Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.140 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Ook het eind gelezen, toch wel raar zeg! (maar als het goed is gaan ze dus rekken ... als nieuw groot project haha) Ergens belachelijk, maar ja centen he (naruto is populair dus why not). En aan de andere kant vind ik het ook wel leuk, zag er toch wel leuk uit de laatste chapter op de namen van de kids na dan :)

En als laatst... waarom flag van de strawhats op Naruto zijn hoofd xD

[ Voor 20% gewijzigd door CristianSchriev op 06-11-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

CristianSchriev schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:42:
Ook het eind gelezen, toch wel raar zeg! (maar als het goed is gaan ze dus rekken ... als nieuw groot project haha) Ergens belachelijk, maar ja centen he (naruto is populair dus why not). En aan de andere kant vind ik het ook wel leuk, zag er toch wel leuk uit de laatste chapter op de namen van de kids na dan :)

Ze gaan zeker verder :)

spoiler:
Waarom zouden ze anders Sasuke zo in beeld brengen?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Het is me wat. Ik ben tevreden over deze laatste twee chapters. Voor mij duurde de rit zeven jaar (volg Naruto pas sinds eind 2007), waarin ik me grotendeels heb vermaakt.

Over een poosje ook maar weer eens de anime oppikken. Ik loop zo een 75 afleveringen achter (anime loopt 47 chapters achter, dus vermoedelijk over een paar maanden ~100 eps marathonnen :) ).

Dat nieuwe project lijkt me meer OVA achtig materiaal, zijn immers simpele side-stories. Het zal geen groot project/verhaal worden.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

KngfCnns schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:55:
Het is me wat. Ik ben tevreden over deze laatste twee chapters. Voor mij duurde de rit zeven jaar (volg Naruto pas sinds eind 2007), waarin ik me grotendeels heb vermaakt.

Over een poosje ook maar weer eens de anime oppikken. Ik loop zo een 75 afleveringen achter (anime loopt 47 chapters achter, dus vermoedelijk over een paar maanden ~100 eps marathonnen :) ).

Dat nieuwe project lijkt me meer OVA achtig materiaal, zijn immers simpele side-stories. Het zal geen groot project/verhaal worden.
Denk ik ook :)
Gewoon nog een paar verhalen die wat meer 'closure' geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 16:51
CristianSchriev schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:42:

Hoop dat ze niet verder gaan.

Luffy ft Naruto B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limefresh2011
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 11:32
Was toch wel apart, het verhaal had nog wel door kunnen gaan lijkt mij. Las wel ergens op narutoforums.com dat ze nog wel wat follow-ups gaan maken om zaken uit te leggen. Mogelijk eindelijk het masker van Kakashi?

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Er is onlangs een extra (prequel) manga chapter uitgekomen voor Neon Genesis Evangelion (Chapter 97, Extra Stage - The Summer Colors of Eden). Deze manga was vorig jaar pas afgerond en volgde de anime + deels End of Evangelion, maar met een ander einde. Ik was verrast met de komst van de extra chapter, welke enigszins uitleg geeft over een personage van de Rebuild films.
spoiler:
De chapter behandelt het personage Makinami Mari, die pas in de Rebuild films werd geïntroduceerd. We weten nu dus ook zeker wie de "onbekende" vrouwelijke persoon was in deze foto van 3.33.

Als je de Rebuild films volgt is het aan te raden om even deze extra chapter te lezen. Het is niet nodig om de hele manga te gaan lezen. Helaas is het nog lang wachten op de laatste Rebuild film :-(.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Vraagje, waar bestellen jullie voornamelijk DVD's/Bluray's? Ik keb Archonia.com, bol.com of ebay al, maar er moet toch wel meer zijn dan dit? :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Voorheen bestelde ik altijd bij amazon en play.com

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ooit hadden we dvdpacific B)
amazon Uk is een prima alternatief. andere websites yesasia.com / cdjapan.co.jp / amazon.co.jp / amazon.com zelf / op ebay staan helaa nog te vak bootlegs overigens :r

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
OMG wat vond ik S1 van SAO goed. In een ruk de laatste 7 afleveringen afgekeken.
Wat sommige collega's van mij zeiden dat ze hem vond afzwakken, maar ik vond hem juist ijzersterk.
Gelukkig nu S2 aan het opsparen en dan ook in een ruk kijken :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Iemand hier die ook de manga van Tale of Eun Aran leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:14:
OMG wat vond ik S1 van SAO goed. In een ruk de laatste 7 afleveringen afgekeken.
Wat sommige collega's van mij zeiden dat ze hem vond afzwakken, maar ik vond hem juist ijzersterk.
S2 ;( Wat een slechte serie is het geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:51
Bellerophon schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:16:
Iemand hier die ook de manga van Tale of Eun Aran leest?
Na het lezen van jouw post ben ik ermee begonnen. Voordat ik het wist was ik ineens bij de meest recente chapter. 8)7

The Gamer is trouwens ook wel een leuke manga voor de mmorpg fans onder ons. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Tjesus schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:09:
[...]

