Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 25 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.983 views

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 09:50

themaxter

Bugged..

wontcachme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:47:
[afbeelding]

Dat wordt de amerikaanse light tree grinden :P
Wat mij eigenlijk nog het meeste opvalt (want door die lijn rechts te zetten ipv naast de andere light/med lijkt het compleet anders, eigenlijk is die niet eens zoveel anders) is dat er nu een pijl vanaf de Jumbo gaan naar de T29....

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik hoop het, ik heb nu 100.000XP op mijn E-75 staan die ik toch niet ga gebruiken voor de E-100.

Anoniem: 444472

themaxter schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:59:
[...]

Wat mij eigenlijk nog het meeste opvalt (want door die lijn rechts te zetten ipv naast de andere light/med lijkt het compleet anders, eigenlijk is die niet eens zoveel anders) is dat er nu een pijl vanaf de Jumbo gaan naar de T29....
Inderdaad ja! Dan kan de 90% die de M6 bagger vindt via de (imo geweldige) Jumbo direct door naar de T29!

Gelukkig laatst (met de 5x bonussen) even snel de M7 unlocked en M5 verkocht voor wat britse tanks. Binnenkort dan maar eens de M7 aanschaffen :> .

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
filipy23 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:58:
Graphics improvement of some maps
"Prokhorovka";
"Redshire";
"Erlenberg";
"Ruinberg."

Hopelijk wordt Redshire verbeterd. Ik vind het nu een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende map.

Babs out!
Dat vind ik nu van Dragon Ridge en Redshire

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 444472 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:33:
[...]

Inderdaad ja! Dan kan de 90% die de M6 bagger vindt via de (imo geweldige) Jumbo direct door naar de T29!

Gelukkig laatst (met de 5x bonussen) even snel de M7 unlocked en M5 verkocht voor wat britse tanks. Binnenkort dan maar eens de M7 aanschaffen :> .
M7 net maand of wat geleden verkocht :( Dus maar weer terug aanschaffen...
Ik ben bijna klaar met die M6 (wat ik trouwens best een fijne tank vind, zolang je maar niet wordt geflanked). Heb de M6 gehaald via de Jumbo, moet nog 2 k tot de T29.. Dus dit pijltje komt voor mij net iets te laat :(

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-03 12:51
Het vreemde aaan die nieuwe amerikaanse tree is dat ie begint met light (t/m 4), dan medium (tier 5), dan weer light (tier 6 en 7) en dan weer medium (tier 8 en 9) om uiteindelijk te eindigen als heavy (tier 10). WTF!

Babs out!

• rgras
  • Niet online
Dat wordt mooi kut met het retrainen van je crew.

• User
  • Laatst online: 20-03 13:13
Ik geloof er geen zak van, en dit zal niet de eerste keer zijn dat je compleet uit je nek lult.

• filipy23
Ik ga voor de chinese Tier X medium!
Tier 10 medium will have an equivalent of 122mm M-62 cannon
Type 59 met de sniper gun van een IS-8. Me want!

En weer een gratis slot:
- They will also add extra garage slot for T1 Chinese vehicle.
En nog wat info:
- SerB: There is enough Chinese TD material for two branches. Still working on Chinese arties. In order to obtain the mats, they are working with Chinese partners.
- Chinese TD's are actually based on older Russian designs, but as the age passed, differences accumulated.
- Type 59 won't return to ingame store (if I understand that correctly).

[Voor 59% gewijzigd door filipy23 op 08-11-2012 14:25]

• filipy23
Rumors:
Patch 8.3 will be about Germans. The tree will be separated into two branches like this:

Pz 2 Ausf H - redesigned T2
Pz 3 - redesigned T4
Pz 3 Ausf. J - new T5
Pz 4 Ausf. C/D - new T4
Pz 4 Ausf. F - redesigned T5

3 light tanks shall be added - it is not clear whethere they will be high tier scouts (probably) - there is an option that they will replace the Czechoslovak tanks (Panzer 35t, Panzer 38t), which are bound to show up later in the EU tree.
These tanks are: 3 different VK 2001, VK 3002 (MAN), krupp 38 (d)
Na 75 potjes is de KV-1S op 300 exp na elite, ik heb de IS al in bezit maar ik vind de KV-1S dermate leuk dus deze houdt ik mooi in de garage. Zeker aangezien ik ook genoeg mensen ken met tier 5/6 tanks is dat wel leuk :)

BiA had ik al eerste skill gekozen en zit nu inmiddels op 80%, straks dus mooi accelerate crew training aanzetten :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• themaxter

themaxter

Bugged..

Die blijft mij ook in de garage staan, ondanks dat ik de rest van de tree er na al heb geresearched.
Zowieso vind ik veel van de tier 6 tanks (KV1S/Easy 8/Jumbo/vk3601) de grootste "fun" factor hebben van alle tanks.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Easy8 staat bij mij ook in garage en die blijft er wel ook, veel te leuk ding :)

permanent tanks bij mij:

T32, IS3, KT. S-51. Easy8

Ik vind zelf de Tier 8 de leukste tier. Heb ook nog 1x is7 en 1x object 261 die uiteraard ook permanent zijn, maar vind de tier 8 tanks het leukste.

Mischien een idee voor een poll, welke tier vind je het lekkerste spelen:

Tier 4 arty/tier 6 light/med/heavy
Tier 6 arty/tier 8 light/med/heavy
Tier 8 arty/tier 10 med/heavy

? :)

[Voor 25% gewijzigd door dynosu op 08-11-2012 14:49]

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
TheJukeBox schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:28:
[...]

ik vind het wel een donders vet filmpje!
zeg dat wel.... behoorlijk realistisch
Kojoottii schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:43:
pffft wie zit er nou te wachten op chinese tanks, krijgen we "King Tigel tm" en de "Pattom" enzo, goedkope kopietjes van al bestaande tanks.
zegt een coyotee... lol :+

net de bat arty geresearched....
heb een hoop credits nodig voor de volgende tanks die ik geresearched heb
bat arty
t62a
t110e3
e75
:9
themaxter schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:41:
Die blijft mij ook in de garage staan, ondanks dat ik de rest van de tree er na al heb geresearched.
Zowieso vind ik veel van de tier 6 tanks (KV1S/Easy 8/Jumbo/vk3601) de grootste "fun" factor hebben van alle tanks.
Ik had eerst nog de 3601 teruggekocht maar die is toen ingeruild voor de KV-1S en had ik gelijk een mooi excuus om eens aan de IS7 lijn te beginnen ;)

De 3601 is namelijk niet slecht maar de alpha damage van de KV-1S is misschien nog wel het grootste voordeel ten opzichte van de 3601. De penetration maakt natuurlijk ook voor een groot deel uit. De armor, snelheid en grootte is in principe wel gelijk aan die van de 3601.

