) en de content zo hopeloos outdated voor met name series.

Die 30 dagen gratis zijn leuk; maar ik wacht het mooi nog even af de komende tijd todat de content tenminste een beetje op stoom is gekomen. Het princiepe staat mij overigens wel enorm aan; alleen de content niet
Ze moeten ergens beginnen, wat als ze miljarden hierinsteken bij de launch en er komen heel weinig abbonee's? Je hebt wel voor veel films DD 5.1 .

Netflix is niet voor de gek die alles download . Geen elk bedrijf zou dit kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Rockvee2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:37:
[...]

Ze moeten ergens beginnen, wat als ze miljarden hierinsteken bij de launch en er komen heel weinig abbonee's? Je hebt wel voor veel films DD 5.1 .

Netflix is niet voor de gek die alles download . Geen elk bedrijf zou dit kunnen
Ik download ook niet alles maar de series die ik dan wil zien of wil blijven volgen lopen minstens 2 jaar achter (Dexter bijv.)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:25:
[...]

Via DNS. Volgens speedtest haal ik op het moment meer dan 60Mbit/s, dus dat kan het probleem niet zijn.
Hm bij mij blijft ie nu ook op 3000kbps hangen, en wordt dat HD genoemd.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb op de Android app de push-notificaties aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit weekend ook maar eens even aan de slag gegaan met Netflix en ben eigenlijk best positief.
Natuurlijk is het aanbod matig (De goeie dingen staan er niet op, of heeft iedereen al gezien) maar verder loopt alles prima.

Ik gebruik het op de AppleTV en Playstation 3. Vooral op het laatste platform gaat alles prima en snel. De Browser vind ik wat matig, daar krijg ik maar geen HD binnen (200mbit lijn) terwijl dat op de PS3 prima gaat.

Zodra ze het aanbod wat interessanter maken kom ik zeker terug.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt van die sites die dat bijhouden, maar die ga ik echt niet elke dag checken. Zou gaaf zijn als er een soort van automatische herinnering is of iets dergelijks.
zou wel handig zijn als die sites eens met rss gaan werken, maarja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:18:
[...]

Eh sorry dat ik hier over doorga, maar kan je eens shift + alt indrukken en dan klikken op de netflix stream?
Dan 'stream manager' en dan kan je handmatig de bitrate kiezen.
Staat er dan een hogere bitrate bij dan wat je haalt op dat moment? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
ChuckyDevil schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:28:
Eerste aflevering heb ik niet gelachen, maar ik heb begrepen van een review op GameKings dat je daar even door heen moet. Later krijg je weer verwijzingen naar eerdere situaties. Ik hou in ieder geval nog wel een paar afleveringen vol.
Ik heb de eerste 5 of 6 afleveringen niet gelachen... waarom zou ik dan kijken? :P
Beetje geschreeuw van overdreven en wazige personages. Het was gewoon niet mijn ding.
page404 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:58:
[...]

Ik las ook wat Chuckydevil noemde. Je schijnt er even doorheen te moeten bijten. Vond de eerste aflevering tenenkrommend, maar zag ook wel potentie in de karakters. Ik ga nog een keer een paar afleveringen proberen.
Waarom zou je dat jezelf aandoen? :)
Arfman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:22:
[...]

offtopic: vond ik ook. 5 episodes gegekeken, wat een matige, Amerikaanse humor. Snap echt de ophef niet.
Dat dus :+

Ik ben wel benieuwd naar House of cards! Dus die staat nog in mijn to-do list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Stiekem wil ik het wel leuk vinden, omdat ik dan wat te kijken heb :) En zolang duurt een aflevering niet. Je moet niets natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
Pistolebob schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:36:
[...]

Eh sorry dat ik hier over doorga, maar kan je eens shift + alt indrukken en dan klikken op de netflix stream?
Dan 'stream manager' en dan kan je handmatig de bitrate kiezen.
Staat er dan een hogere bitrate bij dan wat je haalt op dat moment? :)
Op m'n PC haal ik niet meer dan 3000kbps (dat is ook de max die de stream manager aangeeft). Via m'n TV (panasonic VT50) haal ik wel 3850kbps, maar dat is dus nog steeds geen 'SuperHD'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024

YouTube: First Look: Netflix "My List"

In dit filmpje leggen ze uit hoe "Mijn lijst" werkt. Wanneer er een nieuw seizoen beschikbaar komt, zie je dat terug in "mijn lijst" (je ziet het ergens in filmpje terug komen). Losse nieuwe afleveringen weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:06:
[...]

