Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.138 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik hoor dat vaker maar ik begrijp dat nooit. :P De originele serie was buiten het Chuunin-examen en Sasuke's "ontsnapping" eigenlijk alleen maar filler en van de twee had alleen het examen echt een goed en origineel verhaal. In Shippuuden is het juist IMO alleen maar sterker geworden met goeie actie en goeie drama-scènes om het allemaal aan elkaar te praten. Nu nog zie ik Naruto groeien als karakter waarbij hij duidelijk volwassen begint te worden en slimme dingen doet.

Ik hoor wel eens mensen zeggen dat het vroeger veel meer om ninja's ging, maar laten we eerlijk zijn: Naruto was nooit echt een ninja-anime. Geen van de hoofdpersonen is echt goed in stilletjes in een hoekje hun kans afwachten. Het is al vanaf de eerste dag een standaard shounen-anime. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

danielkraak schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Ik ben wel blij dat het zo snel gaat.
Als je weet waar de manga nu is, dan zou je daar niet zo heel erg blij mee zijn. :( (Tenzij je geen f*ck meer geeft om het verhaal natuurlijk)

Er zijn veel mensen die al jaren lezen/kijken om een mooi einde te zien maar met het aantal resterende chapters lijkt het heel waarschijnlijk dat er weinig closure zal zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Ik hoop echt dat Naruto in de anime een beetje fatsoenlijk einde krijgt, want ik heb al zoveel uren met heel veel plezier gekeken, dat ik het niet uit zou kunnen staan als hij beroerd eindigt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik wacht wel op Naturo Kai of zoiets, ben het nooit gaan volgen vanwege de vele fillers en het slome verhaal.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Van het weekend tussen alle bedrijven door 1 van de nieuwe series gezien: Parasyte - The Maxim, intressante eerst aflevering ben wel benieuwd naar de rest.

Op de To-Do staan nog :

Fate/Stay Night - Unlimited Blade Works
World Trigger
Shingeki no Bahamut - Genesis

naast mijn gebruikelijke series die ik nog bekijk :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Veel series dit seizoen waar ik een meh gevoel bij heb het is niet eens dat ik ze niet leuk vind ofzo, maar ze laten mij gewoon koud :/ dusdanig dat ik ze niet eens de 3ep rule geef.

De overlevende series voor mij zijn er dus maar weinig

Amagi Brilliant Park
Psycho Pass 2
Fate UBW
Kiseijuu: Sei no Kakuritsu
Selector Wixoss

2 andere series staan op de backlog om te marathonnen op het eind

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Shingeki no Bahamut - Genesis - begint leuk, misschien wat standaard verhaal maar dat kan nog veranderen. goede animatie.
Psycho Pass 2 - begint weer goed :)
Nanatsu no Taizai - manga volg ik al een tijdje en het is een leuke serie die net zoals one piece niet zo snel verveeld.

Gaat wel:
World Trigger - de humor trekt mij wel, het verhaal is flinterdun op het moment
Trinity Seven - Hangt ervan af waar het verhaal heen gaat, maar het lijkt een harem anime te worden. Dat zou wel jammer zijn.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:40
ohhhh, nice.
De terra formars anime is een adaptatie van de tweede manga arc :)
Daar ben ik de draad een beetje kwijt geraakt met de manga, dus kan dat mooi met de anime weer opgepakt worden :p

Edit. 10 minuten in de eerste aflevering.
Ahhh, damm...
Ze hebben toch niet alles gecensureerd? dan censureren ze dus bijna 25% van alles wat er gebeurt met actie erin....

[ Voor 31% gewijzigd door DCG909 op 14-10-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DCG909 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:10:
ohhhh, nice.
De terra formars anime is een adaptatie van de tweede manga arc :)
Daar ben ik de draad een beetje kwijt geraakt met de manga, dus kan dat mooi met de anime weer opgepakt worden :p

Edit. 10 minuten in de eerste aflevering.
Ahhh, damm...
Ze hebben toch niet alles gecensureerd? dan censureren ze dus bijna 25% van alles wat er gebeurt met actie erin....
yup :P http://kotaku.com/as-far-...pretty-ridicul-1645599166

butchered, ik wacht wel op de unc/br

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:40
(alleen de titel gelezen, ga verder geen kotaku links openen, behalve archives, vanwege gamergate)

Deze serie heeft het juist deels hebben van de grafische elementen :/
Ik kijk het even aan tot een specifiek punt en als ze dat ook gecensureerd hebben wacht ik ook een uncencored versie af...

Edit.
Holy hell...
Ze hebben echt bijna iedere spetter bloed gecensureerd...

[ Voor 12% gewijzigd door DCG909 op 14-10-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik ben op zoek naar een anime die ongeveer hetzelfde is als Nichijou. Heeft iemand nog ideeen?

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Rhannie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:00:
Ik ben op zoek naar een anime die ongeveer hetzelfde is als Nichijou. Heeft iemand nog ideeen?

[video]
holy shit dat is random :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49

RayNbow

Kirika <3

[video]
Heb je al gekeken onder het kopje Recommendations? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Jazeker. Helaas staan er alleen veel anime tussen waarvan ik niet snap waarom ze ooit bij de recommendations terecht zijn gekomen: Kill la Kill, FLCL, K-On!, etc. Dus ik hoopte dat iemand hier misschien wat aan zou kunnen raden.

Overigens lijkt Azumanga Daioh me wel interessant en ik heb op meerdere websites gezien dat die anime aangeraden wordt. :)

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Azumanga Daiou past wel in hetzelfde subgenre (schoolmeisjeskomedie) als Nichijou, evenals onder andere:

- Lucky Star
- Yuru Yuri
- Kill Me Baby
- PaniPoni Dash!
- Hidamari Sketch
- Yuyushiki
- K-On!
- Hyakko

Kijk je wat breder en pak er schoolkomedies of zelfs dagelijks leven (nichijou!) bij, dan kan je een lijst van misschien wel honderden titels maken.