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-03 15:22

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
ik wil eigenlijk alleen maar weten wat de vervanger wordt voor mijn T50-2 :P
Ben nu nog bezig met de T110e5 lijn en M48a1 lijn, hierna of russen T62a, IS-7 en IS-4 lijn, en dan amerikaanse T110e4 en duitse TD lijn, de Ferdinand en JagdPantherII zijn toch wel hele leuke tanks.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-03 18:48

FikkieHo

Wokmaster

Als ik WG zo ken zullen ze wel een hax T-50-2 versie maken. De russchische scout kan natuurlijk niet onder de ELC staan qua performance :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
misschien dan wel de T34-2? als tegenhanger voor de amx 13 90?

• dynosu
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

FikkieHo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:29:
Als ik WG zo ken zullen ze wel een hax T-50-2 versie maken. De russchische scout kan natuurlijk niet onder de ELC staan qua performance :)
gedachte alleen al, dat er iets van een ander land beter is!!!

laat wargaming het maar niet horen, word gelijk alles weer generfed als straf!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-03 13:28

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heb nu de Comet... wat een slechte tank is dat... na de turret gemount te hebben is de acceleratie zo langzaam dat je het niet echt een medium kan noemen. En geen slopes betekent dat tanks vanaf t5/6 je gewoon overal kunnen pennen.

Oh ja en nog maar te zwijgen over de gun, 140 dmg met 148mm pen... wat moet je hiermee doen in tier 9 games? Tier 8-9 moet je zeker 10x raken in de reet, maarja dan ben je allang kapot.

En met de teams waar ik in terecht kom gaat het nog zeker 500 battles duren voordat ik bij de Centurion ben. 8)7

[Voor 41% gewijzigd door TweakJerommeke op 08-11-2012 19:13]

• filipy23
Mickroz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:31:
misschien dan wel de T34-2? als tegenhanger voor de amx 13 90?
T-34-2 is een medium. Geavanceerde T-34 hull met een Type 59-achtige turret erop.

Babs out!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
Oja, naja, jij bent meestal wel snel met nieuws, wacht wel af wat het wordt dan :P

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:18
Tja kan er niets aan doen dat WG coyote niet registreerbaar maakt.

• TRX
Kojoottii schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:47:
[...]

Tja kan er niets aan doen dat WG coyote niet registreerbaar maakt.
meen je :o

was ie al bezet of mag de naam niet :?

weer stukje metaal in de kast

Victory!
Battle: Westfield donderdag 8 november 2012 19:45:38
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.252 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 63.714
Battle Achievements: Billotte's Medal

• Kojoottii
Hij is vastgelegd direct bij het live gaan van de game en er is nog nooit een battle op gespeeld, en er zijn bulten van dat soort accounts, dus ga er vanuit dat het een actie is geweest van WG.
Kijk dit zijn lekkere potjes :p Ik begin de KV-4 steeds leuker te vinden :p. Begin het nu jammer te vinden dat ik me in het begin op de Duitsers had gestort... maarja.. Tiger en KT he.. Had ik het vooraf geweten dan had ik echt alleen Russen gespeeld en Duitsers als 2e of 3e tree.

[Voor 60% gewijzigd door wsLy op 08-11-2012 21:32]

Stichting Hobbyserver

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Net voor het eerst een IS-8 ge-oneshot. Toch een leuke kick om met de 704 in een klap 1800 damage te doen. Verder een dramatische avond trouwens.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-03 22:36

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb besloten dit spel links te leggen en me eigen ergens anders op te gaan focussen, concentratie in dit spel is zo goed als weg en ook bouwt de frustraties in het spel zich alleen maar op bij me.

• User
Nemean schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:58:
Ik heb besloten dit spel links te leggen en me eigen ergens anders op te gaan focussen, concentratie in dit spel is zo goed als weg en ook bouwt de frustraties in het spel zich alleen maar op bij me.
Tijd om XVM uit te zetten.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Het feit dat ik ("tijdelijk") stop met dit spel komt voornamelijk door problemen die ik zelf liever even prive houdt. :)

Daarnaast heeft XVM geen bijdrage in de frustraties overigens. Die stats en winkansen zijn leuk maar de afgelopen 10-20 potjes heb ik van 5% winkans tot 95% win kans gezien en elke potje heb ik nog verloren. Om een voorbeeld te geven; Een enemy team vol met TDs en mijn team gaat rushen (T110E5, 2 Lowes, 2 E-50s) in 2 minuten kwijt.. De reden van de T110E5 was nog wel het leukste "I wanted the T110E3". Daarnaast begint bij mij ook de frustraties te komen als ik het scoreboard zie en elke keer zie dat ik bovenaan sta (met 6k ~ damage) en dan 1k xp zonder premium. En dan zie je de mensen die onder je staan met 200XP.

Naar mijn gevoel zijn er allemaal spelers bij gekomen die lekker lopen te griefen en trollen om zo de matches voor anderen te verkloten. Het begint gewoon op Call of Duty te lijken, waarin iedereen lekker zit te campen in een hoekje met een claymore voor z'n/haar wapen. Nog even en WarGaming gaat killstreaks toevoegen.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-03 19:14
Moet zeggen dat ik vandaag geen problemen had met meeste tanks om de battles te winnen. In de meeste gevallen kwam dat meer door mijn team dan door mijn bijdrage, dus wat dat betreft heb ik geluk gehad. Enige welke erg raar ging was in mijn E4. Alle, maar dan ook echt ALLE schoten vlogen om mijn targets heen. Of er werd het hoekje van het huis geraakt waar de tank half achter stond, of ik bounce vanaf een rare hoek op de tank.

Het viel mij op sinds 8.1 dat de lfp van IS tanks een stuk lastiger te penetraten is. Dan doel ik op Is3, 4, 7 en 8. Sowieso is IS8 ineens veel bouncier geworden dan voorheen. Armor buff any1?

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nemean schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:09:
[...]
Naar mijn gevoel zijn er allemaal spelers bij gekomen die lekker lopen te griefen en trollen om zo de matches voor anderen te verkloten. Het begint gewoon op Call of Duty te lijken, waarin iedereen lekker zit te campen in een hoekje met een claymore voor z'n/haar wapen. Nog even en WarGaming gaat killstreaks toevoegen.
Maar is dit niet het geval van elke game die steeds groter wordt/is? Als je bijvoorbeeld kijkt naar LoL, dat was in het begin ook ee prima spel met mensen die normaal konden gedragen, nu zit in 50% met een flamer/troll. Als een community eenmaal groter wordt, komen er eenmaal meer rotte appels tussen.

Wat ik dan meestal doe is gewoon een leuke singleplayer game uitzoeken :) Lekker achteruit liggen en gamen 8)

BF Heroes was ook hetzelfde... in het begin echt een awesome spel maar daarnaar werd het steeds minder... Uiteindelijk het spel niet meer aangeraakt.

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:32

wontcachme

You catch me? No you wont

@Nemean

Je moet hetzelfde doen als mij. Gewoon stoppen met CW, een ander spel zoeken (ik raad BF3 aan :P), daar een maand mee spelen, dan weer langzaam WoT gaan spelen maar puur voor de fun. Geen CW en dan gewoon mangled of ESL gaan doen. Lekker relaxed gamen :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

Echt wat een potjes vanavond ook weer, als med tier 7 laagste tier buiten arty meer damage uitgedeeld dan alle hogere tiers buiten een Jagdtiger die meer damage had geleverd. Potje natuurlijk gruwelijk verloren want 2 man die nog wat proberen redden het niet.

En wel klagen dat ik meer moest scouten of ze had moeten tegenhouden. :F

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

FikkieHo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:41:
[...]
Maar is dit niet het geval van elke game die steeds groter wordt/is? Als je bijvoorbeeld kijkt naar LoL, dat was in het begin ook ee prima spel met mensen die normaal konden gedragen, nu zit in 50% met een flamer/troll. Als een community eenmaal groter wordt, komen er eenmaal meer rotte appels tussen.

Wat ik dan meestal doe is gewoon een leuke singleplayer game uitzoeken :) Lekker achteruit liggen en gamen 8)
Ik weet het niet, maar weet wel dat de community steeds meer achter uit gaat en dat vind ik gewoon jammer. Daarnaast valt het mij ook op dat ze na 4/5 patches nog steeds niet de arty balance hebben kunnen fixen dat is iets wat ik ook totaal niet begrijp.

Ik heb binnenkort een project binnen een bedrijf en zal dus weinig tijd hebben om te gamen en als ik wat ga chillen ga ik inderdaad een andere game oppakken (Assassins Creed 3 staat al op pre-order ;) ).
wontcachme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:45:
@Nemean

Je moet hetzelfde doen als mij. Gewoon stoppen met CW, een ander spel zoeken (ik raad BF3 aan :P), daar een maand mee spelen, dan weer langzaam WoT gaan spelen maar puur voor de fun. Geen CW en dan gewoon mangled of ESL gaan doen. Lekker relaxed gamen :)
Battlefield 3 heb ik geprobeerd maar vind het te chaotisch allemaal, ik hou meer van Battlefield zoals ik het kende 1942 / Battlefield 2. Geen onzin met speciale animaties, effecten en destructie. Gewoon een game die ondanks lelijke graphics goed is voor competitive gaming. :) Stiekem hoop ik nog steeds op een Battlefield 2 HD. :+

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:54:
[...]

Ik weet het niet, maar weet wel dat de community steeds meer achter uit gaat en dat vind ik gewoon jammer. Daarnaast valt het mij ook op dat ze na 4/5 patches nog steeds niet de arty balance hebben kunnen fixen dat is iets wat ik ook totaal niet begrijp.
Agreed. Vanavond een stuk of 25 potjes gedaan en de minste was 3 arty per kant en de meeste 8. En dan ook allemaal ier 7/8 arty met gold.
Battlefield 3 heb ik geprobeerd maar vind het te chaotisch allemaal, ik hou meer van Battlefield zoals ik het kende 1942 / Battlefield 2. Geen onzin met speciale animaties, effecten en destructie. Gewoon een game die ondanks lelijke graphics goed is voor competitive gaming. :) Stiekem hoop ik nog steeds op een Battlefield 2 HD. :+
1942 is nu gratis te downloaden mocht je die nog willen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heb 2 maanden niet/amper gespeeld, daarna 1 avond randoms en ik wist weer waarom ik 't beu was. Maar de avond erop tier 8 company met GoTters en dat was wel weer een uitstekende tijdsbesteding. Ik denk dat ik het maar bij af en toe randoms en companies hou maar helemaal stoppen doe ik niet :)

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-03 10:03
Heerlijke pot Object: 7.1k damage

Victory! Map: Airfield vrijdag 9 november 2012 0:09:16
Vehicle:: Object 268
Exp: : 3.422 (x2) Credits: : 71.575
Achievements: : Pascucci's medal, Top Gun, Sniper, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
kZou jezelf niet zo voor paal zetten User.tmp.

Enige 2 personen eigenlijk die proberen nieuwe lijnen vooruit voorspellen en tot nu achteraf altijd 100% gelijk hadden zijn filipi en ik. Lees mijn bericht nog ff terug.

Ik hou altijd een slag om de arm. Maar tis wel verdomde handig om soms op dingen ver voor de rest uit op te anticiperen.

• X-Kiwi
  • Laatst online: 17-03 15:51
Na lange tijd weer gestart met WoT. Ben in de beta periode tot tier 5 gekomen..en nu dus weer langzaam die kant op. Duurt helaas wel lang om alles bij elkaar te sparen qua XP.

Had wel een baal-moment vanavond. Ik Tier III Arti die een stilstaande Tier V Heavy probeert neer te krijgen... Heb hem wel 10x achter elkaar vol geraakt. Hij reed weg met nog 95% hp.. I need a bigger gun :(

Kiwi !

• filipy23
Anoniem: 420503 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:36:

Enige 2 personen eigenlijk die proberen nieuwe lijnen vooruit voorspellen en tot nu achteraf altijd 100% gelijk hadden zijn filipi en ik. Lees mijn bericht nog ff terug.

Ik hou altijd een slag om de arm. Maar tis wel verdomde handig om soms op dingen ver voor de rest uit op te anticiperen.
Sorry Jadiela, maar de E75M daar heb ik ook mijn twijfels over. Zie post van storm 3 maanden terug.
Is it possible presence of E-75M at 10 lvl? (The speed of 45-50 km / h, the piercing of the money and of course the rear transmission)))
Storm: It is impossible.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
De normalistie van armor is veranderd in 8.0, dus ja. "Gelukkig" heeft WG dit gecompenseerd met gold ammo voor credits.
patrickos85 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:20:
....
Het viel mij op sinds 8.1 dat de lfp van IS tanks een stuk lastiger te penetraten is. Dan doel ik op Is3, 4, 7 en 8. Sowieso is IS8 ineens veel bouncier geworden dan voorheen. Armor buff any1?

