Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09-2024
Thijs_g schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Wow. Ik was van plan om de inew v3 te kopen maar dit is zoveel beter. Deftige batterij en een nog lagere prijs. Natuurlijk niet zo mooi design als de inew maar ook niet lelijk. Nu even nog opzoeken wat er gezegd wordt over de gps.
Ik ben ook voor deze gegaan voor de batterij, volgens mij zijn bijna alle andere specs hetzelfde.
De gps kwaliteit weet ik niet precies, maar ik heb wel op youtube gezien dat hij een goede ingebouwde routeplanner heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:29:
Oja, op andere sites staat inderdaad android 4.2, maar ik geloof dat de andere specs wel kloppen omdat die overal staan.
Er zijn ook antutu tests mee gedaan, bij de afbeeldingen:

http://www.pandawill.com/timmy-e82-smartphone-50-inch-gorilla-glass-ogs-screen-mtk6582-quad-core-android-42-3g-gps-otg-gesture-sensing-yellow-p84481.html

Dus de andere specs kloppen wel denk ik.
Antutu valt te manipuleren.
Ik denk dat je je keuze al hebt gemaakt en alleen bevestiging zoekt alhier.
Mijn ervaring is dat de genoemde dikte ook vaak niet klopt, evenals gewicht.
Ik heb nu een telefoon besteld die op verschillende sites 7,8 mm, 8,2 mm en 9 mm dik is. :P
De telefoon die ik nu heb stond als 130 gram vermeld, maar weegt 165 gram.

Het blijft vaak een gokje, maar dat is ook wel weer het leuke!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny7556
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:51
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Ik ben ook voor deze gegaan voor de batterij, volgens mij zijn bijna alle andere specs hetzelfde.
De gps kwaliteit weet ik niet precies, maar ik heb wel op youtube gezien dat hij een goede ingebouwde routeplanner heeft.
Toch niet heel goed gekeken lijkt mij zover als ik zie maar 4GB rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
14.000 voor de mt6582 is ook niet echt hoog, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:29:
Oja, op andere sites staat inderdaad android 4.2, maar ik geloof dat de andere specs wel kloppen omdat die overal staan.
Er zijn ook antutu tests mee gedaan, bij de afbeeldingen:

http://www.pandawill.com/timmy-e82-smartphone-50-inch-gorilla-glass-ogs-screen-mtk6582-quad-core-android-42-3g-gps-otg-gesture-sensing-yellow-p84481.html

Dus de andere specs kloppen wel denk ik.
Wat dutchgio ook al zegt, mediatek levert standaard android 4,21 mee als software-laag. Die laag wordt door fabrikanten wel aangepast maar het blijft android 4,21.

Dat komt doordat MediaTek bijna niks vrijgeeft, zodat fabrikanten van smartphones niet op basis van MediaTek SoC's hun software naar een nieuwere android-versie kunnen updaten!

Android 4.3 is dus fake.

Of het klopt van de accu is niet te controlleren met Antutu, die geeft het ook vaak genoeg fout aan, i.i.g. zou ik voor dezelfde prijs voor de iNew V3 gaan, al is het maar door het uiterlijk <3
dutchgio schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:12:
14.000 voor de mt6582 is ook niet echt hoog, toch?
Ook dat klopt, zover ik weet scoort die altijd 15000+, daar kan ik me conclusie al uit trekken..

[ Voor 9% gewijzigd door Willian40 op 12-01-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
LALDude schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:56:
Hallo,
Is iemand misschien bekend met het merk 'Timmy'.
Ik zit nog te twijfelen of ik een toestel van dat merk zal bestellen.
BiC lijkt mij het betrouwbaarst:

http://www.buyincoins.com/item/39971.html

Ik hoop niet dat ik hem ooit nog terug zou moeten sturen voor defecten ofzo, dus misschien weet iemand of dit een toestel is dat snel kapot gaat.
Iemand misschien tips/ervaringen met het bestellen van smartphones op deze site?

..Ik zag dat zopo met de zp998 de eerste true octa-core smartphone heeft gereleased.
Hij kost rond de $300 (€220).
Buyincoins zelf is wel betrouwbaar bestel daar best veel dingen. Qua smartphones geen idee. Hoe ben je bij zo een smartphone terecht gekomen? Er zijn zoveel andere smartphones die bekender zijn en een betere prijs/kwaliteit ratio hebben.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NxfhPm9SLkFCZbHRa5C3Dc14/full.jpg

Geen idee of het interessant is qua prijs, maar voor wie de ZP980 op 't oog had en/of W450 :)

[ Voor 44% gewijzigd door Joosie200 op 12-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:35
Joosie200 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:30:
[afbeelding]

Geen idee of het interessant is qua prijs, maar voor wie de ZP980 op 't oog had en/of W450 :)
Rehost aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Wow. Ik was van plan om de inew v3 te kopen maar dit is zoveel beter. Deftige batterij en een nog lagere prijs. Natuurlijk niet zo mooi design als de inew maar ook niet lelijk. Nu even nog opzoeken wat er gezegd wordt over de gps.
Geen NFC, maar 1GB RAM. Waar heb je het over dat dit "zoveel beter" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
barcawinner schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:30:
[...]

Hij zegt het toch, betere batterij en lagere prijs.
Niet iedereen maak gebruik van NFC en de Inew heeft ook maar 1GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:30:
[afbeelding]

De w450 is absurd goedkoop!
Iedereen die een smartphone zoekt van <€70 kan het beste de w450 nemen!

Ligt het aan mij of is de cubot gt99 de laatste tijd opvallend vaak in de happy hour!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:19
Willian40 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:12:
[...]

Wat dutchgio ook al zegt, mediatek levert standaard android 4,21 mee als software-laag. Die laag wordt door fabrikanten wel aangepast maar het blijft android 4,21.

Dat komt doordat MediaTek bijna niks vrijgeeft, zodat fabrikanten van smartphones niet op basis van MediaTek SoC's hun software naar een nieuwere android-versie kunnen updaten!

