Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 25 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.883 views

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:35

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

http://mwreplays.com/replayimg/9c47421df96f9fa4124c41dc113cab96.png

eindelijk mijn ace op de lowe, grappige is het potje begon echt slecht. See me save the game ans become a hero (for 2 minutes)

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:36

Vae Victus

Awesome God

Nemean schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:12:
[video]

Hier een filmpje, verwacht niet de beste gameplay maar heb geprobeerd zo goed mogelijk te spelen. :+
Turret zit achterop de tank? lijkt wel een VK :P

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:04

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vae Victus schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Turret zit achterop de tank? lijkt wel een VK :P
Jep, heel vreemd aan die tank..

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:09
Nemean schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:09:
Ben er nog niet zo weg van, ze hebben weinig armor.. en die gold ammo op die medium penetreert lekker maar die damage.. 70 hitpoints.. 5 hitpoints.. meh gehalte.

Zat net op Dragon Ridge met Coyotee in mijn team, hij had alleen zijn ignore mode aan staan.. en negeerde me maar. :+
Oh sorry, niet gezien lol, was waarschijnlijk druk met blue aan het platoonen.

Maar die tier X heavy is echt prut :) De gun is wel lekker, maar niet echt bijzondere pen.. en de rest is gewoon bagger. Lijkt op een vk4502 en vliegt nog sneller in de fik.

De medium is ook maar beetje lafjes, als je kan flanken is het leuk, maar anders ben je tegen tier X redelijk useless, want dan moet je terug naar apcr met 250 pen ofzo ...schiet ook niet echt op tegen meeste tier X

[Voor 3% gewijzigd door Kojoottii op 13-10-2012 15:22]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Oh sorry, niet gezien lol, was waarschijnlijk druk met blue aan het platoonen.

Maar die tier X heavy is echt prut :) De gun is wel lekker, maar niet echt bijzondere pen.. en de rest is gewoon bagger. Lijkt op een vk4502 en vliegt nog sneller in de fik.

De medium is ook maar beetje lafjes, als je kan flanken is het leuk, maar anders ben je tegen tier X redelijk useless, want dan moet je terug naar apcr met 250 pen ofzo ...schiet ook niet echt op tegen meeste tier X
Jep, je speelde inderdaad met blue :P.

Ik weet het ook nog niet met die Britse lijn, komt misschien ook wel door die Russen.. ben nu maar ff gestopt met het spelen op die test server.. ik vond sommige EU spelers (lees: heel veel) slecht, maar die Russen blijven de kroon spannen.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Kojoottii schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

268 net zoals de M48 en alle andere tier X mediums :P

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Er is een mijlpaal bereik aangezien 25 topics en bijna 2 geleden Psychoclown (Kyozu) en Annihilism zijn begonnen aan dit topic.
Is wel een aplausje waard lijkt me zo.

Hulde voor de overzichtelijkheid (wat je niet vaak ziet bij topics op tweakers) en dat we het maar lang vol mogen houden.

[Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 13-10-2012 16:24]

Star Citizen referralcode

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Your number is a queue is: 12.788

• wontcachme

wontcachme

Op de testserver een jpzE100 gekocht. Dat ding is AWESOME :D :D

Zo leuk als een tank denkt dat is makkelijke prooi en je jast er 1100HP vanaf :o. Zeker zonder arty en als je hem slim gebruikt is het een killing machine

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:32:
Op de testserver een jpzE100 gekocht. Dat ding is AWESOME :D :D

Zo leuk als een tank denkt dat is makkelijke prooi en je jast er 1100HP vanaf :o. Zeker zonder arty en als je hem slim gebruikt is het een killing machine
Verkijk je der maar niet op, was ook laaiend enthousiast op de test server.. maar nu.. meh gehalte.

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:40:
[...]

Verkijk je der maar niet op, was ook laaiend enthousiast op de test server.. maar nu.. meh gehalte.
Ga hem ook niet halen :P. Eerste wat er zou komen op dit moment zou mogelijk de T62-a zijn. Wil ook wel eens een tank die niet nooit generfd wordt :P. Echter speel ik amper meer en kan me de grind niet opbrengen :P

[Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 13-10-2012 18:42]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dit is gewoon copy/pasta van World of Tanks maar dan cartoony.. wat slecht :S
shockwae schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:21:
Er is een mijlpaal bereik aangezien 25 topics en bijna 2 geleden Psychoclown (Kyozu) en Annihilism zijn begonnen aan dit topic.
Is wel een aplausje waard lijkt me zo.

Hulde voor de overzichtelijkheid (wat je niet vaak ziet bij topics op tweakers) en dat we het maar lang vol mogen houden.

[afbeelding]
Thanks Shockwave ;)

[Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 13-10-2012 21:53]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:50
BTU_Natas schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:32:
Wat een overtrokken reactie op gold ammo zeg. Net ff gecontroleerd, op mijn kv5 kost 1 shell 10gold, wat inhoud dus dat ik straks 4000 credits per shell mag aftikken, je schiet vrij snel 20x per potje in een kv5.

Tja, ik denk niet dat je er veel geld aan over gaat houden :P
Heb zelf ook een KV-5. Heb nu zitten kijken, wat blijkt. Gold Ammo penetration van KV-5 is veel slechter dan bijvoorbeeld die van Lowe, maar beide Ammo kosten 10 gold per ammo.

• rgras
  • Niet online
De Löwe heeft een 25% increase in penetration met gold shells, de KV-5 31%.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 20:20

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm wat veel arties in battles zeg, het is gewoon niet leuk meer.

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:50
rgras schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:47:
De Löwe heeft een 25% increase in penetration met gold shells, de KV-5 31%.
Die percentage stijging klopt wel.
De normale AP van de KV-5 kost rond 260 credits, die van Lowe boven de 1000 credits. Is niet in verhouding met de gold ammo kosten.

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-07 14:53
TweakJerommeke schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:10:
Hmm wat veel arties in battles zeg, het is gewoon niet leuk meer.
U heeft de nieuwe special nog niet gezien?

http://worldoftanks.eu/news/4218-special-covering-fire/

Daarnaast:

http://forum.worldoftanks...page__st__40#entry2973596

Als ik dan onder fixes bij #34 kijk dan zie ik wel iets positiefs :p

[Voor 47% gewijzigd door blueice85 op 14-10-2012 01:15]

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Dat gouden shells voor credits gaat natuurlijk helemaal niet goed zijn voor WoT.
Runescape dacht ook zoiets na 8 jaar.
Was meteen helemeel foetsie als spel.

Ballsy move.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:22

ZenTex

Doet maar wat.

