Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Heb mijn foon binnen (s9920)
Iemand een idee waar ik een zip kan krijgen zodat ik hem kan rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik gewoon Motochopper.
Want Als je een zip probeerd te flashen kom je waarschijnlijk in een chinese recovery terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
dutchgio schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:08:
Gebruik gewoon Motochopper.
Want Als je een zip probeerd te flashen kom je waarschijnlijk in een chinese recovery terecht.
Aha das een goede tip! Zal het ff proberen

edit: heb geen idee wat het merk is van deze foon?

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 13-07-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:10:
[...]

Dat hoef je toch ook niet aan te geven?
Druk op de knop en klaar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJR88
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
Harribo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:10:
[...]

STAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:50
als dat niet werkt, kan je ook dit proberen. http://droidchina.com/for...to-root-any-MTK6577-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou ik schijn drivers te missen op mijn W7
Deze installeer ik wel ff
Werkt dus niet.

Deze werkte wel bij mij :) Komt van deze topic.
Rooten ging dus nu ook goed.
Btw...bij de USB opties heb ik niet gekozen voor MTP (media apparaat voor Windows 7 of hoger) maar voor de gewone USB verbinding (voor Windows XP). Kan ook het verschil geweest zijn misschien.

Zo nu kan ik verder spelen :)

Edit: oude telefoon eerst backuppen en syncen met MyPhoneExplorer.
Hiermee kan je ook backuplijsten aanmaken, heb ik gedaan, kan je zo weer importeren als je met je nieuwe telefoon aangesloten bent op je pc. (voor de degenen die het nog niet wisten)

[ Voor 82% gewijzigd door Harribo op 13-07-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ff nieuwe post/vraag: Ik zoek nu nog een High Capacity batterij (die 1500mah is wel weinig, zo leeg) en nog een case (met magnetische sluiting). Moet ik dan ook in China zijn? Of kan dat wat sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 13:03
Harribo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:13:
Ff nieuwe post/vraag: Ik zoek nu nog een High Capacity batterij (die 1500mah is wel weinig, zo leeg) en nog een case (met magnetische sluiting). Moet ik dan ook in China zijn? Of kan dat wat sneller?
Ik geef je weinig kans.. kijk eens op de batterij en kijk eens of google je vriend wil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Ik heb afgelopen woensdag de Cubot GT99 binnen gekregen als telefoon voor mijn vrouw.
Ze is er erg tevreden mee, maar na 2 valpartijen van de oude note (scherm totalloss) wil ze nu toch wel een case.
De case die er bij zat vond ze verschrikkelijk lelijk, is er nog ergens een case te krijgen?
Gezocht op de verschillende chinese sites en het enige wat ik ben tegengekomen zijn backcovers in de standaard kleuren.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 07:20
Smobbo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:38:
[...]

Ik ben juist nieuwsgierig naar praktijk ervaring. Zo'n antutu score zegt mij niet veel. Mijn mt6577 toestellen halen volgens mij amper 7000 punten, maar zijn heel soepel in het gebruik ;).
Een samengestelde benchmark is een objektieve performance meting.
Meten is weten zoals je wellicht weet...
De MT6589 haalt dus een bijna 30% hogere performance, dat merk je zeker in de praktijk.. als het om +/-10% zou gaan zou je nog een punt kunnen hebben, maar dit verschil is gewoon te groot... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

Zenix

BOE!

Sinned123 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:31:
Ik heb afgelopen woensdag de Cubot GT99 binnen gekregen als telefoon voor mijn vrouw.
Ze is er erg tevreden mee, maar na 2 valpartijen van de oude note (scherm totalloss) wil ze nu toch wel een case.
De case die er bij zat vond ze verschrikkelijk lelijk, is er nog ergens een case te krijgen?
Gezocht op de verschillende chinese sites en het enige wat ik ben tegengekomen zijn backcovers in de standaard kleuren.
Dit is enigste wat ik eerder kon vinden.
http://item.taobao.com/item.htm?id=18903482599
http://item.taobao.com/item.htm?id=25734636312

Andere naam voor Cubot GT99 is XYZ X1 of Small Cosmic X1.
Staat Xyz op zakjes van Cubot ;)

Nog paar roms gevonden voor de Cubot GT99
http://www.romzj.com/reso...w=roms&cid=577&Itemid=107
http://bbs.xyzshouji.com/...52&filter=typeid&typeid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Sinned123 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:31:
Heb alleen zon leather case kunnen vinden,

http://www.aliexpress.com...ubot-gt99/1022357858.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 09:09
Die gratis cases zijn idd troep en niet om aan te zien, daarom gebruik ik ze gewoon niet. Denk ook niet dat een case het scherm zal redden. Screenfolie gebruik ik ook niet, vind ik ook lelijk :P

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Hèhè ik was er al bang voor.
De eerste case is mogelijk lelijker dan de gratis case.
En de leather belt, zie je daar überhaupt wel eens een vrouw mee lopen ;)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al één van deze rom geprobeerd, of heeft er iemand andere gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Lord_Dain schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:34:
[...]

Ik geef je weinig kans.. kijk eens op de batterij en kijk eens of google je vriend wil zijn?
Mijn batterij : 3,8v, Li-on max charge limit 4,35v, afmetingen 5x6 cm 7,98Wh
Ik google wat en vind dan dit: http://www.ravpower.com/r...u-cell-phone-battery.html
Kan ik deze dan kopen?

