robin-sips2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:10:
is inderdaad zo, is gewoon simpelweg verkoopstrucje zoals eender andere.
ik ben zelf bv nogal wat sceptisch over die TRUE OCTACORES
ze zullen gelijk hebben dat het echt octacores zijn, maar qua prestaties gaan we daar (nu nog) niet veel van merken denk ik, Antutu scoort vele hoger ja, maar of dit daadwerkelijk "zoveel vloeiender" gaat gaan wil ik eerst met eigen hand merken

Qua prestaties liggen ze boven het niveau van de galaxy s4 en aangezien ik toch van plan was een smartphone van de nieuwe MTK-6592 generatie te nemen (het liefst een 6"er), heb ik er 2 besteld. De Jiake V8 en de Zopo ZP998, de zopo wordt doorverkocht aan een kennis, maar de Jiake hou ik.
Rond de kerst heb ik het nooit druk, dus er komt zeker nog een review van de Jiake v8 met interessante vergelijkingen tussen de MTK 6589 (iOcean X7) en de MTK 6592(Jiake V8), hij is sinds gisteren verzonden volgens pandawill, helaas heb ik hem met China-post verzonden dus dat wordt weer 3-6 weken wachten.
Eigenlijk bestel ik liever geen clones, maar dit is tenminste géén no-name(no-quality) clone, dus ik heb de gok maar gewaagd.
[Jiake V8] Ervaringen & Discussie
Ook verwacht ik de komende tijd, behalve de nieuwe MTK 6592 en een verbeterde front-camera niet zoveel bijzonderheden in de chinese smartphones die nog komem, die me overhalen om nog te wachten. Vooral niet, omdat ze qua prijs waarschijnlijk niet bijzonder worden.
EDIT: Bij normaal gebruik zul je ook wel een klein verschil merken, natuurlijk vooral bij het laden van grote (desktop) sites, grafisch zware games zoals het aankomende modern combat 5, maar ook bij het openen van apps, dat gaat een stuk sneller, open temple run 2 maar op je smartphone, dat duurt lang genoeg om er niet over na te hoeven denken om het in de trein voor een paar minuten te spelen!
[
Voor 25% gewijzigd door
Willian40 op 30-11-2013 08:03
. Reden: Toevoeging ]