Helemaal leuk voor beginners en in de lagere tiers. Na opnieuw begonnen te zijn op een andere server valt het echt op dat een aantal veteranen het leuk vinden om met maxed out tanks en equipement low tier matches te trollen, en anders een nieuwe lijn beginnen maar.wel voldoende cash hebben voor een goede crew en equiment, terwijl de beginners niet eens genoeg credits hebben om de volgende upgrade te kopen. Als daar nog eens gold Shelly's bijkomen, dan ben je als beginner al helemaal outcasts en outgunned. Compleet kansloos.
dus als dit voor alle tanks gaat gelden vind ik dit een slechte zaak.
Gisteren wel weer wat lekkere potjes in de E50M gehad alleen op het eind 3x op rij verloren door 2x een stom team en één keer omdat we unlucky waren. Een gast van MUMMY had ook stinkend veel geluk aangezien ik hem 5x raakt maar 3x crit hit zonder damage.. Maak hem nog wel af en gaat hij nog bijdehand doen ook nadat ik een opmerking maakte over crit hits..

De M48 ook nog proberen te dubbelen maar hoewel ik wel 2 van de 3 potjes veel heb kunnen doen (met de patton gun) mocht het niet baten..

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04 13:48
Ik snap niet waarom mensen zo upset zijn over gold shells nu voor creds te koop gaan komen. Als men gold shells als standaard shells gaat vervangen in randoms draai je op elke tier alleen maar verlies qua credit income. Men zal er miss een aantal mee nemen en gebruiken in tricky situaties, zoals je komt te staat tegenover een TD of een iets hogere tier HT. Dat er veterans zijn met 1 biljoen credits op de bank en standaard met gold gaat lopen schieten, moeten hun weten, maar groots gedeelte van de pop zal dat niet gaan kunnen financieren op de lange termijn. Daarnaast is het is een test van WG wat 1 of 2 patch rondes kan duren. Mocht het meevallen en bevallen, blijft het, zo niet, dan draaien ze het weer terug.
Continu met gold shells gaan lopen schieten gaat hem niet worden. Als je ziet dat ik gisteren ook weer 20k verlies had met de KT nadat we een potje hadden verloren... en dan heb ik al premium account. Ook met de Type 59 gaat het hem niet worden met gold shells de hele tijd.

Denk dat ik er een paar zal meenemen.

Stichting Hobbyserver

• rgras
  • Niet online
Maar zelfs die paar gold shells gaan het principe van rock, paper and scissors in de war schoppen. Waar je voorheen als TD misschien op je superieure armor kon vertrouwen gaat dat in 8.1 misschien niet meer op.

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
rgras schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:56:
Maar zelfs die paar gold shells gaan het principe van rock, paper and scissors in de war schoppen. Waar je voorheen als TD misschien op je superieure armor kon vertrouwen gaat dat in 8.1 misschien niet meer op.
Er ontstaat vanzelf een nieuwe balans. Adapt or Die.

• rgras
  • Niet online
Adapt? Hoe?!?

In mijn E-75 moeten ze mij flanken of mijn weakspots weten te raken om mij dood te krijgen, maar met 8.1 kan iedere retard mij schade toedoen zonder ook maar te aimen. Hoe kan ik mij daar in vredesnaam tegen verweren?

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Waar ze echt eens goed naar moeten kijken van WG is de brandwaarschuwing, hij zou met de huidige patch goed moeten werken en voorang moeten krijgen op alle andere waarschuwingen.
Bij mij doet hij het momenteel helemaal niet meer, zie dat ik in de fik sta op het dashboard maar heb geen boodschap meer gehoord na de patch....

Het goldshell verhaal...meer pennetration dus meer kans op een damage hit (of Crit kan uiteraard ook) hierdoor vang je ook meer inkomen doordat je meer damage doet/gaat doen.
Of dit alles je een positief saldo aan het eind van de battle op zal leveren is afwachten.

@ Hierboven iedere retard zal je mischien wel schade kunnen doen zonder te aimen maar zij zullen dan niet zo snel kritieke damage doen.
Ikzelf schep er altijd groot genoegen in om eerst een ammorack te pakken en dan een loader dan weer ff ammorack mocht hij die hebben gerepaird en dan weer loader/gunner.

[Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 14-10-2012 11:32]

• rgras
  • Niet online
Of je uiteindelijke even draait is niet relevant, die ene pen/non-pen hit kan net het verschil zijn tussen 'leven' of 'dood'. Tier X tanks zouden nu gedamaged kunnen worden door tier VIII tanks, zonder dat ze geflanked worden of van dichtbij door de weakspots worden geschoten. Het is dus geen kwestie meer van superieure tactics of het weten te beheersen van tanks, maar puur een slugfest waarin je hoopt dat de tegenstander meer 0-damage hits heeft dan je eigen team.
shockwae schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:27:
Waar ze echt eens goed naar moeten kijken van WG is de brandwaarschuwing, hij zou met de huidige patch goed moeten werken en voorang moeten krijgen op alle andere waarschuwingen.
Bij mij doet hij het momenteel helemaal niet meer, zie dat ik in de fik sta op het dashboard maar heb geen boodschap meer gehoord na de patch....
Ja daar hadden we het vrijdag nog over, ze zouden toch die message van de crew over brand toch naar voren schuiven? Hopelijk komt dat nog wel binnenkort want hoewel ik vaak genoeg zeer snel ben het scheelt zoveel als je het wel of niet meteen hoort.
rgras schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:32:
Of je uiteindelijke even draait is niet relevant, die ene pen/non-pen hit kan net het verschil zijn tussen 'leven' of 'dood'. Tier X tanks zouden nu gedamaged kunnen worden door tier VIII tanks, zonder dat ze geflanked worden of van dichtbij door de weakspots worden geschoten. Het is dus geen kwestie meer van superieure tactics of het weten te beheersen van tanks, maar puur een slugfest waarin je hoopt dat de tegenstander meer 0-damage hits heeft dan je eigen team.
Zoals Shockwave al zegt, gewoon afwachten. Gold ammo heeft overigens net zo goed een kans op een bounce of crit hit en sowieso zijn de prijzen niet mals :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

rgras schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:32:
Of je even draait is HEEL relevant je krijgt dan genoeg om weer shells terug te kopen draai je verlies dan komen je credits uiteindelijk op 0, dan geen repair en shells meer in je tank...ongelimteerd knallen zit er dus niet echt in.
Heb zelf tot tier 8 een chronisch tekort gehad aan credits pas toen ging het bij mij beter en leerde op de juiste manier de boel te raken waardoor ik wat ging verdienen.
Momenteel draai ik zelfs bij een loss met al mijn tanks (op 1 na) leuke winsten.

En welke is nou die ene tank waarop je soms verlies draait ook bij een winn ShockWave?
Nou dat is mijn E50, krijg het op de 1 of andere manier niet voor elkaar om daar lekker mee overweg te kunnen en zit dan soms in de rode cijfers aan het eind.
Hoewel ik laatst wel een dikke 5k damage had gedaan waarbij ik oa. fullspeed heuvel af een 100% Tiger bestormde 1 schot gaf en de rest 800hp eraf ramde :+
Was weer leuk voor een Acetanker.

