Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 19:38
Nee, wel gevraagd of ze die nu kunnen sturen.
GPS werkte wel maar ontvangst was minder dan op mijn Cubot A890. Op de laatste is prima te navigeren zonder de hulpmiddelen (Epo en A-gps). Op beide wel met faster-fix de locatie naar NL gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
subwaysurfer schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:00:
Ik twijfel of de batterij van de s9920 (1500) niet te klein is voor normaal gebruik.
Ik heb dus die s9920 gekocht en die 1500 stond mij ook een beetje tegen. Maar heb hem nu al 2 dagen in gebruik en nu pas moet ie bijna aan de oplader. Ik gebruik hem af en toe, zit er niet uren achter elkaar op. Ff mail checken, agenda bijwerken, facebooken etc..

En heb express bijv geen Outlook geinstalleerd want toen ging mijn batterij snel op. Verder heb ik wel aardig wat andere apps geinstalleerd. Al met al wel tevreden over de duur van de batterij maar weet natuurlijk niet hoe jij hem gaat gebruiken. Verder ben ik sowieso wel tevreden over die s9920.
Polyphemus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 06:59:
[...]
Toevallig heb ik er ook net een besteld bij en ontvangen van Pandawill :)
Batterijproblemen die je noemt heb ik inderdaad ook...
Doet bij jou de flitser van de camera het?
Batterijduur geeft ie niet goed aan, gaat gelukkig wel redelijk lang mee. Flitser van de camera werkte ook bij mij. Enige wat ik nog moet checken is gps.
Polyphemus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 07:04:
[...]
De s9920 meldt wel dat ie 4.1.1 draait, het is echter (helaas) 4.0.4 (ICS), als ik in de config van Android kijk op de telefoon :/
ICS2 zie ik, zal een verschil zijn?
yodeluxe schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:26:
[...]
Ik zou geen van beiden kiezen. Een toestel met Android 4.1 (of ICS) en dan maar 512MB geheugen, daar ga je het niet mee redden. Als ik mijn toestel aanzet en nog geen applicaties open, verbruikt Android bij mij al ruim 450MB. Je kan beter wat meer uitgeven voor een toestel met 1GB geheugen.
Dat is persoonlijk. Met deze S9920 kan ik prima uit de voeten(internet,mail,agenda,notities,BT audio etc). Ik doe er geen games of en ben niet het type wat altijd het nieuwste van het nieuwste wil.
Heb al aardig wat apps geinstalleerd en zit op een 130mb of zo van de 512. Dus voor mij is het prima zo.

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 26-07-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:30
robin-sips2 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 02:27:
[...]

Ik gebruik geen flitsmeister, maar heb hier wel in het C2 topic gelezen dat hier problemen mee waren, hiervan vermoeden we dat idd de mt6589 voor problemen zorgt op gebied van ondersteuning.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik (tot men C2 stuk was) dagelijks met men gps van de Zopo C2 met zowel a-gps en epo aan, perfect in de wagen kon navigeren tot op 4m nauwkeurig.

Ik gebruik Copilot in combinatie met hun active trafic systeem en dit draait supersnel bij mij.

@whacker_

ik heb zelf enkele mtk gsm's gehad, geloof me echt, het liegt enkel aan de kwaliteit van hoe de gps gemaakt is door de fabrikant. Ik navigeer dagelijks door centrum Antwerpen (straatjes van 20m enzovoorts)
totaal geen problemen met de Zopo, maar als je op zeker wilt spelen zou ik voor de FAEA F1 gaan, een degelijk quad core toestel met een iets oudere processor, maar de gps chip hiervan schijnt perfect te werken.

Uiteindelijk denk ik dat je zo enzo een beetje geluk dient te hebben met je gsm, de mijne deed het perfect tot hij stuk was (ongelukje opt werk, waardoor scherm stuk is) hij is nu onderweg naar een andere tweaker hier die er zijn C2 mee kan herstellen (problemen met usb poortje)

Momenteel gebruik ik terug men eigen Samsung Galaxy S, accuracy komt niet verder dan 65 feet met gps test, en dit is zoals je ongeveer zegt met je THL, hij kan navigeren tot je in de gebieden komt dat hij nauwkeurig dient te zijn....

Ik gebruik de dual sim ook voor het werk, daarom dat ik voor de mtk gegaan ben, de batterij ging van 8u s'morgens mee tot 19u s'avonds, dat haalt men single sim samsung met een veel kleiner scherm niet eens.
Is het dan toch dat de antenne die ze gebruiken ruk is, bedoel je dat? Daar zou nog wat aan te tweaken moeten zijn dan. Maar wat is dan het belangrijkste verschil in antenne van toestellen van bijv. HTC en Samsung waarop het wel goed werkt?

Ik heb nog een oude HTC Hero thuis liggen, misschien kan ik daar de antenne uithalen en in m'n Cubot solderen :+

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristanh35
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-08 19:54
Op het moment de beste bang for buck: Tengda T94
http://www.pandawill.com/...-camera-black-p77618.html

5''
MTK6589
720P IPS
1GB ram

voor 109,99 eur $ wat een koopje...

Kon het niet laten, heb er één besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-09 07:08
ExilaaHH schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:39:
Ik ben al enige tijd uit de running met het kijken naar chinese smartphones, ik kwam echter deze tegen:

http://www.focalprice.com...z_Phablet_Smartphone.html

Een MTK6589 telefoon voor $110. Jammer van de lage resolutie en weinig RAM geheugen maar lijkt me toch een mooie aanbieding ?
Network Support GSM 850/900/1800/1900MHz, CDMA800MHz

Dus geen 3G of HSPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Harribo schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:50:

[...]

