Heb mijn foon binnen (s9920)
Iemand een idee waar ik een zip kan krijgen zodat ik hem kan rooten?
Iemand een idee waar ik een zip kan krijgen zodat ik hem kan rooten?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Aha das een goede tip! Zal het ff proberendutchgio schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:08:
Gebruik gewoon Motochopper.
Want Als je een zip probeerd te flashen kom je waarschijnlijk in een chinese recovery terecht.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 13-07-2013 18:31 ]
Dat hoef je toch ook niet aan te geven?Harribo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:10:
[...]
Aha das een goede tip! Zal het ff proberen
edit: heb geen idee wat het merk is van deze foon?
STARHarribo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:10:
[...]
Aha das een goede tip! Zal het ff proberen
edit: heb geen idee wat het merk is van deze foon?
[ Voor 82% gewijzigd door Harribo op 13-07-2013 22:08 ]
Ik geef je weinig kans.. kijk eens op de batterij en kijk eens of google je vriend wil zijn?Harribo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:13:
Ff nieuwe post/vraag: Ik zoek nu nog een High Capacity batterij (die 1500mah is wel weinig, zo leeg) en nog een case (met magnetische sluiting). Moet ik dan ook in China zijn? Of kan dat wat sneller?
Een samengestelde benchmark is een objektieve performance meting.Smobbo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:38:
[...]
Ik ben juist nieuwsgierig naar praktijk ervaring. Zo'n antutu score zegt mij niet veel. Mijn mt6577 toestellen halen volgens mij amper 7000 punten, maar zijn heel soepel in het gebruik.
Dit is enigste wat ik eerder kon vinden.Sinned123 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:31:
Ik heb afgelopen woensdag de Cubot GT99 binnen gekregen als telefoon voor mijn vrouw.
Ze is er erg tevreden mee, maar na 2 valpartijen van de oude note (scherm totalloss) wil ze nu toch wel een case.
De case die er bij zat vond ze verschrikkelijk lelijk, is er nog ergens een case te krijgen?
Gezocht op de verschillende chinese sites en het enige wat ik ben tegengekomen zijn backcovers in de standaard kleuren.
Heb alleen zon leather case kunnen vinden,Sinned123 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:31:
Ik heb afgelopen woensdag de Cubot GT99 binnen gekregen als telefoon voor mijn vrouw.
Ze is er erg tevreden mee, maar na 2 valpartijen van de oude note (scherm totalloss) wil ze nu toch wel een case.
De case die er bij zat vond ze verschrikkelijk lelijk, is er nog ergens een case te krijgen?
Gezocht op de verschillende chinese sites en het enige wat ik ben tegengekomen zijn backcovers in de standaard kleuren.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Heeft iemand al één van deze rom geprobeerd, of heeft er iemand andere gevonden?Zenix schreef op zondag 14 juli 2013 @ 02:06:
[...]
Nog paar roms gevonden voor de Cubot GT99
http://www.romzj.com/reso...w=roms&cid=577&Itemid=107
http://bbs.xyzshouji.com/...52&filter=typeid&typeid=1
Mijn batterij : 3,8v, Li-on max charge limit 4,35v, afmetingen 5x6 cm 7,98WhLord_Dain schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:34:
[...]
Ik geef je weinig kans.. kijk eens op de batterij en kijk eens of google je vriend wil zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 14-07-2013 12:23 ]
Compleet irrelevant als je niet gaat gamen met de telefoon. Interface zal alsnog prima draaien, zeker met die resolutie.intraxi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:11:
LEES je hier de berichtjes ook ? of ignoren jullie deze gewoon...![]()
Faea F1 ANTUTU benchmark 10100... tis nogal een verschil !
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Compleet mee eens!Tsurany schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:48:
[...]
Compleet irrelevant als je niet gaat gamen met de telefoon. Interface zal alsnog prima draaien, zeker met die resolutie.
Nee maar bovenste op romzj gebruik ik wel om andere roms te porten.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:22:
[...]