Als ik het goed heb, dan is toch alleen de voltage van belang? (3,8v) En uiteraard de afmetingen..
En ik zoek ook nog een magnetic case.OPGELOST: s9920 schijnt een samsung s3 mini clone te zijn qua afmetingen
ps.3,8v...zie dat dat niet echt in het Westen verkocht wordt? Aziatische voltage?

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 14-07-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
intraxi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:11:
LEES je hier de berichtjes ook ? of ignoren jullie deze gewoon... :+

Faea F1 ANTUTU benchmark 10100... tis nogal een verschil ! 8)
Compleet irrelevant als je niet gaat gamen met de telefoon. Interface zal alsnog prima draaien, zeker met die resolutie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:48:
[...]

Compleet irrelevant als je niet gaat gamen met de telefoon. Interface zal alsnog prima draaien, zeker met die resolutie.
Compleet mee eens!

De FAEA F1 heeft maar 1 minpunt en dat is ontbreken van NL taal. Wel NL tobo natuurlijk.
Verder al meteen incl PlayStore dus meteen bruikbaar!

En dat voor een zeer schappelijke prijs natuurlijk.
Benieuwd of er nog een NL ROM voor gaat komen, want dan is het echt een winner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:22:
[...]

Heeft iemand al één van deze rom geprobeerd, of heeft er iemand andere gevonden?
Nee maar bovenste op romzj gebruik ik wel om andere roms te porten.
Heb Iocean rom van dutchgio geport, maar werkte niet 100% probeer nu nog andere.

Heb nog wat aangepast aan mijn telefoon, onder de volume knoppen stuk tape gedaan reageren de knoppen lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D!ablo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:02:
Net ook de FAEA F1 besteld bij faeamobile.com voor EUR: 122.5,-
Tot 15 juli $20,- coupon korting (code:FFD20)
Vergeet je niet de €17,50 EMS inklaringskosten of €13 PostNL inklaringskosten + 21% Btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:40:
[...]

Vergeet je niet de €17,50 EMS inklaringskosten of €13 PostNL inklaringskosten + 21% Btw?
Want je weer nu al dat je dat betaald.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:57:
[...]

Want je weer nu al dat je dat betaald.. 8)7
Als particulier inderdaad niet, maar beetje misleidend wellicht voor anderen om te denken dat de FAEA zo weinig kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zit nu ook erg te twijfelen om een F1 te kopen. Voor ~115 euro krijg je volgens mij een prima dual sim telefoon. Enige nadeel is misschien de cpu. GPS lijkt hier wel prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je gamen of iets doen wat heel CPU intensief is? Zonee, ga je het niet merken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
Ik de F1 uiteindelijk ook gekocht, voor dat bedrag wil ik wel een gokje wagen. Wou eigenlijk wachten op de review op Gizchina maar die doet er zo lang over dat ik er maar voor ben gegaan :P Het forum van Faea lijkt redelijk actief en hopelijk komen er nog een tijdje updates voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:20:
Ga je gamen of iets doen wat heel CPU intensief is? Zonee, ga je het niet merken.
Een spelletje op zijn tijd is natuurlijk wel leuk. Vind het lastig inschatten hoe 10100 antutu zich vertaalt naar gameplay resultaten.

Andi zou 1,5 week geleden de review van de F1 klaar hebben, maar tot nu toe is het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Harribo schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:41:
[...]
Als ik het goed heb, dan is toch alleen de voltage van belang? (3,8v) En uiteraard de afmetingen..
En ik zoek ook nog een magnetic case.OPGELOST: s9920 schijnt een samsung s3 mini clone te zijn qua afmetingen
ps.3,8v...zie dat dat niet echt in het Westen verkocht wordt? Aziatische voltage?
Hoi, zoiets had ik ook gelezen/gezien, als het een exacte clone is zijn evt. batterijen en accessoires uitwisselbaar, maar of hij van binnen hetzelfde is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-05 20:42
Heb zojuist een Newman K1 aangeschaft (aka Freelander I30)
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.bigcommerce.com/server5300/45e58/products/10322/images/29622/NEWMAN_K1___13510.1366955862.1280.1280.jpg
Specs zijn zo'n beetje alllemaal hetzelfde mbt de MT6589 chip:

Chipset: MT6589 1.2GHz / PowerVR SGX 544
Video: 5.0" HD, 1280 x 720, 16M Colors, IPS-LCD / OGS
RAM/ ROM : 1Gb / 4Gb
Android 4.1.2
3G WCDMA 2100MHz, 2G GSM 850/900/1800/1900MHz
2500mA
dual SIM

Heb de Newman K1 in Nederland aangeschaft bij een lokale computerhandel die dit blijkbaar redelijk goedkoop kan inkopen, althans ik vond 179 euries niet duur.
De levertijd schijnt 10 dagen te zijn.
Ben een beetje sceptisch maar ik wacht maar eens af.
Zodra ik iets meer weet of de gsm binnen heb schrijf ik een review.

> geen googleplay blijkbaar. Is niet helemaal duidelijk maar gapps zijn voorradig
> Root middels de MT6589 drivers en Motochopper

[ Voor 42% gewijzigd door johan63 op 14-07-2013 22:55 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNZ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 15:48

KNZ

Zonet ook de Faea F1 aangekocht, mijn eerste Chinese smartphone en Android phone...
Heb ook een extra batterij, case en screen protectors bijgekocht. Nu nog een SD-kaart aanschaffen.