Dat is persoonlijk. Met deze S9920 kan ik prima uit de voeten(internet,mail,agenda,notities,BT audio etc). Ik doe er geen games of en ben niet het type wat altijd het nieuwste van het nieuwste wil.
Heb al aardig wat apps geinstalleerd en zit op een 130mb of zo van de 512. Dus voor mij is het prima zo.
130MB, is dat wat je nog over hebt? Dat is niet echt veel, als ik de webbrowser open snoept die alweer 50MB weg en dan staat er nog geen site open.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Laatst online: 25-09 20:19
MIUI code voor MTK telefoons staat nu ook online, https://github.com/MiCode/patchrom_miui/tree/jellybean42-mtk

Zullen de eerste echte miui voor mtk proccessors vast snel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc662 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:33:
MIUI code voor MTK telefoons staat nu ook online, https://github.com/MiCode/patchrom_miui/tree/jellybean42-mtk

Zullen de eerste echte miui voor mtk proccessors vast snel zien :)
Zijn er trouwens al GPL kernel sources voor de MT6859 processoren? Gezien de populariteit van deze telefoons wordt het misschien tijd voor een e-mail actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:03:
[...]

Zijn er trouwens al GPL kernel sources voor de MT6859 processoren? Gezien de populariteit van deze telefoons wordt het misschien tijd voor een e-mail actie.
Ja, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=43395040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Vandaag de gt99 binnengekregen. Mooi toestel!

Met bellen hoort de tegenpartij het redelijk zacht, is dit nog ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
cverkooyen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:49:

Met bellen hoort de tegenpartij het redelijk zacht, is dit nog ergens in te stellen?
Harder praten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
bigfoot1942 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:18:
Voor mijn vrouw had ik de ZTE V970S gehaald, zelfde prijsklasse, ook via DX.
Android 4.1 is echt wel een pre qua smoothness. Daar mankeert het de telefoon niet aan.
Ik vond zelf het scherm wel aardig tegenvallen, slappe kleuren e.d., en gezien hetzelfde aantal aangegeven kleuren (260K) verwacht ik (los van het feit dat de rest van de specs ook exact matchen; 4", 480x800) dat het hetzelfde scherm is.
Het scherm vind ik niet zo'n heel groot probleem, het is immers een budget telefoon en de besparing moet ergens vandaan komen.

Ik zie dat anderen de accu toch als redelijk beperkend ervaren. En ik ben nu ook aan het twijfelen gebracht over het geheugen, maar als ik een toestel met 1GB moet zoeken kom ik al snel een stuk hoger uit of met een groter scherm. En ik wil voor dit toestel nu juist maximaal 4 inch.

Ik speur nog wel even verder, lastig lastig. De meeste budget toestellen zijn Android 2.3. Of het scherm is al groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
Over de G4 hoor je nog al wat negatieve zaken, hoe zit dat met de G3S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
@Flowdesign, Het liegt volgens mij toch vooral hieraan in combinatie met de rom.

Ik heb men samsung i9000 ook zelf gesoldeerd, en daarna werkte hij perfect, maar het grote verschil is dat samsung en de grotere merken zoals Alcatel geen GPS strips gebruiken, maar een echte koperen fijn plaatje in de achtercover mee ingebouwd (heb ergens gelezen dat dit zelfs weerstandsafhankelijk is)

Als je bv naar de UMI X1 kijkt geven ze het bij umi zelf toe dat hun gps fout bij de strip ligt, en dat je bij hun voor een dollar of 2 een nieuwe kunt bestellen die je makkelijk zelf kunt bevestigen.

Verder weet ik ook van men Jiayu G3, dat je zelf met kopertape een eigen ontvanger kunt bouwen waardoor de ontvangst toch nog iets doet ipv niets.

Maar het blijft een feit dat vele fabrikanten inderdaad bezuinigen op juist die zaken zoals gps en wifi ontvangst....

De FAEA F1 is daarom in mijn mening zowat het beste toestel dat je kunt krijgen voor die prijs.

@Tsurany je hebt gelijk dat vele van de goedkopere toestelletjes crappy zijn qua toekomst voor android, daarom dat je moet zien of je iets of wat support hebt van tweakers / rom makers, dan kan je makkelijk enkele jaren mee.

XDA / Needrom staat vol met developers die niets anders doen, TC662 hier doet ook goed zijn best om alle fouten uit de Zopo C2 te halen, waarvoor vele malen dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Tristanh35 NIET 109,99 euro maar slechts 85,- euro

Yep wel veruit de beste bang for the bucks die vanaf vandaag te koop is: De Tengda T94 (ook wel Dapeng T94) voor 85,- euro ($109,99) incl gratis verzending. Specs: MTK6589 quad core met 720p 5 inch, 1 Gbyte RAM, 4 Gybte ROM, 8Mp back, 5Mp front, metal cover, etc.

Nogmaals.... voor MAAR 85,- euro inclusief verzending ..... Whaaa ...dus gelijk eentje besteld voor als reserve :)!

[ Voor 30% gewijzigd door JD_1971 op 26-07-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
JD_1971 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:58:
Yep beste bang for the bucks vanaf vandaag is ........

De Tengda T94 (ook wel Dapeng T94) voor 85,- incl verzending (MTK6589 quad core met 720p 5 inch, 1 Gbyte RAM, 4 Gybte ROM, 8Mp back, 5Mp front, metal cover, etc). Nogmaals.... voor MAAR 85,- euro inclusief verzending ..... Whaaa ...dus gelijk eentje besteld als voor als reserve (Pandawill) :)!
Maaaar hij is wel 163mm lang.. dat is ruim 2-3 cm langer dan de meeste andere 5 inch telefoons.. is dus echt een baksteen! Hij's ook nog heel breed, maar wel weer heel dun. leuk voor dat prijsje, maar ik betaal toch liever iets meer voor een wat kleiner toestel.. dit is wel heel groot.