De meesten van deze anime zijn wat betreft humor alleen totaal niet te vergelijken met Nichijou. Zulke absurde humor ben ik tot nu toe alleen nog maar bij Sakigake!! Cromartie Koukou en Gintama tegengekomen, maar die hebben weer een hele andere setting.

Let ook altijd op de genretags; Nichijou bevat bijvoorbeeld geen ecchi of fanservice (wat ik zelf wel verfrissend vind), terwijl de bovengenoemde anime bijna allemaal een of beiden hebben. Daarnaast hoeft het noemertje komedie niet te betekenen dat iets daadwerkelijk grappig is, zoals de laatste vier anime op mijn lijst wel aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

[video]
evEndzhar schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:52:

De meesten van deze anime zijn wat betreft humor alleen totaal niet te vergelijken met Nichijou. Zulke absurde humor ben ik tot nu toe alleen nog maar en Sakigake!! Cromartie Koukou en Gintama tegengekomen, maar die hebben weer een hele andere setting.
Klopt, Cromartie en Gintama hebben inderdaad een andere setting dan Nichijou, maar als je de manier van humor in Nichijou leuk vond dan zal je je ook wel vermaken met die twee :). Danshi Koukousei no Nichijou wordt ook heel vaak getipt samen met Nichijou, zeker een aanrader. Verder als het om random leuke humor gaat is Arakawa under the Bridge ook wel een vermakelijke (en misschien een beetje ondergewaardeerd).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Danshi Kouousei is inderdaad erg leuk. Het is eigenlijk een vrij typische komedie over het dagelijkse leven van tieners, maar nu eens met jongens in plaats van meisjes.

Arakawa kende ik nog niet, dus die ben ik nu even aan het binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Bedankt voor de tips! Het ging mij inderdaad voornamelijk om de humor in Nichijou. Nu heb ik in ieder geval weer wat anime om te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

evEndzhar schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:52:
De meesten van deze anime zijn wat betreft humor alleen totaal niet te vergelijken met Nichijou. Zulke absurde humor ben ik tot nu toe alleen nog maar bij Sakigake!! Cromartie Koukou en Gintama tegengekomen, maar die hebben weer een hele andere setting.
Als ik "absurde humor" lees moet ik altijd aan Excel Saga denken. Zó random en absurd dat ik na 3 afleveringen liever mijn ogen uit wilde prikken dan verder kijken. :+ Niet mijn ding. :P

Dit seizoen is Denki-gai ook redelijk random en van tijd tot tijd absurd. Niet zo erg als de anime hierboven maar ik kan 't wel waarderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:40
Wat is toch de gedachte achter de mini-doorstart van Tenchi in Ai Tenchi Muyo!?
Episodes van 4 minuten en in tien episodes al drie recaps.
Ze hadden beter alle content achter elkaar kunnen plakken in 1 OVA.

Overigens @Rhannie: Azumanga Daioh is een aanrader.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Azumanga Daioh is echt een aanrader.

Verder is Non Non Biyori misschien ook iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oeh, One Piece 666. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Yep. :9

Nieuwe Mushishi seizoen is ook begonnen trouwens. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

PdeBie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:33:
Ik hoop echt dat Naruto in de anime een beetje fatsoenlijk einde krijgt, want ik heb al zoveel uren met heel veel plezier gekeken, dat ik het niet uit zou kunnen staan als hij beroerd eindigt. :P
Ik hoop dat het hele "Naruhina"-concept nog vervolg krijgt. Ik bedoel:
spoiler:
Hinata verklaard dat zij hem lief heeft notabene
. Dat hele gedoe met Sakura ben ik ook een beetje beu.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Paar updates:

1. Eindelijk OP 666 (block D fight bullshit die niemand boeit afgelopen!) Kunnen we eindelijk weer wat leuks verwachten, al blijven ze rekken...

2. Akame ga Kill: Leuke anime, helaas konden ze volgens mij niet kiezen of ze nou een ecchi/humor of actie/duistere setting wouden. Jammer, ik had graag alleen het laatste gezien. Dan was het in mijn ogen een super anime, met een leuke story.

3. Psycho pass seizoen 1 afgekeken: Heerlijk duister, mooi apart verhaal: Tof. Als ik dan toch iets jammer vind is het de hoofdpersoon, die vind ik nogal lame. Gelukkig is ze enigzins veranderd. Seizoen 2 ga ik wel kijken.

dat was het wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Lucky star heb ik na een aflevering uit gezet, ik kwam er niet doorheen.
Azumanga heb ik heel erg om gelachen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Lucky star heb ik ook na een paar afleveringen laten vallen. De opening vond ik wel leuk opzich, maar dat was het helaas dan toch ook wel.

Nee, geef mij maar spullen zoals Aldnoah Zero, Log Horizon en Evangelion...

