Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:25
Ff antutu erop zetten. En dan device info.
Sjors81 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:50:
[...]

Nee via marktplaats, bon is helaas niet meer aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Voor de mensen die net als mij op hun W450 wachten, hier is alvast een goede review te lezen:
http://chinamobiles.org/t...-quad-core-4-5inch.37543/

Ik ga hem zelf ook gelijk even lezen :)

Batterij ziet er "aardig" uit, alleen jammer dat er een schermtijd bij staat.

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-11-26-21-48-49_zps5605d060.png

Edit:
Dit deed de gebruiker met zijn telefoon van de afbeelding hierboven. (is per dag, dus kan keer 2)
5 tot 10 telefoontjes
continu 3g
15-20 whatsapps/email
2-3 uur mp3 luisteren
half uur surfen

[ Voor 52% gewijzigd door user_tweakers op 30-11-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:13

two

Goedendag mede-tweakers!

Ik ben op zoek naar een telefoon met:
- Android
- Goede community voor evt. rooten en roms
- Snel
- Afwerking goed, dus geen cheapo behuizing (hoeft niet persé)
- Goede GPU voor af en toe een game
- Mag niet onderdoen voor een SIII
- 4,5inch of groter
- HD of Full HD, dus hoge DPI het liefst

Zat te kijken naar deze twee al eerder:
pricewatch: Xiaomi Hongmi Zwart
pricewatch: Motorola Moto G 8GB Zwart
Maximaal 250 euro maar als deze specs voor minder kunnen neem ik daar genoegen mee!

Ik wil ook best importeren uit China, als het maar een goede klantenservice heeft en garantie.

Thanks!

Mimang :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 17:22
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:47:
Goedendag mede-tweakers!

- Android
- Snel
- 4,5inch of groter

Maximaal 250 euro maar als deze specs voor minder kunnen neem ik daar genoegen mee!

Ik wil ook best importeren uit China, als het maar een goede klantenservice heeft en garantie.

Thanks!

De hongmi heeft geen 3g in nederland, garantie en klantenservice kan je in china wel vergeten, met mtk6589 kom je niet aan de snelheid van de s3 en met een hd of full hd scherm, kan je de zwaardere spelletjes op de mtk6589 ook wel vergeten en al je eisen bij elkaar, krijg je al helemaal niet voor 250 euro. (Misschien als de octa-core een beetje goed blijkt te zijn, maar daar is te weinig van bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Tc662 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:10:
[...]

De hongmi heeft geen 3g in nederland, garantie en klantenservice kan je in china wel vergeten, met mtk6589 kom je niet aan de snelheid van de s3 en met een hd of full hd scherm, kan je de zwaardere spelletjes op de mtk6589 ook wel vergeten en al je eisen bij elkaar, krijg je al helemaal niet voor 250 euro. (Misschien als de octa-core een beetje goed blijkt te zijn, maar daar is te weinig van bekend)
oke, maar wat zou ik kunnen met de Mi2S dan? Zal ik daar dan voor gaan?

edit: en de Moto G? Is die net zo 'slecht'?

[ Voor 3% gewijzigd door two op 30-11-2013 20:21 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Tc662 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:10:
[...]

Wat? De Hongmi WCDMA is allang uit. Die heeft prima 3G in Nederland.
Bovendien loopt die meer dan soepel.
Geen idee waar je negativiteit vandaan komt.
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:18:
[...]

Mi2S is een heerlijk toestel. Veel en veel sneller dan de S3. Alleen een 4,3 inch scherm...

[ Voor 20% gewijzigd door Momus op 30-11-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:18:
[...]

De Moto G is in elk geval makkelijker te verkrijgen.
En de kans op een custom rom community is ook velen malen hoger, als die er al niet is.
Qua performance zit dat denk ik wel redelijk op niveau met de mt6589, of dat S3 waardig is of niet is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Momus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:27:
[...]

Wat? De Hongmi WCDMA is allang uit. Die heeft prima 3G in Nederland.
Bovendien loopt die meer dan soepel.
Geen idee waar je negativiteit vandaan komt.
http://www.ibuygou.com/crazy-discount/

word deze daarna echt weer 300 USD ? Of doen ze dat met opzet?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Totaal niet negatief bedoeld, maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Heel veel eisen, wat je gewoon niet gaat krijgen voor 250 euro.

Ik dacht dat die versie van de hongmi nog altijd niet beschikbaar is. Mijn fout dus.

MI2S is een prima telefoon, voldoet aan je meeste eisen. Is iets duurder dan 250 euro (ergens rond de 270) en heeft miui, is ook android, maar ik denk dat je stock android bedoeld? Heeft ook een goede actieve rom community dus dat zit ook goed.

Wel komt die weer uit china, dus garantie/service is niet geweldig.

De moto G is ook gewoon een goede telefoon, maar voldoet ook gewoon niet aan alle eisen, probeerde met me eerdere bericht er vooral op te wijzen dat je niet alles kan krijgen voor de prijs dat je wilt.

Je zou ook iets meer kunnen uitgeven en de galaxy s3 halen dan zit je met je eisen zeker goed. (Vooral met garantie en klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Tc662 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:41:
Totaal niet negatief bedoeld, maar het moet wel een beetje realistisch blijven. Heel veel eisen, wat je gewoon niet gaat krijgen voor 250 euro.

Ik dacht dat die versie van de hongmi nog altijd niet beschikbaar is. Mijn fout dus.

MI2S is een prima telefoon, voldoet aan je meeste eisen. Is iets duurder dan 250 euro (ergens rond de 270) en heeft miui, is ook android, maar ik denk dat je stock android bedoeld? Heeft ook een goede actieve rom community dus dat zit ook goed.

Wel komt die weer uit china, dus garantie/service is niet geweldig.

De moto G is ook gewoon een goede telefoon, maar voldoet ook gewoon niet aan alle eisen, probeerde met me eerdere bericht er vooral op te wijzen dat je niet alles kan krijgen voor de prijs dat je wilt.