Edit: Die specs lijken niet helemaal te kloppen (Kwa grote) zie: YouTube: 5" Metal Body MTK6589 Quad Core Smartphone T94 from www.chinasolomobi.com

Edit2: ben een oen, heb totaal verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Tc662 op 26-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@Tc66,

Dat zijn de afmetingen van het hele pakketje!!
De telefoon is niet klein maar de echte afmetingen zijn: 142 x 73 x 9mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

franssie

Save the albatross

Hmmm, overtuigende aanbieding - ook maar eentje besteld voor de vriendin.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:03
Die tjengda zie ik overal voor 180 - 200 euro. Eerlijk gezegd vind ik die 110 euro wel erg goedkoop...

Ik vertrouw dit niet direct, ben dus benieuwd wat er met de bestellingen geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
http://www.ebay.co.uk/itm...in_15&hash=item3f278e2123

Hier kan je de Zopo c2 platinum halen voor ong 110 euro, ze hebben 100% rating.. dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Tc662 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:06:
http://www.ebay.co.uk/itm...in_15&hash=item3f278e2123

Hier kan je de Zopo c2 platinum halen voor ong 110 euro, ze hebben 100% rating.. dus wie weet.
Kloon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Zou zo maar kunnen.. maar dan nog, zelfs als het een kloon is, is 110 euro niet zon gek prijsje. (Mits de specs waar zijn)

Het zou dan ook de eerste c2 kloon zijn die ik voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:12:
@Flowdesign, Het liegt volgens mij toch vooral hieraan in combinatie met de rom.

Ik heb men samsung i9000 ook zelf gesoldeerd, en daarna werkte hij perfect, maar het grote verschil is dat samsung en de grotere merken zoals Alcatel geen GPS strips gebruiken, maar een echte koperen fijn plaatje in de achtercover mee ingebouwd (heb ergens gelezen dat dit zelfs weerstandsafhankelijk is)

Als je bv naar de UMI X1 kijkt geven ze het bij umi zelf toe dat hun gps fout bij de strip ligt, en dat je bij hun voor een dollar of 2 een nieuwe kunt bestellen die je makkelijk zelf kunt bevestigen.

Verder weet ik ook van men Jiayu G3, dat je zelf met kopertape een eigen ontvanger kunt bouwen waardoor de ontvangst toch nog iets doet ipv niets.

Maar het blijft een feit dat vele fabrikanten inderdaad bezuinigen op juist die zaken zoals gps en wifi ontvangst....

De FAEA F1 is daarom in mijn mening zowat het beste toestel dat je kunt krijgen voor die prijs.
Ik zal komende week m'n HTC Hero eens open schroeven, kijken wat daar in zit :)

Zijn er ergens berichten dat de F1 wel een stabiele GPS ontvangst heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar camera samples van die Discovery V5 rugged phone:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qm5HLWUs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QNTXthHs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OhEZhy9s.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n00fXgls.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mZHuz6Ps.jpg

't maar vrij matig, maar je koopt het nu ook niet om er de Pulitzer Prize for Photography mee te winnen.

En een video sample:
[YouTube: http://youtu.be/AlVNgSDYvg0]
De poes eet uit het bakje voor de egels en straatkatten.
Het wordt elke avond bijgevuld, dus niet denken dat het een arm schaap is dat geen eten krijgt eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 13:03
FlowDesign schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:17:
[...]

Ik zal komende week m'n HTC Hero eens open schroeven, kijken wat daar in zit :)

Yup. Zoek op posts van Dataslut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Lord_Dain schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:21:
[...]

Yup. Zoek op posts van Dataslut
+ als je dit filmpje ziet ben je toch weeral geruster :D

YouTube: FAEA F1 GPS Test

moest hij betere custom rom ondersteuning hebben, en verlichte buttons ging ik megahard voor deze gsm, specs zijn voor mij geen zware vereisten, ik dien enkel accurate GPS te hebben, een snelle boottime en geen lag tijdens webbrowsen, maar ik pruts graag met wat roms zoals Lewa enzovoorts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:35:
[...]

+ als je dit filmpje ziet ben je toch weeral geruster :D

YouTube: FAEA F1 GPS Test
En nu een nieuw filmpje rijdend in een auto :)
Hij staat alleen maar stil... :+
moest hij betere custom rom ondersteuning hebben, en verlichte buttons ging ik megahard voor deze gsm, specs zijn voor mij geen zware vereisten, ik dien enkel accurate GPS te hebben, een snelle boottime en geen lag tijdens webbrowsen, maar ik pruts graag met wat roms zoals Lewa enzovoorts :D
Geen verlichte buttons is wel een beetje een misser ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Na 2 dagen met de iOcean X7 mis ik de verlichte buttons helemaal niet (had verwacht ze wel te missen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brute pech:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MaKBht8.gif
Ik vraag me nu eigenlijk af of ik niet beter die Bear Pro cancel en die Bear met retina display en LTE pre-order in september, of gewoon naar een andere China-phone zoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:38:
Brute pech:

[afbeelding]
Ik vraag me nu eigenlijk af of ik niet beter die Bear Pro cancel en die Bear met retina display en LTE pre-order in september, of gewoon naar een andere China-phone zoek :(