Shuttle st20g5

• Kojoottii

Denk dat je User.tmp zijn opmerking nu alleen maar onderschrijft eigenlijk, maargoed, ga maar anticiperen met een slag om de arm omdat je 100% gelijk hebt altijd ....

Hou oud ben je in godsnaam ?
Wow een dag met meer dan 50% wins.

Victory ratio: 59.09%
Battles: 22
Efficiency: 1306.14
Average tier: 7.59
Experience: 19616 891.64
Capture points: 15 0.68
Defense points: 1 0.05
Damage: 35553 1616
Kills: 33 1.5
Spotted: 24 1.09

Stichting Hobbyserver

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-03 19:14
Knowuse schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:57:
De normalistie van armor is veranderd in 8.0, dus ja. "Gelukkig" heeft WG dit gecompenseerd met gold ammo voor credits.

[...]
Dat van 8.0 wist ik wel, maar ik doel meer op 8.1. Er is een aanpassing gedaan. Dan bedoel ik deze
Fixed the slop angle of lower armoring plate of IS-7 (changed to historical)
• Fixed the slop angle of lower armoring plate of IS-3 (changed to historical). Fixed armoring of tank’s bottom
Ik weet niet in hoeverre het is aangepast die slope, maar ik kan praktisch niet meer de lfp van een is3 met t32 penetraten.

Daarnaast was de is8 altijd best zwak met zijn armor omdat hij een stuk sneller is. Ik bounce nu soms nog met mijn E5/E4 op hun armor. Dat zou dan wel kunnen komen door de 8.0 aanpassingen ;(

[Voor 3% gewijzigd door patrickos85 op 09-11-2012 10:07]

Als je weet hoe je XVM moet gebruiken en voornamelijk lezen dan is XVM alleen maar een toevoeging op je spel. De winstkansen moet je niet naar kijken maar vooral naar je eigen observaties :)

Goed voorbeeld zijn een aantal potjes van gisteren, een aantal keer met mijn tier 7 platoon in tier 8/9 terecht gekomen en hoewel het andere team goede tier 9 spelers had ten opzichte van die van ons hebben we vrijwel elke keer gewonnen. Veelal stonden wij bovenaan maar dat we vrijwel elke keer wonnen kwam met name door de samenstelling van het team :)
wontcachme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:45:
@Nemean

Frustraties in publics heeft natuurlijk niet zo heel veel te maken met CW he? ;)

Wederom wel weer een paar fijne potjes gehad gisteren, niet zo goed als Woensdag maar nog steeds lekker:
Victory ratio: 75%
Battles: 12
Efficiency: 3093.76
Average tier: 6.58
Experience: 11714 976.17
Capture points: 58 4.83
Defense points: 88 7.33
Damage: 18261 1522
Kills: 20 1.67
Spotted: 16 1.33

• User

Euh, wie postte er laatst een lijst met nieuwe tanks, waar nog nooit iemand van gehoord had? Jij in iedergeval niet.

En over het voor paal zetten, jij zet jezelf behoorlijk hard voor schut met je lulverhaaltjes over tankguns, ballistics en dergelijke.

Also, zoals Coyotee al zei, je spreekt jezelf nu behoorlijk hard tegen.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom wordt er uberhaupt op Jadiela gereageerd? Inmiddels weet iedereen toch wel dat hij qua commentaar en ingame al helemaal niks toevoegt...
Met andere woorden, minder bitchen meer gamen (en kletsen over WoT) ;)

• filipy23
psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:04:
OK.

Victory ratio: 76.92%
Battles: 13
Efficiency: 3456.82
Average tier: 6.69
Experience: 11789 906.85
Capture points: 147 11.31
Defense points: 69 5.31
Damage: 17436 1341
Kills: 19 1.46
Spotted: 5 0.38

Babs out!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
XVM is een handige toevoeging, maar je moet hem wel goed instellen en kunnen lezen zoals psychoclown zegt.
Zelf heb ik hem ingesteld met de gespeelde potjes en winratio met een tank ipv een overall overzicht.
Winkans blijft nog wel een beetje een frustratie voor mij, misschien zet ik die nog wel uit, of ga die experimentele proberen.
Efficiency is makkelijk te manipuleren, dus daar kijk ik niet zo veel naar.

• ZenTex
  • Laatst online: 03:03

ZenTex

Doet maar wat.

Net weer een mooi voorbeeld hoe crap spelers te werk gaan. (Enkel matige tot slechte spelers volgens XVM, winstkans 25 %)
Sta ik in Ruinberg met m'n T32, helft van het team gaat via de andere flank in de bosjes, sta samen met een T34 (en later een IS3)om het hoekje het plein ind e gaten te houden, duikt ineens bijna het gehele vijandelijke team op.
Terug kan niet meer, dan maar een heroische last stand, ze gaan komen want ze zijn met zoveel.
Dus ik mooi reverse anglen, frontplaat tegen een muur, weet zo stuk of 15 schoten te incasseren, permatracked, mooi, want die trackschoten doen geen damage.
Dus om en om komen de vijanden en weten maar langzam dmage te doen terwijl ik met elk schot damage doe.
De T34 is echter niet zo slim om achter mij dekking te zoeken, de IS3 al helemaal niet.

Na zo'n 1500 damage gedaan te hebben moet de vriendelijke T34 eraan geloven. Hij angled natuurlijk verkeerd, zoekt wel dekking achter mij maar presenteerd mooi z'n voorplaat. En wat doet 'ie? schiet met HE hapjes van 50 HP uit de vijandelijke tanks terwijl ze dwars voor hem staan. De IS schiet op een andere tank in de verte die te goed verdekt staat.
Als ze nou slim waren geweest hadden we die halve groep kunnen decimeren. :(
De T34 heeft uiteindelijk 300 damage gedaan, de IS-3: 50 damage!

De vijand heeft 2 tanks verloren, wardoor 1 door een teamkill. :'(

[Voor 4% gewijzigd door ZenTex op 09-11-2012 11:20]

Het team het meeste damage laten doen? ;)
Mickroz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:09:
XVM is een handige toevoeging, maar je moet hem wel goed instellen en kunnen lezen zoals psychoclown zegt.
Zelf heb ik hem ingesteld met de gespeelde potjes en winratio met een tank ipv een overall overzicht.
Winkans blijft nog wel een beetje een frustratie voor mij, misschien zet ik die nog wel uit, of ga die experimentele proberen.
Efficiency is makkelijk te manipuleren, dus daar kijk ik niet zo veel naar.
Gebruik het gewoon out-of-the-box en dat werkt prima en ook dan kun je het goed lezen.
Efficiency gaat eigenlijk hand in hand met winratio, heeft iemand een hoge winratio (vb. 54%) en lage efficiency (vb. 600) dan is het iemand die wel redelijk vaak wint maar zelf niet het verschil maakt. Iemand met lage winratio (vb. 45%) en hoge efficiency (vb. 1500) is waarschijnlijk iemand die vaak capped of verdedigd maar daarmee niet het verschil maakt. Je kunt dan wel raden wat de spelers met zowel lage of hoge winratio en efficiency doen voor een battle.

Niet enkel bovenstaande maakt het mogelijk voor jezelf om een winstkans in te kunnen schatten want er zijn ook andere factoren. Zo moet je kijken naar de tiers, hoe het andere team eruit ziet en waar iedereen in het begin van de battle naartoe gaat.

Efficiency kun je wel manipuleren maar houdt je bovenstaande dan kan efficiency een goede toevoeging zijn :)

• themaxter

themaxter

Bugged..

Nieuwe special:
We wish to celebrate the Polish Independence Day together with our Polish community, along with a special weekend! During this weekend, from 6:30 CET (5:30 GMT) on November 10th, till 6:00 CET (5:00 GMT) on November 13th you will be able to use the following bonuses:

Double crew experience for every battle until the end of the special

20% discount on equipment

20% increased income on the following vehicles:

T-34, Soviet tier V medium tank
T-34-85, Soviet tier VI medium tank
M4 Sherman, American tier V medium tank
50% discount on crew main qualification training and retraining for gold

50% discount on barrack enlargement
Op zich niet slecht, alleen equipment was vorige week 50% dus dat heeft niet zoveel zin....
Beetje jammer alleen als je hem vergelijkt met de US special...
Bonus experience for the first victory: 5x

Credit income bonus: +100%

B1
T-34
M4 Sherman
Tiger
En die krijgen ook nog een code voor extra premium...

[Voor 19% gewijzigd door themaxter op 09-11-2012 12:22]

Ik kan daar wel mooi wat van gebruiken dus dat goed uit :)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Niet echt een indrukwekkende weekend special. Het is tijd dat er weer eens consumables en/of camo in de uitverkoop gaat. Alhoewel extra crew xp natuurlijk altijd goed is

edit: Best een mooi stukje ironie "Polish Independence Day" wordt gevierd met russische en duitse tanks.

[Voor 39% gewijzigd door Knowuse op 09-11-2012 12:53]

Shuttle st20g5

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

FikkieHo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:41:
...
....
Rotte appels in je mandje kun je niet voorkomen.
Rotte appels kunnen wel uit de mand worden gehaald, maar dan moet die wil er wel zijn.

Als WG iets serieuzer met reports omgaat, zul je minder rotte appels overhouden (helemaal geen rotte appels is een utopie). Alleen zullen de inkomsten van WG op korte termijn daardoor afnemen/minder snel groeien.

Korte termijn- vs lange termijn strategie.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Kojoottii
dubbele crew xp is zeker welkom, maar eens even een paar tier x crews naar 5 skills grinden, die laatste procenten duurt altijd zo lang...

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:37
Sinds deze week maar weer eens begonnen met spelen na een break van 10 maanden ofzo..
Maar damn, wat een stelletje breinloze idioten rijden er rond zeg. Ben nu de mediums van de britten aan t unlocken, tier 2 en 3 nu. En t maakt gewoon niet uit wat ik doe, we verliezen. Zelfs potjes waarbij ik 6 tot 9 kills heb (full damage) verliezen we nog. Enorm veel afk-ers and suicide rushers.. Echt waardeloos.
Misschien toch niets voor mij dit spel, afhankelijk zijn van je team is gewoon niet cool..
Van de 15 potjes 1 gewonnen.. :s

Vanavond maar weer eens de Pershing afstoffen en kijken of het op die tiers ook zo is. |:(

[Voor 8% gewijzigd door SOEFuture op 09-11-2012 13:20]

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
SOEFuture schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:18:
Sinds deze week maar weer eens begonnen met spelen na een break van 10 maanden ofzo..
Maar damn, wat een stelletje breinloze idioten rijden er rond zeg. Ben nu de mediums van de britten aan t unlocken, tier 2 en 3 nu. En t maakt gewoon niet uit wat ik doe, we verliezen. Zelfs potjes waarbij ik 6 tot 9 kills heb (full damage) verliezen we nog. Enorm veel afk-ers and suicide rushers.. Echt waardeloos.
Misschien toch niets voor mij dit spel, afhankelijk zijn van je team is gewoon niet cool..
Van de 15 potjes 1 gewonnen.. :s

Vanavond maar weer eens de Pershing afstoffen en kijken of het op die tiers ook zo is. |:(
Join a clan, join a platoon and you'll have more fun! :)

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:29
Laatste tijd weer ontzettend veel lol gehad in Tier5 games (M4 met troll). Blijft leuk als je achter een KV-1S kom en hij je negeert omdat er voor hem een M6 staat totdat je schiet en er 250dmg per schot eraf haal. Dan zie je de turret snel omdraaien :D

Ook voor de gein in een tier8 potje gekomen en dan lekker de premium jagdtiger van achter kapot schieten :D

[Voor 17% gewijzigd door itsleon op 09-11-2012 13:23]

SU-152 is nu standaard geladen met 12 HEAT shells en 14 HE shells. Boeie dat het veel kost, ik kan nu tenminste damage doen haha :p Hoop dat ik snel tracks en andere gun heb zodat ik voor de ISU kan gaan...

Stichting Hobbyserver

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:22:
[...]

Het team het meeste damage laten doen? ;)

[...]

Gebruik het gewoon out-of-the-box en dat werkt prima en ook dan kun je het goed lezen.
Efficiency gaat eigenlijk hand in hand met winratio, heeft iemand een hoge winratio (vb. 54%) en lage efficiency (vb. 600) dan is het iemand die wel redelijk vaak wint maar zelf niet het verschil maakt. Iemand met lage winratio (vb. 45%) en hoge efficiency (vb. 1500) is waarschijnlijk iemand die vaak capped of verdedigd maar daarmee niet het verschil maakt. Je kunt dan wel raden wat de spelers met zowel lage of hoge winratio en efficiency doen voor een battle.

Niet enkel bovenstaande maakt het mogelijk voor jezelf om een winstkans in te kunnen schatten want er zijn ook andere factoren. Zo moet je kijken naar de tiers, hoe het andere team eruit ziet en waar iedereen in het begin van de battle naartoe gaat.