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Heeft iemand een idee hoe en waar je gekleurde lenzen op sterkte kan kopen? 9mmsfx.net is dicht en iedereen geeft aan dat dat de website moet zijn waar je ze zou kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 16:51
Ik hoop dat de anime van Naruto geen fillers meer krijgt tot het eind, want het is ERG bruut zo _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Unknown Alien schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:51:
Ik hoop dat de anime van Naruto geen fillers meer krijgt tot het eind, want het is ERG bruut zo _O_
Er zal in elk geval geen andere reden meer zijn voor fillers dan "even snel cashen". De manga niet mogen inhalen is geen argument meer. :P
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:43:
Heeft iemand een idee hoe en waar je gekleurde lenzen op sterkte kan kopen? 9mmsfx.net is dicht en iedereen geeft aan dat dat de website moet zijn waar je ze zou kunnen bestellen
Wat heeft dat met dit topic te maken? :o

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 22-10-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

NMe schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Wat heeft dat met dit topic te maken? :o
Cosplay, denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Heeft iemand al de nieuwe dragonball game gezien? Misschien een beetje offtopic, maar het is wel gewaagd om een Anime serie een beetje om te gooien:
YouTube: Dragon Ball Xenoverse - PS3/PS4/X360/XB1/Steam - You are the reclaimer (Extended Trailer)

Word sowieso een instant buy :P

Overigens Japan reis 2015 geboekt *O*

[ Voor 82% gewijzigd door JerX op 22-10-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het ziet er op zich wel gaaf uit maar ik vraag me af wat het toevoegt aan de huidige line-up aan games. Het ziet er redelijk lineair uit, en het doel is zo te zien juist het herstellen van de tijdlijn dus je weet precies hoe dat verhaal loopt...

Ik hoop wel dat de dub-voice actors stemmen gaan inspreken voor de versie die in het westen uitkomt. Dragonball is de enige serie waarvan ik de Amerikaanse dub beter vind dan het origineel. :P

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 22-10-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
JerX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:15:
Heeft iemand al de nieuwe dragonball game gezien? Misschien een beetje offtopic, maar het is wel gewaagd om een Anime serie een beetje om te gooien:
YouTube: Dragon Ball Xenoverse - PS3/PS4/X360/XB1/Steam - You are the reclaimer (Extended Trailer)

Word sowieso een instant buy :P

Overigens Japan reis 2015 geboekt *O*
waaaah jaloers! Hoe/wat/waar/duur xD En spreek je Japans of gok je het op Engels :P Ik ben ook van plan binnen 3jaar ergens die kant op te gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
CristianSchriev schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

waaaah jaloers! Hoe/wat/waar/duur xD En spreek je Japans of gok je het op Engels :P Ik ben ook van plan binnen 3jaar ergens die kant op te gaan! :)
Ben vorig jaar ook al geweest en Engels + vertaalboekje ging prima. Ten tweede verstond ik soms kleine beetjes :)

Maar we gaan 3 weken (25 maart tot 13 april) en naar de volgende bestemmingen in volgorde:
- Fukuoka
- Nagasaki
- Mount Aso
- Usuki
- Beppu
- Hiroshima
- Okoyama
- Kyoto
- Tsumago
- Tokyo

Vrijwel met de shinkansen en paar tripjes met de bus. Overigens geboekt via ikitravel, zeer goede toko :)
Duur, ja wat is duur? De reis naar toe is duurder dan wat je daar doet. Wij zijn sowieso van goedkoop, je zit dan sowieso in categorie bed and breakfast, wat gewoon leuk is. Aangezien je dan bij mensen "thuis" bent.

Betalen nu 750 (directe vlucht) voor ticket en 2050 p.p. voor overnachtingen, bus tickets en de shinkansen. Vorige reis was iets goedkoper 850 ticket (niet eens directe vlucht!) en 1450 voor al het andere, maar toen gingen we ook 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
JerX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:51:
[...]

Ben vorig jaar ook al geweest en Engels + vertaalboekje ging prima. Ten tweede verstond ik soms kleine beetjes :)

Maar we gaan 3 weken (25 maart tot 13 april) en naar de volgende bestemmingen in volgorde:
- Fukuoka
- Nagasaki
- Mount Aso
- Usuki
- Beppu
- Hiroshima
- Okoyama
- Kyoto
- Tsumago
- Tokyo

Vrijwel met de shinkansen en paar tripjes met de bus. Overigens geboekt via ikitravel, zeer goede toko :)
Duur, ja wat is duur? De reis naar toe is duurder dan wat je daar doet. Wij zijn sowieso van goedkoop, je zit dan sowieso in categorie bed and breakfast, wat gewoon leuk is. Aangezien je dan bij mensen "thuis" bent.

Betalen nu 750 (directe vlucht) voor ticket en 2050 p.p. voor overnachtingen, bus tickets en de shinkansen. Vorige reis was iets goedkoper 850 ticket (niet eens directe vlucht!) en 1450 voor al het andere, maar toen gingen we ook 2 weken.
Looks amazing ja! Ik had al wel eens bij die beste mensen gekeken wat het daar kost. En het valt inderdaad wel mee omdat je al zowat alles hebt en het is allemaal heel strak georganiseerd met de kamers enzo! Ben stiekem wel wat jaloers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
JerX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:51:
[...]

- Fukuoka
- Nagasaki
- Mount Aso
- Usuki
- Beppu
- Hiroshima
- Okoyama
- Kyoto
- Tsumago
- Tokyo

Leuk hoor! Lekker druk door heel japan heen. Ikzelf ben twee keer naar Japan geweest en het is echt een aanrader. ikitravels nog niet eerder van gehoord, maar ik ben liever mijn eigen reisspecialist ;). Ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat het cherryblossom seizoen een beetje meezit. En als je een beetje van de route kan afwijken heb ik misschien nog wel wat tips voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kroketje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:28:
[...]

Leuk hoor! Lekker druk door heel japan heen. Ikzelf ben twee keer naar Japan geweest en het is echt een aanrader. ikitravels nog niet eerder van gehoord, maar ik ben liever mijn eigen reisspecialist ;). Ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat het cherryblossom seizoen een beetje meezit. En als je een beetje van de route kan afwijken heb ik misschien nog wel wat tips voor je ;)
Wij zijn redelijk flexibel en tips zijn altijd welkom :) Vorig jaar gelukkig al de bloesoms gezien, maar hopelijk zien we ze volgend jaar weer :D

Ik denk ook dat we de volgende alles zelf regelen, maar deze keerde wilde we het eventjes zo doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 16:51
Wat zo lekker is als je een tijdje geen one piece kijkt, vanwege andere anime's. Is dat je daarna een lekkere reeks hebt om te gaan kijken.

