Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.136 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terra Formars ziet er leuk uit maar aangezien dat harder gecensureerd wordt dan Tokyo Ghoul ben ik gestopt met kijken naar de eerste aflevering en skip ik de serie even tot de blurays uitkomen. :N

Tot zover vind ik afgezien van de vele tweede seizoenen op de chart alleen Denki-gai (slice of life/comedy) interessant. Ik moest tijdens de eerste aflevering daarvan een paar keer goed gniffelen dus die blijf ik kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 05-10-2014 21:04 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 08:05
Man Fall oktober is toch het beste anime seizoen sinds jaren. Psyco pass 2, Fate/stay night: Unlimited Blade Works, (en Avatar, maar goed dat is geen anime) zijn anime's waar ik al een tijdje naar uitkijk. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo en Akatsuki no Yona lijken erg interessant. En natuurlijk Yugioh ARC-V dat rustig door tuft.

Zelf ben ik net klaar met Yugioh 5D, Steins Gate en Zetsuen no Tempest, (haha 2/3 Shounen) en vind Zetsuen no Tempest dik nummer 1 (en ik hou al niet zo van Shounen maar zowel Zetsuen no Tempest als Yugioh 5D waren geweldig goed)

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

NMe schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:42:
Tot zover vind ik alleen Denki-gai (slice of life/comedy) interessant. Ik moest tijdens de eerste aflevering daarvan een paar keer goed gniffelen dus die blijf ik kijken.
Ik zit dit nu te kijken, m'n huidige reactie is: WTF am I watching. _O-

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat vond ik er juist leuk aan. :P Het is aardig absurd maar niet zó absurd dat het te raar werd om naar te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Sorry dat ik even in dit topic kom piepen en waarschijnlijk om mass request vraag.
Ik heb redelijk veel van de oude anime gekeken (de classics zoals Hellsing, Gundam, cowboy bebop, kenshin,)

Nu zou ik terug weer wat anime willen kijken maar het aanbod is zo gigantisch huge.
Laatste die ik gezien heb zijn de door iedereen gekende Highschool of the dead and Attack on Titan.

Kunnen jullie nog snel enkele dingen aanraden die ik moet zien? (recent dan wel)

Vereisten:
- Actie
- Boobies ^^ (nudity mag maar geen hentai ofso)
- Niet te veel afleveringen (geen 100+ ofso zodat het beetje in te halen valt)
- Magic stuff
- Mecha
- degelijk verhaal ofc (unless lotsa boobies ^^)

1 van bovenstaande voorwaarden is al goed, vooral de niet te veel afleveringen

thanks alvast :)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Psycho Pass wellicht wat?

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NMe schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:03:
Dat vond ik er juist leuk aan. :P Het is aardig absurd maar niet zó absurd dat het te raar werd om naar te kijken. :P
Het was dan ook in positieve zin bedoeld. :D
azz_kikr schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:52:
Vereisten:
- Actie
- Magic stuff
- Mecha

Hmm. Boobies en Magic Stuff gaan mooi samen in To Love-Ru en/of High School DxD. Beiden zijn letterlijk niks zonder alle fanservice / ecchi :') . Verre van mijn smaak, maar whatever floats your goat.. Iets minder overdreven fanservice en meer gefocust op het verhaal eromheen: Zero no Tsukaima (4 seizoenen), vermakelijk maar ook niet echt mijn ding.

Mecha en actie (en verhaal)? Pak Aldnoah.Zero en/of Suisei no Gargantia. Beiden draaien niet direct 100% rondom Mech's, maar het verhaal is gewoon steengoed. _/-\o_

Al het bovenstaande, maar weinig (zeg maar geen) fanservice: FMA: Brotherhood en FMA. Ik raad aan om eerst FMA te kijken en dan pas Brotherhood. Ik heb het net andersom gedaan en kan FMA niet echt plezierig kijken. :|

Sowieso is FMA: Brotherhood een must-see als je van actie en verhaal houd.

Dit zijn een paar wat meer recente anime. De lijst is natuurlijk veel groter (Sterker nog, ongeveer 80% van alle anime voldoet wel aan 1 of meerdere van je punten).

offtopic:
Het is 'of zo'. Typ dan op z'n minst 'ofzo'. 'ofso' leest nogal euh. Aso :+

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2014 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
[quote]azz_kikr schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:52:
Sorry dat ik even in dit topic kom piepen en waarschijnlijk om mass request vraag.
Ik heb redelijk veel van de oude anime gekeken (de classics zoals Hellsing, Gundam, cowboy bebop, kenshin,)

Nu zou ik terug weer wat anime willen kijken maar het aanbod is zo gigantisch huge.
Laatste die ik gezien heb zijn de door iedereen gekende Highschool of the dead and Attack on Titan.

Kunnen jullie nog snel enkele dingen aanraden die ik moet zien? (recent dan wel)

Vereisten:
- Actie
- Magic stuff
- Mecha

thanks alvast :)

Voor Mecha, actie, story, magic stuff en een beetje fan service probeer code geass en guren lagann. Zijn beide steengoed als je t mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mirai Nikki en Steins;Gate als je voor verhaal gaat. Als je je puur met boobies kan vermaken en verhaal je weinig boeit is iets als Momo Kyun Sword of Dragonar Academy van eerder dit jaar wel leuk, of Kill la Kill en Yuushibu van iets eerder. Of Manyuu Hikenchou, waar boobs zelfs het hoofdonderwerp zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik zelf ben door de lijst heen met populaire anime's (die ik wou kijken dan). Misschien bleach nog een keer oppakken al is die niet heel top. Ik zit er aan te denken om Higurashi no Naku Koro ni te kijken. Volgens mij is dat wel een heerlijke psycho anime. Worth to watch or not? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 16:51
Inuyasha vind ik zelf een van de leukste.
Full metal alchemist vind ik ook een topper

Bezerk _O_ zijn nu 3 delen van uit op blu ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Unknown Alien schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:24:
Inuyasha vind ik zelf een van de leukste.
Full metal alchemist vind ik ook een topper

Bezerk _O_ zijn nu 3 delen van uit op blu ray
Dat zijn denk ik de films die je bedoeld. Die zijn anders dan de originele Anime en beide vertolken ze alleen het aller begin van de manga. Het verhaal begint er na pas echt.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Klopt. De 3 delen komen wel overeen met de serie die jaren eerder getoond zijn.

Ik ben geen manga lezer dus wacht wel op de anime. Hoop dat ze wel doorgaan. Bezerk vind ik erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Unknown Alien schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:54:
Klopt. De 3 delen komen wel overeen met de serie die jaren eerder getoond zijn.

Ik ben geen manga lezer dus wacht wel op de anime. Hoop dat ze wel doorgaan. Bezerk vind ik erg gaaf.
Gaan ze niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
?? Waar heb je die info vandaan? Me maat zei laatst dat ze wel door zouden gaan. Zo erg jammer zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Stond op ANN tijdens de aankondiging, dat het een eenmalige OVA zou worden van 3 films. Erna niet echt meer naar nieuws gezocht, maar een korte zoektocht van 5 minuten net levert in ieder geval niks op over een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Crap....ik kon ook al niks vinden.

Noujah weg jammer, maar er zijn zat andere gave anime's.

Na 21 jaar kijken ben ik nog lang niet uitgekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Stukje "World Trigger" gekeken. Wow, zelden zo'n lachwekkend slechte anime gezien. :') Beroerd getekend, slecht verhaal, clichékarakters en -zinnen, etc. Na 10min maar uitgezet (Trigger off!)

Beter:
  • Fate Stay Night - Unlimited Blade Works. Uiteraard
  • Shingeki no Bahamut - Genesis Aanrader. Beetje bombastisch begin, maar ziet er goed uit. Bounty hunter-verhaal a la Space Dandy / Cowboy Bebop, maar dan in een fantasy setting. Ook boobies & actie :P
  • Gugure! Kokkuri-san Weird, maar wel een leuke comedy
  • Sora no Method Slice of life moe-dingetje.
Misschien:
  • Cross Ange. Nogal gekunsteld en overdramatisch.
  • Madan no Ou to Vanadis. Verhaal loopt niet erg, beetje 13 in een dozijn.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Naruto is mijn favoriete anime maar ik ben blij dat het nu ten einde komt. De krachten van de hoofdpersonen zijn intussen wel héél erg groot dus er valt niet veel meer te groeien zonder helemaal Super Saiyan te gaan. Sowieso vind ik dat een anime beter een goed einde kan krijgen terwijl 't nog goed gaat dan dat 't afloopt zoals bij Bleach. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
NMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 02:43:
Naruto is mijn favoriete anime maar ik ben blij dat het nu ten einde komt. De krachten van de hoofdpersonen zijn intussen wel héél erg groot dus er valt niet veel meer te groeien zonder helemaal Super Saiyan te gaan. Sowieso vind ik dat een anime beter een goed einde kan krijgen terwijl 't nog goed gaat dan dat 't afloopt zoals bij Bleach. :P
Bleach komt terug zodra de manga (bijna) is afgelopen. Ik heb hier voor geen bron, maar het lijkt mij logisch. Al moet ik zeggen dat je misschien niet heel veel mist met de nieuwe story arc. Een hoop nieuwe enemies die echt zo slecht bedacht zijn.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Hoe ver ligt de manga voor op de anime?

Toch een apart idee dat Naruto er mee ophoud. Het is verre van mn favo anime, maar wel iets wat ik wekelijks weer kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ik kan er geen traan om laten, Naruto dan. Heb het gevolgd vanaf 2001 tot 2010, toen was het BS niveau zo hoog dat ik het niet meer serieus kon nemen. Nu lees ik de manga nog heel af en toe maar kan er alleen maar " :') " van doen zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ben benieuwd of Naruto ooit naar de Nederlandse TV komt. Net als dat het vroeger altijd dbz kijken was op zondag. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:32:
[...]

Bleach komt terug zodra de manga (bijna) is afgelopen. Ik heb hier voor geen bron, maar het lijkt mij logisch. Al moet ik zeggen dat je misschien niet heel veel mist met de nieuwe story arc. Een hoop nieuwe enemies die echt zo slecht bedacht zijn.
Dat roepen heel veel fans en ik hoop daar ook op, maar ik ben er met de dag minder zeker van. Bleach is al 2½ jaar gestopt en liep toen genoeg achter op de manga. Met twee chapters per aflevering zou het zonder fillers zo'n twee jaar duren om de manga weer in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben het er wel mee eens dat je als serie beter kunt stoppen met een goed geschreven einde dan zomaar te stoppen. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang we nog de anime kunnen kijken. Nog 50 afleveringen? 100?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Bleach 4 jaar gelden begonnen, kapt ie er mee
HxH dit jaar begonnen, kapt ie er mee

Ben ik net eindelijk met naruto begonnen, kapt ie er mee

Volgens mij mag ik geen anime meer kijken

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28
Hier ook Bleach gekeken, wel met veel plezier en ik vond het jammer dat het voorbij was.
Nu Naruto Shippuuden opgepakt en doorgebeten zodat ik nu weer gelijk loop met de releases. Om mij te vermaken ben ik Full Metal Alchemist:Brotherhood gaan kijken, ook leuk maar naar mijn mening teveel grapjes tussen serieuze dingen door.

Iemand nog goede tips want ik kan kijken naast bovenstaande?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:22:
Bleach 4 jaar gelden begonnen, kapt ie er mee
HxH dit jaar begonnen, kapt ie er mee

Ben ik net eindelijk met naruto begonnen, kapt ie er mee

Volgens mij mag ik geen anime meer kijken
Bleach manga loopt nog gewoon hoor, al zou het wel de laatste arc zijn, die nu al meer dan een jaar aan de gang is.

HxH loopt ook nog steeds, alleen die mangaka heeft last van z'n eigen succes of zo. Maar het is de bedoeling dat die weer terug komt.

Naruto, net mee begonnen? Met de anime? seriously, als je die shit bingewatched dan ben je 4 weken bezig voordat je helemaal bij bent.

Het was een verrassing voor mij dat Naruto gaat stoppen, maar aan de andere kant gezien de huidige arc. Het kon bijna niet anders. Ik hoop alleen dat Naruto Hokage word(toch het hele doel van de serie) en dat hij met Hinata mag bangen of zo.

Dat ook Claymore eindigde vandeweek had ik niet verwacht. Zo stoppen er toch 3 manga's best kort na elkaar(Claymore, HSDK en Naruto). Nu maar hopen dat er meer consequente release komt van Ubal Blat en UQ holder. Wat ik toch wel twee goede manga's vind. Misschien nu HSDK afgelopen is, daar ook maar is mee verder gaan. Ik was rond manga 60 of zo.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ye-roon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

HxH loopt ook nog steeds, alleen die mangaka heeft last van z'n eigen succes of zo. Maar het is de bedoeling dat die weer terug komt.
Nee, die mangaka heeft last van chronische pijn in zijn rug. :P Het wekelijkse schema van een mangaka is echt geschift druk, daar hebben veel gezonde mensen al moeite mee. Stel je voor dat je daarbij ook nog eens last van je rug hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
NMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Nee, die mangaka heeft last van chronische pijn in zijn rug. :P Het wekelijkse schema van een mangaka is echt geschift druk, daar hebben veel gezonde mensen al moeite mee. Stel je voor dat je daarbij ook nog eens last van je rug hebt. :P
Ik heb ook last van mijn rug en moet ook gewoon werken. ;(

Maar jokes aside, het lijkt mij sterk dat hij nou nog zoveel werk hoeft te doen. Hij heeft het verhaal en zijn visie toch wel voor zich mag ik hopen? Kan hij dat niet vertalen naar een aantal van de tekenaars die voor hem werken?

Of zijn die allemaal op Sailor Moon gezet? :+ /conspiracy-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:31
[...]

Dat ook Claymore eindigde vandeweek had ik niet verwacht. Zo stoppen er toch 3 manga's best kort na elkaar(Claymore, HSDK en Naruto). Nu maar hopen dat er meer consequente release komt van Ubal Blat en UQ holder. Wat ik toch wel twee goede manga's vind. Misschien nu HSDK afgelopen is, daar ook maar is mee verder gaan. Ik was rond manga 60 of zo.
Claymore stopt?
Dat was echt een manga die ik met heel veel plezier las. Ik vond het wel vreselijk dat er volgens mij 1 chapter per maand uitkwam. Dat was de reden dat ik al heel lang niet meer gelezen heb.
Ik moet deze serie echt weer oppakken.

(voor de mensen die deze manga niet kennen, er is hier ook een anime van. De anime is ook heel goed. Einde is een beetje jammer omdat ze dan afwijken van de manga welke nog lang niet af was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Claymore had deze week de laatste release. Het is al afgelopen. Tijd om het uit te lezen :)

Ik hoop dat er nu een anime komt van de hele serie, of dat ze vanaf het moment dat ze afwijken verder gaan of zo. Wishfullthinking.

Voor mij is het vooral wennen na 10 november, niet meer elke woensdag naruto, bleek, one piece. Maar alleen bleek en one piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chaoscontrol schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Ik heb ook last van mijn rug en moet ook gewoon werken. ;(
De verhalen gaan dat hij een chronische hernia heeft. Heb jij dat ook? ;)
Maar jokes aside, het lijkt mij sterk dat hij nou nog zoveel werk hoeft te doen. Hij heeft het verhaal en zijn visie toch wel voor zich mag ik hopen? Kan hij dat niet vertalen naar een aantal van de tekenaars die voor hem werken?
Zou jij je kindje uit handen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:08
Eergisteren Zankyou no Terror in één rits gekeken, best spannend en goed te kijken als je niet van schattige schoolmeisjes en soapachtige verhalen houdt. Daarvoor Psycho Pass gezien die ik top vond. Tokyo Ghoul S1, was ook best vermakelijk. Favoriete serie blijft GITS:SAC 1&2. Iemand nog tips voor het liefst wat recente (wel graag 16:9, 4:3 vind ik irritant kijken :P ) series zonder cuteness maar met actie, cyber punk, horror en SF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Chiel schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:03:
Eergisteren Zankyou no Terror in één rits gekeken, best spannend en goed te kijken als je niet van schattige schoolmeisjes en soapachtige verhalen houdt. Daarvoor Psycho Pass gezien die ik top vond. Tokyo Ghoul S1, was ook best vermakelijk. Favoriete serie blijft GITS:SAC 1&2. Iemand nog tips voor het liefst wat recente (wel graag 16:9, 4:3 vind ik irritant kijken :P ) series zonder cuteness maar met actie, cyber punk, horror en SF?
Black Lagoon, actie vooral, geen cuteness.
Elfen Lied, alles wat je wil, behalve dat de main bad-ass af en toe cute is.
Witch Hunter Robin (wel 4:3), maar cyber punk, horror, SF wel wat serieuser ala GITS.
Nieuwe serie die aan al je eisen voldoet: Terra for Mars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
ye-roon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:26:
[...]

Black Lagoon, actie vooral, geen cuteness.
Elfen Lied, alles wat je wil, behalve dat de main bad-ass af en toe cute is.
Witch Hunter Robin (wel 4:3), maar cyber punk, horror, SF wel wat serieuser ala GITS.
Nieuwe serie die aan al je eisen voldoet: Terra for Mars.
Black Lagoon: gezien :P
Elfen Lied: gezien :P
Witch Hunter Robin: wel 4:3 ;(
Terra for Mars: dit lijkt me wel wat, ga ik proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:19
SF en actie..het is wel geen serie, maar toch 3 films: heb je Appleseed al gekeken?

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
en Psycho Pass season 2 komt er aan..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

SF en actie..het is wel geen serie, maar toch 3 films: heb je Appleseed al gekeken?
Ja heb wel eens een poging gewaagt, kon me niet zo heel erg boeien :'(

Zie trouwens dat de anime van Terra Formars pas net loopt, ga ik wel kijken, maar hoopte eigenlijk op een serie die al afgerond was zodat ik niet hoef te wachten :D
Ga ik ook zeker kijken ;)

Ik zat nog even rond te speuren en kwam deze tegen IMDB: Texhnolyze (TV Series 2003– ) leek me wel wat. Wat ik er van las is het best wel treurig en dramatisch. Maar heb ook ooit IMDB: Ima, soko ni iru boku (TV Series 1999–2000) gezien en dat was ook erg triest allemaal, maar wel bijzonder mooi verhaal, en Texhnolyze is cyberpunk d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door Chiel op 07-10-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Chiel schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

Zie trouwens dat de anime van Terra Formars pas net loopt, ga ik wel kijken, maar hoopte eigenlijk op een serie die al afgerond was zodat ik niet hoef te wachten :D
Ik zou met Terra Formars ook wachten. Die serie is gruwelijk slecht gecensureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Dat sloeg helemaal nergens op nee, dat was geen lichtstraaltje om iets te bedekken maar gewoon een zwart laken voor de spreekwoordelijke camera houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:48

Ik zat nog even rond te speuren en kwam deze tegen IMDB: Texhnolyze (TV Series 2003– ) leek me wel wat. Wat ik er van las is het best wel treurig en dramatisch. Maar heb ook ooit IMDB: Ima, soko ni iru boku (TV Series 1999–2000) gezien en dat was ook erg triest allemaal, maar wel bijzonder mooi verhaal, en Texhnolyze is cyberpunk d:)b
Texhnolyze vond ik wel interessant. donker & treurisch klopt wel aardig, deze serie moet je liggen, anders snap ik het wel dat je er niet doorheen komt.

Hier inmiddels met Bleach begonnen, heb al wel 10 afleveringen gehad. Het is niet echt wat ik er van verwacht had(heb me totaal niet ingelezen :P), maar dat hoeft natuurlijk geen slecht punt te zijn.
Ook leuk om te lezen dat naruto eindelijk stopt, daar wou ik ook al een tijdje aan beginnen, maar ik weiger om lopende series te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
NMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

De verhalen gaan dat hij een chronische hernia heeft. Heb jij dat ook? ;)

[...]

Zou jij je kindje uit handen geven?
Nee, maar het is niet alsof hij het nu allemaal alleen maakt hoor. :)
[...]
Texhnolyze zou ik de 1e 6 eps van skippen, dat was me toch een ongelofelijk traag niets toevoegend deel. Of kijk het op 3x speed, je mist niks.

Cowboy Bebop heb je uiteraard al gezien?
Nog 3 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Van Alita is er ook nooit een vervolg gekomen he? Anime :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:19
Is er al meer bekend over Attack on Titan?
Vond season 1 echt geweldig, vooral door de onduidelijkheid wat de drijfveer nou is achter de titans.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

NMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Niemand zegt dan ook dat ie echt elke week een chapter moet uitbrengen. Voor mij mag ie om de twee weken of zelf om de maand (of whatever) één chapter releasen. Het punt is dat er geen regelmaat te vinden is in zijn breaks, de ene keer is ie een maand op hiatus, dan meer een jaar, etc. Vooral die onzekerheid leidt tot ongenoegen.

En als hij echt zoveel last heeft van zijn rug, dan moet hij er maar mee stoppen, dan weet ik tenminste dat ik niet meer moet wachten op de release van een chapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of hij doet gewoon waar hij zin in heeft zolang zijn editor het pikt. Dat het ongenoegen oproept is jammer maar zolang het hem blijkbaar geen lezers kost zal het hem niet interesseren. En zolang diezelfde lezers niet weten waarom hij precies breaks inlast vind ik het ook wat lomp om bijna te eisen (zoals ik sommige mensen heb zien doen) dat hij meer manga uitbrengt. Stel het is inderdaad een hernia en hij krijgt daar nu een operatie aan. Zou jij na een herniaoperatie op halve kracht gaan werken? Of rust je eerst uit en kom je daarna een keer voor 70% terug voordat je weer voor 100% aan de slag gaat en kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
NMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:25:
Of hij doet gewoon waar hij zin in heeft zolang zijn editor het pikt. Dat het ongenoegen oproept is jammer maar zolang het hem blijkbaar geen lezers kost zal het hem niet interesseren. En zolang diezelfde lezers niet weten waarom hij precies breaks inlast vind ik het ook wat lomp om bijna te eisen (zoals ik sommige mensen heb zien doen) dat hij meer manga uitbrengt. Stel het is inderdaad een hernia en hij krijgt daar nu een operatie aan. Zou jij na een herniaoperatie op halve kracht gaan werken? Of rust je eerst uit en kom je daarna een keer voor 70% terug voordat je weer voor 100% aan de slag gaat en kan?
Helemaal mee eens. Bovendien geeft de manier hoe de anime is geëindigd mij wel een gevoel van voldoening. Wat mij betreft is HxH gewoon afgelopen.

Ik heb me er mee vermaakt, maar meer hoef ik er niet meer van te zien. Ik vond de personages en vijanden vaak toch iets te vreemd en onnatuurlijk geplaatst in het verhaal waardoor ik me in de beleving er een beetje afstandelijk van voelde. Tevens vond ik de redenen achter bepaalde handelingen van een flink aantal personages ook niet heel sterk of juist ergerlijk om naar te kijken (bijv. Royal Guards). De vleugjes met toffe gevechten maakten het de rit wel waard :)
Redline al gezien? Prachtig geanimeerde film.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
[...]

Bleach manga loopt nog gewoon hoor, al zou het wel de laatste arc zijn, die nu al meer dan een jaar aan de gang is.

Naruto, net mee begonnen? Met de anime? seriously, als je die shit bingewatched dan ben je 4 weken bezig voordat je helemaal bij bent.
Wat denk je dat ik aan het doen ben? ik kij er ongeveer 5 tot 10 op een dag.
Voorkant, achterkant eraf. Plop 15 min. kijk plezier. 4 in een uur Zo gepiept! Zit nu ergens op de 205/6
"Killer bee vs zwaard chakra slurp dingetje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan ben je niet net begonnen, da's ergens op een derde van de tweede serie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:48:
Dan ben je niet net begonnen, da's ergens op een derde van de tweede serie. :P
Ach das relatief ik keek One Piece van Episode 1 tot 620 in praktisch 2 weken alleen de avond uurtjes. Dus het kan wel ben alleen benieuwd of hij direct is begonnen met Naruto Shippuuden of eerst met Naruto ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Geen serie, 3 films, Mardock Scramble

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
ShadowBumble schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:01:
[...]

Ach das relatief ik keek One Piece van Episode 1 tot 620 in praktisch 2 weken alleen de avond uurtjes. Dus het kan wel ben alleen benieuwd of hij direct is begonnen met Naruto Shippuuden of eerst met Naruto ?
Kijk die laatste 44 dan ook meteen :P
Maar knap om zoveel te kijken in een korte tijd.
Wat vind je van One piece? De humor vind ik erg goed. En moet soms echt lachen als ik de grote tegenstanders hoor lachen hahaha.

Deze baki bedoel ik
http://www.waoanime.tv/anime/baki-the-grappler/

[ Voor 6% gewijzigd door Unknown Alien op 08-10-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:31
ikbenerniet schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:31:
[...]
Hier inmiddels met Bleach begonnen, heb al wel 10 afleveringen gehad. Het is niet echt wat ik er van verwacht had(heb me totaal niet ingelezen :P), maar dat hoeft natuurlijk geen slecht punt te zijn.
Ook leuk om te lezen dat naruto eindelijk stopt, daar wou ik ook al een tijdje aan beginnen, maar ik weiger om lopende series te kijken.
Ik vond Bleach de eerste paar afleveringen ook niet boeiend. Ik stond op het punt om te stoppen met deze serie toen mij werk aangeraden om in ieder geval de eerste arc uit te kijken. (20 afleveringen denk ik). Ik heb het advies toen maar gevolgd en uiteindelijk ben ik verslaafd geraakt aan die serie.

Je komt er later ook achter waarom de schrijver er voor kiest om de serie zo te laten beginnen. Op een gegeven moment wordt de serie wel wat minder vanwege de vele spoilers en de vele gevechten die maar niet eindigen. Maar dat is een ander verhaal. Ik heb de manga nog wel een tijdje gevolgd, maar ben daar uiteindelijk mee gestopt wegens tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Je hebt in 336 uur tijd zo'n 200 uur aan serie bekeken? :P

Ik heb ook zitten binge-watchen toen ik instapte in One Piece, maar over die eerste 600 afleveringen die op dat moment uit waren heb ik toch wel een maandje of anderhalf gedaan. :+
avec_style schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:52:
[...]

Op een gegeven moment wordt de serie wel wat minder vanwege de vele spoilers en de vele gevechten die maar niet eindigen onderbroken worden voor complete filler-arcs.
Fixed that for you. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Unknown Alien schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:16:
[...]

Kijk die laatste 44 dan ook meteen :P
Maar knap om zoveel te kijken in een korte tijd.
Wat vind je van One piece? De humor vind ik erg goed. En moet soms echt lachen als ik de grote tegenstanders hoor lachen hahaha.
Ik loop inmiddels al een fikse tijd bij en zit er wekelijks op te wachten ;) De humor is inderdaad prima soms wat simpel en je ziet het van mijlen ver aankomen maar soms ook totaal onverwachts.
NMe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:25:
Je hebt in 336 uur tijd zo'n 200 uur aan serie bekeken? :P

Ik heb ook zitten binge-watchen toen ik instapte in One Piece, maar over die eerste 600 afleveringen die op dat moment uit waren heb ik toch wel een maandje of anderhalf gedaan. :+
Ik moet daarbij inderdaad wel de kanttekening geven dat ik in eerste instantie alle filler Arcs geskipped heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

One Piece heeft AFAIK geen filler arcs, hooguit een paar losse afleveringen. :P One Piece is vooral gewoon heel traag verfilmd waardoor er niet twee chapters per episode doorheen gaan en er dus net zo veel fillers nodig zouden zijn als daadwerkelijk verhaal, zoals dat bij o.a. Naruto het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:18:
One Piece heeft AFAIK geen filler arcs, hooguit een paar losse afleveringen. :P One Piece is vooral gewoon heel traag verfilmd waardoor er niet twee chapters per episode doorheen gaan en er dus net zo veel fillers nodig zouden zijn als daadwerkelijk verhaal, zoals dat bij o.a. Naruto het geval is.
Je hebt gelijk, One Piece kent geen Filler's (overigens helemaal niet) ze spreken liever van "Anime Original Arc's" hoe dan ook onderstaande is wat ik direct geskipped had met uitzondering van de Ceaser Retrieval Arc die ik wel gezien heb :D

Post-Arabasta* (131-135)
Goat Island* (136-138)
G8* (196-206)
Ocean's Dream* (220-224)
Foxy's Return* (225-226)
Ice Hunter* (326-335)
Spa Island* (382-384)
Z's Ambition Arc* (574-577)
Caesar Retrieval Arc* (626-628)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat bedoelde ik met "hooguit wat losse afleveringen." :P 't Zijn er 46, van de inmiddels ruim 660. Zelfs als je die weglaat krijg je dat niet in 2 weken weggekeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:36:
Dat bedoelde ik met "hooguit wat losse afleveringen." :P 't Zijn er 46, van de inmiddels ruim 660. Zelfs als je die weglaat krijg je dat niet in 2 weken weggekeken. :+
Je hebt helemaal gelijk, voor mijn gevoel was het toch wel een stuk korter maar als ik even mijn oude Posts hier opsnor erover ( ShadowBumble in "Anime (deel 23)" ) dan had ik er in " krap 2 weken net 180 gekeken " dus dat viel vies tegen ! Hoe dan ook het voelde te kort en te weinig zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Bokkie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:07:
[...]

Geen serie, 3 films, Mardock Scramble
Gegoogled, en jep helemaal mijn stijl :D ga ik kijken. Vandaag Patlabor gekeken, best tof en qua stijl (sommige stukken) en thema deed het me erg aan GITS denken, even opgezocht, en bleek dus van zelfde regisseur te komen :) 2e film schijnt nog beter te zijn dus die ga ik ook binnenkort zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
[...]

Ik ben echt bij Naturo begonnen, deze helemaal afgekeken... ook de 180 fillers die er achter kwamen.
Nu is het vooral doorspoelen in de nieuwere afleveringen omdat er echt heel veel flashbacks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Welkom in de wereld van wekelijkse shounen-anime. :P

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 09-10-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb Sasuke's ouders zo vaak vermoord zien worden, dat ik er bijna zelf een trauma aan over heb gehouden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

:D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
evEndzhar schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:55:
Ik heb Sasuke's ouders zo vaak vermoord zien worden, dat ik er bijna zelf een trauma aan over heb gehouden. :'(
Ik heb sasuke zijn ouders zo vaak vermoord zien worden dat zelfs ik na een stop van 2 jaar nog precies kan vertellen hoe alles in elkaar zit :D. Zelfde voor de rest van de story omdat ik die ook een keer of 100 gezien heb!

Leuke opmerking, ik moest er wel om lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
evEndzhar schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:55:
Lol ik volg geen naruto, maar ik vond dit zelfs grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:19:
[...]

Lol ik volg geen naruto, maar ik vond dit zelfs grappig :P
Als je het wel zou volgen was het maar de vraag geweest of je het grappig vindt of dat je in snikken uitbarst, denkend aan al de tijd die je verspild hebt aan dezelfde scènes. :P

Naast de dood van Sasuke's ouders is ook het moment waarop Naruto geaccepteerd wordt door zijn sensei iets wat iedereen die de serie volgt inmiddels wel kan dromen. En het chuunin-examen, anyone? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik heb de originele Naruto een keer helemaal gekeken, inclusief de 100en fillers. Ik ben niet echt gemotiveerd om Shippuuden ooit aan te raken. :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
en ik blij zijn dat we eindelijk geen flashbacks meer kregen van huilebalk Sasuke - ik hoor hem weer "ni-san dit ni-san dat roepen :-(

sowieso vind ik het verschrikkelijk irritant wanneer anime karakters het "oni-sama" syndroom hebben :r

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rhannie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:08:
Ik heb de originele Naruto een keer helemaal gekeken, inclusief de 100en fillers. Ik ben niet echt gemotiveerd om Shippuuden ooit aan te raken. :P
Wat Shippuuden betreft zijn er twee kampen, waarbij er niet echt wat in het midden lijkt te zitten: het ene kamp vindt het epic door de enorme groei aan powers, terwijl het andere kamp dat maar niks vindt omdat het niets meer met ninja's te maken heeft. Ikzelf zit in dat eerste kamp. :+

Als je de fillers gewoon niet downloadt is de serie IMO best gaaf, maar je moet er inderdaad van houden. En soms zitten er zelfs pareltjes tussen de fillers: een jaar of anderhalf geleden was er de Chikara-arc van 6 afleveringen die erg mooi geanimeerd was, en pasgeleden was er een langere filler arc over het verleden van Kakashi. Vooral de laatste 5 afleveringen daarvan kon ik wel waarderen.

Even iets heel anders: komt jouw icon uit een of andere serie? Juujin zijn altijd leuk. :P

edit:
Ah, never mind. Zo te zien is dat Spice and Wolf, die heb ik toevallig van de week al gedownload. :+

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 09-10-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dat is Spice and Wolf inderdaad. Fantastische anime. Ik ben er onlangs achter gekomen dat er ook nog een tweede seizoen van is. Het tweede seizoen staat ook al klaar om gekeken te worden. :)

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Atomsk schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:52:
Stukje "World Trigger" gekeken. Wow, zelden zo'n lachwekkend slechte anime gezien. :') Beroerd getekend, slecht verhaal, clichékarakters en -zinnen, etc. Na 10min maar uitgezet (Trigger off!)

Beter:
  • Fate Stay Night - Unlimited Blade Works. Uiteraard
  • Shingeki no Bahamut - Genesis Aanrader. Beetje bombastisch begin, maar ziet er goed uit. Bounty hunter-verhaal a la Space Dandy / Cowboy Bebop, maar dan in een fantasy setting. Ook boobies & actie :P
  • Gugure! Kokkuri-san Weird, maar wel een leuke comedy
  • Sora no Method Slice of life moe-dingetje.
Misschien:
  • Cross Ange. Nogal gekunsteld en overdramatisch.
  • Madan no Ou to Vanadis. Verhaal loopt niet erg, beetje 13 in een dozijn.
ik probeer zo goed mogelijk de troep eruit te filteren, maar wat ik tot nu toe van het nieuwe seizoen heb gekeken kan ik met 1 woord omschrijven: -O-

er zit (voor mij) geen enkele nieuwe bij waarvan ik zeg wow. het is meer van: wtf ben ik nou weer aan het kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49

RayNbow

Kirika <3

Inou Battle wa Nichijou-kei no Naka de? :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:15:
Die vond ik inderdaad verrassend goed. En om de een of andere reden vind ik Nanatsu no Taizai ook vermakelijk. En om Denki-gai no Honya-san heb ik vorige week goed gelachen; zometeen maar eens kijken of de tweede aflevering dat niveau vasthoudt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Paar aanvullingen..

Series die ik wel ga volgen ws:
  • Parasyte - the maxim Doet in het begin denken aan Tokyo Ghoul, maar is humoristischer. Ziet er goed uit.
  • Inou Battle wa Nichijou-kei no Naka de Wel een leuke, komische serie inderdaad.
"misschien":
  • Trinity Seven Weer een karakter die naar magic school gaat om whatever te bestrijden. Misschien wordt het nog wat..
Nope
  • Shirobako anime over het maken van anime. :O
  • Daitoshokan no Hitsujikai romantische highschool comedy. Sommige grappen wel leuk, maar teveel standaard tropes.
  • Garo - The Animation In het begin had het wel wat, maar daarna kon het me niet meer zo boeien. Meer iets voor de Naruto / Bleach fan ws. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik heb nog geen een anime aangeraakt van het nieuwe seizoen, wacht op psycho pass. Misschien dat ik fate/stay night ga volgen, maar ben bang dat het teveel van hetzelfde wordt in een nieuw HD jasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RayNbow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:15:
wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
JerX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:36:
Ik heb nog geen een anime aangeraakt van het nieuwe seizoen, wacht op psycho pass. Misschien dat ik fate/stay night ga volgen, maar ben bang dat het teveel van hetzelfde wordt in een nieuw HD jasje?
"
Heb het ook niet zo met remakes en sidestories. Dat hele Fate gebeuren wordt zo wel lekker uitgemolken...

Psycho pass s2 ep 1 vannacht gekeken, ziet er weer goed uit en steekt er met kop en schouders boven de rest uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Terryb47 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:55:
[...]

"
Heb het ook niet zo met remakes en sidestories. Dat hele Fate gebeuren wordt zo wel lekker uitgemolken...

Psycho pass s2 ep 1 vannacht gekeken, ziet er weer goed uit en steekt er met kop en schouders boven de rest uit :)
Ik was te druk met de release van FF XIII op Steam dus heb het gemist, maar vanavond ep1! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Fate is de unlimited bladeworks storyline, dus hetzelfde, maar toch anders.
Psycho Pass 2 had sterk begin, meteen flink wat kaarten op tafel imho over de nieuwe badguy

Voor de rest nogal meh,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
gisteren de laatste twee afleveringen van Naruto gekeken.

De nieuwe intro is vet! :)
En de afleveringen waren ook erg goed vond ik. Vooral dat Sasuke een beetje blijkt te schrikken van de 'kracht' van Naruto.
NMe schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

Wat Shippuuden betreft zijn er twee kampen, waarbij er niet echt wat in het midden lijkt te zitten: het ene kamp vindt het epic door de enorme groei aan powers, terwijl het andere kamp dat maar niks vindt omdat het niets meer met ninja's te maken heeft. Ikzelf zit in dat eerste kamp. :+
Ik zit zelf ook in het eerste kamp, maar de rek is er nu wel een beetje uit denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat Naruto nu NOG een nieuw trucje leert, waardoor hij NOG sterker wordt. Dan gaat het meer en meer op Super Saiyan level 1 t/m over 9000!!! lijken van een andere bekende anime :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PdeBie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:21:
Ik zit zelf ook in het eerste kamp, maar de rek is er nu wel een beetje uit denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat Naruto nu NOG een nieuw trucje leert, waardoor hij NOG sterker wordt. Dan gaat het meer en meer op Super Saiyan level 1 t/m over 9000!!! lijken van een andere bekende anime :P
Ik zit ook in het eerste kamp maar
spoiler:
Naruto word zeker nog sterker :P, eerst zullen zeer waarschijnlijk de 2 Kurama's van zijn vader en Naruto zelf weer terug bij elkaar komen, daarna zal Naruto vast de jinchuuriki worden van meerdere Tailed beasts en waarschijnlijk zal hij de Sage of the Six Paths worden, aangezien alle tailed beasts nu ( en tig episodes terug ) al begonnen dat hij zo op de "Old Man" lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Atomsk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:14:
Parasyte - the maxim Doet in het begin denken aan Tokyo Ghoul, maar is humoristischer. Ziet er goed uit.
Hmm, ik vind dat Parasyte een stuk beter begonnen is dan Tokyo Ghoul. Het karakter is alleen al boeiender en er zit een groter potentieel in voor een verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ShadowBumble schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:51:
[...]

Ik zit ook in het eerste kamp maar
spoiler:
[...]
Ja, dat idee had ik zelf ook al.
spoiler:
Bij die scene waarbij alle tailed beasts bij elkaar zaten en dat gesprek hadden, dacht ik er ook meteen al aan inderdaad.

Ik ben echter wel benieuwd wat er nog van Sasuke gaat worden. Die lijkt toch aardig op zijn max te zitten, maar goed...... vergeleken met Madara is hij nog helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PdeBie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:37:
[...]

Ik ben echter wel benieuwd wat er nog van Sasuke gaat worden. Die lijkt toch aardig op zijn max te zitten, maar goed...... vergeleken met Madara is hij nog helemaal niets.
Nou nog eentje dan van de stichting open deur
spoiler:
Sasuke zal de rinnegan unlocken en de eerste Uchiha zijn die beide ogen rinnegan krijgt normaal is dit alleen weggelegd voor de Senju Clan. Zowel Uchiha als Senju komen van oorsprong uit dezelfde bloedlijn dus lijkt me dit meer dan logisch. Sterker nog ik zie er nog wel van komen dat Madara of Itachi nogmaals uit de dood zal opstaan om Sasuke dit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Niet stiekem in de manga spieken hè? :P ;)

spoiler:
Nogmaals een terugkeer van Itachi zou ik wel zouteloos vinden. De eerste keer dat hij afscheid nam van Sasuke (in het beroemde gevecht tussen die twee) was een aardige tranentrekker. De tweede keer was iets minder emotioneel, maar nog steeds erg gevoelig. Als hij nu weer terugkeert zou het echt te erg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PdeBie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:15:
Manga lees ik niet dus dat durf ik je niet te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PdeBie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:15:
Lijkt me sterk aangezien er nogal wat vreemde dingen in die spoiler tags staan. :P Just in case ook maar even in spoiler tags.
spoiler:
De Senju hebben geen Rinnegan. De Rinnegan is de laatste vorm van de Sharingan. Madara heeft die dus zelf verkregen, niet getransplanteerd. Zeiden ze zelfs in de anime toen hij voor het eerst de Rinnegan gebruikte. ;) Alle Uchiha hebben dus sowieso al de mogelijkheid om de Rinnegan te unlocken.

Neemt niet weg dat ik het nog wel zie gebeuren dat Sasuke wat sterker wordt. Niet in de laatste plaats omdat hij nu degene is die wat te bewijzen heeft tegenover Naruto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik vond het in de laatste aflevering stiekem best wel komisch dat Sasuke zo verbaasd was dat Naruto zo sterk geworden was.

Ook de trucjes die Naruto uithaalde in samenwerking met de 2nd hokage waren vet.
spoiler:
Die reactie van hem is ook dolkomisch als Naruto zegt:
Goh, jij weet ook veel van mijn shadow clone jutsu af.
Hoe hij dan reageert: die heb ik uitgevonden! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Dus nog 4 mangas en toedeledoe? :P Gaat wel ineens heeeeel snel! Ben benieuwd. Heb alles even doorgekeken. Is wel leuk om zo te lezen even snel! En wat is het einde ... met een huge project? Komt er iets nieuws :O

[ Voor 22% gewijzigd door CristianSchriev op 11-10-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
:D:D:D Dat maakt me dan stiekem wel heel erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49

RayNbow

Kirika <3

Seizoen 2 van Chaika en Gundam Build Fighters zijn ook weer begonnen. *O*

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik ben wel blij dat het zo snel gaat. Ik was even bang dat dat gevecht nog een jaar door zou gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
The Great Ninja War duurt in de manga ook al jaren. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, als het snel voorbij was geweest had het de Tiny Ninja Scuffle geheten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
NMe schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:52:
Tsja, als het snel voorbij was geweest had het de Tiny Ninja Scuffle geheten. :P
10/10 would watch. :P

Maar serieus, volgens mij is er in de laatste arc wel het e.e.a. gerekt om het rekken. (Toch nog wat meer chapters, toch nog wat meer centen.)

Neem het ze niet kwalijk maar heb het gevoel dat het afdoet aan de kwaliteit van het verhaal. Vooral op die countdown site, zie je een timeline van vroeger tot nu en vroeger was het echt wel een betere anime. O+

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]