Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:13:
[...]

Je punt is duidelijk, maar je toon mag wel veranderen. Beetje onnodig om zo te reageren. En de specs zijn hetzelfde als de G3T op de screensize na. Dus BETER zijn ze niet.
Waar lees je mijn toon?
Verder zijn de specs ook niet hetzelfde. De G4 heeft een betere camera, betere batterij, wel gorilla glass en vooral een betere bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:13:
[...]

Je punt is duidelijk, maar je toon mag wel veranderen. Beetje onnodig om zo te reageren. En de specs zijn hetzelfde als de G3T op de screensize na. Dus BETER zijn ze niet.
Wat dacht je van de camera? en de Accu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:22:
[...]

Waar lees je mijn toon?
Verder zijn de specs ook niet hetzelfde. De G4 heeft een betere camera, betere batterij, wel gorilla glass en vooral een betere bouwkwaliteit.
G3T heeft wel Gorilla Glass en de rest van de specs snap ik. Maar de processor is het zelfde.
En zeggen dat ik niet heb gezocht vind ik vervelend, aangezien ik de afgelopen 4 dagen overal aan het zoeken en aan het vergelijken ben. Je reactie vond ik wat kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiHouMa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2017
Momus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:46:
[...]

De G4T heeft een T processor, 1,5 Ghz dus.

En blijkbaar heb je niet gezocht. Eerste webshop waar ik kijk: http://www.antelife.com/j...b-thin-battery-black.html
http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20130819102547
Ik dacht keuze genoeg. :) Ik heb een review gelezen waar de G4S de GPS minder was, ZDNet.com. Mogelijk aangepast bij de G4St.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:30:
[...]

G3T heeft wel Gorilla Glass en de rest van de specs snap ik. Maar de processor is het zelfde.
En zeggen dat ik niet heb gezocht vind ik vervelend, aangezien ik de afgelopen 4 dagen overal aan het zoeken en aan het vergelijken ben. Je reactie vond ik wat kort door de bocht.
Helaas geen Gorilla Glass...

http://www.chinasmartphon...nd-jiayu-g4t-t-for-turbo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Goed, wellicht wel. Maar de specs zijn niet hetzelfde. Dat de processor hetzelfde is, soit. Maar de G4 is een beter gebouwd toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:15:
[...]

Goed, wellicht wel. Maar de specs zijn niet hetzelfde. Dat de processor hetzelfde is, soit. Maar de G4 is een beter gebouwd toestel.
d'accord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:59
En een relevant verschil tussen de G3 en de G4 is het feit dat de G4 een groter scherm, maar een kleinere behuizing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Saiya schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:29:
[...]
Zou je kunnen kijken of de GPS het doet en hoe lang de batterij meegaat gezien de lage mah?
Zit zelf te twijfelen over de THL w100 en de Cubot GT99 aangezien ze voor vergelijkbare prijzen weggaan en de specs ook dicht bij elkaar liggen.
Dit weekend getest.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2emoizl.jpg

Sorry voor de volume balk, dat zie ik nu achteraf pas.
Zelfde goede ervaring als displaciamento. Eerste fix in een rijdende auto duurde ongeveer 30 sec, daarna werkte google navigatie perfect. Mijn SGS2 met TomTom kreeg pas een fix na enkele minuten.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 12:21
ivo001 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:16:
[...]

In plaats van schermmaat kan je beter de toestelmaten vergelijken.

De GT99 is prima denk, je kan ook naar de FAEA F1 kijken.
Overigens is de Jiayu G4 met zijn 4,7" scherm door smalle randen even lang en breed als de GT99.
Bedankt voor de tip ivm de schermmaat, ik had daar even niet aan gedacht! Nu maar even verder bekijken wat ik over die G4(T) kan vinden, en een paar voorbeelden van foto's zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
partyondude schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:28:
Het lijkt me sterk dat GPS op de G3S wel goed werkt, aangezien die telefoon een Mediatek chip heeft. Die chips scoren over het algemeen (onregel)matig bij het navigeren. Mijn iOcean is daar in ieder geval niet voor te gebruiken.
Misschien heb ik een top-exemplaar, maar zelfs binnenshuis heb ik superontvangst met GPS.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 16:50
ivo001 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:31:
Volgende week is er in de Pandawill Happy Hour een THL Monkey King met 50% korting.
Lijkt me een hele strakke deal of niet?
Ziet er zeker erg goed uit, maar de kans is klein dat je hem voor die prijs krijgt. Al zal ik het ook proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
NiHouMa schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:02:
China Phone Review kan men de laatste Chinese smartphone vinden met volledige beschrijving.

Derhalve doe ik wat nieuwsgaring betreft mijn kennis op bij CPR
Alleen klopt er niets van deze site. Zo staan er reviews van telefoons die alleen nog op de tekentafel liggen. En dan hebben ze de specs nog niet eens correct (kijk maar bij de "review" van de JiaYu S1, het was altijd al de bedoeling dat er een Qualcomm SOC in zou komen, maar deze reviewer maakt er een Mediatek van).

Die site heeft voor mij allang afgedaan en heeft er alle schijn van dat het van (een personeelslid van) Fastcardtech is. Helemaal als de eigenaar van de site ook nog eens vragen gaat beantwoorden over voorraad en dergelijke. Puur een reclamesite dus.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yodeluxe schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:18:
[...]

Alleen klopt er niets van deze site. Zo staan er reviews van telefoons die alleen nog op de tekentafel liggen. En dan hebben ze de specs nog niet eens correct (kijk maar bij de "review" van de JiaYu S1, het was altijd al de bedoeling dat er een Qualcomm SOC in zou komen, maar deze reviewer maakt er een Mediatek van).

Die site heeft voor mij allang afgedaan en heeft er alle schijn van dat het van (een personeelslid van) Fastcardtech is. Helemaal als de eigenaar van de site ook nog eens vragen gaat beantwoorden over voorraad en dergelijke. Puur een reclamesite dus.
Het ligt er wel heel dik bovenop dat het onderdeel is van Fastcardtech, zulke sites copypasten gewoon wat informatie, geven linkjes naar een shop en noemen zichzelf review sites. Waardeloze troep is het.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38
Tsurany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:25:
[...]