[video]
Jij gelooft daadwerkelijk dat hij er komt?
Jij kreeg ook eerst een mailtje dat ze niet verwacht hadden zo snel aan de 5000 zouden zitten en dat ze die inmiddels verscheept hebben?
Ik geloof er helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Nee, zou gewoon alles cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben gelijk.
Maar de cancel-knop is helaas niet functioneel en je kunt je account ook niet verwijderen. Erg net allemaal >_>

Voor is volgens mij 2724 nog altijd lager dan 5000. Niemand die een aanvraag tot betaling heeft gekregen en zeker geen order bevestiging. Screw it. Ik zoek me een andere snapdragon en geef dan wel wat meer uit.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@All, Diegene die de afgelopen dagen een Tengda T94 bij Pandawill besteld hebben voor $109,99 (85,- euro) hebben geluk gehad aangezien hij nu te koop is voor $124,-.

Ter toevoeging: Er waren wat twijfels over de goedkope prijs van 85,- euro (incl verzending) van de Tengda T94 MTK6589, 1 Gbyte Ram/$Gbyte Rom, 720P 5 inch IPS, 2000mah, 8Mp back, 5Mp front, etc. maar ik heb al 4 andere Android telefoons bij hen besteld en die zijn altijd aangekomen met kloppende specs, Dus voor mij een zekerheidje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-09 12:19
cverkooyen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:49:

Kan je aanpassen via Mobileuncle Tools. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2248396 . Heb je wel root voor nodig voordat het werkt!

[ Voor 6% gewijzigd door aobh op 28-07-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaai ... de Pantech Vega Iron op aliexpress.com voor prijzen tussen 630,- en 800,- EUR, terwijl hij in HK bij een retailer voor 375,- EUR te koop is :s

http://www.price.com.hk/product.php?p=154007

Misschien eens zien of er daar ergens online te bestellen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:28
FlowDesign schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:01:
[...]

En nu een nieuw filmpje rijdend in een auto :)
Hij staat alleen maar stil... :+

[...]

Geen verlichte buttons is wel een beetje een misser ;(
Heb ik de setup niet voor om rijdend te filmen sorry.. Maar heb mijn ervaringen van navigeren met sygic ook gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
Aanstaande woensdag bij Pandawill de Huawei Y300 voor $88. Leek mij wel een goeie deal, ik was al even op zoek naar een 4" telefoon met Android 4.1.
Dit gaat 'm wel worden denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
subwaysurfer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:39:
Aanstaande woensdag bij Pandawill de Huawei Y300 voor $88. Leek mij wel een goeie deal, ik was al even op zoek naar een 4" telefoon met Android 4.1.
Is het de "originele" zoals die hier in Nederland verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
subwaysurfer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:39:
Ze hebben er maar vijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Superbaddd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:44:
[...]

Is het de "originele" zoals die hier in Nederland verkrijgbaar is?
Nope, betreft een 0000 variant, de europese versie is de y300-0100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
D-TECH schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:44:
[...]

Ze hebben er maar vijf :)
Vijf voor 88 dollar, nadat die 5 verkocht zijn zal de prijs iets omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus weg.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
Tc662 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:49:
[...]

Vijf voor 88 dollar, nadat die 5 verkocht zijn zal de prijs iets omhoog gaan.
enig idee met hoeveel de prijs bij Pandawill normaal gesproken omhoog gaat als je niet bij de eerste 5 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
subwaysurfer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:26:
[...]

enig idee met hoeveel de prijs bij Pandawill normaal gesproken omhoog gaat als je niet bij de eerste 5 zit?
Dat verschilt,

5 voor 88 dollar
normaal kosten ze 125, zal dus gok ik, tussen de 95-110 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door naar wat reviews te zoeken ben ik via Youtube op het channel van JTGeek terechtgekomen. Het zijn Fransen die blijkbaar redelijk wat zaken doen met die manufacturers in Shenzhen en regelmatig video-reviews posten van de spullen die ze bestellen en doorverkopen.

Je kunt er ook bij het bestellen kiezen welke ROM je wilt. De originele, MIUI France of English. Ik denk dat die laatste ofwel gewoon de stock rom is of een vanilla Android zoals op de Nexus toestellen.
Ze hebben ook een eigen dienst na verkoop en repareren of vervangen de toestellen onder garantie.

Nu verkopen ze daar de Xiaomi M2S liggen voor 289,- EUR (16GB) of 339,- EUR (32GB). Verzending met DHL kost 21,- EUR.

De specs ervan spreken me echt wel aan... Mijn Omnia 7 met 4" lag goed in de hand. De 3.7" van de Lumia 800 die ik nu heb vind ik eigenlijk te klein om prettig mee te werken. 4.3" zal wel perfect zijn dan?
Of kan ik beter wachten op de Xiaomi M3 met een 5" en 1.9Ghz Snapdragon 800?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2013 20:42 . Reden: Link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 03:03
Ik heb ook maar de Tengda T94 besteld voor mijn vriendin. Ben benieuwd of het wat is. Op aliexpress stond ie nog voor 109 dollar toen ik hem bestelde: http://www.aliexpress.com/snapshot/250666983.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dataSlut schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:36:
[...]

Heb ik de setup niet voor om rijdend te filmen sorry.. Maar heb mijn ervaringen van navigeren met sygic ook gepost.
En rijdend met iets wat gps logt zoals Google My tracks, heb je dat ook gedaan of zou je dat willen doen? Daarmee kun je de stabiliteit beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:42:
Door naar wat reviews te zoeken ben ik via Youtube op het channel van JTGeek terechtgekomen. Het zijn Fransen die blijkbaar redelijk wat zaken doen met die manufacturers in Shenzhen en regelmatig video-reviews posten van de spullen die ze bestellen en doorverkopen.

