Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-01-2023

[Jiayu G3S] Levertijden en prijzen

Afbeeldingslocatie: http://pic.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/309d7dc39e373b178fdbbfcc3c9523fd/s/k/sku41872_2.jpg
  • CPU:
    • MTK6589 Quad Core 1.2GHz
    • GPU PowerVRTM SGX Series5 3D
    • Android 4.2.1
  • Memory:
    • 1GB RAM+ 4GB ROM
    • Up to (TF-Card), MAX support 32GB
  • Screen:
    • 4.5 inch HD IPS Capacitive Multitouch
    • 1280 X 720 pixels
    • Gorilla Glass 2
  • 3G Network:
    • WCDMA 850/1900/2100MHz
  • 2G Network:
    • 850/900/1800/1900
  • Audio:
    • 3.5MM headphone jack
    • Built in Microphone
  • Video:
    • 720P,AVI,MP4,FLV,3GP,MOV,ASF,MPEG,RMVB,etc.
  • Features and highlights:
    • Android 4.0
    • High Resolution 1280*720
    • Quad core processor
    • 802.11b/g
    • Bluetooth 2.x with EDR & A2DP
    • Built-in GPS & A-GPS
    • FM
    • 3.0MP front camera,8.0MP back camera
    • Supports recording of video
    • Gravity Sensor
    • Proximity Sensor
    • Light Sensor
    • Multi-touch
    • Dual SIM G+G W+G
    • 135 x 65 x 10.8 mm,121g
  • Camera:
    • 3.0MP front camera,8.0MP back camera BSI CMOS
    • LED flash, Auto-focus
  • Battery:
    • Built in Battery 2750mAh
- Wat zijn jullie ervaringen?

De prijs is rond $200, wat voor mijn mening een goeie prijs/kwaliteit is.

- Waar te koop?Op Marktplaats zijn er ook mensen die (hun of nieuw) toestel verkopen. Link

Voor ervaringen en discussie op dit toestel kan je terecht op [JiaYu G3S] Ervaringen en Discussie.

Ik vermoed dat je een backup kan maken met Mtk Droid Tools. Laatste versie 2.4.7 (Op website van xda-developers - laatst gecontroleerd op 3 juli 2013)

Graag jullie reacties en meningen over deze smartphone.

[ Voor 41% gewijzigd door blowk op 18-07-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 15:05
ik heb de Jiayu G3S nu een week in gebruikt.
hij bevalt me prima mooi scherm en mooi beeld en vooral hij is lekker snel.
De accu is groot genoeg maar loopt soms snel leeg (ik ga een andere rom proberen.
wat minder bevalt is het bereik van het toestel.
Dual sim heb ik nooit bereik op de simkaarten.
Als ik 1 simkaart gebruik heb ik wel bereik maar binnen in een gebouw kan ik fluiten naar bereik,
Ik heb apn aangepast en nu heb ik beter bereik maar nog niet helemaal top.
ik ga volgende week een andere rom proberen en kijken of het accu en bereik probleem verholpen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
Zijn er andere roms beschikbaar voor dit model?
Ik ga de komende weken even de tweede sim uitproberen en mijn bevindingen posten.

Wat betreft de accu. Hoelang doe je ermee en welke functies (wifi, BT, gps,...) staan aan?
Indien je het toestel 's avonds afzet is er de volgende dag 1% af. Ik vermoed dat het toestel niet volledig afgezet wordt en meer in sluimer modus wordt geplaatst. Je merkt het meteen wanneer je het toestel aanzet. In een kleine 10 seconden is het toestel gebruiksklaar...

[ Voor 38% gewijzigd door blowk op 09-07-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu sinds 2 weken en hij bevalt prima. Idd mooi helder scherm en snel, accu gaat bij mij zo'n 2 dagen mee bij gemiddeld gebruik, bereik is prima, gps lijkt ook prima, maar nog niet veel getest. Toestel is vanuit de fabriek geroot.