Op m'n PC haal ik niet meer dan 3000kbps (dat is ook de max die de stream manager aangeeft). Via m'n TV (panasonic VT50) haal ik wel 3850kbps, maar dat is dus nog steeds geen 'SuperHD'
zit je bij upc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
UPC idd. Zonder externe dns geeft netflix ook aan dat upc niet geschikt is voor SuperHD, maar via die externe dns geeft netflix aan dat het wel werkt (maar blijkbaar dus niet :S)

Ik lees net dat je voor SuperHD op je PC minimaal windows 8 nodig hebt (gebruik zelf windows 7). Dat verklaart echter nog steeds niet waarom 't op m'n TV en WiiU ook niet werkt.

Als ik netflix via m'n pc bekijk zie ik ook nergens het SuperHD logo, via m'n TV en WiiU wel (maar 't werkt dus niet)

[ Voor 47% gewijzigd door evdb83 op 17-09-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het gewoon wat druk op netflix nu, ik zou het over een paar uur of morgen nog eens proberen, grote kans dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
Ik heb 't nu op 3 totaal verschillende tijdstippen geprobeerd, maar ik kom gewoon nooit boven de 3850kbps uit. 95% van de tijd haal ik 3850kbps, maar dus nog geen seconde een hogere bitrate gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Yeah, ook op mijn LG Home Theater is Netflix beschikbaar!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
degroot schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:22:
[...]

offtopic:
Heb al 5 jaar een CC , en vorig jaar een hypotheek afgesloten. zonder enig probleem gepasseerd. Daar word echt niet meer naar gekeken bij BKR hoor.
Nog even offtopic, maar daar word wel degelijk naar gekeken, alleen is het geen probleem als je niet tot het naadje toe maximaal leent. Als je dat wel doet en je meld niet dat je een lening (=creditcard) hebt dan gaat de hypotheekverstrekker wel moeilijk doen.
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:21:
[...]

Het is geen alternatief. Een alternatief is een dienst die wel een directe beschikbaarheid van al het materiaal heeft. Concurrentie op prijs is niet mogelijk met NZB/torrent, maar dat hoeft mijns inziens ook niet. Ik ben bereid om veel te betalen (15 a 20 euro/maand) als ik hetzelfde aanbod krijg in de hoogst mogelijke kwaliteit.
En ik denk dat er met mij velen zijn.
Het is geen alternatief voor '0-day' series, maar een prima alternatief voor wat oudere series (die bovendien vaak moeilijker te downloaden zijn). En oude series zijn vaak net zo leuk als hele nieuwe series en het heeft als allergrootste voordeel ook nog eens dat je niet steeds een week of veeel langer hoeft te wachten ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Ik heb een paar keer de Western Digital TV Live voorbij zien komen als geschikt apparaat voor Netflix. Als ik erop Google kom ik erop uit dat dit alleen in de US zou werken. Voor de mensen die aangeven dat ze deze mediaplayer gebruiken heb ik een vraagje:

- Werkt die gewoon met de Nederlandse Netflix inclusief ondertiteling en HD, dus zonder DNS trucjes?
Voor de zekerheid, het gaat dus om deze mediaplayer: pricewatch: Western Digital TV Live (2011)

Ik heb voordat ik mijn vraag hier stelde ook maar eens contact opgenomen met de klantenservice van een webshop, en die kon het me niet met zekerheid vertellen.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triet
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hebben jullie ook dat het aanbod via ATV heel anders is dan via je browser? Voorbeeld is "New Kids Turbo" die wel bijv. op m'n iPhone te vinden (en af te spelen) is, maar via m'n browsers zoeken geeft'ie aan dat deze niet gestreamed kan worden. Sterker nog: via account bij je browser kun je zien wat je gekeken hebt en daar klikken op de link van "New Kids Turbo" krijg ik gewoon weer het beginscherm van Netflix.

Ik snap er niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Netflix uitgeprobeerd en moet zeggen dat ik best verrast ben door het aanbod. Tuurlijk zitten de allernieuwste films of seizoenen er nog niet tussen, maar dan download je die toch als nog via andere legale alternatieven, zoals torrents / nieuwsgroepen? Het gaat ook om een signaal uitzenden dat de meeste mensen best willen betalen, zolang ze maar niet bedonderd worden met onvriendelijke DRM / hoge prijzen door de mediabazen. 8 euro is echt spotgoedkoop, ik zou 15 of 20 euro ook redelijk vinden wanneer ze het aanbod nog groter of recenter maken.

