Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 16:15
Indien je geïnteresseerd bent in iPhone klonen: http://www.gizchina.com/?s=iphone bespreekt er een aantal, ook de H2000 is gereviewed.
Maar ik denk dat je moet opletten met het importeren van deze dingen: als het er te vingerdik opligt dat het om een kloon gaat, zal de douane hem wel eens durven confisceren. Ik heb op een ander forum een dergelijke ervaring gelezen van iemand die een Goophone had laten overkomen. Was wel met de Belgische douane en die schijnen de inquisitie ingezet te hebben op Chinese Smartphones :N
EDIT: zo te zien heeft die H2000 zelfs een Apple logo er op staan, dus die is zo illegaal als hij groot is. Be warned ;w

[ Voor 10% gewijzigd door chaola op 15-12-2012 11:24 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:12:
Ik ben ook geinstresseerd om een chinese smartphone te kopen. Maar vroeg mij af of iemand aanraders had? Waar je veel krijgt voor wat je betaald.

Ben in dit topic al een paar keer de jiayu-g2s tegengekomen.

Ook ben ik wel fan van de look van iphone 5(design), maar hou liever van het besturingsysteem android.
http://www.fastcardtech.c...-40-Inch-80MP-Camera.html
Was ik tegengekomen, maar vind het moeilijk om hier reviews van te vinden zonder dat het reviews zijn van winkels die ze verkopen :). Iemand ervaring of tips waar ik moet opletten ?
Deze al eens bekeken, en dan de eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:12:
Ik ben ook geinstresseerd om een chinese smartphone te kopen. Maar vroeg mij af of iemand aanraders had? Waar je veel krijgt voor wat je betaald.

Ben in dit topic al een paar keer de jiayu-g2s tegengekomen.

Ook ben ik wel fan van de look van iphone 5(design), maar hou liever van het besturingsysteem android.
http://www.fastcardtech.c...-40-Inch-80MP-Camera.html
Was ik tegengekomen, maar vind het moeilijk om hier reviews van te vinden zonder dat het reviews zijn van winkels die ze verkopen :). Iemand ervaring of tips waar ik moet opletten ?
Neem een MT6589 quadcore cpu. Zullen de markt in Q1 2013 overspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:06
Ik denk dat ik ergens in Januari de Jiayu G3 ga bestellen. De enige winkel die em nu op voorraad heeft is FastCardTech: http://www.fastcardtech.com/goods-7418.html
Heeft iemand ervaring met deze (of andere) winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
P.E.T.E.R. schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:24:
Ik denk dat ik ergens in Januari de Jiayu G3 ga bestellen. De enige winkel die em nu op voorraad heeft is FastCardTech: http://www.fastcardtech.com/goods-7418.html
http://www.mixeshop.com/j...fi-smart-phone_p1652.html
Ook in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

P.E.T.E.R. schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:24:
Ik zat er ook aan te denken via fastcardtech te bestellen, totdat ik dit zag:
http://www.trustpilot.nl/review/www.fastcardtech.com

En de G3 is ook voor 200 op marktplaats te krijgen

Weet iemand of het uitmaakt of je met euro of dollar betaald? Heb het idee dat in dollars betalen goedkoper is namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door vertigoo op 17-12-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even kijken welke wisselkoers beter is, die op de site gehanteerd wordt of die van PayPal/CreditCard maatschappij.

Zou nu alleen geen winkel uitzoeken als je in januari gaat bestellen, voorraad kan zo snel wisselen bij zulke sites.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 13:09
Deze besteld, beetje een gok, ben ook gewoon benieuwd naar zo'n iphone kloon.
Specs zien er wel aardig uit: Android 4.1, IPS scherm

http://www.aliexpress.com...bile-Phone/711785393.html

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:15
Turismo schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:33:

Ze adverteren met een dikte van 7,6 mm en een batterij met 3600 mAH en een gewicht van 112gr...

Kan aan mij liggen, maar ik vind het ongeloofwaardig. Weet niet of iemand al ervaring met deze telefoon heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
kaygoffin schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:42:
[...]

Ze adverteren met een dikte van 7,6 mm en een batterij met 3600 mAH en een gewicht van 112gr...

Kan aan mij liggen, maar ik vind het ongeloofwaardig. Weet niet of iemand al ervaring met deze telefoon heeft?
Gaat dus een verrassing worden, iemand moet de eerste zijn 8)
Laat het wel weten hoe het gaat uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Turismo schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:47:
[...]

Die specs kloppen echt niet, behalve het gewicht en de accu staat er ook gewoon onzin tussen. Verder is het (op de foto's) wel een heel erg directe iKloon. Zullen ze bij de douane grappig vinden (als ze al je pakketje openmaken). Zeker als er op de verpakking teveel word prijsgegeven van de kloonwaardigheid.

Onzin tussen de specs:
  • $180 is goedkoper dan de JiaYu G3, dus qua specs is het zelfs voor een chinese telefoon wel erg te-goed-om-waar-te-zijn.
  • "Dual core 4 inch", het aantal cpu cores heeft niks met het schermformaat te maken, ook word het schermformaat doorgaans met een decimaal na de komma weergegeven
  • "Android 4.1.9" bestaat niet, er is Android 4.1, 4.1.1, 4.1.2, 4.2 en 4.2.1. Meer 4.1+-releases zijn er simpelweg nooit geweest.
  • Bestaan er al 5G-netwerken? We zijn in nederland pas net klaar met het inrichten van de 4G-frequenties.
  • "2G ROM", bedoelen ze 2GB RAM? Dat is wat er verderop in de specs staat. Als opslag (flasg geheugen) is 2GB wel heel erg weinig (alhoewel mijn huidige telefoon het met minder doet :p )
  • Ik heb nog geen enkel toestel met een 3000+ mAh accu gezien. No way dat een random no-name chinese kloon het wel kan.
  • "Color: Red", kijk es ff naar de foto's 7(8)7 |:( :F
  • Als ik naar de foto's kijk lijkt het wel aslof ze er screenshots van iOS hebben ingeplakt, ik zie daar zeker weten geen stock android, en als het al een iOS-thema-voor-Android is, dan is het een verdomd goede, en daar geloof ik eigenlijk ook niet in.
Conclusie: er klopt niks van. Het is maar afwachten wat je precies thuisgestuurd krijgt. Wel spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:33:

Post je je ervaring ermee hier? :)
Edit: Oeps had nog niet alle posts gezien, specs zien er inderdaat beetje ongeloofwaardig uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Turismo schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:47:
[...]

Cool! Ik ben benieuwd!
Wel een echte gok, maar daarom des te leuker ;)!

Ik zie graag de foto's van het toestel dat je uiteindelijk opgestuurd krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
P.E.T.E.R. schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:40:
[...]

Die specs kloppen echt niet, behalve het gewicht en de accu staat er ook gewoon onzin tussen. Verder is het (op de foto's) wel een heel erg directe iKloon. Zullen ze bij de douane grappig vinden (als ze al je pakketje openmaken). Zeker als er op de verpakking teveel word prijsgegeven van de kloonwaardigheid.

Onzin tussen de specs:
  • $180 is goedkoper dan de JiaYu G3, dus qua specs is het zelfs voor een chinese telefoon wel erg te-goed-om-waar-te-zijn.
  • "Dual core 4 inch", het aantal cpu cores heeft niks met het schermformaat te maken, ook word het schermformaat doorgaans met een decimaal na de komma weergegeven
  • "Android 4.1.9" bestaat niet, er is Android 4.1, 4.1.1, 4.1.2, 4.2 en 4.2.1. Meer 4.1+-releases zijn er simpelweg nooit geweest.
  • Bestaan er al 5G-netwerken? We zijn in nederland pas net klaar met het inrichten van de 4G-frequenties.
  • "2G ROM", bedoelen ze 2GB RAM? Dat is wat er verderop in de specs staat. Als opslag (flasg geheugen) is 2GB wel heel erg weinig (alhoewel mijn huidige telefoon het met minder doet :p )
  • Ik heb nog geen enkel toestel met een 3000+ mAh accu gezien. No way dat een random no-name chinese kloon het wel kan.
  • "Color: Red", kijk es ff naar de foto's 7(8)7 |:( :F
  • Als ik naar de foto's kijk lijkt het wel aslof ze er screenshots van iOS hebben ingeplakt, ik zie daar zeker weten geen stock android, en als het al een iOS-thema-voor-Android is, dan is het een verdomd goede, en daar geloof ik eigenlijk ook niet in.
Conclusie: er klopt niks van. Het is maar afwachten wat je precies thuisgestuurd krijgt. Wel spannend :)
Klopt inderdaad niet veel van. Deze verkopen ze ook color: red en Android 4.1.10s 8)7
Ben nu wel heel nieuwsgierig wat voor toestel ik binnen ga krijgen.
http://www.aliexpress.com...ive/415721_711710613.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 08:10
Turismo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:24:
[...]

Klopt inderdaad niet veel van. Deze verkopen ze ook color: red en Android 4.1.10s 8)7
Ben nu wel heel nieuwsgierig wat voor toestel ik binnen ga krijgen.
http://www.aliexpress.com...ive/415721_711710613.html
Ook de verkopersrating van 100% uit maar 3 reviews baart mij eerder zorgen. Dus ik hoop dat je deze tablet in eerste instantie wel gaat aankrijgen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
sn33ky schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:42:
[...]

Ook de verkopersrating van 100% uit maar 3 reviews baart mij eerder zorgen. Dus ik hoop dat je deze tablet in eerste instantie wel gaat aankrijgen. :|
Mhh ja dat wordt inderdaad nog spannend, en t zou een phone moeten worden.

Denk dat het een soort van Goophone I5 is, maar dan een zogenaamde Lite versie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 16:15
"Item specifics
...Operation System:No Smartphone..."
:?
en een talk time van amper 2à3uur met een batterij van 3600mAH?
Kun je nog annuleren, want er zijn toch wel iets "betrouwbaardere" iPhone-clonen en vendors te vinden, denk ik? Zie mijn eerdere link naar Gizchina en zoekwoord "iphone".
In het andere geval: good luck! ;)

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Neem die hele specificaties maar met een hele berg zout.
Ben in contact met ze
Hello ****,
The battery built-in is about 1400mah, there is misstake post online. The specification is within the user manual, we donot have document on word or excel, maybe i scan a user manual to you tomorrow.
Kate

Haha, ben nog steeds benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Enige iPhone 5 clone met 1400mah die ik tegenkom is een KuPhone I5 redelijk nieuw en schaars te vinden.
Grote kans dat het om deze gaat.
http://www.gizchina.com/2...-specification-and-price/
1400mah is wel schandelijk weinig, hier houdt die het echt geen dag mee uit met normaal gebruik.

Ik heb gecanceled, helaas was wel benieuwd maar dit schiet niet op.

Ok ****,
You cancel it, and sorry for our misstake info. Your kindly advice help us to be better.
Thanks
Kate

Heb wel met ze te doen, lijkt geen opzet of fraude in het spel, zware excuses en of ik ze kan adviseren om zichzelf te verbeteren, hehe kom dat in Nederland maar s tegen 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Turismo op 18-12-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Sony Sola heeft net geen 1400 Mah, maar houd het een dag (07.00 - 03.00) vol. Met veel standaard dingen aan zoals notificaties, BT, Wifi, GPS, Exchange en mail syncs aan voor hotmail en gmail.
De doelgroep voor dit soort telefoons is geen high end user.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik mag de assumptie wel maken dat zo'n fake iphone uit China, geen Sony Sola's inbouwd.
Het is overduidelijk dat de specs gewoon verzonnen of gewoon bij elkaar gesmeten is.

Ik neem niet in twijfel dat die techniek niet bestaat en werkt :+

Blijf ik nog steeds met probleem, sinds ik nu met een telefoon uit 2005 werk uit noodzaak.
Opzich vind ik die i9300 icm Android 4.1 zeer goed, alleen het uiterlijk vind ik g*dsgruwelijk lelijk.

Dus de hardware/software van de i9300 in een iPhone behuizing is wat ik eigenlijk gewoon zoek, h2000+ zit daar in de buurt alleen is geen Android 4.1 :'(......

[ Voor 42% gewijzigd door Turismo op 18-12-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Kiswum schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:09:
Sony Sola heeft net geen 1400 Mah, maar houd het een dag (07.00 - 03.00) vol. Met veel standaard dingen aan zoals notificaties, BT, Wifi, GPS, Exchange en mail syncs aan voor hotmail en gmail.
De doelgroep voor dit soort telefoons is geen high end user.
Xperia P heeft maar 1305 mAh en zelfs dat hield het bij mij wel een dag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recent deze Chinees ontvangen. Volgens info in settings is het een HTC EVO 4G LTE maar hij raakt niet verbonden met pc met Windows 7 met de officiële HTC drivers. Kent iemand het model? Drivers beschikbaar?
http://dx.com/p/a108-andr...and-dual-sim-black-162583

Verder blijkt ook de IMEI code niet in de chip te zitten hoewel er wel een nummer onder de batterij staat. Kan er iemand dat nummer in programmeren?
Is dat een gekend probleem bij die Chinezen of heb ik gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een chineese mobiel webshop waar je ook met ideal kan betalen?
Ik weet dat ik er maandje terug 1 had maar totaal vergeten:( was dacht ik dat je dan op moneybookers drukte en dan kreeg je de optie Ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De Oppo find 5 is wel hard in prijs gestegen he... ik kan hem alleen nog boven de 589 usd vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:25:
Recent deze Chinees ontvangen. Volgens info in settings is het een HTC EVO 4G LTE maar hij raakt niet verbonden met pc met Windows 7 met de officiële HTC drivers. Kent iemand het model? Drivers beschikbaar?

Verder blijkt ook de IMEI code niet in de chip te zitten hoewel er wel een nummer onder de batterij staat. Kan er iemand dat nummer in programmeren?
Waarom koop je een Chinese telefoon als je er de ballen verstand van hebt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:21

Aangezien het een Chinees is, is het geen HTC. Dat is ook de reden dat de drivers niet werken. Aan de chipset te zien, betreft het de CPU van een MT6577. Ik verwacht dat je met een beetje Googlen daar de generieke drivers wel mee kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:18
Inmiddels al twee reviews van de Jiayu G3 op tweakers: pricewatch: Jiayu G3 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:39:
Weet iemand een chineese mobiel webshop waar je ook met ideal kan betalen?
Ik weet dat ik er maandje terug 1 had maar totaal vergeten:( was dacht ik dat je dan op moneybookers drukte en dan kreeg je de optie Ideal
Pandawill accepteert Moneybookers. en dan kan je uw Moneybookers account bijwerken met Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Je kunt ook via Money2 met iDeal geld overmaken naar je eigen Paypal rekening. Zo'n beetje alles wat ik ooit bij dx.com e.a. besteld heb ((nog) geen telefoons ;p ) is zo betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Turismo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:05:
Enige iPhone 5 clone met 1400mah die ik tegenkom is een KuPhone I5 redelijk nieuw en schaars te vinden.
Grote kans dat het om deze gaat.
http://www.gizchina.com/2...-specification-and-price/
1400mah is wel schandelijk weinig, hier houdt die het echt geen dag mee uit met normaal gebruik.

Ik heb gecanceled, helaas was wel benieuwd maar dit schiet niet op.

Ok ****,
You cancel it, and sorry for our misstake info. Your kindly advice help us to be better.
Thanks
Kate

Heb wel met ze te doen, lijkt geen opzet of fraude in het spel, zware excuses en of ik ze kan adviseren om zichzelf te verbeteren, hehe kom dat in Nederland maar s tegen 8)7
Is gewoon hun cultuur. Volgens onze normen komen ze heel beleefd over dusja. Heb zelf veel ervaring met chibese online verkopers door het kopen van game cdkeys, zo praten ze ook altijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40

Volg deze procedure eens. Kans dat je dan wel de drivers hebt. Werkt in ieder geval bij een andere MTK6577 telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt te wachten op de Meizu MX 2 wat een mooi ding is dat! denk rond januari normaal te kunnen bestellen

• Gionimo
  • Laatst online: 11-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:48:
Ik zit echt te wachten op de Meizu MX 2 wat een mooi ding is dat! denk rond januari normaal te kunnen bestellen
Maar verwacht maar niet dat ie goedkoop is.

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:48:
Ja, naast de Xiaomi Mi2 vind ik de Meizu MX2 één van de meest interessante chinese telefoons.. op de prijs na. }:|

Ik heb het niet zo met die te grote telefoons en daarom ben ik ook op zoek naar een goed geprijsde high-end smartphone tot max. 4.3" (oké, de MX heeft 4.4").

Rotterdam

• Kiswum
GS88 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:42:
[...]

Ja, naast de Xiaomi Mi2 vind ik de Meizu MX2 één van de meest interessante chinese telefoons.. op de prijs na. }:|

Ik heb het niet zo met die te grote telefoons en daarom ben ik ook op zoek naar een goed geprijsde high-end smartphone tot max. 4.3" (oké, de MX heeft 4.4").
Wat dacht je van deze zeer dunne Oppo Find X907, de opvolger (Oppo Find 5) zal ook te koop zijn in Amerika en binnenkort verwacht ik deze ook officieel vanuit Engeland (met name door deze officiële site uit Engeland: http://en.oppo.com/)? Dit is wat mij betreft de mooiste van die 3, maar dan wel met een Dual Core.
p.s. deze kun je upgraden met een hoesje met ingebouwde accu en draadloos-laad station. Deze is te koop bij Oppo voor 200 = dus 400 yen uit mijn hoofd en het toestel zelf is 2498 CNY = 301.7584 EUR

[ Voor 19% gewijzigd door Kiswum op 20-12-2012 16:04 . Reden: wireless charger ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Hmmm zit een beetje in dubio wat te doen.... Heb op dit moment een Galaxy S2, welke voor mij nog prima voldoet wat betreft snelheid en mogelijkheden (uitbreidbaar geheugen, vooral de vele cutsom roms, root). Nu is die alleen ter aarde gestort, met als gevolg flinke barsten in het scherm. Hij werkt nog wel dat is het probleem gelukkig niet.

Dilemma is nu, ga ik het scherm repareren door een scherm via ebay te kopen voor zo'n 80-95 dollar, of ga ik voor een nieuwe chinese smartphone...??? Dit hoeft wat mij betreft niet een quad core, high end telefoon te zijn. Een goed scherm, goede camera en een processor vergelijkbaar, of ietsje beter dan die van de S2 zou prima zijn wat mij betreft... Maar ja welke chinese smartphone komt hierbij in de buurt? Umi X1 misschien? Of ga ik gewoon helemaal niks doen en laat ik de barsten in het scherm voor wat het is?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter dan de Galaxy S2 zijn die goedkope toestellen niet hoor, ik begrijp best dat mensen er heel enthousiast van worden, maar die UMI X1 en dergelijke zie er erg leuk uit maar lijken me geen toestellen die twee jaar mee gaan.

Goeie camera's zitten in die goedkope toestellen sowieso niet, dan moet je richting de 1500 yuan gaan en eigenlijk al tot 2000 yuan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Met andere woorden, beter om een ander scherm te kopen en de S2 zelf te repareren, of gewoon laten voor wat het is. Al hoeft het toestel wat mij betreft niet percee beter te zijn, op zijn minst gelijk... Maar ja, waarom dan weer meer geld uitgeven als je een toestel koopt dat net zo goed is. Is ook niet echt logisch als ik er zo over na denk ;)
Kiswum schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:44:
[...]

Wat dacht je van deze zeer dunne Oppo Find X907, de opvolger (Oppo Find 5) zal ook te koop zijn in Amerika en binnenkort verwacht ik deze ook officieel vanuit Engeland (met name door deze officiële site uit Engeland: http://en.oppo.com/)?
Inderdaad een erg mooi toestel. Maar helaas wel maar een 1500mAh accu, Zal je het dus nog geen dag mee kunnen redden zonder op te laden.

[ Voor 92% gewijzigd door 13art op 23-12-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gerust zo'n goedkoop toestel kopen hoor, het zal voor je alleen een achteruitgang zijn, want de CPU in MT6577 is wel goed an sich, maar de GPU stelt echt niks voor en camera's ook niet.

Toestellen zoals de Huawei Honor 2, Meizu MX2, Xiaomi Mi2 zijn wel erg goed op zo'n beetje alle fronten, ik persoonlijk heb dus ook voor de wat duurdere Huawei Honor 2 gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

lordMocro schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:30:
[...]

Is gewoon hun cultuur. Volgens onze normen komen ze heel beleefd over dusja. Heb zelf veel ervaring met chibese online verkopers door het kopen van game cdkeys, zo praten ze ook altijd. :P
Ik was ook verbaasd toen ik gisteren wat op Ebay bestelde bij een Chinees en een fout maakte waarvan ik bang was dat het niet meer aangepast kon worden omdat de order al afgerond was. Maar dat kon wel en ik kreeg een supervriendelijk welkomstmailtje met kortingscode van hun "winkel" binnen een paar minuten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
@iart:
http://www.pandawill.com/...0-point-touch-p70195.html Qua snelheid gelijk aan de Samsung Galaxy note 2. 250 euro
of
http://www.pandawill.com/...g-gps-43-inch-p70263.html Tegra 3 phone voor 170 euro
of
http://www.pandawill.com/...h-80mp-camera-p69899.html Samsung galaxy S3 clone. voor 155 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
sn33ky schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:45:
@iart:
http://www.pandawill.com/...0-point-touch-p70195.html Qua snelheid gelijk aan de Samsung Galaxy note 2. 250 euro
of
http://www.pandawill.com/...g-gps-43-inch-p70263.html Tegra 3 phone voor 170 euro
of
http://www.pandawill.com/...h-80mp-camera-p69899.html Samsung galaxy S3 clone. voor 155 euro.
Die ZTE heeft een 3g die volgens mij niet in NL gebruikt kan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Las ik ook net ja.
Verder is 5,3" echt te groot voor mij... En die eerste die heeft maar 16.000K kleuren, niet heel veel. Maar desalniettemin bedankt voor de links d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 12-09 12:58
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:50:
Beter dan de Galaxy S2 zijn die goedkope toestellen niet hoor, ik begrijp best dat mensen er heel enthousiast van worden, maar die UMI X1 en dergelijke zie er erg leuk uit maar lijken me geen toestellen die twee jaar mee gaan.

Goeie camera's zitten in die goedkope toestellen sowieso niet, dan moet je richting de 1500 yuan gaan en eigenlijk al tot 2000 yuan.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb zelf een jiayu G3, volgens mij redelijk vergelijkbaar met een umi x1 en dit toestel is toch wel beduidend beter dan een Samsung s2.
Het ligt er natuurlijk wel aan wat je met het toestel wil. Voor mij moet het scherm mooi en scherp zijn (en niet mega groot :p) en moet hij snel reageren en geen haperingen vertonen. De jiayu G3 voldoet hier heel goed aan!

De minpunten zijn duidelijk: de camera (gewoon matig, niet slecht) en de gpu (merk je niet bij dagelijks gebruik, maar wellicht wel bij 'zware' spellen?).

Verder zijn er voor mij alleen maar voordelen: helder scherm, dual sim, razendsnel, prima gps, strak design en goede brouwkwaliteit!

Of het geen toestellen zijn die 2 jaar meegaan weten we nog niet. Daarvoor gaan de bedrijven nog niet lang genoeg mee, de brouwkwaliteit is echter prima, geen kieren, hij kraakt niet, scherm is 'gewoon' gorilla glass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik kaap dit topic een beetje, ik ben vandaag en gisteren een aantal leuke toestellen tegen gekomen die qua specs in de buurt komen van de Sony Xperia V en P.

Het gaat hier om het aloude Japanse Sharp met 2 toestellen die er voor mij wel interessant uitzien. Helaas is er eigenlijk niets bekend over deze toestel in NL, is er wellicht iemand die me meer info kan geven over de prijzen? Ik zie op Ebay wel prijzen rond de 400-500 euro voorbij komen.

Het gaat hier om de Sharp SH-01E en de Sharp SH-10D. Dit zijn Dual-Core toestellen met een snapdragon (hetzelfde als de One-X) een 4,1" scherm of een 4,5" scherm. Beide toestellen zijn waterdicht en hierdoor refereer ik dan ook naar de Xperia V.
Uiteraard heb ik deze 2 toestellen toegevoegd aan mijn blog, maar ik zou er graag meer over te weten willen komen.
Wellicht weet iemand dat deze toestellen ook onder andere namen worden verkocht.

Vertaalde links:
4,5" Sharp SH-10D
http://translate.googleus...tKrAfqdGDgh37eJIQGXywyXKA

4,1" Sharp SH-01E
http://translate.googleus...6aH7RVUaF2Y8_M8B4k9exlhFg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Docomo telefoons worden echt zelden buiten Japan verkocht, zelfs niet onder een andere naam.... vaak ontwikkeld Docomo ze zelf en worden ze door Sharp, Panasonic, Sony of NEC geproduceerd.
Maar je kan ze wel kopen voor "zacht" (:+) prijsje op: http://www.kyoex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
haha ja ik ben bekend met die leverancier, daar kwam ik de mooie Sony Xperia SX voor het eerst tegen in stock voor 2x de normale waarde.
Ik kwam zojuist ook een Russiche website tegen en de roebels wil je liever niet omrekenen ;)
www.j-phone.ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Niet echt een "onbekende" Chinese smartphone, maar de Lenovo P770, de smartphone met de mega accu, krijgt nu al een prijsverlaging naar 1350 yuan. Nu nog een site vinden waar ik m kan bestellen...

[ Voor 4% gewijzigd door Dreamvoid op 24-12-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Kiswum schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:37:
haha ja ik ben bekend met die leverancier, daar kwam ik de mooie Sony Xperia SX voor het eerst tegen in stock voor 2x de normale waarde.
Ik kwam zojuist ook een Russiche website tegen en de roebels wil je liever niet omrekenen ;)
www.j-phone.ru
Yeah het goedkoopste is gewoon via een ebay shop ofzo.. er zijn wel wat goeie shops te vinden die voor een redelijke prijs telefoons verkopen. Maar Japanse telefoons zijn gewoon relatief duur, telefoon abonnementen zijn daar ook duurder dan in NL.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:46
JIAYU G3 is op veel plekken te koop, iemand een adres dat leverd in schappelijke tijd (binnen 2 wk) en niet de hoofdprijs? Lijkt me erg leuke foon naast mn huidige...

no comment

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb van de week een Haipai X720D besteld, vond 'm er wel stylish uitzien. Zelfs als de douane 'm onderschept; en er 30 tot 40 euro importheffing op gooit, is tie nog spotgoedkoop vergeleken met wat hier in Europa te koop is.

Ben alleen benieuwd naar de levertijd, maar we zullen zien.

[img]error.jpg[/img]

Waarom die? Kleine accu, weinig RAM en lage resolutie.

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-08 00:01

• Niekleair
Pixeldichtheid is nog altijd veel groter dan op de monitor waar ik nu achter zit, prestaties zijn (een stuk) beter dan de XPeria ray, wat tot op nu mijn referentiekader was en niet te vergeten, schandalig lage prijs (wilde niet meer dan 120 betalen voor de telefoon, ook met het oog op de af en toe strenge douane hier).

Daarnaast, ik vond het de leukste telefoon die er tussen stond wat uiterlijk betreft, ik weet het, mijn smaak kan af en toe apart genoemd worden..
En de accu heb je gelijk in, daar heb ik pas naar gekeken toen ik 'm al besteld had; zo héél klein is 1800mAh trouwens ook weer niet, maar goed, ik zal kijken hoe 'tie het uithoud; bij mij staat Wifi en 3G standaard uit, alleen als ik wat op internet wil doen zet ik het aan.

Bevalt tie niet, dan staat tie zo op marktplaats. En bevalt tie wel, waarom zou ik dan een betere kopen?

[ Voor 34% gewijzigd door Niekleair op 28-12-2012 00:01 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausva
  • Laatst online: 13-03-2022

mausva

iPad 1 - iPad 3

http://www.lightinthebox....fi-fm-gps-3g_p454878.html

Heeft iemand ervaring met deze telefoon S3 kloon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Een accu met 1800 Mah klein noemen... ga je mond spoelen ik voorspel je dat er geen 10 verschillende modellen beschikbaar zijn met een 4,7"scherm of minder met een hogere accu capaciteit in Europa... ;)
Als je puur zou vergelijken met China, dan is de accu alsnog middelmatig, maar klein is het zeker niet.
Wat versta je onder Ligit?
Het toestel die daar wordt aangegeven in plaatje bestaat niet bij Oppo, dit is naar mijn idee een mockup toen de Oppo Find 5 nog niet het levenslicht had gezien.
Als je op google zoekt naar oppo find 5, dan zul je dat plaatje ook zien en tevens met een camera uit het midden. Bij de Oppo Find 5 is deze in het midden, bij de voorganger, de Oppo Finder X907 is deze uit het midden en naar links geplaatst. De voorkant komt echter niet overeen met de Finder.

Het kan zijn dat de overige specs niet kloppen en dat de prijs omhoog schiet als hij leverbaar is. Momenteel staat hij op de site van Oppo nog als pre-order, het lijkt me sterk dat 3rd parties het toestel per direct kunnen leveren (maar goed hij staat niet voor niet op out-of-stock).

[ Voor 63% gewijzigd door Kiswum op 28-12-2012 20:03 . Reden: extra reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hebben die Lenovo telefoons internationale garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
6 December ook maar eens een telefoontje besteld via priceangels. Vandaag EINDELIJK binnen.
Wat denk je ? Krijg ik een compleet andere prut telefoon :/

Ik bestel dit: http://www.priceangels.co...-GPS--White--s925301.html

En ik krijg dit:
http://puu.sh/1GMGc
http://puu.sh/1GMGt

Nu maar hopen dat ze een beetje flexibel zijn :/ Kan geen paypal geschil openen, dat had ik gisteren al gedaan en weer gesloten.. stom stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Damn dat is wel heel erg. Lijkt er niet eens op. Over het algemeen zijn ze best felxibel bij dat soort winkels. Dus op voorhand zou ik me nog geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
Voor de Haipai X720D ; daar kan ik waarschijnlijk elk universele 4.7" hoesje voor kopen? Zal die ook in een Samsung Galaxy SIII - hoesje passen (dan wel een zonder uitgesneden camera gat)?

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik sta op punt een foon uit china te bestellen. Ik woon tegen de grens en heb de keuze tussen een BE en een NL adres, in welk land is de douane het soepelste? Ik gok belgie, gezien het daar wel een administratieve zooi zal zijn en gezien ze daar nu zelfs staken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Marsjee schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 15:40:
6 December ook maar eens een telefoontje besteld via priceangels. Vandaag EINDELIJK binnen.

En ik krijg dit:

Nu maar hopen dat ze een beetje flexibel zijn :/ Kan geen paypal geschil openen, dat had ik gisteren al gedaan en weer gesloten.. stom stom.
Damn, jij bent volgens mij echt flink gen*** de specs kloppen voor geen ene meter met dit toestel. De webshop kan het dus ook niet gooien op "het plaatje klopt net niet met de omschrijving". Ik zou gewoon netjes contact opnemen met de website om te zien waar het fout is gegaan.

@Qurius:
Ik heb begrepen dat men in België streng aan het controleren is. Hierdoor zou ik kiezen voor NL. Ik weet niet hoe strict NL is met importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik krijg dit:

PayPal geschil zou alsnog niet helpen, dit valt niet onder de PayPal voorwaarden waarvoor ze een geschil gaan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024

En ik krijg dit:

Ziet er goed uit! Super slim Phone! Met flashlight! En zelfs een handige fysieke keyboard....

Zonder gekheid, knap l*llig voor je. Ik hoop dat je netjes geholpen wordt en dat het niet te lang duurt allemaal. Voor mij een reden om terughoudend te zijn om een toestel te bestellen in, onder andere, China. Om nog niet te spreken over mogelijke garantie perikelen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:24
Heeft iemand hier ervaring met de ZTE Grand IN? Een 1.6Ghz Atom singlecore, voor 170 dollar:

http://www.fastcardtech.c...GHz-Intel-Atom-Z2460.html
Er schijnt ook een Tegra 2 (russisch) versie van te zijn, maar die heeft maar 512mb.

Hoe verhoudt zo'n atom zich tov een Mediatek dual core?

Wat ik er hier en daar zo van gelezen heb is het een prima dingetje.

EDIT: review (duits) http://futurezone.at/prod...te-grand-x-in-im-test.php
http://www.insidehw.com/r...-intel-arrives-to-android
lijkt me een leuk speeltje, alleen ik vertrouw die fastcardtech zaak niet...

[ Voor 42% gewijzigd door FitTiv op 30-12-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik zou zeggen, check de reviews van de Motorola Razr I met een Intel Atom CPU. Tweakers heeft deze onlangs reviewed. De prijs van deze Razr ligt volgens mij rond de 400 euro en hij tot voor kort in NL verkrijgbaar bij Coolblue, maar nu staat deze niet meer bij hun op de inventarislijst (dit toestel is net 3 maanden oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Edddd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:09:
[...]

Ziet er goed uit! Super slim Phone! Met flashlight! En zelfs een handige fysieke keyboard....

Zonder gekheid, knap l*llig voor je. Ik hoop dat je netjes geholpen wordt en dat het niet te lang duurt allemaal. Voor mij een reden om terughoudend te zijn om een toestel te bestellen in, onder andere, China. Om nog niet te spreken over mogelijke garantie perikelen.

Succes!
Vaak valt het allemaal wel mee. Durf zelfs te zeggen dat shops daar soms veel soepeler zijn dan hier in Nederland met herverzenden en refunds zonder het oude retour te doen.
FitTiv schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:23:
Heeft iemand hier ervaring met de ZTE Grand IN? Een 1.6Ghz Atom singlecore, voor 170 dollar:

http://www.fastcardtech.c...GHz-Intel-Atom-Z2460.html
Er schijnt ook een Tegra 2 (russisch) versie van te zijn, maar die heeft maar 512mb.

Hoe verhoudt zo'n atom zich tov een Mediatek dual core?

Wat ik er hier en daar zo van gelezen heb is het een prima dingetje.

EDIT: review (duits) http://futurezone.at/prod...te-grand-x-in-im-test.php
http://www.insidehw.com/r...-intel-arrives-to-android
lijkt me een leuk speeltje, alleen ik vertrouw die fastcardtech zaak niet...
Voor dat geld zou je het bijna proberen :9 Wel leuk om toestellen met ''nieuwe'' processors te testen.

Wellicht ga ik eens een poging wagen via TaoBao:
http://search8.taobao.com..._14507416_2297358_8935934
Voor rond de 140 dollar ex fee en shipping.

Op mistertao krijg je de eerste keer 10% bonus bij je eerste storting, verzenden is een dollar of 10 en de fee 4% (na 50% fee recommender korting). Denk dat als je 150 dollar stort je het makkelijk kan reden. (zou 145 storten, kan later altijd de laatste dollars even bij storten).

Eerst maar eens de juiste toestellen vinden, deze zijn met DC mtk6577

[ Voor 54% gewijzigd door RobertowNL op 30-12-2012 11:19 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 16:43
Een vriend van mij heeft onlangs deze op de kop getikt:

http://www.lightinthebox....im-wi-fi-gps_p458816.html

Had nog nooit van Cubot gehoord, was dus wat skeptisch maar ik heb hem ook even vastgehouden en dat ding draait als een tierelier! Wellicht een aanrader? Heb ook de Xiaomi 2 onlangs in mijn handen gehad, wat een topapparaat zeg, alleen wel beetje lastig te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik denk eraan om de stof- en waterdichte Lenovo A660 aan te schaffen.

http://etotalk.com/lenovo...hz-40-gps-wifi_p3244.html

Ik wil hem eigenlijk vooral hebben om naast als gewone 'telefoon', als fietscomputer te gebruiken. Als de accu nu meer capaciteit had dan 1500mAh zou ik hem achter mekaar aanschaffen, maar nu twijfel ik.

Ik ben redelijk onbekend met wat smartphones tegenwoordig kunnen...iemand enig idee of het apparaat het vol zou houden om op 1 accu zo'n 5 a 6 uur lang enkele GPS apps (als Strava, Endomondo etc.) en stand-alone navigatie te kunnen draaien?

Daarnaast, is de GPS ontvanger in zo'n toestel nauwkeurig genoeg (en heeft ie snel genoeg een fix) om er ook daadwerkelijk plezier van te hebben als fietscomputer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GPS ontvanger is 9/10 keer prima voor fietscomputer gebruik en zal redelijk snel een fix hebben aangezien je snelheden relatief laag zijn. De accu zal het naar verwachting geen 5 uur uithouden zonder opladen, dat is echt te veel vragen van zo'n accu aangezien GPS behoorlijk belastend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

4.1.2 Update G2 Singlecore
Voor de mensen die hier nog een singlecore Jiayu G2 hebben even een Mirror van de bestanden.
The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.

Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!
Afbeeldingslocatie: http://ejiayu.wdwd.com/user_files/8/ejiayu.wdwd.com/images/upload/Image/dh41.jpg

Kijk eerst goed welke versie je moet hebben! Denk dat je de info kan vinden onder toestel info (niet zeker!)
Bestanden update G2

[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 02-01-2013 10:44 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik heb nu een Zopo ZP500+ (aka Hero H8000), erg fijn toestelletje moet ik zeggen, scherm formaat vind ik fijn en groot zat, apparaat is snel en batterij gaat net iets meer dan een dag mee ondanks zijn kleine accu.

Helaas is er 1 probleem en dat is dat die nog niet volledig te rooten is, het filesystem is niet r+w te krijgen. Resulteer altijd in een soort halve root wel SU rechten alleen niet op het filesystem :S

Zoals ik begrijp lukt het Zopo zelf ook nog niet http://www.android.net/fo...ve-root-zopo-zp500-2.html

Daardoor kan ik dus helaas vold.fstab niet bewerken/overschrijven zoals ze zelf aangeven http://www.zopomobileshop.com/zopo-rom/fix-microsd-it-en/

Dit heeft dus als nadeel dat ik voorlopig geen apps op de sd memory kan zetten, dus max 2gb heb voor geheugen van apps.

Ik ging ervanuit dat ik wel kon rooten, dus dan was die 2gb intern niet zo'n probleem, maar nu wordt het dus wel lastig.

Voorlopig ga ik dus niet van alles installeren en hoop ik maar dat er snel een root komt.

Mischien als waarschuwing voor anderen die geinteresseerd zijn om deze te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 03-01-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
Om nog even terug te komen op mijn verkeerd ontvangen toestel.
Heb de laatste dagen contact gehad met priceangels. Gelukkig werken ze wel mee, en heb ik vandaag te horen gekregen dat ze inderdaad een verkeerd toestel hebben opgestuurd ( Goh.. ) En dat ze een coupon willen geven van 110 usd... Echter, ik heb 176 usd betaald.... De telefoon die ik nu heb is 32 dollar ( Hebben ze zelf gezegt ) Dus dat betekend dat ik nog een kleine 144 dollar te goed heb van ze.

Reactie van hun:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
ear marsjee,
Thank you for your waits.
After checking, we would send you item SMH0250B / 76742 (TV Bluetooth Camera FM 2.2-inch LCD Dual SIM Standby Quadband TV Cell Phone (Grey) 34.22usd) to you. it has been out of stock, so it was removed from our shopping list.
To better solve the problem,could you please confirm if you would like to keep the wrong item and we will offer you a coupon with $111.51. If you do not like it, you may return it and we will arrange to send you the right one once we get your returned item.

Waiting for your further decision.

Best Regards,
Nancy_Hu
Priceangels Service Team

Waar ik het niet helemaal mee eens ben:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Dear Nancy,

Thanks for the reply. I'm willing to keep this product. However, I'm a little bit confused about the coupon.
A simple calculation shows why I'm confused about it:

I payed 176 usd. And because of the mistake your company made. I received the wrong phone, can happen.. but that does not mean I own you more money then the phone I have now costs.

176 minus the 34 dollar from the phone I received is still 141 dollar. So I would like a coupon of that amount.
Or you could just send me the phone I ordered at the first place ? That means you will gain 4 dollar :) ( Because the phone price has dropped since I ordered it )

Waiting for your reply.

Kind regards,
Marciano

Dan ben ik nog best redelijk tegen ze ook nog :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 'n JiaYu G3 (gehad) maar zijn er alternatieven tot €200,00, maar met nog betere specificaties?
Een Huawei Honor 2 of een Xiaomi Mi-Two wordt te gek, het is immers maar voor 'erbij' naast m'n One X+

Liefst zo'n klein mogelijk 720P scherm, MicroSD-slot, krachtige CPU / GPU...
Zou leuk zijn als die makkelijk te rooten is, geen chinese Crapware, nog enigzins een 'merk'.
Leuke batterijduur is natuurlijk ook leuk, evenals veel RAM, veel opslaggeheugen en Android 4.0.x / 4.1.

Door dat grote Chinese bos en al die bomen heb ik werkelijk geen enkel idee meer what's the best :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Mijn optimus 2x begint langzaam aan te overlijden (lees, trager worden)

Ik gebruik nog wel eens dit document https://docs.google.com/s...enItcWNCbVNxZWFpWlE#gid=1

ALs ik daarop kijk lijken de telefoons die mij het meest aanspreken de Neomobile N02-M of Jiayu G3 te worden. Maar is de "verkrijgbaarheids factor" nog reeël?

Je kan mijn vraag ook anders lezen: bij welke shops zijn deze telefoons makkelijk en snel te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn beiden tegenwoordig goed op voorraad. Ik weet dat Etotalk de G3 in stock heeft, andere sites geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Turismo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:41:
Ik heb nu een Zopo ZP500+ (aka Hero H8000), erg fijn toestelletje moet ik zeggen, scherm formaat vind ik fijn en groot zat, apparaat is snel en batterij gaat net iets meer dan een dag mee ondanks zijn kleine accu.

Helaas is er 1 probleem en dat is dat die nog niet volledig te rooten is, het filesystem is niet r+w te krijgen. Resulteer altijd in een soort halve root wel SU rechten alleen niet op het filesystem :S

Zoals ik begrijp lukt het Zopo zelf ook nog niet http://www.android.net/fo...ve-root-zopo-zp500-2.html

Daardoor kan ik dus helaas vold.fstab niet bewerken/overschrijven zoals ze zelf aangeven http://www.zopomobileshop.com/zopo-rom/fix-microsd-it-en/

Dit heeft dus als nadeel dat ik voorlopig geen apps op de sd memory kan zetten, dus max 2gb heb voor geheugen van apps.

Ik ging ervanuit dat ik wel kon rooten, dus dan was die 2gb intern niet zo'n probleem, maar nu wordt het dus wel lastig.

Voorlopig ga ik dus niet van alles installeren en hoop ik maar dat er snel een root komt.

Mischien als waarschuwing voor anderen die geinteresseerd zijn om deze te kopen.
Die van mij kwam met root, dus bij mij werkt de vold.fstab overschrijven in ieder geval wel. Als zelf rooten niet lukt, is een firmware flashen die wel volledige root heeft, een alternatief.

Hier staat wat meer info over de ZP500 (weet niet of deze hetzelfde is voor de ZP500+):
http://en.zopomobile.com/...f2563ff85307175ffc2a07b0b

Hier over de ZP500+:

Eventueel kun je ook nog UnlockRoot proberen (gevonden door het ZOPO forum door te zoeken):
http://www.unlockroot.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Ruzor op 04-01-2013 13:13 . Reden: ZP500+ link toegevoegd ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 13:38
Op pandawill.com kun je wel snel wat telefoons op specificaties vergelijken (op RAM, CPU of resolutie etc.). Op android-sale.com ook enigszins, maar daar zitten ze er wel regelmatig langs qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
meh...

vrijdag, Januari 04, 2013

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Moet ik me zorgen maken :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Marsjee schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:04:
meh...

vrijdag, Januari 04, 2013

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Moet ik me zorgen maken :P ?
misschien zit er een bom in? :P
of het pakketje is beschadigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ruzor schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:36:
[...]

Die van mij kwam met root, dus bij mij werkt de vold.fstab overschrijven in ieder geval wel. Als zelf rooten niet lukt, is een firmware flashen die wel volledige root heeft, een alternatief.

Hier staat wat meer info over de ZP500 (weet niet of deze hetzelfde is voor de ZP500+):

Hier over de ZP500+:

Eventueel kun je ook nog UnlockRoot proberen (gevonden door het ZOPO forum door te zoeken):
http://www.unlockroot.com/
Hey thanks! Ik ga die 500+ uit die forum wel eens proberen, staat root bij :)
Al heb ik nu wel een nieuwere firmware van 10/12/2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ArcticWolf schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:11:
[...]

misschien zit er een bom in? :P
of het pakketje is beschadigd...
Of ze geve het aan bij de duane? Al is het wel een vreemde melding.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:31:
[...]

DHL doet zelf de inklaring naar mijn weten, de douane zelf heeft alleen een controlerende en regulerende taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
Marzman schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:31:
[...]

Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Dat is al gedaan denk ik. Maar even op google gekeken. Iemand met het zelfde kreeg het pakket gewoon volgende dag. Morgen wellicht ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Marsjee schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:32:
[...]

Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Dat is al gedaan denk ik. Maar even op google gekeken. Iemand met het zelfde kreeg het pakket gewoon volgende dag. Morgen wellicht ? :o
Zaterdag zijn er geen leveringen (tenzij daar extra voor betaald is). On hold kan overigens vanalles zijn. Bijvoorbeeld: fout adres, missende rekening die opgevraagd moet worden vanuit de scan database in China etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
Heb ik weer :/ Eerst een verkeerde telefoon.. Nu dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Wel snelle actie van die site, wat dat betreft heb je misschien wel geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dankje, als ik dan budgetwise kijk naar 720P schermen heb ik weer de JiaYu G3 en de Umi X1...
Die laatste ken ik niet... is even kijken... De JiaYu beviel me goed, maar ik wil eigenlijk iets anders :p

En ik vind geen los Umi X1 topic, dat is jammer wel... Wil wel wat meer ervaringen lezen :p
Is die makkelijk te rooten, chinese crapware eraf, notificatieledje, batterijduur, Android-versies, upgrades?

Heb 'm maar even gestart: [Umi X1] Ervaringen en Discussie, in de hoop op meer Umi X1 ervaringen!

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 05-01-2013 15:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
Kiswum schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:08:
Wel snelle actie van die site, wat dat betreft heb je misschien wel geluk :)
Nou, daar ben ik nog mee bezig. De telefoon die nu onderweg is, heb ik besteld voor ik wist dat ik de verkeerde kreeg van priceangels. :/ De telefoon die van mixeshop komt is idd snel ! Maar daar betaal je ook extra voor.

Met priceangels ben ik al een tijdje in overleg, en die willen een coupon geven. Helaas niet het volle bedrag. Maar toch ga ik het accepteren, dan doe ik nog 1 bestelling en verder nooit meer via priceangels !

[ Voor 20% gewijzigd door Marsjee op 05-01-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
greatgonzo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:08:
Mijn optimus 2x begint langzaam aan te overlijden (lees, trager worden)

Ik gebruik nog wel eens dit document https://docs.google.com/s...enItcWNCbVNxZWFpWlE#gid=1

ALs ik daarop kijk lijken de telefoons die mij het meest aanspreken de Neomobile N02-M of Jiayu G3 te worden. Maar is de "verkrijgbaarheids factor" nog reeël?

Je kan mijn vraag ook anders lezen: bij welke shops zijn deze telefoons makkelijk en snel te bestellen?
Wie houdt dat document bij? Want de Dream S staat er bijvoorbeeld nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:20
Ik zit na te denken over deze telefoon. http://www.fastcardtech.c...en-Android-411-Phone.html

Een hdc note 2. Heeft iemand ervaring met deze telefoon? En met fastcardtech. Werkt zoiets ook in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:46:
Wie houdt dat document bij? Want de Dream S staat er bijvoorbeeld nog niet bij.
Die vind ik niet, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
Ik heb de HaiPai X720D gekocht, vond het een mooie telefoon.

Ik heb de telefoon eind december besteld en vandaag is tie binnen gekomen. De Douane heeft 'm niet onderschept; dus ik ben nu de eigenaar van een hele leuke smartphone voor nog geen €120,-

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HaQJ9NNENmbRN9eBhFcqxqjr/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RMcEW89Yc3FcoMGD28i6xs10/medium.jpg
(Foto is genomen met een hele oude digicam). Ik vind 't wel een leuke telefoon met de 'goud' accentjes.

Zoals elke chinese telefoon kun je hier twee simkaarten in stoppen. Je krijgt er naast de telefoon, een case bij. Daarnaast was geekbuying zo vriendelijk om een euro adapter erbij te doen.

Volgens de website zit er een 1700 mAh batterij bij; ik vond echter een 2200 mAh batterij in de doos. Niet dat ik daar over ga klagen ;).

Alleen was het even schrikken toen ik de telefoon aanzette, hij stond (uiteraard) op Chinees. Gelukkig kon ik via youtube achterhalen hoe ik de telefoon naar een andere taal kon krijgen (scheelt mij weer een trip naar de plaatselijke Chinees).

Ik vraag me alleen af, is deze telefoon op een samsung oid gebaseerd, zodat ik daar het hoesje voor kan kopen; of moet ik gewoon een universele 4,7" sleeve kopen? (Jup, ik ben zelfs zuinig op mijn telefoontjes die minder dan €150 hebben gekost).

[ Voor 8% gewijzigd door Niekleair op 05-01-2013 22:55 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ziet er zeker uit als een leuke telefoontje. Wat weinig RAM, maar goed daar is de prijs dan ook naar. Wel apart trouwens dat in de specs 1700mAh staat want op de foto op de side staat ook gewoon een 2200mAh accu.
CLB schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:34:
[...]

Die vind ik niet, linkje?
http://www.fastcardtech.com/Dream-S-Quad-Core

Hij is ook moeilijk te vinden. Ook pas 1 winkel tegen gekomen die hem verkocht (al is die nu al uitverkocht).
Hier nog wat meer specs over de Dream S.

[ Voor 58% gewijzigd door 13art op 06-01-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
Inderdaad een leuk telefoontje voor weinig :) Dat 512mb ram is nou ook weer niet zo een ramp.

Oh trouwens. Ik ben aan het wachten op deze telefoon Staat ook niet in het lijstje :) ? Filmpje erbij :o

[ Voor 67% gewijzigd door Marsjee op 06-01-2013 10:30 . Reden: filmpieee ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
hoi, ben op zoek naar een leuke telefoon voor m'n moeder en ik kwam dit tegen:

http://www.pandawill.com/...h-80mp-camera-p70647.html

zie em trouwens ook hier staan:

http://www.geekbuying.com...-3G-GPS-White-313423.html

ziet er toch heel netjes uit vind ik en is maar 8mm dik, iemand enige idee of dit wat is?

Alleen jammer van de wat zwakkere batterij

Ben niet zo bekend met de Chinese telefoontjes, meer met de tablets. Loont het om te wachten op de MTK quadcore?

[ Voor 49% gewijzigd door m4rtyr op 06-01-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
Ik heb de HaiPai X720D inmiddels een dagje in gebruik. Ik heb altijd wifi + 3g uit; die zet ik aan als ik surf, na 11 uur zit de accu nog op 71%, best aardig. Wel zijn de kijkhoeken van het scherm een tikje belabberd.
Het was wel lastig om 3g op te zetten; de standaard vodafone instellingen stonden niet helemaal goed; maar uiteindelijk is dat rap gelukt (gewoon op de 'aan de slag met internet' site van Vodafone de instellingen voor een Galaxy SIII gevolgd).

Wat trouwens ook anders is dan op de site van geekbuying aangegeven; hij draait op Android 4.1.1 (JB); terwijl op de website geadverteerd wordt dat hij op Android 4.0 (ICS). Uiteraard, net als de accu (wat ik ook al had kunnen weten als ik beter naar de foto's had gekeken) een positieve verrassing.

En het is wel even wennen aan het formaat; hiervoor liep ik rond met een Nokia 2730; dan is een 4.7" telefoon toch wel even wat anders in je broekzak.

[ Voor 67% gewijzigd door Niekleair op 06-01-2013 22:56 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JiaYu G3 of Umi X1, m'n schoonzusje zoekt 'n mobiel tot $200,00.
Persoonlijk vind ze zo'n witte telefoon wel leuk, ik heb zelf de JiaYu G3 gehad, maar vind de keuze lastig...

Pagina: 1 ... 10 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.