Je zou ook iets meer kunnen uitgeven en de galaxy s3 halen dan zit je met je eisen zeker goed. (Vooral met garantie en klantenservice)
Dan ga ik een Moto G kopen, want daar zal vast goede garantie opzitten.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:42:
[...]

Dan ga ik een Moto G kopen, want daar zal vast goede garantie opzitten.
Dat is inderdaad een prima toestel voor een prachtige prijs. Deze heeft hier ook een eigen thread die je nog even kunt doornemen: [Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie

Verder die link naar ibuygou is erg duur. De xiaomi hongmi is al voor 190 dollar te halen via aliexpress:
http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20131130113706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:47:
Goedendag mede-tweakers!

- Android
- Snel
- 4,5inch of groter

Thanks!

De xiaomi hongmi voldoet aan jouw eisen en is aan te bevelen, mits je hem voor een prijs krijgt die dicht bij de Chinese prijs ligt(€110-130), voor ongeveer €200 kan je de xiaomi mi2s krijgen, maar die is geen 4,5". Beide smartphones hebben een grote community en leveren goede hardware voor hun prijs in combinatie met een goede community. Klanten-service is bij de meeste Chinese-webshops goed, maar dat hangt er van af of je bij een bekende shop bestelt.
Dan heb je nog de octa-cores, die leveren een betere performance dan de vorige genoemde, maar niet alle octa-core smartphones hebben/krijgen een goede community.

Ik heb zelf de Jiake V8 (octa-core voor 175 euro) bestelt, ik hecht zelf ook waarde aan een goede community en een goede community verwacht ik wel aangezien het een populaire smartphone is.

Je kan dus wellicht wachten tot de octa-cores uitkomen en misschien de Xiaomi Hongmi 2. Maar de xiaomi hongmi, mi2s zullen je niet teleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Willian40 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:45:
[...]

De xiaomi hongmi voldoet aan jouw eisen en is aan te bevelen, mits je hem voor een prijs krijgt die dicht bij de Chinese prijs ligt(€110-130), voor ongeveer €200 kan je de xiaomi mi2s krijgen, maar die is geen 4,5". Beide smartphones hebben een grote community en leveren goede hardware voor hun prijs in combinatie met een goede community. Klanten-service is bij de meeste Chinese-webshops goed, maar dat hangt er van af of je bij een bekende shop bestelt.
Dan heb je nog de octa-cores, die leveren een betere performance dan de vorige genoemde, maar niet alle octa-core smartphones hebben/krijgen een goede community.

Ik heb zelf de Jiake V8 bestelt, ik hecht zelf ook waarde aan een goede community en een goede community verwacht ik wel aangezien het een populaire smartphone is.

Je kan dus wellicht wachten tot de octa-cores uitkomen en misschien de Xiaomi Hongmi 2. Maar de xiaomi hongmi, mi2s zullen je niet teleurstellen.
ik wil best de mi2s, waar moet ik die bestellen?
Tc662 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:45:
[...]

Dat is inderdaad een prima toestel voor een prachtige prijs. Deze heeft hier ook een eigen thread die je nog even kunt doornemen: [Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie

Verder die link naar ibuygou is erg duur. De xiaomi hongmi is al voor 190 dollar te halen via aliexpress:
http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20131130113706
ik keek op ibuygou omdat ik mensen heb gehoord die neppe telefoons kregen.. dat is het probleem.

edit: is dit een echte? http://www.aliexpress.com...ragon-600/1353362217.html

[ Voor 4% gewijzigd door two op 30-11-2013 20:52 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:48:
[...]

[...]

ik keek op ibuygou omdat ik mensen heb gehoord die neppe telefoons kregen.. dat is het probleem.

edit: is dit een echte? http://www.aliexpress.com...ragon-600/1353362217.html
Dat is dus een nepper, in de content van die seller staat:

CPU:MTK6589

Als je de m2s wilt kopen, zal ik die wel bij ibuygou bestellen. Dan weet je tenminste 100% zeker dat je een echte krijgt, de m2s wordt zoveel nagemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Tc662 op 30-11-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Tc662 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:54:
[...]

Dat is dus een nepper, in de content van die seller staat:

CPU:MTK6589

Als je de m2s wilt kopen, zal ik die wel bij ibuygou bestellen. Dan weet je tenminste 100% zeker dat je een echte krijgt, de m2s wordt zoveel nagemaakt.
oke, misschien niet echt aardig om te vragen maar: welke moet ik kopen? Zou je voor mij willen kijken? :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
[...]

oke, misschien niet echt aardig om te vragen maar: welke moet ik kopen? Zou je voor mij willen kijken? :D
http://www.aliexpress.com...2G-ROM-3G/1108155143.html

322 dollar voor de 16 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
[...]

Als je iets meer dan 250 euro wilt uitgeven (zon 260-270 euro) Zal ik voor de xiaomi mi2s gaan bij ibuygou: http://www.ibuygou.com/crazy-discount/

Wil je niet zover gaan? Dan is denk ik de moto g de beste optie.

Edit - Of inderdaad wat momus hierboven mij post, kan je alleen niet garanderen dat dat dan ook een originele is.

[ Voor 11% gewijzigd door Tc662 op 30-11-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Tc662 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:01:
[...]

Als je iets meer dan 250 euro wilt uitgeven (zon 260-270 euro) Zal ik voor de xiaomi mi2s gaan bij ibuygou: http://www.ibuygou.com/crazy-discount/

Wil je niet zover gaan? Dan is denk ik de moto g de beste optie.
Willian40 hierboven roept dat die voor 200 te krijgen is:
Willian40 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:45:
[...]

Ik heb zelf de Jiake V8 (octa-core voor 175 euro) bestelt, ik hecht zelf ook waarde aan een goede community en een goede community verwacht ik wel aangezien het een populaire smartphone is.

Dat kan dus niet?

Als ik die niet voor 200 kan krijgen inc. verzenden en importkosten zal ik gaan voor de Moto G 16GB

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:48:
[...]

[...]