Heeft iemand al één van deze rom geprobeerd, of heeft er iemand andere gevonden?
Verwijderd
Vergeet je niet de €17,50 EMS inklaringskosten of €13 PostNL inklaringskosten + 21% Btw?D!ablo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:02:
Net ook de FAEA F1 besteld bij faeamobile.com voor EUR: 122.5,-
Tot 15 juli $20,- coupon korting (code:FFD20)
Want je weer nu al dat je dat betaald..Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:40:
[...]
Vergeet je niet de €17,50 EMS inklaringskosten of €13 PostNL inklaringskosten + 21% Btw?
Verwijderd
Als particulier inderdaad niet, maar beetje misleidend wellicht voor anderen om te denken dat de FAEA zo weinig kost
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Een spelletje op zijn tijd is natuurlijk wel leuk. Vind het lastig inschatten hoe 10100 antutu zich vertaalt naar gameplay resultaten.Tsurany schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:20:
Ga je gamen of iets doen wat heel CPU intensief is? Zonee, ga je het niet merken.
Hoi, zoiets had ik ook gelezen/gezien, als het een exacte clone is zijn evt. batterijen en accessoires uitwisselbaar, maar of hij van binnen hetzelfde is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.Harribo schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:41:
[...]
Als ik het goed heb, dan is toch alleen de voltage van belang? (3,8v) En uiteraard de afmetingen..
En ik zoek ook nog een magnetic case.OPGELOST: s9920 schijnt een samsung s3 mini clone te zijn qua afmetingen
ps.3,8v...zie dat dat niet echt in het Westen verkocht wordt? Aziatische voltage?
[ Voor 42% gewijzigd door johan63 op 14-07-2013 22:55 . Reden: aanvulling ]
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Link2SD heb je niet nodig. Deze functie zit standaard in de settings.KNZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:12:
Zonet ook de Faea F1 aangekocht, mijn eerste Chinese smartphone en Android phone...
Heb ook een extra batterij, case en screen protectors bijgekocht. Nu nog een SD-kaart aanschaffen.
Ben me al wat aan het voorbereiden om enkele aanpassingen uit te voeren wanneer hij aankomt.
- Officiële update installeren:
Vroeg me alleen af waarom er bij de manier van dataSlut (dataSlut in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones") root toegang wordt aangemaakt en volgens de "officiële" manier op het faea forum niet (http://forum.faeamobile.com/thread-49-1-1.html)? Ik vermoed dat root toegang niet verplicht is voor deze officiële update?
-MoreLocale 2 app installeren en Nederlands toetsenbord toevoegen
-Rooten met Framaroot 1.4.2
-Link2SD (alle grote apps op SD-card)
-GPS setting naar nl.ntp.pool.org aanpassen
-Google apps and wifi/3g location FIX installeren (http://forum.faeamobile.com/thread-59-1-1.html)
-NFC tag voor in auto
Nog aanpassingen die ik vergeten ben of tips?
Misschien best toch een officieel topic maken voor deze foon?
[ Voor 27% gewijzigd door Wdeb op 14-07-2013 23:31 ]
Ga je absoluut merken als je veel achtergrondprocessen en navigatie draait.Tsurany schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:48:
[...]
Compleet irrelevant als je niet gaat gamen met de telefoon. Interface zal alsnog prima draaien, zeker met die resolutie.
Dat durf ik sterk te betwijfelen, achtergrondprocessen gebruiken weinig CPU en navigatie is ook geen CPU intensieve taak. Ik heb met een veel mindere processor alles prima gedraaid zonder enige issues, waarom zou een snellere quadcore dan wel vertragingen geven?intraxi schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:05:
[...]
Ga je absoluut merken als je veel achtergrondprocessen en navigatie draait.
Ook de gfx chip van die Faea f1 moet dan op de knietjes... Ben een hardcore gamer.
Het rooten is voor het flashen van de firmware niet nodig.KNZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:12:
Zonet ook de Faea F1 aangekocht, mijn eerste Chinese smartphone en Android phone...