Het ligt er wel heel dik bovenop dat het onderdeel is van Fastcardtech, zulke sites copypasten gewoon wat informatie, geven linkjes naar een shop en noemen zichzelf review sites. Waardeloze troep is het.
Maak het deaud :Y

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heeft iemand ervaringen met de THL W9? De specs en de prijs zien er goed uit, maar hoe zit het met netwerkondersteuning etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vintage88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-05 21:17
NiHouMa schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:56:
[...]

Ziet er goed uit maar ik ben huiverig voor 'pre-orders'. Het is niet zeker wanneer deze op de markt komt, ze kunnen de specs nog wijzigen.
Ik zou dan nog even geduld opbrengen tot deze werkelijk op de markt is.
edited

[ Voor 22% gewijzigd door vintage88 op 20-08-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vintage88
Mijn gsm is vandaag verzonden van het tussenstation in Zweden...
Zou dat nog lang duren eer het in belgie arriveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
vintage88 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:36:
Mijn gsm is vandaag verzonden van het tussenstation in Zweden...
Zou dat nog lang duren eer het in belgie arriveerd?
1. Hoe zouden wij dat in godesnaam moeten weten?
2. Verkeerde topic -> \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Volgens mij hebben ze de Dual SIM "Contact binding" feature niet geïmplementeerd :/

Zie filmpje vanaf 2:50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vintage88
FlowDesign schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

1. Hoe zouden wij dat in godesnaam moeten weten?
2. Verkeerde topic -> \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
1.Omdat jullie allemaal al eens een gsm besteld hebben ,dus zou je toch kunnen inschatten hoelang jullie nog moeten wachten hebben eer de gsm geleverd was...
2.Verkeerde topic. Hier heb je wel gelijk in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
vintage88 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:51:
[...]

1.Omdat jullie allemaal al eens een gsm besteld hebben ,dus zou je toch kunnen inschatten hoelang jullie nog moeten wachten hebben eer de gsm geleverd was...
Ja, maar niet van Zweden naar België 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 19:02
Jammer van het OGS scherm. Of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

"I just bought 'Huawei Ascend G700 Dual Sim MTK6589 Quad Core 1.2GHz 5.0 inch 720p Android4.2 2GB RAM Dual Cam' on MeriMobiles.com"
Ik heb de knoop doorgehakt ;) Komt met DHL Express, Ik zal jullie updaten over mijn bevindingen qua GPS. Eens even uitvogelen hoe ik die 3x3 Huawei garantie krijg.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Freekers schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:12:
"I just bought 'Huawei Ascend G700 Dual Sim MTK6589 Quad Core 1.2GHz 5.0 inch 720p Android4.2 2GB RAM Dual Cam' on MeriMobiles.com"
Ik heb de knoop doorgehakt ;) Komt met DHL Express, Ik zal jullie updaten over mijn bevindingen qua GPS. Eens even uitvogelen hoe ik die 3x3 Huawei garantie krijg.
Zou leuk zijn, bedankt alvast, ik ben meer en meer benieuw of ze het waar kunne maken om samsung wat concurentie te bieden, hoewel ik persoonlijk denk dat er meer en meer mensen naar china kijken voor hun mobieltjes.

Heb daarstraks nog een discussie gehad met iemand die dacht dat hij een kenner was, hij zou men FAEA F1 mee genomen hebben voor 200 euro, puur op de looks beoordeeld, tot ik hem omdraaide, wa merk is da???????

Verder hieronder een korte samenvatting wat ik van dit toestel vind (ik vergelijk hem met men ervaring van men vorig toestel welke iets duurder was, een Zopo C2):

Scherm is fantastisch qua kleuren en helderheid, gps vind onmiddelijk een hoop sattelieten, maar hij locked niet snel, duurt de eerste keer smorgens altijd een minuut of 2 wat me persoonlijk wel dik tegenvalt van een qualcomm chip.
Verder heb ik enkele vastlopers gehad tijdens het navigeren, dus moet nog uitzoeken of dit aan de software of de hardware ligt (denk eerder het eerste)

Android op zich is mooi stonden 2 chinese app's op die ik er dadelijk af gewerkt hebt.
Rooten kan je hier vinden in de Faea F1 topic,

Batterijduur is naar mijn mening ook niet zoals het hoort te zijn, 2000mah op een 4.5 inch schermpje met de hele dag beginnend van 8u enkel edge aan (2g only), hele dag bluetooth headset op en tussendoor wat navigeren, dan mag hij omstreeks 17h terug aan de lader

Warmte is zoals elke qualcomm die ik al gehad heb, hij word warm ter hoogte van de camera, als ik wat surf en daarna bv youtube ofzo bekijk voel je hem warm worden.
De Cover aan de achterzijde zit goed vast, eens je hem verwijderd voel je ook dat de toetsen een iets lagere kwaliteit hebben dan de grotere merken.
Dual sim menu is iets minder uitgebreid als die van MTK toestelletjes, ergens ook niet optimaal vind ik voor bv in de wagen, je kan geen standaard sim aanduiden waar je de voorkeur aan geeft, daarentegen kan je wel per sim een andere beltoon kiezen, wat voor mij persoonlijk wel makkelijker is, op die manier weet ik of men werk belt of men prive sim ;)

Als je dit toestel zou vergelijken met een hedendaagse Samsung Galaxy S2 ofzo ga jer er naar mijn mening nog steeds op vooruit, maar voor heavy duty work zou ik hem niet adviseren, gewoon puur voor de batterijduur en de stevigheid van de toetsen enzo.

De gsm is bedoelt voor men vriendin, daar is hij perfect voor geschikt, wat whatsappen, hier en daar een sms en wat telefoneren, daar is ie meer als voldoende voor.
Geen vertragingen tijdens het navigeren door de menu's enzo, een mooie breathing light home knop, en best een mooie afwerking.

voor 150 euro was hij geshipt van mixeshop via dhl, ik had hem op 7 werkdagen, geen extra kosten, met de gewoonlijke extra's zoals een hoesje dat direct stuk was, kabeltjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ook hier een nieuwsgierig aagje die graag verneemt hoe je ervaringen zijn met de Huawei G700! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Lord_Dain schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Jammer van het OGS scherm. Of juist niet?
OGS is juist mooier. Zorgt ervoor dat de glasplaat en het IPS scherm "in elkaar zitten". Zo heb je geen luchtlaag en dus ook minder reflecties -> beter afleesbaar in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
D-TECH schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:28:
[...]

OGS is juist mooier. Zorgt ervoor dat de glasplaat en het IPS scherm "in elkaar zitten". Zo heb je geen luchtlaag en dus ook minder reflecties -> beter afleesbaar in de zon.
Maar de nieuwe Oppo heeft dus geen OGS.. dus lijkt me een gevalletje jammer. Flauw dat ze dat wel naar buiten hebben gebruikt voor de hype. Ik vind hem trouwens best duur geprijsd als je kijkt naar de hardware, specs en wat je ervoor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Cool! Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen. Met name mbt Flitsmeister (gps stabiliteit) en hoe de Dual SIM functionaliteit is geïmplementeerd, met name contact binding.

Hoeveel moest je overigens betalen incl. verzendkosten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze dual sim op pandawill tegen, nu tegen een actie prijs van 60 euro:
http://www.pandawill.com/...ch-ips-screen-p78486.html

Ik heb er geen hoge ambities mee, hoef niet te gamen of de gps te gebruiken. Hoogstens vraag ik me af of die 512 ram wel genoeg zijn voor Android 4.0. Is ook de processor snel genoeg om verder alles vloeiend te laten verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:28:

Ik heb er geen hoge ambities mee, hoef niet te gamen of de gps te gebruiken. Hoogstens vraag ik me af of die 512 ram wel genoeg zijn voor Android 4.0. Is ook de processor snel genoeg om verder alles vloeiend te laten verlopen?
60 euro is natuurlijk een niet al te groot budget; verwacht er dan niet te veel van.
Over het algemeen is het in China voor een kleiner budget beter toeven dan toestellen die je in Nederland kunt kopen, en dat geldt ook voor dit toestel.
In Nederland zul je geen dualcore-android smartphone kunnen kopen; dan blijft het bij een goedkope singlecore.
Dus: je kunt er mee bellen, smsen, whatsappen en appa installeren, voor een leuke prijs. Maar verwacht geen galaxy S4.(al heeft die ook moeite om alles vloeiend weer te geven schijnt het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Lord_Dain schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:23:
Ook hier een nieuwsgierig aagje die graag verneemt hoe je ervaringen zijn met de Huawei G700! >:)
Ik heb lang getwijfeld (ca 2 weken) of ik hem zou aanschaffen. Vandaag misschien een beetje impulsief de knoop doorgehakt, maar hopelijk heb ik er geen spijt van ;) Mijn huidige telefoon (Samsung Galaxy Note) heeft simpelweg te weinig RAM en CPU kracht. Als ik Spotify open heb, worden bijna alle achtergrond apps gesloten, erg irritant. Zeker Dolphin Browser duurt lang om op te starten, hopenlijk is dat met de G700 met z'n 2GB RAM niet zo.
FlowDesign schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:17:
Hoeveel moest je overigens betalen incl. verzendkosten? :)
Grand Total: $281.21 USD = 209.536 EUR
Dat is inclusief DHL, screen protector en protective case.
Tip: Gebruik kortingscode 'moe' voor 4% korting (in mijn geval bijna 11 dollar)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:38:
[...]

Ik heb lang getwijfeld (ca 2 weken) of ik hem zou aanschaffen. Vandaag misschien een beetje impulsief de knoop doorgehakt, maar hopelijk heb ik er geen spijt van ;) Mijn huidige telefoon (Samsung Galaxy Note) heeft simpelweg te weinig RAM en CPU kracht. Als ik Spotify open heb, worden bijna alle achtergrond apps gesloten, erg irritant. Zeker Dolphin Browser duurt lang om op te starten, hopenlijk is dat met de G700 met z'n 2GB RAM niet zo.

[...]

Grand Total: $281.21 USD = 209.536 EUR
Dat is inclusief DHL, screen protector en protective case.
Tip: Gebruik kortingscode 'moe' voor 4% korting (in mijn geval bijna 11 dollar)
Ik kan je verzekeren dat elke MTK6589 daar allemaal echt geen moeite mee heeft :)

Nette prijs ook. Hier in Nederland kost ie al gauw 279 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

FlowDesign schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:44:
Nette prijs ook. Hier in Nederland kost ie al gauw 279 euro.
lol, ik zie nu pas dat de PDAShop hem ook op de site heeft staan voor 279 euro, alhoewel nog niet op voorraad (http://www.pdashop.nl/pro...ei-ascend-g700-zwart.html)
Er komen nog douane kosten bij, zullen ca 25 euro bedragen, zit je op zo'n 235 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021

Heeft geen Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flash gapps.zip en je hebt wel de playstore, dat is niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Freekers schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:31:
[...]

lol, ik zie nu pas dat de PDAShop hem ook op de site heeft staan voor 279 euro, alhoewel nog niet op voorraad (http://www.pdashop.nl/pro...ei-ascend-g700-zwart.html)
Er komen nog douane kosten bij, zullen ca 25 euro bedragen, zit je op zo'n 235 euro :)
Uhm... 21% BTW over €209 = €44,-
Plus dat DHL wellicht ook nog wat extra aanrekent zoals PostNL bijv. €13 plus BTW rekent.
Dan kom je op €266,- uit als je "pech" hebt.

Dan is bestellen bij PDAshop misschien niet zo'n slechte deal :-(

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 21-08-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 21:46
FlowDesign schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:46:
[...]

Plus dat DHL wellicht ook nog wat extra aanrekent zoals PostNL bijv. €13 plus BTW rekent.

DHL rekent meestal voor pakketen tot 1 Kg 29 euro.
Voor de rest komt er niks bij. Tenzij je een heleboel telefoons in een doosje hebt zitten denk ik.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
alaintje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:56:
[...]

DHL rekent meestal voor pakketen tot 1 Kg 29 euro.
Voor de rest komt er niks bij. Tenzij je een heleboel telefoons in een doosje hebt zitten denk ik.
Wel apart, als er nou bijvoorbeeld iets van 1000 euro inzit, dan betaal je geen btw?

Evengoed kom je dan nog steeds op bijna 240 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

FlowDesign schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:46:
[...]

Maar die Chinezen zijn ook niet gek en willen klandizie. Die weten dus ook dat er nog heffing overheen komt dus zetten meestal een lager, maar nog steeds aannemlijk bedrag, op de doos.
We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
*weg* telefoons verhandelen is hier niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 21-08-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Lees aub de topicwaarschuwing. Discussies over prijzen, winkels en dergelijke zaken zijn hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:27:
*weg* telefoons verhandelen is hier niet de bedoeling.
Commentaar mag hier: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 21-08-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb voor een familielid een toestel met vergelijkbare specs bemachtigd: een Jiayu G2. Zelfde CPU, zelde hoeveelheid ram en zelfde resolutie maar dan 1/2 jaar geleden. Afgezien van de wat matige camera een toestel dat echt prima meekomt. Een volwaardige smartphone voor een habbekrats. Kan niet misgaan voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
SwiftKey keyboard is momenteel in de aanbieding voor half geld :)

FlowDesign schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:17:
SwiftKey keyboard is momenteel in de aanbieding voor half geld :)
Een beetje offtopic, vind je ook niet? :o :+

• FlowDesign
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:20:
[...]

Een beetje offtopic, vind je ook niet? :o :+
Misschien moet het maar weggemod worden :P

Maar nee, het is voor iedereen die een Chinese smartphone heeft gekocht waar een keyboard zonder Nederlands woordenboek op zit :)

• EJ_V
  • Laatst online: 17-09 10:12
Ben mezelf sinds kort wat aan het verdiepen in Chinese phones, geweldig leerzaam topic!

Wat ik eigenlijk wil weten is of ik Android 4.3 kan verwachten op bestaande phones als de Lenovo A830 (staat nu 4.2 op als ik bij diverse shops kijk).

Waar kan ik het best zoeken, als ik zulke informatie wil hebben?
EJ_V schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:52:
Ben mezelf sinds kort wat aan het verdiepen in Chinese phones, geweldig leerzaam topic!

Wat ik eigenlijk wil weten is of ik Android 4.3 kan verwachten op bestaande phones als de Lenovo A830 (staat nu 4.2 op als ik bij diverse shops kijk).

Waar kan ik het best zoeken, als ik zulke informatie wil hebben?
Daar kan je lastig op zoeken. De enige manier om te weten dat Android 4.3 komt is als een fabrikant expliciet aangeeft Android 4.3 uit te brengen voor deze telefoons. Ik kan je alvast zeggen dat vrijwel geen enkele fabrikant dat gaat doen, die brengen wel een nieuwe telefoon uit met Android 4.3, dat levert meer geld op.

Tsurany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:00:
[...]

Daar kan je lastig op zoeken. De enige manier om te weten dat Android 4.3 komt is als een fabrikant expliciet aangeeft Android 4.3 uit te brengen voor deze telefoons. Ik kan je alvast zeggen dat vrijwel geen enkele fabrikant dat gaat doen, die brengen wel een nieuwe telefoon uit met Android 4.3, dat levert meer geld op.
Misschien komt 4.3 naar de mt6589-generatie, maar zekerheid is er niet.
Dan kun je beter wachten op de volgende generatie die standaard 4.3/5.0 draait en die is weer niet zeker van een update naar 5.0/5.1 enz...

• EJ_V
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Dan kun je beter wachten op de volgende generatie die standaard 4.3/5.0 draait en die is weer niet zeker van een update naar 5.0/5.1 enz...
Denk ook dat ik dat ga doen, aangezien ik niet echt op de WIFI/GPS problemen van de (meeste) MTK6589 phones zit te wachten.

• Dinny
  • Laatst online: 30-05 10:01
bigfoot1942 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:56:
MTK staat niet bekend om zijn goede GPS, je hebt hierbij minimaal A-GPS nodig om binnen enig acceptabele tijd een fix te krijgen, evenals recente EPO data.
Ik heb de cubot M6589 binnen, en alles werkt prima, maar gps is inderdaad een issue.

maar bij locatietoegang, kan ik alleen maar GPS aanvinken, niets over A-GPS of EPO en zo.
weet jij hoe ik die extra apps, erbij kan krijgen ?
ik heb mijn toestel geroot :D

ik dacht dat android 4.2.1 standaard al die extra features zouden hebben, maar blijkbaar niet :s

Verwijderd

Dinny schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:10:
[...]

Ik heb de cubot M6589 binnen, en alles werkt prima, maar gps is inderdaad een issue.

maar bij locatietoegang, kan ik alleen maar GPS aanvinken, niets over A-GPS of EPO en zo.
weet jij hoe ik die extra apps, erbij kan krijgen ?

ik dacht dat android 4.2.1 standaard al die extra features zouden hebben, maar blijkbaar niet :s
Je moet niet aanvinken, maar er op klikken om in het menu te komen :)
EJ_V schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:08:
[...]

