• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-04 23:47
Vandaag zag ik een artikel waarin stond dat het kabinet plannen heeft om subsidie te geven voor de aanschaf van een tweedehands elektrische auto. Heeft iemand hier al meer informatie over, bijvoorbeeld wanneer dit ingaat? Wij overwegen namelijk om binnenkort een elektrische auto te kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door bjornricardo33 op 19-04-2026 16:28 ]

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:50
Het zijn beginnende plannen, zal echt niet binnen een paar weken definitief zijn. Als het al door gaat.

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
bjornricardo33 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 21:17:
Hier is een vloeiendere en nettere versie van je tekst:

Vandaag zag ik een artikel waarin stond dat het kabinet plannen heeft om subsidie te geven voor de aanschaf van een tweedehands elektrische auto. Heeft iemand hier al meer informatie over, bijvoorbeeld wanneer dit ingaat? Wij overwegen namelijk om binnenkort een elektrische auto te kopen.
Heb je nu een AI variant gebruikt om deze zin te laten schrijven?

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-04 23:47
jeroenkb schreef op zondag 19 april 2026 @ 09:34:
[...]

Heb je nu een AI variant gebruikt om deze zin te laten schrijven?
Haha bijna goed. Wilde samenvatting hebben van de laatste 5 bladzijdes maar was te veel van het goede 😁

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21
Ik heb vorige week maandagavond bij Broekhuis een aanvraag ingediend, meteen de financiële info verzameld en ingediend, en ben nu al een week (vandaag is de 5e werkdag na de aanvraag) aan het wachten op een reactie.

Heeft iemand enig idee hoelang het normaal duurt voordat je iets van Broekhuis hoort?

[ Voor 4% gewijzigd door ThaStealth op 28-04-2026 20:20 ]

Mess with the best, die like the rest

Pagina: 1 ... 111 112 Laatste

Let op:
Nee, je hoeft niet te melden dat je occasion van 10 jaar oud goedkoper is dan een nieuwe private lease. Er staan genoeg rekenvoorbeelden online dat het per situatie kan verschillen.

Let op: om wildgroei van specifieke merkdiscussies in dit topic te voorkomen, is het aan te raden om die vragen in het desbetreffende topic te zetten. Is die er nog niet, maar is er veel te bespreken? Maak dan een nieuw topic aan.