Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:22:
[...]

ik zou hem even van de ipad deinstalleren en opnieuw installeren, bij mij doet hij het en ik heb geen nl account,maar in de nl netflix kan ik wel kiezen.
Zie boven, is al gelukt inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:30

Quad

Doof

Not bad voor €6,22. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dabFarV.jpg

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Volgens mij lezen er een paar mensen niet de topicwaarschuwing ?

Dit topic gaat over Netflix en Hulu in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:38:

En het interesseer ook niemand dat het je gelukt is 3 maanden erbij te krijgen, maar als je het toch wilt posten, laat die screenshots achterwege, het is al pagina's lang screenshots van gelukte betalingen. Waarom in hemelsnaam?

Best dat jullie 3 maanden goedkoop krijgen, maar het is voor mij net zo interessant als het posten van de wekelijkse boodschappen hier...

Laat het dan bij een tip dat je het zo goedkoop kan krijgen, nu wordt het een opsomtopic.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Ja, waar zijn de Hulu-posts? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
Al vond ik het best wel fijn om te lezen hoe je het goedkoop kon krijgen. Niks illegaals aan, en hartstikke behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:11:
Al vond ik het best wel fijn om te lezen hoe je het goedkoop kon krijgen. Niks illegaals aan, en hartstikke behulpzaam.
Vind ik ook. Dikkiedikdik is gewoon een beetje cranky vandaag. Don't worry. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 10:19
Op Android en Wii/U zijn op moment de profielen nog niet mogelijk
mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:44:
En hoe moet ik hetzelfde doen op een android telefoon? Bij de instellingen kan ik alleen maar helemaal uitloggen. Naast het zoekveld staat ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Net even het US aanbod op mijn ipad bekeken (door het wijzigen van dns). Wat een verschil in aanbod! Veel meer series. De aangeboden films zijn veel actueler. Het is wel erg verleidelijk om met engelse subs te gaan kijken.

Hopelijk lukt het netflix om in NL het aanbod snel actueler te krijgen. Indien vergelijkbaar met US dan ben ik om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
meesje schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:22:
Net even het US aanbod op mijn ipad bekeken (door het wijzigen van dns). Wat een verschil in aanbod! Veel meer series. De aangeboden film zijn veel actueler. Het is wel erg verleidelijk om met engelse subs te gaan kijken.

Hopelijk lukt het netflix om in NL het aanbod snel actueler te krijgen. Indien vergelijkbaar met US dan ben ik om.
Je kan op de iPad, bij Wifi instellingen, HTTP-proxy op 'automatisch' zetten en dan deze url intypen: http://mediahint.com/default.pac

Dan heb je ook het US aanbod, zonder te betalen voor een DNS service.

edit: automatisch ipv handmatig

[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 15-09-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Pistolebob schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:33:
[...]

Je kan op de iPad, bij Wifi instellingen, HTTP-proxy op 'handmatig' zetten en dan deze url intypen: http://mediahint.com/default.pac

Wow cool! Even kijken of dat ook op Android werkt! Ik heb veel liever de US versie met Engelse subs dan de huidige NL variant.

EDIT: Hmm, geen succes. Mijn MK808 heeft geen proxy opties in het settings menu van Android,

[ Voor 9% gewijzigd door Negakinu op 15-09-2013 15:42 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
Voor Android kan je ook hola.org gebruiken
Negakinu schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:34:
[...]

Wow cool! Even kijken of dat ook op Android werkt! Ik heb veel liever de US versie met Engelse subs dan de huidige NL variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
chrizs schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:42:
Voor Android kan je ook hola.org gebruiken

[...]
Hola heb ik geprobeerd maar zodra ik die activeer kan ik in Netflix geen enkele stream meer starten. Ik zie dan tevens gewoon het Nederlandse overzicht.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Negakinu schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:43:
[...]

Hola heb ik geprobeerd maar zodra ik die activeer kan ik in Netflix geen enkele stream meer starten. Ik zie dan tevens gewoon het Nederlandse overzicht.
Vond het volgende wat misschien helpt
If you have problems with Netflix app, Try this: android settings > apps > downloaded > Netflix > clear data, Hola > turn unblocker off and on, Reboot phone, Reopen Netflix ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
Bij mij werkte die pas na het herladen van de pagina met de apps erop en dan voor netflix kiezen
Negakinu schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Fivel schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:45:
[...]

Vond het volgende wat misschien helpt

[...]
Bedankt! Ik heb nu US Netflix op mijn MK808b Android USB stick. Super cool!!

Het werkte in eerste instantie niet. Netflix wilde niet meer booten, bleef hangen op een zwart scherm. Na een paar reboots en omschakelen van Wifi naar mijn usb-ethernet adapter doet hij het nu! Briljant aanbod in de US! _/-\o_ O+

EDIT: te vroeg gejuigd. Geen enkele titel speelt. "This title is not available to watch instantly. Please try another title."

[ Voor 12% gewijzigd door Negakinu op 15-09-2013 16:15 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 13:02
Pistolebob schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:33:
[...]

Je kan op de iPad, bij Wifi instellingen, HTTP-proxy op 'automatisch' zetten en dan deze url intypen: http://mediahint.com/default.pac

edit: automatisch ipv handmatig
Je krijgt dan inderdaad het US aanbod te zien, maar geen van de content wil afspelen hier: "This title is not available to watch instantly. Please try another title."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen er hier users een ban krijgen? Lijkt me duidelijk wat er in de warning van dit topic staat. Dat roze vakje boven het intype veldje waar jullie nu een reactie willen posten...
Negakinu schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:19:
Vind ik ook. Dikkiedikdik is gewoon een beetje cranky vandaag. Don't worry. :)
Nee joh, dat valt wel mee :P
Ik vermoed alleen dat dit topic snel op slot gaat als jullie zo doorgaan. En nee, ik ben het niet eens met de moderatie hier aangezien het op de frontpage wel mag, maar ik heb al 2 warnings gehad in mijn mail en ik denk jullie straks ook en dat is het ook weer niet waard :X

Nu ik post, hebben jullie ook bij de documentaire I am a sex addict halfgare ondertiteling? Bij mij vallen gewoon woorden weg. Trouwens een bizarre docu/comedy of wat het ook is, volgens mij had die man een lading wodka op toen hij die film maakte. Maar ik ben benieuwd of die ondertiteling ligt aan mijn mediaspeler of jullie dat ook hebben.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:33:
willen er hier users een ban krijgen? Lijkt me duidelijk wat er in de warning van dit topic staat. Dat roze vakje boven het intype veldje waar jullie nu een reactie willen posten...

[...]

Nee joh, dat valt wel mee :P
Ik vermoed alleen dat dit topic snel op slot gaat als jullie zo doorgaan. En nee, ik ben het niet eens met de moderatie hier aangezien het op de frontpage wel mag, maar ik heb al 2 warnings gehad in mijn mail en ik denk jullie straks ook en dat is het ook weer niet waard :X

Nu ik post, hebben jullie ook bij de documentaire I am a sex addict halfgare ondertiteling? Bij mij vallen gewoon woorden weg. Trouwens een bizarre docu/comedy of wat het ook is, volgens mij had die man een lading wodka op toen hij die film maakte. Maar ik ben benieuwd of die ondertiteling ligt aan mijn mediaspeler of jullie dat ook hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.calbuzz.com/wp-content/uploads/off-my-lawn.png

We zullen het niet meer doen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Negakinu op 15-09-2013 16:38 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
Zit er ook over na te denken om netflix te nemen. Kan ik als ik in Duitsland ben voor een paar dagen ook netflix kijken op m'n ipad? Iemand nog een link voor een 3 maanden code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
jasper2603 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:40:
Zit er ook over na te denken om netflix te nemen. Kan ik als ik in Duitsland ben voor een paar dagen ook netflix kijken op m'n ipad? Iemand nog een link voor een 3 maanden code?
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=321191026959 :)
goedkoper vind ik m niet
je moet wel een Amerikaans adres opgeven, maar de code komt gewoon per eBay bericht

Ho... Duitsland heeft nog geen Netflix! Dus nee dat kan niet

[ Voor 15% gewijzigd door Pistolebob op 15-09-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:03
Wat een gezeur om een paar Euro in dit Topic..... voor een paar centen kan je de hele maand films kijken.

Zal wel tweakers eigen zijn,,, voor een paar lullige centen op de eerste rij willen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
RoaDHouse schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:46:
Wat een gezeur om een paar Euro in dit Topic..... voor een paar centen kan je de hele maand films kijken.

Zal wel tweakers eigen zijn,,, voor een paar lullige centen op de eerste rij willen zitten.
Afbeeldingslocatie: http://static.wixstatic.com/media/801c28_e108a6ece028e90edda8ba9b364c9b0c.jpg

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:51
jasper2603 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:40:
In ieder geval wel met eerder genoemde trucs, maar standaard zal het niet werken (nog geen Netflix in Duitsland, daar krijg je dus de melding "Netflix is nog niet beschikbaar in dit deel van de wereld")

Voor code zoeken op ebay.com naar "netflix chromecast 3 month" en je vindt er nog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:41:
[...]

goedkoper vind ik m niet
je moet wel een Amerikaans adres opgeven, maar de code komt gewoon per eBay bericht

Als je al 1 maand gratis netflix hebt, heb je dan in totaal 4 maanden netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van totaaltv :

Het in Nederland beschikbare content van online videodienst Netflix wordt elke dag groter. Netflix is begonnen met een relatief laag aantal titels maar elke dag wordt het content aangevuld.

Hoeveel titels Netflix in Nederland via haar all you can watch-abonnement aanbiedt, lijkt het grootste geheim van de komst van de videodienst te zijn. Alle vragen hierover die Totaal TV aan Ted Sarandos – Chief Content Officier – stelde worden via allerlei slinkse antwoorden ontwijkt. Hiermee probeert Sarandos te voorkomen dat het publiek bekend wordt dat Netflix met een – in vergelijk met Amerika – marginaal aantal titels in Nederland is begonnen. De Netflix content-directeur wil natuurlijk wel verklappen dat het aantal titels in de Nederlandse Netflix-database elke dag met nieuwe films, series en documentaires wordt aangevuld. Dat heeft allemaal te maken met overeenkomsten die Netflix voor de uitzendrechten voor subscription video on demand (SVOD) van vertoning in Nederland sluit.

