Acties:
  • 0 Henk 'm!
enermax schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:07:
Wat gebeurt er als je een batterij apart met de telefoon besteld. Je weet niet bij welk pakket de invoerrechten horen, dus geef je die rekening op van de batterij? Verzenden is toch gratis of het 1 of 2 pakketjes zijn.
Er wordt redelijkerwijs verwacht dat je weet dat de batterij geen 22 euro is en daarover dus geen btw/inklaring voor hoeft betaald te worden.
Gevolg: vervolgd voor valsheid in geschrifte. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

Fuelke

Forza Ferrari

patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:06:
ik denk dan toch dat ik de thl t100s op to2c.com ga bestellen maar wat zouden ze er dan op zetten?

want ik koop veel via ebay en daaf zetten ze aaltijd gift op.
Note: To avoid or reduce the custom problem,We will declare your phone as " Home & Garden " , Mark it as " Gift " , Value is About " $30 " . if you feel that it is not suit for your country , please leave us comment while you put order or contact us after you put order , thanks.
Vanop de bestelpagina voor iedere telefoon

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
oo oke dus het is gewoon geluk hebben
maarweet je wat ik me afvroeg
binnenkort is er chineese nieuwjaar dus dan zal er toch minder pakketjes ui china verstuurt waardoor de douane het minder druk heeft en dat meer risico leidt dat ze het controleren
of sla ik nu de plank mis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
patrickkok schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:23:
oo oke dus het is gewoon geluk hebben
maarweet je wat ik me afvroeg
binnenkort is er chineese nieuwjaar dus dan zal er toch minder pakketjes ui china verstuurt waardoor de douane het minder druk heeft en dat meer risico leidt dat ze het controleren
of sla ik nu de plank mis :S
Volgens mij worden de pakketjes nog altijd in Europa gecontrolleerd door de douane. En waar baseer jij op dat het minder druk zal zijn, waarschijnlijk werken die winkels gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Mooie review! Achterkant is blijkbaar nogal dun van de Inew V3 dus ik hoop dat er snel silicon case's komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
FPSMelvin schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:25:
[...]

Volgens mij worden de pakketjes nog altijd in Europa gecontrolleerd door de douane. En waar baseer jij op dat het minder druk zal zijn, waarschijnlijk werken die winkels gewoon door.
nee rond chinees nieuwjaar gaan de meeste chineese winkels niet werken dat weet ik zeker maar zal dat meer risico opwekken bij de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Bestel dan een telefoon waarbij je rekening houdt met eventuele extra kosten.
Dan zijn alle problemen de wereld uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of bestel gewoon een telefoon.
Die extra kosten zie je dan wel.
YOLO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
nog 1 vraagje zal dat no packing echt nut hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Patrick Kok,
dutchgio schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:57:
Of bestel gewoon een telefoon.
Die extra kosten zie je dan wel.
YOLO :+
Echt de eerste keer dat ik het eens ben met een YOLO post eens bent.
Als je alle zekerheid en voorspelbaarheid wilt, dan koop je een iPhone, of goedkoper de MOTO die voor EUR 199 (ook bij de mediamakrt) te koop is en momenteel in NL absoluut de beste aanbieding vwb kwaliteit/geld/
Durf je een experimentje aan met toch wel kans op tereurstelling dan neem je de gok met een chinaphone, met leergeld dat erbij kan komen met kapot bij aankomst. extra inklaring en wat al dan niet meer.
Als het echt je enige spaargeld is zou ik de motorola kopen, serieus goede specs een geen risico, wil je wat extra, dan kost je dat niet noodzakelijk geld maar wel tijd en onzekerheid en ik krijg het gevoel dat je daar niet klaar voor bent.

[ Voor 10% gewijzigd door franssie op 09-01-2014 23:20 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:03

RobertowNL

For your gear!

luckyjan schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:32:
[...]

Mooie review! Achterkant is blijkbaar nogal dun van de Inew V3 dus ik hoop dat er snel silicon case's komen.
Ja de achterkant is dun, maar hij breekt niet snel naar mijn idee. Het is een beetje van dat buigzamere plastic. Die van mijn G3 was ook dun en die heeft het ook prima volgehouden.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 21:06

Garyu

WW

Ik ben op zoek naar een beetje een redelijke telefoon met een mooie uitstraling voor mijn vriendin. Ik ben zelf erg tevreden met mijn Xiaocai X9, een 4.5" MTK6589 model.

Echter is dat haar al te groot, dus ben ik op zoek naar iets van rond de 4.0", maximaal 4.3". Met de MTK6589-chipset vind ik in deze grootte echter niks bijzonders, alleen een of andere iPhone-clone (kuphone i5+) en een all-weather outdoor telefoon die niet aan de rest van de eisen voldoet.

Iemand toevallig een vergelijkbare zoektocht achter zich?

-> dual of quadcore chipset
-> 4" - 4,3" scherm
-> 1GB RAM / 4GB ROM
-> dun model (rond de 8mm)

Bijvoorbeeld een Jiayu F1, of iets dergelijks?
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/jiayu-f1-specifications.jpg

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Iemand deze rom al geprobeerd op de lenovo s750
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2538724
Om mijn s750 werkt de google agenda niet en staan er nog enkele chinese woorden tussen
oa. Bij de ringtones en smsberichten
Voor de rest is het prima telefoon.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:21
Ik heb een Inew V3 voor m'n schoonmoeder besteld. Ik ga er natuurlijk eerst zelf een dag mee spelen. Ben benieuwd! Voor diegene die hier hun ervaringen, al dan niet kort, neergezet hebben: bedankt! Het hielp met het nemen van de beslissing.

