Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-09 23:10
FPSMelvin schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:30:
[...]

Dat vind ik nog redelijk lang. Ik heb net ook bericht gekregen dat hij vertrokken is uit Hong Kong. Blijkbaar betekend "Departed Facility in HONG KONG" niet vertrokken, maar richting het sort centrum. Hopelijk heb ik hem vrijdag. Thanks.
Ja ach, geduld is een schone zaak he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 22:30
Zo nou bedankt voor je 1e 24 uur review hoor ,.
Ik ben gelijk helemaal verrast door deze V3 .
Al dat moois en voor maar 140 euries .. _/-\o_

Ik zeg DOEN!! 8)7

Ik ben verkocht ik heb er geen nodig maar ga er nu wel 1 bestellen :)

Bestel de V3 ook bij to2c.com aangezien de meesten hier ook daar hebben besteld .

PS.Vraagje er word bij to2c.com gevraagd of ik de packaging erbij wil dat kost 2$ extra .
bedoelen ze daarmee de doos van de telefoon zelf ?? Krijg ik geen verpakking om het toestel mee ??
RobertowNL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Nou bij deze dan maar de 1e 24 uur met de V3

Eerste indruk:
Bij binnenkomst direct een goed gevoel, voelt stevig aan, scherm is mooi. (dun, komende van een G4) en niet traag met de stock ROM.
Er was ook iets wat mij geheel niet aanstond en dat waren de stock icons in de drawer en instellingen. Dat heeft mij doen besluiten om hem direct te rooten.

root:
Rooten ging makkelijk via het volgende programma:
https://dl.dropboxusercon...831052/MTK6582%20ROOT.rar
- Documentje met uitleg volgen en na de reboot het programma op je pc sluiten
- Dan de geïnstalleerde app op je telefoon verwijderen (chinees teken).
- SuperSU / Superuser installeren

Na de root direct met Unicon geïnstalleerd (holo icon pack) en de google exp. launcher er op.

Na het installeren van de root direct ook alle andere apps geïnstalleerd vanuit de appstore, dit ging verbazingwekkend snel, waar ik normaal wel eens haperingen tegen kom bij budget toestellen kon ik bij de V3 nagenoeg alle apps direct achter elkaar opzoeken en installeren.

Daarnaast nog een paar cosmetische tweaks doorgevoerd door installatie van Xposed installeren en Gravity box:
- Doorzichtige notificatiebalk (op homescreen)
- Lampjes onder het scherm aan als scherm aan staat.
- Aangepast snelmenu (tevens op te roepen door aan de linker kant van het scherm omlaag te sliden).
[afbeelding]

Connectiviteit:
WIFI:
Wat tijdens het installeren opviel is dat boven ver(der) weg van de router de WIFI af en toe uit ging, dit lijkt te komen door de energiebesparende opties die WIFI uitzetten als het scherm uit is, nadat ik dit uit had gezet ging het wel beter. Kom hier later met wat meer ervaring zeker op terug.

NFC:
NFC werkte op mijn toestel geheel niet. Na wat onderzoek hoorde ik een kraakje op het kunt waar de connectors van de NFC zitten.
[afbeelding]
Hierna een pincet gepakt en de pinnetjes iets naar buiten getrokken. Nu kraakt hij niet meer aan de achterkant en werkt NFC perfect.

GPS
Eerste Mediatek toestel wat ik heb gehad wat een goede GPS had.
vanochtend dus voor het eerst de GPS aangezet (hiervoor niet aan gehad) en binnen 15 seconden de eerste fix:
[afbeelding]
Ook later vandaag in de trein een goede fix binnen een 15 seconden, signaal werd nog iets beter maar hier heb ik helaas geen screenshot van.
[afbeelding]
En zover ik nu kan zien geen drops in het GPS signaal.

Batterij & camera
Batterij
Gisteren kwam hij niet vol aan, en 30 apps installeren doe ik niet iedere dag O-) dus kan er weinig over zeggen. Wel viel op dat de laatste 5 procent binnen 5 minuten weg leek te zijn (gelukkig maar, want het was rond 1 uur wel tijd om te gaan slapen).
Tot op heden 1 uur on screen, en nog 40% over, denk dat ik mijn dagen er meestal wel mee door ga komen.

Camera
Paar foto's, meer volgen aanstaande week:
Macro
Foto 1 (sock)
Foto 2 (focal, sorry voor de glinstering van het raam ;))

Album met allemaal foto's van het toestel en van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Mijn inew is ook binnen, besteld op 31/12 en 06/01 werd hij opgepikt door DHL in Hong Kong via tussenpersoon espeedpost.
Prachtig toestel en werkt heel vlot maar ik heb toch een probleempje met mijn toestel. Zo te zien is er een druppel tussen mijn scherm en gorillaglass geraakt. Eigenlijk valt het maar vooral als het scherm niet werkt, anders moet je echt heel goed zoeken om die vlek te zien.
Bijgeleverde flipcase trekt imo ook op niet veel, zoals reeds gemeld is er geen opening voorzien voor het notificatie LED en het materiaal boezemt me ook niet echt vertrouwen in.

Iemand die weet hoe moeilijk to2c doet over retourneren van een toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
http://www.gizchina.com/2...reless-charging-solution/

Klinkt als een leuke feature voor toekomstige mtk 6592/6595 smartphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:38

RobertowNL

For your gear!

diquan2001 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:50:
Zo nou bedankt voor je 1e 24 uur review hoor ,.
Ik ben gelijk helemaal verrast door deze V3 .
Al dat moois en voor maar 140 euries .. _/-\o_

Ik zeg DOEN!! 8)7

Ik ben verkocht ik heb er geen nodig maar ga er nu wel 1 bestellen :)

Bestel de V3 ook bij to2c.com aangezien de meesten hier ook daar hebben besteld .

PS.Vraagje er word bij to2c.com gevraagd of ik de packaging erbij wil dat kost 2$ extra .
bedoelen ze daarmee de doos van de telefoon zelf ?? Krijg ik geen verpakking om het toestel mee ??
Blijkbaar wel, bij die van 175 dollar vragen ze het niet.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Dus voor 2$ extra krijg ik ook de doos van de V3 mee gestuurd??
Waar sturen ze dan de telefoon in als ik niet die 2$ extra betaal?

@RobertowNL
En welke bedoel jij van 175 dollar??
RobertowNL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:35:
[...]

Blijkbaar wel, bij die van 175 dollar vragen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
diquan2001 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:39:

@RobertowNL

[...]
Waarschijnlijk de standaard (zonder extras) van $190, maar waar je de coupon INEWV3 kan krijgen voor -$15 = $175.

Misschien de extra(Memory kaart/leather case) verpakking van wat je erbij krijgt?

[ Voor 4% gewijzigd door FPSMelvin op 08-01-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 11:18
Chindi schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:27:
..........
Bijgeleverde flipcase trekt imo ook op niet veel, zoals reeds gemeld is er geen opening voorzien voor het notificatie LED en het materiaal boezemt me ook niet echt vertrouwen in.

Iemand die weet hoe moeilijk to2c doet over retourneren van een toestel?
Inderdaad, dit is niet veel soeps en niet aan te raden. Het moet ook "geplakt" worden met middels een plakstrip, ben bang dat dit niet lang gaat houden. Heb hem er daarom er ook meteen weer afgehaald.
Hij gaf eerst problemen met "Kan geen SD kaart vinden" bij het starten van spotify of real racing dit terwijl er gewoon een in zat. Na een quick format werkt dit weer.

Ik kan alleen nog niet vinden hoe je screenshots kan maken? Op diverse fora staat Powerbutton en VOL- tergelijkertijd indrukken, maar er gebeurt niets dan dat het volume wordt aangepast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
brbr4thepc schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:42:
[...]
Ik kan alleen nog niet vinden hoe je screenshots kan maken? Op diverse fora staat Powerbutton en VOL- tergelijkertijd indrukken, maar er gebeurt niets dan dat het volume wordt aangepast..
Dit staat op hun website
From Karan Tathawade at 1/3/14 5:09 AM

can take screenshot?
iNew Mobile:
Thank you for your mail.
Please hold the power button and volume - button at the same time.
Misschien langer inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Oh ja ik zie het bedankt ..Heb gelijk die van 175 $ besteld .
Wel met DHL shipping dus we zien in een paar dagen een Unboxing video verschijnen ;)

Toppertje :)
FPSMelvin schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:41:
[...]

Waarschijnlijk de standaard (zonder extras) van $190, maar waar je de coupon INEWV3 kan krijgen voor -$15 = $175.

Misschien de extra(Memory kaart/leather case) verpakking van wat je erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de THL T100S?

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/1563932399/THL_T100_THL_T100S_MT6592_Octa_Core.jpg

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
diquan2001 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:39:
Dus voor 2$ extra krijg ik ook de doos van de V3 mee gestuurd??
Waar sturen ze dan de telefoon in als ik niet die 2$ extra betaal?

@RobertowNL

[...]
Die 2 dollar extra is juist om het zonder doos te versturen denk ik. Het idee daarachter is dat de douane dan denkt dat het een 2e handse is. Hier zie je hoe ze dat doen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jXdgM40OzS8&feature=share&list=UU0cTSGh9XknUtfkxpBgJ3RA&index=2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
luckyjan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:27:
[...]

Die 2 dollar extra is juist om het zonder doos te versturen. Het idee daarachter is dat de douane dan denkt dat het een 2e handse is. Hier zie je hoe ze dat doen.
[video]
Ah echt? damn, had graag een doos erbij gekregen en dacht dat ik dan 2$ zou moeten bijbetalen daarvoor maar dat is dus andersom... Achja niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Basserd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:30:
[...]

Ah echt? damn, had graag een doos erbij gekregen en dacht dat ik dan 2$ zou moeten bijbetalen daarvoor maar dat is dus andersom... Achja niks aan te doen.
Begin nu toch weer te twijfelen ;)

Ik heb via die 175 dollar link besteld en daar stond die optie niet bij. Ben benieuwd of ik hem nu met of zonder doos krijg :P

Dit stond ergens bij hun nieuws berichten:

What is No Packing Box ? How we pack the phone if No Packing Box?

Somebody maybe know that some models have no packing box option , and somebody not understand why have this option , now let me explain it for you

There are two purpose for No Packing Box.

1: To Reduce the Tax or Avoid the Tax . somebody maybe ask why ?

Because it is not a complete product , the Custom can not sure if it is a brand new phone , and they can not charge you the tax .

2: To Reduce the shipping cost

Some phone box is very heavy , so the shipping cost will be cheaper if you not need the boxing .

Of course ,Somebody need the box because he want to re-sell it in their country again . So decide by you , we give you two choice .

Now , Everybody will think is it safe to ship ? is it not be damaged on shipping processing?

[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 08-01-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
luckyjan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:32:
[...]

Begin nu toch weer te twijfelen ;)

Ik heb via die 175 dollar link besteld en daar stond die optie niet bij. Ben benieuwd of ik hem nu met of zonder doos krijg :P

Dit stond ergens bij hun nieuws berichten:

What is No Packing Box ? How we pack the phone if No Packing Box?

Somebody maybe know that some models have no packing box option , and somebody not understand why have this option , now let me explain it for you

There are two purpose for No Packing Box.

1: To Reduce the Tax or Avoid the Tax . somebody maybe ask why ?

Because it is not a complete product , the Custom can not sure if it is a brand new phone , and they can not charge you the tax .

2: To Reduce the shipping cost

Some phone box is very heavy , so the shipping cost will be cheaper if you not need the boxing .

Of course ,Somebody need the box because he want to re-sell it in their country again . So decide by you , we give you two choice .

Now , Everybody will think is it safe to ship ? is it not be damaged on shipping processing?
Heb het dan toch juist gedaan, krijg hem in de doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Laat dat aparte inew v3 topic maar komen. Ik heb hem inmiddels ook besteld bij mixeshop! Eens kijken of hij kan concurreren met de Zopo C2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 13:58

Kirpeknots

Wazzup!

hoebenp schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:58:
[...]

Ik heb ook de P780, maar heb met alle modemversies een slecht bereik. :(
Weet jij toevallig of die coaxconnector bij het SDslot voor de antenne is? Dat zou namelijk wel ideaal zijn om een antenne aan te koppelen.
Ik weet het niet. Maar het is wel het zelfde type connector als de antenne connector op mijn oude Motorola Defy+.

Heb je echt alle baseband roms geprobeerd? Die van mij doet het goed met diegene die ik heb gemeld bij mijn vorige post. Op die Russische site staan een stuk of 7 basebands geloof ik.

Ik heb 2 KPN simkaart en in de mijne btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Kirpeknots op 09-01-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
iemand een idee wat deze naamloze Chinafoon voor 80 euro is?
http://www.groupdeal.nl/7...ra-met-flits-en-meer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Die telefoon is troep. Je hebt voor €80 een nette dual core met 512MB ram of een goedkope quad core met 512MB/1GB aan boord als je importeert.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 09-01-2014 00:22 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Dat het oud was zag ik al aan de specs, zeker geen optie.

Maar wilde graag naamloos minder anoniem weten. Oftewel waar is het een kloon van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Het lijk verdacht veel op deze. http://mobreveng.blogspot...-v18-chinese-android.html
Van deze link heeft wel een iets mindere SOC aan boord. Ook de batterijklep is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Heb een tijdje terug een No.1 N3 gehad met 1gb ram en 8 rom.
Gekocht voor 137 euro en voor de lol op Marktplaats gezet en binnen 24 uur verkocht voor 350 euro.
Toch best netjes..

Voor mijn vrouw een Star U9501 MTK6589T 1.5Ghz gekocht bij Focalprice.
(iemand enig idee waar ik custom roms ofzo vandaan haal)?
Ik heb gezocht maar kan niets vinden :(
Het installeren daarvan zoek ik wel op internet op hoe dat precies gaat.

Ook zag ik op Focalprice voor maar 217 dollar de Jiake V8 met MTK6592 1.7Ghz. :9
(Ga ik maar even bestellen).. 8)

Deze ook maar even een keer bestellen als een reseller een fatsoenlijk prijsje heeft;
http://www.gizchina.com/2...worlds-cheapest-octacore/ :*)

[ Voor 16% gewijzigd door zeg_ik_niet op 09-01-2014 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
zeg_ik_niet schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 04:16:
Heb een tijdje terug een No.1 N3 gehad met 1gb ram en 8 rom.
Gekocht voor 137 euro en voor de lol op Marktplaats gezet en binnen 24 uur verkocht voor 350 euro.
Toch best netjes..
Of het netjes is ligt er een beetje aan hoe de advertentie was opgesteld. Bij sommige advertenties op marktplaats staat er in de advertentie ergens een minuscule vermelding dat het om een clone gaat. Voor 50-75 euro meer had de, misschien onwetende, koper een echte 2e hands Note 3 kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Die durven echt zeg. Wat een risico... een NIET CE gecertificeerde GSM verkopen als onderdeel van Telegraaf Media group!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gisteren de Nubia Z5S binnen gekregen uit China, helaas 28,75 bij moeten betalen aan de deur. Maar voor onder de $390,- klaar.
Weinig tijd om echt een review te gaan schrijven maar als jullie wat willen weten, vraag het me en ik ga proberen zo snel mogelijk antwoord te geven.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
nickvanozzie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:34:
Gisteren de Nubia Z5S binnen gekregen uit China, helaas 28,75 bij moeten betalen aan de deur. Maar voor onder de $390,- klaar.
Weinig tijd om echt een review te gaan schrijven maar als jullie wat willen weten, vraag het me en ik ga proberen zo snel mogelijk antwoord te geven.
Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar een korte review van je! Ik wil deze phone graag gaan bestellen gezien de goede specs (Snapdragon en 4G).

Ben voornamelijk nieuwsgierig naar de algehele bouwkwaliteit en of je 4G kan testen :D Oh en als je de GPS eens zou kunnen testen. Zou awesome zijn!

(edit) overigens wel behoorlijke prijs die je hebt betaald, bij Mixeshop kom ik met DHL zending op € 300 uit. Ik las met m'n neus, $390 en €300 liggen dicht bij elkaar.

[ Voor 15% gewijzigd door M-Opensource op 09-01-2014 10:26 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:21
M-Opensource schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar een korte review van je! Ik wil deze phone graag gaan bestellen gezien de goede specs (Snapdragon en 4G).

Ben voornamelijk nieuwsgierig naar de algehele bouwkwaliteit en of je 4G kan testen :D

(edit) overigens wel behoorlijke prijs die je hebt betaald, bij Mixeshop kom ik met DHL zending op € 300 uit.
Dat lijkt me de niet-LTE uitvoering te zijn voor $289,-.
Er staat ook geen 4G bij de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
[...]

Ben voornamelijk nieuwsgierig naar de algehele bouwkwaliteit en of je 4G kan testen :D

(edit) overigens wel behoorlijke prijs die je hebt betaald, bij Mixeshop kom ik met DHL zending op € 300 uit.
390 dollar (inclusief douaneheffing) en 300 euro (zonder douaneheffing) liggen niet zo ver uit elkaar natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Hoppa! schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:11:
[...]

390 dollar (inclusief douaneheffing) en 300 euro (zonder douaneheffing) liggen niet zo ver uit elkaar natuurlijk....
Helemaal gelijk, ik las met m'n neus :+
guapper schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:11:
[...]

Dat lijkt me de niet-LTE uitvoering te zijn voor $289,-.
Er staat ook geen 4G bij de specs.
Mixeshop heeft in de chat bij mij bevestigd dat het de 4G versie betreft. Of ze dat ook echt zeker weten blijft natuurlijk altijd een gok...

Het gaat om deze: http://www.mixeshop.com/z...dma-smartphone_p3333.html

Die van $289 is de Z5S Mini.

[ Voor 50% gewijzigd door M-Opensource op 09-01-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
nickvanozzie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:34:
Geweldig! Heb ook interesse in de Nubia, maar dan in de kleinere broer. Ik zal even wachten met vragen stellen tot je de gsm deftig hebt onderzocht.

Waar heb je het trouwens besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Voor de geinteresseerden, hier eindelijk een redelijke Youtube review van de Nubia Z5S (andere reviews zijn alleen maar muziekjes waarbij iemand gewoon de telefoon laat zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

We zijn pas 12 uur verder..
Dus wacht gewoon even rustig

En als je in dit topic gezocht had, had je al wat kunnen lezen
Zoekresultaten T100S in: Het topic voor onbekende Chinese smartphones

Het is geen betaalde helpdesk hier..
Sterker nog, het is geen helpdesk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:56:
[...]

We zijn pas 12 uur verder..
Dus wacht gewoon even rustig

En als je in dit topic gezocht had, had je al wat kunnen lezen
Zoekresultaten T100S in: Het topic voor onbekende Chinese smartphones

Het is geen betaalde helpdesk hier..
Sterker nog, het is geen helpdesk 8)7
Als het betaald was zou ik het nog overwegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
poema schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 06:01:
[...]

Of het netjes is ligt er een beetje aan hoe de advertentie was opgesteld. Bij sommige advertenties op marktplaats staat er in de advertentie ergens een minuscule vermelding dat het om een clone gaat. Voor 50-75 euro meer had de, misschien onwetende, koper een echte 2e hands Note 3 kunnen hebben.
Ja dat was wel netjes. :)
Alle informatie die op de site stond waar ik 'm kocht heb ik vertaald en in de advertentie van MP gezet.
Heb het ook gezegd dat dit een zgn. clone is.
Hij wilde gelijk betalen, hij wilde 'm niet eens testen, toen ik erop aandrong eindeljk een keer wel.

Eerlijkheid voor alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Even tussen door heren,

Ik overweeg om een h9500 te kopen.
http://link.marktplaats.nl/764398415
Ik heb de zoekknop gebruikt maar er niet heel veel overgevonden.
Wat informatie over de GPS.
Dat het een kloon is maakt mij niet uit het gaat mij om de specs.
Quadcore + hd ready scherm.

Iemand een mening hier over of advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[...]

Ben voornamelijk nieuwsgierig naar de algehele bouwkwaliteit en of je 4G kan testen :D Oh en als je de GPS eens zou kunnen testen. Zou awesome zijn!

(edit) overigens wel behoorlijke prijs die je hebt betaald, bij Mixeshop kom ik met DHL zending op € 300 uit. Ik las met m'n neus, $390 en €300 liggen dicht bij elkaar.
ff Snel wat antwoordten.

Ik heb niet de 4G versie, ik heb de 3G en die komt alleen in 16GB versie. De LTE/4G komt in minimaal 32GB.

De bouwkwaliteit is naar mijn mening goed. Toestel zit stevig in elkaar, niks kraakt. Vergeleken met mijn Jiayu G3 is deze telefoon een paar mm breder en langer maar de helft dunner! Een heel stuk lichter ook.
Glad plastic als achterkant, maar dat was ik al gewend bij de China phones. Geen probleem voor mij.

GPS werkte out-of-the-box prima. Moest wel ff Play Store installeren om GPS test erop te zetten. Maar binnen 10 seconden een GPS fix binnen.

Super snel toestel met een Antutu score van 33962.

Moet nog wel flink wat finetuning doen, root is gelukt na wat klooien via deze.

Android alleen in Chinees of Engels. Gelukkig stond ie standaard op engels ingesteld.

En ben nog op zoek naar een Engelse CWM recovery om er op te zetten, heb nu een chinese er op staan. :+
Mudi schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:26:
[...]

Geweldig! Heb ook interesse in de Nubia, maar dan in de kleinere broer. Ik zal even wachten met vragen stellen tot je de gsm deftig hebt onderzocht.

Waar heb je het trouwens besteld?
Besteld bij Aliexpress.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
snoos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:23:
Even tussen door heren,

Ik overweeg om een h9500 te kopen.
http://link.marktplaats.nl/764398415
Ik heb de zoekknop gebruikt maar er niet heel veel overgevonden.
Wat informatie over de GPS.
Dat het een kloon is maakt mij niet uit het gaat mij om de specs.
Quadcore + hd ready scherm.

Iemand een mening hier over of advies?
Je kan beter wat geld bijleggen en een Jiayu G3T of Star U9501 kopen voor dat geld.
Scherm is hoogstwaarschijnlijk 5'' zoals de Samsung S4 i.p.v. een Note III welke 5.7 heeft''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
M-Opensource schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:14:
[...]

Helemaal gelijk, ik las met m'n neus :+

[...]

Mixeshop heeft in de chat bij mij bevestigd dat het de 4G versie betreft. Of ze dat ook echt zeker weten blijft natuurlijk altijd een gok...

Het gaat om deze: http://www.mixeshop.com/z...dma-smartphone_p3333.html

Die van $289 is de Z5S Mini.
Als ik de specs goed beoordeel, ondersteunt hij alleen 4G in de 800mhz band. Volgens mij is je dekking in Nederland dan niet optimaal, of ik mis iets.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 09-01-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
zeg_ik_niet schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Je kan beter wat geld bijleggen en een Jiayu G3T of Star U9501 kopen voor dat geld.
Scherm is hoogstwaarschijnlijk 5'' zoals de Samsung S4 i.p.v. een Note III welke 5.7 heeft''.
Klopt scherm is 5 inch. Vind dat zelf ook groot genoeg. Het is eerder een galaxy S4 cloon.
Ik zal eens kijken naar jij hebt genoemd. Ik zit alleen helaas bij dit model al wel bijna op mijn max budget (150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
snoos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Klopt scherm is 5 inch. Vind dat zelf ook groot genoeg. Het is eerder een galaxy S4 cloon.
Ik zal eens kijken naar jij hebt genoemd. Ik zit alleen helaas bij dit model al wel bijna op mijn max budget (150)
150 Euro? Dan zou ik naar de iNew V3 of naar Xiaomi Hongmi kijken.
Dat lijken momenteel de toestellen met het meeste waarde voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:02
snoos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Een Inew V3 is 128 euro inclusief verzenden bij to2c.com (gebruik coupon INEWV3) en dan heb je een pracht van een toestel. ok verzenden zal 3 weken duren, maar dan kun je wel een tijd vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 19-09 16:39
Mother_lepard schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Een Inew V3 is 128 euro inclusief verzenden bij to2c.com (gebruik coupon INEWV3) en dan heb je een pracht van een toestel. ok verzenden zal 3 weken duren, maar dan kun je wel een tijd vooruit.
Met DHL verzenden kost hij €145,maar dan heb je hem wel na ongeveer 1 week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Ik heb zelf deze gekocht Xiaocai G6: 115 euro incl belasting 148 euro. Ik had eerst een Jiayu G3T. Maar die is even groot met een kleiner scherm. Deze is Afmeting 13.5cm bij 7cm
Wel een onbekent merk maar 1280*768 scherm, 4.7 inch lcd, 12 megapixel camera en android 4.2.1, quad core 1.2 Ghz.

Rooten gaat makkelijk met motochopper zodat je makkelijk Chinees spul eraf kunt halen. Hij is super snel, vergelijkbaar (misschien sneller) met de 1.5ghz quadcore van jiayu. Misschien niet qua gamen (doe ik niet) maar wel met internetten en facebook etcl.

http://www.antelife.com/e...a-12-0mp-5-0mp-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
ivo001 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:50:
[...]

Met DHL verzenden kost hij €145,maar dan heb je hem wel na ongeveer 1 week in huis.
Inderdaad, vorige donderdag besteld en een uur geleden aangekregen.

Mooi toestel, ziet er stevig uit en tot nu toe werkt alles fatsoenlijk in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Momus schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:46:
[...]

150 Euro? Dan zou ik naar de iNew V3 of naar Xiaomi Hongmi kijken.
Dat lijken momenteel de toestellen met het meeste waarde voor het geld.
Dat ziet er inderdaad uit als mooie toestellen
Ik heb Xiami Hongmi van Vraag en aanbod ook benaderd dan zou ik deze nog sneller kunnen krijg.

De V3 ziet er ook goed uit en zo te zien al veel tevreden klanten.

http://link.marktplaats.nl/755522792
Zou ook een goede zijn toch ? is hier wel goed gereviewd zag ik.
Prijs is wel appart laag maar ik kan langrijden dus eerst werkend zien, als hij er nog is.

Verzending vanuit nederland heeft eerst voorkeur gezien de snelheid. Indien deze niet goed zijn zal ik ook bestellen via to2c.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
snoos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:43:
[...]

Ik heb Xiami Hongmi van Vraag en aanbod ook benaderd dan zou ik deze nog sneller kunnen krijg.

Prijs is wel appart laag maar ik kan langrijden dus eerst werkend zien, als hij er nog is.

Verzending vanuit nederland heeft eerst voorkeur gezien de snelheid. Indien deze niet goed zijn zal ik ook bestellen via to2c.com
Via DHL heb je die iNew binnen een week.
Tja, de prijs van die G4 wekt wel wat argwaan. Ik zou het niet doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Slimme advertentie,
4g in plaats van G4, dat trekt vast meer kijkers en is wat misleidend.. :+
De foto's laden bij mij niet..
En de prijs is wel erg laag..

Ik zou gewoon voor die iNew gaan; geen 2ehandsje waar van alles mee aan de hand kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Foto's laden wel, het zijn gewoon witte foto's
Dat is samen met die 4G niet per ongeluk gebeurd denk ik zo. Wekt weinig vertrouwen bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
dutchgio schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:58:
[...]

Slimme advertentie,
4g in plaats van G4, dat trekt vast meer kijkers en is wat misleidend.. :+
De foto's laden bij mij niet..
En de prijs is wel erg laag..

Ik zou gewoon voor die iNew gaan; geen 2ehandsje waar van alles mee aan de hand kan zijn.
Smells to good to be true (zou het een clone van een china phone zijn? ,jiaya ipv jiayu ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Iemand nog tips voor telefoons met quad-band 3G (WCDMA 850/900/1700/1900/2100MHz)
min.720p, 4,5''-5,5'', $150-$260.

Er is volgens mij niet zoveel keuze, wat ik zelf gevonden heb:

K-Touch V8
Huawei Honor 2
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eligius
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:59
Mother_lepard schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:46:
[...]

De coupon werkt inmiddels niet meer, althans als ik het probeer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
benbaba schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:22:
Iemand nog tips voor telefoons met quad-band 3G (WCDMA 850/900/1700/1900/2100MHz)

K-Touch V8
Huawei Honor 2
..
De Xiaomi's op de Hongmi na; de Mi2A, Mi2S en Mi3.
Verder nog een paar toestellen van Lenovo, aldus Pandawill.

Bij Pandawill kun je goed filteren;
http://www.pandawill.com/...one-c551.html?network=290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:02
eligius schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:27:
[...]

De coupon werkt inmiddels niet meer, althans als ik het probeer :'(
Werkt alleen bij deze:
http://www.to2c.com/inew-...-2-1gb-16gb-1280-720.html

De normale versie dus zonder extra accesoires.

[ Voor 7% gewijzigd door Mother_lepard op 09-01-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eligius
Mother_lepard schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Werkt alleen bij deze:

Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mother_lepard schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Werkt alleen bij deze:

En toch kun je daar een gratis case, oordopjes en screenprotector bij aanvinken zonder dat er in je winkelmandje een premium voor gerekend wordt. Mis je enkel een micro-sd, maar die Chinese dingen vertrouw ik niet, plus een Sandisk is hier zo goedkoop zat dat je voor 128 euro toch goed zit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eligius
Joosie200 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:40:
[...]

En toch kun je daar een gratis case, oordopjes en screenprotector bij aanvinken zonder dat er in je winkelmandje een premium voor gerekend wordt. Mis je enkel een micro-sd, maar die Chinese dingen vertrouw ik niet, plus een Sandisk is hier zo goedkoop zat dat je voor 128 euro toch goed zit zo.
For the record: O.b.v. de wisselkoers van Paypal vandaag komt het uit op €134,88.

[ Voor 4% gewijzigd door eligius op 09-01-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:30
[...]

Kerel, neem van ons hier aan dat die Chinese telefoons die jij via Marktplaats zult vinden van mindere kwaliteit zullen zijn dan die wij jou hier adviseren te kopen.
Bovendien betaal jij via marktplaats aan iemand in Nederland, die persoon bestelt 'm vervolgens in China en laat 'm vanuit daar op jouw adres bezorgen, dus niks vanuit Nederland trust me.
Mocht er vervolgens nog import aan de deur betaald moeten worden dan draai jij daar zelf voor op.
Via die verkoper ga jij nooit enige after-sales hulp krijgen mocht er iets mis zijn met je toestel en ben je nog verder van huis dan wanneer je 'm zelf vanuit China had besteld én dan was je ook nog veel goedkoper uit geweest.

Marktplaats moet je gebruiken om nieuwe (of misschien 2ehands) toestellen te kopen van de in Nederland bekende grote merken, het andere spul gewoon zelf in China bestellen.

K-Touch V8
Huawei Honor 2
..
Ja, een Moto G 16GB voor €199

http://www.amazon.de/Moto...e-Speicher/dp/B00GUJRQAC/

[ Voor 13% gewijzigd door FlowDesign op 09-01-2014 14:44 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kan iemand eigenlijk ook iets zeggen over de kwaliteit van het signaal en de audio bij bellen over 3G en over 2G (dus van beide SIM's) bij die iNew V3? :)

Soms wordt nog weleens vergeten dat er ook nog gebeld wordt met telefoons ;)

[ Voor 91% gewijzigd door FlowDesign op 09-01-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Heeft iemand hier ook een Star/Ulefone U9501 (gehad)?

Weet iemand ook waar ik custom roms kan vinden voor dit toestel?
Het gaat om de MTK6589T versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals (geld ook voor nederland sinds enkele maanden): let op met de frequenties die de gsm ondersteunt!
nieuws: T-Mobile wil 3g-dekking binnenshuis verbeteren met 900MHz-band
nieuws: Providers verbeteren bereik 3g-netwerken door gebruik lagere frequentie

Velen gaan hier een supersnelle telefoon kopen, maar slechte 3g dekking hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:05:
Nogmaals (geld ook voor nederland sinds enkele maanden): let op met de frequenties die de gsm ondersteunt!

Slechte 3G dekking? Heb jij momenteel een slechte 3G dekking dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:05:

Dat ze mondjesmaat enkele 3G antenne's met 900mhz hebben wil niet zeggen dat je slechte 3g dekking hebt. 95% is waarschijnlijk op de 2100mhz band, misschien nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
dutchgio schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Dat ze mondjesmaat enkele 3G antenne's met 900mhz hebben wil niet zeggen dat je slechte 3g dekking hebt. 95% is waarschijnlijk op de 2100mhz band, misschien nog wel meer.
Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling, vooral als het ook tot gevolg heeft dat m'n telefoon minder energie slurpt en tegelijkertijd een betere verbinding heeft:
Ik forceer mijn telefoon meestal naar een 2G verbinding. Dat scheelt me bijna de helft in accuduur in vegelijking met wanneer ik m op 3G zet.

Is het te kort door de bocht om te verwachten dat een 3G verbinding (of 4G/LTE) op een lagere frequentie ervoor zogt dat de radio veel minder energie verbruikt?

[ Voor 11% gewijzigd door guapper op 09-01-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
guapper schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:25:
[...]

Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling, vooral als het ook tot gevolg heeft dat m'n telefoon minder energie slurpt en tegelijkertijd een betere verbinding heeft:
Ik forceer mijn telefoon meestal naar een 2G verbinding. Dat scheelt me bijna de helft in accuduur in vegelijking met wanneer ik m op 3G zet.

Is het te kort door de bocht om te verwachten dat een 3G verbinding (of 4G/LTE) op een lagere frequentie ervoor zogt dat de radio veel minder energie verbruikt?
Beter bereik als in: meer streepjes zorgt voor iets minder verbruik dan wanneer je maar een paar streepjes en dus minder goed bereik hebt, voor zowel wifi als 2/3/4g.
Op lagere frequenties heeft de provider minder masten nodig voor een groter gebied, en het dringt ook beter door in gebouwen.
Maar in je batterijverbruik zie je dit denk ik niet zo snel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
dutchgio schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:34:
[...]

Maar in je batterijverbruik zie je dit denk ik niet zo snel terug.
Probeer het dan maar eens een paar dagen. Lijkt me zeker de moeite waard.

Bij mij scheelt het ongeveer de helft in accuduur. (Moto Defy+ op CM.11)

[ Voor 4% gewijzigd door guapper op 09-01-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
guapper schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:46:
[...]

Probeer het dan maar eens een paar dagen. Lijkt me zeker de moeite waard.

Bij mij scheelt het ongeveer de helft in accuduur. (Moto Defy+ op CM.11)
Ik bedoel niet het switchen naar 2G, maar de 900mhz frequentie van 3G.
Forceren naar 2G zal uiteraard verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Ik vind het zo heerlijk altijd die praat over 3G/4G/LTE. Heb zelf geen internet abbonement en die zal er de eerst komende jaren ook nog niet komen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
DesertRose schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:10:
Ik vind het zo heerlijk altijd die praat over 3G/4G/LTE. Heb zelf geen internet abbonement en die zal er de eerst komende jaren ook nog niet komen ook.
Oké, supermooi voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 19-09 16:39
Haha, ik zit op €3 per maand voor 100 min/sms en die gaat maar voor minder dan de helft op.
Overal is zo ongeveeer gratis wifi, en met whatsapp kan je bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Touch V8
Huawei Honor 2
..
Neo n003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Your point being? :O

Maar goed, om je nog een klein beetje bij te vallen dan: Ik heb een abo met 3G op 14,4 Mbps max genomen en geen 4G, omdat ik meer dan 90% van de tijd op wifi zit. Maar dan nog wil ik wel een dataverbinding hebben wanneer er geen wifi beschikbaar is en bovendien wil ik niet continu moeten zoeken naar wifi en/of via een onbetrouwbare gratis wifi m'n persoonlijke data versturen.
Maar ik krijg 50% personeelskorting en heb ook nog de KPN COmpleet verdubbelaar, dus ik betaal sowieso maar 15 euro per maand voor 200 min/sms en 2 GB dataverkeer ;)

Daarnaast heb ik juist wel bewust een telefoon gekozen die 900 MHz op 3G ondersteunt voor beter bereik in gebouwen en ik vind het jammer dat zo weinig telefoons dat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij wordt maandelijks 13 euro afgeschreven.
Ik vond het nogal irritant dat je niet altijd bereikbaar bent op whatsapp met alleen wifi.
Bellen doe ik zo goed als nooit met mijn telefoon, dus als ik bel is dat meteen 'buiten de bundel'.
Het kan iniedergeval wel als het nodig is, niet dat je 'geen beltegoed' meer hebt wat bij prepaid wel kan gebeuren..
Daarbij een 1GB databundel, meestal zit ik rond de 850-900mb. Een waarschuwing dat ik 90% gebruikt heb heb ik nog nooit gehad.
Mocht ik wel die 1gb halen, dan is dat nog geen ramp maar kan ik beter 2g aanzetten; de snelheid wordt dan beperkt tot 64kbs. Whatsapp, twitter/facebook werkt dan nog, maar de laatste 2 zijn traag. Foto's laden gaat m dan niet worden bijvoorbeeld.
Sms-en is gratis, onbeperkt.

In principe kan ik op gratis over naar 4G, maar het duurt nog even voordat men begint met de uitrol hier in het oosten van het land en mn huidige telefoon(iOcean) ondersteunt het ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:43
Lekker offtopic.
Welke provider heb jij dan? Of heb jij al veel langer je abbo?
Ik zit steeds te overwegen een abbo af te sluiten maar elke maand scheelt mij weer wat euro's...

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik heb een prepaid-bundel van €7,50 per maand, onbeperkt internet en sms, de download snelheid is 'slechts' 128 kbps maar naar mijn mening hoog genoeg voor whatsappen, facebooken en internetten (tweakers.net/nu.nl/gizchina etcetera), youtube-video's bekijken doe ik niet op 3g.

Bijna alle Chinese smartphones ondersteunen de 2100 mhz-band voor buitenshuis en binnenshuis heb ik Wi-Fi dus heb ik de 900 mhz-band niet nodig! (900 mhz band wordt qeinig ondersteund!)

[ Voor 11% gewijzigd door Willian40 op 09-01-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alaintje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:17:
Lekker offtopic.
Welke provider heb jij dan? Of heb jij al veel langer je abbo?
Ik zit steeds te overwegen een abbo af te sluiten maar elke maand scheelt mij weer wat euro's...
Offtopic? Wat is dat? :+
Ik heb t-mobile, sinds oktober een sim-only abbo. Daarvoor altijd prepaid van vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 09-01-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Modbreak:Laten we het gewoon bij de toestellen houden, abonnementenpraat hoort niet in dit topic. Dus ja dat is inderdaad offtopic ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdvr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-09 18:55
ColonelZap heeft een iNew v3 review geplaatst ;)
http://youtu.be/XYzq2Sgzxfk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
hallo
ik wil binnenkort een nieuwe chineese telefoon kopen en wil dan de THL T100s kopen 309 dollar en 227 euro bij to2c.com

maar is to2c.com echt betrouwbaar en
hoe zit het met de invoerkosten?
moet ik extra betalen als ik hem ontvang en hoeveel risico loop je als de douane merkt dat het niet helemaal klopt?

graag hoor ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet helemaal klopt?
Ga jezelf eens inlezen, en laatvdie helpdeskvragen achterwege.

@modbreak
Busted :+

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 09-01-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
ja ik lees de heletijd al dit forum maar kan niet wijzer worder..

de meeste personen die op to2c.com besteld Zeggen nog niet dat alles binnen is via dhl dus ik vraag dat

maar hoe werkt dat douane nou prefies met invoeringkosten en risico's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:24

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben eens benieuwd, heb bij http://www.to2c.com/ de INEW V3 besteld.

Maar ik zie in de comments mensen staan die speciale requests gedaan hebben qua configuratie? Is dat echt nodig? Hebben de mensen hier die hem besteld hebben iets bijzonders gevraagd?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:17

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:23:

maar hoe werkt dat douane nou prefies met invoeringkosten en risico's?
In de topicstart staat er een verhaal over.

http://gathering.tweakers...t_messages/1520485#vragen

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basserd
Fuelke schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:25:
Ik ben eens benieuwd, heb bij http://www.to2c.com/ de INEW V3 besteld.

Maar ik zie in de comments mensen staan die speciale requests gedaan hebben qua configuratie? Is dat echt nodig? Hebben de mensen hier die hem besteld hebben iets bijzonders gevraagd?
Besteld op to2c heeft een week geduurt zonder problemen.
Nee je hoeft geen requests te maken, ik heb dit ook niet gedaan en heb mijn gsm in het engels gekregen met de sd kaart er al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:04:
hallo
ik wil binnenkort een nieuwe chineese telefoon kopen en wil dan de THL T100s kopen 309 dollar en 227 euro bij to2c.com

maar is to2c.com echt betrouwbaar en
hoe zit het met de invoerkosten?
moet ik extra betalen als ik hem ontvang en hoeveel risico loop je als de douane merkt dat het niet helemaal klopt?

graag hoor ik nog
Ik geloof niet dat je dit topic veelgelezen hebt, er staan duizenden ervaringen in over to2c.com, inlezen is wel gewensd!

Wat betreft de douane verwacht €20-30, 30% en je weet zeker dat het niet hoger zal zij

[ Voor 3% gewijzigd door Willian40 op 09-01-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
zoals ik lees hebben de meeste (geluk) dat ze de telefoon binnen kreeg zonder dat ze bij moesten betalen.
maar bij de douane werken ze met scanner maar als er op staat tuinier spullen en op de scan zien ze dat er een telefoon in zit is dat toch al meteen verdacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:47:
zoals ik lees hebben de meeste (geluk) dat ze de telefoon binnen kreeg zonder dat ze bij moesten betalen.
maar bij de douane werken ze met scanner maar als er op staat tuinier spullen en op de scan zien ze dat er een telefoon in zit is dat toch al meteen verdacht?
Hoe de douane het aanpakt weet ik niet, maar hoe duurder je verzendt hoe strenger ze controlleren, i.i.g. zijn er van mij véle pakketten uit China als tuin-gereedschap verzonden zonder ook maar 1 cent geld te hoeven betalen!

[ Voor 11% gewijzigd door Willian40 op 09-01-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
o oke dus ze moeten niet precies onder die grens van waarde omschrijven van de pakketje

maar helpt dat no packing echt?
want dan lijkt het alsof er een 2dehans telefoon in zit maar daat moet je toch ook invoerrechten op betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:52:
o oke dus ze moeten niet precies onder die grens van waarde omschrijven van de pakketje

want dan lijkt het alsof er een 2dehans telefoon in zit maar daat moet je toch ook invoerrechten op betalen?
Ik heb 2 telefoons binnengekregen zonder gedoe van de douane.
Waarschijnlijk is de AIVD nu mijn adres aan het achterhalen voor de volgende keer.
Maar dat was gewoon geluk hebben.
Er stond bij de ene nota bene op dat er een telefoon in zat.
Waarde 20USD maar dat zoeken ze daar zelf maar uit.

Je hebt geluk of je hebt het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:24

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb hem besteld, en in mijn achterhoofd hou ik wel dat er bij levering misschien BTW / invoerrechten bijkomen. Blijkt het zonder problemen door douane te komen zoveel te beter. Of die "no packing" box echt helpt? Geen idee, maar maakt het uit voor dat prijsverschil van 1,50€ oid ? Percentueel gezien is het echt niks.

Gezien de hoeveelheid pakjes die het land binnenkomen is de kans klein op grondige individuele controle, en gaan ze vaak af op wat op de packing slip staat.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:57:
[...]

Ik heb 2 telefoons binnengekregen zonder gedoe van de douane.
Waarschijnlijk is de AIVD nu mijn adres aan het achterhalen voor de volgende keer.
Maar dat was gewoon geluk hebben.
Er stond bij de ene nota bene op dat er een telefoon in zat.
Waarde 20USD maar dat zoeken ze daar zelf maar uit.

Je hebt geluk of je hebt het niet. :)
Als de AIVD daar echt druk mee bezig zou zijn zouden ze je bij de eerste keer al weten te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:52:

Ik zag dat iemand reageerde dat je max 30 euro kwijt bent aan douane. Klopt niet! Doe je bedrag in euro's maar eens keer 1.21 en tel er 13 bij op en dit ben je minimaal kwijt. Misschien komt er ook nog invoerrechten bij omdat het meer dan 150 euro is.

Ik heb 2 telefoons besteld 115 euro en 145 euro. En beide keren werkt de formule. De telefoon die gisteren binnen kwam: 115*1.21+13= 152 euro.

Edit: inklaring is 13 ipv 7.50

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 09-01-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enermax schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:59:
[...]

Ik zag dat iemand reageerde dat je max 30 euro kwijt bent aan douane. Klopt niet! Doe je bedrag in euro's maar eens keer 1.21 en tel er 7.50 bij op en dit ben je minimaal kwijt. Misschien komt er ook nog invoerrechten bij omdat het meer dan 150 euro is.

Ik heb 2 telefoons besteld 115 euro en 145 euro. En beide keren werkt de formule. De telefoon die gisteren binnen kwam: 115*1.21+7.5= 147 euro.
7.50?
Inklaringskosten zijn 13 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
dutchgio schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:00:
[...]

7.50?
Inklaringskosten zijn 13 euro...
13 kan ook. In ieder geval betaal je al 30 euro extra als je voor 115 euro besteld. Laat staan als je telefoon meer dan 200 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
13 euro?
Ik dacht 12.50..
maar da's anno 2013.
De (r)overheid weet ons te vinden.
Oh grote overheid, wij slaven staan tot uw dienst. _/-\o_
:r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Die 13 eur is niet voor de overheid, maar voor de 'moeite' die je vervoerder deed om de overheid de BTW te laten innen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
ik denk dan toch dat ik de thl t100s op to2c.com ga bestellen maar wat zouden ze er dan op zetten?

want ik koop veel via ebay en daaf zetten ze aaltijd gift op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:03:
13 euro?
Ik dacht 12.50..
maar da's anno 2013.
De (r)overheid weet ons te vinden.
Oh grote overheid, wij slaven staan tot uw dienst. _/-\o_
:r :r :r :r
In 2013 is het verhoogd naar 13 euro.
Dus snel bestellen, anders betaal je straks nog een euro extra. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Geen problemen gehad met to2c, 31/12 besteld en 8/01 lag hij al in mijn handen.

Vandaag gemerkt dat de achterzijde van mijn iNew nogal gemakkellijk vuile vingers aantrekt :)
Aangezien ik de bijgeleverde flipcover bucht vind, ben ik op zoek achter een goeie cover. Iemand die wat aanbevelingen kan doen hiervoor?

3G instellingen juist gezet en gaat heel vlotjes. Op 10u tijd ben ik nog maar tot 72% batterij gezakt. Niet dat ik zoveel gedaan heb, want 8u gewerkt. Thuis en op het werk eens de GPS getest maar ik krijg geen fix voorlopig. Wel een hoop (19) satellieten in beeld, maar binnen krijg ik geen fix. Eventjes in de veranda geweest en binnen de minuut had ik een fix met 6 satellieten. Terug naar binnen en onmiddellijk was ik ze terug kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Wat gebeurt er als je een batterij apart met de telefoon besteld. Je weet niet bij welk pakket de invoerrechten horen, dus geef je die rekening op van de batterij? Verzenden is toch gratis of het 1 of 2 pakketjes zijn.
Pagina: 1 ... 102 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.