Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
robin-sips2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:48:
Ik ben op zoek naar een mtk gsm met dual sim 3g en een maximum grootte van ongveer 125 hoog 25 breed
Niet voor mezelf maar een goede maat van me (ik heb zelf nog maar net een nieuwe)

De cubot gt99 valt wel in zijn smaak, maar hij wilt liefst iets compacter. dualcore is in principe genoeg voor hem, maar quad care gaat hij niet erg vinden ;)

Buget is maximaal 150 euro verzending inclusief. moet ook iets of wat stevig zijn (dus indien mogelijk gelieve dit mee in rekening te nemen)

Ik ben zelf al aardig wat opzoek op pandawill enzo, maar vind zo niet direct iets dat geen samsung kloon is?
GT99 is prima keus, W450 zou ook nog kunnen is iets kleiner en slechts 65~70 euro. (4,5inch)
25 breed bestaat trouwens niet? Je zult voor de lengtemaat toch moeten zoeken naar 4 inch telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
user_tweakers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:04:
[...]

GT99 is prima keus, W450 zou ook nog kunnen is iets kleiner en slechts 65~70 euro. (4,5inch)
25 breed bestaat trouwens niet? Je zult voor de lengtemaat toch moeten zoeken naar 4 inch telefoons.
idd was typfoutje, heb het aangepast naar 65 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
robin-sips2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:06:
[...]

idd was typfoutje, heb het aangepast naar 65 haha
In dit geval zal ik eens kijken naar de Jiayu G2. Misschien niet de beste telefoon voor dat geld, maar het voldoet aan je eissen.

Edit:
Ik weet wel zeker dat je een betere telefoon voor dat geld moet krijgen. Je kan ook zelf kijken op pandawill, bij androidphones kan je precies aanklikken wat je wilt qua specificaties.

[ Voor 23% gewijzigd door user_tweakers op 27-11-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 22:24 ]

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:45
Mijn Amoi N828 is binnen. Is 100% identiek aan het toestel van de Aldi, de AT-AS45QHD. Ook de roms verschillen bijzonder weinig. Amoi heeft er zelfs nog minder aan zitten rommelen, en er wel een APEX pro launcher opgezet, dus die stock rom die ga ik voorlopig lekker gebruiken, lijkt me een prima begin. Alles keurig nederlands, geen enkele chinese app aangetroffen. Ik heb er omgerekend 118 euro voor betaald.

Mijn vrouw was nu ook geïnteresseerd, dus ze wil toch wel weten of er geen fijne ladyphones te vinden zijn in china. Moet wel een kleintje zijn, 4 inch display is eigenlijk al te groot. En liefst wit uiteraard. Iemand die een aardig toestel kan aanraden? Ze heeft de HTC Desire C vastgehad, die vond ze wel ok. Betere specs zou echter fijn zijn...

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Dit is nogal verkapte spam en dus niet toegestaan.

[ Voor 107% gewijzigd door RoD op 28-11-2013 13:25 ]

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Mistraller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:40:
Mijn Amoi N828 is binnen. Is 100% identiek aan het toestel van de Aldi, de AT-AS45QHD. Ook de roms verschillen bijzonder weinig. Amoi heeft er zelfs nog minder aan zitten rommelen, en er wel een APEX pro launcher opgezet, dus die stock rom die ga ik voorlopig lekker gebruiken, lijkt me een prima begin. Alles keurig nederlands, geen enkele chinese app aangetroffen. Ik heb er omgerekend 118 euro voor betaald.

Mijn vrouw was nu ook geïnteresseerd, dus ze wil toch wel weten of er geen fijne ladyphones te vinden zijn in china. Moet wel een kleintje zijn, 4 inch display is eigenlijk al te groot. En liefst wit uiteraard. Iemand die een aardig toestel kan aanraden? Ze heeft de HTC Desire C vastgehad, die vond ze wel ok. Betere specs zou echter fijn zijn...
Deze lijkt me wel wat voor je vrouw!
Die is helaas wel wat groter (4.3" 480x800), maar heeft top specificaties en is goedkoper dan de htc desire c die je in NL voor dit bedrag zou krijgen.
De prestaties zitten ongeveer op hetzelfde niveau als van de htc one x, tegra 3 1,3 ghz quad-core, 1 gb ram,
12-core geforce-ulp, 2000 mA accu, http://www.pandawill.com/...g-gps-43-inch-p70263.html

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Willian40 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:30:
[...]

Die is helaas wel wat groter (4.3" 480x800), maar heeft top specificaties en is goedkoper dan de htc desire c die je in NL voor dit bedrag zou krijgen.
De prestaties zitten ongeveer op hetzelfde niveau als van de htc one x, tegra 3 1,3 ghz quad-core, 1 gb ram,
12-core geforce-ulp, 2000 mA accu, http://www.pandawill.com/...g-gps-43-inch-p70263.html
Geen 3G in Nederland bij die telefoon...

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:59:
[...]

Geen 3G in Nederland bij die telefoon...
Er is ook een WCDMA versie beschikbaar die in Nederland werkt.
Mistraller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:40:

Voor de echt betere specs moet je gewoon voor 4.5 inch gaan.
Of een iPhone kopen, want Apple is wat conservatief en gaat (nog) niet mee in de 'grote-scherm' trend.
De cubot gt99 is een andere optie. Goede specs en laga prijs, maar wel 4.5 inch

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:50:
[...]

Er is ook een WCDMA versie beschikbaar die in Nederland werkt.
In zijn link is daar niks van terug te vinden.

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
http://europe.oppostyle.com/content/14-black-friday-2013

Ik vraag me af wat Oppo voor ons in petto heeft.

• Mistraller
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 03:58:
[...]

Wat voor specs is uw vrouw precies op zoek naar? Het probleem met =< 4" inch schermen is dat ze vaak weinig werkgeheugen bieden (meestal 512MB) en dat de camera niet altijd top is.

Wij hebben een breed assortiment van smartphones dus als u mij kan vertellen wat u precies zoekt in een telefoon voor uw vrouw dan kan ik misschien wat suggesties geven. Dan kunt u het zelf later googlen :)

Tot zover had ik ter suggestie de Jiayu G2S. 4" scherm display met 960*540 resolutie, 1.2ghz Dual-core met 1GB (!) werkgeheugen, 4GB interne opslag, 8MP+2MP camera en verkrijgbaar in zwart en wit.
Willian40 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:30:
[...]

Bedenk eerst hoe vrouwen denken:

1) looks moeten goed zijn. (lees: 4 inch is een NOGO, 3,7 is het absolute maximum maar liever kleiner)
2) interface moet intuitief zijn
3) Niet te vaak aan de lader
En dan pas op 4) snel, goede specs.

Dus als ik met een chinees toestel niet aan punt 1 kan voldoen, dan wil ze automatisch de HTC Desire C... hoe matig die intern ook moge zijn... :/

---------------

• Momus
Mistraller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:43:
[...]

[...]

1) looks moeten goed zijn. (lees: 4 inch is een NOGO, 3,7 is het absolute maximum maar liever kleiner)

Dus als ik met een chinees toestel niet aan punt 1 kan voldoen, dan wil ze automatisch de HTC Desire C... hoe matig die intern ook moge zijn... :/
3,7 inch max?
Forget it. Of je moet goede connecties met Grote Smurf hebben...

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:41
Iemand deze al gespot:

http://www.pandawill.com/...d-screen-blue-p83739.html

Ziet er niet slecht uit kwa specs en prijs?

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 13:38
Mistraller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:43:
[...]

[...]

Dat is idd. haast niet te doen zo klein:

Paar opties:

http://www.pandawill.com/...wifi-fm-white-p80534.html

Met mini accu:
http://www.pandawill.com/...-camera-white-p82966.html

Dikke telefoon:
http://www.pandawill.com/...3g-gps-yellow-p80771.html

Voor een kleine (max. 4 inch) met 1GB kom je al snel uit op de Jiayu G2(s) inderdaad.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:45
Dan zou ik toch kijken naar de Jiayu G2s, heb ik zelf een tijdje gehad.
Een erg prettig toestel, ik heb hem destijds bij antelife.com gehaald, daar was hij het goedkoopst.

Later doorgegeven aan een vriendin, die loopt er nu al een half jaar met veel plezier mee rond. Ze kwam van een Samsung Galaxy S en vindt de Jiayu G2s nog altijd een bijzonder snel toestel :)

Hij is erg compact (maat iphone 5 ongeveer) en je kan er kleurige achterkantjes (ook wit) voor kopen (had er zelf destijds naast de zwarte een groene en gele achterkant gekocht).

Volgens mij is er ook een nieuwer model uitgebracht (G2turbo ofzo?), maar ik weet niet of die (te) veel groter is geworden.

Verder zijn er gewoon weinig optie als je naar een 4" telefoon zoekt.
Ik ben zelf maar weer aan de iPhone gegaan, prettig formaat en simpel in gebruik ;)

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:59
Niet slecht, maar volgens mij is de Cubot GT99 dan toch een iets betere keuze.

Verwijderd

Er is een kleine review van de Umi X2 in De Standaard.
De chinese smartphones beginnen toch stilaan aan zichtbaardheid te winnen bij ons.

Link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131114_00838253

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
@mistraller: Desire C?
Gebruik ik voor het werk, je krijgt gegandereerd spontane reboots als je hem via Wifi verbind (soms ook wel spontane reboots bij een aantal collega's). Hij is 2x ter reparatie weggestuurd, maar het zit er nog in en dit kan niet worden gemaakt.Ik heb het toestel bijna 6 maanden.

Check "Desire C reboots" maar in Google.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Kapot
djiedjee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
Niet slecht, maar volgens mij is de Cubot GT99 dan toch een iets betere keuze.

[...]
Denk ik ook maar die is ook duurder?

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:45:
De chinese smartphones beginnen toch stilaan aan zichtbaardheid te winnen bij ons.

Belgen die stilaan beginnen te denken als Hollanders, da's een crisis in de crisis...
:P
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:45:

"De Qualcomm S4 Pro chipset van de Xperia Z is maar een fractie sneller dat de MT6589T die wij gebruiken; alle andere specificaties zijn aan elkaar gewaagd”, klinkt het brutaal in de communicatie."

>:)

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:59
Heb niet helemaal gechecked, maar ik zie in dit topic prijzen tussen 90 en 100 euro voorbij komen...
Scheelt inderdaad iets, maar niet heel veel.
Kapot schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:52:
[...]
Denk ik ook maar die is ook duurder?
dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:14:
[...]

"De Qualcomm S4 Pro chipset van de Xperia Z is maar een fractie sneller dat de MT6589T die wij gebruiken; alle andere specificaties zijn aan elkaar gewaagd”, klinkt het brutaal in de communicatie."

>:)
Tja de Xperia Z is dan ook gewoon geen snelheidsmonster. Maar hij kost dan ook geen 500 euro zoals het artikel meld. De vergelijking met de Galaxy S4 durfden ze zeker niet aan? Of met de Oppo Find 5?
Wel mooi dat hij in Europa beschikbaar komt, hopelijk volgen meerderen! Dan weet de gevestigde orde in ieder geval dat ze concurrentie krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:31:
[...]

Tja de Xperia Z is dan ook gewoon geen snelheidsmonster. Maar hij kost dan ook geen 500 euro zoals het artikel meld. De vergelijking met de Galaxy S4 durfden ze zeker niet aan? Of met de Oppo Find 5?
Wel mooi dat hij in Europa beschikbaar komt, hopelijk volgen meerderen! Dan weet de gevestigde orde in ieder geval dat ze concurrentie krijgen.
De oppo find 5 is bij de doorsnee belg/nederlander hetzelfde als de umi x2: onbekend.
Met een S4 vergelijken is een niet juiste vergelijking, want die verhouding is gewoon niet juist.
dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:53:
[...]

De oppo find 5 is bij de doorsnee belg/nederlander hetzelfde als de umi x2: onbekend.
Met een S4 vergelijken is een niet juiste vergelijking, want die verhouding is gewoon niet juist.
Ze claimen dat ze beter zijn dan (veel) duurdere telefoons omdat ze er toevallig eentje hebben kunnen vinden (Xperia Z) die inderdaad wat te duur is voor de processorsnelheid die hij bied. Tja, als je enkel durft te bluffen tegen de zwakste komt het niet sterk over.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Nadat ik de laatste tijd dit topic in de gaten ben gaan houden omdat ik een dual-sim zoek voor een leuke prijs kon ik de verleiding niet weerstaan :) Ik heb bij pandawill een W450 besteld, voor €72.50 inclusief verzending door DHL Global mail.
Deze is om een good old ZTE Blade te vervangen, ik ben benieuwd....

Ik heb nu nog wel een vraag, weet iemand of er ook een screenprotector voor te vinden is? Ik heb nog niets kunnen vinden.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:57:
[...]

Ze claimen dat ze beter zijn dan (veel) duurdere telefoons omdat ze er toevallig eentje hebben kunnen vinden (Xperia Z) die inderdaad wat te duur is voor de processorsnelheid die hij bied. Tja, als je enkel durft te bluffen tegen de zwakste komt het niet sterk over.
De oppo find 5 heeft ook zo zn nadelen, lees het topic maar even door

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
ovaal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:49:
Nadat ik de laatste tijd dit topic in de gaten ben gaan houden omdat ik een dual-sim zoek voor een leuke prijs kon ik de verleiding niet weerstaan :) Ik heb bij pandawill een W450 besteld, voor €72.50 inclusief verzending door DHL Global mail.
Via DHL heb je een goede kans op een aardige verhoging van die prijs.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Yup, als je pech hebt zeker 29,99. Was hier helaas ook zo met de laatste 2 pakketjes via Dhl.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

starcopy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:07:
Yup, als je pech hebt zeker 29,99. Was hier helaas ook zo met de laatste 2 pakketjes via Dhl.
Oeps!
Wat voor meerkosten brengt DHL dan nog in rekening? Inklaringskosten of zo?

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:33
BTW...

• Kiswum
starcopy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:07:
Voor een toestel van nog geen 80 euro? Die extra kosten zijn wel heel erg hoog. Bij mijn bestelling van 380 euro was ik 34 euro kwijt. De prijs van het toestel stond zelfs nog op de factuur.
De extra kosten bij de Douane/DHL lijken vooral uit hun eigen duim gezogen te zijn, ik kan anders niet voorstellen waarom je zoveel extra moet betalen.

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Kiswum schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:36:
[...]

Voor een toestel van nog geen 80 euro? Die extra kosten zijn wel heel erg hoog. Bij mijn bestelling van 380 euro was ik 34 euro kwijt. De prijs van het toestel stond zelfs nog op de factuur.
De extra kosten bij de Douane/DHL lijken vooral uit hun eigen duim gezogen te zijn, ik kan anders niet voorstellen waarom je zoveel extra moet betalen.
Ik dacht dat voor de inklaringskosten het bedrijf (DHL) een vast bedrag (iets van €13,-) in rekening mag brengen, daar komt de BTW dan nog bovenop.

edit: bron: http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/

[ Voor 6% gewijzigd door guapper op 28-11-2013 16:41 ]

• user_tweakers
ovaal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:49:
Deze is om een good old ZTE Blade te vervangen, ik ben benieuwd....

Ik heb nu nog wel een vraag, weet iemand of er ook een screenprotector voor te vinden is? Ik heb nog niets kunnen vinden.
SD kaart toevallig meebesteld?? Ik was namelijk €65 kwijt.

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:01:
[...]

De oppo find 5 heeft ook zo zn nadelen, lees het topic maar even door
Inderdaad. Koop nooit Oppo. Waarom? Software, software, dan nog software en onder andere software. Wat een ramp was dat zeg. Blij dat het ding weg is.

Verwijderd

Zou ik deze samsung Note 3 smartphone uit china (zie onderstaande link) deze ook in nederland kunnen gerbruiken, of kom ik bedrogen uit?? Waar moet ik op letten? O-)

http://www.orientdeal.com...air-gesture-function.html

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 16:59 ]

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:56:
Zou ik deze samsung Note 3 smartphone uit china (zie onderstaande link) deze ook in nederland kunnen gerbruiken, of kom ik bedrogen uit?? Waar moet ik op letten? O-)

Het feit dat het geen samsung is. :+ wel een note 3. Maarja :o
Ik zou er zelf niet mee rond willen lopen.
Ten eerste omdat dat echt megaaaaa groot is, en ten tweede omdat je aan iedereen mag uitleggen dat je toch echt geen samsung hebt.
Gebruiken in nederland moet verder wel kunnen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:56:

Het is een kloon dus wat verwacht je ervan? Hij werkt in elk geval op 2G en 3G in NL.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Kiswum schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:36:
[...]

Beide pakketjes hadden een waarde van 50 pleuro, dus tel uit je winst. Ze waren niet open gemaakt en ook was er niet naar een factuur gevraagd. Natte vinger werk dus. Maar wel ff aftikken aan de deur.

Het schijnt een standaard uit de duim zuig bedrag bij ze te zijn. Ik heb het al van meer gehoord. Ze weten toch wel dat je geen bezwaar aantekent. 8)

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 12:58
Stoneboy, het is een persoonlijke keuze als je voor een 5.7 inch gaat. Wat verwacht je er van en wat doe je er mee. Een half jaar geleden ben ik van een S3 overgestapt naar een chinees met 5.7 inch. In 1 woord: ideaal !
Op mijn ipad zit nu een dikke laag stof. :Y
Waar jij even op moet letten: Is dit wel een dual sim phone, waar jij het over hebt ?
Ik kan namelijk nergens een sleuf vinden voor een SD kaartje. Verder ziet deze er heel compleet uit, die het gewoon doet in NL. Laat je ons even weten als je er een besteld ?

Edit
Net nog even goed naar de foto's gekeken. Zo te zien is de rechterkaart sleuf een SD.
Waarschijnlijk is dit toestel geen dual sim.
Deze wel: http://www.aliexpress.com...3-Android/1429363500.html

[ Voor 20% gewijzigd door Aloysxda op 28-11-2013 18:36 ]

• Momus
Aloysxda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:28:
Stoneboy, het is een persoonlijke keuze als je voor een 5.7 inch gaat. Wat verwacht je er van en wat doe je er mee. Een half jaar geleden ben ik van een S3 overgestapt naar een chinees met 5.7 inch. In 1 woord: ideaal !
Waar jij even op moet letten: Is dit wel een dual sim phone, waar jij het over hebt ?
Ik kan namelijk nergens een sleuf vinden voor een SD kaartje. Verder ziet deze er heel compleet uit, die het gewoon doet in NL. Laat je ons even weten als je er een besteld ?
Staat erbij dat hij een microSD aan kan. En dual SIM staat er ook bij.
Ik kan namelijk nergens een sleuf vinden voor een SD kaartje.
F*ck logic. Heb je tegenwoordig al een SD slot nodig voor dual sim? 8)7

• Momus
dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:47:
[...]

F*ck logic. Heb je tegenwoordig al een SD slot nodig voor dual sim? 8)7
Haha, ik zag de want niet idd. Spannend.

• Aloysxda
Hier even in duidelijk Nederlands.
De verkoper geeft aan dat deze telefoon een dual Sim is. Vergeet dit maar. Dit is geen dual sim. De bedoeling is,om de vraagsteller te helpen.

• Hyp Hyper
Aloysxda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:00:
De verkoper geeft aan dat deze telefoon een dual Sim is. Vergeet dit maar. Dit is geen dual sim. De bedoeling is,om de vraagsteller te helpen.
Dat je het niet kan zien op de foto's zegt niet zoveel. Bij mijn telefoon zitten de simkaartjes ook boven elkaar. (gepriegel)

• Momus
1 sim naast de SD en 1 onder de SD. Staat vrij duidelijk op de foto.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Echt wel. Op de metalen klemmetjes staat zelfs een tekening hoe ze erin moeten. Eentje links (liggend), eentje rechts (ook liggend) en boven de rechter sim komt dan de sdhc (staand). Kijk nog maar eens.

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik ben me nu al een tijdje aan het inlezen in dit forum omdat met name de dual-sim functionaliteit van deze smartphones me aanstaat. Alleen wat ik niet echt zie is of dit reeds ook wordt aangeboden icm 4G.

Wat ik zoek is:
- telefoon met minstens ppi >300, liefts >326 (huidige iPhone 4)
- dimensies maximaal 140x70 mm (dus zeg maar Nexus 5/LG G2 terrein), kleiner mag ook
- bij voorkeur telefoons met een zo hoog mogelijk display/telefoon ratio
- dual sim
- 4G/NFC, waarbij iig 1 v/d simkaart sloten 4G/LTE capabel is
- 32GB opslag (of meer, mag ook via externe sd)

Is er al zoiets te krijgen of zijn er al telefoons bekend die daaraan voldoen maar nog niet beschikbaar zijn? Wat ik nu gezien heb is er genoeg te vinden als je het hebt over 3G icm dual sim en bv 4,7/5" 720/1080p

De Jiayu G4 lijkt mij tot nu toe wel de beste kandidaat, maar geen 4G en geen NFC (al is dat wel minder belangrijk, meer nice-to-have). Lenovo Vibe X ziet er ook interessant uit.

Laatste: weet iemand of er ergens website is waar je display/telefoon ratios kunt zien?

• Robinator
Als vervolg op men request naar een kleine Chinese phone die op zen minst android 4.2 draait met een grootte dat kleiner is dan 128x65x10 voor een kameraad van mij.

Hij vind de Acer Z3 een leuk ding, voornamelijk omdat deze niet te groot is, en degelijk aanvoelt.
Verder doet hij niets meer dan eens wat surfen en whatappen, sms en telefoon natuurlijk op de eerste plaats.
Belangrijk is wel dat alles vloeiend gaat, geen vertragingen met het typen bv.

Ik denk persoonlijk dat de 512MB dit niet gaat trekken, het is een MTK 6572W cpu met 512MB, ik ben altijd wel wat een snelheidsfreak geweest dus vraag daarom eens jullie persoonlijke mening.

Verder speelt garantie ook nog een rol, hij twijfelt wat omdat je bij China niet echt een goede garantie hebt (ook hier heb ik men persoonlijke mening over, door slechte ervaringen)

Zoude jullie de Z3 voor iemand aanraden? hij komt momenteel van een HTC sensation die het compleet begeven heeft, en wil absoluut niks groter.

• Willian40
  • Niet online
robin-sips2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:56:
Ik denk persoonlijk dat de 512MB dit niet gaat trekken, het is een MTK 6572W cpu met 512MB
Vloeiende interface en 512 mb werk-geheugen gaat niet goed samen, als die een telefoon wilt met een vloeiende interface, komt die bedrogen uit met 512 mb-geheugen, ik was blij toen ik ruim een jaar geleden mijn smartphone met 512 mb werkgeheugen kon inwisselen voor een smartphone met 2 GB ram.

Ik zou dus persoonlijk toch een chinese smartphone aanraden, als je zeker wilt zijn van een goede gebruikers-ervaring voor een lage prijs. (Van een htc sensation naar de Z3 is overigens ook geen echte vooruitgang) Voor circa 70-100 euro heb je een w450 of een cubot gt 99 in handen met 1 GB werk-geheugen en goede-ervaringen van de tweakers.net community (Zijn wel wat groter dan de htc sensation).

Maar als een chinese smartphone geen optie voor hem is, houdt hij het maar bij de Nederlandse alternatieven, vloeiend zal het niet zijn, maar whappen en af en toe internetten moet wel gaan!

[ Voor 21% gewijzigd door Willian40 op 28-11-2013 21:00 . Reden: toevoeging&spel-fouten ]

• Kapot
Ik denk dat ik toch maar een Cubot GT99 ga bestellen, de goedkoopste die ik kan vinden is:

http://www.ahappydeal.com/product-135822.html

Heeft iemand hier hem nog goedkoper gezien?

Alvast bedankt!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55

Zenix

BOE!

Kapot schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:49:
Ik denk dat ik toch maar een Cubot GT99 ga bestellen, de goedkoopste die ik kan vinden is:

http://www.ahappydeal.com/product-135822.html

Heeft iemand hier hem nog goedkoper gezien?

Alvast bedankt!
Ervaring met die shop? Ik zou voor 5 dollar meer hem bij betrouwbare shop halen zoals banggood http://www.banggood.com/C...p-77689.html?currency=USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
VerrekteZakStro schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:12:
[...]

Dat is idd. haast niet te doen zo klein:

Paar opties:

http://www.pandawill.com/...wifi-fm-white-p80534.html

Met mini accu:
http://www.pandawill.com/...-camera-white-p82966.html

Dikke telefoon:
http://www.pandawill.com/...3g-gps-yellow-p80771.html

Voor een kleine (max. 4 inch) met 1GB kom je al snel uit op de Jiayu G2(s) inderdaad.
Nee daar was ik ook al bang voor. Heb je opties bekeken, maar die gaan het niet worden denk ik. Ook al omdat er bij die eerste geen NL op zit, en ze wil niet dat ik er aan ga "rommelen". Ze moet maar gewoon die desire nemen (daar vergelijkt ze nu alles mee).

Volgens mij is er toch nog wel markt voor kleine devices, ik ken wel meer dames die een klein toestelletje willen, waar ze hooguit op willen whatsappen, bellen, agenda en adresboekje bijhouden.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit
Net nog even goed naar de foto's gekeken. Zo te zien is de rechterkaart sleuf een SD.
Waarschijnlijk is dit toestel geen dual sim.
Deze wel: http://www.aliexpress.com...3-Android/1429363500.html
Bedankt ik ga hem volgende week bestellen! Als er maar een extra geheugen kaartje in kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor dat bedrag is de Find 5 wel erg goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Voor dat bedrag zijn er op dit moment zeer goede alternatieven. Het is treurig dat de prijsdaling is ingezet voor de vele Find 5 gebruikers die er graag vanaf willen. De prijs van hun aangeboden toestel zal dus ook rap naar beneden moeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
robin-sips2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:56:
Ik denk persoonlijk dat de 512MB dit niet gaat trekken, het is een MTK 6572W cpu met 512MB, ik ben altijd wel wat een snelheidsfreak geweest dus vraag daarom eens jullie persoonlijke mening.
Ik heb twee telefoons met deze cpu/chipset en vind ze allebei snel zat. Het zal vast vloeiender kunnen, maar vertragingen heb ik niet echt opgemerkt. Daarbij moet ik wel opmerken dat Facebook wel zo'n beetje de zwaarste app is die ik draai. Wel veel kleine tegelijk/switchend (youtube, whatsapp, geenstijl, nu.nl, imdb, waze etc. etc) en daartussen wisselen gaat voor mij snel zat. Binnen een paar seconde is het wel gebeurd. Nu snap ik dat het allemaal veel sneller kan, maar ik vind dit geen lange wachttijd en het Android interface gaat pas wat haperen als ik een live achtergrond gebruik.
En de GPS werkt prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:16:
Voor dat bedrag zijn er op dit moment zeer goede alternatieven. Het is treurig dat de prijsdaling is ingezet voor de vele Find 5 gebruikers die er graag vanaf willen. De prijs van hun aangeboden toestel zal dus ook rap naar beneden moeten ;)
Ken maar weinig goede alternatieven, op de Nexus 5 na, die dezelfde kwaliteit bieden en goed verkrijgbaar zijn met Europese leverancier en dus Europese garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Mistraller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:30:
[...]

Nee daar was ik ook al bang voor. Heb je opties bekeken, maar die gaan het niet worden denk ik. Ook al omdat er bij die eerste geen NL op zit, en ze wil niet dat ik er aan ga "rommelen". Ze moet maar gewoon die desire nemen (daar vergelijkt ze nu alles mee).

Volgens mij is er toch nog wel markt voor kleine devices, ik ken wel meer dames die een klein toestelletje willen, waar ze hooguit op willen whatsappen, bellen, agenda en adresboekje bijhouden.
Nou. Succes met de Desire C. Wat een ruk toestel is dat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Tsurany schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:38:
[...]

Ken maar weinig goede alternatieven, op de Nexus 5 na, die dezelfde kwaliteit bieden en goed verkrijgbaar zijn met Europese leverancier en dus Europese garantie.
Met 5" scherm zijn er talloze toestellen (Xperia Z, ZTE Nubia z5 of z5s, HTC Butterfly, of nog meer van deze lijst), als je van compact houdt, dan kan de Xiaomi Mi2s een beter alternatief kunnen zijn.
Europese garantie is 2 jaar, Chinese garantie is 1 jaar. Het enige verschil zijn de eventuele invoerkosten en mogelijk hogere verzendkosten (20 euro ipv 10 euro). Of je je toestel nu naar Europa of China verstuurd, je bent hem toch vaak 2-3 weken kwijt voor reparatie.
Daar tegenover heb je het toestel uit China voor zo'n 250 euro en de Europese voor 300-550 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2013/11/M13112524799250-13856252491845364193.jpg
Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2013/11/M13112524799250-13856255491594646834.jpg
Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2013/11/M13112524799250-1385625408321139025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2013/11/M13112524799250-1385625314859121017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2013/11/M13112524799250-13856253831296849246.jpg

Eerste betaling bedroeg €48,32/$67,46 en tweede betaling €17, 43/$23,70 maakt €65,75/$91,14 totaal voor het kloontje. Zo te zien dus iig Engelse taal, Playstore aan boord, WDCMA dus 3g en Android 4.2.2. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 29-11-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het is een MT6589?
Reken er dan maar op dat het geen 4.2.2 is, maar hooguit 4.2.1.
niet dat dat veel uitmaakt.. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 29-11-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:52:
En het is een MT6589?
Reken er dan maar op dat het geen 4.2.2 is, maar hooguit 4.2.1.
niet dat dat veel uitmaakt.. ;)
Dat blijft een verrassing :P Als ik op Tengsda 9888+ zoek vind ik meerdere shops die het listen als een MTK6589 device, dus fingers crossed dan maar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:44:

Met 5" scherm zijn er talloze toestellen (Xperia Z, ZTE Nubia z5 of z5s, HTC Butterfly, of nog meer van deze lijst), als je van compact houdt, dan kan de Xiaomi Mi2s een beter alternatief kunnen zijn.
Bieden ze dezelfde prijs/kwaliteit verhouding? In de meeste gevallen toch niet. Ik denk dat Xiaomi nog het beste in de buurt komt mar verder niet veel.
Europese garantie is 2 jaar, Chinese garantie is 1 jaar. Het enige verschil zijn de eventuele invoerkosten en mogelijk hogere verzendkosten (20 euro ipv 10 euro). Of je je toestel nu naar Europa of China verstuurd, je bent hem toch vaak 2-3 weken kwijt voor reparatie.
Daar tegenover heb je het toestel uit China voor zo'n 250 euro en de Europese voor 300-550 euro.
Garantie is 2 jaar en de afhandeling duurt bij Oppostyle 4 dagen inclusief verzenden. Althans, dat is de ervaring van mij en enkele anderen. Die Oppo Find 5 heb je dus voor 300 euro momenteel, welk Chinees toestel van 250 euro bied dezelfde specificaties? Ik denk dat de Nubia Z5S nog het beste in de buurt komt.

Ik wil niet zeggen dat de Find 5 de beste telefoon op de markt is, dat zeker niet. Maar voor 300 euro een echt betere telefoon vinden wordt lastig denk ik. Zeker als je meeneemt dat de Find 5 al een goede third party ROM scene heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik ken alleen de Mi2 persoonlijk en ik zie de vele klachten van de Oppo 5 voorbij komen hier op GOT.
De overige toestellen ken ik vooral qua naam en reviews, maar ik weet dat de software van Miui zeer goed is en de hardware in zeer goede staat. Het uiterlijk is verder niet bijzonder van Xiaomi, maar wel functioneel.
De Oppo vind ik er zeer mooi uit zien.

Prijs/kwaliteit verhouding van Xiaomi is zeer goed en er zin weinig klachten over, hoe dat met de andere toestellen is weet ik niet omdat ik dit nooit heb mogen ervaren / goed in heb verdiept.
De enige reden om voor 250 de Xiaomi Mi2s niet te kopen is het gebrek aan een 5" Full-HD scherm, maar "slechts" 720P op een 4,3" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De software is zeker niet optimaal en vooral de ondersteuning vanuit Oppo is vrij matig. Maar op dit moment draai ik de Omni ROM met Android versie 4.4 en dat werkt eigenlijk vrij goed. Dan heb je gewoon een prima telefoon op software gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Mistraller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:30:
[...]

Ga dan voor een Nokia Lumia 520 of 620.
Misschien geen Android maar er zijn al genoeg apps voor WP beschikbaar, lekker rap toestel met verder prima specificaties en een simpele interface.
In ieder geval een stuk beter dan de Desire C, en ook niet te duur.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
Tsurany schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:47:
De software is zeker niet optimaal en vooral de ondersteuning vanuit Oppo is vrij matig. Maar op dit moment draai ik de Omni ROM met Android versie 4.4 en dat werkt eigenlijk vrij goed. Dan heb je gewoon een prima telefoon op software gebied.
Wat bedoel je met vrij goed?
Loop je nog tegen bepaalde problemen aan (freezes, reboots, haperingen)?
Interesseert me immers mateloos, die GSM.
Twijfel nog tussen de Zopo en deze maar mijn huidige werkt nog perfect dus hij zal quasi ideaal moeten zijn om mij te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik heb een topic aangemaakt voor de Jiake V8, op internet was er véél belangstelling voor. [Jiake V8] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Een topic voor een Samsung kloon? :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:00:
Een topic voor een Samsung kloon? :+
Zover ik weet is dat niet verboden. ''Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!''
Dankzij de lage prijs is die populair en is er veel vraag naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om dit toestel te bestellen, nu had ik nog een paar vraagjes:
- Is dit toestel te gebruiken in nederland met een normale simkaart?
- Past deze in normale Note3 cases, sinds het verschil met de echte maar 1 mm is?
- Wat is jullie mening over dit toestel?
- Hoe zit het met invoerkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:57
Vormgeving lijkt toch echt meer op de Note II als ik het zo bekijk op de foto's.
Lijkt mij niet dat de Note III cases op dit toestel gaan passen .
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:23:
Ik ben van plan om dit toestel te bestellen, nu had ik nog een paar vraagjes:
- Is dit toestel te gebruiken in nederland met een normale simkaart?
- Past deze in normale Note3 cases, sinds het verschil met de echte maar 1 mm is?
- Wat is jullie mening over dit toestel?
- Hoe zit het met invoerkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is deze telefoon, ik was de link vergeten:
http://www.1949deal.com/n...s-screen-s-pen-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:57
Ah ok dit ziet er beter uit :)

Maar mischien nog even wachten op de Octacore mobieltjes .
Die zijn toch echt onderweg en ook niet zo duur geloof ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij is gewoon hier te gebruiken?

EDIT: Deze webshop ziet er wel betrouwbaar uit en krijgt ook goede reviews, heeft iemand deze al eens gebruikt?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Heb even met Antutu zitten testen op de n828 (score 13912)

Valt me op dat hij als cpu de MT6589T rapporteert...ik dacht dat die T variant de 1,5Ghz quadcore was? De N828 wordt overal (ook bij de rebrand varianten) als een 1.2 Ghz (mt6589) aangemerkt.

Klopt antutu nu niet, of zou dit toestel ook gewoon op 1.5 geklokt kunnen worden?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistraller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:56:
Heb even met Antutu zitten testen op de n828 (score 13912)

Valt me op dat hij als cpu de MT6589T rapporteert...ik dacht dat die T variant de 1,5Ghz quadcore was? De N828 wordt overal (ook bij de rebrand varianten) als een 1.2 Ghz (mt6589) aangemerkt.

Klopt antutu nu niet, of zou dit toestel ook gewoon op 1.5 geklokt kunnen worden?
Ze faken gewoon de CPU naam.
13912 zijn niet echt mt6589t waardige scores, zeker niet in combinatie met qHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:14:
[...]

Ze faken gewoon de CPU naam.
13912 zijn niet echt mt6589t waardige scores, zeker niet in combinatie met qHD.
idd net hetzelfde wat ik wou zeggen, ik haal met men S750 van lenovo 13995, das dan maar een simpele 6589 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
robin-sips2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:18:
[...]

idd net hetzelfde wat ik wou zeggen, ik haal met men S750 van lenovo 13995, das dan maar een simpele 6589 ;)
Nu ja, die 6589T wordt als naam ook nergens genoemd, dus waarom zou dat dan gedaan worden. Op iedere specs pagina op internet staat gewoon MT6589. Alleen Antutu laat dit zien. Vond het daarom ook maar raar.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistraller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:42:
[...]

Nu ja, die 6589T wordt als naam ook nergens genoemd, dus waarom zou dat dan gedaan worden. Op iedere specs pagina op internet staat gewoon MT6589. Alleen Antutu laat dit zien. Vond het daarom ook maar raar.
Bij de reguliere mt6589t wordt ook niet genoemd dat het specifiek om de turbo variant gaat in Antutu, alleen de clock frequency verschilt.
Er is dus weldegelijk mee gesjoemeld want van MediaTek uit herkent Antutu wel de clock snelheid, maar heet de soc MT6589, met turbo of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
is inderdaad zo, is gewoon simpelweg verkoopstrucje zoals eender andere.
ik ben zelf bv nogal wat sceptisch over die TRUE OCTACORES
ze zullen gelijk hebben dat het echt octacores zijn, maar qua prestaties gaan we daar (nu nog) niet veel van merken denk ik, Antutu scoort vele hoger ja, maar of dit daadwerkelijk "zoveel vloeiender" gaat gaan wil ik eerst met eigen hand merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
robin-sips2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:10:
is inderdaad zo, is gewoon simpelweg verkoopstrucje zoals eender andere.
ik ben zelf bv nogal wat sceptisch over die TRUE OCTACORES
ze zullen gelijk hebben dat het echt octacores zijn, maar qua prestaties gaan we daar (nu nog) niet veel van merken denk ik, Antutu scoort vele hoger ja, maar of dit daadwerkelijk "zoveel vloeiender" gaat gaan wil ik eerst met eigen hand merken ;)
Qua prestaties liggen ze boven het niveau van de galaxy s4 en aangezien ik toch van plan was een smartphone van de nieuwe MTK-6592 generatie te nemen (het liefst een 6"er), heb ik er 2 besteld. De Jiake V8 en de Zopo ZP998, de zopo wordt doorverkocht aan een kennis, maar de Jiake hou ik.

Rond de kerst heb ik het nooit druk, dus er komt zeker nog een review van de Jiake v8 met interessante vergelijkingen tussen de MTK 6589 (iOcean X7) en de MTK 6592(Jiake V8), hij is sinds gisteren verzonden volgens pandawill, helaas heb ik hem met China-post verzonden dus dat wordt weer 3-6 weken wachten.

Eigenlijk bestel ik liever geen clones, maar dit is tenminste géén no-name(no-quality) clone, dus ik heb de gok maar gewaagd. [Jiake V8] Ervaringen & Discussie
Ook verwacht ik de komende tijd, behalve de nieuwe MTK 6592 en een verbeterde front-camera niet zoveel bijzonderheden in de chinese smartphones die nog komem, die me overhalen om nog te wachten. Vooral niet, omdat ze qua prijs waarschijnlijk niet bijzonder worden.

EDIT: Bij normaal gebruik zul je ook wel een klein verschil merken, natuurlijk vooral bij het laden van grote (desktop) sites, grafisch zware games zoals het aankomende modern combat 5, maar ook bij het openen van apps, dat gaat een stuk sneller, open temple run 2 maar op je smartphone, dat duurt lang genoeg om er niet over na te hoeven denken om het in de trein voor een paar minuten te spelen!

[ Voor 25% gewijzigd door Willian40 op 30-11-2013 08:03 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet ik of een toestel hier in nederland werkt? Het gaat om dit toestel: http://www.1949deal.com/n...s-screen-s-pen-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:01:
Hoe weet ik of een toestel hier in nederland werkt? Het gaat om dit toestel: http://www.1949deal.com/n...s-screen-s-pen-black.html
Kijken naar de GSM en WCDMA banden.
En daarna op google opzoeken welke in Nederland werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:01:
Kijk of de smartphone een gsm/wcdma frequentie heeft die in NL ondersteund wordt, om te weten of die op de Nederlandse netwerken werkt. 3G werkt i.i.g gewoon goed in NL, omdat die de (landelijke) 2100 mhz-band ondersteund. Tip: Al had je gegoogled, had je het sneller gevonden, dan dat je het hier gevraagd had, iets meer zelfonderzoek is gewenst, het is hier geen helpmijforum.

[ Voor 21% gewijzigd door Willian40 op 30-11-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
Gisteren is mijn iocean x7 gevallen en het scherm is kapot / gebroken. Nu moet ik een nieuwe telefoon uit gaan zoeken.

Mijn eisen zijn 5" of groter
werkende gps!
720p of full hd scherm.
Dual sim

prijs 260 dollar.

nou zag ik net de jaike v8 langskomen. dat lijkt een goed toestel maar hoe is de gps?
ik neem aan dat ik bijna alle mediatec telefoons met die quadcore moet mijden vanwege de gps?

Wie heeft andere ideeen over een telefoon die aan mijn wensen voldoet?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
boombes schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:19:
Gisteren is mijn iocean x7 gevallen en het scherm is kapot / gebroken. Nu moet ik een nieuwe telefoon uit gaan zoeken.

werkende gps!
720p of full hd scherm.
Dual sim

prijs 260 dollar.

nou zag ik net de jaike v8 langskomen. dat lijkt een goed toestel maar hoe is de gps?
ik neem aan dat ik bijna alle mediatec telefoons met die quadcore moet mijden vanwege de gps?

Die telefoon is een octacore, daar is verder nog niet veel over bekend met betrekking tot GPS.
Overigens is de antenne eerder de bottleneck dan de chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:50:
[...]

Bij de reguliere mt6589t wordt ook niet genoemd dat het specifiek om de turbo variant gaat in Antutu, alleen de clock frequency verschilt.
Er is dus weldegelijk mee gesjoemeld want van MediaTek uit herkent Antutu wel de clock snelheid, maar heet de soc MT6589, met turbo of niet.
Klopt helemaal, AnTuTu ziet het als een 6589, de scores die ik haalde komen niet ver boven die van Mistraller uit:
BM7

Antutu cpu

systeminfo

Interessante reclame bij system info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online

werkende gps!
720p of full hd scherm.
Dual sim

prijs 260 dollar.

Deze telefoon voldoet simpelweg het best aan jouw wensen! De enige smartphone die qua performance in de buurt komt is de $40 duurdere zopo zp980. Ik heb het aan diverse shops gevraagd en hun zeiden dat de gps van de jiake v8 bovengemiddeld is voor een mediatek-device, aangezien ik steeds vaker navigeer ben ik daar wel blij mee. Je kan het altijd nog navragen op youtube of wachten tot de 1e ervaringen binnen zijn. Mijn Jiake V8 staat op status "shipped" sinds gisteren. (Hier nog de link naar het topic, [Jiake V8] Ervaringen & Discussie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:32
Ik sta op het punt een Samsung s4 aan te schaffen. Nu is het zo dat er een hoop clones in omloop zijn die bijna niet te onderscheiden zijn van de echte. Nu is mijn vraag of iedere Chinese telefoon een uniek serienummer/imei nummer hebben of dat dit ook gekopieerd wordt? Als ik hetvserienummer van de echt namelijk via Samsung invoer wordt deze wel herkend (deze had ik al van de verkoper ontvangen).

[ Voor 9% gewijzigd door Sjors81 op 30-11-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:51
Sjors81 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:30:
.....Nu is mijn vraag of iedere Chinese telefoon een uniek serienummer/imei nummer hebben of dat dit ook gekopieerd wordt? .....
In principe hoort het Imei nummer voor ieder toestel uniek te zijn. Eea is te contoleren met een Imei checking site. Echter bij de MTK toestellen zit het Imeinummer gekoppeld aan de Simkaart(en) waardoor er dus soms twee verschillende Imei nummers zijn toegekend.
Bovendien is dit nummer niet hardwarematig is ingebakken. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden dat het Imeinummer verdwenen is na een firmware update en hoe je het weer in moet voeren.Theoretisch is het dus ook mogelijk om een Imeinummer van een ander toestel in te voeren.
Waar het om gaat is dat het Imeinummer overeenkomt met de sticker die in het toestel is geplakt. Of dat uiteindelijk unieke nummers zijn weet je weliswaar niet, maar in ieder geval is het niet het nummer van een ander toestel.

[ Voor 12% gewijzigd door elinx op 30-11-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Sjors81 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:30:
Ik sta op het punt een Samsung s4 aan te schaffen. Nu is het zo dat er een hoop clones in omloop zijn die bijna niet te onderscheiden zijn van de echte. Nu is mijn vraag of iedere Chinese telefoon een uniek serienummer/imei nummer hebben of dat dit ook gekopieerd wordt? Als ik hetvserienummer van de echt namelijk via Samsung invoer wordt deze wel herkend (deze had ik al van de verkoper ontvangen).
Waar ga je die S4 kopen dan? In China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Willian40 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:22:
[...]

Deze telefoon voldoet simpelweg het best aan jouw wensen! De enige smartphone die qua performance in de buurt komt is de $40 duurdere zopo zp980. Ik heb het aan diverse shops gevraagd en hun zeiden dat de gps van de jiake v8 bovengemiddeld is voor een mediatek-device, aangezien ik steeds vaker navigeer ben ik daar wel blij mee. Je kan het altijd nog navragen op youtube of wachten tot de 1e ervaringen binnen zijn. Mijn Jiake V8 staat op status "shipped" sinds gisteren. (Hier nog de link naar het topic, [Jiake V8] Ervaringen & Discussie)
Ja, de shops zullen je vertellen dat er een schijt GPS op zit... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda

werkende gps!
720p of full hd scherm.
Dual sim

prijs 260 dollar.

Heb jij hier al naar gekeken ?

http://www.aliexpress.com...ad-core-1/1430295595.html

Misschien wel iets duurder, maar wel een 6 inch scherm en kleiner van formaat.
Is dit wat voor jouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:32
Momus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:17:
[...]

Waar ga je die S4 kopen dan? In China?
Nee via marktplaats, bon is helaas niet meer aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Aloysxda schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:19:
[...]

Heb jij hier al naar gekeken ?

http://www.aliexpress.com...ad-core-1/1430295595.html

Misschien wel iets duurder, maar wel een 6 inch scherm en kleiner van formaat.
Is dit wat voor jouw ?
Iets duurder!?! $146 is heel wat! Hij zei toch echt $260 en dan heb ik het nog niet over de slechtere specs dan de Jiake V8... Voor die (hoge) prijs kan je wel iets beters kopen dan de TCL N3. Het is gewoon een feit dat je voor zijn budget géén betere smartphone qua hardware vindt! (Het enige wat ik persoonlijk goed aan die TCL vindt is het design en de dunne bezels, voor de rest overpriced)
Momus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:18:
[...]

Ja, de shops zullen je vertellen dat er een schijt GPS op zit... :S
Natuurlijk zullen ze dat niet zeggen, maar ik had het erover dat ze de gps bovengemiddeld vonden voor een MTK-device. Dat zegt héél wat, omdat ze ter vergelijking namen noemden van andere bekende Chinese smartphones in hun shop, die duurder waren dan de Jiake V8 zelf! Zoals o.a. de Zopo ZP990.

[ Voor 14% gewijzigd door Willian40 op 30-11-2013 16:00 . Reden: toevoeging ]

Pagina: 1 ... 93 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.