Je kunt er ook bij het bestellen kiezen welke ROM je wilt. De originele, MIUI France of English. Ik denk dat die laatste ofwel gewoon de stock rom is of een vanilla Android zoals op de Nexus toestellen.
Ze hebben ook een eigen dienst na verkoop en repareren of vervangen de toestellen onder garantie.

Nu verkopen ze daar de Xiaomi M2S liggen voor 289,- EUR (16GB) of 339,- EUR (32GB). Verzending met DHL kost 21,- EUR.

De specs ervan spreken me echt wel aan... Mijn Omnia 7 met 4" lag goed in de hand. De 3.7" van de Lumia 800 die ik nu heb vind ik eigenlijk te klein om prettig mee te werken. 4.3" zal wel perfect zijn dan?
Of kan ik beter wachten op de Xiaomi M3 met een 5" en 1.9Ghz Snapdragon 800?
De Xiaomi M2S is top. Ik ga hem ook bestellen voor iets minder, als mijn Galaxy S3 verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Momus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:22:
[...]

De Xiaomi M2S is top. Ik ga hem ook bestellen voor iets minder, als mijn Galaxy S3 verkocht is.
Alleen helaas geen Dual SIM ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
FlowDesign schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:28:
[...]

Alleen helaas geen Dual SIM ;(
Inderdaad, ik heb het niet nodig, maar als je er prijs op stelt, is dat idd jammer.
Bizar dat mijn jaar oude S3 me meer oplevert dan de M2S kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:29:
[...]

Inderdaad, ik heb het niet nodig, maar als je er prijs op stelt, is dat idd jammer.
Mwah bekend merk versus onbekend merk, dan mag het bekende merk ook wel meer kosten. Met een S3 weet je welke kwaliteit je in huis haalt, de meesten weten dat van een Xiaomi telefoon niet. Daarnaast is het gebrek aan garantie vaak een redelijk issue voor velen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Sinds ik het sinds kort heb wil ik niet meer zonder (privé en werk in 1 telefoon :) )
We zijn gewoon gek hier in Nederland :')
Meeste mensen weten gewoon niet van het bestaan van goedkope telefoons uit China, dus dan blijft de waarde nog hoog.

M'n HTC Sensation van 2 jaar oud is ook ongeveer evenveel waard als m'n nieuwe Cubot M6589 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan nog, zou jij een leek een Chinese telefoon aanraden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Tsurany schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:33:
Een Xiaomi wel ja. Daar hoef je relatief weinig energie in te steken.
Lees je een beetje in op het grote boze interweb en het gaat je van een leien dakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Nope, een enkele uitzondering daar gelaten wellicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:51
FlowDesign schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:17:
[...]

Ja, hier. Fix in 5 tot 10 seconden. Wel slechter dan de Galaxy Note 10.1, maar dat zal wel iets met de antennegrootte te maken hebben.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Tsurany schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:31:
[...]

Mwah bekend merk versus onbekend merk, dan mag het bekende merk ook wel meer kosten. Met een S3 weet je welke kwaliteit je in huis haalt, de meesten weten dat van een Xiaomi telefoon niet. Daarnaast is het gebrek aan garantie vaak een redelijk issue voor velen.
+ alsof alles out of the box bij samsung vlotjes verloopt??

breek men mond niet open he haha :D
Ik ben dan al een tweaker en geen leek in android, maar Samsung heeft altijd zo zijn eigen meuk waar je tegenaan loopt.

miui vs samsungs rete trage touchwizz interface, dan nog maar te zwijgen van de hoop bloatware waar Samsung zo graag in overdrijft.....
Eerste wat de meeste gebruikers doen die wat doorgronde kennis hebben van Android is een custom rom erop smijten om hun toestel responsiever te maken.
hansdegit schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:52:
[...]

Ja, hier. Fix in 5 tot 10 seconden. Wel slechter dan de Galaxy Note 10.1, maar dat zal wel iets met de antennegrootte te maken hebben.
Heb je er een idee van hoelang hij doet met een batterij als je constant navigatie open zet? Ik deed met men C2 een dag en half met regelmatig gps gebruik en 2G only (3G enkel als ik thuis ben of tussendoor wat surf)
Maar ben stilletjes aan het uitzien voor een kleiner toestel met een goede gps..

Zijn er nog andere aanraders buiten de C2 met een mtk chip die goede gps ontvangste hebben met 1gb ram, en kleiner zijn dan de C2? :D

[ Voor 74% gewijzigd door Robinator op 29-07-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Elecsstock?

Ze bieden de Xiaomi MI-2 M2S 32GB aan voor ongeveer (321,- EUR) 260,- EUR met korting incl. shipping met DHL. Ik vind het zeer goedkoop ivm de andere stores, waardoor ik dus denk dat het om een fout op de site gaat en het de 16GB versie is, ofwel een clone?

http://www.elecsstock.com...unlocked-phone-p-838.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
hansdegit schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:52:
[...]

Sorry, misschien was ik onduidelijk in mijn bewoording, maar hoe snel je een fix krijgt zegt helemaal niks over de stabiliteit. Die kun je pas meten als je een gps tracker aanzet over een lange afstand.
Als dat stabiel is dan zie je geen rare sprongen in de snelheid en de afgelegde weg.
Een fix krijgen is slechts een korte momentopname (eenmalige positiebepaling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
Oké, zeg het maar. Hoe wil je dat ik het test?

edit: Google Tracks geinstalleerd.

