Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
aukemuis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:42:
[...]

Yep andere lader ook al geprobeerd, maar er gebeurd helemaal niks. Weet eigenlijk niet of het ledje normaal gaat branden als je er een lader aan hangt.
Ik zag dat je het ook op de site van to2c hebt gezet. Bij andere zaken op die site zie ik dat ze altijd een filmpje via youtube (ofzo) vragen van het probleem. Die kan je wellicht vast maken. Dus bijv. batterij erin in doen en dan proberen aan te zetten en vervolgens aan de lader en proberen aan te zetten.
Scheelt weer een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
aukemuis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:44:
Vandaag mijn inew v3 binnen gehad, helaas gaat deze niet eens aan. Zie nog geen ledje branden dat deze aan de lader ligt. Kan er dus nog weinig positiefs over melden.
Ik neem aan dat je de gele sticker van de contact-punten van de accu verwijdert hebt(als die erop zit) en anders hopen dat iemand in je omgeving hem ook besteld heeft zodat je zijn accu kan testen of je gaat de klant-vriendelijkheid van iNew testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
aukemuis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:42:
[...]

Yep andere lader ook al geprobeerd, maar er gebeurd helemaal niks. Weet eigenlijk niet of het ledje normaal gaat branden als je er een lader aan hangt.
Zowiezo, zou ik een youtube filmpje maken waarin je de batterij erin steekt, en dat hij niets doet bij het aanzetten van de powerknop, en blijven doorfilmen als je hem op het net aansluit.

dit filmpje verzenden via mail naar de firma waar je hem van kocht met de vraag of zij nog tips hebben?

Dit omdat ze
a. misschien tips hebben voor je.
b. je onmiddellijk actie neemt en filmde ( wat nooit leuke reclame voor hen is als je het filmpje eenmaal openbaar zou zetten ) . In China heb je 180 dagen garantie. maar hoe sneller je hem claimt hoe beter natuurlijk, want dan is het Dead On Arrival.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Klantvriendelijkheid van iNew testen? To2c zou dit moeten oplossen.
Tot nu toe ben ik tevreden met hoe snel en goed kun klantenservice is omtrent vragen. Soms moet je wel dingen een paar keer herhalen of op een andere manier uitleggen in het Engels :P. Dus ik verwacht dat ze niet moeilijk gaan doen.

Maar zoals hierboven al aangegeven werd, maak een filmpje van de accu (zonder het gele stickertje) en laat zien hoe je de accu plaatst. Vervolgens de lader er in en aan probeert te zetten.

Daarnaast kan de telefoon wel door QC gekomen zijn. Maar dat betekend niet dat de accu het doet.
Ik neem aan dat ze ook gewoon accu's, laders en oordopjes bij andere fabrikanten inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Zal inderdaad ff filmpje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Nou, de octacore Zopo ZP998 wordt dan eindelijk geshipped: http://www.gizchina.com/2...-shipping-customers-soon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spastik
  • Laatst online: 19-09-2020

Spastik

Plastik

Tsurany schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:50:
ZOPO is opzich een prima merk, dit is hun nieuwe flagship telefoon. Vraag me alleen af of ze m al op voorraad hebben. Denk dat je dan nog wel even geduld moet hebben.

http://www.gizchina.com/2...-hd-quad-core-spy-photos/

Edit: Hier hebben ze het over 17 april, http://www.zopomobileshop...opo-zp980-smartphone.html.
Ik heb al meerdere phones uit China besteld waaronder 3 Zopo ZP990's
Dit doe ik allemaal bij to2c.com. Erg betrouwbaar een goede service en communicatie. Ook de prijzen zijn concurrerend _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Spastik op 07-01-2014 06:52 ]

Resistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:39
Ik heb mijn iNew V3 binnen en alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpookyManus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb de THL t100S sinds gisteren binnen en het is een prima telefoon. Alleen de 2300 mAmp accu kan snel leeg zijn. Vooral even browsen, facebooken of twitteren kost energie. Dan ben je zo 20% accu verder voor een halfuurtje. Er komt ook een versie met een 2700 mAmp accu. Dat is wel aan te bevelen.
Gelukkig heeft de Kruidvat deze week externe 2600 mAmp accu's voor 8 euro in de aanbieding. Ik heb er 1 aangeschaft, altijd handig als er even geen 220volt in de buurt is. Opladen van de t100s via een USB poort gaat erg traag. Je laadt hem sneller op als je hem via het stopcontact laadt.

Het is een erg fijne dunne telefoon, die ondanks zijn grootte niet voelbaar in je borstzak van je overhemd zit.
De gratis meegeleverde protective case is niet handig. De laatste hoek van de telefoon past er slecht in, waarmee de case in feite prullenbakwaardig is.

Als je via WiFi apps uit de play store download en installeert merk je welke kracht de 8-cores hebben. Dat gaat echt ongelooflijk snel. Antutu: 26086 bij mij overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via WiFi apps downloaden en installeren lijkt mij nu niet iets wat de processor echt belast, laat staan dat het meerdere cores goed kan belasten. Wil je echt optimaal gebruik maken van Octacores moet je benchmarks draaien, verder heeft het (nog) geen praktisch nut ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpookyManus
Tsurany schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:09:
Via WiFi apps downloaden en installeren lijkt mij nu niet iets wat de processor echt belast, laat staan dat het meerdere cores goed kan belasten. Wil je echt optimaal gebruik maken van Octacores moet je benchmarks draaien, verder heeft het (nog) geen praktisch nut ;)
Draai het programma CPU tweaks maar eens als er een app wordt geinstalleerd of gedraaid. Dan kun je al heel goed zien dat je 8 cores gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpookyManus schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:15:
[...]

Draai het programma CPU tweaks maar eens als er een app wordt geinstalleerd of gedraaid. Dan kun je al heel goed zien dat je 8 cores gebruikt
Een snelle quadcore kan dat ook.
Punt is gewoon dat die 8 cores nooit optimaal gebruikt worden, behalve in benchmark apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
ivo001 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:40:
Ik heb mijn iNew V3 binnen en alles werkt.
De mijne is net vertrokken uit HongKong :)

Een collega vroeg me gisteren uit over Chinese tables. Jammerlijk genoeg ken ik daar niets van. Iemand die wat kan aanraden? Liefst met GPS en eventueel 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpookyManus
dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Een snelle quadcore kan dat ook.
Punt is gewoon dat die 8 cores nooit optimaal gebruikt worden, behalve in benchmark apps.
Ik denk dat dat een kwestie van tijd is. Nu deze cpu's er zijn zullen ontwikkelaars ook hun software aanpassen en zwaardere programma's beschikbaar maken voor de telefoon. Denk mar aan een full HD gemaakte film met je Phone die je in je Phone monteert tot een mp4 met titels en muziek die vervolgens zo op je je facebook pagina worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpookyManus schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:15:
[...]

Er is een verschil tussen 8 cores gebruiken en daadwerkelijk 8 cores zwaar belasten. Als ik een app installeer uit Google Play zie ik dat mijn CPU usage niet boven de 15% uit komt,. Average CPU load is een paar procent met een piek van 15%. System_server komt dan op een piek van 16% uit met een average load van 2%. Dat, tezamen met XPrivacy, zijn dan de meest belastende applicaties.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Mudi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:21:
Trouwens, ben nu aan het wachten op reviews van ZTE Nubia Z5S (mini). Is al een week in verkoop en kan nog steeds geen deftige review vinden op het internet :?
Deze telefoon zag ik ook voorbij komen op Gizchina, maar je hoort er verder weinig over. Is inderdaad al even te koop.

Zeer interessant toestel gezien de hoge specs, 4G en de redelijke prijs. Ergens vrees ik dat het te mooi is om waar te zijn, maar het kriebelt zo om een 4G toestel te bestellen :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Chindi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:19:
[...]

De mijne is net vertrokken uit HongKong :)

Een collega vroeg me gisteren uit over Chinese tables. Jammerlijk genoeg ken ik daar niets van. Iemand die wat kan aanraden? Liefst met GPS en eventueel 3G.
Chinese tafels? Of bedoel je tablets? ;)

Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Het lijkt erop dat mensen die een Inew V3 hebben gekocht van de eerste batch (1000 stuks) waarbij OTG niet werkt dit kunnen oplossen door de nieuwere firmware te flashen (van 26 dec)

http://www.needrom.com/mobile/inew-v3-e/

http://www.chinaphonearen...Original-firmware-Inew-V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Zou iemand die de iNew V3 binnen krijgt iets kunnen schrijven over de functionaliteiten van air gesture en of er een notificatie led in het ding zit? (en buiten dat natuurlijk een eerlijke ongezouten mening over het algemene plaatje) ik ben namelijk ook érg geinteresseerd, maar kan niets vinden over bovenstaande zaken! Lees ook veel over vreemde bugjes (zoals wanneer je bij een of andere instelling zit in het menu, de telefoon een vreemde foutmelding geeft??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Jouel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:19:
Zou iemand die de iNew V3 binnen krijgt iets kunnen schrijven over de functionaliteiten van air gesture en of er een notificatie led in het ding zit? (en buiten dat natuurlijk een eerlijke ongezouten mening over het algemene plaatje) ik ben namelijk ook érg geinteresseerd, maar kan niets vinden over bovenstaande zaken! Lees ook veel over vreemde bugjes (zoals wanneer je bij een of andere instelling zit in het menu, de telefoon een vreemde foutmelding geeft??)
Notificatie LED heeft hij sowieso.

YouTube: Inew V3 Notification LED Test (Notification LED Blinkt Rot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Jouel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:19:
Er zit een notification led in. Stom genoeg bedekt de bijgeleverde flip case de notifaction led.
Ik heb gelezen dat Air gesture nog niet werkt, maar dat die na een aankomende software update wel zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
ivo001 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Er zit een notification led in. Stom genoeg bedekt de bijgeleverde flip case de notifaction led.
Ik heb gelezen dat Air gesture nog niet werkt, maar dat die na een aankomende software update wel zou moeten werken.
Is die RGB die led? of geen idee? Oke, Air Gesture kan achteraf na een update wellicht dus werken, dat is niet afhankelijk van een slechte/eerste batch o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:53
Welke waarde wordt er door To2C op het pakket gezet, bij verzenden met DHL? (voor de berekening van de maximale schade bij het bestellen van een Inew V3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Mother_lepard schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:21:
Welke waarde wordt er door To2C op het pakket gezet, bij verzenden met DHL? (voor de berekening van de maximale schade bij het bestellen van een Inew V3)
Note: To avoid or reduce the custom problem,We will declare your phone as " Home & Garden " , Mark it as " Gift " , Value is About " $30 " . if you feel that it is not suit for your country , please leave us comment while you put order or contact us after you put order , thanks.
Maar je kan altijd zelf vragen of ze er iets anders op zetten.
Ik had bovenstaande bericht niet zien staan en had zelf gevraag om een vermelding van $30 Touch MP4 player.

Heb in ieder geval geen extra kosten betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
ivo001 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:23:
[...]

[...]

Maar je kan altijd zelf vragen of ze er iets anders op zetten.
Ik had bovenstaande bericht niet zien staan en had zelf gevraag om een vermelding van $30 Touch MP4 player.

Heb in ieder geval geen extra kosten betaald.
Ah bedankt! Ik probeer het daarmee, als het niet lukt dan wordt de schade iets groter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:31
franssie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:14:
[...]

http://dilbert.com/strips/comic/2001-10-25/

Statistiek blijft een grappig iets ;)

// Quality control is natuurlijk geen statistiek, maar he, het is China (reden dat ik geen iNew V3 heb besteld maar toch maar een S820 van Lenovo, veel mindere specs voor hetzelfde geld, maar van alle china phones die ik heb gehad het afgelopen half jaar springt Lenovo er wel bovenuit).
Waar koop je die dan, en wat kost die dan?
Bij lenovo kom je uit op: MRP 19,599/- . Ongeveer 1,20€. Eerder 120 euro dan, maar ik denk dat ik het niet juist heb?
Ik vind ook wat andere dingen van 15.000 Rupi en dat moet dan 150€ zijn? Waarom is die zo slecht te vinden?

Ben eigenlijk een beetje op zoek naar een 4-4,5" smartphone, niet snel maar wel stabiel/stevig.
Liever niet voor het onbekende gaan deze keer maar toch iets bekender, want het is niet voor mij zelf.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

franssie

Save the albatross

@alaintje ik heb 'm besteld bij Pandawill.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Voelt iemand zich geroepen om een topic te openen over de iNew V3?
Ik heb het idee dat er best veel mensen in geïnteresseerd zijn en dat er ook een aantal al hebben besteld of sommigen (zoals mij) al hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 19-09 09:09
Teun_2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:41:
Kunnen jullie me helpen?

Ik zoek een snelle telefoon, met een 1080p scherm tussen de 5 en 6 inch, met een grote batterij en een user experience die zo dicht mogelijk bij stock android komt (al dan niet met eenstabiele CM-rom. Ik heb ook liever 1080p.

Touchwizz vind ik helemaal niets, anders had ik lang de note 3 gehaald. Als ik zoek naar 6inch-telefoons met de MTK 6592 en een 6 inch scherm en behoorlijke (3000+mAh) batterij kom ik uit bij geen enkele telefoon. De meeste 6" telefoons met deze soc die ik kan vinden hebben een batterij van maximum 2400 mAh.

Vraag ik te veel?

edit: ik vond nog deze note 3-kloon: http://www.benl.ebay.be/i...ash=item27dcdafaa1&_uhb=1 Meningen?
Ik heb ondertussen wat gevonden (umi x3 en enkele note 3-klonen, maar blijkt dat mijn provider 3g in 2100 en 900Mhz heeft zitten. Bummer. Dat limiteert de keuze alweer.

Dus, nieuw eisenlijstje:
- 3g op 900Mhz
- 5,5inch 1080p scherm of groter
- Snel (mt6592)
- grote batterij (minstens 3000mAh)

Dan toch maar de note 3 ipv een chinese kloon?

Als ik wat google op de websites die chinese telefoon verkopen vnauit china kom ik eigenlijk alleen maar horrorverhalen tegen, het lijken toch geen uitzonderingen te zijn. Ik ben toch nog steeds een beetje huiverig tegenover niet via ebay bestellen uit china.

[ Voor 10% gewijzigd door Teun_2 op 07-01-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teun_2 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Ik heb ondertussen wat gevonden, maar blijkt dat mijn provider 3g in 2100 en 900Mhz heeft zitten. Bummer. Dat limiteert de keuze alweer.

Dus, nieuw eisenlijstje:
- 3g op 900Mhz
- Snel (mt6592)

Als ik wat google op de websites die chinese telefoon verkopen vnauit china kom ik eigenlijk alleen maar horrorverhalen tegen, het lijken toch geen uitzonderingen te zijn. Ik ben toch nog steeds een beetje huiverig tegenover niet via ebay bestellen uit china.
chinese kloons zou ik zoiezo al niet aan beginnen.

alleen geen 1080p, en misschien niet zo snel als de Note3, maar voldoet verder wel aan al je eisen:
reviews: Huawei Ascend Mate 2: alles voor de accuduur

verder vind ik op goed filteren bij antelife nog dit:
zopo zp990 captain s
mt6589t 1.5 ghz quad
6 inch full hd
3000mah
http://www.antelife.com/z...b-ota-otg-ogs-golden.html

newman k2s
mt6592 1.7ghz octa
5.5 inch full hd
3000mah
http://www.antelife.com/n...-13-0mp-camera-black.html

pomp C6
1.5 ghz quad
5.5 inch full hd
3000mah
http://www.antelife.com/p...mhl-smartphone-black.html

ps: 3G op 900mhz?
volgens mij is dat een frequentie voor 2G..
anders is het zoiezo hopeloos zoeken in china.

[ Voor 28% gewijzigd door dutchgio op 07-01-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
ivo001 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:35:
Voelt iemand zich geroepen om een topic te openen over de iNew V3?
Ik heb het idee dat er best veel mensen in geïnteresseerd zijn en dat er ook een aantal al hebben besteld of sommigen (zoals mij) al hebben ontvangen.
Heb er zelf (nog) geen, maar het lijkt mij wel leuk om mij daar (samen met iemand) voor in te zetten. Vrijdag heb ik een tentamen maar het weekend zou ik er aan kunnen werken.

Is er al iemand anders mee bezig?

Ga vanavond maar mijn iNew V3 bestellen, gewoon via Aliexpress waarschijnlijk.
Waar hebben jullie hem ook al weer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
  • Laatst online: 03-09 23:10
DesertRose schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Heb er zelf (nog) geen, maar het lijkt mij wel leuk om mij daar (samen met iemand) voor in te zetten. Vrijdag heb ik een tentamen maar het weekend zou ik er aan kunnen werken.

Ik heb hem 2 januari besteld op to2c.com, nog volop aan het wachten op de gsm, ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:03
dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Afgelopen jaar is de verplichting om 2G op 900 MHz aan te bieden komen te vervallen.
KPN is sindsdien direct begonnen met 900 MHz geschikt te maken voor 3G.
Het voordeel daarvan is, dat je m.n. binnenshuis dan een beter 3G bereik hebt, omdat lagere frequenties gemakkelijker door muren heen gaan.
Helaas zijn er weinig Chinese fabrikanten die 900 MHz voor 3G implementeren, de meesten pakken 850 MHz.
Het was voor mij ook een reden om een ZTE V987 te kopen, die heeft het wel. Veel Lenovo toestellen ondersteunen geloof ik ook 900 MHz op 3G.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 19-09 09:09
dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:06:
[...]

chinese kloons zou ik zoiezo al niet aan beginnen.

alleen geen 1080p, en misschien niet zo snel als de Note3, maar voldoet verder wel aan al je eisen:
reviews: Huawei Ascend Mate 2: alles voor de accuduur

verder vind ik op goed filteren bij antelife nog dit:
zopo zp990 captain s
mt6589t 1.5 ghz quad
6 inch full hd
3000mah
http://www.antelife.com/z...b-ota-otg-ogs-golden.html

newman k2s
mt6592 1.7ghz octa
5.5 inch full hd
3000mah
http://www.antelife.com/n...-13-0mp-camera-black.html

pomp C6
1.5 ghz quad
5.5 inch full hd
3000mah
http://www.antelife.com/p...mhl-smartphone-black.html

anders is het zoiezo hopeloos zoeken in china.
Bedankt voor het zoeken, maar helaas ook geen 900mhz op 3g :( Ik zit bij Base (KPN-dochter in België) en die hebben wel wat masten op 900mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
DesertRose schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Ik heb in het weekend ook nog genoeg tijd!
We kunnen samen aan het topic werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1r2vF8ll.jpg

Vandaag binnen gekomen, eerste indruk is zeer goed zit stevig in elkaar en voelt aardig goed aan in de hand.
Vanavond maar even verder mee spelen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
Ik ga vanavond de iNew bestellen. Mogelijk met meerdere accu's (voor een kleine prijs extra). Iemand nog behoefte aan een batterij? Ik bestel er waarschijnlijk 4 bij en kijk dan wel of mensen animo hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/34ypkeb.png

En willian40 lijkt mij een goed plan. Vrijdag pm ik je wel met een taakverdeling.

[ Voor 8% gewijzigd door DesertRose op 07-01-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:50
@robertownl: ziet er goed uit, welke foon is dat precies?

Verder: hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar aangezien het voor met mijn telefoon gebruikt gaat worden: ik heb een EZCast stick besteld.
voorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/L...amers&hash=item1c396def20

Daar kan ik nog niet heel veel reviews van vinden. Wie er ervaring mee heeft..., ik ben benieuwd.
Mij lijkt het een aardige oplossing om bijvoorbeeld draadloos foto's te kunnen showen vanaf mijn telefoon op mijn TV. Kan daarnaast ook films streamen vanaf de telefoon, maar ook youtube vanaf het internet etc.

Als ik hem binnenkrijg zal ik tzt wel laten weten of het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

djiedjee schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:43:
Dat is dus de Inew V3 ;).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djiedjee schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:43:

Verder: hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar aangezien het voor met mijn telefoon gebruikt gaat worden: ik heb een EZCast stick besteld.
voorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/L...amers&hash=item1c396def20

Daar kan ik nog niet heel veel reviews van vinden. Wie er ervaring mee heeft..., ik ben benieuwd.
Mij lijkt het een aardige oplossing om bijvoorbeeld draadloos foto's te kunnen showen vanaf mijn telefoon op mijn TV. Kan daarnaast ook films streamen vanaf de telefoon, maar ook youtube vanaf het internet etc.

Als ik hem binnenkrijg zal ik tzt wel laten weten of het goed werkt.
Nog duurder dan een echte chromecast. :+
Als je een dergelijk apparaat wilt zou ik wel een echte kopen.

Ik heb zelf een android-stick met airmouse uit china; die werkt standalone en is niet afhankelijk van content op je telefoon/tablet, maar draait zelf Android, sinds kort ook al KitKat ;)

Rockchip is heel netjes en levert gewoon een Android KitKat SDK en kernel source aan..
Kan MediaTel nog veel van leren..

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 07-01-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
DesertRose schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:26:
Ik ga vanavond de iNew bestellen. Mogelijk met meerdere accu's (voor een kleine prijs extra). Iemand nog behoefte aan een batterij? Ik bestel er waarschijnlijk 4 bij en kijk dan wel of mensen animo hebben.

[afbeelding]

En willian40 lijkt mij een goed plan. Vrijdag pm ik je wel met een taakverdeling.
Wat is een kleine prijs extra? Bij Banggood bijv. kost een extra batterij incl. iets van 4.50 euro.

http://www.banggood.com/O...For-INew-V3-p-913211.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
@Luckyjan
5USD. Dus net iets minder. :)

[ Voor 15% gewijzigd door DesertRose op 07-01-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Das idd een kleine prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
@robertownl: 8)7 had ik kunnen weten.

@dutchgio: niet helemaal waar. Ik had hem ergens anders voor 34 dollar ;)

Enne: een chromecast is nu juist geen miracast (streamen van telefoon naar tv), maar streamt alleen vanaf internet.
Dus leuk voor youtube en netflix, maar niet bruikbaar als 2e draadloze monitor. Een android-stick is dat ook niet zomaar. EZcast wel...

Afijn: je hoort het tzt!

[ Voor 12% gewijzigd door djiedjee op 07-01-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Teun_2 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Ik heb ondertussen wat gevonden (umi x3 en enkele note 3-klonen, maar blijkt dat mijn provider 3g in 2100 en 900Mhz heeft zitten. Bummer. Dat limiteert de keuze alweer.

Dus, nieuw eisenlijstje:
- 3g op 900Mhz
- Snel (mt6592)

Je zou de Huawei Honor 3X even kunnen afwachten, deze zou vanaf 8 januari beschikbaar moeten zijn. Het scherm is alleen niet 1080p. Voldoet wel aan de overige eisen, als ik me niet vergis.

Daarnaast zou je ook nog even kunnen afwachten wat Xiaomi met de Hongmi 2 gaat doen. Naar verluidt krijgt deze een 5.5 inch 1080p scherm en waarschijnlijk een mt6592. De batterij durf ik niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

[afbeelding]

Waar bestel jij hem? Ik begin toch ook aan zo'n iNew te denken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Laatst online: 23-07 08:01

[afbeelding]

Wat kost dat? Zou je mij een DM kunnen sturen als je ze binnen hebt? :)
Fuelke schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:34:
[...]

Ik heb de iNew V3 bij to2c.com besteld.

[ Voor 17% gewijzigd door uname -r op 07-01-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Damn, wel echt verleidelijk om die iNew v3 te kopen! Voor maar 150 Euro 8)7 .

Dus hij voelt ook gewoon echt stevig aan? Ik heb soms bij mijn x7 dat die wat goedkoper aanvoelt. Maar dat komt omdat die natuurlijk super licht is, liever had ik een aluminium telefoon. Ja niks overtreft mijn Nokia N8 wat betreft stevigheid :9 .

Maar de MT6589 is toch niet (veel) sneller als de MT6582 (zoals de X7)? Kijkend naar alleen de specs.
Telefoons uit China kopen lijkt wel meer een hobby te worden. Kost met Nederland vergeleken toch geen drol :o .

Sowieso wel een improvement dat deze telefoon dan echt goede GPS heeft en signaal ontvangst.
Voor de rest geen problemen tot dusver? Ik denk dat ik nog een weekje of 2-3 wacht totdat meer tweakerts hem hebben en er een oordeel over kan vellen.
Sowieso veel te veel uitgegeven aan gadgets/stuff op ebay en andere China meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Die iNew v3 ziet er wel lekker uit! Alleen jammer van de beperkte accu van maar 1830mAh. Had liever 2000 of 2200 gezien. Daar staat dan wel tegenover dat het maar een 720p scherm is.

Ik ben benieuwd naar de eerste bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alaintje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:52:

Dus hij voelt ook gewoon echt stevig aan? Ik heb soms bij mijn x7 dat die wat goedkoper aanvoelt. Maar dat komt omdat die natuurlijk super licht is, liever had ik een aluminium telefoon. Ja niks overtreft mijn Nokia N8 wat betreft stevigheid :9 .

Maar de MT6589 is toch niet (veel) sneller als de MT6582 (zoals de X7)? Kijkend naar alleen de specs.
Telefoons uit China kopen lijkt wel meer een hobby te worden. Kost met Nederland vergeleken toch geen drol :o .

Sowieso wel een improvement dat deze telefoon dan echt goede GPS heeft en signaal ontvangst.
Voor de rest geen problemen tot dusver? Ik denk dat ik nog een weekje of 2-3 wacht totdat meer tweakerts hem hebben en er een oordeel over kan vellen.
Tja, daar koop je hier in nederland net een galaxy fame of goedkope lumia oid voor....
Gps en signaal zou ik even afwachten van reviews van meerdere tweakers hier, maar het lijkt er voor nu op dat dat wel goed zit.
Qua snelheid zit het ook wel goed. CPU kracht is ongeveer gelijk, GPU is anders.
Het ligt ook aan de resolutie, die bij de mt6582 max. 720p is.
Gezien de benchmarks weet ik niet waarom want die zijn toch wel duidelijk iets hoger dan de mt6589.

Waarschijnlijk zodat mediatek fabrikanten nu forceert om de mt6592 af te nemen bij een full-hd resolutie, zodat ze niet terug kunnen vallen op de goedkopere mt6582 of geforceerd worden aan 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:05:
[...]

Tja, daar koop je hier in nederland net een galaxy fame of goedkope lumia oid voor....
Gps en signaal zou ik even afwachten van reviews van meerdere tweakers hier, maar het lijkt er voor nu op dat dat wel goed zit.
Qua snelheid zit het ook wel goed. CPU kracht is ongeveer gelijk, GPU is anders.
Het ligt ook aan de resolutie, die bij de mt6582 max. 720p is.
Gezien de benchmarks weet ik niet waarom want die zijn toch wel duidelijk iets hoger dan de mt6589.

Waarschijnlijk zodat mediatek fabrikanten nu forceert om de mt6592 af te nemen bij een full-hd resolutie, zodat ze niet terug kunnen vallen op de goedkopere mt6582 of geforceerd worden aan 720p.
De x7 Heeft toch een 6582. Of draait het scherm daar mee op de GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Nu is het al een poosje geleden dat ik mijn X7 had maar mijn gevoel zegt: Ja.
Hij is niet heel zwaar maar voelt wel redelijk solide aan.
Komende vanaf een Jiayu G4 valt het mij allemaal niets tegen; installeren van apps gaat bijvoorbeeld niet merkbaar trager (deed zojuist alles ineens installeren) en de GPU is minimaal even snappy (zo niet beter).
En welkom bij de club ;)
Tot zover gaat alles nog prima, GPS ga ik morgen even uitgebreid testen ;).
Het is best eng als je dat allemaal gaat optellen hier verwacht ik, ;(
alaintje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:13:
[...]

Iocean heeft een 6589(T), en de GPU zit in de SOC ;)
6589 -> powerVR544
6582 -> Mali400
6592 -> Mali450

[ Voor 8% gewijzigd door RobertowNL op 07-01-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alaintje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:13:
[...]

Nee, de iocean x7 met full-hd heeft de mt6589(t).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:03
dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Nog duurder dan een echte chromecast. :+
Als je een dergelijk apparaat wilt zou ik wel een echte kopen.

Ik heb zelf een android-stick met airmouse uit china; die werkt standalone en is niet afhankelijk van content op je telefoon/tablet, maar draait zelf Android, sinds kort ook al KitKat ;)

Rockchip is heel netjes en levert gewoon een Android KitKat SDK en kernel source aan..
Kan MediaTel nog veel van leren..
True, voor de iFive mini 3 tablet (met Rockchips laatste CPU RK3188) is Android 4.4 al officiëel uitgebracht. We wachten nu op 4.4 voor de iFive X2 :9

Zo'n iNew V3 is ook wel verleidelijk om te kopen, maar biedt in feite niet veel meer dan de ZTE die ik al heb. Ik ga wachten op een nieuwere generatie dual-SIM foons uit China die direct met 4.4 geleverd worden, eerder koop ik geen nieuwe.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Toestel is ondertussen al aangekomen in Brussel maar zit vast in de douane. Volgens DHL-site gewoon omdat hij te laat is gearriveerd (buiten openingsuren dus waarschijnlijk).
Hopelijk hebben ze hem bij to2c inderdaad verpakt als tuingereedschap, maar ik vrees ervoor. Bij de updatemails van DHL staat het volgende: "Description: PI967 SECTION II PHONE OF".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
djiedjee schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:15:
@robertownl: 8)7 had ik kunnen weten.

@dutchgio: niet helemaal waar. Ik had hem ergens anders voor 34 dollar ;)

Enne: een chromecast is nu juist geen miracast (streamen van telefoon naar tv), maar streamt alleen vanaf internet.
Dus leuk voor youtube en netflix, maar niet bruikbaar als 2e draadloze monitor. Een android-stick is dat ook niet zomaar. EZcast wel...

Afijn: je hoort het tzt!
Ik verwacht over een week mijn Tronsmart T1000 (geekbuying) van 30 dollar.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:43:
[...]

True, voor de iFive mini 3 tablet (met Rockchips laatste CPU RK3188) is Android 4.4 al officiëel uitgebracht. We wachten nu op 4.4 voor de iFive X2 :9

Zo'n iNew V3 is ook wel verleidelijk om te kopen, maar biedt in feite niet veel meer dan de ZTE die ik al heb. Ik ga wachten op een nieuwere generatie dual-SIM foons uit China die direct met 4.4 geleverd worden, eerder koop ik geen nieuwe.
Mijne is ook nog niet aan vervanging toe.
Van mt6589 naar mt6582 is zoiezo niet een heel grote upgrade, tenzij de telefoon verder wel op veel vlakken beter is.
Ik wacht totdat mediatek met 4G ondersteuning komt, dat is meer futureproof en tegen die tijd is T-mobile ook begonnen met de uitrol in mijn regio hoop ik zo..
Iets met goede timing. :D
Misschien is er dan ook wel een Quad A12 in plaats van een octa A7..

Stiekem hoop ik nog veel meer dat Rockchip de smartphonemarkt in china betreed.
Mede door niet zo moeilijk te doen over het heel vroeg vrijgeven van een SDK en kernel source voor de laatste android update, maar ook omdat concurrentie voor mediatek goed is voor de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
RobertowNL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:23:
[...]
Nu is het al een poosje geleden dat ik mijn X7 had maar mijn gevoel zegt: Ja.
Hij is niet heel zwaar maar voelt wel redelijk solide aan.
[...]
Komende vanaf een Jiayu G4 valt het mij allemaal niets tegen; installeren van apps gaat bijvoorbeeld niet merkbaar trager (deed zojuist alles ineens installeren) en de GPU is minimaal even snappy (zo niet beter).
En welkom bij de club ;)
[...]

Tot zover gaat alles nog prima, GPS ga ik morgen even uitgebreid testen ;).
[...]
Het is best eng als je dat allemaal gaat optellen hier verwacht ik, ;(

[...]

Iocean heeft een 6589(T), en de GPU zit in de SOC ;)
6589 -> powerVR544
6582 -> Mali400
6592 -> Mali450
Ok nice.
Ja heb nu een aantal (kuch) X7's. Voetbalveld RGB led's ofzo en zonnebank aan high power leds.
Maar het viel allemaal nog redelijk mee.

Ben benieuwd! Heb zelf mijn X7 al sinds ehm, augustus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

OS Android 4.2.2
CPU MTK6572, Cortex A7 dual core, 1.2GHz;
GPU: PowerVR SGX 544
.....
Dual Cameras, 2.0MP front camera, 8.0MP back camera with flashlight,
up to 3264 X 2448 pixels resolution
...
512 RAM, 4 G rom
(doel: kadootje, prijs, net onder de 100 dollar met sd kaart, gaat eigenlijk al over budget)

Vraag: volgens mediatek ondersteund de MTK6572 tot "5MP Main Camera / 1.3MP sub-Camera" Is dit dan nep of interpolated resolutie? of gewoon een beetje trager?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Dat was ook mijn andere keus. Leek ongeveer hetzelfde, heb maar kop of munt gedaan. Ben benieuwd hoe die t1000 bevalt. Laat maar weten aub.
marco_sire schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:56:
[...]
Ik verwacht over een week mijn Tronsmart T1000 (geekbuying) van 30 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Met de huidige wisselkoers en als ie zonder bijbetaling door de douane komt zit je op 128 euro incl adapter, usb kabel, hoesje en screenprotector bij to2c (175 dollar).
http://www.to2c.com/inew-...-2-1gb-16gb-1280-720.html (en dan coupon code INEW V3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
Heb m (de iNew) gisterochtend ook besteld via to2c, de coupon code deed helaas helemaal niets!!
Inclusief 32gb SD-kaart en lederen hoesje en DHL bezorging $202
Ben benieuwd!! Wilde eerst de reacties/reviews op tweakers afwachten maar uit ongeduld en ihkv 'leuk experiment' gewoonmaar besteld..
Heb nu een iPhone 3GS (kwalitatief topding want al 4 jaar in gebruik en nog steeds prima!) dus neem aan dat ik wel vooruit ga qua snelheid en scherm, hoop dat de degelijkheid niet tegenvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Kronowitz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:21:
Heb m (de iNew) gisterochtend ook besteld via to2c, de coupon code deed helaas helemaal niets!!
Inclusief 32gb SD-kaart en lederen hoesje en DHL bezorging $202
Ben benieuwd!! Wilde eerst de reacties/reviews op tweakers afwachten maar uit ongeduld en ihkv 'leuk experiment' gewoonmaar besteld..
Heb nu een iPhone 3GS (kwalitatief topding want al 4 jaar in gebruik en nog steeds prima!) dus neem aan dat ik wel vooruit ga qua snelheid en scherm, hoop dat de degelijkheid niet tegenvalt!
Er zijn verschillende aanbiedingen van die iNew op to2c. 3 om correct te zijn: 1: met free leather case, 2: met kortingscode & 3: met free 32gb kaartje.

Ondertussen is mijn toestel de douane al gepasseerd, ging heel vlotjes, vind ik. Hopelijk betekent dit geen extra kosten en mogelijks heb ik zelf nog vandaag in mijn handen 8) .
11 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:35
10 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:10
9 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 21:53
8 Shipment on hold BRUSSELS - BELGIUM 20:46
7 Customs status updated BRUSSELS - BELGIUM 19:48
*edit* telkens ik hier iets post, wordt de status geupdate :D

[ Voor 6% gewijzigd door Chindi op 08-01-2014 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
leuk_he schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:40:
[...]

(doel: kadootje, prijs, net onder de 100 dollar met sd kaart, gaat eigenlijk al over budget)

Vraag: volgens mediatek ondersteund de MTK6572 tot "5MP Main Camera / 1.3MP sub-Camera" Is dit dan nep of interpolated resolutie? of gewoon een beetje trager?
Je weet dat deze geen 3G heeft? Daarvoor moet je de MTK6572W hebben.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Een nachtfoto gevonden op een Russisch forum gemaakt met de Inew V3 zonder flits.
Het rechter plaatje is volgens mij een Zopo 980. Het is geen geweldige foto (hoge ISO) maar je kan duidelijk zien wat erop staat en dat is toch niet slecht voor een smartphone :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QsH8eBH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:10
Ik vind deze Inew V3 toch wel een interessante telefoon .
Mooie specs voor de prijs waar hij voor aangeboden word .

Sta er versteld van dat de GPS wel goed werkt in dit toestel en dat de speakers erg goed klinken .
Mischien dat ik deze ook bestel om te testen..

Note : Hoor net wel dat er mogelijk problemen zijn met de OTG & NFC functies bij de 1e batch V3's

Hier trouwens een link voor een zacht prijsje via Ali .

180.63$ met singapore post :

http://www.aliexpress.com...S-MTK6582/1575813756.html

of 185.76 met DHL ;)

http://www.aliexpress.com...S-MTK6582/1575813756.html
luckyjan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:00:
Een nachtfoto gevonden op een Russisch forum gemaakt met de Inew V3 zonder flits.
Het rechter plaatje is volgens mij een Zopo 980. Het is geen geweldige foto (hoge ISO) maar je kan duidelijk zien wat erop staat en dat is toch niet slecht voor een smartphone :)

[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door diquan2001 op 08-01-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
Fuelke schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:34:
[...]

http://www.aliexpress.com...-3G-GPS-5/1545703493.html
Heb hem daar besteld om de volgende redenen:
1. To2c code werkte niet dus zou ook zo'n 190 dollar worden.
2. contact met deze verkoper was erg vlot, heb gevraagd of ze hem in voorraad hadden, wat de batch was.
3. kon (meerdere) accu's meekrijgen.
4. Andere aliexpress zaken die hem voor 185 USD aanboden hadden hem niet op voorraad meer.

@zeadope, ik ga eerst eens kijken of het gelukt is want had te vroeg afgerekend (waardoor er wat geld miste, die heb ik in overleg voor 10USD ergens bijbesteld op voorwaarde dat ze dat bestele product niet leveren en de batterijen er wel bij doen.

Jeetje, het kopen van iedereen werkt wel erg aanstekelijk :)

Edit: @diquan2001, die tweede aliexpress winkel heeft hem dus niet op voorraad. (kan momenteel het gesprek niet terugvinden)

[ Voor 6% gewijzigd door DesertRose op 08-01-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Hoe werkt de GPS van de iNew V3? Van de THL W200 die ik een maandje of 4/5 geleden voor m'n vriendin had besteld is die namelijk vrij triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Jouel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:05:
Hoe werkt de GPS van de iNew V3? Van de THL W200 die ik een maandje of 4/5 geleden voor m'n vriendin had besteld is die namelijk vrij triest.
Eerste fix van het toestel (wifi uit), op het station (buiten dus):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Md2Muim.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dk3sPMnm.png

[ Voor 18% gewijzigd door RobertowNL op 08-01-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn Robert: batterij, menu, NFC, degelijkheid, nauwkeurigheid/betrouwbaarheid GPS?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort82
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2022
Op mixeshop staat de V3 nu voor 165 USD (121 euro) Vind het wel raar dat hier 8mm dik staat en op andere sites 6.5 mm. En ik twijfel over de accu, maar misschien zijn er al mensen die mij kunnen overtuigen dat dit reuze meevalt..

http://www.mixeshop.com/i...hin-smartphone_p3004.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
jort82 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:12:
Op mixeshop staat de V3 nu voor 165 USD (121 euro) Vind het wel raar dat hier 8mm dik staat en op andere sites 6.5 mm. En ik twijfel over de accu, maar misschien zijn er al mensen die mij kunnen overtuigen dat dit reuze meevalt..

8mm is in ieder geval eerlijk.
De dunne rand is 6,5 mm namelijk, in het midden is hij dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
diquan2001 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:10:
Ik vind deze Inew V3 toch wel een interessante telefoon .
Mooie specs voor de prijs waar hij voor aangeboden word .

Sta er versteld van dat de GPS wel goed werkt in dit toestel en dat de speakers erg goed klinken .
Mischien dat ik deze ook bestel om te testen..

Note : Hoor net wel dat er mogelijk problemen zijn met de OTG & NFC functies bij de 1e batch V3's

[...]
Wellicht dat je de laatste paar pagina's even kan teruglezen m.b.t. de Inew v3. Daar staat veel info in.
De OTG lijkt nu ook bij de eerste batch van 1000 stuks te werken als ze de laatste firmware flashen.
GPS werkt, bij alle review e.d. die ik tot nu toe gelezen heb, blijkbaar heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Ik heb de iNew V3 nu 1 dag in gebruik. Tot nu toe 1 minpunt:
- Wifiontvangst
Ik heb boven op mijn slaapkamer zo'n slechte wifi ontvangst dat ik vaak geen webpagina kan laden. Ook valt hij daar regelmatig weg. Dit is wel slecht, want met de Jiayu G4, LG P970 en mijn laptop gaat het wel prima. Slechte antenne dus?

Overigens is het wifi wel erg snrl als ik gewoon beneden zit.

Gisteren zat ik na 16 uur gebruik nog op 14% accu. Had 2 en halfuur screen on time en 15 min real racing 3 en 10 min PvZ2 gedaan.
Wel sprong de batterij van 12% naar 2% in enkele minuten.
07:00 ging hij van de lader en om 00:30 viel hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:33

Kirpeknots

Wazzup!

Ik wil ook nog wat ervaringen delen. Ik heb de Lenovo P780 nu een paar weekjes in gebruik.

Ik kreeg hem met een internationale geroote rom met regio S125 (China). Hiermee ondervond ik een paar probleempjes.
- Kamera auto focus dramatisch (moest altijd met de hand focussen).
- 3G alleen om de eerste simkaart. Niet op de 2e.
- Exchange mail crasht bij openen mail
- Adresboek is van lenovo en heeft allemaal chinese troep.
- Mijn stemgeluid is vervormd als ik bel via parrot carkit. Gekgenoeg is dit niet zo als ik gebeld wordt
- Een aantal zaken in de rom waren niet vertaald.

Wel een geweldige accu. Ik heb even een tijdje aangekloot met de standaard rom en toen besloten om de boel te tweaken. Ik kon niet wachten op de mediatek cyanogenmod.

Ik heb nu een super stabiele en snelle combinatie van rom/baseband etc draaien waarbij al deze problemen zijn verholpen. Ik wil de info graag delen voor andere tweakers die een P780 hebben genomen met die big-ass accu. ;)

Wat heb ik aangepast:
1. Rom naar regio S119 (worldwide) omgezet met behulp van mijn laptop/kabel volgens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2553725
2. Custom rom op SD kaart gezet en geladen tijdens het winteam opstart flashmenu.Ik heb SLXROM V.21b by Silentlexx gekozen. Bevalt erg goed.
https://disk.yandex.com/p...ByRZSwUKr9dbvLaIL7awVQ%3D
3. Basesband (Telefoon modem) aangepast en geladen via het winteam opstart flashmenu. Ik heb s820.V51.2013/08/28 gekozen. Daarna prima mobiel bereik op beide sims.
http://lenovo-forums.ru/i...attach&attach_id=4688

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
jort82 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:12:

Laat je niet misleiden door de het verschillende gebruik van prijs incl. of excl. shipping costs. Bij mixeshop kost hij ook ongeveer 190 USD incl DHL verzending.

@Kirpeknots, het lijkt erop dat die ROM niet helemaal lekker werkt. Het doet mij iig erg softwarematig in de oren klinken.

Lees net op gizchina dat Coolpad een octacore voor 146$ heeft aangekondigd. Ben ook benieuwd wat dat gaat worden.

[ Voor 19% gewijzigd door DesertRose op 08-01-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:41
Kirpeknots schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:46:
Ik wil ook nog wat ervaringen delen. Ik heb de Lenovo P780 nu een paar weekjes in gebruik.

Ik kreeg hem met een internationale geroote rom met regio S125 (China). Hiermee ondervond ik een paar probleempjes.
- Mijn stemgeluid is vervormd als ik bel via parrot carkit. Gekgenoeg is dit niet zo als ik gebeld wordt

Wel een geweldige accu. Ik heb even een tijdje aangekloot met de standaard rom en toen besloten om de boel te tweaken. Ik kon niet wachten op de mediatek cyanogenmod.

Ik heb nu een super stabiele en snelle combinatie van rom/baseband etc draaien waarbij al deze problemen zijn verholpen. Ik wil de info graag delen voor andere tweakers die een P780 hebben genomen met die big-ass accu. ;)

Wat heb ik aangepast:
1. Rom naar regio S119 (worldwide) omgezet met behulp van mijn laptop/kabel volgens:
2. Custom rom op SD kaart gezet en geladen tijdens het winteam opstart flashmenu.Ik heb SLXROM V.21b by Silentlexx gekozen. Bevalt erg goed.
3. Basesband (Telefoon modem) aangepast en geladen via het winteam opstart flashmenu. Ik heb s820.V51.2013/08/28 gekozen. Daarna prima mobiel bereik op beide sims.

Succes!
Bedankt voor de info. Heb er gisteren één besteld voor mijn broer. Voor de rest geen problemen meer met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DesertRose schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Lees net op gizchina dat Coolpad een octacore voor 146$ heeft aangekondigd. Ben ook benieuwd wat dat gaat worden.
Ik was heel lang op zoek naar de adder onder het gras en dat bleef zo tot aan het einde van het artikel; alleen TD-SDCMA, oftwel; geen 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

marco_sire schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:53:
Ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn Robert: batterij, menu, NFC, degelijkheid, nauwkeurigheid/betrouwbaarheid GPS?
Nou bij deze dan maar de 1e 24 uur met de V3

Eerste indruk:
Bij binnenkomst direct een goed gevoel, voelt stevig aan, scherm is mooi. (dun, komende van een G4) en niet traag met de stock ROM.
Er was ook iets wat mij geheel niet aanstond en dat waren de stock icons in de drawer en instellingen. Dat heeft mij doen besluiten om hem direct te rooten.

root:
Rooten ging makkelijk via het volgende programma:
https://dl.dropboxusercon...831052/MTK6582%20ROOT.rar
- Documentje met uitleg volgen en na de reboot het programma op je pc sluiten
- Dan de geïnstalleerde app op je telefoon verwijderen (chinees teken).
- SuperSU / Superuser installeren

Na de root direct met Unicon geïnstalleerd (holo icon pack) en de google exp. launcher er op.

Na het installeren van de root direct ook alle andere apps geïnstalleerd vanuit de appstore, dit ging verbazingwekkend snel, waar ik normaal wel eens haperingen tegen kom bij budget toestellen kon ik bij de V3 nagenoeg alle apps direct achter elkaar opzoeken en installeren.

Daarnaast nog een paar cosmetische tweaks doorgevoerd door installatie van Xposed installeren en Gravity box:
- Doorzichtige notificatiebalk (op homescreen)
- Lampjes onder het scherm aan als scherm aan staat.
- Aangepast snelmenu (tevens op te roepen door aan de linker kant van het scherm omlaag te sliden).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ptc8wSSm.png

Connectiviteit:
WIFI:
Wat tijdens het installeren opviel is dat boven ver(der) weg van de router de WIFI af en toe uit ging, dit lijkt te komen door de energiebesparende opties die WIFI uitzetten als het scherm uit is, nadat ik dit uit had gezet ging het wel beter. Kom hier later met wat meer ervaring zeker op terug.

NFC:
NFC werkte op mijn toestel geheel niet. Na wat onderzoek hoorde ik een kraakje op het kunt waar de connectors van de NFC zitten.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qXWID9Wm.jpg?1
Hierna een pincet gepakt en de pinnetjes iets naar buiten getrokken. Nu kraakt hij niet meer aan de achterkant en werkt NFC perfect.

GPS
Eerste Mediatek toestel wat ik heb gehad wat een goede GPS had.
vanochtend dus voor het eerst de GPS aangezet (hiervoor niet aan gehad) en binnen 15 seconden de eerste fix:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dk3sPMnm.png
Ook later vandaag in de trein een goede fix binnen een 15 seconden, signaal werd nog iets beter maar hier heb ik helaas geen screenshot van.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yQMCjgQm.png
En zover ik nu kan zien geen drops in het GPS signaal.

Batterij & camera
Batterij
Gisteren kwam hij niet vol aan, en 30 apps installeren doe ik niet iedere dag O-) dus kan er weinig over zeggen. Wel viel op dat de laatste 5 procent binnen 5 minuten weg leek te zijn (gelukkig maar, want het was rond 1 uur wel tijd om te gaan slapen).
Tot op heden 1 uur on screen, en nog 40% over, denk dat ik mijn dagen er meestal wel mee door ga komen.

Camera
Paar foto's, meer volgen aanstaande week:
Macro
Foto 1 (sock)
Foto 2 (focal, sorry voor de glinstering van het raam ;))

Album met allemaal foto's van het toestel en van de camera.

[ Voor 10% gewijzigd door RobertowNL op 08-01-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
RobertowNL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Nou bij deze dan maar de 1e 24 uur met de V3
Tnx voor deze 1e 24 uur en alle tips :) Ziet er allemaal positief uit met de Inew V3. Ik heb met Singapore post (gratis verzending) besteld dus moet nog geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:57
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone en ik heb er nog 7 waartussen ik twijfel, dus misschien dat er mij hier iemand kan helpen kiezen. Of zijn er waarvan jullie weten dat deze niet echt zo goed zijn want ik weet er eigenlijk niet zoveel van.
-cubot t9
-jiayu g4 advanced
-zopo zp980
-thl w8s
-xiaomi mi2a
-thl w11
of: Inew v3 (heb ik hier nu toch al een paar keer zien staan)
en kent er iemand 1949deal? de prijzen daar zijn echt wel laag, dus ik vroeg mij af of het wel kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Zottenpedj schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone en ik heb er nog 7 waartussen ik twijfel, dus misschien dat er mij hier iemand kan helpen kiezen. Of zijn er waarvan jullie weten dat deze niet echt zo goed zijn want ik weet er eigenlijk niet zoveel van.
-cubot t9
-jiayu g4 advanced
-zopo zp980
-thl w8s
-xiaomi mi2a
-thl w11
en kent er iemand 1949deal? de prijzen daar zijn echt wel laag, dus ik vroeg mij af of het wel kan ;)
Ik zou dit topic op je gemakje gaan doorlezen vanavond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:41
Zojuist de iNew V3 ontvangen (zonder extra inklaringskosten oid. To2C had hem verzonden als telefoon ter waarde van 30$), wat een mooi ding qua uiterlijk alleen al. Ik ga het een maandje aanzien en dan bestel ik er nog een voor de vrouw. Werkt fijn, internetten via wifi gaat snel, beter ontvangst dan mijn HTC One X.
FullHD filmpjes op youtube (via de app) stottert heel lichtjes, weet niet hoe dat komt. Ik zal is een FullHD filmpje lokaal kopieren, kijken hoe dat gaat. Scherm is lekker helder, scherm reageert snel op aanraakbewegingen. Erg blij mee voor 140 euro! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
M-Opensource schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:31:
[...]

Deze telefoon zag ik ook voorbij komen op Gizchina, maar je hoort er verder weinig over. Is inderdaad al even te koop.

Zeer interessant toestel gezien de hoge specs, 4G en de redelijke prijs. Ergens vrees ik dat het te mooi is om waar te zijn, maar het kriebelt zo om een 4G toestel te bestellen :)
Je moet wel opletten. Je hebt twee varianten, de LTE (4G) en normale. De normale kost ongeveer 275 dollar terwijl de 4G toch wel wat duurder is.

Nu, ben toch van plan om deze Nubia Z5S mini te kopen als er enkele reviews te vinden zijn. Nu heb mijn oude GSM gerepareerd dus kan nog even :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Zottenpedj schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
Hey,

-cubot t9
-jiayu g4 advanced
-zopo zp980
-thl w8s
-xiaomi mi2a
-thl w11
1949deal is wel betrouwbaar, maar is het niet slim om te wachten op de octa-cores? De mtk 6592 wordt nu al in mondjes-maat geleverd! Als je een paar maanden wacht hebben alle grotere china merken wel een octa-core smartphone die meer toekomst-proof is en dan komen er waarschijnlijk ook veel aanbiedingen voor de huidige mtk 6589T smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:57
Willian40 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:02:
[...]

1949deal is wel betrouwbaar, maar is het niet slim om te wachten op de octa-cores? De mtk 6592 wordt nu al in mondjes-maat geleverd! Als je een paar maanden wacht hebben alle grotere china merken wel een octa-core smartphone die meer toekomst-proof is en dan komen er waarschijnlijk ook veel aanbiedingen voor de huidige mtk 6589T smartphones.
hey,
nuja, mijn budget is max 200/210 euro. dus ik weet niet of ik daarvoor dan wel een goede octa-core gsm zal vinden. Maar ik zal wachten tot ze er zijn en ondertussen deze thread blijven volgen. Zo ben ik beter op de hoogte en tegen dan zal ik het dan wel weten zeker :P
tenzij dat een paar maanden nog een half jaar is want mijn houdige gsm is echt wel zijn laatste adem aan het uitblazen :|
bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
luckyjan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:05:
[...]

Tnx voor deze 1e 24 uur en alle tips :) Ziet er allemaal positief uit met de Inew V3. Ik heb met Singapore post (gratis verzending) besteld dus moet nog geduld hebben
Bedankt voor deze hulpvolle korte review! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zottenpedj schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:21:
[...]

hey,
nuja, mijn budget is max 200/210 euro. dus ik weet niet of ik daarvoor dan wel een goede octa-core gsm zal vinden. Maar ik zal wachten tot ze er zijn en ondertussen deze thread blijven volgen. Zo ben ik beter op de hoogte en tegen dan zal ik het dan wel weten zeker :P
tenzij dat een paar maanden nog een half jaar is want mijn houdige gsm is echt wel zijn laatste adem aan het uitblazen :|
bedankt voor de info!
In china is alles mogelijk :+
Dat kan echt wel, als de schaarste van nu weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoebenp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 23:18
Kirpeknots schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:46:

Wat heb ik aangepast:

Succes!
Ik heb ook de P780, maar heb met alle modemversies een slecht bereik. :(
Weet jij toevallig of die coaxconnector bij het SDslot voor de antenne is? Dat zou namelijk wel ideaal zijn om een antenne aan te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar je moet toch opletten, toch zeker mensen uit Belgie. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie wordt 3g aangeboden op 900/2100 frequentie, terwijl de meeste octacores momenteel enkel 850/2100 ondersteunen :( De specs verschillen van site tot site, dus je ziet vaak 900/2100 of 850/900/1900/2100 staan of dergelijke. Maar als je naar officiele sites gaat, zie ik quasi altijd 850/2100... Erg vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn cubot one is binnen, maar ik heb nog een paar vragen, o.a. over dual simkaart. Ik heb nu eentje in gebruik, waardoor ik steeds een melding krijg dat de 2de simkaart niet gevonden is. Kan ik dit op één of andere manier uitschakelen.
Hoewel de systeemtaal ingesteld staat op Nederlands lukt het niet om een Nederlands woordenboek toe te voegen. Duits is daarentegen geen probleem. Kan ik zelf op één of manier het Nederlandse woordenboek toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
Ik heb dus ook de iNew V3 van to2c.com gekocht. Maar weet iemand de precieze levertijd voor DHL Express shiping? Nu staat er Processed at HONG KONG. Kan ik het dus op Vrijdag of Zaterdag verwachten? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Super om de reviews over de inew v3 te lezen. Ik kan niet wachten.

Ben ook benieuwd naar NFC, welk type moet je dan kopen.......

Was dat rooten echt zo eenvoudig Robert?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan iedereen die een iNew gekocht heeft: gaan jullie geen problemen hebben met de 3g ontvangst? Hoe zit dat in Nederland? In Belgie zijn ze ook begonnen met 3g op 900mhz omdat dit de ontvangt in gebouwen verbeterd. Afhankelijk v waar je je bevindt zul je op het 900mhz of 2100mhz surfen. Met die iNew zou je dus 3g ontvangt hebben, maar slecht.. Is dat in Nederland anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

TJakeis schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Bedankt voor de info. Heb er gisteren één besteld voor mijn broer. Voor de rest geen problemen meer met de telefoon?
Geen problemen meer. Ben nu super tevreden met de lenovo P780. Hij is nu 14u van de lader en heb nog 75 procent over in mijn accu. Heb mijn telefoon vandaag intensief gebruikt vandaag. Tethering, applicaties er opgezet en uiteraard Candy crushen en al mijn zakelijke mail afhandelen. Bevalt me prima. Enige wat nog beter zou kunnen is een fhd scherm en nog wat meer keuze in goede roms.

Ik heb 185 euro betaald ink verzending. Veel waar voor MN geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Kirpeknots op 08-01-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:00:
Ja maar je moet toch opletten, toch zeker mensen uit Belgie. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie wordt 3g aangeboden op 900/2100 frequentie, terwijl de meeste octacores momenteel enkel 850/2100 ondersteunen :( De specs verschillen van site tot site, dus je ziet vaak 900/2100 of 850/900/1900/2100 staan of dergelijke. Maar als je naar officiele sites gaat, zie ik quasi altijd 850/2100... Erg vervelend :)
Bij mijn p780 kan je verschillende basebands in de telefoon flashen. Hierdoor wordt je telefoon aangepast voor de lokale netwerken. Ik heb er mee geëxperimenteerd en het maakt heel veel uit. (stabiliteit bereik en snelheid van je data verbinding en de performance op sim1 en sim2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

FPSMelvin schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:14:
Ik heb dus ook de iNew V3 van to2c.com gekocht. Maar weet iemand de precieze levertijd voor DHL Express shiping? Nu staat er Processed at HONG KONG. Kan ik het dus op Vrijdag of Zaterdag verwachten? Bij voorbaat dank.
Exact kan ik niet zeggen maar de ervaring zegt: vrijdag.
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:23:
Aan iedereen die een iNew gekocht heeft: gaan jullie geen problemen hebben met de 3g ontvangst? Hoe zit dat in Nederland? In Belgie zijn ze ook begonnen met 3g op 900mhz omdat dit de ontvangt in gebouwen verbeterd. Afhankelijk v waar je je bevindt zul je op het 900mhz of 2100mhz surfen. Met die iNew zou je dus 3g ontvangt hebben, maar slecht.. Is dat in Nederland anders?
Ja hier zit je ook op 2100, gaat overigens (Vodafone) hier in het noorden van het land prima (omgeving steenwijk, leeuwarden), niet veel minder dan met mijn Xperia Z.
marco_sire schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:15:
Super om de reviews over de inew v3 te lezen. Ik kan niet wachten.

Ben ook benieuwd naar NFC, welk type moet je dan kopen.......

Was dat rooten echt zo eenvoudig Robert?
NFC zit op ieder van de toestellen (V3's dan ;)).
Ja, programma downloaden, usb debugging aan, telefoon aan de pc, programma starten, 2 min wachten tot knop verschijnt, knop indrukken en wachten op reboot, telefoon afkoppelen, app verwijderen (optie) en SuperSU / Superuser installeren.
Veel makkelijker gaat het echt niet worden :D (wellicht een engelse interface, maar waarom :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
  • Laatst online: 03-09 23:10
FPSMelvin schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:14:
Ik heb hem 2 januari besteld en is deze ochtend vanuit Hongkong vertrokken.
en ligt nu in Brussel, hopelijk heb ik hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
Basserd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:26:
[...]

Ik heb hem 2 januari besteld en is deze ochtend vanuit Hongkong vertrokken.
en ligt nu in Brussel, hopelijk heb ik hem morgen.
Dat vind ik nog redelijk lang. Ik heb net ook bericht gekregen dat hij vertrokken is uit Hong Kong. Blijkbaar betekend "Departed Facility in HONG KONG" niet vertrokken, maar richting het sort centrum. Hopelijk heb ik hem vrijdag. Thanks.

[ Voor 13% gewijzigd door FPSMelvin op 08-01-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:41
Kirpeknots schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Geen problemen meer. Ben nu super tevreden met de lenovo P780. Hij is nu 14u van de lader en heb nog 75 procent over in mijn accu. Heb mijn telefoon vandaag intensief gebruikt vandaag. Tethering, applicaties er opgezet en uiteraard Candy crushen en al mijn zakelijke mail afhandelen. Bevalt me prima. Enige wat nog beter zou kunnen is een fhd scherm en nog wat meer keuze in goede roms.

Ik heb 185 euro betaald ink verzending. Veel waar voor MN geld.
Klinkt goed, mijn broer zal blij zijn :) !
Pagina: 1 ... 101 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.