Met zowel de E50 als E50M kun je wel leuke winsten halen maar feit is dat ze gewoon erg duur zijn :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:20
Ik snap eigenlijk dat hele gold-ammo verhaal al niet. Wat is nu het nut om alles te balanceren en er dan ammo bij te gooien die de hele balans weer verdraait ? Als het voor gold is zit er nog enige rem op. Nu zal iedereen wel iig een paar shells gold ammo bij hebben.

[removed]

• Kojoottii
Ach het valt allemaal wel mee denk ik, iedereen doet het voorkomen alsof goldshells altijd en overal doorheen komen dat valt echt wel tegen. In CW's kan je nog altijd shots bouncen / laten bouncen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:20
Kojoottii schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:34:
Ach het valt allemaal wel mee denk ik, iedereen doet het voorkomen alsof goldshells altijd en overal doorheen komen dat valt echt wel tegen. In CW's kan je nog altijd shots bouncen / laten bouncen
Gold ammo kan inderdaad bouncen, maar het verschil is wel of 30% bounced of 5%. Speel er maar eens mee en dan zul je zien dat veel tanks hun voordelen kwijt raken en dat anglen plotseling veel minder nut heeft. Niet te vergeten dat het bij sommige tanks echt veel scheelt in damage/penetration.

[removed]

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kojoottii schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:34:
Nja, ik had op de testserver met een Franse tier X TD anders geen moeite om alle shells door een ge-anglede Maus te schieten, gewoon ff zijn UFP doorzeeft die ook nog eens een beetje naar achteren helde. >:)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de mensen die de Britse Tier 10 ook nog willen zien:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_LD0BYZb4ow&feature=youtu.be]

En een nieuwe tier 8 premium:

http://wot-news.com/main/post/10142012/2

(the site is hosed now, so specs are hard to read)
Cost - 12,500 gold
Crew - 5
HP - 1200
Ammo rack - 250 HP

Gun - OQF 3-inch Howitzer Mk. I

Depression down -17
Depression up 8
Turning speed 35
Ammo capacity 91
Accuracy 0.36
Reload time 7.5

[Voor 60% gewijzigd door Nemean op 14-10-2012 17:23]

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-06 15:48
Man, Man, Man, het is weer een zondag hoor. Net een lekker potje met de kv-3 encounter op Himmelsdorf.
In het begin meteen een a-20 die full speed tegen me aan rijd en zodoende 2/3 van zijn health kwijt raakt en jammer genoeg nog mijn tracks beschadigt. De rest van het potje gaat goed (van mijn kant) en ik blijf als enigste over van mijn team en moet tegen een is (zwaar beschadigt) en een t29 (full health) en verlies helaas. Na het after battle report gezien te hebben kan ik alleen maar concluderen dat de rest van mijn team volledig gefaalt heeft en ik de enigste ben die enige schade aan heeft gericht, 800 exp op een loss. -_- Helaas het is weer een zondag.....

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 16:15
blueice85 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:14:
[...]

U heeft de nieuwe special nog niet gezien?

http://worldoftanks.eu/news/4218-special-covering-fire/

Daarnaast:

http://forum.worldoftanks...page__st__40#entry2973596

Als ik dan onder fixes bij #34 kijk dan zie ik wel iets positiefs :p
Ik zag onder nummer vijf vier een wijziging die echt aangeeft dat de tinfoil hat people toch wel gelijk hebben misschien. adjusted the rate of burning tanks? Hoe kunnen ze dat verhogen zonder de de stats van de modules van tanks te verhogen? Er is dus een stat die overkoepelend bepaald hoe en of tanks in de fik vlegen? Of gaat deze rate over hoe de brand verloopt als een tank in de fik staat?

flickr - WOT Profile - Game PC

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ik zie meerdere 5 staan in die link maar niks over burning tanks.
Maar wie zegt dat ze dat verhogen? Kan ook worden verlaagd of langzamer branden.
Er is inderdaad een stat die bepaald hoe en of ze in de fik vliegen, gearbox front is lekker fikken (Tiger II, Löwe) of tankjes aan de achterzijde (IS-3, IS-7)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:11
Het is dan ook de derde 4, niet 5. De 4 van game mechanics

erutangiS

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 14:23

Mickroz

Mickroz#2491

denk dat dat de snelheid is van de brand?
For majority of tanks systemized and readjusted speed of tank burning (minor corrections)

[Voor 54% gewijzigd door Mickroz op 14-10-2012 21:15]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:13
Mickroz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:13:
denk dat dat de snelheid is van de brand?
For majority of tanks systemized and readjusted speed of tank burning (minor corrections)
Precies. Hoeveel hp er per tick verbrand is een eigenschap van de tank. Sommige tanks branden sneller dan anderen.

Babs out!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:17
Temoss schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:50:
Man, Man, Man, het is weer een zondag hoor. Net een lekker potje met de kv-3 encounter op Himmelsdorf.
In het begin meteen een a-20 die full speed tegen me aan rijd en zodoende 2/3 van zijn health kwijt raakt en jammer genoeg nog mijn tracks beschadigt.
tsja herkenbaar. en steeds vaker zijn het ook spelers van zogenaamd grotere clans als Hami, Pirates,Hard(s)(1)(2)(3)(4), Mummy en BSP. Sta je op hun favor plekje ruim voordat zij er staan word je geteamkilled. Of gaan ze teammates trollen zodat ze afgeknald worden door die spelers en dat ze hun credits binnen hebben.
En wat voor praatjes hebben ze dan....... Ze verzieken de boel.
Gelukkig zijn er nog NL clans zoals NLD die ook wat landjes hebben en nog niet deze trekjes hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-07 22:10
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:29:
[...]

tsja herkenbaar. en steeds vaker zijn het ook spelers van zogenaamd grotere clans als Hami, Pirates,Hard(s)(1)(2)(3)(4), Mummy en BSP. Sta je op hun favor plekje ruim voordat zij er staan word je geteamkilled. Of gaan ze teammates trollen zodat ze afgeknald worden door die spelers en dat ze hun credits binnen hebben.
Gelukkig zijn er nog NL clans zoals NLD die ook wat landjes hebben en nog niet deze trekjes hebben.
Screenshots/replays or it didn't happen. Daarna zet ik het graag door naar onze leadership.

• rgras
  • Niet online
Vorige week kreeg ik nog een shell in mijn achterste en werd ik gepermatracked in het zicht van de tegenstander door een groepje HARD/S (ik heb geen idee meer wie het waren) omdat ik volgens één van hen net snel genoeg aan de kant ging. Uiteraard maakte mijn platoon daar snel een eind aan door deze retard te TK'en waarna zijn vriendjes het hazenpad kozen.

Het is dus niet zo dat het allemaal lievertjes zijn, maar voor mijn gevoel is het niveau retards daar een stuk lager (zeker vergeleken met die debielen van NLD).

[Voor 18% gewijzigd door rgras op 15-10-2012 09:27]

• Bean77
Appel schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:10:
[...]