[ Voor 29% gewijzigd door hansdegit op 29-07-2013 23:05 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik weet niet of Google tracks een goed voorbeeld is, omdat ik heb begrepen dat Google apps ook triangulatie gebruiken d.m.v. Wifi en de gsm masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
Duidelijk. Ik neem mijn foon wel ff mee en vergelijk het met de output van mijn Garmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Lord_Dain schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:12:
Ik weet niet of Google tracks een goed voorbeeld is, omdat ik heb begrepen dat Google apps ook triangulatie gebruiken d.m.v. Wifi en de gsm masten.
Op mijn telefoon krijg ik snel een fix maar tijdens het rijden was het signaal niet stabiel :/

Ben zeer benieuwd naar de log van de F1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:29:
Iemand ervaring met Elecsstock?

Ze bieden de Xiaomi MI-2 M2S 32GB aan voor ongeveer (321,- EUR) 260,- EUR met korting incl. shipping met DHL. Ik vind het zeer goedkoop ivm de andere stores, waardoor ik dus denk dat het om een fout op de site gaat en het de 16GB versie is, ofwel een clone?

http://www.elecsstock.com...unlocked-phone-p-838.html
Je kan het beter bij Ibuygou houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:32

XanderDrake

Build the future!

Ik kwam vorige week de Haier W910 tegen. Hij is al eens behandeld in dit topic maar ik post hem nog eens:
http://www.pandawill.com/...a-screen-ip54-p65878.html

Afbeeldingslocatie: http://pic.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/309d7dc39e373b178fdbbfcc3c9523fd/s/k/sku35290_9.jpg

Hij is een beetje standaard highend telefoon 2012, nu midrange.
Maar hij heeft een aantal specifieke voordelen: Waterdicht en dikke dualcore en erg erg goedkoop (€100+ ong.). Dit maakt hem een vrij geschikte "sport en reis" smartphone, mede omdat de GPS van zulke Qualcomms redelijk goed zijn (tov Mediateks).
dutchgio schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:33:
Beetje doorsnee telefoon van vorig jaar(dualcore generatie chinaphones)
Alleen is deze ook bestand tegen een spatje water.
Nadelen:
Batterij
Trage dualcore
Ik denk dat je de A in de naam MSM8260A vergeet. Dat maakt deze chipset ineens een dikke Krait dualcore ipv Scoprio.
Slecht te verkrijgen(alleen Fastcardtech; een malafide webshop en vragen voor de Haier een belachelijk hoge prijs.
Zie link
Geen stock andoid, zoals veelal gebruikt wordt in chinaphones, maar een aangepaste skin.
Android 4.0
Dat zou een nadeel zijn.
Ander nadeel zijn de dikke bezels vind ik.
De achterkant is wel erg mooi!

Maar euh: €103?? Dat is echt niets!! Daar heb je hier net een tweede hands Galaxy Gio voor ofzo.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:27:
[...]

Je kan het beter bij Ibuygou houden.
Bedankt voor de tip.
Ik heb 'm daar besteld voor €338.51 :)
Die ene site vertrouwde ik toch niet en na wat google bleek dat toch niet zo pluis te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
Heb mijn S9920 laten vallen, dikke barst door het scherm. Hij doet het nog wel.
Hier was het wachten op, vroeg of laat laat ik hem altijd vallen. En aangezien men niet zo slim is geweest om er bijvoorbeeld een flip case voor te maken, ben ik nu mooi zuur. Ongelofelijk vind ik.
Zal er wel even mee doorleven, heb hem net, en ben niet van plan om meteen er weer geld tegenaan te gooiewn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, net hetzelfde. Gisteren viel hij uit mijn rugzak en het kleine barstje is volledig doorgetrokken. Nu heb ik een barst van linksmidden tot rechtsonder over heel het scherm.
Nuja, eigenlijk is aan het scherm niets, gewoon de body. Maar die vind ik nergens apart te koop. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Solliciteren bij het ESA en naar het ISS vliegen? O-)

Harribo, tja, als jij al weet dat je al je smart phones laat vallen, is het wellicht verstandiger om volgende keer eerst uit te zoeken of er een case is voor het toestel, voordat je het toestel zelf bestelt?

[ Voor 66% gewijzigd door Lord_Dain op 30-07-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 13:19
Ik heb inmiddels mijn Cubot GT99 via banggood binnen, €117,- betaald en geen extra kosten. Normale shipping, 11-07 besteld en vandaag 30-07 binnen.

Eerste indruk van de telefoon goed! Was 1 van de goedkopere quadcore toestellen dus wat kan je verwachten voor dit geld? Goed scherm rappe interface geluid en jackingang zijn niet top...

Mooi eerste toestel als testcase wellicht in de toekomst nog een "highend" chinees bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Mvdbeld schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:15:
Ik heb inmiddels mijn Cubot GT99 via banggood binnen, €117,- betaald en geen extra kosten. Normale shipping, 11-07 besteld en vandaag 30-07 binnen.

Eerste indruk van de telefoon goed! Was 1 van de goedkopere quadcore toestellen dus wat kan je verwachten voor dit geld? Goed scherm rappe interface geluid en jackingang zijn niet top...