Ben me al wat aan het voorbereiden om enkele aanpassingen uit te voeren wanneer hij aankomt.
- Officiële update installeren:
Vroeg me alleen af waarom er bij de manier van dataSlut (dataSlut in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones") root toegang wordt aangemaakt en volgens de "officiële" manier op het faea forum niet (http://forum.faeamobile.com/thread-49-1-1.html)? Ik vermoed dat root toegang niet verplicht is voor deze officiële update?
-MoreLocale 2 app installeren en Nederlands toetsenbord toevoegen
-Rooten met Framaroot 1.4.2
-Link2SD (alle grote apps op SD-card)
-GPS setting naar nl.ntp.pool.org aanpassen
-Google apps and wifi/3g location FIX installeren (http://forum.faeamobile.com/thread-59-1-1.html)
-NFC tag voor in auto

Nog aanpassingen die ik vergeten ben of tips?

Misschien best toch een officieel topic maken voor deze foon? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 11:13
KNZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:12:
Zonet ook de Faea F1 aangekocht, mijn eerste Chinese smartphone en Android phone...
Heb ook een extra batterij, case en screen protectors bijgekocht. Nu nog een SD-kaart aanschaffen.

Ben me al wat aan het voorbereiden om enkele aanpassingen uit te voeren wanneer hij aankomt.
Vroeg me alleen af waarom er bij de manier van dataSlut (dataSlut in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones") root toegang wordt aangemaakt en volgens de "officiële" manier op het faea forum niet (http://forum.faeamobile.com/thread-49-1-1.html)? Ik vermoed dat root toegang niet verplicht is voor deze officiële update?
-MoreLocale 2 app installeren en Nederlands toetsenbord toevoegen
-Rooten met Framaroot 1.4.2
-Link2SD (alle grote apps op SD-card)
-GPS setting naar nl.ntp.pool.org aanpassen
-Google apps and wifi/3g location FIX installeren (http://forum.faeamobile.com/thread-59-1-1.html)
-NFC tag voor in auto

Nog aanpassingen die ik vergeten ben of tips?

Misschien best toch een officieel topic maken voor deze foon? :p
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Link2SD heb je niet nodig. Deze functie zit standaard in de settings.
Nova Launcher kan ik je wel aanbevelen. Dit is een hele fijne aanvulling op de china phones _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Ik heb denk ik maar besloten te gaan voor de FAEA F2, morgen nog, met de $20 korting. En een kruisje slaan ivm de GPS en die chipset...

Volgens mij is de camera zoveel beter, dat ik toch maar die neem. Wel even afwachten of de cases etc nog een beetje rap komen..

OFFTOPIC: Jammer genoeg op dit moment storing op Ideal met Rabobank, dus kan mijn Paypal niet ophogen....waar heb je die troep dan eigenlijk ook voor? Wil ik eens iets legaals doen, lijkt het niet te werken.

Wdeb

[ Voor 27% gewijzigd door Wdeb op 14-07-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 07:20
Tsurany schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:48:
[...]

Ga je absoluut merken als je veel achtergrondprocessen en navigatie draait.
Ook de gfx chip van die Faea f1 moet dan op de knietjes... Ben een hardcore gamer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
intraxi schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:05:
[...]

Ga je absoluut merken als je veel achtergrondprocessen en navigatie draait.
Ook de gfx chip van die Faea f1 moet dan op de knietjes... Ben een hardcore gamer. 8)
Dat durf ik sterk te betwijfelen, achtergrondprocessen gebruiken weinig CPU en navigatie is ook geen CPU intensieve taak. Ik heb met een veel mindere processor alles prima gedraaid zonder enige issues, waarom zou een snellere quadcore dan wel vertragingen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
Voor mij is een goed werkende GPS meer van belang dan hardcore gaming op een smartphone. Dat doe je liever op een Laptop/tablet. Ik wil niet langer dan 10 sec wachten voor een GPS fix en aangeizen al die MTK socs schijnen daar last van te hebben was de keuze voor de F1 snel gevallen. Mocht zo'n china phone toch wel tegenvallen, heb je alsnog niet al te veel uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-09 12:13
KNZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:12:

Het rooten is voor het flashen van de firmware niet nodig.
root instructie had ik beter onder de flash instructie kunnen plaatsen, want na het flashen van de originele firmware ben je wel je root weer kwijt als je die al had.

EDIT:
Net ook de GApps patch geïnstalleerd zoals genoemd door KNZ, locatiebepaling d.m.v. WI-FI en 3G werkt nu ook.. dat miste ik wel dus dat is super!

[ Voor 7% gewijzigd door dataSlut op 15-07-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het installeren van Nederlands toetsenbord is ook niet nodig aangezien deze er al standaard in staat. Enkel even selecteren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:29:
[...]

Compleet mee eens!

De FAEA F1 heeft maar 1 minpunt en dat is ontbreken van NL taal. Wel NL tobo natuurlijk.
Verder al meteen incl PlayStore dus meteen bruikbaar!