Screenshots/replays or it didn't happen. Daarna zet ik het graag door naar onze leadership.
Welke clan zit je? Ik heb wel een week geleden in het GOT channel iets geroepen naar Nemean, haast2000 en volgens mij ook Kyozo over een Hard4 (uit mijn hoofd) member toen die op dat moment iets flikte.
antwoord was in de strekking: "We hebben niks met andere hard clans en iedereen regelt zichzelf. We gaan er niks mee doen". Op dat moment had ik "bewijsmateriaal" kunnen verzamelen, maar had gezien de reactie toch geen effect. Je kan het aan ze navragen.
Ik gaf aan dat het de naam van de clan niet echt ten goede kwam, maar ze kwamen naar een verwijzing naar een (vooraanstaande) speler van GOT.
Aangezien ik geen zin heb in het wijzen naar elkaar, maar juist om ze te helpen heb ik het maar gelaten voor wat het is. Voor mij persoonlijk zittend eerder genoemde clans op hetzelfde niveau met HAMI e.d.
Ik zou persoonlijk nooit naar zo'n clan willen overstappen, lost van het feit dat ik het uitstekend naar mijn zin heb in GOT en ik toch te slecht ben voor andere clans.

edit: dank je rgras voor je bijdrage binnen het uur. Ben ik niet de enige met het beeld.

[Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 15-10-2012 09:33]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-07 22:10
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:31:
[...]

Welke clan zit je? Ik heb wel een week geleden in het GOT channel iets geroepen naar Nemean, haast2000 en volgens mij ook Kyozo over een Hard4 (uit mijn hoofd) member toen die op dat moment iets flikte.
antwoord was in de strekking: "We hebben niks met andere hard clans en iedereen regelt zichzelf. We gaan er niks mee doen". Op dat moment had ik "bewijsmateriaal" kunnen verzamelen, maar had gezien de reactie toch geen effect. Je kan het aan ze navragen.
Ik gaf aan dat het de naam van de clan niet echt ten goede kwam, maar ze kwamen naar een verwijzing naar een (vooraanstaande) speler van GOT.
Aangezien ik geen zin heb in het wijzen naar elkaar, maar juist om ze te helpen heb ik het maar gelaten voor wat het is. Voor mij persoonlijk zittend eerder genoemde clans op hetzelfde niveau met HAMI e.d.
Ik zou persoonlijk nooit naar zo'n clan willen overstappen, lost van het feit dat ik het uitstekend naar mijn zin heb in GOT en ik toch te slecht ben voor andere clans.
Je kan bij mij terecht voor PTS/MUMMY. De tactieken zijn onorthodox. Als wij van iemand af willen die het team ten nadele is. Denk dan aan met zijn heavy in een spotting bush voor een light staan, andere tanks blocken tijdens het terugtrekken, schoten blocken van andere tanks.

Dan hebben wij zelf daar veel betere dingen voor. Ook blockers vinden we zwaar irritant. Maar suiciden met een light voor credits? Lol. 99% van PTS/MUMMY heeft een aantal premiums, een premium account en een gold flow vanuit de clan. De enige rede waarom we dat zouden doen is vanwege een stuurfout.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 17:46
Na 21 potjes in de T110E4 heb ik gezien dat ik minder plezier ervaar dan met T30. De laatst genoemde kan zijn hull verschuilen en de koepel is moeilijk te penetraten. Bij de E4 is dat zoveel keren makkelijker dankzij de minitumor op de bovenkant. De E4 is een tegenvaller voor mij

• Bean77
Appel schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Je kan bij mij terecht voor PTS/MUMMY. De tactieken zijn onorthodox. Als wij van iemand af willen die het team ten nadele is. Denk dan aan met zijn heavy in een spotting bush voor een light staan, andere tanks blocken tijdens het terugtrekken, schoten blocken van andere tanks.

Dan hebben wij zelf daar veel betere dingen voor. Ook blockers vinden we zwaar irritant. Maar suiciden met een light voor credits? Lol. 99% van PTS/MUMMY heeft een aantal premiums, een premium account en een gold flow vanuit de clan. De enige rede waarom we dat zouden doen is vanwege een stuurfout.
Ik zal het een volgende keer in gedachte houden voor wat betreft PTS/Mummy.
Overigens ben ik terughoudend over het oordelen over blocken of voor een andere tank gaan staan. Tenzij dit overduidelijk bewuste acties zijn tot herhaaldens aan toe.
Ik zit zelf soms zo in het spel als ik in gevecht ben dat ik ook niet altijd bewust ben van mijn positie tov andere tanks :9

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 09:07
Ik denk dat ik de gold ammo voor credits alleen voor een paar tanks ga gebruiken. Waarschijnlijk zal ik in mijn top tiers een paar extra gold shells meenemen voor de zekerheid en voor CW natuurlijk, maar ik verwacht dat 80/90% van de shells die ik straks schiet gewoon de normale zijn.

Met één uitzondering: ik ga de Su-26 volledig met gold shells uitrusten. Die shells kosten 4k per stuk, keer 28 kogels, is meer dan een ton per wedstrijd als ik flink veel kan schieten. Dit maakt me echter niet uit, want het lijkt me gewoon heerlijk om op dat niveau 160 pen en 270 damage te hebben. De Su-26 is al een OP tankje, maar dit gaat het spel echt breken.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Tsja herkenbaar. en steeds vaker zijn het ook spelers van zogenaamd grotere clans als Hami, Pirates,Hard(s)(1)(2)(3)(4), Mummy en BSP. Sta je op hun favor plekje ruim voordat zij er staan word je geteamkilled. Of gaan ze teammates trollen zodat ze afgeknald worden door die spelers en dat ze hun credits binnen hebben.
Zijn bij mij juist meestal de nederlanders die zo achterlijk zijn.

Toevallig gisteren een potje op Abbey in mijn E-75. Met een IS7 en 2 tier 10 meds. Ik ging het gootje in met een T30. Niet de top engine dus langzaam en achteraf stom. Maar goed, kom je dus een Ferdi, IS7, M103 en een JgdPz100 tegen met arty back up. Weg flank. Kijk je waar je tier 10's zijn, zie je de IS7 gewoon in het midden staan en niks doen. Is de tegenstander bij onze cap, komt ie pas in actie (veel te laat natuurlijk). Wordt natuurlijk ook weg geknald. Kijk je zo tegen een dikke achterstand aan en beschouwde het potje al als verloren. Toch maar blijven kijken wat de tier 10 meds (E-50M en Russische med) deden. Zag toen pas dat ze van PTS waren. Winnen dus mooi nog gewoon het potje voor je _/-\o_.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

heeft iemand dit filmpje al gezien trouwens?

Vanaf 9:40 gaat het over XVM, en over hoe je je stats kan manipuleren enzo, kan me wel vinden in hoe hij het verteld eigenlijk, ikzelf gebruik eigenlijk de stats van de tank zelf (op de eff na) want dat zegt meer over hoe iemand met een tank overweg kan, dan de overall stats van een speler vind ik.

• dynosu
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

Tis jammer als mensen zich misdragen. Heb dat ook al eens bij de clan aan proberen te kaarten maar de meeste clans negeren je toch wel en reporten heeft geen nut.

Wellicht iets van een eigen blacklist maken qua clans/players zodat door de clans die hier zitten gechecked kan worden of die spelers/clans zich misdragen voor ze zich daarmee in laten.

Maar Appel mooi om te weten dat we bij jou terecht kunnen voor PTS/Mummy, altijd handig om contact personen te weten. Bij hards weet ik ze wel te vinden :)

Bij GOT(2) is dat wel bekend wie je kan aanspreken en anders stuur je mij een berichtje, ik kan altijd wel iemand vinden voor je :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-06 13:59
[...]

edit: dank je rgras voor je bijdrage binnen het uur. Ben ik niet de enige met het beeld.
Kijk, ding is HARD zijn van origine Griekse clans. Alleen HARD en HARD-S zijn internationaal de andere clans zijn nog steeds Grieks, eigenlijk kan je die gasten zien als een compleet andere clan en laatste keer dat ik keek sprak ik nog steeds geen Grieks en die gasten geen Engels. ........ Als er problemen zijn met HARD kan je bij mij terecht, HARDS bij Kyozu, GoT1/2 ook bij mij.

[Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 15-10-2012 14:16]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Tis iig een hoop HARD gedoe in WoT _O-

Kan me wel voorstellen dat het verwarring opleverd (HARD, HARD2/3/4/S) En dat mensen aannemen dat het allemaal onder 1 dak valt vind ik niet meer dan normaal op zich. Kan soms nadelig zijn als mensen die niets met je eigen clan te maken hebben jullie reputatie verpest.

Wat is de reden dat er voor de griekse naam is gekozen als ik vragen mag?

In any case, begin steeds meer een arty speler te worden. Veel aan het grinden op de S-51 en de Object 212. En als ik niet op die tanks zit dan denk ik vaak ... wat is het toch relaxed om arty te spelen.

Maar ben nu in ieder geval bezig met de 212 > 261 grind (almost half away!) En daarna mischien de grind vanaf de M7 priest naar de T92.

[Voor 30% gewijzigd door dynosu op 15-10-2012 14:31]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-06 13:59
HARD is de eerste Clan Wars spelende Clan met naam (buiten pirates) die internationaal ging/was dus daar gingen veel mensen heen. Dit waren er zoveel in het begin dat ze er een aparte clan voor hebben gemaakt (HARD Strikeforce).

Voor mijzelf, tja kende al mensen in HARD dus toen ik weer CW ging spelen nadat GoT ermee was gestopt ben ik overgegaan naar een clan waar ik mensen kende.

En daar GoT het "geesteskindje" was van Kaap/Kyozu en ik me er al 2 jaar behoorlijk druk voor heb gemaakt ben ik nog steeds commander. Met een paar goede en bevlogen deputy commanders.

[Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 15-10-2012 14:39]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja ken inmiddels zat mensen in HARDS :P

huub, nemean, kyozu etc etc. Afgelopen zondag nog leuke esl training gehad tegen hards (waar we de laatste match wonnen! muhaha! :P)

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
HARDS zijn noobs :P

• Bean77
@Dynosu, als je nog in een T92 wilt rijden geef je maar een gil ;)

Kan iemand iets zeggen over het verschil tussen de E50 en de E50M? Ik wil de laatste als 10e CW tank halen, maar ben ook benieuwd hoe hij presteert in relatie tot de E-50 & T62-A.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:59
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:57:

Kan iemand iets zeggen over het verschil tussen de E50 en de E50M? Ik wil de laatste als 10e CW tank halen, maar ben ook benieuwd hoe hij presteert in relatie tot de E-50 & T62-A.
Dat kan Kyozu je vast haarfijn uitleggen aangezien hij zo'n beetje de enige e50 pro was die ik destijds tegenkwam (heb de e50 zelf nog steeds niet onder de knie) en hij geloof ik ook de e50m heeft.

• Joindry

Joindry

Naar het schijnt rijdt die M als eens E50 met BiA op. Ik heb ze zelf nog beiden niet, maar er zou nauwelijks verschil inzitten. Maar ik heb sinds gisteren de E50 unlocked dus wou het ook wel weten. Dat is wat ik als antwoord kreeg ingame van een e50m speler. Ik heb eigenlijk geen zin om aan de E50 te beginnen, dat ding is stock een drama en je hebt echt veel xp nodig eer het iets deftig is. Dan hebje er nog bij dat dat ding continu verlies draait zonder premium. Ik ben dan maar begonnen aan de JP II grind op mijn JP. Ding opnieuw gekocht en direct full ops met 2,5skills erop (oude lowe crew)
Is enkel nog een beetje twijfelen tussen de 10.5 en de 8.8. De eerste kan je meer impact hebben in het veld, met de tweede verdien je beter je centjes, veel beter. Die 8.8 heeft trouwens een belachelijk hoge dpm, 11.65*240= 2796. Das dan nog zonder BiA, wel vents en rammer.

Kyozu zal wss wel beter info kunnen geven over de 50m indeed.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:59
Die tank daar is inderdaad geen rooie cent mee te verdienen (waar me dat met de lorraine en is4, non-premium wel lukt)
De e50 is stock inderdaad een drama, je hebt gelukkig wel een redelijke frontarmor die, wanneer je hem goed, angelt af en toe een shell laat dingen (verwacht geen KT/E75 ding kansen)

Pro's
-Accuraat
-De ultieme bumpercar
- Front armor dingt sporadisch een shell

Cons
-Duur om te rijden.
-Stock een ramp==> lange grind als de e75 nog niet FU is
-Je bent vaak prio 1 target door je grote profiel (alles kan jou redelijk makkelijk penetreren tenzij je een Master-angler bent)
-De moeilijkste tank om de rijstijl te masteren die ik in mijn garage heb

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mediums/Lights vind ik sowieso lastig spelen.

maar ik ben dan ook maar domme heavy & arty driver.

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb toevallig gisteren de topgun voor de E-50 geunlocked en hij is nu superfun om mee te rijden. Vooral medium tanks ff voor 300-600+ dmg te rammen en te detracken. Zolang je in beweging blijft dingen de meeste med spelers op je.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zie nog vaak tanks die duitse heavies/meds proberen te rammen en dan alleen zelf schade oplopen.

Afgelopen keer zelfs een amx50b die een maus ramt en verbaast is dat het de maus niets doet. Do not ram a maus idiot :|

Heb trouwens ook een irc kanaal op tweakers.net irc. #wot

wellicht leuk om dat beetje actief te krijgen? :)

[Voor 20% gewijzigd door dynosu op 15-10-2012 16:03]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Om hier even op in te haken, omdat mijn naam in het bericht vermeld staat;
[...]

Ik vind het niet netjes dat je mijn woorden nu aan het verdraaien bent.