De standaard (Lewa) lancher vind ik trouwens niet mooi, gebruik nu apex launcher wat er naar mijn mening veel beter uitziet (vooral de iconen). Camera vind ik prima foto's maken.

Ik had 1 bugje: als ik een sms ontving kreeg ik de melding "berichten is gestopt" Het vervangen van de applicatie Mms.apk was de oplossing.

@dedoi: wat betreft het bereik, ik heb eens een jiayu G2 van iemand gehad die ook slecht bereik had, daar bleek dat de schroefjes van de behuizing allemaal loszaten, ook binnenin, waardoor bepaalde contactjes van de antenne elkaar niet goed raakten...... Mijn G3S heeft trouwens altijd prima bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:35
door welke mms.apk vervang je dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
ik heb um even opgegeschroefd en alles vast gedraaid even kijken of dit helpt de komende dagen :)
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:48:
Heb hem nu sinds 2 weken en hij bevalt prima. Idd mooi helder scherm en snel, accu gaat bij mij zo'n 2 dagen mee bij gemiddeld gebruik, bereik is prima, gps lijkt ook prima, maar nog niet veel getest. Toestel is vanuit de fabriek geroot.

De standaard (Lewa) lancher vind ik trouwens niet mooi, gebruik nu apex launcher wat er naar mijn mening veel beter uitziet (vooral de iconen). Camera vind ik prima foto's maken.

Ik had 1 bugje: als ik een sms ontving kreeg ik de melding "berichten is gestopt" Het vervangen van de applicatie Mms.apk was de oplossing.

@dedoi: wat betreft het bereik, ik heb eens een jiayu G2 van iemand gehad die ook slecht bereik had, daar bleek dat de schroefjes van de behuizing allemaal loszaten, ook binnenin, waardoor bepaalde contactjes van de antenne elkaar niet goed raakten...... Mijn G3S heeft trouwens altijd prima bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argon007 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:17:
door welke mms.apk vervang je dit dan?
http://speedy.sh/VSJFw/Mms.apk

Deze gebruik ik, is volgens mij iets minder uitgebreid, maar het ging mij erom dat de foutmelding weg is, en deze werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berendhoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 12:05
Ik heb de G3s nu zo'n 3-4 weken in bezit. Prima telefoon met mooi scherm. Batterij gaat makkelijk zo'n twee dagen mee bij gewoon gebruik. Heb dan 3g/wifi aanstaan maar wel in vliegtuigmode 's avonds.
Heb momenteel wel wat gps problemen maar er schijnen wel oplossingen voor te zijn die ik nog niet allemaal heb geprobeerd. Ook de lichtsensor moet ik nog even goed werkend krijgen. Geen ervaring met twee simkaarten en dan geen bereik.

Wat betreft software heb ik een tijdje Launcher pro gedraaid. De stock launcher vind ik niet mooi. Maar nu draai ik met veel plezier apex launcher. Echt een prima launcher en zeer customizable.
Ik heb nog geen custom rom gevonden voor deze telefoon. Zelf Cyanogenmod compilen gaat me iets teveel tijd kosten en dat heb ik niet nu. De roms op needrom heb ik niet geprobeerd maar zijn eigenlijk gewoon stock roms met heel klein beetje slimming. Ik kan momenteel niet eens clockworkmod installeren. Ook daar gaat het zelf bouwen me teveel tijd kosten.

Verder is hij heerlijk snel en maakt ook prima foto's.

[ Voor 11% gewijzigd door Berendhoo op 12-07-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
ik heb nog steeds problemen met bereik echt dramatisch ene keer vol bereik en de andere keer helemaal niks dan kan hij geen netwerk vinden :(

hebben julie een simkaart met een grote chip of met een nieuwe kleine chip ?

iemand een tip?