En dat voor een zeer schappelijke prijs natuurlijk.
Benieuwd of er nog een NL ROM voor gaat komen, want dan is het echt een winner.
Sorry als wat ik nu ga zeggen stom overkomt ofzo hoor: Maar ik snap echt NIET dat mensen er überhaupt een punt van maken wanneer er geen Nederlands op zit. Zo lang er maar Engels op zit is het toch goed? :)

Misschien ligt het aan mijn beeld van de (ICT) wereld, maar ik heb altijd alles op Engels ingesteld staan. Ik weet niet beter dan dat de PC thuis (DOS en later Windows) op Engels staat ingesteld en dat heb ik dus al 20 jaar zo :P
Mijn Cubot M6589 stond al op Nederlands toen ik 'm uit de doos haalde, die heb ik zelfs op Engels gezet :) Qua ICT vind ik de Engelse taal gewoon veel praktischer. Vaak zijn de woorden korter en als je met niet-Nederlanders moet communiceren is het ook veel eenduidiger waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Mij maakt het persoonlijk ook niet uit als ik Engels zou moeten gebruiken als taal maar ik snap het wel.
Android telefoons zijn laagdrempelig en er is eigenlijk niet echt diepgaande kennis voor nodig om een dergelijke telefoon te gebruiken, daarnaast is het publiek wat belt met dergelijke telefoons extreem, over de hele bevolking van jong naar oud. Feit is dat er in Nederland een hoop mensen zijn die de engelse taal niet goed beheersen, omdat ze er niet mee zijn opgegroeid zoals de patat generatie (en later), omdat ze het nooit nodig hebben gehad op hun werk, of omdat ze het maar 1-2 jaartjes op school hebben gehad.
Ik denk wel dat iemand die de engelse taal niet beheerst, zichzelf niet moet frustreren door een telefoon te kopen waar hij de nederlandse taal niet standaard op kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:37:
Feit is dat er in Nederland een hoop mensen zijn die de engelse taal niet goed beheersen, omdat ze er niet mee zijn opgegroeid zoals de patat generatie (en later), omdat ze het nooit nodig hebben gehad op hun werk, of omdat ze het maar 1-2 jaartjes op school hebben gehad.
Dat dus ...
Ik merk zelf dat mijn klanten erg kieskeurig zijn als het om wel/niet NL aankomt.

De Dual-Sim GSMs zonder NL verkopen nou eenmaal een stuk slechter.

Echter is de Tweakers community natuurlijk verre van representatief voor de groep zoals hierboven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:40:
[...]

Dat dus ...
Ik merk zelf dat mijn klanten erg kieskeurig zijn als het om wel/niet NL aankomt.

De Dual-Sim GSMs zonder NL verkopen nou eenmaal een stuk slechter.

Echter is de Tweakers community natuurlijk verre van representatief voor de groep zoals hierboven beschreven.
Als jouw klanten voor een Faea F1 €229,95 betalen zijn ze niet erg slim nee :+ :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:49:
[...]

Als jouw klanten voor een Faea F1 €229,95 betalen zijn ze niet erg slim nee :+ :P ;)
With ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Waarom niet? Is toch goed voor de economie? Als er ook wat geld in NL blijft hangen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:56:
Waarom niet? Is toch goed voor de economie? Als er ook wat geld in NL blijft hangen? >:)
+1! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:56:
Ja, dat is waar ;)
Ik denk alleen wel dat 230 euro niet de meest optimale vraagprijs is voor dat toestel. Als je gaat kijken naar aantal verkocht * marge dan zul je uiteindelijk (vermoed ik) meer verdienen bij een lagere marge. Aan de andere kant heb ik totaal geen idee hoeveel toestellen er via die site verkocht worden, dus wellicht zit ik er gigantisch naast :P

Ik heb zelf ook aardig verdiend aan het doorverkopen van Nexus 4 en Nexus 10 apparaten als "bijbaantje" :+ Had nog veel meer kunnen zijn als Google niet zo moeilijk deed over meerdere stuks leveren op hetzelfde adres enzo (heb een stuk of 15 bestellingen daardoor moeten annuleren '( ).
En die Duitsers hebben het geld weer fijn terug in hun eigen economie getrokken omdat ik een boete moest betalen voor het downloaden van een film in Duitsland :F :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou ik een 'nederlandse' proxy/vpn opzetten als je wil downloaden..
Want hier mag het wel ;)
Er is inderdaad wel handel in. Vrij eenvoudig om totale prijs van telefoon+ een paar tientjes voor jezelf op marktplaats te zetten. En als je geen belasting/invoerheffing hebt betaald is die marge vrij groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:04:
Dan zou ik een 'nederlandse' proxy/vpn opzetten als je wil downloaden..
Want hier mag het wel ;)
I know :') M'n vriendin had nog gewaarschuwd maar ik was eigenwijs. Dacht dat dat wel mee zou vallen.
Het downloaden is overigens niet illegaal, het gaat om het uploaden. Had die torrent per ongeluk 53 seconden "aan" laten staan nadat ie klaar was met downloaden. Heeft me bijna 900 euro gekost dat grapje ;(

Maar goed, we gaan een beetje off-topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duitsland gewoon de vinger geven, alsof Nederland je gaat uitleveren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:04
Tsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:12:
Misschien woont ie er wel (net als ik) .........dan geef je die dikke vinger wat minder makkelijk.
Heb zelf 2 1/2 jaar terug ook een brief gehad. Ze dreigen nu met de 'voorbereidingen' voor een rechtszaak en zo.

Maar het is inderdaad wel zo dat bijna 100% marge (115-->230) niet echt handig is. Dan bestel ik er 2 en dan hoeft er maar 1 goed te zijn. Die andere verkoop ik dan wel weer ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:11:
[...]

I know :') M'n vriendin had nog gewaarschuwd maar ik was eigenwijs. Dacht dat dat wel mee zou vallen.
Het downloaden is overigens niet illegaal, het gaat om het uploaden. Had die torrent per ongeluk 53 seconden "aan" laten staan nadat ie klaar was met downloaden. Heeft me bijna 900 euro gekost dat grapje ;(

Maar goed, we gaan een beetje off-topic :+
duur filmpje was dat dan.. :)
ik zou vluchten naar Rusland. :o

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 15-07-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:57:
[...]

duur filmpje was dat dan.. :)
Ik mag toch zeker hopen dat ik voortaan overal gratis de bioscoop in mag ja :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
M'n vriendin is Duitse en woont er ook, de brief van het advocatenkantoor was op haar naam gekomen (want haar IP-adres natuurlijk) en ook al was ik de schuldige dan is zij nog altijd verantwoordelijk voor haar internetverbinding. Daar kom je helaas niet onderuit. Als ze je voor de rechtbank slepen is de kans groot dat je een paar duizend euro mag gaan aftikken, daar had ik dan ook weer weinig zin in. Gewoon betalen en niet meer aan denken, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
marcelmg2 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:42:
Misschien woont ie er wel (net als ik) .........dan geef je die dikke vinger wat minder makkelijk.
Heb zelf 2 1/2 jaar terug ook een brief gehad. Ze dreigen nu met de 'voorbereidingen' voor een rechtszaak en zo.
2,5 jaar geleden waren ze nog niet zo strikt als tegenwoordig volgens mij.

Van welk advocatenkantoor (van welke filmmaatschappij) heb je destijds een brief gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:04
Van W&F.
Geen idee hoe het nu is. Ik heb nu een NAS in NL. En met een HDD haal ik de data op. Werkt perfect, maar ik heb het geluk dat ik vlak bij de NL grens woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
FlowDesign schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:14:
[...]

M'n vriendin is Duitse en woont er ook, de brief van het advocatenkantoor was op haar naam gekomen (want haar IP-adres natuurlijk) en ook al was ik de schuldige dan is zij nog altijd verantwoordelijk voor haar internetverbinding. Daar kom je helaas niet onderuit. Als ze je voor de rechtbank slepen is de kans groot dat je een paar duizend euro mag gaan aftikken, daar had ik dan ook weer weinig zin in. Gewoon betalen en niet meer aan denken, jammer dan.
Waarom? Gewoon beweren dat iemand je PC heeft gehacked en/of je WIfi router. Desnoods zet je hem open. Plausible Deniability! Zij kunnen toch nooit never niet bewijzen WIE de film heeft gedownload? Alleen maar dat het vanaf dat IP adres gebeurd is. Maar goed, beetje offtopic :P VPN naar zweden zou ik aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Kunnen we na de triplepost en download-discussie weer ontopic verder gaan?

Low-Cost iPhone rumors:
http://www.gizchina.com/2...-iphone-on-sale-in-china/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hoe wil je met een niet functionele telefoon bellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:44:
Hoe wil je met een niet functionele telefoon bellen dan?
"I have an iPhone 3g and since Apple does not support what they see as ‘older devices’ (no app in the app store seems to work anymore on it)… it now has exactly the same use as the dummy in the pictures. I wish I paid 48 usd for it and feel lees stolen than how I feel now. No more apple for me!"

So true! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wil je met een telefoon uit 2008 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:57
Ben best wel teleurgesteld met de UMI X2. Power button die half niet meer uit de behuizing komt, hardware knoppen die soms niet oplichten, barstje van bovenin het scherm de eerste dag & gps die niet (meer?) werkt.

Van de vier apparaten uit China vind ik de X2 het meest tegenvallen qua kwaliteit. Als er weer een keer geld beschikbaar is komt waarschijnlijk de ThL W8 Beyond of Zopo C2 in huis.

En ik heb een vraagje ik wil de leds uitschakelen van de hardware knoppen, maar als ik dit uitvoer met script manager krijg ik een error(no file/directory) terwijl de commands wel in terminal werken.
#!/system/bin/sh
busybox mount -o rw,remount /dev/block/mcblk0p1 /system
busybox chmod 777 /sys/devices/platform/leds-mt65xx/leds/button-backlight/brightness
busybox echo 0 >/sys/devices/platform/leds-mt65xx/leds/button-backlight/brightness
busybox chmod 444 /sys/devices/platform/leds-mt65xx/leds/button-backlight/brightness
busybox mount -o ro,remount /dev/block/mcblk0p1 /system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNZ

KNZ

Aloysxda schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:12:
[...]Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Link2SD heb je niet nodig. Deze functie zit standaard in de settings.
Nova Launcher kan ik je wel aanbevelen. Dit is een hele fijne aanvulling op de china phones _/-\o_
Bedankt voor de tip! Zal ik zeker eens uitproberen. ;)
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:27:
Het installeren van Nederlands toetsenbord is ook niet nodig aangezien deze er al standaard in staat. Enkel even selecteren natuurlijk.
Zit deze er ook standaard in als je de gsm zelf niet op Nederlands kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
KNZ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:03:
[...]

Apex Launcher is ook fijn :Y
Zit deze er ook standaard in als je de gsm zelf niet op Nederlands kan instellen?
Geen idee, maar anders kun je altijd nog Swiftkey installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
F1 besteld voor 149,99 :) Prima prijs voor (hopelijk) een prima telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 22:28
Freakster86 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:26:
F1 besteld voor 149,99 :) Prima prijs voor (hopelijk) een prima telefoontje.
Gewoon via de website van Faea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KNZ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:03:
[...]

[...]

Ja, standaard 'out of the box'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
ExTaxi schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:41:
[...]

Gewoon via de website van Faea?
Ja. Met code FFD20 is hij 149,99.

Goedkoper kon ik het niet vinden. Code werkt volgens mij ook alleen nog vandaag, vandaar nu maar de knoop doorgehakt. Kan wel blijven wachten en wachten, maar ondertussen is mijn Legend bijna dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 22:28
ok en dan komt er dus nog 28 euro aan invoerrechten bij begrijp ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Invoerrechten heb je kans op als je pech hebt. Vaak genoeg glip je er doorheen en heb je geen bijkomende kosten. Duimen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed die MediaTek. Het zullen vast wel iets dikkere telefoons worden, want met 1500 mAh gaat ie het niet lang uithouden :p

Ik heb die mensen van Techdy eens gemaild met 3 simpele vragen ivm de Bear Pro:
- Gorilla Glass of gelijkaardig alternatief
- Vervangbare batterij (dus zonder tussenkomst van de manufacturer/service point)
- Prijs van pre-order vast of variabel naargelang hun uiteindelijke kostenstructuur

Ze beloven binnen de 24u te antwoorden. Dus als ze hier concrete antwoorden op geven, bestel ik er een. Doen ze vaag of geven ze geen antwoord, dan beschouw ik het als vaporware of een scam en springt de deal ;)

Rekening houdend met het tijdsverschil zal ik wel iets langer wachten. Ik hoop dat het positief zal zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:45:
Klinkt goed die MediaTek. Het zullen vast wel iets dikkere telefoons worden, want met 1500 mAh gaat ie het niet lang uithouden :p

- Vervangbare batterij (dus zonder tussenkomst van de manufacturer/service point)
- Prijs van pre-order vast of variabel naargelang hun uiteindelijke kostenstructuur

Ze beloven binnen de 24u te antwoorden. Dus als ze hier concrete antwoorden op geven, bestel ik er een. Doen ze vaag of geven ze geen antwoord, dan beschouw ik het als vaporware of een scam en springt de deal ;)

Rekening houdend met het tijdsverschil zal ik wel iets langer wachten. Ik hoop dat het positief zal zijn iig.
Of (nog) grotere telefoons/schermen, want meer oppervlak = meer ruimte voor een batterij. Al gaan 8 cores ook wel wat meer ruimte in nemen.

Techdy was eerder accesoiremaker dacht ik en sinds kort maken ze berentelefoons :+, geinspireerd door een nog uit te komen model van Apple waar vrijwel alles al van is uitgelekt, en de HTC One.
Ik denk dat het een leuke manier is om te hypen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:45:

Vraag 2 staat er gewoon op. De standaard heeft geen vervangbare batterij, de pro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNZ

KNZ

De Faea heeft nu blijkbaar ook een eigen topic:
Faea mobile

Dus best hier verder discussiëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 17:21
Ik ben de lenovo a660 aan het overwegen, alleen twijfel ik nog over de accu duur. Ik kan nergens een kwalitatieve revieww vinden over het toestel en een batterijduur test. Iemand hier die deze telefoon heeft?
Of iemand die een beter/gelijkwaardig toestel weet?
Eisen: max. 4.3 inch(vond de htc hd2 een mooi formaat hebben), minimaal dualcore en gorilla glass (of soortgelijke) voor maximaal $130 ex import kosten. Heb nu de htc desire z en die zijn aan zijn 3e touchscreen in nog geen 2 jaar (heb tussendoor ook nog een hd2 kapot gekregen) dus een beetje stevige telefoon is wel belangrijk voor mij.

Edit
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de ip67 certificering ook belangrijk vind daarmee vallen telefoonsd als de jaiyu g2s en lenovo eigen concurent in die prijsklasse af. Als ik op aliexpress een zoekopdracht doe op ip67 in een prijsklasse 80-130 usd vind ik enkel de lenovo a660 en de hummer h1.

[ Voor 20% gewijzigd door michiel_hc op 16-07-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Doordat het geluid voor degene aan de andere kant van de telefoon erg slecht is bij bellen met een carkit, heb ik een aantal instellingen geprobeert.
In sim 1 heb ik een kaartje waarmee ik over het kpn netwerk bel, en in sim 2 een kaartje op het T mobile netwerk. Als ik met T mobile bel is het geluid perfect. Als ik met kpn bel, is het geluid heel krakerig, en bijna onverstaanbaar.
Nu zijn we even slim geweest door de kaartjes van sim 1 naar sim 2 en andersom te wisselen.
Het geluid is bij sim 1 en het T mobile kaartje perfect en bij kpn in sim 2 net zo slecht als in sim 1.

Hoe kan het nou dat kpn op sim 1 en 2 slecht is, en T mobile over beide sims goed is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Laatst online: 10-09 18:28
vandaag een G4 en een cubot GT99 binnen gekregen. Mooie telefoons voor de prijs, maar bij de cubot is het lipje dat de vollume buttons vebind (de flatcable) gescheurt. Dit hoort natuurlijk niet... iemand enig idee hoe dat op te lossen? of waar ik spare parts kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:19
*O* Eindelijk een ghost touches fix voor de Zopo C2! *O*

Klik hier voor het forum onderwerp.
Volg de 1e link naar het externe het forum. Bovenaan staat deze link naar de farmwarebestanden. Farmware ja :+
Download de rar.
Of haal een 7z uit mijn dropbox.

Haal de PDF door google translate heen, dan is goed te volgen wat je moet doen.
Maar in het kort:
* Installeer APK uit het archive. Deze APK kan firmware installeren.
* Kijk goed naar versie TP VID.
* Zoek in de bin bestanden of de versie erbij staat, bv TP VID is 0x5b, pak dan C2_0x5b_ver17. Is TP VID 0x98 pak dan C2_0X98_V15.bin. Heb je een andere versie, update dan de firmware NIET!
* Klik Start
* Herstarten hoeft niet, maar heb ik wel gedaan.

Ik heb het geinstaleerd met een custom ROM, root etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
ErrieR schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:30:
*O* Eindelijk een ghost touches fix voor de Zopo C2! *O*

Klik hier voor het forum onderwerp.
Volg de 1e link naar het externe het forum. Bovenaan staat deze link naar de farmwarebestanden. Farmware ja :+
Download de rar.
Of haal een 7z uit mijn dropbox.

Haal de PDF door google translate heen, dan is goed te volgen wat je moet doen.
Maar in het kort:
* Installeer APK uit het archive. Deze APK kan firmware installeren.
* Kijk goed naar versie TP VID.
* Zoek in de bin bestanden of de versie erbij staat, bv TP VID is 0x5b, pak dan C2_0x5b_ver17. Is TP VID 0x98 pak dan C2_0X98_V15.bin. Heb je een andere versie, update dan de firmware NIET!
* Klik Start
* Herstarten hoeft niet, maar heb ik wel gedaan.

Ik heb het geinstaleerd met een custom ROM, root etc.
Hallo errier, bluewy hier:p

We hebben hier een zopo c2 topic :) [Zopo ZP980 & Zopo C2] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 dagen nog geen antwoord gehad van Techdy.

Het zal wel te maken hebben met het feit dat het eigenlijk in de FAQ stond die ik daarnet toch maar eens heb geraadpleegd.

* Phone hull is gemaakt van polycarbonaat. Dus ik neem aan dat het een soort buigzaam verhard plastic zal zijn zoals budget phone of in het beste geval zoals de Nokia Lumia.

* Het scherm is geen Gorilla Glass maar een gelijksoortig/gelijkwaardig equivalent. Dragon Glass of zoiets misschien?

* Batterij is vervangbaar bij de Pro (had iemand hier al bevestigd)

* MicrSD voor de Pro

* Geen info over prijswijziging, maar je kan eenvoudigweg je (pre-)order annuleren door achteraf de betaling te weigeren/negeren.
Dit gaat dus enkel lukken indien je met PayPal betaald hebt, want bij credit cards ga je mogen lopen voor een chargeback met alle miserie die erbij komt.

Dus? Toch maar een gokje wagen en er eentje bestellen? Wat denken jullie? Het logo trekt op niks, maar voor de rest lijkt het me toch een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:46:
Na 2 dagen nog geen antwoord gehad van Techdy.

Het zal wel te maken hebben met het feit dat het eigenlijk in de FAQ stond die ik daarnet toch maar eens heb geraadpleegd.

* Phone hull is gemaakt van polycarbonaat. Dus ik neem aan dat het een soort buigzaam verhard plastic zal zijn zoals budget phone of in het beste geval zoals de Nokia Lumia.

* Het scherm is geen Gorilla Glass maar een gelijksoortig/gelijkwaardig equivalent. Dragon Glass of zoiets misschien?

* Batterij is vervangbaar bij de Pro (had iemand hier al bevestigd)

* MicrSD voor de Pro

* Geen info over prijswijziging, maar je kan eenvoudigweg je (pre-)order annuleren door achteraf de betaling te weigeren/negeren.
Dit gaat dus enkel lukken indien je met PayPal betaald hebt, want bij credit cards ga je mogen lopen voor een chargeback met alle miserie die erbij komt.

Dus? Toch maar een gokje wagen en er eentje bestellen? Wat denken jullie? Het logo trekt op niks, maar voor de rest lijkt het me toch een prima toestel.
Huh? Je betaalt nog niet als je nu bestelt, je betaalt pas als ze je mailen dat ze je bestelling willen verzenden.
Dus Paypal of credit card is niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:49:
[...]

Huh? Je betaalt nog niet als je nu bestelt, je betaalt pas als ze je mailen dat ze je bestelling willen verzenden.
Dus Paypal of credit card is niet relevant.
Ik begrijp dat ze je de aanrekening sturen wanneer ze verzenden? Bij PayPal krijg je dan een email om het te gaan goedkeuren en te betalen, maar bij CC? Als je je nummer, cvs etc al moet indienen bij de pre-order, zoals op vele websites, dan kunnen ze dat eender wanneer aanrekenen. Een week voor het verzenden, een week erna en je ziet het pas bij je maandelijks statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Vorige week een Cubot GT99 besteld voor mijn vriending via Pandawill. Met DHL shipping gedaan, op de 13e verzonden en de 16e al ontvangen.

Toestel ziet er prima uit en werkt goed. Erg mooie specs (quad, 4.2 android) voor weinig geld, hier een linkje naar de specs: http://www.pandawill.com/...-camera-white-p76145.html

Heb direct ook maar een voor mijzelf besteld als vervanger voor mijn 2 jaar oude Sensation :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:53:
[...]

Ik begrijp dat ze je de aanrekening sturen wanneer ze verzenden? Bij PayPal krijg je dan een email om het te gaan goedkeuren en te betalen, maar bij CC? Als je je nummer, cvs etc al moet indienen bij de pre-order, zoals op vele websites, dan kunnen ze dat eender wanneer aanrekenen. Een week voor het verzenden, een week erna en je ziet het pas bij je maandelijks statement.
Dat moet dus niet, dat leg ik net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:23:
[...]