Denk ook dat ik dat ga doen, aangezien ik niet echt op de WIFI/GPS problemen van de (meeste) MTK6589 phones zit te wachten.
WiFi valt reuze mee; ik heb zlef een fix uitgebracht in mijn custom rom, en het lijkt erop dat iOcean ook verbeteringen heeft doorgevoerd, want in de laatste firmware is het bereik van WiFi flink verbeterd; daar waar je eerder merkte dat het bereik net een fractie te klein was, doet ie het nu prima,

GPS blijft een hekel punt en zekerheid dat het in de volgende generatie wel goed werkt is er dan ook niet, aangezien je toch vrij snel bij een Mediatek soc uit zult komen. Overigens zijn de berichten heel verschillend: de ene gebruiker krijgt nooit een fix, zelfs niet na het uitvoeren zowel softwarematig als hardwarematige aanpassingen; de ander hoeft helemaal niks aan te passen om een goede, bruikbare fix te krijgen.
Het lijkt al wel beter dan de jiayu G3-generatie, maar GPS blijft een hekel punt op de mt6589.
Zoals ik hierboven al aangeef is dat met WiFi niet het geval.

• EJ_V
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:32:
[...]

WiFi valt reuze mee; ik heb zlef een fix uitgebracht in mijn custom rom, en het lijkt erop dat iOcean ook verbeteringen heeft doorgevoerd, want in de laatste firmware is het bereik van WiFi flink verbeterd; daar waar je eerder merkte dat het bereik net een fractie te klein was, doet ie het nu prima,

GPS blijft een hekel punt en zekerheid dat het in de volgende generatie wel goed werkt is er dan ook niet, aangezien je toch vrij snel bij een Mediatek soc uit zult komen. Overigens zijn de berichten heel verschillend: de ene gebruiker krijgt nooit een fix, zelfs niet na het uitvoeren zowel softwarematig als hardwarematige aanpassingen; de ander hoeft helemaal niks aan te passen om een goede, bruikbare fix te krijgen.
Het lijkt al wel beter dan de jiayu G3-generatie, maar GPS blijft een hekel punt op de mt6589.
Zoals ik hierboven al aangeef is dat met WiFi niet het geval.
Zou de MT6589T minder bugs hebben dan de MT6589, of is het enige verschil daar echt de kloksnelheid?
EJ_V schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

Zou de MT6589T minder bugs hebben dan de MT6589, of is het enige verschil daar echt de kloksnelheid?
Voor zover ik weet is inderdaad enkel de snelheid aangepast, verder volledig dezelfde SoC.

EJ_V schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

Nee, exact hetzelfde. Het is een mt6589T die alleen wat hoger geclockt is.
Firmwares voor mt6589 en mt6589t modellen zijn namelijk exact hetzelfde.

Al kun je niet echt spreken van 'bugs' in een soc, want ik vermoed dat de gps problemen meer te maken hebben met de goedkope gps antennes die fabrikanten gebruiken om de kosten van de telefoons te drukken.
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:13:
[...]

Nee, exact hetzelfde. Het is een mt6589T die alleen wat hoger geclockt is.
Firmwares voor mt6589 en mt6589t modellen zijn namelijk exact hetzelfde.

Al kun je niet echt spreken van 'bugs' in een soc, want ik vermoed dat de gps problemen meer te maken hebben met de goedkope gps antennes die fabrikanten gebruiken om de kosten van de telefoons te drukken.
Het is dan wel opvallend dat elke fabrikant slechte GPS antennes levert terwijl WiFi en 3G een stuk minder issues opleveren.
Ik blijf het lastig vinden, er zijn een paar telefoons die gemiddeld een betere GPS ontvangst hebben maar geen enkele serie die een prima ontvangst heeft.

Tsurany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:18:
[...]

Het is dan wel opvallend dat elke fabrikant slechte GPS antennes levert terwijl WiFi en 3G een stuk minder issues opleveren.
Ik blijf het lastig vinden, er zijn een paar telefoons die gemiddeld een betere GPS ontvangst hebben maar geen enkele serie die een prima ontvangst heeft.
Mediatek is maker van gps apparatuur.
Verschillende iOcean gebruikers krijgen of nu al een fix met een ROM die gps instellingen automatisch op nederland heeft ingesteld, of met het ''verlengen'' van de gps antenne.
en sommige gebruikers helemaal niet.

er is geen pijl uit te trekken danwel de conclusie te maken dat GPS en mediatek-chipsets niet al te goed samen gaan. maar waar de exacte oorzaak ligt...

• FlowDesign
De GPS chip die erin zit wordt ook door Mediatek gemaakt en is onderdeel van het platform.

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Als je gaat vergelijken met bekendere merken hebben er ook veel toestellen last van slechte gps ontvangst hoor.
De qualcomm chip in de FAEA F1 heeft ook zijn slechte kanten, mijn C2 deed het alvast beter voor autonavigatie, ik weet dat hij zijn slechte kanten heeft zoals flitsmeister enzo, maar puur voor u locatie te weten of te rijden met de wagen werkte die perfect.

Ik denk dat het echt puur te maken heeft met wat voor ontvanger (gpsstrip/sticker) er aan de gps hangt en waar deze zich bevind in de telefoon. Voor zover ik er over gelezen heb heeft het ook allemaal te maken met de perfecte weerstand van de gps strip die op de achterkant gekleefd word?

Mijn Jiayu G3 deed het vroeger ook voor geen meter, en het heeft me 10 tallen zelf gesneden gps strips gekost voordat er eentje was die wel ontvangst gaf.
Men Alcatel 997d had out of the box een zeer snelle fix, maar dan weer niet accuraat genoeg tijdens het rijden.

Ik denk dat Mediatek hun gps ontvangers dik in orde zijn, zoals enkele hier vermelden ze maken perfect werkende gps ontvanger, en ze zullen ook wel in meerdere andere toestellen verwerkt zijn.

Chinese gsm's moeten snel en goedkoop kunnen gemaakt worden, dit nog eens samen met het aantal dat ze produceren, ik denk niet dat ze er niet echt al te veel moeite voor doen om ervoor te zorgen dat de gps strip al dan niet helemaal perfect is, zelfde geld voor de wifi strip, deze hebben bij sommige merken ook de nodige problemen, niet?

de duurdere toestellen hebben naar mijn weten allemaal een redelijk goed gps, of ben ik hier verkeerd in?