Enige waar ik me nog wat zorgen over maak (zowel als ontwikkelaar als gebruiker) is de schade die Netflix veroorzaakt aan web standaarden. (Gesloten DRM modules in de w3c html5 standaard forceren). Zie bijv:

https://www.eff.org/deepl...eep-drm-out-w3c-standards
http://www.defectivebydesign.org/cancelnetflix

Heeft iemand hier nog wat meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:58

Tweaker.nu

we all float down here

Tuxinator schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:23:
Ik heb een paar keer de Western Digital TV Live voorbij zien komen als geschikt apparaat voor Netflix. Als ik erop Google kom ik erop uit dat dit alleen in de US zou werken. Voor de mensen die aangeven dat ze deze mediaplayer gebruiken heb ik een vraagje:

- Werkt die gewoon met de Nederlandse Netflix inclusief ondertiteling en HD, dus zonder DNS trucjes?
Voor de zekerheid, het gaat dus om deze mediaplayer: pricewatch: Western Digital TV Live (2011)

Ik heb voordat ik mijn vraag hier stelde ook maar eens contact opgenomen met de klantenservice van een webshop, en die kon het me niet met zekerheid vertellen.
Werkt hier naar behoren, gewoon met de Nederlandse netflix, inclusief ondertitels. De gebruikersinterface is niet de snelste maar werkt prima verder. Nu alleen nog op mijn Boxee.....

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Tweaker.nu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:52:
[...]

Werkt hier naar behoren, gewoon met de Nederlandse netflix, inclusief ondertitels. De gebruikersinterface is niet de snelste maar werkt prima verder. Nu alleen nog op mijn Boxee.....
Mooi, dan ga ik er ook maar eens een op de kop tikken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Wel apart dat niet iedereen superhd krijgt bij upc, hier in haarlem wel gewoon netjes superhd via tv app op pana et60e en een upc 150mbit lijntje en nee gebruik gewoon de dns die upc zelf geeft.

[ Voor 23% gewijzigd door devil-strike op 17-09-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
devil-strike schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:
Wel apart dat niet iedereen superhd krijgt bij upc, hier in haarlem wel gewoon netjes superhd via tv app op pana et60e en een upc 150mbit lijntje en nee gebruik gewoon de dns die upc zelf geeft.
Heb je de bitrate getest? Mijn set-up voldoet aan de "SuperHD" voorwaardes en ik krijg ook overal de "SuperHD" logo's te zien, maar de bitrate komt niet boven 3850kbps uit, m.a.w. geen SuperHD dus.

[ Voor 19% gewijzigd door evdb83 op 17-09-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de bitrate testen in Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Volgens router tussen 5a7mbit/s, ziet er ook gewoon uit als een 1080p web dl van itunes, dus niets mis mee, superhd is dus gewoon 1080p met iets meer bandbreete.

Superhd was ook pas op zondag beschikbaar bij upc, ervoor was het de gewone hd streams en was ook tezien aa het beeld.

[ Voor 3% gewijzigd door devil-strike op 17-09-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
heb je amerikaanse netflix? test je bitrate dan eens met het volgende filmpje: "example short 23.976"

[ Voor 4% gewijzigd door evdb83 op 17-09-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuxinator schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:23:

Let goed op welke WD TV Live je kiest. Op unblock-us staat ook een waarschuwing hierover:

Setting up WD TV Live players
Last Updated: May 27, 2013 09:54AM EDT
  • Netflix and most of other protected content may not work on WD players sold outside of North America. Unfortunately this is physical limitation of the player (missing DRM-compatible chip) and there is nothing we can do about it.
  • New models of WD TV Live players (3rd generation) won't even show US apps on models made for other countries.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:08:
heb je amerikaanse netflix? test je bitrate dan eens met het volgende filmpje: "example short 23.976"
Nee heb geen usa netflix, alleen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
hoe test ik de bitrate van m'n upc-router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:12:
hoe test ik de bitrate van m'n upc-router?
Niet, kan alleen routers die soort van bandbreete meter aanboord heeft, en dat hebben de upc modem/routers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:09:
[...]

