Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Hier nog een review in het Duits van de Inew V3:

YouTube: iNew V3 MT6582 Quad Core Smartphone Review / Test (chinamobilemag.de)

korte conclusie van die review:

Bij deze werkt OTG en NFC niet. OTG werkt niet met de eerste batch en wel met die van daarna. Of dat met NFC ook zo is is nog niet duidelijk (niet dat ik beiden nodig heb ;) ).
Zoals ook in andere reviews al gezegd is in het midden is de Inew v3 wat dikker dan de specs.
Voor de rest ziet het er goed uit. Scherm is mooi en duidelijk, touchscreen werkt goed, camera en led flits is prima en GPS werkt goed, verder geen zichtbare lag. Hij had soms even problemen met de home toets waarbij niet duidelijk is of het software of hardware is. Hij gaat zo'n hele dag mee bij normaal gebruik en als je continu gaat Gamen is de batterij in een uur of 3 leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
luckyjan schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 01:33:
Hier nog een review in het Duits van de Inew V3:

YouTube: iNew V3 MT6582 Quad Core Smartphone Review / Test (chinamobilemag.de)

korte conclusie van die review:

Bij deze werkt OTG en NFC niet. OTG werkt niet met de eerste batch en wel met die van daarna. Of dat met NFC ook zo is is nog niet duidelijk (niet dat ik beiden nodig heb ;) ).
Zoals ook in andere reviews al gezegd is in het midden is de Inew v3 wat dikker dan de specs.
Voor de rest ziet het er goed uit. Scherm is mooi en duidelijk, touchscreen werkt goed, camera en led flits is prima en GPS werkt goed, verder geen zichtbare lag. Hij had soms even problemen met de home toets waarbij niet duidelijk is of het software of hardware is. Hij gaat zo'n hele dag mee bij normaal gebruik en als je continu gaat Gamen is de batterij in een uur of 3 leeg.
Hmm...was ernstig geïnteresseerd in deze iNew V3, want zoek een android phone zonder topprestaties met mooi design (dun) en goed scherm en camera, maar als ik deze review zo aanhoor..:
- NFC doet het niet
- OTG doet het niet
- dikte is 1,5 mm dikker dan overal staat aangegeven
- camera is niet f/2.0 maar f/2.2

Wat is er allemaal nog meer gelogen aan de gepresenteerde features/specs? Als dit echt zo is vind ik het best schokkend hoe weinig serieus je als koper genomen wordt, en dat alleen al is reden om dit links te laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Kronowitz schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:26:
[...]

Hmm...was ernstig geïnteresseerd in deze iNew V3, want zoek een android phone zonder topprestaties met mooi design (dun) en goed scherm en camera, maar als ik deze review zo aanhoor..:
- NFC doet het niet
- OTG doet het niet
- dikte is 1,5 mm dikker dan overal staat aangegeven
- camera is niet f/2.0 maar f/2.2

Wat is er allemaal nog meer gelogen aan de gepresenteerde features/specs? Als dit echt zo is vind ik het best schokkend hoe weinig serieus je als koper genomen wordt, en dat alleen al is reden om dit links te laten liggen...
Dit schijnt de eerste batch van 1000 toestellen te zijn geweest. Inmiddels zijn er ook reviews op Youtube te vinden waarbij OTG wel werkt. En wat verwacht je van een toestel van €150.......?? Vergelijk deze maar een met een A-merk hier bij ons: dan heb je een heel stuk minder ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Was ook sterk onder de indruk van de INew V3 maar heb het laten liggen toen ik zag dat het gewoon van een fabrikant komt die steeds klonen van bekende merken maakte:
http://www.goophone.cc/phones.html

Van zo'n bedrijf verwacht ik niet veel kwaliteit dus liever een Xiaomi.

Trouwens, ben nu aan het wachten op reviews van ZTE Nubia Z5S (mini). Is al een week in verkoop en kan nog steeds geen deftige review vinden op het internet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:39
Mudi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:21:
Was ook sterk onder de indruk van de INew V3 maar heb het laten liggen toen ik zag dat het gewoon van een fabrikant komt die steeds klonen van bekende merken maakte:
http://www.goophone.cc/phones.html

Van zo'n bedrijf verwacht ik niet veel kwaliteit dus liever een Xiaomi.

Trouwens, ben nu aan het wachten op reviews van ZTE Nubia Z5S (mini). Is al een week in verkoop en kan nog steeds geen deftige review vinden op het internet :?
Volgens mij is dit de site van het bedrijf:
http://www.inewmobile.com/inew-mobile.html

De helft lijkt om samsungs, maar de andere helft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
ivo001 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:40:
[...]

Volgens mij is dit de site van het bedrijf:
http://www.inewmobile.com/inew-mobile.html

De helft lijkt om samsungs, maar de andere helft niet.
Zal waarschijnlijk gewoon doorverkocht geweest zijn aan INew want goophone had/heeft zelfs plannen voor de Pro versie (octacore, 2GB, 32GB, 4G, ... http://www.goophone.cc/goophone-v92-pro.html). Nu zij waren de eerste die deze verkochten maar ineens waren hun V92 out of stock. Toch wel raar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Mudi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Zal waarschijnlijk gewoon doorverkocht geweest zijn aan INew want goophone had/heeft zelfs plannen voor de Pro versie (octacore, 2GB, 32GB, 4G, ... http://www.goophone.cc/goophone-v92-pro.html). Nu zij waren de eerste die deze verkochten maar ineens waren hun V92 out of stock. Toch wel raar of niet?
Wat probeert Goophone precies te klonen dan? Ik zit ff op die site te kijken, maar zie er weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Momus schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:40:
[...]

Wat probeert Goophone precies te klonen dan? Ik zit ff op die site te kijken, maar zie er weinig van...
Iphone 5(c/s) en Samsung Note 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:40:
[...]

Eerder wat niet. 8)7
Iphone-cloon hier, samsung-cloon daar. :o
En wat rebrands van OEMS als Inew, Tengda, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
  • Laatst online: 03-09 23:10
Hey allemaal

Ik heb gisteren die inew v3 besteld op to2c.com.
Ik heb een vraag.
Hoelang duurt het voordat het geld via visa is gestort?(staat nog altijd processing).

Ik heb ook nog een mail gekregen van die site dat ik een account heb gemaakt maar niks heb besteld... ik heb hierop terug gestuurd maar nog altijd geen antwoord gekregen. Moet ik mij zorgen maken of gaan ze dit nakijken? Ik heb nog nooit iets gekocht via die site en ik weet dan ook niet of het heel betrouwbare mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Basserd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:23:
Hey allemaal

Ik heb een vraag.
Hoelang duurt het voordat het geld via visa is gestort?(staat nog altijd processing).

Ik heb ook nog een mail gekregen van die site dat ik een account heb gemaakt maar niks heb besteld... ik heb hierop terug gestuurd maar nog altijd geen antwoord gekregen. Moet ik mij zorgen maken of gaan ze dit nakijken? Ik heb nog nooit iets gekocht via die site en ik weet dan ook niet of het heel betrouwbare mensen zijn.
Op mails reageren ze volgens mij ook vrij langzaam. Want je kunt proberen is contact op te nemen met de live chat die je vaak op een productpagina in een pop-up venstertje kan zien staan. Vaak zijn ze allemaal offline, maar als je voor 12 uur 's middags kijkt is er vaak nog wel iemand, in de ochtend zag ik er vaker mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Hey allemaal

Ik heb een vraag.

Beste manier om contact op te nemen is naar hun main site te gaan en onderdaan kan je berichten typen.

De niet werkende OTG was bij de eerste 1000 inew v3 blijkbaar:

http://www.gizbeat.com/2899/mt6582-inew-v3-otg-not-working/

Bij die site hebben ze hem nu ook met een echt lederen case
http://to2com.tumblr.com/...ou-bought-inew-v3-already

[ Voor 7% gewijzigd door luckyjan op 03-01-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Los is die case wel duur, jammer. Ik heb mijn iNew V3 al besteld en is onderweg.
De free flip case zal ook wel voldoen.

Air gesture werkt trouwens ook niet. Daar werd in het begin ook mee geadverteerd.
Misschien dat er ooit een fix komt. Maar goed, het is niet iets wat ik zal missen.
Want bij het bestellen wist ik dat niet eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Hey allemaal

Ik heb een vraag.

Ik zit net in dezelfde situatie, al heb ik al besteld op 31/12. Deze morgen was Susan online maar omdat ik een paar minuten later naar mijn werk vertrok, heb ik rap een mailtje gestuurd. Jammerlijk genoeg nog geen reactie op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Toch ook maar besteld: voor $170 een nette deal.

Kom maar op iNew. Zie wel overal de prijzen omhoog gaan......blijkbaar worden ze schaars.....

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Dat kan maar goed zijn. Hoe meer hij wordt verkocht, hoe groter de community erachter en hoe meer kans op een paar mooie custom roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:23

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Joosie200 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:24:
Dit lijkt mij een leuk goedkoop 4,7 inch toestel met 2GB ram/16GB rom, full hd en 2000mAh accu + dualsim. Gekocht via Mistertao voor €75,27/$103,50 qua eerste betaling en geschat €15/$20 tweede betaling. Is als het echt qua specs klopt een leukere deal dan een Cubot GT99 of mijn Hongmi kloontje :Y
Lijkt me een prima deal.
Ik zie in de ervaringen van de Chinezen dat ze allemaal enorm tevreden zijn over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen om de inew te bestellen, alleen lijkt het volgens de antutu resultaten bij verschillende shops dat er twee versies zijn. Een versie (v3-e)heeft maar 900mb beschikbaar voor apps,de andere(V3) 13GB. V3-e heeft de meest recente build datum van de rom, dit zal dan ook wel batch2 zijn. Zijn er goede tweaks om die 900mb te vergroten met behulp van de externe sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Die Jiayu S2 ziet er best netjes uit, hij lijkt alleen een beetje op een iPhone clone, en daar wil ik dan niet mee rondlopen...
http://www.gizchina.com/2...hotos-and-specifications/

Maar ziet er in termen van bouw kwaliteit wel het beste uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
Ik heb net met iemand van to2c gepraat en ze zeiden dat het 15 tot 30 dagen kon duren voordat ze het verzenden, is dat normaal? Ik kan zolang wel wachten maar had dit niet verwacht(1ste keer dat ik iets bestel vanuit china :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Ook net gechat met Susan en de mijne is gisteren verscheept. Screenshotje gekregen van de parcel bij espeedpost, maar jammerlijk genoeg nog geen tracking number voor DHL.
Op de screenshot staat wel een tracking code, ff ingegeven en ik krijg mooi dezelfde info als op 't screenshotje. Hopelijk midden of ten laatste eind volgende week heb ik mijn nieuwe phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Basserd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 05:39:
Ik heb net met iemand van to2c gepraat en ze zeiden dat het 15 tot 30 dagen kon duren voordat ze het verzenden, is dat normaal? Ik kan zolang wel wachten maar had dit niet verwacht(1ste keer dat ik iets bestel vanuit china :) )
Nee niet dat ze het "gaan" verzenden. Dat gebeurt meestal in 2 tot 3 dagen. Ze bedoelen denk ik dat via gratis verzenden het 30 dagen kan duren voordat je het hebt.

De leather case voor de Inew V3 is ook los te koop. Wel prijzig (maar kan ook zijn om die aanbieding in een beter daglicht te stellen ;) ) :

http://www.to2c.com/inew-v3-100-genuine-leather-case.html

En iemand wil blijkbaar MIUI V5 gaan porten:

http://xiaomi.eu/communit...i-v5-for-inew-v3-e.23239/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:48:
Ik zit ook te twijfelen om de inew te bestellen, alleen lijkt het volgens de antutu resultaten bij verschillende shops dat er twee versies zijn. Een versie (v3-e)heeft maar 900mb beschikbaar voor apps,de andere(V3) 13GB. V3-e heeft de meest recente build datum van de rom, dit zal dan ook wel batch2 zijn. Zijn er goede tweaks om die 900mb te vergroten met behulp van de externe sd kaart?
Met een nieuwe ROM is dat vaak wel goed te fixen. Daarnaast is 900MB voor de meeste mensen wel genoeg ;).
luckyjan schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:34:
[...]

Nee niet dat ze het "gaan" verzenden. Dat gebeurt meestal in 2 tot 3 dagen. Ze bedoelen denk ik dat via gratis verzenden het 30 dagen kan duren voordat je het hebt.

De leather case voor de Inew V3 is ook los te koop. Wel prijzig (maar kan ook zijn om die aanbieding in een beter daglicht te stellen ;) ) :

http://www.mistertao.com/beta/pages/item/36900016306.html
Goedkoopste die ik zo even kan vinden op Taobao; tel daar nog een keer 7 dollar verzendkosten/fee bij op ;).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
luckyjan schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:34:
[...]

En iemand wil blijkbaar MIUI V5 gaan porten:

http://xiaomi.eu/communit...i-v5-for-inew-v3-e.23239/
Gezien de afmeting en de plek van de lens, moet een leren insteekhoes voor een S4 ook wel passen. $40 voor een hoes terwijl de telefoon zelf $170 kost.....

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topic...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Des te meer ik begin te lezen op het forum, des te meer ik verwarder raak. Ik ben van de Zopo naar de Jiayu, naar de Beyoven naar Xiaomi gesprongen. Ik lees op verschillende plekken dat de GPS slecht functioneert in mediatek toestellen, maar vervolgens functioneren een groot gedeelte van de Chinese smartphones op mediatek processoren. Functioneert de GPS bij de nieuwe mediatek toestellen ook zo slecht?

Mijn interesse was gewekt door de Xiaomi Mi2, alleen ik kan nergens de 32gb versie aantreffen. Via Mixeshop kan ik de Mi2s versie aanschaffen, maar die wordt dan meteen weer $359 (verkoopprijs, ex. belasting en verzending). Weet iemand waar de Mi2 32gb te koop is (als die uberhaupt verkocht wordt)?

Ik ben op zoek naar een telefoon:
- 150 - 300 euro
- 16 - 32 gb opslag (of in ieder geval een SD-slot)
- 4 - 4,7 inch
- goed scherm (hoeft niet top of the bill te zijn)
- goed functionerende gps
- goede batterij (voorkeur >2000 mah)
- Gorilla Glass of Dragontrailglass

Heeft iemand tips over nieuwe modellen die uitkomen of huidige modellen in de markt? Welke webshops worden door jullie aangeraden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:28:
Des te meer ik begin te lezen op het forum, des te meer ik verwarder raak. Ik ben van de Zopo naar de Jiayu, naar de Beyoven naar Xiaomi gesprongen. Ik lees op verschillende plekken dat de GPS slecht functioneert in mediatek toestellen, maar vervolgens functioneren een groot gedeelte van de Chinese smartphones op mediatek processoren. Functioneert de GPS bij de nieuwe mediatek toestellen ook zo slecht?

Mijn interesse was gewekt door de Xiaomi Mi2, alleen ik kan nergens de 32gb versie aantreffen. Via Mixeshop kan ik de Mi2s versie aanschaffen, maar die wordt dan meteen weer $359 (verkoopprijs, ex. belasting en verzending). Weet iemand waar de Mi2 32gb te koop is (als die uberhaupt verkocht wordt)?

Ik ben op zoek naar een telefoon:
- 150 - 300 euro
- 16 - 32 gb opslag (of in ieder geval een SD-slot)
- 4 - 4,7 inch
- goed scherm (hoeft niet top of the bill te zijn)
- goed functionerende gps
- goede batterij (voorkeur >2000 mah)
- Gorilla Glass of Dragontrailglass

Heeft iemand tips over nieuwe modellen die uitkomen of huidige modellen in de markt? Welke webshops worden door jullie aangeraden?
Als je budget tot 300 euro rijkt is de Xiaomi zonder twijfel de beste keus.
Snapdragon 600 is nou eenmaal krachtiger dan de mediatek chipsets.
Goede gps, goede performance, MIUI, en volgens mij kun je ook Cyanogenmod draaien oo de M2S.

Gps is een veelbesproken punt, en ligt mijn inziens meer aan de goedkope, kwaliteitief niet al te beste antenne's die fabrikanten gebruiken dan aan de mediatek soc.
Bij mij werkt het inmiddels prima na de nodige software-fixes.

Bij Pandawill en banggood kan je de M2S wel bestellen:
Dit zijn wel de 32gb rom versies die ruim een tientje duurder zijn dan de 16gb rom versies, die staan op wel op de sites.

http://www.pandawill.com/...-130mp-camera-p81647.html

http://www.banggood.com/X...-Smart-Phone-p-76151.html
Adr01 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:58:
Die Jiayu S2 ziet er best netjes uit, hij lijkt alleen een beetje op een iPhone clone, en daar wil ik dan niet mee rondlopen...
http://www.gizchina.com/2...hotos-and-specifications/

Maar ziet er in termen van bouw kwaliteit wel het beste uit. :)
Die S1 is een halfjaar geleden aangekondigd en nog niet verkrijgbaar volgens mij, dus ik verwacht een release in Q3 2015 :+
En Jiayu gaat een dealtje sluiten met Apple denk ik zo. Misschien mogen ze voortaan ook iOS 7 leveren. :+ want ze gaan Apple wel erg achterna; eerst de G5; een iPhone kloon die eerder een downgrade is van de G4 dan een upgrade, en nu dit weer.

@hieronder
Lees het topic van de Find 5 even door en je denkt er heel anders over 8)
En 720p op 4.3 inch is vast wel vergelijkbaar met 1080p op 5 inch ;)

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 04-01-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:23

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Of de Oppo Find 5 voor 300 euro (vanuit de EU, dus geen kans op extra kosten):
http://europe.oppostyle.com/find-5/8-find-5-white.html#top

Dat is dan wel 5" (achteraf ben je er blij om), maar dan heb je Snapdragon S4 Pro, 1080p, NFC, 2GB ram etc.

[ Voor 224% gewijzigd door ocn op 04-01-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dutch Gio: Is de Mi2 te verkrijgen met een 32gb rom of is dat alleen voorbehouden aan de Mi2s? En is Banggood een betrouwbare shop?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:21:
@ Dutch Gio: Is de Mi2 te verkrijgen met een 32gb rom of is dat alleen voorbehouden aan de Mi2s? En is Banggood een betrouwbare shop?
De Mi2 is niet meer leverbaar vermoed ik, alleen de M2A en M2S, waarvan de M2S de enige is met een 2gb ram/32gb rom versie.

Ps: dit kun je ook zelf opzoeken hé... :o enige eigen inzet wordt op GoT wel verwacht, ik werk ook niet bij Pandawill/Banggood en heb helaas geen Xiaomi in mijn bezit. :+

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 04-01-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me suf gezocht om te kijken of er een 32gb Mi2 beschikbaar was, maar tot op heden geen resultaat. Volgens mij heeft deze wel bestaan. Vandaar de vraag :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:21:
Banggood is wel betrouwbaar, ik heb er gisteren toevallig nog iets besteld. Ik heb wel wat sketchy verhalen over hun gehoord, over hoe dat ze mensen op verschillende fora omkochten om hun webwinkel te promoten.

reddit thread over een situatie van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
FPSMelvin schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Banggood is wel betrouwbaar, ik heb er gisteren toevallig nog iets besteld. Ik heb wel wat sketchy verhalen over hun gehoord, over hoe dat ze mensen op verschillende fora omkochten om hun webwinkel te promoten.

reddit thread over een situatie van hun
omkopen is 1 ding, al mijn bestellingen zijn tot op vandaag geleverd van hen, dus ik heb er zeker geen klagen over, omgekocht of niet

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
tim007 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:56:
[...]
omkopen is 1 ding, al mijn bestellingen zijn tot op vandaag geleverd van hen, dus ik heb er zeker geen klagen over, omgekocht of niet
Ja, dat word ook als een reactie vermeld. Het word uiteindelijk altijd wel geleverd, maar soms duurt het langer dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen zijn ook dat Pandawill altijd wel levert, .... Maar inderdaad wel altijd te laat.
Koop er dan ook niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 04:12
Heren (en dames evt.),
Sinds een aantal dagen zie ik deze aanbieding op marktplaats van HowSea:
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

EUR 165,- inclusief verzendkosten & inklaringskosten & extra's voor de inew-v3.

De prijs klinkt al erg goed, maar de volgende tekst viel mij ook op:
Howsea is de enigste Chinese internetshop die u het volgende
biedt :
1) Chinese prijzen, maar garantie in Nederland
2) Prijzen zijn ALL IN, dus geen extra kosten voor invoer
3) Pas betalen als artikel in Belgie / Nederland !!
4) Snelle levertijd : slechts ca 5 werkdagen
5) Garantie en service via Nederland
6) in geval van garantie leentoestel mogelijk !!

Graag lees ik jullie ervaringen met deze shop!
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon een dropshipper en zo zou ik ook wel kunnen verkopen zonder dat ik een risico moet nemen om ze eerst zelf te importeren en dus voorraad hebben wat duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:10:
Dat is gewoon een dropshipper en zo zou ik ook wel kunnen verkopen zonder dat ik een risico moet nemen om ze eerst zelf te importeren en dus voorraad hebben wat duur is.
Oke, dat snap ik, bedankt, maar ik loop dan toch geen extra risico's oid?

En dan is nog steeds de prijs erg goed toch? Vind de telefoon via to2c voor ong. 135 euro, en daarbij nog het risico van inklaringskosten die er dan al voor zorgen dat het totaabedrag hoger komt te liggen.
Tel daarbij de extra's op en dan heb je volgens mij een aardige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
En een extra vraagje nog. Het feit dat de telefoon dual sim is, interesseert me eigenlijk niet zo. Is deze telefoon voor deze prijs dan nog steeds een van de betere keuzes? Of zijn er single sim phones die beter zijn dan deze telefoon (voor ong. dezelfde prijs of lager).

Alvast bedankt ervaringsdeskundigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:34

franssie

Save the albatross

Niemand eigenlijk ervaringen met de Lenovo S820 (niet de A820)? Beetje vergelijkbare prijs als de Inew V3, maar dan van een merk dat ik iets beter vertrouw, met name de GPS is belangrijk en die werkt bij de Lenovo's altijd, bij andere MTK's redelijk tot niet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:28:
Functioneert de GPS bij de nieuwe mediatek toestellen ook zo slecht?
Als neem je 's werelds beste GPS-chip, maar gebruik je een waardeloze GPS-antenne, dan werkt het nog steeds slecht.

Meer hoeft er nooit meer over dit onderwerp gezegd te worden.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
GeeDeeZet schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:14:
[...]

Oke, dat snap ik, bedankt, maar ik loop dan toch geen extra risico's oid?

En dan is nog steeds de prijs erg goed toch? Vind de telefoon via to2c voor ong. 135 euro, en daarbij nog het risico van inklaringskosten die er dan al voor zorgen dat het totaabedrag hoger komt te liggen.
Tel daarbij de extra's op en dan heb je volgens mij een aardige deal.
Idd het is een goede deal als je geen risico wil lopen met inklaringskosten e.d. Geen idee hoe betrouwbaar de verkoper is. Verder werkt bij de eerste 1000 toestellen van Inew V3 OTG niet. Als je dat belangrijk vind moet je even vragen of het bij hem wel werkt.
Als je helemaal geen risico wil nemen kan je bijv. ook gaan voor een MOTO G van 190 euro ex verzendkosten. Mindere Camera, 8GB, geen extra sd kaart te plaatsen, geen dual sim en de batterij kan je niet wisselen maar voor de rest een goed toestel lijkt mij.
De Inew V3 bewijst dat een GPS prima kan werken met een mediatek chipset. Tenminste bij alle reviews e.d. die ik gezien heb doet de GPS het heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
Goede tip idd, zal dat eens even navragen m.b.t. de OTG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51
Iemand toevallig ervaring met de Note3 clones? Volgens wat websites zou die No.1 N3 en HDC wel goed moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
GeeDeeZet schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:06:
Heren (en dames evt.),

biedt :

Alvast bedankt.
zag die ook al, heeft ook de pomp C6 staan bv

maar betaling via overschrijving, geen idee of dat te betrouwen is...

http://www.howsea.com/

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
GeeDeeZet schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:06:
Heren (en dames evt.),

biedt :

Alvast bedankt.
Ik zou de gok wel aandurven :+

http://www.2dehands.be/profiel/4065913/

Nog niet gekeken hoeveel meer je betaald bij hem als rechtstreeks, maar volgens mij zit dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik zie dat de MYSAGA M1 helemaal niet besproken wordt. Wat vinden jullie hier van?
http://www.pandawill.com/...ips-hd-screen-p79515.html
  • MTK6589
  • 1GB
  • 4GB
  • 4.5" IPS 1280x720
  • 1800mAh
  • 135 x 68 x 9.9mm
Afbeeldingslocatie: http://pic.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/309d7dc39e373b178fdbbfcc3c9523fd/s/k/sku46454.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:29:
Ik zie dat de MYSAGA M1 helemaal niet besproken wordt. Wat vinden jullie hier van?
Met de komst van de nieuwe budgetphones (Huawei 3C, iOcean X7HD, Jiayu G2F enzovoort) niet interessant (voor 160$). Hij is nogal groot (dikke bezels.Ter vergelijking; de Jiayu G4 is 133x65x10 met een 4.7" scherm en een véél grotere batterij) en een kleine batterij.

Ik was een tijdje geleden geïnteresseerd in de Mysaga M2 (toen te koop voor zo'n 215$), maar toch niet gekocht omdat blijkbaar de GPS waardeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

• MTK6589
  • 1GB
  • 4GB
  • 4.5" IPS 1280x720
  • 1800mAh
  • 135 x 68 x 9.9mm
[afbeelding]
Dat is hetzelfde toestel als de Cubot GT99 en de XYZ X1 (tenminste, de hardware is hetzelfde en de roms zijn ook uitwisselbaar).
Ze zien er alleen wat anders uit en de batterijcapaciteit is verschillend.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-02 15:14
Eigenlijk zit ik al een poos te wachten op een Jiayu G2F.... maar volgens mij gaat dat nog wel een aantal maanden duren en mijn huidge oude android (2.x) telefoon laad niet meer op...

Dus net maar een Tronsmart TS7 Glacier besteld bij geekbuying
- 4.7 inch 1280 x 720 pixels
- MTK6582 1.3 Ghz
- 1GB RAM +4GB ROM
- batterij 2200 mAh
- afm. 135 x 68 x 7mm
- prijs $ 139 ongeveer 105 euro

Ben benieuwd.... zodra hij binnen is laat ik weten of hij bevalt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:29:
Iemand toevallig ervaring met de Note3 clones? Volgens wat websites zou die No.1 N3 en HDC wel goed moeten zijn?
Ik heb de NO.1 N3 en deze bevalt mij heel goed! Fijn groot scherm, voor mij snel zat en alle originele Note 3 hoesjes passen ook gewoon. De camera is redelijk en voor mij goed genoeg. De accuduur is ook goed, ik haal makkelijk een dag als ik multi-window en alle andere samsung dingen uitzet!
Voor mij is de NO.1 N3 zeker goed genoeg. HDC heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Twee quotes van mezelf omdat het GT99 topic volgens mij niet echt druk bezocht wordt. En hier andere wellicht er ook iets aan hebben.
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:22:
Ik draai nu een dag de MIUI V5 multilanguage (dus ook met Nederlands) en hij bevalt tot nu toe nog best goed. Ik heb nog nooit MIUI gedraaid dus ik moet nog een beetje wegwijs worden, maar het meeste heb ik nu al wel gevonden.

Ik had eerst met het Google toetsenbord dat hij op mijn cubot continu aangaf dat mijn Nederlandse woorden fout waren. Dat had ik op de X7 nooit. Ook nu met de MIUI had ik hetzelfde weer. Maar ik ben er nu achter gekomen dat als ik op het pijltje van Spellingscontrole klik en vervolgens Spellingcontrole van Google pak, ipv Spellingcontrole van Android (AOSP) dat hij dan wel gewoon werkt zoals het hoort.
Als het goed is waren er meerdere met dit probleem.

Zoals bekend werkt alleen de Launcher van MIUI niet lekker, je moet helemaal van rechts naar links vegen (of andersom) voordat hij bladert. Ook met de alternatieve Launcher van MIUI in de PlayStore het zelfde probleem. Ik heb dit opgelost door gewoon een andere launcher te gebruiken (Apex of Nova bijvoorbeeld, ik heb nu eens een keer Nova gepakt voor de verandering)

Ook start hij voor mijn gevoel nu sneller op. Al heb ik mijn oude boottijd en de huidige boottijd niet gemeten.

2 dingen die ik nog wel ben tegengekomen:
- Ik kan nergens vinden hoe ik SU kan uitzetten (tijdelijk). Want Ziggo TV werkt niet als je SU hebt, dus een oplossing hiervoor is het tijdelijk uitzetten hiervan. Ik heb nu SuperSU geinstalleerd maar als ik die open zegt hij De SU binary moet geupdate worden. Doorgaan? Volgens mij moet je dat niet doen als je MIUI draait, maar dat is slechts een vermoeden wat ik krijg als ik zo op internet lees. Heeft iemand hier meer verstand van of ervaring mee? Dit schakelt volgens mij de root toegang uit die je standaard met MIUI hebt.

- Het andere is dat de stock geluiden niet aanwezig zijn. En dat de wel aanwezige geluiden niet echt mijn ding zijn (lelijk en te lang). Weet iemand toevallig waar je een scala aan geluiden kunt vinden die niet te lang zijn? (voor whatsapp, e-mail, etc.) De geluiden die er nu op staan duren 3 seconden (lijkt kort maar voor meldingen is dat echt te lang) En als ik geluiden heb gevonden, waar kan/moet ik deze dan toevoegen?
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:36:
Ik heb dus MIUI draaien en daarin mis ik een hoop standaard geluiden. Kan ik gewoon deze sounds voor KitKat flashen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2511272
of
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2506998
Het gaat dus over de Cubot GT99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:09:
[...]

Ik heb de NO.1 N3 en deze bevalt mij heel goed! Fijn groot scherm, voor mij snel zat en alle originele Note 3 hoesjes passen ook gewoon. De camera is redelijk en voor mij goed genoeg. De accuduur is ook goed, ik haal makkelijk een dag als ik multi-window en alle andere samsung dingen uitzet!
Voor mij is de NO.1 N3 zeker goed genoeg. HDC heb ik geen ervaring mee.
Waar heb jij hem vandaag als ik vragen mag? Ik heb nu nog een oude Galaxy S2 en die begint toch wat nukken te vertonen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=sunday

Iemand bekend met deze telefoon. 60 euro voor een quadcore met 1gig geheugen is wel goedkoop. Maar over het merk (vollo) is niet veel bekend op google search.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:19:
Twee quotes van mezelf omdat het GT99 topic volgens mij niet echt druk bezocht wordt. En hier andere wellicht er ook iets aan hebben.

[...]

[...]

Het gaat dus over de Cubot GT99 ;)
Probeer het gewoon. :+
En dan wel die 2e, want de eerste link is mogelijk specifiek voor die Xperia telefoon gemaakt waardoor ie niet wil installeren.
De kans op installation aborted is dan wat groter. ;)
Hou een backupje achter de hand en er kan niks mis gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Deze kan je volgende week vrijdag voor 127 dollar kopen bij pandawill http://www.pandawill.com/happy-hour/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
franssie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:38:
Niemand eigenlijk ervaringen met de Lenovo S820 (niet de A820)? Beetje vergelijkbare prijs als de Inew V3, maar dan van een merk dat ik iets beter vertrouw, met name de GPS is belangrijk en die werkt bij de Lenovo's altijd, bij andere MTK's redelijk tot niet.
Ik heb hem even opgezocht, eerste wat ik dacht was hé! Een HTC One X..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Laatst online: 11-08 11:59
Ik vroeg me af wat de plus en min punten zijn van de mtk6589(t) vs 6582.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Niet echt iets voor smartphones maar http://www.gizchina.com/2...e-processor-launched-ces/

192 cores op 1 soc 8)7 8)7 8)7 Hoeveel vermogen zou dat niet trekken?

De 6582 is de opvolger van de 6589(t). Ik vermoed dat dit gewoon een optimalisatie is van de 6589, ik vind hier en daar via google wel wat tabellen met verschillen maar daar staan meestal dingen op die niet kloppen. Zoals dat de 6582 slechts een 8MP ondersteunt terwijl er al verschillende modellen zijn met een 13MP camera.
Wat ik wel weet, is dat de 6582 slechts een maximum resolutie ondersteunt van 720p tov 1080 voor de 6589(t). Wat ook veel terugkomt in de tabellen, is de andere gpu bij de 2 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22
Chindi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:18:
Niet echt iets voor smartphones maar http://www.gizchina.com/2...e-processor-launched-ces/

De 6582 is de opvolger van de 6589(t). Ik vermoed dat dit gewoon een optimalisatie is van de 6589, ik vind hier en daar via google wel wat tabellen met verschillen maar daar staan meestal dingen op die niet kloppen. Zoals dat de 6582 slechts een 8MP ondersteunt terwijl er al verschillende modellen zijn met een 13MP camera.
Wat ik wel weet, is dat de 6582 slechts een maximum resolutie ondersteunt van 720p tov 1080 voor de 6589(t). Wat ook veel terugkomt in de tabellen, is de andere gpu bij de 2 modellen.
Opvolger van de Tega 4, dus hoezo niet voor smartphones?
nieuws: Nvidia toont 64bit-soc voor smartphones en tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chindi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:18:

Gaat om GPU cores hé. O-)
En niet voor gebruik in telefoons, maar gamehandhelds, android sticks, en autosystemen met android...

Grootste verschil is inderdaad de GPU en geen 1080p ondersteuning.
Waarschijnlijk wordt maximaal een 8mp sensor ondersteunt, en wordt via software het maken van 13mp foto's mogelijk gemaakt. De kans is aanwazig dat je op 8mp dan betere foto's maakt.
Als je nu zou moeten kiezen kun je beter een nieuwe telefoon met de mt6582 nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 06-01-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Ondertussen email gekregen van to2c dat mijn inew v3 verstuurd is. Eind deze week moet hij dus binnen zijn (DHL shipping gekozen).

Wat ik raar vind bij de inew v3, is dat er op de verschillende shops andere screenshots staan van Antutu. Bij pandawel en to2c staat er als model number V3-E en als rear camera 18.2 MP en bij Geekbuying staat er als model V3 en rear camera maar 12.6MP.
Zou dat ook een verschil kunnen zijn tussen die eerste batch van 1000st en de latere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
Chindi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:50:
Ondertussen email gekregen van to2c dat mijn inew v3 verstuurd is. Eind deze week moet hij dus binnen zijn (DHL shipping gekozen).

Wat ik raar vind bij de inew v3, is dat er op de verschillende shops andere screenshots staan van Antutu. Bij pandawel en to2c staat er als model number V3-E en als rear camera 18.2 MP en bij Geekbuying staat er als model V3 en rear camera maar 12.6MP.
Zou dat ook een verschil kunnen zijn tussen die eerste batch van 1000st en de latere?
En wanneer heb je die besteld? Want bij mij staat nog altijd processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
Basserd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:33:
[...]

En wanneer heb je die besteld? Want bij mij staat nog altijd processing.
31/12, anders chat je eens met die Susan. Eergisteren ermee gechat en toen een screenshot gekregen dat ze mijn pakketje aan espeedpost hadden gegeven. Dat is een tussenpersoon die de verzending regelt voor to2c. Gisteren zag ik dan al via de code die ik op die screenshot zag dat espeedpost het pakketje aan DHL had gegeven.
Waarschijnlijk werken ze bij to2c niet op zondag waardoor ze die info dus pas vandaag hebben gekregen en mijn order op shipped hebben gezet.

Het kan dus zijn dat jouw pakketje ook al bij die tussenpersoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Chindi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:50:

Verwacht van wel, heb ook ergens gelezen dat er nog problemen hebben met een aantal software dingen (air gesture), dus wellicht is het ook andere firmware.

Iemand al een website van de fabrikant gevonden (of bbs)?, dat is wel handig ivm firmware.

Mijn V3 die de 29e besteld en heb ik met wat geluk vanavond in mijn handen ;).

[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 06-01-2014 12:43 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
RobertowNL schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:42:
[...]

Verwacht van wel, heb ook ergens gelezen dat er nog problemen hebben met een aantal software dingen (air gesture), dus wellicht is het ook andere firmware.

Iemand al een website van de fabrikant gevonden (of bbs)?, dat is wel handig ivm firmware.

Mijn V3 die de 29e besteld en heb ik met wat geluk vanavond in mijn handen ;).
http://www.inewmobile.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
De iNew V3 die ik 29 december bij to2c had besteld met DHL is rond 11 uur vanochtend thuis afgeleverd :)

Ik zit nog wel tot een uur of 5 op school en ga dan sporten, dus ik ben pas rond half 8 thuis om met de telefoon te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
Ik had voor het weekend een vraagje gesteld aan Tmart, ( waar ik zopas nog 3 gsm's kocht )
over deN3 5.7inch MT6589

en dit is het antwoord dat ik terug krijg :

Dear Valued Customer,

Thanks for your email, it is our honor to help you.
Thank you for your reply
I am sorry for that we can not ship the item to your countries
Hope you can understand
Many sorry for that
Have a nice day !

Ik heb nu een mail terug gestuurd dat ik nog maar een maand geleden meerdere telefoons besteld en ontvangen heb, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Of dat echt een officiële website van Inew V3 zelf is weet ik niet zeker deze iig wel volgens mij:

http://www.inewphone.com/EN/

Verder kan je hier veel info vinden:

http://www.chinaphonearena.com/forum/Forum-iNew-V3

en hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2575465

Hier de (laatste?) rom:

http://www.needrom.com/mobile/inew-v3-e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinny schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:32:
Ik had voor het weekend een vraagje gesteld aan Tmart, ( waar ik zopas nog 3 gsm's kocht )
over deN3 5.7inch MT6589

en dit is het antwoord dat ik terug krijg :

Dear Valued Customer,

Thanks for your email, it is our honor to help you.
Thank you for your reply
I am sorry for that we can not ship the item to your countries
Hope you can understand
Many sorry for that
Have a nice day !

Ik heb nu een mail terug gestuurd dat ik nog maar een maand geleden meerdere telefoons besteld en ontvangen heb, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen :s
houd je er wel rekening mee dat de specificaties niet helemaal correct zijn en er dus misschien wel meer niet klopt?
- mt6589 1,5ghz > misschien de letter T vergeten :)
- android 4.3 > moet natuurlijk 4.2.1 zijn
- 2 3200mah batterijen > waarschijnlijk minder :o
- geen nl 3G > tja..
- 8gb rom(waarschijnlijk 4) > 8gb rom is ongebruikelijk
'- gorilla glass II > niet testen :+
- bluetooth 4.0 > vanaf android 4.3 pas

bestel gewoon een 'echte' telefoon zodat je de teleurstelling van dit 'geval' niet hebt.
kijk er niet raar van op als het straks een dual core, qHD'tje is.
ze kunnen wel naar Nederland versturen, waarschijnlijk gewoon een luie customer care. :+

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 06-01-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:36:
[...]

houd je er wel rekening mee dat de specificaties niet helemaal correct zijn en er dus misschien wel meer niet klopt?

bestel gewoon een 'echte' telefoon zodat je de teleurstelling van dit 'geval' niet hebt.
kijk er niet raar van op als het straks een dual core, qHD'tje is.
ze kunnen wel naar Nederland versturen, waarschijnlijk gewoon een luie customer care. :+
Ik heb er een Zopo C2 platinum gekocht, een Timmy E128 ( waar ik maar 1 batterij bij kreeg, en er in de specificaties staat twee, en daar ook €7 terug voor kreeg omdat ik klaagde :p ), en een Cubot One, en over die gsm's ben ik tevreden :)
De titel lees ik ook niet ik kijk lager bij de specificaties :p

Ik vroeg customer service naar die camera specificaties want die zijn wel heel raar, ook de videokwaliteit :s
Front 500W, Back 1300W ( sinds wanneer word het in Watt uitgedrukt lol )

maar ik krijg schrik dat door die nieuwe wetten over die batterijen, dat ze daarom misschien niet meer naar België durven te sturen. ik ben benieuwd naar het antwoord.

[ Voor 8% gewijzigd door Dinny op 06-01-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Zijn er toevallig mensen die een Cubot One hebben maar hiermee problemen ervaren?
Zo vind ik de UI ervan erg traag, scrollen door whatsapp chatlijst werkt nauwelijks en telefoon reboot vaak of bij het uit slaapstand halen blijft het scherm zwart.

Edit: Grappige is bijvoorbeeld, als ik naar dat toestel bel het ding wel over gaat, maar scherm zwart blijft en op goed geluk 'swipen' je het gesprek wel kan aannemen. :9

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 06-01-2014 13:48 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
Quad schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:46:
Zijn er toevallig mensen die een Cubot One hebben maar hiermee problemen ervaren?
Zo vind ik de UI ervan erg traag, scrollen door whatsapp chatlijst werkt nauwelijks en telefoon reboot vaak of bij het uit slaapstand halen blijft het scherm zwart.

Edit: Grappige is bijvoorbeeld, als ik naar dat toestel bel het ding wel over gaat, maar scherm zwart blijft en op goed geluk 'swipen' je het gesprek wel kan aannemen. :9
Ik heb een Cubot maar meteen geroot, adaway erop gezet, en Apex launcher ( omdat je daar veel meer dingen in kan instellen dan de gewone standaard launcher )
ik ervaar geen problemen. ( maar komt misschien door die apex launcher )
Met m'n Cubot M6589 had ik wel soms dat hij boot naar zwart scherm, maar dat heb ik als mijn batterij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Vandaag mijn inew v3 binnen gehad, helaas gaat deze niet eens aan. Zie nog geen ledje branden dat deze aan de lader ligt. Kan er dus nog weinig positiefs over melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
aukemuis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:44:
Vandaag mijn inew v3 binnen gehad, helaas gaat deze niet eens aan. Zie nog geen ledje branden dat deze aan de lader ligt. Kan er dus nog weinig positiefs over melden.
Weet je zeker dat je het doorzichtige plakbandje dat vaak op de batterij aansluitinkjes zit verwijderd hebt?
Dit is mij namelijk ook al eens overkomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
Smobbo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:19:
[...]

Weet je zeker dat je het doorzichtige plakbandje dat vaak op de batterij aansluitinkjes zit verwijderd hebt?
Yep keurig verwijderd. Inew is hartstikke dood denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Vibe Z van Lenovo valt me tegen. Lelijk en voor zover ik het kan zien ook geen dual SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 09:46
Kunnen jullie me helpen?

Ik zoek een snelle telefoon, met een 1080p scherm tussen de 5 en 6 inch, met een grote batterij en een user experience die zo dicht mogelijk bij stock android komt (al dan niet met eenstabiele CM-rom. Ik heb ook liever 1080p.

Touchwizz vind ik helemaal niets, anders had ik lang de note 3 gehaald. Als ik zoek naar 6inch-telefoons met de MTK 6592 en een 6 inch scherm en behoorlijke (3000+mAh) batterij kom ik uit bij geen enkele telefoon. De meeste 6" telefoons met deze soc die ik kan vinden hebben een batterij van maximum 2400 mAh.

Vraag ik te veel?

edit: ik vond nog deze note 3-kloon: http://www.benl.ebay.be/i...ash=item27dcdafaa1&_uhb=1 Meningen?

[ Voor 14% gewijzigd door Teun_2 op 06-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haal dan de note 3 en installeer cyanogenmod. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:44:
Haal dan de note 3 en installeer cyanogenmod. 8)7
helaas is CM nog niet helemaal stabiel op de note 3. Anders had dat inderdaad de beste optie geweest. (maar als het ook goedkoper kan met een chineesje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teun_2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:53:
[...]

helaas is CM nog niet helemaal stabiel op de note 3. Anders had dat inderdaad de beste optie geweest. (maar als het ook goedkoper kan met een chineesje..)
Dat is een non-argument om geen Note3 te kopen,. :+
Net als dat je m om touchwiz niet zou kopen..
Daar ben je zo vanaf.
Zeg dan gewoon dat je m te duur vindt en het geld er niet voor over hebt maar draai er niet om heen..

Zolang er nog geen mt6589 met die eisen is; zoek naar een mt6589 telefoon met die specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Smobbo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:19:
[...]

Me too. En maar wachten tot ie opgeladen was. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Dat is een non-argument om geen Note3 te kopen,. :+
Net als dat je m om touchwiz niet zou kopen..
Daar ben je zo vanaf.
Zeg dan gewoon dat je m te duur vindt en het geld er niet voor over hebt maar draai er niet om heen..

Zolang er nog geen mt6589 met die eisen is; zoek naar een mt6589 telefoon met die specificaties.
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt heb gekeken naar andere roms dan CM, omdat in mijn ervaring dat meestal de meest stabiele roms zijn. Ik ga dan toch nog eens kijken op xda. Ik vind de note 3 niet per sé te duur, maar als wat ik wil (snel, grote batterij, groot redelijk scherm) ook 200 euro goedkoper kan, dan is dat ook prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdvr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-09 18:55
Hyp Hyper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:53:
[...]

Me too. En maar wachten tot ie opgeladen was. :P
Geen iNew v3 kopen dus? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Laatst online: 22-06 12:44
Tdvr schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:30:
[...]

Waarom niet... Als je het plakbandje van de batterij er maar afhaalt :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Marsjee schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:43:
[...]

Waarom niet... Als je het plakbandje van de batterij er maar afhaalt :P :+
Dat had ie gedaan dus.. Hopen dat ie nog tot leven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Tdvr schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:30:
[...]

Nee, plakbandje bij andere telefoon. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Weet iemand trouwens ook of DHL verzend vanuit het buitenland naar een van hun afhaalpunten? Binnenlands is dat wel mogelijk, maar vraag mij dus af of het ook mogelijk is om mijn geplande iNew V3 zo te versturen.

Jammer dat de telefoon zo populair is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyp Hyper schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:24:
[...]

Nee, plakbandje bij andere telefoon. :P
Ja maar die iNew is dus wel echt dood blijkbaar..
Dat belooft wat voor iedereen die m besteld heeft, want hij was best in trek hier dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:48:
[...]

Ja maar die iNew is dus wel echt dood blijkbaar..
Dat belooft wat voor iedereen die m besteld heeft, want hij was best in trek hier dacht ik zo.
"één" DOA kan natuurlijk altijd. Nog nergens anders gelezen (of gezien op youtube) over een andere doa alleen eentje met een touchscreen die niet meer werkte na 2 dagen (uit de eerste batch).Dus dat zegt nog niks over de kwaliteit van de Inew V3. Ik bedoel als je bijv. naar dit kijkt wil dat ook niet zeggen dat alle Galaxy S4 smartphones niet goed zijn......
YouTube: galaxy s4 black screen of dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luckyjan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:53:
[...]

"één" DOA kan natuurlijk altijd. Nog nergens anders gelezen (of gezien op youtube) over een andere doa alleen eentje met een touchscreen die niet meer werkte na 2 dagen (uit de eerste batch).Dus dat zegt nog niks over de kwaliteit van de Inew V3. Ik bedoel als je bijv. naar dit kijkt wil dat ook niet zeggen dat alle Galaxy S4 smartphones niet goed zijn......
YouTube: galaxy s4 black screen of dead
Eigenlijk kan dat niet... :+
Het is inderdaad niet mogelijk om 100% werkende toestellen uit de batch te krijgen maar wel opvallend dat de eerste tweaker die m binnenheeft meteen een kapotte heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:34

franssie

Save the albatross

dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:58:
[...]

Eigenlijk kan dat niet... :+
Het is inderdaad niet mogelijk om 100% werkende toestellen uit de batch te krijgen maar wel opvallend dat de eerste tweaker die m binnenheeft meteen een kapotte heeft..
http://dilbert.com/strips/comic/2001-10-25/

Statistiek blijft een grappig iets ;)

// Quality control is natuurlijk geen statistiek, maar he, het is China (reden dat ik geen iNew V3 heb besteld maar toch maar een S820 van Lenovo, veel mindere specs voor hetzelfde geld, maar van alle china phones die ik heb gehad het afgelopen half jaar springt Lenovo er wel bovenuit).

[ Voor 26% gewijzigd door franssie op 06-01-2014 20:18 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
aukemuis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:44:
Ook andere lader geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Hebben jullie een goed alternatief voor de Cubot GT99, aangezien deze weer al oud begint te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
repeat123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:35:
Hebben jullie een goed alternatief voor de Cubot GT99, aangezien deze weer al oud begint te worden?
Wachten tot de octacorephones betaalbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
poema schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:35:
[...]

Volgens mij zit er in een lithium batterij altijd al een charge (60% geloof ik). Op de uitpak filmpjes op youtube zie je ook dat ze er de batterij instoppen en vervolgens aanzetten. Dus aan de charger zal het niet liggen denk ik (en ik neem aan dat ie hem ook via bijv. een computer usb poort heeft proberen te laden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Domokun schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:39:
[...]

Wachten tot de octacorephones betaalbaar worden.
Dat gaat hem niet worden dan, zijn er eigenlijk al china phones rond de 150 die 5GHz wifi ondersteunen (802.11a)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
repeat123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:47:
[...]

Dat gaat hem niet worden dan, zijn er eigenlijk al china phones rond de 150 die 5GHz wifi ondersteunen (802.11a)?
802.11N kan ook op 5Ghz, en dat wordt ondersteund vanaf de mt6589
AC vooralsnog nog niet.

@lucky
Misschien een andere batterij proberen?
In het minst erge geval is de batterij alleen kappt..

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 06-01-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
poema schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:35:
[...]

Yep andere lader ook al geprobeerd, maar er gebeurd helemaal niks. Weet eigenlijk niet of het ledje normaal gaat branden als je er een lader aan hangt.
Pagina: 1 ... 100 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.