• macdown66
  • Laatst online: 08-02-2024
hallo tweakers. _/-\o_

ik zit al een tijdje na te denken over een mooie hagelnieuwe chinese smartphone.
mijn belangrijkste eisen aan het nieuwe hebbedingetje is dat hij goede foto,s kan maken.
dus goede foto,s van bewegende onderwerpen, een goede flitser.
voor de rest ben ik een licht tot matig gebruiker.
ik speel af en toe een spelletje, doe een beetje wattsappen, af en toe fb checken, en natuurlijk bellen en sms,en.
nou heb ik al flink op de webshops gestruind, en natuurlijk dit forum al even doorgepluisd.
het budget is 150 a 200 euro

en nou heb ik mijn oog laten vallen op de cubot gt99.
is dit een goede keus?
of zijn er nog beter opties.

nou ben ik zelf niet zo,n tweaker,(maar nooit te oud om te leren natuurlijk) dus zou het fijn zijn als de toekomstige nieuwe smartphone hier in nederland gewoon werkt, of anders met zo min mogelijk gerommel met rooten en flashen enzo.

zijn er ook mensen op dit forum die deze telefoon hebben en hun ervaringen met mij kunnen delen, en wat foto,s hebben gemaakt met de cubot gt99.

fantastisch handig topic dit trouwens.
heb er veel aan gehad..

mvg
macdown66

• Dinny
  • Laatst online: 30-05 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:11:
[...]

Je moet niet aanvinken, maar er op klikken om in het menu te komen :)
shit.... inderdaad :o
oké, nu kon ik wel EPO aanvinken, alsook A-GPS, alles aangevinkt....

.. maar nog geen ontvangst :'( zelfs niet buiten, terwijl m'n htc sensation onmiddellijk ontvangst had.
heb intussen focalprice gemaild alsook met filmpje waar ik beiden gsm's langs elkaar heb liggen ;)

kijken wat ze zeggen.

verders fijn, snel toestel ( maar die gps moet beter :p )

PS: wifi is snel, is ook N standaard. echt werkt heerlijk en vlot, webpagina's gaan veel sneller open op deze dan m'n sensation.

[ Voor 10% gewijzigd door Dinny op 22-08-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macdown66 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:40:
hallo tweakers. _/-\o_

ik zit al een tijdje na te denken over een mooie hagelnieuwe chinese smartphone.
mijn belangrijkste eisen aan het nieuwe hebbedingetje is dat hij goede foto,s kan maken.
ik speel af en toe een spelletje, doe een beetje wattsappen, af en toe fb checken, en natuurlijk bellen en sms,en.
nou heb ik al flink op de webshops gestruind, en natuurlijk dit forum al even doorgepluisd.

is dit een goede keus?

nou ben ik zelf niet zo,n tweaker,(maar nooit te oud om te leren natuurlijk) dus zou het fijn zijn als de toekomstige nieuwe smartphone hier in nederland gewoon werkt, of anders met zo min mogelijk gerommel met rooten en flashen enzo.

zijn er ook mensen op dit forum die deze telefoon hebben en hun ervaringen met mij kunnen delen, en wat foto,s hebben gemaakt met de cubot gt99.

heb er veel aan gehad..

mvg
macdown66
Is er niet een specifiek Cubot gt99 topic?

Wat ik zelf weet van de Cubot zijn de GPS issues, maar wat foto's betreft kan ik je niet helpen.

Het is een degelijk toestel voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Wat zijn de alternatieven voor de F1. De meest genoemde alternatieven zijn mij te groot. De F1 heeft een formaat van 128x63.8x10.3mm en ik heb voor mezelf 130mm lengte als max genomen (Ik heb nu de iOcean X7 en die vind ik te groot. Ik kom van een iPhone 3GS af) En ik wil minimaal een 720p scherm.

De enige die hier aan voldoet is de Xiaomi M2S maar die is mij te duur (380 dollar)

De andere telefoons die genoemd worden met een 720p scherm:
Cubot GT99 - 134 x 67 x 10mm
CUBOT M6589 - 138 x 71 x 9.6mm
JIAYU G4 - 133 x 65 x 8.2mm
JIAYU G3S - 135 x 65x10.8mm

Zijn er toestellen die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Gisteren de Tengda/Dapeng T94 binnen gekregen voor 85 + 30 euro kosten. Op een halve dode pixel na echt een héél mooi toestel voor het geld. Mijn vriendin is er helemaal blij mee. Ongelofelijk dat ze voor dat geld een 5 inch, 720p quad-core kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:44:
Wat zijn de alternatieven voor de F1. De meest genoemde alternatieven zijn mij te groot. De F1 heeft een formaat van 128x63.8x10.3mm en ik heb voor mezelf 130mm lengte als max genomen (Ik heb nu de iOcean X7 en die vind ik te groot. Ik kom van een iPhone 3GS af) En ik wil minimaal een 720p scherm.

De enige die hier aan voldoet is de Xiaomi M2S maar die is mij te duur (380 dollar)

De Xiaomi M2A is een stuk goedkoper; ongeveer 290 dollar aka 225?! Euro.
Wel een dualcore, maar wel een goede ;)
De G3S zou ik niet nemen, die is vrij groot voor zijn relatief kleine scherm. De G4 is kleiner en heeft een groter scherm, maar is ook een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdown66
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Is er niet een specifiek Cubot gt99 topic?

Wat ik zelf weet van de Cubot zijn de GPS issues, maar wat foto's betreft kan ik je niet helpen.

Het is een degelijk toestel voor een mooie prijs.
voor mij is de gps geen issue, die gebruik ik niet.

en ik heb geen cubot gt99 topic gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macdown66 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:06:
[...]

Die is er ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macdown66 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:06:
[...]

Indien je GPS niet gebruikt dat is een Cubot GT99 een perfecte optie voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30

Ik heb zowel de F1 als de G3S. De G3S is maar heel weinig groter dan de F1 met bumper:
F1 boven, G3S beneden

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/miekegrootes/tweakers/F1_vs_G3S.jpg

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Met de M2S heb je wel een fantastisch toestel en zeer goede software ondersteuning.
Goed zoeken en je kunt hem voor 330 dollar al vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:12
Momus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:13:
[...]

Met de M2S heb je wel een fantastisch toestel en zeer goede software ondersteuning.
Goed zoeken en je kunt hem voor 330 dollar al vinden.
Dan beter de M2A gebruiken voor de vergelijking; die beschikt net als de F1 over NFC en komt qua prijs nog iets dichter in de buurt.

[ Voor 11% gewijzigd door guapper op 23-08-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macdown66 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:40:
hallo tweakers. _/-\o_

is dit een goede keus?

heb er veel aan gehad..

mvg
macdown66
Ik ben nu een week in het bezit van de Cubot GT99 en ben er erg blij mee. Fotokwaliteit is erg goed. GPS schijnt niet geweldig te zijn maar heb ik nog niet geprobeerd.
Een nadeel: plugje van de oplader gaat niet lekker in de telefoon. Hij moet precies zo liggen en er dan niet meer aankomen, dan laadt hij op. Als je dat in de gaten houdt gaat het prima. Opladen en telefoon gebruiken tegelijk is dus bij mij geen optie. Een Samsung lader past ook en dat ging al stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://www.gizchina.com/2...720-screen-and-1gb-ram/2/

de umi x1:?
129 x 68 x 8.5mm
eeerste prijs die ik zie 149.99$ voor het idee van de grootte orde?

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 23-08-2013 14:28 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
guapper schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:17:
[...]

Dan beter de M2A gebruiken voor de vergelijking; die beschikt net als de F1 over NFC en komt qua prijs nog iets dichter in de buurt.
Waarom dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdown66
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

Ik ben nu een week in het bezit van de Cubot GT99 en ben er erg blij mee. Fotokwaliteit is erg goed. GPS schijnt niet geweldig te zijn maar heb ik nog niet geprobeerd.
Een nadeel: plugje van de oplader gaat niet lekker in de telefoon. Hij moet precies zo liggen en er dan niet meer aankomen, dan laadt hij op. Als je dat in de gaten houdt gaat het prima. Opladen en telefoon gebruiken tegelijk is dus bij mij geen optie. Een Samsung lader past ook en dat ging al stukken beter.
zou je me een paar foto,s kunnen sturen??

en moet er ook veel aan de telefoon "getweakt" worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macdown66 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:35:
[...]

zou je me een paar foto,s kunnen sturen??

en moet er ook veel aan de telefoon "getweakt" worden
Hoi,
er moet hooguit aan de gps getweakt worden maar dat kun je o.a. op dit forum vinden.
De foto's stuur ik met een PM naar je toe, 3 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof niet dat het gelukt is om de foto te versturen. Formaat te groot en aan een thumbnail heb je niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digby
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-03-2024
De website van Pandawill is bij mij al de hele dag "under construction" . Ik neem aan dat dat voor iedereen zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Digby schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:14:
De website van Pandawill is bij mij al de hele dag "under construction" . Ik neem aan dat dat voor iedereen zo is?
Nee doet het prima hier.
Heb je er iets gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Digby schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:14:
Is bij mij hier ook onder maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Juicie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:45:
Gisteren de Tengda/Dapeng T94 binnen gekregen voor 85 + 30 euro kosten. Op een halve dode pixel na echt een héél mooi toestel voor het geld. Mijn vriendin is er helemaal blij mee. Ongelofelijk dat ze voor dat geld een 5 inch, 720p quad-core kunnen maken.
Even naar gekeken, maar die ziet er echt netjes uit. Tenminste ook een fatsoenlijke accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdown66
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:10:
Geloof niet dat het gelukt is om de foto te versturen. Formaat te groot en aan een thumbnail heb je niet veel.
ik kan maar 1 foto zien..

ik ben met name nieuwsgierig naar een foto met flits en een foto van een bewegend onderwerp.
mischien kun je een mailtje sturen naar mij..

gr macdown66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Tc662 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:21:
[...]

Is bij mij hier ook onder maintenance.
Belooft niet veel goeds voor de komende happy hour aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Cubot M6589 weer verkocht. What's next? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
Hallo Allemaal,

Ik ben nu al ruim anderhalve maand in aan het lezen over chinese telefoons maar ik kan niet echt goed vinden wat ik zoek:

5"
Quad core
Dual Sim
720 of 1080p scherm
accu voor 1 dag (mag ook meer zijn)
€200

So far so good natuurlijk en heel veel te kiezen maar nu komt die:

Zeer goede GPS verbinding aangezien ik deze wil gaan gebruiken voor geocachen, nauwkeurigheid moet +/- 5 meter zijn.

Nu heb ik de beide mt6589 en mt6589t processoren bekeken en kom tot de conclusie dat deze het beide niet zijn voor gegarandeerde goede gps.

Is er wel een optie hiervoor in mijn prijs klasse of moet ik echt ruim hoger gaan zitten?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boombes schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:38:
Hallo Allemaal,

Ik ben nu al ruim anderhalve maand in aan het lezen over chinese telefoons maar ik kan niet echt goed vinden wat ik zoek:

5"
Quad core
Dual Sim
720 of 1080p scherm
€200

Zeer goede GPS verbinding aangezien ik deze wil gaan gebruiken voor geocachen, nauwkeurigheid moet +/- 5 meter zijn.

Nu heb ik de beide mt6589 en mt6589t processoren bekeken en kom tot de conclusie dat deze het beide niet zijn voor gegarandeerde goede gps.

Is er wel een optie hiervoor in mijn prijs klasse of moet ik echt ruim hoger gaan zitten?
Ik vraag me uberhaupt af of er wel een toestel naar jou wens is.
Zeer goede gps vindt je namelijk niet bij de mediatek socs, en dat is een heel groot gedeelte van de chinese smartphonemarkt.
Een fractie hoger liggen de Xiaomi telefoons, die gebruikmaken van een quallcomm soc en een prima gps hebben, maar die zijn weer geen 5 inch..