Let goed op welke WD TV Live je kiest. Op unblock-us staat ook een waarschuwing hierover:

Setting up WD TV Live players
Last Updated: May 27, 2013 09:54AM EDT
  • Netflix and most of other protected content may not work on WD players sold outside of North America. Unfortunately this is physical limitation of the player (missing DRM-compatible chip) and there is nothing we can do about it.
  • New models of WD TV Live players (3rd generation) won't even show US apps on models made for other countries.
Alle wd mediaspelers in nederland hebben netflix, info van unblockus is incorrect. Die info is van een paar weken terug voordat netflix in nederland kwam en dat chipverhaal gaat niet op voor amerika en europa. Je kan wd bellen als je twijfelt, maar ik ben beta tester bij wd, dus wellicht is mijn reactie genoeg voor wat vertrouwen. Met dat chip verhaal wordt de wd tv live hub bedoelt, die met hdd erin, die kan het niet, maar de streaming speler waar we het hier over hebben wel.

Ik heb duitse en nederlandse wd mediaspelers en v001 en de huidige 002 en alles werkt.

En als je toch twijfelt, koop hem online, haal de folie er niet af en test het maar. Even firmware updaten , landinstellingen laten detecteren en kijken maar. En terugsturen zonder reden kan altijd binnen een week, dus volstrekt risicoloos.

Volgens mij staat netflix zelfs op de doos afgebeeld?
Edit: yep, zie hier:
http://www.testfreaks.nl/...wd-tv-live-wdbgxt0000nbk/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:14:
[...]
En als je toch twijfelt, koop hem online, haal de folie er niet af en test het maar. Even firmware updaten , landinstellingen laten detecteren en kijken maar. En terugsturen zonder reden kan altijd binnen een week, dus volstrekt risicoloos.

Ik heb 'm inderdaad online besteld, dus retourneren is nog altijd mogelijk.

Op de website van Western Digital staat overigens ook duidelijk dat de TV Live geschikt is voor Netflix, echter staat er ook bij dat "de beschikbaarheid van de service verschilt per land/regio". En aangezien het model al in 2011 is uitgebracht begon ik even te twijfelen of dat problemen kon opleveren in Nederland. Netflix is natuurlijk pas net officieel uit in Nederland, dus veel kon ik er nog niet over vinden.

Maar goed, als ik de reacties lees dan zal het waarschijnlijk wel loslopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Ik heb zojuist een 3 maanden code ingevuld, welke geaccepteerd werd en kreeg een melding dat er e23,97 korting was toegepast op mijn account. Maar bij Next Billing Date staat gewoon de datum van volgende maand? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

eth0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:03:
Ik heb zojuist een 3 maanden code ingevuld, welke geaccepteerd werd en kreeg een melding dat er e23,97 korting was toegepast op mijn account. Maar bij Next Billing Date staat gewoon de datum van volgende maand? Klopt dit?
Yep. Als het goed is zie je ook "Your gift balance will be applied" staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Tuxinator schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:10:
[...]

Yep. Als het goed is zie je ook "Your gift balance will be applied" staan?
Niet op mijn Billing Details pagina daar staat:

STREAMING PLAN 12-10-13 € 7,99/month plan details Free Trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Ah, je zit nog in de trial fase, dan kan het zijn dat er iets anders staat. Hier nog iemand die het niet helemaal duidelijk vond: https://gathering.tweaker...message/40887182#40887182

Na de trial zal het waarschijnlijk vanzelf omspringen en zal het er wat duidelijker staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:54
Ik heb een oudere wd tv live maar kan netflix niet vinden in het menu. Waar zoumik dat dan moeten vinden?
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:14:
[...]

Alle wd mediaspelers in nederland hebben netflix, info van unblockus is incorrect. Die info is van een paar weken terug voordat netflix in nederland kwam en dat chipverhaal gaat niet op voor amerika en europa. Je kan wd bellen als je twijfelt, maar ik ben beta tester bij wd, dus wellicht is mijn reactie genoeg voor wat vertrouwen. Met dat chip verhaal wordt de wd tv live hub bedoelt, die met hdd erin, die kan het niet, maar de streaming speler waar we het hier over hebben wel.

Ik heb duitse en nederlandse wd mediaspelers en v001 en de huidige 002 en alles werkt.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Met de bekende plugins uit het artikel van Tweakers (en de reacties en dit topic) moet je het wel bij de computer houden. Mensen met een smart-tv, hoe kijken jullie Netflix? Gewoon met het Nederlandse aanbod?

Ik heb bijvoorbeeld zo'n vet mooie LG Smart TV. Daar zit gewoon een Netflix-app in.

[ Voor 21% gewijzigd door Sando op 18-09-2013 03:17 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Rockvee2
  • Niet online
Sando schreef op woensdag 18 september 2013 @ 03:16:
Met de bekende plugins uit het artikel van Tweakers (en de reacties en dit topic) moet je het wel bij de computer houden. Mensen met een smart-tv, hoe kijken jullie Netflix? Gewoon met het Nederlandse aanbod?

Ik heb bijvoorbeeld zo'n vet mooie LG Smart TV. Daar zit gewoon een Netflix-app in.
Ik kijk gewoon via een Sony 3d Blu-ray speler netflix en op de slaapkamer via de xbox 360 . NL aanbod .

Genoeg aan Lost, Family , Orange is the new black en House of Cards

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Tuxinator schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:43:
Ah, je zit nog in de trial fase, dan kan het zijn dat er iets anders staat. Hier nog iemand die het niet helemaal duidelijk vond: https://gathering.tweaker...message/40887182#40887182

Na de trial zal het waarschijnlijk vanzelf omspringen en zal het er wat duidelijker staan.
Dit zal idd veranderen, had precies hetzelfde :)

Niet

• eth0
Sando schreef op woensdag 18 september 2013 @ 03:16:

Via mijn Samsung TV net Netflix app, maar dan US content, en op mijn Blueray ook Netflix app maar dan met NL content, makkelijk switchen :)

Verwijderd

joppe113 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:54:
Ik heb een oudere wd tv live maar kan netflix niet vinden in het menu. Waar zoumik dat dan moeten vinden?
Het zit alleen in de najaar2011 editie, niet in de oudere. Het nadeel van wd is dat ze de nieuwe mediaspeler dezelfde naam als de oude hebben gegeven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 06:54:
[...]

Het zit alleen in de najaar2011 editie, niet in de oudere. Het nadeel van wd is dat ze de nieuwe mediaspeler dezelfde naam als de oude hebben gegeven.
Dan is de waarschuwing van Unblock-us wel op zijn plaats dat een WD player mogelijk niet werkt met Netflix.

Goed controleren dus, want zonder die DRM-chip aan boord gaat het nooit werken. Met grijze import en oude voorraden is het altijd opletten en lastig wanneer ze dezelfde modelnaam blijven voeren.

Ik had hetzelfde ook met mijn Asus o play mini, bleek ook geen DRM-chip aan boord te hebben als een niet US-model. Ik heb nu sinds kort een Apple TV en die werken wel overal hetzelfde.

Verwijderd

evdb83 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:55:
Ik heb 't nu op 3 totaal verschillende tijdstippen geprobeerd, maar ik kom gewoon nooit boven de 3850kbps uit. 95% van de tijd haal ik 3850kbps, maar dus nog geen seconde een hogere bitrate gehad :S
Grote kans dat het aan je dns provider ligt. Met de servers van mediahint heb ik nog nooit hoger dan 3000 kbps gehaald. Ook eens Unotelly geprobeerd, heel af en toe 4300/5800 maar zeer onstabiel en meestal gewoon 3850 kbps.

Unblockus haalt hier meestal wel superhd, maar op sommige momenten toch ook onstabiel. Vaak heb ik het idee tijdens een film dat de bitrate wegzakt, en even later weer opgepikt wordt.

Ik kan me voorstellen dat de verbinding met nl netflix wat stabieler is wat bitrate betreft (europese servers?), maar dan moet je provider het inderdaad ondersteunen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:36:
Unblockus haalt hier meestal wel superhd, maar op sommige momenten toch ook onstabiel. Vaak heb ik het idee tijdens een film dat de bitrate wegzakt, en even later weer opgepikt wordt.
In de beta die unblockus test kan je de routing van het netflix signaal aangeven, dat zou dit moeten oplossen, al heb ik er heel weinig last van. Twee dagen geleden is er bij Ziggo iets aangepast waardoor ik zelf ook veel sneller bij de Nederlandse Netflix op 1080 zit, meestal al binnen 2 seconden. Bij de andere landen is het zoals voorheen dat je begint bij 288 en uiteindelijk bij 1080 uitkomt (als het hd is).
Pagina: 1 ... 13 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.