Ik heb hier wat links van de xiaomi-mi2s verzameld, voor de duidelijkheid; Hij is veel en veel sneller dan de galaxy s3 en dan heb ik het nog niet over de prijs die je betaalt(100% afzetterij!)

Helaas is de prijs iets gestegen i.p.v. gedaald ;( Maar dit is een betrouwbare shop met goede ervaringen en de xiaomi mi-2s is goedkoper dan bij ibuygou.com, deze shop is zeker net zo betrouwbaar als ibuygou.com en er zijn genoeg tweakers die dat kunnen bevestigen!

http://hotmid.com/xiaomi-...nch-capacitive-touch.html
Deze shop ken ik niet maar met wat googlen kan je de betrouwbaarheid bepalen
http://beexz.com/p/403-xi...quad-core-1-7ghz-4-3-inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:04:
[...]

[...]

Dat kan dus niet?

Als ik die niet voor 200 kan krijgen inc. verzenden en importkosten zal ik gaan voor de Moto G 16GB
Ben zelf ook erg benieuwd waar hij die voor 200 euro kan halen, want dan haal ik hem waarschijnlijk ook direct. (De xiaomi mi2s dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:04:
[...]

[...]

Dat kan dus niet?

Nee helaas hij was vorige week afgeprijst voor $280 bij een betrouwbare shop, maar dat was blijkbaar een tijdelijke actie die is afgelopen, ik heb nog een paar shops gevonden die hem leveren voor $320 maar als dat geen optie is houdt het op. Wellicht kan je hem met een paar coupons nog goedkoper krijgen, zodat je hem alsnog voor €200-220 krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door Willian40 op 30-11-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Willian40 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:07:
[...]

Nee helaas hij was vorige week afgeprijst voor $280 bij een betrouwbare shop, maar dat was blijkbaar een tijdelijke actie die is afgelopen, ik heb nog een paar shops gevonden die hem leveren voor $320 maar als dat geen optie is houdt het op.
oke, zal er met kerst nog een paar aanbiedingen kopen denk je? misschien chinees nieuwjaar? Of zeg ik nu heel iets doms

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
mimang schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:10:
[...]

oke, zal er met kerst nog een paar aanbiedingen kopen denk je? misschien chinees nieuwjaar? Of zeg ik nu heel iets doms
Nee je zegt niet iets doms, ik weet niet wanneer Chinees nieuw jaar is, maar de laatste maanden voor kerst en rond het Amerikaanse Thanksgiving wordt er veel gestunt met de prijzen, zoals o.a. 10-20% korting. Dus ik zou nog even wachten, wat de kortingen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Willian40 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:12:
[...]

Nee je zegt niet iets doms, ik weet niet wanneer Chinees nieuw jaar is, maar de laatste maanden voor kerst en rond het Amerikaanse Thanksgiving wordt er veel gestunt met de prijzen, zoals o.a. 10-20% korting. Dus ik zou nog even wachten, wat de kortingen gaan doen.
oke heel erg bedankt alle 3! Ik spreek jullie met kerst weer! :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

Ik had al in een ander topic gevraagd, maar hier is het waarschijnlijk beter.

Heeft iemand ervaring met Merimobiles Root Firmware Install? Doen ze nog iets geks ermee?
Is het aan te bevelen?

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
@TC662
Even een paar misverstanden rechtzetten.
Je info over de Hongmi was achterhaald en 3G op de Hongmi is 3 weken verkrijgbaar, maar dit had je je al gemerkt vanuit meerdere reacties.

Garantie/services vanuit China niet geweldig? Ik heb er geen ervaring in, maar waar baseer je dat op? Het is net zo goed/slecht als garantie bij een NL webwinkel, maar het is vaak maximaal 1 jaar en je moet het pakketje naar het buitenland sturen en dat kan iets duurder zijn.

Service vanuit de Chinezen is vaak prima in orde, wat ik heb begrepen. In bepaalde gevallen sturen ze liever iets nieuws op dan dat je je defecte onderdeel terug moet sturen en dan moet wachten op iets nieuws.

@ de rest
Verder zou ik een Xiaomi niet snel van AliXpress bestellen, het is gewoon een soort Ebay pagina en er zitten betrouwbare en niet-betrouwbare verkopers tussen. Ik zou dus gaan voor een webshop en dan betaal je wellicht 5% meer, maar je weet dan zeker dat je pakketje aankomt binnen 1 week (mits je het met DHL/UPS besteld). Op dit moment wordt de Xiaomi Hongmi zelfs nagemaakt en voor 100 dollar verkocht, je merkt achteraf pas dat dit niet het origineel is, doordat er bijv. de updater app niet op zit en je hem daardoor niet kunt flashen via de xiaomi.eu handleidingen.

Motorola Moto G, ik ben benieuwd wat dit toestel zal brengen en hoe dit toestel van €190 het in de praktijk zal doen. Ik denk wel dat deze sneller zou zijn dan de Xiaomi Hongmi.
Als je een compact toestel zoekt voor een lage prijs, dan zou ik absoluut voor de Xiaomi Mi2s gaan, desnoods 2e hands. De community heeft bewezen dat het zeer rap is met het patchen van fouten en dat de support 2-3 jaar mee gaat.
Of je dit toestel nieuw (niet gerefurbished) voor €200 euro gaat krijgen bij een betrouwbare shop, ik ga er vanuit van niet, maar rond de €250 euro is wat realistischer.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

Zojuist ook de Zopo ZP998 besteld.

Ik ben benieuwd naar de bouwkwaliteit en hoeveel eventuele Chinese meuk in de Android versie zit.

En natuurlijk hoe goed de GPS zal zijn!

[ Voor 13% gewijzigd door Janar op 01-12-2013 19:34 ]

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
Janar schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:33:
Zojuist ook de Zopo ZP998 besteld.
ik zojuist de Zopo C2 platinum omdat hij afgeprijst was :) 1,5Ghz quadcore met 1GB RAM

de Zopo ZP980 was toch een stuk duurder met 2GB RAM, maar ik hoop dat m'n batterij net iets langer mee mag gaan door 1GB minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dinny schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:55:
[...]

ik zojuist de Zopo C2 platinum omdat hij afgeprijst was :) 1,5Ghz quadcore met 1GB RAM

de Zopo ZP980 was toch een stuk duurder met 2GB RAM, maar ik hoop dat m'n batterij net iets langer mee mag gaan door 1GB minder :+
Waarschijnlijk juist minder lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Dinny schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:55:
[...]

de prijs is inderdaad mooi !

ik hou ook wel van het design van de C2/zp980(zo met de camera aan de linkse zijde van de achterkant). Echter ga ik wachten op de telefoons met de MTK6592T in, hopelijk komt er een met soortgelijk design als de zp980 en niet met de camera in het midden...

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
boombes schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:19:
Gisteren is mijn iocean x7 gevallen en het scherm is kapot / gebroken. Nu moet ik een nieuwe telefoon uit gaan zoeken.
Voor populaire modellen is heel vaak een nieuw scherm/digitizer beschikbaar voor max 20 euro.
Heb zo voor een tiental euro op aliexpress een nieuw scherm+digitizer gevonden voor mijn ThL W8.
Wat prutsen en ik had hem vervangen terwijl ik toch echt niet heel erg handig ben.
Niet 100% perfect (zitten 2 stofjes 'in' het scherm nu) maar toch beter dan een nieuwe te kopen van dezelfde generatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Net een Lenovo A760 binnengekregen. Een snapdragon processor, dus hoop dat de gps buitengewoon goed gaat zijn in vergelijking met de traditionele telefoons :)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
matthewk schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:07:
Net een Lenovo A760 binnengekregen. Een snapdragon processor, dus hoop dat de gps buitengewoon goed gaat zijn in vergelijking met de traditionele telefoons :)
De GPS van mijn G3S is buiten ook gewoon goed.
Sorry, kon het niet laten.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Binnen een week zou de internationale versie van de Oppo N1 uitkomen en je zou hem zelfs via Amazon kunnen bestellen.

Ik vraag me af hoeveel mensen die draaibare camera eigenlijk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51
Chindi schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:40:
Binnen een week zou de internationale versie van de Oppo N1 uitkomen en je zou hem zelfs via Amazon kunnen bestellen.

(let op, niet echt SFW) https://www.google.nl/sea...cQ_AUoAQ&biw=1524&bih=803 :+

En voor Skype, whapp etc.. Gewoon voor het maken van een foto waar je normaal de frontcamera voor nodig hebt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:56
[...]

Het hele punt is natuurlijk dat je een hoge kwaliteit camera kunt gebruiken in 2 richtingen. Als ik FB en andere media bekijk gebruiken mannen over het algemeen de ene camera, terwijl vrouwen de andere gebruiken. Fijn dat die er nu ook in een hogere kwaliteit is.
Met een beetje geluk krijgen ze (kopers, m/v) er ook de 'pretty face' foto-retouche bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online

Ik gebruik mijn front-camera best vaak! Zeker met de steeds groter wordende smartphones is het beeldscherm groot genoeg om prima een hang-out te houden of te skypen en voor een profielfoto is dat ook handig, de back-camera is voor mijn gebruik goed genoeg, maar de front camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:13
Ik weet niet of dit nu een AMOI dingetje is of dat meerdere chinese (dualsims) dit hebben; naast de network icon (met de streepjes en al-dan-niet mobile data icon) staat ook een groot icoon met 3G (en G bij de andere sim)
Hoogst onnodig als je het mij vraagt, maar hoe krijg ik dat daar weg? Iemand een idee?
In de launcher (apex) heb ik het niet teruggevonden en ook niet in de settings van het toestel. (maar misschien zit er ergens nog een geheime optie of zo...)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whackertje schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:55:
[...]

Voor populaire modellen is heel vaak een nieuw scherm/digitizer beschikbaar voor max 20 euro.
Heb zo voor een tiental euro op aliexpress een nieuw scherm+digitizer gevonden voor mijn ThL W8.
Wat prutsen en ik had hem vervangen terwijl ik toch echt niet heel erg handig ben.
Niet 100% perfect (zitten 2 stofjes 'in' het scherm nu) maar toch beter dan een nieuwe te kopen van dezelfde generatie :P
Helaas is dit niet helemaal waar. Scherm voor bijv. een Jiayu G4 of een iOcean X7 is een stuk duurder.
Voor een clone ofzo is het scherm inderdaad wat beter geprijst.

Daarnaast zitten de 2 vaak verlijmd wat ervoor zorgt dat zowel lcd als touchscreen gekocht moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, even een vraagje.

Wij hebben sinds kort de Xiaocai X9. We zijn zeer tevreden over dit toestel.
Maar we krijgen er geen internet op. Wifi werkt wel prima.
Ik heb alle instellingen van vodafone er in gezet maar noppes.

Ligt dit misschien aan de simkaart, er kunnen er twee in, een normale en een micro simkaart.
wij hebben een normale.

Zijn er nog tips, dan hoor ik ze graag.

Groeten

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17
matthewk schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:07:
*hele diepe zucht* :X :F
Mistraller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:
Ik weet niet of dit nu een AMOI dingetje is of dat meerdere chinese (dualsims) dit hebben; naast de network icon (met de streepjes en al-dan-niet mobile data icon) staat ook een groot icoon met 3G (en G bij de andere sim)
Hoogst onnodig als je het mij vraagt, maar hoe krijg ik dat daar weg? Iemand een idee?
In de launcher (apex) heb ik het niet teruggevonden en ook niet in de settings van het toestel. (maar misschien zit er ergens nog een geheime optie of zo...)
Mijn ZTE V987 heeft het ook, maar ik heb me er nog nooit aan gestoord.

Misschien kun je Xposed installeren en daarmee Gravitybox module installeren en het dan wel aanpassen?
Gravitybox is sowieso erg fijn om te hebben :Y

[ Voor 16% gewijzigd door FlowDesign op 03-12-2013 12:27 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:29

Garyu

WW

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:14:
Hallo, even een vraagje.

Ligt dit misschien aan de simkaart, er kunnen er twee in, een normale en een micro simkaart.
wij hebben een normale.

Groeten

Dirk
Vreemd, ik heb een normale en een microsim-kaart, en internet werkt op allebei. Let wel op dat maar één 3G-connectie actief kan zijn, de andere schakelt automatisch naar 2G. Dit moet je instellen op je telefoon.

Dit doe je onder: System Settings > SIM Management > 3G Service

Ook kan je de "Default Settings" veranderen, zodat de goede SIM voor de dataverbinding gekozen wordt:
System Settings > SIM Management > Data connection. Daar kan je kiezen tussen je SIM of "off". Kijk even of dat niet per ongeluk verkeerd staat?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Hallo, even een vraagje.

wij hebben een normale.

Groeten

Dirk
Ook verificatietype op 'geen' gezet i.p.v. niet geconfigureerd? Dat is een instinkertje.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, even een vraagje.

wij hebben een normale.

Groeten

Dirk
Voor Vodafone is het handig om eens met verificatietype te spelen:
http://www.dualslim.nl/Mobiel-Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Of bij Tele2 een APN aanmaken.. Welke provider heb je?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Hallo, even een vraagje.

Groeten

Dirk
Heb je Vodafone prive of zakelijk?
De APN is namelijk anders.

live.vodafone.com
office.vodafone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:44
Hyp Hyper schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:47:
[...]

Ook verificatietype op 'geen' gezet i.p.v. niet geconfigureerd? Dat is een instinkertje.
Ik dacht dat je juist 'default' aan moest geven (dus zonder hoofdletter en ook zonder de ' ')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Smobbo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:46:
[...]

Ik dacht dat je juist 'default' aan moest geven (dus zonder hoofdletter en ook zonder de ' ')
Dat was bij mij dus niet goed. Moest op 'geen' gezet worden. Vodafone Office btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle goede tips, inmiddels via de link met instellingen werkt hij perfect!!

Hebben jullie verder nog problemen met het toestel, zoals vastlopers?
Vanmiddag deed het toestel het niet meer en ik moest de batterij er uit halen
toen kon ik hem weer opstarten.

Verder niets dan lof en lekker snel vergeleken met een LG L7 .

Groeten

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
Momus schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:09:
[...]

Waarschijnlijk juist minder lang.
minder geheugen is toch ook minder stroomverbruik ? of niet ? :s
in desktop-pc's is dat toch zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Na de Archos Game tablet nu ook de Game Phone.

Lijkt me maar raar om te bellen met die joystick die in uw oor zit te duwen :)
Specs zijn ook niet echt 'top of the bill' om te kunnen spreken van een game toestel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dinny schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:32:
[...]

minder geheugen is toch ook minder stroomverbruik ? of niet ? :s
in desktop-pc's is dat toch zo :X
Nee, ook niet per se. Een geheugenbankje verbruikt amper stroom, wat de gewonnen efficiency vaak ruimschoots goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Chindi schreef op woensdag 04 december 2013 @ 04:29:
Na de Archos Game tablet nu ook de Game Phone.

Lijkt me maar raar om te bellen met die joystick die in uw oor zit te duwen :)
Specs zijn ook niet echt 'top of the bill' om te kunnen spreken van een game toestel imo.
"Top of the line".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik herinner me nog de Lg Optimus 3D, een regelrechte faal!
Zopo wilt het beter doen.

http://www.gizchina.com/2...zopo-zp600-announced-200/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Willian40 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:53:
Ik herinner me nog de Lg Optimus 3D, een regelrechte faal!
Zopo wilt het beter doen.

http://www.gizchina.com/2...zopo-zp600-announced-200/
De optimus 3d had een stereo camera. Zopo mist dat. en die 3d functie was heel leuk als grapje, maar wordt toch niet snel mainstream.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Ik zit nu ook niet te wachten op een 3d en/of 2k telefoon. Ook al vind ik die Vivo Xplay 3s nog altijd een dijk van een toestel als je alles mag geloven (op 18 december weten we meer).

Die powerbank van Xiaomi zie ik me wel kopen, handig ook voor op reis om camera en zo op te laden als ik ergens in de middle of nowhere terecht komt. Zeker voor die prijs en samen met wat NFC tags bestellen.

Is er eigenlijk een sterk verschil in kwaliteit tussen de verschillende fabrikanten van NFC tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leuk_he schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:18:
[...]

De optimus 3d had een stereo camera. Zopo mist dat. en die 3d functie was heel leuk als grapje, maar wordt toch niet snel mainstream.
Zopo heeft al eerder een telefoon met 3D scherm uitgebracht; het is een leuke gimmick maar meer dan dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chindi schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:55:
Ik zit nu ook niet te wachten op een 3d en/of 2k telefoon. Ook al vind ik die Vivo Xplay 3s nog altijd een dijk van een toestel als je alles mag geloven (op 18 december weten we meer).

Die powerbank van Xiaomi zie ik me wel kopen, handig ook voor op reis om camera en zo op te laden als ik ergens in de middle of nowhere terecht komt. Zeker voor die prijs en samen met wat NFC tags bestellen.