Je verweet mij dat ik mensen aan het recruiten was voor HARD4 en dat ik beter mijn werk moet gaan doen met betrekking tot nieuwe recruits. Ik heb je toen duidelijk uitgelegd dat ik geen recruiter ben bij HARD4 maar recruiter ben binnen HARDS, ik heb dus (nogmaals) NIKS te maken met de spelers van HARD4. Dat wil dus zeggen; Dat ik ze niet ken, nooit met ze speel, en ze alleen maar met toeval op TeamSpeak of in-game tegen kan komen, ik heb dus totaal geen contact met deze spelers. Ik heb je toen ook uitgelegd dat ik aan het probleem wat je ondervond niks kan doen en dat je het mogelijk zelf kunt aandragen bij de commander van HARD4.

HARD is het naampje van de clan, maar onderling zijn het allen verschillende clans zowel HARD 1/2/3/4/5 en S zijn allemaal verschillende clans. Indien je een probleem hebt met iemand van HARDS dan zou ik inderdaad nog wel willen proberen het op te lossen voor je door te praten met een commander van de clan of met de persoon zelf. Maar om in iemand anders zijn clan te gaan zitten bemoeien is voor mij not done. Dit heb ik je als het goed is duidelijk uitgelegd.

Daarnaast over het:
Dit zijn nooit onze woorden geweest, hier kwam een eigen speler van GOT mee aandragen. Ik vind het dan ook zeer jammer dat je mijn woorden, zo niet die van Kyozu redelijk aan het verdraaien bent. Want ik ben volgens mij aardig duidelijk geweest.

[Voor 3% gewijzigd door Nemean op 15-10-2012 16:20]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja relax heren. Dit was toen ook wel besproken op TS geloof ik.

HARDS heeft geen directe link naar HARD4 of welk nummer dan ook.

En als we bij HARDS aankomen met een speler die zich misdraagt dan nemen zij dit echt wel serieus. Kan me niet voorstellen dat ze zouden willen dat een speler die hun reputatie verpest erbij zit.

Echter als het in hard<insertnumber> zit, dan kunnen ze er bij hardS er niet direct wat aan doen.

En laten we niet elkaar aanvallen en beschuldigen hier. Dit is volgens mij vooral een misunderstanding :)

• Bean77
edit: gezien bericht dynosu maar even geedit.

strekking was dat ik Nemean niet verweten heb recruiter te zijn geweest, maar dat hij wel een naam heeft genoemd. Maar who cares.

Ik ga nog een rondje tanken, moet de e50m wel binnenhalen :)

[Voor 194% gewijzigd door Bean77 op 15-10-2012 16:33]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:28:
Mja relax heren. Dit was toen ook wel besproken op TS geloof ik.

HARDS heeft geen directe link naar HARD4 of welk nummer dan ook.

En als we bij HARDS aankomen met een speler die zich misdraagt dan nemen zij dit echt wel serieus. Kan me niet voorstellen dat ze zouden willen dat een speler die hun reputatie verpest erbij zit.

Echter als het in hard<insertnumber> zit, dan kunnen ze er bij hardS er niet direct wat aan doen.

En laten we niet elkaar aanvallen en beschuldigen hier. Dit is volgens mij vooral een misunderstanding :)
Ik ben niet boos of pissig, ik vind het alleen niet eerlijk als er vingers worden gewezen terwijl Kyozu en ik beide netjes hebben uitgelegd hoe de situatie in elkaar stak. Dat het niet begrepen wordt is iets anders lijkt mij. Ik loop ook niemand te beschuldigen overigens, maar het lijkt me wel terecht dat als je mij aan haalt ook wel de juiste teksten in je bericht zet en niet zomaar dingen uit de lucht grijpt en bij elkaar plakt, want, dat vind ik persoonlijk nog al jammer. ;)

Daarnaast denk ik ook niet dat HARD4 de reputatie van HARDS naar beneden kan trekken, aangezien een groot deel van de community wel door heeft dat HARD4 niet op het zelfde niveau presteert als HARD1/S. En persoonlijk, vind ik dat je alles over 1 kam aan het scheren bent. :Y

[Voor 11% gewijzigd door Nemean op 15-10-2012 16:35]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nog 1 week en dan weten we of we goedkoop premiums/tier 9 kunnen aanschaffen? :)

go go golden joysticks :D

• Niet online
Hoppa:

Victory!
Battle: Arctic Region maandag 15 oktober 2012 17:06:35
Vehicle: SU-100M1
Experience received: 3.806 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 45.031
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Top Gun, Sniper, Sharpshooter, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

dynosu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:00:
Nog 1 week en dan weten we of we goedkoop premiums/tier 9 kunnen aanschaffen? :)

Idd, heb eindelijk de patton vrij gespeeld, nu ff wachten of ik hem wat goedkoper kan aanschaffen.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 10:20

themaxter

Bugged..

Nieuwe special vanaf morgen:
From 16th October at 07:30 CEST (05:30 GMT) until 23th October at 07:00 CEST (05:00 GMT)
You will be able to enjoy 3x experience for the very first victory of the day!

• Niet online
Weekend, door de week, per dag nu ook.

Der zijn zo ongeveer tegenwoordig ALTIJD specials of nie ?

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 10:40

FikkieHo

Wokmaster

dynosu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:00:

Ik heb zo'n mijn twijfels of ze winnen.. Als je ziet welke andere spellen in dezelfde categorie zitten..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Hun ook waarschijnlijk, vandaar dat we nu weer een special hebben....

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-07 23:44
Geen idee wat er gebeurde maar dit ging erg lekker! In de lelijkste tank(TD) ooit ;)

Victory!
Battle: Erlenberg maandag 15 oktober 2012 20:37:28
Vehicle: ARL V39
Experience received: 1.702
Credits received: 43.093
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

7 Kills(1135 damage) en was niet eens toptier.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Niet online
Niet slecht Appie :P

Van mij mogen ze winnen :P

• Niet online
En dit is dan weer een bizarre:

Victory!
Battle: Karelia maandag 15 oktober 2012 22:21:13
Vehicle: AMX 50 100
Experience received: 820
Credits received: 26.470
Battle Achievements: Kamikaze

Moet je je best op doen, Jezelf Kamikaze rammen op een papieren 100.

• Kojoottii
Moet zeggen dat ik ondertussen niets leuker vind dan een friendly light tank die bij de spawn denkt dat hij voorrang heeft terwijl ruim hij om mijn heavy heen kan. Dan is het gewoon jammer, maar dan ga ik volgas door waar ik heen wil en ga ook niet proberen te ontwijken.
Je kan lights soms erg leuk meeslepen :P

• Niet online
idd, LOL, had nog een med die door mijn Ferdinand heenwilde, ook handig, stond meteen in de goede richting en hij ook waar die nodig was :P :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:41:
Moet zeggen dat ik ondertussen niets leuker vind dan een friendly light tank die bij de spawn denkt dat hij voorrang heeft terwijl ruim hij om mijn heavy heen kan. Dan is het gewoon jammer, maar dan ga ik volgas door waar ik heen wil en ga ook niet proberen te ontwijken.
Je kan lights soms erg leuk meeslepen :P
Deed me aan een potje van 2 uur terug (ja ben nog wakker :+) een T-44 was bang op mines (bij de hill) van een IS-6.. fair enough, maar hij rijd achteruit en dan precies recht tegen mij aan.. en draait vervolgens zijn turret zo van: "Ga naar achter ik ben in gevaar", ik had zoiets van ik kom aanrijden, ik ben traag (T28 Prot) en je gaat ook nog eens tegen mij aan rijden.. resultaat ik reed gewoon door (wetende dat hij niet gedood kon worden).. resultaat hij bleek slim genoeg om zich om te draaien en besloot toen op mij te schieten.. ach ja weer een report gebruikt. :+

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ben ik het toch met die t-44 eens. Achteruitrijdend zie je niet tenzij je heel ver uitzoomt, dat er en een malloot precies achter je rijd die dan ook nog eens doorrijdt... Je had op z'n minst wat naar achteren kunnen gaan en hem zichzelf in veiligheid kunnen laten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik had jou ook een paar gaten in je achterkant gegeven, of op z'n minst klem proberen te zetten.
Gerapporteerd vanwege team damage? Hij had hetzelfde kunnen doen vanwege abuse of physics.

