Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:22
Heeft er iemand ervaring met de Lenovo A760?
Qualcomm MSM8225Q, 1GB ram, Android 4.1, 4,5" QHD scherm.

Voor maar $113 op je deurmat, http://www.aliexpress.com...AM-4G-ROM/1247238086.html

Ik neem aan op dezelfde manier te rooten als andere msm8225q's, mbv VROOT.

EDIT: Inmiddels weer de normale prijs, dus voor ~$140 op je deurmat.
Ik heb 'm besteld voor $113. We zullen zien. Lijkt me een koopje.

[ Voor 15% gewijzigd door bas-r op 01-09-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:12:
het gaat om de MTK6589
indien het toegelaten is zou ik hier even de aanbiedingslink posten.
Ik twijfel nl om de bestelling te plaatsen.
De telefoon kan als gift verzonden worden voor 6$ extra, echter kan ik bij het bestellen dit ook nergens aangeven
het gaat om deze:
http://www.aliexpress.com/item/In-stock-Original-Jiayu-G3s-G3-MTK6589-quad-core-phones-Android-4-2-4-5-IPS/1016664275.html

zou dit betrouwbaar zijn voor die prijs (en van die koper?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Het ziet er naar uit dat ze de 85% korting in een paar categorieën teveel hebben doorgevoerd

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:19

XanderDrake

Build the future!

bas-r schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:36:
Heeft er iemand ervaring met de Lenovo A760?
Qualcomm MSM8225Q, 1GB ram, Android 4.1, 4,5" QHD scherm.

Voor maar $113 op je deurmat, http://www.aliexpress.com...AM-4G-ROM/1247238086.html

Ik neem aan op dezelfde manier te rooten als andere msm8225q's, mbv VROOT.
Goedkoop maar wel Cortex A5 he? A7 is al een beetje weinig voor de meeste, ik zou niet lager durven te gaan...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Als je iets verder naar beneden scrolt zijn er vandaag veel verkocht maar als je kijkt bij,
Transaction History & Feedback

Kosten ze allemaal $210.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:22
XanderDrake schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:03:
[...]

Goedkoop maar wel Cortex A5 he? A7 is al een beetje weinig voor de meeste, ik zou niet lager durven te gaan...
Je hebt gelijk, niet eens gezien.

Het is voor iemand die een mtk6577 met 1gb ram gewend is. Helaas is daar de microfoon van overleden.
Ik ga het gewoon maar eens proberen, hopend dat ook meteen gps gedoe daarmee is opgelost. Ik zal mijn ervaringen hier laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
bas-r schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:23:
[...]

Je hebt gelijk, niet eens gezien.

Het is voor iemand die een mtk6577 met 1gb ram gewend is. Helaas is daar de microfoon van overleden.
Ik ga het gewoon maar eens proberen, hopend dat ook meteen gps gedoe daarmee is opgelost. Ik zal mijn ervaringen hier laten weten!
Het zijn dezelfde specs (-de NFC) als de faea F1, maar dan met een lagere resolutie.
Wel een groot apparaat voor een 4,5", zeker in vergelijking met de faea F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Ik heb er twee dagen geleden een besteld en het is vandaag shipped... 8)7 We shall see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaai :D
Dat ga ik ook eens bestellen. 23€ voor een telefoon of 23€ opdoen op een terrasje... Je gaat er niet van sterven als het tegenvalt. Ik schat wel dat het pas over een maand geleverd zal zijn: processing time van 15 dagen en dan nog eens 15 à 19 dagen shipping.

Edit: Na bestelling kom je in de lijst van recent transactions van 210.99- USD
Ik heb van het hele bestelproces printjes gemaakt naar One Note... Als dat niet kosjer is, laat ik BCC een chargeback uitvoeren van die transactie met die documenten als bewijs dat ik enkel een transactie van 31.65- USD heb toegestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:10:
[...]

Dat ga ik ook eens bestellen. 23€ voor een telefoon of 23€ opdoen op een terrasje... Je gaat er niet van sterven als het tegenvalt. Ik schat wel dat het pas over een maand geleverd zal zijn: processing time van 15 dagen en dan nog eens 15 à 19 dagen shipping.

Ik heb van het hele bestelproces printjes gemaakt naar One Note... Als dat niet kosjer is, laat ik BCC een chargeback uitvoeren van die transactie met die documenten als bewijs dat ik enkel een transactie van 31.65- USD heb toegestaan.
Ik vertrouw het niet...Ook de IOcean X7 voor maar $44,55 :
http://www.aliexpress.com...-2/115071_1023878687.html

Kleur en model zouden zijn te kiezen, maar tijdens bestelling kan dit nergens aangegeven worden. Te mooi om waar te zijn (en dat is het dan waarschijnlijk ook)

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
[...]

Er is geen mogelijkheid om zonder creditcard te betalen? Had wel een gokje willen wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brentolinni schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:15:
[...]

Er is geen mogelijkheid om zonder creditcard te betalen? Had wel een gokje willen wagen.
Je kunt ook betalen via Bank Transfer. Ik neem aan dat je dan de rekeningnummer, bic en swift van de tegenpartij zult ontvangen? Er zijn wel kosten aan verbonden bij een internationale overschijving. De service fee, een extra kost voor de omzetting van EUR naar CYN of USD. En moest het een oplossing zijn, Western Union gaat ook, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:44:
[...]
zou dit betrouwbaar zijn voor die prijs (en van die koper?)
Ik zat even de "feedback received as a seller" door te kijken en daar kwam ik het onderstaande tegen wat niet veel vertrouwen geeft. Het was wel over een heel ander produkt maar ja voor die prijs is het misschien wel een gok waard.
Seller's reply

Do you think that the price can buy original? and then bought it and give us bad feedback, are you sick? you already know here in ali all the products are fake copied, replicate, why you still bought it here? bad customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
ADDG schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:49:
[...]

Ik zat even de "feedback received as a seller" door te kijken en daar kwam ik het onderstaande tegen wat niet veel vertrouwen geeft. Het was wel over een heel ander produkt maar ja voor die prijs is het misschien wel een gok waard.

[...]
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4fRYl.png
"Hoe durf je slechte feedback te geven nadat je gescammed bent door ons." report customer pls

Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Geeft ali sowieso niet je geld pas vrij als je hebt aangegeven de producten in goede staat ontvangen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostygod
  • Laatst online: 24-08 18:08
Heeft er iemand een idee of er voor de huawei G700 een andere zwaardere baterij te bestellen is ? ik kan er geen vinden.. heeft er iemand ervaringen met dit toestel ??
ik twijfel tussen de Huawei G700 of de JIAYU G4 Advanced 2gig.
de Jiayu heeft grotere baterij maar geen ondersteuning op h 3G900 netwerk zoals de huawei daarom twijfel ik bij de Jiayu anders bestelde ik hem direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 09:15
En vlak voor de aanbieding afliep, is hij verlengd. "9 days left"... :? Kan ik nog even blijven dubben.