[ Voor 35% gewijzigd door Mother_lepard op 10-01-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Garyu schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:29:
Ik ben op zoek naar een beetje een redelijke telefoon met een mooie uitstraling voor mijn vriendin. Ik ben zelf erg tevreden met mijn Xiaocai X9, een 4.5" MTK6589 model.

Echter is dat haar al te groot, dus ben ik op zoek naar iets van rond de 4.0", maximaal 4.3". Met de MTK6589-chipset vind ik in deze grootte echter niks bijzonders, alleen een of andere iPhone-clone (kuphone i5+) en een all-weather outdoor telefoon die niet aan de rest van de eisen voldoet.

-> 4" - 4,3" scherm
-> 1GB RAM / 4GB ROM

Helaas is er bijna geen goed china phone te vinden met die afmetingen. Ze hebben dan meteen hele lage specs. De enige uitzondering is volgens mij de Xiaomi Mi2s/M2s maar dan zit er een aardig prijskaartje aan.
http://www.aliexpress.com...anner&isdl=y&af=364706095

Edit: Deze Zopo ZP600+ lijkt wel aan je eisen te voldoen.

http://www.to2c.com/zopo-...2-1-3ghz-smart-phone.html

[ Voor 7% gewijzigd door luckyjan op 10-01-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
luckyjan schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Helaas is er bijna geen goed china phone te vinden met die afmetingen. Ze hebben dan meteen hele lage specs. De enige uitzondering is volgens mij de Xiaomi Mi2s/M2s maar dan zit er een aardig prijskaartje aan.
En die is niet dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoebenp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 23:18
Kirpeknots schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:05:
[...]

Ik weet het niet. Maar het is wel het zelfde type connector als de antenne connector op mijn oude Motorola Defy+.

Heb je echt alle baseband roms geprobeerd? Die van mij doet het goed met diegene die ik heb gemeld bij mijn vorige post. Op die Russische site staan een stuk of 7 basebands geloof ik.

Ik heb 2 KPN simkaart en in de mijne btw.
Ik heb een galaxy s3 antenne besteld bij DX, die heeft op het oog dezelfde connector.. eens zien wat dat doet.
Met de sim van mijn vriendin (Tmobile) heb ik volle ontvangst thuis. Met mijn eigen sim (telfort) nu opeens ook, maar onderweg valt nog vaak mijn netwerk weg en ik klink over de carkit erg slecht en blikkerig. Het icoontje bovenin is met mijn sim overigens G of 3G in het blauw, terwijl het met een tmobile sim oranje 3G is. Enig idee wat dat te betekenen heeft?
Ik heb overigens de V52 modemversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

luckyjan schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Edit: Deze Zopo ZP600+ lijkt wel aan je eisen te voldoen.

http://www.to2c.com/zopo-...2-1-3ghz-smart-phone.html

[video]
Die Zopo is nog best interessant met zijn MTK6582!

Alleen, wel relatief dik weer:
Demensions 127.0mm*65.0mm*11.2mm
8) mooie spelfout ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpookyManus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-11-2024
Op pagina 401 had ik al een review gedaan:
Ik heb de THL t100S sinds gisteren binnen en het is een prima telefoon. Alleen de 2300 mAmp accu kan snel leeg zijn. Vooral even browsen, facebooken of twitteren kost energie. Dan ben je zo 20% accu verder voor een halfuurtje. Er komt ook een versie met een 2700 mAmp accu. Dat is wel aan te bevelen.
Gelukkig heeft de Kruidvat deze week externe 2600 mAmp accu's voor 8 euro in de aanbieding. Ik heb er 1 aangeschaft, altijd handig als er even geen 220volt in de buurt is. Opladen van de t100s via een USB poort gaat erg traag. Je laadt hem sneller op als je hem via het stopcontact laadt.

Het is een erg fijne dunne telefoon, die ondanks zijn grootte niet voelbaar in je borstzak van je overhemd zit.
De gratis meegeleverde protective case is niet handig. De laatste hoek van de telefoon past er slecht in, waarmee de case in feite prullenbakwaardig is.

Als je via WiFi apps uit de play store download en installeert merk je welke kracht de 8-cores hebben. Dat gaat echt ongelooflijk snel. Antutu: 26086 bij mij overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nieuwere firmware voor de Inew V3? Gevonden op een Russisch forum maar ik kan het niet downloaden waar ik nu zit.

http://yadi.sk/d/AYWM3zQwFjHy2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

luckyjan schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:57:
Nieuwere firmware voor de Inew V3? Gevonden op een Russisch forum maar ik kan het niet downloaden waar ik nu zit.

http://yadi.sk/d/AYWM3zQwFjHy2
Download aan heb binnenhalen.
Heb je ook een bron? Wellicht staat daar iets meer relevante informatie.

Binnenkort moet ik toch maar eens proberen wat te gaan prutsen (met de stock ROM) de 1GB voor apps is (veel) te klein.

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 10-01-2014 11:10 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny7556
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:51
RobertowNL schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:10:
[...]

Download aan heb binnenhalen.
Heb je ook een bron? Wellicht staat daar iets meer relevante informatie.

Binnenkort moet ik toch maar eens proberen wat te gaan prutsen (met de stock ROM) de 1GB voor apps is (veel) te klein.
Hiervoor staan op het chinaphonearena forum bestanden (3.5 GB en 6 GB) en uit leg.
Hoef je het wiel niet zelf uit te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Idd hier
http://ge.tt/6Ibk6wC1

Stond verder niet veel bij die rom alleen dat ie van 6 jan zou zijn, Misschien dat iemand die Russisch kent er meer van kan bakken :)

http://4pda.ru/forum/inde...&view=findpost&p=28284127

Title: INEW V3-E
Listed: 01/06/2014 5:03 am
ROM Version: ROM Android 4.2.2

[ Voor 52% gewijzigd door luckyjan op 10-01-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryVanG
  • Laatst online: 09-11-2023
Wat zouden jullie kiezen en waarom?

Xiaomi Hongmi Red Rice
iNew V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
GregoryVanG schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:38:
Wat zouden jullie kiezen en waarom?

Xiaomi Hongmi Red Rice
iNew V3
Ik heb ook getwijfeld tussen deze 2 maar voor de Inew V3 gegaan omdat mijn vrouw (die hem gaat gebruiken) die veel mooier vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
johnny7556 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Hiervoor staan op het chinaphonearena forum bestanden (3.5 GB en 6 GB) en uit leg.
Hoef je het wiel niet zelf uit te vinden ;)
Idd hier dus http://www.chinaphonearen...ternal-system-storage-6GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort82
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2022
zo ik heb de inew V3 besteld op To2c.com. Nu afwachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Top, ga er eens naar kijken.
Stond verder niet veel bij die rom alleen dat ie van 6 jan zou zijn, Misschien dat iemand die Russisch kent er meer van kan bakken :)

http://4pda.ru/forum/inde...&view=findpost&p=28284127

Title: INEW V3-E
Listed: 01/06/2014 5:03 am
ROM Version: ROM Android 4.2.2
Staat verderop weinig over gemeld helaas. Wellicht maar gewoon proberen en zien wat er beter / minder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
RobertowNL schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:09:
[...]

[...]
Top, ga er eens naar kijken.

[...]

Staat verderop weinig over gemeld helaas. Wellicht maar gewoon proberen en zien wat er beter / minder is ;)
Is blijkbaar precies dezelfde rom als die op needrom staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet je eigenlijk op letten als je 3g wilt en bellen en zo? Daar heb je toch weer aparte frequenties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat uitgelegd in de OP/starterspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, stom van me :P

Maar ik moet er dus voor zorgen dat er achter 3g altijd 2100 staat en achter 2g 900/1800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat er staat wel ja :+

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 10-01-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08

-> 4" - 4,3" scherm
-> 1GB RAM / 4GB ROM

[afbeelding]
Xiaomi mi2s of mi2a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

[...]
-> 4" - 4,3" scherm
-> 1GB RAM / 4GB ROM
Ik ben nog een beetje aan het rondkijken geweest, en heb de volgende 4.0" modellen gevonden, allemaal met 512MB/4GB:

Lenovo A376 (niet heel mooi, maar wel functioneel) / Youtube
CUBOT GT90 (aan de dikke kant) / Youtube
Xiaocai X800 (iets teveel iPhone 5c clone..) / Youtube

Dus nog niet de -ideale- telefoon voor mijn vriendin. Nog even verder zoeken? Tips?

[ Voor 5% gewijzigd door Garyu op 10-01-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Wel in de goede richting, helaas een beetje buiten budget. Was ik inderdaad vergeten erbij te zetten, Ongeveer €100-€150 (excl. transport en inklaringskosten) :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Jiayu G2F lijkt me ook een goede optie als die al in WCDMA beschikbaar is (ken het aanbod kleine telefoons niet echt goed).

Let btw vooral op afmetingen/volume en niet op schermgrootte. Er zijn namelijk veel 4" telefoons die in de buurt komen qua afmetingen van 4.3" of 4.5" telefoons door grootte bezels of dikte. (logisch ook want je moet ergens met je hardware blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Het aantal smartphones met een mtk 6592 is behoorlijk gestegen, ook veel ''grote'' merken hebben een octa-core aangekondigd. Ik snap alleen niet dat Zopo een >>>1 GB<<< ram smartphone heeft aangekondigd! Heb je een snellere SoC, heb je in o.a. zware games als nog weinig aan die mali 450 quad-core en 1,7/2GHZ octa-core omdat je gelimiteerd wordt door het ram! 8)7
http://www.pandawill.com/...e-c551.html?phone_cpu=304

[ Voor 10% gewijzigd door Willian40 op 10-01-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor gamen is de GPU van cruciaal belang, ram maakt niet zoveel uit.
Dus die redenering klopt niet helemaal... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Nou ja, 1GB zit al aardig gauw vol en een beetje game neemt ook aardig wat ram in beslag dus het zal waarschijnlijk wel voor problemen gaan zorgen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcom00 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:12:
Nou ja, 1GB zit al aardig gauw vol en een beetje game neemt ook aardig wat ram in beslag dus het zal waarschijnlijk wel voor problemen gaan zorgen.
Android sluit zelf apps af indien nodig, dus je moet wel 3 games tegelijk willen gaan spelen wil je problemen ondervinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Een goed geoptimaliseerde Android ROM zou moeten toekomen met 1 GB inderdaad.

Maar het is een rare keuze om nog een 1GB model uit te brengen. Het lijkt me dat 2GB niet zoveel meer kost en nu moeten ze weer 2 verschillende versies aanbieden wat ook geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:15:
[...]

Android sluit zelf apps af indien nodig, dus je moet wel 3 games tegelijk willen gaan spelen wil je problemen ondervinden...
Er zijn diverse apps die je ram meten tijdens apps/games, ik merk tijdens intensief zwaardere games dat het ram 971 wordt(maximale ram van iOcean x7) en mijn iOcean tijdelijk vastloopt.

Je kan zeggen dat de iOcean x7 niet voor gaming is bedoeld door de matige gpu, maar de hoofd-oorzaak als die vastloopt tijdens een game is dat er in de rechterbovenhoek in het rood 0 mb ram free ziet staan en mijn beeld freezed!

Dat was ook de hoofdreden dat mijn volgende smartphone 2GB ram moest hebben, als het <$200 is, prima maar voor een hogere prijs verwacht ik toch echt 2GB ram!

Ik durf te beweren dat ik liever die zopo zp980+ met mtk 6589T heb met 2GB ram, dan de mtk 6592 met 1 GB ram ook als die €30 duurder zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm, misschien maakt het wel wat uit dan..
Ik vind het 'mooi meegenomen' als 2gb erbij lukt.
Bij de vorige generatie moest je daar vooral heeeel lang voor wachten, en daar had ik niet zo'n zin meer in.
Mn samsung gio was aan vervanging toe.
Ook was het mn eerste chinaphone en dan ben je toch wat voorzichtig. Benieuwd naar de kwaliteit. En of het wel aankomt. :o
Al was ik met bestellen in china geen onbekende, maar dat waren vaak kabeltjes oid voor een paar euro.
Wellicht zit er volgend jaar ook nog draadloos opladen in, nu MediaTek dat heeft aangekondigd op elektronicabeurs CES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 13:58

Kirpeknots

Wazzup!

hoebenp schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:47:
[...]

Ik heb een galaxy s3 antenne besteld bij DX, die heeft op het oog dezelfde connector.. eens zien wat dat doet.
Met de sim van mijn vriendin (Tmobile) heb ik volle ontvangst thuis. Met mijn eigen sim (telfort) nu opeens ook, maar onderweg valt nog vaak mijn netwerk weg en ik klink over de carkit erg slecht en blikkerig. Het icoontje bovenin is met mijn sim overigens G of 3G in het blauw, terwijl het met een tmobile sim oranje 3G is. Enig idee wat dat te betekenen heeft?
Ik heb overigens de V52 modemversie.
Je kan bij de instellingen aangeven welke sim bij welke kleur hoort. verder:

G = 1G (GPRS)
E = EDGE (2.5G)
3G =3G
H (High Speed Downlink Packet Access) = 3.5G (HSPA+), HSPA 14.4 (really just a 3G standard, marketed as 4G)
4G=4G
In order of speed: 4G > H > 3G > E

4g kan uiteraard niet met onze mediatek chipset.

Ik ben benieuwd hoe je antenne experiment uitpakt. Laat maar weten. Welke ROM gebruik jij? Ik gebruik SLXROM v21b by Silentlexx. Bevalt me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:18
Iemand ervaring met deze verkoper van de iNew v3 http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Prijs valt mee incl. acc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar heeft de Inew V3 nou een MT6582 of 92? Ik zie namelijk verschillende versies op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:48:
Stomme vraag misschien, maar heeft de Inew V3 nou een MT6582 of 92? Ik zie namelijk verschillende versies op het web.
De V3 heeft de MTK MT6582. Maar volgens mij is er ook een V3E versie, en die zou een klein beetje verschillen met specs. Misschien heeft die de 92? Waar heb jij hem gezien?

edit: Uit mijn herinnering was de V3E minder dan de V3. Maar bij deze review heeft hij een V3E én MT6582

[ Voor 18% gewijzigd door FPSMelvin op 11-01-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FPSMelvin schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:51:
[...]

De V3 heeft de MTK MT6582. Maar volgens mij is er ook een V3E versie, en die zou een klein beetje verschillen met specs. Misschien heeft die de 92? Waar heb jij hem gezien?

edit: Uit mijn herinnering was de V3E minder dan de V3. Maar bij deze review heeft hij een V3E én MT6582
Ik kan de 92 versie niet meer vinden, waarschijnlijk was dit dus een fout en is het aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:48:
Het lijkt erop dat Goophone een MTK6592 versie zal uitbrengen. De vraag is natuurlijk wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin

$150 meer voor alleen een betere processor? Is de hogere octa-core dit waard, of kan je beter een andere telefoon voor je geld krijgen?

edit: Oh, het heeft ook nog meer RAM en ROM en 4G, maar geen Dual Sim. Ok, dan is het het misschien wel waard.

En ondertussen warpt mijn V3 door Europa, vertrokken vanuit Brussel, in Eindhoven aangekomen en nu magisch weer terug in Brussel. Krijg hem waarschijnlijk pas Maandag/Dinsdag :/

[ Voor 26% gewijzigd door FPSMelvin op 11-01-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Wow, dat is snel van goophone, meestal verschijnen de clones wat later!
De clones hebben meestal alleen slechtere specificaties dan het origineel, in dit geval niet!
De prijs is dan weer niet om van over naar huis te schrijven..

4G is overigens alléén voor de Chinesen!

[ Voor 4% gewijzigd door Willian40 op 11-01-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Willian40 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:26:
[...]

Wow, dat is snel van goophone, meestal verschijnen de clones wat later!
De clones hebben meestal alleen slechtere specificaties dan het origineel, in dit geval niet!
De prijs is dan weer niet om van over naar huis te schrijven..

4G is overigens alléén voor de Chinesen!
Clone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die iNew.
Maar ik denk dat ze uit dezelfde fabriek rollen en iNew/Goophone een rebrander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
yodeluxe schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:56:
Toestel klopt dus niets van. Ze zeggen eerst dat het TD-SCDMA is, dan weer WCDMA. En volgens de verkoper zou het een Emoto E959 moeten zijn, maar die ziet er heel anders uit, heeft weer totaal andere specs (en is een ordinaire kloon).
dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:48:
[...]

haha idd, je moet wel heel erg slim zijn om daar in te trappen.. 8)7

full-hd en 4.7 inch is zoiezo al een uitzondering; alleen HTC is dat vooralsnog gelukt.
laat staan 2gb ram voor zo'n prijs.
djiedjee schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:46:
Full HD voor deze prijs?? 8)7
Lijkt me niet dat dat klopt..

[...]
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:45:
[...]

[afbeelding]

En hij is nog best groot voor een 4.7"
Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2014/01/M14010225384030-13894024621572944934.jpg

MTK6592 octuple-core, juist ja. 1) waar de echte MTK6592 in zit heet ie geen octuple-core maar moet net zoals bij mijn Blade/Cubot iets staan als ARMv6/ARMv7 processor. 2) Chinaphones lopen altijd al achter qua android-versies, dus wanneer Google zelf nog niet eens met Android 5.0 is uit gekomen, kan dat niet aanwezig zijn in dit toestel. Begrijp me niet verkeerd, ik had vrij weinig anders verwacht. Ik wou alleen zien wat er dan wel nu in zit. En daar ben ik nog steeds niet echt achter. About phone kunnen ze toch eenvoudig aanpassen?

Verder doet ie mij verdomd veel denken aan de Telsda die ik inmiddels al binnen heb. Zelfde lay-out qua settings, maar meer regels on screen dus wss 1 tikje hogere resolutie (wss echt qHD, waar die Telsda wvga heeft ben ik bang) Kortom, dat wordt geen second payment bij Mistertao. Schade is 10,75 dollar, 1,60 voor shipping en 9,15 voor commissie, ruwweg 7,87 euro. Soms neem je de gok en verlies je, maar ach: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Van die iNew.
Maar ik denk dat ze uit dezelfde fabriek rollen en iNew/Goophone een rebrander is.
Ja natuurlijk. Alsof zo'n Chinees merk gecloned gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Momus schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Ja natuurlijk. Alsof zo'n Chinees merk gecloned gaat worden.
Zo onmogelijk is het niet dat Chinese merken elkaar clonen, er zijn genoeg Xiaomi-clones in omloop.
Ik vindt het ook een mooie smartphone en meer met mij, wellicht komt het uit dezelfde fabriek maar dat weet ik niet!

Mijn Jiake V8 is EINDELIJK verzonden, de status is veranderd in ''shipped'' *O*
Ook een email gekregen waarin het bevestigd werd, misschien heb ik hem al in januari binnen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Willian40 op 11-01-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
www.goophone.cc
Telefoon is al leverbaar.
Punt is voor mij alleen dat de verzendkosten $30 zijn.
Daarnaast is de Jiake V8 (oké 6'') er al voor slechts $217 bij Focalprice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Willian40 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:05:
[...]

Zo onmogelijk is het niet dat Chinese merken elkaar clonen, er zijn genoeg Xiaomi-clones in omloop.
Ik vindt het ook een mooie smartphone en meer met mij, wellicht komt het uit dezelfde fabriek maar dat weet ik niet!

Mijn Jiake V8 is EINDELIJK verzonden, de status is veranderd in ''shipped'' *O*
Ook een email gekregen waarin het bevestigd werd, misschien heb ik hem al in januari binnen _/-\o_
Xiaomi is high end. iNew niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:06:
[...]

www.goophone.cc
Telefoon is al leverbaar.
Punt is voor mij alleen dat de verzendkosten $30 zijn.
Daarnaast is de Jiake V8 (oké 6'') er al voor slechts $217 bij Focalprice.com
Bij mij is hij niet leverbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Excuseer

EDIT

Ik dacht dat je de N3 bedoelde :)

[ Voor 77% gewijzigd door zeg_ik_niet op 11-01-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:56:
[afbeelding]

MTK6592 octuple-core, juist ja. 1) waar de echte MTK6592 in zit heet ie geen octuple-core maar moet net zoals bij mijn Blade/Cubot iets staan als ARMv6/ARMv7 processor. 2) Chinaphones lopen altijd al achter qua android-versies, dus wanneer Google zelf nog niet eens met Android 5.0 is uit gekomen, kan dat niet aanwezig zijn in dit toestel. Begrijp me niet verkeerd, ik had vrij weinig anders verwacht. Ik wou alleen zien wat er dan wel nu in zit. En daar ben ik nog steeds niet echt achter. About phone kunnen ze toch eenvoudig aanpassen?

Verder doet ie mij verdomd veel denken aan de Telsda die ik inmiddels al binnen heb. Zelfde lay-out qua settings, maar meer regels on screen dus wss 1 tikje hogere resolutie (wss echt qHD, waar die Telsda wvga heeft ben ik bang) Kortom, dat wordt geen second payment bij Mistertao. Schade is 10,75 dollar, 1,60 voor shipping en 9,15 voor commissie, ruwweg 7,87 euro. Soms neem je de gok en verlies je, maar ach: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald en zo :)
Octaple is ook geen woord volgens mij, dat moet octa-core zijn, ;)
Verwacht een dualcore 512mb qHD android 4.0, dan kan het alleen maar meevallen.
Met antutu een test draaien of de info uitlezen met CPU-z zal wel wat verheldering moeten geven, al is die info ook te manipuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Octaple is ook geen woord volgens mij, dat moet octa-core zijn, ;)
Nee, daarom. Als je het dan toch geloofwaardig wilt verkopen, typ het dan goed ey?

Enfin, v.w.b. mijn Telsda T9888+: MobileUncletools detecteert: ro.mediatek.platform = MTK6572 + wvga maar die geupscaled is alsof het 720p moet lijken? :? CPU/RAM/Device identifier zegt op 3e screen: MTK6589 matcht niet met Mali400 (dus allicht MTK6572?), terwijl Antutu het houdt op MTK6589. CPU-Z zegt ARM Cortex A7 1,21Ghz x 4, gpu renderer Mali400 terwijl 3e/4e core stopped working, maar ook MTK6572 + wvga zoals MobileUncle.

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6EOOHBUXddQWBCBRJCDoudqW/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/64aJ1Np9tPwWSj1rPuYVH9FE/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3i0B6m1K6EqSVEPKpXK83XQT/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2UBYPQGdI2MZ2i4NE8BnN0we/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/if7Br6xJflOKVSpp5iJcdYUr/thumb.png

Dus tja, dat kloontje van 65 euro valt tegen qua SoC/resolutie want inderdaad een dual-core met wvga op 4,7 inch is gewoon slecht. Wacht ik toch liever op de Jiayu G2f tot die beschikbaar komt in november dit jaar een keertje met wdcma. Want een ding weet je wel met Jiayu: goed, ze marketen vroeg en releasen laat, maar wat ze releasen is goed. 4,3 inch, 720p, dual sim voor een klein prijsje is alles wat ik nodig heb. Hoewel die Xiaomi Mi2s steeds leuker en leuker afgeprijsd raakt met <250 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Mijn Jiake V8 is plotseling omgezet in DHL global airmail, wellicht door het lange wachten!
Ik ben er wel blij mee, scheelt me weer tijd ;)
Ik ga hem zo tracken met de code die ik gekregen heb!
(Hij is eergisteren verzonden)

[ Voor 7% gewijzigd door Willian40 op 11-01-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Willian40 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:40:
Mijn Jiake V8 is plotseling omgezet in DHL global airmail, wellicht door het lange wachten!
Ik ben er wel blij mee, scheelt me weer tijd ;)
Ik ga hem zo tracken met de code die ik gekregen heb!
(Hij is eergisteren verzonden)
waar heb je 'm besteld dan?
Bij Focalprice zeggen ze dat ie pas 30 jan. leverbaar is. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:46:
[...]

waar heb je 'm besteld dan?
Bij Focalprice zeggen ze dat ie pas 30 jan. leverbaar is. :? :?
Bij pandawill.com
Wellicht heeft Focalprice er minder bij Jiake kunnen inkopen. (Jiake is totaal géén groot bedrijf, dat verklaart ook waarom er nu nog zo weinig consumenten hem hebben, ondanks dat het aantal flink gestegen is, kijk maar naar de stijging van het aantal reviews op youtube)

Het kan ook zo zijn, dat ze wachten tot ze er genoeg op voorraad hebben. In ieder geval, is die van mij vandaag aangekomen in Hongkong in het sorteer-centrum :) volgens de trackings-code van DHL! _/-\o_
Binnen 2 dagen zou ik meer te horen moeten krijgen :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/973jiakee.png

Ik durf NIET te beweren dat je hem bij focalprice.com later binnenkrijgt, want ik heb ruim 2 maanden gewacht na de bestelling in november 2013. Het zou kunnen dat die vanaf 30-01-14, direct leverbaar is bij focalprice terwijl je bij pandawill.com 2 maanden zou moeten wachten. ( ik werd pas regelmatig op de hoogte gehouden, toen ik zei dat ik een uitgebreide review zou maken en toevallig heb ik duurdere verzending dan waar ik voor betaald heb, kan ook door het lange wachten komen als compensatie)

[ Voor 31% gewijzigd door Willian40 op 11-01-2014 18:16 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
@Willian40

Misschien dat ik 'm ook bestel, maar ik ga liever voor de HTM H100.

Kent iemand dat merk toevallig?
Zo niet, bestel ik waarschijnlijk ook de Jiake V8. :)

EDIT:

Deze lijkt me ook wel mooi voor mijn vrouw.
http://www.pandawill.com/...otg-with-gift-p85031.html

Alleen die 1900Mah batterij ;w ;w :(

[ Voor 40% gewijzigd door zeg_ik_niet op 11-01-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn allebei waarschijnlijk rebranders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:45:
Het zijn allebei waarschijnlijk rebranders ;)
weet je ook waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Joosie200 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:40:
Dus tja, dat kloontje van 65 euro valt tegen qua SoC/resolutie want inderdaad een dual-core met wvga op 4,7 inch is gewoon slecht.
Dat kun je wel zeggen. Een dergelijk toestel koop je bij een gewone Chinashop al voor een eurootje of 50. (HTM M1 bv)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Wie nog een mooie Note III clone zoekt is de HTM H100 misschien wat.

MTK6592 2.0Ghz.

Betaal $5, en krijg een $50 kortingsbon.
http://promotion.geekbuying.com/promotion/HTM_H100
Daarna kost de telefoon nog maar $229,99.

Ik bestel deze, alleen weet ik niet helemaal zeker alleen of de actie nog geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:49:
Wie nog een mooie Note III clone zoekt is de HTM H100 misschien wat.

MTK6592 2.0Ghz.

Betaal $5, en krijg een $50 kortingsbon.
http://promotion.geekbuying.com/promotion/HTM_H100
Daarna kost de telefoon nog maar $229,99.

Ik bestel deze, alleen weet ik niet helemaal zeker alleen of de actie nog geldig is.
24 uur na de aankoop krijg je de coupon, dan kan je volgens mij de coupon pas gebruiken voor de volgende smartphone die je besteld, of wordt het geld pas na 24 uur afgeschreven bij hun?

Als die $50 niet van de aankoop-prijs afgaat moet je nog een x iets bestellen om er van te profiteren?

Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar ik snap niet hoe ze het doen!

Ik zou inderdaad goed zoeken of die coupon geldig is!

[ Voor 3% gewijzigd door Willian40 op 11-01-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Willian40 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:57:
[...]

24 uur na de aankoop krijg je de coupon, dan kan je volgens mij de coupon pas gebruiken voor de volgende smartphone die je besteld, of wordt het geld pas na 24 uur afgeschreven bij hun?

Als die $50 niet van de aankoop-prijs afgaat moet je nog een x iets bestellen om er van te profiteren?

Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar ik snap niet hoe ze het doen!

Ik zou inderdaad goed zoeken of die coupon geldig is!
Je koopt de coupon t.w.v. $50 voor $5.
Dan krijg je binnen 24 uur na betaling een kortingscode die je bij het afrekenen kan verzilveren.

Pagina is niet gevonden staat er bij mij.
Even een mail gestuurd, ik kijk wel wat ze antwoorden
Zou mooi zijn als de actie nog geldig is. :')

EDIT

Kent iemand dit toestel?
Enig minpunt is wat mij betreft de accu van slechts 1900mah
Ubtel S1192

[ Voor 12% gewijzigd door zeg_ik_niet op 11-01-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:00:
[...]

Je koopt de coupon t.w.v. $50 voor $5.
Dan krijg je binnen 24 uur na betaling een kortingscode die je bij het afrekenen kan verzilveren.

Pagina is niet gevonden staat er bij mij.
Even een mail gestuurd, ik kijk wel wat ze antwoorden
Zou mooi zijn als de actie nog geldig is. :')

EDIT

Kent iemand dit toestel?
Enig minpunt is wat mij betreft de accu van slechts 1900mah
Ubtel S1192

Nee het is niet een bekend merk, maar 1900 mA accu met 8-core!? Dan mag je hopen dat je er de dag mee doorkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Willian40 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:11:
[...]

Nee het is niet een bekend merk, maar 1900 mA accu met 8-core!? Dan mag je hopen dat je er de dag mee doorkomt!
Ik snap er ook niets van.
Mooi toestel met een waardeloze accu.
Ik hoop het een vergissing is wat betreft die mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
  • Laatst online: 21-07 13:25
Een vraag voor de iNew v3 eigenaren, hoe bevalt de camera van het toestel? Kan je dat nog goede foto's mee maken. Ik heb nu een Jiayu G3 maar de foto's die daarmee maakt zijn echt slecht en vaak uitgeveegd.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
soeskip schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:36:
Een vraag voor de iNew v3 eigenaren, hoe bevalt de camera van het toestel? Kan je dat nog goede foto's mee maken. Ik heb nu een Jiayu G3 maar de foto's die daarmee maakt zijn echt slecht en vaak uitgeveegd.

Ben benieuwd!
RobertowNL heeft foto's geplaatst hierzo

Hier is het album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
iemand enige idee waar je de carpad t5 max kunt kopen of is die nog niet beschikbaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
patrickkok schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:10:
iemand enige idee waar je de carpad t5 max kunt kopen of is die nog niet beschikbaar? :?
Wat ik op internet zag is ie er nog niet.

Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
weet iemand nog een octa core telefoon die we verkrijgbaar is en niet boven 255 euro kost????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkok schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:50:
weet iemand nog een octa core telefoon die we verkrijgbaar is en niet boven 255 euro kost????
Weet niet of de prijzen van één van deze goed zijn, maar kijk hier eens: http://www.gizchina.com/2...hones-china-january-2014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is lastiger om ze boven de 255,- te vinden;
http://www.pandawill.com/...e-c551.html?phone_cpu=304
Verkrijgbaar is een tweede.
Maar daar moet je zelf wel uitkomen, want enige eigen inzet wordt verwacht ;)

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 12-01-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Er zijn er één of twee pagina's terug nog wat genoemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 20:42
Al iemand enige ervaring of een goede review gevonden van de ZTE Nubia z5s mini LTE?
Ik durf het nog niet aan om hem te bestellen. Met name bouwkwaliteit, camera en wifi, gps en accu wil ik weten
Lijkt me wel de perfecte opvolger van mijn HTC One X, goede specs, goed scherm, 4G, SD kaart uitbreidbaar.
En belangrijkste ook 4,7 inch. De 4,7 van mijn One X vind ik regelmatig al te groot dus wil zeker niet naar 5 inch. Kleiner twijfel ik ook over, hoe gewend ben ik aan 4,7 inch? Ga ik 4,3 inch dan te klein vinden? Of toch niet? Dan zal de Xiaomi M2S natuurlijk een hele goede keuze zijn of de Sony Z1 compact. Die heeft natuurlijk top specs, waterdicht, ook sd uitbreidbaar. Lastig keus. Maar ja zonder keus kan je ook niet biljarten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Timminator schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:33:
Al iemand enige ervaring of een goede review gevonden van de ZTE Nubia z5s mini LTE?
Ik durf het nog niet aan om hem te bestellen. Met name bouwkwaliteit, camera en wifi, gps en accu wil ik weten
Lijkt me wel de perfecte opvolger van mijn HTC One X, goede specs, goed scherm, 4G, SD kaart uitbreidbaar.
En belangrijkste ook 4,7 inch. De 4,7 van mijn One X vind ik regelmatig al te groot dus wil zeker niet naar 5 inch. Kleiner twijfel ik ook over, hoe gewend ben ik aan 4,7 inch? Ga ik 4,3 inch dan te klein vinden? Of toch niet? Dan zal de Xiaomi M2S natuurlijk een hele goede keuze zijn of de Sony Z1 compact. Die heeft natuurlijk top specs, waterdicht, ook sd uitbreidbaar. Lastig keus. Maar ja zonder keus kan je ook niet biljarten.....
Ik moet zeggen dat ik de 4G/LTE versie nog nergens kan vinden, ook niet van de Z5S versie. De 16GB versies die je overal ziet zijn niet de 4G versies maar slechts 3G volgens mij...

Of heb jij toevallig al een retailer gevonden met de 4G versie?

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ik ben erg benieuwd naar de bevindingen van de iNEW V3 gebruikers tot nu toe:
onhebbelijkheden, (on)mogelijkheden, super tof of juist een tegenvaller?

heb het stukje van Robert gelezen en dat geeft hoop: de mijne komt hopelijk snel :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Er zijn al een aantal octa-cores leverbaar zoals o.a de jiake v8, thl t100, maar die worden in kleine hoeveelheden geleverd, mijn jiake v8 is pas na 2 maanden pre-order verzonden!

Het is pas moeilijk om een smartphone met de mtk 6592 boven de €255,- euro te vinden! De meeste zijn €170-240, er zijn wel duurdere maar daar zijn er weinig van en voor €150 heb je er 1 met een slechtere kwaliteit (kleine accu, minder ram-geheugen)

[ Voor 24% gewijzigd door Willian40 op 12-01-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
  • Laatst online: 16-09-2024
Hallo,
Is iemand misschien bekend met het merk 'Timmy'.
Ik zit nog te twijfelen of ik een toestel van dat merk zal bestellen.
BiC lijkt mij het betrouwbaarst:

http://www.buyincoins.com/item/39971.html

Ik hoop niet dat ik hem ooit nog terug zou moeten sturen voor defecten ofzo, dus misschien weet iemand of dit een toestel is dat snel kapot gaat.
Iemand misschien tips/ervaringen met het bestellen van smartphones op deze site?

..Ik zag dat zopo met de zp998 de eerste true octa-core smartphone heeft gereleased.
Hij kost rond de $300 (€220).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:56:
Hallo,
Is iemand misschien bekend met het merk 'Timmy'.
Ik zit nog te twijfelen of ik een toestel van dat merk zal bestellen.
BiC lijkt mij het betrouwbaarst:

http://www.buyincoins.com/item/39971.html

Ik hoop niet dat ik hem ooit nog terug zou moeten sturen voor defecten ofzo, dus misschien weet iemand of dit een toestel is dat snel kapot gaat.
Iemand misschien tips/ervaringen met het bestellen van smartphones op deze site?

..Ik zag dat zopo met de zp998 de eerste true octa-core smartphone heeft gereleased.
Hij kost rond de $300 (€220).
lol, ze smijten je rond de oren met octacores :)

Nog nooit gehoord van dat merk. Waarom persé die? Zo speciaal vind ik hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
Hij heeft vrij goede specs voor die prijs, en hij is maar 6,9 mm dik wat ik persoonlijk erg mooi vind :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haal dan een iNew.
Ook dun en mt6582.
En die specs kunnen fake zijn, want android 4.3 klopt iig al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
dutchgio schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:04:
Haal dan een iNew.
Ook dun en mt6582.
En die specs kunnen fake zijn, want android 4.3 klopt iig al niet.
Ja, die had ik ook gezien maar die heeft maar een 1800mah batterij terwijl deze een 2500 batterij heeft.
Hoe bedoel je dat android 4.3 niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Ja, die had ik ook gezien maar die heeft maar een 1800mah batterij terwijl deze een 2500 batterij heeft.
Hoe bedoel je dat android 4.3 niet klopt?
Het is android 4.2.1, en niet 4.3.
Dus als ze dat al faken, kan die batterijcapaciteit ook weleens verschillen van wat zij aangeven en wat het werkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
Zou kunnen, maar het staat op veel sites precies zo aangegeven.
En bij telefoons van hier staat ook android 4.3 , dus het lijkt me dat dit gewoon klopt.

http://www.android.com/about/jelly-bean/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:50:
Zou kunnen, maar het staat op veel sites precies zo aangegeven.
En bij telefoons van hier staat ook android 4.3 , dus het lijkt me dat dit gewoon klopt.

http://www.android.com/about/jelly-bean/
Ik zie die timmy daar anders niet bijstaan 8)7 :+
Mediatek levert naast de SoC ook een kant en klare Android rom aan, en dat is gebaseerd op 4.2.1.
En zo goed als alle telefoons met de mt6582 hebben nog 4.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
Oja, op andere sites staat inderdaad android 4.2, maar ik geloof dat de andere specs wel kloppen omdat die overal staan.
Er zijn ook antutu tests mee gedaan, bij de afbeeldingen:

http://www.pandawill.com/timmy-e82-smartphone-50-inch-gorilla-glass-ogs-screen-mtk6582-quad-core-android-42-3g-gps-otg-gesture-sensing-yellow-p84481.html

Dus de andere specs kloppen wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:29:
Oja, op andere sites staat inderdaad android 4.2, maar ik geloof dat de andere specs wel kloppen omdat die overal staan.
Er zijn ook antutu tests mee gedaan, bij de afbeeldingen:

http://www.pandawill.com/timmy-e82-smartphone-50-inch-gorilla-glass-ogs-screen-mtk6582-quad-core-android-42-3g-gps-otg-gesture-sensing-yellow-p84481.html

Dus de andere specs kloppen wel denk ik.
Wow. Ik was van plan om de inew v3 te kopen maar dit is zoveel beter. Deftige batterij en een nog lagere prijs. Natuurlijk niet zo mooi design als de inew maar ook niet lelijk. Nu even nog opzoeken wat er gezegd wordt over de gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Timminator schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:33:
Mss is de Motorola Moto X iets voor je?
http://www.trustedreviews...h-could-happen-january-14

> 4G
> 4.7" (129.3 x 65.3 x 10.4 mm) vs je HTC ONE X (134.4 x 69.9 x 8.9 mm) en Xiaomi M2S (4.3" & 126 x 62 x 10.2 mm)
> KitKat
> Goede GPS
> 2200 mAh batterij

Nadelen:
> Mindere camera
> Geen microSD uitbreiding

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x-5601.php

De ZTE Nubia LTE versie zal je nog lang op mogen wachten want die zijn nog niet in verkoop.
Pagina: 1 ... 103 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.