Android 4.3 is dus fake.

Of het klopt van de accu is niet te controlleren met Antutu, die geeft het ook vaak genoeg fout aan, i.i.g. zou ik voor dezelfde prijs voor de iNew V3 gaan, al is het maar door het uiterlijk <3

[...]

Ook dat klopt, zover ik weet scoort die altijd 15000+, daar kan ik me conclusie al uit trekken..
Bij To2c.com is die Timmy E82 net iets goedkoper en tevens Android 4.3 en een Antutu score van 17102
Heb wel vertrouwen in die info.....

Maar ja, persoonlijk zou ik nu niet meer voor een quad core gaan maar gelijk de stap naar octo maken. Vindt helaas geen octo met scherm < 5 inch....

[ Voor 8% gewijzigd door antimos op 12-01-2014 16:49 ]

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Willian40 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:30:
[...]

De w450 is absurd goedkoop!
Iedereen die een smartphone zoekt van <€70 kan het beste de w450 nemen!

Ligt het aan mij of is de cubot gt99 de laatste tijd opvallend vaak in de happy hour!?
Jammere aan de W450 vind ik alleen de resolutie. Als ze daar nou qHD minimaal van hadden gemaakt of 720p, dan was het dè concurrent v/d GT99 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
barcawinner schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:30:
[...]

Inew heeft ook maar 1GB RAM. NFC maakt mij absoluut niet uit, gaat toch nooit gebruikt worden. Prijs is lager. En 1850 t.o.v. 2500 mah is toch een groot verschil imo.
Dat is als de specs kloppen uiteraard. En als de gps naar behoren werkt vind ik toch dat er voldoende argumenten zijn om die timmy boven de inew te verkiezen.

En ja ik zou ook een octacore verkiezen maar dit is maar louter een nieuw gadget en overgangsmartphone voor mij tot de eerste deftige chinese smartphones met LTE uitkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Thijs_g op 12-01-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:39
[...]

Waarom is hij veel beter? Alleen vanwege de batterij?
Geen NFC
4 GB ipv 16GB
Langer
Breder
2.5k minder op antutu

OT:

Ik heb een tijdje geleden een Veho Peble smartstick+ besteld voor €20,90 bij ibood (http://www.ibood.com/flas...tstick_compacte_noodaccu/)
Nu wordt deze pas 23 januari verzonden.
Ik kwam er vandaag pas achter dat hij een stuk langer is dan ik dacht, en ik zit er aan te denken om te annuleren.
Ik heb nu deze power bank op het oog:
http://www.pandawill.com/...et-pc-5-color-p76021.html
Denkt iemand dat dat een betere keuze is?

[ Voor 37% gewijzigd door ivo001 op 12-01-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Misschien is deze beter?
http://www.gizchina.com/2...worlds-cheapest-octacore/

Ben benieuwd wat de reseller 'm voor een prijskaartje gaan geven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Gezien de populariteit is de prijs van de iNew V3 bij to2c verhoogd naar $199. Iets met supply and demand.
http://www.to2c.com/#comment-1196025107

Mijn iNew V3 is nog steeds onderweg. Achteraf had ik toch maar wel DHL moeten nemen, maar ik wilde natuurlijk het een en ander vermijden. Geduld... O-).

Ik heb besloten om deze aan mijn vriendin tegen. En te kijken naar een octa-core voor mijzelf :9.
Het wordt in ieder geval geen Goophone (iNew) octa-core met 1800mAh accu. Of 1GB RAM gecombineerd met een octa-core ook niet. Lijkt mij zó nutteloos in gebruik. |:(

Ik wacht het nog even af dat meerdere fabrikanten er mee aan komen zetten. En natuurlijk reviews zodat ik weet dat alle componenten goed werken, zoals GPS.
Vraag me ook af wanneer MediaTek met een nieuwe base Android uitkomt, 4.2.1 wordt onderhand wel oud.
zeg_ik_niet schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:15:
Misschien is deze beter?

Via dezelfde link onderaan het artikel:
But, and this is a big BUT, the F1 has only been announced as a TD-SCDMA + GSM model, meaning 3G won’t work outside of China! Hopefully a WCDMA model will launch soon.

[ Voor 23% gewijzigd door uname -r op 12-01-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
zeg_ik_niet schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:15:
Misschien is deze beter?

Ik zou niet op deze wachten want vooraleer dat we ze in onze handen kunnen krijgen, dan is het al eind 2014.

Zo gaat da ook steeds met die Chinese telefoons: Kondigen alles veel te snel aan, maar vooraleer dat de consument het in huis kan krijgen, is de gsm al verouderd en zijn er "nieuwere" modellen binnenkort beschikbaar. Daarom dat ik het steeds frustrerend vind hoe die Chinese markt zich gedraagt.

Is trouwens ook een van de reden waarom de iNew V3 zo succesvol is geweest. Ze hebben het ergens begin december verkondigd en het was al mogelijk om de iNew V3 al na 3 weken thuis te hebben. Zo moet het ook gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
Siefat schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Buyincoins zelf is wel betrouwbaar bestel daar best veel dingen. Qua smartphones geen idee. Hoe ben je bij zo een smartphone terecht gekomen? Er zijn zoveel andere smartphones die bekender zijn en een betere prijs/kwaliteit ratio hebben.
Heb je suggesties?
Hij heeft wel 720p scherm en 13mp camera, wat de meeste andere niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 10:22
http://www.to2c.com/thl-t100s-32gb-tf-card.html

is ook wel een mooie toch? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Aggressor op 12-01-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:37
Is de timmy e82 niet dezelfde telefoon als de 809t en de jiake jk10? Denk dan even hier aan:

-2500mah? Forget it, de andere 2 hebben 1800mah, en de batterijen zijn even groot qua afmeting.

-13mp? Forget it, het is 5mp + interpolatie.

-Geen compass sensor is vervelend als je gaat navigeren

-android 4.3 is twijfelachtig

Ik denk dat er betere telefoons zijn in deze prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
Gratis 32GB kaartje
- Support TF card up to 16GB extended
lol.

Ziet er verder wel nice uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALDude
appul schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:32:
Is de timmy e82 niet dezelfde telefoon als de 809t en de jiake jk10? Denk dan even hier aan:

-2500mah? Forget it, de andere 2 hebben 1800mah, en de batterijen zijn even groot qua afmeting.

-13mp? Forget it, het is 5mp + interpolatie.

-Geen compass sensor is vervelend als je gaat navigeren

-android 4.3 is twijfelachtig

Ik denk dat er betere telefoons zijn in deze prijsklasse.
Haha, hij ziet er in ieder geval precies hetzelfde uit. Soms zijn er wat kleine verschillen bij de camera batterij en dikte.
Maar wat voor andere telefoons ken je dan nog meer in dezelfde prijs/specificatie klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
Jiayu g4 is momenteel 199 usd bij to2c.
De 6589t is sneller dan de 6582, en over de telefoon zelf is voldoende te vinden.

Ik heb net zelf de zte v975 besteld bij pandawill.
Deze telefoon heeft een intel atom soc, 2gb ram en 8gb rom, die kost ook rond de 200 dollar.
Ik ben wel eens benieuwd of het wat is, de antutu score was veelbelovend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 19-09 16:39
Weet er iemand een goede houder om de iNew V3 in je auto te gebruiken voor navigatie?
Ik vond deze er best mooi uitzien:
http://www.to2c.com/car-bracket-wcz0003-360-rotation.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32
appul schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:21:
Jiayu g4 is momenteel 199 usd bij to2c.
De 6589t is sneller dan de 6582, en over de telefoon zelf is voldoende te vinden.

Ik heb net zelf de zte v975 besteld bij pandawill.
Deze telefoon heeft een intel atom soc, 2gb ram en 8gb rom, die kost ook rond de 200 dollar.
Ik ben wel eens benieuwd of het wat is, de antutu score was veelbelovend :)
Je hebt de free gift wel mee besteld neem ik aan? :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
me broertje heeft een note 2 waarvan het glas kapot is. hij zoekt nu een andere smartphone.

http://www.pandawill.com/catalog/product/view/id/62727

welke is eigenlijk beter qua spec? de zopo hierboven of note 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
Quad schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:40:
[...]

Je hebt de free gift wel mee besteld neem ik aan? :P
Gelukkig wel! Zo'n kans moet je niet laten liggen.
Ik heb al ruimte vrijgemaakt op het dressoir waar ik de telefoon ga presenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
welke is beter?
PowerVR SGX 544MP of de Mali-400MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
Ik zeg zo uit mijn hoofd de Mali-400MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
patrickkok schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:10:
welke is beter?
PowerVR SGX 544MP of de Mali-400MP.
Hangt er vanaf in welke configuratie! Op dezelfde clock-snelheid met evenveel cores, de PowerVr SGX 544MP, maar zoals in het geval van de galaxy note 2 de, mali 400!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
Topperrrr..! M'n iNew is volgens DHL tracking sinds zaterdag in Amsterdam..zondag bezorgen ze denk ik niet, maar neem dan aan dat er morgen een gele rakker aan de deur staat...

Weet iemand hoe het bij DHL zit met 'niet thuis zijn'? Droppen ze het dan ergens op een punt? Kunnen ze dit pakket bij de buren afgeven (lijkt me niet mogelijk toch)? Of moet ik wachten tot ze weer langskomen..? Best lastig want ben vrijwel niet thuis tijdens kantoortijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de mediatek generatie is de Mali inderdaad beter, maar dat ligt aan het aantal cores dat men gebruikt.

Over die timmy;
Het klopt gewoon niet. Het is een rebrand waarvan de specs niet kloppen, en het dus afwachten is wat je krijgt wanneer je m besteld.
Geen zekerheid in ieder geval.
En de iNew ziet er toch echt beter uit..
Heeft wel wat weg van de iOcean X7 O+

Verder mag MediaTek Android 4.3 wel overslaan en meteen 4.4 uitrollen naar de mt6589(t), mt6582 en mt6592. Of gewoon de volledige source vrijgeven maar daarmee snijden ze zichzelf in de vingers.
4.3 voegt in verhouding tot 4.4 niets toe.

@hierboven
Eerste keer bij de deur, daarna wordt je doorverwezen naar een bepaalde locatie om je pakket op te halen dacht ik.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 12-01-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
Kronowitz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:45:
Topperrrr..! M'n iNew is volgens DHL tracking sinds zaterdag in Amsterdam..zondag bezorgen ze denk ik niet, maar neem dan aan dat er morgen een gele rakker aan de deur staat...

Weet iemand hoe het bij DHL zit met 'niet thuis zijn'? Droppen ze het dan ergens op een punt? Kunnen ze dit pakket bij de buren afgeven (lijkt me niet mogelijk toch)? Of moet ik wachten tot ze weer langskomen..? Best lastig want ben vrijwel niet thuis tijdens kantoortijden...
Volgens mij geven ze het niet af bij de buren. Zo proberen het volgens mij op een andere dag nog een keer (Misschien de dag erna?). En als je er dan niet bent, dan kan je het ophalen bij DHL service-locatie-ding.

Van mij is nu 2x langs het "Clearing Processing" in Brussel geweest. Hopelijk ontvang ik hem morgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Aggressor schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:09:
me broertje heeft een note 2 waarvan het glas kapot is. hij zoekt nu een andere smartphone.

http://www.pandawill.com/catalog/product/view/id/62727

welke is eigenlijk beter qua spec? de zopo hierboven of note 2?
weet iemand bovenstaande vraag?
en zit er veel verschil in quad core of optacore?
en is optacore zuiniger met batterij gebruik?

want me broertje zoekt nog een telefoon rond de 200/250 euro.
5 inch

[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 13-01-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
dutchgio schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:46:
In de mediatek generatie is de Mali inderdaad beter, maar dat ligt aan het aantal cores dat men gebruikt.

