Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:19:
Knip

Wie heeft de tip?

De tip is een topic aanmaken in Mobile Aankoopadviesforum.
Zoek zelf eens ofzo :W

Tot 4" is er bijna niks te vinden, of het is oud qua hardware en software (Android 2.3).

Hier een selectie telefoons van 4,5"
http://www.pandawill.com/...phone-c551.html?sizes=188

[ Voor 29% gewijzigd door janvanduschoten op 18-07-2013 09:24 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:11:
Ziezo. Een witte Bear Pro besteld. Als het bouwmateriaal gelijkaardig is aan de HTC One, zal het imo niet tegenvallen :-)
In welke range zit jouw ordernummer? Rond de 5000? Heb die van mij een dag na de aankondiging besteld en had een ordernummer rond de 900.

[ Voor 13% gewijzigd door D-TECH op 17-07-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Ik heb nu al heel wat roots door gelopen maar ze willen niet ..

Motochopper loopt vast op Rooting phone... This may take a few minutes
TPSparkyroot werkt niet (permission denied)
N9770 Root werkt niet (ook permission denied)
Easy MTK root werkt ook niet

What to do?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:44:
[...]

In welke range zit jouw ordernummer? Rond de 5000? Heb die van mij een dag na de aankondiging besteld en had een ordernummer rond de 900.
Ik heb een order in de range van 2700.
Hoeveel units zouden ze produceren? Hopelijk krijg ik binnen 2 weken goed nieuw ;)

Ik denk dat de meeste orders naar de Basic Bear gaan, als was het enkel en alleen al voor de looks en de hype rond de budget iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:10:
[...]

Ik heb een order in de range van 2700.
Hoeveel units zouden ze produceren? Hopelijk krijg ik binnen 2 weken goed nieuw ;)

Ik denk dat de meeste orders naar de Basic Bear gaan, als was het enkel en alleen al voor de looks en de hype rond de budget iPhone.
Dan hebben ze dus nooit 5000 units gepreordered. Webshop werkt met opencart. Had ook een basic bear gepreordered een paar minuten daarna en het was gewoon +1.

[ Voor 8% gewijzigd door D-TECH op 17-07-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:23:
[...]

Dan hebben ze dus nooit 5000 units gepreordered. Webshop werkt met opencart. Had ook een basic bear gepreordered een paar minuten daarna en het was gewoon +1.
Zou het dan toch een hoax of vapourware zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:32:
[...]

Volgens mij stoerdenerij. De website had eerst "500 pieces" als pre order staan. Een halve dag later was het 5000. Ik dacht eerst dat het gewoon een typfout was, maar jouw ordernummer zegt wat anders.

[ Voor 8% gewijzigd door D-TECH op 17-07-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:32:
[...]

Ik denk dat ze dit puur doen als marketingstunt en bijvoorbeeld maar een paar honderd toestellen daadwerkelijk leveren. Want anders maken ze er veel te veel verlies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
dutchgio schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:48:
[...]

Ik denk dat ze dit puur doen als marketingstunt en bijvoorbeeld maar een paar honderd toestellen daadwerkelijk leveren. Want anders maken ze er veel te veel verlies op.
Verlies? Dat valt wel mee. Chinese telefoons op aliexpress etc. worden met een dikke marge verkocht. Reken er maar op dat ze geen verlies maken op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09 06:30
D-TECH schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:44:
[...]

met bear basic zit ik op ordernummer 2670, heb paar uur geleden besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:50:
[...]

Verlies? Dat valt wel mee. Chinese telefoons op aliexpress etc. worden met een dikke marge verkocht. Reken er maar op dat ze geen verlies maken op de telefoon.
Ja maar dat zijn dan verkopers die bijvoorbeeld een mt6589T toestel 'verkopen' maar uiteindelijk een mt6589 toestel leveren. Snel verdiend. ;)

Dat doe jij?! bij de site uit jouw signature ook.
Clones doorverkopen onder de 'echte' naam en nog vergelijken met specificaties van het origineel ook.
"Chinese versie" is wat anders dan "namaak"

Zoiets als dit, rechtstreeks van de link uit jouw signature:
Processor: Quad-Core MTK6589 2.0GHZ (antutu: 9500).

Onder de 10.000 kan het geen mt6589 zijn, laat staan dat ie op 2,0Ghz werkt.
En als je ze dan importeerd en geen BTW/inklaring hoeft te betalen, kun je ze vrij eenvoudig voor een 'Nederlandse' prijs doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Tweakers, ik heb hulp nodig.
Ik ben achter het volgende.

In mijn /system/bin staat geen cp command omdat dit een deel is van busybox (?)
Nu heb ik dus busybox nodig om root te installeren omdat ik de CP command wil hebben (nodig om SU te kopieren naar /bin) MAAR om busybox te installeren heb ik root nodig. CAT commando wist de privileges dus is nutteloos.. tips?

Kwam erachter dat na een factory reset + MMC reset ik via een script die ik ergens van een russische site had geplukt hem wel kon rooten 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door xheroxkefx op 18-07-2013 01:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:02:
Clones doorverkopen onder de 'echte' naam en nog vergelijken met specificaties van het origineel ook.
Hij is dan ook een oplichter. Zal eens met een modje contact op nemen. In ieder geval dus geen zaken doen met deze persoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 18-07-2013 00:53 . Reden: Echte naam maar weggehaald. ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
xheroxkefx schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:47:
Ik heb nu al heel wat roots door gelopen maar ze willen niet ..

Motochopper loopt vast op Rooting phone... This may take a few minutes
TPSparkyroot werkt niet (permission denied)
N9770 Root werkt niet (ook permission denied)
Easy MTK root werkt ook niet

What to do?
Wanneer Motochopper blijft hangen, ligt het aan je driver.
Ik zou eens op zoek gaan naar de PdaNet driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
dutchgio schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:02:
[...]

Ja maar dat zijn dan verkopers die bijvoorbeeld een mt6589T toestel 'verkopen' maar uiteindelijk een mt6589 toestel leveren. Snel verdiend. ;)

Zoiets als dit, rechtstreeks van de link uit jouw signature:
Processor: Quad-Core MTK6589 2.0GHZ (antutu: 9500).

Onder de 10.000 kan het geen mt6589 zijn, laat staan dat ie op 2,0Ghz werkt.
En als je ze dan importeerd en geen BTW/inklaring hoeft te betalen, kun je ze vrij eenvoudig voor een 'Nederlandse' prijs doorverkopen.
Haha. Nee dat doe ik niet, heb alleen de webshop gemaakt, ben webdeveloper ;)

Zal de eignaar even duidelijk maken dat dit zo niet kan. In de tussentijd haal ik de webshop offline

[ Voor 5% gewijzigd door D-TECH op 18-07-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, dit topic is voor ervaringen met toestellen.

Prijzen en levertijden horen thuis in \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopvragen kun je kwijt in Mobile Aankoopadviesforum, niet hier.

En uiteraard, lees ook altijd eerst even de topicstart :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
JiaYu G2S...Ik heb er twee weken van genoten, fijn toestel, lekker compact. Ik heb 'em aan een buurman kunnen slijten voor een -vind ik- mooie prijs. Als het goed is komt mijn Faea F1 morgen binnen; kunnen we daar weer mee spelen.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Lees eens twee berichten boven je...

[ Voor 83% gewijzigd door 13art op 19-07-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou de Huawei Honor 2 (2gb) kopen echter is deze niet meer in voorraad.

Wat zoek ik:

Toestel voor ongeveer 250€ (excl ev invoerkosten) waar ik liefst zo lang mogelijk mee kan doen.
Ik gebruik een 6-tal apps maar heb nu een Samsung Galaxy Mini S2 en die hapert soms al gewoon...
Online banking, whatsapp, calendar, opera mini, coyote en nog wat prullen. Ik game niet maar heb liefst dus gewoon zo'n toestel waarmee ik echt gewoon goed zit. Niet zoals deze rommel die eigenlijk nog maar 7 maand oud is maar constant hapert en vastloopt.

Any tips?
6589 werd me afgeraden net omwille van onnauwkeurige GPS en dit vind ik best wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvd64
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 07:00
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:20:
Ik wou de Huawei Honor 2 (2gb) kopen echter is deze niet meer in voorraad.

Wat zoek ik:

Toestel voor ongeveer 250€ (excl ev invoerkosten) waar ik liefst zo lang mogelijk mee kan doen.
Ik gebruik een 6-tal apps maar heb nu een Samsung Galaxy Mini S2 en die hapert soms al gewoon...
Online banking, whatsapp, calendar, opera mini, coyote en nog wat prullen. Ik game niet maar heb liefst dus gewoon zo'n toestel waarmee ik echt gewoon goed zit. Niet zoals deze rommel die eigenlijk nog maar 7 maand oud is maar constant hapert en vastloopt.

Any tips?
6589 werd me afgeraden net omwille van onnauwkeurige GPS en dit vind ik best wel belangrijk.
Misschien een Faea F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Of de Xiaomi Mi2 als je budget dat toe laat

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm, 20€ meer dan budget maakt het verschil niet.
'k Wil gewoon echt goed zitten. Een toestel waar ik eindelijk eens 2j gewoon gebruik mee kan doen zonder dat het hapert of vastloopt of wat dan ook. Zeker gezien ik toch niet game.

Ook geen zin om te prutsen of wat dan ook met software, fin liefst zo weinig mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 16:36:
Mm, 20€ meer dan budget maakt het verschil niet.
'k Wil gewoon echt goed zitten. Een toestel waar ik eindelijk eens 2j gewoon gebruik mee kan doen zonder dat het hapert of vastloopt of wat dan ook. Zeker gezien ik toch niet game.

Ook geen zin om te prutsen of wat dan ook met software, fin liefst zo weinig mogelijk :D
Bij de chineese mobieltjes dien je meestal hier en daar wel wat zelf te prutsen, meestal geen al te zware ingrepen, maar meestal komen er wel updates of patches uit voor het een en andere :D

verder moet je zelf zien wat je belangrijk vind, als je 2 jaar voort wilt ga je ook moeten rekening houden met eventuele android updates etc (2 jaar terug was Honeycomb / Icecream Sandwich high end)

Ik weet niet of ik gelijk heb, maar de chinese markt laat u wel toe om bv om het jaar een mobieltje te kopen, je kan voor redelijk goedkope prijzen mooie toestelletjes hebben.

Als ikzelf zou moeten kiezen zou ik twijfelen tussen FAEA F1 of de zopo C2 platinum, de FAEA F1 is zowat de goedkoopste GSM met een quadcore waarvan de gps zeker goed werkt (heeft in principe hetzelfde moederbord als sommige samsung devices),
Ikzelf heb de gewone Zopo C2 gehad, GPS is hiervan ook uitstekend (doe redelijk veel km's als telecom technieker, en hij is sneller en beter als men eigen Tomtom en men Garmin van het werk kan ook niet typen aan de snelheid en accuracy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin-sips2 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:45:
[...]

Bij de chineese mobieltjes dien je meestal hier en daar wel wat zelf te prutsen, meestal geen al te zware ingrepen, maar meestal komen er wel updates of patches uit voor het een en andere :D

verder moet je zelf zien wat je belangrijk vind, als je 2 jaar voort wilt ga je ook moeten rekening houden met eventuele android updates etc (2 jaar terug was Honeycomb / Icecream Sandwich high end)

Ik weet niet of ik gelijk heb, maar de chinese markt laat u wel toe om bv om het jaar een mobieltje te kopen, je kan voor redelijk goedkope prijzen mooie toestelletjes hebben.

Als ikzelf zou moeten kiezen zou ik twijfelen tussen FAEA F1 of de zopo C2 platinum, de FAEA F1 is zowat de goedkoopste GSM met een quadcore waarvan de gps zeker goed werkt (heeft in principe hetzelfde moederbord als sommige samsung devices),
Ikzelf heb de gewone Zopo C2 gehad, GPS is hiervan ook uitstekend (doe redelijk veel km's als telecom technieker, en hij is sneller en beter als men eigen Tomtom en men Garmin van het werk kan ook niet typen aan de snelheid en accuracy)
Ik had begrepen dat ik net de MTK6589(T) moest vermijden ivm goeie gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:55:
[...]

Ik had begrepen dat ik net de MTK6589(T) moest vermijden ivm goeie gps?
Volgens mij was het bij de Zopo niet zo erg als bij andere mediatek telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 13:03
Dat probleem met GPS zit voor een groot deel in de afwerking van de antenne in de telefoons, die vaak goedkoop zijn qua materiaal en juist op dit onderdeel lijkt een hoop bezuinigd te zijn. Er zijn toch wel wat mensen die een 6589(T) hebben met goede GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm I see. Want ik filterde net daarop al omdat ik deze constant gebruik in de wagen en dit toch écht wel belangrijk is voor mij en ik dan ook liefst gewoon problemen vermijd...

'k Wil gewoon een goed werkend toestel voor de basics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Oppo Find 5, echt reteleuk toestelletje, wel boven je budget (400€) en helaas single SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel kan ik niet uitgeven voor een Smartphone gezien ik eigenlijk maar een 'simpele' gebruiker ben.

Kalender, surfen, sms, bellen, Mail, Coyote/gps, Online Banking en dat zal het al zowat zijn :D. Dan lijkt zo'n toestel me wat overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techdy heeft een video gereleased van de Bear Pro.

In het begin denk ik dat het om rendered footage gaat, maar de hands-on zou dan toch het uiteindelijke product zijn? Zonder techdy logo erop? Dat zou geen slechte zet zijn, want zo denderend is dat niet.
Als dit hetgene is dat ze gaan opsturen ben ik alvast zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 21:18:
Zoveel kan ik niet uitgeven voor een Smartphone gezien ik eigenlijk maar een 'simpele' gebruiker ben.

Kalender, surfen, sms, bellen, Mail, Coyote/gps, Online Banking en dat zal het al zowat zijn :D. Dan lijkt zo'n toestel me wat overkill.
Dat klopt, wellicht wat overkill. Maar als jij twee jaar wilt doen met een telefoon, niet wilt prutsen en wel een goed GPS signaal wilt hebben ben je daar wel een stuk beter af dan bij al die andere Chinese toestellen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:16:
[...]

Dat klopt, wellicht wat overkill. Maar als jij twee jaar wilt doen met een telefoon, niet wilt prutsen en wel een goed GPS signaal wilt hebben ben je daar wel een stuk beter af dan bij al die andere Chinese toestellen.
Waarom dan?

Zijn ze dan zo'n rommel dat ze maar een jaar meegaan?

't Is toch geen gezonde evolutie als men al naar 400€ moet gaan om een toestel te hebben dat gewoon doet waarvoor men het aankoopt? Voor 'maar' 2 jaar. Komaan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik heb een aantal vragen over de Cubot One:
http://www.pandawill.com/...screen-black-p76648.html#

Ik vraag mij de volgende dingen af:
- Heeft er iemand al ervaring heeft met deze telefoon?
- Aangezien deze telefoon op internet als "HTC one" ripoff beschouwd word, is deze telefoon wel toegestaan in Nederland? Hoe kan ik hier eventueel achter komen?
-De processor is in ieder geval verschillend ( een MT i.p.v. Qualcomm )
-De speaker locatie en de camera(aantal MP) zijn ook verschillend.
Weet iemand meer over hoe een "imitatieproduct" gekwalificeerd word ?

Deze telefoon spreekt mij op zich wel aan, maar ik twijfel nog over deze zaken.
Daarnaast is de Bear Pro ook een HTC one "imitatie" die kwa uiterlijk nog meer op de HTC lijkt (hiervoor vraag ik mij dus ook af of deze uberhaupt word toegelaten door de douane)

Met vriendelijke groeten,
Boots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:44:
[...]
Waarom dan?

't Is toch geen gezonde evolutie als men al naar 400€ moet gaan om een toestel te hebben dat gewoon doet waarvoor men het aankoopt? Voor 'maar' 2 jaar. Komaan zeg.
Toestellen zonder mediatek soc met vrijwel altijd een goede GPS functie.
Faea F1 $170,-
Xiaomi M2A $290
Huawei Honor2/g615 €250

Deze toestellen kunnen met normaal gebruik vast wel jaren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:53:
Beste tweakers,

Ik heb een aantal vragen over de Cubot One:
http://www.pandawill.com/...screen-black-p76648.html#

Ik vraag mij de volgende dingen af:
- Heeft er iemand al ervaring heeft met deze telefoon?
- Aangezien deze telefoon op internet als "HTC one" ripoff beschouwd word, is deze telefoon wel toegestaan in Nederland? Hoe kan ik hier eventueel achter komen?
-De processor is in ieder geval verschillend ( een MT i.p.v. Qualcomm )
-De speaker locatie en de camera(aantal MP) zijn ook verschillend.
Weet iemand meer over hoe een "imitatieproduct" gekwalificeerd word ?

Deze telefoon spreekt mij op zich wel aan, maar ik twijfel nog over deze zaken.
Daarnaast is de Bear Pro ook een HTC one "imitatie" die kwa uiterlijk nog meer op de HTC lijkt (hiervoor vraag ik mij dus ook af of deze uberhaupt word toegelaten door de douane)

Met vriendelijke groeten,
Boots
Zolang het geen nagemaakte is waar HTC op staat, is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbaba schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:56:
[...]

Faea F1 $170,-
Xiaomi M2A $290
Huawei Honor2/g615 €250

Aangezien deze merken een naam op te bouwen hebben zou de kwaliteit ook wel eens hogere kunnen zijn dan de huidige HTC's en Samsung.

Maar daar komen over een paar jaar wel achter, nu werkt mijn Huawei Honor 2 al 7 maanden zonder problemen, de software lagt ook nooit en GPS werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbaba schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:56:
[...]

Faea F1 $170,-
Xiaomi M2A $290
Huawei Honor2/g615 €250

Ik had de Honor 2 besteld maar out of stock en dus geannuleerd.

En idd, 'k wil vooral zekerheid over de GPS.

De nieuwe Zopo C980 valt dan ook af eventueel?

Qua looks maakt het mij niet uit 'k wil gewoon een goed werkend toestel gedurende liefst lang genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:44:
[...]
Waarom dan?

Ze zullen over het algemeen wel langer dan een jaar meegaan maar de standaard software is vaak onder de maat en GPS werkt out of the box niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 20:19
Zopo c2/980 heeft een gps die goed genoeg is voor navigeren en (bijna) nooit van de route afwijkt.
Maar een sports tracker.. daar moet je niet aan beginnen met de zopo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc662 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:15:
Zopo c2/980 heeft een gps die goed genoeg is voor navigeren en (bijna) nooit van de route afwijkt.
Maar een sports tracker.. daar moet je niet aan beginnen met de zopo :p
't Is vooral voor mijn Coyote (coyotesystems.be) - applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:17:
[...]

Is lastig om te zeggen of dat zal werken, de google maps navigatie werkt bijna vlekkeloos, maar een app als bijv flitsmeister werkt weer voor geen meter.

Het is dat ik geen coyote heb, anders had ik het voor je geprobeerd :P

Edit - Als je het dus veilig wilt spelen, zal je de zopo zeker niet moeten nemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tc662 op 22-07-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:17:
[...]

Dan heb je met de FAEA F1 een prima toestel wat prima kan voldoen aan je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijneman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-06 19:41
Ik twijfel nog steeds of ik mijn 2 jaar oude HTC Sensation ga vervangen door een nieuw stukje speelgoed uit China of dat ik het laat voor wat het is.
Tot zover ben ik nog steeds tevreden over mijn sensation, alleen ben ik al de pre-installed Vodafon troep zat.

De reden om een andere aan te schaffen, is dat ik nu steeds met 2 telefoons loop (mijn zakelijke toestel heeft en kreegt geen data abonnement) en ik dat ook wel weer mooi geweest vind.
Ik gebruik m'n telefoon niet voor zware games, maar navigatie is een absolute must!

Ik denk dat de FAEA F1 een goede aanschaf is, maar is het echt een stap vooruit t.o.v. de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:00
nijneman schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:01:
Tot zover ben ik nog steeds tevreden over mijn sensation, alleen ben ik al de pre-installed Vodafon troep zat.
Dan kan je er toch ook een niet-VF ROM op flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik denk dat de FAEA F1 een goede aanschaf is, maar is het echt een stap vooruit t.o.v. de Sensation?
Qua kwaliteit is het (vind ik) altijd een stapje zijwaarts en is het maar afwachten of je er mee kan leven dat een toestel niet heel strak is afgewerkt en geen/minder stevig frame heeft, maar qua benchmark scoort de F1 twee keer zo hoog (for what it's worth).
Het grote voordeel is dat je niet meer met 2 toestellen hoeft te zeulen, lijkt me toch wel lekker! Was voor mij i.i.g. de reden om mijn HTC Desire door een chinaphone te vervangen (wel een andere nl iOcean X7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Ik twijfel nog steeds of ik mijn 2 jaar oude HTC Sensation ga vervangen door een nieuw stukje speelgoed uit China of dat ik het laat voor wat het is.

De reden om een andere aan te schaffen, is dat ik nu steeds met 2 telefoons loop (mijn zakelijke toestel heeft en kreegt geen data abonnement) en ik dat ook wel weer mooi geweest vind.
Ik gebruik m'n telefoon niet voor zware games, maar navigatie is een absolute must!

Op gebied van snelheid en apps ga je er zeker op vooruit, verder is van dit toestel bekend dat hij een uitstekende ontvangst heeft, enige nadelen dat ik van dit toestel hoor, geen verlichte functieknoppen (enkel de homebutton) en dat hij "maar' 10 000 punten scoort in antutu benchmarking, maar dit laatste is dan weer relatief.

Zolang je niet zwaar gamed gat dit toestel voldoende zijn. en zoals TC662 zegt is de zopo C2 een uitstekende car navigation gps, maar voor sommige apps kan je problemen krijgen. (hoewel je dit evengoed hebt met sommige A merken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg,moeilijke keuze allemaal uiteindelijk.

Niemand ervaring met de Coyote-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

ook de GPS van Umi X2 is niet goed, de ene dag werkt het wel de andere dag niet. Had nog een oude GPS van mijn Nokia 6600 van 2003. En ja hoor werkt perfect zelfs binnenshuis :-)
Voor de rest is de Umi X2 een degelijke goede telefoon met verschillende roms in de omloop.
Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:28:

Ben je niet beter af met een Coyote toestelletje zelf?
Ik heb er eentje, maar dan wist ik natuurlijk niet dat er een app voor was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:28:

Eigenlijk niet zo moeilijk. Bestel gewoon een telefoon waarbij je een goed gevoel hebt (na het lezen van cons en pros). Als je de telefoon ontvangt, sloop hem dan niet direct met allerlei hacks, maar let hem lekker stock. Als hij dan na 2 weken je niet bevalt, verkoop je hem op marktplaats - je krijgt er dan nog makkelijk voor terug waar je hem voor hebt geïmporteerd.

Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen; je risico is zo goed als nihil en bevalt ie niet.. next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, op de duur heb je zodanig veel toestelletjes. Liefst ietwat combineren toch :). Maar 't is idd een overweging die ik maak om indien het niet anders kan een apart COyote toestel te kopen. 'k Vind het gewoon onnozel van 3x zoveel abonnementsgeld te betalen (50€/jaar voor de app all-in) voor het toestel (144€/jaar + het toestel aankopen...).

Ik vind zowel de Zopo C2 Platinum als P980 als Faea F1 wel fijn hoor. 't Is gewoon dat ik zo weinig mogelijk gepruts en gesukkel wil en 't liefst gewoon een goed werkend toestel heb voor de komende x-tijd...
't lastige is gewoon dat je al 3 weken wacht vooraleer je hem hebt. Dan nog eens 2 weken testen. Bevalt ie niet zit je weer 5 weken verder met een nieuw toestel etc. Ik wil liefst niet prutsen en zo sukkelen. Risico is idd nihil, besef ik ook maar toch.. 'k Zit nu al even te sukkelen met deze S2 Mini en beslis van nu toch een nieuw toestel te kopen. 'k Wil toch zo goed mogelijk zitten dan =)

//Geen zin om te sukkelen of te prutsen gewoon. de vraag is gewoon of de meerprijs van zo'n beter toestel het dan effectief ook waard is tov een goedkoper zoals de Faea F1.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:21:
't lastige is gewoon dat je al 3 weken wacht vooraleer je hem hebt.
Daarom heb ik ook voor DHL gekozen, meerprijs was niet bijzonder (15€ ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:34:
[...]

Behalve als de douane er tussenzit natuurlijk :-).

Of je van uit Europees Warehouse kan bestellen veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hmm ja, klopt. Maar dan nog, reken ff met me mee. Telefoon was 216USD, 22USD DHL, 181€ omgerekend.
Dan komt er misschien nog wel iets bij (zeg 25€) in totaal 206€. Als ik zo even rondkijk op marktplaats e.d. dan zit ik met dat bedrag nog ruim onder de 'professionele importeurs' die hem voor rond de 230€ verkopen en dan nog het model zonder turbo. Dus ik ben er helemaal niet bang voor dat ik mijn geld er volledig uit krijg, mocht de telefoon niet bevallen. In mijn geval gaat het trouwens om een iOcean X7 Turbo.

Je zou dezelfde rekensom kunnen loslaten op de F1, daarna eens op de bekende sites kijken en ik denk dat het dan ontzettend meevalt.

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_Dain op 22-07-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Is ook mijn grootste vrees niet hoor. 'k Heb daar eigenlijk gewoon geen zin in om mij daar ook weer mee te moeten bezig houden om die te verkopen en weer iets anders te kopen en kiezen en zoeken.

Maar is idd een oplossing mocht 't me niet bevallen, maar liefst vermijd ik het wel :).

'k Hoop gewoon dat 1/ alles werkt met de 'selectie toestellen'. En dan 2/ is het die meerprijs waard voor wat ik er mee doe. Wslk niet. Maar toch is't wel fijn om een toptoestelletje te hebben ook. Miserie is als't maar voor een jaar gaat is't vrij belachelijk om er dan meteen 100€ meer in te steken.

Klinkt heel onnozel maar 'k heb gewoon graag iets dat werkt en waar ik mij niet aan erger na een paar maand gebruik. Zolang ik mij niet erger hoef ik ook niet te wisselen.
Samsung Galaxy Mini S2 ergert :D.
Was ook maar simpel toestel maar toch 180€ uiteindelijk voor rommel betaald.
Liever eventueel iets meer als ik er met zekerheid toch geen ergernis aan overhou vooral..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Als je niks aan het toetstel wilt doen, vermijd dan lekker chinese toestellen. Koop dan gewoon een Sgs 2/sgs 3 (eventueel 2de hands). Dan weet je tenminste zeker dat alles goed loopt. Met chinese toestellen is dit vaak gewoon niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc662 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:50:
Als je niks aan het toetstel wilt doen, vermijd dan lekker chinese toestellen. Koop dan gewoon een Sgs 2/sgs 3 (eventueel 2de hands). Dan weet je tenminste zeker dat alles goed loopt. Met chinese toestellen is dit vaak gewoon niet het geval.
Voor hoe lang loopt alles goed...
Ik dacht met die Mini 2 ook goed te zitten voor 't gebruik dat ik maar doe. Dat werd me ook aangeraden... Ik word er gek van vooral.
Foute evolutie dat men tegenwoordig al naar 400€ moet gaan om een toestel te hebben dat niet hapert en gewoon doet wat het moet doen bij simpel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Nou.. kwaliteit en ergernis is maar relatief hoor. Heb 2,5 jaar een HTC Desire en dat is gewoon een leuk ding, van goede kwaliteit. Ook al is ie nu versleten. Ik heb bv. op aanraden van collega's, voor mijn vriendin onlangs een Huawei Y300 gekocht. Simpel toestelletje dualcore 1Ghz, maar iedereen was laaiend enthousiast over dat toestel en prijs van 'maar' 100€.

Nou ik weet nu al, dat toestel is leuk voor mijn vriendin, maar voor mij zou het niets zijn. Ik ben teveel gewend aan de HTC Desire en dat voelt gewoon anders, alleen al hoe het in de hand ligt (hard materiaal vs plastic feel) en hoe het er uit ziet. HTC ziet er echt robuust uit, Huawei Y300 heeft gewoon cheapere look.

Dus ik denk echt dat als je je niet na een paar maanden wilt ergeren, je idd. voor zo'n 'degelijk' toestel zou moeten gaan. Maar dan eerder HTC dan Samsung (hoor toch ook wel nare dingen soms van Samsung bezitters). Als je echter geen 300-400€ in een toestel wilt steken, wat ik bv. zelf niet wil op dit moment, dan kom je denk ik toch bij een chinaphone uit.

Voor mij is nu de grote vraag, als ik straks mijn toestelletje heb, of ie dan lekker in de hand ligt er degelijk uitziet..of dat ik er een plastic look and feel gevoel bij krijg (en hem dan wslk beter kan verkopen weer).

[ Voor 9% gewijzigd door Lord_Dain op 22-07-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, kan ik me ook in vinden.

't Ergeren is vooral dat het gewoon niet krachtig genoeg is. Komaan zeg, bij WhatsApp of gewoon berichten haperingen tot en met vind ik niet normaal.

En inderdaad net daarom dat ik hier een kijkje kom nemen, echt had ik wel al verwacht dat men wat verder ging staan. Fin, 'k lees echt wel dat er precies redelijk veel problemen zijn... Dit had ik niet verwacht.

Faea F1 is wellicht net goed genoeg maar liever iets 'beter' dan en op safe spelen. Honor 2 was out of stock (had ik eerst besteld).
Zopo C2 Platinum valt af wegens 6589 dan?

Welke opties zijn er nog waarmee ik zo min mogelijk problemen kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hangt er een beetje van af of je waarde hecht aan dual-sim. Er zijn ook mooie chinaphone quadcore toestellen waar geen 6589(T) processor in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dual-sim hoeft niet wat mij betreft.

Welke toestellen dan bv nog? Want ik zie door het bos de bomen niet meer op den duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Lord_Dain schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:34:
[...]

En de duane kosten waar je een veel grotere kans op hebt :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Marzman schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:00:
[...]

En de duane kosten waar je een veel grotere kans op hebt :)
De tradeoff van 1 week langer wachten vs hogere kosten + kans op nog hogere kosten moet een ieder voor zich maken. Ik ga echt niet 3 weken zitten wachten op mijn telefoon, dat kan ik echt niet aan/ heb ik het geduld niet voor. Als je dat wel hebt.. lekker wachten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:57:
Dual-sim hoeft niet wat mij betreft.

Welke toestellen dan bv nog? Want ik zie door het bos de bomen niet meer op den duur...
Ik zou eens op zoek gaan naar de Xiaomi M2S. Sterk in prijs verlaagd en absoluut toptoestel. Maar wel duidelijk duurder dan FAEA F1. (ook duidelijk sneller overigens)
Daar werkt de GPS en dus je Coyote als een zonnetje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Momus schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:04:
[...]

Ik zou eens op zoek gaan naar de Xiaomi M2S. Sterk in prijs verlaagd en absoluut toptoestel. Maar wel duidelijk duurder dan FAEA F1. (ook duidelijk sneller overigens)
Daar werkt de GPS en dus je Coyote als een zonnetje mee.
Ik sluit me hier bij aan. Dit zou voor mij ook een optie zijn, als ik dualsim niet belangrijk vondt. Het is wel iets duurder, maar hiervoor krijg je naar mijn mening dan ook iets meer terug, nl. dat de kans dat je na 2 maanden je ergens aan ergert aanzienlijk kleiner is (ps. ik zie op aliexpress er een die voor slechts 4€ via DHL verzendt).

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 23-07-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 14:41

greatgonzo

schit-te-rend!

Lord_Dain schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:03:
[...]

De tradeoff van 1 week langer wachten vs hogere kosten + kans op nog hogere kosten moet een ieder voor zich maken. Ik ga echt niet 3 weken zitten wachten op mijn telefoon, dat kan ik echt niet aan/ heb ik het geduld niet voor. Als je dat wel hebt.. lekker wachten toch?
Ik had mijn Zopo C2 besteld bij Pandawill via Swisspost: 5/7 besteld, 19/7 ontvangen.

Als je in \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. neust, zie je dat DHL bijvoorbeeld 3 á 4 dagen sneller is, maar bijna iedereen heeft daar moeten bijbetalen.

En ik lees dat sommige eerst een ondertekende brief van de douane terug moeten sturen. Gaat er nog weer 3 dagen overheen.

Nee, Swisspost was prima voor mij, echt geen 3 weken wachten

[ Voor 31% gewijzigd door greatgonzo op 23-07-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ehhm.. Als je in het draadje over levertijden kijkt (zie onderaan de draad) zie je toch dat er nogal wat verschil zit tussen de levertijden van de gedane bestellingen, er zit gewoon een hoop deviation in, voor zowel DHL als de china / hk / swiss post. Dat jij hem nou na 2 weken hebt en iemand anders z'n DHL zending pas na 7 dagen, zegt natuurlijk niet zoveel over het gemiddelde.

Ps. die brieven zijn vooral van postnl en niet van DHL, dus ik denk dat je zaken door elkaar haalt. Als je nl. bij moet betalen voor DHL gebeurt dat aan de deur.

[ Voor 17% gewijzigd door Lord_Dain op 23-07-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 14:41

greatgonzo

schit-te-rend!

feit is gewoon wel dat je bij DHL een grotere kans hebt om bij te betalen. Dat woog voor mij zwaarder dan de snellere levering.

Maar goed, die dicussie past meer in het levertijden topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Ik heb mijn Cubot GT99 ontvangen, ziet er allemaal netjes uit! De 19e verzonden en de 22e in huis. (snelle DHL shipping, geen invoerrechten)

Direct ook even de GPS gefixt door middel van deze stappen:

Hi everyone!
I had a Cubot Gt99 and the GPS didn't worked for the first time, but I read a post on a hungarian forum and I managed to solve this issue.

Here is the way to make the gps work:

1. Install MTK Tools from Play Store
2. Turn off the GPS, included the A-GPS and the EPO in the GPS settings.
3. Turn off the phone
4. Turn on the phone then turn on wifi
5. Turn on GPS
6. In the GPS settings turn on the EPO, enter the EPO settings and download the EPO data then exit from EPO settings.
7. Turn on the A-GPS then open the A-GPS settings and make sure that the preferred network is only home network.
8. Exit to the menu and open MTK Tools (what you have previously installed)
9. Open engineer mode in mtk tools then find YGPS and open it.
10. Here you can see the satelites as red dots, above this little satelite-map choose the information label
11. In this window you will see a some buttons, push the "full" then "cold" the order is important
12. Now go to open-air with the phone and wait until the red dot satelites turn to green dots.

If the next you try to use the GPS but doesn't work:
1. Install GPS Status from play store
2. Open it then open tools section
3. There will be an A-GPS option choose that
4. Choose the "restore" a-gps data then choose the "download"
5. Wait for GPS fix

I hope it's clear and it will help you to solve the GPS issue.

Voor mij heeft dit gewerkt, geen idee of dit ook werkt voor andere Chinese phones, de CPU van de Cubot is: MTK6589

Het enige waar ik nu tegenaanloop is dat mijn aan/uit knop soms niet goed reageert Erg vervelend wanneer je de telefoon wil gebruiken. Misschien dat ik er binnenkort een andere ROM op knal om eens te kijken of dat beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 21:32

XanderDrake

Build the future!

Ik heb een soort gelijk iets gevonden, maar dan met screen shots:
GizChina heeft een (voor mij) nieuwe poging gedaan om GPS bij mediatek smartphones een beetje beter te maken, gebruikmakend van MTK Moblie Uncle. Lees ook hier: http://www.gizchina.com/2...r-gps-on-mediatek-phones/

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal softwarematig geneuzel terwijl het om hardware issues gaat. Ja het kan helpen bij de TTF maar zal je niet helpen bij nauwkeurigheid en dat soort zaken. Via de GPS instellingen kan je er ook gewoon voor kiezen om de EPO gegevens te downloaden en om A-GPS aan te zetten, meer is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Tsurany schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:51:
Allemaal softwarematig geneuzel terwijl het om hardware issues gaat. Ja het kan helpen bij de TTF maar zal je niet helpen bij nauwkeurigheid en dat soort zaken. Via de GPS instellingen kan je er ook gewoon voor kiezen om de EPO gegevens te downloaden en om A-GPS aan te zetten, meer is niet nodig.
De accuracy van de GPS is helemaal niet slecht. (tenminste op de zopo c2 dan)

Dit is buiten tussen de 5 en 10 feet (1,5m - 3m)

Mijn sgs2 haalt de 5 feet niet eens, die blijft steady op 8.
Het werkt alleen voor geen meter met apps als endomondo etc, ik denk zelf dat het ergens een software/driver probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn gt99 is ook binnen. De 4e besteld, toen bleek die niet in stock. Ik een weekje wachten, uiteindelijk is die de 15e met singapore post verstuurd, de 20e was die in het land, en vandaag dus binnen, gelukkig zonder extra kosten.

Heb er nog niet mee gespeeld, ga er vanavond eens mee aan de slag. Hij voelt best lekker aan, dat wel. Ligt goed in de hand. Achterkantje lijkt wel kwetsbaar voor mijn xxl handen, dus extra voorzichtigheid is geboden.

Linksonder een heel klein beetje backlight bleeding (1mm langs het randje), te zien met een backlight bleed test op youtube. Niet storend voorlopig, maar ik moet er nog mee gaan spelen natuurlijk. Fotokwaliteit lijkt keurig in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Tc662 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:55:
[...]

De accuracy van de GPS is helemaal niet slecht. (tenminste op de zopo c2 dan)

Dit is buiten tussen de 5 en 10 feet (1,5m - 3m)

Mijn sgs2 haalt de 5 feet niet eens, die blijft steady op 8.
Het werkt alleen voor geen meter met apps als endomondo etc, ik denk zelf dat het ergens een software/driver probleem is.
Ik ga hierin mee, het is heel makkelijk om blijven kritiek te geven op de mediatek phones (heb er 3 gehad waarvan 2 met een waardeloze gps)
Alles draait gewoon om de bouwkwaliteit van die gps strip (ja dat kleine stomme stickertje dat aan da achterkant op je gsm kleeft)

hieronder men persoonlijke ervaring met mediatek en samsung enzovoort:

Ik heb een Jiayu G3 gehad, deze zijn strip was gewoon waardeloos, Na 3 dagen viel hij opeens uit mijn gsm toen ik de batterij was aan het vervangen... chinese phones zijn rommel dacht ik dan.
Beetje later via het werk een Alcatel one touch 997D mogen kopen, vet toestel, supersnel, gps viel mee te navigeren, maar de accuracy was niet hoog genoeg voor hele dag in centrum Antwerpen te navigeren als technieker (pas later erachter gekomen dat het ook een mediatek was).

Daarna een SAMSUNG galaxy s i9000 gehad voor een tijdje, GPS hiervan was gewoon een ramp, de wagen reed op de gps nog door terwijl ik stil stond aan het licht en zo van die prullen, uiteindelijk had ik hem open gesloopt, zelf de gps chip vast gesoldeerd aan de achterste gps strip, en toen had ik een gps die supersnel en accuraat was.
Wegens de nood aan dualsim heb ik dan uiteindelijk een Samsung Galaxy s duos gekocht, snelle gps fix, maar de accuracy is om naar huis te schrijven, rijd parralel met me mee op de weg 30m naast me, gevolg weer op zoek naar een beter toestel.

Toen heeft iemand hier me aangezet om de Zopo C2 te proberen, toen ik hem had heb ik hem direct volledig getest, met verschillende apps om zeker te zijn dat alles waarvoor ik hem nodig had goed was, wel geloof me, dit was verruit de beste gsm die ik ook gehad heb en gebruikt heb.

Al dat gezever over dat Qualcomm beter is is dikke zever in mijn ogen, ik heb er 4 gehad van een A merk, en ze hadden allemaal dikke brol gps, de Zopo werkt uitstekend, enige dat ik ervan kan zeggen is dat de fix snelheid iets lager is (wat voor sommige een punt kan zijn) tegen ik het adres ingegeven had van men klant moest ik de eerste keer smorgens altijd een 15 tal secs wachten (men straat uitrijden had ie een fix)

Maar dit heeft bij mij geen voorang op accuracy, liever eventjes wachten op een goede en accurate fix, dan brol ontvangst te hebben tijdens het rijden.

buiten gps kan ik nog enkele zaken zeggen van Zopo, bijna geen bloatware op hun stock rom, kwalitatief best goede afwerking, enige dat je niet moet ermee doen is tegen een betonijzer lopen haha (persoonlijke ervaring)

ik koop hierna gewoon opnieuw een C2, enkel een platinum versie nu....

dan heb ik ook nog de specs en de batterij prestaties buiten beschouwing gelaten, want Samsung = een synoniem voor bloatware en batterijen die geen volledige dag mee gaan met wat normaal gps gebruik....

[ Voor 3% gewijzigd door Robinator op 23-07-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Een vriend van mij wil zo'n rugged telefoon kopen, alleen hij twijfelt over de camera. (Ik weet dat je er niet veel van moet verwachten, maar hoe weinig wel is de vraag een beetje) Zouden degene met een rugged (of waterdicht) toestel eens wat voorbeeld foto's kunnen maken? (binnen, buiten, etc.)

En dan heb ik nog een tweede vraag. Iemand anders die ik ken is volgende week in Hongkong en die wil voor mij wel een toestel meenemen. Wie heeft hier allemaal ervaring mee? Wat komt er bij kijken qua vervoeren van het toestel naar Nederland? Moet je dan het doosje en diverse daar laten om problemen bij de douane te voorkomen? En waar kan ik vinden welke toestellen waar te koop zijn? En voor welke prijzen. (Toeristen zullen wel opgelicht worden lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:06:
[...]

Ik sluit me hier bij aan. Dit zou voor mij ook een optie zijn, als ik dualsim niet belangrijk vondt. Het is wel iets duurder, maar hiervoor krijg je naar mijn mening dan ook iets meer terug, nl. dat de kans dat je na 2 maanden je ergens aan ergert aanzienlijk kleiner is (ps. ik zie op aliexpress er een die voor slechts 4€ via DHL verzendt).
Besteld. Thx kerels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Je zal er geen spijt van krijgen, absoluut toptoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Top! Benieuwd naar je ervaringen en mening straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 23:29:
Techdy heeft een video gereleased van de Bear Pro.
[video]

In het begin denk ik dat het om rendered footage gaat, maar de hands-on zou dan toch het uiteindelijke product zijn? Zonder techdy logo erop? Dat zou geen slechte zet zijn, want zo denderend is dat niet.
Als dit hetgene is dat ze gaan opsturen ben ik alvast zeer tevreden.
Hij lijkt wel heel erg op de HDC One. Had liever gezien dat ze antutu draaide of iets van info laten zien wat erin zit. Nu kan het nog steeds een MediaTek clone zijn.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:54:
[...]

Hij lijkt wel heel erg op de HDC One. Had liever gezien dat ze antutu draaide of iets van info laten zien wat erin zit. Nu kan het nog steeds een MediaTek clone zijn.
Heb je het filmpje wel bekeken? Zoniet.. doe dan nog is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 21:32

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:51:
Leuk dat je dit vind, maar ik had gewoon na verse EPO gegevens een fix binnen 1,5 minuut met 6 sats. Works for me.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Tc662 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:01:
[...]

Heb je het filmpje wel bekeken? Zoniet.. doe dan nog is :p
Nu 2x bekeken. Ik bedoel dat je het daadwerkelijk op de telefoon ziet. Nu zijn het reclame teksten in het filmpje.

Ik hoop dat alles waar is natuurlijk of eigenlijk niet, want heb nu Cubot One besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:56
Ok ik heb nu mijn nieuwe smartphone, een Star S9920 MTK6577, een paar weken in gebruik en doe even review hiervan.

Het eerste wat mij opviel, was dat het aan/uit knop wat losjes zat. Maar gelukkig gaf dat geen problemen.
Toen ik hem opstartte, stond alles al mooi ingesteld op Nederlands. Goed gedaan van Pandawill.

De snelheid ben ik zeer tevreden over, had een Samsung Gio 800Mhz dus dat was vooruitgang met deze phone. Verder is er weinig op aan te merken moet ik zeggen. Heb alles getest (Bluetooth etc) en dat werkte allemaal goed, alleen de GPS moet ik nog testen.
Spelletjes heb ik er ook op gedaan maar spelletjes op een smartphone is niets voor mij, geef mij maar een pc/xbox. Maar het liep vrij soepel.

Nadelen aan het ding:

1. De batterij is 3,8 volt ipv de standaard 3,7 volt. Het is moeilijk een vervangende batterij te krijgen met meer capaciteit (heb nu 1500mh).

2. Ik installeer en deinstalleer er nu van alles op maar de aangegeven batterijduur fluctureert enorm.
Zo had ik hem uren lang op 90%, opeens vloog ie naar 40%, duurde weer uren, daarna opeens naar een +-15% en daar bleef hij het lang op doen. Gaat niet echt lineair allemaal. Wel iets om rekening mee te houden. Wie trouwens nog een GOEDE app om batterijduur per proces/app weer te geven? Sommige apps vreten echt batterijen op de achtergrond volgens mij. Heb nog niet een idee nu hoe lang ik met een volle batterij kan doen bij gemiddeld gebruik.

3. Laatste nadeel en eigenlijk voor mij de grootste: er zijn geen flip cases voor te krijgen. Heb van alles in real life getest maar geen succes. Ook Pandawill gemaild en die antwoorden eerlijk dat er geen flip cases voor zijn, noch covers. Dus..flink laten vallen en ik kan dus weer een nieuwe bestellen. Erg jammer.

Al met al ben ik wel tevreden over het toestel. Zeker tov van mijn Gio. Kan, afgezien van bovenstaande punten, geen nadelen aan ondervinden :)
Gezien het geld , een +- 80 euro, kan ik het mensen wel aanraden die niet de top willen hebben en toch een goede smartphone willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:54:
[...]

Ik weet 100% zeker dat dit niet de Bear pro is, de back cover is namelijk precies hetzelfde afgewerkt als de HDC One (de betere versie dan), deze cover is dan ook niet te verwijderen, terwijl in de FAQ staat dat dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayring
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 23:04
Ik wil een Chinese smartphone aanschaffen en ben aan het twijfelen tussen een:

Cubot GT99 (155 dollar)
Feiteng H9500+ (180 dollar)

Max. prijs tot ongeveer 185 dollar, wellicht heeft iemand nog een tip of ervaringen met een andere smartphone in deze range.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
rayring schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:20:
Ik wil een Chinese smartphone aanschaffen en ben aan het twijfelen tussen een:

Cubot GT99 (155 dollar)
Feiteng H9500+ (180 dollar)

Max. prijs tot ongeveer 185 dollar, wellicht heeft iemand nog een tip of ervaringen met een andere smartphone in deze range.. :)
In die prijsrange is als het forum zo lees de FAEA F1 en Cubot GT99 de meest verkochte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootism
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 18:59
Ik volg dit topic nu al een tijdje. Ik zag dat de Cubot GT72 inmiddels online staat: http://www.pandawill.com/...0-inch-orange-p77539.html

Volgens mij is dit de eerste telefoon met de nieuwe MT6572, en hij is spotgoedkoop: ong. 70$
Ik vermoed persoonlijk dat het voor geen meter zal werken, gezien het zeer magere RAM geheugen.

Maar mogelijk dat andere modellen met meer RAM & ROM wel leuk geprijsde telefoons zullen opleveren. Wat verwachten jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
@robin-sips2: Op mijn Cubot M6589 heb ik ook alle instellingen goed gezet en een fix krijgen lukt altijd en duurt meestal ook niet lang.
Echter is de accuracy niet zo geweldig op mijn telefoon. Ik heb met Google tracks een paar keer een lang stuk in de auto op de snelweg gelogd. Er ontbreken stukken en de snelheid valt telkens terug naar 0.
Zelfde verhaal in Flitsmeister, zet 'm op kaart-mode en je ziet je eigen positie telkens over de afgelegde route heen en weer vliegen.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THL W8 nu al een tijdje in bezit.
Tweaken wat je wil, de GPS blijft gewoon slecht.
Het lijkt soms mee te vallen maar dat is wanneer AGPS je aan het redden is. Op grote wegen/hogere snelheid valt het mee maar eens je in de stad komt of kleinere wegen aandoet is hij verloren.
Google Navigation kan dit nog wat verbergen maar wanneer je offline wil navigeren (buitenland bvb) wordt het probleem pijnlijk duidelijk.
Het begint me meer en meer te storen.
Flowdesign: ik denk dat dit fenomeen gewoon eigen is aan de chipset. Dat heen en weer verspringen is wat er ook voor zorgt dat je in sportstracker veel hogere afgelegde afstanden/snelheid krijgt.
Zou dus beter zijn op de Zopo maar ik ga geen telefoon kopen om dan uiteindelijk te moeten vaststellen dat hij er toch last van heeft, al is het maar lichtjes.
Dan krijg ik MMS ook niet in orde maar ik denk dat het iets met mijn abo is.
Voor de rest eigenlijk niets van problemen met de phone. Al meermaals 'bloot' laten vallen (ik ben niet voor protectors/bumpers) en eigenlijk nog geen echt grote schade. Wat deukjes in het gechromeerd plastic en een barstje waar de back-knop zit. Het barstje breidt niet uit, is niet tot aan het scherm en de knop werkt gewoon nog. Top dus!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:53:
THL W8 nu al een tijdje in bezit.
Tweaken wat je wil, de GPS blijft gewoon slecht.
Het lijkt soms mee te vallen maar dat is wanneer AGPS je aan het redden is. Op grote wegen/hogere snelheid valt het mee maar eens je in de stad komt of kleinere wegen aandoet is hij verloren.
Google Navigation kan dit nog wat verbergen maar wanneer je offline wil navigeren (buitenland bvb) wordt het probleem pijnlijk duidelijk.
Het begint me meer en meer te storen.
Dan krijg ik MMS ook niet in orde maar ik denk dat het iets met mijn abo is.
Voor de rest eigenlijk niets van problemen met de phone. Al meermaals 'bloot' laten vallen (ik ben niet voor protectors/bumpers) en eigenlijk nog geen echt grote schade. Wat deukjes in het gechromeerd plastic en een barstje waar de back-knop zit. Het barstje breidt niet uit, is niet tot aan het scherm en de knop werkt gewoon nog. Top dus!
Ah. Ik ben niet voor mijn telefoon laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had wat gedronken en dan wordt de coördinatie wat verstoord zeker? :)
En ik heb één broek waar hij makkelijk uit glijdt.
Met 2 kleine kinderen is de kans reëel dat hij in het water belandt of dat de zandbak morgen een nieuw extra speelgoedje bevat. Daar helpen die covers/protectors ook niet tegen.
Of ik doe gewoon graag moeilijk, dat kan het ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
Hoi,

Ik heb moeite met kiezen tussen de Citric A209W en de S9920.

Ik zoek een 4" dual-core telefoon. De prijs is erg vergelijkbaar. Ik twijfel of de batterij van de s9920 (1500) niet te klein is voor normaal gebruik. De s9920 draait echter wel Android 4.1 in plaats van de 4.0 van de Citric, en het design van de s9920 vind ik ook mooier.
De Citric is wat dikker maar de batterij is dan ook 2000 mAh.

Is er iemand die hier advies over wil geven of die (voor ongeveer $90) nog een alternatief kent? Liefst via een bekende site.
Bedankt!

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Voor mijn vrouw had ik de ZTE V970S gehaald, zelfde prijsklasse, ook via DX.
Android 4.1 is echt wel een pre qua smoothness. Daar mankeert het de telefoon niet aan.
Ik vond zelf het scherm wel aardig tegenvallen, slappe kleuren e.d., en gezien hetzelfde aantal aangegeven kleuren (260K) verwacht ik (los van het feit dat de rest van de specs ook exact matchen; 4", 480x800) dat het hetzelfde scherm is.
Haar batterij is ook 1500 maar na een dag zit ze nog op 70% dus dat lijkt me plenty. Grotere schermen (en snellere phones) vreten veel meer stroom, en hebben dus grote accu's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
FlowDesign schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:10:
@robin-sips2: Op mijn Cubot M6589 heb ik ook alle instellingen goed gezet en een fix krijgen lukt altijd en duurt meestal ook niet lang.
Echter is de accuracy niet zo geweldig op mijn telefoon. Ik heb met Google tracks een paar keer een lang stuk in de auto op de snelweg gelogd. Er ontbreken stukken en de snelheid valt telkens terug naar 0.
Zelfde verhaal in Flitsmeister, zet 'm op kaart-mode en je ziet je eigen positie telkens over de afgelegde route heen en weer vliegen.
Ik gebruik geen flitsmeister, maar heb hier wel in het C2 topic gelezen dat hier problemen mee waren, hiervan vermoeden we dat idd de mt6589 voor problemen zorgt op gebied van ondersteuning.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik (tot men C2 stuk was) dagelijks met men gps van de Zopo C2 met zowel a-gps en epo aan, perfect in de wagen kon navigeren tot op 4m nauwkeurig.

Ik gebruik Copilot in combinatie met hun active trafic systeem en dit draait supersnel bij mij.

@whacker_

ik heb zelf enkele mtk gsm's gehad, geloof me echt, het liegt enkel aan de kwaliteit van hoe de gps gemaakt is door de fabrikant. Ik navigeer dagelijks door centrum Antwerpen (straatjes van 20m enzovoorts)
totaal geen problemen met de Zopo, maar als je op zeker wilt spelen zou ik voor de FAEA F1 gaan, een degelijk quad core toestel met een iets oudere processor, maar de gps chip hiervan schijnt perfect te werken.

Uiteindelijk denk ik dat je zo enzo een beetje geluk dient te hebben met je gsm, de mijne deed het perfect tot hij stuk was (ongelukje opt werk, waardoor scherm stuk is) hij is nu onderweg naar een andere tweaker hier die er zijn C2 mee kan herstellen (problemen met usb poortje)

Momenteel gebruik ik terug men eigen Samsung Galaxy S, accuracy komt niet verder dan 65 feet met gps test, en dit is zoals je ongeveer zegt met je THL, hij kan navigeren tot je in de gebieden komt dat hij nauwkeurig dient te zijn....

Ik gebruik de dual sim ook voor het werk, daarom dat ik voor de mtk gegaan ben, de batterij ging van 8u s'morgens mee tot 19u s'avonds, dat haalt men single sim samsung met een veel kleiner scherm niet eens.

[ Voor 4% gewijzigd door Robinator op 26-07-2013 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:01
Harribo schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:59:
Ok ik heb nu mijn nieuwe smartphone, een Star S9920 MTK6577, een paar weken in gebruik en doe even review hiervan.

Het eerste wat mij opviel, was dat het aan/uit knop wat losjes zat. Maar gelukkig gaf dat geen problemen.
Toen ik hem opstartte, stond alles al mooi ingesteld op Nederlands. Goed gedaan van Pandawill.

De snelheid ben ik zeer tevreden over, had een Samsung Gio 800Mhz dus dat was vooruitgang met deze phone. Verder is er weinig op aan te merken moet ik zeggen. Heb alles getest (Bluetooth etc) en dat werkte allemaal goed, alleen de GPS moet ik nog testen.
Spelletjes heb ik er ook op gedaan maar spelletjes op een smartphone is niets voor mij, geef mij maar een pc/xbox. Maar het liep vrij soepel.

Nadelen aan het ding:

1. De batterij is 3,8 volt ipv de standaard 3,7 volt. Het is moeilijk een vervangende batterij te krijgen met meer capaciteit (heb nu 1500mh).

2. Ik installeer en deinstalleer er nu van alles op maar de aangegeven batterijduur fluctureert enorm.
Zo had ik hem uren lang op 90%, opeens vloog ie naar 40%, duurde weer uren, daarna opeens naar een +-15% en daar bleef hij het lang op doen. Gaat niet echt lineair allemaal. Wel iets om rekening mee te houden. Wie trouwens nog een GOEDE app om batterijduur per proces/app weer te geven? Sommige apps vreten echt batterijen op de achtergrond volgens mij. Heb nog niet een idee nu hoe lang ik met een volle batterij kan doen bij gemiddeld gebruik.

3. Laatste nadeel en eigenlijk voor mij de grootste: er zijn geen flip cases voor te krijgen. Heb van alles in real life getest maar geen succes. Ook Pandawill gemaild en die antwoorden eerlijk dat er geen flip cases voor zijn, noch covers. Dus..flink laten vallen en ik kan dus weer een nieuwe bestellen. Erg jammer.

Al met al ben ik wel tevreden over het toestel. Zeker tov van mijn Gio. Kan, afgezien van bovenstaande punten, geen nadelen aan ondervinden :)
Gezien het geld , een +- 80 euro, kan ik het mensen wel aanraden die niet de top willen hebben en toch een goede smartphone willen hebben.
Toevallig heb ik er ook net een besteld bij en ontvangen van Pandawill :)
Batterijproblemen die je noemt heb ik inderdaad ook...
Doet bij jou de flitser van de camera het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:01
subwaysurfer schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:00:
Hoi,

Ik zoek een 4" dual-core telefoon. De prijs is erg vergelijkbaar. Ik twijfel of de batterij van de s9920 (1500) niet te klein is voor normaal gebruik. De s9920 draait echter wel Android 4.1 in plaats van de 4.0 van de Citric, en het design van de s9920 vind ik ook mooier.
De Citric is wat dikker maar de batterij is dan ook 2000 mAh.

Is er iemand die hier advies over wil geven of die (voor ongeveer $90) nog een alternatief kent? Liefst via een bekende site.
Bedankt!

Martin
De s9920 meldt wel dat ie 4.1.1 draait, het is echter (helaas) 4.0.4 (ICS), als ik in de config van Android kijk op de telefoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
subwaysurfer schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:00:
Hoi,

Ik zou geen van beiden kiezen. Een toestel met Android 4.1 (of ICS) en dan maar 512MB geheugen, daar ga je het niet mee redden. Als ik mijn toestel aanzet en nog geen applicaties open, verbruikt Android bij mij al ruim 450MB. Je kan beter wat meer uitgeven voor een toestel met 1GB geheugen.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Laatst online: 10:21
Helaas is mijn Cubot GT99 na 3 weken probleemloos gebruik defect. Blijft rebooten vermoed dat dit of met de batterij te maken heeft of met de powerbutton. Bij een "afkoelperiode" gaat het even goed, maar dan gaat het weer in een loop.
Kijken of terugsturen een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, dat is vervelend nieuws. Heb de gt99 nu 3 dagen en vind hem voorlopig hartstikke fijn. Dan is zulk nieuws hopelijk geen voorbode. Gisteravond gps aan de praat gekregen, maar ik moet dat nog testen of er mee te navigeren is.

Heb je geen reserve batterij om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 22:30
Ik ben al enige tijd uit de running met het kijken naar chinese smartphones, ik kwam echter deze tegen:

http://www.focalprice.com...z_Phablet_Smartphone.html

Een MTK6589 telefoon voor $110. Jammer van de lage resolutie en weinig RAM geheugen maar lijkt me toch een mooie aanbieding ?
Pagina: 1 ... 61 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.