Het aanbod in Amerika is – natuurlijk logischerwijs – veel groter. Ruim twee derde van het totale aantal abonnees komt uit Amerika. Netflix is natuurlijk ook een Amerikaans bedrijf. Het verschil in het beschikbaar aantal titels wordt duidelijk als we via een met VPN verkregen Amerikaans IP-adres toegang tot de Amerikaanse Netflix-database krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Pistolebob schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:41:
[...]

goedkoper vind ik m niet

Bedankt voor de link, maar als ik wil bestellen krijg ik dit:
Hoe omzeil ik dat?

One or more of the items below cannot be purchased because the seller has not specified shipping costs to the location selected.

Change your address or remove the items to continue.

You may also contact the seller for an exception.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasper2603 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:54:
Change your address or remove the items to continue.
You may also contact the seller for an exception.
Staat er toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik heb een adres van Apple Store in de US toegevoegd (toen het nog zonder verendkosten was) en vekroper bericht gestuurd. Ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:41:
Ik heb een adres van Apple Store in de US toegevoegd (toen het nog zonder verendkosten was) en vekroper bericht gestuurd. Ging prima :)
Waarom verkoper een bericht sturen?
De code krijg je immers per mail toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Superbaddd schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:03:
[...]

Waarom verkoper een bericht sturen?
De code krijg je immers per mail toch?
Just in case. Die verkoper moet mij een bericht sturen met die code (hij heeft immers mn email niet), dus waarom kan ik het gesprek niet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Als ik een video wil afspelen op mijn S3,dan blijft ie op 'loading...' staan. Heb al opnieuw geïnstalleerd, niks werkt.. Tablet werkt prima.. Straks nog maar weer wat proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Fivel op 15-09-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Heb nu op twee van die 3 maanden codes geboden. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:41:
Dat is niet zo slim, aangezien de verkoper vanuit de eBay policy verplicht is ook de code fysiek per post te versturen. Binnenkort komt er dus een envelop aan voor mat.hi.as bij de Apple Store in de US :+
Je had hem ook kunnen mailen en de situatie uitleggen. De meesten doen daar helemaal niet moeilijk over en maken zo een uitzondering voor jou (private listing oid)
mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:09:
Just in case. Die verkoper moet mij een bericht sturen met die code (hij heeft immers mn email niet), dus waarom kan ik het gesprek niet beginnen.
Als je als verkoper iets op eBay verkoopt, krijg je alle gegevens van de kopende partij automatisch per mail toegestuurd, inclusief mail adres :)

Ik snap niet waarom het ook over Hulu in de Benelux gaat, aangezien Hulu alleen nog maar in de US beschikbaar is en we geen 'tips en trucs over het werken krijgen van Hulu' mogen delen...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb gewoon deze gekocht:
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Geen gezeur met shipping, gewoon code per mail ontvangen en gaan.

Al is zijn prijs wel verhoogd zie ik nu, ik had 'm nog gekocht voor 4,90$!

[ Voor 17% gewijzigd door Megamind op 15-09-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:34:
Ik snap niet waarom het ook over Hulu in de Benelux gaat, aangezien Hulu alleen nog maar in de US beschikbaar is en we geen 'tips en trucs over het werken krijgen van Hulu' mogen delen...
Er was hier 1 vraag over hulu die ik beantwoord heb. Kom er nu pas achter dat dit ook niet mag van de policy van tweakers. Damn, ik raak de hele tijd in de war omdat het op de frontpage wel mag en hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 16-09 21:19
Als gierige Nederlander heb ik een 'Best offer' van 20GBP gedaan op deze advertentie, en die werd automatisch door eBay geaccepteerd (15 GBP en 18 GBP werden automatisch afgewezen)... Scheelt toch weer n paar Euro op de toch al goedkope prijs ;)

[ Voor 17% gewijzigd door redah op 15-09-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
redah schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:51:
Als gierige Nederlander heb ik een 'Best offer' van 20GBP gedaan op deze advertentie... Scheelt toch weer n paar Euro op de toch al goedkope prijs ;)
Zostraks gekocht voor 20,00 GBP. Ben benieuwd wanneer ik de code krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als gierige Nederlander heb ik een 'Best offer' van 20GBP gedaan op deze advertentie, en die werd automatisch door eBay geaccepteerd (15 GBP en 18 GBP werden automatisch afgewezen)... Scheelt toch weer n paar Euro op de toch al goedkope prijs ;)
thnx voor de tip :)

edit:

Helaas.
I have run out of stock for the next few weeks. I am very sorry about this

I shall contact you once I get more and you will get it for £12 next time
I will open up a case to cancel transaction so could you please accept.

Many thanks

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Dat lijkt mij ook een prima aanbieding voor 20 gbp, heb alleen al op een 3 maanden code geboden. Hoe trek je bij ebay een bod in? Kan het zo nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd omdat het object niet langer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Superbaddd schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:05:
[...]

Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd omdat het object niet langer beschikbaar is.
Had vanmiddag contact met de verkoper, hij/zij zou binnen enkele uren nieuwe codes krijgen. Misschien moet hij die nog krijgen.. Link even in de gaten houden, of zijn account..

[ Voor 6% gewijzigd door Fivel op 15-09-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48
Fivel schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:09:
[...]

Had vanmiddag contact met de verkoper, hij/zij zou binnen enkele uren nieuwe codes krijgen. Misschien moet hij die nog krijgen.. Link even in de gaten houden, of zijn account..
En werken ze? Dacht iets te lezen van US en UK only.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Stinger_Ventura schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:10:
[...]

Ben ook benieuwd of ze werken op een nl account.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Stinger_Ventura schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:10:
[...]

Moet de code nog krijgen, heb wel mijn account in US aangemaakt. Netflix medewerker wou als ik de code had deze wel voor mij activeren.. Waarschijnlijk moet je wel een UK of US account hebben of even contact opnemen met Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Superbaddd schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:05:
<knip>

Lees de Topic Warning nog maar eens.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 16-09-2013 12:23 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Freekers schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:12:
[...]

Ik heb er nog 1 in de aanbieding voor 23 euro.
Bedankt, maar ben al voorzien. Vanmiddag een 3 maanden code gekocht waar ik nu al spijt van heb :P

[ Voor 9% gewijzigd door Superbaddd op 15-09-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48
Superbaddd schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:33:
[...]

Bedankt, maar ben al voorzien. Vanmiddag een 3 maanden code gekocht waar ik nu al spijt van heb :P
Nu al uitgekeken op netflix ?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gebruikt iemand hier de Metro app van Netflix?
Meer mensen problemen met afspelen met US content via deze app? Worden wel weergegeven maar afspelen geeft een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Zoals review van tweakers zelf ook aangeeft, als je beetje serie kijker bent, heb je alle toppers wel gezien. Veel mensen geven mindere series geen kans/geen interesse in qua tijd gebrek. Voor films hoef je het zeker niet te doen. ;)

Ik gebruik het dan ook om simpel en snel wat onbekende/oudere series te kijken op een regenachtige zondag. Dat voor 6 euro voor 4 maand, daar gaat niemand slecht van worden. Maar ik zie het echt nog niet mijn Usenet vervangen, of in zo'n mate, dat Netflix mijn main source word en usenet er naast voor bepaalde dingen. Maar een combinatie, puur voor het gemak en overal films bij de hand te hebben, tegen de prijzen van de coupons die nu rond gaan, is het prima.

(En nee ik wil best volle prijs betalen, mijn usenet account kost meer per jaar dan duurste abo van netflix. Het moet alleen wel opbrengen wat ik er van verwacht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

De content die op de NL Netflix staat wel ja, maar de US Netflix biedt genoeg vermaak. Zelf heb ik top series zoals Breaking Bad etc nog niet gezien,dus dit spaart me weer gepuzzel met subs die niet in sync zijn etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:42
Welke code werkt nu op een Nederlands account? Ik heb wel toegang tot het Amerikaanse gedeelte maar alleen via de extensie op chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
is er ergens een plek waar je het aanbod van netflix in nederland kan zien? en dan bedoel ik gewoon op een website of zoiets. dus zonder je eerst aan te melden enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Fivel schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:11:
[...]

Moet de code nog krijgen, heb wel mijn account in US aangemaakt. Netflix medewerker wou als ik de code had deze wel voor mij activeren.. Waarschijnlijk moet je wel een UK of US account hebben of even contact opnemen met Netflix.
De code dient geactiveerd te worden in een US of UK account. Ik heb een code vandaag gekregen van dezelfde verkoper. Eerst geprobeerd op mijn Nederlandse account. Dat werkte echter niet. Daarna een US account gemaakt en heb nu een jaar lang Netflix voor 22 euro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

jaydenjarno schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:06:
is er ergens een plek waar je het aanbod van netflix in nederland kan zien? en dan bedoel ik gewoon op een website of zoiets. dus zonder je eerst aan te melden enzo?
https://signup.netflix.com/browseselection

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
thanx. heb net effe gekeken, maar op zich is het aanbod niet eens zo slecht. denk dat het snel zal groeien. hoor zoveel mensen dat het niets is maar valt best mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:17

Asphyxion

I am, therefor I think

Dit geeft een selectie weer van de catalogus. Hier http://netflixnetherlands...8-am-sun-sep-15-2013.html is wel een volledige lijst te vinden. Zag op reddit overigens dat deze lijst niet helemaal zou kloppen, maar bij mijn steekproef van 15 titels werkte alle links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

shoombak schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:47:
Gebruikt iemand hier de Metro app van Netflix?
Meer mensen problemen met afspelen met US content via deze app? Worden wel weergegeven maar afspelen geeft een fout.
Ik gebruik de metro app op mijn htpc, wel wat hinderlijkheden ontdekt voor dit platform, hoop dat dit wel snel word geupdate. Ondertitels vallen wel is weg bij een episode followup. en het is mij nog iets te mouse afhankelijk helemaal als je xbmc gewent bent.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:52:
[...]

Zoals review van tweakers zelf ook aangeeft, als je beetje serie kijker bent, heb je alle toppers wel gezien.
Onmogelijk, helemaal als je internationaal kijkt. Heb laatst op wiki gelezen dat Netflix ca. 75.000 films online heeft en 20.000 aan serie episodes. En dat aanbod wisselt per dag, elke maand wijzigen er zo'n 2.000 titels.

Dan heb je wel héél weinig toppers als je na een paar dagen al uitgekeken bent. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Zojuist een netflix abbo genomen en deze getest met een chromecase dongle. Dit werkt echt fantastisch. Zo simpel en functioneel. ik snap dat niet het nieuwste van het nieuwste erop staat maar voor dagelijks gebruik is het prima zeker gezien de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:30:
[...]

Onmogelijk, helemaal als je internationaal kijkt. Heb laatst op wiki gelezen dat Netflix ca. 75.000 films online heeft en 20.000 aan serie episodes. En dat aanbod wisselt per dag, elke maand wijzigen er zo'n 2.000 titels.

Dan heb je wel héél weinig toppers als je na een paar dagen al uitgekeken bent. :9
Die cijfers zijn van de Amerikaanse Netflix.
Als je in Nederland legaal kijkt, kan het best dat je alles wat er op staat al gezien hebt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Daarbij komt nog kijken dat er volgens mij behoorlijk wat oud materiaal op Netflix staat. De kans is groot dat je in de tussentijd een bepaalde serie of film al via een andere weg gezien hebt. Hetzelfde geldt voor de Amerikaanse Netflix, alleen omdat daar het aanbod groter is, is de kans groter dat je nog iets tegenkomt dat je nog niet gezien hebt. Mijn series blijft ik ook volgen via de al ingeslagen weg. Tegen de tijd dat deze op Netflix staan zijn we wellicht al een jaar of 2 verder. En dan laat de beeldkwaliteit soms ook nog de wensen over in vergelijking met een 720p download. Wat zij HD noemen lijkt gewoon DVD kwaliteit te zijn in wat ik heb gezien. De film Captain America zag er daarentegen wel goed uit, maar of dit echt 720p was, ik weet het niet. Komt natuurlijk nog bij dat de gebruik maken van een adaptive stream. Via een shortcut kan je tijdens het kijken vane een film (niet gemaximaliseerd) bij geadvanceerde instellingen komen. ctrl+alt+shift en +s of +d of +p. Hier kan je ook instellen dat Netflix een bepaalde stream moet gebruiken.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:03
Ik ben super tevreden met Netflix...... genoeg aanbod om me mee te vermaken. En wie zit te zeuren over te weinig aanbod heeft gewoon geen werk of teveel tijd.

Ga lekker tv kijken, daar heb je veel toppers nou nou....die elke week herhaald en herhaald en herhaald..... worden de reklame krijg je er gratis bij.

Stelletje zeikerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:30:
[...]

Maar serieuze serie kijker begint niet vandaag. Sterker nog die is al jaren bezig. Zoveel echte top series zijn er niet hoor. Zeker als je het op persoonlijk niveau gaat bekijken.

Qua films kan ik zeer kort zijn, ik pak de AAA titels mee. Rest laat ik gaan, zonde om anderhalf uur in een film te steken die daarna klaar is. Doe mij maar een goede serie, die de moeite is. _/-\o_

Echte toppers bied Netflix gewoon niet, en zeker niet op recent niveau op dit moment.
Het heeft veel potentie, en ik zoek zeker een redelijk legaal alternatief voor mijn films/series. Ik heb ook een deezer abo, via tmobile voor 6/7 euro per maand. Dat vind ik mooi bedrag, Netflix heeft zeker ook mooi bedrag als uitgaanspunt 8 euro, maar nu het volledige en recent aanbod nog. (Mag best week vertraging in zitten, gaat via usenet vaak ook week tussen zitten, maar als dat illegaal kan moet het al helemaal betaald kunnen)

Durf zelf verder te gaan als ze een ijzer sterk aanbod van films/series hebben, wil ik wel 30+ euro per maand betalen, want dan vervangt het gewoon mijn TV abo. Daar hoeven ze alleen recent en compleet film/serie aanbod te hebben met de goede docu's van de gerespecteerde zenders. >:) Reclame vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Practics schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:22:
[...]

Durf zelf verder te gaan als ze een ijzer sterk aanbod van films/series hebben, wil ik wel 30+ euro per maand betalen, want dan vervangt het gewoon mijn TV abo. Daar hoeven ze alleen recent en compleet film/serie aanbod te hebben met de goede docu's van de gerespecteerde zenders. >:) Reclame vrij.
En nu betaal je 30 euro per maand aan Ziggo/UPC én krijg je reclame, dus helaas zal dit concept nog altijd lang blijven bestaan ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Megamind schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:31:
[...]

En nu betaal je 30 euro per maand aan Ziggo/UPC én krijg je reclame, dus helaas zal dit concept nog altijd lang blijven bestaan ben ik bang.
Ja het is dat ik beetje internet wil hebben voor usenet. Maar als netflix dat verder goed voor elkaar heeft zou het in praktijk nog duurder kunnen zijn dan 30 euro, aangezien ik nergens anders een 150mbit lijn voor nodig heb. ;) Dan voldoet 20/60mbit(wil wel HD kunnen blijven kijken via netflix dan) en eventueel een telefoon lijn.(Kan ook gewoon via mobiel) :D Dus dat bespaarde bedrag kun je gewoon boven op de 30 optellen ja.

Betaal me nu ook scheel alleen om alles recent en reclame vrij te hebben. Alleen moet dat helaas illegaal omdat er geen fatsoenlijk alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik heb de laatste dagen Netflix vooral op mijn Galaxy s4 gebruikt. Nu ben ik 2 dingen tegen gekomen die mij storen.

1. De back&menu blijven tijdens het afspelen de hele tijd branden. Erg vervelend als je vooral 's nachts filmpjes gaat kijken. Hebben dat andere mensen met een Galaxy S4 ook?

2. De ondertitels zijn in tegenstelling tot de browserversie geel ipv wit. Is het mogelijk om dat ergens te veranderen?

Voor de rest ben ik eigenlijk tevreden, maar hoop natuurlijk ook dat het aanbod snel wat meer uitgebreid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
De code voor twaalf maanden werkt. Je moet een US account hebben anders werkt het niet. Verder als je je aanmeld en de code invoert is je gratis maand weg (maar dat maakt mij niet uit). Heb nu 12 maanden voor 20 GBP. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke aan Netflix vindt ik dat hij leert van wat je bekijkt en een rating geeft en je dan steeds betere aanbevelingen doet. In plaats van op basis van recensies van "wat de meeste mensen in de hele wereld leuk vinden". Het is zoiets als een persoonlijke movie coach thuis, geweldig toch.

Ik zie nu films en series die ik zelf niet zo snel had gekozen en dat is verrassend leuk. Netflix heeft nu al mijn blik verbreed. Gisteren hebben we bijvoorbeeld Life of Pi gezien, erg mooie film. Uit 2012, dus zo oud is het aanbod nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Ik zou graag Netflix willen hebben, heb alleen geen CC dus het houd al op.

Ik snap niet dat buitenlandse firma's nog niet snappen dat niet iedereen een CC heeft.
Kijk naar Blizzard van World of Warcraft D3 etc, zelfs daar kan je met Ideal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:17:

Ik snap niet dat buitenlandse firma's nog niet snappen dat niet iedereen een CC heeft.
Kijk naar Blizzard van World of Warcraft D3 etc, zelfs daar kan je met Ideal betalen.
Netflix accepteert iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Met dank aan Dikkiedikdik ben ik dit weekend bezig geweest met het instellen van me smart tv naar engeland als locatie.

Had me smart tv op engels gezet. maar toen kon ik geen verbinding maken met Netflix.
had het gedaan voor super hd, die heeft upc namelijk niet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arymniteron
  • Laatst online: 26-09-2024
Weet niet of het al eerder gemeld is, maar als je je account met iemand deelt die netflix gebruikt via de app op een Android of PS3, dan kan deze na 1x succesvol inloggen altijd inloggen op je netflix account. Zelfs wanneer je het wachtwoord van de account veranderd en de optie 'Sign out of all devices' kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mektheb schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:17:

Volgens mij accepteerd Netflix ook gewoon iDeal.

Overigens verbaast het mij hoeveel Nederlanders géén creditcard hebben. Het is zo'n geaccepteerd betaalmiddel in de rest van de (westerse) wereld, maar toch blijven blijkbaar Nederlanders stug weigeren...
Niet persoonlijk bedoelt Mektheb.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:23:
Ook automatische incasso, dat is volgens mij handiger omdat je bij ideal neem ik aan ook automatische incasso hebt, maar eerst 0,01 cent moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Mars18 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:23:
Had me smart tv op engels gezet. maar toen kon ik geen verbinding maken met Netflix.
had het gedaan voor super hd, die heeft upc namelijk niet.
Afgelopen weekend heb ik gemerkt dat er wel een SuperHD logo wordt getoond (ik ben klant bij UPC). Zie het topic op chelloo.com. Het lijkt alsof UPC al wat veranderd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 17:20

Edd

meesje schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
[...]

Afgelopen weekend heb ik gemerkt dat er wel een SuperHD logo wordt getoond (ik ben klant bij UPC). Zie het topic op chelloo.com. Het lijkt alsof UPC al wat veranderd heeft.
Volgens mij kun je het beste gewoon even checken via https://signup.netflix.com/superhd
Daar staat onderin of je provider dit ondersteunt of niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Edd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:38:
[...]

Volgens mij kun je het beste gewoon even checken via https://signup.netflix.com/superhd
Daar staat onderin of je provider dit ondersteunt of niet.
Dat is dus het vreemde: mijn AppleTV3 laat het superhd logo zien. Anderen zien ook dit logo (bv op een Panasonic tv).
Kijk maar op: http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=50595.0;all

De superhd check van Netflix levert een negatief resultaat op

Vreemd allemaal...... Wat is nu leidend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hoe dan ?, want als ik een account moet maken moet ik of automatisch incasso kiezen of CC.
OkkE schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:23:
[...]

Overigens verbaast het mij hoeveel Nederlanders géén creditcard hebben. Het is zo'n geaccepteerd betaalmiddel in de rest van de (westerse) wereld, maar toch blijven blijkbaar Nederlanders stug weigeren...
Niet persoonlijk bedoelt Mektheb.
Snap ik ;), ik gebruik het niet omdat ik het princiepe van iets op de "pof" kopen niet wil.
En ja je kan natuurlijk geld overmaken en dan betalen etc.
Maar ook paypall / moneybookers etc weiger ik om aan mee te doen.

Dus helaas door eigenkeus val ik vaak buiten de boot ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Mektheb op 16-09-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
meesje schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:06:
[...]

Dat is dus het vreemde: mijn AppleTV3 laat het superhd logo zien. Anderen zien ook dit logo (bv op een Panasonic tv).
Kijk maar op: http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=50595.0;all

De superhd check van Netflix levert een negatief resultaat op

Vreemd allemaal...... Wat is nu leidend?
Nou, wat je ziet :9 Ik zou zeggen, als je toch niet doorhebt of het wel of niet superHD is maakt het niet zo veel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Mektheb schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:08:
[...]

Hoe dan ?, want als ik een account moet maken moet ik of automatisch incasso kiezen of CC.

[...]

Snap ik ;), ik gebruik het niet omdat ik het princiepe van iets op de "pof" kopen niet wil.
En ja je kan natuurlijk geld overmaken en dan betalen etc.
Maar ook paypall / moneybookers etc weiger ik om aan mee te doen.

Dus helaas door eigenkeus val ik vaak buiten de boot ;)
Gebruik je toevallig MediaHint (of iets waardoor netflix denkt dat je in US zit). Want als je naar netflix.nl gaat, moet je met iDeal kunnen betalen. Zo niet, dan denkt Netflix dat je in US zit en dan krijg je de iDeal optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Fivel schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:25:
[...]

Gebruik je toevallig MediaHint (of iets waardoor netflix denkt dat je in US zit). Want als je naar netflix.nl gaat, moet je met iDeal kunnen betalen. Zo niet, dan denkt Netflix dat je in US zit en dan krijg je de iDeal optie niet.
Ah ik ga het is proberen ! :)

EDIT : nogsteeds als ik via NL ga krijg ik die optie niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 16-09-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nah, dat kan haast niet. Ik weet met 100% zekerheid dat ik bij het betalen kon kiezen uit CC, iDeal of Automatische incasso. Zou je eens een screenshot willen delen van het betaalscherm? Misschien zie je iets over het hoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1974016/netflixideal.png

Probeer eens een andere pc, andere browser.

[ Voor 22% gewijzigd door MaximusTG op 16-09-2013 11:44 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MaximusTG schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:44:
[afbeelding]

Probeer eens een andere pc, andere browser.
Geprobeerd...helaas..

3 verschillende accounts
3 verschillende email adressen gebruikt
3 verschillende browsers
en 3 verschillende machine's iMac / Macbook / Windows pc.

Alle maal geen Ideaal payment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je wel naar netflix.nl toe? Volgens mij gebruik je een dns of vpn. Of je zit nu bij een werkgever met een buitenlandse provider, op een ip adres uit Nederland zou je die optie moeten krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

RoaDHouse schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:12:
Ik ben super tevreden met Netflix...... genoeg aanbod om me mee te vermaken. En wie zit te zeuren over te weinig aanbod heeft gewoon geen werk of teveel tijd.

Ga lekker tv kijken, daar heb je veel toppers nou nou....die elke week herhaald en herhaald en herhaald..... worden de reklame krijg je er gratis bij.

Stelletje zeikerds.
:')
Dus als mensen het met jou oneens zijn zijn het maar zeikerds?

Ik en mijn vriendin hebben beiden een fulltime baan, en toch hebben we vrijwel alle topseries al gezien. 's Avonds bij het eten een serietje kijken, voor het naar bed gaan, dat zijn al 2 episodes. In het weekend op een regenachtige zondag misschien wel 3 episodes, enzovoort. We zijn nu in 2 of 3 maand tijd al door 5 seizoenen van Supernatural heengegaan, dat gaat heel snel.

Dus nee, voor ons is Netflix geen alternatief. De series die erop staan zijn al oud of vinden we niet interessant, anders hadden we die al gekeken. Dat we daarom door bekrompen mensen zoals jij worden gezien als zeikerds nemen we op de koop toe.

* Arfman blijft z'n NAS met NZBget/SB/CP aaien

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:59:
[...]

Ga je wel naar netflix.nl toe? Volgens mij gebruik je een dns of vpn. Of je zit nu bij een werkgever met een buitenlandse provider, op een ip adres uit Nederland zou je die optie moeten krijgen.
Het is inmiddels gelukt...via een telefoon

Maar ook thuis werkte dit allemaal niet, heb nu het symoblische 1 cent betaald en dat is gelukt.
Kan alleen nergens de content online bekijken.
Dan kom ik elke keer terug op "registratie voltooien".
Maar goed ik kijk vanavond wel verder thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 16:04

Ypho

Allround Nerd

Mektheb schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:58:
[...]

Geprobeerd...helaas..

3 verschillende accounts
3 verschillende email adressen gebruikt
3 verschillende browsers
en 3 verschillende machine's iMac / Macbook / Windows pc.

Alle maal geen Ideaal payment.
Engelse browsers? Ik draai de Engelse versie van FF/Safari, toen ik een NL versie van Chrome pakte werkte het bij mij wel.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuyinsama
  • Laatst online: 25-08 09:48
iDeal is inderdaad een optie..
Het moment dat Netflix live ging woensdagochtend was deze optie al beschikbaar.

Ik ben zover tevreden met Netflix. Het zijn natuurlijk mixed feelings want het liefst wilt iedereen alles vrij snel beschikbaar hebben wat in de US is uitgezonden.
Maar aan de andere kant zitten we hier al jaren te zeuren dat er geen goede legale alternatieven zijn.
Nu hebben we eindelijk een legaal alternatief en dan is het nog steeds niet goed.
Laten we netflix gewoon de tijd geven om te groeien in NL zeker omdat RTL binnenkort ook gaat starten en misschien kan dat voor goede concurrentie bieden.
Het feit blijft we hebben een legaal alternatief waar de Library redelijk groot van is en zeker zijn 8 p/m waard is, dus laten we Netflix steunen en aantonen dat met meer inzet van beide kanten dit is wat we willen.

Ik heb de afgelopen dagen een aantal series afgekeken die ik wegens tijdgebrek op het moment van uitzenden nooit heb gedownload.
En toen ik deze wilde binnenhalen was alles al van de usenet servers af.

Het is ook zo dat het voor de meeste nederlanders een stuk makkelijker is om de US Library te benaderen.

Zoals eerder gemeld heb ikzelf ook geen creditcard puur om het feit dat een CC in NL nog steeds BKR geregistreerd staat (tuurlijk wordt er soepel mee omgegaan) maar voor iemand die nergens een lening heeft of een schuld dan wil ik dit ook niet met een CreditCard.
Nu had ik een Prepaid card genomen van Moneybookers en deze wordt natuurlijk niet geaccepteerd.
Maar goed voor de meeste dingen heb ik geen CC nodig en mocht ik dingen op Amazon(o.i.d) bestellen kon ik altijd mijn Moneybookers card gebruiken of een prepaid card bij de Primera kopen.
en alleen voor Netflix en dergelijke was het het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Naja ik snap er nog steeds niks van, kan nu eindelijk met ideal betalen en heb nu al 4x 0,01 cent betaald.
Maar ik kan nogsteeds niets zien of ergens op klikken.

En als ik via met phone inlog met het juiste wachtwoord, krijg ik te zien het wachtwoord niet goed is..
Met andere woorden ik heb nu nog steeds geen idee of ik nu een gratis maand heb of niet.
Voor me gevoel heb alleen nu hun mijn gegevens gegeven en geld maar meer niet.

ook bijna elke optie die je klikt of kiest kom ik weer op de homepage met signup...( nederlands )

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 16-09-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Shuyinsama schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:06:

Maar aan de andere kant zitten we hier al jaren te zeuren dat er geen goede legale alternatieven zijn.
Nu hebben we eindelijk een legaal alternatief en dan is het nog steeds niet goed.
Het is geen alternatief. Een alternatief is een dienst die wel een directe beschikbaarheid van al het materiaal heeft. Concurrentie op prijs is niet mogelijk met NZB/torrent, maar dat hoeft mijns inziens ook niet. Ik ben bereid om veel te betalen (15 a 20 euro/maand) als ik hetzelfde aanbod krijg in de hoogst mogelijke kwaliteit.
En ik denk dat er met mij velen zijn.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Shuyinsama schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:06:
Zoals eerder gemeld heb ikzelf ook geen creditcard puur om het feit dat een CC in NL nog steeds BKR geregistreerd staat (tuurlijk wordt er soepel mee omgegaan) maar voor iemand die nergens een lening heeft of een schuld dan wil ik dit ook niet met een CreditCard.
offtopic:
Heb al 5 jaar een CC , en vorig jaar een hypotheek afgesloten. zonder enig probleem gepasseerd. Daar word echt niet meer naar gekeken bij BKR hoor.
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:21:
[...]

Het is geen alternatief. Een alternatief is een dienst die wel een directe beschikbaarheid van al het materiaal heeft. Concurrentie op prijs is niet mogelijk met NZB/torrent, maar dat hoeft mijns inziens ook niet. Ik ben bereid om veel te betalen (15 a 20 euro/maand) als ik hetzelfde aanbod krijg in de hoogst mogelijke kwaliteit.
En ik denk dat er met mij velen zijn.
Ik betaal bij eweka ook 8 euro per maand. dus net zo duur.

[ Voor 33% gewijzigd door degroot op 16-09-2013 12:23 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:21:
Het is geen alternatief. Een alternatief is een dienst die wel een directe beschikbaarheid van al het materiaal heeft.
Het is voor mij een aanvulling, ik download ook nog , maar als het op netflix staat kijk ik het daar ipv zelf te downloaden.

Scheelt mooi wat tijd. En mijn kids zijn nu 3 en 5 jaar oud, dus ik heb toen mijn kids jonger waren een hele tijd geen tv gekeken, kan nu mooi al dat oudere spul zien. Dat is wel ideaal. Maar ik zie het inderdaad ook niet als een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik deel mijn account inmiddels met mijn vader, en gisteren begonnen met Orange is the New Black. Beviel goed in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exorcist schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:27:
Ik deel mijn account inmiddels met mijn vader, en gisteren begonnen met Orange is the New Black. Beviel goed in ieder geval :)
Dat is ook een goeie om te doen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:24:
[...]

Het is voor mij een aanvulling, ik download ook nog , maar als het op netflix staat kijk ik het daar ipv zelf te downloaden.

Scheelt mooi wat tijd. En mijn kids zijn nu 3 en 5 jaar oud, dus ik heb toen mijn kids jonger waren een hele tijd geen tv gekeken, kan nu mooi al dat oudere spul zien. Dat is wel ideaal. Maar ik zie het inderdaad ook niet als een alternatief.
Ik herken dat. Mijn kids zijn inmiddels wat ouder (tussen 9 en 5) en wij hebben dan ook meer tijd om series bij te houden s avonds. In die mate dat we alles helemaal up to date hebben, en iedere aflevering kijken direct na uitzending.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
Vind die gift cards niet overzichtelijk, je kan nergens zien of die ook echt in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Heb een 12 maand abonnement en heb bij "my account" volgende staan:
Pre-paid with Gift Subscription 1 month (11 months remain)
Ik weet niet wat er staat als je 3 maand gift hebt gebruikt.. Ik heb trouwens geen gratis maand, dus misschien dat het daardoor er duidelijk staat. Als je eerst nog een gratis maand hebt, staat het er misschien niet duidelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Fivel op 16-09-2013 12:49 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.