Ben dus zeer benieuwd naar wat er de komende dagen gebeurt bij diegenen die hem besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou dus effectief 31.65- USD zijn afgeschreven van m'n credit card als ik de order status mag geloven.
Qua betaling zal het ok zijn. Wat betreft de levering is het koffiedik kijken, want 15 dagen voor het order klaar te maken is lang... We zien wel wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Wat vinden jullie van de Guophone I9500L?
http://esai.everbuying.co...AZ21haWwuY29tfDIxNw%3D%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denk je zelf?
Een S4 kloon waarbij je de pixeltjes kunt gaan tellen op een 5 inch scherm.
Maar wel 2gb RAM, waar natuurlijk niets van waar is.

Koop dan een cubot gt99 ofzo, want hierbij weet je zeker dat of je pakketje wordt onderschept en vernietigd/inbeslag genomen/boete aan je schoen omdat het een namaak-product is, of je word opgelicht omdat 2gb ram verwacht maar slechts 521mb krijgt, en die mt5589 misschien wel een mt6577 is.
En die 2800mah zal ook wel geen 2800mah zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met lenteen.de?
Zie daar de Cubot One en lijkt me een mooi toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
dutchgio schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:58:
[...]

Wat denk je zelf?
Een S4 kloon waarbij je de pixeltjes kunt gaan tellen op een 5 inch scherm.
Maar wel 2gb RAM, waar natuurlijk niets van waar is.

Koop dan een cubot gt99 ofzo, want hierbij weet je zeker dat of je pakketje wordt onderschept en vernietigd/inbeslag genomen/boete aan je schoen omdat het een namaak-product is, of je word opgelicht omdat 2gb ram verwacht maar slechts 521mb krijgt, en die mt5589 misschien wel een mt6577 is.
En die 2800mah zal ook wel geen 2800mah zijn.
Dit, ik heb indertijd toen ik hier nog niets van kende me een android gekocht in de vorm van een iphone, ik dacht toen, ideaal kan ik iphone accesoires enzo kopen er staatgeen apple embleempje op enzovoorts.
Dik tegen men gezicht, pakketje vernietigd bij het controleren van duoane in belgie, enkele maanden later nog een boete erbovenop van apple zelf wegens fake.
Totaal bedrag: een gsm van 110 euro kwijt, een boete van apple van 150 euro, en dan de aankoop van een ander toestel omdat deze er opeens niet meer was.

Dus inderdaad best zien dat je een gsm neemt met een iets of wat neutraal uiterlijk waar ze niet snel van kunne zeggen dat het een cloon is van iets.

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo'n Samsung look alike wilt, het is toch vele toffer als je een gsm hebt die iets of wat exclusief is als je hem uit de broek neemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuppes
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
Ben op zoek naar een toestel om soms te bellen maar meer om te navigeren. Niet al te duur toestel met een display van max. 4.5". Cubot gt99 is leuk maar minder geschikt voor navigatie heb ik begrepen of.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
[...]

Er staat duidelijk bij dat die 31,65 dollar de bulk price is, voor 11 stuks dus. Per stuk is het gewoon nog net zo duur als overal. Beter kijken voortaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuppes schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:16:
Ben op zoek naar een toestel om soms te bellen maar meer om te navigeren. Niet al te duur toestel met een display van max. 4.5". Cubot gt99 is leuk maar minder geschikt voor navigatie heb ik begrepen of.........
Faea F1 heeft wel goede GPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domokun schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:30:
[...]
Er staat duidelijk bij dat die 31,65 dollar de bulk price is, voor 11 stuks dus. Per stuk is het gewoon nog net zo duur als overal. Beter kijken voortaan :).
Er staat dat de bulk price 31,02- USD/piece is bij een bestelling van 11 of meer. Bij de bestelling staat ook 1 piece en niet 11 pieces. Voorts wordt nergens gesproken over een doos van 11 stuks op die pagina of elders in het bestelproces. Dus 31,65- USD of frauduleuze transactie melden bij BCC.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TuLNjvl.png

In het slechtste geval, als het er 11 zijn: doorverkopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Ik heb mijn review "voltooid", alleen wil ik hem nog hier op tweakers in een blog plaatsen en ik wil hem in het Nederlands nog in de productreviews plaatsen.

Tot die tijd kunnen jullie het doen met deze review:
http://miuiandroid.com/co...i-review-by-kiswum.21922/

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:40:
[...]

Er staat dat de bulk price 31,02- USD/piece is bij een bestelling van 11 of meer. Bij de bestelling staat ook 1 piece en niet 11 pieces. Voorts wordt nergens gesproken over een doos van 11 stuks op die pagina of elders in het bestelproces. Dus 31,65- USD of frauduleuze transactie melden bij BCC.

[afbeelding]

Haha, dus wanneer je er 11 besteld is het 31,65 per stuk? 8)7

Dan doe mij er maar 11 voor $348 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:40:
[...]

[afbeelding]

Hmm inderdaad, fail van mij. Ben benieuwd of het een baksteen of een Jiayu wordt, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de verkoper net gecontacteerd met een aantal vragen ivm de prijs, authenticiteit van het product en indien namaak, wat de specs dan wel zijn. We zullen zien wat ze antwoorden. Heb iig vermeld dat het louter om een informatieve vraag gaat en geen gevolg zal hebben in vorm van negatieve feedback voor fake of wat dan ook. 't is bottom price, dus je kunt je verwachten aan een namaak Jiayu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:05:
Ik heb de verkoper net gecontacteerd met een aantal vragen ivm de prijs, authenticiteit van het product en indien namaak, wat de specs dan wel zijn. We zullen zien wat ze antwoorden. Heb iig vermeld dat het louter om een informatieve vraag gaat en geen gevolg zal hebben in vorm van negatieve feedback voor fake of wat dan ook. 't is bottom price, dus je kunt je verwachten aan een namaak Jiayu :p
Wilde ik net ook doen! Hou ons aub op de hoogte want voor 32 dollar wil ik hem wel hebben :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

robin-sips2 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:14:
[...]

Dit, ik heb indertijd toen ik hier nog niets van kende me een android gekocht in de vorm van een iphone, ik dacht toen, ideaal kan ik iphone accesoires enzo kopen er staatgeen apple embleempje op enzovoorts.
Dik tegen men gezicht, pakketje vernietigd bij het controleren van duoane in belgie, enkele maanden later nog een boete erbovenop van apple zelf wegens fake.
Totaal bedrag: een gsm van 110 euro kwijt, een boete van apple van 150 euro, en dan de aankoop van een ander toestel omdat deze er opeens niet meer was.

Dus inderdaad best zien dat je een gsm neemt met een iets of wat neutraal uiterlijk waar ze niet snel van kunne zeggen dat het een cloon is van iets.

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo'n Samsung look alike wilt, het is toch vele toffer als je een gsm hebt die iets of wat exclusief is als je hem uit de broek neemt ;)
Heb ik dus één keer meegemaakt met een voetbaltruitje. Werd verzonden - uiteraard nep - en het was bij de douane terecht gekomen. Boete natuurlijk, truitje in de fik gestoken (figuurlijk) en moest dus een ouder truitje kopen (van 's wereld's mooiste club, ac milan natuurlijk).

Sindsdien probeer ik lokale handelaren van het spul te vinden. Bij onder andere Retailheaven en Jiayu heb je volgens mij alleen maar met nederlanders te maken. Zij betalen dan alle kosten en eventuele boetes, dus dat kan mij geen fluit interesseren of ze uiteindelijk beboet worden.

Weet trouwens iemand of de site android-sale.com legit is ?

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Ik heb gisteren die G3s besteld, één stuk welteverstaan, en bij mijn visa is zo's 25 euro afgeschreven. Nou ja, hij is nog niet 'voltooid' volgens de visa-transactiehistorie, dus alles is nog mogelijk :z

[ Voor 6% gewijzigd door rik op 01-09-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:24

franssie

Save the albatross

Zie ook (en beter verder daar) [Jiayu G3S] Levertijden en prijzen

Ik heb net een track and trace code ontvangen :)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:46
Ik zie net op Banggood dat de ze daar nu de Xiaocai X9 in de aanbieding hebben gedaan, oftewel 30% off.

Heb even op Youtube wat filmpjes bekeken, Android 4.2.1 en hij heeft playstore, het scherm zelf ziet er goed uit en de tekst van wat ik erop gezien hebt is helder.
Ook GPS ontvangst is goed, binnenshuis lijkt hij het prima te doen in 1 van de video's edit: Was een screenshot, betrouwbaar durf ik dus niet te zeggen... Al heb ik twijfels bij sommige foto's die ik daarin gezien heb, die lijken mij té scherp, zelfs mijn HOX maakt ze niet zo mooi.

De MTK6589 inclusief 540*960 pixels ipv de 720p schermen wat je vaak ziet komt hier beter op zijn recht volgens mij, goed niet de allerbeste resolutie maar het is ook geen 480p bijvoorbeeld op 5".

1GB Ram, 4GB ROM en uit te breiden met microSD, hij ondersteund GSM en WCDMA netwerken dus het moet hier in Nederland werken.

Volgens mij is het een prima opvolger voor de Galaxy Ace van mijn ma, die wil die telefoon ondertussen uit het raam gooien.
Als iemand anders er opmerkingen heeft over dit toestel dan hoor ik het graag.

Nu alleen nog even op zoek naar extra kortingcoupons voor banggood. :+

Ik zag overigens ook nog een XaioCai X9 pro ergens voorbij komen, deze heeft de MTK6589T @ 1.5Ghz en 2GB RAM, 32GB ROM met een 720p scherm. Maar kost ook gelijk stukken duurder.

Edit: De THL W100 is anders ook een optie, heeft dezelfde specs en prijs als de XiaoCai X9.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 01-09-2013 14:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 07:20
Domokun schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:30:
[...]

Onzin... bulk prijs is 31.02 usd. volgens de site. Ga zelf maar eens langs bij hans anders 😆 Toch lijkt mij dit een scam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaan999
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 15:37
ghostygod schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:13:
Heeft er iemand een idee of er voor de huawei G700 een andere zwaardere baterij te bestellen is ? ik kan er geen vinden.. heeft er iemand ervaringen met dit toestel ??
ik twijfel tussen de Huawei G700 of de JIAYU G4 Advanced 2gig.
de Jiayu heeft grotere baterij maar geen ondersteuning op h 3G900 netwerk zoals de huawei daarom twijfel ik bij de Jiayu anders bestelde ik hem direct :)
Ik zat aanvankelijk ook te twijfelen tussen een Huawei G700, een Huawei honor 2, Xiaomi M2A en de jiayu g4. De Xiaomi M2A viel direct af door het gebrek aan een micro sd slot en de in vergelijking met de andere mobieltjes kleine accu. Ik wou eigenlijk voor de G4 gaan vanwege de grotere accu maar zocht toch nog even verder omdat 3G 900 ondersteuning mij wel handig leek. Uiteindelijk vond ik de ZTE v987 of grand X quad. Deze ondersteunt zowel 3G op 900mhz en heeft daarnaast een accu met een capaciteit van 2500mah. Daarnaast is er ook al een MIUI v5 build beschikbaar voor dit mobieltje. Uiteindelijk heb ik de ZTE besteld bij mixeshop nu nog wachten tot hij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• displaciamento
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:35
Quad schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:46:
Ik zie net op Banggood dat de ze daar nu de Xiaocai X9 in de aanbieding hebben gedaan, oftewel 30% off.
<knip>
De MTK6589 inclusief 540*960 pixels ipv de 720p schermen wat je vaak ziet komt hier beter op zijn recht volgens mij, goed niet de allerbeste resolutie maar het is ook geen 480p bijvoorbeeld op 5".
<knip>
Nu alleen nog even op zoek naar extra kortingcoupons voor banggood. :+
<knip>
Edit: De THL W100 is anders ook een optie, heeft dezelfde specs en prijs als de XiaoCai X9.
Zelf vind ik de keuze tussen een THL W100 en de Xiaocai X9 een moeilijke. De THL W100 heb ik zelf gehad en is een zeer plezierig toestel: snel, kleuren van het scherm zijn erg mooi, GPS werkte bij mijn exemplaar prima i.c.m. met TomTom, en maakte naar mijn mening erg goede foto's, de meegeleverde Android 4.2.1 installatie was super stabiel en dit was dan ook de eerste telefoon waarbij ik totaal niet de behoefte voelde om een andere rom te installeren (wel om Root te worden, uiteraard... ;-) ). Echter, de hoofdtelefoonaansluiting gaf aan één kant geen geluid, en daarom is hij eruit gegaan.

Ik vind de Xiaocai X9 er echter mooier uitzien en één van de grootste nadelen van de THL W100 is niet van toepassing: het is sowieso niet een erg spannend ontwerp met een flinke bezel en mede daardoor ook een flink formaat, maar om op de achterkant dan ook nog eens groot "Technologie Happy Life" te zetten deed hem wel een beetje de das om. Een logo is prima, maar drie random Engelse woorden bij elkaar zetten op een goedkope plastic achterkant gaf hem wel een erg cheap uitstraling, IMHO. Alleen weet ik dus niet of de technologie (scherm, rom, GPS, camera) van de Xiaocai X9 net zo goed is als van de THL W100. Op de hoofdtelefoonaansluiting na dan, maar ik ben er van overtuigd dat dit geen veel voorkomend euvel is.

De GPU (van beide toestellen uiteraard) is in ieder geval erg geschikt voor 540*960: alles liep erg soepel, ook de wat zwaardere 3D spellen. Ik weet niet of dat met 720P ook zo is: ik heb nu een Cubot GT99 in bestelling staan, dus dat zal nog blijken (overigens schijnt de GPS van dat toestel standaard erg slecht te zijn). Ik verwacht echter dat de GPU het dan een heel stuk zwaarder gaat krijgen. En 540*960 geeft een verbazingwekkend mooi beeld op de W100: alleen bij lezen van teksten met een schreef lettertype zag je toch wel karteltjes, maar in spellen en bij video kijken volstaat 540*960 pixels naar mijn mening prima.

En een Banggood coupon van 10 Dollar krijg je door je uit te laten nodigen door een vriend. Die krijgt daar ook nog een 3 Dollar voor, dus vrienden vinden is meestal niet zo'n punt... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
intraxi schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:00:
[...]

Onzin... bulk prijs is 31.02 usd. volgens de site. Ga zelf maar eens langs bij hans anders 😆 Toch lijkt mij dit een scam!
Psst, even zeven(!) posts boven je kijken. Volgens mij mag jij langs Hans :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:32
christiaan999 schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:38:
[...]

Ik zat aanvankelijk ook te twijfelen tussen een Huawei G700, een Huawei honor 2, Xiaomi M2A en de jiayu g4. De Xiaomi M2A viel direct af door het gebrek aan een micro sd slot en de in vergelijking met de andere mobieltjes kleine accu. Ik wou eigenlijk voor de G4 gaan vanwege de grotere accu maar zocht toch nog even verder omdat 3G 900 ondersteuning mij wel handig leek. Uiteindelijk vond ik de ZTE v987 of grand X quad. Deze ondersteunt zowel 3G op 900mhz en heeft daarnaast een accu met een capaciteit van 2500mah. Daarnaast is er ook al een MIUI v5 build beschikbaar voor dit mobieltje. Uiteindelijk heb ik de ZTE besteld bij mixeshop nu nog wachten tot hij binnenkomt.
Ik heb sinds vrijdag ook een ZTE V987 van Mixeshop en tot nu toe supertevreden over :) Werd geleverd al geroot, met CWM erop en Android 4.1.2. Heb even de laatste MIUI geprobeerd, dan heb je wel Dual SIM maar verder geen dual sim software erop dus voor mij een no-go. Komt wel over een paar maanden zegt men. Maar op XDA staat ook een Android 4.2.1, die heb ik er gisteren opgezet en werkt perfect :)
Bouwkwaliteit en dergelijke van ZTE is ook beter dan van de Cubot die ik eerst had. Moet alleen nog wat meer testen met GPS en belkwaliteit. GPS heeft iig zeer snel een fix (zelfs bij cold start) maar de GPS stabiliteit heb ik nog niet getest.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MxD schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:13:
[...]

Wilde ik net ook doen! Hou ons aub op de hoogte want voor 32 dollar wil ik hem wel hebben :9 :9~
Tot nu toe nog geen reactie. Van zodra ik een antwoord heb zal ik het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
De mijne is al verscheept, we zullen zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
He he, eindelijk is mijn Pantech A840S binnen na reparatie van het scherm. Werkt nu perfect. Ik blijf het een fijn toestel vinden, lekker klein voor een 5" en ondanks het "maar" een dualcore is, is ie rap zat. Mocht iemand anders interesse in dit merk hebben: beste is om er een via Taobao te kopen en niet via Aliexpress omdat er zeer veel gebruikte toestellen van dit merk in omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:44
Freekers schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

Bedankt voor je reply, uitzoekwerk en moeite!

<knip>
Nogmaals dank voor je moeite! I keep you posted.
Graag gedaan. Lijkt erop dat er in de G700 andere variabelen worden gebruikt voor datgeen in de Y300 en andere modellen werkte met de 2 die ik aangaf. Iemand die verstand heeft van customisen van ROM zou evt. deze var kunnen opzoeken. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor deze bekend wordt voor de G700 en/of dat ze dit met een bugfix oplossen (want is idd zwaar irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Op mp een Zopo ZP980T met 2GB/32GB voor € 249,00 is toch niet zo raar of wel ? Is beter dan de C2 of C3 dacht ik.

[ Voor 18% gewijzigd door MAB The Frisian op 01-09-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:33:
[...]

Faea F1 heeft wel goede GPS :P
Ben ik niet volledig akkoord mee, er zijn menig mtk chips die het zelfs beter doen, ik krijg random freezes van de gps positie met mijn FAEA F1, hij word enorm warm tijdens het navigeren, en drain enorm snel de batterij bij matig gebruik.
Het warm worden en batterij verbruik kan ik nog mee leven, het is uiteindelijk een qualcomm chip, maar het navigeren is niet zo fantastisch vind ik, je hebt bijna ogenblikkelijk 10 sattelieten in beeld, maar voordat de FAEA F1 lockt duurt wel erg lang.

Verder op het toestel niks aan te merken, gebruik hem voorlopig dagelijks, hoewel ik hem met de tijd terug ga vervangen door een Zopo of ZTE ;)

Mijn Zopo C2 deed het veel beter, maar die had dan weer andere problemen, en is bovendien geen 4.5inch.

Ik zou eerder kijken naar een Xiaomi als ik jou was (dit is als dual sim geen must is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 16:02
serge75 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:19:
[...]

Ik kom ook regelmatig weer op dit toestel uit vanwege de GPS-kwaliteit en zeker de prijs. Twijfelpunten voor mij zijn met name:
- is GPS echt goed genoeg voor m.n. hardlopen icm Sports Tracker app (of Endomondo/Runkeeper)?
- Android 4.0 en geen zicht op updates, zou toch graag minimaal 4.1 erop hebben als dat kan
- Snelheid v/d processor (nu wel voldoende, maar ik doe graag wat langer met een telefoon)
- Play Store aanwezig? Maar ik zie dat dat bij jou wel het geval was.

Water- en stofdichte behuizing zijn wel weer handig, zeker met hardlopen in de regen, scheelt weer wat zorgen.

Zo heel veel alternatieven zijn er niet zonder een Mediatek SOC (ivm GPS-kwaliteit) en een prijs die onder de 150 Euro komt. FAEA F1 eventueel,maar voor zover ik weet is die ook niet helemaal stabiel/betrouwbaar en vergt nogal wat werk voordat hij goed loopt (en ik moet nog ervaring opbouwen met rooten/flashen etc...).
Nog wat followup:
Hoe goed de GPS is kan ik niet precies beoordelen. Het duurt even voordat hij een fix had (ik dacht iets van 30 seconden, in die tijd leek ie ook AGPS data te downloaden.
En op mijn overdekte terras kreeg ik redelijk wat satellieten binnen, maar hij vond wel dat ik een paar km/u bewoog (gps toolbox) dus de nauwkeurigheid van de fix is beter.

Batterij was wat mij betreft wel ok.
Ik ben geen heavy gebruiker, maar de eerste dag heb ik wel redelijk wat gedownload via wifi en ginstalleerd.
Nadat het ding opgeladen was heeft ie het 2 dage en 20 uur volgehouden. De tweede nacht stond ie op 11 uur 's avonds op 30% en om 7 uur 's ochtends op 22%. Toen heeft ie het nog tot het begin van de avond volgehouden.

Verder meen ik vaag dat er een 4.1 rom was, maar ik heb niet geprobeerd er dat op te zetten.

Wat mij betreft qua prijs/pret verhouding een prima aankoop. Voor onder de honderd euro weet ik op dit moment niet echt iets beters.

edit: even gegoogled voor 4.1 rom, vond deze link (niet getest)
movilesdualsim.com/foro/threads/40695-ROM-Haier-W910-4-1-2-Versi%C3%B3n-2-XX-Con-SuperUser-y-PlayStore-Castellano

[ Voor 4% gewijzigd door effem op 01-09-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwkomer eerst even aangeven dat ik onder de indruk ben van al jullie kennis. Rooten etc is helemaal nieuw voor me.
Ik ben al dagen aan het lezen en weet dat het beeldscherm wat ik zoek 4.5inch is, dual sim niet nodig is. Heb ik nu maar nooit gebruikt.
Voorkeur voor quad core processor en graag een werkende gps zodat runkeeper als voorbeeld het doet.
Heb jaren gelden een Star E-50 geïmporteerd die nu echt op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:35
Kijk eens naar de mi2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
Wat die $ 31.65 G3 betreft:
die winkel heeft nog allerlei andere tablets en foons voor super lage prijzen.
Mijn advies:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn is het vrijwel altijd te mooi om waar te zijn.

Ik heb overigens een keer iets besteld bij een andere ali winkel voor een erg lage prijs (de komma stond verkeerd) en toen de verkoper de order binnenkreeg paste hij de prijs aan. Ik had hem nog niet betaald, en heb het toen laten aflopen.

Of het zijn toestellen die afgekeurd zijn oid.
Anyway, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes, Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:06:
Als nieuwkomer eerst even aangeven dat ik onder de indruk ben van al jullie kennis. Rooten etc is helemaal nieuw voor me.
Ik ben al dagen aan het lezen en weet dat het beeldscherm wat ik zoek 4.5inch is, dual sim niet nodig is. Heb ik nu maar nooit gebruikt.
Voorkeur voor quad core processor en graag een werkende gps zodat runkeeper als voorbeeld het doet.
Heb jaren gelden een Star E-50 geïmporteerd die nu echt op is.
Sjors kijk eens naar mijn posts over Haier W910 (s wel dual core).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:23
Kiswum schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:32:
[...]

Xiaomi Hongmi, kan interessant worden. Als je geen snel internet nodig hebt althans ;)
De software is nog onder constructie, maar het zal snel beter worden (hoop ik).
Ik heb < 4,5" zelfs dik gedrukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leolinedance schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:40:
[...]

Ik heb < 4,5" zelfs dik gedrukt ;)
De jiayu g4 heeft een 4.7 inch scherm en is kleiner dan de G3, met een 4.5 inch scherm.
Dus de schermgrootte is in dat geval relatief.
Een kleiner scherm wil niet zeggen dat je altijd een kleinere telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:35:
[...]

De jiayu g4 heeft een 4.7 inch scherm en is kleiner dan de G3, met een 4.5 inch scherm.
Dus de schermgrootte is in dat geval relatief.
Een kleiner scherm wil niet zeggen dat je altijd een kleinere telefoon hebt.
ok bedankt daar kun je je wel in vergissen begrijp ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Mijn interesse liggen nu ook bij mobiele telefoons die voor de gebruiker te betalen zijn. ipv een telefoon van 600 euro's te kopen.

Ik ben op zoek naar een telefoon met een 4,7inch scherm (of 5inch)
Zo heb ik zelf de ZOPO ZP980 gezien met 32gb intern en uitbreidbaar geheugen, echter hoeft er voor mij geen dualsim in te passen. Nu ben ik wel benieuwd of een enkele sim geen problemen gaat geven.

Ook heb ik op een Nederlandse site een clone gevonden van een S4.
Mensen hier ervaring mee? en waar dan op te letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
displaciamento schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:57:
[...]

Zelf vind ik de keuze tussen een THL W100 en de Xiaocai X9 een moeilijke. De THL W100 heb ik zelf gehad en is een zeer plezierig toestel: snel, kleuren van het scherm zijn erg mooi, GPS werkte bij mijn exemplaar prima i.c.m. met TomTom, en maakte naar mijn mening erg goede foto's, de meegeleverde Android 4.2.1 installatie was super stabiel en dit was dan ook de eerste telefoon waarbij ik totaal niet de behoefte voelde om een andere rom te installeren (wel om Root te worden, uiteraard... ;-) ). Echter, de hoofdtelefoonaansluiting gaf aan één kant geen geluid, en daarom is hij eruit gegaan.
Nou hij gaat na een inwerkperiode om te testen en te proberen, want ja het is en blijft speelgoed :+, naar mn ma toe. Deze heeft een Galaxy Ace en dan is elke telefoon een vooruitgang, een Chinaphone met 512MB RAM had zelfs wel volstaan. :Y).
Ik laat hem verder gewoon stock, de telefoon wordt gebruikt voor licht bel gebruik, veel whatsapp en facebook updaten. (ja mn oudje gaat ook met de tijd mee. :') ). Als de hoofdtelefoon het niet of wel doet, of de GPS het wel of niet doet maakt niet uit, zolang WiFi en GSM maar werkt voor bellen en sms en internet.
Ik vind de Xiaocai X9 er echter mooier uitzien en één van de grootste nadelen van de THL W100 is niet van toepassing: het is sowieso niet een erg spannend ontwerp met een flinke bezel en mede daardoor ook een flink formaat, maar om op de achterkant dan ook nog eens groot "Technologie Happy Life" te zetten deed hem wel een beetje de das om. Een logo is prima, maar drie random Engelse woorden bij elkaar zetten op een goedkope plastic achterkant gaf hem wel een erg cheap uitstraling, IMHO. Alleen weet ik dus niet of de technologie (scherm, rom, GPS, camera) van de Xiaocai X9 net zo goed is als van de THL W100. Op de hoofdtelefoonaansluiting na dan, maar ik ben er van overtuigd dat dit geen veel voorkomend euvel is.
Hij ziet er gewoon simplistisch en degelijk uit, met een mooi scherm zoals het er naar uit lijkt. Qua formaat lijkt het ook mee te vallen (134*65*7,9mm), ter vergelijking, een pricewatch: Huawei Ascend G510 Zwart heeft 134*67*9,9mm, wat die telefoon ietsjes groter maakt.

Ook voor mij hoeft hij niet te fancy zijn, en ik denk dat deze telefoon dat ook gewoon niet is, simpel strak maar toch vlotjes voor wat hij moet doen. In de filmpjes die ik heb gezien beschikt de telefoon wel over de Play Store, daar ga ik dus ook gewoon vanuit dat deze dat heeft soms wil je wel eens voor een verrassing komen te staan lees ik wel eens.
De GPU (van beide toestellen uiteraard) is in ieder geval erg geschikt voor 540*960: alles liep erg soepel, ook de wat zwaardere 3D spellen. Ik weet niet of dat met 720P ook zo is: ik heb nu een Cubot GT99 in bestelling staan, dus dat zal nog blijken (overigens schijnt de GPS van dat toestel standaard erg slecht te zijn). Ik verwacht echter dat de GPU het dan een heel stuk zwaarder gaat krijgen. En 540*960 geeft een verbazingwekkend mooi beeld op de W100: alleen bij lezen van teksten met een schreef lettertype zag je toch wel karteltjes, maar in spellen en bij video kijken volstaat 540*960 pixels naar mijn mening prima.
Tsja ach, games zullen er niet op komen, hooguit Candy Crush, Wordfeud of een spelletje voor mn neefje. De Galaxy Ace draait momenteel helemaal niets, dus alles zal wel een vooruitgang zijn heb ik zo het idee. Ook het beeld en foto's van wat ik heb gezien is erg mooi in verhouding met wat ze gewend zal zijn. Het zal misschien mijn HTC One X niet overtreffen maar de telefoon geeft voor €125,- wel een hele hoop bang for buck.
Nog een leuk filmpje waar je hem ook foto's ziet maken oa: klik.
En een Banggood coupon van 10 Dollar krijg je door je uit te laten nodigen door een vriend. Die krijgt daar ook nog een 3 Dollar voor, dus vrienden vinden is meestal niet zo'n punt... ;-)
Tsja ach, ik had nog een 1$ coupon liggen, ik ben al vaste klant bij onze beste vrienden van Banggood dus dat ging even niet. :)
Ik heb de XiaoCai X9 dus besteld voor €125,- en als ik goed gerekend heb komt daar een bedrag bovenop van bijna €40,- invoerkosten, maar in al mijn orders nog geen enkele keer extra mogen betalen. O-)

Ik ben benieuwd naar mijn tijdelijke nieuwe speeltje!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 11:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

Nou, naar aanleiding van de discussies hier en wat gegoogle en YT maar eens de THL W100 besteld bij Tinydeal.

Hoop 'm snell in huis te hebben. Is vervanging voor mijn Google Nexus en eerste keer dat ik zo'n Chinees apparaat besteld dus maar ff niet voor iets duurder gegaan. Eerst maar eens kijken of het echt zo'n goed toestel is en wat dounekosten e.d. zijn. ;-)

P.S. Valt me op dat alle discussies hier gaan over alles en nog wat, maar niet of ze goed bellen en goede ontvnagts hebben :*) . Daar is voor mij een telefoon in eerste instantie voor, plus natuurlijk internet. Spelletjes e.d. interesseren me niet op een mobiel.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:53:
Edit: hier even wat achter gezocht op google, blijkt inderdaad een mtk probleem gewoon te zijn, hieronder de pagina staat een possible fix, iemand zin om eens te testen?

https://getsatisfaction.c...em_in_all_mtk6589_devices

de fix:

Try to fix with adding line
dalvik.vm.execution-mode=int:fast
to /system/build.prop and rebooting.

hier heb je natuurlijk root voor nodig, moesten hier mensen zijn die dat niet zouden weten ;)
Het zou JIT disablen (geen idee wat dit is en ook geen idee of dit iets speciaals doet)

met Runkeeper melden vele mensen dat de snelheden wel correct zijn?

Zelf geen MTK chip hier momenteel om te testen.......
Ik heb het alvast even als comment toegevoegd in m'n build.prop
Ga eerst vanavond een test doen zonder en daarna met deze fix en kijken of het verschil maakt :)

JIT is de Just In Time compiler (Java). In mijn build.prop kwam heel de bovenstaande regel niet voor, dus ik denk dat dan automatisch voor de waarde "jit" wordt gekozen. Door de property op "fast" te zetten staat deze dus iig niet op "jit". Maar JIT wordt dan dus wel voor alle applicaties uitgeschakeld. Kan zijn dat de telefoon of slechts sommige apps daar een klein tikje langzamer van gaan draaien, maar misschien merk je er ook wel niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eimers2
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb een galaxy s3 maar dat ding is voor mij toch te groot, zou graag een chinees foon willen kopen van 4" of 4,3" maar gezien ik niet veel geld heb wordt het niet de xiaomi .
Kan eimand mij wat advice geven .
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34
Eimers2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:41:
Ik heb een galaxy s3 maar dat ding is voor mij toch te groot, zou graag een chinees foon willen kopen van 4" of 4,3" maar gezien ik niet veel geld heb wordt het niet de xiaomi .
;w
advies: meer geld vragen voor die S3
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 11:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

;w
Wat dacht je van die THL W100? Zie paar topics hierboven. Heb ik net besteld voor € 117,=. Schijnt prima ding te zijn.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
;w
Lees de TS eens door, zoek de Chinese webshops op en neus ff rond.
Zo heb ik na vergelijken en prijzen in de gaten gehouden gisteren mijn bestelling gedaan.
Beetje onderzoek is wel op zijn plaats.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
;w
Je kan je S3 verkopen voor de prijs van een M2S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eimers2
Mij Samsung s3 is is van kpn ! Niet van mij en de THL w100 is 4,5" dus misschien net te groot, maar bedankt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Eimers2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:14:
Mij Samsung s3 is is van kpn ! Niet van mij en de THL w100 is 4,5" dus misschien net te groot, maar bedankt |:(
Kun je niet gewoon naar een KPN winkel gaan en je toestellease S3 inruilen op een ander (goedkoper en kleiner) toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eimers2
ik zit nu al meer als een jaar met de samsung dus eigen schuld! 8)7 en :X :X :X een abbonement kan ik niet veranderen volgens kpn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Toestellease is echt tragisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Eimers2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:35:
ik zit nu al meer als een jaar met de samsung dus eigen schuld! 8)7 en :X :X :X een abbonement kan ik niet veranderen volgens kpn :X
Tsja, had je van tevoren moeten bedenken dan ;)
Maar goed, nog minder dan een jaar met een S3. Ik denk dat je het wel overleeft hoor. (First World Problems).
Momus schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:45:
Toestellease is echt tragisch...
KPN heeft het sinds 1 juli afgeschaft... en terecht ook.
Ik snapte sowieso al niet waarom iemand dat zou willen, maar goed.

[ Voor 25% gewijzigd door FlowDesign op 02-09-2013 14:14 . Reden: zie onder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Edit: Er mist nog steeds een multiquote knop hier 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door FlowDesign op 02-09-2013 14:14 . Reden: Beleid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• displaciamento
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:35
Heeft iemand toevallig ervaring met de Amoi N850? Deze heeft dezelfde schermresolutie als de THL W100 en verder volgens mij ongeveer dezelfde specs (een camera van slechts 5 megapixels, maar wel een grotere accu), alleen kan ik nergens vinden hoe goed of slecht dit toestel (en het scherm en de camera) is. Hij is wel al een paar keer eerder in dit topic als kandidaat naar voren gekomen: als iemand hem daadwerkelijk heeft besteld en aan kan geven hoe deze bevalt, dan houd ik mij aanbevolen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34
FlowDesign schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:13:
Roflol, zal wel komen bij de volgende iteratie.

Je kunt natuurlijk op iemand reageren met een quote, de tekst kopieren en dan de reactie annuleren, vervolgens je vorige bericht openen zoals je nu ook deed en daar de quote + nieuwe reactie bij plempen.
:P
edit:
Smobbo schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:31:
offtopic:
[...]

Tijdens het typen van je reactie kun je gewoon andere posts toevoegen door op qoute te drukken bij de post (rechtsboven).
Dus waar ik nu aan het typen ben scroll ik naar beneden en tada:

[...]
Nog een keer je tekst! :o

Ontopic: [...]
held!

[ Voor 31% gewijzigd door guapper op 02-09-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
displaciamento schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:15:
Heeft iemand toevallig ervaring met de Amoi N850? Deze heeft dezelfde schermresolutie als de THL W100 en verder volgens mij ongeveer dezelfde specs (een camera van slechts 5 megapixels, maar wel een grotere accu), alleen kan ik nergens vinden hoe goed of slecht dit toestel (en het scherm en de camera) is. Hij is wel al een paar keer eerder in dit topic als kandidaat naar voren gekomen: als iemand hem daadwerkelijk heeft besteld en aan kan geven hoe deze bevalt, dan houd ik mij aanbevolen! :)
Best goede prijs lijkt mij. Kost ongeveer 85 euro op taobao als ik het juiste getalletje naar euro's van Yuan omgezet heb. Nu nog Chinees leren om 'm te kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Nu online
offtopic:
Tijdens het typen van je reactie kun je gewoon andere posts toevoegen door op qoute te drukken bij de post (rechtsboven).

Ontopic: Gewoon de KPN winkel binnen lopen en zeggen dat je je contract wil verlengen met 1 jaar en een nieuw toestel uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Laatst online: 17-09 10:12
Ben benieuwd (naar de prijs en) wanneer de eerste Chinaphones met een Snapdragon 800 komen

nieuws: Benchmarks Qualcomms krachtige soc Snapdragon 800 verschijnen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Meizu mx3? Vandaag gelaunched vgm

@edit my bad, heeft een Exynos octacore

[ Voor 41% gewijzigd door mitch187 op 02-09-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Laatst online: 17-09 10:12
mitch187 schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:56:
Meizu mx3? Vandaag gelaunched vgm

@edit my bad, heeft een Exynos octacore
full specs: http://wp.me/p2znGx-8WJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Smobbo schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:31:
offtopic:

[...]

[...]

Huh? Bij mij kan dat niet. Ik quote jouw bericht, dan kom ik in het scherm waar ik tekst kan invoeren. Maar ik krijg daaronder niet de overige posts te zien, dus kan niet nog een bericht toevoegen door op quote te klikken. Misschien een instelling in profiel ergens? Kan er alleen niks van vinden bij de instellingen :?
Ontopic: Gewoon de KPN winkel binnen lopen en zeggen dat je je contract wil verlengen met 1 jaar en een nieuw toestel uitkiezen.
Is het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJ_V schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:50:
Ben benieuwd (naar de prijs en) wanneer de eerste Chinaphones met een Snapdragon 800 komen

nieuws: Benchmarks Qualcomms krachtige soc Snapdragon 800 verschijnen online
De Oppo N1, komt 23 september en de Xiaomi Mi3 (komt waarschijnlijk 5 september) beide met een Snapdragon 800.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:57

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Eigenlijk ben ik veel benieuwder naar een telefoon met een 4-5" scherm, een Snapdragon 600 en een fikse accu (3000 mAh zou lief zijn). Echter vrees ik dat die niet meer gaan komen, de specsrace is te belangrijk :( De Xiaomi M2S kwam aardig in de buurt, maar de accuduur is niet meer dan gemiddeld.

edit:
Ik zie net dat de M2S ook met een grotere accu uitgerust kan worden... Nu even kijken of dat standaard te krijgen is, en voor een beschaafder prijsje dan >300 euro, want da's wel wat veel voor een mogelijke misser

[ Voor 28% gewijzigd door FreezeXJ op 02-09-2013 17:33 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
FreezeXJ schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:28:
Eigenlijk ben ik veel benieuwder naar een telefoon met een 4-5" scherm, een Snapdragon 600 en een fikse accu (3000 mAh zou lief zijn). Echter vrees ik dat die niet meer gaan komen, de specsrace is te belangrijk :( De Xiaomi M2S kwam aardig in de buurt, maar de accuduur is niet meer dan gemiddeld.

edit:
Ik zie net dat de M2S ook met een grotere accu uitgerust kan worden... Nu even kijken of dat standaard te krijgen is, en voor een beschaafder prijsje dan >300 euro, want da's wel wat veel voor een mogelijke misser
Wat verwacht je van die batterij dan? Dat ie een week mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
FreezeXJ schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:28:

edit:
die dingen die je opnoemt heeft de m2s allemaal en ga je hier in het westen nergens vinden voor een prijs van net iets meer dan €300, ik snap het probleem niet, geen enkele smartphone (except iPhones of motorola x phone) gaat meer dan 2-3 dagen mee, ik heb een xiaomi mi2 en doe meestal 2 dagen bij "normaal" gebruik, bij intensief is't 's avonds altijd aan de stroom, maar dit zou routine moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik denk dat de 1e china smartphone met snapdragon 800, de xiaomi mi-3 wordt. De aankondiging vindt plaats in Beijng op 5 september, aankomende donderdag! Ik ga die waarschijnlijk ook nemen als vervanger van mijn xperia z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
jwdgk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:53:
Staan er hier nog mensen in de wachtrij voor de Xiaomi Mi3?
Wat een krachtpatser lijkt dat te worden zeg.

http://www.chinaphonereview.com/xiaomi-mi3-xiaomi-m3?lang=en

Alle specs lijken top te zijn, daarnaast vind ik het design ook erg mooi.
Iemand die de afmetingen al weet?

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 03-09-2013 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Momus schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:18:
[...]

Vragen om een accu van 3000mah is niet zo vreemd. Zelf ben ik ook van de grote accu's, nu "slechts" 2700mah in mijn G3. En ja, dat is nodig. Niet om het toestel een week standby te houden, maar ik gebruik het om er ook buiten de auto mee te kunnen navigeren. Nu lukt het om zo'n 7 uur gebruik te maken van navigatie (helderheid scherm moet ik dan wel laag zetten en de internetverbinding uit houden), maar mijn tochten zijn soms langer en dan zou een grotere accu handiger zijn. Nu heb ik dat opgelost door een tweede accu, maar het nadeel is dan wel dat na het wisselen van de accu het vrij lang duurt voordat ik weer een gps fix heb.

Daarom wacht ik op de Innos D10, die krijgt een 6000mah accu :9~

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Of je gooit hem aan de lader als je aan het navigeren ben? Zoals iedereen doet volgensmij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
mitch187 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:49:
Of je gooit hem aan de lader als je aan het navigeren ben? Zoals iedereen doet volgensmij
Ja, dat is handig als je ergens in the middle of nowhere zit :')
Maar jij weet dan wel plekken in bijvoorbeeld de Ardennen waar geladen kan worden? En dan liefst wel binnen een kwartier een volle accu graag, ik blijf niet uren wachten tot ik weer verder kan. Laden doe ik 's nachts wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
yodeluxe schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:07:
[...]

Maar jij weet dan wel plekken in bijvoorbeeld de Ardennen waar geladen kan worden? En dan liefst wel binnen een kwartier een volle accu graag, ik blijf niet uren wachten tot ik weer verder kan. Laden doe ik 's nachts wel.
Portable accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluezyguy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-01-2022
yodeluxe schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:07:
[...]

Volgens mij gebruik je je telefoon voor outdoor navigatie ...kansloze missie. Beter een dedicated apparaat aanschaffen: http://www.gpsshop.nl/product/22435/garmin-gpsmap-60csx.html. Die gaat makkelijk een dag mee op twee penlites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Bluezyguy schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:30:
[...]

Volgens mij gebruik je je telefoon voor outdoor navigatie ...kansloze missie. Beter een dedicated apparaat aanschaffen: http://www.gpsshop.nl/product/22435/garmin-gpsmap-60csx.html. Die gaat makkelijk een dag mee op twee penlites.
Niet zo kansloos, want waarom een €300+ apparaat aanschaffen als de telefoon hetzelfde kan? Okee, de accuduur is nog een probleem, maar 7 uur lukt me nu al. Zolang ik niet (veel) langer op pad ben lukt het wel. En zoals gezegd, ik heb ook nog een tweede accu bij me, al is dat nog niet ideaal. En ik verwacht nog wel elke nacht de telefoon te kunnen opladen. Maar mijn volgende telefoon moet in ieder geval geen kleinere accu hebben, of het toestel moet flink zuiniger zijn.
Dat had ik al geschreven ;)
yodeluxe schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:24:
[...]

Nu heb ik dat opgelost door een tweede accu, maar het nadeel is dan wel dat na het wisselen van de accu het vrij lang duurt voordat ik weer een gps fix heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:12
Mijn garmin is inmiddels ook de deur uit, en doe geocaching/wandelen/fietsen met de telefoon.
Kaartmateriaal (vector based kaarten in combinatie met Locus) en scherm is veel beter (slechter te zien in zon, dat wel).

Ik kom al aardig de dag ermee door als ik het scherm niet continu aanhou. Daarnaast voor de zekerheid een eenvoudige oplader voor 4 penlights, daarmee kan ik ongeveer 1,5 keer de batterij opladen.
GPS van mijn telefoon krijgt wat lastiger een fix, maar werkt daarna wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Momus schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:18:
Eeeh ja, eigenlijk wel ja. Zeker als ik op stap ga wil ik het mobiele internet (da's de hoofdreden dat ik overstap op een modern ding), en juist dan is een wallplug niet altijd beschikbaar. Een mobiele accu meeslepen is me teveel gedoe, ik wil juist op een mobiele manier online kunnen (denk backpacking, bus opzoeken, hotel vinden, inchecken etc), zonder extra ongein. Als gewicht, omvang etc me niet uitmaken neem ik wel een laptop mee.

Eigenlijk is het gek dat 'iedereen' nu geconditioneerd is om elke avond een micro-usb op te zoeken. M'n huidige foon trekt het anderhalve week zonder lader te zien, en dat vind ik dan weer normaal.

ps. over het GPS-stuk: voor algemeen routezoeken zijn telefoons prima, maar als je tot op de (paar) meter nauwkeurig wilt werken (denk geocaching ofzo) of onder bladerdak dan kan ik toch echt een losse GPS aanbevelen. TelefoonGPS wordt beter, maar niet zo snel.

tl;dr: ja ik wil een grotere accu. M2S dus :) (waarvan ik een paar dagen accuduur verwacht bij 'geen' gebruik)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Waarom koop je niet een gps device? Als je je telefoon verder niet tot amper gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
FreezeXJ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:05:
[...]

Eeeh ja, eigenlijk wel ja. Zeker als ik op stap ga wil ik het mobiele internet (da's de hoofdreden dat ik overstap op een modern ding), en juist dan is een wallplug niet altijd beschikbaar. Een mobiele accu meeslepen is me teveel gedoe, ik wil juist op een mobiele manier online kunnen (denk backpacking, bus opzoeken, hotel vinden, inchecken etc), zonder extra ongein. Als gewicht, omvang etc me niet uitmaken neem ik wel een laptop mee.

Eigenlijk is het gek dat 'iedereen' nu geconditioneerd is om elke avond een micro-usb op te zoeken. M'n huidige foon trekt het anderhalve week zonder lader te zien, en dat vind ik dan weer normaal.

ps. over het GPS-stuk: voor algemeen routezoeken zijn telefoons prima, maar als je tot op de (paar) meter nauwkeurig wilt werken (denk geocaching ofzo) of onder bladerdak dan kan ik toch echt een losse GPS aanbevelen. TelefoonGPS wordt beter, maar niet zo snel.

tl;dr: ja ik wil een grotere accu. M2S dus :) (waarvan ik een paar dagen accuduur verwacht bij 'geen' gebruik)
Ik denk niet dat een smartphone iets voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
FreezeXJ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:05:
[...]

Mijn Nokia 3320 deed dat ook! 8)7
Een smartphone koop je niet voor een lange accuduur.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:01:
[...]

Momus schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:30:
[...]

Ik denk niet dat een smartphone iets voor je is.
Jullie bevestigen zijn punt. We (ik ook) zijn gewend dat een telefoon 1 à 2 dagen mee gaat.
Dat is eigenlijk bizar, tuurlijk we kunnen nu veel meer met een telefoon, maar ik wil gewoon én én, dus internet en een week met mijn telefoon kunnen doen.

Feit is dat een nieuwe telefoon zonder gebruik te maken van internet/wifi/gps/etc nu ongeveer even lang mee gaat als een oude nokia. Dit is opzich al een hele prestatie, aangezien het scherm/de processor/etc natuurlijk veel meer vragen, maar toch, er mag wat mij betreft wel snel weer een grote stap gemaakt worden op accu gebied! Dus niet groter, maar beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

@Mitch: die heb ik dus al :)

@Momus en Quad: precies de reden dat ik smartphones en alle aanverwanten al jaren links laat liggen. Echter begint het gebrek aan mobiel internet me toch op te breken, vandaar dat deze holbewoner z'n licht weer eens opsteekt ;) Het lijkt er namelijk op dat de tijden aan het veranderen zijn, accuduur loopt alweer een tijdje op, dus ik had zo gehoopt... dat er een of andere Chinees inderdaad een lichtgewicht (of zuinige) processor aan een groooote accu gekoppeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Quad schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:01:
[...]

Nokia 3210!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The farmer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2021
Sinds kort heb ik een Zopo ZP 980. Ik heb de oude prepaid sim-kaart in slot 2 geplaatst. Als ik wil bellen geeft hij een roaming-waarschuwing: De SIM-kaart die u wilt gebruiken is bezig met roamen. Er is nu geen lokale SIM beschikbaar. Wilt u toch doorgaan?
Is het mogelijk roaming uit te schakelen (een lokale SIM beschikbaar te stellen) om hoge kosten te vermijden?
Ik heb nog geen micro SIM die ik in slot 1 kan plaatsen of is dat niet nodig om roaming uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

The farmer schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:36:
Ik heb nog geen micro SIM die ik in slot 1 kan plaatsen of is dat niet nodig om roaming uit te schakelen?
Ligt aan de provider...

http://klantenservice.tel...-er-een-r-in-mijn-scherm/

Sommige maken gebruik van een netwerk van een ander.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1 ... 72 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.