Heb ook een extra batterij, case en screen protectors bijgekocht. Nu nog een SD-kaart aanschaffen.
Ben me al wat aan het voorbereiden om enkele aanpassingen uit te voeren wanneer hij aankomt.
- Officiële update installeren:
Vroeg me alleen af waarom er bij de manier van dataSlut (dataSlut in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones") root toegang wordt aangemaakt en volgens de "officiële" manier op het faea forum niet (http://forum.faeamobile.com/thread-49-1-1.html)? Ik vermoed dat root toegang niet verplicht is voor deze officiële update?
[ Voor 7% gewijzigd door dataSlut op 15-07-2013 08:22 ]
Verwijderd
Sorry als wat ik nu ga zeggen stom overkomt ofzo hoor: Maar ik snap echt NIET dat mensen er überhaupt een punt van maken wanneer er geen Nederlands op zit. Zo lang er maar Engels op zit is het toch goed?Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:29:
[...]
Compleet mee eens!
De FAEA F1 heeft maar 1 minpunt en dat is ontbreken van NL taal. Wel NL tobo natuurlijk.
Verder al meteen incl PlayStore dus meteen bruikbaar!
En dat voor een zeer schappelijke prijs natuurlijk.
Benieuwd of er nog een NL ROM voor gaat komen, want dan is het echt een winner.
Verwijderd
Dat dus ...Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:37:
Feit is dat er in Nederland een hoop mensen zijn die de engelse taal niet goed beheersen, omdat ze er niet mee zijn opgegroeid zoals de patat generatie (en later), omdat ze het nooit nodig hebben gehad op hun werk, of omdat ze het maar 1-2 jaartjes op school hebben gehad.
Als jouw klanten voor een Faea F1 €229,95 betalen zijn ze niet erg slim neeVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:40:
[...]
Dat dus ...
Ik merk zelf dat mijn klanten erg kieskeurig zijn als het om wel/niet NL aankomt.
De Dual-Sim GSMs zonder NL verkopen nou eenmaal een stuk slechter.
Echter is de Tweakers community natuurlijk verre van representatief voor de groep zoals hierboven beschreven.
With ^^FlowDesign schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:49:
[...]
Als jouw klanten voor een Faea F1 €229,95 betalen zijn ze niet erg slim nee![]()
![]()
Verwijderd
+1!Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:56:
Waarom niet? Is toch goed voor de economie? Als er ook wat geld in NL blijft hangen?
Ja, dat is waarLord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:56:
Waarom niet? Is toch goed voor de economie? Als er ook wat geld in NL blijft hangen?
I knowdutchgio schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:04:
Dan zou ik een 'nederlandse' proxy/vpn opzetten als je wil downloaden..
Want hier mag het wel
Misschien woont ie er wel (net als ik) .........dan geef je die dikke vinger wat minder makkelijk.Tsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:12:
Duitsland gewoon de vinger geven, alsof Nederland je gaat uitleveren
duur filmpje was dat dan..FlowDesign schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:11:
[...]
I knowM'n vriendin had nog gewaarschuwd maar ik was eigenwijs. Dacht dat dat wel mee zou vallen.
Het downloaden is overigens niet illegaal, het gaat om het uploaden. Had die torrent per ongeluk 53 seconden "aan" laten staan nadat ie klaar was met downloaden. Heeft me bijna 900 euro gekost dat grapje![]()
Maar goed, we gaan een beetje off-topic
ik zou vluchten naar Rusland.Tsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:12:
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 15-07-2013 12:58 ]
Ik mag toch zeker hopen dat ik voortaan overal gratis de bioscoop in mag ja
M'n vriendin is Duitse en woont er ook, de brief van het advocatenkantoor was op haar naam gekomen (want haar IP-adres natuurlijk) en ook al was ik de schuldige dan is zij nog altijd verantwoordelijk voor haar internetverbinding. Daar kom je helaas niet onderuit. Als ze je voor de rechtbank slepen is de kans groot dat je een paar duizend euro mag gaan aftikken, daar had ik dan ook weer weinig zin in. Gewoon betalen en niet meer aan denken, jammer dan.Tsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:12:
2,5 jaar geleden waren ze nog niet zo strikt als tegenwoordig volgens mij.marcelmg2 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:42:
Misschien woont ie er wel (net als ik) .........dan geef je die dikke vinger wat minder makkelijk.