[ Voor 19% gewijzigd door dedoi op 14-07-2013 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berendhoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 12:05
dedoi schreef op zondag 14 juli 2013 @ 01:21:
ik heb nog steeds problemen met bereik echt dramatisch ene keer vol bereik en de andere keer helemaal niks dan kan hij geen netwerk vinden :(

hebben julie een simkaart met een grote chip of met een nieuwe kleine chip ?

iemand een tip?
Ik gebruik een grote chip in slot 1. Heb T-mobile als provider.
Ken wel iemand die zei dat zijn telefoongesprek wel eens uit viel met de G3s. Zal eens navragen. Misschien toch een productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
ik heb er nu een t-mobile kaart in zitten en het bereik is super me hi kaart valt nog steeds uit.
vanmiddag maar eens vragen wat ze kunnen doen voor me ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
Ik zal het ook eens bekijken. Ik heb nu 2 sim kaarten in beide slots. Met één heb ik vol bereik (Proximus) (sim kaart grote chip). Met de andere niet (sim kaart met kleine chip). Ik heb de sim kaarten ook omgewisseld en blijft een probleem met aanmelding op het netwerk. (het is me maar éénmaal gelukt voor 5min) Ik probeer de sim in een ander toestel uit om te zien of dit een probleem is met de sim of een instelling in android. Ik gebruik hier voor internet telenet king (België). Iemand een probleem met aanmelding netwerk op hetzelfde netwerk? Indien het lukt, welke instelling voor 3g gebruiken jullie?

Update (15/07/13 15:30)
Ik heb terug bereik. Ik zal de komende dagen nog enkele testen. Ik had deze middag gemaild naar Telenet. Ik weet niet of het hierdoor komt... Ik hou jullie op de hoogte.

[ Voor 14% gewijzigd door blowk op 15-07-2013 15:37 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
De voorbije dagen geen problemen meer gehad om beide sim's te gebruiken. Ik vermoed dat het wel te maken heeft met de sim grootte. Ik heb de sim er nog even uitgehaald en goed ingestopt. Zorg er zeker voor dat er een goed contact is.

@dedoi: heb je reeds contact gehad met me hi omtrent je simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
ja ik heb contact gehad met hi en ze hebben een nieuwe simkaart opgestuurd helaas was dit weer een simkaart met een kleine chip.....
morgen sturen ze een grotere op (zeggen ze)
hopelijk is dan het probleem opgelost want ik ben nu al een week bijna niet bereikbaar op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:41

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Dit is een levertijden topic. Ik kan me voorstellen dat er behoefte is om ervaringen met dit toestel te delen, maar dat hoort niet in dit topic thuis. Maak daar svp een ervaringen topic voor aan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
Voor ervaringen werd een [JiaYu G3S] Ervaringen en Discussie-topic aangemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door blowk op 18-07-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek73
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08 15:39
Ik heb deze telefoon besteld bij Banggood en ben na een kleine week gebruik zeer te spreken (vergeleken bij voorganger Wolfgang AT-AS43D2). Ik had op 3 Augustus besteld en op 20 Augustus ontvangen. Redelijke informatieverstrekking vanuit Banggood. Track n Trace van China naar Europa stokte, maar Banggood kon mij een (Duits) DHL trackingnumber geven. Geen Douane perikelen (geluk gehad?). Het meebestelde neplederen hoesje (á 12 USD) is een miskoop. Ik wil nu alsnog de siliconen variant bestellen. De telefoon heeft een 3000mAh batterij i.p.v. 2750 zoals de website suggereerde. So far so good. T.a.v. de standaard launcher (zie ook ervaringen), die heb ik ook vervangen, maar ben geen hard-core Android kenner, ik behelp me met b.v. Tweakers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Nu nog een aantal uurtjes in de aanbieding voor omgerekend €23,90 (op eigen risico natuurlijk)
Ik heb er al 1 besteld en ben benieuwd of ie ooit aankomt.
http://www.aliexpress.com...2-4-5-IPS/1016664275.html

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 14:01
Enthroned schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:50:
Nu nog een aantal uurtjes in de aanbieding voor omgerekend €23,90 (op eigen risico natuurlijk)
Ik heb er al 1 besteld en ben benieuwd of ie ooit aankomt.
http://www.aliexpress.com...2-4-5-IPS/1016664275.html
Dat is wel zwaar weinig, hoe komt zoiets nu 8)7
De site kent toch ook een garantie? Dan zou je ook nog weinig risico lopen. Alleen geen paypal, maar creditcard kent ook een vorm van garantie.