Ben nu op het werk en toch ff kijken. Ik heb vanaf 610 niet meer gekeken. Dus meteen ff de NAS ze werk laten doen.

Dan proberen voorlopig geen nieuwe Naruto's te kijken, want elke x een week wachten op 15 min vind ik irritant. Kijk er liever >10 achter elkaar.

Moest ik ff kwijt :+

Ben overigens ook begonnen aan fairy tail. JP audio en eng..subs. Deze vind me vrouw ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:12

masauri

aka qwybyte

JerX schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:39:
[...]

Wij zijn redelijk flexibel en tips zijn altijd welkom :) Vorig jaar gelukkig al de bloesoms gezien, maar hopelijk zien we ze volgend jaar weer :D

Ik denk ook dat we de volgende alles zelf regelen, maar deze keerde wilde we het eventjes zo doen :)
Kunnen we hier niet beter een apart tweakers japan travel topic voor maken?
Staat namelijk ook op plaats 1 van mijn vakantielijst :+

Die novemberdag lijkt me ook de moeite wanneer de 47 samurai herdacht worden.
Alsook de Japanse chocolat day, (Japanse variant van Valentijn, komt ook in een aantal anime voor)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
NMe schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:16:
Dit seizoen is Denki-gai ook redelijk random en van tijd tot tijd absurd. Niet zo erg als de anime hierboven maar ik kan 't wel waarderen. :P
Hier heb ik de eerste paar afleveringen van gekeken en het is inderdaad een vreemde serie. Wel de moeite waard in ieder geval. Excel Saga heb ik nu klaar staan, dus daar zal ik binnenkort wel wat van kijken.

Arakawa Under the Bridge heb ik inmiddels bijna afgekeken (nog 2 afleveringen van seizoen twee) en die is erg leuk. Gelukkig is de animatiestijl ook wat gewoner dan ik inmiddels van Shaft gewend ben.
Xesxen schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:15:
Lucky star heb ik ook na een paar afleveringen laten vallen. De opening vond ik wel leuk opzich, maar dat was het helaas dan toch ook wel.

Nee, geef mij maar spullen zoals Aldnoah Zero, Log Horizon en Evangelion...
Met zo'n smaak is het natuurlijk niet zo gek dat je Lucky Star niet leuk vindt. De meeste andere anime die op yon koma gebaseerd zijn zullen dan net zo goed niet in de smaak vallen.
masauri schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:42:
Kunnen we hier niet beter een apart tweakers japan travel topic voor maken?
Die is er al: Op vakantie naar... Japan?
Die novemberdag lijkt me ook de moeite wanneer de 47 samurai herdacht worden.
Alsook de Japanse chocolat day, (Japanse variant van Valentijn, komt ook in een aantal anime voor)
De Japanse versie van valentijnsdag heet valentijnsdag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik was net een manga aan het lezen op een website, gaat de website down... Dus ik heb 'm naar gekocht. :D
De analoge versie gaat tenminste nooit offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:05:
[...]

Naast wat hierboven al genoemd wordt zou je kunnen kijken naar Xam'd. Dat is soort van mecha, maar dan zonder metaal. :P
Thanks voor de aanbeveling, leuke anime! Gave wereld en het vrouwlijk karakter doet me een beetje denken aan princess mononoke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb gister SAO2 15 gezien. Fijn dat ze weer terug gaan naar de roots. Want die hele GGO arc vond ik echt niets. Dit begint al gelijk een stuk beter met weer echt een doel, plus zwaarden.

Ik weet dat er ooit een manga topic was, maar volgens mij is dat redelijk merged met deze tegenwoordig toch? Naruto word alleen maar beter nu het de climax nadert, jammer dat het stopt al was het wel beetje raar getekend deze week. Bleach zit in zo'n fase van ja, best tof, maar waar is *piep*. Jammer dat die schrijver daar voor gekozen heeft. Het huidige flashback verhaal van One Piece is echt tof. Fairy Tail blijft kwaliteit, de spin-offs zijn ook goed. Vooral die Zero, maar ook ice trail <3. Er was pas ook een one shot van de schrijver van Fairy Tail. Hopelijk gaat hij daar mee door, die was ook geniaal, maja dan moet hij eerst stoppen met Fairy Tail denk ik, anders heb je daar geen tijd voor.

Het word tijd om weer wat anime te kijken van naruto en one piece denk. Ik mis de humor van Luffy.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wat een lange zit word dat Naruto Shippudden. Zit nu op 320 en nog steeds oorlog.
spoiler:
2 madara's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Thanks voor de aanbeveling, leuke anime! Gave wereld en het vrouwlijk karakter doet me een beetje denken aan princess mononoke :P
Sure. :) Ik vond het wel een leuke serie ondanks het feit dat ik niet van mecha hou. Maar volgens mij is Xam'd verder niet heel bekend. :P
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:25:
Wat een lange zit word dat Naruto Shippudden. Zit nu op 320 en nog steeds oorlog.
We zitten nu bij 383 en de oorlog is voorlopig nog wel even bezig hoor. :P Als het je troost: d'r zit nog een grote filler arc tussen. Persoonlijk vond ik die fillers wel aardig trouwens, die laten Kakashi's verleden zien en daar zitten wat goeie afleveringen tussen.
spoiler:
2 madara's?
You'll see, je moet het ongeveer 20 afleveringen doen met die geheimzinnigheid. :P

[ Voor 43% gewijzigd door NMe op 27-10-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

ye-roon schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:48:
Ik heb gister SAO2 15 gezien. Fijn dat ze weer terug gaan naar de roots. Want die hele GGO arc vond ik echt niets. Dit begint al gelijk een stuk beter met weer echt een doel, plus zwaarden.
Sowieso was de hele arc meuk, het is ook totaal niet aan de nieuwe arc gekoppeld behalve 1 nieuw karakter die blijkbaar in 2 weken spelen net zo goed kan zijn als iemand die 'jaren' vast heeft gezeten. Maar goed, dat lekker aannemen en gewoon genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
lucky star kan ik mij eerlijk gezegd weinig van herinneren, het ging vooral om konata - af en toe zaten er wel leuke momenten bij. zoals ze naar de karaoke gaan na school, vond het prachtig dat ze allemaal otaku liedjes zong, waaronder de Dragon Ball OP.

Azumanga vond ik daaraantegen geweldig, een andere aanrader is School Rumble, eigenlijk vond ik die nog leuker.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sick Nick schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

Sowieso was de hele arc meuk, het is ook totaal niet aan de nieuwe arc gekoppeld behalve 1 nieuw karakter die blijkbaar in 2 weken spelen net zo goed kan zijn als iemand die 'jaren' vast heeft gezeten. Maar goed, dat lekker aannemen en gewoon genieten :P
Dat is niet zo bijzonder hoor, als je goed bent met games in general pik je een nieuwe game snel genoeg op. En ze hebben natuurlijk niet vastgezeten in ALO maar in SAO, dus ze hebben redelijk vergelijkbare hoeveelheden ervaring met ALO. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Ze hebben toch hun skills meegenomen vanaf SAO? Misschien niet allemaal maar toch zeker de hoofdrolspelers en als je dan in een battle net zo goed mee speelt als de rest, mja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sick Nick schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:04:
Ze hebben toch hun skills meegenomen vanaf SAO? Misschien niet allemaal maar toch zeker de hoofdrolspelers en als je dan in een battle net zo goed mee speelt als de rest, mja :P
Ze zijn nog steeds gelimiteerd door wat het spel daadwerkelijk aanbiedt aan skillsets en wapens. ;) Volgens mij is hij spelerservaring het enige dat ze mee hebben genomen uit SAO en moesten ze alsnog van voren af aan beginnen. Dus een beetje als iemand die jarenlang World of Warcraft heeft gespeeld en dan ineens met een nieuwe MMO begint: die weet alles sneller te vinden dan een geheel nieuwe speler maar moet nog steeds alles zelf verdienen. "De rest" heeft dus maar een beperkte voorsprong op Sinon, te meer omdat zij ook gewoon een ervaren MMO-speler is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Sick Nick schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

"The Seed" staat toe dat je je character van game A naar game B kan exporteren zonder statverlies. Vandaar dat Kirito ook magisch zo OP was in GGO. Dit word aan het begin van de 1e arc ook duidelijk gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 27-10-2014 15:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Terryb47 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:10:
Azumanga vond ik daaraantegen geweldig, een andere aanrader is School Rumble, eigenlijk vond ik die nog leuker.
School Rumble is echt goed inderdaad. Jammer dat seizoen 3 daarvan nooit is uitgekomen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Zitten hier nog HxH kijkers tussen? Ik heb de '99 serie plus alle ova's met veel plezier gekeken toen ze uitkwamen, en de afgelopen maanden de oude serie ook herkeken (vond het tempo van de nieuwe minder leuk). Na de oude serie vrij pijnloos overgestapt naar de nieuwe serie ep 75, en en daar begon de nieuwe arc.

Ik moet zeggen dat het mij zwaar, zwaar tegenvalt! Ik ben nu bij ep 85, maar waar HxH altijd een soort 'avonturen/vriendschap' anime was, waarin ook wel gevochten wordt, lijkt het nu je reinste Dragonball Z geworden te zijn! Alle moraal lijkt is er uit te zijn, en ze introduceren random sterkere vijanden zonder enige logica...

Is het het waard om nog ruim zestig afleveringen verder te kijken? Blijft het HxH gevoel zeg maar overeind, of kan ik beter overstappen op iets anders...?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
danielkraak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:44:
School Rumble is echt goed inderdaad. Jammer dat seizoen 3 daarvan nooit is uitgekomen. :'(
School Rumble is leuk, maar begint in het tweede seizoen wel ontzettend vaak in herhaling te vallen. Ondertussen zit er dan ook nog geen enkele ontwikkeling in de hele love polygon. Ik kan daarom wel begrijpen waarom er nooit een derde seizoen is gemaakt. Er is wel nog een OVA van twee afleveringen die een groot deel van de manga overslaat en snel even het verhaal afraffelt, maar die heb ik zelf niet gezien. Dan lees ik toch liever eerst de mangahoofdstukken die de anime overgeslagen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EMP schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:56:
Ik moet zeggen dat het mij zwaar, zwaar tegenvalt! Ik ben nu bij ep 85, maar waar HxH altijd een soort 'avonturen/vriendschap' anime was, waarin ook wel gevochten wordt, lijkt het nu je reinste Dragonball Z geworden te zijn! Alle moraal lijkt is er uit te zijn, en ze introduceren random sterkere vijanden zonder enige logica...

Is het het waard om nog ruim zestig afleveringen verder te kijken? Blijft het HxH gevoel zeg maar overeind, of kan ik beter overstappen op iets anders...?
IMO: nee. Ik heb de oude serie nooit gekeken, maar de nieuwe wel en achteraf had ik gewoon na Greed Island moeten stoppen met kijken. Alles is traag en uitgerekt over zo veel mogelijk afleveringen met die eeuwige narrator die alles wat er gebeurt (als er eindelijk wat gebeurt) zo nodig moet uitleggen.

Er lopen hier ook wat mensen rond die HxH juist heel erg waarderen, maar ik vind het uiteindelijk inderdaad maar een zwak aftreksel van DBZ, met Kilua als enige karakter dat de serie nog een beetje draaglijk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
HxH is idd erg triest, al hoewel de laatste episodes van de Ant Arc wel goed waren. Maar my god, dat alles moest worden uitgelegd door de narator was toch wel heel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Dat is gewoon ook zo in de manga. Ik heb me er eerlijk gezegd nooit aan gestoord noch aan die narrator noch aan de zogenaamde traagheid.

Zoals NMe al zei, zijn er dus twee kampen. Je kan natuurlijk doorkijken maar als het nu al tegensteekt dan denk ik dat je beter kan ophouden. (Sowieso moet je nooit een anime blijven omdat je het ooit goed vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vandaag begonnen met S2 van Psycho-Pass. Iets waar ik me mateloos aan irriteer, maar waar ik me in S1 op de een of andere manier niet aan irriteerde: Welke idiote samenleving gaat er nou akkoord met zo'n soort systeem. 8)7

spoiler:
In EP1 word dit al bevestigd door die bommaker / main character.

Afbeeldingslocatie: http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/354/4/0/known_memes_refreshed_by_me__mega_rage__by_zcoogerchannel-d5omvff.png

* D4NG3R voelt al een dominator in z'n nek. :+

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 29-10-2014 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Iemand al aanraders voor de herfst-anime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoezo "al"? Het herfstseizoen is al 4 weken bezig en er zijn al diverse aanbevelingen gemaakt in de afgelopen 50-100 posts. :o

[ Voor 40% gewijzigd door NMe op 29-10-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
NMe schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:33:
Hoezo "al"? Het herfstseizoen is al 4 weken bezig en er zijn al diverse aanbevelingen gemaakt in de afgelopen 50-100 posts. :o
Ik ben van mening dat je pas een oordeel kunt vellen na 4-5 episodes, vind je niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3ep rule :P

3eps als het dan niet boeit wordt het gedropped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

3EP rule? Méh als ik na 1 EP nog niet geboeid ben of weet dat het later pas beter word kap ik er al mee. Met uitzondering pak ik later said serie weer op als er meer EP's van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:32:
3EP rule? Méh als ik na 1 EP nog niet geboeid ben of weet dat het later pas beter word kap ik er al mee. Met uitzondering pak ik later said serie weer op als er meer EP's van zijn.
Hmm, als ik dat zou doen dan zou ik na 1 ep gestopt zijn met best een groot aantal series die achteraf best goed bleken te zijn.

Overigens doe ik verder ook niet aan de 3 ep rule. Als een een serie begin moet hij verder wel héél slecht zijn voordat ik hem van mijn lijstje af streep. Tot nu toe heb ik dat alleen gedaan bij Excel Saga (wel toevallig na 3 afleveringen) en een serie waarvan ik er halverwege de aflevering achter kwam dat ik naar BL zat te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het is ook niet een harde regel ofzo, heb em nog nauwelijks hoeven toepassen. ;)

Meestal weet ik redelijk goed waar ik aan begin of kijk ik puur omdat ik op dat moment even geen ander vermaak heb buiten m'n rechterhand, en dan voldoet vrijwel elke anime wel. :')

Het enige wat ik echt gedropped hebt omdat ik er na 10 minuten al helemaal :r van was is Clannad. Die tekenstijl past imho gewoon niet bij een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
D4NG3R schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:45:
Het is ook niet een harde regel ofzo, heb em nog nauwelijks hoeven toepassen. ;)

Meestal weet ik redelijk goed waar ik aan begin of kijk ik puur omdat ik op dat moment even geen ander vermaak heb buiten m'n rechterhand, en dan voldoet vrijwel elke anime wel. :')

Het enige wat ik echt gedropped hebt omdat ik er na 10 minuten al helemaal :r van was is Clannad. Die tekenstijl past imho gewoon niet bij een drama...
Clannad heeft een hele slome (maar prachtige) storyline, maar damn wat een soundtrack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

othie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

Clannad heeft een hele slome (maar prachtige) storyline, maar damn wat een soundtrack!
Bij de meeste vormen van media vind ik het verhaal (of gameplay) belangrijker als de graphics, maar bij Clannad kan ik hier gewoon niet omheen kijken. Those eyes, those horrible - horrible eyes... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

D4NG3R schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:20:
[...]

Bij de meeste vormen van media vind ik het verhaal (of gameplay) belangrijker als de graphics, maar bij Clannad kan ik hier gewoon niet omheen kijken. Those eyes, those horrible - horrible eyes... :'(
Zonde, het is wel een goeie anime verder.

Fuko

Ik heb er zelf overigens ook aardig lang over gedaan om Clannad af te kijken. Ik bleef vooral hangen op After Story.
spoiler:
Voor mijn gevoel was het alsof ik een totaal andere anime zat te kijken in vergelijking met het eerste seizoen. En anime met alleen een mannelijk hoofdkarakter vind ik doorgaans vreselijk om te kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Rhannie op 29-10-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:45:
Je moet Clannad ook niet zien als een drama, maar als een gedramatiseerde harem anime/dating sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
othie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:29:
Iemand al aanraders voor de herfst-anime?
actie:
Shingeki no Bahamut - Genesis
Parasyte - the maxim

drama:
Shigatsu wa Kimi no Uso
Amagi Brilliant Park

comedy: Gugure! Kokkuri-san

Verder drop ik shows wel regelmatig na 1 ep. Tenenkrommend slechte cliché anime's blijf je altijd houden en die worden echt niet beter na 3 afleveringen is mijn ervaring.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
Loop zowat 2 seizoenen achter, nog een shitload aan anime die ik nog moet inhalen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
Naruto Shippuuden 384 is epic.
Een epicoïde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Vind het wel jammer dat er zoveel spoilers zijn in alle trailers van The Last: Naruto the Movie. Ik volg de manga en doordat je zag welke personages in de film zaten, wist je ook gelijk dat bepaalde mensen niet zouden sterven. Vandaag is in de nieuwe trailer ook een vrij grote spoiler te zien... Had gehoopt dat we de betreffende onthulling pas in de laatste chapter ofzo zouden zien |:(

Manga en film spoiler (uiteraard niet lezen als je niet bij bent of als je de film spoiler niet wilt weten)
spoiler:
Kakashi is dus de nieuwe Hokage. En ik bedoel bijvoorbeeld ook dat je door de trailer allang wist dat zowel Naruto als Sasuke hun eindgevecht zouden overleven. Ook al vond ik de nieuwste chapter nog wel goed en is het niet een heel verrassende ontwikkeling, dan is toch het effect iets minder door die film spoilers

[ Voor 13% gewijzigd door KngfCnns op 30-10-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

spoiler:
Mwhah hoeft nog niet eens, kan ook juist zijn gedaan om de spanning er in te houden - dat het bijv later blijkt dat het slechts een grappig stukje uit de film is ofzo.

De film lijkt echter wel canon te zijn, Naruto z'n rechterhand is namelijk omwikkeld in verband - en dat is precies de hand die die verliest in z'n gevecht tegen Sasuke.

Het blijft euh raar om deze dingen te zien en te lezen... Naruto is iets wat ik nu letterlijk half m'n leven heb mee mogen maken. Het idee dat dit binnen niet al te lange tijd stopt is toch vreemd..

spoiler:
Al zou ik er niet raar van op kijken als er weer een 3e deel komt, zeker omdat ze hem een compleet andere look hebben gegeven in de film, en het verliezen van z'n rechterhand is een goed excuus om hem weer zwak te maken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:16:
spoiler:
Mwhah hoeft nog niet eens, kan ook juist zijn gedaan om de spanning er in te houden - dat het bijv later blijkt dat het slechts een grappig stukje uit de film is ofzo.

De film lijkt echter wel canon te zijn, Naruto z'n rechterhand is namelijk omwikkeld in verband - en dat is precies de hand die die verliest in z'n gevecht tegen Sasuke.

Het blijft euh raar om deze dingen te zien en te lezen... Naruto is iets wat ik nu letterlijk half m'n leven heb mee mogen maken. Het idee dat dit binnen niet al te lange tijd stopt is toch vreemd..

spoiler:
Al zou ik er niet raar van op kijken als er weer een 3e deel komt, zeker omdat ze hem een compleet andere look hebben gegeven in de film, en het verliezen van z'n rechterhand is een goed excuus om hem weer zwak te maken. :')
Dat zou super cliche zijn, als ze dat zouden doen.

Trouwens Gundam: G no Reconguista is ook echt slecht zeg :X, ik kan niet echt waarderen. Doet het in japan ook zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Alsof Naruto sowieso niet al de koning van cliché Shounen media is. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:28:
[...]

Dat zou super cliche zijn, als ze dat zouden doen.

Trouwens Gundam: G no Reconguista is ook echt slecht zeg :X, ik kan niet echt waarderen. Doet het in japan ook zo slecht?
Staat 50ste van dit seizoen :P Staat zelfs onder gundam fighter ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:09:
[...]

Staat 50ste van dit seizoen :P Staat zelfs onder gundam fighter ;(
Er zal vast hevige kritiek zijn op de producer dan .. :X
Of zijn we teveel micheal bay actie gewend?
D4NG3R schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:29:
spoiler:
haha idd het is redelijk cliche dat kakashi ineens hokage is
,terwijl de sterkste ninja naruto is."En hij zowat heel hidden leaf aka ninja wereld gered heeft, dus waar blijf dat krediet. :P "

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
KngfCnns schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:50:
Vind het wel jammer dat er zoveel spoilers zijn in alle trailers van The Last: Naruto the Movie.
Ik sla OP's steeds een hele tijd over omdat die al vol met spoilers zitten. Denken de makers van de anime dat iedereen de manga volgt?
D4NG3R schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:29:
Hoewel Naruto zeker niet minder cliche is dan andere shounen, heeft Dragon Ball Z alles wat Naruto doet al ruim 20 jaar geleden gedaan. Om die van de troon te stoten moeten eerst weer wat nieuwe cliches uitgevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
KngfCnns schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:50:
en doordat je zag welke personages in de film zaten, wist je ook gelijk dat bepaalde mensen niet zouden sterven[/spoiler]
In een franchise kunnen de hoofdpersonen sowieso niet sterven. Ze kunnen moeilijk een volgende aannemer afschepen met minder personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Thx voor de HxH update... ik denk dat ik mij weer lekker stort op het herfstseizoen, en weer eens Cowboy Bebop voor mijn nostalgische behoeftes ;)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
aaaahhh, ik ga spoilers op display:none zetten. Had er niet op moeten klikken. Maar ooeeeeh die nieuwsgierigheid!!!! :'( :P :+

Gisteren de laatste episode van Naruto gekeken. Ik vond hem super tof! Echter, vanaf volgende week....FILLERS!!!!!
spoiler:
Nog even het verleden van Obito Uchiha uitlichten.

Niet dat het mij uitmaakt, want ik ben daar wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:24:
[...]

[...]

spoiler:
,terwijl de sterkste ninja naruto is."En hij zowat heel hidden leaf aka ninja wereld gered heeft, dus waar blijf dat krediet. :P "
Naruto moet eerst zijn Chuunin examen maar eens afronden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:24:
[...]