Heb zelf 2 1/2 jaar terug ook een brief gehad. Ze dreigen nu met de 'voorbereidingen' voor een rechtszaak en zo.
Waarom? Gewoon beweren dat iemand je PC heeft gehacked en/of je WIfi router. Desnoods zet je hem open. Plausible Deniability! Zij kunnen toch nooit never niet bewijzen WIE de film heeft gedownload? Alleen maar dat het vanaf dat IP adres gebeurd is. Maar goed, beetje offtopicFlowDesign schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:14:
[...]
M'n vriendin is Duitse en woont er ook, de brief van het advocatenkantoor was op haar naam gekomen (want haar IP-adres natuurlijk) en ook al was ik de schuldige dan is zij nog altijd verantwoordelijk voor haar internetverbinding. Daar kom je helaas niet onderuit. Als ze je voor de rechtbank slepen is de kans groot dat je een paar duizend euro mag gaan aftikken, daar had ik dan ook weer weinig zin in. Gewoon betalen en niet meer aan denken, jammer dan.
"I have an iPhone 3g and since Apple does not support what they see as ‘older devices’ (no app in the app store seems to work anymore on it)… it now has exactly the same use as the dummy in the pictures. I wish I paid 48 usd for it and feel lees stolen than how I feel now. No more apple for me!"Lord_Dain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:44:
Hoe wil je met een niet functionele telefoon bellen dan?
Bedankt voor de tip! Zal ik zeker eens uitproberen.Aloysxda schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:12:
[...]Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Link2SD heb je niet nodig. Deze functie zit standaard in de settings.
Nova Launcher kan ik je wel aanbevelen. Dit is een hele fijne aanvulling op de china phones
Zit deze er ook standaard in als je de gsm zelf niet op Nederlands kan instellen?Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:27:
Het installeren van Nederlands toetsenbord is ook niet nodig aangezien deze er al standaard in staat. Enkel even selecteren natuurlijk.
Apex Launcher is ook fijnKNZ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:03:
[...]
Bedankt voor de tip! Zal ik zeker eens uitproberen.
Geen idee, maar anders kun je altijd nog Swiftkey installerenZit deze er ook standaard in als je de gsm zelf niet op Nederlands kan instellen?
Gewoon via de website van Faea?Freakster86 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:26:
F1 besteld voor 149,99Prima prijs voor (hopelijk) een prima telefoontje.
Verwijderd
Ja, standaard 'out of the box'KNZ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:03:
[...]
Bedankt voor de tip! Zal ik zeker eens uitproberen.![]()
[...]
Zit deze er ook standaard in als je de gsm zelf niet op Nederlands kan instellen?
Ja. Met code FFD20 is hij 149,99.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 15-07-2013 20:38 ]
Verwijderd
Of (nog) grotere telefoons/schermen, want meer oppervlak = meer ruimte voor een batterij. Al gaan 8 cores ook wel wat meer ruimte in nemen.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:45:
Klinkt goed die MediaTek. Het zullen vast wel iets dikkere telefoons worden, want met 1500 mAh gaat ie het niet lang uithouden
Ik heb die mensen van Techdy eens gemaild met 3 simpele vragen ivm de Bear Pro:
- Gorilla Glass of gelijkaardig alternatief
- Vervangbare batterij (dus zonder tussenkomst van de manufacturer/service point)
- Prijs van pre-order vast of variabel naargelang hun uiteindelijke kostenstructuur
Ze beloven binnen de 24u te antwoorden. Dus als ze hier concrete antwoorden op geven, bestel ik er een. Doen ze vaag of geven ze geen antwoord, dan beschouw ik het als vaporware of een scam en springt de deal
Rekening houdend met het tijdsverschil zal ik wel iets langer wachten. Ik hoop dat het positief zal zijn iig.
Vraag 2 staat er gewoon op. De standaard heeft geen vervangbare batterij, de pro wel.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:45:
Klinkt goed die MediaTek. Het zullen vast wel iets dikkere telefoons worden, want met 1500 mAh gaat ie het niet lang uithouden
Ik heb die mensen van Techdy eens gemaild met 3 simpele vragen ivm de Bear Pro:
- Gorilla Glass of gelijkaardig alternatief
- Vervangbare batterij (dus zonder tussenkomst van de manufacturer/service point)
- Prijs van pre-order vast of variabel naargelang hun uiteindelijke kostenstructuur
Ze beloven binnen de 24u te antwoorden. Dus als ze hier concrete antwoorden op geven, bestel ik er een. Doen ze vaag of geven ze geen antwoord, dan beschouw ik het als vaporware of een scam en springt de deal
Rekening houdend met het tijdsverschil zal ik wel iets langer wachten. Ik hoop dat het positief zal zijn iig.
[ Voor 20% gewijzigd door michiel_hc op 16-07-2013 09:42 ]
Hallo errier, bluewy hier:pErrieR schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:30:
Eindelijk een ghost touches fix voor de Zopo C2!
![]()
Klik hier voor het forum onderwerp.
Volg de 1e link naar het externe het forum. Bovenaan staat deze link naar de farmwarebestanden. Farmware ja![]()
Download de rar.
Of haal een 7z uit mijn dropbox.
Haal de PDF door google translate heen, dan is goed te volgen wat je moet doen.
Maar in het kort:
* Installeer APK uit het archive. Deze APK kan firmware installeren.
* Kijk goed naar versie TP VID.
* Zoek in de bin bestanden of de versie erbij staat, bv TP VID is 0x5b, pak dan C2_0x5b_ver17. Is TP VID 0x98 pak dan C2_0X98_V15.bin. Heb je een andere versie, update dan de firmware NIET!
* Klik Start
* Herstarten hoeft niet, maar heb ik wel gedaan.
Ik heb het geinstaleerd met een custom ROM, root etc.
Verwijderd
Huh? Je betaalt nog niet als je nu bestelt, je betaalt pas als ze je mailen dat ze je bestelling willen verzenden.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:46:
Na 2 dagen nog geen antwoord gehad van Techdy.
Het zal wel te maken hebben met het feit dat het eigenlijk in de FAQ stond die ik daarnet toch maar eens heb geraadpleegd.
* Phone hull is gemaakt van polycarbonaat. Dus ik neem aan dat het een soort buigzaam verhard plastic zal zijn zoals budget phone of in het beste geval zoals de Nokia Lumia.
* Het scherm is geen Gorilla Glass maar een gelijksoortig/gelijkwaardig equivalent. Dragon Glass of zoiets misschien?
* Batterij is vervangbaar bij de Pro (had iemand hier al bevestigd)
* MicrSD voor de Pro
* Geen info over prijswijziging, maar je kan eenvoudigweg je (pre-)order annuleren door achteraf de betaling te weigeren/negeren.
Dit gaat dus enkel lukken indien je met PayPal betaald hebt, want bij credit cards ga je mogen lopen voor een chargeback met alle miserie die erbij komt.
Dus? Toch maar een gokje wagen en er eentje bestellen? Wat denken jullie? Het logo trekt op niks, maar voor de rest lijkt het me toch een prima toestel.
Verwijderd
Ik begrijp dat ze je de aanrekening sturen wanneer ze verzenden? Bij PayPal krijg je dan een email om het te gaan goedkeuren en te betalen, maar bij CC? Als je je nummer, cvs etc al moet indienen bij de pre-order, zoals op vele websites, dan kunnen ze dat eender wanneer aanrekenen. Een week voor het verzenden, een week erna en je ziet het pas bij je maandelijks statement.Momus schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:49:
[...]