Mooi eerste toestel als testcase wellicht in de toekomst nog een "highend" chinees bestellen
Goed om te horen dat jouw GT99 wel goed werkt. Mijn Cubot heeft nog problemen met de aan en uit knop, aan de stroom doet hij gewoon goed. 2 filmpjes gemaakt en doorgestuurd naar Pandawill. Die gasten geven aan dat ik een factoryreset etc moet doen, maar dat heb ik natuurlijk al lang gedaan. (geen verschil)

Ben benieuwd wat hun oplossing is, ik hoop een nieuw toestel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Harribo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:46:
Heb mijn S9920 laten vallen, dikke barst door het scherm. Hij doet het nog wel.
Hier was het wachten op, vroeg of laat laat ik hem altijd vallen. En aangezien men niet zo slim is geweest om er bijvoorbeeld een flip case voor te maken, ben ik nu mooi zuur. Ongelofelijk vind ik.
Zal er wel even mee doorleven, heb hem net, en ben niet van plan om meteen er weer geld tegenaan te gooiewn
Dus het is de schuld van de fabrikant dat jij je telefoon laat vallen. Ah ok, goede instelling man :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
Weet iemand wat de kosten zijn om een defect toestel terug te sturen naar China(Chenzhen), inclusief tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PostNL met t&t: E25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit kan een stuk goedkoper http://www.samenkopen.net/action_products/173761

Wereld 2kg met T en T (E 24,3, f: 53,60)

Kost je hier €12,05 (+1,95 verzendkosten). Scheelt je een tientje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Freakster86 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:00:
[...]

Dit kan een stuk goedkoper http://www.samenkopen.net/action_products/173761

Wereld 2kg met T en T (E 24,3, f: 53,60)

Kost je hier €12,05 (+1,95 verzendkosten). Scheelt je een tientje ;)
Goeie tip, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
Zonet mijn nieuwe Cubot GT99 eindelijk kunnen uittesten, eerste ervaring ermee is zeer positief. Zeer snappy gevoel, alles laadt vliegensvlug (zeker vergeleken met mijn Huawei Y300 en zelfs de Nexus 7 (2012)), alles werkt zoals het moet werken, wel Google Keyboard via een apk moeten downloaden om een woordenboek te hebben. Scherm is helderder dan mijn Y300. MobileVoip werkt er perfect op (was niet op mijn vorige).

En kreeg bij PandaWill een doorzichtige soliconen hoesje erbij, wel niet zo een heel mooi, maar goed :P
Hmm, met mijn Cubot heb ik niet zoveel moeten doen om het goed werkend te krijgen: de taal op Nederlands zetten in het Russische menu en de Google Keyboard via apk downloaden voor het woordenboek. De rest werkte perfect zoals het moet. Dus ik zou het een leek wel aanraden, mits hij/zij even dingen kan vragen om juist in te stellen (zoals het woordenboek).

[ Voor 33% gewijzigd door sieem op 06-08-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of dit een luchtbel of een waterbelletje is? Geen idee hoe het er komt, het was er ineens. Zit onder het scherm, op zich totaal niet hinderlijk, als het licht aan staat zie je het ook alleen maar als je het toestel onder een bepaalde hoek houdt. Als je het toestel gewoon normaal houdt is het dus niet zichtbaar verder. Als je op de glasplaat drukt beweegt het belletje mee, om na loslating meteen weer terug te keren naar het punt waar het zich bevindt. Het toestel werkt verder perfect, al ben ik bang dat ik me dood ga irriteren aan het belletje, net als wanneer je een screen protector hebt opgeplakt, helemaal perfect, op dat ene kleine stofje met dus ook een luchtbelletje :P
.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2h4guoz.jpg

Als het water is (ik heb de gps even getest in lichte motregen, is hete enige wat ik me kan bedenken), weet iemand dan of de glasplaat los zit van het scherm eronder of is vastgelijmd (GT99 trouwens)? Of zou het dan vanzelf verdwijnen met de tijd?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Wellicht een stomme opmerking, maar zit er niet een fabriek af screen protector op? Dan is het een luchtbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
Bij mij zat er ook een heel dunne screenprotector op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
Gisteren mijn H9500+ van pandawill binnengehad. Erg leuk telefoon tot nu toe, behalve de gps.
Is het normaal dat hij geen eens satellieten ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die screenprotector heb ik er al afgehaald. Hoopte dat de bubbel daaronder zou zitten. Maar helaas, een goed zittende screen protector eraf en nog steeds een bel. Echt duidelijk onder de glasplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwinl schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:39:
Gisteren mijn H9500+ van pandawill binnengehad. Erg leuk telefoon tot nu toe, behalve de gps.
Is het normaal dat hij geen eens satellieten ziet?
Psssst, zie je die zoekbalk bovenaan? tik er eens voor de grap gps in en druk op enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:40:
[...]

Psssst, zie je die zoekbalk bovenaan? tik er eens voor de grap gps in en druk op enter.
psst, i was even vergeten te vermelden dat ik alle fixxjes al heb geprobeerd :? vroeg me alleen of het zien van geen satellieten tot normaal wordt gerekend. Dat ben ik namelijk nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ja, dat is redelijk normaal. Via engineer mode in YGPS een full cold gps restart wil dan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
FlowDesign schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:20:
[...]

Op mijn telefoon krijg ik snel een fix maar tijdens het rijden was het signaal niet stabiel :/

Ben zeer benieuwd naar de log van de F1 :)
Geen idee hoe het met een auto gaat, maar mijn fietstochtje naar de supermarkt is hartstikke accuraat gelogd door Google Tracks. En dat met alleen GPS aan. Dus geen Wifi, geen mobiel dataverkeer.

Mijn conclusie: die Faea F1 heeft een prima GPS subsysteempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 19:33
Goedenavond,

Ik heb een WALSUN S1 Android 4.2 Qurd Core CPU Smartphone 4,5 inch touchscreen (Dual SIM, GPS, 1,2 GHz, 3G, WiFi) besteld.

Nu ben ik eens aan het uitzoeken en ik denk dat ik ondanks de g3 vermelding te voorbarig ben geweest.

Band
Band GSM(850/900/1800/1900MHz)
Service Unlocked
SIM Card Slot Dual SIM

Dataoverdracht & Connectiviteit
Dataoverdracht Bluetooth, USB
Mobiel Internet Wifi, GPRS
GPRS Ja

Ik ga met deze telefoon denk ik geen g3 internet snelheid krijgen of wel? Beetje flauw omdat er in de specs op meerdere plekken g3 staat. Maar nu blijkt dat g3 snelheid niet op gsm banden werkt, beetje stom van mij. Ik kan de bestelling natuurlijk annuleren maar wil het dan wel zeker weten.

vr groet Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een TD-SCDMA toestel. Helaas ga je dat hier nooit werkend krijgen. Het is een alternatief voor W-CDMA dat je enkel in China zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
Oke harstikke bedankt! annuleren dus maar. Wat heb ik nodig om hier wel g3 te krijgen? WCDMA, en op welke band?

vr groet Chris

[ Voor 51% gewijzigd door Chrisje1983 op 30-07-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant nieuws voor de Oppo-bezitters: https://plus.google.com/1...3781522/posts/Zsyno74SLPU Ze zijn naar de XDA-devcon gegaan en plannen om CyanogenMod actief te ondersteunen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
En deze telefoon dan?

Walsun W2 Android 4.2 Qurd Core Smartphone 5.0 inch touchscreen (Dual SIM, 1.2 GHz, GPS, 3G, WiFi)

Deze lijkt het wel te ondersteunen Band WCDMA (900/2100MHz), GSM(850/900/1800/1900MHz)

Zijn er nog leukere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
hansdegit schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Geen idee hoe het met een auto gaat, maar mijn fietstochtje naar de supermarkt is hartstikke accuraat gelogd door Google Tracks. En dat met alleen GPS aan. Dus geen Wifi, geen mobiel dataverkeer.

Mijn conclusie: die Faea F1 heeft een prima GPS subsysteempje.
Dank voor het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisje1983 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 22:29:
En deze telefoon dan?

Walsun W2 Android 4.2 Qurd Core Smartphone 5.0 inch touchscreen (Dual SIM, 1.2 GHz, GPS, 3G, WiFi)

Deze lijkt het wel te ondersteunen Band WCDMA (900/2100MHz), GSM(850/900/1800/1900MHz)

Zijn er nog leukere alternatieven?
In dezeflde prijsklasse? Quadcore, 5 inch:
ZTE V967s
Lenovo A830
Huawei G610S
Star N920e
Star N9500
Feiteng H9500
Dapeng T94
ZDX-X600H (Samsung Exynos 4412 ipv Mediatek MTK6589)

Die eerste 3 zullen van betere (bouw)kwaliteit zijn dan de overige toestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 22:47 . Reden: Dus niet Lenova ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
Graag gedaan (ook voor eigen gemoedsrust).
Saillant detail: tijdens de rit zat de foon in mijn broekzak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 10:29

ADK

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:00:
Iemand enig idee of dit een luchtbel of een waterbelletje is? Geen idee hoe het er komt, het was er ineens. Zit onder het scherm, op zich totaal niet hinderlijk, als het licht aan staat zie je het ook alleen maar als je het toestel onder een bepaalde hoek houdt. Als je het toestel gewoon normaal houdt is het dus niet zichtbaar verder. Als je op de glasplaat drukt beweegt het belletje mee, om na loslating meteen weer terug te keren naar het punt waar het zich bevindt. Het toestel werkt verder perfect, al ben ik bang dat ik me dood ga irriteren aan het belletje, net als wanneer je een screen protector hebt opgeplakt, helemaal perfect, op dat ene kleine stofje met dus ook een luchtbelletje :P
.
[afbeelding]

Als het water is (ik heb de gps even getest in lichte motregen, is hete enige wat ik me kan bedenken), weet iemand dan of de glasplaat los zit van het scherm eronder of is vastgelijmd (GT99 trouwens)? Of zou het dan vanzelf verdwijnen met de tijd?
Gaat vanzelf weer weg en komt dan weer terug, heb het ook gehad met een ThL W8+. Denk dat het lucht is tussen de glasplaat en het LCD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADK schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:20:
[...]

Gaat vanzelf weer weg en komt dan weer terug, heb het ook gehad met een ThL W8+. Denk dat het lucht is tussen de glasplaat en het LCD scherm.
Hmmmm, dus toch. Nooit geprobeerd om weg te halen?

Kan natuurlijk altijd nog als het gaat irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 10:29

ADK

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Hmmmm, dus toch. Nooit geprobeerd om weg te halen?

Kan natuurlijk altijd nog als het gaat irriteren.
Nee niet geprobeerd. Heb hem inmiddels al weer verkocht omdat een FHD scherm niet een echt meerwaarde had voor mij. Heb nu de normale W8 en die heeft het niet. Denk dat het gewoon een maandag morgen toestel is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 18:14
Wat is nu zo een beetje de beste chinese smartphone dat je kan kopen?
Ik wil wel eens zo een toestel proberen.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nogal moeilijk te zeggen, want iedereen heeft daar een andere mening over, persoonlijk verkies ik kwaliteit boven kwantiteit, maar meeste lijken hier voor kwantiteit te kiezen, dus zoveel mogelijk voor zo weinig geld.

Ik zelf ben zeer tevreden over mijn Huawei Honor 2, dus ik zou zelf zo weer voor Huawei kiezen, al lijkt me Oppo ook wel erg goed.
Pagina: 1 ... 62 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.