Na het lezen van jouw post ben ik ermee begonnen. Voordat ik het wist was ik ineens bij de meest recente chapter. 8)7

The Gamer is trouwens ook wel een leuke manga voor de mmorpg fans onder ons. :+
Dat had ik dus ook :D
Het is een leuke losse tekenstijl :Y

Ook even de eerste chapter van 'The Gamer' gelezen, dat gaat een leuke manga worden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JerX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:23:
[...]

Het begin is dan ook wel erg tegenvallende ( GGO ( Phantom bullet Arc)) maar zeker de laaste paar eps zijn weer van oud caliber (Calibur en Mother Rosario's Arc).

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:14:
Seizoen 2 is wat zwakjes begonnen vond ik, begint nu eindelijk wel weer interessanter te worden.
De gelijksoortige serie Log horizon seizoen 2 vind ik eigenlijk ook best zwak. Niet echt interessante verhaallijnen op het moment

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:23:
[...]

Ik vond juist S1 behoorlijk slecht. GGO in S2 was wel aardig, maar niet geweldig. Het stuk daarna vond ik dan wel weer vermakelijk. Maar stiekem: niets van SAO is IMO de hype waard die er omheen hangt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben beetje Naruto aan het inhalen, maar flinke deus ex machina dat Itachi opeens een forbidden jutsu heeft die niemand kent waardoor alle plannen van Kabuto in het water vallen. Ook jammer dat Madara nu zo wordt verslagen. Flinke cop-out.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 03-12-2014 15:28 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
MrVegeta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:10:
spoiler:
Ik ben beetje Naruto aan het inhalen, maar flinke deus ex machina dat Itachi opeens een forbidden jutsu heeft die niemand kent waardoor alle plannen van Kabuto in het water vallen. Ook jammer dat Madara nu zo wordt verslagen. Flinke cop-out.
S P O I L E R taggggg

[ Voor 2% gewijzigd door JerX op 03-12-2014 15:19 . Reden: en done ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beetje jammer inderdaad om in het anime-topic zonder spoilertags spul uit de manga te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:13:
Beetje jammer inderdaad om in het anime-topic zonder spoilertags spul uit de manga te posten.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [ spoiler ] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[ /spoiler ].
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zeg ik toch? :P Anime is de baseline, alles dat nog niet voorbij is gekomen in de animeserie hoort in principe in spoilertags.

[ Voor 74% gewijzigd door NMe op 03-12-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat? Deze aflevering is een jaar oud :/ "Publicatiedatum: 22-11-13"

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:21:
Dat zeg ik toch? :P Anime is de baseline, alles dat nog niet voorbij is gekomen in de animeserie hoort in principe in spoilertags.
Just saying haha, wist niet zeker of het sarcasme was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:26:
Wat? Deze aflevering is een jaar oud :/ "Publicatiedatum: 22-11-13"
Oh, je hebt het dáárover. Ehm, ik kan niet zeggen waarom wij allemaal dachten dat dit een spoiler was zonder het voor jou te spoilen. :+

Voor de rest: hij heeft het over aflevering 339. :P

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 03-12-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Whaaaaaattt!!!! Anyway, beetje jammer dat Itachi dat zo even uit de mouw schud zonder dat _iemand_ er wat van wist. Zo kan ik ook wel een serie schrijven.

[ Voor 82% gewijzigd door MrVegeta op 03-12-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:28:
[...]

Voor de rest: hij heeft het over aflevering 339. :P
Oi, dan hoop ik dat hij niet het topic actief gevolgt heeft :S Hij loopt er gemiddeld 50 achter.
MrVegeta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:29:
Whaaaaaattt!!!! Anyway, beetje jammer dat Itachi dat zo even uit de mouw schud zonder dat _iemand_ er wat van wist. Zo kan ik ook wel een serie schrijven.
Das overigens niet helemaal waar, want die ability

spoiler:
Word meerdere malen aangehaald in voorgaande eps zelfs in de begin tijden van de Serie al, dit is namelijk de Spell die in de Uchiha "tempel" ( lees ondergrondse hangout ) op het stenen paneel staat.

Echter word er constant verwezen dat Madara de enige zou zijn die het ooit gemasterd heeft.

Overigens van de week even Trinity Seven de eerste ep gekeken om te kijken wat het was maar ik vind het bijzonder vermakelijk, zeker omdat mijn verwachting was dat het helemaal niks zou zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door ShadowBumble op 03-12-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Trinity Seven is wel ok, maar niet heel geweldig. Vooral veel fanservice en onderbroekenlol, zoals te verwachten in een harem-anime. Maar het verhaal is op zich wel geinig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ShadowBumble schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:40:
[...]

Oi, dan hoop ik dat hij niet het topic actief gevolgt heeft :S Hij loopt er gemiddeld 50 achter.

[...]

Das overigens niet helemaal waar, want die ability

spoiler:
Word meerdere malen aangehaald in voorgaande eps zelfs in de begin tijden van de Serie al, dit is namelijk de Spell die in de Uchiha "tempel" ( lees ondergrondse hangout ) op het stenen paneel staat.

Echter word er constant verwezen dat Madara de enige zou zijn die het ooit gemasterd heeft.
Nah ik volg dit topic ook niet echt. Okay wellicht wordt die ability wel wat belicht, maar dat Orachimaru of Kabuto er dan niets van weten, dat bedoel ik meer :).

Ik vond die "fillers" eind season 14 erg moeilijk om doorheen te komen, maar nu begint het wel weer aardig op gang te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 03-12-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:09:
[...]

Nah ik volg dit topic ook niet echt. Okay wellicht wordt die ability wel wat belicht, maar dat Orachimaru of Kabuto er dan niets van weten, dat bedoel ik meer :).
Natuurlijk niet, alleen de Uchiha kennen die ability, en zelfs binnen de Uchiha is hij verborgen gehouden. Dat hebben ze als het goed is uitgebreid behandeld in diezelfde aflevering waar je over begon. :o
Ik vond die "fillers" eind season 14 erg moeilijk om doorheen te komen, maar nu begint het wel weer aardig op gang te komen.
Naruto (en langlopende anime in general) doet niet aan seasons, en niet elke westerse site is het met elkaar eens over de invulling van seizoenen waar ze die geforceerd toch toepassen, dus seizoen 14 betekent niet veel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is die filler saga van Kakashi dat hij bij Anbu terecht komt beetje de moeite waard? Zijn wel ~14 afleveringen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:38:
Is die filler saga van Kakashi dat hij bij Anbu terecht komt beetje de moeite waard? Zijn wel ~14 afleveringen :/
Ik vond van wel is overigens 1 van de inderdaad betere filler reeksen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
zo erg filler zijn die ook weer niet, dat ze pas het verhaal van Kakashi vertellen vind ik wel jammer.
maar dat het er 14 afleveringen waren wist ik niet, ik vond ze de moeite wel waard iig. Je loopt niet heel veel achter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor fans van Detective Conan (er moeten er hier toch een paar op GOT zitten), een 30 seconden trailer van de nieuwe film is op internet verschenen: http://www.dailymotion.co...-short-trailer_shortfilms

[ Voor 4% gewijzigd door ieperlingetje op 06-12-2014 13:11 ]

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:16
Er komt een nieuwe DBZ film 1015 april. The resurrection of Freeza

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In elk geval de laatste 5 (?) zijn de moeite wel waard, die geven wat meer inzicht in waarom Itachi deed wat 'ie deed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

chaoscontrol schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:46:
Er komt een nieuwe DBZ film 1015 april. The resurrection of Freeza
was al langer bekend en doet een beetje denken aan het itachi ressurectie verhaal in naruto (na iedere dood weer zus en zo en ineens sterker ~_~) , gewoon niets van verwachten zo'n film , Battle of gods vond ik ook slecht , maar dan wat verwacht je ? ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Battle of the gods was echt fanservice, vond het ook niet super bijzonder.
Persoonlijk vind ik dat het nu wel klaar is met dbz, alles is verteld en alles wat je nu nog verzint is eigenlijk een kopie van een ander verhaal of ripoff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Laatste ep van Log Horizon was wel het dieptepunt trouwens: de serie was al niet veel bijzonders meer, maar dan zit je gewoon 20min naar een monoloog te kijken van saaikarakterX. "We hebben verloren, maar we zijn gamers en we proberen deze raid nog een keer". "Blablabla bla bla bla" |:(

Cross Ange is wat dat betreft een stuk beter: ietwat overdreven fanservice af en toe, maar een goed lopend verhaal. Angelise-sama gaat nu gewoon de wereld vernietigen, lol. d:)b

Voor de rest niet veel series die eruit springen. Het is een beetje saai seizoen IMO.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
In vergelijking met de zomer is de fall season gewoon bagger :-(

alleen Psycho Pass S2 steekt er met kop en schouders boven uit, de rest is allemaal harem en fanservice lijkt het.