Efficiency kun je wel manipuleren maar houdt je bovenstaande dan kan efficiency een goede toevoeging zijn :)
Bedankt, zo had ik er nog niet naar gekeken, ik kijk naar de stats van de tank zelf, dat zegt wat meer vind ik dan overall stats, iemand kan een brakke eff hebben, maar in zijn favo tank wel het verschil kunnen maken.

Ik ben trouwens blij dat er geen x5 is, vind die specials toch niet leuk de laatste tijd, en naar mijn mening is dit ook het probleem van de breinloze tier 8,9,10 spelers op het moment, die levelen veels te snel.

Over het HE probleem, er is een bug waarbij het wisseln van gun of turret, de shells van positie wisselen, las ik op het eu forum.

• Kojoottii
ach soms zijn de breinloze tegenstanders ook wel leuk, net met amxF155 in mijn eentje een m103, is4, e75, en een IS tegengehouden, en ze lieten me rustig herladen als ik weer eentje had afgeschoten ...45 seconden later weer... ohja en ze stonden daar de hele tijd in onze arty range natuurlijk ... echt WTF
Kojoottii schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:18:
ach soms zijn de breinloze tegenstanders ook wel leuk, net met amxF155 in mijn eentje een m103, is4, e75, en een IS tegengehouden, en ze lieten me rustig herladen als ik weer eentje had afgeschoten ...45 seconden later weer... ohja en ze stonden daar de hele tijd in onze arty range natuurlijk ... echt WTF
Haha zeker zo een idioten die niet weten dat je een drum hebt...? Sowieso snap ik niet waarom mensen niet naar een tank gaan als ze met 2 of meer man zijn... Een tank kan zich maar op 1 iemand focussen.. en als TD zijnde al helemaal... en als je de TD dan ook nog eens blocked dan is ie al helemaal de sjaak.

Maarja ik praat over mensen waarvan de hersens vergelijkbaar zijn met een pinda.

Stichting Hobbyserver

Sapstengel schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:10:
[...]

Rotte appels in je mandje kun je niet voorkomen.
Rotte appels kunnen wel uit de mand worden gehaald, maar dan moet die wil er wel zijn.

Als WG iets serieuzer met reports omgaat, zul je minder rotte appels overhouden (helemaal geen rotte appels is een utopie). Alleen zullen de inkomsten van WG op korte termijn daardoor afnemen/minder snel groeien.

Korte termijn- vs lange termijn strategie.
Niet enkel naar jou gericht maar ik vind het toch altijd verwonderlijk hoeveel mensen weten over hoe WG met bepaalde zaken (of juist niet) omgaat.
Mickroz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:11:
[...]

Bedankt, zo had ik er nog niet naar gekeken, ik kijk naar de stats van de tank zelf, dat zegt wat meer vind ik dan overall stats, iemand kan een brakke eff hebben, maar in zijn favo tank wel het verschil kunnen maken.
Heb je gelijk in maar ben ik te lui voor :+
Over het HE probleem, er is een bug waarbij het wisseln van gun of turret, de shells van positie wisselen, las ik op het eu forum.
Klopt heb ik ook al meegemaakt, moet je toch wel even goed kijken welke shells je nu geladen hebt.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
Lees net dat de T50-2 wordt vervangen door de MT-25.

• ZenTex
  • Laatst online: 03:03

ZenTex

Doet maar wat.

/ Heroes' Day & Deepavali Special
Event Start: 10 November, 2012 (Saturday) @ 13:30 UTC+8 (05:30 UTC)

Event End:  13 November, 2012 (Tuesday) @ 13:30 UTC+8 (05:30 UTC)

20% bonus on converting gold into credits
50% discount on credit equipment
50% discount on garage slot
Discount on premium:
7 days for the price of 3 days
3 days for the price of 1 day
x3 EXP Bonus for first victory of the dat
We krijgen op SeA wel een special. Reden: de US heeft veterans dat, en dis een special. De anzacs wijdden er een post op het forum aan om te vermelden dat veterans in de commomwealth ook een speciale. Dag is. (remembrance day/poppy day)
De mods luisterden, gaven dit door, en de zelfde dag nog word er een special voor die dag aangekondigd.

Enfin. Goede dag geweest, van 58 naar 60 % winst gegaan in m'n T32, en 59% overall, kwam wel opvallend vaak in loser teams terecht volgens xvm. Sta nu op plek 420 met av. Xp per battle. Eigenlijk cheaten met US heavies, ook al merk ik dat 200 pen voor een tier 8 tekortschiet.
Helaas merk ik wel dat gold rounds voor creds hun intrede gedaan hebben. Ik word nu opvallend vaak in m'n turret gepenned.
Overigens rij ik al een hele tijd rond met gold Shells voor creds, maar heb ze pas vandaag voor het eerst gebruikt, mooi 1200 hp van een e-75 afgeschoten die ik normaal frontaal nooit kan pennen, plus 300 hp met HÈ, had maar 4 gold Shells bij me. Alsnog verloren maar goede XP gekregen.

[Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 09-11-2012 16:22]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:39:
...
Niet enkel naar jou gericht maar ik vind het toch altijd verwonderlijk hoeveel mensen weten over hoe WG met bepaalde zaken (of juist niet) omgaat.
...
Waar stel ik dat ik iets weet dan?
Mijns inziens stel ik enkel dat ze het kunnen.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

German/US/French/Russian mix?

• User
Nice try, maar wel nep. ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Klopt, vond het op Reddit.

Al hoewel het veel lijkt op de T71 / T92
13 90 is binnen! Eerste potje meteen een leuke dus dat wordt binnenkort even genoeg champion TCs leiden ;)

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hihi, veel plezier ermee :D En ik weet dat jij als statshoer der ook mee blij bent. Kan je je eff nog hoger omhoog krikken :)

Lukte me met de 13 75 overigens nog niet zo heel erg goed, ben dan ook een noobje als het om scouten gaat. De KV-1S (vandaag iets minder) en IS daarentegen gaan als een speer! Ik had besloten om de guns op de IS ook vrij te spelen mocht ik ooit nog eens verder willen vanaf de T-34-85 (die ik al meer dan een jaar vrij gespeeld hebt). Inmiddels heb ik de eerste gun al geunlocked, nog 10k exp voor de tweede en daarna op naar de IS3. Theoretisch gezien zou dat wel in 80 potjes (inclusief wat dubbels) moeten kunnen :+

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
De 13 75 en de 13 90 zijn ook niet bedoeld als scout, daar voor is de T50-2 beter geschikt, ook al heb je met de 13 90 een gigantische bak meer hitpoints tov. de 50-2. Het is vaak in pubs even afwachten bij de start, soms al wat rushende scouts van de tegenstander afmaken, clip reloaden en kijken welke flanken open liggen. Dan kun je met een beetje geluk om een front heen rijden om je clip op een TD of heavies achterkant leeg te schieten. Die hebben dan twee keuzes, of omdraaien en het vuur op jou openen of je negeren en door blijven vechten tegen je teammates. Als ze omdraaien kunnen je teammates ze makkelijk neer halen en ben je als 13 90 natuurlijk al lang weer weg. Op naar de volgende flank!

Ik vind het geweldige tanks, maar je moet gewoon zorgen dat je niet geraakt wordt :+

Ow en met de stock gun van de 13 90 kun je eigelijk niet zoveel in tier 10 battles, daar bounce je gewoon te veel mee.

Ben trouwens ook bezig met het pad naar de IS3, heb de IS al met de turret unlocked en de gun van de KV-3 geleend. Nu nog een eerste potje maken ;)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 18:15

ShockWave

Lost it somewhere

Gister leuke dag gehad.

Victory ratio: 59.57%
Battles: 47
Efficiency: 1764.73
Average tier: 6.17
Experience: 32748 696.77
Capture points: 222 4.72
Defense points: 42 0.89
Damage: 50139 1067
Kills: 47 1
Spotted: 53 1.13

Vooral in Platoon met 3x Superpershing (tnx Superbabs ;) )
Vaak toptier, voorkant en tracks vol met hits maar weinig damage oplopen en hele teams steamrolen...Gold FTW.... :P
Lang niet zoveel plezier gehad met die tank en goldrounds alleen als je er echt niet doorkomt.
Op South Coast met zijn 3en over het strand en dan 2 ferdi's tegenkomen die bang van je worden omdat je ze frontaal sloopt.... :+

Kreeg laatst ook nog een (min of meer) compliment naar mijn hoofd geslingerd van camper.
Reedt in mijn SU-100m1 td en werdt op Fishermansbay door het vijandelijke team uitgemaakt voor camper. :+
Terwijl ik eerst de rechterflank (geul) + midden geruimd had en toen vanuit het midden via de stad hun arty als laatste speler had gekilled..... :P
Mickroz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:11:
Wissel zelf altijd al mijn ammopositie in tanks, gold op #3, wist niet dat er een bug was zal het eens in de gaten houden.

[Voor 36% gewijzigd door ShockWave op 10-11-2012 09:04]

Star Citizen referralcode

• filipy23
shockwae schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 08:47:
Gister leuke dag gehad.

Victory ratio: 59.57%
Battles: 47
Efficiency: 1764.73
Average tier: 6.17
Experience: 32748 696.77
Capture points: 222 4.72
Defense points: 42 0.89
Damage: 50139 1067
Kills: 47 1
Spotted: 53 1.13

Vooral in Platoon met 3x Superpershing (tnx Superbabs ;) )
Vaak toptier, voorkant en tracks vol met hits maar weinig damage oplopen en hele teams steamrolen...Gold FTW.... :P
Lang niet zoveel plezier gehad met die tank en goldrounds alleen als je er echt niet doorkomt.
Op South Coast met zijn 3en over het strand en dan 2 ferdi's tegenkomen die bang van je worden omdat je ze frontaal sloopt.... :+
Ja, dat ging lekker shock. Maar ik ga er even dunnetjes overheen:

Victory ratio: 81.82%
Battles: 33
Efficiency: 2160.17
Average tier: 7.55
Experience: 36190 1096.67
Capture points: 198 6
Defense points: 0 0
Damage: 62557 1896
Kills: 50 1.52
Spotted: 29 0.88

Mijn winrate is gisteren met 0.09 procentpunt gestegen. Als mijn winrate vandaag nog een keer met 0.09 procentpunt stijgt dan heb ik een winrate van 59.50 en dus 60%. Yes!

Babs out!

[Voor 7% gewijzigd door filipy23 op 10-11-2012 09:24]

Gleighton schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:45:
De 13 75 en de 13 90 zijn ook niet bedoeld als scout, daar voor is de T50-2 beter geschikt, ook al heb je met de 13 90 een gigantische bak meer hitpoints tov. de 50-2. Het is vaak in pubs even afwachten bij de start, soms al wat rushende scouts van de tegenstander afmaken, clip reloaden en kijken welke flanken open liggen. Dan kun je met een beetje geluk om een front heen rijden om je clip op een TD of heavies achterkant leeg te schieten. Die hebben dan twee keuzes, of omdraaien en het vuur op jou openen of je negeren en door blijven vechten tegen je teammates. Als ze omdraaien kunnen je teammates ze makkelijk neer halen en ben je als 13 90 natuurlijk al lang weer weg. Op naar de volgende flank!

Ik vind het geweldige tanks, maar je moet gewoon zorgen dat je niet geraakt wordt :+

Ow en met de stock gun van de 13 90 kun je eigelijk niet zoveel in tier 10 battles, daar bounce je gewoon te veel mee.
Je kunt ze op 2 manier spelen, op de door jou genoemde manier of als scout alleen moet je zorgen dat je niet geraakt wordt (of bush scouten).
Op de tracks en top engine na is de 13 90 FU dus daar maak ik me geen zorgen over, had al wat leuke shots het eerste potje ;)

Het ging gisteren weer erg lekker, enige keren dat het niet lekker verliep was een paar keer op de KV-1S helaas. Head-on tegen een type 59 en bijna winnen maar net die laatste paar hp niet eraf kunnen schieten. De battle zag er in het begin niet echt rooskleurig uit maar goed herpakt. Nadat ik doodgeschoten was en de type 59 er net zo brandend bij stond even gaan internetten. Bleek de laatste 3 van het enemy team naar onze cap gereden te zijn (ik wist wel dat die daar bovenin (Fjords) zaten en capten sneller dan dat ons team kon reageren :F Desalniettemin 901 experience binnengeharkt :)

Een ander potje op de IS was ook leuk, met het platoon kwam ik als enige tier 7 terecht maar vervolgens wel boven alle tier 10/9/8 eindigen :D

Al met al een lekker dagje dus:
Victory ratio: 75%
Battles: 28
Efficiency: 2073.84
Average tier: 7
Experience: 28582 1020.79
Capture points: 131 4.68
Defense points: 34 1.21
Damage: 42917 1533
Kills: 42 1.5
Spotted: 34 1.21

• filipy23
Waarom nep? Verklaar jezelf nader.

Babs out!

• User
filipy23 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:24:
[...]

Waarom nep? Verklaar jezelf nader.

Babs out!
De koepel kan met deze vorm niet oscilleren.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 18:15

ShockWave

Lost it somewhere

Proof that being AFK earns more than being terrible

Best wel vermakelijk om te lezen zo op het werk als ik niks te doen heb.... :X
Verklaard mischien ook de vele terrible players die je nu in de toptiers terugvindt en waarom je overdag beter Tier 5 tm 7(8 met groot ????) kan spelen.

Star Citizen referralcode

• MrOleo
  • Laatst online: 22:03
M4 sherman + 105 mm + gold ammo voor credits + premium account met ggwp-code + polish independence day = 4-8 kills per pot, 5000 - 10000 credits winst en heel veel fun.

erutangiS

• Kojoottii
Victory ratio: 73.08%
Battles: 26
Efficiency: 2533.69
Average tier: 9.42
Experience: 27163 1044.73
Capture points: 110 4.23
Defense points: 6 0.23
Damage: 86273 3318
Kills: 49 1.88
Spotted: 46 1.77

Ging hier gisteren ook wel aardig, f155 bijna op 4 skills 10k xp togo :P
Kojoottii schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:19:
Victory ratio: 73.08%
Battles: 26
Efficiency: 2533.69
Average tier: 9.42
Experience: 27163 1044.73
Capture points: 110 4.23
Defense points: 6 0.23
Damage: 86273 3318
Kills: 49 1.88
Spotted: 46 1.77

Ging hier gisteren ook wel aardig, f155 bijna op 4 skills 10k xp togo :P
Die heb je zo bij elkaar met die dubbel crew experience :)

Stichting Hobbyserver

• TRX
net de bat gekocht
gelijk leuke eerste game gehad :*)

Victory!
Battle: Arctic Region zaterdag 10 november 2012 16:46:01
Vehicle: Bat Chatillon 155
Experience received: 2.754 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 53.752
Battle Achievements: Mastery Badge: "2nd Class"
psychoclown schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:04:
with stupid

....waar is die smiley gebleven :?
Knowuse schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:47:
Niet echt een indrukwekkende weekend special. Het is tijd dat er weer eens consumables en/of camo in de uitverkoop gaat. Alhoewel extra crew xp natuurlijk altijd goed is

edit: Best een mooi stukje ironie "Polish Independence Day" wordt gevierd met russische en duitse tanks.
graag...... ben door mijn repairs heen :/

• filipy23
- in 0.8.2 the gold ammo for silver won't be removed

Babs out!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
Fusk! Hopen dan dat ze de consumables ook voor credits doen...

Mickroz schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:46:
Fusk! Hopen dan dat ze de consumables ook voor credits doen...
Of de XP converter :p. Geen zin om iedere keer gold te kopen haha.

Stichting Hobbyserver

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

(jarig!)
Ook een idee idd, trek het dan helemaal gelijk, aan de andere kant, dan kunnen noobs en met gold schieten en snel levellen, wordt het nog erger dan nu, zeker als er een special is.

filipy23 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:00:
- in 0.8.2 the gold ammo for silver won't be removed

Babs out!
Gisteren nog voor 4 miljoen aan gold ammo gekocht voor verschillende tanks maar dat was enkel uit voorzorg (dat ik het ook niet zal vergeten).

• Kojoottii
Hehe we kwamen vanavond met onze pts / mummy/ random gasten company, telkens de company tegen van Liveit die bestond uit hami / 322 , iets van 5 keer gewonnen en 1 keer verloren, die gast was aan het ragen lol. Telkens maar weer rushen aan 1 kant van de map en ons uitmaken voor coward campers etc etc. Die gozer spoort niet helemaal.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:30:
Hehe we kwamen vanavond met onze pts / mummy/ random gasten company, telkens de company tegen van Liveit die bestond uit hami / 322 , iets van 5 keer gewonnen en 1 keer verloren, die gast was aan het ragen lol. Telkens maar weer rushen aan 1 kant van de map en ons uitmaken voor coward campers etc etc. Die gozer spoort niet helemaal.
Wist niet dat HAMI met 322 samen speelde? Zeker niet na het incident van Rainbowdash. Overigens is HBEAR nu verder onder de naam WHY.

Overigens is 322 nu een soort back-up/help team geworden van PTS/Mummy of niet?
Omdat LiveIT vorige week 322 is gejoined en zijn fanboys mee zijn gegaan natuurlijk. Daarnaast zijn zijn fanboys die niet mee zijn gegaan (en nog steeds in HAMI zitten) natuurlijk nog graag in zijn TC's te vinden.

• Anoniem: 420503
  • Niet online
Obj 261 binnen, heel anders dan geoppert wordt vaak. Soort GWTiger qua damage, uiteraard minder splash, maar hit gewoon keihard met wat snellere reload. Absoluut verbetering boven 212.

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 11-11-2012 02:24]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zondag 11 november 2012 @ 02:00:
Omdat LiveIT vorige week 322 is gejoined en zijn fanboys mee zijn gegaan natuurlijk. Daarnaast zijn zijn fanboys die niet mee zijn gegaan (en nog steeds in HAMI zitten) natuurlijk nog graag in zijn TC's te vinden.
LiveIT is een beetje een clanhopper als je het mij vraagt.. overal ergens knabbelen maar nooit een nestje vinden waar die rustig kan zitten. Zie overigens ook dat Body_Count clanless is, die gaat denk ik naar -322- gok ik.

• MrOleo
  • Laatst online: 22:03
Nou dat ging niet verkeerd gisteren:

Name Total per battle
Victory ratio: 90%
Battles: 10
Efficiency: 3109.98
Average tier: 5.6
Experience: 13972 1397.2
Capture points: 20 2
Defense points: 49 4.9
Damage: 19155 1916
Kills: 41 4.1
Spotted: 15 1.5

erutangiS

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zondag 11 november 2012 @ 02:46:
[...]

LiveIT is een beetje een clanhopper als je het mij vraagt.. overal ergens knabbelen maar nooit een nestje vinden waar die rustig kan zitten.
En het feit dat als je met hem CW speelt voor 3+ weken dat je gestoord van hem wordt. Heb hem een tijd als FC gehad bij HARD en hij is geen leuke/goede FC. Ragen, rushen, blamen, geen commando's meer geven, pissig zijn op alles en iedereen en dat was pas week 1 :P.

Same goed for Hami overigens. De enigste persoon die in mijn TS standaard op gemute staat. Wat een ***

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee