• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:55:
Haha, geen idee maar zit een 700watt voeding in, en draait 24/7 :p
Heb me nooit verdiept in het verbruik en de kosten ervan, vindt mijn energie kosten maandelijks wel meevallen.
Wellicht schrik je flink als je eens uitrekent hoeveel je kunt besparen ;)

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:58:
[...]

Wellicht schrik je flink als je eens uitrekent hoeveel je kunt besparen ;)
valt mee hoor, 100 watt voor de ps3 is als ik het goed heb 1 cent per uur. Als je dan 2 uur per dag netflix kijkt voor 1 jaar zit je nog onder de 8 euro.

Nu zal een pc denk ik iets van 4 keer zoveel pakken, dus dan zit je op 32 tot pakweg 40 euro per jaar voor netflix.

Met een wd of apple mediaspeler zit je trouwens op 2 cent per 2 uur kijken (laten we dit ophogen tot 5 cent), dan zit je onder de 1,50 euro op jaarbasis.

Dus na 2 jaar heb je het apparaat er zeker uit. En dit is alleen nog voor netflix. Als je naast netflix ook films en tv series gaat streamen vanaf je pc loopt het wel flink op, dan kan je dat apparaat in 1 jaar wel terugverdienen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 17:04 ]

• BamSlam_
  • Niet online
Voor die 32-40 Euro kun je leuke dingen doen :)

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:56:
[...]

Het probleem is dat jouw stick android draait en netflix denkt dan dat jouw stick een mobiele telefoon is en een klein scherm heeft en een klein scherm heeft geen 1080p nodig volgens netflix.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2305091

too old, too cold

Verwijderd

Ah, dat is wel slim, de netflix app zelf aanpassen. Blijft het natuurlijk wel wat gedoe bij een update omdat je dan moet wachten op een aanpassing, maar heb hier ook zo voor spotify (voor landscape mode) en ik update gewoon niet zo vaak.

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:07
Het verschilt idd ook per apparaat wat de max kwaliteit is van de stream. En dat ligt niet alleen aan de snelheid van het apparaat/internet verbinding, maar ook aan de DRM techniek die ze kunnen toepassen.
Als je op Wikipedia: List of Netflix compatible devices kijkt zie je dat een hoop apparaten geen Super HD ondersteunen.

Op Android zou dat dus vanaf 4.3 en de N7 (2013) wel moeten kunnen, vermoedelijk omdat vanaf 4.3 de MediaDRM API is toegevoegd.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:11:
Kijk eens naar een van de Western Digital media players.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:15:
de wd tv live is 80 euro, de wd play ongeveer 60 euro.
Heb der nog nooit van gehoord :P
Maar bedankt voor de tips!

I bad beat my meat by busting my nuts!

Verwijderd

murphylee schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:10:
Heb der nog nooit van gehoord :P
Maar bedankt voor de tips!
Zie [Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011) (ik ben beta tester bij WD).
Maar de apple kan ook een goede keuze voor je zijn, neem wel de apple tv 3 dan voor 1080p. Even goed doorlezen wat met welk apparaat wel en niet kan, dan kan je een goede keuze maken.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:19:
[...]

Zie [Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011) (ik ben beta tester bij WD).
Maar de apple kan ook een goede keuze voor je zijn, neem wel de apple tv 3 dan voor 1080p. Even goed doorlezen wat met welk apparaat wel en niet kan, dan kan je een goede keuze maken.
Heb zelf een Sony Google TV NSZ-GS7 deze heeft met Netflix ook 1080p

Afbeeldingslocatie: http://www.techtastic.nl/wp-content/uploads/2013/03/sony-NSZ-GS7-google-tv.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 14-09-2013 19:16 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik gebruik sinds de 11de de Xbox 360 app en deze werkt gewoon prima op Full HD. Ik zie bij sommige reacties dat het niet goed werkt. Wat werkt er dan niet goed aan ?

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
bitflusher schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:49:
Omdat een maand zomaar voorbij is ben ik op zoek gegaan naar voordelige methoden om langer netflix te gebruiken.

Via ebay.com kun je vrij gemakkelijk een chromecast netflix code kopen voor $7,50 (€5,83 met de PayPal wisselkoers van gisteren) en daarmee 3 maanden extra kijken. Misschien wordt het duurder na als half Nederland ze over 29 dagen aan gaat schaffen dus ik heb het meteen maar gedaan.

Hoe het werkt:
- koop een code via ebay
- ontvang deze per email
- na inloggen op netflix ga naar: https://signup.netflix.com/specialoffer?from=chromecast
- Vul de code in
- Klaar, zie screenshot:

[afbeelding]

Ik kan echter achteraf niet vinden dat mijn "netflix tegoed" is opgewaardeerd maar ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit.
Bedankt voor de tip!
Kan je je tegoed niet hier zien: https://movies.netflix.com/YourAccount

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 09:17

tomk94

Developer

Heisenbug schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:42:
[...]

Bedankt voor de tip!
Kan je je tegoed niet hier zien: https://movies.netflix.com/YourAccount
Heb de code ook gekocht & ingewisseld maar kan hem ook nergens terugvinden. Zal het vanzelf wel merken aan het eind van de proefperiode.

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Gebruik Netflix nu een tijdje met mijn laptop aangesloten op de TV en ik vind het super! Vind het eigenlijk irritant om constant mijn laptop te moeten aansluiten, dus ik zoek eigenlijk naar een mediaspelertje (niet al te duur) met minimaal de volgende dingen:

- HDMI in (TV heeft maar 1 HDMI ingang en die is op dit moment in gebruik door mijn iptv box, dus die wil ik dan op de media speler aan sluiten)
- Netflix app (daar wil ik em vooral voor)
- Ondersteuning voor mkv bestanden

Iemand tips?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb eerder zo'n code geprobeerd en die zag ik ook pas later als actief staan. Heb toen nagevraagd via de chat of ze de code konden zien en zij gaven aan dat hij succesvol was toegevoegd.

Tomorrow is not today!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
Mithrildor schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:58:
Gebruik Netflix nu een tijdje met mijn laptop aangesloten op de TV en ik vind het super! Vind het eigenlijk irritant om constant mijn laptop te moeten aansluiten, dus ik zoek eigenlijk naar een mediaspelertje (niet al te duur) met minimaal de volgende dingen:

- HDMI in (TV heeft maar 1 HDMI ingang en die is op dit moment in gebruik door mijn iptv box, dus die wil ik dan op de media speler aan sluiten)

Iemand tips?
Kom op, is het nou echt teveel werk om even een pagina terug te lezen?

To dare is to do

• BamSlam_
  • Niet online
bitflusher schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:49:
Omdat een maand zomaar voorbij is ben ik op zoek gegaan naar voordelige methoden om langer netflix te gebruiken.

Via ebay.com kun je vrij gemakkelijk een chromecast netflix code kopen voor $7,50 (€5,83 met de PayPal wisselkoers van gisteren) en daarmee 3 maanden extra kijken. Misschien wordt het duurder na als half Nederland ze over 29 dagen aan gaat schaffen dus ik heb het meteen maar gedaan.

Hoe het werkt:
- koop een code via ebay
- ontvang deze per email
- na inloggen op netflix ga naar: https://signup.netflix.com/specialoffer?from=chromecast
- Vul de code in
- Klaar, zie screenshot:

[afbeelding]

Ik kan echter achteraf niet vinden dat mijn "netflix tegoed" is opgewaardeerd maar ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit.
Lijkt inderdaad te werken, thanks! :)

Netflix Chromecast korting 1

Netflix Chromecast korting 2

• Albert020
Dus je kunt nu tot Januari 2014 kijken ?

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb op eBay gisteren een Netflix Gift Code voor 12 Maanden (1 jaar) gekocht voor slechts 20 dollar, ofwel 15,55 euro. Dat is een zeer nette prijs als je het mij vraagt, voor 1 jaar Netflix ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

Edd

Freekers schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:50:
Ik heb op eBay gisteren een Netflix Gift Code voor 12 Maanden (1 jaar) gekocht voor slechts 20 dollar, ofwel 15,55 euro. Dat is een zeer nette prijs als je het mij vraagt, voor 1 jaar Netflix ;)
En dat werkt gewoon? Want ik heb er naar zitten kijken, maar de meeste die ik vond waren voor US Accounts..

-

Verwijderd

Heb je een link naar die eBay pagina Freekers ?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 20:54 ]

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Edd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:52:
En dat werkt gewoon? Want ik heb er naar zitten kijken, maar de meeste die ik vond waren voor US Accounts..
Yep, werkt perfect. Account moet je wel aanmaken op Netflix US, maar daarna werkt het account zowel op Netflix US als op Netflix NL.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:53:
Heb je een link naar die eBay pagina Freekers ?
http://www.ebay.nl/itm/290977157395

Helaas heeft hij er geen meer op staan. Ik raad je aan op eBay.com 1x per dag te zoeken naar netflix 1 year OF netflix 12 months. Elke dag is er wel iemand die een gift-code voor rond de 25 dollar verkoopt.
Blijkbaar worden die codes namelijk veel weggegeven in magazines in de US. En als je al een account hebt, wat moet je er dan mee? Juist, verkloppen op eBay ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Freekers op 14-09-2013 20:59 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 10:33

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ik zit ook te kijken, maar ik zie alleen dingen die daadwerkelijk verstuurd moeten worden.

Iemand linkje/voorbeeld?

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

HyperActivE schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:58:
Ik zit ook te kijken, maar ik zie alleen dingen die daadwerkelijk verstuurd moeten worden.
Dat is verplicht door eBay policy. Je mag alleen 'tastbare' dingen verkopen op eBay. Dus alleen codes of accounts mag niet. Veel verkopers lossen dit op door de code ook op papier toe te sturen in een evelop oid, maar je krijgt hem ook via de mail.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WiOlLiZ.png

[ Voor 5% gewijzigd door Freekers op 14-09-2013 21:03 ]

• HyperActivE
  • Laatst online: 16-09 10:33

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ah, vandaar.
Alleen als ik nu iets wil kopen en afrekenen wordt er direct $30 voor verzending bij opgeteld.

Edit:
Als ik al een NL account hebt werkt die 12 maanden code dus niet?

[ Voor 68% gewijzigd door HyperActivE op 14-09-2013 21:10 ]

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

HyperActivE schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:04:
Ah, vandaar.
Alleen als ik nu iets wil kopen en afrekenen wordt er direct $30 voor verzending bij opgeteld.
Dan moet je helaas even door zoeken naar een andere
HyperActivE schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:04:
Edit:
Als ik al een NL account hebt werkt die 12 maanden code dus niet?
Hmm, wellicht. De code moet op echt op de US site worden ingevuld. Daarna krijg je de vraag of je een nieuw account wilt maken of de code wilt koppelen aan je existing account. Probeer dan eens in te loggen met je NL account

[ Voor 24% gewijzigd door Freekers op 14-09-2013 21:13 ]

Verwijderd

Als je kiest om een nieuw US account te maken, moet je dan als nog je creditcard gegevens opgeven? Want dat gaat dan niet werken als je enkel een NL creditcard hebt.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:16:
Als je kiest om een nieuw US account te maken, moet je dan als nog je creditcard gegevens opgeven? Want dat gaat dan niet werken als je enkel een NL creditcard hebt.
Nee, hebben ze mijn niet gevraagd.

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Slaapje schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:10:
[...]

Kom op, is het nou echt teveel werk om even een pagina terug te lezen?
Waaruit blijkt voor jou dat ik dat niet gedaan heb? Zover ik kan zien heeft alleen die van Sony die geplaatst is een HDMI-in functie, maar ik kan me niet voorstellen dat er maar één mediaplayer is met HDMI-in, dus dat is dan ook de reden dat ik vraag of iemand nog tips heeft voor mediaplayers met HDMI-in en een Netflix app.

Als een post van mij jou niet bevalt dan heeft het weinig zin om een off-topic post te plaatsen waarin jij kwaad word op mij, het is een veel beter idee om er gewoon overheen te lezen. Danku :)

• Bladerer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 12:24
Wat ik niet snap is waar op eBay ik die code voor rond dat bedrag kan aankopen.
Alle aanbiedingen die ik zie krijgen allemaal nog eens 30 euro aan shipping kosten.
Hoe kom ik daar onderuit want voor € 38 heeft het geen zin!

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

• Albert020
Heb ik dus ook gedaan maar zie bij Factureringsgegevens die 3 maanden nog niet staan ?

[ Voor 62% gewijzigd door Albert020 op 14-09-2013 22:18 ]

• Tadream
  • Laatst online: 15-09 20:20
Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 05:53:
Bij mij geeft hij op de PS3 een veel mooier beeld dan op mijn laptop.
Het beeld is prima, alleen heeft de PS3 hetzelfde 'probleem' als toen ik een paar jaar
geleden nog via ps3mediaserver streamde. Hij doet dus geen 24p, alleen als de source een Bluray is.
Hij speelt het dus met 60Hz af en ik ben daar erg gevoelig voor.
Ben toen overgegaan op Openelec en wat een verademing was dat.
Het is te doen, beeldkwaliteit uitstekend, alleen judder.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Freekers schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:11:
De code moet op echt op de US site worden ingevuld. Daarna krijg je de vraag of je een nieuw account wilt maken of de code wilt koppelen aan je existing account. Probeer dan eens in te loggen met je NL account
Laat even weten of het gelukt is!

Verwijderd

Mithrildor schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:58:

Iemand tips?
Wd tv live, 80 euro of de wd play voor 60, wel ff goed de specs bekijken welke jou het beste past. Of de sony van de vorige pagina, al heb ik die nooit in een winkel gezien.

Edit: lees nu de opmerking over hdmi in, die mediaspelers bestaan niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 11:09 ]

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:16:
De laatste keer werkte het prima met NL creditcard, maar ik weet niet of een US account per se nodig is voor die code.

Verwijderd

Mithrildor schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:45:
[...]

Waaruit blijkt voor jou dat ik dat niet gedaan heb? Zover ik kan zien heeft alleen die van Sony die geplaatst is een HDMI-in functie, maar ik kan me niet voorstellen dat er maar één mediaplayer is met HDMI-in, dus dat is dan ook de reden dat ik vraag of iemand nog tips heeft voor mediaplayers met HDMI-in en een Netflix app.

Als een post van mij jou niet bevalt dan heeft het weinig zin om een off-topic post te plaatsen waarin jij kwaad word op mij, het is een veel beter idee om er gewoon overheen te lezen. Danku :)
Waarom neem je geen hdmi-switch? Lijkt me in jouw geval verstandig. Kun je iedere mediaplayer kopen die je wilt.

• meesje
  • Nu online
Een hdmi switch kost ook nog helemaal niks. Kijk maar eens op de dx.com. Ik heb daar een hdmi switch voor 7/8 euro gekocht. Deze werkt hartstikke fijn. Je kunt handmatig schakelen maar hij doet dit ook automatisch.

• Albert020
tomk94 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:48:
[...]

Heb de code ook gekocht & ingewisseld maar kan hem ook nergens terugvinden. Zal het vanzelf wel merken aan het eind van de proefperiode.
Heb het zelfde gedaan:

Bij mij kreeg ik ook de melding dat er een kortingen van 23,97 euro is toegepast op me account,
maar als ik kijk bij mijn factureringsgegevens staat er dat ik tot 12-10-13 een proef periode heb.
Kan dus nergens die 3 maanden terug vinden ?

• Bladerer
Zojuist op e-bay na wat zoeken dan toch iemand gevonden die leverde zonder shipping kosten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=130990979438 code was binnen een minuut of 20 binnen. Direct ingewisseld, echter op de US site gaf dat na inloggen in stap 2 een error 404. Direct erna de code ook ingevuld op mijn NL account pagina en dan krijg je een mooie pop-up om je te feliciteren met 3 maanden gratis Netflix. Nu staat er dat ik een active korting van 23,97 op het account aanwezig is. Lijkt dus idd te werken.

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

• Albert020
Bladerer schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:27:
Zojuist op e-bay na wat zoeken dan toch iemand gevonden die leverde zonder shipping kosten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=130990979438 code was binnen een minuut of 20 binnen. Direct ingewisseld, echter op de US site gaf dat na inloggen in stap 2 een error 404. Direct erna de code ook ingevuld op mijn NL account pagina en dan krijg je een mooie pop-up om je te feliciteren met 3 maanden gratis Netflix. Nu staat er dat ik een active korting van 23,97 op het account aanwezig is. Lijkt dus idd te werken.
Had ik dus ook maar waar vindt je dat terug onder je account gegevens ?

• Bladerer
Albert020 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:29:
[...]

Had ik dus ook maar waar vindt je dat terug onder je account gegevens ?
Niet, die korting verrekenen ze met het maand tarief, het is dus een soort van tegoed wat je nu hebt.
Maandelijks schrijven ze die 7,99 af van het tegoed tot het op is. Dat is althans wat ik er van begrijp.
Dus als ik het goed heb maak je de eerste maand gratis uit, daarna gaan ze dan incasseren, de drie volgende maanden gaat dat dan van je tegoed. Pas na 4 maanden ga je dan weer betalen.

Ik zag op e-bay overigens ook al aanbiedingen van 35 dollar voor 12 maanden, zou dat ook werken op een NL account? Iemand ervaringen?

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Had je niet beter een jaar kunnen kopen voor 35 dollar? Ben je goedkoper uit dan die drie maanden..?

• Pistolebob
Fivel schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:38:
Had je niet beter een jaar kunnen kopen voor 35 dollar? Ben je goedkoper uit dan die drie maanden..?
Drie maanden is even duur op zich :P
http://www.ebay.nl/itm/Ne...g-Customers-/261286697054
$7.90 * 4 = $31.60

• Fivel
Ja je hebt helemaal gelijk. Maar bladerer heeft er14 dollar voor betaald, dan ben je duurder uit.

• Albert020
Bladerer schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:35:
[...]

Niet, die korting verrekenen ze met het maand tarief, het is dus een soort van tegoed wat je nu hebt.
Maandelijks schrijven ze die 7,99 af van het tegoed tot het op is. Dat is althans wat ik er van begrijp.
Dus als ik het goed heb maak je de eerste maand gratis uit, daarna gaan ze dan incasseren, de drie volgende maanden gaat dat dan van je tegoed. Pas na 4 maanden ga je dan weer betalen.

Ik zag op e-bay overigens ook al aanbiedingen van 35 dollar voor 12 maanden, zou dat ook werken op een NL account? Iemand ervaringen?
Ahh ok, even in de gaten houden aan het eind van de proefperiode.. ;)

• engessa
  • Niet online
Fivel schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:38:
Die codes zijn er over 3 maanden ook nog. Ik wil eerst even afwachten hoe Netflix zich ontwikkeld en of er inderdaad meer content toegevoegd wordt voordat ik een 'groter' bedrag investeer. Kan nu mooi de boel gebruiken voor de komende vier maanden voor 7 euro.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zat afgelopen dagen dat al een beetje te kijken op eBay, maar meestal bij de 1 jarige codes zie je dit:
This code will only work for USA Netflix account(s)
Is dat echt zo of wil dat ook werken op EU accounts?

Want $36,- is wel lekker voor een jaar eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 14-09-2013 23:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Het browser door de content gaat niet soepel bij mij. (Streamen lukt wel zonder problemen)
Rockvee2 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:27:
Ik gebruik sinds de 11de de Xbox 360 app en deze werkt gewoon prima op Full HD. Ik zie bij sommige reacties dat het niet goed werkt. Wat werkt er dan niet goed aan ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ligt het aan mij of is er nu ook een aantal Aziatische content op Netflix?

In elk geval wordt het dagelijks bijgewerkt en genoeg films die ik nog niet ken!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladerer
Quad schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:51:
Ik zat afgelopen dagen dat al een beetje te kijken op eBay, maar meestal bij de 1 jarige codes zie je dit:

[...]

Is dat echt zo of wil dat ook werken op EU accounts?

Want $36,- is wel lekker voor een jaar eigenlijk.
De buyer die hem mij verkocht vroeg nog of ik een US account had gebruikt en nee dat is niet zo.
Hij dacht namelijk ook dat het alleen zou werken met een US account.
De vraag is dus of die verkoper van dat 12 maanden aanbod zeker weet dat het alleen op een US account werkt of dat ook hij dat gewoon verondersteld. Zoals iemand hierboven ook al zei, nu voor nog geen € 8,00 4 maanden proberen, daarna zien we wel verder wellicht dat ik tegen die tijd de gok wel waag en €35 probeer. Laten we wel wezen, dat is minder dan de helft. Tja wel weer jammer als het dan niet werkt. Vandaar ook mijn vraag of iemand het al geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb zelf inmiddels een van 8$ gekocht maar kan het niet betalen doordat mijn adres niet in de US bevindt. Dus bericht gestuurd naar de eBay verkoper.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Quad schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:48:
Ik heb zelf inmiddels een van 8$ gekocht maar kan het niet betalen doordat mijn adres niet in de US bevindt. Dus bericht gestuurd naar de eBay verkoper.
Lukt het ook niet met deze link?
https://signup.netflix.com/specialoffer?from=chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De code heb ik nog niet. Maar ik kreeg zojuist een factuur van eBay met een andere link naar PayPal pagina en nu kon ik wel betalen.

Nu afwachten op de code.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:44
Maar hoe werkt dat dan? Je activeert de code en daarna hoef je 3 maanden niks te betalen? Dus er wordt niks afgeschreven, ook al gaat dit via automatische incasso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zoals ik uit een van de eerdere posts hebt begrepen is dat inderdaad zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Vind het jammer dat IMDB niet samenwerkt met Netflix met user score. Ik vind de IMDB scores (meta en user) altijd erg precies en zou dat graag in netflix willen inplaats van het sterren systeem... maar goed, je kan niet alles hebben...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladerer
Dat is wat ik eruit opmaak, of het echt zo is zal binnen een maand blijken.
In het ergste geval heeft het me €8 gekost. Maar als ik de voorwaarde lees zou het ongeveer wel zo moeten werken al maken ze daar wel melding van het feit dat een VS kaart niet in NL gebruikt kan worden al lijkt het bij mij althans wel te werken. Wellicht dat het voor een 12 Maanden abonnement niet opgaat?!

https://signup.netflix.com/GiftTerms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Bladerer schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:01:
Wat ik niet snap is waar op eBay ik die code voor rond dat bedrag kan aankopen.
Alle aanbiedingen die ik zie krijgen allemaal nog eens 30 euro aan shipping kosten.
Hoe kom ik daar onderuit want voor € 38 heeft het geen zin!
Ik kocht hem zonder verzendkosten. Edit: en ik was dus net op tijd, want de verkoper verkoopt ze nu mét verzendkosten...

[ Voor 9% gewijzigd door BamSlam_ op 15-09-2013 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

BamSlam_ schreef op zondag 15 september 2013 @ 07:55:
[...]

Ik kocht hem zonder verzendkosten. Edit: en ik was dus net op tijd, want de verkoper verkoopt ze nu mét verzendkosten...
Er staat gewoon dat code digitaal verzonden wordt hoor. :P
Code will be sent via eBay Messages after payment cleared.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
Ik had hetzelfde (adres nodig in US). Ik heb het adres van de Apple Store in NY gegeven en een bericht naar de verkoper gestuurd met mn emailadres. Hij heeft de code zowel naar mn email gestuurd, en naar mijn ebay account én ook nog als trackingcode bij de verzending (serieus!). Dat was gebruiker superslick (eBay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nitai schreef op zondag 15 september 2013 @ 08:19:
[...]
Er staat gewoon dat code digitaal verzonden wordt hoor. :P
Ja, maar bij het relisted item mag je wel fijn bijna $18 aan verzendkosten betalen. Dan is je kostenvoordeel t.o.v. normaal betalen voor je abonnement zo goed als verdwenen.

[ Voor 9% gewijzigd door BamSlam_ op 15-09-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
engessa schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:48:
[...]
Die codes zijn er over 3 maanden ook nog. Ik wil eerst even afwachten hoe Netflix zich ontwikkeld en of er inderdaad meer content toegevoegd wordt voordat ik een 'groter' bedrag investeer. Kan nu mooi de boel gebruiken voor de komende vier maanden voor 7 euro.
Zo denk ik er dus ook over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik heb de code ontvangen van een gisteren aangeschafte 3 maanden code voor $7,90 en deze in Netflix ingevoerd. Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/duKovtu.png

Edit: gisteravond nog $7,90, nu $13,50. Snel toeslaan mensen! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 15-09-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht kan ik nog een aantal Netflix codes voor 12 maanden/1 jaar regelen, helaas niet meer voor 20 dollar per stuk maar 30 dollar. Heb ik niet bedacht, maar de verkoper wilt nu meer ervoor hebben.
Interesse? DM.

Aangezien er mensen zijn die altijd achter alles wat zoeken: Laat maar.

[ Voor 18% gewijzigd door Freekers op 15-09-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Haha, handelaar ;) Tuurlijk wil je er wat aan verdienen, maar de meeste zijn hier wel zo slim om zelf op ebay te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mortalboy[NL] schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:33:
Haha, handelaar ;) Tuurlijk wil je er wat aan verdienen, maar de meeste zijn hier wel zo slim om zelf op ebay te zoeken ;)
Jammer dat je me niet geloofd. Denk je echt dat ik me ga verrijken aan die paar euro verschil?
Ik zie dat mensen hier problemen hebben met het krijgen van een 12 month code omdat er verzendkosten bijkomen. Laat anders maar zitten.

Als tip: Deze verkoper heeft zo nu en dan ook een code erop staan. 26 dollar, dus iets goedkoper dan wat die van mij er nu voor wilt:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=161106953737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Deze verkooopt ze zonder verzendkosten. Ongeveer 7 euro: http://www.ebay.nl/itm/Ne...ash=item3a84d4ac41&_uhb=1

Edit, zie nu dat hij alles heeft verkocht, was er net op tijd bij!

[ Voor 14% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 15-09-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:19
Damm weer te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

zou wel eens willen weten of de aanbieding van een australier (bedrag is in australische dollar) ook werkt :/

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48
Ik heb nu ook zo'n 3 maanden code, hoe moet ik deze activeren dan? Heb hem namelijk al toegepast op mijn account maar bij mijn factureringsgegevens staat dat ik de volgende keer €7,99 mag ophoesten. Ik mis volgens mij iets hier. :P

Ik kreeg namelijk wel een berichtje van je korting van €23,97 is toegepast op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Chris_L schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:58:
Ik heb nu ook zo'n 3 maanden code, hoe moet ik deze activeren dan? Heb hem namelijk al toegepast op mijn account maar bij mijn factureringsgegevens staat dat ik de volgende keer €7,99 mag ophoesten. Ik mis volgens mij iets hier. :P

Ik kreeg namelijk wel een berichtje van je korting van €23,97 is toegepast op je account.
Iedereen krijgt die melding, het zou waarschijnlijk wel goed gaan.

En ach, een gokje wagen voor 8 euro is nou ook niet het einde van de wereld, toch? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook 12 maanden code: http://www.ebay.nl/itm/Ne...ash=item4ac8a8f8d4&_uhb=1

Voor 22,62 euro per jaar natuurlijk niet veel... Code werkt bij mij prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Laatst online: 16-09 13:13
Yucko schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:57:
zou wel eens willen weten of de aanbieding van een australier (bedrag is in australische dollar) ook werkt :/
Ik heb deze gisteravond besteld. Nog geen reactie, zodra de code binnen is zal ik het laten weten. Edit: Hm, zie nu ook dat het een account is.. Shit :P. Naja ik zie het wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sendar op 15-09-2013 11:10 ]

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:20
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:00:

Er staat dat dit een account betreft en geen code wordt geleverd.
Hoe werkt deze dan prima bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:46

Hieer krijg je een account ipv een code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ook zo'n code via eBay gekocht voor 12 maanden en werkt perfect. Pas wanneer je gratis proefmaand is verstreken zie je de code op je accountpagina staan.

Tip voor het zoeken: gebruik ebay.com en niet .nl
Dan veel meer aanbieders die ook worldwide verkopen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mortalboy[NL] schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:59:
[...]

Iedereen krijgt die melding, het zou waarschijnlijk wel goed gaan.

En ach, een gokje wagen voor 8 euro is nou ook niet het einde van de wereld, toch? }:O
Was er gisteren snel bij, had de code van 3 maanden voor 6,12 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:03:
Het ook zo'n code via eBay gekocht voor 12 maanden en werkt perfect. Pas wanneer je gratis proefmaand is verstreken zie je de code op je accountpagina staan.

Kan je deze ook toevoegen wanneer je je account via netflix.nl hebt aangemaakt? Of heb je een US account? Want dat is volgens mij nog niet helemaal duidelijk of het met NL account ook goed gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ik heb mijn code gisteren via Ebay messages binnen gekregen en hij werkt prima. Ik krijg in Netflix gewoon een melding dat ik de komende drie maanden betaald heb. Zeker doen dus, mocht je nog twijfelen. De genoemde verzendkosten worden niet berekend, ik heb in totaal dus minder dan 7 euro voor 3 maanden betaald. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Negakinu op 15-09-2013 11:56 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:03:

Heb de link voor me waar je deze code hebt gekocht? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit is een shared Netflix account en geen code, dus die 'code' kan helemaal niet bij jou werken.
Shared Netflix accounts zou ik niet kopen op eBay. Deze worden allemaal per maand verlengd en als de verkoper na 3 maanden besluit niet meer te verlengen, heb je geen poot om op te staan.
Sowieso als 1 iemand het wachtwoord en email adres veranderd heb je ook geen toegang meer tot het account.
Misschien wel een idee om met 4 man een account te delen onder Tweakers die je vertrouwd. Je mag namelijk op 4 apparaten tegelijk streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Werkt nou gewoon elke Netflix code op een Nederlandse account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 14-09 08:05
sebastius schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:21:
Werkt nou gewoon elke Netflix code op een Nederlandse account?
Dat is voor mij ook niet geheel duidelijk.
Iemand die het heeft uitgeprobeerd?
Dan kan ik deze gaan kopen:
http://www.ebay.com/itm/N...rders&hash=item3cd5edab19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:51
Weet iemand hoe je kan switchen tussen profielen in de iPad app ? Op iPhone zie ik de optie 'profiel wisselen' boven 'Homepage', maar op de iPad kan ik het nergens vinden. Die functionaliteit zou ergens in augustus uitgerold zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik snap niet wat jullie met Nederlandse account bedoelen. Je kunt gewoon met je NL account inloggen op elke Netflix website, dus ook op Netflix US en daar je code verzilveren I guess. En anders maak je een nieuwe aan, dat kost niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
sverzijl schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:29:
Weet iemand hoe je kan switchen tussen profielen in de iPad app ? Op iPhone zie ik de optie 'profiel wisselen' boven 'Homepage', maar op de iPad kan ik het nergens vinden. Die functionaliteit zou ergens in augustus uitgerold zijn.
Gewoon rechts klikken op je profiel icoontje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
xantos schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:32:
[...]
Gewoon rechts klikken op je profiel icoontje. 8)
Rightclick op een iPad? Vraag wel gelezen ?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
sverzijl schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:33:
[...]

Rechtsboven naast het zoekveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:33:
[...]

volgens mij heb jij het antwoord niet helemaal goed gelezen en vul je zelf wat dingen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:36:
[...]

volgens mij heb jij het antwoord niet helemaal goed gelezen en vul je zelf wat dingen in :P
Welk profiel icoontje bedoel je dan? Naast het zoekveld staat hier niets.

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/3o9w93y97/15_9_2013_12_40_10.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 15-09-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
sverzijl schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:38:
[...]

Dan moet je het eerst instellen via de website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
yassiro schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:43:
[...]

Dan moet je het eerst instellen via de website!
Als ik dat niet gedaan had, dan had ik toch ook niet kunnen zeggen dat het op Iphone welk werkte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
En hoe moet ik hetzelfde doen op een android telefoon? Bij de instellingen kan ik alleen maar helemaal uitloggen. Naast het zoekveld staat ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sverzijl schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:38:
[...]

[afbeelding]
He he, 5 keer af/aanloggen later zie ik nu eindelijk m'n profielen naast het zoekveld. Ik was blijkbaar te ongeduldig (op iPhone app verscheen de optie namelijk wel direct na aanmaken profielen)
mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:44:
En hoe moet ik hetzelfde doen op een android telefoon? Bij de instellingen kan ik alleen maar helemaal uitloggen. Naast het zoekveld staat ook niks.
Geduld hebben (en uitloggen/aanloggen?) dus.

[ Voor 24% gewijzigd door sverzijl op 15-09-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Ik heb met een medewerker van Netflix gesproken over de 12 maanden code:
The gift subscription can only be redeemed in the region they were purchased. But ther is a way to get you started, if you have access to someone in the us that can redeem it for you.
they would have to sign up complete in the US. On a US IP address. they can use your email, and then once it is active you can use it in the Netherlands. when you log in from and Netherlands IP address, it will give you Content from the Netherlands
Oftewel, US account aanmelden en de code invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Grappig dat je dit soort tips van notabene de Netflex helpdesk krijgt om de door hun zelf opgelegde restricties te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Dus zo even met proxy account aanmaken in UK en dan deze code gebruiken:
Ebay link

[ Voor 39% gewijzigd door Fivel op 15-09-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:44:
Verder kijken dan je neus lang is mag natuurlijk ook. In het overzicht met alle series/films helemaal naar beneden scrollen. Je ziet dan een knop account:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A56Rlk4.jpg

Druk daarop en je komt hier terecht:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UrtRSTu.png

Druk op Sign Out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat is precies wat ik in mijn post zeg. Als ik daarop druk, wordt ik helemaal eruit gegooid, en moet ik opnieuw inloggen. Doe ik dat, ben ik weer het eerste profiel. En ik wil de tweede zijn. Ik heb overal op gedrukt waar ik op kan drukken, dus ik heb verder gekeken dan mijn vrij korte neus.

edit: maar aangezien het enige tijd kan duren, zoals bij sverzijl, wacht ik gewoon af...

[ Voor 13% gewijzigd door mat.hi.as op 15-09-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:43:
[...]

Als ik dat niet gedaan had, dan had ik toch ook niet kunnen zeggen dat het op Iphone welk werkte ?
ik zou hem even van de ipad deinstalleren en opnieuw installeren, bij mij doet hij het en ik heb geen nl account,maar in de nl netflix kan ik wel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

mat.hi.as schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:07:
Dat is precies wat ik in mijn post zeg. Als ik daarop druk, wordt ik helemaal eruit gegooid, en moet ik opnieuw inloggen. Doe ik dat, ben ik weer het eerste profiel. En ik wil de tweede zijn. Ik heb overal op gedrukt waar ik op kan drukken, dus ik heb verder gekeken dan mijn vrij korte neus.

edit: maar aangezien het enige tijd kan duren, zoals bij sverzijl, wacht ik gewoon af...
Ah, ik had verkeerd begrepen wat je wilde bereiken. Excuses

Pagina: 1 ... 11 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.