Batterij...
De Lenovo is zo'n beetje de enige die aan al je eisen voldoet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De Jiayu G4 kan misschien ook.jooproo schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:01:
Lees hier al een tijdje mee en ga binnenkort ook voor een china-smartphone. Op dit moment staar ik me een beetje blind op de Lenovo P780, vooral door de grote batterij. Wat mijn eisen zijn:
- Goede GPS
- Grote batterij (2500Mah is minimum, maar liever 3000 of meer)
- Minstens 4,5 inch en max 5 inch scherm
- budget is ongeveer 200 euro (voor telefoon + verzenden met DHL. Inklaringskosten hoop ik tussendoor te glippen maar ik houd er wel half rekening mee)
- Full HD hoeft voor mij niet. 720P is prima
Op dit moment staar ik me een beetje blind op de P780. Vind het design wel mooi en is verder aansluitend op mijn eisen (hoewel groter ROM en RAM niet overbodig was geweest, maar een micro-sd kaart lost dit al voor de helft op)
Zijn er nog andere (vergelijkbare) telefoons?
Daar schijnen GPS probleempjes mee te zijn
Vind de Jiayu G4 ook nietecht mooi om te zien (bijzaak natuurlijk, maar toch
). Doet me teveel aan Iphone denken
Bedoel je niet de G5?jooproo schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:34:
Vind de Jiayu G4 ook nietecht mooi om te zien (bijzaak natuurlijk, maar toch). Doet me teveel aan Iphone denken
"Find what you love and let it kill you"
Logo van iNew is ook vreselijkChindi schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:42:
[...]
Ik vind het zowat de mooiste chinaphone die je maar kunt hebben, specs zijn ook ok. Bij geekbuying is nog een paar euro's goedkoper, kan belangrijk zijn voor je invoerrechten.
Het merk iNew zegt me wel persoonlijk niet zoveel.
Maar ja dat heb je zo bij chinaphones
Bedankt voor het plaatsen van jouw tip. Mooi Toestel, en eigenlijk precies waar ik naar op zoek ben. Helaas heeft deze geen 4G. Dit is echter wel een vereiste, anders heb ik niet veel aan mijn 4G abonnement. Ik ben al een tijdje zoekende maar kan nog niets vinden.diquan2001 schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:13:
Voor degene die het toch nog aandurven om de Zopo ZP998 te bestellen .
Hij is weer beschikbaar bij Pandawill op voorraad![]()
Geen 32GB maar 16GB voor dezelfde prijs![]()
Eerlijk is eerlijk ik vind het wel een mooi toestel .
Maar wat Zopo als bedrijf betreft heb ik echt mijn twijfels.
http://www.pandawill.com/...otg-nfc-black-p84009.html
Zijn er al dual sim phones leverbaar met 4G met een scherm van ongeveer 5.7 inch ?
Nee, die zijn er nog niet.Aloysxda schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:02:
[...]
Bedankt voor het plaatsen van jouw tip. Mooi Toestel, en eigenlijk precies waar ik naar op zoek ben. Helaas heeft deze geen 4G. Dit is echter wel een vereiste, anders heb ik niet veel aan mijn 4G abonnement. Ik ben al een tijdje zoekende maar kan nog niets vinden.
Zijn er al dual sim phones leverbaar met 4G met een scherm van ongeveer 5.7 inch ?
Mediatek brengt waarschijnlijk na de mt6592 een verbeterde versie uit, met 4G ondersteuning.
Maar dat duurt nog minstens een halfjaar denk ik..
Ok, niet helemaal chinees maar toch...Ik heb nu een Pantech A850S en vind het echt een waanzinnige telefoon. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en heb me een beetje verdiept in de A880S. Op Taobao is deze veel te vinden maar dat gaat allemaal weer via een agent met de bijbehorende kosten. Dus even googlen en ik heb nu een online telefoonzaakje gevonden in Zuid-Korea (thuisland van Pantech) die ook overzee verzendt. Inmiddels een mailtje gestuurd. De telefoon zou volgens de site 255euro kosten incl. verzenden, gaat dus wel weer om een gebruikt toestel (denk ik). Ben benieuwd 
@Aloysxda: geen dual sim maar google eens naar de A880S
[ Voor 4% gewijzigd door poema op 29-12-2013 16:15 ]
Vergis je er niet in dat je er makkelijk 2 dagen mee kunt doen op 2 simkaarten (Highend test was 8 uur, praktijk van mij en schoonzus met de 3G was 36-40 uur)...
Batterij is vervangbaar en wie weet, komt er ook een grotere batterypack bij net als bij de Mi2.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
bedankt voor je tip Poema.
Dit is wat op gizchina over deze phone geschreven wordt:
With a 2GB RAM and powerful Snapdragon 800 processor you should be expecting performance and benchmarks within the realms of rival flagship devices. Having testing the Galaxy S4 and Sony Xperia Z, I can confirm that the A880S is easily as powerful as the best of the best and even out performs many rival phones in benchmarks
Door ff te googelen kwam ik deze tegen: PANTECH VEGA SECRET NOTE A980 LTE-A SNAPDRAGON 800 RAM 3GB
Iets groter scherm en tevens 4G.
Helaas zijn beide single sim, maar een erg boeiend alternatief voor de bekende topmerken.
Dit is wat op gizchina over deze phone geschreven wordt:
With a 2GB RAM and powerful Snapdragon 800 processor you should be expecting performance and benchmarks within the realms of rival flagship devices. Having testing the Galaxy S4 and Sony Xperia Z, I can confirm that the A880S is easily as powerful as the best of the best and even out performs many rival phones in benchmarks
Door ff te googelen kwam ik deze tegen: PANTECH VEGA SECRET NOTE A980 LTE-A SNAPDRAGON 800 RAM 3GB
Iets groter scherm en tevens 4G.
Helaas zijn beide single sim, maar een erg boeiend alternatief voor de bekende topmerken.
Na hier gezien te hebben dat de INew V3 uit is en de ervaringen die ik tot nu toe gevonden heb zoals bijvoorbeeld deze review:
YouTube: MT6582 iNew V3 Real Review (Part 2 - Antutu, GPS, Battery)
Heb ik hem besteld via www.to2c.com Dat was de goedkoopste die ik kon vinden. 175 dollar incl. case, oordopjes en screenprotector.
Via deze link :
http://www.to2c.com/inew-...-2-1gb-16gb-1280-720.html en dan coupon code INEWV3 invoeren.
Ben heel benieuwd of ie echt zo goed is als het lijkt. Dus goed werkende GPS, Camera en led flitser. Los van het feit dat ik hem er prachtig uit vind zien
Heb ik hem besteld via www.to2c.com Dat was de goedkoopste die ik kon vinden. 175 dollar incl. case, oordopjes en screenprotector.
Via deze link :
http://www.to2c.com/inew-...-2-1gb-16gb-1280-720.html en dan coupon code INEWV3 invoeren.
Ben heel benieuwd of ie echt zo goed is als het lijkt. Dus goed werkende GPS, Camera en led flitser. Los van het feit dat ik hem er prachtig uit vind zien
Waar heb je dit toestel gevonden voor dat bedrag ?
ben wel benieuwd ernaar
En wat ik me dan ook afvraag is of de LTE 4G hier in nederland ook werkt ??
ben wel benieuwd ernaar
poema schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:12:
Ok, niet helemaal chinees maar toch...Ik heb nu een Pantech A850S en vind het echt een waanzinnige telefoon. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en heb me een beetje verdiept in de A880S. Op Taobao is deze veel te vinden maar dat gaat allemaal weer via een agent met de bijbehorende kosten. Dus even googlen en ik heb nu een online telefoonzaakje gevonden in Zuid-Korea (thuisland van Pantech) die ook overzee verzendt. Inmiddels een mailtje gestuurd. De telefoon zou volgens de site 255euro kosten incl. verzenden, gaat dus wel weer om een gebruikt toestel (denk ik). Ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door diquan2001 op 29-12-2013 17:32 ]
Hier dus. Ik heb zogezegd de A850S en ik heb een t-mobile abonnement. En ja, 4G (LTE logo verschijnt ipv 3G) werkt gewoon perfect. Daarvoor moet je de " L" versies (bv A850L) links laten liggen, S en K is goed. In januari ga ik overigens over naar Vodafone, die zit als het goed is ook op de 1800 band.diquan2001 schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:29:
Waar heb je dit toestel gevonden voor dat bedrag ?
ben wel benieuwd ernaar
[...]
Ik wil geen roet in het eten gooien maar volgens mij is T-mobile de enige op de 1800 band met 4G, en gebruiken Vodafone en KPN 850mhz voor 4G.poema schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:49:
[...]
Hier dus. Ik heb zogezegd de A850S en ik heb een t-mobile abonnement. En ja, 4G (LTE logo verschijnt ipv 3G) werkt gewoon perfect. Daarvoor moet je de " L" versies (bv A850L) links laten liggen, S en K is goed. In januari ga ik overigens over naar Vodafone, die zit als het goed is ook op de 1800 band.
Dus ik hoop dat de pantech dat ook ondersteund.
Het is qua specs een mooie telefoon, maar wel moeilijk aan te komen als ik het zo begrijp, zo erg dat je dat je zelfs een gebruikt exemplaar koopt.
Weten jullie of er eigenlijk China Phones met qwerty toetsenbord en Android zijn? Ik keek net even maar zag alleen compleet verouderde telefoons (256mb RAM etc).
Misschien iets gevonden:, heb het maar even in een spoiler gezet:
Nogmaals edit: oké dit was niet het soort spoiler dat ik bedoelde, excuses
Heb echter geen flauw idee of dit betrouwbaar is en dergelijke :-/
ps: het maakt me niet zo heel veel uit of de gsm werkt op nederlandse werken, aangezien hij waarschijnlijk als WhatsApp telefoon gebruikt gaat worden thuis.
Misschien iets gevonden:, heb het maar even in een spoiler gezet:
Nogmaals edit: oké dit was niet het soort spoiler dat ik bedoelde, excuses
spoiler: linkjes
Heb echter geen flauw idee of dit betrouwbaar is en dergelijke :-/
ps: het maakt me niet zo heel veel uit of de gsm werkt op nederlandse werken, aangezien hij waarschijnlijk als WhatsApp telefoon gebruikt gaat worden thuis.
[ Voor 88% gewijzigd door JayWay op 29-12-2013 19:59 ]
Ik heb hem zojuist ook aangeschaft.luckyjan schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:28:
Na hier gezien te hebben dat de INew V3 uit is en de ervaringen die ik tot nu toe gevonden heb zoals bijvoorbeeld deze review:
Via deze link :
Met DHL shipping kwam Paypal precies op €145,00 uit.
Ik wilde hem al eerder bestellen, maar had toch gewacht tot ik iets over de batterijduur had gehoord.
Normaal gesproken heb ik altijd een zwarte telefoon, maar ik vond hem in het wit eigenlijk ook best mooi, en wil niet op een zwarte versie wachten.
Wel hoop ik dat er een zwarte flip case gaat komen, want die witte flip case vind ik er wel erg vrouwelijk uitzien.
Was het maar zo'n feest dat KPN en Vodafone op de 850mhz zaten, dat is de andere band die dit toestel ondersteunt. Helaas zitten ze primair op de 800mhz. Vodafone heeft wel ondersteuning op de 1800mhz in drukke gebieden, o.a. mijn woonplaats. Nieuw zijn ze er ook wel, maar de prijzen liggen dan in de buurt van een Note3 ofzo.dutchgio schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:40:
[...]
Ik wil geen roet in het eten gooien maar volgens mij is T-mobile de enige op de 1800 band met 4G, en gebruiken Vodafone en KPN 850mhz voor 4G.
Dus ik hoop dat de pantech dat ook ondersteund.
Het is qua specs een mooie telefoon, maar wel moeilijk aan te komen als ik het zo begrijp, zo erg dat je dat je zelfs een gebruikt exemplaar koopt.
Foutje aan mijn kant...poema schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:54:
[...]
Was het maar zo'n feest dat KPN en Vodafone op de 850mhz zaten, dat is de andere band die dit toestel ondersteunt. Helaas zitten ze primair op de 800mhz. Vodafone heeft wel ondersteuning op de 1800mhz in drukke gebieden, o.a. mijn woonplaats. Nieuw zijn ze er ook wel, maar de prijzen liggen dan in de buurt van een Note3 ofzo.
Dat moest inderdaad 800mhz zijn...
Maar ze zijn ook niet 'refurbished' of iets dergelijks waarbij het scherm en de batterij nieuw zijn en de rest gebruikt?
Nee, ze zijn niet gerefurbished, wel krijg je vaak niet de orginele extra's erbij, maar van Samsung. Op Taobao worden ze aangeboden waarbij je zelf kan kiezen hoe nieuw je ze wilt hebben, zo tussen de 70% en 99% t.o.v. nieuw. Ik zou ze niet kopen bij Aliexpress ofzo, je weet niet echt zeker wat je krijgt. Helaas begint ook Bhiner, die ik gebruik als Taobao-agent, moeilijk te doen met batterijen versturen.dutchgio schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:06:
[...]
Foutje aan mijn kant...
Dat moest inderdaad 800mhz zijn...
Maar ze zijn ook niet 'refurbished' of iets dergelijks waarbij het scherm en de batterij nieuw zijn en de rest gebruikt?
Ik zit er aan te denken om gelijk een extra battery te bestellen voor de iNew V3
http://www.banggood.com/O...-913211.html?currency=USD
Weet iemand een externe battery charger waar die batterij in zou passen?
Zou deze voldoen?
http://www.banggood.com/L...attery-Power-p-71705.html
http://www.banggood.com/O...-913211.html?currency=USD
Weet iemand een externe battery charger waar die batterij in zou passen?
Zou deze voldoen?
http://www.banggood.com/L...attery-Power-p-71705.html
Ik heb nu 2 weken de zopo zp990 , ik moet zeggen, ben er dik tevreden mee , alles werkt naar behoren en voldoet aan de verwachtingen.
Het zoeken is nu naar een Wallet , maar ja ,komt vanzelf wel
Het zoeken is nu naar een Wallet , maar ja ,komt vanzelf wel
Ivo001 let erop dat de flip case op de backcover is vastgeplakt, wat ervoor zorgt dat het vervangen van de batterij lastig gaat. (Gezien in een review)
Sowieso is die flip case die bij de Inew v3 zit niet echt mijn ding. Hoop dat er meer dingen voor komen zoals bijv. een flip case die aan een backplate vast zit die je kan vervangen. Als ie veel verkocht wordt zullen dat soort zaken vanzelf komen neem ik aan.
Wat betreft restricties met batterijen lijkt het alsof er een groot probleem zal ontstaan.
Dit is een mailtje die ik onlangs heb ontvangen van Borderlynx:
BM20
4.2V
1930/2000 mAh (min/typ)
7.1/7.4Wh(min/typ)
Via de berekening 2000/1000 * 4.2V = 8,4Wh
over 2.7 Wh and less than 100 Wh per battery and more than two batteries per box
Wil het zeggen dat ik een dergelijke telefoon dus niet meer kan bestellen?
Ik zou zeggen bekijk de onderstaande link voor meer informatie.
Meer info over batterijen: http://www.iata.org/whatw...131217_Lithiumbattery_all
Als voorbeeld heb ik de accu van mijn Mi2:Dear ,
As of the 1st of January, 2014, the regulations of the International Air Transport Association (IATA) will change regarding lithium batteries.
From that date onwards, some lithium batteries or combinations of batteries will be considered "dangerous goods" and cannot be shipped .
To avoid disappointment and inconvenience, be sure to check your product specifications carefully against the restrictions summarised below before you purchase . This information will also be published as an FAQ on our website.
LITHIUM BATTERIES
IMPORTANT! As you may know, there is a risk of certain lithium batteries catching fire. New regulations of the International Air Transport Association (IATA) in effect as of 1st January 2014 restrict the shipment of certain specific types of lithium batteries, which are considered "dangerous goods" - which we do not handle. Although not all lithium batteries are affected by these regulations, be sure to check your product specifications carefully against the restrictions below.
In general, lithium ion batteries with laptops, cameras, mobile phones and similar products will be limited to one battery in the product and one spare battery. But don't rely on that rule of thumb; it's important to check the specifics of the battery or batteries you want to ship - before you purchase the product.
NEW IATA RESTRICTIONS FROM 1.1.2014:
The restrictions are based on the "Wh" value. "Wh" means Watt hours.
The following batteries cannot be shipped:
LITHIUM ION BATTERIES with
over 2.7 Wh and less than 100 Wh per battery and more than two batteries per box, OR
over 2.7 Wh and less than 100 Wh per battery and more than 8 cells per package.
LITHIUM METAL BATTERIES with
over 0.3g lithium and less than 1g lithium per battery and more than two batteries per box, OR
over 0.3g lithium and less than 1g lithium per battery and no more than 8 cells per box.
HOW TO CALCULATE WH VALUE
mAh = milliamps
V = volts
mAh/1000 x V = WH
BM20
4.2V
1930/2000 mAh (min/typ)
7.1/7.4Wh(min/typ)
over 2.7 Wh and less than 100 Wh per battery and more than two batteries per box
Meer info over batterijen: http://www.iata.org/whatw...131217_Lithiumbattery_all
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Want er zitten er vaak meer dan 2 per doos in?Kiswum schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:36:
Wat betreft restricties met batterijen lijkt het alsof er een groot probleem zal ontstaan.
[...]
Als voorbeeld heb ik de accu van mijn Mi2:
BM20
4.2V
1930/2000 mAh (min/typ)
7.1/7.4Wh(min/typ)
Nee, het gaat niet om het aantal batterijen; je krijgt er standaard maximaal 2, en dus niet meer dan 2.Momus schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:38:
[...]
Want er zitten er vaak meer dan 2 per doos in?
Het gaat om batterijen die meer dan 2.7WH hebben of meer dan 0.3g lithium en dat gaat volgens mij vrij snel. Ik vermoed dst alle batterijen voor telefoons daaronder vallen en dus niet meer verstuurd mogen worden.
De vraag is hoe streng de controle daarop wordt.
Er staat toch "more than 2 batteries per box"?dutchgio schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:46:
[...]
Nee, het gaat niet om het aantal batterijen; je krijgt er standaard maximaal 2, en dus niet meer dan 2.
Het gaat om batterijen die meer dan 2.7WH hebben of meer dan 0.3g lithium en dat gaat volgens mij vrij snel. Ik vermoed dst alle batterijen voor telefoons daaronder vallen en dus niet meer verstuurd mogen worden.
De vraag is hoe streng de controle daarop wordt.
Dit lijkt mij heel erg sterk, dan zou samsung, HTC en apple hun telefoons ook niet meer mogen versturen. Oftewel, mobiele telefoons met batterijen zouden nooit meer verstuurd mogen worden door zon regeling.. (Bijv de samsung s4 heeft 9,88Wh)
Denk dat die vooral per schip de oceaan over gaan.Tc662 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:11:
Dit lijkt mij heel erg sterk, dan zou samsung, HTC en apple hun telefoons ook niet meer mogen versturen. Oftewel, mobiele telefoons met batterijen zouden nooit meer verstuurd mogen worden door zon regeling.. (Bijv de samsung s4 heeft 9,88Wh)
Ik heb zojuist via de link hierboven de iNew V3 gekocht. Bedankt voor de link en de coupon code.
De eerste keer dat ik van een Chinese site een smartphone koop. Maar deze vond ik het wel waard voor de prijs.
Dat de accu capaciteit niet zo groot is maakt me niet zoveel uit. Tegenwoordig loop ik standaard met een lader op zak. En ik heb hier ook nog wel ergens een accupack liggen voor als een tijdje geen wandcontactdoos verwacht tegen te komen.
Ik heb naar dat YouTube filmpje gekeken van de unboxing en de tests (zie hierboven).
En het verbaasd me dat er eigenlijk niks verkeerds valt te zien.
Dat super snel bladeren op het scherm wat hij liet zien ging zonder stotteren, dat zie je bij andere high end telefoons zelfs nog wel!
GPS lock werkt tenminste zoals het hoort en de camera sensor is toch wel erg netjes.
Ik zal maar niet te vroeg juichen, eerst maar eens afwachten totdat ik het in mijn handen heb.
De eerste keer dat ik van een Chinese site een smartphone koop. Maar deze vond ik het wel waard voor de prijs.
Dat de accu capaciteit niet zo groot is maakt me niet zoveel uit. Tegenwoordig loop ik standaard met een lader op zak. En ik heb hier ook nog wel ergens een accupack liggen voor als een tijdje geen wandcontactdoos verwacht tegen te komen.
Ik heb naar dat YouTube filmpje gekeken van de unboxing en de tests (zie hierboven).
En het verbaasd me dat er eigenlijk niks verkeerds valt te zien.
Dat super snel bladeren op het scherm wat hij liet zien ging zonder stotteren, dat zie je bij andere high end telefoons zelfs nog wel!
GPS lock werkt tenminste zoals het hoort en de camera sensor is toch wel erg netjes.
Ik zal maar niet te vroeg juichen, eerst maar eens afwachten totdat ik het in mijn handen heb.
Verwijderd
Als dit de verkeerde plaats is alvast sorry,geen idee waar ik het anders moest plaatsen.
Vraagje:Ik heb een feiteng h9503 gekocht(ja echt
)
Nu heb ik een probleem met het veranderen van Apn(dat gaat dus niet)
iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?
Wat ik al heb gedaan is(meerdere apps om apn te veranderen werken dus niet)
er is één mogelijkheid om een nieuwe apn aan te maken alleen doet het niets(je tapped en er komt dus geen edit scherm oid)
designermode geeft geen opties hiervoor,ook engineersmode is niets te vinden(wel iets over multiple apn)
een configuratie sms werkt ook niet(write protected neem ik aan)
de sim geeft wel apn gegevens maar helaas de verkeerde(vodafone en ik heb hollandsnieuwe)die zijn hetzelfde netwerk maar hollands nieuwe heeft een ander apn
.Telefoon is niet geroot(nog niet)).
telefoon werkt gewoon normaal(bellen etc)alleen data dus niet.alles staat aan gegevensgebruik roaming,geeft 3G weer werkt goed met wifi.prima ding afgezien de data.
erg lang verhaal voor iets simpels.
enige suggesties zijn welkom
Oja hollandse nieuw kan(wil) de simkaart niet aanpassen(hoewel ik bij het standpunt blijf hun geven mij de verkeerde gegevens van vodafone en verwachten dat ik het recht zet)
Alvast bedankt nogmaals staat het hier verkeerd dan excuses hiervoor
Vraagje:Ik heb een feiteng h9503 gekocht(ja echt
Nu heb ik een probleem met het veranderen van Apn(dat gaat dus niet)
iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?
Wat ik al heb gedaan is(meerdere apps om apn te veranderen werken dus niet)
er is één mogelijkheid om een nieuwe apn aan te maken alleen doet het niets(je tapped en er komt dus geen edit scherm oid)
designermode geeft geen opties hiervoor,ook engineersmode is niets te vinden(wel iets over multiple apn)
een configuratie sms werkt ook niet(write protected neem ik aan)
de sim geeft wel apn gegevens maar helaas de verkeerde(vodafone en ik heb hollandsnieuwe)die zijn hetzelfde netwerk maar hollands nieuwe heeft een ander apn
telefoon werkt gewoon normaal(bellen etc)alleen data dus niet.alles staat aan gegevensgebruik roaming,geeft 3G weer werkt goed met wifi.prima ding afgezien de data.
erg lang verhaal voor iets simpels.
enige suggesties zijn welkom
Oja hollandse nieuw kan(wil) de simkaart niet aanpassen(hoewel ik bij het standpunt blijf hun geven mij de verkeerde gegevens van vodafone en verwachten dat ik het recht zet)
Alvast bedankt nogmaals staat het hier verkeerd dan excuses hiervoor

Is die site wat betrouwbaar?luckyjan schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:28:
Via deze link :
Ondertussen nog eens van mijn kloten gemaakt tegen Zopo dat ik nog altijd geen tracking code heb. Ik geef ze nog tot morgenmiddag tijd om ze te geven anders file ik een claim bij Paypal. Zo te horen doet paypal niet echt moeilijk als het over zoposhop.com gaat, ik vermoed dat ze al teveel disputes en claim gekregen hebben over deze winkel.
Ik zou dan die iNew V3 kopen als alternatief, wel wat trager maar dat design
Die uitdrukking had ik nog niet eerder gehoord. Wat is Nederlands toch een wonderbaarlijke taal.
too old, too cold
Vlaams is nog stukken beter, zoek eens op youtube naar 'Eigen Kweek' en ge gaat u smijten van het lachenNegakinu schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:51:
[...]
Die uitdrukking had ik nog niet eerder gehoord. Wat is Nederlands toch een wonderbaarlijke taal.
[ Voor 3% gewijzigd door Chindi op 30-12-2013 16:57 ]
Op youtube zag ik een aantal filmpjes dat to2c iig verzend dus afwachten maar
Verwijderd
Kortingscode doet het alleen niet meer, je 'krijgt' er nu een 32GB class 10 kaartje bij maar code: group v3 werkt nog wel op www.touch-us.com en geeft een prijs van $173.59.
Ik twijfel nog steeds... Hij is wel vreselijk mooi...
En het wordt nog mooier, code inewv3 geeft bij Antelife een prijs van $163.90.
Lees alleen net ook twee berichten over touchscreens die het niet meer doen...
Ik twijfel nog steeds... Hij is wel vreselijk mooi...
En het wordt nog mooier, code inewv3 geeft bij Antelife een prijs van $163.90.
Lees alleen net ook twee berichten over touchscreens die het niet meer doen...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 17:52 ]
Ben al even aan het kijken voor een dualsim 4.7-5" (liefst 720p) smartphone van rond de 250$ met kleine bezels en een goede camera (als vervanger voor m'n 7 jaar oude compactcamera met 7.2mp).
Was ook aan het denken voor de iNew maar het design is niet echt m'n ding en de foto's zijn ook weer niet héél goed. Andere optie is de Mysaga M2 (is hier nog niet voorbij gekomen denk ik?) met 13 MP camera met F2.0 camera. Of de Huawei Honor 3C met z'n 8 MP Sony camera, maar daar is nog niet veel over bekend. Sommige sites melden wel dat die camera ook F2.0 aperture is.
Jiayu G4 heb ik overwogen maar wordt het waarschijnlijk niet.
Zijn er nog telefoons met een goede camera in die prijsklasse? Jammer dat de meeste nieuwe China toptelefoons 5.5"+ zijn want dat ik vind ik gewoon té groot.
Was ook aan het denken voor de iNew maar het design is niet echt m'n ding en de foto's zijn ook weer niet héél goed. Andere optie is de Mysaga M2 (is hier nog niet voorbij gekomen denk ik?) met 13 MP camera met F2.0 camera. Of de Huawei Honor 3C met z'n 8 MP Sony camera, maar daar is nog niet veel over bekend. Sommige sites melden wel dat die camera ook F2.0 aperture is.
Zijn er nog telefoons met een goede camera in die prijsklasse? Jammer dat de meeste nieuwe China toptelefoons 5.5"+ zijn want dat ik vind ik gewoon té groot.
Xiaomi Hongmi.Thmz159 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:18:
Ben al even aan het kijken voor een dualsim 4.7-5" (liefst 720p) smartphone van rond de 250$ met kleine bezels en een goede camera (als vervanger voor m'n 7 jaar oude compactcamera met 7.2mp).
Heb ook zojuist een ínew v3 gekocht voormn broertje voor 140€€ incl 3-5 dagen verzending bij to2c. Ben echt benieuwd of het verzenden echt zo snel gaat. Ook erg benieuwd of deze tegen mijn alweer jaar oude One X aan kan. Nog fff uitzoeken hoe het rooten werkt en of er custom roms zijn 
Trouwens binnenkort de inew iw6000 phablet bestellen als deze weer op voorraad is bij tinydeal.
Kan hier op tweakers weinig vinden over deze telefoon maar deze heeft een 6.5'' fullhd scherm icm mt6592 octa-core.
Trouwens binnenkort de inew iw6000 phablet bestellen als deze weer op voorraad is bij tinydeal.
Kan hier op tweakers weinig vinden over deze telefoon maar deze heeft een 6.5'' fullhd scherm icm mt6592 octa-core.
[ Voor 30% gewijzigd door brbr4thepc op 30-12-2013 19:02 . Reden: 6 ipv 7 ]
Het wordt dus die iNew, net reactie gekregen op mijn 'dreig'bericht op FB dat ik een claim ging indienen. Blijkt nu dus dat ze nog niet verstuurd zijn terwijl ze al een paar keer hebben gemeld dat ze op de 25sten hebben verstuurd.
Over batterijen.. Ik heb een tijdje geleden een Chineze phone besteld, vergezeld van 2 accu's van 2100 mh.
Nu heb ik er 2 extra accu's bijgekocht van 2800 mh.
Geloof het of niet, die nieuwe accu's zijn nog sneller leeg dan de 2100 s.
Verschil is weinig maar toch, vermoed soms dat ze er gewoon maar wat opplakken.
Tja, bij dezelfde dikte kan het misschien 50mah (betere kwaliteit cellen) schelen maar zeker geen 700. En ja, je vermoedde is juist, ze plakken er vaak zomaar wat op. Vooral die "Gold" batterijen op ebay hebben daar een handje van.Harribo schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:35:
Over batterijen.. Ik heb een tijdje geleden een Chineze phone besteld, vergezeld van 2 accu's van 2100 mh.
De kwaliteit van de klakkeloos overgenomen samsung-designed chinaphones is dan vaak ook om te huilen, en dat zal bij de batterijen ervoor niet anders zijn.Harribo schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:35:
Als ik het zo zie houdt de 'grote schermen trend' niet op en zit bij de mt6592 alles voorlopig 5.2 inch of groter, met uitschieters van 6.5 inch. Niet echt een positieve ontwikkeling als je het mij vraagt.
Net dit mailtje gehad van ZOPO .
Nou had ik zelf al mijn order gecanceld dus voor mij niet aan de orde .
Maar goed ik denk dat ZOPO toch iets teveel op zijn bordje had genomen .
Ze zijn er dus nu achter en eindelijk een berichtje aan de ZOPO aanhang.
Hi Zfans,
we realise that things haven't gone as well as expected for the launch of the ZP998, the worlds first 8-core phone, but things are finally getting sorted.
The first thing is we would like to ask that all customers who preordered in the first round of ZP998 sales to cancel your order with us and we will refund your payment withing 2-3 working days. This will avoid the time limit of Paypal refunds and will ensure your money is safe.
We would then like to invite all customers from the first round of preorders to then reorder your ZP998 at the same special $299.99 price. We will have a page up on Zoposhop soon offering both black and a limited number (600) white ZP998 phones.
http://www.zoposhop.com/o...-With-OTG-NFC-5G-WIFI-Air
New customers are also invited to order your ZP998 at the price of $329.99.
Now the big question is "when will you get your new phone?" We have checked, double checked, and triple checked and our factory is telling us we will be able to ship out and provide tracking numbers for each order by the 12th January (the phones will take 5-8 days for delivery by DHL and 8-20days by registered air mail after this date to arrive).
If you are worried about customs clearance we have a number of options available for you,pls remark your option when place the order
A. Declare the value as customer required ,Zoposhop are not responsible for any consequence such as return goods/refund caused by Customs clearance.
B. Declare true vaule in invoice it is safe for clearance and customer pay full taxes for your item
C. Change to registered air mail it is safe to aviod difficult clearance and high taxes (it is not so strict on customs policy by this shipping method but slower than DHL)
D. Order a ZP998 gift set at $29.99 with your phone and we shall declare all your orders $29.99 as the gift package, refer page:http://www.zoposhop.com/ official-zopo-mobile-phone-zopo -accessories/ zopo-zp998-gift-package
Our team is updated http://www.zoposhop.com/ now so you can make your orders.
We apologise for the inconvenience
Have a Happy New Year
Zopo Team
Nou had ik zelf al mijn order gecanceld dus voor mij niet aan de orde .
Maar goed ik denk dat ZOPO toch iets teveel op zijn bordje had genomen .
Ze zijn er dus nu achter en eindelijk een berichtje aan de ZOPO aanhang.
Hi Zfans,
we realise that things haven't gone as well as expected for the launch of the ZP998, the worlds first 8-core phone, but things are finally getting sorted.
The first thing is we would like to ask that all customers who preordered in the first round of ZP998 sales to cancel your order with us and we will refund your payment withing 2-3 working days. This will avoid the time limit of Paypal refunds and will ensure your money is safe.
We would then like to invite all customers from the first round of preorders to then reorder your ZP998 at the same special $299.99 price. We will have a page up on Zoposhop soon offering both black and a limited number (600) white ZP998 phones.
http://www.zoposhop.com/o...-With-OTG-NFC-5G-WIFI-Air
New customers are also invited to order your ZP998 at the price of $329.99.
Now the big question is "when will you get your new phone?" We have checked, double checked, and triple checked and our factory is telling us we will be able to ship out and provide tracking numbers for each order by the 12th January (the phones will take 5-8 days for delivery by DHL and 8-20days by registered air mail after this date to arrive).
If you are worried about customs clearance we have a number of options available for you,pls remark your option when place the order
A. Declare the value as customer required ,Zoposhop are not responsible for any consequence such as return goods/refund caused by Customs clearance.
B. Declare true vaule in invoice it is safe for clearance and customer pay full taxes for your item
C. Change to registered air mail it is safe to aviod difficult clearance and high taxes (it is not so strict on customs policy by this shipping method but slower than DHL)
D. Order a ZP998 gift set at $29.99 with your phone and we shall declare all your orders $29.99 as the gift package, refer page:http://www.zoposhop.com/ official-zopo-mobile-phone-zopo -accessories/ zopo-zp998-gift-package
Our team is updated http://www.zoposhop.com/ now so you can make your orders.
We apologise for the inconvenience
Have a Happy New Year
Zopo Team
Verwijderd
Even over de iNew V3: Die zijn, althans bij de leverancier, tijdelijk slecht verkrijgbaar.
Als het goed is heb ik er een paar geregeld en worden deze morgen eindelijk verzonden via DHL.
Ben wel benieuwd!
De prijs die jullie betalen (iets van $175 na coupon) is best wel veel... maar als ik alles doorreken btw en dhl kosten scheelt het denk ik allemaal niet zo veel.
Heeft iemand de iNew al?
Als het goed is heb ik er een paar geregeld en worden deze morgen eindelijk verzonden via DHL.
Ben wel benieuwd!
De prijs die jullie betalen (iets van $175 na coupon) is best wel veel... maar als ik alles doorreken btw en dhl kosten scheelt het denk ik allemaal niet zo veel.
Heeft iemand de iNew al?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 21:43 ]
Bij die 175 dollar zit ook nog de oordopjes,screenprotector en de flipcase bij.
Hier kan je al aardig wat info uithalen m.b.t. de inew v3
http://www.gizbeat.com/28...aker-microphone-earpiece/
Hier kan je al aardig wat info uithalen m.b.t. de inew v3
http://www.gizbeat.com/28...aker-microphone-earpiece/
[ Voor 21% gewijzigd door luckyjan op 30-12-2013 21:53 ]
Die van mij is eergister bestled bij To2C.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:43:
Even over de iNew V3: Die zijn, althans bij de leverancier, tijdelijk slecht verkrijgbaar.
Ben wel benieuwd!
Heeft iemand de iNew al?
Ik weet dat een duitser hem daar ook besteld heeft, en al binnen heeft.
YouTube: iNew V3 - MT6582 1280*720 Video Kamera Test 29.12.2013 Wellensitich Aufnahme
Prima toestel voor een mooi prijsje .
Het is dat ik nu even al genoeg toestellen heb om te testen anders had ik deze zeker wel besteld .
Alleen geen 4G
Maar wel een reuze 3000Mah batterij
Leuk alternatief voor de mensen die de ZP998 besteld hadden .
http://www.pandawill.com/...p-camera-blue-p84943.html
Het is dat ik nu even al genoeg toestellen heb om te testen anders had ik deze zeker wel besteld .
Alleen geen 4G
[ Voor 7% gewijzigd door diquan2001 op 31-12-2013 00:50 ]
Ik ben te moe om het document te lezen, maar het zijn standaard DG eisen en verpakkingsstandaarden. Na een quick scan kan ik eigenlijk constateren dat er niks aan de hand is mits de verpakking goed is. (Table 965-II)Kiswum schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:36:
[...]
Als voorbeeld heb ik de accu van mijn Mi2:
BM20
4.2V
1930/2000 mAh (min/typ)
7.1/7.4Wh(min/typ)
Simpelweg bij 'normale' batterijen moeten ze het goed verpakken.
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
ook pre order? Dus het lijkt er naar uit dat nog geen enkele telefoon met de mtk6592 werkelijk te shippen isdiquan2001 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:48:
Prima toestel voor een mooi prijsje .
Alleen geen 4G
Good News:
3pcs accessories(battery + screen protector + earphone) will be sent as GIFT during the presale time(Dec 13th~Dec 25th)
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Verwijderd
na bijna 2 weekjes al te doen met mijn NEO N003 ben ik er erg tevreden mee.
heb hem compleet met flip case etc.
nergens problemen mee. gps fix binnen 3-5 seconden elke keer en brengt me zonder afwijkingen keurig waar ik wezen moet met navigatie.
enig minpuntje is de camera in de avond.
maar voorderest een toptoestel voor die 217 euro inclusief DHL en importkostten.
Ik ga deze gsm nu aan mijn meisje cadeau doen zodra de octacores een beetje goed leverbaar zijn.
aangezien ik daar al een mooie op het gezien en ik eigenlijk toch iets groter nog wil dan de 5inch van de NEO.
iemand een idee wanneer de "nieuwigheid" er een beetje af is van de octa's? ik denk zelf zon beetje rond maart/april ??
heb hem compleet met flip case etc.
nergens problemen mee. gps fix binnen 3-5 seconden elke keer en brengt me zonder afwijkingen keurig waar ik wezen moet met navigatie.
enig minpuntje is de camera in de avond.
maar voorderest een toptoestel voor die 217 euro inclusief DHL en importkostten.
Ik ga deze gsm nu aan mijn meisje cadeau doen zodra de octacores een beetje goed leverbaar zijn.
aangezien ik daar al een mooie op het gezien en ik eigenlijk toch iets groter nog wil dan de 5inch van de NEO.
iemand een idee wanneer de "nieuwigheid" er een beetje af is van de octa's? ik denk zelf zon beetje rond maart/april ??
Ondertussen geld al terug gekregen van Zopo, ging vlotter dan verwacht.
en inew besteld via to2c, die code werkte nog en een goeie 10€ korting erbovenop. DHL shipping gekozen omdat ik toch zo rap mogelijk een nieuwe telefoon wil.
Ondertussen werkt die code niet meer maar kan je voor een 32gb kaart kiezen als free gift
Ik moet waarschijnlijk de laatste minuut of zo die nog gebruikt hebben.
140.28€ betaald met DHL shipping, hopelijk begin volgende week aan mijn deur zonder extra kosten.
en inew besteld via to2c, die code werkte nog en een goeie 10€ korting erbovenop. DHL shipping gekozen omdat ik toch zo rap mogelijk een nieuwe telefoon wil.
Ondertussen werkt die code niet meer maar kan je voor een 32gb kaart kiezen als free gift
140.28€ betaald met DHL shipping, hopelijk begin volgende week aan mijn deur zonder extra kosten.
[ Voor 89% gewijzigd door Chindi op 31-12-2013 12:36 ]
Op To2C staat hij er 2xChindi schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:52:
Ondertussen geld al terug gekregen van Zopo, ging vlotter dan verwacht.
Ondertussen werkt die code niet meer maar kan je voor een 32gb kaart kiezen als free giftIk moet waarschijnlijk de laatste minuut of zo die nog gebruikt hebben.
BIj een van de 2 kan je een gratis 32GB SD kaartje kiezen, maar op die versie werkt de kortingscode niet.
Je kan de kortingscode wel gebruiken bij de telefoon zonder de SD kaart gift.
ahh zo, tf card heb ik niet nodig, ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb
Deze even gehaald: werkt goed.guapper schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:13:
Ik kom net een waardevolle tip tegen, die ik graag met jullie deel.
[...]
[afbeelding]
Alleen valt het me wel op dat onze HTC Desire meldt Opladen (usb)
Edit: Ook Desire X geeft opladen (USB)
Amoi N828 geeft wel opladen (AC). Zelfde kabeltje.
Dit kabeltje gebruikt op de AMOI lader geeft op beide toestellen Opladen (AC)
Dus er is een kans dat je toestel met max 500mAh gaat laden. Nu kan je natuurlijk de datalijntjes even kortsluiten in de kabel, of in de lader. In het laatste geval moet ie open, en er zitten geen schroefjes in dus dat wordt prutsen.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Iedereen die een video camertest uitvoert in portraitmode is de moeite van het bekijken niet waard...ivo001 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:46:
[...]
Die van mij is eergister bestled bij To2C.
Ik weet dat een duitser hem daar ook besteld heeft, en al binnen heeft.
YouTube: iNew V3 - MT6582 1280*720 Video Kamera Test 29.12.2013 Wellensitich Aufnahme
Dan is het maar goed dat hij de camera niet op zichzelf richt, hè...Hoppa! schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:13:
[...]
Iedereen die een video camertest uitvoert in portraitmode is de moeite van het bekijken niet waard...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik heb 'm besteld op http://www.1949deal.com met een code van http://www.gizchina.com.brbr4thepc schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:56:
Heb ook zojuist een ínew v3 gekocht voormn broertje voor 140€€ incl 3-5 dagen verzending bij to2c. Ben echt benieuwd of het verzenden echt zo snel gaat. Ook erg benieuwd of deze tegen mijn alweer jaar oude One X aan kan. Nog fff uitzoeken hoe het rooten werkt en of er custom roms zijn
Toestel: $181,99
DHL: $27,33
Totaal: $209,32 = €157,90
Het verzenden duurde 3-4 dagen: 25 december betaald, op 27 december ontving ik een tracking code en 30 december stond de bezorger aan de deur
Ik vind het echt geen slechte telefoon voor z'n prijs en ik speel geen zware games op mijn telefoon. Tot dusver merk ik totaal geen verschil in snelheid met mijn twee keer zo dure Meizu MX2. Wat wel direct opvalt is hoeveel lichter de iNew is terwijl die een slag groter is (5 inch tov 4.4)
Ik heb deze goedkope telefoon puur gekocht om eens te kijken waarom 5 inch opeens een hype lijkt te zijn in de (chinese) markt, maar tot dusver ligt een 4.0 - 4.5 inch mij beter in de hand. Wil ik toch iets meer oppervlak dan pak ik mijn 7 inch tablet er wel bij. Ik ga dus eens kijken hoe dat bevalt de komende tijd.
Tja...steeds groter is al een tijd de trend. Voor mij (grote handen) is 5" nog net te doen met één hand, maar ik prefereer iets kleiner. Heb nu een HTM A6 van 4,5" en die gaat nog wel fijn.C0rnelis schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:33:
Ik heb deze goedkope telefoon puur gekocht om eens te kijken waarom 5 inch opeens een hype lijkt te zijn in de (chinese) markt, maar tot dusver ligt een 4.0 - 4.5 inch mij beter in de hand. Wil ik toch iets meer oppervlak dan pak ik mijn 7 inch tablet er wel bij. Ik ga dus eens kijken hoe dat bevalt de komende tijd.
Verwacht maar dat de trend van grotere schermen zal blijven stijgen, zolang er vraag naar is zullen de smartphones steeds groter worden, hopelijk de bezels nietHyp Hyper schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:35:
[...]
Tja...steeds groter is al een tijd de trend. Voor mij (grote handen) is 5" nog net te doen met één hand, maar ik prefereer iets kleiner. Heb nu een HTM A6 van 4,5" en die gaat nog wel fijn.
Met geruchten van een 5,25" scherm in de galaxy s4 is er nog geen halt toegeroepen aan de steeds grotete wordende smartphones!
Zelf vind ik het geen probleem om een smartphone met 2 handen te bedienen mits het kleiner dan 7" is en de smartphone geen dikke bezels heeft, een groter scherm zorgt imho voor een betere internet-ervaring en na een paar maanden met een groter scherm wil je niet meer terug.
(Iedereen nog een gelukkig nieuw jaar met komende mtk 6592 smartphones en volgende week ces
[ Voor 5% gewijzigd door Willian40 op 31-12-2013 23:46 ]
Zijn er ook chinese merken aanwezig op de CES?
(Gelukkig nieuwjaar allemaal en gefeliciteerd Hyp Hyper
)
(Gelukkig nieuwjaar allemaal en gefeliciteerd Hyp Hyper
Huawei en ZTE zullen vast niet ontbreken, voor de rest verwacht ik misschien Xiaomi maar die kans is klein.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
voor de mensen die de inew v3 hebben besteld bij to2c.com
moesten jullie ook betalen aan de douane? en declaren ze zelf een laag bedrag of moet je daarvoor mailen?
moesten jullie ook betalen aan de douane? en declaren ze zelf een laag bedrag of moet je daarvoor mailen?
Verwijderd
Je dient gewoon 21% btw bij te tellen bij de totale aankoopprijs en dan kan het altijd meevallen voor je.Aggressor schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:07:
Niet slecht maar dus ook niet erg goed. Kun je de plussen en minnen aangeven?Ik vind het echt geen slechte telefoon voor z'n prijs en ik speel geen zware games op mijn telefoon. Tot dusver merk ik totaal geen verschil in snelheid met mijn twee keer zo dure Meizu MX2. Wat wel direct opvalt is hoeveel lichter de iNew is terwijl die een slag groter is (5 inch tov 4.4)
Kan iemand de iNew V3 reviewen. Ik heb nu een toch wel erg verouderd beestje (HTC Desire HD) en ben erg benieuwd! Op welke vlakken levert deze telefoon in ten opzichte van de grote merken?
Op hun site stond dat ze hem standaard als tuin apparatuur en gift sturen. Maar dan moet je nog steeds geluk hebben aangezien ze ook niet gek zijn bij de DouaneAggressor schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:07:
De mijne zou morgen verstuurd worden
Hier nog een review:
YouTube: Inew V3 Review
Ik betwijfel of het uitmaakt of die als tuin-apparatuur of gift verzonden wordt, ik heb tot 6 maal toe een smartphone ontvangen van antelife.com waar "cellphone" opstond, cadeau-papier lijkt mij nog de meest slimme verpakking, ze gaan tenslotte geen verjaardags-cadeau verpakking molestrerenluckyjan schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:34:
[...]
Op hun site stond dat ze hem standaard als tuin apparatuur en gift sturen. Maar dan moet je nog steeds geluk hebben aangezien ze ook niet gek zijn bij de Douane
De mijne zou morgen verstuurd worden
Hier nog een review:
YouTube: Inew V3 Review
Naar mijn mening is de iNew v3 de mooiste smartphone, alleen al om het mooie design met smalle bezels en 6.5 mm dun zou ik hem bestellen, afgezien van de camera. Maar de rest van de specificaties is niet bepaald geweldig (In die prijs-klasse wel, maar qua kracht verbleekt die bij de mtk 6592-generatie).
Misschien kan er iemand een topic voor aanmaken als er ook op tweakers.net veel vraag naar is. (Ik wil het ook wel doen.)
Leuke video, maar je ziet echt wel dat de batterij aan de kleine kant is. Hij daalt van 90% naar 82% tijdens een filmpje van een kwartier.
Hoelang heeft het geduurd tussen het bestellen en verzenden voor de mensen die bij to2c hebben besteld?
Hoelang heeft het geduurd tussen het bestellen en verzenden voor de mensen die bij to2c hebben besteld?
Als je hem met dhl verzonden hebt, kun je hem tracken en met dhl duurt het meestal maximaal 1 week.Chindi schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:32:
Leuke video, maar je ziet echt wel dat de batterij aan de kleine kant is. Hij daalt van 90% naar 82% tijdens een filmpje van een kwartier.
Ik heb hem gisteren met DHL besteld maar bij to2c staat hij nu nog altijd op processing. Dus vroeg ik me af hoelang het duurt vooraleer die op shipped komt te staan.Willian40 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Als je hem met dhl verzonden hebt, kun je hem tracken en met dhl duurt het meestal maximaal 1 week.
Hij is niet 6.5mm dun, maar 8mm. Dat 6.5mm is een marketing praatje van de chinezen, want dat is ie alleen maar aan de randen.Naar mijn mening is de iNew v3 de mooiste smartphone, alleen al om het mooie design met smalle bezels en 6.5 mm dun zou ik hem bestellen, afgezien van de camera. Maar de rest van de specificaties is niet bepaald geweldig (In die prijs-klasse wel, maar qua kracht verbleekt die bij de mtk 6592-generatie).

Op renders ziet hij er trouwens wél (bijna) helemaal plat uit aan de achterkant, maar als je youtube filmpjes kijkt zie je dat niet klopt.
[ Voor 19% gewijzigd door Thmz159 op 02-01-2014 00:54 ]
Is nog altijd netjes dun natuurlijk. En de vraag is of je veel dunner wel wíl, want bij 5" en groter krijg ik wel het gevoel dat hij sneller gaat knappen. Vooral bij plastic als materiaal.Thmz159 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:51:
[...]
Hij is niet 6.5mm dun, maar 8mm. Dat 6.5mm is een marketing praatje van de chinezen, want dat is ie alleen maar aan de randen.Niet dat die 1.5 mm zoveel uitmaakt, maar er zijn al meer telefoons met die dikte.
Op renders ziet hij er trouwens wél (bijna) helemaal plat uit aan de achterkant, maar als je youtube filmpjes kijkt zie je dat niet klopt.
Voor de geïnteresseerden in Lenovo K910; deze heeft geen miscrosd/tf slot. Een gemiste kans lijkt mij. Veel review sites hadden het fout.
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
Mijn iNew V3 is blijkbaar 31-12 verzonden.
Ik had mijn order geplaatst voordat ik een account had aangemaakt (stom!), dus kan de order niet volgen.
Parcel Number: E204905193NL
From/To Consignee Shipment Information Current Status
Hong Kong
/ NETHERLANDS Ivo XXXXXX Process Date: 2013-12-31
Pieces: 1
Weight: 1 KG
Label: 1100008517
Service: DHL Posted through DHL
5681771071
Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet tracken op de site van DHL
Op http://www.espeedpost.com/html-tracking-online.html#more kan ik hem wel tracken met het parcelnummer, maar ik heb geen idee of daar nog nieuwe informatie bij gaat komen, of dat hij stopt bij "Posted trough DHL".
Ik had mijn order geplaatst voordat ik een account had aangemaakt (stom!), dus kan de order niet volgen.
Parcel Number: E204905193NL
From/To Consignee Shipment Information Current Status
Hong Kong
/ NETHERLANDS Ivo XXXXXX Process Date: 2013-12-31
Pieces: 1
Weight: 1 KG
Label: 1100008517
Service: DHL Posted through DHL
5681771071
Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet tracken op de site van DHL
Op http://www.espeedpost.com/html-tracking-online.html#more kan ik hem wel tracken met het parcelnummer, maar ik heb geen idee of daar nog nieuwe informatie bij gaat komen, of dat hij stopt bij "Posted trough DHL".
Joosie200 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:24:
Dit lijkt mij een leuk goedkoop 4,7 inch toestel met 2GB ram/16GB rom, full hd en 2000mAh accu + dualsim. Gekocht via Mistertao voor €75,27/$103,50 qua eerste betaling en geschat €15/$20 tweede betaling. Is als het echt qua specs klopt een leukere deal dan een Cubot GT99 of mijn Hongmi kloontje

En hij is nog best groot voor een 4.7"
Full HD voor deze prijs??
Lijkt me niet dat dat klopt..

Lijkt me niet dat dat klopt..
Joosie200 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:24:
Dit lijkt mij een leuk goedkoop 4,7 inch toestel met 2GB ram/16GB rom, full hd en 2000mAh accu + dualsim. Gekocht via Mistertao voor €75,27/$103,50 qua eerste betaling en geschat €15/$20 tweede betaling. Is als het echt qua specs klopt een leukere deal dan een Cubot GT99 of mijn Hongmi kloontje
haha idd, je moet wel heel erg slim zijn om daar in te trappen..Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:45:
[...]
[afbeelding]
En hij is nog best groot voor een 4.7"

full-hd en 4.7 inch is zoiezo al een uitzondering; alleen HTC is dat vooralsnog gelukt.
laat staan 2gb ram voor zo'n prijs.
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 02-01-2014 11:50 ]
Toestel klopt dus niets van. Ze zeggen eerst dat het TD-SCDMA is, dan weer WCDMA. En volgens de verkoper zou het een Emoto E959 moeten zijn, maar die ziet er heel anders uit, heeft weer totaal andere specs (en is een ordinaire kloon).
[ Voor 5% gewijzigd door yodeluxe op 02-01-2014 11:56 ]
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
En dan vergeet je nog dat de prijs niet klopt.yodeluxe schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:56:
Toestel klopt dus niets van. Ze zeggen eerst dat het TD-SCDMA is, dan weer WCDMA. En volgens de verkoper zou het een Emoto E959 moeten zijn, maar die ziet er heel anders uit, heeft weer totaal andere specs (en is een ordinaire kloon).
De mt6592 is nog maar mondjesmaat beschikbaar en GizChina bericht al over een vroege launch van de mt6595; de mt6592 met 4G ondersteuning.
'Januari-release' klinkt hoopgevend
Later komt er ook nog een model op 20nn in plaats van het huidige 26nn, wat een positieve ontwikkeling is voor de batterijduur.
http://www.gizchina.com/2...dly-line-january-release/
'Januari-release' klinkt hoopgevend
Later komt er ook nog een model op 20nn in plaats van het huidige 26nn, wat een positieve ontwikkeling is voor de batterijduur.
http://www.gizchina.com/2...dly-line-january-release/
Mijn Inew V3 van to2c is ook verzonden (singapore post). Tracking nummer via mail gekregen van Paypal.
Het lijkt erop dat er ook een komt met octa core en 4G (goophone V92=Inew V3 of andersom). Wel een ander prijskaartje
http://www.goophone.cc/goophone-v92-pro.html
Het lijkt erop dat er ook een komt met octa core en 4G (goophone V92=Inew V3 of andersom). Wel een ander prijskaartje
Zelfs de batterij is dezelfde magere 1830 mAh. Alle nieuwere mediatek soc's hebben dezelfde socket voor zover ik weet, dus heel gemakkellijk om een 'pro'/'turbo'/... versie te maken van een model.luckyjan schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:45:
Mijn Inew V3 van to2c is ook verzonden (singapore post). Tracking nummer via mail gekregen van Paypal.
Mijn inew is nog niet upgedate bij to2c, ik heb ook maar op 31/12 besteld. Wanneer hebben jullie besteld?
29-12 besteld, 31-12 verzonden met DHL.Chindi schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:51:
[...]
Zelfs de batterij is dezelfde magere 1830 mAh. Alle nieuwere mediatek soc's hebben dezelfde socket voor zover ik weet, dus heel gemakkellijk om een 'pro'/'turbo'/... versie te maken van een model.
Mijn inew is nog niet upgedate bij to2c, ik heb ook maar op 31/12 besteld. Wanneer hebben jullie besteld?
Zo blijf ik geneigd te wachten.dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:15:
De mt6592 is nog maar mondjesmaat beschikbaar en GizChina bericht al over een vroege launch van de mt6595; de mt6592 met 4G ondersteuning.

Trouwens jammer dat die octo-core toestellen allemaal 300$+ kosten en vaak nogal groot zijn. Dan zijn er nog nieuwe modellen in het budget segment maar de ontwikkeling van telefoons van 200$-250$ lijkt nogal stil te staan.

Die Inew ziet er goed uit
goede kans hebber om mijn huidige kapotte Star S5 te vervangen..
Alleen die accu van maar "1830 mAh." is wel een domper zeg... heb nu een 2500 mAh erin, waar ik een goede 2dagen uit kan halen.
Ook had ik wel een 4.7 inch versie van de Inew willen zien
Alleen die accu van maar "1830 mAh." is wel een domper zeg... heb nu een 2500 mAh erin, waar ik een goede 2dagen uit kan halen.
Ook had ik wel een 4.7 inch versie van de Inew willen zien
[ Voor 13% gewijzigd door Marsjee op 02-01-2014 14:37 ]
De specs en verwachte prijs van de komende Iocean X7HD en de Inew ontlopen elkaar niet veel volgens mij...
Het komt langzaam op gang, zo ging dat volgend jaar bij de mt6589 ook.Thmz159 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:34:
[...]
Zo blijf ik geneigd te wachten."21 november mtk6592 launch" en nu nog amper toestellen beschikbaar. Eind Januari wordt waarschijnlijk dan ook begin april en dan komt de aankondiging dat toestellen met Android 4.4 begin juni zullen komen en zo blijft het door gaan
![]()
Trouwens jammer dat die octo-core toestellen allemaal 300$+ kosten en vaak nogal groot zijn. Dan zijn er nog nieuwe modellen in het budget segment maar de ontwikkeling van telefoons van 200$-250$ lijkt nogal stil te staan.
Mediatek hyped te veel en kondigt het veel te snel aan, waarbij een exclusieve snelle lauch van een OEM met de nieuwe soc het zeer goed doet.
De 'grotere' merken met kwalitatief betere telefoons komen pas later waardoor wachten altijd loont.
Ik wacht op zopo, iocean, jiayu of faea met de mt6595 met KitKat en 4G (futureproof)
En tot ik mn iOcean versleten heb
Ik denk dat je een heel leuk telefoontje binnen gaat krijgenJoosie200 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:24:
't Rare is dat ik vandaag ook een mail heb gekregen van een zekere Susan van to2c dat ik een nieuwe klant ben, maar nog geen order heb geplaatst. Terwijl ik duidelijk die order zie staan als ik inlog en ik al mail heb gekregen om die order te bevestigen.
Als hij morgen nog niet verstuurd is, ga ik toch eens terugmailen.
Die Hasee E50 is ondertussen gelanceerd, mooie specs voor een heel mooi prijsje.
Even een waarschuwing voor mensen die iets bij mixeshop.com hebben besteld of nog gaan bestellen, de aftersales is ronduit rampzalig! 4 maand geleden twee tablets opgestuurd ter reparatie, ik heb ze nog steeds niet terug. In tegenstelling tot bijvoorbeeld geekbuying.com, welke wel degelijk goede afhandeling heeft van reparaties.
Klopt de prijs van deze thl100, scheelt even een ruime 100 dollar met elders (vandaar de twijfel)
http://www.merimobiles.com/thl-t100_p/meri10241.htm
Nee, niet dus,,,kikkeraap schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:56:
Klopt de prijs van deze thl100, scheelt even een ruime 100 dollar met elders (vandaar de twijfel)
Zoiezo zal ik niet vertrouwen op Merimobiles.
leuk apparaat die inew V3, maar ik heb wel mijn twijfels over:
- scherm
- accu
- processor
Iemand die wat kan roepen over het scherm: 1280 x 720 is goed of voldoende? Mijn vrouw heeft een iOcean en die is echt scherp. Zelf heb ik een iPhone, maar wil niet meer naar 4 inch kijken.
Ben erg benieuwd met welke NFC-chips er gewerkt kan worden........iemand daar een mening over?
Zou de telefoon rooted aangeleverd worden met Play Store?
Laagste prijs die ik kan vinden (reguliere verzending) is $169 inclusief screen protector en witte flip case. Iemand daar nog onderdoor?
- scherm
- accu
- processor
Iemand die wat kan roepen over het scherm: 1280 x 720 is goed of voldoende? Mijn vrouw heeft een iOcean en die is echt scherp. Zelf heb ik een iPhone, maar wil niet meer naar 4 inch kijken.
Ben erg benieuwd met welke NFC-chips er gewerkt kan worden........iemand daar een mening over?
Laagste prijs die ik kan vinden (reguliere verzending) is $169 inclusief screen protector en witte flip case. Iemand daar nog onderdoor?
marco_sire@hotmail.com
Scherm is een IPS. 1280*720 is voor mij prima maar dat is vooral individueel. Mijn Galaxy S3 heeft ook deze resolutie. Voordeel met een 1920 scherm is iig dat de processor minder hard hoeft te werken met 1280. En vergeet niet dat dit een sub 200 dollar mobiele telefoon is.marco_sire schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:03:
leuk apparaat die inew V3, maar ik heb wel mijn twijfels over:
- scherm
- accu
- processor
Accu is klein idd. Ik las dat je ongeveer 4 a 5 uur constant gebruik kan halen (dus de hele tijd met de foon bezig zijn) dat is voldoende voor mij om de dag door te komen.
Processor is net zo snel als een Galaxy S3 en op de youtube filmpjes zie ik geen lag.
Geen idee m.b.t. de NFC chip. De telefoon wordt zover ik weet niet standaard rooted geleverd maar wel met playstore.
Ik heb ook nog geen lagere prijzen gezien op dit moment dan 169 dollar
http://androidcarts.com/i...h-hd-screen-3g-p-816.html
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 02-01-2014 21:50 ]
Verwijderd
Ik kan niet wachten tot ik ze zelf binnen heb!luckyjan schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:49:
[...]
Scherm is een IPS. 1280*720 is voor mij prima maar dat is vooral individueel. Mijn Galaxy S3 heeft ook deze resolutie. Voordeel met een 1920 scherm is iig dat de processor minder hard hoeft te werken met 1280. En vergeet niet dat dit een sub 200 dollar mobiele telefoon is.
Accu is klein idd. Ik las dat je ongeveer 4 a 5 uur constant gebruik kan halen (dus de hele tijd met de foon bezig zijn) dat is voldoende voor mij om de dag door te komen.
Processor is net zo snel als een Galaxy S3 en op de youtube filmpjes zie ik geen lag.
Geen idee m.b.t. de NFC chip. De telefoon wordt zover ik weet niet standaard rooted geleverd maar wel met playstore.
Ik heb ook nog geen lagere prijzen gezien op dit moment dan 169 dollar
http://androidcarts.com/i...h-hd-screen-3g-p-816.html
Oh en die $169 is excl $22 (China Post) of $55 (DHL)
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.