Dat moet dus niet, dat leg ik net uit.
Heb ik dan erkeerd begrepen/geïnterpreteerd ^^"
Uit ervaring ging ik er gewoon van uit dat je je betalingsgegevens gewoon moest achterlaten bij de pre-order. Bekijk het als een soort garantie/voorschot als je wil, zaols bijvoorbeeld als je een hotel boekt op booking.com. Laatst een hotel in Seoul geboekt voor 300000 Won (200 € - 67% vroegboekkorting), maar de betaling volgt pas na het verblijf. Ondertussen hebben ze wel m'n CC gegevens.

Maar goed, als het niet hoeft, is dat mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:37:
[...]

Heb ik dan erkeerd begrepen/geïnterpreteerd ^^"
Uit ervaring ging ik er gewoon van uit dat je je betalingsgegevens gewoon moest achterlaten bij de pre-order. Bekijk het als een soort garantie/voorschot als je wil, zaols bijvoorbeeld als je een hotel boekt op booking.com. Laatst een hotel in Seoul geboekt voor 300000 Won (200 € - 67% vroegboekkorting), maar de betaling volgt pas na het verblijf. Ondertussen hebben ze wel m'n CC gegevens.

Maar goed, als het niet hoeft, is dat mooi meegenomen :)
Ik heb een pre-order gedaan. En nee, het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Vandaag mijn Oppo A909 binnen gekregen, zal vanavond even een kort rapport doen over hoe de kwaliteit is. Ik was in totaal 132$ kwijt voor het toestel. (heb geen invoer hoeven te betalen O+)

Specs:
4.5" qHD (960x540)
1G ram
8G opslag
MTK6589
8MP Achter, 2MP voor
Android 4.1.2 (Wellicht dat ik 4.2 zelf port)
2200mAh
Dual sim

:>

[ Voor 37% gewijzigd door xheroxkefx op 17-07-2013 16:05 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila. Techdy heeft op mijn email geantwoord en gewezen op het feit dat het ook netjes in de FAQ staat ;-)
Ik ga er dus ook eentje pre-orderen. We zien wel wat het wordt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xheroxkefx schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:31:
Vandaag mijn Oppo A909 binnen gekregen, zal vanavond even een kort rapport doen over hoe de kwaliteit is. Ik was in totaal 132$ kwijt voor het toestel. (heb geen invoer hoeven te betalen O+)

Specs:
4.5" qHD (960x540)
1G ram
8G opslag
MTK6589
8MP Achter, 2MP voor
Android 4.1.2 (Wellicht dat ik 4.2 zelf port)
2200mAh
Dual sim

:>
4.2 porten met 4.1 als basis.
Ain't gonna happen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09 06:30
Hmm als alles waar is van die Teddy mobieltjes, dan is het een interessant alternatief van de xiaomi m2s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziezo. Een witte Bear Pro besteld. Als het bouwmateriaal gelijkaardig is aan de HTC One, zal het imo niet tegenvallen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:56:
[...]

4.2 porten met 4.1 als basis.
Ain't gonna happen ;)
Buiten dat verschilt 4.2 eigenlijk nauwelijks van 4.1 en 4.2 zit ook vol met vieze bugs, ik draai daarom mooi op mijn Nexus 7 Android 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Hierbij even een tip voor iedereen met een dual sim. Als je kijkt naar de technische gegevens van een china phone, staat er bij, dat je maar op 1 sim, 3G kunt gebruiken. Bij gebruik van sim 2, zou je dan een 2G verbinding hebben.
In de praktijk blijkt dit niet te kloppen. In ieder geval op mijn toestel. In de instellingen kun je zelf kiezen, op welke sim je 3 G wilt hebben. Dit is toch weer een mooie meevaller. :Y :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:16:
[...]

Buiten dat verschilt 4.2 eigenlijk nauwelijks van 4.1 en 4.2 zit ook vol met vieze bugs, ik draai daarom mooi op mijn Nexus 7 Android 4.1.2.
Dat wist ik niet.. dan lekker op 4.1.2 houden!
Ik loop echter tegen het feit dat motochopper niet wil werken ._.

drivers al 3x overnieuw geinstalleerd maar hij blijft staan op daemon started succesfully
ADB drivers via PDAnet geinstalleerd en usb debugging en mock locations staat aan..
nu zie ik alleen dat bovenin onder usb debugging connected staat "connect as usb storage" touch for other usb options.. daar staat camera, built in cd-rom, MTP en USB storage.. met geen van allen heb ik succes. ideeen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:16:
[...]

Zoals wat voor bugs? Ik zou, indien mogelijk, altijd voor Android 4.2 kiezen. Al is het maar voor de betere notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:41:
[...]

Zoals wat voor bugs? Ik zou, indien mogelijk, altijd voor Android 4.2 kiezen. Al is het maar voor de betere notifications.
Quicksettings en widgets op lockscreen niet te vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik heb werkelijk nog geen enkele bug ontdekt in 4.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

Wie heeft de tip?

De tip is een topic aanmaken in Mobile Aankoopadviesforum.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:19:
Knip

Wie heeft de tip?

De tip: stel deze vraag op het forum van helpmij.nl

"Let op:

LET OP!!!
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd zie

[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

Lees ook altijd eerst de TS voordat je een vraag stelt :)"

[ Voor 51% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Knip

Wie heeft de tip?

Root is iets dat je zelf kan regelen. Voor de rest, tja.

[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Knip

Wie heeft de tip?

Jiayu G2s voldoet aan alle eisen, maar je maakt het jezelf wel heel makkelijk!

[ Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:23 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.