[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:31
Voorheen een schurfthekel aan T62A. Zeker in randoms. Maar de laatste tijd speel ik hem, oa met Kyozu, in platoonverband en ga ik hem steeds meer waarderen. Verbaast mij gewoon hoe groot de invloed is van mediums in goed platoon. op verloop van spel. Gisteren met Coyotee en Kyozu gespeeld en we hadden dikke win; zegt de tegenstander: "PTS and HARDS in one platoon we were already dead".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ja dat was wel erg leuk, helaas hadden we alsnog wel wat verliezen op het eind. Telkens een goede prestatie van ons en nog erg lang uitgehouden steeds maar met spelers zoals een bijv. E50M op Westfield die op de K lijn aan het campen was toen ik een opening probeerde te creëren. Vervolgens ging de campende 704 ook mee om een IS7 neer te krijgen zodat enkel hun arty nog over was. Paar lelijke crits zonder damage maar de IS7 was ten dode opgeschreven en ging snel terug naar base om een chaffee te onderscheppen. Hebben die 704 en E50M niet dat laatste schot kunnen doen. Ondertussen had Terrordoom de chaffee en baalde ik dat ik het niet zelf had gedaan. Vond het wel netjes dat de E50M daarna nog zei dat we goed werk hadden gedaan en toe gaf dat hij eerder had moeten helpen (toen ik al op de map aan het pingen was).

Rest van de avond was prut, eerst connectieproblemen telkens als ik een potje probeerde te spelen. Gelukkig wel steeds gewonnen maar de dubbels werd ik niet vrolijk van. Toen mijn inet weer normaal deed 2 goede potjes gehad in resp. de E50M en T30 maar die natuurlijk verloren. De champion TC daarna was om te huilen, 2/5 gewonnen en zelfs de gewonnen potjes waren slecht gespeeld.

Gelukkig daarna (ondanks de 3 losses) nog wel 4 goede wins gehad met Coyotee en Terrordoom :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren trouwens ook besloten de m7 priest te skippen verder, wat een pest ding. Kostte me wat free xp, maar wat een bagger tank die m7 priest. Nu verder met de m41 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
dynosu schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:06:
Gisteren trouwens ook besloten de m7 priest te skippen verder, wat een pest ding. Kostte me wat free xp, maar wat een bagger tank die m7 priest. Nu verder met de m41 \o/
Hhhhm, misschien een leuk projectje voor na de T30 :P Wie weet is de USA arty lijn wat leuker als de Duitse (Met uitzondering van de Hummel en GW Panther)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 22:39

Vae Victus

Awesome God

M41 is echt een prachtige artillery! Ik heb er veel plezier aan beleefd.
Als er iemand is die nog een platoon maat zoekt, mag je mij ook altijd uitnodigen :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb nu dan 2 grind projecten.

Object 212 > 261 grinden, zit nu op de helft

en de M41 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-07 20:46
Sapstengel schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Mooie quote. Kun je op veel manieren gebruiken.
Vertalend naar de geschetste situatie kun je ook stellen dat de T28 Prot. de rots is, waar de T-44 omheen moet.
Of dat de T-44 in een gewijzigde situatie terechtkomt en i.p.v. de backup die hij uit onverwachte hoek krijgt te begeleiden vasthield aan zijn initiële actie: vluchten.
Of....Of...etc.

Zoals iemand Lector een aantal pagina's terug al mooi wist te verwoorden: Adapt or die.
Voor zover ik weet, ging jou opmerking waar ik op reageerde of het feit dat die T-44 'toch niet dood zou gaan'...

Je kunt niet stellen dat die T-44 toch niet dood zou gaan, aangezien een gevecht continue veranderd. Wie zegt dat hij geen arty op zijn gezicht krijgt? Of een light in zijn zij. Of Nemean klikte per ongeluk. Of... Of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kan ik me voorstellen, maar het was meer bedoeld om wat "tegengas" te geven aan de mensen die het oneens waren met Nemean z'n actie. Hoewel het niet netjes is om iemand de "juiste" richting in te drukken, had de T-44 ook anders kunnen reageren.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
User.tmp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:28:
[...]

Voor zover ik weet, ging jou opmerking waar ik op reageerde of het feit dat die T-44 'toch niet dood zou gaan'...

Je kunt niet stellen dat die T-44 toch niet dood zou gaan, aangezien een gevecht continue veranderd. Wie zegt dat hij geen arty op zijn gezicht krijgt? Of een light in zijn zij. Of Nemean klikte per ongeluk. Of... Of...
TL;DR: Don't block.

Als ik in de T-44 had gezeten dan had ik mijn ongenoegen wel geuit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:39
het komt gewoon helaas steeds vaker voor lijkt het wel. En dat is jammer.
Ik gooi mijn tank ook wel eens voor een onbekende teammate als hij dreigt afgeschoten te worden. Grappig hoe dat in clans altijd wordt gedaan, maar het verdwijnt in randoms.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De keren dat ik het in publics heb gezien is op een hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-07 20:46
Sapstengel schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:42:
Kan ik me voorstellen, maar het was meer bedoeld om wat "tegengas" te geven aan de mensen die het oneens waren met Nemean z'n actie. Hoewel het niet netjes is om iemand de "juiste" richting in te drukken, had de T-44 ook anders kunnen reageren.
Ze waren allebij niet al te slim bezig. T-44 had achteruit kunnen kijken en Nemean had stomweg die T-44 niet naar voren moeten drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-07 19:51
Op die manier heb ik gisteren met mijn Tiger een JP2 met 14 health een aantal minuten beschermd en samen toch 4 tegenstanders op weten te ruimen. Ik ving waar nodig steeds de klappen voor hem.
het duurde wel even voordat de JP2 driver het begreep hij riep eerst steesd boos waarom ik hem blockte. Daarna ging het best lekker en kreeg ik een bedankje van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:01

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik zal de situatie nog even wat verduidelijken.. als ik op 100 meter aan kom om die F7 spammer te helpen, en hij heeft al achterom gekeken zodat hij mij en een Lowe (DynoZ) aan ziet komen, neem ik aan dat je kunt verwachten op een andere manier in cover te gaan. Overigens nam (hij daar leek het op) een weide bocht om ons heen en draaide vervolgens scherp voor mijn neus en bleef toen naar achter rijden tegen mij aan.. (Ik deed hem overigens nog damage ook omdat hij tegen me aanreed 8)7 ). Hij kwam vervolgens schuin te staan en ik ging nog maar 1 km/h naar voren. Daarnaast reed ik naast Dynoz in cover bij de rand in mid. Op zo'n moment ben je bij mij verkeerd en geef ik je een signaaltje dat je naar voren / weg moet gaan.