[ Voor 19% gewijzigd door Terryb47 op 10-12-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cross Ange is de sleeperhit om het zo maar te zeggen imho, inderdaad ondanks de fanservice.
Psycho Pass 2 valt mij wat tegen, als in ik had er meer van verwacht, S1 was beter hoewel de laatste paar eps voor mij wel weer wat goed maken.
Akame Ga Kill anime bestaat niet meer voor mij :+
Amagami Brilliant Park = WIN!!!1111oneoneone :D de serie waar ik eigenlijk toch wel elke week het meeste naar uitkijk.

Akatsuki no Yona kijk ik ook wel elke week eigenlijk, samen met Bahamut. voor de rest erg mager. Hopelijk bied volgende seizoen weer wat meer.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:26

RayNbow

Kirika <3

Terryb47 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:28:
In vergelijking met de zomer is de fall season gewoon bagger :-(

alleen Psycho Pass S2 steekt er met kop en schouders boven uit, de rest is allemaal harem en fanservice lijkt het.
En Parasyte dan? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Parasyte zomaar ook vergeten te melden inderdaad :P

Kijk ik niet elke week, maar volg hem wel. reden is dat ik het verhaal al ken ivm het gelezen hebben van de manga, maar ik vind de anime wel erg goed gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 18:20
Please, Tokyo Ghoul 2 is waar ik naar uit kijk. Einde van season 1 was geweldig. Ik heb hoge verwachtingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Parasyte is wel goed ja. :) Terra Formars heeft ook wel iets maar het verschilt erg per aflevering. Tokyo Ghould vond ik juist de grootste tegenvaller van vorig seizoen, het had potentie maar het verzakte snel naar een 200 in dozijn anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

chaoscontrol schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:34:
Parasyte is wel goed ja. :) Terra Formars heeft ook wel iets maar het verschilt erg per aflevering. Tokyo Ghould vond ik juist de grootste tegenvaller van vorig seizoen, het had potentie maar het verzakte snel naar een 200 in dozijn anime.
Terra Formars de anime heeft toch last van censuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Bellerophon schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:59:
[...]

Terra Formars de anime heeft toch last van censuur?
Niet meer, en ep1 tm 4 zijn ook uitgebracht zonder cencuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

chaoscontrol schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:00:
[...]

Ah ok, dacht dat ergens op Kotaku gelezen te hebben, vandaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chaoscontrol schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:00:
[...]

1 t/m 3 toch? 4 heb ik nog nergens gevonden.

Overigens zijn de twee specials van Terra Formars ook wel gaaf. Die geven een stukje historie/context.

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 10-12-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Was 4 wel gecencureerd eigenlijk? Ben in ieder geval pas gaan kijken sinds het niet meer geblokt werd en heb het sindsdien ook niet gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, betekent dat dat ik "veilig" 4 t/m 12 kan kijken zonder mezelf op te hoeven winden over zwarte balken? Of kan ik beter toch wachten op de BD-release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Je kan gewoon kijken dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Koel. :)

Ik snap trouwens de kritiek op dit seizoen niet zo? :? SAO is dit seizoen beter dan het eerste seizoen was, zeker dit laatste stukje. Verder kijk ik met heel veel plezier naar Your Lie in April, Denki-gai no Honya-san, Amagi Brilliant Park en Parasyte -the maxim-, Akame ga Kill! en The Seven Deadly Sins. En ik kan me ook prima vermaken met Trinity Seven, The Fruits of Grisaia (ondanks de 21:9-resolutie), Gugure! Kokkuri-san, Cross Ange en Sora no Method. Het zomerseizoen was best sterk maar het herfstseizoen komt er aardig bij in de buurt. Your Lie in April is wat mij betreft zelfs een van de betere dramaseries die ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:26

RayNbow

Kirika <3

Zijn hier eig. nog mensen die Argevollen volgen?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ja maar qua seinen is het gewoon ruk dit seizoen. Ik denk dat de meeste hier niet naar pantsu series kunnen/willen kijken en dan valt er al een hoop af de laatste tijd. :o

Persoonlijk kan ik ook niet genieten van drama en shounen vind ik 9/10x ook allemaal weer té.

Ach, na jaren alle meuk gekeken te hebben wordt je na een tijdje een connaisseur. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Argevollen is hit&miss voor mij, in die zin dat ik hem opspaar om hem te kunnen marathonnen

Lie in April is goed, maar niet voor mij om te volgen (ivm tijdgebrek) dus staat na 2 eps op de backlog
Grisaia wordt ik afgeleid door de monogatari style cinematografie :P dus maar mee gestopt.

Pantsu is niet erg, als de rest maar goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chaoscontrol schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:36:
Ja maar qua seinen is het gewoon ruk dit seizoen. Ik denk dat de meeste hier niet naar pantsu series kunnen/willen kijken en dan valt er al een hoop af de laatste tijd. :o
Even mezelf quoten. In bold de series die het veel van (hints naar) pantsu en/of andere fan service moeten hebben:
Verder kijk ik met heel veel plezier naar Your Lie in April, Denki-gai no Honya-san, Amagi Brilliant Park en Parasyte -the maxim-, Akame ga Kill! en The Seven Deadly Sins. En ik kan me ook prima vermaken met Trinity Seven, The Fruits of Grisaia (ondanks de 21:9-resolutie), Gugure! Kokkuri-san, Cross Ange en Sora no Method.
En in Denki-gai en The Seven Deadly Sins is het niet eens héél erg aanwezig, het wordt eigenlijk vooral gebruikt als comedy. :P Valt IMO wel mee dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Gisteren mee begonnen, best vermakelijke serie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ghehe schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:07:
[...]

Gisteren mee begonnen, best vermakelijke serie. :)
Een van de betere series dit seizoen. Alleen erg jammer dat de enige goeie subs van Chyuu zijn, en die releasen redelijk traag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

NMe schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:16:
Alleen erg jammer dat de enige goeie subs van Chyuu zijn, en die releasen redelijk traag. :P
-O-

------

Onlangs ook begonnen met Magi te lezen: Awesome fights + story. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ghehe schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:46:
[...]

Onlangs ook begonnen met Magi te lezen: Awesome fights + story. :D
Magi is echt geweldig :D Erg fan van hier ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Hey Tweakers,

Zie nu pas in al die jaren dat er een anime topic aanwezig is. Kan ik gelijk mijn vraag delen :).

Heb de afgelopen jaren verschillende anime bekeken, en ik ben nu op zoek naar een volgend anime die mijn interesses weet te treffen.

Ik heb de volgende anime al bekeken;
One Piece, Fairy Tail, Shingeki No Kyojin, Bleach, Death Note, Magi, Afro Samurai,Naruto, Avatar, Blade and Soul, Code Geas, Claymore, Dragon Ball, Full Metal Alchemist/Brotherhood (oh god, teveel vrije tijd...)Gintama, Hunter x Hunter,Katekyo Hitman Reborn!, Onegai Teacher,Samurai Champloo & Sword Art Online..

Momenteel ben ik Marvel Disk Wars aan het kijken, en misschien een begin maken aan Hajime no Ippo.

Weet iemand een anime die dicht bij de bovenstaande in de buurt komt, of qua verhaallijn heel spannend/intensief is dat het gewoon de moeite waard is. Bij voorbaat dank ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik zie in je lijstje vooral veel actie/vecht anime voorbij komen. Wellicht dat je de volgende anime wel wat vindt:

The Law of Ueki
Rurouni Kenshin
Psycho Pass
Ninja Scroll
Hellsing (Ultimate)
D.Gray-Man (Deze anime heeft geen einde, maar is wel leuk om te kijken)
Mirai Nikki

En zo zijn er nog veel meer... :) Als je op 'shounen' zoekt, kom je veel van dat soort anime tegen.

edit:
Ik heb laatst Girl Friends gelezen en dat was wel een hele leuke manga. Heeft iemand nog aanraders voor yuri manga? Ik kan wel hele lijsten vinden op internet, maar wat tips/aanraders zouden fijn zijn. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Rhannie op 10-12-2014 21:31 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Rhannie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:27:
Elke week trouw gevolgd. Wat was ik mad toen dat "einde" kwam. ;(

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als doorgewinterde animefan ben je toch wel gewend aan slechte of ontbrekende eindes? :P

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

chaoscontrol schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:20:
[...]

Elke week trouw gevolgd. Wat was ik mad toen dat "einde" kwam. ;(
Soul Eater... nog zo'n 1 :')

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Rhannie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:27:
Ik zie in je lijstje vooral veel actie/vecht anime voorbij komen. Wellicht dat je de volgende anime wel wat vindt:

The Law of Ueki
Rurouni Kenshin
Psycho Pass
Ninja Scroll
Hellsing (Ultimate)
Mirai Nikki

En zo zijn er nog veel meer... :) Als je op 'shounen' zoekt, kom je veel van dat soort anime tegen.
Dankje Rhannie! Sommige komen mij kwa naam bekend voor maar ik zal ze zeker een poging wagen!
En dat van 'shounen' wist ik niet, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die Mecha Naruto afleveringen :p moest wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:02:
Die Mecha Naruto afleveringen :p moest wel lachen.
Ik moest er vooral om huilen. De slechtste fillers die Naruto ooit gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat ook ja :p, maar was zo random. Kon er wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb ze meteen doorgespoeld toen ik hoorde dat ze zo slecht waren. De paar seconden die ik gezien heb waren al niet best.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb ze wel gewoon afgekeken. :P Wat vooral vervelend was is dat mecha verder gewoon helemaal niet in het universum past. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Kom er net pas achter in al die jaren dat ik Anime kijk dat er een anime topic op tweakers is.

Shame on me !

Ik ben een avid anime fan (manga ook) :+
Was ooit begonnen in 2002 toen Naruto net aan het airen was en een vriend van me zei om mee te kijken.
Daarvoor had ik nog nooit van anime gehoord 8)7
Na een tijdje was ik gelijk "hooked"

Zal waarschijnlijk vanaf nu het topic zijn waar ik heet meest in post (dat is al niet zo veel ;))

Houd zelf erg van series/anime/films.
Maar vanwege de gelimiteerde tijd, zijn anime afleveringen net iets "gangbaarder" te doen dan volledige films/series.

Wat betreft dit seizoen kijk ik voornamelijk:

Amagi brilliant park (moffle-san van FMP _/-\o_ )
Parasyte
World Trigger
Nanatsu no Taizai
Cross Ange
Madan no ou to vanadis
Fate stay night 2014
Akatsuki no Yona

En de series die nog gaande zijn van overige seasons.
Denk aan: Akame ga Kill, Argevollen(als er tijd voor is), SOA, Diamond no Ace (ook erg goed, maar vond MAJOR beter)/ 2e seizoen Hamatora en nog een paar.

We need moar time.

Wat ik persoonlijk goed vind, is dat van alle "goede" mangas die ik lees na een tijdje ook animes komen :)
i.e. World Trigger/Nanatsu/SAO/Tokyo ESP e.a.
Binnenkort Assasination Classroom/Tokyo Ghoul/2e seizoen Durara :9~

Voor de rest de "grootheden" gezien. Denk aan:
(in no particular order)

Death Note _/-\o_
Naruto
Bleach
FMA: Brotherhood
Code Geass
Hajime no Ippo
MAJOR
Runrouni Kenshin
Steins;Gate
Clannad
Cowboy Bebop
Hunter x Hunter

En vele andere 8)

Edit > @ Ghehe- als je magi goed vind, lees dan ook Adventure of Sinbad - Prototype (over Sinbad ofcourse :D)

Paar pagina's terug mensen die het over :"Tale of Eun Aran" en "The Gamer" hadden.
Deze lees ik beiden ook. The gamer kijk ik echt naar uit elke donderdag, aran lees ik als ik niks anders meer heb.
Goede andere manga/manwha's:

Tower of GOD (echt een AANRADER, geniaal)
Noblesse
The breaker (The breaker: NW)
Bleach
Hajime no Ippo
The god of high school
Girls of the Wilds
Feng Shen Ji (een van de weinig Full-color ones)
Blood & Steel
Vagabond

[ Voor 17% gewijzigd door kihon op 12-12-2014 18:43 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

NMe schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:08:
Ik heb ze wel gewoon afgekeken. :P Wat vooral vervelend was is dat mecha verder gewoon helemaal niet in het universum past. 8)7
Het had ook niets met de serie te maken :p Waarschijnlijk als je twee weken moest wachten om verder te gaan was dit geen fuck aan :p. Maar omdat ik stuk of 40 afleveringen kon kijken, ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:47:
[...]

Het had ook niets met de serie te maken :p Waarschijnlijk als je twee weken moest wachten om verder te gaan was dit geen fuck aan :p. Maar omdat ik stuk of 40 afleveringen kon kijken, ach.
Een week maar, gelukkig. Ze zonden die twee afleveringen op dezelfde dag uit, iets met een game release waarbij Mecha Naruto een hidden character zou zijn ofzo. Maar dan nog, ze deden zo hun best om het verhaal in de echte timeline van de serie te laten passen dat het gewoon vervelend overkwam. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja dat met die chakra enzo, dat was nogal weird. Vond die stukjes dat die lui werden uitgeschakeld wel grappig. En het einde dat Gara langskomt en Konoha begraaft :p. Anyway, nu weer door met de serie. Begint behoorlijk Dragonball Z te worden, iets wat ik niet heel tof vindt, vond het kleinschalige jutsu gebeuren tof. Die megalaz0rs, mweh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naruto begint echt te langdradig te worden. Heb de manga volledig te lezen, maar zit echt me moeite de anime af te kijken.

Daarnaast ben ik wel weer verslaafd aan een volgende anime. One Piece is namelijk echt enorm gaaf.
Wat zijn een beetje vergelijkbare anime's?

Heb gekeken:
- Naruto (ongoing)
- Bleach
- Shingeki no Kyojin
- One Piece (ongoing)

Een paar andere die ik me niet zo goed meer kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:45:
Naruto begint echt te langdradig te worden. Heb de manga volledig te lezen, maar zit echt me moeite de anime af te kijken.

Daarnaast ben ik wel weer verslaafd aan een volgende anime. One Piece is namelijk echt enorm gaaf.
Wat zijn een beetje vergelijkbare anime's?

Heb gekeken:
- Naruto (ongoing)
- Bleach
- Shingeki no Kyojin
- One Piece (ongoing)

Een paar andere die ik me niet zo goed meer kan herinneren.
Vergelijkbare zou imo zijn Hunter x Hunter (de 2011 versie is een reboot van het origineel, de pace is wat sneller)
Wellicht ook wel Full Metal Alchemist: Brotherhood (de "oude" oude FMA gaat op een bepaald moment een hele andere richting in en Brotherhood volgt de manga tot het eind)

Bovenstaande zijn echt GOED, verder heb je nog Fairy Tail voor run of the mill shounen battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Zoals ik vrijwel altijd aanraad: Kijk eerst de 'gewone' FMA en dan pas Brotherhood, andersom valt voor veel mensen erg tegen. FMA:B is echter wel een must-watch. :Y

Gezien je lijst zou ik Sword Art Online en Log Horizon (van bieden draait momenteel het 2e seizoen) aanraden, vrij 'standaard' Shounen anime's, maar op dat vlak zijn Naruto en Bleach veel erger. :P

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
kihon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 02:05:
[...]

Vergelijkbare zou imo zijn Hunter x Hunter (de 2011 versie is een reboot van het origineel, de pace is wat sneller)
Wellicht ook wel Full Metal Alchemist: Brotherhood (de "oude" oude FMA gaat op een bepaald moment een hele andere richting in en Brotherhood volgt de manga tot het eind)

Bovenstaande zijn echt GOED, verder heb je nog Fairy Tail voor run of the mill shounen battles
Fiary Tail, ik snapte nooit waarom in na de "boom" gestopt ben.
Deze weer opgepakt, en hakt er gewoon weer lekker in. Nog 5 afleveringen. En dan aan S2 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:45:

One Piece is nog veel trager en langdradiger dan Naruto. :o

Ik vind het wel jammer dat zelfs nu de manga afgelopen is er nog steeds fillers tussen gepropt worden. Voorheen kon ik mezelf nog voorhouden dat dat was om de manga niet in te halen, maar nu is het blijkbaar gewoon om te rekken voor de kijkcijfers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:16:
[...]

Fiary Tail, ik snapte nooit waarom in na de "boom" gestopt ben.
Deze weer opgepakt, en hakt er gewoon weer lekker in. Nog 5 afleveringen. En dan aan S2 beginnen.
Dan kan je bij S2 weer stoppen, wat een trieste serie is dat geworden :'). Manga is 10x beter dan de anime.. verhaal komt gewoon niet lekker uit de verf met de nieuwe studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind FT niet anders dan voor de break eerlijk gezegd. Maar goed, vóór de break vond ik 't ook al niet geweldig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik vond Fairy Tail een stuk leuker voor "de boom", daarna is het een stuk minder toch.

Ben nu wat afleveringen Terra Formars aan het inhalen, mijn god wat een slechte serie is dat zeg. tis net een B-film uit de cult videotheek. Ik weet niet waarom maar toch blijf ik kijken })

[ Voor 22% gewijzigd door Terryb47 op 14-12-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terryb47 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:01:
Ik vond Fairy Tail een stuk leuker voor "de boom", daarna is het een stuk minder toch.

Ben nu wat afleveringen Terra Formars aan het inhalen, mijn god wat een slechte serie is dat zeg. tis net een B-film uit de cult videotheek. Ik weet niet waarom maar toch blijf ik kijken })
Korte momentjes van brute actie tussen de eeuwenlange stukken rampzalig slecht drama inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
OMG, net de laatste gezien afleving 175. WTF!
Ja en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:28:
OMG, net de laatste gezien afleving 175. WTF!
Ja en nu?
Beginnen aan het 2e seizoen? Fairy Tail (2014)

Hoewel net als Naruto/Bleach/One Piece; al die shounen super-power animes hetzelfde worden na een tijdje :|

Dan vond ik Magi een van de betere shounens van de afgelopen tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fairy Tail doet het op zich wel goed dat niet iedereen ineens superveel kracht heeft. Aan de andere kant was dat bij de eerste serie wel mijn grootste kritiekpunt: er zat helemaal geen groei in de powers van de hoofdpersonen. Pas helemaal op het laatst bij de magic games zag je eindelijk eens wat nieuwe skills en toen ging vlak daarna de serie op pauze. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:06:
Fairy Tail doet het op zich wel goed dat niet iedereen ineens superveel kracht heeft. Aan de andere kant was dat bij de eerste serie wel mijn grootste kritiekpunt: er zat helemaal geen groei in de powers van de hoofdpersonen. Pas helemaal op het laatst bij de magic games zag je eindelijk eens wat nieuwe skills en toen ging vlak daarna de serie op pauze. 8)7
Mwah valt mee want tijdens eiland hebben de hoofdkarakters
spoiler:
"Second Origin"
gekregen, dit word nog wel eens vergeten. Laat staan gebruikt door de karakters zelf :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JerX schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:21:
[...]

Mwah valt mee want tijdens eiland hebben de hoofdkarakters
spoiler:
"Second Origin"
gekregen, dit word nog wel eens vergeten. Laat staan gebruikt door de karakters zelf :').
spoiler:
"Second Origin" word pas geactiveerd in de laatste paar episodes van de The Magic games, ver daarvoor word al aangekondigd dat ze het hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Lees altijd op dit forum maar ga voortaan ook eens meepraten:P

Hier is mij top 5 Anime

1. Attack on Titan/ Hunter x Hunter
Attack on Titan, alles is perfect imo. Van verhaal kwaliteit tot soundtracks. Hxh idem dito
[b]2. Bleach
Bleach, verhaal was op het begin super goed maar fullbring arc maakt het wat minder.
3. Naruto
Beste verhaal van alle anime totdat de oorlog begint volg de anime nu alleen omdat ..... kijk het gewoon ook al is het saai geworden. Tuurlijk zijn gevechten enzo leuk om te kijken maar vind het nu teveel op DBZ lijken ipv het Ninja gevoel die ik altijd heb gehad.
4. Death note
Masterpiece als je kijkt naar hoe slim de anime opgezet is, genoten van elke seconde.
5. One piece/ Ao no exorcist
Onepiece verhaal super, soundtracks super, kwaliteit is niet goed. En vind dat de verhaal vaak te langdradig is.
Ao no exorcist
Heb genoten van elke seconden. Is gewoon een anime die prettig is om te kijken

Alles kijk ik in Sub, vind dub helemaalll niks!

[ Voor 23% gewijzigd door Whatwhat op 17-12-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
NMe schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:47:
[...]

Korte momentjes van brute actie tussen de eeuwenlange stukken rampzalig slecht drama inderdaad. :P
precies, die tenenkrommende melodramatische flashbacks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:01
NMe schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:23:
[...]
Ik vind het wel jammer dat zelfs nu de manga afgelopen is er nog steeds fillers tussen gepropt worden. Voorheen kon ik mezelf nog voorhouden dat dat was om de manga niet in te halen, maar nu is het blijkbaar gewoon om te rekken voor de kijkcijfers...
Zeker de laatste twee fillers. Geen idee wat die er tussen deden!

De laatste aflevering gisteren trouwens gezien. Moet hem nog een keer kijken, want ....
spoiler:
ik snapte niet wat black zetsu nou ineens deed en Madara daardoor weer tot leven kwam.
Hij voerde een jutsu uit, waardoor Madara weer tot leven kwam. Maar deed Black Zetsu dit? Of Obito zelf?

Kortom: nog een keer kijken met een frisse blik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PdeBie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:59:
[...]

Zeker de laatste twee fillers. Geen idee wat die er tussen deden!

De laatste aflevering gisteren trouwens gezien. Moet hem nog een keer kijken, want ....
spoiler:
ik snapte niet wat black zetsu nou ineens deed en Madara daardoor weer tot leven kwam.
Hij voerde een jutsu uit, waardoor Madara weer tot leven kwam. Maar deed Black Zetsu dit? Of Obito zelf?

Kortom: nog een keer kijken met een frisse blik.
spoiler:
Zetsu beïnvloedde wat Obito deed. Obito deed de jutsu maar Zetsu richtte die op Madara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
NMe schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:05:
[...]

spoiler:
Zetsu beïnvloedde wat Obito deed. Obito deed de jutsu maar Zetsu richtte die op Madara.
spoiler:
Maar wie wilde Obito in eerste instantie tot leven brengen dan? Iedereen die hij vermoord had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

PdeBie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:21:
[...]

spoiler:
Maar wie wilde Obito in eerste instantie tot leven brengen dan? Iedereen die hij vermoord had?
spoiler:
Net als Nagato had Naruto Obito overgehaald om iedereen die hij om het leven had gebracht weer terug tot leven te brengen ja.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In elk geval iedereen op dat slagveld, ja. Hij vergeleek zichzelf nog met een oude bekende, remember?

Bewust wat vaag omschreven zodat het niet in zo'n lelijk zwart blokje hoeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
afijn, ik ga de aflevering gewoon lekker nog een keer kijken. :)
Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]