Thanks for the infos. Die AnyDVD ziet er idd wel uit wat je wil hebben voor PC afspeel mogelijkheid, maar ik wil op m'n bank hangen en tv kijken en niet op m'n buro stoel zitten en monitor staren

Heb al wat gegoogled en gezien dat je gemodde spelers kan kopen, of dat je zelf een modchip los erbij koop en erin prikt/soldeerd .. dus dat maar even verder bekijken.
En ja, van tweakers mag je niet meer je eigen scriptje draaien om je avatar wat leuker te maken dan een statisch plaatje ... want je zou eens malware aan je mede tweakers geven. ohwell, over en uit met de pret en geen moeite genomen om er een van de meiden te kiezen als static plaatje.
Over het favo lijstje in de start post ben ik het wel me NMe eens (geloof ik die het zei) ... te smaak afhankelijk. Ben zelf nog wel opzoek naar een anime die er met kop en schouders boven steekt die na 2010 gemaakt is (daar ben ik ongeveer afgehaakt met veel te kijken). Ben nogsteeds bezig met Soul Eater .. aan de ene kant een leuke serie, aan de andere kant ook niet echt een favo van mij aan het worden.
En als ik hier dan toch aan het typen ben: geen idee of het al eens langs gekomen is hier, maar er is
http://okashiconnection.com/ die japanse snoep boxen maken en voor zo'n €22 naar je opsteuren iedere maand. Heb nou een box gehad, en gelukkig was het meeste goed te pruimen
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.