Overigens rij ik nooit met automatisch gas (dubbel r) geven toen hij tegen me aan kwam rijden/blocken/grinden (hoe je het noemen wilt) heb ik het gas er af gehaald op het moment dat hij niet weg reed.. ben ik weer gas gaan geven.

Om nog even wat meer te verduidelijken, hij had een klap van 200 hp gekregen en daarnaast was er geen arty aanwezig. Het feit dat hij op mij schiet is alleen maar een teken dat hij weet dat hij fout zat. Daarnaast als hij zo bang is kan hij beter mij de klappen laten vangen. :Y
ZenTex schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:27:
Ben ik het toch met die t-44 eens. Achteruitrijdend zie je niet tenzij je heel ver uitzoomt, dat er en een malloot precies achter je rijd die dan ook nog eens doorrijdt... Je had op z'n minst wat naar achteren kunnen gaan en hem zichzelf in veiligheid kunnen laten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik had jou ook een paar gaten in je achterkant gegeven, of op z'n minst klem proberen te zetten.
Gerapporteerd vanwege team damage? Hij had hetzelfde kunnen doen vanwege abuse of physics.
Hij had ook op zijn minst wat kunnen uitwijken, hij is er snel genoeg voor.. ik wou hem zo snel mogelijk kunnen helpen en als dank wordt ik geblocked door hem..
Joindry schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:29:
Ik had om je heen gereden en je dan geparmatracked en je daar alleen achtergelaten. Dan konje het alleen oplossen. Neen ik vind het ook niet echt kunnen, dat je de t28 proto een craptank vind moet je niet afreageren op een t44.Zijn reactie onder vuur was mss niet optimaal maar hij rushte op zijn minst niet naar zijn dood.
Als je mij wou permatracken is prima, had ik gewacht tot je blauw werd en je vervolgens geteamkilled.. geen probleem.. daarna kreeg je 2 reports van het platoon waar ik in zit. Daarnaast staat er nergens in mijn bericht dat ik de Prot een crap tank noem maar ik noem hem traag.
wsLy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:05:
Even over het T-44 en T28 proto gebeuren. De T-44 wil vluchten, de T28 proto kan hem helpen met de IS-6, in mijn ogen zijn 2 tanks nog altijd sterker dan één tank. T-44 zou moeten samenwerken en de IS-6 afleiden/detracken en dan kan de T28 Proto hem een pak slaag geven. T-44 kan naar de achterkant van de IS-6 rijden en de aandacht van de T28 afhalen. T28 heeft sowieso een medium nodig omdat dat ding zo traag is als wat en met twee man heb je die IS-6 zo dood.
We kwamen zelf met 2 man aanrijden (Lowe en ik), het gene wat hij deed het tegen mij aanrijden was gewoon expres. Niet meer niet minder.
psychoclown schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Wil geen oude koeien uit de sloot halen maar of ik heb het verdrongen of ik was aan het slaap wandelen want ik kan me niks herinneren :+
Ik denk dat je inderdaad aan het slaap(typen?)wandelen bent geweest. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Nemean op 16-10-2012 14:12 . Reden: Nog maar ff iets verduidelijken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik denk dat WG maar eens paintball shells in het spel moet stoppen. Zo kan je aangeven dat je iets niet leuk vindt, maar ben je geen geld kwijt aan je shell en repair kosten + teammate is geen hp kwijt en wat verf op zijn tank rijker. (wel hillarisch als je vergeet te switchen in een echte battle)

Overigens moet ik nemean een beetje gelijk geven. Als t-44 ben je een flanker, als een heavy en TD om het hoekje komen om je te helpen dan is een ideale plaats voor de medum achter de TD en heavy. Niet ervoor. Tenzij ze je als mobiele bunker willen gebruiken.

Zelf probeer ik als medium altijd mee te rijden met een TD als die de frontlinie op zoekt. Zo kan ik voor hem tracken en blokkeren als iets wil flanken. Heeft me al een paar keer winst opgeleverd.

[ Voor 15% gewijzigd door defiler1974 op 16-10-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hmm, paintball shell als irritatie relief. I like it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:00:
Het feit dat hij op mij schiet is alleen maar een teken dat hij weet dat hij fout zat.
Nee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

defiler1974 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:09:
Ik denk dat WG maar eens paintball shells in het spel moet stoppen. Zo kan je aangeven dat je iets niet leuk vindt, maar ben je geen geld kwijt aan je shell en repair kosten + teammate is geen hp kwijt en wat verf op zijn tank rijker. (wel hillarisch als je vergeet te switchen in een echte battle)
Zou inderdaad werken, alleen denk ik niet dat dit gaat werken.. de hoeveelheid mensen die dan je tank gaan besmeuren met verf gaat waarschijnlijk niet goed komen. :+
Naar mijn gevoel/mening wel, ik ervaar het anders dan de meeste hier.. misschien zat ik niet helemaal goed door na het wachten hem vooruit te duwen, maar als hij niet wilt dat ik de klappen ga vangen voor hem, kan hij het ook anders brengen i.p.v. te schieten en voor me te gaan staan.

Het eerste wat DynoZ op TeamSpeak zei is: "Waarom gaat die T-44 precies voor je neus staan?". Waar op ik ook geen antwoord wist.. het enige wat ik wist is dat ik hem wou helpen tegen die IS-6. Maar ja het zal wel weer 1 of andere figuur uit Polen zijn,die om het kleinste en het geringste mensen gaat team damagen/killen.

[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 16-10-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 15-06 15:34
8 battles gespeeld, 1 win. 6 met KT, 0 wins. 1 met IS-3, 1 win. 1 met Type 59, loss.
Heb het een beetje gehad ermee... het is dat ik nog 158 dagen premium account heb. Afgelopen 2 weken niet gespeeld en dan begin je weer en dan is het nog steeds ronduit bagger in World of Tanks. Alleen maar losses van 2-15, 6-15, 4-15, 8-15 etc. Continu in top 5 met meeste XP iedere battle en het levert niks op.

edit//
Ik denk dat ik me maar eens ga terugtrekken van random battles alleen te spelen. Misschien alleen nog maar spelen in platoon en company verband.

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 16-10-2012 16:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
wsLy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:26:
8 battles gespeeld, 1 win. 6 met KT, 0 wins. 1 met IS-3, 1 win. 1 met Type 59, loss.
Heb het een beetje gehad ermee... het is dat ik nog 158 dagen premium account heb. Afgelopen 2 weken niet gespeeld en dan begin je weer en dan is het nog steeds ronduit bagger in World of Tanks. Alleen maar losses van 2-15, 6-15, 4-15, 8-15 etc. Continu in top 5 met meeste XP iedere battle en het levert niks op.

edit//
Ik denk dat ik me maar eens ga terugtrekken van random battles alleen te spelen. Misschien alleen nog maar spelen in platoon en company verband.
Koop lekker een loltractor, pimp hem en ga een tiental potjes spelen met mensen waarvan verwacht wordt dat ze bagger zijn. Die tier 1 matches kunnen nog verassend leuk zijn!

Alle beginnelingen worden toch binnen 30 seconden afgeknald, dus blijf je over met wat ervaren spelers doorgaans. Wat leuke eindpotjes geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

themaxter schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:15:
Ik las het net ook inderdaad. Was in de tussentijd deze maar gaan gebruiken:
http://tanks.ofscience.net/?server=eu
Moet je wel je naam intikken, maar je krijgt ook de stats van de laatste 24 uur :)
Dit is ook humor, ik heb de afgelopen twee dagen niet gespeeld, maar daar is deze site het niet mee eens:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/54710585/Knipsel.JPG

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Een leuk dingetje ontdekt. Met de T110E5 kan je een T95 voort duwen en dan zal hij sneller gaan dan normaal :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 15:16
Er staat natuurlijk wel dat de laatste update van twee dagen geleden is. Had die site ook geprobeerd en vond dat niet klopte.
Sapstengel schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:57:
[...]

Dit is ook humor, ik heb de afgelopen twee dagen niet gespeeld, maar daar is deze site het niet mee eens:
[afbeelding]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 03-07 19:51
patrickos85 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:30:
Een leuk dingetje ontdekt. Met de T110E5 kan je een T95 voort duwen en dan zal hij sneller gaan dan normaal :P :+
Probeer het daarna eens met een A-20?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jeebeekje schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:35:
[...]

Probeer het daarna eens met een A-20?:)
Heb het zelf geprobeerd met een Chaffee, dan gaat hij 14km/h i.p.v. 13km/h :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Nog mensen inspiratie voor de Guess where dinges van WoT: http://forum.worldoftanks...pic/163954-guess-where-i/

Ik heb zo'n vermoeden dat de tank een Valentine is ergens op Ruinberg en dan ergens op de 6-7 lijn of South Coast lijn 3-4 ... Iemand nog wat ideëen? :P

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 444472 op 16-10-2012 20:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Tank heb ik echt geen idee, de map denk ik met de kleuren ook eerder aan South coast. Maar zo goed ken ik de boel allemaal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik vind het er meer uit zien als Lakeville, in dat stadje bij die kerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlachtVee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-02 23:29
Ik heb de map en locatie, maar nu de tank nog 8)7

Dus als iemand de tank wel weet maar de map/locatie niet, kunnen we ruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Beste mensen,

Ik speel sinds kort (gister) W.o.T. en ik vind het een zeer leuk spelletje,
begin het ook al wel een beetje onder de knie te krijgen.
Speel het momenteel met een kameraad van mij namelijk B4T
(hij speelt al een ruime tijd, 2 lvl4 tanks, 2 lvl5 tanks, 1lvl1 en 1lvl2 tank full upgrade)

Die lvl 1 en 2 tanks zijn zodat ik samen met hem kan spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders met mijn 2 lvl 2 tanks en 2 lvl 1 tanks..

Maar mijn vraag is of de (Tweakers)Clan ook "noobs" aanneemt..
Ik speel regelmatig en het ranken gaat wel snel, het is dus ook een kwestie van tijd voor ik de mappen onder de knie heb en aan een lvl 6 a 7 tank zit (full upgrade)

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
SlachtVee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 03:02:
Ik heb de map en locatie, maar nu de tank nog 8)7

Dus als iemand de tank wel weet maar de map/locatie niet, kunnen we ruilen ;)
Aan de kleur te zien USA of USSR. Maar ik heb met WoT Tank viewer alle tanks nagekeken en kan geen vergelijking vinden...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 07-05 14:36
SmokingAces schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:17:
Beste mensen,

Ik speel sinds kort (gister) W.o.T. en ik vind het een zeer leuk spelletje,
begin het ook al wel een beetje onder de knie te krijgen.
Speel het momenteel met een kameraad van mij namelijk B4T
(hij speelt al een ruime tijd, 2 lvl4 tanks, 2 lvl5 tanks, 1lvl1 en 1lvl2 tank full upgrade)

Die lvl 1 en 2 tanks zijn zodat ik samen met hem kan spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders met mijn 2 lvl 2 tanks en 2 lvl 1 tanks..