• Joindry

Joindry

Ik had om je heen gereden en je dan geparmatracked en je daar alleen achtergelaten. Dan konje het alleen oplossen. Neen ik vind het ook niet echt kunnen, dat je de t28 proto een craptank vind moet je niet afreageren op een t44.Zijn reactie onder vuur was mss niet optimaal maar hij rushte op zijn minst niet naar zijn dood.

• User
  • Laatst online: 11:53
ZenTex schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:27:
Ben ik het toch met die t-44 eens. Achteruitrijdend zie je niet tenzij je heel ver uitzoomt, dat er en een malloot precies achter je rijd die dan ook nog eens doorrijdt... Je had op z'n minst wat naar achteren kunnen gaan en hem zichzelf in veiligheid kunnen laten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik had jou ook een paar gaten in je achterkant gegeven, of op z'n minst klem proberen te zetten.
Gerapporteerd vanwege team damage? Hij had hetzelfde kunnen doen vanwege abuse of physics.
In de auto kijk je toch ook achteruit als je achteruit rijd? Ok, bij peekaboo kijk ik practisch nooit achteruit, maar bij zo'n situatie verwacht ik minstens dat die T-44 even een blik achteruit werpt.

Desalniettemin vind ik de reactie van Nemean over de top. Blijf dan gewoon staan, maar een friendly die zich voor de verandering niet doodrushed, zelf naar de dood duwen is gewoon hypocriet.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

User.tmp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:32:
[...]

In de auto kijk je toch ook achteruit als je achteruit rijd? Ok, bij peekaboo kijk ik practisch nooit achteruit, maar bij zo'n situatie verwacht ik minstens dat die T-44 even een blik achteruit werpt.

Desalniettemin vind ik de reactie van Nemean over de top. Blijf dan gewoon staan, maar een friendly die zich voor de verandering niet doodrushed, zelf naar de dood duwen is gewoon hypocriet.
Nee, want ik heb geen auto, laat staan een rijbewijs. :p
En om nu autorijden te vergelijken met een virtuele tank?
Enfin, waar het om gaat is dat hij zsm zichzelf in veiligheid wil brengen, waarschijnlijk dusdanig ingezoomd dat hij, mocht die is-6 om het hoekje komen, snel nog een schot kan plaatsen ofzo. Ik weet niet of ik bij het echteruitrijden achter me kijk, misschien snel even uit- en inzoomen. Ik kan me het iig voorstellen dat iemand die zichzelf snel in veiligheid wil brengen dat niet doet.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja als iemand mij van achter tegenhoud en dat dan ook moedwillig doet. Vind ik dat wel een beetje jammer. Gewoon keihard blocken vind ik dat. Ik had ook wat gaten in je geplant als je mij richting de dood duwt.

Gisteravond ik nog FC tijdens de Clan Wars. Best grappig gedaan nog. 2 potjes gewonnen en in 1 ervan had ik met Is7 6k damage gedaan. Best lekker :) Dank voor de GoTers die mee deden in CW gister en mij hebben laten aanklooien als FC. Was grappig :)

en btw, iemand hier die op tweakers.net irc zit? :)

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
ZenTex schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:59:
[...]

Nee, want ik heb geen auto, laat staan een rijbewijs. :p
En om nu autorijden te vergelijken met een virtuele tank?
Enfin, waar het om gaat is dat hij zsm zichzelf in veiligheid wil brengen, waarschijnlijk dusdanig ingezoomd dat hij, mocht die is-6 om het hoekje komen, snel nog een schot kan plaatsen ofzo. Ik weet niet of ik bij het echteruitrijden achter me kijk, misschien snel even uit- en inzoomen. Ik kan me het iig voorstellen dat iemand die zichzelf snel in veiligheid wil brengen dat niet doet.
Dan moeten ze toch maar weer die Horns op de tanks gaan zetten, kan je even een toeter geven als je achter hem staat. Ik huiver alleen bij het abuse daarvan........
(mental picture van 14 noobs die toeterend in de cap blijven rondrijden)

[Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 16-10-2012 09:48]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Leest iedereen hierover heen?
"(wetende dat hij niet gedood kon worden)"

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Joindry

Joindry

dynosu schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:21:

Gisteravond ik nog FC tijdens de Clan Wars. Best grappig gedaan nog. 2 potjes gewonnen en in 1 ervan had ik met Is7 6k damage gedaan. Best lekker :) Dank voor de GoTers die mee deden in CW gister en mij hebben laten aanklooien als FC. Was grappig :)
Jaa gisteren was dat ene potje dik fun. Ik had toen ook 4.5k damage in defense. Achteraf gekeken heb blijkbaar een t110e5 2X na elkaar in brand geschoten. Bijna al zijn modules waren beschadigd erna (met dank aan eagle eye skill) Onze nederlaag was volgens mij echt te vermijden had onze E100 op zijn plek gestaan en niet mij kwam vergezellen tegen de abbey. Hun 4 tanks in deathvalley had nooit sterk genoeg geweest de push te winnen. En ze waren te zwak achtergebleven in defense. (gezien hun 4 franse heavies op de abbey stonden)
Maar conclusie, de eerste twee potjes waren top. Met mijn maus is het wel jammer wanneer mensen met gold spelen, dan is dat ding eigenlijk zo goed als nutteloos. Zonder gold bounce ik 50% vanop 150m+, met gold mss 5%. Maarja dat is CW natuurlijk.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had mischien vermeden kunnen worden. Maar hier leert iedereen van. En ondanks een onervaren FC en wat chaos, zijn we toch nog redelijk ver gekomen.

En de geul fout maken de defensive tanks nooit meer. Dus worden we beter van :)

• User
  • Laatst online: 11:53
Sapstengel schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:04:
Leest iedereen hierover heen?
"(wetende dat hij niet gedood kon worden)"
Water shapes its course according to the nature of the ground over which it flows.
The soldier works out his victory in relation to the foe whom he is facing.
So, just as water retains no constant shape, in warfare there are no constant conditions.

• Joindry

Joindry

Ik had nog gevraagd aan de e100 om door te rijden naar de afgesproken plek, maar deed niks, en 60 seconden later had ik het idee dat het fout ging, te weinig tanks van hen waren gespot...
Is er trouwens al gedacht aan een tweede strategie? Want bij een landing kijken de huidige eigenaars toch vaak mee naar de battle ervoor.
Dat kunnen ze toch voor gold e?
Dan ben je in theorie compleet kansloos als je niet compleet van strategie wisselt aan de landing.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zijn meerdere opties geloof ik, maar eerst huidige gewoon beter in worden :)

• Joindry

Joindry

Wordt er ook soms gewerkt met een sectioncommander, in assault werken we met iemand die de attack leidt, maar in defense staan we meestal te schilderen tot een rush wordt gespot en dan FC bevelen geeft. Target caller bvb wordt vaak niet aangeduid, en het middenstuk regelt meestal onderling hun exacte aanpak in de eerste 30seconden.
Die batchat over het muurtjetruc is trouwens eentje waarop geoefend moet worden. Dat kan levens redden.

[Voor 10% gewijzigd door Joindry op 16-10-2012 10:48]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

User.tmp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:27:
[...]
Water shapes its course according to the nature of the ground over which it flows.
The soldier works out his victory in relation to the foe whom he is facing.
So, just as water retains no constant shape, in warfare there are no constant conditions.
[...]
Mooie quote. Kun je op veel manieren gebruiken.
Vertalend naar de geschetste situatie kun je ook stellen dat de T28 Prot. de rots is, waar de T-44 omheen moet.
Of dat de T-44 in een gewijzigde situatie terechtkomt en i.p.v. de backup die hij uit onverwachte hoek krijgt te begeleiden vasthield aan zijn initiële actie: vluchten.
Of....Of...etc.

Zoals iemand Lector een aantal pagina's terug al mooi wist te verwoorden: Adapt or die.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

[...]

Dat komt niet enkel voor bij spelers uit grote/bekende clans maar net zo goed bij clans als NLD (daar heb ik zelf wat ervaringen mee). Zoals Appel dus ook al zei, pics or it didn't happen.
Als het om HARD(S) gaat kan ik altijd het een en ander voor je uitzoeken maar dan moet ik wel bewijs hebben.
Bean77 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:57:

Zoals Joindry eigenlijk al zei is de E50M een soort van E50 op steroide anabole (of BiA) en ik kan me voorstellen dat het onder de knie krijgen van de tanks best lastig is. Het is namelijk ook een soort van heavy medium die zowel op lange als korte afstand veel kan doen. De tanks zijn snel en redelijk wendbaar maar groot waardoor het niet gereden moet worden zoals een T62A of BC. Zorg ervoor dat je snel een keypoint bezet die niet te ver weg ligt en snipe wat of trek eerst op met wat heavies om nadat de tanks enigszins beschadigd zijn een opening te creëren door te flanken. Houdt je voorkant goed naar voren en leer hem te anglen want dan kun je echt lekker veel bouncen. Wees echter wel bedacht dat je nog steeds een medium bent dus als het kan laat de heavies de klappen vangen en gebruik je armor/hp bij het flanken.
TweakJerommeke schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:52:
Ik heb toevallig gisteren de topgun voor de E-50 geunlocked en hij is nu superfun om mee te rijden. Vooral medium tanks ff voor 300-600+ dmg te rammen en te detracken. Zolang je in beweging blijft dingen de meeste med spelers op je.
Kun je inderdaad ook goed uitbuiten maar ik ben er voorzichtig mee want je kans soms verkijken op hoeveel hp je zelf nog verliest. Liever erlangs rijden om in de achterkant te schieten als de tegenstander zelf ook redelijk wat gewicht heeft en meer dan 500hp.
Nemean schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Ik ben niet boos of pissig, ik vind het alleen niet eerlijk als er vingers worden gewezen terwijl Kyozu en ik beide netjes hebben uitgelegd hoe de situatie in elkaar stak.
Wil geen oude koeien uit de sloot halen maar of ik heb het verdrongen of ik was aan het slaap wandelen want ik kan me niks herinneren :+

• Bean77
psychoclown schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:49:
Zoals Joindry eigenlijk al zei is de E50M een soort van E50 op steroide anabole (of BiA) en ik kan me voorstellen dat het onder de knie krijgen van de tanks best lastig is. Het is namelijk ook een soort van heavy medium die zowel op lange als korte afstand veel kan doen. De tanks zijn snel en redelijk wendbaar maar groot waardoor het niet gereden moet worden zoals een T62A of BC. Zorg ervoor dat je snel een keypoint bezet die niet te ver weg ligt en snipe wat of trek eerst op met wat heavies om nadat de tanks enigszins beschadigd zijn een opening te creëren door te flanken. Houdt je voorkant goed naar voren en leer hem te anglen want dan kun je echt lekker veel bouncen. Wees echter wel bedacht dat je nog steeds een medium bent dus als het kan laat de heavies de klappen vangen en gebruik je armor/hp bij het flanken.
thanks voor de tip :)
Leuke uitdaging om de tank onder de knie te krijgen, al vermoed ik dat ik er niet heel erg veel mee ga spelen gezien mijn assortiment CW/T10 tanks.
De meest leuke tank vind ik zelf de T110E3 ondanks zijn recente speed nerf. Gelukkig hebben we altijd nog Dynosu voor een lift. :+

Ondertussen maar eens bedenken welke nieuwe lijn ik ga grinden. batchat lijkt me wel leuk of eventueel de 263.

Even over het T-44 en T28 proto gebeuren. De T-44 wil vluchten, de T28 proto kan hem helpen met de IS-6, in mijn ogen zijn 2 tanks nog altijd sterker dan één tank. T-44 zou moeten samenwerken en de IS-6 afleiden/detracken en dan kan de T28 Proto hem een pak slaag geven. T-44 kan naar de achterkant van de IS-6 rijden en de aandacht van de T28 afhalen. T28 heeft sowieso een medium nodig omdat dat ding zo traag is als wat en met twee man heb je die IS-6 zo dood.

Stichting Hobbyserver

Bean77 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

thanks voor de tip :)
Leuke uitdaging om de tank onder de knie te krijgen, al vermoed ik dat ik er niet heel erg veel mee ga spelen gezien mijn assortiment CW/T10 tanks.
De meest leuke tank vind ik zelf de T110E3 ondanks zijn recente speed nerf. Gelukkig hebben we altijd nog Dynosu voor een lift. :+

Ondertussen maar eens bedenken welke nieuwe lijn ik ga grinden. batchat lijkt me wel leuk of eventueel de 263.
De E50M neem ik zelf niet zo vaak mee en dat is zonde maar dat komt omdat de BC gewoon vele malen sneller is en een flinkere DPM heeft. De enige keren dat ik hem zelf nu meegenomen heb is wanneer ik geen andere tanks had voor CW's maar dat was wel een redelijke medium map (Murovanka).

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee