Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:
  • 109.903 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat, je had iets anders verwacht dan dit? :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 17:03

ye-roon

knaak

Ah, de summer anime guide van kotaku.

Wat spot mijn oog: Aquarion Logos. Ik was best fan van de eerste 2 Aquarion series, dus deze maar direct op het lijstje gezet. Vanavond kijken. Volgens mij had ik ook die dragon chaos aan het lijsje toegevoegd.

Weet iemand of de uncensored versie van Terra Formars al beschikbaar zijn(de dvd releases dus). Want scenes waar je meer zwarte strepen ziet dan anime is super teleurstellend.

Verder wacht ik met spanning op 22 juli, de dvd release van The Last: Naruto the Movie. Ben toch wel echt benieuwd wat er gebeurt tussen 699 en 700(Manga).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ye-roon schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:44:
Weet iemand of de uncensored versie van Terra Formars al beschikbaar zijn(de dvd releases dus). Want scenes waar je meer zwarte strepen ziet dan anime is super teleurstellend.
Alleen de eerste drie afleveringen hadden dat. Die zijn later ongecensureerd uitgebracht en dus kun je de hele serie zonder die irritante zwarte scènes kijken. Ik vond de serie na een veelbelovend begin trouwens zwaar tegenvallen. Te veel karakters tegelijk en vervolgens van de minst interessante karakters op hun verleden focussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Mag je best wel linken hoor ;)
kotaku.com/your-complete-summer-2014-anime-guide-1601568087

[ Voor 13% gewijzigd door JerX op 09-07-2015 11:39 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

NMe schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:27:
[...]

Alleen de eerste drie afleveringen hadden dat. Die zijn later ongecensureerd uitgebracht en dus kun je de hele serie zonder die irritante zwarte scènes kijken. Ik vond de serie na een veelbelovend begin trouwens zwaar tegenvallen. Te veel karakters tegelijk en vervolgens van de minst interessante karakters op hun verleden focussen...
Aha, toch maar is opzoeken dan, wel beniewd :)
Iets met de lijst thuis gekeken hebben en nu op werk zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik gebruik altijd de randomc lijst.

Terraformars werd een grote clusterfuck... (manga ook trouwens, trok later pas weer bij)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Oops, moest google cache gebruiken. Sommige URLs worden geblocked O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En de 2014 in de url was geen hint? :+
Bokkie schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:58:
Ik gebruik altijd de randomc lijst.
Ik gebruik meestal AniChart. Ik vul de lijst van anime die ik wil zien meestal ook al maanden/weken voordat het seizoen begint. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:06:

[...]

Ik gebruik meestal AniChart. Ik vul de lijst van anime die ik wil zien meestal ook al maanden/weken voordat het seizoen begint. :P
Te laat gezien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24

Wat spot mijn oog: Aquarion Logos. Ik was best fan van de eerste 2 Aquarion series, dus deze maar direct op het lijstje gezet. Vanavond kijken. Volgens mij had ik ook die dragon chaos aan het lijsje toegevoegd.
Ik heb daar gisteren avond de eerste aflevering (2 in 1?) van gezien en snap er nog steeds niets van eigenlijk. Laat maar eens weten of dat ligt aan het feit dat ik er nog nooit iets van gezien heb of dat het aan de anime zelf ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Yohsoog schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:52:
[...]

Ik heb daar gisteren avond de eerste aflevering (2 in 1?) van gezien en snap er nog steeds niets van eigenlijk. Laat maar eens weten of dat ligt aan het feit dat ik er nog nooit iets van gezien heb of dat het aan de anime zelf ligt :)
Ik denk dat ze daar serieus mee 'ge-oopst' hebben aangezien dat eerste deel de OVA van aquarion evol hoort te zijn en dat 2de deel is de eerste aflevering van aquarion logos. De meeste lijken de OVA aan te zien als aflevering 0 of 1 van het nieuwe seizoen.

In de OVA
spoiler:
komen de karakters van de eerste 2 seizoenen samen (zit 12000 jaar tussen en nog geen idee waar dit geplaatst wordt als het in hetzelfde universum afspeelt.

Overzicht van de Aquarion reeks

[ Voor 6% gewijzigd door OmegaOne op 09-07-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Yohsoog schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:52:
[...]

Nou, het eerste gedeelte was zoals hiervboven uitgelegd iets met de characters van aquarion en aquarion:evol. Ik heb dan ook een andere gedownload omdat ik dacht: huh? wat? heb ik wel de goede gepakt?

2de deel nog niet gezien daardoor. Maar mocht je Aquarion(officiele naam: Sosei no Aquarion) en Aquarion: Evol niet gezien hebben, zeker doen, is de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik was dus helemaal vergeten om Sidonia S2 te kijken... helemaal uit het oog verloren om een of andere reden. Eerst even Hyouge Mono afkijken, leuke anime om de geschiedenis van Japan een beetje te leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Net de 1e EP van God Eater gekeken, Gee deze is lekker tot dusver! Geweldige artstyle. _/-\o_
NMe schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:06:

[...]

Waarschijnlijk knikker je net als mij alles wat je wil zien gewoon in Sonarr zodra het word aangekondigd en op een van de gebruikte databases staat?

[ Voor 71% gewijzigd door D4NG3R op 13-07-2015 01:50 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:46:
Waarschijnlijk knikker je net als mij alles wat je wil zien gewoon in Sonarr zodra het word aangekondigd en op een van de gebruikte databases staat?
:Y En daarna zodra op FansubDB staat welke groepen welke series gaan subben eventjes de juiste tag aan de serie hangen zodat Sonarr de goeie releases binnen hengelt. :P

Als het niet op een van de gebruikte databases staat voeg ik het trouwens gewoon toe. TVDB is de enige database die Sonarr gebruikt, met wat ondersteuning van TheXEM voor mapping van Japanse vs. Engelse namen. En op XEM heb ik modrechten, wat best helpt bij het goed zetten van alle data vóór het seizoen begint. :P

Een vriend van mij beweerde net voor de zoveelste keer het verschil niet te zien tussen FUNImation en fatsoenlijke releases. Dus toen heb ik maar eens twee screenshots van exact hetzelfde moment gemaakt in een FUNI-encode en de encode van een fansub-groep. Inmiddels gelooft hij me als ik zeg dat FUNI crap is. :+

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 13-07-2015 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:21

mrc4nl

Procrastinatie expert

Er is niet zo veel dit seizoen wat mij intereseert, meeste lange series (~24min) zijn niet mijn ding vanwege mecha, horror, te hoog wtf gehalte, of omdat ze niet op CR staan. gelukkig heb ik nog een hele backlog aan goede series van paar jaar terug :Y)

zitten wel paar leuke korte bij, maar das meer voor tussendoor (wooser, danchi gai, wakabe girl)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Net de 1e EP van God Eater gekeken, Gee deze is lekker tot dusver! Geweldige artstyle. _/-\o_
Ik was ook erg benieuwd naar deze serie, maar ik wacht altijd 3 weekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrc4nl schreef op maandag 13 juli 2015 @ 02:30:
Er is niet zo veel dit seizoen wat mij intereseert, meeste lange series (~24min) zijn niet mijn ding vanwege mecha, horror, te hoog wtf gehalte, of omdat ze niet op CR staan.
Mijn grootste twee verrassingen dit seizoen zijn Castle Town Dandelion en Jitsu wa Watashi wa. Charlotte vind ik ook interessant en Rokka is ook veelbelovend. Allemaal CR-series. :)

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 13-07-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:43:
[...]

Mijn grootste twee verrassingen dit seizoen zijn Castle Town Dandelion en Jitsu wa Watashi wa. Charlotte vind ik ook interessant en Rokka is ook veelbelovend. Allemaal CR-series. :)
Ik had rokka wel in de lijst gezien maar door de synopsis leek het mij niet interesant, maar op jouw aanraden gekeken en het is een stuk leuker dan ik dacht. :)

Nu ik op de rest van de titels zoek komen er geen resultaten naar boven helaas.
Library Results

Some search results were omitted from this page due to unavailability.

[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 13-07-2015 11:36 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrc4nl schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:35:
Nu ik op de rest van de titels zoek komen er geen resultaten naar boven helaas.
Ik heb ze even klikbaar gemaakt. En ik had het mis, Joukamachi no Dandelion is helemaal geen CR-serie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Ik heb ze even klikbaar gemaakt. En ik had het mis, Joukamachi no Dandelion is helemaal geen CR-serie. :P
bedankt maar ze vallen alsnog in de laatste categorie :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H2VyzOhqphiDn0mrSGTjLpWJ/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cl66LmetLdiBv6nysNVqHCYn/thumb.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zag het inderdaad. VPN? :P

Eigenlijk is die licensing belachelijk geregeld. Je betaalt evenveel als de mensen in Amerika maar je mag minder zien. En het maar gek vinden dat niets zoveel gepirated wordt als anime. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:05:
Ik zag het inderdaad. VPN? :P

Eigenlijk is die licensing belachelijk geregeld. Je betaalt evenveel als de mensen in Amerika maar je mag minder zien. En het maar gek vinden dat niet zoveel gepirated wordt als anime. :')
Hear hear. Maar het is in de hele enthertainment industrie zo. Ik kwam het echt veel te vaak tegen met netflix }:O

Ik wil best een beetje moeite doen om legaal te kijken(lees betalen) maar staan er dingen niet tussen dan slinger ik ook gewoon de downloads aan. Heb voor de vakantie FMA brotherhood en clannad klaarstaan.
lekker kijken op mobiel zodat ik de laptop thuis kan laten. downloaden heeft soms zn voordelen tov streamen

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 13-07-2015 12:13 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrc4nl schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:11:
[...]

Hear hear. Maar het is in de hele enthertainment industrie zo. Ik kwam het echt veel te vaak tegen met netflix }:O
Dat is inderdaad het grootste probleem. Geef mij een streamingdienst die 80-90% van wat ik wil kijken heeft (en een aparte streamingdienst voor anime die ook 80-90% van wat ik wil kijken heeft) en ik betaal er met liefde voor. Maar als ik abonnementen op zes verschillende diensten moet gaan nemen en steeds van app moet wisselen om ze te kunnen gebruiken op mijn tv dan hoeft het voor mij niet meer. Op het moment dat downloaden meer gemak levert dan de legale variant, dan houdt het gewoon op. En dan gaat het me niet eens om de prijs maar puur om het gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

NMe schreef op maandag 13 juli 2015 @ 02:10:
[...]

:Y En daarna zodra op FansubDB staat welke groepen welke series gaan subben eventjes de juiste tag aan de serie hangen zodat Sonarr de goeie releases binnen hengelt. :P

Als het niet op een van de gebruikte databases staat voeg ik het trouwens gewoon toe. TVDB is de enige database die Sonarr gebruikt, met wat ondersteuning van TheXEM voor mapping van Japanse vs. Engelse namen. En op XEM heb ik modrechten, wat best helpt bij het goed zetten van alle data vóór het seizoen begint. :P
Goed om te weten, kan ik je een DM sturen als er eens iets fout staat daaro. ;)
FansubDB kende ik ook nog niet, ga ik onthouden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik wist inderdaad ook niet van FansubDB af.. wel handig om de fansub groepen mee te vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Nu online

fub

Gisteren eerste aflevering van Sore ga Seiyu gekeken. Trok me niet, maar als iemand ooit Buddha Fighter Boddhisatvon maakt, dan ga ik die zeker kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:22
Het ziet er inderdaad anders uit met dat shading / texture effect. Qua verhaal en mimiek vond ik het echter wel erg cliché en amateuristisch overkomen. Karakters bewegen houterig en zijn weinig expressief, verhaal is totaal onorigineel. Ga ik niet verder bekijken.

Wat ik nog wel kijk:
Gate: goede animatie, solide verhaal.
Classroom Crisis: Ziet er goed uit, verhaal nog wat onzeker of het boeiend is op de lange termijn.
Overlord: gevangen in een online VR game, lekker origineel. :z Misschien dat het wat is..
Charlotte: Lijkt wel een leuke comedy te worden.
Gatchaman Crowds Insight: Niet echt supergoed, maar de serie heeft wat aparts, wat het wel interessant maakt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:49

RayNbow

Kirika <3

Atomsk schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:59:
Gatchaman Crowds Insight: Niet echt supergoed, maar de serie heeft wat aparts, wat het wel interessant maakt.
Zelf nog geen tijd gehad om iets van deze serie te kijken, maar had jij de voorloper ervan gezien (Gatchaman Crowds)? Daarvan interesseerde me juist dat aparte.

(plus de OP was catchy (en hier en daar Engrish))

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:22
RayNbow schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:36:
[...]

Zelf nog geen tijd gehad om iets van deze serie te kijken, maar had jij de voorloper ervan gezien (Gatchaman Crowds)? Daarvan interesseerde me juist dat aparte.

(plus de OP was catchy (en hier en daar Engrish))
Ja, vorige seizoen ook gezien. Het had wel wat, al viel het op het einde een beetje tegen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Overlord: gevangen in een online VR game, lekker origineel. :z Misschien dat het wat is..
Het is een Madhouse-anime. Dat kán bijna niet fout gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

[...]

Het ziet er inderdaad anders uit met dat shading / texture effect. Qua verhaal en mimiek vond ik het echter wel erg cliché en amateuristisch overkomen. Karakters bewegen houterig en zijn weinig expressief, verhaal is totaal onorigineel. Ga ik niet verder bekijken.
Voor originaliteit van het verhaal maak ik geen gebruik van media. Games, anime, films, series, bijna niks blijft dan nog over. :')

Ach, ik kijk hem wel maar het is geen anime welke ik bewaar op m'n mediatank als deze afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Atomsk schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:05:
[...]

Ja, vorige seizoen ook gezien. Het had wel wat, al viel het op het einde een beetje tegen.
Mjah, einde was wat minder. Ook de director's cut veranderde daar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
D4NG3R schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:34:
[...]

Voor originaliteit van het verhaal maak ik geen gebruik van media. Games, anime, films, series, bijna niks blijft dan nog over. :')

Ach, ik kijk hem wel maar het is geen anime welke ik bewaar op m'n mediatank als deze afgelopen is.
Gister heb ik ook de eerste episode gezien. De animatie was tof en het verhaal is op zich prima. God Eater is een PS Vita game, dus het verhaal kom daar vandaan. Ik ga hem wel verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Van dit seizoen tot nu toe gezien:

Gangsta. Go watch that, its amazing.
Chaos Dragon: Wait? What? Verhaal ging van hot naar her, waar er vooral geprobeerd werd om alles er "cool" uit te laten zien, maar ze faalde op dat gebied. Geef het nog twee eps.
Aquarion Logos: W. T. F. ? Maar wel verder kijken want eerste 2 ook volledig gezien.

Also, ik zag dat de schrijver van Gintama als favoriete mangaka van japan was gekozen. Hoe is Gintama? Nu dat Naruto echt gestopt is heb ik wel tijd voor een shounen naast Bleach en One Piece :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ye-roon schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:50:
Van dit seizoen tot nu toe gezien:

Gangsta. Go watch that, its amazing.
Chaos Dragon: Wait? What? Verhaal ging van hot naar her, waar er vooral geprobeerd werd om alles er "cool" uit te laten zien, maar ze faalde op dat gebied. Geef het nog twee eps.
Aquarion Logos: W. T. F. ? Maar wel verder kijken want eerste 2 ook volledig gezien.

Also, ik zag dat de schrijver van Gintama als favoriete mangaka van japan was gekozen. Hoe is Gintama? Nu dat Naruto echt gestopt is heb ik wel tijd voor een shounen naast Bleach en One Piece :)
Gangsta.. ik hou gewoon niet zo van het onderwerp gangsters/maffia. Al hoewel Black Lagoon wel echt vet was.

Gintama shounen? Haha :') misschien om zo meer kijkers te trekken. Gintama heeft niet echt een verhaal, het is meer geweldige toilet humor :) Zou zeggen kijk er een paar en oordeel zelf. Ik ben in ieder geval blij dat ik het ben gaan kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gintama is de Simpsons/Family Guy van Japan. Geen echt verhaal, je kan een aflevering overslaan zonder iets te missen en het is vooral humor ten koste van pop culture. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
NMe schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:23:
Gintama is de Simpsons/Family Guy van Japan. Geen echt verhaal, je kan een aflevering overslaan zonder iets te missen en het is vooral humor ten koste van pop culture. :)
Aangezien elke arc wel een verhaal vertelt kan je niet altijd zomaar een aflevering overslaan. Maar er is inderdaad niet echt een groot samenhangend verhaal of iets dergelijks. Wel weer een geweldig nieuw seizoen :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 14:33
attack on titan S02 duurt nog wel ff zeg :( .... Best een gaaf verhaal, maar gaat wel erg traag zeg. Ben benieuwd naar S02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Unknown Alien schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:29:
attack on titan S02 duurt nog wel ff zeg :( .... Best een gaaf verhaal, maar gaat wel erg traag zeg. Ben benieuwd naar S02.
Ik heb liever dat ze het goed doen dan dat ze te vroeg aan een tweede seizoen beginnen en het allemaal maar troep wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 14:33
Ergens langer over doen wil niet perce zeggen dat het dan ook meteen goed gedaan wordt B)

Bezerk mogen ze ook wel weer eens mee verder gaan. De Anime dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Unknown Alien schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:06:
Ergens langer over doen wil niet perce zeggen dat het dan ook meteen goed gedaan wordt B)
De kans dat ze het fout doen wordt echter wel groter naarmate ze minder tijd hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Bwhahaha ik kwam via deze gast op youtube op het spel 'Nekopara' een Eroge welke relatief softcore is geedit en uitgebracht is op Steam. Ik op die storepagina kijken, even een paar reacties:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/fdb72ad083d4b682e1b871cbb0f6817c.png

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/9c22c0a5cd98b4d10bf07807439caee8.png

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/e200b08500c51abc120b658fc2bded38.png

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/e1d679800fd8cdb8394fab99719d6d3a.png

_O-

Moet zeggen dat die characters wel heel erg schattig zijn (kattenoortjes O+ ), maar eroge / datingsims / visual novels zijn niet mijn ding. :')

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 15-07-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Hmm ik ben op zoek naar een Anime waar ik de titel niet meer van weet,het is al jaren geleden.

Ik weet niks van de hoofdpersoon af, alleen van de 'vijand'. Die hadden een baas, volgens mij was het 'vader'. De 'kinderen' hadden allemaal bepaalde 'krachten'. De enige die ik mij kam herinneren was een klein dik en dom mannetje die van alles at. Ook mensen bijv. Volgens mij heette hij 'Lust'. Een vrouw 'commandeerde' hem meestal. En een man ging volgens mij uiteindelijk de hoofdpersoon helpen

Edit; kan het fullmetal alchemist zijn? Al is lust daar een vrouw en geen man, homoniculis komt mij wel weer bekend voor

[ Voor 11% gewijzigd door President op 17-07-2015 03:02 . Reden: Info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Dat is FMA ja, jij verward Gluttony en Lust, Lust commandeerd Gluttony namelijk een hele tijd lang:

Afbeeldingslocatie: https://41.media.tumblr.com/8ca0ad14418f5bbcacfb77d2700861c8/tumblr_nhywuvpApj1tfwdhqo2_500.jpg

Uiteindelijk helpt Greed hen (in het lichaam van een vriend):
Afbeeldingslocatie: http://static.comicvine.com/uploads/scale_super/11111/111111327/3557467-greedling2.jpg

Ongeacht of FMA is wat je zoekt raad ik je deze sowieso aan, zorg er iig voor dat je Brotherhood kijkt. :)

[ Voor 60% gewijzigd door D4NG3R op 17-07-2015 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik ben op vakantie en kom erachter dat ik helemaal ben vergeten om clannad mee te nemen, nu heb ik alleen fma.

Nu heb ik geen rustige slice of life om af te wisselen. Heb toegang tot internet maar Wi-Fi in het buitenland is vaak te traag om te streamen. Ach nou ja first world problems. :P

[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 18-07-2015 09:24 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Heeft iemand nog suggesties voor een serie zoals Attack on Titan? Ik ben geen groot anime fan en haak bij vrij veel af omdat het qua tekenstijl de typische dingen vertoont zoals de druppeltjes bij het gezicht, omvallen als er iets raars gezegt wordt en meer van dat. Attack on Titan gebruikte dat eigenlijk allemaal niet en dat waardeer ik een stuk meer.

k ben FMA Brotherhood aan het kijken en die leunen daar ook wel een beetje op en ik merk dat ondanks dat ik het verhaal wel goed vind ik me lichtelijk aan de animaties irriteer. Andere animes die ik gezien of gedeeltelijk gezien heb zijn Dragon Ball Z/Kai, Naruto en Elfen lied.

Wat ik dus zoek is een 'volwassen' anime die de cliches grotendeels vermijdt en een goed verhaal heeft. En het liefst ook series die in het Engels gedubt zijn, ik wissel af en toe van venster om bijvoorbeeld een Facebook berichtje te beantwoorden of snel iets te checken en als ik de serie dan nog kan volgen zou dat erg fijn zijn in plaats van steeds te pauzeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Megajr schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:33:
Heeft iemand nog suggesties voor een serie zoals Attack on Titan? Ik ben geen groot anime fan en haak bij vrij veel af omdat het qua tekenstijl de typische dingen vertoont zoals de druppeltjes bij het gezicht, omvallen als er iets raars gezegt wordt en meer van dat. Attack on Titan gebruikte dat eigenlijk allemaal niet en dat waardeer ik een stuk meer.

k ben FMA Brotherhood aan het kijken en die leunen daar ook wel een beetje op en ik merk dat ondanks dat ik het verhaal wel goed vind ik me lichtelijk aan de animaties irriteer. Andere animes die ik gezien of gedeeltelijk gezien heb zijn Dragon Ball Z/Kai, Naruto en Elfen lied.

Wat ik dus zoek is een 'volwassen' anime die de cliches grotendeels vermijdt en een goed verhaal heeft. En het liefst ook series die in het Engels gedubt zijn, ik wissel af en toe van venster om bijvoorbeeld een Facebook berichtje te beantwoorden of snel iets te checken en als ik de serie dan nog kan volgen zou dat erg fijn zijn in plaats van steeds te pauzeren :P
Dat word lastig, aangezien het typisch japanse cultuur is... misschien kan je het beter bij Transformers houden?

Ok een serieuze dan: Death Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-06 18:38
Niet een al te lange serie maar wellicht past Psycho Pass ook wel bij je.

[ Voor 64% gewijzigd door Remmetje op 21-07-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Er zijn genoeg volwassen anime die de kinder-komische-taferelen niet gebruiken.

Een aantal anime die ik zelf erg goed vond en zo even uit mijn hoofd weet op te noemen:
Baccano!
Berserk
Code Geass
Hellsing Ultimate
Kaiji
Mirai Nikki
Monster

Ik weet verder niet hoe goed ze engels gedubt zijn, ik kijk ze namelijk bij voorkeur in de originele taal

[ Voor 3% gewijzigd door ikbenerniet op 21-07-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
JerX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:43:
[...]

Dat word lastig, aangezien het typisch japanse cultuur is... misschien kan je het beter bij Transformers houden?

Ok een serieuze dan: Death Note.
Ik heb weinig met Transformers. Ik ben me er ook bewust van dat het vrij typisch is voor de Japanse cultuur, daarom was ik ook zo aangenaam verrast toen Attack on Titan het kon vermijden. Ik kan me alleen niet voorstellen dat zij de enige waren. Death Note gaat op het lijstje!
Remmetje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:44:
Niet een al te lange serie maar wellicht past Psycho Pass ook wel bij je.
Gaat op het lijstje, dank je wel!
ikbenerniet schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:56:
[...]

Er zijn genoeg volwassen anime die de kinder-komische-taferelen niet gebruiken.

Een aantal anime die ik zelf erg goed vond en zo even uit mijn hoofd weet op te noemen:
Baccano!
Berserk
Code Geass
Hellsing Ultimate
Kaiji
Mirai Nikki
Monster

Ik weet verder niet hoe goed ze engels gedubt zijn, ik kijk ze namelijk bij voorkeur in de originele taal
Kijk! Mooi lijstje zo :) of ze Engels zijn ben ik snel genoeg achter. Dank je wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:22
Hoe is Soul Eater Not! ? Door de naam denk ik gelijk aan de oude Soul Eater waarvan ik goeie verhalen heb gehoord, maar het nog meot kijken . Anders neem ik die gelijk ook mee

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Even terugkomend op je eerdere reactie:
Heb je niet gewoon de verkeerde verwachtingen / mindset? Want DBZ, Kai en Naruto zijn juist anime waar jouw 'hekelpunten' veel in voorkomen; vrij constant zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Musta schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 00:05:
Hoe is Soul Eater Not! ? Door de naam denk ik gelijk aan de oude Soul Eater waarvan ik goeie verhalen heb gehoord, maar het nog meot kijken . Anders neem ik die gelijk ook mee
Als ik het goed begrepen heb is SEN een spinoff/sequel van SE, maar ik moet ze ook allebei nog zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Soul Eater is een dikke aanrader, Soul Eater Not helaas niet...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
D4NG3R schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 00:10:
Even terugkomend op je eerdere reactie:

[...]

Heb je niet gewoon de verkeerde verwachtingen / mindset? Want DBZ, Kai en Naruto zijn juist anime waar jouw 'hekelpunten' veel in voorkomen; vrij constant zelfs.
Dragon Ball Z/Kai is jeugdsentiment en neem ik ook niet heel serieus en daarom ben ik misschien daar tegen ook wat meer geneigd daar een stuk meer vergevend tegen over te staan. Naruto viel ik er al een stuk meer over en is ook gedeeltelijk de reden dat ik afgehaakt ben.

Ik ben me er ook bewust van dat een hoop animes er gebruik van maken maar de tekenstijl en karakters van een aantal series spreken me wel aan. Attack on Titan zag er enorm goed uit, dat is heel eerlijk ook de reden dat ik ben gaan kijken. Dat ze vervolgens de ergernissen weten te omzeilen viel bij mij erg goed en daarom vroeg ik het ook. Het schijnt dus wel te bestaan en ik zou er graag meer van willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb besloten dat ik de Monogatari-serie maar eens ga afkijken. Een tijdje terug het eerste seizoen gezien maar daarna even afgehaakt omdat het zo vermoeiend is om naar te kijken. Gisteren dan toch maar aan Nisemonogatari begonnen en hoewel het nog steeds een goeie serie is weet ik weer waarom ik na een seizoen afhaakte. :+ Toch maar even volhouden zodat ik die serie niet meer in mijn "in progress" heb staan in Kodi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 16:15
Zojuist 3 blu-ray's besteld via Amazon, wel wat kleine problemen tijdens het bestellen maar die zijn opgelost (giftcard werkte maar moest alsnog een creditcard nummer invullen en Paypal gebruiken ze niet :( )

Gaat om de volgende animes: girl who leapt through time, Garden of words en patema inverted. Alleen de laatste anime had ik nog niet gezien...

Het liefst had ik 5 centimeters per second gekocht, maar ~70$ voor een blu-ray vind ik net wat te duur ondanks dat deze anime toch wel bovenaan mijn wenslijst staat.. Volgende keer dan maar :D

Nu kijken of mijn HD-dvd/blu-ray speler van 8 jaar oud in mijn pc deze blu-Ray's nog kan afspelen -_-

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 27-07-2015 08:20 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mebus schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:17:
Zojuist 3 blu-ray's besteld via Amazon, wel wat kleine problemen tijdens het bestellen maar die zijn opgelost (giftcard werkte maar moest alsnog een creditcard nummer invullen en Paypal gebruiken ze niet :( )

Gaat om de volgende animes: girl who leapt through time, Garden of words en patema inverted. Alleen de laatste anime had ik nog niet gezien...

Het liefst had ik 5 centimeters per second gekocht, maar ~70$ voor een blu-ray vind ik net wat te duur ondanks dat deze anime toch wel bovenaan mijn wenslijst staat.. Volgende keer dan maar :D

Nu kijken of mijn HD-dvd/blu-ray speler van 8 jaar oud in mijn pc deze blu-Ray's nog kan afspelen -_-
70 euro? Ik heb hem gezien voor 25 eu max. Op amazon.co.uk staat ie voor 15 pond.

Die animes die je hebt gekocht zijn echt leuk. Girl who leapt through time is erg leuk, garden of words is prachtig. Patema inverted is leuk bedacht, in de extra's kan je de film nog een keer kijken, maar dan vanaf een ander persoon zijn view (omgedraaid).

Je BD kan het vast wel afspelen, mits je de juiste regio code dvd's koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
JerX schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:36:
[...]

70 euro? Ik heb hem gezien voor 25 eu max. Op amazon.co.uk staat ie voor 15 pond.

Die animes die je hebt gekocht zijn echt leuk. Girl who leapt through time is erg leuk, garden of words is prachtig. Patema inverted is leuk bedacht, in de extra's kan je de film nog een keer kijken, maar dan vanaf een ander persoon zijn view (omgedraaid).

Je BD kan het vast wel afspelen, mits je de juiste regio code dvd's koopt.
70 dollar :) En de dvd kost ~25 dollar ja, de blu-ray kost op eBay en Amazon ~70 dollar..

Kanon 2006 lijkt me ook leuk om op blu-ray te hebben :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Heb laatst Code Geass R2 BD voor 21 euro op de kop getikt (prijs foutje), Code Geass BD was namelijk 41 euro :P Heb ze wel samen besteld. Tevens ook nog Gurren Lagann BD voor 30 euro besteld, die is normaal 60 euro+. Soms zitten er mooie koopjes tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
JerX schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:57:
Heb laatst Code Geass R2 BD voor 21 euro op de kop getikt (prijs foutje), Code Geass BD was namelijk 41 euro :P Heb ze wel samen besteld. Tevens ook nog Gurren Lagann BD voor 30 euro besteld, die is normaal 60 euro+. Soms zitten er mooie koopjes tussen!
Zeker! De animes die ik nu heb gekocht waren allemaal ~20 dollar.. Maar koop ze het liefst in nieuwstaat :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mebus schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:03:
[...]

Zeker! De animes die ik nu heb gekocht waren allemaal ~20 dollar.. Maar koop ze het liefst in nieuwstaat :)
True, maar soms kom ik via de FB verkoop groepen ook nog gesealde animes tegen. Dat zijn mooie koopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
JerX schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:05:
[...]

True, maar soms kom ik via de FB verkoop groepen ook nog gesealde animes tegen. Dat zijn mooie koopjes :)
Kan je misschien in een PB wat linkjes sturen? :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Misschien ene lastige vraag, maar weet iemand uit welke serie deze komt?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/U7WG1ZI3t1D9ufho9jNwm9Ts/full.png

zoeken met google leverde niets op

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Denpa Kyoushi. ;) Best een leuke serie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-06 18:38
Gisteren had ik maar eens The Last: Naruto the Movie opgezet om de laatste Naruto film maar eens te kijken. Ik heb de film 5 minuten gezien maar moest hem echt afzetten. Omdat ik enkel de anime kijk zag ik de ene spoiler na de andere voorbij flitsen :'(

Toen even op internet gekeken of de film nu wel of geen canon is, en wat blijkt... dat is het voor de verandering wel O_O. Het is wat dat betreft echt de laatste aflevering van Naruto.

Conclusie: de film blijft nog maar even bewaard tot de anime afgelopen is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Zo terug van vakantie en echt een hoop "ingehaald"
Fairy Tail S2: Totaal de nieuwe arc, keek lekker weg
Attack on Titan: Ik weet nou niet wat ik hiervan moet denken, en was gewoon heel de serie "kwijt" zoiets van wat was dat ook al weer
Wangam Midnight: Alweer een oudje, was zeer traag en was me nou niet helemaal duidelijk wat nou echt de bedoeling was/is.
Nu Psycho pass S2 aan het afkijken, en dan ga ik toch maar eens beginnen aan One Piece. Heb ongeveer 700 afleveringen staan en een zee van tijd :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Laatst Hyouge Mono afgekeken, aparte anime.. probeert soms grappig te zijn (ik kan niet echt lachen om gekken bekken). Het verhaal speelt zich af in de "Warring States" periode, dus je krijg er een geschiedenis les bij :)

Van de week ook Sidonia S2 afgekeken, ik was deze helemaal vergeten... Ik vermoed/hoop dat er nog een S3 aankomt, want er staan nog een hoop vraagtekens open.

Nu ga ik beginnen met Usagi Drop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb net twee weken vrij gehad maar ik heb eigenlijk bijna geen anime gekeken in die tijd anders dan wat er dit seizoen uitkomt. Ik heb wel .hack gekeken omdat ik ooit .hack//SIGN had gezien en Kodi dus bleef aangeven dat ik nog wat seizoenen moest kijken op de "in progress"-pagina. Idem met de Monogatari series. .hack//Legend of the Twilight en .hack//Roots waren echt teleurstellend tegenover .hack//SIGN. De Monogatari series is niet echt geschikt om te bingen maar ik heb het toch maar gedaan omdat ik bij wilde zijn voor Owarimonogatari deze herfst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Fuuuuuck... Noir op blu-ray (westerse release)...

* RayNbow trekt de portemonnee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Zojuist deel 1/2 binnen gekregen van Amazon, The Girl Who Leapt Through Time. Mijn oude blu-ray/hd-dvd speler even getest en hij werkt nog!

Dacht eerst dat ie nog in mijn eigen pc zat maar hij zat in de pc beneden in de woonkamer 8)7 Via netwerk is ruk maar misschien kwam dat omdat meerdere spelers nog op de achtergrond verbinding hadden met de speler beneden..

Weet er iemand nog goede blu-ray software? Gebruik altijd VLC maar die speelt alleen blu-ray af met een plugin die niet meer schijnt te werken met de nieuwste versie? Iemand ervaringen hier mee?

Nu de andere 2 nog, Garden of Words en Patema Inverted :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

MPC:HC? Zelf altijd prettiger gevonden als VLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 19:12

Sjonny

Fratser

RayNbow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:13:
Fuuuuuck... Noir op blu-ray (westerse release)...

* RayNbow trekt de portemonnee...
oh, maar goed dat ik hier af en toe nog eens wat lees :)
is daar ook een regio B release van? of wat is een goeie manier om aan een regio A speler te komen? (of kan je tegenwoordig al wel die dingen regio vrij maken als met dvd spelers vroeger?) ik heb nog helemaal geen BD speler, want precies die regio gezeur wil ik eigenlijk niet aan toegeven...

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Ik heb een simpele BD speler jaren terug gehaald (Ambiance 1026 o.i.d.) waarbij de regio in te stellen is. Echter kijk ik tegenwoordig het meeste op m'n pc waarvoor ik AnyDVD HD heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:14

Mx. Alba

hen/die/zij

Er is via een Topic Report gevraagd om een andere editor toe te voegen aan de startpost omdat Kaj geen tijd meer zou hebben om deze bij te houden. Dit topic is onderhand 3 jaar oud en al vrij lang, het lijkt me dus op zich een beter idee dat iemand die zich daartoe geroepen voelt een nieuw deel aanmaakt met een mooie geüpdate startpost.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ik heb wel interesse, maar dan wel met een mede auteur('s) :) Pb?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Gebruik zelf ook MPC-HC, heb echt hekel aan VLC :P Om bluray disc af te spelen op de pc gebruik ik Cyberlink PowerDVD.

Omtrent de TS update, ik wil ook wel helpen. Even kijken wat de andere zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

JerX schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:56:
Om bluray disc af te spelen op de pc gebruik ik Cyberlink PowerDVD.
Dat zat standaard bij m'n BD drive die ik kocht voor m'n desktop, maar op een gegeven moment hield 't op qua updates en kon ik nieuwere BDs niet meer afspelen... :(

Toen maar AnyDVD HD aangeschaft (met een lifetime license). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik vind het altijd leuk om een ts op te zetten met opmaak, titels ed. maar het onderhouden ben ik slecht in.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
mrc4nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:23:
Ik vind het altijd leuk om een ts op te zetten met opmaak, titels ed. maar het onderhouden ben ik slecht in.
Het onderhouden zal denk geen probleem zijn :P Elk kwartaal op zijn minst een updatetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

JerX schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:23:
[...]

Het onderhouden zal denk geen probleem zijn :P Elk kwartaal op zijn minst een updatetje?
mmm ik ben nu eigenlijk bezig met andere dingen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oYKr0E0VDtbj473bdJrJyC40/full.png

tweakblog wel te verstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 05-08-2015 13:40 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik wil ook wel helpen als er wat geschreven moet worden voor de topicstart, ik volg elk seizoen zo ongeveer 70% van alle series op de chart dus ik kan wel wat schrijven over het huidige seizoen wanneer dat nodig is, of helpen met wat lijstjes à la "als je een van de anime op deze lijst leuk vindt, dan vind je de andere anime op de lijst ook leuk". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:42:
Ik wil ook wel helpen als er wat geschreven moet worden voor de topicstart, ik volg elk seizoen zo ongeveer 70% van alle series op de chart dus ik kan wel wat schrijven over het huidige seizoen wanneer dat nodig is, of helpen met wat lijstjes à la "als je een van de anime op deze lijst leuk vindt, dan vind je de andere anime op de lijst ook leuk". :P
Ik zou de aanraders weglaten daar heb je betere sites voor, en is nogal persoonlijk. Houd het gewoon bij de lopende series ,met air time plus waar (legaal) te bekijken. En misschien een korte introductie tot het japans, met san-sama-kun-chan en paar veelgebruikte woorden

[ Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 05-08-2015 13:51 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Nog even een tipje van huishoudelijke aard: omdat vorige delen automatisch gelinkt worden (mits je het ID van dit topic plakt in het veld "vorig topic" als je een nieuw topic maakt) is de hele lijst met vorige delen in de startpost onnodig. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrc4nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:50:
[...]

Ik zou de aanraders weglaten daar heb je betere sites voor, en is nogal persoonlijk.
Tegelijkertijd is het een vraag die héél vaak voorbij komt. Ik zie er weinig problemen in om een lijstje te maken met Dragon Ball, One Piece, Naruto, Bleach, Toriko, Hunter x Hunter, Fairy Tail en FMA erin, en een ander lijstje met Death Note, Psycho Pass, Mirai Nikki, Elfen Lied, enz. :P Met linkjes eronder die naar AniDB of MAL verwijzen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:06:
[...]

Tegelijkertijd is het een vraag die héél vaak voorbij komt. Ik zie er weinig problemen in om een lijstje te maken met Dragon Ball, One Piece, Naruto, Bleach, Toriko, Hunter x Hunter, Fairy Tail en FMA erin, en een ander lijstje met Death Note, Psycho Pass, Mirai Nikki, Elfen Lied, enz. :P Met linkjes eronder die naar AniDB of MAL verwijzen ofzo.
Idd, sowieso verwijzen naar AniDB en MAL. IK zou dan ook een redelijk generieke gemixte top 10/25 van series en films maken van deze sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Is het geen idee om de wat actievere leden in dit topic allemaal toegang te geven tot de TS? Ik ben zelf ook waardeloos in onderhoud dus ik houd mij er deze keer buiten, maar dit topic heeft momenteel een aantal voornamelijk vaste bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Te veel editors is meestal geen goed idee, meestal zijn het toch maar een of twee ervan die het meeste werk doen. Een stuk of 2 à 3 zou ruimschoots moeten volstaan. Je zou bijvoorbeeld twee actievelingen kunnen nemen en eventueel kaj erbij voor historische redenen.

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 05-08-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe meer mensen tegelijk toegang hebben, hoe groter de kans dat ze elkaars wijzigingen overschrijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ok ik maak wel even een opzetje, die blog van mij kan wachten.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:56:
Hoe meer mensen tegelijk toegang hebben, hoe groter de kans dat ze elkaars wijzigingen overschrijven. :P
jullie kunnen aan de slag met het vullen van de ts, ik ga nu afk

Het Japan en Anime topic

[ Voor 53% gewijzigd door mrc4nl op 05-08-2015 18:17 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Sjonny schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:51:
[...]

oh, maar goed dat ik hier af en toe nog eens wat lees :)
is daar ook een regio B release van? of wat is een goeie manier om aan een regio A speler te komen? (of kan je tegenwoordig al wel die dingen regio vrij maken als met dvd spelers vroeger?) ik heb nog helemaal geen BD speler, want precies die regio gezeur wil ik eigenlijk niet aan toegeven...
Nog ter aanvulling op RayNbow in "Anime (deel 23)", via http://bluray.liesinc.net/ kun je veel info opvragen over welke BD release regiovrij is. Met een regio A speler zou je het merendeel wel moeten kunnen afspelen.

Edit: wat is er eig. met je Noir avatar gebeurd? :p

[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 05-08-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
mrc4nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:16:
[...]

Het Japan en Anime topic
Dankje! :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
mrc4nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:16:
[...]

Het Japan en Anime topic
Grappig hoe je Japan en Anime in een topic weet te mengen, in plaats van Anime en overig geanimeerde entertainment :P

suggesties voor de "top 25"
Maak top 10's van een hele hoop categorieën (langlopende actie, horror, slice of life, comedy, classics, overige must-see's), als je het zo in veel categorieën indeelt kan je specifiek zoeken en mensen hier makkelijker naartoe verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ikbenerniet schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:56:
[...]

Grappig hoe je Japan en Anime in een topic weet te mengen, in plaats van Anime en overig geanimeerde entertainment :P
Ik haalde het uit de topic waring hierzo,
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-06 21:21
Ik heb laatst alle aflevering van Dragon Ball en Dragon Ball Z gekeken. Ik heb ook alle specials en movies gekeken.
Daarna Trigun gekeken was ook erg vet moet ik zeggen, alleen nu zoek ik weer een nieuwe anime ik heb wat afleveringen van One piece gezien maar t'is niet mijn ding, veel mensen raden deze wel aan als je Db leuk vindt.
Ik ga nu YuYu Hakusho kijken of ik dat leuk vind de eerste afl vond ik wel goed, ik ga wat meer door deze anime posts lezen, maar is er een waarvan jullie zo al zeggen die moet je zien?
Ik ben hier nu aan het kijken voor iets nieuws: http://wrongeverytime.com...anime-series-of-all-time/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 19:12

Sjonny

Fratser

RayNbow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:33:
[...]

Nog ter aanvulling op RayNbow in "Anime (deel 23)", via http://bluray.liesinc.net/ kun je veel info opvragen over welke BD release regiovrij is. Met een regio A speler zou je het merendeel wel moeten kunnen afspelen.

Edit: wat is er eig. met je Noir avatar gebeurd? :p
Thanks for the infos. Die AnyDVD ziet er idd wel uit wat je wil hebben voor PC afspeel mogelijkheid, maar ik wil op m'n bank hangen en tv kijken en niet op m'n buro stoel zitten en monitor staren :P
Heb al wat gegoogled en gezien dat je gemodde spelers kan kopen, of dat je zelf een modchip los erbij koop en erin prikt/soldeerd .. dus dat maar even verder bekijken.

En ja, van tweakers mag je niet meer je eigen scriptje draaien om je avatar wat leuker te maken dan een statisch plaatje ... want je zou eens malware aan je mede tweakers geven. ohwell, over en uit met de pret en geen moeite genomen om er een van de meiden te kiezen als static plaatje.

Over het favo lijstje in de start post ben ik het wel me NMe eens (geloof ik die het zei) ... te smaak afhankelijk. Ben zelf nog wel opzoek naar een anime die er met kop en schouders boven steekt die na 2010 gemaakt is (daar ben ik ongeveer afgehaakt met veel te kijken). Ben nogsteeds bezig met Soul Eater .. aan de ene kant een leuke serie, aan de andere kant ook niet echt een favo van mij aan het worden.

En als ik hier dan toch aan het typen ben: geen idee of het al eens langs gekomen is hier, maar er is http://okashiconnection.com/ die japanse snoep boxen maken en voor zo'n €22 naar je opsteuren iedere maand. Heb nou een box gehad, en gelukkig was het meeste goed te pruimen ;)

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

verder in het nieuwe deel dus maar. Veel plezier daar! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Mx. Alba op 06-08-2015 09:00 ]

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]