Maar mijn vraag is of de (Tweakers)Clan ook "noobs" aanneemt..
Ik speel regelmatig en het ranken gaat wel snel, het is dus ook een kwestie van tijd voor ik de mappen onder de knie heb en aan een lvl 6 a 7 tank zit (full upgrade)
Hey smoking!
De GOT clan is er voor iedereen, we hebben 2 clans (GOT en GOT2). In de eerste zitten over het algemeen mensen met Tier 10's die ook aan clanwars meedoen. GOT2 is de clan waar mensen inzitten die of lagere tanks hebben of alleen voor de fun meegamen (platoon's, tank company's). Dus stuur een applicatie voor GOT2 zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingAces
x-cessive schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:30:
[...]

Hey smoking!
De GOT clan is er voor iedereen, we hebben 2 clans (GOT en GOT2). In de eerste zitten over het algemeen mensen met Tier 10's die ook aan clanwars meedoen. GOT2 is de clan waar mensen inzitten die of lagere tanks hebben of alleen voor de fun meegamen (platoon's, tank company's). Dus stuur een applicatie voor GOT2 zou ik zeggen!
Oké, hartstikke mooi!
Zodra ik er weer op zit zal ik een applicatie sturen en mij zo snel mogelijk naar de top ranken.

Ik ben nogal een fanatieke gamer, als ik een spel speel wil ik het natuurlijk ook goed doen en Clan Wars lijken mij zeer mooi.
Hiervoor heb ik ook een koptelefoon met microfoon alleen nog geen teamspeak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik zou beginnen met GOT2 ;). In GoT1 kom je volgens mij ook alleen maar als je tier 8+ tanks hebt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingAces
wsLy schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:43:
Ik zou beginnen met GOT2 ;). In GoT1 kom je volgens mij ook alleen maar als je tier 8+ tanks hebt.
Logisch ook ;) maar ik zal mij zo snel en zo goed mogelijk naar boven werken,
en indien ik denk dat ik er klaar voor ben zou ik wel een keer een "traing"/test potje tegen iemand uit GoT1 willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

GOT2 is alleen andere clan ingame. Op teamspeak en in platoons/tank companies maakt dit niet uit.

Maar zie je wel verschijnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingAces
dynosu schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:52:
GOT2 is alleen andere clan ingame. Op teamspeak en in platoons/tank companies maakt dit niet uit.

Maar zie je wel verschijnen dan :)
Oké, ik zie wel even hoe en wat.

Mijn naam is "SmokingJacket"... De usual usernames die ik vaak gebruik waren allemaal al bezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 15:16
Gisteren voor het eerst op de test server met 8.1 gespeeld.
De britse mediums geprobeerd, tier 8 t/m 10 speelde wel lekker, niet super sterk of zo, maar leuk genoeg.
Verder even de tier 10 Forch geprobeerd om te kijken of wel met de Mle 1948 door moeten gaan, en ja ik ga door. Ook de Object 268 tier X TD geprobeerd, maar die vond ik verder niet echt interessant. De ISU-152 geprobeerd en wat een lekkere trol TD is dat, een goede vervanger voor de oude KV met derp gun.

Nog even de JPE-100 met gold shells gespeeld om te kijken hoe duur dat gaat worden en het valt mee. Slecht 4800 creds per shell en een normale AP shell kost 2200. Met premium en een overwinning kun je waarschijnlijk zelfs nog een paar creds verdienen :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

"Slechts" 4,8k voor één shell :'(

Der valt nu al geen winst te halen met die tank. Het enige leuke ermee is dat iedereen zich de pleuris schrikt als ze jou plots spotten. Chaffees die van het schrikken in het water knallen. 1375 die gewoon gaan stilstaan in de hoop dat ze zelf nog niet gespot zijn :*)

Maar goed, ik moest en zou die JP E-100 hebben, nu hebbik em. Nu hopen op die golden joystickdinges, dan kan ik ook de GW tiger en E-50 voor een prikkie op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

SmokingAces schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Oké, hartstikke mooi!
Zodra ik er weer op zit zal ik een applicatie sturen en mij zo snel mogelijk naar de top ranken.
Even een tip mijnerzijds: ik speel t ook nog niet zo lang (serieus). Wilde ook zo snel mogelijk doorstomen naar de hogere levels, maar ik heb gemerkt dat 't vanaf level 5-6 een stuk lastiger wordt. Wellicht komt het door de tanks waar ik mee speel, maar als ik naar de statistieken kijk, zie ik toch dat ik in de lagere levels veel betere scores behaalde.
Ik blijf voorlopig dan ook even hangen rond tier 5/6 om ervaring op te doen. Ga je te snel hoger, meer kans op veel verliespotjes/vroege uitschakeling en minder plezier aan 't spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 26-06 22:39

Vae Victus

Awesome God

SmokingAces schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

Logisch ook ;) maar ik zal mij zo snel en zo goed mogelijk naar boven werken,
en indien ik denk dat ik er klaar voor ben zou ik wel een keer een "traing"/test potje tegen iemand uit GoT1 willen doen
Mag nu ook al hoor :) Gewoon voor de fun, zoek me maar eens op ingame. M'n account staat in de player tabel.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Mochten de credit gold-shells blijven na 8.2... Dan verwacht ik daarna gold-armour voor gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Lol @ appel. Heb je toch al? camo pattern heeft nu ook functie. Dus dat is al beetje van betalen om meer voordeel uit armor te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
dynosu schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:11:
Lol @ appel. Heb je toch al? camo pattern heeft nu ook functie. Dus dat is al beetje van betalen om meer voordeel uit armor te halen.
Verf stopt/bounced geen shells ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
het is natuurlijk niet zomaar verf volgens Wargaming, maar golden verf :+
En je weet maar nooit wat dat gaat doen :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Appel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Nee, maar als mensen je niet zien vuren ze geen shells :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Bij wot wel, als je genoeg shells incasseert verdwijnen de eerste hitpatterns alweer vanop je tank. Conclusie de verf herstelt. Speciale nanotanks and sh*t.

Ik irriteer mij daar trouwens mateloos aan. Soms in een rustpoze in battle wil ik kijken waar ik reeds geraakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Laatst online: 11:12

ZenTex

Doet maar wat.

Bah, loop te balen hier, geen WoT voor mijn vanwege een falende provider.
Zijn net verhuisd, maar konden ons oude contract niet meenemen omdat de provider hier geen conversie heeft.
Dus nieuwe geregeld die dat wel heeft, maandag zouden we internet hebben (zondag verhuisd)
Worden we gebeld dat er problemen met de kabel zijn (lokaal) en we totdat het gefixt is niet aangesloten kunnen worden. Geen probleem, weekje zonder internet toch?

Nu lees ik op de expat forums dat in dit gebied de kabel overbelast is.... Voorbeelden van mensen die tot 6 maanden moesten wachten. Geen WoT, geen internet behalve mobiel....

*AAAARGHHH!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ZenTex schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:42:
Zijn net verhuisd, maar konden ons oude contract niet meenemen omdat de provider hier geen conversie heeft.
Dus nieuwe geregeld die dat wel heeft, maandag zouden we internet hebben (zondag verhuisd)
Worden we gebeld dat er problemen met de kabel zijn (lokaal) en we totdat het gefixt is niet aangesloten kunnen worden. Geen probleem, weekje zonder internet toch?

Nu lees ik op de expat forums dat in dit gebied de kabel overbelast is.... Voorbeelden van mensen die tot 6 maanden moesten wachten. Geen WoT, geen internet behalve mobiel....

*AAAARGHHH!*
ADSL of een mobiel abbonnementje? Of je dan blij wordt vand e ping is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Behoort internet nog niet tot de primaire levensbehoefte in Hong Kong? Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

Ins0mnia
User: Ins0mnia365

Heb recenterlijk ook een review gemaakt over WoT,
het gaat niet super diep maar hopelijk vind je het leuk!

YouTube: GamerGeek John - World of Tanks Review

Sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

7e potje ermee, en de eerste fatsoenlijke, 3 kills:

Victory!
Battle: Serene Coast woensdag 17 oktober 2012 20:21:17
Vehicle: T110E4
Experience received: 3.594 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 30.132
Battle Achievements: Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"

Maar tis nog niet veel..... Vooral de gun depression mis ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
:Y

:'(

[ Voor 8% gewijzigd door patrickos85 op 17-10-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

9k naar JT, 14k naar Obj703, en 9k naar AMX120
T54/Patton/E50/T95 unlocked. En 270K free exp over.

Dus dat zijn worden er 7 als ze de gouden piem0l winnen.
If not, than mis ik nu wat tripples ten koste van 8 miljoen zilver. Gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Wanneer mensen weer eens met z'n allen in de vallei op lijn 9 gaan en ik tot grote verbazing onderlangs de heuvel kon kruipen :P. Twee minuten geleden was het nog 2 vs 6.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23382685/shot_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
ZenTex schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:42:

*AAAARGHHH!*
Ai. Da's ook minder voor mij, dacht met je te kunnen knallen (BF3 ook bijvoorbeeld) ;). Zit hier met nog wat nederlanders in Shanghai. Internet is er wel, maar verder ook niet denderend.

Dacht dat het beter was in Hongkong of zit je in Kowloon ergens? Sterkte, hoop dat ze het snel fixen.

Moet zeggen dat m'n WOT activiteiten op een lager pitje zijn. Afgezien dat ik veel werk, het spelen met een ping van 200 ervaar ik als bijzonder irritant. Verdere pogingen om gold te kopen lukte ook niet vanwege die gare betaal site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Sapstengel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:26:
Behoort internet nog niet tot de primaire levensbehoefte in Hong Kong? Weird.
Ben zelf even verrast.
Normaliter is overal in HK redelijk breedband verkrijgbaar.
Als het goed is hebben de buren gewoon glasvezel, volgens de kaart van de provider dan. We zouden de dag na de verhuizing dan ook gewoon aangesloten worden, maar die dag kregen bericht dat er problemen met de kabel waren (letterlijk: "shortage of cable" . Even opgezocht en het lijkt alsof er in dit gebied inderdaad problemen zijn.
En dat terwijl de provider hier gewoon glasvezel aanbiedt.
Aan de andere kant. Sinds maandag word de straat hier opengebroken. Misschien? :9~
Frenzy_LS schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 06:51:
[...]

Ai. Da's ook minder voor mij, dacht met je te kunnen knallen (BF3 ook bijvoorbeeld) ;). Zit hier met nog wat nederlanders in Shanghai. Internet is er wel, maar verder ook niet denderend.

Dacht dat het beter was in Hongkong of zit je in Kowloon ergens? Sterkte, hoop dat ze het snel fixen.

Moet zeggen dat m'n WOT activiteiten op een lager pitje zijn. Afgezien dat ik veel werk, het spelen met een ping van 200 ervaar ik als bijzonder irritant. Verdere pogingen om gold te kopen lukte ook niet vanwege die gare betaal site.
Zit in de new territories, nog even verder van central af dan Kowloon.
Vriending zelf werkt in Kowloon, (victoria's secret) maar daar wil je niet wonen, dus naar sai kung verhuisd. Een van de weinige plekken waar je niet i een piepklein appartement op 30 hoog terechtkomt.

BF 3 heb ik niet, maar als je online bent kunnen we best een keertje platoonen. :)

Net binnen: dit gaat tot minimaal 15 november duren. :(
Reden; een slechte kabel die vervangen moet worden en waarvoor toestemming nodig is van de overheid.

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 18-10-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Houdt het aub wel ontopic of in ieder geval gerelateerd aan WoT, al het andere kun je wel via DM bespreken.

Zojuist even een drietal potjes gedaan, allemaal gewonnen en vooral op de Panther en T20 was leuk door de goede teamplay van het team. Op de T20 was het helemaal lache, temoss en ik hadden beide 4 kills en even gezorgd voor een mooie overwinning:
Victory!
Battle: Erlenberg donderdag 18 oktober 2012 12:36:52
Vehicle: T20
Experience received: 5.475 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 39.120
Battle Achievements: Brothers in Arms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ZenTex schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Zit in de new territories, nog even verder van central af dan Kowloon.
Vriending zelf werkt in Kowloon, (victoria's secret) maar daar wil je niet wonen, dus naar sai kung verhuisd. Een van de weinige plekken waar je niet i een piepklein appartement op 30 hoog terechtkomt.

BF 3 heb ik niet, maar als je online bent kunnen we best een keertje platoonen. :)

Net binnen: dit gaat tot minimaal 15 november duren. :(
Reden; een slechte kabel die vervangen moet worden en waarvoor toestemming nodig is van de overheid.
Is dit niet een gevalletje van een kabeltrekker wat toe stoppen zodat je een stukje goede kabel al wat eerder kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Soms moet je geluk hebben dat je in een goede battle terecht komt... :P
Het leek de verkeerde kant op te gaan, maar gelukkig had de capper twee vijanden afgemaakt die naar hem toe kwamen. Ik zat vast door een JT 8.8 die op een ongelukkige plaats stond... maar heb hem wel afgemaakt. En eindelijk ace badge :)

Damage gedaan aan tanks:
T34: 322
JT 8.8: 815
KV-13: 847
T20: 885
Tiger: 1231

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Eik4R.jpg

edit// Zo heb je een prachtig potje en direct 3 potjes erachteraan die om te janken zijn. ;w
Tijd om maar weer eens te stoppen.

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 18-10-2012 15:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
vandaag een nieuwe mijlpaal :)

Mijn 9e tier 10 (10e clanwars tank met T92 erbij) is binnen. De E50M.

Volgende grind gaat de batchat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

You are nuts :P

En suc6 met de batchat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
haha mijn monteurs in de garage klagen al behoorlijk ja :p
zit nu bij de amx12t, dus de grote sprongen moeten nog komen, gelukkig nog wel even de 3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik ben nog druk bezig met de object 212 en de m41 :)

over de helft met de 212, maar is toch een grind waar je U tegen zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ik ken het ;) maar dan ga je weer een arty grinden en ben je vanaf de m40/43 (overigens een heerlijke arty) weer een eeuwigheid bezig. Maar dan heb je wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:03:
edit// Zo heb je een prachtig potje en direct 3 potjes erachteraan die om te janken zijn. ;w
Tijd om maar weer eens te stoppen.
Nog niks verloren vandaag, potje of 8 gedaan. Wel een aantal close calls maar dat was omdat er toch opeens nog wat noobs één voor één erin gingen.
Bean77 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
vandaag een nieuwe mijlpaal :)

Mijn 9e tier 10 (10e clanwars tank met T92 erbij) is binnen. De E50M.

Volgende grind gaat de batchat worden.
Gefeliciteerd :)

Ik ben zelf nog bezig met de volgende projecten:
[list=X]• 13 75 grinden - nog 37k tot de 13 90
• Panther crew trainen - BiA op 100% krijgen (laatste paar procenten)
• E50M crew trainen - BiA op 100% krijgen (laatste 2 procenten)

Eigenlijk heb ik ook nog mijn M48A waarop ik zo'n 15k nodig heb voor de top gun maar daar heb ik niet zoveel geluk mee. Tevens ook nog de T30 waarop ik 120+k heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 07-05 14:36
dynosu schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:54:
Ik ben nog druk bezig met de object 212 en de m41 :)

over de helft met de 212, maar is toch een grind waar je U tegen zegt
Waarom wil je die 261 zo graag, grind is echt te lang en voor CW's is er al zoveel arty in GOT....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Cuz i want it? Vind arty leuk om te spelen en wie weet, mischien word ik nog wel de beste arty speler in GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
is er een ned talig low tiers clan ? ben nu III ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gathering of Tanks (GoT) heeft vast wel plek in GoT2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
thnx ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Man o man wat blijft die a-20 toch een slechte tank....
Heeft iemand tips hoe er mee te spelen, heb helaas niet genoeg vrije exp om er vanaf te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 20:26
psychoclown schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:08:
[...]

Nog niks verloren vandaag, potje of 8 gedaan. Wel een aantal close calls maar dat was omdat er toch opeens nog wat noobs één voor één erin gingen.
Yup hij ging goed daarstraks, nu nog eens ooit meegaan in een TC en me happy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Temoss schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:37:
Man o man wat blijft die a-20 toch een slechte tank....
Heeft iemand tips hoe er mee te spelen, heb helaas niet genoeg vrije exp om er vanaf te komen...
Puur als scout gebruiken, snelheid om ergens te komen en te spotten voor je team vanuit een bosje.
Houdt je vinger van de trekker (ik weet het het is moeilijk) om zelf niet te worden gespot en ze kunnen je tot op 50m naderen voordat ze jou spotten (wel ff cammonetje eropgooien).

ShockWave needs sunglasses voor de nieuwe tweakerssite... 8)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... mijn 2e tier 9 unlocked, de E-75. Alleen niet genoeg credits haha... moet ook nog steeds de GwTiger aanschaffen :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Bedankt voor de tip shockwave, het blijft alleen lastig om deze tank als scout te gebruiken aangezien je ook niet een echt grote viewrange hebt (330 m). Het enige wat die kan is snel in een rechte lijn rijden en als je ook maar aan een bocht denkt sta je al stil... Bush scouten is, zoals jij het zegt, dan misschien wel het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan gebruik je hem toch als suicide scout ?
Als je dat echt goed doet, kzal wel eens wat screenies posten in weekend.
Kunst die velen nog steeds niet begrijpen.
Dingen als 13 scout, 2 arties aan gort, dat soort dingen in 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 420503 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:46:
Temoss schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:23:
Bedankt voor de tip shockwave, het blijft alleen lastig om deze tank als scout te gebruiken aangezien je ook niet een echt grote viewrange hebt (330 m). Het enige wat die kan is snel in een rechte lijn rijden en als je ook maar aan een bocht denkt sta je al stil... Bush scouten is, zoals jij het zegt, dan misschien wel het beste.
Goed scouten is een kunst. En suicide scouten is SNOEIHARD tegen een glazen deur oprennen om aan de rest van je team ongeveer te laten zien waar deze zit.

Gewoon (Efficient) scouten is een stuk leuker en levert VEEL meer op. Experience en credit wise. Je hebt er ook gigantisch veel meer aan wanneer je in het proces echt leert scouten. Dat is echt een super nuttige skill in Clan Wars en ESL (mocht je dat ooit nog willen spelen.)

Equipment: Vents, Binos en een camonet of coated optics. Sixth sense op je commander en gaan.

Goed scouten is een van de moeilijkste aspecten binnen World of Tanks, een goede (lees: Geen suicide) scout heeft in mijn ogen een hoog aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

één goede scout op campinova defense kan een hele flank tegenhouden. Als de andere die BV snipen een beetje verstandig zijn en de dichtsbijzijnde targets uitkiezen natuurlijk.
Suicide scouts zijn per definitie onnuttig, ze kunnen bij geluk eens een beetje nut vertonen wanneer er arty gekilled kan worden. En in pubs kan je een indicatie krijgen van de verdeling van de enemey zijn tanks over de map. Een goed ingegegraven spottende tank kan zo veel meer doen.

En die viewrange van 330+bino's stilstaand in een bosje wil zeggen dat jij alles eerst zal spotten, niks zal jou eerder zien. Niet met de cammowaarden van een A-20. Zoals hier eerder vernoemd, gewoon NIET schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, als je zoveel equipment op een A-20 gooit, zal ie mss wel goed zijn :p
ik had daar helemaal het geld niet voor, en zelfs als ik het had, zou ik het niet doen aangezien de t-34 niet veel xp nodig heeft.

als je als A-20 top tier bent, is het wel een leuke tank. redelijk snel, en de stockgun schiet snel met een low aimtime (heb nooit andere guns unlocked :p).

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is mss waar, ik speelde de eerste maanden premium en had direct een lowe gekocht. Dan heb je al snel silver te over. Maar op een bepaald punt moet je echt wel equip gaan mounten. Vanaf dan moet je ook echt dat beetje goud hebben om je equip te demounten. Anders is het gewoon te belachelijk hoeveel silver je iedere keer moet uitgeven voor nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ging gisteren best wel goed, overdag al een vijftal fijne potjes gehad en 's avonds na film kijken nog een paar potjes gedaan:
Victory ratio: 100%
Battles: 18
Efficiency: 1695.26
Average tier: 9.17
Experience: 21719 1206.61
Capture points: 86 4.78
Defense points: 7 0.39
Damage: 30814 1712
Kills: 20 1.11
Spotted: 11 0.61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bijzonder dat je zoveel XP haalt, want 1712 damage met een gemiddelde tier van 9,17 valt mij tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
In een company zijn er nog 14 aasgieren, daarnaast waren 5 potjes van de 18 in tier 7 medium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
desondanks nog steeds een victorie ratio waar je U tegen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:04:
In een company zijn er nog 14 aasgieren, daarnaast waren 5 potjes van de 18 in tier 7 medium :)
Dan nog.. ik krijg zo het gevoel dat ik iets fout doe. Ik zit met mijn E-50 en E-75 de laatste tijd 95% van de keren boven de 3.000dmg, maar toch zit ik dan bij wins rond de 800XP (non-premium).

[ Voor 35% gewijzigd door rgras op 19-10-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vergeet niet dat je in companies (net als in CWs) een bonus krijgt als je wint. Die bonus is de helft van wat de tegenstander heeft behaald. Als je verliest dan verlies je ook goed hard, tenzij het een draw was.

Bij mij zat het nu tussen de 1500 en 2500 damage als ik een beetje middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Weer wat geleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Vind overigens dat WG wel eens module damage in de credit en XP berekening mag meenemen. Tegenwoordig doe ik in mijn batchat25t alleen maar tanks detracken als ik merk dat in de public veel arty zit. Niks leuker als 3 shells zien inslaan op een tier 10 medium.

Het levert alleen zo weinig op af en toe, behalve en hogere kans op een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
Appel schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:16:

Goed scouten is een kunst. En suicide scouten is SNOEIHARD tegen een glazen deur oprennen om aan de rest van je team ongeveer te laten zien waar deze zit.
Aan de andere kant is een scout die 2 arties neerschiet niet echt een suicide scout meer. Zeker niet als het een A20 in een wat hogere tier potje is. Als je dat dus continue kunt doen ben je naar mijn idee toch best een goede scout.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
redwing schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:35:
[...]

Aan de andere kant is een scout die 2 arties neerschiet niet echt een suicide scout meer. Zeker niet als het een A20 in een wat hogere tier potje is. Als je dat dus continue kunt doen ben je naar mijn idee toch best een goede scout.
Klopt, maar de echte suicide scout gaat vanaf het begin gelijk door nar de arty's. Doorgaans is die tactiek in 90% van de gevallen het snelle einde van de scout. Juist goed blijven scouten en als het veld duidelijk is je moment kiezen om door te stomen naar de arty, is in mijn ogen juiste scout techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defiler1974 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:35:
Vind overigens dat WG wel eens module damage in de credit en XP berekening mag meenemen. Tegenwoordig doe ik in mijn batchat25t alleen maar tanks detracken als ik merk dat in de public veel arty zit. Niks leuker als 3 shells zien inslaan op een tier 10 medium.

Het levert alleen zo weinig op af en toe, behalve en hogere kans op een win.
Zodra jij de eerste bent die een tank detracked voor de eerste keer krijg je een bonus maar daarna niet meer (tenminste als ze dit niet in een van de laatste 2 patches verandert hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mwah, suicide scouted lijkt leuk ALS je daarme 2 arties mee het graf in neemt.
Maar...
Heb veel potjes meegemaakt waarbij onze scout suicidde, en daarmee idd enkel tanks en of arty mee het graf innam, maar de tegenstander/onze scout niet, die spotte gewoon onze tanks/de hunne. En dan zie je dat het team MET scout keihard wint, vooral op maps met veel bosjes.wat is het verlies van enkele tanks nou als jouw team continue de vijandelijke tanks gespot houdt terwijl het andere team enkel kan raden waar de vijand zich verstopt houd? Dan kun je enkel hopen dat je top tier een goede speler is en flink wat schoten kan incasseren en tegelijktijd de vijand spot, als een soort blokkade runner zeg maar, + een flinke dosis mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Anoniem: 420503 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:46:
Dat is helemaal een goed idee, hopelijk haal ik dan ooit ook zo'n hoge exp/uur als jij kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat is toch voor iedereen het ultieme doel in het leven?

Fuck een goede studie, 100K per jaar verdienen, een leuk gezin met fantastische kinderen etc. etc... ons leven is al geslaagd wanneer wij in de buurt van Jadiela kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Het klopt zeker wel van het scouten, maar het probleem van deze lijn met tanks is dat ik voor een flanking medium ga en niet voor een scout. Dan is het heel jammer dat je bij één tank opeens iets totaal anders moet gaan doen dan wat je bij de rest vd lijn moet doen.. Maar gelukkig hebben we nu een week x3 dus dan kom ik er nog wel een keer doorheen en ga ik tot dan wel bush scouten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

rgras schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:58:
Dat is toch voor iedereen het ultieme doel in het leven?

Fuck een goede studie, 100K per jaar verdienen, een leuk gezin met fantastische kinderen etc. etc... ons leven is al geslaagd wanneer wij in de buurt van Jadiela kunnen komen.
Vrijdag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Temoss schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:17:
Het klopt zeker wel van het scouten, maar het probleem van deze lijn met tanks is dat ik voor een flanking medium ga en niet voor een scout. Dan is het heel jammer dat je bij één tank opeens iets totaal anders moet gaan doen dan wat je bij de rest vd lijn moet doen.. Maar gelukkig hebben we nu een week x3 dus dan kom ik er nog wel een keer doorheen en ga ik tot dan wel bush scouten:)
En die mensen dan die voor een heavy gaan en om daar te geraken een light/medium moeten spelen?
Ik heb de à-20 3 keer gegrind. 1 keer in beta en op beide accounts. En een goede scout spelen is geen straf, erger is het wanneer je als medium "damage dealer" moet spelen om verder in de lijn te kunnen en je komt in battles terecht waarin je enkel hun 2 low tiers kunt beschadigen als het er op aankomt. Alle lage tiers die in hogere tier battles terechtkomen moeten het hebben van scouten, en niet van damage.

Nee, de à-20 is niet de beste als het op bochtenwerk aankomt. Wel een prima tank qua snelheid, dus zorg gewoon dat je de 1e bent die bij dat bosje komt en spotten maar.
Verder is het in lagere tier matches een prima flanker en damage dealer, dat snelvuur kanon kan flink wat schade doen VS zelfde tier, en door je snelheid kun je een prima flankpositie innemen om ze in hun zijkant te grazen nemen.
Ik deed meestal beide, bosje opzoeken en passief scouten, en als het spel wat verder gevorderd was (en evt vijanden te dichtbij kwamen) ergens anders heen racen, en ze proberen te flanken en schade te doen.
Als je denkt dat de a-20 slecht is, wacht dan maar tot je de t-43 moet doorgrinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ZenTex schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

En die mensen dan die voor een heavy gaan en om daar te geraken een light/medium moeten spelen?
Ik heb de à-20 3 keer gegrind. 1 keer in beta en op beide accounts. En een goede scout spelen is geen straf, erger is het wanneer je als medium "damage dealer" moet spelen om verder in de lijn te kunnen en je komt in battles terecht waarin je enkel hun 2 low tiers kunt beschadigen als het er op aankomt. Alle lage tiers die in hogere tier battles terechtkomen moeten het hebben van scouten, en niet van damage.

Nee, de à-20 is niet de beste als het op bochtenwerk aankomt. Wel een prima tank qua snelheid, dus zorg gewoon dat je de 1e bent die bij dat bosje komt en spotten maar.
Verder is het in lagere tier matches een prima flanker en damage dealer, dat snelvuur kanon kan flink wat schade doen VS zelfde tier, en door je snelheid kun je een prima flankpositie innemen om ze in hun zijkant te grazen nemen.
Ik deed meestal beide, bosje opzoeken en passief scouten, en als het spel wat verder gevorderd was (en evt vijanden te dichtbij kwamen) ergens anders heen racen, en ze proberen te flanken en schade te doen.
Als je denkt dat de a-20 slecht is, wacht dan maar tot je de t-43 moet doorgrinden!
Beetje 1-dimensionale manier om ernaar te kijken. De rol van mediums is veel ruimer dan dat.
Met bijna elke medium kan je:

fire support geven door meer te richten op modules, detracken enz...
Flanken als de situatie het toelaat en de focus van enemy tanks op je eigen heavy's zit.
Doorstoten als de weg vrij is en naar hun arty gaan.
Spotten als bovenstaande opties niet beschikbaar zijn.
Mediums/scouts hunten die doorbreken, dan kunnen je eigen heavy's hun focus op de frontlinie houden.

Zo speel ik mijn mediums. Niet elke medium kan alle rollen hierboven goed vervullen, maar in ieder geval meer als 1 rol.
1 ding wat je nooit moet doen is je medium in high tier matches als een heavy gaan gebruiken, dat verlies je hard. (op een paar mediums na met bouncy hull en hull down)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.