[...]

spoiler:
spoiler:
Ik heb alle manga's gelezen, maar Kakashi en Hokage? Is dat een anime only filler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
ye-roon schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:28:
[...]

spoiler:
Ik heb alle manga's gelezen, maar Kakashi en Hokage? Is dat een anime only filler?
spoiler:
Denk dat dit na de manga gebeurd, ze hebben t boven over een film die gaat over de gebeurtenissen na de manga als ik t goed snap? Had iig niet verwacht dat ze ene arm kwijt zouden raken in hun laatste gevecht :|

En is deze week nou de laatste manga of volgende week nog?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Musta schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:51:
[...]

spoiler:
Denk dat dit na de manga gebeurd, ze hebben t boven over een film die gaat over de gebeurtenissen na de manga als ik t goed snap? Had iig niet verwacht dat ze ene arm kwijt zouden raken in hun laatste gevecht :|

Dit was 698. Dus ik denk dat er nog een 699 komt. Misschien stoppen op 700. Dus ja, nog 1 hooguit 2. Ik hoop een mooi einde. Naruto die Hokage is. Misschien even zo'n flash forward dat je ziet dat hij ook liefde gevonden heeft en zo, kindjes erbij, soort van "leefde nog lang en gelukkig" maar ook "we kunnen met het kindje van Naruto verder" idee. Ach we zien wel. Na HSDK en Claymore nu de volgende die eindigt...

Ik hoop dat er snel meer UQ holder beschikbaar komt en Ubel Blat. De releases daarvan zijn beetje meh atm. Van UQ verwacht ik trouwens redelijk snel een anime. De manga vind ik persoonlijk best goed, gaat al een jaar mee, en met het weg vallen van 3 andere shounen zullen de shounen fans iets anders moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PdeBie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:22:
Gisteren de laatste episode van Naruto gekeken. Ik vond hem super tof! Echter, vanaf volgende week....FILLERS!!!!!
Dat iets een flashback is maakt het nog niet per se een filler. Ze slepen het vast wat verder door dan nodig is zoals ze dat in de anime zo vaak doen, maar die flashback is vast belangrijk voor het verhaal. Ik heb het idee dat Obito mentaal aan het breken is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:28:
[...]

spoiler:
spoiler:
Het is in de manga voorgekomen/voorgesteld na de vergadering van de 4 kages (manga 474) (Dit was toen Tsunade nog bewusteloos was en Danzou na de vergadering als Hokage en achter Tobi en Sasuke aan ging (manga 476)).

Maar er is inderdaad weinig over verteld daarna.(zelf weet ik niet hoe jullie de manga hoofdstukken nummeren maar de nummers die ik noem zijn via Manga Blaze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In de anime is dat ook gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 12:51
Musta schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:51:
[...]

spoiler:

Volgens de scanlators van Mangastream volgende week.
MangaStream
October 29
Only two chapters of our favorite ninja remaining. It has been confirmed that the 700th and final chapter will be done by Kishi entirely in color.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Aanstaande woensdag of donderdag zullen we waarschijnlijk de laatste twee chapters 699 en 700 tegelijk kunnen lezen. De aankomende film is bevestigd als canon. Daarin is in de trailer een spoiler te zien waarover we het hadden.

Manga + film spoiler (anime only kijkers niet lezen)
spoiler:
Waar men echter flink over speculeert is dat de film zich afspeelt tussen chapter 699 en 700 (epiloog), dus wat zich heeft afgespeeld in de timeskip. Dus wie weet zien we in chapter 700 alsnog dat Naruto Hokage is geworden. Iets wat ze imo sowieso moeten laten zien, of het nou in de manga of in de film gebeurt. Zou bijv. ook zonde zijn als Luffy nooit Pirate King wordt/ One Piece nooit vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
NMe schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:58:
[...]
Ik heb het idee dat Obito mentaal aan het breken is. ;)
Ja, dat zie je al in de laatste afleveringen. Volgens mij snapt hij het niet helemaal meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Het ligt ook voor de hand dat Obito straks door een Power of Friendship combo van (o.a.) Naruto en Kakashi geneutraliseerd wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door evEndzhar op 05-11-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik ben wel benieuwd naar hoe Naruto afloopt.. vooral omdat de manga bijna klaar is maar de anime niet. En de film speelt zich ineens later dan de manga af? Vaag maar goed ... En Naruto niet als Hokage daar? Maar we zullen zien..

Ik weet wel dat het zakt voor mij in punten als dat zijn main doel was en na het einde bereikt hij het niet eens :l (Jaja een beetje Amerikaans he, geen perfect einde is meh) XD

En .... wat ziet dat haar er afschuwelijk lelijk uit zo bij onze Naruto :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nog even en ik hoef eindelijk geen Naruto meer te kijken! *O*
Nog even en ik hoef eindelijk geen Naruto meer te kijken. -O-

Ik weet nog steeds niet of ik er blij of boos van moet zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
D4NG3R schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:50:
Nog even en ik hoef eindelijk geen Naruto meer te kijken! *O*
Nog even en ik hoef eindelijk geen Naruto meer te kijken. -O-

Ik weet nog steeds niet of ik er blij of boos van moet zijn. :/
Weken na het eindigen zal je het wel gaan missen ;) Ik heb dat zo erg met Gintama :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Begin je toch lekker opnieuw? Ik ga dat wel doen denk ik. Vond het zo'n geweldige serie.

Gisteren trouwens FMA weer opgepakt. Ben pas bij aflevering 13, dus heb er nog wat te gaan. Maar ik vind het vooralsnog echt top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

He bah... net Naruto 699 & 700 gelezen... that's it... ik weet nu al dat ik de manga zal gaan missen

PSN: Bellerophon-

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]