[ Voor 17% gewijzigd door Tonkey op 31-08-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 23:54

franssie

Save the albatross

Voor de prijs van een staatslot heb ik de gok maar genomen, had er toevallig ook eentje bij pandawill besteld maar die verzending schiet niet op dus die ga ik cancellen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Tonkey schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:17:
[...]

Dat is wel zwaar weinig, hoe komt zoiets nu 8)7
De site kent toch ook een garantie? Dan zou je ook nog weinig risico lopen. Alleen geen paypal, maar creditcard kent ook een vorm van garantie.
Heb pas geleden op aliexpress iets besteld wat niet binnen de door de shop opgegeven tijd werd geleverd, na enig tegenstribbelen had ik toch vrij snel m'n geld terug en een week later kwam ook de zending toch nog aan.
Je kunt bij aliexpress zelf een klacht indienen of je kan de shop erop aanspreken als iets niet in orde is dus wat dat aangaat is het goed geregeld daar.
Tenzij de shop plotseling van de aardbodem verdwijnt zal het niet zo heel snel mislopen.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Ik heb er even naar gekeken maar dat aanbod leek me echt te mooi om waar te zijn. Omdat ik de telefoon wel graag wil hebben net de T variant besteld bij merimobiles voor 138 Euro. Nu wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

We zullen het zien, ik krijg net 1 minuut geleden mijn track code van Aliexpress ... het lijkt nu wel aftellen tot sinterklaasavond!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
franssie schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:32:
We zullen het zien, ik krijg net 1 minuut geleden mijn track code van Aliexpress ... het lijkt nu wel aftellen tot sinterklaasavond!
Hier is hij ook al verzonden, heb alleen nog niet kunnen kijken hoeveel is afgehouden van de cc. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Op mijn VISA overzicht is ook nog niets te zien. We zullen het merken, al is het een refurbished apparaat - dan nog is het een betere deal dan welke ibood ook ;)
Want wat koop je nu bij de mediamarkt voor EUR25 aan smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 13:10
Het moet toch te mooi zijn om waar te zijn !

Ik kon de verleiding echter niet weerstaan. Voor deze prijs toch maar eens 1 besteld. Hij komt netjes in mijn overzicht van Aliexpress voor en wacht op verificatie van de creditcard betaling.

Toch spannend !

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:30

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

hier ook verzonden. ben benieuwd!

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n 31$ Jiayu is vandaag ook verzonden. Wel geen reply op mijn mailtje naar de verkoper tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 16:39

Garyu

WW

Helaas... :(
Sorry, this item is no longer available!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Maakt het verhaal nog enigsinds realistisch...
Volgens mij is alleen niet te tracken waar het is, ofwel paar weken afwachten!
franssie schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:24:
Op mijn VISA overzicht is ook nog niets te zien. We zullen het merken, al is het een refurbished apparaat - dan nog is het een betere deal dan welke ibood ook ;)
Want wat koop je nu bij de mediamarkt voor EUR25 aan smartphone?
Inmiddels is dat zichtbaar, er is bij mij € 24,39 ingehouden.

[ Voor 43% gewijzigd door Tonkey op 02-09-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Hier ook een tracking nummer ontvangen, met de opmerking erbij dat deze pas na 5 dagen bruikbaar is. Het wordt nu spannend. De laatste keer dat ik voor een te goedkope prijs een tablet bestelde via Ebay kreeg ik een "helende" armband.

Toen heb ik zonder veel problemen mijn geld terug ontvangen.

Wil degene die als eerste zijn zending binnen ontvangt even een berichtje plaatsen ?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Jiayu is een geval 'too good to be true' vrees ik.
De tracking nummer die ik heb gekregen is volgens mij fake: HKxxxxxxxxxxCN

En dan is er dit nog: http://community.aliexpre...4037-Is-this-85-sale-real

Cancellen gaat blijkbaar niet zonder akkoord van de verkoper.
Nu is nog de vraag om een chargeback te verkrijgen. Wacht ik tot het object aankomt? Of neem ik nu de nodige stappen op een terugbetaling aan te vragen aan BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Die tracking nummers uit China werken niet direct. Dat kan best een paar dagen duren voordat je er iets mee kunt.

Overigens zegt zo een tracking nummer alleen maar dat er "iets" onderweg is. Voor je het weet ben je eigenaar van een mooie "helende" armband ;-))

De verkoper is nog steeds actief op Aliexpress, Bij mijn vorige fake aankoop gooide de verkoper na een paar dagen de deur op slot en verdween van Ebay. Zolang de verkoper blijft verkopen ga ik nog geen claim in dienen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verwacht dat het niet pluis is, maar het is ook wel weer spannend !!!

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je hebt wel gelijk.

Van mijn vorige bestelling bij 3 verschillende stores zijn ondertussen 2/3 aangekomen, maar de Xiaomi screenprotector nog niet en die tracking nummer, hoewel het werkt, toont geen voortgang in tegenstelling tot de anderen.

Maar ik heb iets te snel fake geroepen, die HK staan voor de HK post en CN voor China, country of origin. Via Chinapost is het RB........CN bijvoorbeeld. Het is dus idd even met spanning afwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Het verdachte hierin is alleen dat het trackingnummer moet beginnen met een "R" en eindigen op "HK", het trackingnummer wat ik kreeg begint met "HK"en eindigt op "CN"

En nog iets: bij mijn tracking stond dat ie pas na 7 dagen te tracken was en bij iemand anders dat ie na 5 dagen te tracken was(maar dat was 2 dagen later), waarschijnlijk is die shop zaterdag dus plotseling verdwenen, maar ik zie het wel.
Kan mezelf er niet echt druk over maken want wist natuurlijk al dat het een risico was.

[ Voor 49% gewijzigd door Enthroned op 03-09-2013 17:11 ]

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Zou leuk zijn als we allemaal dezelfde code hebben ;) De mijne is (je kan er toch niet veel mee) HK355746867CN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
franssie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:23:
Zou leuk zijn als we allemaal dezelfde code hebben ;) De mijne is (je kan er toch niet veel mee) HK355746867CN
Nee, gelukkig is die van mij anders, dat geeft weer hoop :/

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Dan hebben ze iig die moeite genomen.
Enthroned schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:03:
<>
Kan mezelf er niet echt druk over maken want wist natuurlijk al dat het een risico was.
Ik ook; daarom maakte ik ook de vergelijking met een staatslot, de kans dat je iets wint is niet groot, maar win je wel iets dan heb je lol. uiteindelijk koop je een droom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Extra verdacht.

Op het gebruikte plaatje van de G3S staat een storenummer. Het storenummer van de verkopende partij is 115071.

Het nummer op het plaatje is van een andere store 609089 en daar hoort deze winkel bij: http://www.aliexpress.com/store/609089

Oei, die spanning !!!!

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Noppesnada schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:50:
Extra verdacht.

Op het gebruikte plaatje van de G3S staat een storenummer. Het storenummer van de verkopende partij is 115071.

Het nummer op het plaatje is van een andere store 609089 en daar hoort deze winkel bij: http://www.aliexpress.com/store/609089

Oei, die spanning !!!!

John
Dit bracht me op het idee die store die je noemt maar eens te mailen om te vragen of zij van het gebruik van die foto's met storenummer wisten, het antwoord ziet er niet erg hoopgevend uit :F :
That is wrong ,not from our store dear friend, please ask them refund for you , we already contact aliexpress, hope they will punish this store

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen alle documenten en forms klaargelegd en opgezocht om een frauduleuze transactie te melden bij BCC... Het ziet er niet positief uit en ik vraag me af wat er geleverd gaat worden, als er überhaupt iets verzonden werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medetweakers

Begin maar chargebacks aan te vragen bij jullie banken en credit card maatschappijen, want volgende is toch wel een bevestiging:

"SB SB SB Clients" dat staat eigenlijk voor 傻屄 傻屄 傻屄 Clients (uitgesproken als shabi, vandaar SB) en betekent gewoon Idiot/stupid clients.

Meer moet er niet over gezegd worden eh?
Dus, bel, mail, vul de formulieren in en zorg dat jullie je geld terugkrijgen.

Het was dus idd te mooi om waar te zijn.

• Tonkey
Gaat dat niet automatisch als je niet aangeeft dat je het ontvangen hebt?

Verwijderd

Wat hadden jullie dan gedacht ....

Wel interessant om te zien wat er dan WEL geleverd wordt

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:33:
Wat hadden jullie dan gedacht ....

Wel interessant om te zien wat er dan WEL geleverd wordt
Van de vrachtwagen gevallen of een refurbished unit? :3
Zoiets dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Iemand al een WERKEND tracking nummer ? De mijne blijft onbekend na een week. Heb nu maar een dispute geopend.

Ik vraag me af wat zo een seller er aan heeft om dit te doen. Zo te zien verkoopt deze zaak nog steeds items (tassen en schoenen). Als het net zoals bij ebay werkt wordt ze geroyeerd en is ze klaar op Aliexpress en is ze haar rating kwijt. Zou ze er op gokken dat een X-aantal mensen het geld niet retour halen ?

Zomaar een vraag.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een dispute geopend. En straf genoeg moet zij eerst die dispute aanvaarden. Ik reken erop dat ze niet reageert en ik het kan escaleren naar aliexpress. Voor een chargeback moet ik eerst mijn volgende uitgaven staat krijgen van bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 18:57
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:37:
Gisteren ook een dispute geopend. En straf genoeg moet zij eerst die dispute aanvaarden. Ik reken erop dat ze niet reageert en ik het kan escaleren naar aliexpress. Voor een chargeback moet ik eerst mijn volgende uitgaven staat krijgen van bcc.
Er lijken meer mensen een dispute geopende te hebben:
quote: AliExpress
Please note that the account of the AliExpress supplier: has been suspended. We have frozen all of your pending orders with this supplier for which you have already made payment. We will request the supplier to provide necessary evidence such as proof of shipment, and if necessary, relevant qualification certificates, within 3 days. If the supplier does not provide the evidence, AliExpress will close the order and refund the payment to you. At present, please be patient and wait for further instructions from us.

AliExpress is committed to the principle of good faith and the protection of the interests of both buyers and suppliers. The above-mentioned supplier was recently found to have unsafe trading activities. Therefore, to protect the interests of buyers, we have decided to suspend the account of the supplier.

AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:30

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

hier ook een berichtje van AliExpress dat mijn order bevroren is. jammer, had graag een telefoon van 23 euro gehad..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (nog) geen bericht gehad, maar de status is nu wel Frozen.
En zoals prein2 zegt... het zou leuk geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 18:26
Al iemand ervaring met de regeling vanaf 30 augustus van HK post i.v.m. het weigeren van zendingen waar lithium batterijen in zitten, zoals telefoons (zoals ik het begrijp)?
Heb een G3T besteld en loop daar nu tegenaan.

27-8: G3T besteld bij Antelife met HK post verzending ("24 uur")
2-9: bevestiging verzonden met HK post met tracknummer
7-9: nog geen status tracknummer, mail naar HK post verstuurd (ben een beetje ongeduldig ;))
10-9: mail van Antelife gekregen met de melding dat het per 4-9 via Signapore post verstuurd geworden is:
Hello my friend,

Your order #xxxx has been sent in Sep 4th by SG post , tracking number is RQxxxxxxxxxSG
please check it on www.singpost.com or http://www.quantiumaspac.com/qtracker/track.aspx ,
you will get your package about 20-40 days. Generally , it need 2 -3 days to updated in shipping website .
Please wait patiently . Because we received a notice from HongKong post that they released a new policy and will have a strict
check on packages with battery since Aug.30.
So all HK Post packages shipped from 1st to 5th of September will be transfer to Singapore post at HongKong directly.
We feel sorry for this news. We will inform you in first time if there is any further information.
You can check detailed information on HK post "Prohibitions and Accurate Completion of the Customs Declaration Form" published on Aug 30.
http://www.hongkongpost.h.../2013/20130830c/index.htm
Sorry again for this inconvenience and thanks for your understanding.
Have a nice day
Best regards
Nu heb ik een nieuwe track code van Signapore post dus, welke 2-3 dagen zou moeten duren voordat deze zichtbaar is, maar na 6 dagen nog steeds niet erop staat, zucht.

Ik ben benieuwd hoeveel problemen deze nieuwe regeling gaat geven en of andere maatschappijen dit ook overnemen.

Verwijderd

En we worden terugbetaald. Die scammer dacht even met ons geld te gaan lopen :')
Your order 60099361145398 has been closed

Dear ---,
Your Order No:60099361145398 has been closed because the supplier did not provide necessary evidence. The payment will be refunded to you within 7-10 days.

AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support.

Sincerely,
Alibaba Trust and Security Team
2013.09.11 23:10

This is an automated system email. Please do not reply to this email.

• Tonkey
Daarom durfde ik zo te bestellen daar, goede service vanuit ali. Inmiddels al een andere telefoon in bestelling staan.

Verwijderd

Tonkey schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:46:
Daarom durfde ik zo te bestellen daar, goede service vanuit ali. Inmiddels al een andere telefoon in bestelling staan.
Ook zo'n el cheapo?

• Tonkey
Haha dat niet, 120 euro (geen jiayu, een lenovo met 3500 mah accu)

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Tonkey schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:35:
[...]

Haha dat niet, 120 euro (geen jiayu, een lenovo met 3500 mah accu)
welke juist? ben een vervanger aan het zoeken van men gesneuvelde galaxy sIII (van de bank gevallen --> scherm gebarsten ...) maar wil er niet al te veel geld aan spenderen (150)

//update: had zelf wat meer moeite kunnen doen, ik vermoed dat je de P770 bedoelt? ziet er interessant uit!

[ Voor 12% gewijzigd door BeArt op 14-09-2013 15:34 ]

• Tonkey
Ja inderdaad! Krijg em volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capthook
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09-2022
Heb nu ook de Jiayu G3T besteld bij Antelife. Ben benieuwd of deze nog geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik zie op marktplats als je in het zoekveld jiayu g3t invult het toestel voor 185 euro aangeboden worden door een verkper genaamd Linda. Ik heb hier zelf de g4t besteld en zeer goede service gekregen. Voor deze rpisj kan je hem zo ongeveer net zo goed hier besteleln en dan krijg je ook nog de turboversie in plaats van de normale g3s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- edit: verkeerde topic -

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 07:42
capthook schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:58:
Heb nu ook de Jiayu G3T besteld bij Antelife. Ben benieuwd of deze nog geleverd wordt.
Als het goed is heb je de G3Tgekregen, ik wel namelijk na 3 weekjes. Was helaas 44 euro aan invoerrechten kwijt. Dus 185 euro in totaal. Wel gelijk die Chinese meuk eraf gehaald (super user staat er standaard op), met Root App remover was de telefoon na 5min Chinees vrij >:) Mocht iemand hem willen hebben, voor 190 mag je hem komen halen in Eindhoven (2dagen oud). Vanwege dual sim gekocht voor het backpacken maar wil een kleinere dual sim. Dit werkt trouwens perfect, getest met werk en privé sim.

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 30-09-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:01
25-9-2013 JIayu G3T besteld bij Antelife voor USD 180 +USD 25 accessoires (extra batterij, zo'n cradle om te laden en een paar hoesjes). Met een coupon van USD 5 was ik USD 200 kwijt.
25-9-2013 Betaald via PayPal, ik moest EUR 153 betalen. Vreemd genoeg ontving ik de bestelbevestiging van Antelfie niet op het emailadres dat ik had gebruikt voor de registratie van mijn account maar op het account dat ik gebruik voor PayPal.
28-9-2013 Shipping confirmation ontvangen van Antelife.
2-10-2013 Omdat Singapore Post het trackingnumer niet kende, een email gestuurd naar Antelife. Kreeg een geautomatiseerde email terug dat er een national holiday was in China van 30/9 t/m 7/10.
7-10-2013 Antelife antwoord dat ze Singapore Post gecontacteerd hebben en dat het nummer klopt: ik moet gewoon even geduld hebben.
10-10-2013 Eindelijk geeft Singapore Post thuis maar helaas niet met de melding die ik had verwacht: 3/10/2013 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article).
13-10-2013 Status wijzigt naar :Despatched to overseas (Country code: NL).
22-10-2013 Status wijzigd naar: Arrived at overseas (Country code: NL)
30-10-2013 Nog niets ontvangen. Ik las ergens op internet dat je een PostNL trackingcode kon aanvragen voor buitenlandse paketten, dus heb ik de klantenservice gebeld. Die wisten mij te vertellen dat er een informatieformulier naar mij onderweg was i.v.m. inklaring. Thuis gekomen lag er zowaar een enveloppe met twee formulieren, waarvan één formulier voor een pakket met een tracking code die ik niet kende. Allebei Singpore Post.
1-11-2013 PostNL bevestigd dat ze de formulieren ontvangen hebben en dat ik nu vier werkdagen geduld moet hebben.
6-11-2013 Telefoon is bezorgd. Ik moest EUR 23 bijbetalen. Tweede pakket nog onderweg.
7-11-2013 Tweede pakket is ook bezorgd maar helaas niet bij mij. Naam en handtekening die op internet bij dit pakket staan geregistreerd ken ik niet. De vaste postbode (ik woon in een dorp) weet nergens van. PostNL gebeld, ze gaan een onderzoek instellen. Ik ben benieuwd.
9-11-2013 Telefoon bleek al geroot. Probeerde met het Flash programma om CWM erop geïnstalleerd te krijgen maar programma herkent de telefoon niet op twee verschillende W7 computers. W7 probeert iets te installeren maar kan geen drivers vinden, ik kan niets aanvinken om handmatig naar drivers te zoeken. Apparaatbeheer laat geen onbekend device zien.
Op een W8 computer wordt de G3T wel herkend maar helaas niet door het Flash programma. Uiteindelijk CWM geinstalleerd via Mobile UncleTools. Dat werkte perfect. (wel ondersteboven) Vervolgens enkele roms uitgeprobeerd. GPS wil binnen niet erg lukken, diverse dingen geprobeerd, later TomTom geprobeerd, werkt perfect. Tevens case in flip cover hoesje geplakt met superlijn (die lijmstrook in het hoesje leek mij onvoldoende), ik denk dat dit het wel gaat houden. (Voordeel van een Samsung telefoon is wel de uitgebreide beschikbaarheid van goede hoesjes met stevige bescherming.)

Jiayu G3T is inmiddels USD 160 (EUR 120) bij Fastcardtech.com met free shipping, mijns inziens een koopje voor zo'n telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Aziona op 12-11-2013 09:33 . Reden: Nog lagere prijs gezien. ]

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanochtend vroeg een Jiayu g3t besteld bij Banggood, en mijn bestelling was om half twaalf de deur uit. Nu hopen dat de post net zo snel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 14:13
Vandaag bij pandawill de G3 voor ~94 euro :) .
De site is wel heel erg traag vandaar hier een google cache link:
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Of als de site weer bereikbaar is:
http://www.pandawill.com/...tock/index/cat/1/group/8/

Oeps.. er is al een andere thread voor de G3.

[ Voor 5% gewijzigd door perryp op 16-01-2014 10:21 ]

Pagina: 1