Is er eigenlijk een sterk verschil in kwaliteit tussen de verschillende fabrikanten van NFC tags?
Een NFC tag is dermate simpel dat er weinig kwaliteitsverschil in zit. Enkel zijn er wat typen die niet even compatibel zijn met elkaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Voor de mensen die een ZP998 hebben besteld, mijn status is geupdate bij Zoposhop. Toch eens vragen voor gift packaging of zo aangezien hij wordt verstuurd vanuit China. Ieder beetje kan helpen om de douane te omzeilen.
spoiler:
Hi,Dear Fan,
Glad you had pre-ordered zp998 from official zoposhop,and we will arrange the shipping after 30days From zopo general warehouse

the status for the order as below:
zp998,1pc.colour:black,carrier:DHL-12 Europe ,declare value in voice: 221.42€
solution for the taxes: no extra requirement from customer
free shipping for DHL.free gift package for registed air mail(gift package:2 in 1 OTG latest usb,original zopo protect case ,original screen protect film,orignial zopo wrist watch,cable roller,touch pen,lanyard,dust plug)

any question pls feel free to add your exclusive customer-service skype: zoposhop4 for further enquiry.
if not,we will delivery the order as above
many thanks

official zoposhop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Heb gisteren een hongmi besteld voor e130/$174 via antelife. Maar begin nu weer te twijfelen. Nu kan ik namelijk ook de mi2s krijgen voor e220 (kan een vriend meenemen). Wil eigenlijk de mi3, maar kan niet wachten (+hij vertrekt voor de launch, plus vraag of ik m dan wel kan bestellen in hkg) De mi2s kan ik wel bestellen via xiaomi.hkg en hij neemt m dan mee. Ben geen die hard gamer op de phone, redlijk simpele apps gebruiker en wil m ook met gps gebruiken voor in de auto. Merk je het verschil in gebruik en hoe is de bouwkwaliteit van de honmgi tov andere vergelijkbare telefoons? Prijsverschil is zo'n e100, indien ik geen invoerrechten moet betalen, das met pech (singapore post +post.nl) in dat geval als ie eruit wordt gepikt zo'n e40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Laatst online: 25-10-2023
Heb vandaag de Cube Talk 5H ontvangen. Leuk dingetje. Nu nog een externe SD halen want 4GB opslagruimte is erg weinig!

Iemand een idee of apps2sd daar goed op werkt? Of op chinaphones met weinig opslagruimte in t algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Op mijn Cubot GT99 kan ik in principe bijna alles verplaatsen naar SD. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
nebur86 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:46:
Heb vandaag de Cube Talk 5H ontvangen. Leuk dingetje. Nu nog een externe SD halen want 4GB opslagruimte is erg weinig!

Iemand een idee of apps2sd daar goed op werkt? Of op chinaphones met weinig opslagruimte in t algemeen?
M'n Cubot C9W heeft maar 512MB. Dat is pas weinig. :P
Zelfs dan is het met passen en meten nog wel te doen. Grote zaken als games gaan altijd naar de SD toe. Alleen apps die widgets hebben en toetsenborden (plus wat eigenwijze zoals ING bankieren) willen per sé lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:36

Kirpeknots

Wazzup!

Lenovo P780 is binnen. Woeii.

Ben er super blij mee. Nu kan ik mijn abbo opzeggen en een losse telefoon abbo nemen zonder data. Heb de data kaart uit mijn laptop er ook in gezet en gezien het een 4000mah accu is ga ik hem gewoon regelmatig als accesspoint inzetten. (Het is een dual sim)

[ Voor 3% gewijzigd door Kirpeknots op 04-12-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:56:
[...]

M'n Cubot C9W heeft maar 512MB. Dat is pas weinig. :P
Zelfs dan is het met passen en meten nog wel te doen. Grote zaken als games gaan altijd naar de SD toe. Alleen apps die widgets hebben en toetsenborden (plus wat eigenwijze zoals ING bankieren) willen per sé lokaal.
Mn good old samsung gio had iets van 250, waar je zelf maar 178(!)MB van over houdt..
Dat wordt pas passen en meten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Over de Samsung Galaxy Ace zullen we dan maar niets zeggen. Facebook/Whapp en browsen, verder niets en hij klaagde al over ruimtegebrek. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:54:
Over de Samsung Galaxy Ace zullen we dan maar niets zeggen. Facebook/Whapp en browsen, verder niets en hij klaagde al over ruimtegebrek. :')
De Gio is exact dezelfde telefoon, alleen de camera en schermgrootte verschillen van elkaar. Van binnen is het exact hetzelfde; te trage soc, te weinig RAM, te weinig intern geheugen... :o
Wat ben ik blij dat ik dit topic toentertijd heb ontdekt... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Misschien dat iemand het hier weet..

Er is een MIUI V5 opgedoken voor de Cubot GT99 maar spijtig genoeg enkel EN/CN/RU en dus geen NL.

Is het mogelijk om een languagepack in een MIUI ROM toe te voegen als je dezelfde build (3.11.8) met NL taal vanaf de officiele website vandaan haalt?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:06:
Misschien dat iemand het hier weet..

Er is een MIUI V5 opgedoken voor de Cubot GT99 maar spijtig genoeg enkel EN/CN/RU en dus geen NL.

Is het mogelijk om een languagepack in een MIUI ROM toe te voegen als je dezelfde build (3.11.8) met NL taal vanaf de officiele website vandaan haalt?
Proberen kan altijd.
- Download de Cubot GT9 miui rom
- download de Xiaomi Hongmi WCDMA miui rom:
http://xiaomi.eu/communit...-multi-lang-3-11-8.22684/

- pak beide .zipjes uit.
Nu ga je in de Cubot rom map naar de 'system' map

-verwijder de mapjes genaamd 'app' en 'framework'.

- ga nu naar de Hongmi Rom map en kopieer de 'app' en 'framework' folder

- je raadt het al: plak die mappen in de system map van de Cubot rom.
Vervolgens selecteer je alle bestanden in de cubot rom map;
De meta-inf map
De system map
Boot.img en alles wat er daarnaast staat, en voeg je deze weer samen in een .zipje.
Die flash je dan zoals je de Cubot rok zou flashen.

Het staat hier wat uitgebreid maar in feite pak je gewoon de miui mapjes van de Xiaomi Hongmi die wel multilanguage ondersteunt en gebruik je die voor je Cubot.
Omdat de MIUI versies hetzelfde zijn, moet dit prima kunnen. ;)
Laat maar even horen of het is gelukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Thanks voor je korte uitleg.
Helaas zijn alle linkjes daar dood. :')

Edit: Via Officiele MIUI site wel bij de Hongmi Red rice WCDMA versie.
Edit: Is natuurlijk geen 3.11.8 :')

[ Voor 45% gewijzigd door Quad op 04-12-2013 22:06 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:03:
Thanks voor je korte uitleg.
Helaas zijn alle linkjes daar dood. :')

Edit: Via Officiele MIUI site wel bij de Hongmi Red rice WCDMA versie.
Edit: Is natuurlijk geen 3.11.8 :')
Volgens mij doet deze het nog wel, via de andere linkjes wordt de Hongmi ook V6 genoemd, en zelfs als het een andere telefoon is moet het ook nog wel kunnen:
http://goo.im/devs/ibotpe...ulti_V6_3.11.8_jb-4.2.zip

En anders zou je die recentere MIUI versie kunnen proberen.

Ik zou de hoop in iedergeval niet opgeven, multilanguage miui is best mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat V6 ook de andere benaming voor de Hongmi is. :)
Ben hem aan het binnen trekken.

Edit: Wel, heb bovenstaande uitgevoerd.. Van weekend wellicht proberen maar eerst een nandroid backup. :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 04-12-2013 22:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:13:
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat V6 ook de andere benaming voor de Hongmi is. :)
Ben hem aan het binnen trekken.

Edit: Wel, heb bovenstaande uitgevoerd.. Van weekend wellicht proberen maar eerst een nandroid backup. :Y)
Duurt dat zo lang? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Uhu ja. Mag niet offline van vriendin. :Y)
Vrijdagochtend wanneer ze werkt heb ik een gaatje gevonden dus dan even proberen denk ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Als ze van deze een WCDMA versie maken, wordt het een schoon toestel voor de mensen die een kleiner toestel zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Chindi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 04:32:
Als ze van deze een WCDMA versie maken, wordt het een schoon toestel voor de mensen die een kleiner toestel zoeken.
Die lijkt me wel wat voor me moeder, een smartphone met een origineel uiterlijk en zal snel genoeg werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort82
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2022
Zou dit iets zijn??

http://www.pandawill.com/...-2gb-32gb-nfc-p83925.html

Ik heb nog niet van het merk gehoord, maar misschien jullie wel

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
jort82 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:24:
Zou dit iets zijn??

http://www.pandawill.com/...-2gb-32gb-nfc-p83925.html

Ik heb nog niet van het merk gehoord, maar misschien jullie wel

Groet
THL is zeker een bekende vanuit China. Wel iets overpriced overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Momus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:41:
[...]

THL is zeker een bekende vanuit China. Wel iets overpriced overigens.
310$ voor de nieuwe octacore van een bekend merk met 2GB ram, 32GB rom, NFC, USB OTG en 5" gorilla glass fullHD overpriced? Lijkt me op 't 1ste zicht een betere optie dan die ZP998 dat ik heb besteld, grotere batterij en volgens mij is die ZP998 ook geen gorilla glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Chindi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:47:
[...]

310$ voor de nieuwe octacore van een bekend merk met 2GB ram, 32GB rom, NFC, USB OTG en 5" gorilla glass fullHD overpriced? Lijkt me op 't 1ste zicht een betere optie dan die ZP998 dat ik heb besteld, grotere batterij en volgens mij is die ZP998 ook geen gorilla glass
Ik had het over het merk THL, niet specifiek over dit model. Maar ook die ligt qua prijs waarschijnlijk hoger dan gemiddeld, aangezien ook ZOPO niet tot de allergoedkoopste behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
Chindi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:47:
[...]

Eindelijk een dual sim toestel met fatsoenlijke specs (afgezien dan van echt dure toestellen als de Samsung Note 3 dual sim), en $310 lijkt mij een goeie deal. Ik mis alleen navigatieknoppen op de plaatjes?! Wellicht foto's van een dummy/prototype toestel. Volgens mij hebben ze verkeerde (voorkant)foto's gebruikt van het toetsel. Ik denk dat hier de juiste foto's te vinden zijn van het toestel:
http://thlmobilemall.com/...hd-screen-white-p-99.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De eerste foto zie je ze wel, moet je erg goed kijken. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
Quad schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:17:
De eerste foto zie je ze wel, moet je erg goed kijken. :+
Nu je het zegt ja... :P Ik zie het nu ook, maar het lijkt me nog steeds de prototype versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonjovi202
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-02-2023
Ik heb vandaag de Neo N003 binnen gekregen. Krijg geen beeld maar wel geluid als ik de knoppen aan de zijkant indruk. Ook wordt de telefoon heet als hij aan de lader ligt. Hij zal toch al niet stuk zijn? Heb hem bij Mixeshop besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Laatst online: 25-10-2023
de echte MIUI v5 geflashed naar mn cube talk 5h, werkt als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bonjovi202 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:15:
Ik heb vandaag de Neo N003 binnen gekregen. Krijg geen beeld maar wel geluid als ik de knoppen aan de zijkant indruk. Ook wordt de telefoon heet als hij aan de lader ligt. Hij zal toch al niet stuk zijn? Heb hem bij Mixeshop besteld.
Als je geen beeld hebt is dat waarschijnlijk wel het geval lijkt me.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
bonjovi202 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:15:
Je hebt mag ik aannemen, hem al een hard-reset geprobeerd te geven? (In zulke gevallen is de kans dat het helpt 90%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonjovi202
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-02-2023
Willian40 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:21:
[...]

Je hebt mag ik aannemen, hem al een hard-reset geprobeerd te geven? (In zulke gevallen is de kans dat het helpt 90%)
Dat heb ik nog niet gedaan. Kan jij me vertellen hoe ik dat bij deze telefoon moet doen? Er zit wel een boekje bij maar ik kan geen chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
KoffieAnanas schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:14:
[...]

Eindelijk een dual sim toestel met fatsoenlijke specs (afgezien dan van echt dure toestellen als de Samsung Note 3 dual sim), en $310 lijkt mij een goeie deal. Ik mis alleen navigatieknoppen op de plaatjes?! Wellicht foto's van een dummy/prototype toestel. Volgens mij hebben ze verkeerde (voorkant)foto's gebruikt van het toetsel. Ik denk dat hier de juiste foto's te vinden zijn van het toestel:
http://thlmobilemall.com/...hd-screen-white-p-99.html
Ik klik net op je link en mijn ESET firewall begint te flippen.....

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
bonjovi202 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:26:
[...]

Dat heb ik nog niet gedaan. Kan jij me vertellen hoe ik dat bij deze telefoon moet doen? Er zit wel een boekje bij maar ik kan geen chinees.
Accu eruit halen? :P

Zonder gekheid. Accu eruit halen, accu er weer in, volume - (of volume + ) tegelijkertijd met de aan-knop ingedrukt houden en kijken wat er gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben misschien van plan om deze smartphone te kopen:

http://www.amazon.co.uk/C...&sr=8-1&keywords=cubot+P9

Zou dit een goede keuze zijn? Ik kan er weinig reviews van vinden maar het zou in totaal ongeveer 100 euro kosten incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:56
alikebap schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:19:

Zou dit een goede keuze zijn? Ik kan er weinig reviews van vinden maar het zou in totaal ongeveer 100 euro kosten incl. verzending.
Dual core, niet de snelste met 1,2Ghz, 512MB ram.
De lage schermresolutie icm redelijk forse accucapaiteit kan zorgen voor lange accuduur.

Cubot heeft wel een redelijke naam opgebouwd de laatste tijd, maar deze lijkt me al bij voorbaat een beetje verouderd. De prijs is daar gelukkig wel naar.

De keuze is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Technologie van ruim een jaar oud en destijds al niet echt geweldig. Zou het niet doen, zonde van het geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
guapper schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:56:
[...]

Dual core, niet de snelste met 1,2Ghz, 512MB ram.
De lage schermresolutie icm redelijk forse accucapaiteit kan zorgen voor lange accuduur.

Cubot heeft wel een redelijke naam opgebouwd de laatste tijd, maar deze lijkt me al bij voorbaat een beetje verouderd. De prijs is daar gelukkig wel naar.

De keuze is aan jou.
De 6572w is een fijne chipset vind ik. Loopt sneller dan de dual core van de Sony Xperia Sola die ik eerder dit jaar kocht en GPS werkt. Heb er zelf een Cubot GT90 en C9W mee. Beetje googlen zegt me trouwens dat ie best nieuw is.
Ik zou hem zeker nemen als schermdiameter belangrijker is dan topprestaties. (zware games zullen wel mogelijk problemen opleveren)

Hier is ie trouwens een stukkie goedkoper.

[ Voor 22% gewijzigd door Hyp Hyper op 06-12-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
alikebap schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:19:

Duur, erg duur. Waarom zou je 100 euro inclusief verzenden willen betalen, als je hetzelfde kan krijgen voor nog geen 75 euro inclusief verzenden? En beiden verzenden uit China, dus risico is hetzelfde.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Omdat m'n Cubot C9W me erg bevalt, maar toch te weinig intern geheugen heeft heb ik een HTM A6 besteld voor (na welkomstcouponkorting) voor 52 euro
Zelfde chipset, want die is echt snel zat voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Pandawill.com heeft een coupon van $5, een flipcover en een extra accu toegevoegd aan mijn 2 weken geleden, bestelde Jiake V8. Ik zag op hun site een promotie-actie staan. (3-12 december). Helaas had ik hem voor die datum besteld zoals vermeld, dus heb ik de support nagevraagd of ze de free-gifts ook aan mijn bestelling konden toevoegen, dat hebben ze dan ook gedaan. Het ging me vooral om de flipcover, aangezien de flipcovers voor een specifieke smartphone beter passen dan van een ander merk met ongeveer dezelfde grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:26
Hoop niet dat ik dit draadje te erg misbruik met mijn volgende verzoek, maar hoop dat iemand mij kan helpen hier.

Ik ben zelf in het bezit van een Faea F1. Heb hiervoor een Jiayu G3 en Zopo C2 gehad. Omdat de laatste niet kon verbinden met mijn auto ben ik overgestapt naar de Faea F1 maar vanwege de specs e.d. ben ik op zoek naar een betere telefoon. Is er iemand die óf de Umi X2 al werkend heeft getest met een Toyota T&G óf bereid is deze even te testen in mijn auto (dan weet ik zeker dat ik de juiste aankoop doe). Uiteraard komt ik langs om te testen.

Bovenstaand stukje heb ik al op een aantal topics hier op GoT geplaats, totdat DutchGio mij in liet zien dat de chipset het probleem is. Ik ben dus op zoek naar een Dual-Sim, liefst 5" zónder MT6589 chipset.
In de TS zie ik niet direct kandidaten hiervoor (Xiami en Oppo zijn geen dual Sim), zijn hier nog mensen met goede ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Xiaomi Hongmi met 6589T en 4,7" scherm kan gewoon zonder problemen verbinden met mijn BT autoradio.
Niets mis met de chipset, maar eerder met de low-budget telefoons...

edit:Helaas is je locatie niet echt bij me in de buurt om het te testen ;)
Andere specs, 1,5 Quadcore, dual sim en internet via beide kaarten, maar via 1 heb je 3G en hoger (de andere is 2G)

Plaatje kan uiteraard fake zijn, maar dit is het enige bewijs dat hij ooit een keer verbonden is geweest met mijn autoradio ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Pt5PBvTxlHoacRltHqJIm8Va/medium.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Kiswum op 06-12-2013 16:16 . Reden: Hongmi was een keer verbonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
M'n vriendin is op zoek naar een goedkoop toestel (rond de 50 euro) met een klein scherm (3,5 inch is voldoende). Gebruik zal voornamelijk Whatsapp en Facebook zijn. Nu viel m'n oog op de Cubot C7 (47 euro via focalprice), maar had daar nog wat vragen over.

Er staat op de site dat de telefoon Android 4.2 zou hebben, maar vraag me af of dat met 256Mb wel vooruit te branden is? Daarnast is me ook niet helemaal duidelijk of de telefoon 3G ondersteund (dat laatste is natuurlijk wel belangrijk, anders ben ik benieuwd wat een goed alternatief is).
Pagina: 1 ... 94 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.