Ik denk dat je 1 van je eisen moet laten vallen: of de gps, of de 5 inch, of het voornemen om een chinese smartphone te kopen in combinatie met het relatief lage budget, want in nederland ga je daar geen 5 inch telefoon van kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
FlowDesign schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:01:
Cubot M6589 weer verkocht. What's next? :)
Beviel niet? Maar wel weer een Chineesje halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain

Wellicht even wachten op de bevindingen van bv de Huawei G700- ook mediatek maar wel door Huawei geproduceerd, dus wellicht met goede GPS oplossing. Zo zijn er volgens mij ook Acer en Alcatel toestellen op basia van de mediatek 6589, maar die liggen volgens mij boven de 200€ en zijn geen 5".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

5"
Quad core
Dual Sim
720 of 1080p scherm
€200

Voor Geocaching schaf je natuurlijk een echte gps aan, zeker als je het veel wil gaan doen. Ik ken weinig die echt succes hebben met een smartphone. Vaak teveel afwijking.
Veel geocachende vrienden met een Iphone én een gps (bijv. Garmin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinhuiz
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dag allemaal,

Ik zie dat jullie zeer snel reageren op hulpvragen. Mag ik de mijne ook stellen: waar ik op zoek naar ben. In volgorde van belangrijkheid:

4G/LTE ready
Scherm bij voorkeur 4.3", maar groter mag (max. 5").
Gorilla Glass of OGS
Android 4.2, liefst stock, met updates
Dual SIM
HD (ready) scherm
Goede batterij, > 1 dag normaal gebruik
Licht en dun
Redelijk goede GPS
Bluetooth, WiFi

Camera is onbelangrijk, geluidskwaliteit in zoverre dat ik een beetje doof ben (dus wel goed maar geen Dolby).

Ik heb de ThL W11 nieuwe versie op mijn netvlies (als die LTE gaat ondersteunen), of de Oppo Find 7. Zijn er andere, betere keuzes?

Als iemand een dual SIM weet die op beide SIMs 3G/4G ondersteunt, dan ook graag een reactie, onafhankelijk van de overige specs.

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
heinhuiz schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 05:09:
Dag allemaal,

Ik zie dat jullie zeer snel reageren op hulpvragen. Mag ik de mijne ook stellen: waar ik op zoek naar ben. In volgorde van belangrijkheid:

4G/LTE ready
Scherm bij voorkeur 4.3", maar groter mag (max. 5").
Gorilla Glass of OGS
Android 4.2, liefst stock, met updates
Dual SIM
HD (ready) scherm
Goede batterij, > 1 dag normaal gebruik
Licht en dun
Redelijk goede GPS
Bluetooth, WiFi

Camera is onbelangrijk, geluidskwaliteit in zoverre dat ik een beetje doof ben (dus wel goed maar geen Dolby).

Ik heb de ThL W11 nieuwe versie op mijn netvlies (als die LTE gaat ondersteunen), of de Oppo Find 7. Zijn er andere, betere keuzes?

Als iemand een dual SIM weet die op beide SIMs 3G/4G ondersteunt, dan ook graag een reactie, onafhankelijk van de overige specs.

Dank alvast!
THL ondersteunt sowieso geen LTE. Find5 van Oppo ondersteunde het ook niet, dus het is maar afwachten of de Find7 dit wel doet. Bovendien zit je dan bijna op een prijs van een "westerse" telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:32:
[...]

Voor Geocaching schaf je natuurlijk een echte gps aan, zeker als je het veel wil gaan doen. Ik ken weinig die echt succes hebben met een smartphone. Vaak teveel afwijking.
Veel geocachende vrienden met een Iphone én een gps (bijv. Garmin).
Het zal je verbazen hoeveel ik al met mijn galaxy s2 heb gedaan. en geocachen doe ik nooit alleen de mensen om mij heen hebben wel een echte gps. Dus alleen voor grote multi's is een gps handig, bijv als er een aantal graden over een afstand geprojecteerd moet worden. (maar goed ik dwaal af)

Stel ik laat de 5" varen en het mag een maatje groter of kleiner zijn op welke telefoons kom ik dan uit. En mensen alvast heel erg bedankt voor jullie reacties want na 2 maanden zoeken weer ik nu dat de ideale telefoon voor mij niet bestaat :)
het wordt zeer gewaardeerd!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
boombes schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Het zal je verbazen hoeveel ik al met mijn galaxy s2 heb gedaan. en geocachen doe ik nooit alleen de mensen om mij heen hebben wel een echte gps. Dus alleen voor grote multi's is een gps handig, bijv als er een aantal graden over een afstand geprojecteerd moet worden. (maar goed ik dwaal af)

Stel ik laat de 5" varen en het mag een maatje groter of kleiner zijn op welke telefoons kom ik dan uit. En mensen alvast heel erg bedankt voor jullie reacties want na 2 maanden zoeken weer ik nu dat de ideale telefoon voor mij niet bestaat :)
het wordt zeer gewaardeerd!
Als je echt waarde hecht aan GPS op een Xiaomi. Mi2 Mi2A of Mi2S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
De Cubot M6589 heb ik verkocht voor €160 en die gaat zometeen op de post.
Heb zojuist een ZTE V987 bij Mixeshop besteld. Inclusief kosten DHL in totaal €181,-.
Met een beetje mazzel hoef ik net als de vorige keer niks extra te betalen aan DHL in DUitsland, want ik laat 'm in Duitsland bij het werk van m'n vriendin afleveren als spare part ;)

Ik geef de MTK6589 nog één kans, hopende dat deze ZTE kwalitatief beter is dan de Cubot.
Wilde misschien de Huawei G700 gaan bestellen bij PDAshop voor €279, maar ik verwacht dat ZTE minimaal dezelfde kwaliteit levert als de Huawei. Echter dus wel 100 euro goedkoper. Ben zeer benieuwd. Sowieso vind ik deze ZTE qua design erg geslaagd :)

Pagina: 1 ... 68 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.