"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En Froome gaat nu!
Gaat ie een Landisje doen?
[ Voor 24% gewijzigd door BreadFan op 25-05-2018 14:40 ]
Even gepuft netSjurm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:40:
Waar haalt die Froome die snelheid vandaan, manman
[ Voor 56% gewijzigd door Dennism op 25-05-2018 14:41 ]
Spuitje hier, transfusie daar.Sjurm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:40:
Waar haalt die Froome die snelheid vandaan, manman
Dit dus.
bij Froome is dat niet zo onlogisch om te denken

Nou ja idd, dat is helaas wel de eerste gedachte die in me opkomt.
Maar zo in zijn eentje, dat gaat niet werken voor Froome. Dit is te vroeg. Als Tom gewoon in een mooi groepje kan blijven, ook met het oog op de afdaling die nog komt
Tom lekker zn eigen tempo rijden. Het is nog ver.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dat ligt er natuurlijk aan, hij is nog niet eens veroordeeld. Daar kan ook gewoon nog vrijspraak komen.D-e-n schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:43:
Het zou toch wel een schandaal zijn als Froome de Giro nog wint. Dan hoef je wielrennen niet meer serieus te nemen.
Iets met rook en vuur. Het staat voor mij wel vast dat het bij Sky wel een sport is de mazen van de wet teveel op te zoekenDennism schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:45:
[...]
Dat ligt er natuurlijk aan, hij is nog niet eens veroordeeld. Daar kan ook gewoon nog vrijspraak komen.
Tja, Hij rijdt voor Sky...Dennism schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:45:
[...]
Dat ligt er natuurlijk aan, hij is nog niet eens veroordeeld. Daar kan ook gewoon nog vrijspraak komen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je stream loopt achter, het is al 6 minuten inmiddelsExocet schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:46:
Yates op 4'35, die gaat er goed af zeg...
Tuurlijk, maar in welke topsport gebeurt dat niet. Kijk naar andere sporten, bijv, Tennis, daar mogen sporters een doping schorsing uitzitten onder de noemer "persoonlijke problemen e.d.".D-e-n schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:47:
[...]
Iets met rook en vuur. Het staat voor mij wel vast dat het bij Sky wel een sport is de mazen van de wet teveel op te zoeken
Die staat helemaal geparkeerd. Je zag een ploegmaat op zijn dooie gemakje voor hem rijdenDDX schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:48:
[...]
Je stream loopt achter, het is al 6 minuten inmiddels
Two wrongs don't make it ...Dennism schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:49:
[...]
Tuurlijk, maar in welke topsport gebeurt dat niet. Kijk naar andere sporten, bijv, Tennis, daar mogen sporters een doping schorsing uitzitten onder de noemer "persoonlijke problemen e.d.".
Die lazert de top 10 uit vermoed ik.Sjurm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:49:
[...]
Die staat helemaal geparkeerd. Je zag een ploegmaat op zijn dooie gemakje voor hem rijden
Zolang ze op de grens blijven...... En laat dat nu net de vraag zijn
Ik denk juist dat wielrennen een van de sporten is die wel zeer actief tegen doping aan gaan de laatste jaren, en dat het daardoor ook zo in het nieuws is. Terwijl andere sporten het liever volledig uit de publiciteit houden, zoals bijv het eerder genoemde tennis.
Hij zal wel moeten.MikeyMan schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:59:
MAar froome gaat toch nooit nog 70km in z’n eentje rijden nu?
Ben vooral benieuwd of ze daarachter willen meerijden of dat ze bij Tom in t wiel gaan hangen.
10 mimuten al... Wow!DDX schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:48:
[...]
Je stream loopt achter, het is al 6 minuten inmiddels
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
15 minuten later: Over de 10 minutenExocet schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:46:
Yates op 4'35, die gaat er goed af zeg...
Dit dus.
Lijkt mij wel (en hoop ik ook), die doen namelijk enkel en alleen mee voor de ritzege.VidaR-9 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:00:
[...]
Hij zal wel moeten.
Ben vooral benieuwd of ze daarachter willen meerijden of dat ze bij Tom in t wiel gaan hangen.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Fout...rest rijd ook voor klassement. Pozzovivo en Yates leveren 2 plekken op, en Pinot gaat voor Podiumsirkeith schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:02:
[...]
Lijkt mij wel (en hoop ik ook), die doen namelijk enkel en alleen mee voor de ritzege.
Is alweer terug!bvbal79 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:04:
Pinot lek!! dat was de man die Dimoulin nodig heeft!
Whatever.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die is ziek...van wat mogen jullie zelf invullenPierre schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:05:
Die Simon Yates rijdt achteruit man een achterstand

Dit dus.
Wat een lef moet je daar hebben zeg.
Dit dus.
Dat zou ik niet willen zegen, maar vaak komt het niet meer voor.Sjah schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:09:
Ongezien, dit.
Jawel. Met Landis ........Sjah schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:09:
Ongezien, dit.
En die had een pilletje op
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk van wel, maar ja dat mag je niet zeggen. Ben geen fan van Froome

Op de eindstreepFrank1973 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:16:
Waar gaat dit eindigen??
Zo te zien niet dusVidaR-9 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:00:
[...]
Hij zal wel moeten.
EDIT: Al scheelt het wel dat Pinot een teamgenoot nu heeft denk en hoop ik.
[ Voor 13% gewijzigd door sirkeith op 25-05-2018 15:22 ]
En Yates op 16 minuten...... Wat een zwanenzang
Zuid Amerikanen niet, maar goed dat zijn geen hardrijders. Als ze met 3 man Froome niet terugkunnen halen is Froome wel erg sterk....
Dumoulin zit wel relaxed op de feest...die gaat wrs op laatste berg nog wat doen.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 25-05-2018 15:24 ]
Sterk spul, dat Fisherman's friendVidaR-9 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:25:
Dat Froome ook gewoon blijft uitlopen..

Die 5 man rijden niet allemaal volle bak.tiswat schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:32:
Moet toch bijna wel? Je rijdt tegen 5 man... En loopt uit.
Verder ben ik wel van mening dat het niet netjes is dat Sky hem gewoon laat starten met die dopingtest van de Vuelta die nog boven z'n hoofd hangt.
Bij verdenking eruit totdat het tegendeel bewezen is.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik kan niet kijken helaas. Rijden ze echt samen of constant Tom op kop?tiswat schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:32:
Moet toch bijna wel? Je rijdt tegen 5 man... En loopt uit.
Ze helpen wel wat mee.Vos schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Ik kan niet kijken helaas. Rijden ze echt samen of constant Tom op kop?
Pinot en Reichenbach doen een beetje mee.Vos schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Ik kan niet kijken helaas. Rijden ze echt samen of constant Tom op kop?
Chris Froome
- Time: 12’15”
- Speed: 53.4km/h
- Top speed: 80.1km/h
Tom Dumoulin
- Time: 13’05”
- Speed: 49.6km/h
- Top speed: 75.1km/h
En dan later schuldig gevonden worden vanwege doping... zo oneerlijk

[ Voor 37% gewijzigd door FunkyTrip op 25-05-2018 15:38 ]
Dit dus.
Yup, als het zo'n verschil gaat worden dan is doping zeer waarschijnlijkFunkyTrip schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:38:
2m07s nu....Als dit zo doorgaat loopt Froom 5-6 minuten uit.
Misschien ging Tom er vandaag niet in om het roze te pakken, maar ik denk niet dat hij verwacht had dat zijn strijd om het roze vandaag tegen Froome zou zijn
Maar hier kan Froome toch niet van herstellen?Sjurm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:39:
Ik vrees dat Froome vandaag het roze pakt en de Giro gaat winnen.
Misschien ging Tom er vandaag niet in om het roze te pakken, maar ik denk niet dat hij verwacht had dat zijn strijd om het roze vandaag tegen Froome zou zijn
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Een normale renner niet, Froome wel
Die Watt output van Froome is ook zo eng constant. Alleen maar 350W
[ Voor 15% gewijzigd door Sjurm op 25-05-2018 15:43 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 25-05-2018 15:43 ]
Het ergste is nog dat de Giro heeft bedongen dat hij deze titel dan niet gaat kwijt raken, misschien alleen als hij doping heeft gebruikt in deze ronde. Maar voor vorige niet.FunkyTrip schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:38:
2m07s nu....Als dit zo doorgaat loopt Froom 5-6 minuten uit.
https://nos.nl/artikel/22...uci-zegt-iets-anders.html
Ik bedoel niet zozeer nu, maar wel in nog lopende rechtzaken tegen hem (en team Sky?)Terranova schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:39:
[...]
Yup, als het zo'n verschil gaat worden dan is doping zeer waarschijnlijk
Dit dus.
Eerst maar eens zien wat de slotklim ons gaat brengen.Dennism schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:44:
Froome jojo't natuurlijk wel flink deze Giro, winnen op de Zoncolan, de dag erna iets van een minuut verliezen. En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Hij loopt bijv 1.5 minuut uit op groepje Pozovivo die met 6 man zijn?
alsof dat ook echt gaat gebeuren als hij betrapt wordt op doping, die is hij gewoon kwijt dan hoorPompi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:43:
[...]
Het ergste is nog dat de Giro heeft bedongen dat hij deze titel dan niet gaat kwijt raken, misschien alleen als hij doping heeft gebruikt in deze ronde. Maar voor vorige niet.
https://nos.nl/artikel/22...uci-zegt-iets-anders.html
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21