Over die timmy;
Het klopt gewoon niet. Het is een rebrand waarvan de specs niet kloppen, en het dus afwachten is wat je krijgt wanneer je m besteld.
Geen zekerheid in ieder geval.
En de iNew ziet er toch echt beter uit..
Heeft wel wat weg van de iOcean X7 O+

Verder mag MediaTek Android 4.3 wel overslaan en meteen 4.4 uitrollen naar de mt6589(t), mt6582 en mt6592. Of gewoon de volledige source vrijgeven maar daarmee snijden ze zichzelf in de vingers.
4.3 voegt in verhouding tot 4.4 niets toe.

@hierboven
Eerste keer bij de deur, daarna wordt je doorverwezen naar een bepaalde locatie om je pakket op te halen dacht ik.
Hier filmpjes van die Timmy

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZWiUt3C4R8M]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YiHg9bsaNbM]

Duidelijk wel android 4.3.0 en Air Gesture werkt , GPS zag ik geen fix. Flinke batterij. Voor mij een uit honderd model in tegenstelling tot de Inew V3.

[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 13-01-2014 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luckyjan schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:01:
[...]

[video]

[video]

Duidelijk wel android 4.3.0 en Air Gesture werkt , GPS zag ik geen fix. Flinke batterij. Voor mij een uit honderd model in tegenstelling tot de Inew V3.
Waariit blijkt dat het 4.3 is dan?
Het nummer in de instellingen? Dat is gewoon een getal in plain text waar je zelfs 5.0 kunt neerzetten als je dat wil en bevestigd helemaal niets.
Juist omdat het 4.3.0 is maakt het alleen maar twijfelachtiger. Nu zou 4.3.1 of 4.3.2 veel logsicher zijn, omdat kleine bugs er dan al uit zijn gehaald.

Air gesture komt ook nog naar de iNew; is puur software + proximity sensor.
En volgens mij is kernel versie 3.4.5 gerelateerd aan android 4.2, en bij 4.3 zou dat een nieuwere versie moeten zijn.

Verder kon ik die batterijgrootte niet heel goed zijn, maar hij leek vrij dun dus of dat 2500mah is is ook nog maar de vraag..
bij die onbekende merken weet je gewoon niet wat je krijgt, mede doordat ze valse specaties (android 4.3) opgeven om meer verkopen binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
luckyjan schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:01:
[...]

[video]

[video]

Misschien is deze telefoon wat voor je:
Duidelijk Android 5, bovendien een octuple-core processor en minder dan 100$!

Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2014/01/M14010225384030-13894024621572944934.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 22:30
Zo ik wil ook wel zo een Android 5.0 en dan ook nog is een Octuple CPU 8)7

Waar verkopen ze deze ?
Momus schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:33:
[...]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:33:
[...]

[afbeelding]
Die interface lijkt wel exact op dat van die Timmy...
Dure Rebrand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:46

RobertowNL

For your gear!

Nee, je krijgt een briefje in de bus. En kan een afspraak maken via de telefoon met je waybill nummer.
Dat zou gewoon vandaag bellen en alvast een nieuwe afspraak maken, als je werk in het zelfde bezorggebied zit kan deze ook daar bezorgd worden.

Anders moet je hem waarschijnlijk ophalen bij een depot en die kunnen ver weg zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 13-01-2014 10:23 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32

Nu gewoon alvast met DHL bellen en hem laten vasthouden op het service punt.
Mijn pakketje is vanochtend in Amsterdam aangekomen, ff gebeld en hij wordt vastgehouden in Utrecht, zodat ik hem daar voor 20.00 uur op kan halen.

Anders mis ik hem overdag en krijg je een briefje, dan bellen en dan kan je hem morgen pas ophalen ;), een hele dag later, zoveel geduld heb ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
Thanx voor de tips guys! Maar gelukkig allemaal niet nodig want ik was in de ochtend thuis en zojuist ging de bel: heb m binnen! 7 dagen geleden besteld, en niets bij hoeven betalen aan de deur..zat een bon bij met "Content: Phone, value $29,19".. _/-\o_
Hij doet het vooralsnog prima! Ziet er slick uit en erg dun en groot (kom van een iPhone 3GS)...
Het is trouwens een V3-E, iemand nog kunnen uitvinden wat het verschil nou is tussen V3 en V3-E? (zoeken in dit forum gaf uiteindelijk geen uitsluitsel)

Nu al een half uur aan het stoeien met dat ding, GPS en Wifi lijken te werken gelukkig...Wat me meteen opviel is dat de telefoon volledig operationeel is direct uit de doos: niet een welkomstmenu om de telefoon te initialiseren (taal kiezen etc) maar kwam meteen in Android beginscherm...is dit normaal voor chinaphones? Ken wel dat in bepaalde landen telefoons of laptops vaak zo verkocht worden (dwz door een winkel geinitialiseerd worden) omdat de gemiddelde burger de ballen verstand heeft van telefooninstellingen etc, en gewoon een device wil hebben die ze direct kunnen gebruiken...wellicht hier ook of hebben andere iNew/chinaphone-gebruikers andere ervaringen?

ik word er echter wat wantrouwig van, hoop niet dat er onzichtbare 'chinese overheid' apps op staan, of dat mn internetbankieren gegevens direct richting china gaan
Bij 'settings --> apps' staat ook al een hele lijst met apps, zonder dat ik iets gedownload heb. Meeste apps zijn zo'n 4 Kb (bv "EM SIM ME Lock")...Na wat google'n lijken de meeste onderdelen van Android te zijn, en is het een wellicht een typische reactie van een iOs-gebruiker om hierover te vallen? (als in dat je bij apple niet ziet wat er onderhuids allemaal voor processen afspelen, en bij android juist wel)

[ Voor 3% gewijzigd door Kronowitz op 13-01-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
  • Laatst online: 25-08 20:05
Hey allen,

Ik zit voor een vervanger te kijken voor mijn Galaxy S3, en ik zag toevallig onderstaande telefoon:
http://www.banggood.com/I...-Smartphone-p-910293.html

Zo te zien met een iets nieuwere CPU vergeleken met de iNew i6000, en wat hogere overall specs. Heeft iemand hier al ervaring mee, of met de i6000? Ik ben enorm benieuwd hoe deze bevalt! Zou een mooie vervanger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
psnepvangers schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:58:
Hey allen,

Ik zit voor een vervanger te kijken voor mijn Galaxy S3, en ik zag toevallig onderstaande telefoon:
http://www.banggood.com/I...-Smartphone-p-910293.html

Zo te zien met een iets nieuwere CPU vergeleken met de iNew i6000, en wat hogere overall specs. Heeft iemand hier al ervaring mee, of met de i6000? Ik ben enorm benieuwd hoe deze bevalt! Zou een mooie vervanger zijn.
Prijzig dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
Dan nog vind ik het vergeleken met de specs, en een Note 2 of 3 toch meevallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
Fair enough. 5" vind ik echter te klein (ik doe enorm veel op mijn telefoon, ook zakelijk qua mail e.d.) en die 6" is een 1280*720 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 06-08 15:14
Kronowitz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:57:
ik word er echter wat wantrouwig van, hoop niet dat er onzichtbare 'chinese overheid' apps op staan, of dat mn internetbankieren gegevens direct richting china gaan
Bij 'settings --> apps' staat ook al een hele lijst met apps, zonder dat ik iets gedownload heb. Meeste apps zijn zo'n 4 Kb (bv "EM SIM ME Lock")...Na wat google'n lijken de meeste onderdelen van Android te zijn, en is het een wellicht een typische reactie van een iOs-gebruiker om hierover te vallen? (als in dat je bij apple niet ziet wat er onderhuids allemaal voor processen afspelen, en bij android juist wel)
Factory reset uitvoeren en dan krijg je de initiële setup van Android. Kans is dan ook dat enkele apps verdwijnen die de retailer er eventueel op heeft gezet.

Achteraf kan je natuurlijk altijd rooten en overbodige of vage apps disablen/verwijderen.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 18:24
M-Opensource schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Factory reset uitvoeren en dan krijg je de initiële setup van Android. Kans is dan ook dat enkele apps verdwijnen die de retailer er eventueel op heeft gezet.

Achteraf kan je natuurlijk altijd rooten en overbodige of vage apps disablen/verwijderen.
Kans is aanwezig dat je dan ook meteen je Google Apps kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kronowitz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:57:
Thanx voor de tips guys! Maar gelukkig allemaal niet nodig want ik was in de ochtend thuis en zojuist ging de bel: heb m binnen! 7 dagen geleden besteld, en niets bij hoeven betalen aan de deur..zat een bon bij met "Content: Phone, value $29,19".. _/-\o_
Hij doet het vooralsnog prima! Ziet er slick uit en erg dun en groot (kom van een iPhone 3GS)...
Het is trouwens een V3-E, iemand nog kunnen uitvinden wat het verschil nou is tussen V3 en V3-E? (zoeken in dit forum gaf uiteindelijk geen uitsluitsel)

Nu al een half uur aan het stoeien met dat ding, GPS en Wifi lijken te werken gelukkig...Wat me meteen opviel is dat de telefoon volledig operationeel is direct uit de doos: niet een welkomstmenu om de telefoon te initialiseren (taal kiezen etc) maar kwam meteen in Android beginscherm...is dit normaal voor chinaphones? Ken wel dat in bepaalde landen telefoons of laptops vaak zo verkocht worden (dwz door een winkel geinitialiseerd worden) omdat de gemiddelde burger de ballen verstand heeft van telefooninstellingen etc, en gewoon een device wil hebben die ze direct kunnen gebruiken...wellicht hier ook of hebben andere iNew/chinaphone-gebruikers andere ervaringen?

Mooizo, dat scheelt al gauw weer een eurotje of 30.. :9~
Ik denk dat het verschillende batches zijn.
Bij Android kan je zelf instellen om wel of geen installatieprocedure te moeten voltooien;
Dit zijn instellingen als je Google account en je eigen naam die je in de contacten app terugziet, en bij de swipedown toggles.
Deze zijn nu ook nog gewoon handmatig in te stellen, bijvoorbeeld als je de Google Playstore opent dien je eerst in te loggen met je Google Account.
Met de meeste apps zit het wel goed, dat is hoe MediaTek Android laat draaien.
Er kunnen ook compleet chinese 'extra' apps bij worden geleverd, deze zijn na wat techniekjes wel te verwijderen.

Bij Apple is het inderdaad nogal gesloten en zie je 'niks', waar de structuur van Android open is en je dus alles kunt zien en kunt aanpassen.

@bas-r
De google apps staan doorgaans geïnstalleerd op /system, de systeempartitie. Die worden dus niet verwijderd.
De playstore en apps om in te loggen met je google account en dergelijke in ieder geval. Als google maps en gmail standaard worden meegeleverd kunnen deze wel worden verwijderd, maar die zijn ook zo weer terug te halen uit de Play Store.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 13-01-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Hoe zit het met de GPS op de MTK6592?

Op internet lees ik verschillende verhalen, maar hoor het toch graag van een van jullie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:29:
Hoe zit het met de GPS op de MTK6592?

Op internet lees ik verschillende verhalen, maar hoor het toch graag van een van jullie :')
Ligt grotendeels aan de gps antenne die wordt gebruikt, niet aan de mt6592. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Oké thanks.
Ik ben niet bepaald technisch merk je al haha.

Overigens heeft mijn vrouw een Star U9501 MTK6589T en die had een GPSfix binnen 5 seconden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 18:24
dutchgio schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:22:
[...]
@bas-r
De google apps staan doorgaans geïnstalleerd op /system, de systeempartitie. Die worden dus niet verwijderd.
De playstore en apps om in te loggen met je google account en dergelijke in ieder geval. Als google maps en gmail standaard worden meegeleverd kunnen deze wel worden verwijderd, maar die zijn ook zo weer terug te halen uit de Play Store.
Doorgaans is de reden dat de telefoon niet in het beginscherm start dat de verkoper de telefoon heeft geroot en gapps heeft geinstalleerd. Als service. Doe je een factory reset, dan ben je ook die meuk weer kwijt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bas-r schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:36:
[...]

Doorgaans is de reden dat de telefoon niet in het beginscherm start dat de verkoper de telefoon heeft geroot en gapps heeft geinstalleerd. Als service. Doe je een factory reset, dan ben je ook die meuk weer kwijt,
Ik probeer dus duidelijk te maken dat dat niet het geval is..
want rooten is: system/app/superuser.apk en system/(x)bin/su.
Eventueel wel data/app. Maar dan is alleen de superuser applicatie weg, de root toegang blijft. Al kun je er dan geen gebruik van maken, want de app deelt de toegang tot root toegang uit. Doorgaans wordt dit voorkomen door de app als systeem app te installeren.

En de play store wordt dan ook geïnstalleerd op de systeempartitie.
Bij een factory reset wordt alleen /data en /cache geformatteerd, waardoor je die 'meuk' niet weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
Ik heb mijn iNew V3, en bij mij werkt NFC niet.

Als ik hem open doe staat er waar op de plek NFC zou moeten staan geen NFC foto, vergeleken met deze foto

Ook op de achterkant staan geen rode NFC letters waar dat zou moeten staan.
Ik heb wel de pinnetjes.
RobertowNL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:48:

NFC:
NFC werkte op mijn toestel geheel niet. Na wat onderzoek hoorde ik een kraakje op het kunt waar de connectors van de NFC zitten.
[afbeelding]
Hierna een pincet gepakt en de pinnetjes iets naar buiten getrokken. Nu kraakt hij niet meer aan de achterkant en werkt NFC perfect.
Alleen bij mij kraakt hij niet, en hoe heb je die pinnetjes naar buiten getrokken? Ze staan al precies recht naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
FPSMelvin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:45:

Als ik hem open doe staat er waar op de plek NFC zou moeten staan geen NFC foto, vergeleken met deze foto

Ik heb wel de pinnetjes.

[...]

Alleen bij mij kraakt hij niet, en hoe heb je die pinnetjes naar buiten getrokken? Ze staan al precies recht naar buiten.
Wellicht een eerste batch waar je nog een firmware update moet uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
Momus schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:47:
[...]

Wellicht een eerste batch waar je nog een firmware update moet uitvoeren?
Op hun site zeggen ze de hele tijd "We will release the latest firmware on our website."
Ik heb een mailtje gestuurd richting to2c.com, misschien weten zij iets, of anders krijg ik hopelijk een vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Voor wie een alternatief voor de iNew V3 zoekt, de Faea F2 voor 169,99 dollar inclusief DHL verzending. Komt neer op ongeveer 125 euro ;)

http://www.faeamobile.com/faea-f2-features
Coupon: FAEA30C

5", Full HD scherm, NFC, OTG, 2300 mAh, OPEN SOURCE, ...

Weet wel niet hoe goed de telefoon is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 21:06

Garyu

WW

Mudi schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:16:
Voor wie een alternatief voor de iNew V3 zoekt, de Faea F2 voor 169,99 dollar inclusief DHL verzending. Komt neer op ongeveer 125 euro ;)

Volgens mij was de F1 nogal een dubieus apparaat, op papier erg mooi, maar in het echt waren er veel problemen mee?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
Garyu schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:19:
[...]

Volgens mij was de F1 nogal een dubieus apparaat, op papier erg mooi, maar in het echt waren er veel problemen mee?
F1 had een verouderde cpu, waardoor alles nogal traag liep. F2 is gewoon een prima toestel.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garyu schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:19:
[...]

volgens mij is dat bij de F2 niet anders.
op softwarevlak komt het gewoon tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
voor de mensen die een zopo hebben met optacore?

welken hebben jullie?
en hoe is de accuduur? en gps?

bevalt deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een telefoon uit China laten komen en werd verstuurd via Bpost.
België is het transitland.
Nu kreeg ik de volgende status 7 januari 'Uw pakket is aangekomen in het verdeelcentrum van uw postkantoor en wordt in de komende 2 tot 3 dagen bij u bezorgd'.

Nu is het alweer 13 januari en ik heb een vermoeden dat mijn pakketje niet meer komt :( :(
Ik heb Bpost gebeld en die wisten het allemaal niet, net zoals PostNL.
Waar kan ik nu mijn geld claimen als ik het niet ontvang? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:24:
Kan iemand mij helpen?
Nu kreeg ik de volgende status 7 januari 'Uw pakket is aangekomen in het verdeelcentrum van uw postkantoor en wordt in de komende 2 tot 3 dagen bij u bezorgd'.

Nu is het alweer 13 januari en ik heb een vermoeden dat mijn pakketje niet meer komt :( :(
Meestal kan je het claimen met paypal of gewoon een mail sturen naar het bedrijf

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:56

De verzender vragen bij welk bedrijf hij nu zou kunnen liggen. Claimen doe je als allerlaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Siefat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Meestal kan je het claimen met paypal of gewoon een mail sturen naar het bedrijf
Maar weet je wat het leuke is (maar niet heus dus), dat is mij eerder geflikt.
Dat de postbode het pakketje op de stoep neerzet en zelf een handtekening zet voor ontvangst, terwijl ik pas een dag later ofzo thuis kwam :(

EDIT:

Zou me dus niets verbazen als iemand dat pakket zag liggen en het meegenomen heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door zeg_ik_niet op 13-01-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
Siefat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Het claimen met paypal zou ik echt als allerlaatste oplossing gebruiken. Je geeft dan aan dat je niets meer met het bedrijf te maken wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
FPSMelvin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:30:
[...]

Het claimen met paypal zou ik echt als allerlaatste oplossing gebruiken. Je geeft dan aan dat je niets meer met het bedrijf te maken wilt hebben.
Het gaat om Focalprice.
Ik vind ze wel betrouwbaar..
Kan toch moeilijk geld claimen als het niet aan hun ligt, of zie ik het verkeerd? :?

[ Voor 3% gewijzigd door zeg_ik_niet op 13-01-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand mij helpen?

waar maak je je zo druk om?
gewoon even bellen, mailen, twitteren ofzo naar Bpost voor meer informatie.
claimen met paypal is totaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Maar weet je wat het leuke is (maar niet heus dus), dat is mij eerder geflikt.
Dat de postbode het pakketje op de stoep neerzet en zelf een handtekening zet voor ontvangst, terwijl ik pas een dag later ofzo thuis kwam :(

EDIT:

Zou me dus niets verbazen als iemand dat pakket zag liggen en het meegenomen heeft.
Ik weet niet hoe de post in België werkt, maar in Nederland liggen er geen pakketjes voor de deur die zomaar meegenomen knnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dit is mij anders al 3x overkomen en dat is geen grapje. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:38:
Dan zou ik eens wat claims bij de post neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Heb ik ook gedaan.
Alleen krijg je toch standaard hetzelfde geleuter dat ze de postbode aanspreken..
Nu nog de telefoon..

Ik laat wel weten hoe het afgelopen is.

[ Voor 33% gewijzigd door zeg_ik_niet op 13-01-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

FPSMelvin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:45:

Ik heb wel de pinnetjes.

Die pinnetjes zijn het wel, gewoon iets verder naar buiten trekken met een pincet (met mate), en anders de connectors even schoonmaken (zowel op de achterkant / batterijcover als in de telefoon zelf.
Mudi schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:16:

Nou dat vraag ik mij ook af. De F1 is nogal fragiel als ik zo lees/heb gezien. Daarnaast lijkt het nog niet erg op te schieten met de firmware (of ik moet iets gemist hebben).
Kan iemand mij helpen?

Bij mij duurde dit de laatste keer 6 werkdagen. Dus wacht het nog even af ;)!
Komt overigens gewoon met ''normale'' post, het is te traceren tot BP post het afgeeft en daarna gaat het zonder tracking (''brievenbuspost'') verder.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:38:
in dat geval: you're fucked. :+ :o
ik zou wel even informeren bij Bpost of ze daadwerkelijk het pakketje hebben afgeleverd, en niet dat ie nog gewoon op de stapel ligt om bezorgd te worden.
als dat niet het geval is wordt het inderdaad tijd om actie te ondernemen.
maar een claim bij paypal hindert alleen de verkoper, die er niet verantwoordelijk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Momus schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:37:
[...]

Ik weet niet hoe de post in België werkt, maar in Nederland liggen er geen pakketjes voor de deur die zomaar meegenomen kunnen worden.
Uhmmmm volgens mij gebeurd dat hier ook. Ik heb ook gehad dat voor ontvangst getekend moet worden, maar dat ze t zelf doen en in de brievenbus stoppen of bij de buren (niet altijd direct buren maar paar verdiepingen lager (flat)) droppen. Dus dan moet je geluk hebben dat ze ook briefje in de bus doen en de buren zo eerlijk zijn. Dit terwijl dat tegen hun eigen voorwaarden is. Puur en alleen om niet nogmaals langs te moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:46:
[...]

in dat geval: you're fucked. :+ :o
ik zou wel even informeren bij Bpost of ze daadwerkelijk het pakketje hebben afgeleverd, en niet dat ie nog gewoon op de stapel ligt om bezorgd te worden.
als dat niet het geval is wordt het inderdaad tijd om actie te ondernemen.
maar een claim bij paypal hindert alleen de verkoper, die er niet verantwoordelijk voor is.
Ik heb nu Focalprice gevraagd wie er verantwoordelijk is voor Nederland.
Anders zou ik niet weten waar ik zou moeten claimen.
Iemand die het wel weet?
Scheelt dat ik de Jiake V8 bij Focalprice ga bestellen.
Zal ik wel even tegen de postbode zeggen als ik dan toevallig thuis ben dat mijn andere pakket nooit aangekomen is.
Weet ik gelijk welk bedrijf het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Iemand die het wel weet?
Zal ik wel even tegen de postbode zeggen als ik dan toevallig thuis ben dat mijn andere pakket nooit aangekomen is.
In België worden overigens ook relatief meer pakketjes gestolen in de distributiecentra dan in Nederland.

Maar aangezien de Belgische Post wat betreft postbezorging nog steeds in de 19e eeuw leeft, kun je het dan niet beter via DHL, FedEx of UPS tot aan de deur o.i.d. laten bezorgen?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Iemand die het wel weet?
Huh? Volgens mij gaat het toch allemaal goed tot het bij de postbode komt en die verprutst het?
Dat kun je dan toch gewoon navragen bij het postbedrijf?
Vraag 1: Kent u pakketje met nummer van Bpost wat aan jullie overgedragen is?
Antwoordt 1a: Ja
Vraag 2: Wat is de status van dit pakket?
Antwoordt 2a: Wordt nog bezorgd
Resultaat a: wachten

Antwoodt 1b: Nee
Resultaat b: bellen met Bpost

Anwoordt 1c: Ja
Vraag 2: Wat is de status?
Antwoordt 2c: Afgeleverd
Vraag 3: Dit is niet gebeurd, hoe kan ik dit bij jullie claimen? (waarbij je aan kan geven dat dit 3 x eerder gebeurd is, incl data (of periodes waarover dit ging).
Dit kunnen ze vervolgens navragen bij de betreffende postbode. Ja, dit duurt wel erg lang, maar als je een postbode hebt die je niet kan vertrouwen zou ik daar wel werk van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Bpost zegt dat het pakket verstuurd is met een filiaal van Bpost in China.
Echter is het pakket nooit via België gegaan.
Dus moet ik bij Focalprice zijn wie er verantwoordelijk is voor Nederland |:(
maar als je een postbode hebt die je niet kan vertrouwen zou ik daar wel werk van maken!
Dan beginnen ze te zanniken dat het niet aan hun ligt (ik had niet altijd een trackingcode -nu wel gelukkig-)

[ Voor 36% gewijzigd door zeg_ik_niet op 13-01-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Ik begrijp dat het wachten op een nieuwe telefoon heel spannend is en de fuckups van de post echt vervelend zijn, maar zullen we de levertijdendiscussie en problemen met de post misschien hier bespreken? \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Garyu schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:53:
Ik begrijp dat het wachten op een nieuwe telefoon heel spannend is en de fuckups van de post echt vervelend zijn, maar zullen we de levertijdendiscussie en problemen met de post misschien hier bespreken? \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Merci :)
Bedankt voor je bericht.
Zal daar wel verder klagen.
Het gaat hier niet om dat ik graag mijn telefoon wil, maar dat het niet geleverd zal worden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
Na wat verder kijken dan de iNew i6000+ weet ik het nog niet zeker...

Wie kan mij hierin helpen? Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn Galaxy S3.

Nu zie ik dat de MTK6592 uit is, en die vrij snel is. Mijn voorkeur gaat daarnaast ook uit naar een groter scherm. Ik dacht zelf aan de iNew i6000+, maar ik ben benieuwd wat er nog meer is met een schermgrootte van groter dan 6", en een Full HD resolutie.

Wie weet er nog een mooi alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
psnepvangers schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:24:
Na wat verder kijken dan de iNew i6000+ weet ik het nog niet zeker...

Wie kan mij hierin helpen? Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn Galaxy S3.

Nu zie ik dat de MTK6592 uit is, en die vrij snel is. Mijn voorkeur gaat daarnaast ook uit naar een groter scherm. Ik dacht zelf aan de iNew i6000+, maar ik ben benieuwd wat er nog meer is met een schermgrootte van groter dan 6", en een Full HD resolutie.

Wie weet er nog een mooi alternatief?
Wat is er mis met de Jiake V8? ;)
Is toch ook FullHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Wat is er mis met de Jiake V8? ;)
Is toch ook FullHD?
Zover ik kan zien niet ;)

Screen
Display Size 6.0 Inch
Type IPS, capacitive touch screen
Resolution 1280 x 720 pixels HD screen

Van Pandawill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ik meende dat 1280x720 ook FullHD is.

EDIT

Hoe denk je over de HTM H100?
Is alleen 5.7''.

[ Voor 47% gewijzigd door zeg_ik_niet op 13-01-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:29:
Ik meende van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:29:
Tja, en ik meende dat Bpost een prima bezorgingsbedrijf was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Tja, en ik meende dat Bpost een prima bezorgingsbedrijf was. :+
Dat meende ik ook ja. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPSMelvin
RobertowNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:46:
[...]

Die pinnetjes zijn het wel, gewoon iets verder naar buiten trekken met een pincet (met mate), en anders de connectors even schoonmaken (zowel op de achterkant / batterijcover als in de telefoon zelf.
Dankuwel, dit heeft geholpen _/-\o_ . Als ik het pasje tegen de cover aandrukte (zodat de pinnetjes verbinding maakte) werkte hij ook, maar dit is natuurlijk beter.

edit: Omdat het een Dual Sim is krijg ik ook de hele tijd een melding bij het opstarten dat er niets in Slot 2 zit, en Google wil niet echt een antwoord hierop geven. Anderen met hetzelfde probleem?

[ Voor 16% gewijzigd door FPSMelvin op 13-01-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
FPSMelvin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:42:
[...]

Dankuwel, dit heeft geholpen _/-\o_ . Als ik het pasje tegen de cover aandrukte (zodat de pinnetjes verbinding maakte) werkte hij ook, maar dit is natuurlijk beter.

edit: Omdat het een Dual Sim is krijg ik ook de hele tijd een melding bij het opstarten dat er niets in Slot 2 zit, en Google wil niet echt een antwoord hierop geven. Anderen met hetzelfde probleem?
Mijn vrouw heeft hetzelfde maar dan alleen als de telefoon uit is geweest.
Of heb jij het de hele tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

zeg_ik_niet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:44:
[...]

Mijn vrouw heeft hetzelfde maar dan alleen als de telefoon uit is geweest.
Of heb jij het de hele tijd?
Bij het opstarten.. ;)

Kan je zover ik weet niets aan doen, gewoon minder vaak opnieuw opstarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

RobertowNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:45:
[...]

Bij het opstarten.. ;)

Kan je zover ik weet niets aan doen, gewoon minder vaak opnieuw opstarten ;)
Eventueel kan XPosed + Gravitybox helpen, tenminste staat daar de mogelijkheid tot "auto-hide empty SIM" als optie (geen garantie, moet je wel Root + XPosed + Gravitybox geinstalleerd hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ten eerste is dit topic niet bedoeld voor aankoopadvies, en ten tweede is het niet de bedoeling om ons alles uit te laten zoeken zonder daarbij zelf initiatief te vertonen.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 14-01-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32
Je kan met die eisen zelf al met heel wat toestellen aankomen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Laatst online: 19-09 12:57
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 14-01-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zottenpedj schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:14:
[...]

zopo zp998
newman k2s
thl t100s
De onderste blijkt niet zo een goede accu te hebben.
Every superhero has their weakness, with Achilles it was his heel, with Superman it is Kryptonite and with the T100S it is the battery. The device comes with a removable 2300mAh battery which in all honestly could do with being a bit larger. The battery is the same size as the one in the Nexus 5 and slightly larger than the one in the Nexus 4. The battery will be a disappointment to power users but depending on your usage you may get a full day (morning to evening) of use from it, but it is probable that a top-up charge during the day will be necessary.
Source: http://www.androidauthori...-thl-t100s-review-327578/

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Laatst online: 19-09 12:57
het is afhankelijk, er zijn er met 2300 en met 2700

e: de elephone p8 heeft wel een 5.7 inch scherm

[ Voor 33% gewijzigd door Zottenpedj op 13-01-2014 18:58 ]

Pagina: 1 ... 104 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.