Huh? Je betaalt nog niet als je nu bestelt, je betaalt pas als ze je mailen dat ze je bestelling willen verzenden.
Dus Paypal of credit card is niet relevant.
Dat moet dus niet, dat leg ik net uit.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:53:
[...]
Ik begrijp dat ze je de aanrekening sturen wanneer ze verzenden? Bij PayPal krijg je dan een email om het te gaan goedkeuren en te betalen, maar bij CC? Als je je nummer, cvs etc al moet indienen bij de pre-order, zoals op vele websites, dan kunnen ze dat eender wanneer aanrekenen. Een week voor het verzenden, een week erna en je ziet het pas bij je maandelijks statement.
Verwijderd
Heb ik dan erkeerd begrepen/geïnterpreteerd ^^"
Ik heb een pre-order gedaan. En nee, het hoeft niet.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:37:
[...]
Heb ik dan erkeerd begrepen/geïnterpreteerd ^^"
Uit ervaring ging ik er gewoon van uit dat je je betalingsgegevens gewoon moest achterlaten bij de pre-order. Bekijk het als een soort garantie/voorschot als je wil, zaols bijvoorbeeld als je een hotel boekt op booking.com. Laatst een hotel in Seoul geboekt voor 300000 Won (200 € - 67% vroegboekkorting), maar de betaling volgt pas na het verblijf. Ondertussen hebben ze wel m'n CC gegevens.
Maar goed, als het niet hoeft, is dat mooi meegenomen
[ Voor 37% gewijzigd door xheroxkefx op 17-07-2013 16:05 ]
-
Verwijderd
4.2 porten met 4.1 als basis.xheroxkefx schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:31:
Vandaag mijn Oppo A909 binnen gekregen, zal vanavond even een kort rapport doen over hoe de kwaliteit is. Ik was in totaal 132$ kwijt voor het toestel. (heb geen invoer hoeven te betalen)
Specs:
4.5" qHD (960x540)
1G ram
8G opslag
MTK6589
8MP Achter, 2MP voor
Android 4.1.2 (Wellicht dat ik 4.2 zelf port)
2200mAh
Dual sim
Verwijderd
Verwijderd
Buiten dat verschilt 4.2 eigenlijk nauwelijks van 4.1 en 4.2 zit ook vol met vieze bugs, ik draai daarom mooi op mijn Nexus 7 Android 4.1.2.dutchgio schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:56:
[...]
4.2 porten met 4.1 als basis.
Ain't gonna happen
Dat wist ik niet.. dan lekker op 4.1.2 houden!Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:16:
[...]
Buiten dat verschilt 4.2 eigenlijk nauwelijks van 4.1 en 4.2 zit ook vol met vieze bugs, ik draai daarom mooi op mijn Nexus 7 Android 4.1.2.
-
Zoals wat voor bugs? Ik zou, indien mogelijk, altijd voor Android 4.2 kiezen. Al is het maar voor de betere notifications.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:16:
[...]
Buiten dat verschilt 4.2 eigenlijk nauwelijks van 4.1 en 4.2 zit ook vol met vieze bugs, ik draai daarom mooi op mijn Nexus 7 Android 4.1.2.
Quicksettings en widgets op lockscreen niet te vergetenTsurany schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:41:
[...]
Zoals wat voor bugs? Ik zou, indien mogelijk, altijd voor Android 4.2 kiezen. Al is het maar voor de betere notifications.
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:22 ]
De tip: stel deze vraag op het forum van helpmij.nlVerwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:19:
Knip
Wie heeft de tip?
De tip is een topic aanmaken in Mobile Aankoopadviesforum.
[ Voor 51% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:23 ]
Root is iets dat je zelf kan regelen. Voor de rest, tja.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:19:
Knip
Wie heeft de tip?
[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:23 ]
Jiayu G2s voldoet aan alle eisen, maar je maakt het jezelf wel heel makkelijk!Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:19:
Knip
Wie heeft de tip?
[ Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq